Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:120, Did:0, useCase: 3

"Chelsea" triumfē Londonas derbijā

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

"Chelsea" triumfē Londonas derbijā
Didjē Drogba atklāj mača rezultātu
Foto: AFP/Scanpix

Šīs dienas centrālajā Anglijas Premjerlīgas spēlē Londonas derbijā "Chelsea" savā "Stamford Bridge" stadionā ar 2:0 uzvarēja "Arsenal". Abus vārtus uzvarētāju labā iesita Didjē Drogba.

Spēcīgus pamatus uzvarai "Chelsea" ielika pirmajās 25 minūtēs, divus vārtus gūstot uzbrukuma līderim Didjē Drogbam. 8. minūtē Drogba iesita vārtus pēc stūra sitiena izspēles, bet 23. minūtē, kad lielgabalnieki tik ļoti vēlējās atspēlēties, "Chelsea" noorganizēja ātru pretuzbrukumu, kura noslēgumā individuālo meistarību parādīja tas pats Drogba. 2:0! Sižets un otrie vārti stipri atgādināja neseno "United" uzvaru pret to pašu "Arsenal"...

"Chelsea" diezgan droši turēja spēles grožus savās rokās. "Arsenal" bija pusiespējas (piemēram, Samirs Nasri bija labā pozīcijā, taču pieņēma nepareizu lēmumu piespēlēt), tomēr kaut vienus vārtus iesist nespēja. Toties Drogba bija tuvu "hattrick" - pēc viņa soda sitiena bumba atsitās pret vārtu pārliktni. Vairs vārtus skatītāji neredzēja.

2:0 "Chelsea" uzvara un atgūtas līderpozīcijas. "Arsenal" zaudējusi divus mačus pēc kārtas tiešajiem konkurentiem, un izskatās, ka par titulu reāli cīnīsies tikai "Chelsea" un "Manchester United". 13 kārtas pirms turnīra noslēguma aristokrātu pārsvars pār mančestriešiem ir divi punkti.

Anglijas Premjerlīga, 25. kārta

SpēleRezultātsVārtu guvēji
Liverpool - Everton1:0 (0:0)(Kuits 50')
Bolton W. - Fulham0:0-
Burnley - West Ham U.2:1 (1:0)(Ņūdžents 14'; Fokss 55' - Ilans 81')
Hull C. - Manchester C.2:1 (1:0)(Altidore 31'; Boatengs 54' - Adebajors 59')
Manchester U. - Portsmouth5:0 (2:0)(Rūnijs 40'; Borre 45' (s.v.); Hjūzs 59' (s.v.); Berbatovs 62'; Vilsons 69' (s.v.))
Stoke C. - Blackburn R.3:0 (2:0)(Higinbotams 8'; Sidibe 45'; Eteringtons 67')
Sunderland - Wigan Athletic1:1 (0:1)(Džounss 64' - Diame 20')
Tottenham H. - Aston Villa0:0-
Birmingham C. - Wolverhampton W.2:1 (0:1)(Filipss 80'; 85' - Doils 42')
Chelsea - Arsenal2:0 (2:0)(Drogba 8'; 23')

Premjerlīgas tabula

VKomandaSUNZVAP
1.Chelsea 25 184360:20 58
2.Manchester United 25 182561:20 56
3.Arsenal 25 154660:30 49
4.Liverpool 25 135742:25 44
5.Tottenham Hotspur 24 126645:25 42
6.Manchester City 23 118445:32 41
7.Aston Villa 23 117531:18 40
8.Birmingham 24 107724:24 37
9.Everton 24 88833:35 32
10.Fulham 25 871027:28 31
11.Stoke City 23 78822:26 29
12.Blackburn 25 771125:43 28
13.Sunderland 24 671131:41 25
14.Hull City 25 591125:50 24
15.Burnley 24 651325:47 23
16.Wigan Athletic 23 651224:47 23
17.Bolton 23 571129:44 22
18.West Ham 24 491130:40 21
19.Wolverhampton 24 561320:42 21
20.Portsmouth 24 431719:41 15
VFutbolists (Klubs)Vārti
1.Veins Rūnijs (Man. United)21
2.Didjē Drogba (Chelsea)17
3.Džermeins Defo (Tottenham)15
4.Darens Bents (Sunderland)14
5.-6.Karloss Tevezs (Man. City)12
5.-6.Fernando Toress (Liverpool)12
7.-8.Sesks Fabregass (Arsenal)11
7.-8.Luī Saā (Everton)11
9.-10.Frenks Lampards (Chelsea)10
9.-10.Gabriels Agbonlahors (Aston Villa)10

