Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:120, Did:0, useCase: 3

Vengers: "Futbols nav lielveikals"

Vengers: "Futbols nav lielveikals"
Arsēns Vengers
Foto: AP

Anglijas Premjerlīgas futbola kluba Londonas "Arsenal" galvenais treneris Arsēns Vengers ir sašutis par jauno "Manchester City" īpašnieka Sulaimana Al-Fahima ķēmošanos.

Jau ziņojām, ka Al-Fahims pavēstījis, ka janvārī transfēru "loga" laikā piedāvās citam pilsētas klubam "United" 240 (!) miljonus dolāru, lai iegādātos pussargu Krištianu Ronaldu. Īpašnieka redzeslokā nonācis arī "Arsenal" spēlētājs Sesks Fabregas. Tāpat arī "City" jaunais īpašnieks paziņojis, ka tuvākajā laikā grib redzēt savu komandu cīnāmies par visaugstākajām trofejām. Šādi paziņojumi, kuros Fahims grib pārpirkt daudzu klubu vadošos spēlētājus, ir aizkaitinājuši Vengeru.

''Noteikumi ir noteikumi, tāpēc respektēsim tos. Tu nevari tā atnākt un pateikt: ''Nākamajā nedēļā mēs Ronaldu maksāsim 135 miljonus un 250 tūkstošus nedēļā'', ja spēlētājam ir līgums ar "United". Tas nav iespējami un pieņemami.''

''Tas, kas mani uztrauc, ir tas, ka spēlētājs ar kādu paraksta līgumu, taču nākamajā dienā viņš nezina, kur un ar ko viņš ir parakstījis. Futbols nav lielveikals, jo spēlē ir ieguldīta nauda. Ar futbolu saistītām amatpersonām jāzina, ka nauda jātērē pareizi.''

Izmantotie resursi:
skysports.com

  +1 [+] [-]

, 2008-09-12 12:27, pirms 16 gadiem
Hose rakstīja: bet vairums spēlētāju gan jau savā starpā sarunājas franciski (francūži, protams), tā pat kā "Chelsea" - portugāļu valodā

Nu tur tev ir taisnība, kā saka, kā kuram vieglāk, tā mauc...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-09-12 12:31, pirms 16 gadiem
Itkā jau piekrītu Arsēna viedoklim par šiem mākslīgi uzpūstajiem klubiem (zvaigžņu kapsētām), bet baigi krīt acīs, ka tieši Vengers vairumā gadījumu sāk pirmais čīkstēt...

  +2 [+] [-]

, 2008-09-12 12:31, pirms 16 gadiem
Hose rakstīja: Ar trofejām es, protams, biju domājis lielās trofejas, nevis "Carling Cup", ko "Spurs" tik tiešām ieguva. Pašlaik "Spurs" ir lejā, tāpēc nedomāju, ka Berbatovs nožēlo savu izvēli.
Par trofejām cīnās visi, bet ne visiem ir atbilstoši resursi.

Taisnība, un iedomājies, kas notiktu, ja visām komandām noslauktu labos spēlētājus... Būtu čupa ar Spurs, kuriem ņefiga neiet (kaut sastāvs ir ļoti labs). Un tad viens uzvarētājs visām trofejām? Tā jau arī tā štelle neiet... [Nespēju noticēt, ka es to saku par savu komandu]

  +3 [+] [-]

, 2008-09-12 12:33, pirms 16 gadiem
M rakstīja: Manas paaudzes cilveekam jau ir jaabuut pieradusham, ka futbolisti tiek pirkti un paardoti, vilinaati un kaardinaati un paarliecinaati... Tas viss pieder pie muusdienu futbola. Lieta, ar kuru es veel neesmu samierinaajies un laikam nekad nesamierinaashos, ir ka par speeljmantinjama kljuust veseli klubi - pikjis, kas tur apgrozas, vairs nav nekaadaas proporcijaas ar kluba liidzshineejajiem sportiskajiem panaakumiem, ar fanu baazi un "ierindas" sponsoru gataviibu investeet klubaa. Tas jau kljuust slimi.

