Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:120, Did:0, useCase: 3

Rūnijs izlaidīs sezonas sākumu

Andrejs Siliņš

Rūnijs izlaidīs sezonas sākumu
Veins Rūnijs
Foto: AFP

Anglijas Premjerlīgas futbola kluba "Manchester United" uzbrucējs Veins Rūnijs pavisam noteikti būs spiests izlaist sezonas sākumu pēc tam, kad saķēris vīrusu Nigērijas pirmssezonas tūres laikā, vēsta briti.

22 gadus vecais futbolists ticis pie kāda vīrusa laikā, kad kopā ar komandu atradās Nigērijas tūrē, gatavojoties gaidāmajai sezonai. Komandas galvenais treneris sers Alekss Fergusons pavēstījis, ka vīrusu konstatējusi kluba laboratorija.

"Ļoti apšaubu, ka Veins būs gatavs sezonas sākumam," sacīja treneris. "Tas ir vīruss,. ko viņš saķēris Nigērijā, un tas nav nekas patīkams. Viņš vēl nav atgriezies treniņlaukumā." Tomēr Fergusons noliedzis, ka tas varētu būt malārijas vīruss, kā to vēstījuši daži dzeltenāki britu izdevumi. Treneris lūdzis presei nerakstīt šādas muļķības.

Fergusons pastāstīja, ka visiem dalībniekiem, kas devās tūrē pa Āfriku, tika dotas tabletes pret malārijas vīrusu. Tāpat jau desmit gadus visiem klubā ir bijušas potes pret dzelteno slimību.

"Nezinu, vai mūsu komanda būs gatava sezonas sākumam," norūpējies bija treneris. "Nani ir diskvalificēts, Andersons ir olimpiskajās spēlēs. Labā ziņa - Kariks atsācis treniņus un varētu būt gatavs pirmajam mačam." Jau kādu laiku iepriekš bija zināms, ka arī kluba lielākajai zvaigznei potītes operācijas dēļ nāksies izlaist pirmos divus Premjerlīgas mēnešus.

Izmantotie resursi:
bbc.com

  -1 [+] [-]

, 2008-08-06 10:53, pirms 16 gadiem
Kas ar Nani, kāpēc diskvalificēts? Bez Rūnija un CR viņi var padir*t sezonas sākumā jau daudz punktu, ja vien neiegādāsies kko jaunu! Jācer, ka to izmantos Arsenal, nevis Chelsea vai Pool, ja tā tiešām notiks!
Slēpts komentārs: bayern

  -1 [+] [-]

, 2008-08-06 11:13, pirms 16 gadiem
Žēl,ceru uz ātrāku atlabšanu!

  -4 [+] [-]

, 2008-08-06 11:58, pirms 16 gadiem
a bet CR ta beigaas neaizgaaja uz to REALU?

  +1 [+] [-]

, 2008-08-06 12:01, pirms 16 gadiem
Nani - pilnigi nevajadzigi dabuja sarkano plaksteri pedeja sezonas spele. Mazinais neveiksmigi meginaja headbutt - reali neveikli izskatijas. Tagad 3 speles izlaidis.

Laidis jaunos spelet, neko jau daudz nepadirsis. Sliktak ka pagujuso sezonu jau neiesaks

  +1 [+] [-]

, 2008-08-06 12:23, pirms 16 gadiem
nu ko, pasaules labaakajam klubam ir iespeeja sevi paraadiit kaa labaako, ja sastaavaa nav 2-3 vechi. ilgterminjaa es domaaju, nevis dazhu speelju shkjeersgriezumaa......

  +3 [+] [-]

, 2008-08-06 12:28, pirms 16 gadiem
bayern rakstīja: rūnijam no gala pil,pēc rotaļām ar nigērietēm.......

