Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:120, Did:0, useCase: 3

"Chelsea" nenoņem spriedzi no "United"

Andris Liepa
Andris Liepa

"Chelsea" nenoņem spriedzi no "United"
Mihaels Ballaks un Frenks Lempards
Foto: AFP

Vakar pēdējā Anglijas Premjerlīgas 37. kārtas spēlē Londonas "Chelsea" izbraukumā ar 2:0 apspēlēja "Newcastle", tādējādi punktu skaita ziņā atkal panākot "Manchester United" futbolistus.

Tas nozīmē tikai to, ka "Chelsea" saglabā izredzes uz Anglijas čempionu titulu. Lai tā notiktu, "Chelsea" pēdējā kārtā (11. maijā) jāizcīna vairāk punktu nekā "United". "Chelsea" savā laukumā uzņems "Bolton", bet "Manchester United" viesos tiksies ar "Wigan". Ja pieņem, ka "Chelsea" izdarīs visu, kas tās spēkos un uzvarēs, tad "United", lai neizlaistu titulu no rokām, arī jāuzvar.

Vakardienas spēlē Ņūkāslā pirmās 60 minūtes aizritēja bez vārtu guvumiem, taču tad Mihaels Ballaks sita precīzi ar galvu pēc tam, kad centrējumu no soda sitiena izdarīja Didjē Drogba. Savukārt 82. minūtē ilgstošu "Chelsea" kombināciju ar vārtu guvumu noslēdza Florents Maludā, panākot galarezultātu šajā mačā - 2:0 "Chelsea" uzvara.

37. kārta (5. maijs)

Newcastle - Chelsea 0:2 (0:0) (Ballaks 60', Maluda 82')

Pēdējā, 38. kārta (11. maijs).

Birmingham - Blackburn
Chelsea - Bolton
Derby - Reading
Everton - Newcastle
Middlesbrough - Man City
Portsmouth - Fulham
Sunderland - Arsenal
Tottenham - Liverpool
West Ham - Aston Villa
Wigan - Man Utd

Anglijas Premjerlīgas tabula.

VietaKomandaSpēlesUzv.Neiz.Zaud.Vārtu att.Punkti
1."Manchester United"37266578:2284
2."Chelsea"37259364:2584
3."Arsenal"372311373:3180
4."Liverpool"372013464:2873
5."Everton"371881152:3262
6."Aston Villa"3716111069:4959
7."Blackburn Rovers"371513949:4458
8."Portsmouth"371691248:3957
9."Manchester City"3715101244:4555
10."West Ham United"371391540:4848
11."Tottenham Hotspur"3711131366:5946
12."Newcastle United"3711101644:6243
13."Wigan Athletic"3710101734:4940
14."Middlesbrough"379121635:5239
15."Sunderland"371162036:5839
16."Bolton"37991935:5336
17."Fulham"377121837:6033
18."Reading"37962237:6633
19."Birmingham City"377111942:6132
20."Derby"37182820:8511

Rezultatīvākie spēlētāji.

VietaSpēlētājsKomandaVārti
1.Ronaldu("Manchester United")30
2.Adebajors("Arsenal")24
3.Toress("Liverpool")23
4.Santakruzs("Blackburn")19
5.-7.Berbatovs("Tottenham Hotspur")15
5.-7.Bendžani("Portsmouth"/"Man City")15
5.-7.Kīns("Tottenham Hotspur")15
8.Tevezs("Manchester United")14
9.-10.Jakubu("Everton")13
9.-10.Kerjū("Aston Villa")13
11.-12.Defo("Portsmouth")12
11.-12.Rūnijs(''Manchester United'')12
13.-15.Džerards("Liverpool")11
13.-15.Anelka("Bolton"/"Chelsea")11
13.-15.Agbonlahors("Aston Villa")11

Izmantotie resursi:
premierleague.com

     [+] [-]