Protams, cilveekam ir tiesiibas ieguldiit savu pikji un onaneet uz transfera ieguvumiem un kausiem, bet man kaa fanam ir tiesiibas uz taadu komandu uzmiizt. Un to arii taisos dariit.

diezgan stulbi sanaak. ja gribi tikt topaa, tad tikai peec "godiigiem" principiem, izaudzinot kaadu staaru vai tmldz, bet ja tu peeksni nopeerc vairaak nekaa fani var iedomaaties ka tu vari, tad nee, tas neskaitaas. piemeeram, ja milan, barca, real, united piedaavatu kaadam tos superciparus, nevienam nebuutu nekaadu pretenziju, bet tagad redz city vnk nav cieniigi ta izriikoties. nu sorry, diezmheel nekaadu algu griestu nav (bet gan jau driiz buus) un ja ir nauda ko samaksaat, tad kaapeec gan lai nenopikrtu to ko gribi, nevis to ko tikai vari.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-09-12 12:35, pirms 16 gadiem
ReinX rakstīja: Pilnībā piekrītu. Besī jau ārā šāda ķēmošanās. Abramočs vēl bija pieciešams, bet, nu ka tagad visi šeihi izpirks visu, kur tas novedīs? Pakaļā. Lai atbalsta savu valstu čempionātus, paceļ tur līmeni. Iegulda savas valsts futbola attīstībā.

šeihiem jau patīk, pie visa gatava uzreiz..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-09-12 12:40, pirms 16 gadiem
ChuckNoriss rakstīja: Tu dzīvo sapņu pasaulē.
Mahinācijas ap sportu sākās jau tad, kad viens opis piedāvāja otram opim jaunus liekos zobus par to ka viņš uzspēlēs pie viņa komandas kriketu.
Jebkurā gadījumā - diez vai visi (piemēram) Āfrikas labākie futbolisti vēlētos spēlēt (piemēram) Kongo United.

Visu šo murgu varētu beigt pavisam vienkārši - Anglijas Futbola Federācijai vajadzētu pieņemt noteikumu ka komandā, laukumā jāatrodas vismaz 7/11 Anglijas spēlētājiem.

kongo nav jeegas saliidzinaat, bet eiropa ir ljoti daudz klubu no kuriem izveeleeties kur uzspeeleet pa lielo naudu.

     [+] [-]

, 2008-09-12 12:42, pirms 16 gadiem
ChuckNoriss rakstīja: Protams negribās, bet tās ir viņa tiesības.
Ja viņam ir dahuja nauda, tad viņš var darīt ko grib ar to.
Tāpat darīja Real un darīja Abramovičs.
Mēs tur neko nevaram padarīt.
Un ja C.R. nopirks par 135milj, tad MU nopirks vēl daudz talantus, uzlabos infrastruktūru un pēc 3 gadiem sasistīs City.
Nauda futbolā ir bijusi vienmēr un diemžēl mums nav tiesību pastumt malā tos, kam ir par daudz tās naudas.

Ja pieņems kkādu noteikumu, ka klubs var iegādāties tikai 2-3 spēlētājus sezonas laikā - ok, tam es piekrītu.
Bet činkstēt ka tagad vecis ar lielo naudu izpirks visus spēlētājus - nu nav reāli.
Viņam ir nauda - viņš dara ko grib ar to.

Sasitīs varbūt arī,ja neizpirks. Kā saka, vienkāršāk ir nopirkt gatavu, nekā taisīt pašam... Domāts izaudzināt. Kāpēc tie klubi, kuri izaudzina tos talantus tā čīkst? Vini ir ieguldījuši daudzus gadus talantu izveidē.... Savi talanti ir jāsargā. Ideāli jau būtu, ja spēlētājs, kurs ar kādu klubu ir parakstījis pirmo pro līgumu, līdz tā termiņa beigām nedrīkst mainīt klubu. Ja piemēram tagad Spurs būs spiesti tik pat nežēlīgā veidā škirties no Lenona, Beila, Dženasa, Hadlstona un virknes citu uzlecošo, sevis izaudzināto stāru (tāpat kā vēl virkne EPL jauno krabju)... Tas vairs neatmaksāsies šādus spēlētājus audzināt. No tālāk vēl izriet visādi scenāriji...

