Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:120, Did:0, useCase: 3

Fergusons: "Parunāju ar Jangu par viņa pendelēm"

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Fergusons: "Parunāju ar Jangu par viņa pendelēm"
Ešlijs Jangs lido
Foto: Reuters/Scanpix

Anglijas Premjerlīgas līdevienības "Manchester United" galvenais treneris atklājis, ka ir "pārmijis dažus vārdus" ar Ešliju Jangu par pussarga pēdējās trīs spēlēs ar simulēšanu nopelnītajām divām "pendelēm".

Pēc Janga aktiermākslas paraugdemonstrējumiem 8. aprīļa spēlē "United" ieguva "pendeli" pret QPR (2:0). Pie tam Jangs parūpējās arī par to, lai tiesnesim šķistu, ka jānoraida londoniešu aizsargs Šons Derijs.

Nedēļu vēlāk Jangs izcēlās atkal, piemuļķot tiesnešus spēlē pret savu bijušo komandu "Aston Villa" (4:0). Abās pieminētajās spēlēs Janga nopelnītos 11 metru soda sitienus realizēja Veins Rūnijs, ieliekot pamatus vēlāk gūtajām komfortablajām uzvarām.

"Man ar viņu bija saruna. Jangs saprot, kāpēc tāda bija nepieciešama. Cerams, ka pēc šīs sarunas būs labas pārmaiņas," situāciju ar savu futbolistu komentēja Alekss Fergusons.

"United" leģenda Braiens Robsons uzskata, ka Janga uzvedība viņu nākotnē var iegāzt, jo tiesneši nevēlēsies piešķirt 11 metru sitienus, pat ja patiešām būs pārkāpumi pret Jangu.

Četras kārtas pirms Premjerlīgas sezonas beigām "United" ir piecu punktu pārsvars pār "City". Abas titula pretendentes savus nākamos mačus aizvadīs svētdien – "United" savās mājās uzņems "Everton", bet "City" viesosies pie pastarītes "Wolves".

Izmantotie resursi:
Telegraph.co.uk - Telegraph online, Daily...

     [+] [-]

, 2012-04-20 16:03, pirms 13 gadiem
G.Neville:
"We have to accept that different cultures have different value systems. I would speak to Cristiano Ronaldo about this and he believed that if a full-back was coming in at right angles to him and committed to tackle him, that was more objectionable than a dive. He would jump to save himself from injury and ride the tackle. He had a point. You can call it soft but in a Latin culture that kind of tackle is seen as the disgrace, not the dive."

Īstenībā interesants viedoklis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-20 16:11, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Kā jau teicu, Riberī "Real" komandā simulāciju ziņā nebūtu pat TOP3, un pat Robens (lielākais simulants "Bayern") nebija.
Par CR7 ieminējos tikai piemēra pēc. Viņa reputācija ir tāda kāda viņa ir, un tur ir grūti kaut ko mainīt. Es vienkārši saku, ka Fergusonam būtu derējis laicīgi parunāties arī ar portugāli. Varbūt tad viņš šobrīd būtu ieredzētāks tiesnešu vidū (kuri nez kāpēc viņu bieži vien īpaši nemīl), un pietuvotos planētas labākā futbolista statusam. Tas taču būtu jauki, vai ne?
kāpēc nebūtu top 3,ja savstarpējā spēlē simulācijās sita pušu visu real KOPĀ ŅEMTU!? netipiska spēle viņam sanāca?
nu nav jau tik traki ar tiesnešiem un CR. jā,ir atsevišķas spēles,kur acīmredzami tiesnesis uzēdies,bet kopumā nemaz tik traki nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-20 16:19, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: G.Neville:
"We have to accept that different cultures have different value systems. I would speak to Cristiano Ronaldo about this and he believed that if a full-back was coming in at right angles to him and committed to tackle him, that was more objectionable than a dive. He would jump to save himself from injury and ride the tackle. He had a point. You can call it soft but in a Latin culture that kind of tackle is seen as the disgrace, not the dive."

Īstenībā interesants viedoklis.
vēl tik jāpiemin,ka tieši dienvidnieki arī ir tie tehniskākie spēlētāji,kuriem visgrūtāk noņemt bumbu. Rižie nevar viņus par daivošanu nosodīt,ja pašiem ne tuvu tāda dribla nav, tad viņi arī neizjūt,ka visu laiku kāds grib iebraukt kājās.

