Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:117, Did:0, useCase: 3

"Jelgava" un "Liepāja" principiālā duelī noskaidros pirmo finālisti

Agris Suveizda

"Jelgava" un "Liepāja" principiālā duelī noskaidros pirmo finālisti
"Jelgavas" aizsargs Abdulajs Diallo
Foto: Raitis Supe, jelgavasvestnesis.lv

Zemgales Olimpiskajā centrā ar spēli starp Vitālija Astafjeva trenēto "Jelgavu" un Viktora Dobrecova vadīto "Liepāju" sāksies Latvijas kausa izcīņas pusfināli. "Jelgava" ir pašreizējā trofejas turētāja, savukārt "Liepājai" kausa izcīņa ir iespēja garantēt ceļazīmi uz Eirokausiem. Mača sākums plkst. 15:00, un tā tiešraidi varēsiet vērot Sportacentrs.com.

Ceļš līdz pusfinālam grūtāks bijis liepājniekiem, kas vispirms 1/8 finālā Liepājas derbijā pārspēja 1. līgas komandu "1625 Liepāja" (6:0), bet ceturtdaļfinālā izloze saveda kopā ar "Skonto". Arī šajā mačā liepājnieki dominēja, tomēr uzvara tika izrauta vien 77. minūtē, turklāt vairākumā (2:1). Tikmēr "Jelgava" jau 1/8 finālā tika ielozēta pret Virslīgas komandu, taču "Jūrmalas" pirmais sastāvs tobrīd atradās treniņnometnē ārzemēs. Dublieri tika sagrauti ar 7:1, bet 1/4 finālā "Jelgavai" pat nebija jāiziet laukumā, jo Rīgas "Daugava" tika izslēgta no kausa izcīņas.

Abas komandas Latvijas kausa pusfinālā tikās arī pirms gada, kad ļoti līdzvērtīgā un saspringtā duelī jelgavnieki tikai pagarinājumā uzvarēja ar 1:0. Vienīgos vārtus guva Vladislavs Kozlovs, kurš šosezon pārstāv Igaunijas klubu "Infonet". Liepājnieki toreiz vēl pirms mača sākuma neslēpa neapmierinātību ar Zemgales Olimpiskā centra zālāja kvalitāti, taču stadiona apsaimniekotāja maiņas dēļ šī problēma sezonas gaitā tika novērsta. Arī šosezon kausa pusfināls būs pirmā "Jelgavas" mājas spēle uz dabīgā seguma, un jācer, ka šoreiz laukums netraucēs ne vienai, ne otrai vienībai.

"Jelgava" un "Liepāja" šosezon vienreiz jau ir tikušās, pirms 15 dienām Olainē izspēlējot kārtīgu trilleri. Liepājnieki pēc Toma Guca noraidījuma otrā puslaika sākumā palika mazākumā, taču pamatlaika priekšpēdējā minūtē pēc standartsituācijas izrāva laimīgu uzvaru (2:1). Bumbu savos vārtos raidīja jelgavnieku kapteinis Gints Freimanis. Šī spēle gan atmiņā palika galvenokārt ar šaušalīgo sadursmi starp Arti Jaudzemu un Pāvelu Mihadjuku, kurā pirmais iedzīvojās smagās traumās. Lai arī jelgavnieki rakstīja oficiālu protestu, Mihadjuks nesaņēma diskvalifikāciju. Turklāt protests var nospēlēt pilnīgi pretēju lomu, šodien "Liepājai" kalpojot kā papildus motivācija.

Kamēr "Jelgavai" ir milzīgas problēmas priekšējā līnijā, joprojām komandas stiprākā līnija ir aizsardzība. Trīs no četrām spēlēm Kaspars Ikstens palicis sausā, taču zīmīgi, ka tieši "Liepāja" ir vienīgā, kas viņu šosezon pārspējusi. Savukārt "Liepāja" lieliski sākusi sezonu, divreiz uzvarot "Skonto" (bez pieminētās spēles arī 3:2 Virslīgā) un pagaidām nepiedzīvojot nevienu zaudējumu. Tomēr liepājnieki varētu vēlēties stabilāku sniegumu aizsardzībā – piecās spēlēs ielaisti pieci vārti, nevienus neielaižot vienīgi pret Jūrmalas "Spartaku" (0:0).