  +2 [+] [-]

, 2008-09-12 12:51, pirms 16 gadiem
Dāvis Kalniņš rakstīja: diezgan stulbi sanaak. ja gribi tikt topaa, tad tikai peec "godiigiem" principiem, izaudzinot kaadu staaru vai tmldz, bet ja tu peeksni nopeerc vairaak nekaa fani var iedomaaties ka tu vari, tad nee, tas neskaitaas. piemeeram, ja milan, barca, real, united piedaavatu kaadam tos superciparus, nevienam nebuutu nekaadu pretenziju, bet tagad redz city vnk nav cieniigi ta izriikoties. nu sorry, diezmheel nekaadu algu griestu nav (bet gan jau driiz buus) un ja ir nauda ko samaksaat, tad kaapeec gan lai nenopikrtu to ko gribi, nevis to ko tikai vari.

Tas viss nav tik vienkaarshi. Saaksim ar to, ka dazhaas valstiis futbola klubu nopirkt nav iespeejams. Futbola klubam peec definiicijas pieder vairaakuma tiesiibas, par kluba locekli var kljuut katrs liidzjuteejs, kas maksaa biedru naudu, un ikgadeejaas veeleeshanaas vinsh var ieveeleet kluba vadiibu, kas tad arii nosaka kluba strateegjiju.
Pie taadiem noteikumiem multimiljardieri reti iesaistaas futbolaa, jo vinji gan driikst dot naudu, bet nominaali nekaadi nedriikst klubu kontroleet.
Taados apstaakljos klubam ir tik daudz naudas, cik tas pats speej gjenereet. Augstaakajaas liigaas taa lielaakoties ir TV translaaciju nauda, plus kaut kas no sponsoriem, plus bonusi par speeleeshanu, piemeeram, eirokausos. Ja tu izteeree vairaak kaa vari atljauties, ja tu riskee un ieguldi visu naudu vienaa superzvaigznee un zaudee, tad tu esi uz mutes un NEVARI taisiit miljardu paraadus kaa Itaalijaa
Tas viss liek klubiem saimniekot ar galvu, un rada pusliidz godiigus konkurences apstaakljus. Pusliidz - taapeec, ka lielpilseetaa naudu gjenereet ir vieglaak kaa dziljos laukos
Tad nu taa - dazhi klubi VAR atljauties ieguldiit speeleetaaju transferos miljonus, jo vinjiem ir izdevies izciiniit sho sponsoru naudu, balstoties uz tradiicijaam un sportiskiem panaakumiem. Citi ir spiesti paardot savus liiderus, lai savilktu galus kopaa.
Bet te ienaak viens no malas, iepumpee milzu naudu un apgriezh visu kaajaam gaisaa. Saredzi atshkjiriibu? Manupraat, probleema ir pashos pamatos - Anglijas top 4 agraak valdiija liidzsvars, jo visi saimnieki ieguldiija saliidzinaamas summas. Tagad paraadaas viens veel smagaaks zveers un paareejie gaudo un kauc. Probleema nav pashaa sheihaa. Probleema ir, ka klubi vispaar driikst kljuut par rotaljlietaam. IMHO. Es esmu runaajis, hauk

  +1 [+] [-]

, 2008-09-12 13:16, pirms 16 gadiem
ReinX rakstīja: Nu tur tev ir taisnība, kā saka, kā kuram vieglāk, tā mauc...

tieshi taa,LV izlasee-krieviski(bet tas nav klubs,taa ir izlase).nez ir pasaulee veel kaads tamliidziigs precedents?nee nu droshi vien,ka ir kaada Kazahstaana,piem.

  +1 [+] [-]

, 2008-09-12 13:16, pirms 16 gadiem
Vengeram ir un nav taisnība. Jo tirgus pats sevi regulē. Par cik pērk, par tik pārdod. No ekonomikas viedokļa viss kārtībā. Bet no ētikas viedokļa - piekrītu Vengeram jo tas nav normāli. Īstais futbols nav nekāds futbola menedžeris [CM], kur var uzlikt beneficator un pirkt visus kurus nav slinkums Nē, nu ja tā skatās tad varbūt pat labāk, ka City īpašnieki tiešām sapirks tos visus kurus grib jo tad futbola menedžeri būs vairāk līdzīgi reālajam futbolam.

