Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:120, Did:0, useCase: 3

"Chelsea" sakauj "Arsenal" Londonas derbijā

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

"Chelsea" sakauj "Arsenal" Londonas derbijā
Foto: EMPICS Sport/Scanpix

Šodien Anglijas Premjerlīgas centrālajā spēlē Londonas derbijā "Arsenal" savu skatītāju priekšā ar 0:3 zaudēja "Chelsea". Divi vārti uzvarētāju kontā Didjē Drogbam.

Spēle sākās visai garlaicīgi, momentu praktiski nebija. Bumbu daudz vairāk kontrolēja "Arsenal", taču biezās "Chelsea" aizsardzības rindas uzlauzt neizdevās. "Chelsea" gandrīz visu 1. puslaiku par uzbrukumu domāja minimāli, taču 41. minūtē tieši aristokrāti atklāja rezultātu, pārtraucot klusumu spēlē. Džons Terijs labi iespēlēja Ešlijam Koulam, kurš raidīja bumbu soda laukumā - no turienes ar lielisku raidījumu izcēlās Didjē Drogba. Bumba ielidoja pašā vārtu augšējā stūrī. Vēl lielāku šoku "Arsenal" piedzīvoja 45. minūtē - E.Kouls no liela attāluma un asa leņķa bumbu sita gar vārtiem, bet "Arsenal" beļģu aizsargs Tomass Vermālens tā pārvirzīja bumbu, ka tā vēlreiz ielidoja tajā pašā vārtu devītniekā, kur pāris minūtes iepriekš. Pat gribēdams tā neizdarīsi. Cīņā, kurā lielāko puslaika daļu nekas nenotika, "Chelsea" divi vārti izskaņā ļāva pārtraukumā tai doties vadībā ar 2:0.

Drīz pēc spēles atsākšanās "Arsenal" bija tuvu vienu vārtu atspēlēšanai - pēc "Chelsea" kļūdas vārtus nācās pamest Petram Čeham, bumba nonāca pie Andreja Aršavina, kurš saminstinājās. Tomēr uzbrukums turpinājās, kura noslēgumā Eduardu ar augsti paceltu kāju izsita no rokām bumbu Čeham (skatīt attēlu) un vārtus guva Aršavins - tie gan netika ieskaitīti, jo tiesnesis fiksēja pārkāpumu no Eduardu puses. "Arsenal" turpināja uzbrukt, tomēr tik labas iespējas vairs nebija. Diezgan spilgti ar pāris efektīvām piespēlēm sevi pierādīja uz maiņu uznākušais Tomašs Rosickis, taču 2:0 pārsvaru "Chelsea" sargāja visai droši. Savukārt beigu daļā, kad lielgabalnieku centieni jau apsīka, "Chelsea" iedzina pēdējo naglu "Arsenal" zārkā - soda sitienu meistarīgi realizēja Drogba. 3:0 - svarīga "Chelsea" uzvara.

Līdz ar šo zaudējumu "Arsenal" izredzes uz Anglijas čempionu titulu jau tagad uzskatāmas par mazām, kaut aizvadīts tikai nedaudz vairāk par trešdaļu no visām spēlēm. Tikmēr "Chelsea" ļoti nopietni iet uz to, lai pārtrauktu "Manchester United" pēdējo gadu dominanci Anglijā - aristokrātu pārsvars pār sarkanajiem velniem ir pieci punkti, un tiek izcīnīta uzvara pēc uzvaras.

Anglijas Premjerlīga, 14. kārta

SpēleRezultātsVārtu guvēji
Blackburn R. - Stoke C.0:0-
Fulham - Bolton W.1:1 (0:1)(Dafs 75' - Klasničs 35')
Manchester C. - Hull C.1:1 (1:0)(Filipss 45' - Bulards 82')
Portsmouth - Manchester U.1:4 (1:1)(Boatengs 32' (11m) - Rūnijs 25' (11m; 48'; 54' (11m); Gigss 87')
West Ham U. - Burnley5:3 (3:0)(Kolisons 18'; Stanislass 34'; Kouls 43' (11m); Franko 51'; Himenezs 64' (11m) - Flečers 68'; 74'; Īglss 90')
Wigan Athletic - Sunderland1:0 (0:0)(Rodallega 76')
Aston Villa - Tottenham H.1:1 (1:0)(Agbonlahors 10' - Dousons 77')
Wolverhampton - Birmingham0:1 (0:1)(Bovjērs 3')
Everton - Liverpool0:2 (0:1)(Jobo 12' (s.v.); Kuits 81')
Arsenal - Chelsea0:3 (0:2)(Drogba 41'; 86'; Vermālens 45' (s.v.))
VKomandaSUNZVAP
1.Chelsea 14 120236:8 36
2.Manchester United 14 101330:13 31
3.Tottenham Hotspur 14 82433:19 26
4.Arsenal 13 81436:18 25
5.Liverpool 14 72531:20 23
6.Aston Villa 14 65322:14 23
7.Manchester City 13 57124:17 22
8.Sunderland 14 62621:20 20
9.Stoke City 14 55413:15 20
10.Fulham 14 54518:16 19
11.Burnley 14 52719:31 17
12.Blackburn 14 52716:28 17
13.Wigan Athletic 14 52715:31 17
14.Hull City 15 44717:31 16
15.Birmingham 13 43611:14 15
16.Everton 14 43717:25 15
17.West Ham 14 35624:26 14
18.Bolton 13 33716:27 12
19.Wolverhampton 13 24712:26 10
20.Portsmouth 14 211111:23 7

Rezultatīvākie spēlētāji

VFutbolistsKomandaV
1.-2.Džermeins DefoTottenham11
1.-2.Didjē DrogbaChelsea11
3.-4.Fernando ToressLiverpool10
3.-4.Veins RūnijsMan. United10
5..Darens BentsSunderland9
6.Luiss SaāEverton8
7.-8.Robins van PērsijsArsenal7
7.-8.Karltons KoulsWest Ham7
9.-11.Gabriels AgbonlahorsAston Villa6
9.-11. Robijs KīnsTottenham Hotspur6
9.-11.Sesks FabregassArsenal6

Drogba atklāj rezultātu

Vermālens "meistarīgi" ieraida bumbu savos vārtos

  +4 [+] [-]

, 2009-11-29 19:56, pirms 15 gadiem
jaaaaa!!! pilniiga sagraave
malachi

 +11 [+] [-]

, 2009-11-29 19:56, pirms 15 gadiem
Drogbas abi goli odzinjas, it iipashi free kick. Lai arii kaa gribeejaas lai Arsenal uzvar, tomeer Chelsea shobriid ir uz vilna un izskataas paaraaki paar konkurentiem.