, 2017-02-16 13:35, pirms 8 gadiem
Swordsman rakstīja: Piemēram, pamatīgi aplauzos ar kādu krievžīdu (reiz šeit tādu minēju laikam), kuram prāts ir ārkārtīgi gudrs, bet nu izrādījās... krievžīds. Gudrs pēc suņa jebkur. Praktiskas lietas, ķīmija, mūzika (grūva gan nav, hehe), medicīna, filozofija, matemātika. Un dara, meklē utt. Esot dzīves jēgu arī sapratis. Esot visu pētījis, ieskaitot austrumu ticības, beigās puzle saliekoties tikai pie pareizticīgajiem, vecticībniekiem.
Un šī vispārējā respekta ēnā es jau tā nepiedomāju, ka tas varētu būt aizdomīgi, jo tie taču tādam krievam ir savējie. Nu hvz, var jau sagadīties, ka savējie arī ir pareizie.
Un, skatoties atpakaļ, es taču bez iebildumiem noticēju, ka krieviju pilnībā pārvaldot amerikāņi. Bija pārliecība, ka lai nu kurš, bet viņš točna zina, ko runā. Atceros, vēl nodomāju "jess!"
Bet tad vienā reizē sākām kaut ko runāt par medijiem, eiropu, ukrainu. Un bļāāā... Tā sajūta bij "Tiešām, arī tu!???".

Šo to viņam pateicu (vnk loģiskas lietas) viņš uzreiz kļuva domīgs un teica, ka es
Darbā iepazinos ar krievu doktori, strādājusi Gazprom utml., zināšanas plašas, nu jau vairākus gadus dzīvo R-eiropā. Tolaik kaut kā ierunājos par Brexit, kad viņa pēkšņi - Lielbritānija taču nav ES sastāvā!!!!! Es kaut ko cenšos iebilst, uz ko viņa atbild - bet man no Krievijas vajag pavisam dažādas vīzas, lai iebrauktu ES un UK!!!
Nu laabi ..

     [+] [-]

, 2017-02-16 13:43, pirms 8 gadiem
Swordsman rakstīja: Bet lai kādam ticētu lielākos jautājumos, viņu kārtīgi jāpārbauda pasaulīgās lietās.
Tātad, ja Dievs vai vismaz Visums neko nezina par Ukrainu, tad nafig tādus??!!!!

Jā, man tiešām sāk šķist, ka esi ļoti uzkāries par krievu tēmu. Pamaini vidi Tā nebūt nav dzīves jēga vai jautājumi, par ko tik ļoti stresot smadzenes.

     [+] [-]

, 2017-02-16 13:52, pirms 8 gadiem
Par to, ka nevienam nevar ticēt - es, piemēram, ieklausos un ticu M9. Mums daudz kas sakrīt dažādos jautājumos, ir dziļāks pattern. Tieši tāpat kā lielākoties atšķiras no Sworda

     [+] [-]

, 2017-02-16 14:19, pirms 8 gadiem
alexy rakstīja: Ak mūžs, ja es tagad atsvaidzinu atmiņu. Visas tās finanšu mahinācijas, bēgļi un protesti, policijas reidi. Wow. Un vienlaikus ir spēcīgas institūcijas, kas var palīdzēt, tolerance, multikulturālisms, smaidīgas sejas, festivāli. Nosliecos uz viedokli, ka tas viss, sajaucoties kopā, ir īstā realitāte. Ar to atšķirību, ka ar negatīvajām lietām klusāk tiek galā, nevis, ka to nav.
Jā, kā saka mans čoms no Tukuma - ceļot pašlaik bīstami - teroristi, visur sprāgst.

Nu tas gan, Tukumam jau nu točna nekad terors un sprādzieni neuzglūnēs. Ja nu vienīgi kāda govs nobezdēsies.

     [+] [-]

, 2017-02-16 14:37, pirms 8 gadiem
Starp citu, uz Vāciju man tagad patiešām bail braukt. Tas gan mediju ietekmē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-02-16 15:23, pirms 8 gadiem
Un atkal - es nezinot, ko es runāju, kur te kādi dialogi iespējami. Tu krievus redzi, es uz kaut ko citu koncentrējos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-02-16 15:52, pirms 8 gadiem
Krieviem kaiš tas, ka cilvēkam ir tieksme ticēt otram un mūsu laikos - medijiem. Viņi taču neizlemj - o, forši būt propagandas upurim.