  +1 [+] [-]

, 2008-09-12 13:18, pirms 16 gadiem
Un vēl faktors kāpēc tik daudzi runā pret to, ka atnāk kaut kāds miljardieris un sapērk visus ko vēlas - viņi baidās jo ir pilnīgi skaidrs, ka liela daļa labāko pasaules futbolistu ļausies naudas varai ja piemēram viņiem maksās 1.5 reizes vairāk nekā iepriekšējā klubā. Tā kā nav jau tā, ka Vengers ir jēriņš

  +2 [+] [-]

, 2008-09-12 13:20, pirms 16 gadiem
Skatos, ka te dazs labs sajaucis sadaljas kuraas komenteet...
kas te attiecaas uz to, ka Sesku un RvP varetu paardot - Sesks jau vinjus pasuutiija, liidz RvP aciimredzot veel nekas, par piedaavaajumiem nav nonaacis, savaadaak arii vinjs buutu runaajis un atsuvis! Vispaar cik man zinaams, aatraak vai veelaak, bet visi tie lielie staari, kurus grib dabuut araabinjs, vinju jau saak atsuut laikus! Shii ir reaalaa dziive araabinj, ne manager speeliite uz PC.... aa un veel - ja speeleetaajs ir ciesi noleemis palikt, tad arii Vengers vinju nepaardos - vinjs netur komandaa tos, kuri raujas no taa prom (piem. Hleb, Flamini), nevis kuri veelas palikt (Sesks, Clichy...)!
p.s. un kas te vispaar par runaam par ciiksteesanu - par ciiksteesanu saakam varbuut runaat tad, kad esam izlasiijusi jautaajumu, kaads tika uzdots, uz kuru shaadi AW ir atbildeejis? ja nezinam (es to skaitaa), tad shaadas runas ir pilniigi bezjeedziigas... uzdotu SAF piem. taadu jautaajumu, ko domaajat par MC araabu un blaa blaa blaa un vinjs atbildeetu, to arii sauktu par chiiksteesanu juus te dazi "gudrie"?

  +2 [+] [-]

, 2008-09-12 13:25, pirms 16 gadiem
Turpinot iesaakto - jaa, ja buus veelviena trophyless sezona, tad var gadiities ka arii shie big names, uz kuriem tiesaam var paljauties, var aiziet... bet ne jau uz konkureejoso klubu, EPL.... uz Barcaam, Milaanaam utt, jaa, bet ne jau uz MU, MC, Chelsea utt., pat ne Wigan! Sava galva uz pleciem tacu vinjiem ir...
un par treneriem... nu un ka daudz francuuzi? neesat ieveerojusi, ja komandas treneris ir francuuzis, tad komandaa ir daudz francuuzi, ja portugaalis (vai vadiijis vinju izlasi) - daudz portugaalju, ja spaanis - tad spaanji.. nosaucu 3 no EPL Top 4! MU ir vieniigais, kuru vada vieteejais, shajaa kompaanijaa, taapeec logjiski, ka vinja teamaa ir arii vairaak vieteejie... katrs velk savus tautiesus! atnaaks uz MU piem. itaalis (piem.!), netiisaam saaks taa pamazaam itaalji pluust uz turieni, viens peec iotra
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-09-12 13:27, pirms 16 gadiem
M rakstīja: Tas viss nav tik vienkaarshi. Saaksim ar to, ka dazhaas valstiis futbola klubu nopirkt nav iespeejams. Futbola klubam peec definiicijas pieder vairaakuma tiesiibas, par kluba locekli var kljuut katrs liidzjuteejs, kas maksaa biedru naudu, un ikgadeejaas veeleeshanaas vinsh var ieveeleet kluba vadiibu, kas tad arii nosaka kluba strateegjiju.

Pie taadiem noteikumiem multimiljardieri reti iesaistaas futbolaa, jo vinji gan driikst dot naudu, bet nominaali nekaadi nedriikst klubu kontroleet.

Taados apstaakljos klubam ir tik daudz naudas, cik tas pats speej gjenereet. Augstaakajaas liigaas taa lielaakoties ir TV translaaciju nauda, plus kaut kas no sponsoriem, plus bonusi par speeleeshanu, piemeeram, eirokausos. Ja tu izteeree vairaak kaa vari atljauties, ja tu riskee un ieguldi visu naudu vienaa superzvaigznee un zaudee, tad tu esi uz mutes un NEVARI taisiit miljardu paraadus kaa Itaalijaa

Tas viss liek klubiem saimniekot ar galvu, un rada pusliidz godiigus konkurences apstaakljus. Pusliidz - taapeec, ka lielpilseetaa naudu gjenereet ir vieglaak kaa dziljos laukos

Tad nu taa - dazhi klubi VAR atljauties ieguldiit speeleetaaju transferos miljonus, jo vinjiem ir izdevies izciiniit sho sponsoru naudu, balstoties uz tradiicijaam un sportiskiem panaakumiem. Citi ir spiesti paardot savus liiderus, lai savilktu galus kopaa.