Drogba atklāj mača rezultātu

Drogba panāk 2:0

  +1 [+] [-]

, 2010-02-07 21:13, pirms 15 gadiem
asdfgh1 rakstīja: Tu vari pats "apd**s". Tāpat tas tavs klubelis neko nekad nesasniegs. Sēdiet vien 9 cilvēki aiz bumbas un lietas notiks!
tad jau mu vs barca CL fināls. Mu sedeja 10 cilveki aiz bumbas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-02-07 21:14, pirms 15 gadiem
esprets rakstīja: cik reizes tu esi atsities ar galvu pret izlietni? es teicu, ka Londonā, nevis tepat pierīgā
nu bet aizej tu uz kādu bāru,kur ir Man Utd fani un sāc filozofēt. tikpat labi aizej uz bāru,kur ir Leeds Utd fani un pasaki kko.
ko tu bāz to savu bāru visur?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-02-07 21:15, pirms 15 gadiem
Prieks Par Teriju! Visa paareejaa aizsardziiba nospeeleeja lieliski + Chehs vaartos bija - taads kaa pirms 3 sezonaam!
Chemp tituls izshkirsies starp Chel- ManU Go Blues!
Par taktiku runaajot - uzvareetaajus nesoda - ja speelee no pretuzbrukumiem un vinne - taatad Taa arii vajadzeeja buut!

  +2 [+] [-]

, 2010-02-07 21:17, pirms 15 gadiem
scorpio rakstīja: nu bet aizej tu uz kādu bāru,kur ir Man Utd fani un sāc filozofēt. tikpat labi aizej uz bāru,kur ir Leeds Utd fani un pasaki kko.
ko tu bāz to savu bāru visur?
nu labi, varbūt, viņi mani atspārdītu, bet es nemuldu par Man Utd, tā kā viņš par Chelsea

  -4 [+] [-]

, 2010-02-07 21:17, pirms 15 gadiem
HouseMD rakstīja: Paklau, pavisam mierīgi atbildi man uz vienu jautājumu, kurš man neliek mieru. Vnk salīdzināšu -
a) Chelsea izdara pāris spēlētāju pirkumus, taču nepērk uzreiz mega grandus, bet gan labus, stabilus spēlētājus. Lielākā daļa ir attīstījušies TIEŠI Chelsea rindās, piemēram, reti kurš zināja, kas ir Drogba, pirms viņš sāka spēlēt Chelsea, tāpat arī Esjēns, Lampards, Kouls, un vēl daudzi. Bet redz, visi gudri dir*, ka Chelsea tikai lielās naudas dēļ vinnē.
b) Tajā pašā laikā, tāds superklubs kā Real Madrid, vienā transfēru periodā nopērk gandrīz visus pasaules labākos spēlētājus, iztērējot vairāk nekā 150 ļimōnus, VIENĀ transfēru periodā. Bet visi sajūsmā un kliedz - Super! Nu būs blice, kas rādīs klasi!!! Un nav neviens, kas pateiktu: "Pff!!! Viss tikai naudas dēļ, kkāds idiotisms, klubs bez naudas nebūtu nekas utt."

Redzi, draugs, te nav lōģikas. Te vnk ir kkāds uzpūsts burbulis, aiz kura slēpjas tīra un vienkārša nepatika pret šo klubu. Lai kāds būtu Abramovičs, viņš tomēr ir ar visu sirdi un dvēseli par savu komandu. Viņš regulāri apmeklē spēlētājus pirms spēlēm, parunā ar viņiem, cenšās komunicēt un ir ar visu sirdi tajā iekšā. Tā kā lūdzu klusu par šo tēmu
Nu nevajag iztaisīt Drogbu un Esjēnu par kaut kādiem mega atklājumiem, viņi abi vnk spridzināja Ligue 1. Viņu sniegumu nepamanīt, nu tur būtu ļoti jāpacenšas.

Tipa Reals tērē daudz? Chelsea izdevumi transfēros - burbulis? Come on. Uz cipariem paskaties. Bez kādas subjektīvas nepatikas, pliki cipari. Tūlīt pēc Abramoviča ierašanās, pirms Maura un pirmajā gadā ar Mauru bija tieši tā - pirkt pirkt pirkt.

Transfēru bilances (tb starpība starp ieņēmumiem no spēlētāju pārdošanas un izdevumiem par iegādi):
2003/2004 = -171.250.000 €
2004/2005 = -158.600.000 €
2005/2006 = -59.225.000 €
2006/2007 = -44.250.000 €

Pasaki vēl, ka naudai nav nozīmes tajā, ka Chelsea tagad ir tur, kur ir. Ja pirmkārt nebūtu Abramoviča naudas, klubs vispār būtu bankrotējis.