     [+] [-]

, 2012-04-20 16:21, pirms 13 gadiem
Swordsman rakstīja: vēl tik jāpiemin,ka tieši dienvidnieki arī ir tie tehniskākie spēlētāji,kuriem visgrūtāk noņemt bumbu. Rižie nevar viņus par daivošanu nosodīt,ja pašiem ne tuvu tāda dribla nav, tad viņi arī neizjūt,ka visu laiku kāds grib iebraukt kājās.
Un kapēc tad nevar nosodīt? Baigi objektīvais tev viedoklis

     [+] [-]

, 2012-04-20 16:26, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Kāpēc tik pārliecināts, cik esmu skatījies Bayern spēles, tad Dive Maria, Keljehons un Pepe var pienest ūdeni Robenam un Ribery.
Zinu, ka tev patīk Bayern, bet tas ko tu šobrīd stāsti ir galīgi nepamatoti. Šobrīd šie divi spēlētāji varētu būt TOP 5 simulanti ČL, līdz ar to vadošo klubu starpā. To arī pierādīja pēdejā savstarpējā RM spēle, kad Ribery krita kā laksts gar zemi. Cik reizes simulēja CR? 2 reizes nodaivoja un paplātīja rokas, bet Franks krita un krita, un vārtījās pa zemi.

Robbery: Arjen Robben & Franck Ribery -...


Man būtu vienalga, ka Tu pateiktu, ka jā Robbery arī simulē, un viss. Bet tas iestarpinājums, ka viņi nebūtu pat TOP3 Realā, gan bija tikai heitošana.
nu tad es slikti skatījos(100%visu spēli arī neredzēju,sākumu nokavēju),pat nepamanīju nevienu reizi CR,ko varētu saukt par daivošanu. bija pāris roku plātīšanas,bet tur vai nu pats uzskrēja virsū,vai kkas tamlīdzīgs, sodu nesvilpa,bet daivs... varbūt,bet neredzēju. Bet Riberi tas tik uzkrītoši,ka nemaz atkārtojumus nevajadzēja. vislabāk patika viena epizode,kur kāju notirināja. varbūt arī bija nedaudz bīstami un vajadzēja parādīt,bet vienalga smieklīgi.

     [+] [-]

, 2012-04-20 16:33, pirms 13 gadiem
ABa rakstīja: Un kapēc tad nevar nosodīt? Baigi objektīvais tev viedoklis
paldies,cenšos.
Es arī nevaru nosodīt Somālijas daudzbērnu ģimenes māmiņu,ka bērni staigā ar netīru muti. bet nav īsti labi tomēr ar netīru muti staigāt,to taču mēs zinām!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-20 16:42, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Par aktieri ir jāpiedzimst, Riberī! II on Vimeo
Lūk viens video, bet gar sāniem esmu aploudojis pārejos interesantos momentus, kur Bayern fani apgalvoja, ka bijis nez kas.
ooo, malacis,super video. tas,kam iedevi saitu,ir tieši tā epizode,ko domāju

     [+] [-]

, 2012-04-20 16:49, pirms 13 gadiem
Swordsman rakstīja: paldies,cenšos.
Es arī nevaru nosodīt Somālijas daudzbērnu ģimenes māmiņu,ka bērni staigā ar netīru muti. bet nav īsti labi tomēr ar netīru muti staigāt,to taču mēs zinām!
Pirmkārt nav runa par tevi, vari savā uztverē nosodīt ko vien vēlies, tādas ir tavas tiesības;
Īsti nav saprotams tikai, ja runājam par tēmu, tad kapēc šajā jautājumā kādam pēc netīrajām mutēm vai ādas krāsas, piedēvē lielākas vai mazākas tiesības... Piemēram, pēc tava viedokļa sanāk, ka nosacīts Pepe drīkst braukt kājās nosacītam Lempardam tikai tapēc, ka Pepe redz ir dienvidnieks, tātad ir tehniskāks spēlētājs par "rižo" un Pepe dēļ sava dzimuma redz ir iepriekš šausmīgi daudz reizes pa kājām dabūjis! Nu kaut kā tā, un lai tas nosacītais Lempards vispār savu muti vaļā never, jo viņam šajā jautājumā nav tiesības sūdzēties!
Bet runa bija par to, ka G.Nevils savā rakstā secina, ka daivošana ir kļuvusi par neatņemamu futbola sastāvdaļu, un ar varonīgu kājās turēšanos pēc pārkāpumiem nekādus panākumus diemžēl vairs nesasniegt.