Bet te ienaak viens no malas, iepumpee milzu naudu un apgriezh visu kaajaam gaisaa. Saredzi atshkjiriibu? Manupraat, probleema ir pashos pamatos - Anglijas top 4 agraak valdiija liidzsvars, jo visi saimnieki ieguldiija saliidzinaamas summas. Tagad paraadaas viens veel smagaaks zveers un paareejie gaudo un kauc. Probleema nav pashaa sheihaa. Probleema ir, ka klubi vispaar driikst kljuut par rotaljlietaam. IMHO. Es esmu runaajis, hauk

agree

  +1 [+] [-]

, 2008-09-12 13:31, pirms 16 gadiem
Gudrinieki, kas di*sa par Arsenal francūžiem- cik tad ir first team? TIKAI 7... Nu un? Angļi/briti- ja nemaldos, tad 3.

  -3 [+] [-]

, 2008-09-12 13:38, pirms 16 gadiem
var redzeet ka vengeram piemetusies latvieshu skaudiiba, buutu pasham taadi liidzekli piejami dziedaatu citu dziesmu vinsh. Taa kaa arsenalam nav tie liidzekli un vinji tik pashi dziivo uz jauno talantu tirgoshanas, tad jau vengers redzees ka kluba vadiiba bez vinja piekrishanas atdos fabregasu pa labu summinju City, un shis atkal varees pirk kaadu zlknaabi un treneet un paardot - taa tas ritenis grieziis arsenaalam un trofejas nedabuus, jo arsenal tas ir tiirs biznes, iepeerk leetaak pa treneet 3 gadus nopaardod un viss, taapeeec jau vengeram kremt tas, ka vinjam nav tie miljoni lai teereetu, klubs to liedz, taapeec jau gandriiz shis pameta klubu 2 gadus atpakal. labi tas taa, galvenais ka EPL buus lielaaka konkurence, nebuus vairs tas stabilais chetrinieks, jo interesantaak mums skatiitaajiem.

  +1 [+] [-]

, 2008-09-12 14:28, pirms 16 gadiem
ReinX rakstīja: Bet pēc dažiem nāks vēl daži, tad vēl daži un kas būs beigās? Jādomā tālredzīgi... Futbols ir izdzīvojis ne jau nu bagātnieku naudas svaidīšanas rezultātā. Futbola klubus veidoja entuziasti ar mīlestību pret sportu, nevis pret bakšiem... šo sportu neuzsāka kā biznesu. šis ir viens no ļoti retajiem sporta veidiem, kurš ir palicis uzticīģs tradīcijām, un kurš negrib sevi modernizēt,bet gan palikt kāds bija. Tik pat labi jau ja grib, var nopirkt kādu valsti... Atsaucoties uz Tevis teikto, tad jau kāda tur starpība, kuru valsti pēr, kur iedzīvotāji pārvietojās utt. Kad tikai piķis štimmē... Tevi piemēram apmierina tas, kas notiek LV? Te jau arī visi oligarhi darās, kā grib ar piķi, un rezultāts ir jūtams...

pēc tam būs krīze! ...kā Latvijā!

  -1 [+] [-]

, 2008-09-12 14:29, pirms 16 gadiem
Gunner rakstīja: [...]
p.s. un kas te vispaar par runaam par ciiksteesanu - par ciiksteesanu saakam varbuut runaat tad, kad esam izlasiijusi jautaajumu, kaads tika uzdots, uz kuru shaadi AW ir atbildeejis? ja nezinam (es to skaitaa), tad shaadas runas ir pilniigi bezjeedziigas... uzdotu SAF piem. taadu jautaajumu, ko domaajat par MC araabu un blaa blaa blaa un vinjs atbildeetu, to arii sauktu par chiiksteesanu juus te dazi "gudrie"?

