Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:120, Did:0, useCase: 3

Video: Adebajora un Van Persija incidents

Izsakiet savus viedokļus!
Vērtējums: +9
1 2 44 komentāri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2009-09-13 10:27, pirms 15 gadiem
tiiisham

  -4 [+] [-]

, 2009-09-13 10:37, pirms 15 gadiem
nu nez, diezvai tas bija tīšām. varbūt viņš nemēģināja to kāju novirzītno Van Persija sejas, bet speciāli sist...
...nu nez, diezvai

  +7 [+] [-]

, 2009-09-13 10:45, pirms 15 gadiem
Vakar taa vien izskatiijaas, ka Togoleezs grib atriebties visiem un par visu! Tieshaam nesaprotu, kaa dazhs labs gunneru speeleetaajs vispar iedomaajaas peec speeles pie vinja pieiet - vakar vinjs bija galiigaa autaa.
Lai vai kaa, Robina viedoklis par sho:

"I am sad and disappointed by my former team-mate Emmanuel Adebayor's mindless and malicious stamp on me during today's match.

"We are both professional footballers and I know that the game is physical, I too have made hard and sometimes mis-timed challenges but never with the intention of hurting an opponent. He set out to hurt me today.

"I knew he was aiming for a collision because he changed the angle of his body to allow contact to be made. He moved backwards when his natural momentum would have taken him forward. I find that deeply disrespectful. He has shown a real lack of class today, to me and the fans.

"I do feel lucky that I have not suffered a greater injury. The contact was only centimetres from my eye. I have not received an apology from him, there were no words exchanged afterwards. He had his own agenda today and that is bad for football. It's bad for the game we all love.

"I want to make it clear that this has nothing to do with the result of today's match. We do not hide from that disappointment but I need to speak out about his behaviour."
Slēpts komentārs: Zarinsh
Slēpts komentārs: lielais eksperts
Slēpts komentārs: goga papukašvili
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-09-13 13:20, pirms 15 gadiem
biski jau tiisaam bija,ja jau taa iemauc kaajaas,gribot negribot gribas pretii iemaukt

  -2 [+] [-]

, 2009-09-13 14:39, pirms 15 gadiem
Gruuuti teikt, iespeejams ariii gribeeja iesist, labi ka pa aci netraapija!
Jaa, Ade tieshaam vakar bija agresiiivi noskanots, ar Denilsonu taa nikni vienaa briiidiii saskatiiijaaas+ veeel uz Kliši saaka klaigaat par to ka shis esot vinu noblokeejis (ceru ka juuus vakar to redzeejaat)!
Negribu buuut launs, bet respect Songam- kuram vieniiigajampietika duuusha uzshaut rupekliitim

  -1 [+] [-]

, 2009-09-13 15:17, pirms 15 gadiem
Afigenna netisham Tisham tisham Adebajors to vareaj izdarot un izdarija!

  -2 [+] [-]

, 2009-09-13 15:33, pirms 15 gadiem
Nu vienig drusk rokas noreustija kad iesita, taka varbut ar neveikli vienk sanaca!

  -2 [+] [-]

, 2009-09-13 15:59, pirms 15 gadiem
Pēc +/- skaita pie iepriekšēja komentāra secinu, ka tomēr nospiedoši lielākais skaits uzskata šo par īsto sagrāves iemeslu. Tas faktiski arī nepārsteidz- īsti Vengera stilā- mūždien čikstēt, kā tiesneši sazvērestībā ar rupekļiem no pretinieku komandām nekādi neļauj konkurēt uz čempiona titulu. Te viss skaidrs- kāds treneris, tādi līdzjutēji. Kā slavenajā teicienā: "Ābols no zirga tālu nekrīt".

  +1 [+] [-]

, 2009-09-13 16:07, pirms 15 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Pēc +/- skaita pie iepriekšēja komentāra secinu, ka tomēr nospiedoši lielākais skaits uzskata šo par īsto sagrāves iemeslu. Tas faktiski arī nepārsteidz- īsti Vengera stilā- mūždien čikstēt, kā tiesneši sazvērestībā ar rupekļiem no pretinieku komandām nekādi neļauj konkurēt uz čempiona titulu. Te viss skaidrs- kāds treneris, tādi līdzjutēji. Kā slavenajā teicienā: "Ābols no zirga tālu nekrīt".
Labs puika, taalu tiksi!

