Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:120, Did:0, useCase: 3

"Liverpool" nervoza uzvara pirmajā spēlē

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

"Liverpool" nervoza uzvara pirmajā spēlē
Fernando Torress
Foto: AFP

Grūtu uzvaru Anglijas Premjerlīgas pirmajā kārtā izcīnījusi "Liverpool", kas viesos tikai mača izskaņā nodrošināja sev uzvaru 1:0 pār Roja Kīna trenētos "Sunderland" futbolistus.

"Liverpool" 80 minūtes nespēja uzlauzt "Sunderland" vārtus un vienīgi 83. minūtē, pateicoties Fernando Toresa individuālam uzplaiksnījumam, iesita tik nepieciešamos vārtus. Toress saņēma bumbu ārpus soda laukuma un nevilcinoties sita, trāpot pašā vārtu apakšējā stūrī - lai vai kā, tomēr "Liverpool" sezonu iesākusi ar uzvaru.

Anglijas Premjerlīga

Pirmā kārta (16. augusts)

Arsenal - West Bromwich 1:0 (1:0) (Nasri 4')
Bolton W. - Stoke C. 3:1 (3:0) (Steinsons 34', Deiviss 41', Elmanders 45' - Fullers 90')
Everton - Blackburn R. 2:3 (1:1) (Arteta 45', Jakubu 64' - Danns 22', Santakruzs 66', Oijers 90')
Hull C. - Fulham 2:1 (1:1) (Džovanni 22', Folans 81' - Seols 8')
Middlesbrough - Tottenham H. 2:1 (2:0) (Vīters 71', Mido 86' - Huts 90' (s.v.))
West Ham U. - Wigan Athletic 2:1 (2:0) (Eštons 3', 10' - Zaki 47')
Sunderland - Liverpool 0:1 (0:0) (Toress 83')

Atlikušās pirmās kārtas spēles

PārisDatumsLaiks
Chelsea - Portsmouth 17. augusts 15:30
Aston Villa - Manchester C. 17. augusts 17:00
Manchester U. - Newcastle U. 17. augusts 18:00

Saistītie raksti:
"Tottenham Hotspur" atkal vilšanās sezonas sākumā
Nasri atnes uzvaru "Arsenal" Premjerlīgas...

     [+] [-]

, 2008-08-16 22:43, pirms 16 gadiem
Carloz rakstīja: MU nebuus konkurenti Liverpool

Tas tiešām visu izsaka

  +1 [+] [-]

, 2008-08-16 22:44, pirms 16 gadiem
Ulmens rakstīja: Pilnīgi piekrītu, jo nevar vislaik neveikties tikai Pool un Arsenal, ka piemēram traumas Arsenalam, jo kādreiz var nepaveikties Chelsea vai MU un tad jau redzēsim, kas tad notiks, piemēram C. Ronaldo vai Lampard un Terry traumas

Mu jau pagaassgad bez Ronaldu bija kaa bija prakstiski ,ka vinna nebijaa taa zaaggis atceros pret Bolton pret Manchester City!Ta ka Mu faniem vajadzeetu mazliet pakluseet,lai gan klubam pret kuru tomeer izjuutu kaut kaadas simpaatijas noveelu riit uzvareet!

  +2 [+] [-]

, 2008-08-16 22:53, pirms 16 gadiem
refresh rakstīja: Mu jau pagaassgad bez Ronaldu bija kaa bija prakstiski ,ka vinna nebijaa taa zaaggis atceros pret Bolton pret Manchester City!Ta ka Mu faniem vajadzeetu mazliet pakluseet,lai gan klubam pret kuru tomeer izjuutu kaut kaadas simpaatijas noveelu riit uzvareet!

Nevar nepiekrist, es ar atceros kaa MU speleja bez Runija un 7.

  +1 [+] [-]

, 2008-08-16 22:59, pirms 16 gadiem
nevis nervoza uzvara pirmajā spēlē, bet nervoza uzvara JAU pirmajā spēlē. izskatās, ka atkal būs kārtējā ķap ļap sezona. benitess būs izgrūdis kārtējos miljonu desmitus un rezultātā nekāda.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-08-16 23:23, pirms 16 gadiem
Kāds nevarētu iemest linku, kur varētu rīt redzēt 1. kārtas apskatu?

  +2 [+] [-]

, 2008-08-16 23:35, pirms 16 gadiem
Ulmens rakstīja: Kāds nevarētu iemest linku, kur varētu rīt redzēt 1. kārtas apskatu?

livetv.ru: LiveTV / архив видео записей spied obzor mat4a!

  -1 [+] [-]

, 2008-08-16 23:39, pirms 16 gadiem
goal1.tk seeit ar var!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-08-16 23:43, pirms 16 gadiem
blondīns rakstīja: zheel,ka NEwcastle dabus dibenaa...labs klubs

Jā, kā klubs Newcastle labs, bet diemžēl pēdējo gadu neveiksmīgās treneru izvēles (Sauness, Rēders) un vājā transfēru politika ir kādreizējo premjerlīgas elites klubu nogremdējušas līdz viduvējībai.