Ne vienā, ne otrā komandā nav jaunu sastāva problēmu, un laukumā drīkstēs doties arī iepriekš Virslīgā sarkanās kartītes nopelnījušie Oļegs Malašenoks ("Jelgava") un Gucs ("Liepāja"), jo diskvalifikācijas neattiecas uz kausa izcīņu. "Jelgavai" joprojām nepalīdzēs centra aizsargs Igors Savčenkovs un, protams, arī Jaudzems, toties pirmoreiz laukumā varētu sagaidīt Arti Lazdiņu, kurš esot pilnībā atlabis no muguras savainojuma. Liepājniekiem joprojām traumas ārstē Artūrs Vaičulis, Reinis Flaksis un Krišs Kārkliņš.

Otra pusfinālspēle starp Jūrmalas "Spartaku" un "Ventspili" rīt plkst. 16:00 notiks Kauguru vidusskolas laukumā.

Izmantotie resursi:
FK Liepāja cīņā par Kausa finālu pret FK...
Futbola Klubs Jelgava

  +5 [+] [-]

, 2015-04-25 10:14, pirms 10 gadiem
Šoreiz par to, lai Liepājā arī būtu starptautiskais futbols.

  -4 [+] [-]

, 2015-04-25 10:18, pirms 10 gadiem
1:0 Jelgava
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2015-04-25 10:34, pirms 10 gadiem
Par FK Liepāja!!!

  +5 [+] [-]

, 2015-04-25 10:39, pirms 10 gadiem
Par Lielu Liepãju. Astafjeva autobusam nebūs izredžu

  -2 [+] [-]

, 2015-04-25 10:50, pirms 10 gadiem
Cerams Lazdins speles Malasenoks prieksa un par Jelgavas uzvaru

  +5 [+] [-]

, 2015-04-25 11:10, pirms 10 gadiem
Protams par Liepāju, bet ar tādu futbolu, kādu spēlē Jelgava, būs grūti to izdarīt, nemaz nerunājot par laukuma kvalitāti ( diezin vai tik agrā pavasarī ZOC zāliens būs piemērots Liepājas demonstrētam futbolam ). Atgādinu, es ne čīkstu, ne raudu, kā vairums šeit uzskata, bet konstatēju faktus.

  +5 [+] [-]

, 2015-04-25 11:13, pirms 10 gadiem
golsss rakstīja: Liekas Liepāja uzvarēs.
Ja ātri kājas "nepiedzīs", tad uzvarēs, pretējā gadījumā stāvošā futbolā Liepājai pret Jelgavu izredžu nav. Nepatīk man tas pārejas posms no mākslīgiem laukumiem uz dabīgiem.

  +2 [+] [-]

, 2015-04-25 11:18, pirms 10 gadiem
Par FK Liepājas uzvaru!!!!
Slēpts komentārs: varenais_eksperts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-04-25 11:53, pirms 10 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Ludzu, liepajnieki, nechikstam par laukumu pec zaudejuma - abam komandam tas ir viens. Uz prieksu Jelgava !

"Turklāt protests var nospēlēt pilnīgi pretēju lomu, šodien "Liepājai" kalpojot kā papildus motivācija."