  -2 [+] [-]

, 2010-02-07 21:18, pirms 15 gadiem
esprets rakstīja: nu labi, varbūt, viņi mani atspārdītu, bet es nemuldu par Man Utd, tā kā viņš par Chelsea
nu bet tad izliecies,ka tu neredzi vai izmanto iespēju `ignorēt lietotāju`. tieši tāpat es ignorēju to manutdsucks, kuram mēle aiz zobiem neturās pateikt sliktu vārdu par United.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-07 21:19, pirms 15 gadiem
asdfgh1 rakstīja: Un TU domā ka viņi sapratīs latviski teikto, ākst?
nu jā. kāds jau saprastu, jo tas izklausītos diezgan līdzīgi

     [+] [-]

, 2010-02-07 21:21, pirms 15 gadiem
asdfgh1 rakstīja: Bet chelsea pat netika līdz finālam
lauzni tu
chelsea nospeleja 1-1 a MUdaki 2-0
pec ka tas iskatas?
vajag vairak rezultatus paskatities

  -3 [+] [-]

, 2010-02-07 21:22, pirms 15 gadiem
ja spēlēs MU ar arsenālu,kurš gan no Chelsea faniem negribētu lai MU atraujas? nu naivi ir te deklerēt ka mēs godīgie un pieklājīgie Chelsea fani tā nedarītu un neizteiktos kā to dara "daži" MU fani,tā kā nevajag te dir.....ties

  +5 [+] [-]

, 2010-02-07 21:23, pirms 15 gadiem
arsenalfan rakstīja: Klau veco zeen cik trofejas izciiniija blues pirma aabrama,vienkaarsi chelsea sastaavs tika nopirkts tirguu,ne jau peeksni vini uzlaboja sniegumu tik krasi,diez zin veel pa ko fanoji tu un veel te dazi pirms aabrama!!!
daudzi par chelsea jau pirms tam fanoja tepēc ieskrien sienā un dzīvo laimīgs a un vel kas par trofejam jus runajat jo nav vnk ko citu teikt. kāda staprpība uz trofejam ja šobrīd jūs zaudējāt un viss.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-02-07 21:27, pirms 15 gadiem
The Termoss rakstīja: p.s. vilshanos sagaadaaja taa saucamie Arsenal fanelji, kas maajo sportacentraa. Pirms speeles virinaaja mutes, ka vini ir gatavi ciiniities par titulu, a tagad izraadaas, ka vinji nemaak pat cieniigi zaudeet un uzvedaas kaa peedeejie URLAS.
Vot par shito es gribeetu uzzinaat tuvaak...

  +4 [+] [-]

, 2010-02-07 21:29, pirms 15 gadiem
asdfgh1 rakstīja: Kāds sakars tam ar spēlēšanu/nespēlēšanu finālā, skrūvgriezni tu ?
youtube.com: YouTube
- all possible chelsea penalties vs...

noskaties hito lauzni
chelsea butu varselonu izsmerejushi ka sunjus
vnk tiesnesi bija uzspirkts un negribeja lai chelsea Mudakus finala izsmeree

  +1 [+] [-]

, 2010-02-07 21:33, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Nu nevajag iztaisīt Drogbu un Esjēnu par kaut kādiem mega atklājumiem, viņi abi vnk spridzināja Ligue 1. Viņu sniegumu nepamanīt, nu tur būtu ļoti jāpacenšas.

Tipa Reals tērē daudz? Chelsea izdevumi transfēros - burbulis? Come on. Uz cipariem paskaties. Bez kādas subjektīvas nepatikas, pliki cipari. Tūlīt pēc Abramoviča ierašanās, pirms Maura un pirmajā gadā ar Mauru bija tieši tā - pirkt pirkt pirkt.

Transfēru bilances (tb starpība starp ieņēmumiem no spēlētāju pārdošanas un izdevumiem par iegādi):
2003/2004 = -171.250.000 €
2004/2005 = -158.600.000 €
2005/2006 = -59.225.000 €
2006/2007 = -44.250.000 €

