Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:120, Did:0, useCase: 3

"Arsenal" izcīna svarīgu uzvaru izbraukumā pret "Cardiff"

Andris Mednis
Andris Mednis

"Arsenal" izcīna svarīgu uzvaru izbraukumā pret "Cardiff"
Ārons Remzijs un Olivjē Žirū
Foto: AFP/Scanpix

Šodien Anglijas Premjerlīgā sākās 13. kārtas spēles. Lai gan būtiskākie notikumi tiks risināti rīt, šovakar savu spēli aizvadīja turnīra līdervienība Londonas "Arsenal", pateicoties Ārona Remzija rezultatīvajai spēlei izcīnot uzvaru ar rezultātu 3:0.

"Cardiff" iepriekšejā spēlu kārtā galotnē spēja izraut neizšķirtu pret "Manchester United". Viesi šovakar bija ļoti tuvu galvenā uzdevuma izpildei jau otrajā minūtē, kad Džeks Vilšīrs ar tālsitienu satricināja vārtu stabu, tomēr bumba atlēca atpakaļ laukumā un moments beidzās par labu mājiniekiem. 16. minūtē notika savdabīga epizode, kad Olivjē Žirū pēc savlaicīgas piespēles nokļuva viens pret vārtiem, tomēr paļāvās uz tribīņu viedokli uzskatot, ka atrodas aizmugures stāvoklī, lai arī līnijtiesnesis pārkāpumu pamatoti nefiksēja.

Kaut arī laukuma saimnieki spēja līdzsvarot spēli, rezultātu tomēr izdevās atklāt viesiem. Pēc Mesuta Ezila piespēles soda laukumā, "Cardiff" audzēknis Ārons Remzijs ar galvu raidīja bumbu tālajā vārtu stūrī (0:1). Neskatoties uz ro, ka iespējas gūt otros vārtus spēlē bija, "Arsenal" pārtraukumā devās ar visnotaļ nedrošu pārsvaru. Toties kopumā spēles gaitu kontrolēja viesi. Otrais puslaiks sākās ar "Arsenal" uzbrukumiem, bet pirmo iespēju gūt vārtus neizmantoja laukuma saimnieki. Pēc centrējuma soda laukumā Freizers Kempbels izlēca visaugstāk un ar galvu raidīja bumbu vārtos, bet Voicehs Ščensnijs nodemonstrēja lielisku reakciju un spēja atvairīt sitienu.

Kopumā otrjajā puslaikā aizritēja līdzvērtīga cīņa, laukuma saimnieki reizēm pat bija turvāk gūtajiem vārtiem, tomēr beigās rezultātu dubultoja viesi, kad 86. minūtē pēc Matjē Flaminī sitiena bumba atrada ceļu tīklā. Spēles beigās Remzijs guva trešos vārtus spēlē, līdz ar to "Arsenal" izcīnīja pārliecinošu uzvaru un turpina dominēt Anglijas Premjerlīgā.

Anglijas Premjerlīgas 13. kārta

DatumsLaiksSpēleRezultātsVārtu guvēji
30.11.17:00Cardiff - Arsenal0:3 (0:1)Remzijs 29' 90' Flaminī 86'
30.11.17:00Aston Villa - Sunderland0:0
30.11.17:00Everton - Stoke4:0 (1:0)Delufeu 45' Koulmans 49' Ovjedo 58' Lukaku 79'
30.11.17:00Norwich - Crystal Palace1:0 (1:0)Hūpers 30'
30.11.17:00West Ham - Fulham3:0 (0:0)Diame 47' Kouls 82'88'
30.11.19:30Newcastle - West Brom
01.12.14:00Tottenham - Man United
01.12.16:05Hull - Liverpool
01.12.18:10Chelsea - Southampton
01.12.18:10Man City - Swansea

Turnīra tabula

VKomandaSUNZVārtiP
1.Arsenal13101227:1031
2.Liverpool1273224:1324
3.Chelsea1273221:1024
4.Everton1366121:1324
5.Man City1271434:1222
6.Southampton1264215:722
7.Man United1263320:1521
8.Newcastle1262417:1720
9.Tottenham126249:1220
10.Aston Villa1344513:1416
11.Swansea1243517:1615
12.West Brom1236314:1415
13.Hull124269:1514
14.Norwich1342711:2314
15.Stoke1334612:1813
16.Cardiff1334611:2013
17.West Ham133499:1413
18.Fulham1331011:2410
19.Crystal Palace1321107:217
20.Sunderland122198:247

Rezultatīvākie spēlētāji

VSpēlētājsKlubsSk
1.S.AgveroMan City10
2.L.SvaressLiverpool9
D.StaridžsLiverpool9
L.RemīNewcastle9
5.R.van PērsijsMan United7
R.LukakuEverton7
O.ŽirūArsenal7
8.Ā.RemzijsArsenal7
V.RūnijsMan United6

Izmantotie resursi:
Football Statistics | Football Live Scores |...