Ko Suvejzda atkal sapipejies ? Kada papildus motivacija ? Traumet citus speletaus ?
Šajā gadījumā, izvērtējot, kādu futbolu piekopj viena vai otra komanda, laukuma "vienlīdzība" abām komandām ir tīri teorētiska. Tas ir no versijas, ja nav ko teikt, tad lienam iekšā teorijā. "Vienāds" laukums abām komandām būtu tikai tādā gadījumā, ja spēle būtu uz ideāla zāliena, vai sliktākajā gadījumā uz mākslīgā seguma un arī vēl būtu jāizvērtē cik gumijas tiktu izkaisītas pirms spēles dienā uz tā. Tīri teorētiski, protams, "laukums" abām komandām vienāds, tur piekrītu. Rakstu tagad, lai pēc spēles kāds te nesāk "kāsēt", ka esmu atkal "sapīpējies" un čīkstu pa labi un pa kreisi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2015-04-25 11:55, pirms 10 gadiem
Key Nr.23 rakstīja: Šajā gadījumā, izvērtējot, kādu futbolu piekopj viena vai otra komanda, laukuma "vienlīdzība" abām komandām ir tīri teorētiska. Tas ir no versijas, ja nav ko teikt, tad lienam iekšā teorijā. "Vienāds" laukums abām komandām būtu tikai tādā gadījumā, ja spēle būtu uz ideāla zāliena, vai sliktākajā gadījumā uz mākslīgā seguma un arī vēl būtu jāizvērtē cik gumijas tiktu izkaisītas pirms spēles dienā uz tā. Tīri teorētiski, protams, "laukums" abām komandām vienāds, tur piekrītu. Rakstu tagad, lai pēc spēles kāds te nesāk "kāsēt", ka esmu atkal "sapīpējies" un čīkstu pa labi un pa kreisi.
Kas liedz vienai vai otrai komandai piekopt tadu futbolu, kurs ir ertaks un "pareizaks" uz attieciga laukuma ?

  +4 [+] [-]

, 2015-04-25 11:56, pirms 10 gadiem
TOTOANSIS4 rakstīja: Liepājas haļavas neizies cauri, pietika jau ar vienu reizi šosezon. Jelgava kausu nevienam neatdos!
Haļava Jelgavai bija jau visu iepriekšējo sezonu. Pietiks

  +6 [+] [-]

, 2015-04-25 12:00, pirms 10 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Kas liedz vienai vai otrai komandai piekopt tadu futbolu, kurs ir ertaks un "pareizaks" uz attieciga laukuma ?
Dzīvosim, redzēsim. Pēc pagājušās sezonas kausu spēles Jelgavā, trim Liepājas spēlētājiem bija potītes "ārā"... Paskatīsimies, kas notiks šodien. Ceru, ka regbijs vakar nav bijis...

  +8 [+] [-]

, 2015-04-25 12:02, pirms 10 gadiem
TOTOANSIS4 rakstīja: Vēl viena pinkšķoša meitene. Kas jums liepājniekiem vainas? Liepājas Metalurga krahs lika sākt raudāt par visu? Dēļ šādiem auniem visiem viedoklis par Liepāju tiek sabojāts!
Tavs profila logo izsaka visu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2015-04-25 12:06, pirms 10 gadiem
TOTOANSIS4 rakstīja: tu esi ģēnijs, man nav ko piebilst!
Man prieks par tevi, ka esi tik saprotošs. Aizej nogriez nagus

  +4 [+] [-]

, 2015-04-25 12:12, pirms 10 gadiem
Palasot komentārus, tā vien šķiet, ka cilvēciņi, kas it kā cenšas just līdzi Jelgavai ir apmāti ar kādu atriebības teoriju Liepājai. Ko var gribēt, ja jau viņu treneris ( Astafjeva kungs ) pēc pēdējas savstarpējās spēles preses konferencē iesāka preseni jau pašā tās sākumā ar teikumu, ka priekšā vēl ir kausa spēle, centīsimies revanšēties. Tas tikai liecina par to, ka tur visi ir noskaņoti agresīvi un kaut kam atriebties. Savdabīga situācija, ja neteiktu vēl vairāk.

  -4 [+] [-]

, 2015-04-25 12:18, pirms 10 gadiem
kika81 rakstīja: Palasot komentārus, tā vien šķiet, ka cilvēciņi, kas it kā cenšas just līdzi Jelgavai ir apmāti ar kādu atriebības teoriju Liepājai. Ko var gribēt, ja jau viņu treneris ( Astafjeva kungs ) pēc pēdējas savstarpējās spēles preses konferencē iesāka preseni jau pašā tās sākumā ar teikumu, ka priekšā vēl ir kausa spēle, centīsimies revanšēties. Tas tikai liecina par to, ka tur visi ir noskaņoti agresīvi un kaut kam atriebties. Savdabīga situācija, ja neteiktu vēl vairāk.
Kur tu esi pamanījis kaut ko par kādu atriebību vai vendetu??? Cik es skatos, tad te ir trupiņa ar liepājniekiem, kas meklē iemeslus par ko pačīkstēt(laukums, aizsardzības futbols, sazvērestības teorijas utt.) un ir pārējie, kuriem šī raudāšana ir pieriebusies. Par nez kādām kāju lauzšanām te runā tikai liepājnieki! Ar revanšu ir jāsaprot atriebība par zaudējumu Olainē!