  +8 [+] [-]

, 2009-11-29 19:56, pirms 15 gadiem
Chelsea saks atrauties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2009-11-29 19:57, pirms 15 gadiem
Pelnīta uzvara!
Prieks, ka Gunneru nīstais A. Cole praktiski uztaisīja abus pirmos vārtus.
Didi pielika skaistu punktu.
Chelsea šogad spēlē vnk lieliski!

     [+] [-]

, 2009-11-29 19:58, pirms 15 gadiem
Chelsea uzvaru nopelnīja ar organizētību, un izmantoja savas nedaudzās izdevības, savukārt Arsenal ar savu haotisko spēli, neprata tikt garām Chelsea aizsardzībai. Nesaprotu tikai otrās dzeltenās kartītes nepiešķiršanu Mikelam, par diezgan nesportisko rīcību, iespējams tā varētu lauzt spēles gaitu.
jāatzīst, ka Chelsea pašlaik vislabākajā formā salīdzinoši ar pārējām EPL komandām!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-11-29 19:58, pirms 15 gadiem
interesanta spēle, lai arī gunneri vairak pietureja bumbu, tomēr izdevību viņiem bija maz. Drogbam abi smuki vārti. Otro gadu pēc kārtas graujam emirātos

GO CHELSEA!!!

     [+] [-]

, 2009-11-29 19:58, pirms 15 gadiem
Malači Chelsea. Drogba lielisks, abi goli perfekti. Ešlijs arī uztaisīja divus golus. Malači.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-11-29 19:58, pirms 15 gadiem
JĀĀĀ!!! Chelsea vnk psc! izcili nospēlēja un pelnīti uzvarēja arī pēdējo top 4 komandu. Drogbā ar Ivanoviču mača labākie! tiešām super, tgd jāgaida elClasico!
Slēpts komentārs: tempijs

  +9 [+] [-]

, 2009-11-29 19:59, pirms 15 gadiem
Paaaa-aaaldies!

Vakara Saakums Labs! Taalaak Luudzu Real Uzvaru!

  +1 [+] [-]

, 2009-11-29 19:59, pirms 15 gadiem
Funny, ka Kašlijs, kuru Arse fani cītīgi izsvilpa, uztaisīja pirmos divus golus...

  +3 [+] [-]

, 2009-11-29 19:59, pirms 15 gadiem
3 : 0 ... VIENKARSHI un skaisti

  +4 [+] [-]

, 2009-11-29 19:59, pirms 15 gadiem
Izcila spele. Un abi Drogba goli vienkarsi super. Tagad jagaida kad Barca saukaus Real

  +4 [+] [-]

, 2009-11-29 19:59, pirms 15 gadiem
Lūk tas ir tas, ko var Chelsea ar Drogbu un Lampardu ierindā un tas ir tas, ko spēj Arsenal bez puskomandas (lasi- van Persija) ar savu "mūžīgi perspektīvajām jaunuļu rezervēm".

  +8 [+] [-]

, 2009-11-29 20:00, pirms 15 gadiem
K C D, 14:04, pirms 6 stundām, citēt
"Raptor rakstīja: Drogbā iesītīs dubli ! Tikai nesaprotu kapēc "Arsenal" ir favorītu lomā..."

To tu sovakar uzzinaasi!

Lūdzu! Raptor bija taisnība! Vari iet paraudāt
GO Chelsea!

  +4 [+] [-]

, 2009-11-29 20:00, pirms 15 gadiem
laba spēle Chelsea izpidījumā, tā tik turpināt.
Arsenal vispār nevarīgi izskatījās
Slēpts komentārs: miiledy

  +5 [+] [-]

, 2009-11-29 20:00, pirms 15 gadiem
Nu Arsenal laikam var sākt aizmirst par EPL titulu Chelsea čempionu sniegums - uzvar gan spēlējot labi, gan slikti Cerams vienīgi, ka Nāciju kausa izcīņa janvārī neko nesabojās...

     [+] [-]

, 2009-11-29 20:00, pirms 15 gadiem
Raptor rakstīja: Es tak teicu kad Drogba iesitīs dubli

K C D, 14:04, pirms 6 stundām, citēt
Raptor rakstīja: Drogbā iesītīs dubli ! Tikai nesaprotu kapēc "Arsenal" ir favorītu lomā...
To tu sovakar uzzinaasi!

Uzzināju gan...
Taa jau gan

  +4 [+] [-]

, 2009-11-29 20:00, pirms 15 gadiem
Pārliecinoši....

  +1 [+] [-]

, 2009-11-29 20:01, pirms 15 gadiem
Nez kāpēc mani nepārsteidz Arsenal zaudējums pret Chelsea Sunim suņa vieta

  +6 [+] [-]

, 2009-11-29 20:01, pirms 15 gadiem
dragbam fantastiski goli!
vermalens ar nesuudiigi ielika!

  +3 [+] [-]

, 2009-11-29 20:01, pirms 15 gadiem
Bez variantiem. Chelsea ļoti spēcīga izskatās!

     [+] [-]

, 2009-11-29 20:01, pirms 15 gadiem
Arseena diena, parunaat par tiesneshiem!
Nu ko, jautaajums veel joprojaam paliek atklaats - kursh (Arsenal) aizsargs nosegs Drogbu. Vermaalens izskataas, ka nee. Veel nee!

  +4 [+] [-]

, 2009-11-29 20:01, pirms 15 gadiem
Vnk lieliski!

  +5 [+] [-]

, 2009-11-29 20:01, pirms 15 gadiem
cik beigas truka lai butu jau 4 : 0 + epizode, kura almunija vilka ara bumbu pec rikosheta, nu te parliecinoshi chelsea bija labaki

  -1 [+] [-]

, 2009-11-29 20:02, pirms 15 gadiem
kaads var iedod url uz Spaanu speeli, myp2p nokaaries!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-11-29 20:06, pirms 15 gadiem
miiledy rakstīja: Neciešu Abramoviču un Chelsea, bet Arsenal papuasu salagas tomēr ir īpašs gadījums. Salagām pret vīriem nebija variantu. Misters Vengers atkal varēs gudrot atmazkas.
Like I said -
paliec vien pie savām Ghirlēm savā SPL phīļu dhīķī.