Tew warbuut pasham pil no gala peec rotaljaam ar savu kulacinju Ceru uz aatru Rooney atgrieshanos laukumaa,lai veicas

  +1 [+] [-]

, 2008-08-06 13:26, pirms 16 gadiem
Shis tiesaam ir zaudejums MU, bet gan jau kkaa izvilks, tas tacu ir MU (nekaada uzbrauciena shajaa tekstaa!).. vinjiem tacu veel Tevez ir (tas tacu nav uz olimpiskajaam aizpleesies?), gan jau veel kko nopirks! kas attiecas uz tiem viirusiem, tad Kolo tika ar malaariju galaa, kaadu 2 dienu laikaa, bet nebuutu iisti korekti saliidzinaat aafrikaani ar eiropieti, kad tiek sakjertas shaadas slimiibas Aafrikaa...

  -1 [+] [-]

, 2008-08-06 13:49, pirms 16 gadiem
Vispar ja ta paskatas, tad ir diezgan bedigi. MU ir sagadajusi riktigu lazareti uz sezonas sakumu: Rooney, Carrick, Owen Hargreaves, Nani, Anderson, Park Ji-Sung, Louis Saha un Gary Neville, ka ari musdienu verdzibas paraugs visi ir slimini un savargusi. Jaunpilij ir ceribas uz norm rezultatu sosezonas 1.spele Ar norm domajot 2:0 vai 2:1 MU laba. Nevis ka ieprieksejas 2 reizes MU sasita 11 golus

  +1 [+] [-]

, 2008-08-06 14:01, pirms 16 gadiem
reiniksrobis rakstīja: Kas ar Nani, kāpēc diskvalificēts? Bez Rūnija un CR viņi var padir*t sezonas sākumā jau daudz punktu, ja vien neiegādāsies kko jaunu! Jācer, ka to izmantos Arsenal, nevis Chelsea vai Pool, ja tā tiešām notiks!


Nani priekšpēdējā pērnās sezonas EPL spēlē norāva sarakano un dabūja 3 spēles atsēdēt maliņā. Pirmā bija pret Wigan pēdējā kārtā, pārējās 2 pieskaitīs šīs sezonas mačiem.

No uzbrucējiem patiešām nekas prātīgs nav alternatīvai - mūžīgais traumu upuris Saha, nepārliecinošais Kempbels un Karlito, kas ļoti sparīgi un centīgi aizvada pārbaudes spēles. Iespējams, ka šī Roo slimība paātrinās jauna uzbrucēja (Berbatovs?) iegādi. Vai arī mēģinās iztikt ar tiem, kas ir. Principā nekas jauns tas nebūs - spēlēs 4-5-1 ar Tevezu vienu pašu, vai arī viņam kompāniju uzbrukumā sastādīs Giggs... Dažādi varianti iespējami, tad jau manīs kā būs...

  -1 [+] [-]

, 2008-08-06 15:48, pirms 16 gadiem
Ticu, ka viss tik un tā būs kārtībā! Rūnijs ir komandas svarīgākais spēlētājs (gan jau fani atceras, kas notika pagājušajā sezonā, kad Rūnijs vairākas spēles izlaida), bez kura būs sasodīti grūti, bet nu ko lai dara.
Joprojām ceru uz Berbatova iegādi.

Lai vai kā, domāju, ka United ir cīnīties spējīgi arī bez 5-6 iztrūkstošajiem futbolistiem.

  +1 [+] [-]

, 2008-08-06 17:16, pirms 16 gadiem
CR paliek MU, lasiju, ka RM ir atmetis cerības šo sezon iegūt CR !!!

  -1 [+] [-]

, 2008-08-06 18:35, pirms 16 gadiem
ronaldo7 rakstīja: CR paliek MU, lasiju, ka RM ir atmetis cerības šo sezon iegūt CR !!!

Nevis RM atmeta ceriibas bet Fergusons stabili pateica ka Ronaldo nekur shosezon neies.