  -4 [+] [-]

, 2015-04-25 12:32, pirms 10 gadiem
kika81 rakstīja: Palasot komentārus, tā vien šķiet, ka cilvēciņi, kas it kā cenšas just līdzi Jelgavai ir apmāti ar kādu atriebības teoriju Liepājai. Ko var gribēt, ja jau viņu treneris ( Astafjeva kungs ) pēc pēdējas savstarpējās spēles preses konferencē iesāka preseni jau pašā tās sākumā ar teikumu, ka priekšā vēl ir kausa spēle, centīsimies revanšēties. Tas tikai liecina par to, ka tur visi ir noskaņoti agresīvi un kaut kam atriebties. Savdabīga situācija, ja neteiktu vēl vairāk.
Velviens Liepajnieku trollis ?

Edit: Skatos liepajnieku viltus profili baigi pacentosies saminusot visus te un sabazt sev plusinus.

  -3 [+] [-]

, 2015-04-25 12:36, pirms 10 gadiem
kika81 rakstīja: Palasot komentārus, tā vien šķiet, ka cilvēciņi, kas it kā cenšas just līdzi Jelgavai ir apmāti ar kādu atriebības teoriju Liepājai. Ko var gribēt, ja jau viņu treneris ( Astafjeva kungs ) pēc pēdējas savstarpējās spēles preses konferencē iesāka preseni jau pašā tās sākumā ar teikumu, ka priekšā vēl ir kausa spēle, centīsimies revanšēties. Tas tikai liecina par to, ka tur visi ir noskaņoti agresīvi un kaut kam atriebties. Savdabīga situācija, ja neteiktu vēl vairāk.
Kāda atriebība, tas ir sports un čaļi grib revanšēties, uzvarēt savās mājās, sportiska agresivitāte ir normāla lieta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2015-04-25 12:43, pirms 10 gadiem
Ak jē, jelgavnieki atkal savā elementā močī augšā. Nelabojami. Atriebības propaganda rullē uz nebēdu.

  +2 [+] [-]

, 2015-04-25 12:54, pirms 10 gadiem
da_silva rakstīja: Kāda atriebība, tas ir sports un čaļi grib revanšēties, uzvarēt savās mājās, sportiska agresivitāte ir normāla lieta.
Jūs uzskatāt, ka tas, ka preses konference no Jelgavas trenera korpusa puses uzreiz tiek sākta ar sarkasmu ir normāla parādība? Tas tikai liecina par to, ka tam kungam viss iekšā uz to brīdi vārijās ne pa jokam. Ļoti ceru, ka Liepājai šodien piespiedu maiņas nebūs vajadzīgas.

  -3 [+] [-]

, 2015-04-25 12:56, pirms 10 gadiem
kika81 rakstīja: Jūs uzskatāt, ka tas, ka preses konference no Jelgavas trenera korpusa puses uzreiz tiek sākta ar sarkasmu ir normāla parādība? Tas tikai liecina par to, ka tam kungam viss iekšā uz to brīdi vārijās ne pa jokam. Ļoti ceru, ka Liepājai šodien piespiedu maiņas nebūs vajadzīgas.
Kadu tev vel sarkasmu ? Cik var trollot ? Runa bija par to, ka kausa spele panems revansu, ne jau k-kadus speletajus traumes, vejs galigi smadzenes izsvilpojis tev ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-25 12:58, pirms 10 gadiem
arhivs X rakstīja: Tas nozīmē, ka man tagad būtu jābaidās?
Jabaidas tev ir tikai no ta, ka tev nav smadzenu.