  -3 [+] [-]

, 2008-08-16 23:44, pirms 16 gadiem
Visjautrākais arguments jūsu komentāros tam, kapēc Arsenal un Pool nav rezultātu līgā, ir tas, ka nav veiksmes. Fakts, bet daudz lielāka nozīme ir abu klubu darbam transfēru jomā un klubu stratēgijām attiecīgajās jomās. Pool visu laiku spiež uz ČL, jo tur nevajag labi spēlēt 38 spēlēs, bet Arsenal dzen ārā no komandas spēlētājus, kam pāri 30... Un pēc tam brīnās, ka nav rezultātu...

  +4 [+] [-]

, 2008-08-16 23:57, pirms 16 gadiem
silenthill rakstīja: Visjautrākais arguments jūsu komentāros tam, kapēc Arsenal un Pool nav rezultātu līgā, ir tas, ka nav veiksmes. Fakts, bet daudz lielāka nozīme ir abu klubu darbam transfēru jomā un klubu stratēgijām attiecīgajās jomās. Pool visu laiku spiež uz ČL, jo tur nevajag labi spēlēt 38 spēlēs, bet Arsenal dzen ārā no komandas spēlētājus, kam pāri 30... Un pēc tam brīnās, ka nav rezultātu...


Visjautraakais juusu komentaaros ir tas, ka jau peec pirmaas kaartas, pirmajaam speeleem, te paspaarliecinaati celjat snukjus gaisaa, kaa uzvareetaaji! ar veiksmi es domaaju, ka varat i nesapnjot, ka kaadus 20 gadus no vietas, te valdiis shie divi klubi un Arsenal ar Pool te tikai sildiis 3. un 4. vietinju! ak tad dzen aaraa tos, kuriem paari 30? un kurus tad aizdzinusi? Piresu? Ljungbergu? Bergkampu? Henry? Gilberto? Leemanu? tas taa - dazi no jaunaakajiem laikiem! un tagad padomaa, cik gadus vinji ir bijusi klubaa visi! vinji ir padziiti? stipri saubos!

  +1 [+] [-]

, 2008-08-17 00:16, pirms 16 gadiem
Gunner rakstīja: Visjautraakais juusu komentaaros ir tas, ka jau peec pirmaas kaartas, pirmajaam speeleem, te paspaarliecinaati celjat snukjus gaisaa, kaa uzvareetaaji! ar veiksmi es domaaju, ka varat i nesapnjot, ka kaadus 20 gadus no vietas, te valdiis shie divi klubi un Arsenal ar Pool te tikai sildiis 3. un 4. vietinju! ak tad dzen aaraa tos, kuriem paari 30? un kurus tad aizdzinusi? Piresu? Ljungbergu? Bergkampu? Henry? Gilberto? Leemanu? tas taa - dazi no jaunaakajiem laikiem! un tagad padomaa, cik gadus vinji ir bijusi klubaa visi! vinji ir padziiti? stipri saubos!

zini,kas ir vispozitiivaakais vissa ssitajaa,ka tevis nosauktie (izcilie speeleetaaji,kuru deel mees iemiileejaam Arsenal) nav vairaak komandaa,bet es vienkaarssi nevaru paarsleegties uz citu komandu!
lai kas speeleetu Arsenal(vienalga kaadi speeleetaaji) stils Arsenalam ir tas pats (lieliska saspele aatras kombinaacijas) un taapeec ssis klubs piesaista!
Chelsea katru sezonu peerk zvaigznes(kuras nikkojas),bet es taa iisti neredzu tai komandai stilu kaadaa vinni speele,jo vissu laiku tas ir saraustits ar pirkumiem.Mu ir ok,bet maybe dazzreiz ssis komadas rezultaatu izskkir CR,bet nu komanda ar savu liideri un labiem pussargiem un diezgan piesaistossu futbolu.Mu nekad neveelu neveiksmes nu tikai speele pret Arsenal .

     [+] [-]

, 2008-08-17 00:25, pirms 16 gadiem
Ulmens rakstīja: Pilnīgi piekrītu, jo nevar vislaik neveikties tikai Pool un Arsenal, ka piemēram traumas Arsenalam, jo kādreiz var nepaveikties Chelsea vai MU un tad jau redzēsim, kas tad notiks, piemēram C. Ronaldo vai Lampard un Terry traumas