  +1 [+] [-]

, 2008-08-06 18:41, pirms 16 gadiem
MU shobriid aaraa no ierindas ir 9 speeleetaaji (Ruunijs, Haargriivzs, Nani, Ronaldo, Nevils, Andersons, Saha, Kariks un Parks Dzi Songs). Sezonas saakums buus sarezgjiits bet jaacer ka komandaa driiz atgrieziisies lielaakaa dalja no shiem speeleetaajiem.
Starp citu Roja Kiina Sunderland veelaas iegaadaaties Saha 8.5 miljonu maarcinju apmeeraa. Ja shis dariijums notiktu, tad tieshaam ceru ka MU izdosies pastiprinaat sastaavu ar Berbatovu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-08-07 03:30, pirms 16 gadiem
kingland rakstīja: MU shobriid aaraa no ierindas ir 9 speeleetaaji (Ruunijs, Haargriivzs, Nani, Ronaldo, Nevils, Andersons, Saha, Kariks un Parks Dzi Songs). Sezonas saakums buus sarezgjiits bet jaacer ka komandaa driiz atgrieziisies lielaakaa dalja no shiem speeleetaajiem.
Starp citu Roja Kiina Sunderland veelaas iegaadaaties Saha 8.5 miljonu maarcinju apmeeraa. Ja shis dariijums notiktu, tad tieshaam ceru ka MU izdosies pastiprinaat sastaavu ar Berbatovu.

Jā, čābīgi Man Utd ar tām traumām, kā izskatās.. visgrūtāk būs bez Rūnija, Ronaldo, Hārgrīvza un Kerika.
Ja Saha tiks pārdots, tad aizstāt viņu nevajadzēs, jo tāpat viņš vairāk laika pavada ārstējoties nekā spēlējot. Nesaprotu, ko īsti domā Kīns, pat apsverot viņa iegādi. Man nav nekas pret pašu spēlētāju, taču pārāk bieži viņš gūst traumas, pie tam ar katru atkārtoto traumu palielinās iespēja gūt nākamo.
Berbatovs nevar aizstāt ne Ronaldo, ne Rūniju, nepārproti - ne jau tāpēc, ka trūktu spēlētprasmes, bet tāpēc, ka šo spēlētāju funkcijas uz laukuma atšķiras.
Interesanti, vai Fērgusons par Manučo ir pilnībā aizmirsis? Priekš kam tad pirka?
Turklāt pastāv arī iespēja, ka sers Alekss ļaus sevi apliecināt Freizeram Kempbelam:
news.bbc.co.uk: BBC SPORT | Football | My Club | Man Utd |...

  +1 [+] [-]

, 2008-08-07 08:53, pirms 16 gadiem
march_2k rakstīja: Interesanti, vai Fērgusons par Manučo ir pilnībā aizmirsis? Priekš kam tad pirka?
Turklāt pastāv arī iespēja, ka sers Alekss ļaus sevi apliecināt Freizeram Kempbelam:
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/m/man_utd/7539417.stm

Manucho joprojām nav ieguvis darba atļauju.

Freizeram Kempbelam Fergusons atkal un atkal dod iespējas pārbaudes spēlēs un patiesībā vienīgā īpašība, ar ko jaunais uzbrucējs izceļas, ir ātrums. Kopumā viņa līmenis ir galvastiesu zemāks kā Rūnijam vai Tevezam.

Berbatovs ir Nistelroja tipa uzbrucējs, kas ienestu dažādību United spēlē uzbrukumā.

Btw, kāds skatījās vakardienas spēli pret Juventus un iepriekšējo spēli pret Peterborough? Jaunais aizsargs Rafaels da Silva vienkārši spīdēja!

     [+] [-]

, 2008-08-07 09:18, pirms 16 gadiem
march_2k rakstīja: Jā, čābīgi Man Utd ar tām traumām, kā izskatās.. visgrūtāk būs bez Rūnija, Ronaldo, Hārgrīvza un Kerika.
Ja Saha tiks pārdots, tad aizstāt viņu nevajadzēs, jo tāpat viņš vairāk laika pavada ārstējoties nekā spēlējot. Nesaprotu, ko īsti domā Kīns, pat apsverot viņa iegādi. Man nav nekas pret pašu spēlētāju, taču pārāk bieži viņš gūst traumas, pie tam ar katru atkārtoto traumu palielinās iespēja gūt nākamo.
Berbatovs nevar aizstāt ne Ronaldo, ne Rūniju, nepārproti - ne jau tāpēc, ka trūktu spēlētprasmes, bet tāpēc, ka šo spēlētāju funkcijas uz laukuma atšķiras.
Interesanti, vai Fērgusons par Manučo ir pilnībā aizmirsis? Priekš kam tad pirka?
Turklāt pastāv arī iespēja, ka sers Alekss ļaus sevi apliecināt Freizeram Kempbelam:
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/m/man_utd/7539417.stm

