Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:120, Did:0, useCase: 3

"Chelsea" izstājas no Anglijas kausa

"Chelsea" izstājas no Anglijas kausa
"Burnsley" futbolistu prieki pēc gūtajiem
uzvaras vārtiem. Foto: AFP

Sestdien vakarā Anglijas kausa izcīņā futbolā sensacionālu zaudējumu piedzīvojis varenais Londonas "Chelsea" klubs, kas izbraukumā ar 0:1 piekāpās "Burnsley" vienībai un izstājās no turpmākās cīņas.

"Chelsea", kas ir pašreizējais Anglijas kausa īpašnieks, maču uzsāka sparīgi un pirmajā puslaikā izveidoja vairākus bīstamus momentus, tomēr reālu draudu "Burnsley" vārtiem nebija. Pirmais puslaiks aizritēja samērā līdzīgā cīņā un spēles pirmajās 45 minūtēs rezultāts netika atklāts.

Otrais puslaiks bija mazliet interesantāks. "Burnsley" izveidoja divus reālus vārtu gūšanas momentus – pirmajā reizē lieliski nospēlēja "Chelsea" vārtsargs Karlo Kudičini, bet otrajā Londonas klubu glāba vārtu stabs. Viesiem labākā iespēja radās otrā puslaika sākumā, kad Džo Kols no tuvas distances aizsita garām vārtiem.

66. minūtē notika tas, ko daudz varbūt iepriekš nebija paredzējuši. Laukuma saimnieki izveidoja skaistu uzbrukumu, un pēc lieliskā Martina Deveinija centrējuma no labās malas vārtus ar galvu guva Kajode Odejadži – 1:0. "Chelsea" metās atspēlēties, taču visas pūles bija veltīgas un "Burnsley" svinēja minimālu uzvaru ar 1:0, iekļūstot arī Anglijas kausa pusfinālā.

Anglijas kausa izcīņa.
Ceturtdaļfināls (8. marts).

Burnsley - Chelsea 1:0

Atlikušās ceturtdaļfinālu spēles.
Bristol Rovers - West Bromwich (svētdien)
Middlesbrough - Cardiff (svētdien)

Izmantotie resursi:
www.bbc.co.uk

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-03-09 13:15, pirms 17 gadiem
Hose, Grants nelaida laukumā dažus spēlētājus ne tāpēc, ka kauss ir nenozīmīgs, bet gan tāpēc, lai pietaupītu viņus citām spēlēm (ar domu, ka Barnsley izdosies uzvarēt ar pusspēku). Aplauzās Grants.

Paskaties uz spēlētāju sejām pēc mača, Hose. Padomā, cik svarīgs FA kauss ir ikvienai Anglijas komandai.. tas ir TĀDS prestižs.. Tas nekas, ka TEV tā nav prioritāte. Tā ir viena no prioritātēm komandai!
Tu bieži žēlojies, ka Untied fani stāstot par kausu nenozīmīgum, kaut gan realitātē ir pilnīgi citādi! Tu esi tas, kurš vienmēr to stāsta.

Piekrītu Silenthill rakstītajam.

  +3 [+] [-]

, 2008-03-09 13:18, pirms 17 gadiem
Ja Grants laistu labāko sastāvu visās svarīgajās spēlēs, komanda nekādā veidā neiegūtu nevienu kausu! Esi kādreiz dzirdējis par tādu lietu kā sastāva rotāciju??
Tak kaut vai paskaties, ko pats Grants saka pēc spēles:
news.bbc.co.uk: BBC Sport Player - Disappointed Grant praises...

  +3 [+] [-]

, 2008-03-09 13:21, pirms 17 gadiem
Chelsea boss Avram Grant had made five changes to the side that cruised passed Olympiakos in the Champions League in midweek, with Michael Essien, Florent Malouda, Wayne Bridge, Shaun Wright-Phillips and Juliano Belletti all recalled to the starting line-up.


un tagad izskaidro man Hose - shiis ir Chelsea rezerves?? un kaa Terry pirms speeles panjirgaajaas par Liverpool kaasienu shai komandai - pasam normaals aplauziens sanaaca! un runaajot par Lamparda nespeeleesanu - gadiijumaa vinjs nespeeleeja deelj diskvalifikaacijas?? un jaa - tie iepriekseejie rezultaati tikai apliecina, ka Chelsea bija sagatavojusies uz vieglu pastaigu pa laukumu un pretinieku apspeeleesanu uz vienas kaajas....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-03-09 13:24, pirms 17 gadiem
Pateikt, ka FA kauss nav svarīgs, ir tupi! Katram angļu spēlētājam tas ir prestiži, svarīgi, un Chelsea atšķirībā no pieminētā Arsenal, ir vairāki angļu spēlētāji. Tas nekas, ka lielākā daļa no viņiem šo kausu ieguva jau pagājušajā gadā. Ja šī spēle Chelsea nebūtu svarīgi, tad tiktu uzlikts otrais sastāvs, bet tā nenotika. Spēle BIJA svarīga!!!