Tu pārāk sāpīgi uztver padarīšanu, kas Tevi VISPĀR neskar. Nekad neesmu sapratis šito fanošanu no tālienes Vengers Tev ir māsa, vai brālis, ka Tu viņu šitā aizstāvi, varbūt kāds no vecākiem? Tas ir vienkārši smieklīgi.
p.s. no offence

  +1 [+] [-]

, 2008-09-12 15:11, pirms 16 gadiem
[quote schtegomans]
Abramovičam Chelsea ir personiskā tēla veidošanas rīks, hobijs un neliels ne visai ienesīgs biznesiņš, City ir cita līmeņa projekts, ar pavisma cita līmeņa tam atvēlētajiem līdzēkļiem. Jā un Abramovičam tagad noteikti krāniņš sarāvies pavisam maziņš...
[/quote
Romka pagaidaam ir ieberzies uz 500 miljoniem, cik zinu

  +1 [+] [-]

, 2008-09-12 15:14, pirms 16 gadiem
Govermenc rakstīja: Tik Arsēns pats piemirsa savu teikto, ka Arsenal panjem progresējošu gurķi uztrenē un notirgo kā stāru. Bet tā visu cieņu par to ko viņš dara ar vienu no labākajiem Franču klubiem Arsenal

un kursh taa nedara? dariet taa, ja varat, nevis aprejiet, ja nemaakat izaudzeet un uztreneet to gurkji. ja gurkjim nepatiik, vinsh iet prom un ar nekaadaam naudaam nenotureesiet. starp citu, Arseenam nevajag atkaartot to tieshi prieksh Tevis, jo tas ir zinaams. vispar tavs komenta sakaums izklausiijaas taads kaa uzbrauciens- tipa Arsenaals ir tagad tas sliktais, kas izsuuc speeleetaajus un izmet meeslainee. pasaules labaakajiem jaunajiem speeleetaajiem Arsenal ir viens no dream club, tieshi tapeec, ka jaunajam gurkjim ir visas facilities, lai izaugtu par top, top klases speeleetaju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-09-12 15:23, pirms 16 gadiem
SUPORT_CHELSEA rakstīja: var redzeet ka vengeram piemetusies latvieshu skaudiiba, buutu pasham taadi liidzekli piejami dziedaatu citu dziesmu vinsh. Taa kaa arsenalam nav tie liidzekli un vinji tik pashi dziivo uz jauno talantu tirgoshanas, tad jau vengers redzees ka kluba vadiiba bez vinja piekrishanas atdos fabregasu pa labu summinju City, un shis atkal varees pirk kaadu zlknaabi un treneet un paardot - taa tas ritenis grieziis arsenaalam un trofejas nedabuus, jo arsenal tas ir tiirs biznes, iepeerk leetaak pa treneet 3 gadus nopaardod un viss, taapeeec jau vengeram kremt tas, ka vinjam nav tie miljoni lai teereetu, klubs to liedz, taapeec jau gandriiz shis pameta klubu 2 gadus atpakal. labi tas taa, galvenais ka EPL buus lielaaka konkurence, nebuus vairs tas stabilais chetrinieks, jo interesantaak mums skatiitaajiem.

30 miljonus iedeva, bet neko nenopirka....

     [+] [-]

, 2008-09-12 15:30, pirms 16 gadiem
piekriitu tam komentam, kuraa teikts, ka ja sho tekstu izstumtu SAF, taa buutu Biibelee jaaieraksta, bet, protams, ja Vengers, tad jau jaasaak zemtekstus un skabargas citu aciis mekleet. kursh no faniem man tagad pateiks, ka vinja klubs ir vienmeer godiigi darbojies un speeleetaaji ir pashi atbraukushi, nevis ar mammaam un teetiem ar helikopteru atvesti, vai lidostaa sagauidiiti pasha galvenaa trenera personaa, lai nedod Dies, Araabs nepaspeej paarkjert pa celjam vai tamliidziigi?
p.s. Arseens teica, ka tad, kad beigs darbu Arsenaalaa, vinsh atklaas kaa tieshi cukurinsh nokljuva MU un kaadi liidzeklji tika laisti lietaa, lai kads cits nepanjemtu...zinu tuuliit klups virsuu, ka es redz skauzhu, ka vins nespeelee Fly Emirates, bet ticiet (no sirds runaaju)- ja vins speeleetu Arsenal, es visdriizaak fanotu par Chelsea vai MU
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-09-12 15:53, pirms 16 gadiem
pilnīgi piekrītu Arsenam!!!

     [+] [-]

, 2008-09-12 15:59, pirms 16 gadiem
MadReal rakstīja: Vengeram vienkārši nepatīk, ka pats nevar atļauties tādu naudu maksāt. tāpēc arī raud.