Negribeetu paarsteigties ar secinaajumiem bet bija runas par to ka Tevezs nespees saspeeleeties ar Ruuniju vai Ronaldo, bet shie speeleetaaji pieraadiija preteejo. Barbatovs buutu lielisks ieguvums United rindaas, un par to es savas domas nemainu. Interesanti ka liela dalja futbola speciaalisti atziist ka Kiins ar Torresu jaunajaa sezonaa buus naaveejoshaakais duelis. Nespeeju vien sagaidiit vinju aplauzienu.

  +1 [+] [-]

, 2008-08-07 09:48, pirms 16 gadiem
kingland rakstīja: Negribeetu paarsteigties ar secinaajumiem bet bija runas par to ka Tevezs nespees saspeeleeties ar Ruuniju vai Ronaldo, bet shie speeleetaaji pieraadiija preteejo. Barbatovs buutu lielisks ieguvums United rindaas, un par to es savas domas nemainu. Interesanti ka liela dalja futbola speciaalisti atziist ka Kiins ar Torresu jaunajaa sezonaa buus naaveejoshaakais duelis. Nespeeju vien sagaidiit vinju aplauzienu.

Es jau nesaku, ka viņš nevarēs iespēlēties. Taču, lai izdotos, ir daži priekšnoteikumi:
1. viņš tiešām arī pāries uz Man Utd,
2. viņa labā uz laukuma strādās citi, t.i., Rūnijs un/vai Tevezs, jo pats viņš nav kapātājs.

Par Kīnu un Toresu - noteicošais ir tas, cik ļoti Kīna un Toresa partnership sačakarēs Benitess ar savu rotācijas principu. Es šajā gadījumā piekrītu tiem, kas apgalvo, ka labs duets (nevis duelis) varētu sanākt. Saprotu, ka Tu kā Man Utd fans gaidi, ka šie speciālisti aplauzīsies attiecībā uz Pool bet vai vari nosaukt tam kādu objektīvu pamatu (neskaitot manis pieminēto rotāciju)?

     [+] [-]

, 2008-08-07 09:50, pirms 16 gadiem
march_2k rakstīja: Es jau nesaku, ka viņš nevarēs iespēlēties. Taču, lai izdotos, ir daži priekšnoteikumi:
1. viņš tiešām arī pāries uz Man Utd,
2. viņa labā uz laukuma strādās citi, t.i., Rūnijs un/vai Tevezs, jo pats viņš nav kapātājs.

Daudzajās manis redzētajās Tottenham spēlēs Berbatovs regulāri spēlēja dziļāk laukumā nevis pašā uzbrukuma smailē, dalot piespēles un organizējot uzbrukumus. Būtībā līdzīgi kā Tevezs un Rūnijs.

     [+] [-]

, 2008-08-07 09:51, pirms 16 gadiem
Jautājums gan, protams, kā tieši Fergusons ir iedomājies viņu izmantot. Un sezona tūliņ sākas.. patiesībā, ja ir vēlme izdarīt pirkumu, tas jādara tuvējās dienās.

  +1 [+] [-]

, 2008-08-07 10:10, pirms 16 gadiem
artuurs.k. rakstīja: Daudzajās manis redzētajās Tottenham spēlēs Berbatovs regulāri spēlēja dziļāk laukumā nevis pašā uzbrukuma smailē, dalot piespēles un organizējot uzbrukumus. Būtībā līdzīgi kā Tevezs un Rūnijs.

Piedod, Tu nonāc pretrunā ar sevi, apgalvojot, ka "Berbatovs ir Nistelroja tipa uzbrucējs" un pēc tam izsakot šo komentāru, jo Nistelrojs laukuma dziļumā nespēlē. Tad kā īsti ir?
Jā, arī es esmu redzējis, ka Berba dod labas piespēles, viņš nav vienveidīgs spēlētājs un ir daudz tehniskāks par angļu garajiem (to pašu Eštonu), taču rodas jautājums, vai viņa ambīcijas laukumā viņam ļautu ko tādu darīt regulāri un vai nesāktos problēmas ar attieksmi. Tas šajā ziņā ir risks, kas saistīts ar šo spēlētāju. Tā jau uzbrucējs labs.
Joprojām gaidu atbildi no kingland (sk. augstāk).