Pasaki vēl, ka naudai nav nozīmes tajā, ka Chelsea tagad ir tur, kur ir. Ja pirmkārt nebūtu Abramoviča naudas, klubs vispār būtu bankrotējis.
Ok, bet pieliec klāt šī gada un pagājušo gadu Real tēriņus. Lūdzu, izdari to Un moš vēl pacenties atrast MU un Arsenal tēriņus.
Jā, Abramovičam ir nauda, tur neko darīt. Priecājies, ka viņš to iegulda futbolā un kkāda sava sapņa īstenošanai, nevis vnk sēž uz viņas.
Tas ir LIELAIS FUTBOLS. Naudai ir nozīme, taču ne lielāka par spēlētāju vēlmi cīnīties un spēlēt. Ja Chelsea viss būtu TIKAI nauda, tad sasniegumu nebūtu, jo spēlētājiem nebūtu motivācijas (un tagad Tu teiksi, ka lielas algas, tāpēc motivācija. EPL visiem ir lielas algas). Chelsea ir arī klubs, kurā spēlētāji tiecās kko sasniegt.
p.s. paldies par skaitļiem, tagad zināšu

     [+] [-]

, 2010-02-07 21:34, pirms 15 gadiem
ilovechelsea rakstīja: youtube.com: YouTube
- all possible chelsea penalties vs...

noskaties hito lauzni
chelsea butu varselonu izsmerejushi ka sunjus
vnk tiesnesi bija uzspirkts un negribeja lai chelsea Mudakus finala izsmeree
Uzpirkts tiesnesis, Chelsea visus izsmeeree un ir pasaules nabas. Tik objektiivi "fani", kas balstaas uz sevis izdomaatiem faktiem ir laikam tikai seit. Apbriinojami.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-02-07 21:36, pirms 15 gadiem
HouseMD rakstīja: Ok, bet pieliec klāt šī gada un pagājušo gadu Real tēriņus. Lūdzu, izdari to Un moš vēl pacenties atrast MU un Arsenal tēriņus.
Jā, Abramovičam ir nauda, tur neko darīt. Priecājies, ka viņš to iegulda futbolā un kkāda sava sapņa īstenošanai, nevis vnk sēž uz viņas.
Tas ir LIELAIS FUTBOLS. Naudai ir nozīme, taču ne lielāka par spēlētāju vēlmi cīnīties un spēlēt. Ja Chelsea viss būtu TIKAI nauda, tad sasniegumu nebūtu, jo spēlētājiem nebūtu motivācijas (un tagad Tu teiksi, ka lielas algas, tāpēc motivācija. EPL visiem ir lielas algas). Chelsea ir arī klubs, kurā spēlētāji tiecās kko sasniegt.
p.s. paldies par skaitļiem, tagad zināšu
var redzeet ka daziem vismaz ir smadzenes
cepums tev

     [+] [-]

, 2010-02-07 21:36, pirms 15 gadiem
ko te visi pishas. kkads Spirtāls , spertaaals nokaitina chelsea fanus un tagad te komentu cinjas mu vs chelsea. labak paskatamies, kas ir liideri un viss ir skaidrs. busim draudzigi un saticigi.blj

  +1 [+] [-]

, 2010-02-07 21:38, pirms 15 gadiem
kingland rakstīja: Uzpirkts tiesnesis, Chelsea visus izsmeeree un ir pasaules nabas. Tik objektiivi "fani", kas balstaas uz sevis izdomaatiem faktiem ir laikam tikai seit. Apbriinojami.
ja nesi noskatiijies vido tadapskaties
ja esi erdzeejis tad noskaties velreiz :d
cik butu jabut penalty ?
butu sen jau 5-1
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-02-07 21:44, pirms 15 gadiem
HouseMD rakstīja: Ok, bet pieliec klāt šī gada un pagājušo gadu Real tēriņus. Lūdzu, izdari to Un moš vēl pacenties atrast MU un Arsenal tēriņus.
Jā, Abramovičam ir nauda, tur neko darīt. Priecājies, ka viņš to iegulda futbolā un kkāda sava sapņa īstenošanai, nevis vnk sēž uz viņas.
Tas ir LIELAIS FUTBOLS. Naudai ir nozīme, taču ne lielāka par spēlētāju vēlmi cīnīties un spēlēt. Ja Chelsea viss būtu TIKAI nauda, tad sasniegumu nebūtu, jo spēlētājiem nebūtu motivācijas (un tagad Tu teiksi, ka lielas algas, tāpēc motivācija. EPL visiem ir lielas algas). Chelsea ir arī klubs, kurā spēlētāji tiecās kko sasniegt.
p.s. paldies par skaitļiem, tagad zināšu
Pārējos transfēru ciparus vari paskatīties pats, ļoti labs resurss:
transfermarkt.co.uk: Premier League - Transfers 09/10 - Football -...