  -2 [+] [-]

, 2015-04-25 13:26, pirms 10 gadiem
arhivs X rakstīja: Kādi "Liepājnieku viltus profili? Pagaidām redzu mīnusus tikai pretī slimiem komentāriem
Pēc Tava teiktā sanāk, ka jebkāda veida nefanošana un Liepājas nepielūgšana nozīmē kāda veida slimību? Piedod, čali, bet ja tā, tad Tev tiešām vajadzētu atbraukt uz Jelgavu, šeit ir tāda iestāde, kuru sauc "Ģintermuiža" - nenāks par skādi uz kādu brītiņu uzkavēties!

  +1 [+] [-]

, 2015-04-25 13:27, pirms 10 gadiem
kika81 rakstīja: Jūs uzskatāt, ka tas, ka preses konference no Jelgavas trenera korpusa puses uzreiz tiek sākta ar sarkasmu ir normāla parādība? Tas tikai liecina par to, ka tam kungam viss iekšā uz to brīdi vārijās ne pa jokam. Ļoti ceru, ka Liepājai šodien piespiedu maiņas nebūs vajadzīgas.
Es neko baigi neuzskatu, neesmu nevienas komandas līdzjutējs, bet saprotu Astafjevu, jo šis savulaik bija nepiekāpīgs un izcils cīnītājs, tad varbūt pēc spēles emocijas uzdeva. Nav nekāds bērnudārzs un nevajag no mušas uzpūst ziloni. Atkārtoju, sportiska agresivitāte nav nekas nosodāms un ir pat nepieciešama lai vinnētu spēles, bet tādiem, kas paši nav sportojuši, to nesaprast.

  -3 [+] [-]

, 2015-04-25 13:33, pirms 10 gadiem
da_silva rakstīja: Es neko baigi neuzskatu, neesmu nevienas komandas līdzjutējs, bet saprotu Astafjevu, jo šis savulaik bija nepiekāpīgs un izcils cīnītājs, tad varbūt pēc spēles emocijas uzdeva. Nav nekāds bērnudārzs un nevajag no mušas uzpūst ziloni. Atkārtoju, sportiska agresivitāte nav nekas nosodāms un ir pat nepieciešama lai vinnētu spēles, bet tādiem, kas paši nav sportojuši, to nesaprast.
Tak nav jēgas tiem lubrakiem kaut ko mēģināt teikt. Visu dienu to vien dara kā raud un pazorē Liepāju!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-04-25 13:49, pirms 10 gadiem
biskaps rakstīja: Tak nav jēgas tiem lubrakiem kaut ko mēģināt teikt. Visu dienu to vien dara kā raud un pazorē Liepāju!
Uzskaiti man, kuri šeit raud un pazorē Liepāju!

  -3 [+] [-]

, 2015-04-25 13:50, pirms 10 gadiem
arhivs X rakstīja: Kur tu redzi, ka pēc maniem vārdiem, "nefanošana par Liepāju" nozīmē slimību?
Nu nez...varbūt tur, kur teici, ka mīnusiņi ir tikai slimiem komentāriem...un vienīgie komentāri, kur redzēju mīnusiņus bija pie tiem komentāriem, kurus atstājuši Jelgavas atbalstītāji...secinājumus izdari pats.
Bet whatever, jāsāk taisīties uz spēli!

  -3 [+] [-]

, 2015-04-25 13:50, pirms 10 gadiem
KDubriks rakstīja: Uzskaiti man, kuri šeit raud un pazorē Liepāju!
Lasīt māki - izlasi pats!!!

  +3 [+] [-]

, 2015-04-25 13:53, pirms 10 gadiem
biskaps rakstīja: Nu nez...varbūt tur, kur teici, ka mīnusiņi ir tikai slimiem komentāriem...un vienīgie komentāri, kur redzēju mīnusiņus bija pie tiem komentāriem, kurus atstājuši Jelgavas atbalstītāji...secinājumus izdari pats.
Bet whatever, jāsāk taisīties uz spēli!
Tad Totoansis ir Jelgavas vai Skonto fans, vai tomēr Liepājas antifans??? Kā tur ir ko????

  +3 [+] [-]

, 2015-04-25 13:55, pirms 10 gadiem
biskaps rakstīja: Lasīt māki - izlasi pats!!!
Nu protams!
Pats te bubini neapmierināts un saki ka Liepāja raud? Ej paguli. Un neliec man lasīt to kā nav!