  +1 [+] [-]

, 2009-11-29 20:06, pirms 15 gadiem
Atis Sēklinieks rakstīja: Arsavins vienkarsi monstruals,tadas piespeles,gandriz goli,dribls.Vienvard sakot apliecinaja,ka ir viens no labakajiem EPL.
CHE paradija,kads ir Arsenal patiesais limenis.Domaju,ka lidz jaunajam gadam kanonieri nostiprinasies tabulas vidusdala.
Man šķiet, ka īsto vietu apliecina atrašanās turnīra tabulā. Tā šobrīd ir ceturtā, bet, uzvarot pārcelto spēli, trešā vieta.

  +1 [+] [-]

, 2009-11-29 20:08, pirms 15 gadiem
HouseMD rakstīja: K C D, 14:04, pirms 6 stundām, citēt
"Raptor rakstīja: Drogbā iesītīs dubli ! Tikai nesaprotu kapēc "Arsenal" ir favorītu lomā..."

To tu sovakar uzzinaasi!


Lūdzu! Raptor bija taisnība! Vari iet paraudāt
GO Chelsea!
Iiisti viiri neraud- bet skumst!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-11-29 20:09, pirms 15 gadiem
Malači Chelsī un atkal Drogba.

Chelsea iet uz līgu un to es arī novēlu.

  -1 [+] [-]

, 2009-11-29 20:12, pirms 15 gadiem
Atis Sēklinieks rakstīja: Par Arsenal temu parunasim ap gadu miju,kad si komanda ienems atbilstosu vietu tabula.
Cau expert!
Pilniigi juutu ka bet kantori pilniigi pleesas lai tikai tevi dabuutu!
kaa ir? ir piedaavaajumi bijushi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2009-11-29 20:13, pirms 15 gadiem
vaeētu ju kādu darvas karoti ieliet jūsu medus mucā,bet nav vērts nolaisties līdz jūsu līmenimapsveicu

  +2 [+] [-]

, 2009-11-29 20:14, pirms 15 gadiem
Lieliski!!!!!

  +3 [+] [-]

, 2009-11-29 20:17, pirms 15 gadiem
Chelsea malači

  -4 [+] [-]

, 2009-11-29 20:19, pirms 15 gadiem
Bronsons rakstīja: vaeētu ju kādu darvas karoti ieliet jūsu medus mucā,bet nav vērts nolaisties līdz jūsu līmenimapsveicu
to karoti iebaaz faateriitim dupsii
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-11-29 20:20, pirms 15 gadiem
Bronsons rakstīja: vaeētu ju kādu darvas karoti ieliet jūsu medus mucā,bet nav vērts nolaisties līdz jūsu līmenimapsveicu
Par to līmeni piekrītu, kad Man U nospēlē, ir pilns ar visādiem pavelsp un citiem radījumiem, kas to vien tik dara, kā spamo tekstus, pat neredzot spēli. Lai kā arī man nepatiktu Chelsea, es vismaz izturos ar cieņu un paslavēju komandu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-11-29 20:24, pirms 15 gadiem
Kocers rakstīja: Par to līmeni piekrītu, kad Man U nospēlē, ir pilns ar visādiem pavelsp un citiem radījumiem, kas to vien tik dara, kā spamo tekstus, pat neredzot spēli. Lai kā arī man nepatiktu Chelsea, es vismaz izturos ar cieņu un paslavēju komandu.
es ar tā gribētu,saglabāt cieņu pret Chelsea faniem,bet to ir loti grūti izdarīt,jo daži no viņiem ir ĪPAŠI
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-29 20:32, pirms 15 gadiem
omgstfu rakstīja: tipisks Chelsea fans
iebaaz arii savam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-29 20:34, pirms 15 gadiem
omgstfu rakstīja: tipisks Chelsea fans
ne fans,bet fanelis

  +2 [+] [-]

, 2009-11-29 20:36, pirms 15 gadiem
Laikam Chelsea tiešām iet uz uzvaru EPL Nu ja ne Arsenal,tad novēlu viņiem

  -1 [+] [-]

, 2009-11-29 20:37, pirms 15 gadiem
apsveicu visus savējos labi spēlē Chelsea

  +1 [+] [-]

, 2009-11-29 20:42, pirms 15 gadiem
Bronsons rakstīja: ne fans,bet fanelis
Vismaz Chelsea fani neraud peec visaam speelem par tiesneshiem

  +2 [+] [-]

, 2009-11-29 20:43, pirms 15 gadiem
omgstfu rakstīja: Paldies, es atteikšos.
Vari mēģināt pats savas geju fantāzijas.
Novēlu Tev visu to sliktāko
ignored.
Noveelu tev visu labaako un iespeeju paraudaat pec nakamaas MU speeles

  +2 [+] [-]

, 2009-11-29 20:43, pirms 15 gadiem
nu viss! aizgāja! pirmie strīdi, pirmās stulbības. Chelsea faniem varu teikt, ka pagaidām komanda nav jāaizstāv- turnīra tabula un spēļu rezultāti visu parāda. Pārējo klubu faniem-uz doto brīdi izskatās, ka Chelsea līdzi tur tikai MU. bet pagaidām chelsea izskatās tomēr pārāki. Nu zinu, ka tagad visi man nepiekritīs, bet nu...

     [+] [-]

, 2009-11-29 20:49, pirms 15 gadiem
Atis Sēklinieks rakstīja: Arsavins vienkarsi monstruals,tadas piespeles,gandriz goli,dribls.Vienvard sakot apliecinaja,ka ir viens no labakajiem EPL.
Atis drunk ??

  -2 [+] [-]

, 2009-11-29 20:50, pirms 15 gadiem
Zebrdaazis rakstīja: Vismaz Chelsea fani neraud peec visaam speelem par tiesneshiem
veel nav bijis iemesla,bet ja buus,tici man raudaasiet tikpat ska;li

  +1 [+] [-]

, 2009-11-29 20:50, pirms 15 gadiem
Chelsea Ančeloti pavadībā spēlē lieliski. Didjē arī spēlē perfekti. Galvenais neatlaist šo veiksmīgo spēli, un EPL tituls nekur nepazudīs.