     [+] [-]

, 2013-11-30 20:34, pirms 11 gadiem
Begovičs zvērs. Nebūtu viņš kastē, Stoke tiktu pazemots vēl trakāk..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-30 20:41, pirms 11 gadiem
Ar4ers rakstīja: Domāju, ka otrā vieta Arsenal būtu laba vieta, pirmo atdodot šībrīža pasaules spēcīgākajai komandai - Manchester City.

Galvenais visus spēkus koncentrēt uz Londonas derbiju un izmazgāt Chelsea!
Robi, tas tu??

  +1 [+] [-]

, 2013-11-30 20:44, pirms 11 gadiem
Prieks par Delufeu un Oviedo, kam abiem skiet pirmas speles pamata un abiem pa goliem un piespelei.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-30 20:48, pirms 11 gadiem
Ar4ers rakstīja: Ko Lukaku un Mirallas šodien tik švaki?
Cik minūtes Miralass nospēlēja?

     [+] [-]

, 2013-11-30 20:49, pirms 11 gadiem
NunoGomes rakstīja: Prieks par Delufeu un Oviedo, kam abiem skiet pirmas speles pamata un abiem pa goliem un piespelei.
Oviedo patīkami pārsteidza. Sniegums, ko līdz šim rādīja nebija iepriecinošs, bet šodien Beinsu labi aizstāja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-30 20:55, pirms 11 gadiem
Ferdinands lieliskaiss rakstīja: Pat Velsas klubam pamatsastaavaa 3x vairaak angli nekaa liigas liideriem
Prieks par Lukaku un patreiz par francu legionu!
Un kāds būtu viņu pienesums izlasei, m?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-30 21:07, pirms 11 gadiem
Priecē gan Arsenal, gan Everton un arī Norwich uzvaras.

     [+] [-]

, 2013-11-30 21:07, pirms 11 gadiem
Ņemot vērā Kārdifas draudu no standartiem un panāktos rezultātus pret City un MU, ļoti sakarīga spēle, kaut gan 3-0 gan pilnībā neatspoguļo notikumus laukumā, dabūja pacensties, tomēr beigās starpība meistarībā realizējās uz tablo.

Jozils klase, it kā neuguņoja, bet ar savu meistarību izdarīja, kas vajadzīgs, uztaisīja 2 vārtus.
SZCZ zvērs, galvenais saglabāt stabilitāti.
Aizsardzība uzdevumu augstumos, 1īgi Gibss bija sev neraksturīgi drusku shaky, nogulēja arī Kempbela lēcienu.
Un kā lai nepiemin Remziju, kuru pirms gada visi bija gatavi nosūtīt atpakaļ uz Kārdifu..
Kasorla švaks jau kuro spēli, Volkotu laukumā prasījās ātrāk.
3 pts savākti, redzēs, ar ko pārējie rīt atbildēs

     [+] [-]

, 2013-11-30 21:12, pirms 11 gadiem
Ferdinands lieliskaiss rakstīja: Lai paprovee, tad redzeesi kaads buutu! Neviens nav meeginaajis!
Un starpcitu ar visiem J.Wilshere, Walcott un Gibbs angli speelee vnk nozeelojami!
Tpc spried pats cik sliktaak tas buutu
Mayb tpc, ka Vilšīrs, Volkots un Gibss ir izlases līmenī, bet Kārdifas džeki nav
Bet tā Anglijas izlases sniegums ir izlases trenera kompetencē, tāpēc nav ko stumt, ka ķip izsaucot midtable viduvējības, uzreiz būtu labāk

     [+] [-]

, 2013-11-30 21:15, pirms 11 gadiem
march_2k rakstīja: Ņemot vērā Kārdifas draudu no standartiem un panāktos rezultātus pret City un MU, ļoti sakarīga spēle, kaut gan 3-0 gan pilnībā neatspoguļo notikumus laukumā, dabūja pacensties, tomēr beigās starpība meistarībā realizējās uz tablo.