  -2 [+] [-]

, 2009-09-13 16:50, pirms 15 gadiem
K C D rakstīja: Labs puika, taalu tiksi!
Paldies! Redzu, ka arī Tu esi "pareņ ņe promah", mīnusu ielikt spēj, pa tēmu atbildēt- nē. Iesaku izmēģināt spēkus uz politiskās skatuves, tur šāda pieeja lietām labi darbojas

  -1 [+] [-]

, 2009-09-13 17:00, pirms 15 gadiem
Bija speciāli, beigās izdomāja, ka vajag iešaut pa seju. Un, cik sapratu, tad neatvainojās pēc tam (spēles epizodē)...?

  +1 [+] [-]

, 2009-09-13 17:18, pirms 15 gadiem
Barca7 rakstīja: Bija speciāli, beigās izdomāja, ka vajag iešaut pa seju. Un, cik sapratu, tad neatvainojās pēc tam (spēles epizodē)...?
Jaa, neatvainojaas. Un manis iemestaa Robina intervija arii nav tradicionaalaa peecspeeles intervija, kuraa zhurnaalisti nokjer speeleetaajus un nointervee vinjus. Robins pats esot uzskatiijis par vajadziibu naakt klajaa ar sho pazinjojumu.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-13 17:24, pirms 15 gadiem
The English FA is set to investigate several incidents involving striker Emmanuel Adebayor following the match between Manchester City and Arsenal.

The Togolese international stamped on midfield Francesc Fabregas in the first half, and more seriously, dragged his studs on striker Robin van Persie's face as the pair collided in a tackle.

van Persie issued a statement last night saying that the assault by van Persie was 'serious and intentional'.

Adebayor was then booked for celebrating his goal in front of the travelling support. He apologised for his actions, saying that his emotions got the better of him but the damage had already been done.

     [+] [-]

, 2009-09-13 17:47, pirms 15 gadiem
Gunner rakstīja: Jaa, neatvainojaas. Un manis iemestaa Robina intervija arii nav tradicionaalaa peecspeeles intervija, kuraa zhurnaalisti nokjer speeleetaajus un nointervee vinjus. Robins pats esot uzskatiijis par vajadziibu naakt klajaa ar sho pazinjojumu.
nu tad jau droši, ka speciāli.

  +4 [+] [-]

, 2009-09-13 17:48, pirms 15 gadiem
C'mon.. Ja Adebajors negribētu uzlekt,tad neuzlektu,bet tākā gribēja.. uzleca..

  +1 [+] [-]

, 2009-09-13 21:16, pirms 15 gadiem
Tur pat aklajam ir redzems ka tišām tiek iets uz Persija seju. Vispirms apskatas, bet pectam kaju izstiepj pret inerci.

  +4 [+] [-]

, 2009-09-13 21:16, pirms 15 gadiem
Vienkārši pretīgs gājiens no Adebajora.

     [+] [-]

, 2009-09-13 21:29, pirms 15 gadiem
tisam 100% tas ir redzams jo akpec tad visn ar tadu cirtienu kaju liak ...nejau lidzsvara nebija

  +1 [+] [-]

, 2009-09-13 22:11, pirms 15 gadiem
Pretīga rīcība! Adem tač diskābeli par to vajag. Kā nekā ar Robinu vēl pirms gada vienā komandā spēlēja...

  +5 [+] [-]

, 2009-09-13 22:20, pirms 15 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Ļoti ceru, ka šis incidents (vienalga vai tīši vai netīši noticis) netiek uzskatīts kā Arsenal sagrāves iemesls.

Pēc +/- skaita pie iepriekšēja komentāra secinu, ka tomēr nospiedoši lielākais skaits uzskata šo par īsto sagrāves iemeslu.
Mīnusus droši vien sapelnīji tāpēc, ka Tavs jautājums ir provokatīvs, jo neviens ar galvu domājošs futbola skatītājs to neuzskatītu par zaudējuma iemeslu. Zaudēja tāpēc, ka iesita 2, bet ielaida 4.

Nu un Tavs secinājums vispār iespārda, ne1 pat neieminējās, ka šis 1 incidents kaut ko ir ietekmējis rezultāta ziņā. Tiek apspriesta 1 futbolista cūcīgā attieksme, nospēlējot rupji pret bijušo komandas biedri (pie tam absolūti lieki, nesvarīgā epizodē laukuma centrā). Bet Tu no zila gaisa uzreiz pagrāb ko tādu.

