Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:120, Did:0, useCase: 3

"Hotspur" sūdzas par Mančesteru un Liverpūli

Andrejs Siliņš

"Hotspur" sūdzas par Mančesteru un Liverpūli
Dimitars Berbatovs
Foto: AP

Anglijas Premjerlīgas futbola kluba "Tottenham Hotspur" vadība iesniegusi oficiālu sūdzību pret "Manchester United" un "Liverpool" vienībām par kontaktēšanos ar kluba spēlētājiem bez vadības atļaujas.

Lieta tāda, ka abi lielā četrinieka klubi noskatījuši "Hotspur" spēlētājus, kā savu komandu iespējamos papildinājumus. Mančesteriešus interesē Dimitara Berbatova iegāde, kamēr Liverpūlē kluba vadība labprāt savās rindās redzētu Robiju Kīnu.

"Spurs" priekšsēdētājs Daniels Levijs piesauca "Manchester United" un Madrides "Real" strīdu, kad mančesterieši par tādu pašu madridiešu rīcību, mēģinot iespaidot Krištianu Ronaldu, sūdzējās augstākām instancēm. Tagad "United" paši tā izrīkojoties, teic Levijs.

"Mēs jau ļoti laicīgi informējām abus klubus, ka neesam ieinteresēti pārdot nedz Kīnu, nedz Berbatovu un ka viņiem nevajadzētu turpināt iespaidot šos spēlētājus," situāciju skaidro Levijs. "Abi klubi izvēlējās šo ieteikumu ignorēt, un tagad mums ir pierādījumi, ka abi klubi sistemātiski strādājuši, lai pārvilinātu mūsu spēlētājus pie sevis."

Pirmdien "United" galvenais treneris sers Alekss Fergusons pavēstīja, ka klubs izteicis piedāvājumu totenhemiešiem pārdot 27 gadus veco Berbatovu un tic šī darījuma veiksmīgam iznākumam. Savukārt "Liverpool" vadonis Rafaels Benitzes jūlija sākumā pavēstīja, ka vēlas savas komandas rindās redzēt 28 gadus veco Kīnu.

Premjerlīgas vadība apstiprinājusi, ka saņemts oficiāls dokuments - sūdzība no "Hotspur". Nākamais solis būs lietas izskatīšana un lēmuma pieņemšana, kādus sodus piešķirt abiem grēkāžiem.

Izmantotie resursi:
bbc.com

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-07-19 10:57, pirms 16 gadiem
Chesis10 rakstīja: Chelsea atšķirībā no MU nezog citām komandām jaunos talantus, kuri ir nepilngadīgi!!!
Pat Pikē nokļuva MU 17 gados!!!!!!! Viņi paši neko izaudzināt neprot!!!!!!!!!!!!

---------------
OI, VECĪT! MUTI CIET UN KLUSĒ!
MU zelta komanda ... Beckahm, Giggs, Scholes, Butt, G & P Nevile ... viņi visi bija pašizaudzēti... tā ka ned***
Un neviens klubs nevar izaudzināt daudzus labus spēlētājus viņus nepiesaistot no Tuvākas vai tālākas apkārtnes! Tā ka kuš!

     [+] [-]

, 2008-07-19 11:05, pirms 16 gadiem
Ne tikai MU anglijā izmanto likumdošanas dotās iespējas piesaistīt jaunos talantīgos spēlētājus! Piekrītu, ka ar steigu būtu nepieciešams radīt visiem eiropas klubiem vienādus apstākļus jauno spēlētāju piesaistē, BET tāpēc nav pamata MU saukt par zagļiem un piesaukt kaut kādus dārzniecības terminus - par tomātu audzēšanu
Starp citu, var jau parakāties, kur kādu laiku bij raksts, ka Spurs atsakās pārdot Berbatovu par 20mio un neatdos lētāk kā par 28mio! Tad ej nu saproti no šitiem rakstiem kam kur taisnība! It kā nosauc cenu, tad sūdzās! Tā ka nav jēga ticēt visam kas rakstīts!