     [+] [-]

, 2009-11-29 20:53, pirms 15 gadiem
Bronsons rakstīja: veel nav bijis iemesla,bet ja buus,tici man raudaasiet tikpat ska;li
Paskaties arhiivaa un palasi komentaarus

  +3 [+] [-]

, 2009-11-29 20:53, pirms 15 gadiem
manutdsucks rakstīja: Atis drunk ??
Man skjiet ka tas vairaak kaa sarkasms bija domaats!

  -2 [+] [-]

, 2009-11-29 20:58, pirms 15 gadiem
Zebrdaazis rakstīja: Paskaties arhiivaa un palasi komentaarus
ko tu gribi lai es arhiivaa un komentaaros atrodu?

     [+] [-]

, 2009-11-29 21:02, pirms 15 gadiem
Stulbi, bet Tottenhema nav tālu tā kā būs jau labi. Tiesa, skaidrs, ka nebūs čempiontituls.

     [+] [-]

, 2009-11-29 21:05, pirms 15 gadiem
kingland rakstīja: Man skjiet ka tas vairaak kaa sarkasms bija domaats!
mu fanu iideshanu par tiesneshiem. tipisks mu fans, kaa var buut tik shausmiigi aprobezots?

     [+] [-]

, 2009-11-29 21:07, pirms 15 gadiem
Zebrdaazis rakstīja: mu fanu iideshanu par tiesneshiem. tipisks mu fans, kaa var buut tik shausmiigi aprobezots?
Divas reizes izlasīju, bet nesapratu, ko tu gribēji pateikt.

  +1 [+] [-]

, 2009-11-29 21:12, pirms 15 gadiem
Zebrdaazis rakstīja: Vismaz Chelsea fani neraud peec visaam speelem par tiesneshiem
Atgādināt? - "Barcelona" dramatiskā galotnē iekļūst finālā
Pagājušā gada ČL pusfināls!

Ā, pareizi, tad Tu vēl par Chelsea nefanoji

     [+] [-]

, 2009-11-29 21:16, pirms 15 gadiem
Bronsons rakstīja: es ar tā gribētu,saglabāt cieņu pret Chelsea faniem,bet to ir loti grūti izdarīt,jo daži no viņiem ir ĪPAŠI
kādiem Chelsea faniem???? liela daļa pat nezināja tādu klubu kamēr Roma to nenopirka!!!

     [+] [-]

, 2009-11-29 21:20, pirms 15 gadiem
Zebrdaazis rakstīja: mu fanu iideshanu par tiesneshiem. tipisks mu fans, kaa var buut tik shausmiigi aprobezots?
iedzer udeni un izlasi vēlreiz ko rakstīju, nebūšu kļūdījies fanelis

  +3 [+] [-]

, 2009-11-29 21:23, pirms 15 gadiem
AlfonsTrīcvaidziņš rakstīja: kādiem Chelsea faniem???? liela daļa pat nezināja tādu klubu kamēr Roma to nenopirka!!!
Chelsea ir visu laiku 5. atbalstītākais futbola brends Anglijā! Pat daudzi man pazīstami MU fani atdzīst, ka tādi fani kā chelsea ir reti kam!
Nu par īdēšanu par tiesāšanu... nu visi jau tā dara! tas nav atkarīgs no tā, par kādu klubu fano, bet gan no paša cilvēka.

  +2 [+] [-]

, 2009-11-29 21:24, pirms 15 gadiem

     [+] [-]

, 2009-11-29 21:27, pirms 15 gadiem
Zebrdaazis rakstīja: Fergusons atkal neapmierināts ar tiesnešu darbu
Fergusonam divu spēļu diskvalifikācija
Fergusons kritizē tiesnesi
Man nav jaarokas gadiem vecaa pagaatnee.
tu toč esi idiots vai tik izliecies? es tev teicu kad jums pagaidām nav iemesla ņuņāt,bet kad būs ņuņāsiet tā pat kā visi citi

  +2 [+] [-]

, 2009-11-29 21:29, pirms 15 gadiem
Bronsons rakstīja: tu toč esi idiots vai tik izliecies? es tev teicu kad jums pagaidām nav iemesla ņuņāt,bet kad būs ņuņāsiet tā pat kā visi citi
Zem vaarda CITI ir mu. Pareizi.

  +1 [+] [-]

, 2009-11-29 21:29, pirms 15 gadiem
Dizgan tipiski tādam fanelim, nevis atbalstīt savu komandu, bet nolikt citas

  +1 [+] [-]

, 2009-11-29 21:30, pirms 15 gadiem
AlfonsTrīcvaidziņš rakstīja: kādiem Chelsea faniem???? liela daļa pat nezināja tādu klubu kamēr Roma to nenopirka!!!
varu derēt ka tādiem faneļiem ka Zebrdaazis google jāatver lai uzinātu kas ir Flo

  -1 [+] [-]

, 2009-11-29 21:31, pirms 15 gadiem
Kocers rakstīja: Dizgan tipiski tādam fanelim, nevis atbalstīt savu komandu, bet nolikt citas
Ne es saaku ar darvas karoteem, perdeli

     [+] [-]

, 2009-11-29 21:32, pirms 15 gadiem
Bronsons rakstīja: varu derēt ka tādiem faneļiem ka Zebrdaazis google jāatver lai uzinātu kas ir Flo
Atslaabsti, gudreli. Paarlieku daudz smadzenes traucee dziivot. Uzredziiti, pidrila

     [+] [-]

, 2009-11-29 21:32, pirms 15 gadiem
Zebrdaazis rakstīja: Zem vaarda CITI ir mu. Pareizi.
par kļūdainu tiesneša lēmumu manuprāt nepriecātos neviens no faniem....bet tev to nesaprast,par grūtu,to jau tu nodemonstrēji

  -1 [+] [-]

, 2009-11-29 21:33, pirms 15 gadiem
Zebrdaazis rakstīja: Ne es saaku ar darvas karoteem, perdeli
Apsveicu, gandrīz esi iemācījies ortogrāfiju un interpunkciju

     [+] [-]

, 2009-11-29 21:35, pirms 15 gadiem
Bronsons rakstīja: varu derēt ka tādiem faneļiem ka Zebrdaazis google jāatver lai uzinātu kas ir Flo
vai arī Zola, Pojets utt!!!