1. Par tām veiksmēm un neveiksmēm pagājušā sezonā. Kā var apgalvot, ka lūk, Pūles un Arsenal nespēja tikt augstāk par 3o vietu vērtējama tikai kā neveiksme? Arī Čelsijai un Manchester United arī ir bijuši kāpumi un kritumi.. spēlētāju savainojumu ziņā - abām, Manchester United īpaši izjuta, manuprāt, tieši Rūnija trūkumu; Āfrikas Nāciju Kauss - Čelsijai. Ja Pūle līdz janvārim faktiski jau ir ārā no cīņas par čempionu titulu, tad kur tur ir neveksme? Ja Vengers neiegādājas uzbrucēju janvāra transfēru logā, pēc 2u vadošu uzbrucēju (Van Persie un Eduardo) traumām, labi apzinoties, ka Ade viens uzbrukumu var nepavilkt, un ka vispār spēlētāju komandai trūkst - kur tur neveiksme? Kā LV tautasdziesmā "manis pašas vaina bija".
2. Cīņa par čempiona titulu pēdējo 2 gadu PL ir bijusi two-horse race un jūs labi zināt, kuri zirdziņi bija priekšā.
3. Starpsezonas notikumi neliecina, ka tajā kaut kas varētu mainīties. Čelsija būs vēl stiprāka nekā pagājušā sezonā, bet Manchester United jau nav kur atkāpties - titulus ta gribas saglabāt. Nupat izskatās ka pievienosies arī Berbatovs.
Savukārt Liverpūlei 1īgais nopietnais papildinājums ir Kīns; Dosena un Degens, kā izskatās, ir rezervisti. Arsenals pagaidām spēlētāju ziņā ir vairāk zaudējis (2 pamata spēlētāji), un vēl joprojām tiek gaidīts tas CDM (tāpat kā pagājušogad, starp citu, tika gaidīts uzbrucējs). Interesanti būtu uzzināt ko no Vengers pats šajā sakarā domā.
Pirms te nākat klajā ar skaļiem apgalvojumiem, vai krītat aizvainojumā, palūkojieties uz reālo spēku samēru, un tas pagaidām nav par labu ne Arsenalam, ne Liverpūlei. Turklāt arī Pūle vai Arsenāls nav pasargāts no traumām.
Tā kā - kaut ko vairāk varēs pateikt pēc kādām 10 spēlēm, nevis pēc 1. kārtas. Bet pagaidām objektīvi skatoties (nevis "kā būtu ja būtu"), man izskatās, ka arī šajā sezonā visiem pa priekšu būs Čelsija un Manchester United, kuri arī cīnīsies par čempiona titulu.

     [+] [-]

, 2008-08-17 00:30, pirms 16 gadiem
Neaprotu, ko te var uzsveert divas dominances MU un Chelsea, ja MU komandaa speelee pussastaavs, ks netika uz EURO2008. Vienam Cronaldo gadiisies meeneshreiziigs un raudosh sezonas saakums un sailenthili varees atkal kaadu laiku nenjaudeet. Nezinu vai taads ir MU fanu tips, bet konkurentu nozaarkaashana, laikam ir sevis apmierinaashanai, jo faktus jau tas nemaina.

  +1 [+] [-]

, 2008-08-17 00:39, pirms 16 gadiem
march_2k rakstīja: 1. Par tām veiksmēm un neveiksmēm pagājušā sezonā. Kā var apgalvot, ka lūk, Pūles un Arsenal nespēja tikt augstāk par 3o vietu vērtējama tikai kā neveiksme? Arī Čelsijai un Manchester United arī ir bijuši kāpumi un kritumi.. spēlētāju savainojumu ziņā - abām, Manchester United īpaši izjuta, manuprāt, tieši Rūnija trūkumu; Āfrikas Nāciju Kauss - Čelsijai. Ja Pūle līdz janvārim faktiski jau ir ārā no cīņas par čempionu titulu, tad kur tur ir neveksme? Ja Vengers neiegādājas uzbrucēju janvāra transfēru logā, pēc 2u vadošu uzbrucēju (Van Persie un Eduardo) traumām, labi apzinoties, ka Ade viens uzbrukumu var nepavilkt, un ka vispār spēlētāju komandai trūkst - kur tur neveiksme? Kā LV tautasdziesmā "manis pašas vaina bija".
2. Cīņa par čempiona titulu pēdējo 2 gadu PL ir bijusi two-horse race un jūs labi zināt, kuri zirdziņi bija priekšā.
3. Starpsezonas notikumi neliecina, ka tajā kaut kas varētu mainīties. Čelsija būs vēl stiprāka nekā pagājušā sezonā, bet Manchester United jau nav kur atkāpties - titulus ta gribas saglabāt. Nupat izskatās ka pievienosies arī Berbatovs.
Savukārt Liverpūlei 1īgais nopietnais papildinājums ir Kīns; Dosena un Degens, kā izskatās, ir rezervisti. Arsenals pagaidām spēlētāju ziņā ir vairāk zaudējis (2 pamata spēlētāji), un vēl joprojām tiek gaidīts tas CDM (tāpat kā pagājušogad, starp citu, tika gaidīts uzbrucējs). Interesanti būtu uzzināt ko no Vengers pats šajā sakarā domā.
Pirms te nākat klajā ar skaļiem apgalvojumiem, vai krītat aizvainojumā, palūkojieties uz reālo spēku samēru, un tas pagaidām nav par labu ne Arsenalam, ne Liverpūlei. Turklāt arī Pūle vai Arsenāls nav pasargāts no traumām.
Tā kā - kaut ko vairāk varēs pateikt pēc kādām 10 spēlēm, nevis pēc 1. kārtas. Bet pagaidām objektīvi skatoties (nevis "kā būtu ja būtu"), man izskatās, ka arī šajā sezonā visiem pa priekšu būs Čelsija un Manchester United, kuri arī cīnīsies par čempiona titulu.