Jozils klase, it kā neuguņoja, bet ar savu meistarību izdarīja, kas vajadzīgs, uztaisīja 2 vārtus.
SZCZ zvērs, galvenais saglabāt stabilitāti.
Aizsardzība uzdevumu augstumos, 1īgi Gibss bija sev neraksturīgi drusku shaky, nogulēja arī Kempbela lēcienu.
Un kā lai nepiemin Remziju, kuru pirms gada visi bija gatavi nosūtīt atpakaļ uz Kārdifu..
Kasorla švaks jau kuro spēli, Volkotu laukumā prasījās ātrāk.
3 pts savākti, redzēs, ar ko pārējie rīt atbildēs
Es teiktu, ka Gibbs tāds, jo bija uz dzeltenās kartītes - baidījās taisīt izklupienus visu pārējo maču. Par Kasorlu - viņš vismaz centās, forma nāks ar laiku, tomēr izlaida sezonas sākumu un tas arī atšķir šī gada modeli no pagājušā - Kasorla var atļauties būt zem normas, jo mums ir vēl citi, kas var nokārtot spēli, pirms gada principā viss balstījās tikai uz Santi spēles.
Un tas tomēr ir lieliski - uzvari savu spēli sestdien un tad skaties kā pārējie mēģina turēt līdzi savās spēlēs. Sen tā nav bijis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-30 21:36, pirms 11 gadiem
LeTom rakstīja: Es teiktu, ka Gibbs tāds, jo bija uz dzeltenās kartītes - baidījās taisīt izklupienus visu pārējo maču. Par Kasorlu - viņš vismaz centās, forma nāks ar laiku, tomēr izlaida sezonas sākumu un tas arī atšķir šī gada modeli no pagājušā - Kasorla var atļauties būt zem normas, jo mums ir vēl citi, kas var nokārtot spēli, pirms gada principā viss balstījās tikai uz Santi spēles.
Un tas tomēr ir lieliski - uzvari savu spēli sestdien un tad skaties kā pārējie mēģina turēt līdzi savās spēlēs. Sen tā nav bijis.
Par Gibsu piekrītu, par Kasorlu - protams, priecē tas, ka resursi ļauj kādam spēlēt zem savu spēju līmeņa, bet ja tas turpinās, tad nāksies vismaz uz kādu brīdi pazaudēt vietu. Un, pie reizes par resursu tēmu, uzbrukumā prasītos ko vairāk kā Žirū, labākajā gadījumā janvārī kādu, kas viņu vai nu izkonkurētu, vai vismaz nopietni pacīnītos par vietu, citādi aiz viņa ne1a nav.
Un jā, patīkami būt pašiem noteicējiem par savu situāciju tabulā, it sevišķi, ja tā ir tāda, kā tagad

     [+] [-]

, 2013-11-30 21:45, pirms 11 gadiem
march_2k rakstīja: Par Gibsu piekrītu, par Kasorlu - protams, priecē tas, ka resursi ļauj kādam spēlēt zem savu spēju līmeņa, bet ja tas turpinās, tad nāksies vismaz uz kādu brīdi pazaudēt vietu. Un, pie reizes par resursu tēmu, uzbrukumā prasītos ko vairāk kā Žirū, labākajā gadījumā janvārī kādu, kas viņu vai nu izkonkurētu, vai vismaz nopietni pacīnītos par vietu, citādi aiz viņa ne1a nav.
Un jā, patīkami būt pašiem noteicējiem par savu situāciju tabulā, it sevišķi, ja tā ir tāda, kā tagad
Man pat nebūtu nekas pretī Kasorlu nosēdināt uz beņķa pāris spēles - Vengers pavasarī nosēdināja Ščesniju un skaties kāds šis ir atgriezies, reāli pelna mums punktus. Tik problēma, ka nav gluži, ko ielikt LW viņa vietā. Par uzbrucējiem protams - katru reizi kā Žirū pieklibo vai, kad pāris minūtes guļ zemē, tad bez maz vai mazo sirdstrieku ķeru.
Pluss tam, ka esam pirmie - tas tomēr ietekmē pārējo komandu spēlētājus tieši morāli, pie katras Arsenal uzvaras pašiem ir OBLIGĀTI jāuzvar, lai neatkristu vēl tālāk atpakaļ un tas tomēr ir morāli grūti - katra uzvara vairs neliekas kā uzvara, bet gan 3 punkti, lai saglabātu kaut esošo punktu starpību.

     [+] [-]

, 2013-11-30 21:45, pirms 11 gadiem
Ferdinands lieliskaiss rakstīja: 1. Tad kaads ir tas izlases liimenis???? Ja nem izlases sniegumu, tad so speeleetaaju liimenis ir zemaaks par zemu