  +1 [+] [-]

, 2008-08-07 10:23, pirms 16 gadiem
march_2k rakstīja: Piedod, Tu nonāc pretrunā ar sevi, apgalvojot, ka "Berbatovs ir Nistelroja tipa uzbrucējs" un pēc tam izsakot šo komentāru, jo Nistelrojs laukuma dziļumā nespēlē. Tad kā īsti ir?
Jā, arī es esmu redzējis, ka Berba dod labas piespēles, viņš nav vienveidīgs spēlētājs un ir daudz tehniskāks par angļu garajiem (to pašu Eštonu), taču rodas jautājums, vai viņa ambīcijas laukumā viņam ļautu ko tādu darīt regulāri un vai nesāktos problēmas ar attieksmi. Tas šajā ziņā ir risks, kas saistīts ar šo spēlētāju. Tā jau uzbrucējs labs.
Joprojām gaidu atbildi no kingland (sk. augstāk).

Nav pretrunu.
1) Berbatovs ir Nistelroja tipa spēlētājs - t.i. gara auguma spēcīgs uzbrucējs, kas var darboties pašā uzbrukuma smailē un noslēgt uzbrukumus.
2) Berbatovs ir daudzpusīgs. Papildus pirmajā punktā minētajam, viņš var darboties arī laukuma dziļumā, ko bieži darīja Spurs sastāvā. Tā bija atbilde uz tevis teikto "pats viņš nav kapātājs".

     [+] [-]

, 2008-08-07 12:29, pirms 16 gadiem
artuurs.k. rakstīja: Manucho joprojām nav ieguvis darba atļauju.

Freizeram Kempbelam Fergusons atkal un atkal dod iespējas pārbaudes spēlēs un patiesībā vienīgā īpašība, ar ko jaunais uzbrucējs izceļas, ir ātrums. Kopumā viņa līmenis ir galvastiesu zemāks kā Rūnijam vai Tevezam.

Berbatovs ir Nistelroja tipa uzbrucējs, kas ienestu dažādību United spēlē uzbrukumā.

Btw, kāds skatījās vakardienas spēli pret Juventus un iepriekšējo spēli pret Peterborough? Jaunais aizsargs Rafaels da Silva vienkārši spīdēja!

Es redzēju vienu krasiviju golu pret Pīterboro! Neatceros, kas iesita, bet iesita kreisajā 9niekā no normāla kusaka! A kā pret Juve beidzās?

  +1 [+] [-]

, 2008-08-07 12:53, pirms 16 gadiem
reiniksrobis rakstīja: Es redzēju vienu krasiviju golu pret Pīterboro! Neatceros, kas iesita, bet iesita kreisajā 9niekā no normāla kusaka! A kā pret Juve beidzās?

Gibsons iesita to tālsitienu. Viņš treniņu spēlēs regulāri tādus sit.
Pret Juventus beidzās 0:0. It kā momenti abām komandām bija, bet tomēr aizsardzība (abu komandu izpildījumā) visu laiku pārspēja uzbrukumu.

  +1 [+] [-]

, 2008-08-07 20:17, pirms 16 gadiem
march_2k rakstīja: Es jau nesaku, ka viņš nevarēs iespēlēties. Taču, lai izdotos, ir daži priekšnoteikumi:
1. viņš tiešām arī pāries uz Man Utd,
2. viņa labā uz laukuma strādās citi, t.i., Rūnijs un/vai Tevezs, jo pats viņš nav kapātājs.

Par Kīnu un Toresu - noteicošais ir tas, cik ļoti Kīna un Toresa partnership sačakarēs Benitess ar savu rotācijas principu. Es šajā gadījumā piekrītu tiem, kas apgalvo, ka labs duets (nevis duelis) varētu sanākt. Saprotu, ka Tu kā Man Utd fans gaidi, ka šie speciālisti aplauzīsies attiecībā uz Pool bet vai vari nosaukt tam kādu objektīvu pamatu (neskaitot manis pieminēto rotāciju)?