     [+] [-]

, 2009-11-29 21:43, pirms 15 gadiem
skatiijos pirmo puslaiku un pusi no otra. secinaajums- ja neiesit tu, iesit tev. to 65% possesion vajadzeeja paarveerst 1-2 golos un viss buutu ok, bet peec taa pirmaa gola protams viss aizgaaja griistee.ja otrais puslaiks nebuutu jaasaak ar 0-2 tad ceriibas bija, jo chelsija vienkaarshi izmantoja savas ne tik biezhaas iespeejas un nokapaaja(kaa parasti) kaa vajag aizsardziibaa. arsenal savukaart daudzos momentus un pusmomentus nerealizeeja un par to tika sodiiti. taa kaa viss taisniigi un chelsea vinnees liigu shosezon.
veel var par tiesaashanu biku pastrideeties, ka vareeja padaliit vairaak kartinjas un sodus uz ABAAM puseem, kaa piemeeram mazaa sanjkas izgaajiens pret anelku un obi mikela konstantie paarkaapumi- tur bija jaabuut sarkanajai, viennoziimiigi, tiesnesis kad pirmo dzelteno iedeva- raadiija piecus pirkstus- tipa, piekto reizi tu speelee uz paarkaapumu un she tev beidzot kartinja, bet vajadzeeja reaali sarkano.
chelsea fani var veel papriecaaties, jo visi tie 30+ gadnieki muzhiigi nespeelees- reaali tagad/shosezon ir optimaalaa forma visiem, bet naakamgad jau buus sliktaak, jo praktiski nenotiek komandas atjauninaashana un taa ir bumba ar laika degli, pat nopeerkot aguero, vai ko tur. liidziigi kaa AC milan- panjeema chempionliigu bet tagad redzam, ka briest auzas, jo reaali komanda ir VECA

  +2 [+] [-]

, 2009-11-29 21:54, pirms 15 gadiem
jaa chelsea labaakie skaisti varti Drogbam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-11-29 22:20, pirms 15 gadiem
chelsea fani var veel papriecaaties, jo visi tie 30+ gadnieki muzhiigi nespeelees- reaali tagad/shosezon ir optimaalaa forma visiem, bet naakamgad jau buus sliktaak, jo praktiski nenotiek komandas atjauninaashana un taa ir bumba ar laika degli, pat nopeerkot aguero, vai ko tur. liidziigi kaa AC milan- panjeema chempionliigu bet tagad redzam, ka briest auzas, jo reaali komanda ir VECA

nekādīgi nepiekrītu!. Aizsardzība vēl kādu laiku turēs (vismaz tās pamati) Lampardam dodu vēl 2 sezonas, Esiens ir lielisks un domāju, ka viņa labākie gadi būs pēc 2-3 gadiem. Obi Mikels ir vēl jauns, Kalū, Džo Kols vēl gadus 3 spēlēs augstākajā klasē, tas pats ar Maludā, Žirkovs vēl ilgi vilks, Nākotnē pamazām klubam pievienosies Kakuta, tā kā nav ne tuvu tā, kā tu saki. varbūt būs problēmas ar uzbrukumu, bet Chelsea parasti balstās uz pussargiem. Kā arī Roma nav nabags, ja vajadzēs-papildinās!!!

  -2 [+] [-]

, 2009-11-29 22:52, pirms 15 gadiem

     [+] [-]

, 2009-11-29 22:53, pirms 15 gadiem
AlfonsTrīcvaidziņš rakstīja: vai arī Zola, Pojets utt!!!

Un vēl var piesviet klāt Petit un Marselu Desaily.

  +2 [+] [-]

, 2009-11-29 23:01, pirms 15 gadiem
Pretorietis rakstīja: Un vēl var piesviet klāt Petit un Marselu Desaily.
te jau var piesviest pilnu maisu ar vecajiem špīleriem.

  +3 [+] [-]

, 2009-11-29 23:10, pirms 15 gadiem
Nu lielais futbola vakars ir beidzies!
Arsenal labi šovakar spēlēja, kā parasti kontrolēja bumbu, grozījās ap soda laukumu utt. Bet kāda tam ir nozīme? Chelsea aizsardzības uzdevums bija briesmīgi vienkāršs. Visi tie centrējumi soda laukumā pilnīgi bezjēdzīgi, jo Eduardo (Velam), Fabregasam, Aršavinam tāpat nebija nekādu cerību gaisā uzvarēt divcīņas pret Teriju, Karvaljo un Ivanoviču! No tāluma sist neļāva pussargi! Un tajās dažās reizēs kad sanāca saspēlēties līdz pozīcijām no kurām vajadzēja sist pa vārtiem, nez kapēc Aršavins man liekas divas reizes nobremzēja, un vēl dažas reizes Arsenal spēlētāji no izdevīgām situācijām nez kapēc meklēja vēl kādus turpmākus risinājumus tā vietā lie blieztu pa kasti! Lija tak lietus, vajadzēja vairāk sitienus. Viennozīmīgi šādās spēlēs ir vajadzīgs arī fizisks spēks uzbrukuma smailē, kāds Chelsea ir Drogba, bet Arsenal būtu bijis RvP un arī Bendtners, vismaz centrējumos.
Bet visumā es galīgi neuzskatu, ka Chelsea parādīja kaut kādu baigi monstrālo spēli ka viņus nevarētu uzvarēt! Šovakar kā jau teicu Chelsea aizsardzības uzdevums bija diezgan vienkāršs, jo Arsenal uzbrukuma daudzveidības iespējas faktiski nebija. Tieši tāpat kā spēlē pret MU arī Chelsea nemaz tik pārliecinoši nebija, lai teiktu, ka pēc spēles gaitas Chelsea MU būtu apspēlējuši! Tā ka 2/3 sezonas vēl priekšā un kāda būs noslēguma tabula vēl pāragri spriest Bet tikmēr jāapsveic Chelsea līdzjutēji, vismaz pirmajā aplī Pool, MU un Arsenal ir uzvarēti.