  -3 [+] [-]

, 2015-04-25 14:11, pirms 10 gadiem
KDubriks rakstīja: Nu protams!
Pats te bubini neapmierināts un saki ka Liepāja raud? Ej paguli. Un neliec man lasīt to kā nav!
Dubriks ari seit, kas par laimi. Palasi pirmos komentus, kur key jau sak bubinat un tad nak parejie trolli un k-ko raud par Astafjevu. Kur kads jelgavnieks te bubina ?

  -2 [+] [-]

, 2015-04-25 14:15, pirms 10 gadiem
Ziniet, likas ,ka Namejs bija pretigs trollis, kurs tikai visus noskanoja pret Liepaju. Bet nu sitais sit pusu - ar dubriku, ferdinandu arhivu bhk vai ka tur vinu, jus esat parsitusi Nameju. Esat izraisijusi riebumu pret FK Liepaju un pilsetu ka tadu. Zel, jo FK Liepaja ir latvisks klubs ar pasu audzinatiem talantiem + verpakovski prieksgala, bet nu paldies ne, ar tadiem atbalstitajiem talu netiks.

  +3 [+] [-]

, 2015-04-25 14:22, pirms 10 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Ziniet, likas ,ka Namejs bija pretigs trollis, kurs tikai visus noskanoja pret Liepaju. Bet nu sitais sit pusu - ar dubriku, ferdinandu arhivu bhk vai ka tur vinu, jus esat parsitusi Nameju. Esat izraisijusi riebumu pret FK Liepaju un pilsetu ka tadu. Zel, jo FK Liepaja ir latvisks klubs ar pasu audzinatiem talantiem + verpakovski prieksgala, bet nu paldies ne, ar tadiem atbalstitajiem talu netiks.
Nevaino tagad mani, tu jau raudi visu laiku pirms mana šīsdienas komentāra! Atradi aizbildinājumu

  +1 [+] [-]

, 2015-04-25 14:22, pirms 10 gadiem
Savulaik Astafjevs bija ļoti rupjš spēlētājs,tikai tas,ka viņš spēlēja Skonto rindās,bieži glāba viņu no sarkanajām kartītēm.Teikšu godīgi,nekad nav paticis Astafjevs,kā spēlētājs un tagad viņš kā treneris piekopj tādu pašu spēlēšanas taktiku,galvenais satraumēt pretiniekus! Un nevajag jaukt futbolu ar regbiju!!!!! Spelēt futbolu nenozīmē,kā trakiem traukties pa laukumu,bet rādīt kvalitatīvu spēli!Jūs jautājat kāpēc zudusi interese par futbolu? Atbilde:tāpēc,ka dažas komandas nespēlē futbolu,bet ārdās pa laukumu!!! Varbūt LFF jauzraksta tādiem indivīdiem mazu aprakstu : Kas ir futbols un kā to spēlē!!!

  +4 [+] [-]

, 2015-04-25 14:25, pirms 10 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Dubriks ari seit, kas par laimi. Palasi pirmos komentus, kur key jau sak bubinat un tad nak parejie trolli un k-ko raud par Astafjevu. Kur kads jelgavnieks te bubina ?
Ir tāda lieta, kā sava viedokļa paušana, kura nav liegta ar LR likumdošanu, ja tas netiek saistīts ar kādu aizvainošanu vai personīgi interešu aizskaršanu un otrs ir raudāt. Raud parasti situācijās vai aiz prieka vai bēdām, šeit nav neviena ne otra, pat ne trešā varianta. To, ka kāds manā rakstītā ir izdomājis virtuālo raudāšanu brīvās diskusijas un personīgā viedokļa izklāstīšanā, tad tas ir nekas cits, kā sinonīms virtuālai, izdomātai raudāšanai no ieinteresētās puses.

     [+] [-]

, 2015-04-25 14:28, pirms 10 gadiem
KDubriks rakstīja: Tu tak esi nedziedināmi slims puis! Nevajag te meklēt ataisnojumus tam, kapēc tev nepatīk Liepāja!
Un atbildot uz tavu iepriekšējo komentāru, tad tādi komentāri kā - Liepāja uzvarēs, par FK Liepāja, tev ir aizvainojoši to es zinu! Pierod pie tā un neraudi.
Tu jocigs, vai ka ? Es runaju par key un tur velvienu komentu pec vina. Nevajag te tagad izdomat, ka es par visiem komentariem, kas piemin Liepaju kko saku.