Ja Tu uz viņiem nekoncentrēsies, viņi turpinās pastāvēt, bet ne vairs Tevī, Tavos bešos. Ej labāk baložus pabaro
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-02-16 16:24, pirms 8 gadiem
Tās taču magones, ne sēkliņas. Atkarībnieks tāds Noteikti kaut kur audzē ar un pēc tam maziem bērniem pārdod
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-02-16 17:57, pirms 8 gadiem
Swordsman rakstīja: Bd, tad nebūs neviena stāsta iz lidostas dzīves?
A ko tur stāstīt? Pāris mēnešus vien nostrādāju. Neko īpašu vairs neatceros. Vispār man depresija, atpesies, lūdzu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-02-16 23:10, pirms 8 gadiem
Vat gous araund, kams araund, okeeej?!

     [+] [-]

, 2017-02-16 23:12, pirms 8 gadiem
Swordsman rakstīja: Bet kosmisko svētlaimi kā Raupam laikam repā neuztvert.
Kāpēc ne?

     [+] [-]

, 2017-02-16 23:13, pirms 8 gadiem
Swordsman rakstīja: Daudzkārt esi pieminējis sēkliņas. (...)
Vairāk par vienu reizi?

     [+] [-]

, 2017-02-16 23:20, pirms 8 gadiem
Alexy, par prāta projekcijām:
saprotu, ka aizvakar profesors iedeva man saprotamāku piemēru, klavieres man maisīja prātu. Krāsas - kurš saka, ka dzeltens ir tieši tik dzeltens? Respektīvi, mēs redzam konkrētu krāsu amplitūdu. Ir radības, kuras redz vairāk, citas mazāk. Līdzīgi ar skaņu.

Kļavam vēl bija piemērs: Zeme riņķo ar kādu tur ātrumu. Kāpēc mēs to nejūtam? Papildinu - Zeme apaļa, kāpēc daļai nav kājām gaisā sajūtas?

     [+] [-]

, 2017-02-17 00:15, pirms 8 gadiem
Swordsman rakstīja: Tev cits viedoklis? Uzskati, ka demogrāfija "dibenā" ir Eiropā, nevis Bangladešā?
Uzreiz saku, ka neesmu tajā ļoti kompetents, bet man ir šaubas, kā Tavs "izmiršanas variants" strādātu ekonomiski. Ja trūkst strādājošo, jāpieņem no citurienes (bet ja visur samazinātos, tad nebūtu, no kā ņemt). Pensionārus arī nevarētu uzturēt. Bet Tavā hipotēzē laikam arī nevajag.

     [+] [-]

, 2017-02-17 00:15, pirms 8 gadiem
M9 rakstīja: Alexy, par prāta projekcijām:
saprotu, ka aizvakar profesors iedeva man saprotamāku piemēru, klavieres man maisīja prātu. Krāsas - kurš saka, ka dzeltens ir tieši tik dzeltens? Respektīvi, mēs redzam konkrētu krāsu amplitūdu. Ir radības, kuras redz vairāk, citas mazāk. Līdzīgi ar skaņu.

Kļavam vēl bija piemērs: Zeme riņķo ar kādu tur ātrumu. Kāpēc mēs to nejūtam? Papildinu - Zeme apaļa, kāpēc daļai nav kājām gaisā sajūtas?
Kas par profesoru? Pie kā viņš mācījies? Vai Tu uzticies viņa skolotājiem?

Pēdējās nedēļās esmu saskatījusies Brain games par to, cik viegli apmuļķot smadzenes, cik maz un neprecīzi mēs pasauli uztveram pat ikdienas dzīvē un cik daudz kam no smadzeņu izsecinātā nevar ticēt, jo tā nav taisnība. Mani gan aizrauj spēja uztrenēt un mainīt smadzenes.

     [+] [-]

, 2017-02-17 00:18, pirms 8 gadiem
alexy rakstīja: Stāsti nu.
Konkrēti, ko?

     [+] [-]

, 2017-02-17 00:21, pirms 8 gadiem
alexy rakstīja: Kas par profesoru? Pie kā viņš mācījies? Vai Tu uzticies viņa skolotājiem?
Pag, nu, tas pat nebija ar tādu ievirzi, par to šobrīd nav runas.
Piemērs taču labs, varbūt piekritīsi. Sasaistīju ar iepriekš runāto.