Pasham smiekli sanaaca par savu kljuudu! (Duelis - Duets). My bad.

  +1 [+] [-]

, 2008-08-07 23:52, pirms 16 gadiem
artuurs.k. rakstīja: Nav pretrunu.
1) Berbatovs ir Nistelroja tipa spēlētājs - t.i. gara auguma spēcīgs uzbrucējs, kas var darboties pašā uzbrukuma smailē un noslēgt uzbrukumus.
2) Berbatovs ir daudzpusīgs. Papildus pirmajā punktā minētajam, viņš var darboties arī laukuma dziļumā, ko bieži darīja Spurs sastāvā. Tā bija atbilde uz tevis teikto "pats viņš nav kapātājs".

Tātad atliek tikai 2 sīkumi: pirmkārt, viņam tik tiešām jāpāriet uz Man Utd (pagaidām viss ir apklusis, neizskatās, ka Fērgusons kaut ko dara šajā sakarā - vai varbūt gatavo pārsteigumu), tad arī varēsim laukumā redzēt, kā viņu izmanto treneris un ko viņš varēs izdarīt; otrkārt - ja viņš arī pāriet, attieksmes jautājums, kam arī tomēr šajā visā ir sava nozīme.

No otras puses, Mančestra arī pagājušā sezonā iztika bez Rūda tipa spēlētāja, tipa target man, uz kuru centrēt. Var jau būt, ka šāds spēlētājs patiešām arī papildinātu komandas spēli uzbrukumā, bet no otras puses - if it ain't broke, don't fix it...

Kingland - happens (tas par pareizrakstības kļūdām).. Bet Tu joprojām neesi atbildējis, vai redzi kādu objektīvu iemeslu, kāpēc neizdosies Kīna un Toresa sadarbība uzbrukumā, ja neskaita rotāciju Laikam tāpēc, ka nevari tādus atrast, kaut gan gribētos. Bet arī to rādīs tikai sezona un spēles.

  +1 [+] [-]

, 2008-08-08 00:01, pirms 16 gadiem
artuurs.k. rakstīja: Nav pretrunu.
1) Berbatovs ir Nistelroja tipa spēlētājs - t.i. gara auguma spēcīgs uzbrucējs, kas var darboties pašā uzbrukuma smailē un noslēgt uzbrukumus.
2) Berbatovs ir daudzpusīgs. Papildus pirmajā punktā minētajam, viņš var darboties arī laukuma dziļumā, ko bieži darīja Spurs sastāvā. Tā bija atbilde uz tevis teikto "pats viņš nav kapātājs".


Tas vien, ka viņš dodas dziļāk atpakaļ laukumā, lai saņemtu bumbu un, iespējams, atdotu piespēli komandas biedram, ir normāla darbība vispusīgam uzbrucējam, bet par kapāšanu es to vēl nesauktu. Par kapāšanu, ja domājam uzbrucējus, es uzskatītu Kauta vai, ja Tev tā labāk patīk, Teveza spēles stilu - daudz skrien, daudz cīnās par bumbu.

  +1 [+] [-]

, 2008-08-08 13:47, pirms 16 gadiem
Labas ziņas. Rūnijs šodien atsācis trenēties un iespējams būs gatavs spēlēt jau uz pirmo premjerlīgas maču pret Newcastle. Tas pats sakāms par Kerriku, kurš iespējams spēlēs jau Community Shield spēlē.
Hārgrīvzs cerams būs atpakaļ ierindā pret Portsmouth.

     [+] [-]

, 2008-08-08 13:50, pirms 16 gadiem
artuurs.k. rakstīja: Labas ziņas. Rūnijs šodien atsācis trenēties un iespējams būs gatavs spēlēt jau uz pirmo premjerlīgas maču pret Newcastle. Tas pats sakāms par Kerriku, kurš iespējams spēlēs jau Community Shield spēlē.
Hārgrīvzs cerams būs atpakaļ ierindā pret Portsmouth.

Kā nu kuram. Manuprāt, Chelsea tās nav labas ziņas.