     [+] [-]

, 2012-04-20 16:58, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Kāpēc tik pārliecināts, cik esmu skatījies Bayern spēles, tad Dive Maria, Keljehons un Pepe var pienest ūdeni Robenam un Ribery.
Zinu, ka tev patīk Bayern, bet tas ko tu šobrīd stāsti ir galīgi nepamatoti. Šobrīd šie divi spēlētāji varētu būt TOP 5 simulanti ČL, līdz ar to vadošo klubu starpā. To arī pierādīja pēdejā savstarpējā RM spēle, kad Ribery krita kā laksts gar zemi. Cik reizes simulēja CR? 2 reizes nodaivoja un paplātīja rokas, bet Franks krita un krita, un vārtījās pa zemi.

Robbery: Arjen Robben & Franck Ribery -...


Man būtu vienalga, ka Tu pateiktu, ka jā Robbery arī simulē, un viss. Bet tas iestarpinājums, ka viņi nebūtu pat TOP3 Realā, gan bija tikai heitošana.
tikko apskatījos arī šo video - Robens ap 0:53 - viņš taču būtu bumbu saglabājis ļoti bīstamā situācijā un potenciāls gols būtu!!! tādā situācijā nodaivot, nja...

     [+] [-]

, 2012-04-20 17:07, pirms 13 gadiem
ABa rakstīja: Pirmkārt nav runa par tevi, vari savā uztverē nosodīt ko vien vēlies, tādas ir tavas tiesības;
Īsti nav saprotams tikai, ja runājam par tēmu, tad kapēc šajā jautājumā kādam pēc netīrajām mutēm vai ādas krāsas, piedēvē lielākas vai mazākas tiesības... Piemēram, pēc tava viedokļa sanāk, ka nosacīts Pepe drīkst braukt kājās nosacītam Lempardam tikai tapēc, ka Pepe redz ir dienvidnieks, tātad ir tehniskāks spēlētājs par "rižo" un Pepe dēļ sava dzimuma redz ir iepriekš šausmīgi daudz reizes pa kājām dabūjis! Nu kaut kā tā, un lai tas nosacītais Lempards vispār savu muti vaļā never, jo viņam šajā jautājumā nav tiesības sūdzēties!
Bet runa bija par to, ka G.Nevils savā rakstā secina, ka daivošana ir kļuvusi par neatņemamu futbola sastāvdaļu, un ar varonīgu kājās turēšanos pēc pārkāpumiem nekādus panākumus diemžēl vairs nesasniegt.
nē,ne tā. tiesības nevienam nav lielākas vai mazākas. Doma bija par to,ka es nevaru nosodīt par ko tādu, pats ērti sēžot pie datora. Nu tāds pārspīlēts piemērs,protams.
Kājās braukt nedrīkst neviens. runa ir par daivošanu. Rižais nevar nosodīt tādu CR un norādīt uz kultūras atšķirībām, kad paša kultūrā tādi skilotāji vnk nepiedzimst. un situācijā,kad apkārt vieni vienīgi rižie - nebrīnītos,ja tāds CR kādā brīdī būtu smagi savainots,ja nedaivotu tur vispār bet protams,ieradums dara savu un daivo arī tad,kad galīgi neprasās.

     [+] [-]

, 2012-04-20 17:21, pirms 13 gadiem
Swordsman rakstīja: nē,ne tā. tiesības nevienam nav lielākas vai mazākas. Doma bija par to,ka es nevaru nosodīt par ko tādu, pats ērti sēžot pie datora. Nu tāds pārspīlēts piemērs,protams.
Kājās braukt nedrīkst neviens. runa ir par daivošanu. Rižais nevar nosodīt tādu CR un norādīt uz kultūras atšķirībām, kad paša kultūrā tādi skilotāji vnk nepiedzimst. un situācijā,kad apkārt vieni vienīgi rižie - nebrīnītos,ja tāds CR kādā brīdī būtu smagi savainots,ja nedaivotu tur vispār bet protams,ieradums dara savu un daivo arī tad,kad galīgi neprasās.
Nu pārāk jau nu tu zīmē visu tikai baltās vai melnās krāsās. Es tomēr uzskatu, ka nejau no dzimšanas vietas ir atkarīgs vai būsi tehnisks spēlētājs vai nē. Protams dzimumam ir sava, NEmaza nozīme, bet tehniku vairāk ieliek mazotnē treniņos, un tur jau sākas atšķirības no vietas kur cilvēks ir dzimis, jeb sācis trenēties un ieguvis futbola pamatelementus. Tur ir tā kultūra, futbola kultūra, vienam patīk dienvidnieku stils, citam angļu futbols, vel kādam itāļu. Futbols pēc būtības visur tiek spēlēts pēc vienādiem noteikumiem, tapēc būtu tikai godīgi, ja visiem arī būtu vienādas tiesības uz savu viedokli Un es jau nerunāju par sevi un tiem, kas tikai sēž pie datora un komentē to vai citu futbolistu rīcību...