Atbildi labāk kāpēc Spuri zaudēja, vai tāpēc, ka Skoulzs nemāk tacklot un atstāj MU mazākumā spēlēt uz pretuzbrukumiem vai tāpēc ka bez Modriča 1 uzbrukumā nevar vairāk par 3 precīzām piespēlēm izkombinēt?
Slēpts komentārs: goga papukašvili

  +4 [+] [-]

, 2009-09-14 02:17, pirms 15 gadiem
goga papukašvili rakstīja: 1) Tev nav humora izjūtas;
2) Tev nav humora izjūtas;
3) Spurs zaudēja, jo MU ir augstāka līmeņa komanda par viņiem un ar trim uzbrucējiem pamatsastāvā cerēt noturēt agri iegūtu pārsvaru nav reāli.
P.S. Kāpēc pēc Arsenal zaudējumiem tiek apspriestas tiesnešu iespējamās kļūdas, pretinieku rupjības, utt., nevis gunneru vājā spēle?
1, 2) Pats uzprasījies, kādu tad reakciju cerēji sagaidīt?

3) Manuprāt, Kīnam daļēji tika uzticētas Modriča funkcijas laukumā kā uzbrukumu veidotājam no kreisā flanga, nevis atvirzītā uzbrucēja funkcijas, ko viņš parasti pilda. Līdz ar to diez vai Spurs laukumā bija 3 "tīrie" uzbrucēji, pie tam Kīns spēlēja sev "neērtā" pozīcijā. Bet Krančars, kas bija visparedzamākais Modriča aizstājējs, nomainīja tieši Kīnu 72. min. Skat. Kīna heat map un average position.

soccernet.espn.go.com: Gamecast: Tottenham Hotspur vs Manchester...

Salīdzinājumam spēle ar Birmingemu.
soccernet.espn.go.com: Gamecast: Tottenham Hotspur vs Birmingham -...

Uzskatu arī Spurus par top komandu, kurai vajadzētu būt pa spēkam cīnīties līdzīgi pret United. Bet jau pirmajā puslaikā saskaitīju 4-5 momentus, kad Spuru uzbrukums aprāvās vēl pirms MU soda laukuma, jo kāds no londoniešiem piespēlēja bumbu tieši kājās pretiniekam situācijā, kad neprasījās piespēli sasteigt. Konkrētus grēkāžus gan nepiefiksēju. Bet tā vietā, lai Spurs apdraudētu United vārtus, United bija iespējas pretuzbrukumiem.

PS
Arsēns pats ar šādiem aizbildinājumiem ir izcēlies, bet tiesnešu vainotāji un savas komandas trūkumu neredzētāji ir ikvienas komandas līdzjutēju vidū. Un vai pēc spēles pie šī zaudējuma kāds, kā rakstīji, vainoja tiesnešus vai pretinieku rupjības?
Varu tikai atkārtot, ko secināju jau pēc spēles ar United. Manuprāt, ir neveiksmīgs Arsēna eksperiments ar Abu Diabī uzbrukumā. OK, pret Sunderland iesita tos 2 vārtus, bet tas jau nenozīmē, ka tas notiks arī pret MU un Man City. Viņš nav uzbrucējs, es viņu vairāk redzu kā box-to-box pussargu.
Dīvaini arī tas, ka Bentneru liek nevis uzbrukuma smailē, kur uz viņu var uzcentrēt, bet malā, kur viņš lielākoties atbild par uzbrukumu veidošanu, bet ja viņu cieši sedz, viņš pats bieži sapinas bumbā.
Mans ideālais uzbrukums būtu Bentners centrā (viņš ir vienīgais tīrais target man komandā), un RvP un Eduardo pa malām. Ja Aršavins vesels, tad Bentnera vietā RvP.
Protams, Arsēns par futbolu zina n-tās reizes vairāk par mani, bet tas arī neatspēko manus secinājumus.

Bet šim Tavam tekstam pie raksta par spēli pilnīgi piekrītu

šodien redzējām, ka Arsenal ar pussargiem un uzbrukumu viss ir kārtībā arī, ja Aršavins nav iekļauts sastāvā- gunneri "spieda" praktiski visu spēli,

Par trūkumiem konkrētajā spēlē aizsardzībā nevaru spriest, jo par maz no spēles redzēju. Ja spieda visu spēli, tad vajadzēja arī iesist vairāk. Bet šaubos, vai tas ir iespējams, ja uzbrukumā pa malām iet Bentners un Diabī.