runaajot par Arsenal-Ade nav vieniigais uzbruceejs ir Bendtners,Vela(kas ir lloti lloti labs),RvP-speele vienkaarssi iisti nav vel formaa,priekss ssodien bija prieks redzeet Eduardo tribiinees Vajag uzlabot centru un Vengers tacc teica,ka buus paarsteigums.Es nezinu,bet es uzskatu,kas sastaavs ir labs un ne ko kardinaalu mainiit nevajag es uzticos Vengeram.Visi blaustas ko ta Arsenal tur vissi jaunie,bet speele vinniem taccu ir + vel tacc naaks klaat Rosicky,Bischof

     [+] [-]

, 2008-08-17 00:40, pirms 16 gadiem
Fiasko rakstīja: Neaprotu, ko te var uzsveert divas dominances MU un Chelsea, ja MU komandaa speelee pussastaavs, ks netika uz EURO2008. Vienam Cronaldo gadiisies meeneshreiziigs un raudosh sezonas saakums un sailenthili varees atkal kaadu laiku nenjaudeet. Nezinu vai taads ir MU fanu tips, bet konkurentu nozaarkaashana, laikam ir sevis apmierinaashanai, jo faktus jau tas nemaina.

Nu šitais vispār ir pērle
Šķiet, ka konkurentu nozākāšana ir Tava stiprā puse, tas laikam tāpēc, ka argumentu nav.
Un pēc tam vēl uzsvērt to, ka citi nozākā konkurentus...

  +1 [+] [-]

, 2008-08-17 00:41, pirms 16 gadiem
kaa saka 'We made good start, were always in control'

  +1 [+] [-]

, 2008-08-17 00:44, pirms 16 gadiem
march_2k rakstīja: 1. Par tām veiksmēm un neveiksmēm pagājušā sezonā. Kā var apgalvot, ka lūk, Pūles un Arsenal nespēja tikt augstāk par 3o vietu vērtējama tikai kā neveiksme? Arī Čelsijai un Manchester United arī ir bijuši kāpumi un kritumi.. spēlētāju savainojumu ziņā - abām, Manchester United īpaši izjuta, manuprāt, tieši Rūnija trūkumu; Āfrikas Nāciju Kauss - Čelsijai. Ja Pūle līdz janvārim faktiski jau ir ārā no cīņas par čempionu titulu, tad kur tur ir neveksme? Ja Vengers neiegādājas uzbrucēju janvāra transfēru logā, pēc 2u vadošu uzbrucēju (Van Persie un Eduardo) traumām, labi apzinoties, ka Ade viens uzbrukumu var nepavilkt, un ka vispār spēlētāju komandai trūkst - kur tur neveiksme? Kā LV tautasdziesmā "manis pašas vaina bija".
2. Cīņa par čempiona titulu pēdējo 2 gadu PL ir bijusi two-horse race un jūs labi zināt, kuri zirdziņi bija priekšā.
3. Starpsezonas notikumi neliecina, ka tajā kaut kas varētu mainīties. Čelsija būs vēl stiprāka nekā pagājušā sezonā, bet Manchester United jau nav kur atkāpties - titulus ta gribas saglabāt. Nupat izskatās ka pievienosies arī Berbatovs.
Savukārt Liverpūlei 1īgais nopietnais papildinājums ir Kīns; Dosena un Degens, kā izskatās, ir rezervisti. Arsenals pagaidām spēlētāju ziņā ir vairāk zaudējis (2 pamata spēlētāji), un vēl joprojām tiek gaidīts tas CDM (tāpat kā pagājušogad, starp citu, tika gaidīts uzbrucējs). Interesanti būtu uzzināt ko no Vengers pats šajā sakarā domā.
Pirms te nākat klajā ar skaļiem apgalvojumiem, vai krītat aizvainojumā, palūkojieties uz reālo spēku samēru, un tas pagaidām nav par labu ne Arsenalam, ne Liverpūlei. Turklāt arī Pūle vai Arsenāls nav pasargāts no traumām.
Tā kā - kaut ko vairāk varēs pateikt pēc kādām 10 spēlēm, nevis pēc 1. kārtas. Bet pagaidām objektīvi skatoties (nevis "kā būtu ja būtu"), man izskatās, ka arī šajā sezonā visiem pa priekšu būs Čelsija un Manchester United, kuri arī cīnīsies par čempiona titulu.