     [+] [-]

, 2009-11-29 23:59, pirms 15 gadiem
arvids1991 rakstīja: nekādīgi nepiekrītu!. Aizsardzība vēl kādu laiku turēs (vismaz tās pamati) Lampardam dodu vēl 2 sezonas, Esiens ir lielisks un domāju, ka viņa labākie gadi būs pēc 2-3 gadiem. Obi Mikels ir vēl jauns, Kalū, Džo Kols vēl gadus 3 spēlēs augstākajā klasē, tas pats ar Maludā, Žirkovs vēl ilgi vilks, Nākotnē pamazām klubam pievienosies Kakuta, tā kā nav ne tuvu tā, kā tu saki. varbūt būs problēmas ar uzbrukumu, bet Chelsea parasti balstās uz pussargiem. Kā arī Roma nav nabags, ja vajadzēs-papildinās!!!
visi Tevis nosauktie kopaa nesasit pusi no 31 gadus vecaa drogbas goliem. vienkaarshi no taa leeruma ko nosauci, neviens nav speeles taisiitaajs.mans arguments- rezultaatu taisa drogba, anelka, lampards, ballaks, deku(ne tik ljoti, bet tomeer)- visiem paari 30+alex, karvalju, arii 30gadnieki. aizsardziiba jaa, veel vilks gadus 5 pat- ar gudriem papildinaajumiem.
saproti mani pareizi- man chelsea nav niistamaakaa komanda, vienkaarshi secinu faktus un dodu savu viedokli un jebkuram sheit ir tiesiibas ar pamatotiem faktiem to apgaazt.
vissliktaakais scenaarijs chelsim var buut jau naakamgad, ja steidzami romka neattaisiis maku, jo ja vienaa gadaa(kas nav nereaali) visiem tiem uzbrukuma vechiem buus formas kritums, tad var iebraukt auzaas. pumpurinji jau ir- redzam ka lampards vairs nav tas pats, kas bija neilgu laiku atpakalj, deku ir eena no barcelonas deku, ballaks arii labaak vairs nespeelees un vispaar 30 gados vairs speeleetaajs neprogresee- ir iznjeemumi, kaa anelka un drogba, kas veiksmiigi izvairoties no traumaam raada optimaalo speeli attieciigajaa vecumaa.
pats smiekliigaakais, ka cilveeki chelsea organizaacijaa to saprot, tapeec ik pa laikam paraadaas zinjas par 45 miljonu piedaavaajumu aguero vai pato, laikam romka ir pateicis, ka vairaak par 45 limoniem peec kriizee zaudeetajiem miljardiem atljauties nevar

  +1 [+] [-]

, 2009-11-30 00:00, pirms 15 gadiem
ABa,
lieliski visu raksturoji, spēle bija daudz līdzīgāka, nekā to rāda rezultāts.
Bet - kāda jēga bliezt un bliezt tos centrējumus, ja Chelsea aizsargi ir pirmkārt labi organizēti (kas nevienam nav noslēpums) un otrkārt garāki nekā Arsenal priekšējās līnijas spēlētāji (kas arī uz aci redzams).
Galīgi nesaprotu, kas noticis ar Eduardo, 1 ļoti labu momentu viņš izniekoja pret Sunderland, kur turpināja mudīties, kaut gan bija jāsit, te turpina tādā pašā garā. Nemaz neizskatās kā labākais uzbrukumu noslēdzējs komandā.

  +3 [+] [-]

, 2009-11-30 00:20, pirms 15 gadiem
march 2k
Nu tieši par to jau runāju. Jau pirmajā puslaikā nospriedu, ka pilnīgi bezjēdzīgi tie Arsenal centrējumi! Nu nebija tur cerības nevienam Arsenal uzbrūkošā tipa spēlētājam tikt pirmam lai uzsistu ar galvu. Labi es saprotu pie standartiem, kad tur atnāk soda laukumā Vermālens ar Galasu, bet pārējie nejēdzīgi. Kaut gan tajos brīžos kad tie centrējumi tika izdarīti, īsti citu risinājumu jau ar nebija. Netaisos te izlikties pats gudrākais, bet man liekas ka šoreiz Vengeram nebija plāns kā to aizsardzību apspēlēt. Bet tas tikai tapēc, ka nebija kam uzbrukumus noslēgt. Manā uztverē vienīgais reālais variants bija neielaist pašiem un vairāk sist pa vārtiem no tāluma, jo soda laukumā tur Arsenal nebija kam pacīnīties ar lielajiem aizsargiem. Ja nu vienīgi kā jau teicu, standartsituācijās. Un ja tā paskatās kādus golus Chelsea iesita!?! Nekas jau tāds milzīgi izveidots nebija. Pirmos un otros aizsargu vaina, trešais soda sitiens...
Par Eduardo gan pārāk skaļi neizteikšos. Tā kā neesmu baigais Arsenal līdzjutējs, man grūti spriest par viņa problēmām. Bet nu visticamāk varianti ir divi. Vai nu psiholoģija no briesmīgās traumas, vai fiziskais vēl nav sasniegts īstajā līmenī. Ā un vēl jau ir tā lieta uzbrucējiem, kad dēļ dīkstāves zaudē kaut kādu pārliecību vai kā nu to vēl nosaukt, ko varot atgūt atkal sākot sist iekšā. Bet tā jau ar laikam psiholoģija Gan jau būs labi ar viņu...

     [+] [-]