2. Tpc jau angli neko nevar, ka izlasee speelee "spicie" cali no top klubiem, kuri tik aizbrauc atspeeleet un atpuusties. Bet vrb no taadiem caliem, kuri speelee kkaadaas zemaakaas komandaas izlase sanaaktu daudz labaaka. Protams tas ir nosaciiti un tas ir kaa buutu ja buutu....
3. Un nav saubu man, ka angli uz Braziiliju aizbrauks kaa tuuristi uz 3 speeleem....
1. Atbildēšu ar apmēram tikpat tukšu frāzi - izlases līmenis ir tāds, kāds tas ir. Lai spēlētu izlašu līmenī, ir jāsasniedz noteikta meistarības pakāpe. Kārdifas spēlētāji vienkārši nav tajā līmenī. Ko izsaka arī viņu vieta tabulā. Tā ir kārtējā tradicionāli "sīkstā" turnīra tabulas apakšgala komanda. Izlašu līmenī viņiem nav ko darīt.
2. Anglijai pašiem vienreiz jāapzinās sava vieta, viņi ir izlase, kuras griesti finālturnīrā ir 1/4 fināls. Ja to nesasniedz, būtībā arī nekāda traģēdija nebūs notikusi, mayb treneris nav maksimāli izmantojis potenciālu.
3. Bet ja paņemtu Tevis ieteiktās viduvējības, viņi uz finālturnīru varētu vispār nebraukt, tpc pietiks par nezkādiem sasniegumiem, kas ar viņiem varētu būt iespējami. Tas tas pats, kas sagaidīt no Kārdifas PL titulu.

     [+] [-]

, 2013-11-30 21:54, pirms 11 gadiem
LeTom rakstīja: Man pat nebūtu nekas pretī Kasorlu nosēdināt uz beņķa pāris spēles - Vengers pavasarī nosēdināja Ščesniju un skaties kāds šis ir atgriezies, reāli pelna mums punktus. Tik problēma, ka nav gluži, ko ielikt LW viņa vietā. Par uzbrucējiem protams - katru reizi kā Žirū pieklibo vai, kad pāris minūtes guļ zemē, tad bez maz vai mazo sirdstrieku ķeru.
Pluss tam, ka esam pirmie - tas tomēr ietekmē pārējo komandu spēlētājus tieši morāli, pie katras Arsenal uzvaras pašiem ir OBLIGĀTI jāuzvar, lai neatkristu vēl tālāk atpakaļ un tas tomēr ir morāli grūti - katra uzvara vairs neliekas kā uzvara, bet gan 3 punkti, lai saglabātu jau tā esošo pārsvaru.
1. It kā jau būtu. Santi out, Rosikis in. Tomašs, kgan nedod pienesumu vārtos vai piespēlēs, ļauj citiem partneriem spēlēt labāk un daudz dod komandas presingā. Bet viņš arī nevar katru spēli aizvadīt, plus traumatisma risks. Un tad vēl Poldijs, kuram "it kā" vēl 3 nedēļas atlikušas, ko veseļoties (kaut gan uz visu arī nevar paļauties, ko saka kluba mediķi).
2. Šķiet, ka ir atrasts balanss, kas ļauj noturēt iegūto pārsvaru pret nomināli švakāku pretinieku situācijā, kur citās sezonās būtu izlaista uzvara vai pat zaudēti visi punkti. 1īgi vēl joprojām nav īstas pārliecības par to, vai pietiks rakstura atspēlēties pret stipru pretinieku tad, ja pirmie ielaiž vārtus, un kā vispār ies lielajās spēlēs. Kaut gan līdz šim lielo spēļu bilance pozitīva, uzvaras pret Pool un Spurs un zaudējums tikai MU izbraukumā un tas pats uz standartsituācijas rēķina.
3. Un atgriežoties pie Žirū, būtisks mīnuss ir tas, ka lielajās spēlēs viņa devums ir minimāls. Pret MU bija vispār nekāds, un pat šovakar pietiekami nomāzēja, "asāks" uzbrucējs būtu kādu iebakstījis. Janvārī jārisina situācija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-30 22:04, pirms 11 gadiem
march_2k rakstīja: 1. It kā jau būtu. Santi out, Rosikis in. Tomašs, kgan nedod pienesumu vārtos vai piespēlēs, ļauj citiem partneriem spēlēt labāk un daudz dod komandas presingā. Bet viņš arī nevar katru spēli aizvadīt, plus traumatisma risks. Un tad vēl Poldijs, kuram "it kā" vēl 3 nedēļas atlikušas, ko veseļoties (kaut gan uz visu arī nevar paļauties, ko saka kluba mediķi).
2. Šķiet, ka ir atrasts balanss, kas ļauj noturēt iegūto pārsvaru pret nomināli švakāku pretinieku situācijā, kur citās sezonās būtu izlaista uzvara vai pat zaudēti visi punkti. 1īgi vēl joprojām nav īstas pārliecības par to, vai pietiks rakstura atspēlēties pret stipru pretinieku tad, ja pirmie ielaiž vārtus, un kā vispār ies lielajās spēlēs. Kaut gan līdz šim lielo spēļu bilance pozitīva, uzvaras pret Pool un Spurs un zaudējums tikai MU izbraukumā un tas pats uz standartsituācijas rēķina.
3. Un atgriežoties pie Žirū, būtisks mīnuss ir tas, ka lielajās spēlēs viņa devums ir minimāls. Pret MU bija vispār nekāds, un pat šovakar pietiekami nomāzēja, "asāks" uzbrucējs būtu kādu iebakstījis. Janvārī jārisina situācija.
Nestrīdos par Žirū, bet nav tā, ka lielajās spēlēs galīgi pazūd - šogad iesitis Spurs, Napoli, BVB, Southampton un pienesumu viņš dod arī pelnot rezultatīvas piespēles. Tas, ka viņš prot pieturēt bumbu esot ar muguru pret vārtiem un bumbas izcīnīšana otrajā stāvā pēc Ščesnija piespēlēm ir diezgan neatņemama spēles sastāvdaļa komandai. Turklāt viņa pienesums nāk arī aizsardzībā, konkrēti pie pretinieku stūra sitieniem, kurus viņš nereti neitralizē. Vēl viens uzbrucējs noteikti ir vajadzīgs, bet tomēr jāuzteic tas, ko Žirū ir šosezon līdz šim ir izdarījis.