  -1 [+] [-]

, 2008-07-19 12:15, pirms 16 gadiem
wolf rakstīja: ---------------
OI, VECĪT! MUTI CIET UN KLUSĒ!
MU zelta komanda ... Beckahm, Giggs, Scholes, Butt, G & P Nevile ... viņi visi bija pašizaudzēti... tā ka ned***
Un neviens klubs nevar izaudzināt daudzus labus spēlētājus viņus nepiesaistot no Tuvākas vai tālākas apkārtnes! Tā ka kuš!

Palasi manus nākošos komentārus par 30 gadigajiem vai tiem, kam ir pie 30 gadiem!

     [+] [-]

, 2008-07-19 12:18, pirms 16 gadiem
wolf rakstīja: ---------------
OI, VECĪT! MUTI CIET UN KLUSĒ!
MU zelta komanda ... Beckahm, Giggs, Scholes, Butt, G & P Nevile ... viņi visi bija pašizaudzēti... tā ka ned***
Un neviens klubs nevar izaudzināt daudzus labus spēlētājus viņus nepiesaistot no Tuvākas vai tālākas apkārtnes! Tā ka kuš!

Es saprotu, ka nevar izaudzināt visu komandu, bet vispirms , lai nosoditu citus, tad lai paskatās, ko paši dara. Varbūt, mani tik ļoti neaizskar tas , ka viņi nepilngadīgos talantus pārvilina pie sevīm ,ka viņi paši sūdzas, bet paši dara tieši to pašu!!!

  +3 [+] [-]

, 2008-07-19 12:32, pirms 16 gadiem
Artis Spertāls rakstīja: vari ari nenakt, neviens neskums pec tevis

Paldies, tu neskumtu, bet kaadam citam varbuut esmu vajadziigs!

  +1 [+] [-]

, 2008-07-19 12:34, pirms 16 gadiem
chelseachamps rakstīja: Liksim mieru chelsea,runa šeit ir par mu un pool.

Kaadeelj gan? Izlasi 5.komentaaru, ja reiz izsakaam taadus apgalvojumus, logjiski, ka prasiijaas argumenti!

  +1 [+] [-]

, 2008-07-19 12:35, pirms 16 gadiem
Nu labi īsto un vienīgo taisnību jau tāpat mēs neuzzināsim! Bet tie kas nedaudz seko līdz notikumiem transfēru tirgū zin, ka SAF jau pirms gada gribēja pirkt Berbatovu! Tad tika pateikts ka nepārdos un tā arī viss beidzās! Šogad vismaz interneta lapās parādījās informācija par konkrētām naudas summām, ko Spurs prasa par Berbatovu! Nevienu brīdi nekur neizlasīju, ka Spurs oficiāli paziņo ka Berbatovs netiek pārdots, kā tas notika Ronaldo gadījumā kad SAF oficiāli paziņoja, ka CR netiek pārdots. Bet nu protams, ka nianses jau mēs nezinam!

     [+] [-]

, 2008-07-19 12:47, pirms 16 gadiem
Feno rakstīja: Visiem MU aizstāvjiem... Pirmkārt, neiet runa par to, ko dara (darīja) Real vai Chelsea. Otrkārt, atšķirībā no Real un Chelsea, MU par pārkāpumu uzskata tikai to, kad viņiem tiek "darīts" pāri. Morāle? Ja pats neesi labāks, tad nečīksti. Respektīvi, lai pirmais met akmeni tas, kas pats bez grēka.
Starpcitu, neesmu fans ne vienai komandai Anglijā vai Spānijā, varbūt sevi varu uzskatīt tikai par Bayern "pusfanu".

Pirmkaart, par Real saaka runaat pats Chelsijas fans... Tapat arii tiek saakts runaat par kaut kaadu "zagshanu", lai gan uz skaidru jautaajumu man tas "Chesis" neatbildeeja, te tieshaam runa vairaak ir par likumdoshanu.

     [+] [-]

, 2008-07-19 12:49, pirms 16 gadiem
Chesis10 rakstīja: Anglis te atradies!!! Kretinē MU politika sakarā ar jaunajiem talantiem-piedāvāsim kārdionšu kontraktu pirms spēlētajs nav sasniedzis pilngadību!!!

Un kad runasim par zagshanu?