  -1 [+] [-]

, 2012-04-20 17:25, pirms 13 gadiem
ABa rakstīja: Gary Neville: Andy Carroll's dive made me laugh...

Manuprāt objektīvs G.Nevila teksts par daivošanu futbolā un kā tas ir nonācis līdz EPL. Iesaku izlasīt kam tēma interesē Bet Jangam pēdējais laiks beigt tā uzvesties.
ne pa šo tēmu , bet manuprāt Nevils ir neobjektīvākais žurnālists , kāds ir bijis ,
cik vien esmu redzējis ,tad nodi** citu komandu spēlētājus un slavē MU

  +4 [+] [-]

, 2012-04-20 17:41, pirms 13 gadiem
Dīvaini, visdažādāko ENG komandu līdzjutēju tieši Nevilu slavē par kompetenci - ja būtu neobjektīvs, par to uzreiz sāktu piesieties, bet neesmu redzējis, ka piesietos.

Un par niršanas tēmu viņš tajā garajā intervijā situāciju noraksturoja tik labi kā neviens. Tas gan nenozīmē, ka es viņam visur piekrītu, it sevišķi par to "dive - YES, penalty - YES". Bet piemēri par nesodītem pārkāpumiem bija labi.
Piebilde par to, ka aizsargiem arī jāskatās, ko viņi dara soda laukumā, arī it kā pa tēmu, bet šādi jau tas aizies līdz absurdam, ka aizsargs neko nedrīkst darīt, lai neļautu uzbrucējam spēlēt.
Es vēl saprastu momentus, kad tiek "parādīts" reāls pārkāpums, tb grūdiens mugurā vai sitiens pa kājām. Bet būtībā Nevils pateica, ka tagad tiek izmantots vissīkākais kontakts, kas, protams, ir garām, un tā ir šmaukšanās, jo ne katrs kontakts ir fauls, un uzbrucēji, kas "meklē" kontaktu ar aizsargu kā Jangs, vai pasit bumbu garām GK, uz vietu, kur viņi to vairs nevarēs aizsniegt, lai tikai paši uzskrietu vārtsargam virsū, tieši par to arī ir jāsoda - par šmaukšanos.

     [+] [-]

, 2012-04-20 17:43, pirms 13 gadiem
ZinedinZidane rakstīja: ne pa šo tēmu , bet manuprāt Nevils ir neobjektīvākais žurnālists , kāds ir bijis ,
cik vien esmu redzējis ,tad nodi** citu komandu spēlētājus un slavē MU
Nu viņš jau nav žurnālists, bet eksperts ko pieaicina studijā. Uz žurnālista pusi gan velk, bet ja paskatās angļu presi, tad tur pārsvarā rakstus liek bijušie un esošie ar futbolu saistītie cilvēki. Daudziem treneriem kas šobrīd nodarbojas ar savu darbu, pat ir savas slejas presē. Tur viņiem neviens avīzi nepirks ja nebūs katru dienu kāds raksts par futbolu...
Bet runājot par Nevilu, cik man sanācis lasīt tieši viņa avīžu rakstus, tad man viņš šķiet pat ļoti objektīvs. Protams ar piebildi, ka pilnībā objektīvs viņš nevarēs būt nekad ja runa būs saistībā ar MU. Man liekas anglijā tam nemaz īpaši lielu uzmanību neviens nepievērš. Tur pat profesionāli žurnālisti īpaši neslēpj savas simpātijas pret tādiem vai citādiem klubiem. Un vispār angļu preses objektīvismam nevajadzētu pievērst īpašu uzmanību, viņiem tur bieži vien viedokļi mainās nevis pa dienām, bet pa stundām

     [+] [-]

, 2012-04-20 20:00, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Liekas, ka Tu esi no tiem kuri dzīvo vēl MU laikā. CR jau labu laiku nesimulē. Vismaz nesimulē tā kā to darīja EPL.
Ja Tu uzskati. la šobrīd CR arī ir simulants, tad futbolā nav tādu, kuri nesimulē. Salīdzinot, tad Messi par simulācijām šosezon ir dabujis vairāk kartiņu nekā CR.
Es runāju par karjeru. Maradonu lielākā daļa atceras dēļ "Dieva rokas", Šumaheru - dēļ Batistona satraumēšanas, bet Ronaldu - dēļ simulācijām. Slikta slava velkas līdzi ĻOTI ilgi. Nav vēl pagājis tik ilgs laiks, lai Ronaldu būtu spējis notīrīt melnos traipus savā karjerā.
Un runa bija ar atpakaļejošu datumu, ja tik tiešām nesaprati, ko es gribēju pateikt.