, 2009-11-30 07:33, pirms 15 gadiem
hamleta_teeva_reegs rakstīja: visi Tevis nosauktie kopaa nesasit pusi no 31 gadus vecaa drogbas goliem. vienkaarshi no taa leeruma ko nosauci, neviens nav speeles taisiitaajs.mans arguments- rezultaatu taisa drogba, anelka, lampards, ballaks, deku(ne tik ljoti, bet tomeer)- visiem paari 30+alex, karvalju, arii 30gadnieki. aizsardziiba jaa, veel vilks gadus 5 pat- ar gudriem papildinaajumiem.
saproti mani pareizi- man chelsea nav niistamaakaa komanda, vienkaarshi secinu faktus un dodu savu viedokli un jebkuram sheit ir tiesiibas ar pamatotiem faktiem to apgaazt.
vissliktaakais scenaarijs chelsim var buut jau naakamgad, ja steidzami romka neattaisiis maku, jo ja vienaa gadaa(kas nav nereaali) visiem tiem uzbrukuma vechiem buus formas kritums, tad var iebraukt auzaas. pumpurinji jau ir- redzam ka lampards vairs nav tas pats, kas bija neilgu laiku atpakalj, deku ir eena no barcelonas deku, ballaks arii labaak vairs nespeelees un vispaar 30 gados vairs speeleetaajs neprogresee- ir iznjeemumi, kaa anelka un drogba, kas veiksmiigi izvairoties no traumaam raada optimaalo speeli attieciigajaa vecumaa.
pats smiekliigaakais, ka cilveeki chelsea organizaacijaa to saprot, tapeec ik pa laikam paraadaas zinjas par 45 miljonu piedaavaajumu aguero vai pato, laikam romka ir pateicis, ka vairaak par 45 limoniem peec kriizee zaudeetajiem miljardiem atljauties nevar
Lampards vēl sezonas 2 spēlēs augstā līmenī! viņš nekad nav bijis tas spēlētājs, kurš spēlē uz ātrumu. viņš spēlē ar smadzenēm un savu lielgabalu. tas viņam strādās vēl gadu vismaz! Ballaks jau sen paziņoja, ka pēc PČ aizies no futbola, bet es nezinu vai tas tā būs vai nē. Alexam nav 30!!!! Par deku, pie vainas nav viņš, bet gan konkurence! Chelsea ir 4 izcili centra pussargi un lai viņus visus uzbāztu laukumā... nu jātaisa ļoti intresants izvietojums.
Nu pēc Ballaka, Lamparda un Deku aiziešanas viņu vietu ieņems Esiens un Obi mikels, kurš manāmi progresē. Kā arī domāju, ka Drogbā nākamo sezonu nospēlēs cienījami, jo man viņš zināmā mērā atgādina Del Piero, kurš vēl aizvien spēlē teicami. Nu Chelsea galvenais ir aizsardzība, un aizsargi vēl nekur netaisās iet. Uzbrukumā pamazām piesaistīs Kakutu un Kalou un būs Chelsea arī nākotne vienīgais, ka viņiem nebūs jauna komanda, kurā kādus 60% veco nomaina jaunie, bet tomēr! + Chelsea ir laba jauniešu komanda

     [+] [-]

, 2009-11-30 07:56, pirms 15 gadiem
Izskataas ABa, ka taa buus ta paarlieciibas zaudeeshana, ko tu mineeji. Ar fizisko itkaa viss ir kaartiibaa un taapat ar psihologjiju. Gan metaas iekshaa divciinjaas (kaut tajaa pashaa ar Esjeenu, laikam), gan... vienkaarshi jau tas, ka veel speelee, psihologjijai tur vainas nav. Atliek tikai viens - taa paarlieciiba. Vot tas gan vareetu buut, ka taa zudusi shosezon - buutu vinja, tad arii nosleegtu tos uzbrukumus veesaa mieraa, nevis noraktu! Nu nav vairs vinjs tas uzbruceejs, kas bija pirms taas sasodiitaas Birmingemas! Bet veel ceru, ka attapsies!

Bet nu jaa, man speeles gaitaa arii taisni raudiens naaca peec kaada garaa uzbrukumaa! Da jebkaa, kas ir pie 2 m vai ap to robezhu! Kaut CB iemesta tur, ka tik ir kaads, kam ir veerts iecentreet!
Shajaa zinjaa gan ljoti gudri nospeeleeja Traore - vinjs zinaaja, ka nav jeegas centreet, taapeec arii uz to iipashi neiespringa - megjinaaja rast citus celjus, apspeeleejot pretspeeleetaaju un tad vai nu pats iekshaa soda laukumaa vai kaadam atdot meegjinaaja pa zemi.

Jebkuraa gadiijumaa, veelos veelreiz uzslaveet Nasri - vinjs savaas 65 minuutees bija izcils! Gan aizsardziibaa, gan uzbrukumaa! Tik zheel, ka viens nav karotaajs!

     [+] [-]

, 2009-11-30 20:17, pirms 15 gadiem
arvids1991 rakstīja: Lampards vēl sezonas 2 spēlēs augstā līmenī! viņš nekad nav bijis tas spēlētājs, kurš spēlē uz ātrumu. viņš spēlē ar smadzenēm un savu lielgabalu. tas viņam strādās vēl gadu vismaz! Ballaks jau sen paziņoja, ka pēc PČ aizies no futbola, bet es nezinu vai tas tā būs vai nē. Alexam nav 30!!!! Par deku, pie vainas nav viņš, bet gan konkurence! Chelsea ir 4 izcili centra pussargi un lai viņus visus uzbāztu laukumā... nu jātaisa ļoti intresants izvietojums.
Nu pēc Ballaka, Lamparda un Deku aiziešanas viņu vietu ieņems Esiens un Obi mikels, kurš manāmi progresē. Kā arī domāju, ka Drogbā nākamo sezonu nospēlēs cienījami, jo man viņš zināmā mērā atgādina Del Piero, kurš vēl aizvien spēlē teicami. Nu Chelsea galvenais ir aizsardzība, un aizsargi vēl nekur netaisās iet. Uzbrukumā pamazām piesaistīs Kakutu un Kalou un būs Chelsea arī nākotne vienīgais, ka viņiem nebūs jauna komanda, kurā kādus 60% veco nomaina jaunie, bet tomēr! + Chelsea ir laba jauniešu komanda
nu nezinu par obi mikela un esjeena progreseeshanu- nav slikti sspeeleetaaji- absoluuti nee!bet tie nav vechi, kas vienatnee var uztaisiit speeli- progresee jau gadiem, bet nu nenoprogresees taa, kaa tu iedomaajies- sorry, bet nee.
to kakutu man shkjiet baaz visu laiku iekshaa, tapeec ka saceela ap vinju to azhiotaazhu par to transfeera embargo un visi peekshnji uzzinaaja ka ir taads jauns francuuzis ljoti perspektiivs. pasaki godiigi vai zinaaji par vinju pirms tam, esi redzeejis kaa speelee, vai vismaz kaa izskataas?
starp citu- esmu diezgan labi informeets par to, kaadi kadri speelee chelsea jaunatnes komandaa un cik sapratu no anchelotti teiktaa, tad kaadi divi vai triis tiks jau shosezon iesaistiiti pamazaam pirmajaa komandaa- jautaajums uz atjautiibu- vai vari man vinjus nosaukt?
kalou nav vairs nekaads ne jaunaisne perspektiivais, jo kameer anelka un drogba izvairaas no traumaam, vinja speeles laiks ir maigi izsakoties- mazs.laikam tieshi taapeec pagaajshgad vinsh ar taadu sajuusmu runaaja par iespeejamo paarieshanu uz arsenal, jo arseens kko bija izteicies par vinju un kalou juniors uzreiz aviizees klaastiija, ka arsenal ir ne ta sapnis ne ta kkas liidziigs.
veel viens jautaajums uz atjautiibu- cik speeleetaaji pirmajaa koamndaa ir izkaarpiijushies pa rangiem uz augshu no jaunatnes komandas?