  -1 [+] [-]

, 2008-03-09 13:28, pirms 17 gadiem
DurakHose, Līgas kauss MU komandai ir un paliks nenozīmīgs, jau sākoties sezonai. Kaut vai tā iemesla dēļ, ka ir jācīnās vēl 3 daudz svarīgākos turnīros par to! Romka vispār no futbola neko nesaprot, viņam ir po, ka tik kaut kāds kauss! Un, trust me, viņš priecātos par to pašu Carling Cup!
Atkārtošu vēlreiz: FA CUP arī Chelsea ir prioritāte, tak što beidz dzīt huiņu!!!

  +3 [+] [-]

, 2008-03-09 13:28, pirms 17 gadiem
Hose, tas ir ok, ka tev šis kauss ir nenozīmīgs. Bet es vēlreiz saku - Grantam un Chelsea komandai, kā arī daudziem faniem Britānijā tas ir svarīgi. Nu, ir vienkārši tā.

Par līgas kausu - Fergusons nekad nav slēpis, ka šis kauss domāts rezervistiem. Un nevis tādiem rezervistiem, kas ik pa laikam spēlē arī starting 11, bet džekiem no jaunatnes komandas. 17gadīgie un 18gadīgie tur regulāri United pārstāv. Un tāpēc ir tikai loģiski, ka United fani atkārto Fergusona teikto - šis kauss mums nav prioritāte! Ir forši vinnēt jebko, bet prioritāte tā nav.

Tavā gadījumā FA kauss nav prioritāte TEV. Bet ir prioritāte Grantam un Chelsea. Tur ir tā lielā atšķirība.

     [+] [-]

, 2008-03-09 13:28, pirms 17 gadiem
Taisnība Hose par tiem britiem..

Dažs tiešām sajuties kā english son un ļečī: manējie, manējie.. Šiem cilvēkiem es varētu ieteikt darīt to pašu ko kādam Portsmouth atbalstītājam - emigrēt uz Miglaino Albionu un tad tēlot no sevis jau pieminēto english son.

Priekā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-03-09 13:34, pirms 17 gadiem
Kādā sakarā jādzīvo Anglijā, lai justu līdzi Anglijas komandai? Sevišķi mūsdienās globalizācijas laikā.. absolūti nesaprotu ideju.

     [+] [-]

, 2008-03-09 13:38, pirms 17 gadiem
--> Hose
Viegli jau atrunaaties, ka artuurs.k. piekriit silenthill, jo ir MU fans, es arii vinjiem piekriitu, nevis tikai deelj taa, ka vinji arii ir MU atbalstiitaaji, bet gan taapeec, ka piekriitu vinju argumentiem, tev gan laikam nebija nekaa sakariiga par teemu, ko atbildeet.
Tieshi taa, dazhi no labaakajiem nespeeleeja, jo tikai pietaupiiti, nedomaaju, ka Chelsijai shis kauss bija nenoziimiigs, vienkaarshi domaaja, ka spees Burnsley pieveikt taapat, bet nesanaaca... Jeb nu arii Chelsija visi kopiigi vienkaarshi lieliski teeloja, ka vinjiem shis kauss nav mazsvariigs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-03-09 13:47, pirms 17 gadiem
Un kādu iemeslu pēc, Hose, Grants intervijās stāsta, ka kauss tomēr bija svarīgs? Lai visus apmuļķotu?

  +2 [+] [-]

, 2008-03-09 13:48, pirms 17 gadiem
Un kāpēc netika taupīti vairāki pamatsastāva spēlētāji, ja reiz šis kauss nav svarīgs? Kāpēc tikai daži?

  +2 [+] [-]

, 2008-03-09 13:56, pirms 17 gadiem
--> Hose
Bet es runaaju par tavu argumentu un apgalvojumu patiesumu, tas, ka tu par cilveeku spried peec taa, par kuru komandu vinjsh fano, vispaar daudz pasaka par tevi... Tu tieshaam domaa, ka Grants nebija domaajis izciiniit sho kausu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-03-09 13:59, pirms 17 gadiem
Nez no kurienes informācija par Abromoviča prioritātēm? Vari kādu interviju parādīt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-03-09 14:07, pirms 17 gadiem
SAF neizmantoja rotācijas principu?? Un kā vēl izmantoja! Fergusons nepārtraukti rotē pussargus un uzbrucējus. Aizsargus nerotē, jo nav īsti, ko likt vietā. Vismaz kamēr Nevils un Silvestre ir traumēti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-03-09 14:10, pirms 17 gadiem
Skaidrs, Hose, ir tas, ka tu esi ieņēmis prātā, ka Abromovičs licis Grantam ziedot FA kausu, ko Grants arī milzīgā slepenībā izdarījis, liekot pusei komandas spēlēt teātri, izliekoties cīņas sparu un runājot muļķības intervijās..
Problēma tikai, Hose, ka tev nav šim nekādu pierādījumu. Tieši otrādi - viss liecina par pretējo.