     [+] [-]

, 2013-11-30 22:18, pirms 11 gadiem
Ferdinands lieliskaiss rakstīja: 1. Jaa bet izlases liimeni veido tie tavi speeleetaaji. Un to kaads buutu liimenis ar citiem speeleetaajiem neviens nezin Un starpcitu Cardifaa speele dazi citi speeleetaaji citaam izlaseem!
Kā pret sienu. Ķip esi gudrāks par Hpdžsonu un top klubu treneriem, kuri nez kpc neņem Kārdifas spēlētājus izlasē un savos klubos? Ir iemesls kpc viņi spēlē tur, kur spēlē, un kpc viņi nespēlē izlasē. Ar "kā būtu ja būtu" nepietiek. Un kāds visp citu izlašu spēlētājiem sakars ar Kārdifas angļiem?
Nu tad lūdzu, konkrēti, pie lietas, kuri tad būtu tie Kārdifas angļi, kuri jāņem izlasē, un kuru tagadējo izlašnieku vietā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-30 22:27, pirms 11 gadiem
LeTom rakstīja: Nestrīdos par Žirū, bet nav tā, ka lielajās spēlēs galīgi pazūd - šogad iesitis Spurs, Napoli, BVB, Southampton un pienesumu viņš dod arī pelnot rezultatīvas piespēles. Tas, ka viņš prot pieturēt bumbu esot ar muguru pret vārtiem un bumbas izcīnīšana otrajā stāvā pēc Ščesnija piespēlēm ir diezgan neatņemama spēles sastāvdaļa komandai. Turklāt viņa pienesums nāk arī aizsardzībā, konkrēti pie pretinieku stūra sitieniem, kurus viņš nereti neitralizē. Vēl viens uzbrucējs noteikti ir vajadzīgs, bet tomēr jāuzteic tas, ko Žirū ir šosezon līdz šim ir izdarījis.
Es jau arī neesmu heiteris, apzinos, ka, salīdzinot ar pagājušo sezonu, viņš ir ārkārtīgi progresējis daudzējādā ziņā, gan hold-up play, gan pozicionālajā darbībā, gan darba apjomā. Bet mani nepamet iespaids, ka viņš jau varētu būt uzlēcis augstāk par savu pēcpusi, un nez, cik ilgi vēl tādā līmenī noturēsies, ka neseko kritums atpakaļ. Pie tam ir daudzas lietas, ko top uzbrucēji dara un Žirū nedara.. pretinieka apspēlēšana ar driblu 1v1, ātrums, atvēršanās izspēlēm, izšķirīgo momentu realizācija. Ja patiešām ir tā, ka varam atļauties Ezila klases spēlētājus, tad šāda iespēja ir jāizmanto. Žirū devums klubam, protams, ir jāatzīst, bet kluba intereses ir pirmajā vietā, un ja ir iespēja dabūt ko labāku, tad tā ir jāizmanto.

     [+] [-]