īpaši gudrs nēsi!Kurš tad var piedāvāt šādas summas!?misters Abramovičš veinīgais!Padomā pirms raksti!

  +2 [+] [-]

, 2008-09-12 15:59, pirms 16 gadiem
Piekrītu Vengeram. M jau aprakstīja (laikam galvenokārt Vācijā izmantoto) uz rezultātiem balstīto finansēšanas modeli. To vismaz var saukt par kaut cik godīgu konkurenci. Šitā padarīšana (neierobežots piķis zvaigžņu iegādei) nojauc visu futbola sistēmu. Nāks tik un vēsā mierā paņems visu gatavu kā futbola menedžera spēlītē.
You cannot buy class or history
Izskatās arī, ka te daži neizprot Vengera attieksmi pret transfēru politiku. Nauda ir, bet šis treneris to grib ar prātu tērēt. Britu klubi "uzpūš" spēlētāju cenas, un ja spēlētājs pie tam vēl ir anglis, tad vispār kādi 2-5 miljoni jāpiemaksā par to vien. Ārzemnieku, iespējams, pat tehniskāku, var dabūt lētāk. Tāpēc jau arī viņš meklē kadrus citās valstīs. Un uzbrauciens par franču komandu arī ir pārspīlēts. Ārzemju (ne-angļu) treneris, protams, vēlēsies iekļaut komandā savus tautiešus, vienkārši tāpēc, ka ar tiem vieglāk strādāt - tā pati valoda un mentalitāte. Un neviens jau nav aizliedzis angļu jauniešiem iet un trenēties Arsenal un izkonkurēt tos viesspēlētājus no sastāva.

  +1 [+] [-]

, 2008-09-12 16:06, pirms 16 gadiem
Saaksu ar visiem peec kaartas:
keyseedee - nezinu, neesmu ieveerojis, ka kkas par Robinu buutu mineets, tikai par Sesku, bet ja jau taa saka, tad pienjemsim.. nebriiniitos, ja kkad arii meegjinaas Clichy un Sagnu copeet turpmaakajaa naakotnee!
Jānis Bērziņš - nu jaa, zini, mees te labi comi, ik pa laikam pa glaaziitei izraujam! bet ja nopietni - ja nesaproti, tad nejaucies! un vispaar mees visi labi zinaam vai tas ir Starkovs, vai SAF, vai Vengers, lai shaadus komentaarus sniegtu, vispirms kaadam ir jaauzdod jautaajums! un mees parasti taa arii neuzzinam, kaads tas jautaajums ir bijis, taapeec dazkaart izmantojam izdeviibu shaadus uzbraucienus izteikt...
par naudu - c'mon, Vengeram ir nauda, cik vajag un ja vinjs gribees teiksim 30m speeleetaaju, vinjam buus zaljaa gaisma, shaadam pirkumam... rpotams, varam jau te taa teikt, ka stadiona vaina, ka vinjs peerk jaunos, bet taa nav - cik naudu vajadzes, tik vinjs arii dabuus... nauda ir, vienkaarsi Arseens vinju neteeree!
hamleta teeva regs - hmm, interesanti (par to CR)... katraa zinjaa, uz doto briidi, esmu prieciigs, par shiem SAF panjeemieniem, kurus vinjs lika lietaa... jo - ja buutu ticis pie CR, Vengers nebuutu ieguvis Sesku un vinjs tagad atrastos... jaa, labaakajaa gadiijumaa uz Barcas benkja...

  +2 [+] [-]

, 2008-09-12 16:20, pirms 16 gadiem
Pagaidām mani ļoti nesatrauc šitās visas mētāšanās ar miljoniem, spēlētāju pārsolīšanas utml. Mani vairāk interesē sportiskie rezultāti. Un kamēr vien futbola noteikumus būs skaidri ierakstīts, ka uzvar komanda, kas gūst vairāk vārtus nevis komanda, kurai lielāks budžets un dārgāki spēlētāji, tikmēr man patiks šī spēle. Un ne tikai tāpēc, ka Madrides Real savulaik zvaigžņotais sastāvs bij nespējīgs salīdzinājumā ar komandas pieteikumā ierakstītajiem uzvārdiem vai Maskavas Dinamo pāris gadus atpakaļ darbojusies algebriskā teorēma: jo vairāk naudas, jo švakāks sniegums...