  +3 [+] [-]

, 2015-04-25 14:28, pirms 10 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Ziniet, likas ,ka Namejs bija pretigs trollis, kurs tikai visus noskanoja pret Liepaju. Bet nu sitais sit pusu - ar dubriku, ferdinandu arhivu bhk vai ka tur vinu, jus esat parsitusi Nameju. Esat izraisijusi riebumu pret FK Liepaju un pilsetu ka tadu. Zel, jo FK Liepaja ir latvisks klubs ar pasu audzinatiem talantiem + verpakovski prieksgala, bet nu paldies ne, ar tadiem atbalstitajiem talu netiks.
Labāk paši domājiet, kā jums pacelt to, ko esat izsējuši, no apmeklētības viedokļa skatoties, no Daiņa laikiem, kad Jelgava bija simpātiska, latviska un patriotiska komanda. Mēs, Liepājā par savu atbalstu un apmeklētību komandai parūpēsimies paši. Mums no tādiem virtuāļiem, jo īpaši Liepājas prezidentam kādi ir šeit jelgavnieki, ne silts ne auksts.

  -1 [+] [-]

, 2015-04-25 14:29, pirms 10 gadiem
Life rakstīja: Savulaik Astafjevs bija ļoti rupjš spēlētājs,tikai tas,ka viņš spēlēja Skonto rindās,bieži glāba viņu no sarkanajām kartītēm.Teikšu godīgi,nekad nav paticis Astafjevs,kā spēlētājs un tagad viņš kā treneris piekopj tādu pašu spēlēšanas taktiku,galvenais satraumēt pretiniekus! Un nevajag jaukt futbolu ar regbiju!!!!! Spelēt futbolu nenozīmē,kā trakiem traukties pa laukumu,bet rādīt kvalitatīvu spēli!Jūs jautājat kāpēc zudusi interese par futbolu? Atbilde:tāpēc,ka dažas komandas nespēlē futbolu,bet ārdās pa laukumu!!! Varbūt LFF jauzraksta tādiem indivīdiem mazu aprakstu : Kas ir futbols un kā to spēlē!!!
Nu cik var ? Kurus speletajus Jelgava satraumejusi ? Es varu pateikt, ka Mihadjuks gan Jaudzemu kartigi notraumeja.

  -1 [+] [-]

, 2015-04-25 14:31, pirms 10 gadiem
Key Nr.23 rakstīja: Labāk paši domājiet, kā jums pacelt to, ko esat izsējuši, no apmeklētības viedokļa skatoties, no Daiņa laikiem, kad Jelgava bija simpātiska, latviska un patriotiska komanda. Mēs, Liepājā par savu atbalstu un apmeklētību komandai parūpēsimies paši. Mums no tādiem virtuāļiem, jo īpaši Liepājas prezidentam kādi ir šeit jelgavnieki, ne silts ne auksts.
Tatad Latvijas futbola vispar nedrikst pienemt krieviski runajosus speletajus/trenerus ?

     [+] [-]

, 2015-04-25 14:31, pirms 10 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Tu jocigs, vai ka ? Es runaju par key un tur velvienu komentu pec vina. Nevajag te tagad izdomat, ka es par visiem komentariem, kas piemin Liepaju kko saku.
Es runāju par tevi, jo tev tik ļoti sāp tādi komentāri, ka esi pietroļojis visu šo rakstu ar savām negācijām.

     [+] [-]

, 2015-04-25 14:33, pirms 10 gadiem
KDubriks rakstīja: Es runāju par tevi, jo tev tik ļoti sāp tādi komentāri, ka esi pietroļojis visu šo rakstu ar savām negācijām.
Jus tak esat liekuli, vareji neatbildet man, nebutu vairak komentu Bet jums tak vajag uzspiest savu "liepajas" viedokli visiem.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-25 14:34, pirms 10 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Tatad Latvijas futbola vispar nedrikst pienemt krieviski runajosus speletajus/trenerus ?
Manis pēc domājiet ko gribat, man šī diskusija, kas ir izveidojusies šodien zem šī topika, ja godīgi, ir jau līdz "šlipsei".