, 2013-11-30 22:32, pirms 11 gadiem
march_2k rakstīja: 1. It kā jau būtu. Santi out, Rosikis in. Tomašs, kgan nedod pienesumu vārtos vai piespēlēs, ļauj citiem partneriem spēlēt labāk un daudz dod komandas presingā. Bet viņš arī nevar katru spēli aizvadīt, plus traumatisma risks. Un tad vēl Poldijs, kuram "it kā" vēl 3 nedēļas atlikušas, ko veseļoties (kaut gan uz visu arī nevar paļauties, ko saka kluba mediķi).
2. Šķiet, ka ir atrasts balanss, kas ļauj noturēt iegūto pārsvaru pret nomināli švakāku pretinieku situācijā, kur citās sezonās būtu izlaista uzvara vai pat zaudēti visi punkti. 1īgi vēl joprojām nav īstas pārliecības par to, vai pietiks rakstura atspēlēties pret stipru pretinieku tad, ja pirmie ielaiž vārtus, un kā vispār ies lielajās spēlēs. Kaut gan līdz šim lielo spēļu bilance pozitīva, uzvaras pret Pool un Spurs un zaudējums tikai MU izbraukumā un tas pats uz standartsituācijas rēķina.
3. Un atgriežoties pie Žirū, būtisks mīnuss ir tas, ka lielajās spēlēs viņa devums ir minimāls. Pret MU bija vispār nekāds, un pat šovakar pietiekami nomāzēja, "asāks" uzbrucējs būtu kādu iebakstījis. Janvārī jārisina situācija.
Žirū ir tipisks finišeris! Piekrītu, ka vajadzētu arī tādu, kurš pats var momentus izmantot! Principā jau kopš Anrī laikiem tāda tipa spēlētājs komandā nav bijis. Svaresu jau gribēja, bet nedabūja! Cerams, ka Janvarī kādu salūkās!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-30 22:39, pirms 11 gadiem
Ferdinands lieliskaiss rakstīja: 1. "Es jau nesaku, ka vini buutu jaanem", bet to kaa buutu ar viniem pat Dievs nezin!
2. Tikai gribu uzsveert to, ka nevienmeer speeleetaaji no top klubiem izlasee paraada attieciigo sniegumu un komanda rezultaatus kopumaa! Tiesi Anglijas izlases piemeers!
3. Tpc nav briinums, ka izlasee saak paraadiities saadi taadi speeleetaaji no zemaakiem klubiem, jo top klubos pat nav ko nemt, jo katraa dazi tik vieteejie speelee!
1. Bet Tu apzinies, ka šāds izteikums nepierāda pilnīgi neko?
2. Angļu griesti ir 1/4 fināls. Attiecīgi arī sniegums. Manuprāt, pa lielam izlasē spēlē tie, kam jāspēlē, tas talantu loks nemaz tik plašs nav, un īpaša pamata visādu viduvējību iekļaušanai arī nav.
3. Tik vispārīgi un nekonkrēti. Kurš tad ir parādījies? Nav noslēpums

Diskusija sākās ar to, ka Tu pasmējies, ka Kārdifai vairāk angļu nekā Ars. Toties no Ars izlasē spēlē Vilšīrs un Volkots un pēc snieguma būtu pelnījis arī 3ais, Gibss, bet viņam reāli 2 meistarīgi spēlētāji ir priekšā, Kouls un Beinss. Kvalitāte>kvantitāte. Tad Tu ieminējies, ka Kārdifas veči būtu jāņem izlasē, ar pamatojumu "ne1 nezin, kā būtu, ja būtu". Vai tiešām tas ir pamatojums?

Bet tagad riņķī un apkārt esam nonākuši līdz "Es jau nesaku, ka vini buutu jaanem".

Tātad sausais atlikums diskusijai ir tāds, ka Kārdifas angļi izlasei nav ne tuvumā, pie tam nevar arī atrast pamatojumu viņu ņemšanai izlasē. Tātad no Arsenal izlasei lielāka jēga, pat ja angļu pamatā mazāk. Vēl jautājumi?

     [+] [-]

, 2013-11-30 22:39, pirms 11 gadiem
march_2k rakstīja: Es jau arī neesmu heiteris, apzinos, ka, salīdzinot ar pagājušo sezonu, viņš ir ārkārtīgi progresējis daudzējādā ziņā, gan hold-up play, gan pozicionālajā darbībā, gan darba apjomā. Bet mani nepamet iespaids, ka viņš jau varētu būt uzlēcis augstāk par savu pēcpusi, un nez, cik ilgi vēl tādā līmenī noturēsies, ka neseko kritums atpakaļ. Pie tam ir daudzas lietas, ko top uzbrucēji dara un Žirū nedara.. pretinieka apspēlēšana ar driblu 1v1, ātrums, atvēršanās izspēlēm, izšķirīgo momentu realizācija. Ja patiešām ir tā, ka varam atļauties Ezila klases spēlētājus, tad šāda iespēja ir jāizmanto. Žirū devums klubam, protams, ir jāatzīst, bet kluba intereses ir pirmajā vietā, un ja ir iespēja dabūt ko labāku, tad tā ir jāizmanto.
Par uzbrucējiem runājot - daži uzticami mediji ziņo par iespējamo Alvaro Moratas īres darījumu janvārī. Domā ar Žirū un Moratu pietiktu līdz vasarai? T.i., ja pavasarī joprojām cīnamies par titulu, kā tev liekas - ar tiem abiem būtu gana?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-30 22:53, pirms 11 gadiem
LeTom rakstīja: Par uzbrucējiem runājot - daži uzticami mediji ziņo par iespējamo Alvaro Moratas īres darījumu janvārī. Domā ar Žirū un Moratu pietiktu līdz vasarai? T.i., ja pavasarī joprojām cīnamies par titulu, kā tev liekas - ar tiem abiem būtu gana?
Nu to es nezinu
Vispār man simpatizē Morata, bet uzskatu, ka komplektējot sastāvu, jebkurā situācijā, kad iegādājas spēlētājus, tad jāņem kas labāks, nekā jau pašiem ir, un šaubos, vai Morata tāds būtu.
Man patiktu scenārijs, kurā Real iegādājas Svaresu un mums tiek Benzemā, tas nekas, ka abi Francijas izlases uzbrucēji 1 komandā.