1) Arsenal arii izjuta Aaafrikas Naaciju kausu - Alex Song un Kolo Toure!
2) Taas traumas tika guutas peec transfeeru loga aizveersanaas, ne pirms atveersanaas! RvP peec transfeeru beigaam driiz atgriezaas, bet paaragri - to, ka dabuus uzreiz jaunu traumu neviens neparedzeeja un nevareeja to paredzeet! kurs tad zinaaja, ka viens k*ilis, iemauks Eduardo kaajaas (arii peec transfeeru loga aizveersanaas)... un kurs vareeja paredzeet, ka Rosickim uz liidzenas vietas, radiisies probleemas ar celi (nekaadas sadursmes, nekaadas iespeejas ko sastiept utt. toreiz vienkaarsi nebija - rosta pabumbosanaas tur bija, bez nekaadiem asumiem), no kuraam vinjs netiek valjaa veel shobaltdien?
3) nu wow, Chelsea 2 pt prieksaa, MU 4 pt. Cesc divas speeles no vietas nebuutu traapiijis pa stabu, bet gan 3 cm vaartu virzienaa, Arsenal buutu cempioni, tikpat labi es vareetu teikt! tas bija tuvu un atklaati sakot, tas bija nevis two horse race, bet gan three horse race!
4) Vengers domaa, ka CDM ir vajadziigs un ka taads noteikti buus! un uzbruceejs nav vajadziigs - jau tagad ir pieci, skaitot Theo + veel Eduardo liidz Ziemassvetkiem buus atpakalj!
5) nu bet tad kaadeelj, te breecam jau peec vienas kaartas! tad gaidaam taas desmit ibio, nevis jau peec pirmaas dienas te izdaram paargalviigus secinaajumus par two horse race!
6) pagaajusajaa gadaa, bija taa pati aina un Arsenal taa teikt negaidiiti gaaja visiem pa prieksu, lai gan vajadzeeja jau sen atrasties tajaa prognozeetajaa, tabulas vidusdaljaa!

  +1 [+] [-]

, 2008-08-17 00:46, pirms 16 gadiem
refresh rakstīja: runaajot par Arsenal-Ade nav vieniigais uzbruceejs ir Bendtners,Vela(kas ir lloti lloti labs),RvP-speele vienkaarssi iisti nav vel formaa,priekss ssodien bija prieks redzeet Eduardo tribiinees Vajag uzlabot centru un Vengers tacc teica,ka buus paarsteigums.Es nezinu,bet es uzskatu,kas sastaavs ir labs un ne ko kardinaalu mainiit nevajag es uzticos Vengeram.Visi blaustas ko ta Arsenal tur vissi jaunie,bet speele vinniem taccu ir + vel tacc naaks klaat Rosicky,Bischof



Bljee, es gandriiz bez ieksaam paliku redzot samo (Eduardo) ar Rosicki - abi seez baigi veero un zljembaa koslenes tik! taads skats tas bija!
starp citu - tas pats Eduardo jau var paskriet, leenaa tempaa vai veel sazin kaa, bet var!

  +1 [+] [-]

, 2008-08-17 00:46, pirms 16 gadiem
refresh rakstīja: runaajot par Arsenal-Ade nav vieniigais uzbruceejs ir Bendtners,Vela(kas ir lloti lloti labs),RvP-speele vienkaarssi iisti nav vel formaa,priekss ssodien bija prieks redzeet Eduardo tribiinees Vajag uzlabot centru un Vengers tacc teica,ka buus paarsteigums.Es nezinu,bet es uzskatu,kas sastaavs ir labs un ne ko kardinaalu mainiit nevajag es uzticos Vengeram.Visi blaustas ko ta Arsenal tur vissi jaunie,bet speele vinniem taccu ir + vel tacc naaks klaat Rosicky,Bischof

Par tiem Arsenal uzbrucējiem es biju domājis par pagājušo sezonu. Skaidrs, ka šosezon pietiek. Šosezon sāpe ir pussargu līnijā.
Vela ir Arsenal jaunieguvums, kas man visvairāk imponē. Biju gaidījis, ka būs labs, bet negaidīju, ka tik labs
Kā atgriezīsies Rosickis pēc ilgāka laika nespēlēšanas un kā iesaistīsies Bischoff vēl ir jautājums, tieši tāpēc es iesaku nogaidīt un apskatīties kā visas lietas (turnīra tabula un visu komandu sniegums) izskatīsies pēc vairākām kārtām (nu vismaz 5), tad jau varēs kaut kādus tālejošākus secinājumus izdarīt.

  +1 [+] [-]

, 2008-08-17 00:48, pirms 16 gadiem
Gunner rakstīja: 1) Arsenal arii izjuta Aaafrikas Naaciju kausu - Alex Song un Kolo Toure!
2) Taas traumas tika guutas peec transfeeru loga aizveersanaas, ne pirms atveersanaas! RvP peec transfeeru beigaam driiz atgriezaas, bet paaragri - to, ka dabuus uzreiz jaunu traumu neviens neparedzeeja un nevareeja to paredzeet! kurs tad zinaaja, ka viens k*ilis, iemauks Eduardo kaajaas (arii peec transfeeru loga aizveersanaas)... un kurs vareeja paredzeet, ka Rosickim uz liidzenas vietas, radiisies probleemas ar celi (nekaadas sadursmes, nekaadas iespeejas ko sastiept utt. toreiz vienkaarsi nebija - rosta pabumbosanaas tur bija, bez nekaadiem asumiem), no kuraam vinjs netiek valjaa veel shobaltdien?
3) nu wow, Chelsea 2 pt prieksaa, MU 4 pt. Cesc divas speeles no vietas nebuutu traapiijis pa stabu, bet gan 3 cm vaartu virzienaa, Arsenal buutu cempioni, tikpat labi es vareetu teikt! tas bija tuvu un atklaati sakot, tas bija nevis two horse race, bet gan three horse race!
4) Vengers domaa, ka CDM ir vajadziigs un ka taads noteikti buus! un uzbruceejs nav vajadziigs - jau tagad ir pieci, skaitot Theo + veel Eduardo liidz Ziemassvetkiem buus atpakalj!
5) nu bet tad kaadeelj, te breecam jau peec vienas kaartas! tad gaidaam taas desmit ibio, nevis jau peec pirmaas dienas te izdaram paargalviigus secinaajumus par two horse race!
6) pagaajusajaa gadaa, bija taa pati aina un Arsenal taa teikt negaidiiti gaaja visiem pa prieksu, lai gan vajadzeeja jau sen atrasties tajaa prognozeetajaa, tabulas vidusdaljaa!