     [+] [-]

, 2008-07-19 13:09, pirms 16 gadiem
Chesis10 rakstīja: Ko es Barcas fans? Pirms nenovērtē, ko cits cilvēk s ir paveicis, tad izdari to pats!!! Nedomāju, ka Erdevise ir viegli gūt 33 vārtus!

chesis10 - saprotu jau pec nika cik gadinji

     [+] [-]

, 2008-07-19 13:47, pirms 16 gadiem
ABa rakstīja: Nu labi īsto un vienīgo taisnību jau tāpat mēs neuzzināsim! Bet tie kas nedaudz seko līdz notikumiem transfēru tirgū zin, ka SAF jau pirms gada gribēja pirkt Berbatovu! Tad tika pateikts ka nepārdos un tā arī viss beidzās! Šogad vismaz interneta lapās parādījās informācija par konkrētām naudas summām, ko Spurs prasa par Berbatovu! Nevienu brīdi nekur neizlasīju, ka Spurs oficiāli paziņo ka Berbatovs netiek pārdots, kā tas notika Ronaldo gadījumā kad SAF oficiāli paziņoja, ka CR netiek pārdots. Bet nu protams, ka nianses jau mēs nezinam!

Kas liedz uzsākt sarunas oficiāli? Rakstā ir skaidri pateikts, ka MU sarunas uzsāka ar pašu spēlētāju nevis klubu. Un abi labi zinām, ka tas ir aizliegts. Un neiet runa par to, vai Totenheima oficiāli paziņojusi, pārdod vai nē. Sūdzības pamats taču ir vairāk kā skaidrs, sarunas uzsāktas bez kluba vadības atļaujas.
Ar pēdējo teikumu sanāk atkārtoties, bet cerams, ka Tev beidzot pieleks raksta būtība. Un ja Tu uzskati, ka šis nav identisks gadījums ar Ronaldo gadījumu, tad piedod, bet nešķiet, ka Tev ar loģisko domāšanu viss kārtībā.
Un neuztver šo postu kā aizvainojumu, tas nav mans mērķis.

  +2 [+] [-]

, 2008-07-19 14:19, pirms 16 gadiem
Feno rakstīja: Kas liedz uzsākt sarunas oficiāli? Rakstā ir skaidri pateikts, ka MU sarunas uzsāka ar pašu spēlētāju nevis klubu. Un abi labi zinām, ka tas ir aizliegts. Un neiet runa par to, vai Totenheima oficiāli paziņojusi, pārdod vai nē. Sūdzības pamats taču ir vairāk kā skaidrs, sarunas uzsāktas bez kluba vadības atļaujas.
Ar pēdējo teikumu sanāk atkārtoties, bet cerams, ka Tev beidzot pieleks raksta būtība. Un ja Tu uzskati, ka šis nav identisks gadījums ar Ronaldo gadījumu, tad piedod, bet nešķiet, ka Tev ar loģisko domāšanu viss kārtībā.
Un neuztver šo postu kā aizvainojumu, tas nav mans mērķis.

Nu tad Tu ar neuztver neko personīgi, jo es arī atkārtošos!!!
Gan šeit, gan citos informācijas līdzekļos bija VAIRĀKI RAKSTI PAR TO, ka Spurs ir noraidījuši MU piedāvājumus par 20 un citādiem miljoniem, pasakot, ka lētāk par 28m nepārdos! Tad vienam no mums tiešām nav kaut kas kārtībā ar loģisko domāšanu, JO, ja tā ir taisnība, vai tā nav oficiāla atbilde par piedāvājuma noraidīšanu no Spurs puses uzskatot, ka piedāvātā summa ir par mazu?!?! Varbūt tagad arī Tev beidzot pieleks ko es te mēģinu muļļāt? Var jau būt, ka ir kaut kāds dokuments jāparaksta par oficiālu sarunu sākšanos vai izbeigšanos, un ja Tu šajās lietās esi tik gudrs tad apgaismo pārējos!!! Un paskaidro tādā gadījumā ko saproti ar vārdiem "identisks gadījums", jo MU nevienā brīdī nav paziņojusi kaut kādas nadas summas par kurām būtu gatavi pārdot CR!
Bet nu tie visi ir bezjēdzīgi strīdi starp mums visiem, jo atkārtojos, mēs vadamies tikai no preses izplatītajām ziņām, kuras bieži vien ir izvilktas "no kāda vārdā nenosaucama informācijas avota"