     [+] [-]

, 2009-12-01 08:29, pirms 15 gadiem
nu daži ir, bet tas bija sen. saproti, Chelsea ir salīdzinoši jauna komanda (es domāju mūsdienu čempiontitula cienīgā chelsea), Kalou aizvada daudz spēļu. pagājušajā gadā viņš Barclays guva 6 vārtus un laukumā devās 17 spēlēs + vēl kausi... šogad arī viņš ir 3. chelsea uzbrucējs. visos mačos, kuros var viņu laiž laukumā, Esjēns ir lielisks! Neskaitāmas reizes viņš ir vilcis komandu un neskaitāmas reizes viņš ir bijis pārāks par pārējiem Chelsea centra pussargiem! Nu obi arī ļoti progresē. tagad viņam tiek atvēlēts spēles laiks, un viņš cenšas to izmantot. Kakuta... nu esmu viņu redzējis rezervistu spēlē. nu bija ok, bet protams ir vēl kur augt, bet viņš nav tas, kas tagad var veidot spēli. Tas pats Anelka, nedaudz paspīdēja Boltonā un te viņu paņem Chelsea kurā viņš sāk sist golus. + nākošgad ganjau anelka un drogbā tik ļoti neregresēs+ viņiem vēl ir maludā

     [+] [-]

, 2009-12-01 16:33, pirms 15 gadiem
kalou grib iet prom un tas nav nosleepums, ka ja kaads klubs gribees vinju, tad vins pats pieprasiis transfer request jo uzskata, ka ir kas vairak par solinja sildiitaaju un konstantu 10-20 minuushu speeleetaaju.
anelkam ir 30 gadi. peedeejo reizi vinsh panjeema premjerliigu ar Arsenal kaa 19 gadiigs zuksters 11 gadus atpakalj- 2 sezonas nogrieza arsenal, peec tam ar real panjeema chempionliigu, peec tam speeleeja liverpool, man city, bolton, chelsea- un visos sita golus. sorry ja kaadu aizmirsu. un tieshi bolton vinsh spiideeja taa gtiiri neko

     [+] [-]

, 2009-12-01 23:36, pirms 15 gadiem
nu... jā atdzīšos godīgi, par Aneļku neko daudz nezināju, bet nemaz tik dižs viņš nebija! Boltonā jau nu noteikti un pagājušā sezona viņam bija vislabākā!! par kalou, viņš neko neprasa! vismaz pēdējā laikā nē! viņš nedeldē soliņu, bet reāli ir 3. uzbrucējs. kā arī Chelsea bez problēmām var paņemt vēl pārīti "Lēto" spēlētāju, kas spēlē augstā līmenī, bet saņem mazu algu. (salīdzinoši) katrā gadījumā es neko neesmu dzirdējis, par to, ka kalou grib iet prom

     [+] [-]

, 2009-12-02 01:09, pirms 15 gadiem
Anelka vienmeer ir bijis ljoti labs straikers un Bolton vinsh principaa viens pats arii vilka un taas sastaavaa bija viens no rezultatiivaakajiem premjerliigas speeleetaajiem, tieshi taapeec chelsis vinju tajaa janvaara transfer vindow panjeema.
vieniigaa probleema vienmeer ir bijusi ar attieksmi un atceros pagaajshgad kautkad vvinsh pat izteicaas, ka grib chelsi pamest, bet enatceros kas notika un vinsh saaka beert golus ka prieks. vienkaarshi visaas komandaas vinju meegjinaaja speeleet kaa centra uzbruceeju, bet vinja loma ir supportive striker- liidziigi kaa Dennis Bergkamp(ja zini, kas taads bija). neskatoties uz to vins sabeera 19 golus pagaajshsezon.
da labi man tas chats zbl iisteniibaa jau- man nav nekas jaapieraada, vienkaarshi dziivoju anglijaa 4 gadus un katru dienu uznjemu futbolu pa visaam poraam- i 20 lapas par futbolu~~(katru dienu), i anglji to vien runaa, i televiizija i internets. taa kaa ja pasaku kaadu faktu, tad esmu to nevis pagraabis no gaisa, bet reaali kkur lasiijis un ja man netici, tad taa vairs nav mana probleema, jo neieshu tagad uz biblioteeku mekleet visaas pagaajsgada aviizees, kuraa bija Anelkas vai Kalou izteicieni.vsjo es eju guleet
p.s.3 starikers tulkojas kaa solinja deldeetaajs

     [+] [-]

, 2009-12-02 07:34, pirms 15 gadiem
3. uzbrucējs ir pirmais uzbrucējs uz soliņa. Mūsdienu futbolam tas ir svarīgs amats. ja komanda zaudē, tad viņš būs tas, kuru laidīs visu glābt. Kā arī tomēr zinot Drogbā (viņam pārāk patīk krist) un Anelku, kurš arī diezgan daudz gāžas gar zemi viņi var nosisties! nu... pirmā sezona Boltonā 35. spēlēs 11 vārti, nu otrā pussezona bija laba +- 18 spēlēs 10 vārti. un tomēr iepriekšējā sezona viņam bija labākā.
Nu par kalou nezinu, jo lasu info tikai sportacentrā un komandas oficiālajā mājaslapā. Viss ko redzu ir tas, ka viņš piedalās visādās Chelsea akcijās.
Lai nu kā laikam jau, lai redzētu kuram no mums ir taisnība ir jāuzgaida līdz nākamajai, aiznākamajai sezonai...