  +2 [+] [-]

, 2008-03-09 14:11, pirms 17 gadiem
Nē nu bija labākie, jā. Bet kāpēc lai nebūtu? Sevišķi, ja iepriekšējās spēlēs atpūtās.

  +2 [+] [-]

, 2008-03-09 14:18, pirms 17 gadiem
artuurs.k.

Esi kādreiz dzirdējis par tādu lietu kā sastāva rotāciju??
__________________________________________________________
Hose par to bija dzirdējis... No Rafas mutes...

Hose---> Tu pats gadījumā neesi žīds, ka te stāsti, ka Roma ir žīds, ka māk izvēlēties prioritātes u.t.t... Laikam pats esi? Pirmo reizi piekrītu MU faniem... Abiem kauss bija svarīgs... nu un? Varbūt viņiem nespīd ne sava līga, Eirokausi netik un visi mazie angļu klubeļi ir motivētu uz kausu izcīņām... Samierinaties ar zaudējumu... Dzīve turpinās... KAs attiecas uz Lampardu- Viņa sarkano anulēja...

Par tēmu- Prieks par Burnsley. Liverpool, Chelsea, ??? Kas nākamie? Novēlu viņiem kausu lai arī Pompeji labāk patīk... Burnsley ir pelnījuši...

  +1 [+] [-]

, 2008-03-09 14:26, pirms 17 gadiem
Hose, 2008-03-09 13:23

artuurs.k.,
kas tad Tev cits atliek, kā piekrist silenthill? Tu tak esi MU fans




un ko tu teiktu par to, ka es arii piekriitu silenthill viedoklim seit (neatceros taadu dienu, kad buutu pamodies ar apzinju, ka esmu MU fans)! diezgan stulba atrunaasanaas, ka kauss nebija svariigs - vnk deb*ilas atrunas, nekas vairaak.... aa un ja iet runa par Carling Cup, tad arii prieks gunneriem tas ir ne vairaak un ne mazaak kaa tikai rezervistu turniirs... tik skjirba taada, ka Arsenal rezerves "izdziivo" ilgaak sajaa turniiraa...


ar zaudeejumiem jaasamierinaas un tie jaatziist, nevis jaameklee kkaadas atrunas, ka peeksnji no zila gaisa komandai kauss palicis nesvariigs!

  +1 [+] [-]

, 2008-03-09 14:26, pirms 17 gadiem
Starp citu, kāpēc rakstā un daudzos komentāros parādās Burnsley, ja komandas nosaukums ir Barnsley?

barnsleyfc.premiumtv.co.uk: Home | Barnsley

Robi, visādi citādi pilnīgi piekrītu tev.

  -2 [+] [-]

, 2008-03-09 14:30, pirms 17 gadiem
robi,
bArnsley

A HOSE, TAVA DRAUDZENE GADĪJUMĀ NAV DANDIJS??
ABIEM TOTĀLI SLIMS BAZARS!!! ha ha ha ha!!!!

  +3 [+] [-]

, 2008-03-09 14:30, pirms 17 gadiem
Iedomaajos dienu, kad Chelsea izlidos no CL - ko tad teiks Hose? Ka Chelsea galvenaa prioritaate ir EPL un shii speele tika atdota, lai vareetu paciiniities par EPL titulu?!?!

  +2 [+] [-]

, 2008-03-09 14:34, pirms 17 gadiem
lol, Silenthill

Gunner, tev cepums!

  +1 [+] [-]

, 2008-03-09 14:38, pirms 17 gadiem
Gunner,
ha ha ha ha!!! Es tieši par to pašu iedomājos!!! Bet īstenībā Hose tad teiks, ka ''tika zaudēts spēcīgam pretiniekam līdzīgā spēlē, un aizkļūšana līdz 1/4 (1/2 finālam) viņu kā Chelsea atbalstītāju apmierina...''

  +1 [+] [-]

, 2008-03-09 14:41, pirms 17 gadiem

  +1 [+] [-]

, 2008-03-09 15:01, pirms 17 gadiem
silenthill---> Kāpēc tu domā, ka Dandijs ir Hose draudzene? Hose draudzene bija tikai aizbildināšanās... Viņam trūka argumentu... Dandijs normāls čalis... Viņš izrāda atklātu nepatiku pret Angliju un MU... Pareizi dara... Nav nekas slēpjams... Tu to pašu dari pret Vāciju un Franciju[varbūt ne tik atkāti]... Negribu tagad di***ies, bet tā nu tas ir...