nu bet tiessi taa!

  +1 [+] [-]

, 2008-08-17 00:48, pirms 16 gadiem
march_2k rakstīja: Par tiem Arsenal uzbrucējiem es biju domājis par pagājušo sezonu. Skaidrs, ka šosezon pietiek. Šosezon sāpe ir pussargu līnijā.
Vela ir Arsenal jaunieguvums, kas man visvairāk imponē. Biju gaidījis, ka būs labs, bet negaidīju, ka tik labs
Kā atgriezīsies Rosickis pēc ilgāka laika nespēlēšanas un kā iesaistīsies Bischoff vēl ir jautājums, tieši tāpēc es iesaku nogaidīt un apskatīties kā visas lietas (turnīra tabula un visu komandu sniegums) izskatīsies pēc vairākām kārtām (nu vismaz 5), tad jau varēs kaut kādus tālejošākus secinājumus izdarīt.



atkaartosos - RvP un Eduardo dabuuja taas traumas peec transfeeru loga aizveersanaas! ok, varbuut arii bija transfeeru laikaa RvP injured, bet jau ar domu, ka tuuliit, tuuliit atgrieziisies! kurs vareeja paredzeet, ka jau peec vienas speeles atkal buus aaraa?

     [+] [-]

, 2008-08-17 00:56, pirms 16 gadiem
march_2k rakstīja: Par tiem Arsenal uzbrucējiem es biju domājis par pagājušo sezonu. Skaidrs, ka šosezon pietiek. Šosezon sāpe ir pussargu līnijā.
Vela ir Arsenal jaunieguvums, kas man visvairāk imponē. Biju gaidījis, ka būs labs, bet negaidīju, ka tik labs
Kā atgriezīsies Rosickis pēc ilgāka laika nespēlēšanas un kā iesaistīsies Bischoff vēl ir jautājums, tieši tāpēc es iesaku nogaidīt un apskatīties kā visas lietas (turnīra tabula un visu komandu sniegums) izskatīsies pēc vairākām kārtām (nu vismaz 5), tad jau varēs kaut kādus tālejošākus secinājumus izdarīt.

jep Vella ir fantastisks es jau par vinnu saaku fanot,kad vinns kopaa ar G.Dos Santosu uzvareeja U-17 pasaules ccempii tagad galvenais progres,progres!

  +2 [+] [-]

, 2008-08-17 01:00, pirms 16 gadiem
Gunner rakstīja: 1) Arsenal arii izjuta Aaafrikas Naaciju kausu - Alex Song un Kolo Toure!
2) Taas traumas tika guutas peec transfeeru loga aizveersanaas, ne pirms atveersanaas! RvP peec transfeeru beigaam driiz atgriezaas, bet paaragri - to, ka dabuus uzreiz jaunu traumu neviens neparedzeeja un nevareeja to paredzeet! kurs tad zinaaja, ka viens k*ilis, iemauks Eduardo kaajaas (arii peec transfeeru loga aizveersanaas)... un kurs vareeja paredzeet, ka Rosickim uz liidzenas vietas, radiisies probleemas ar celi (nekaadas sadursmes, nekaadas iespeejas ko sastiept utt. toreiz vienkaarsi nebija - rosta pabumbosanaas tur bija, bez nekaadiem asumiem), no kuraam vinjs netiek valjaa veel shobaltdien?
3) nu wow, Chelsea 2 pt prieksaa, MU 4 pt. Cesc divas speeles no vietas nebuutu traapiijis pa stabu, bet gan 3 cm vaartu virzienaa, Arsenal buutu cempioni, tikpat labi es vareetu teikt! tas bija tuvu un atklaati sakot, tas bija nevis two horse race, bet gan three horse race!
4) Vengers domaa, ka CDM ir vajadziigs un ka taads noteikti buus! un uzbruceejs nav vajadziigs - jau tagad ir pieci, skaitot Theo + veel Eduardo liidz Ziemassvetkiem buus atpakalj!
5) nu bet tad kaadeelj, te breecam jau peec vienas kaartas! tad gaidaam taas desmit ibio, nevis jau peec pirmaas dienas te izdaram paargalviigus secinaajumus par two horse race!
6) pagaajusajaa gadaa, bija taa pati aina un Arsenal taa teikt negaidiiti gaaja visiem pa prieksu, lai gan vajadzeeja jau sen atrasties tajaa prognozeetajaa, tabulas vidusdaljaa!