  +1 [+] [-]

, 2008-07-19 15:42, pirms 16 gadiem
ABa rakstīja: Nu tad Tu ar neuztver neko personīgi, jo es arī atkārtošos!!!
Gan šeit, gan citos informācijas līdzekļos bija VAIRĀKI RAKSTI PAR TO, ka Spurs ir noraidījuši MU piedāvājumus par 20 un citādiem miljoniem, pasakot, ka lētāk par 28m nepārdos! Tad vienam no mums tiešām nav kaut kas kārtībā ar loģisko domāšanu, JO, ja tā ir taisnība, vai tā nav oficiāla atbilde par piedāvājuma noraidīšanu no Spurs puses uzskatot, ka piedāvātā summa ir par mazu?!?! Varbūt tagad arī Tev beidzot pieleks ko es te mēģinu muļļāt? Var jau būt, ka ir kaut kāds dokuments jāparaksta par oficiālu sarunu sākšanos vai izbeigšanos, un ja Tu šajās lietās esi tik gudrs tad apgaismo pārējos!!! Un paskaidro tādā gadījumā ko saproti ar vārdiem "identisks gadījums", jo MU nevienā brīdī nav paziņojusi kaut kādas nadas summas par kurām būtu gatavi pārdot CR!
Bet nu tie visi ir bezjēdzīgi strīdi starp mums visiem, jo atkārtojos, mēs vadamies tikai no preses izplatītajām ziņām, kuras bieži vien ir izvilktas "no kāda vārdā nenosaucama informācijas avota"

Tiešām nav jēgas strīdēties, par to piekrītu. Katrs varam palikt pie sava

  +1 [+] [-]

, 2008-07-19 18:26, pirms 16 gadiem
Interesanta jums diskusija. Tieši šodien iemetu acis šīs nedēļas Sporta Avīzē un ļoti pasmējos pie viena raksta Bija apskatīti,pēc viņu domām, 5 visneveiksmīgākie pirkumi futbola vēsturē. un,kā smejies, 3 PIRMAJĀS VIETĀS(!!!) bija Chelsea,konkrēti, Abramoviča pirkumi!!! Konkrēti, Ševčenko, Krespo un Verons. Tā kā Ābramam (šajā gadījumā jāsaka - diemžēl) pieder miljardi (kas nav samērojams ne ar viena cita kluba finansiālajām iespējām), šī futbola katastrofa var turpināties vēl un vēl Jebkuram citam klubam šāda "iepirkšanās" būtu pamatīgi iegriezusi, bet Ābramam tās naudas tik drīz neaptrūks, tāpēc galva nav vajadzīga. no tā cieš tikai futbols,bet futbolisti paši vainīgi,ja viņiem svarīgāka ir nauda. Un atšķirībā no dažu pieminētā Real (kaut arī nesaprotu,ar ko real šobrīd zvaigžņotāks par to pašu Barcelonu,Milan, MU, par Chelsea nemaz nerunājot), Chelsea pat nav tādu tradīciju un titulu, tāpēc neticu,ka kādam labam ārzemju futbolistam būtu gods šajā komandā spēlēt. Tikai finansiāls izdevīgums un viss. godīgi sakot,pat nesaprotu,kā normāls cilvēks var par tādu klubu fanot. Kaut gan, Glorīhanteru un žīdu naudas fanu jau netrūkst. Vismaz labi,ka tādi nav vairākumā. nekādas cieņas pret viņiem Varu derēt,ka tādi arī maina savus "mīļākos" klubus kā zeķes. sorry,ja kādu aizskāru, bet Chelsea šobrīd nav pelnījis pilnīgi nekādu cieņu. Rēcīgi būtu,ja Ābramam šis projekts apniktu,kas nozīmētu,ka līdz ar to Zilie bankrotētu jo naudas apgrozījuma nav tāda,kas ļautu tādus pirkumus izdarīt