     [+] [-]

, 2012-04-20 20:05, pirms 13 gadiem
Swordsman rakstīja: kāpēc nebūtu top 3,ja savstarpējā spēlē simulācijās sita pušu visu real KOPĀ ŅEMTU!? netipiska spēle viņam sanāca?
nu nav jau tik traki ar tiesnešiem un CR. jā,ir atsevišķas spēles,kur acīmredzami tiesnesis uzēdies,bet kopumā nemaz tik traki nav.
Nu, teorētiski varētu trešo vienu dabūt, bet aiz Di Marijas un Pepes būtu noteikti. Bet Spānijā jebkurā gadījumā simulē krietni vairāk kā Vācijā. Vācijā futbols ir atlētiskāks un skarbāks.
Tav jau labāk zināt, vienkārši minēju piemēru, KĀPĒC tiesneši reizēm ir uzēdušies CR. Lai gan tas daļēji var būt arī dēļ tām sodu prasīšanām. Tā gan ir diezgan bieža parādība, īpaši jau nozīmīgākajos mačos.

     [+] [-]

, 2012-04-20 20:12, pirms 13 gadiem
Bet nu Mesi pieminēt simulāciju sakarā gan ir smieklīgi. Viņš ir viena no retajiem spīdekļiem, kurš patiešām turas kājās līdz pēdējam brīdim, kas ir viens no iemesliem, kāpēc argentīnietis guvis tik daudz vārtu tieši caurgājienos. Mesi ir kā terminators.

Lionel Messi never dives (New Compilation)
...

  +1 [+] [-]

, 2012-04-20 21:01, pirms 13 gadiem
ABa rakstīja: Nu viņš jau nav žurnālists, bet eksperts ko pieaicina studijā. Uz žurnālista pusi gan velk, bet ja paskatās angļu presi, tad tur pārsvarā rakstus liek bijušie un esošie ar futbolu saistītie cilvēki. Daudziem treneriem kas šobrīd nodarbojas ar savu darbu, pat ir savas slejas presē. Tur viņiem neviens avīzi nepirks ja nebūs katru dienu kāds raksts par futbolu...
Bet runājot par Nevilu, cik man sanācis lasīt tieši viņa avīžu rakstus, tad man viņš šķiet pat ļoti objektīvs. Protams ar piebildi, ka pilnībā objektīvs viņš nevarēs būt nekad ja runa būs saistībā ar MU. Man liekas anglijā tam nemaz īpaši lielu uzmanību neviens nepievērš. Tur pat profesionāli žurnālisti īpaši neslēpj savas simpātijas pret tādiem vai citādiem klubiem. Un vispār angļu preses objektīvismam nevajadzētu pievērst īpašu uzmanību, viņiem tur bieži vien viedokļi mainās nevis pa dienām, bet pa stundām
piekrītu , bet nu manuprāt viņam šad tad vajadzētu piebremzēt ar citu spēlētāju nolikšanu..
bet nu kopumā mani tas pilnibā nesatrauc vienīgi bija viena reize , kad gribēju skatīties EPL maču un viņš bija ielikts kā otrs komentētājs , tad gan es nevarēju izturēt viņa nepārtraukto MUslavēšanu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-21 00:14, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Bet nu Mesi pieminēt simulāciju sakarā gan ir smieklīgi. Viņš ir viena no retajiem spīdekļiem, kurš patiešām turas kājās līdz pēdējam brīdim, kas ir viens no iemesliem, kāpēc argentīnietis guvis tik daudz vārtu tieši caurgājienos. Mesi ir kā terminators.

http://youtu.be/9S7hlL4sJek
The "Real" Madrid Tactics Under Jose... var jau runāt par daiviem,bet ja pret tevi spēlējot izmanto šādu taktiku,ko tad,gaidīt kad tev kāds kāju salauzīs,ņemot vērā,ka tas ir tavas dzīves darbs,nevis katras sestdienas vakara izklaide ar draugiem

     [+] [-]

, 2012-04-21 08:11, pirms 13 gadiem
pff, anglis un simulē - nožēlojami !

     [+] [-]

, 2012-04-23 19:16, pirms 13 gadiem
Nomincijas "2012 gada labākais trampalīnlēcēju treneris" uzvarētājs ir A. Fergusons