Kaut gan AW pēdējā intervija šajā sakarā diezgan piezemējoša, ķip, "nejūtot spiedienu", lai iegādātos uzbrucēju janvārī. Bet tā var būt arī acu aizmālēšana, ko ar viņiem var zināt.
Arsenal boss Arsene Wenger does not feel under...

     [+] [-]

, 2013-11-30 22:54, pirms 11 gadiem
puslaiks rakstīja: Žirū ir tipisks finišeris! Piekrītu, ka vajadzētu arī tādu, kurš pats var momentus izmantot! Principā jau kopš Anrī laikiem tāda tipa spēlētājs komandā nav bijis. Svaresu jau gribēja, bet nedabūja! Cerams, ka Janvarī kādu salūkās!
Vajadzētu, bet vai rīkosies? Sk. interviju iepriekšējā postā..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-30 23:05, pirms 11 gadiem
march_2k rakstīja: Nu to es nezinu
Vispār man simpatizē Morata, bet uzskatu, ka komplektējot sastāvu, jebkurā situācijā, kad iegādājas spēlētājus, tad jāņem kas labāks, nekā jau pašiem ir, un šaubos, vai Morata tāds būtu.
Man patiktu scenārijs, kurā Real iegādājas Svaresu un mums tiek Benzemā, tas nekas, ka abi Francijas izlases uzbrucēji 1 komandā.

Kaut gan AW pēdējā intervija šajā sakarā diezgan piezemējoša, ķip, "nejūtot spiedienu", lai iegādātos uzbrucēju janvārī. Bet tā var būt arī acu aizmālēšana, ko ar viņiem var zināt.
http://www1.skysports.com/football/news/11670/9037042/
Varbūt atslēgas vārds tajā intervijā ir 'iegādāties', jo viņš neko nesaka par uzbrucēju īrēšanu. Bet, ja nu tiešām neviens nenāks klāt, tad es labāk uz soliņa redzu Chuba Akpomu, nevis Bendtneru, no kura, es ceru, pēc iespējas ātrāk atbrīvosies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-30 23:18, pirms 11 gadiem
Ferdinands lieliskaiss rakstīja: Tad kaa var angliem 1/4 finaals buut griesti??? Ar taadiem speeleetaajiem no taadas liigas??? Tev pasam/ai smiekli nenaak???
Paskaties kvai peedeejos friendly macus. Tas cik ilgi vini izlases tuvumaa groziisies cits jautaajums.
Liekas, ka es arii neesu nekur rakstiijis, ka tiesi Kardifas veci jaanem izlasee, bet gan to, ka izlases sniegums ar taadiem speeleetaajiem var nebuut sliktaaks kaa sobriid, kad izlasee speelee speeciigaakie speeleetaaji un taapat uz Eiropas fona speelee kaa pastariisi! Pie tam speeleetaaji naak no iespeejams labaakaas liigas top klubiem!

Taadam klubam kaa Arsenal 3 vieteejie ir stipri par maz! Tpc mani gan uzjautrina gan skumdina taads fakts! Un tie nav tikai Arsenal vien!
OK, varbūt ne griesti, bet objektīvas ekspektācijas. Kuras var pārvarēt un viņi tādā gadījumā būs overperformējuši, vai var nepārvarēt, un nekāda traģēdija nebūs notikusi. Paskaties kaut vai uz rezultātiem

Pēdējie 4 PK:
2010: 1/8 fināls
2006: 1/4 fināls
2002: 1/4 fināls
1998: 1/8 fināls

Pēdējie 4 EČ:
2012: 1/4 fināls
2008: nekvalificējās
2004: 1/4 fināls
2000: palika apakšgrupā

Un par ko tāds emociju izvirdums, kad nosauc 1/4 finālu kā angļu līmeni? Tāda ir objektīvā situācija. Nu futbolā visādi gadās, var to latiņu pārlēkt, bet apmēram tā ir viņu vieta, ko pierāda arī rezultāti, un tur absolūti nav ko sašust.

ka izlases sniegums ar taadiem speeleetaajiem var nebuut sliktaaks kaa sobriid, kad izlasee speelee speeciigaakie speeleetaaji un taapat uz Eiropas fona speelee kaa pastariisi

Nu šitais jau ir tikai emocionāli pārspīlējumi. Izlase spēlē, objektīvi ņemot vērā savas stiprās puses un trenera ambīcijas. Hodžsons veido komandu, ko ir grūti uzvarēt, bet kas neceļ zvaigznes no debesīm. Izlasē spēlē objektīvi labākie spēlētāji, jautājums vien, vai Hodžsons optimāli izmanto viņu dotības, lai realizētu savu taktiku.