  -3 [+] [-]

, 2009-09-14 02:28, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Bet šim Tavam tekstam pie raksta par spēli pilnīgi piekrītu

šodien redzējām, ka Arsenal ar pussargiem un uzbrukumu viss ir kārtībā arī, ja Aršavins nav iekļauts sastāvā- gunneri "spieda" praktiski visu spēli,

Par trūkumiem konkrētajā spēlē aizsardzībā nevaru spriest, jo par maz no spēles redzēju. Ja spieda visu spēli, tad vajadzēja arī iesist vairāk. Bet šaubos, vai tas ir iespējams, ja uzbrukumā pa malām iet Bentners un Diabī.
Hmmm, ka tad to saprast- piekrīti, ka Arsenal "spieda" uzbrukumā, bet par aizsardzību nespēj spriest? Tev monitors ta kā tajā "Mastercard" reklāmā- tikai pusi ekrāna redzi?

Vārdu sakot, secinājums viens, vājākās komandas, protams, gunneri graus ar iespaidīgiem rezultātiem, īpaši mājas spēlēs. Bet pret TOP komandām pievils jūs aizsardzība, ar visu Klišī prieksgalā- uzbrukums nespēs "sasmelt aizsardzības izlietos ūdeņus".

  -1 [+] [-]

, 2009-09-14 02:40, pirms 15 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Hmmm, ka tad to saprast- piekrīti, ka Arsenal "spieda" uzbrukumā, bet par aizsardzību nespēj spriest? Tev monitors ta kā tajā "Mastercard" reklāmā- tikai pusi ekrāna redzi?

Vārdu sakot, secinājums viens, vājākās komandas, protams, gunneri graus ar iespaidīgiem rezultātiem, īpaši mājas spēlēs. Bet pret TOP komandām pievils jūs aizsardzība, ar visu Klišī prieksgalā- uzbrukums nespēs "sasmelt aizsardzības izlietos ūdeņus".
Es Tev piekritu par to, ka Aršavins nav Arsenal panaceja, ir labi, ja viņš ir, bet arī bez viņa var veidot uzbrukumus, jo tajās 20 minūtēs, ko redzēju, Arsenal aizsardzībai darba nebija vispār, ja neskaita retus pretuzbrukumus, visu laiku aizsargāties bija spiesti City.
Tā pati vaina, kas Spurs pēdējās 2 sezonas - uzbrucēji nespēj sasist tik daudz, cik aizsargi ielaiž.
Ko teiksi par Kīnu, tad bija Spurs 3 vai tomēr 2 uzbrucēji?

  -1 [+] [-]

, 2009-09-14 08:10, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: 1, 2) Pats uzprasījies, kādu tad reakciju cerēji sagaidīt?

3) Manuprāt, Kīnam daļēji tika uzticētas Modriča funkcijas laukumā kā uzbrukumu veidotājam no kreisā flanga, nevis atvirzītā uzbrucēja funkcijas, ko viņš parasti pilda. Līdz ar to diez vai Spurs laukumā bija 3 "tīrie" uzbrucēji, pie tam Kīns spēlēja sev "neērtā" pozīcijā. Bet Krančars, kas bija visparedzamākais Modriča aizstājējs, nomainīja tieši Kīnu 72. min. Skat. Kīna heat map un average position.

soccernet.espn.go.com: Gamecast: Tottenham Hotspur vs Manchester...

Salīdzinājumam spēle ar Birmingemu.
soccernet.espn.go.com: Gamecast: Tottenham Hotspur vs Birmingham -...

Uzskatu arī Spurus par top komandu, kurai vajadzētu būt pa spēkam cīnīties līdzīgi pret United. Bet jau pirmajā puslaikā saskaitīju 4-5 momentus, kad Spuru uzbrukums aprāvās vēl pirms MU soda laukuma, jo kāds no londoniešiem piespēlēja bumbu tieši kājās pretiniekam situācijā, kad neprasījās piespēli sasteigt. Konkrētus grēkāžus gan nepiefiksēju. Bet tā vietā, lai Spurs apdraudētu United vārtus, United bija iespējas pretuzbrukumiem.

PS
Arsēns pats ar šādiem aizbildinājumiem ir izcēlies, bet tiesnešu vainotāji un savas komandas trūkumu neredzētāji ir ikvienas komandas līdzjutēju vidū. Un vai pēc spēles pie šī zaudējuma kāds, kā rakstīji, vainoja tiesnešus vai pretinieku rupjības?
Varu tikai atkārtot, ko secināju jau pēc spēles ar United. Manuprāt, ir neveiksmīgs Arsēna eksperiments ar Abu Diabī uzbrukumā. OK, pret Sunderland iesita tos 2 vārtus, bet tas jau nenozīmē, ka tas notiks arī pret MU un Man City. Viņš nav uzbrucējs, es viņu vairāk redzu kā box-to-box pussargu.
Dīvaini arī tas, ka Bentneru liek nevis uzbrukuma smailē, kur uz viņu var uzcentrēt, bet malā, kur viņš lielākoties atbild par uzbrukumu veidošanu, bet ja viņu cieši sedz, viņš pats bieži sapinas bumbā.
Mans ideālais uzbrukums būtu Bentners centrā (viņš ir vienīgais tīrais target man komandā), un RvP un Eduardo pa malām. Ja Aršavins vesels, tad Bentnera vietā RvP.
Protams, Arsēns par futbolu zina n-tās reizes vairāk par mani, bet tas arī neatspēko manus secinājumus.