     [+] [-]

, 2015-04-25 14:36, pirms 10 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Jus tak esat liekuli, vareji neatbildet man, nebutu vairak komentu
Nomierinājies vārguli?
Un tagad gaidi spēli un beidz rakstīt muļķības.

  -1 [+] [-]

, 2015-04-25 14:36, pirms 10 gadiem
Key Nr.23 rakstīja: Manis pēc domājiet ko gribat, man šī diskusija, kas ir izveidojusies šodien zem šī topika, ja godīgi, ir jau līdz "šlipsei".
Tad, ko to turpini pieradit savu "taisnibu" ?

     [+] [-]

, 2015-04-25 14:37, pirms 10 gadiem
KDubriks rakstīja: Nomierinājies vārguli?
Un tagad gaidi spēli un beidz rakstīt muļķības.
Nu nevari man pedejo vardu atstat, liekuli.

  +2 [+] [-]

, 2015-04-25 14:40, pirms 10 gadiem
Jaudzems pats sevi notraumēja,jo sakāmvārds vēsta: ko sēsi to pļausi! Izrādās tu varenais_ekspert nemaz nelasi rakstus un neizvertē situāciju! Ar Jaudzeme tā bija spēles epizode! Ja cilvēki par visu varu un jebkādiem līdzekļiem cenšās tikt pie kārotā,tad tā gadās un nav ko vainot Mihadjuku!!!Mihadjuks taču nevaino Jaudzemi par to,ka Jaudzems satraumēja arī Mihadjuku! Tā kā beidziet raudāt un sāciet spēlēt tīru futbolu uz laukuma!

  -1 [+] [-]

, 2015-04-25 14:44, pirms 10 gadiem
Life rakstīja: Jaudzems pats sevi notraumēja,jo sakāmvārds vēsta: ko sēsi to pļausi! Izrādās tu varenais_ekspert nemaz nelasi rakstus un neizvertē situāciju! Ar Jaudzeme tā bija spēles epizode! Ja cilvēki par visu varu un jebkādiem līdzekļiem cenšās tikt pie kārotā,tad tā gadās un nav ko vainot Mihadjuku!!!Mihadjuks taču nevaino Jaudzemi par to,ka Jaudzems satraumēja arī Mihadjuku! Tā kā beidziet raudāt un sāciet spēlēt tīru futbolu uz laukuma!
Beidz liet. Un atbildi, ko Jelgavnieki satraumejusi ? K-kadus murgus te stasti. Es nesaku, ka Mihadjuks speciali traumeja, neviens speletajs apzinati nevelas otru satraumet, bet pie traumas Mihadjuks ir vainigs.

Dubriks, ka jau Dubriks nevar nomierinaties, lai jau tev tiek tas komentars.

  -1 [+] [-]

, 2015-04-25 14:44, pirms 10 gadiem
Visiem komentētājiem, saistībā ar šo rakstu - žetonu Jums par virslīgas popularizēšanu.
Ordeni par sasniegumiem mārketingā, jo es šo spēli tiešām skatīšos

Lielākā daļa komentāru bezjēgā - tikai savstarpējo attiecību skaidrošana, bet strādā labi.
Varbūt vēl kādu būsiet piesaistījuši

Par Liepāju.

  -1 [+] [-]

, 2015-04-25 14:48, pirms 10 gadiem
Nelasot visus ekspertu imperiona jeeliibas varu pateikt taa, ka Liepaja sezonas sakumaa ir parliecinosaka un labakaa komanda.

  -1 [+] [-]

, 2015-04-25 14:53, pirms 10 gadiem
DaMarcus rakstīja: Visiem komentētājiem, saistībā ar šo rakstu - žetonu Jums par virslīgas popularizēšanu.
Ordeni par sasniegumiem mārketingā, jo es šo spēli tiešām skatīšos

Lielākā daļa komentāru bezjēgā - tikai savstarpējo attiecību skaidrošana, bet strādā labi.
Varbūt vēl kādu būsiet piesaistījuši

Par Liepāju.
Daugavas Rīga šodien nespēlē!