Taadam klubam kaa Arsenal 3 vieteejie ir stipri par maz! Tpc mani gan uzjautrina gan skumdina taads fakts! Un tie nav tikai Arsenal vien!

Tas nav tikai Arsenal un tie nav tikai klubi kopumā. Nav kas tos spēlētājus trenē, tpc nav viņiem arī no kurienes rasties.

Īsi izsakoties, Anglijas izlases problēma ir šeit (links).
Football coach shortage paints bleak picture...

• Only 2,769 English coaches hold Uefa's B, A and Pro badges
• Spain has 23,995, Italy 29,420 and Germany 34,790


Man no šiem cipariem ir skaidrs pilnīgi viss un vairs nekādi jautājumi par viņu izlases it kā problēmām nav. Kamēr nebūs tikpat daudz treneru, pie tam progresīvu treneru, kā Eiropas futbola lielvalstīs, tikmēr nekā arī viņiem nebūs.

     [+] [-]

, 2013-12-01 06:51, pirms 11 gadiem
Ar4ers rakstīja: Domāju, ka otrā vieta Arsenal būtu laba vieta, pirmo atdodot šībrīža pasaules spēcīgākajai komandai - Manchester City.

Galvenais visus spēkus koncentrēt uz Londonas derbiju un izmazgāt Chelsea!
zelta vardi

     [+] [-]

, 2013-12-01 16:10, pirms 11 gadiem
march_2k rakstīja: OK, varbūt ne griesti, bet objektīvas ekspektācijas. Kuras var pārvarēt un viņi tādā gadījumā būs overperformējuši, vai var nepārvarēt, un nekāda traģēdija nebūs notikusi. Paskaties kaut vai uz rezultātiem

Pēdējie 4 PK:
2010: 1/8 fināls
2006: 1/4 fināls
2002: 1/4 fināls
1998: 1/8 fināls

Pēdējie 4 EČ:
2012: 1/4 fināls
2008: nekvalificējās
2004: 1/4 fināls
2000: palika apakšgrupā

Un par ko tāds emociju izvirdums, kad nosauc 1/4 finālu kā angļu līmeni? Tāda ir objektīvā situācija. Nu futbolā visādi gadās, var to latiņu pārlēkt, bet apmēram tā ir viņu vieta, ko pierāda arī rezultāti, un tur absolūti nav ko sašust.

ka izlases sniegums ar taadiem speeleetaajiem var nebuut sliktaaks kaa sobriid, kad izlasee speelee speeciigaakie speeleetaaji un taapat uz Eiropas fona speelee kaa pastariisi

Nu šitais jau ir tikai emocionāli pārspīlējumi. Izlase spēlē, objektīvi ņemot vērā savas stiprās puses un trenera ambīcijas. Hodžsons veido komandu, ko ir grūti uzvarēt, bet kas neceļ zvaigznes no debesīm. Izlasē spēlē objektīvi labākie spēlētāji, jautājums vien, vai Hodžsons optimāli izmanto viņu dotības, lai realizētu savu taktiku.

Taadam klubam kaa Arsenal 3 vieteejie ir stipri par maz! Tpc mani gan uzjautrina gan skumdina taads fakts! Un tie nav tikai Arsenal vien!

Tas nav tikai Arsenal un tie nav tikai klubi kopumā. Nav kas tos spēlētājus trenē, tpc nav viņiem arī no kurienes rasties.

Īsi izsakoties, Anglijas izlases problēma ir šeit (links).
Football coach shortage paints bleak picture...

• Only 2,769 English coaches hold Uefa's B, A and Pro badges
• Spain has 23,995, Italy 29,420 and Germany 34,790


Man no šiem cipariem ir skaidrs pilnīgi viss un vairs nekādi jautājumi par viņu izlases it kā problēmām nav. Kamēr nebūs tikpat daudz treneru, pie tam progresīvu treneru, kā Eiropas futbola lielvalstīs, tikmēr nekā arī viņiem nebūs.
Par ko Jūs te visi strīdaties?
Anglija vienmēr cer, bet vienmēr arī gardi par savējiem pasmejas. Un tas jau ir nu jau izsenis.

"We have the Beatles, The Queen, but there's nothing more English than losing on penalties"

"Gerrard scored only after 4 minutes, but than... Robert Green showed what being a true English means"

"Hargreaves scored a great penalty, basically just because he played in Germany for several years"