1. OK, pēdējā sezonā 3 horse race
2. OK, sagaidām CDM un tad runājam par zaudēto/klāt nākušo spēlētāju bilanci
3. Es nebrēcu, saskaiti savas un manas izsaukuma zīmes un gaidām labāk kādas 5 kārtas.
4. Pārgalvīgus secinājumus par 2 horse race? Es tikai izsaku savas domas, atbildot tiem, kuri jau domās bija atņēmuši pirmās 2 vietas MU un Čelsijai un piešķīruši tās Pūlei un Arsenālam. Secinājumi būs pēc tām 5 kārtām, nebaidies...
5. Pagājušā gadā aizgāja Anrī un pat daudzi Gunneru fani bij' nobažījušies - kā nu tā tagad bez līdera. Bet izrādījās, ka tas tieši atraisīja komandu, kas iepriekš bija lielā mērā paļāvusies uz Anrī, bet pēc viņa aiziešanas atradās, kas uzņēmās iniciatīvu.
6. Chill, būs jau labi... tas taču ir tikai futbols.

  +2 [+] [-]

, 2008-08-17 01:05, pirms 16 gadiem
march_2k rakstīja: 1. OK, pēdējā sezonā 3 horse race
2. OK, sagaidām CDM un tad runājam par zaudēto/klāt nākušo spēlētāju bilanci
3. Es nebrēcu, saskaiti savas un manas izsaukuma zīmes un gaidām labāk kādas 5 kārtas.
4. Pārgalvīgus secinājumus par 2 horse race? Es tikai izsaku savas domas, atbildot tiem, kuri jau domās bija atņēmuši pirmās 2 vietas MU un Čelsijai un piešķīruši tās Pūlei un Arsenālam. Secinājumi būs pēc tām 5 kārtām, nebaidies...
5. Pagājušā gadā aizgāja Anrī un pat daudzi Gunneru fani bij' nobažījušies - kā nu tā tagad bez līdera. Bet izrādījās, ka tas tieši atraisīja komandu, kas iepriekš bija lielā mērā paļāvusies uz Anrī, bet pēc viņa aiziešanas atradās, kas uzņēmās iniciatīvu.
6. Chill, būs jau labi... tas taču ir tikai futbols.


3) vai tad es saku, ka tu breec?
4) es neko neatnjeemu un vispaar manos plaanos bija sezonas gaitaa runaat piezemeetaak un piesardziigaak, bet taadi eksemplaari kaa latgalits un ar saviem aspraatiigajiem tekstinjiem silenthill&CO to neljauj, taadeelj biskjiit tas runas tonis jaapacelj - piespiedu kaartaa! citi iztureeesies ar cienu - es iztureesos ar cienju! viss punkts!
5) es nu nebiju starp tiem baziigajiem - tiesi peec shiis paarejas, te pievienojos un biju teju vai vieniigais, kurs domaaja pozitiivi, skatoties uz gaidaamo sezonu!

  +1 [+] [-]

, 2008-08-17 01:09, pirms 16 gadiem
march_2k rakstīja: 1. OK, pēdējā sezonā 3 horse race
2. OK, sagaidām CDM un tad runājam par zaudēto/klāt nākušo spēlētāju bilanci
3. Es nebrēcu, saskaiti savas un manas izsaukuma zīmes un gaidām labāk kādas 5 kārtas.
4. Pārgalvīgus secinājumus par 2 horse race? Es tikai izsaku savas domas, atbildot tiem, kuri jau domās bija atņēmuši pirmās 2 vietas MU un Čelsijai un piešķīruši tās Pūlei un Arsenālam. Secinājumi būs pēc tām 5 kārtām, nebaidies...
5. Pagājušā gadā aizgāja Anrī un pat daudzi Gunneru fani bij' nobažījušies - kā nu tā tagad bez līdera. Bet izrādījās, ka tas tieši atraisīja komandu, kas iepriekš bija lielā mērā paļāvusies uz Anrī, bet pēc viņa aiziešanas atradās, kas uzņēmās iniciatīvu.
6. Chill, būs jau labi... tas taču ir tikai futbols.

par Henry taisniiba vinns pat to pat teica(nu piekrita Fabregasa vaardiem,kurss teica,ka komanda ar Henry aiziessanu var speeleet briivaak,jo agraak vissi speeleeja uz Henry))!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-08-17 01:14, pirms 16 gadiem
Gunner-kaa tev vispaar Nasri es protams biju gaidijis,ka vinns buus labs,bet ssodien vinns bija nu vienkaarssi fantastiks!Paari ar Clichy-terorizeeja visas speeles garumaa kreiso flangu.Es pat peec 1 oficiaalaas premiership speeles varu teikt,ka vinns ir neaizstajams speeleetaajs priekss Arsenal!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-08-17 01:16, pirms 16 gadiem
Gunner rakstīja: 3) vai tad es saku, ka tu breec?
4) es neko neatnjeemu un vispaar manos plaanos bija sezonas gaitaa runaat piezemeetaak un piesardziigaak, bet taadi eksemplaari kaa latgalits un ar saviem aspraatiigajiem tekstinjiem silenthill&CO to neljauj, taadeelj biskjiit tas runas tonis jaapacelj - piespiedu kaartaa! citi iztureeesies ar cienu - es iztureesos ar cienju! viss punkts!
5) es nu nebiju starp tiem baziigajiem - tiesi peec shiis paarejas, te pievienojos un biju teju vai vieniigais, kurs domaaja pozitiivi, skatoties uz gaidaamo sezonu!