Bet šim Tavam tekstam pie raksta par spēli pilnīgi piekrītu

šodien redzējām, ka Arsenal ar pussargiem un uzbrukumu viss ir kārtībā arī, ja Aršavins nav iekļauts sastāvā- gunneri "spieda" praktiski visu spēli,

Par trūkumiem konkrētajā spēlē aizsardzībā nevaru spriest, jo par maz no spēles redzēju. Ja spieda visu spēli, tad vajadzēja arī iesist vairāk. Bet šaubos, vai tas ir iespējams, ja uzbrukumā pa malām iet Bentners un Diabī.
Labs komentārs!

  -4 [+] [-]

, 2009-09-14 08:55, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Es Tev piekritu par to, ka Aršavins nav Arsenal panaceja, ir labi, ja viņš ir, bet arī bez viņa var veidot uzbrukumus, jo tajās 20 minūtēs, ko redzēju, Arsenal aizsardzībai darba nebija vispār, ja neskaita retus pretuzbrukumus, visu laiku aizsargāties bija spiesti City.
Tā pati vaina, kas Spurs pēdējās 2 sezonas - uzbrucēji nespēj sasist tik daudz, cik aizsargi ielaiž.
Ko teiksi par Kīnu, tad bija Spurs 3 vai tomēr 2 uzbrucēji?
Ja šai spēlei biji ieslēdzis pilnu ekrānu no paša sākuma, tad noteikti redzēji, ka vismaz "pregame" shēma bija 4-4-2 ar Kīnu kreisajā flangā, kur no viņa patiešām maza jēga, kā jau teici esot "neērtā pozīcijā". Tas pats variants, kas ar to Bentneru- ja redzams, ka spēlētājs mocās un nevar atrast savu spēli neīstā pozīcijā, var teikt, ka tikai puse no viņa ir laukumā, jo potenciāls netiek realizēts.
Noraustījās gan jau Redneps likt Krančaru sākuma sastāvā sakarā ar neilgo aklimatizācijas laiku komandā. Iespējams kļūdījās. Vēl iespējamāk, tāpat zaudētu.

  -1 [+] [-]

, 2009-09-14 13:42, pirms 15 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Ja šai spēlei biji ieslēdzis pilnu ekrānu no paša sākuma, tad noteikti redzēji, ka vismaz "pregame" shēma bija 4-4-2 ar Kīnu kreisajā flangā, kur no viņa patiešām maza jēga, kā jau teici esot "neērtā pozīcijā". Tas pats variants, kas ar to Bentneru- ja redzams, ka spēlētājs mocās un nevar atrast savu spēli neīstā pozīcijā, var teikt, ka tikai puse no viņa ir laukumā, jo potenciāls netiek realizēts.
Noraustījās gan jau Redneps likt Krančaru sākuma sastāvā sakarā ar neilgo aklimatizācijas laiku komandā. Iespējams kļūdījās. Vēl iespējamāk, tāpat zaudētu.
Tu apskatīji Kīna "heat map"?

     [+] [-]

, 2009-09-14 18:47, pirms 15 gadiem
Tagad raksta ka Ade iespejams dabuuuus par kacinaashanu un sishanu RvP seshu speelu diskaabeli!
Biskin jua pa traku

     [+] [-]

, 2009-09-14 20:08, pirms 15 gadiem
Priecē, ka manis ievietotie video parasti izraisa asas un plašas diskusijas.

     [+] [-]

, 2009-09-14 21:43, pirms 15 gadiem
labdien rakstīja: Priecē, ka manis ievietotie video parasti izraisa asas un plašas diskusijas.
Nu Tu jau arī tādus video liec, kuri nevar neizraisīt diskusijas..

PS Eduardo DQ Čempionu Līgā atcelta.
goal.com: Arsenal's Eduardo's Dive Ban Overturned By UEFA...

Bet, lūk, iespējamā Ades diskvalifikācija nozīmēs, ka MU būs vieglāk, jo pretiniekiem nākamajā spēlē nebūs uzbrukumu līdera, pie tam traumēti ir arī Robinju un Tevezs.
1 2 44 komentāri