  +1 [+] [-]

, 2017-02-17 00:26, pirms 8 gadiem
Bet ko es gribēju padalīties un izvērst diskusiju par prātu: tā ir baigā lieta ieraudzīt, ka prāts ir bezpersonisks, tikai kā izziņas rīks, kurš tiecas būt procesā, rast risinājumus. Viņam personīgi nav viedokļa, vai Tu skaties uz klavierēm vai domā par dzīves jēgu. Lai kas TU PATIESI BŪTU, Tu tikai izmanto prātu, rokas, maņas. Tie nav paši par sevi, atsevišķi, pilntiesīgi, tajos nav sevis apziņas. Bet Tevī taču ir, vai ne? Tevī ir morāle, vērtības, nevis degunā. Ko Tu par to domā? Kas Tu esi?

     [+] [-]

, 2017-02-17 00:28, pirms 8 gadiem
M9 rakstīja: Konkrēti, ko?
Mīkstmieši ir, nav? Un kurš Tev to teicis?

     [+] [-]

, 2017-02-17 00:34, pirms 8 gadiem
M9 rakstīja: Piemērs taču labs, varbūt piekritīsi. Sasaistīju ar iepriekš runāto.
Es pilnībā tam visam piekrītu, bet tas viss ir pat vēl trakāk nekā Tu šeit mini. Ja vēlies, varu ieskatīties pierakstos un padalīties ar vēl citiem, interesantiem un pamatotiem piemēriem.

     [+] [-]

, 2017-02-17 00:36, pirms 8 gadiem
alexy rakstīja: Bet ko es gribēju padalīties un izvērst diskusiju par prātu: tā ir baigā lieta ieraudzīt, ka prāts ir bezpersonisks, tikai kā izziņas rīks, kurš tiecas būt procesā, rast risinājumus. Viņam personīgi nav viedokļa, vai Tu skaties uz klavierēm vai domā par dzīves jēgu. Lai kas TU PATIESI BŪTU, Tu tikai izmanto prātu, rokas, maņas. Tie nav paši par sevi, atsevišķi, pilntiesīgi, tajos nav sevis apziņas. Bet Tevī taču ir, vai ne? Tevī ir morāle, vērtības, nevis degunā. Ko Tu par to domā? Kas Tu esi?
Šis patika, foršs.

     [+] [-]

, 2017-02-17 00:37, pirms 8 gadiem
alexy rakstīja: Es pilnībā tam visam piekrītu, bet tas viss ir pat vēl trakāk nekā Tu šeit mini. Ja vēlies, varu ieskatīties pierakstos un padalīties ar vēl citiem, interesantiem un pamatotiem piemēriem.
Ja tas neapgrūtina, bliez vaļā. Komentārus jākrāj. Cerams, ka Lbd ir, ko darīt, nenobesīsies galīgi.

     [+] [-]

, 2017-02-17 00:42, pirms 8 gadiem
Swordsman rakstīja: M9, kā domā, vai Tu kritīsi nežēlastībā, ja par kādu specifiskāku/šaubīgāku "pētījumu" uzjautāsi sīkāk - kas to ir pētījis un kas to ir teicis? Un kur var oficiāli iepazīties ar šāda pētījuma rezultātiem.
Nē. Domāju, ka bez tā pat neiztikšu.
Kā jau teicu, daži izteikumi dara domīgu. Tā būtu arī ja viņš lekcijā pavisam pirmo reizi būtu it kā citējis Norvēģijas ministri.

     [+] [-]

, 2017-02-17 00:44, pirms 8 gadiem
labdien rakstīja: Tā jau bijām gatavi vēl banku starplīgumu nosegt, bet nekā.
No šī jāsaprot, ka kopīgi domājat?

     [+] [-]

, 2017-02-17 00:54, pirms 8 gadiem
M9 rakstīja: Ja tas neapgrūtina, bliez vaļā. Komentārus jākrāj. Cerams, ka Lbd ir, ko darīt, nenobesīsies galīgi.
Labi, uz nedēļas nogali sagatavošu ko interesantu. Tur jau arī jāfiltrē, kas ir kas; es redzu, ka dalībnieki nekoncentrējas vai raidījuma vadītājs apgalvo, ka visi saka/dara tā. Tad pierakstu keywords un pameklēju vairāk info. Bet to raidījumu tik daudz, nespēju paspēt noskatīties, man vēl uz Patersonu jātiek.