1. Es jau arī neteicu, ka Tu brēc. Pats vispār necenšos īpaši iespringt, tikai argumentēti apspriesties. Ja apskatās komentus pie raksta par Premjerlīgas sākumu, tur toč karsti ir gājis
2. Paskaties iepriekš rakstīto, ne Tu, bet citi jau bija gatavi vietas pārdalīt.
3. OK, tad gaidām 5 kārtas un tad izsakāmies par iespaidiem un izredzēm. Bet gan jau pa vidam uzradīsies bariņš glorīhanteru, kas uzprasās, lai šiem ragus aplauztu (diskusijā, es domāju).

  +2 [+] [-]

, 2008-08-17 01:17, pirms 16 gadiem
refresh rakstīja: Gunner-kaa tev vispaar Nasri es protams biju gaidijis,ka vinns buus labs,bet ssodien vinns bija nu vienkaarssi fantastiks!Paari ar Clichy-terorizeeja visas speeles garumaa kreiso flangu.Es pat peec 1 oficiaalaas premiership speeles varu teikt,ka vinns ir neaizstajams speeleetaajs priekss Arsenal!!!



kaa kaa! jau kops OM laikiem, vinju dievinu un paslaik izskataas, ka buus fantastisks arii Arsenal rindaas!

  +2 [+] [-]

, 2008-08-17 01:20, pirms 16 gadiem
march_2k rakstīja: 1. Es jau arī neteicu, ka Tu brēc. Pats vispār necenšos īpaši iespringt, tikai argumentēti apspriesties. Ja apskatās komentus pie raksta par Premjerlīgas sākumu, tur toč karsti ir gājis
2. Paskaties iepriekš rakstīto, ne Tu, bet citi jau bija gatavi vietas pārdalīt.
3. OK, tad gaidām 5 kārtas un tad izsakāmies par iespaidiem un izredzēm. Bet gan jau pa vidam uzradīsies bariņš glorīhanteru, kas uzprasās, lai šiem ragus aplauztu (diskusijā, es domāju).


Jaa, latgalim khm **** niezeeja, taapeec arii tur gaaja karsti!
interesanti, ka shodien tikai es esmu piesaucis, ka Arsenal speeleja bez Seska - vairums par tadu iztruukumu brektu, aciimredzot, kad Arsenal bez vinja kaastu punktus!

  +1 [+] [-]

, 2008-08-17 01:22, pirms 16 gadiem
Gunner rakstīja: kaa kaa! jau kops OM laikiem, vinju dievinu un paslaik izskataas, ka buus fantastisks arii Arsenal rindaas!

mani paarsteidza,ka vinns tik PAARLIECINOSSI iegaaja uzreiz 1 oficiaalajaa speele(draudziibas speeles ir cits staasts)es domaaju,ka vinns izies un pamazaam pamazaam iesaistiisies .aikam jau tas aatrais gols vinnu atraisija es pat vienu briidi iedomaajos par taadu tandeemu Francijas izlasee Nasri-Clichy!

  +1 [+] [-]

, 2008-08-17 02:23, pirms 16 gadiem
refresh rakstīja: es pat vienu briidi iedomaajos par taadu tandeemu Francijas izlasee Nasri-Clichy!

Nu Clichy vispirms ir jāizkonkurē Evra, kurš ir stabils 1. nr aizsardzības kreisajā malā.
Bet Nasri jau ir izlasē, un kļūšana par stabilu pamatsastāva spēlētāju ir tikai laika jautājums, ja vien Domeneks atkal kaut kādus brīnumus nesataisa ar spēlētāju izvēli.

  +1 [+] [-]

, 2008-08-17 02:33, pirms 16 gadiem
march_2k rakstīja: Nu Clichy vispirms ir jāizkonkurē Evra, kurš ir stabils 1. nr aizsardzības kreisajā malā.
Bet Nasri jau ir izlasē, un kļūšana par stabilu pamatsastāva spēlētāju ir tikai laika jautājums, ja vien Domeneks atkal kaut kādus brīnumus nesataisa ar spēlētāju izvēli.

starp citu man Evra lloti lloti patiik,kaa speeleetaajs vinns paari ar Ronaldu ir labs!!! taa,ka diezvai buus tandeems Clichy-Nasri,bet vispaar Francijai ir paveicies taadi LB Evra,Clichy-ko vel var veeleeties un Domeneks man riebjas vinna deell nespeele mans pirmais miillakais speeleetaajs PIRES + Giuly ari ateicaas kameer Domeneks buus treneris un lielaa jezga ar Trezegue nesaprotu kaapeec palika Domeneks