Es apzinos, ka lielajā futbolā vajag lielo naudu, lai spētu konkurēt. Gribēju tikai parādīt pēkšņo lēcienu tēriņos, jo citādi liekas, ka Tu māni sevi un citus, ka Chelsea netērējot līdzekļus ir tikuši pie sava tagadējā sastāva un reputācijas, citādi nonākam, ka Tu centies iestāstīt mums tādas pasaciņas kā sākumā

Chelsea izdara pāris spēlētāju pirkumus,

kaut gan summas ir drusku citādas.

Bet vienlaikus Real tēriņi 150 M vienā transfēru periodā ir baigi slikti, ne?

Man arī bija nedaudz smieklīgi, kad City centās pirkt visus pēc kārtas, bet ja tā godīgi padomā - viņi jau neko nepareizu nedarīja. Tikai to, ko pirms viņiem darīja Chelsea un kas būtībā ir vienīgais veids, kā iejaukties vietu sadalījumā ar TOP komandām - tērēt milzīgu naudu.

Kā arī par 400 M tā kā būtu jāspēj iegādāties uz vairākiem gadiem konkurētspējīgu sastāvu, tāpēc turpmākajos gados likumsakarīgi tēriņi ir mazāki.

  +1 [+] [-]

, 2010-02-07 21:46, pirms 15 gadiem
asdfgh1 rakstīja: Tās pendeles visas bija uz papīra, reāli - piekrītu - viena bija jādod, kur Tourē nogāza Drogbu - pārējās nebija. Par pēdējo roku - kur Ballaks kā retardisks bērns skrēja pakaļ tiesnesim - tā bija 90+ minūte, spēlētājs ar muguru pret bumbu - viņš aizgriezās no bumbas, lai netrāpītu pa seju - nebija tur nekā.
tadaa zinja arii piekritu.. bet no tik daudz pendeleem vismaz viena bija jaiedod bet nejiedeva pat vienu... uzskatu ka tiesnesis bija uspirkts

  -1 [+] [-]

, 2010-02-07 21:50, pirms 15 gadiem
haa2o,
par to tērēšanu arī Tev es daļēji atbildēju iepriekšējā komandā.

Vnk HouseMD sākotnējā postā mēģināja visiem iestāstīt, ka Chelsea "iegādājas pāris spēlētājus" - nu var jau izpušķot, bet līdz zināmām robežām.
Par to, ka Drogba atmaksājies, arī piekrītu, lielisks spēlētājs, tāpat kā Esjēns.

     [+] [-]

, 2010-02-07 21:55, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: haa2o,
par to tērēšanu arī Tev es daļēji atbildēju iepriekšējā komandā.

Vnk HouseMD sākotnējā postā mēģināja visiem iestāstīt, ka Chelsea "iegādājas pāris spēlētājus" - nu var jau izpušķot, bet līdz zināmām robežām.
Par to, ka Drogba atmaksājies, arī piekrītu, lielisks spēlētājs, tāpat kā Esjēns.
Nu, bet, pagaidi - iegādājās jau arī pāris spēlētājus. Ok, summa par kādu ir kkas cits. Nebija jau tā, ka Romāns atnāca un nopirka 11 jaunus pamatsastāva spēlētājus un 8 rezervē labus. Es nepārspīlēju, viss ir normāli, vismaz prieks, ka kāds sakarīgs lietotājs no citu komandu faniem te arī ir
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-07 21:56, pirms 15 gadiem
ilovechelsea rakstīja: tadaa zinja arii piekritu.. bet no tik daudz pendeleem vismaz viena bija jaiedod bet nejiedeva pat vienu... uzskatu ka tiesnesis bija uspirkts
uspirkts varbūt, bet uzpirkts- nu šaubos.

  +1 [+] [-]

, 2010-02-07 21:58, pirms 15 gadiem
asdfgh1 rakstīja: Tās pendeles visas bija uz papīra, reāli - piekrītu - viena bija jādod, kur Tourē nogāza Drogbu - pārējās nebija. Par pēdējo roku - kur Ballaks kā retardisks bērns skrēja pakaļ tiesnesim - tā bija 90+ minūte, spēlētājs ar muguru pret bumbu - viņš aizgriezās no bumbas, lai netrāpītu pa seju - nebija tur nekā.
man liekas tur bija 2 pendeles minimums. tur kur drogbu tur nogaza un tur kur bija pirma roka. jo tur tiri pa plaukstu trapija un attaisnojuma tam nav. ja tur kur Ballaks plosijas tur nebija pendele bet ta iepriekšēja roka bija pendele .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-02-07 21:59, pirms 15 gadiem
Kārtīgi norēcos lasot te pāris lietotāju komentus.
Pilnīgi jābrīnās kur tik "inteliģenti" cilvēki rodas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja