Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:120, Did:0, useCase: 3

"Chelsea" nenoņem spriedzi no "United"

Andris Liepa
Andris Liepa

"Chelsea" nenoņem spriedzi no "United"
Mihaels Ballaks un Frenks Lempards
Foto: AFP

Vakar pēdējā Anglijas Premjerlīgas 37. kārtas spēlē Londonas "Chelsea" izbraukumā ar 2:0 apspēlēja "Newcastle", tādējādi punktu skaita ziņā atkal panākot "Manchester United" futbolistus.

Tas nozīmē tikai to, ka "Chelsea" saglabā izredzes uz Anglijas čempionu titulu. Lai tā notiktu, "Chelsea" pēdējā kārtā (11. maijā) jāizcīna vairāk punktu nekā "United". "Chelsea" savā laukumā uzņems "Bolton", bet "Manchester United" viesos tiksies ar "Wigan". Ja pieņem, ka "Chelsea" izdarīs visu, kas tās spēkos un uzvarēs, tad "United", lai neizlaistu titulu no rokām, arī jāuzvar.

Vakardienas spēlē Ņūkāslā pirmās 60 minūtes aizritēja bez vārtu guvumiem, taču tad Mihaels Ballaks sita precīzi ar galvu pēc tam, kad centrējumu no soda sitiena izdarīja Didjē Drogba. Savukārt 82. minūtē ilgstošu "Chelsea" kombināciju ar vārtu guvumu noslēdza Florents Maludā, panākot galarezultātu šajā mačā - 2:0 "Chelsea" uzvara.

37. kārta (5. maijs)

Newcastle - Chelsea 0:2 (0:0) (Ballaks 60', Maluda 82')

Pēdējā, 38. kārta (11. maijs).

Birmingham - Blackburn
Chelsea - Bolton
Derby - Reading
Everton - Newcastle
Middlesbrough - Man City
Portsmouth - Fulham
Sunderland - Arsenal
Tottenham - Liverpool
West Ham - Aston Villa
Wigan - Man Utd

Anglijas Premjerlīgas tabula.

VietaKomandaSpēlesUzv.Neiz.Zaud.Vārtu att.Punkti
1."Manchester United"37266578:2284
2."Chelsea"37259364:2584
3."Arsenal"372311373:3180
4."Liverpool"372013464:2873
5."Everton"371881152:3262
6."Aston Villa"3716111069:4959
7."Blackburn Rovers"371513949:4458
8."Portsmouth"371691248:3957
9."Manchester City"3715101244:4555
10."West Ham United"371391540:4848
11."Tottenham Hotspur"3711131366:5946
12."Newcastle United"3711101644:6243
13."Wigan Athletic"3710101734:4940
14."Middlesbrough"379121635:5239
15."Sunderland"371162036:5839
16."Bolton"37991935:5336
17."Fulham"377121837:6033
18."Reading"37962237:6633
19."Birmingham City"377111942:6132
20."Derby"37182820:8511

Rezultatīvākie spēlētāji.

VietaSpēlētājsKomandaVārti
1.Ronaldu("Manchester United")30
2.Adebajors("Arsenal")24
3.Toress("Liverpool")23
4.Santakruzs("Blackburn")19
5.-7.Berbatovs("Tottenham Hotspur")15
5.-7.Bendžani("Portsmouth"/"Man City")15
5.-7.Kīns("Tottenham Hotspur")15
8.Tevezs("Manchester United")14
9.-10.Jakubu("Everton")13
9.-10.Kerjū("Aston Villa")13
11.-12.Defo("Portsmouth")12
11.-12.Rūnijs(''Manchester United'')12
13.-15.Džerards("Liverpool")11
13.-15.Anelka("Bolton"/"Chelsea")11
13.-15.Agbonlahors("Aston Villa")11

Izmantotie resursi:
premierleague.com

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-04 20:14, pirms 12 gadiem
Swordsman rakstīja: kā komentos redzams, vienmēr kāds tieši eliotu izceļ, kad viņš kur piedalās. Laikam esmu vienīgais, kam nav pie sirds.
Nu, konkrētajā trekā laikam jau tomēr visvairāk tika izcelts žīds ansis (ANSIS!!!!!11111), lol.

Eliots, manuprāt, bija viena no dullākajām parādībām Latvijas repā ap 2008.-2010. gadam. Kopš albuma Sērijas līdz miksteipam Stāvvieta. A pēc tam viņš sdulsja. Nav vairs tas. Ar retiem izņēmumiem.

Edwords tieši pacēlās pēdējos gados baigi.

Skuteļors, kaut ko priekš manis nesaistošu ir sācis taisīt, taču manu zinātkāri vēl spēj uzturēt.

No anša es gaidu 2 relīzes šogad, kuras uz pavasari (jau marts, lol) sasolījis.

Arčijs vairs nerepo : (((

     [+] [-]

, 2013-03-04 20:19, pirms 12 gadiem
Toties Arčijs ir linkedinā Artūrs Jablokovs - Latvia | LinkedIn

     [+] [-]

, 2013-03-04 21:52, pirms 12 gadiem
alexy rakstīja: pat nedomā sākt pūsties, būs nākamie mači, būs nākamās gulēšanas
Haraldam arī labi gājis
Kā Tu domā, kāpēc?

     [+] [-]

, 2013-03-04 21:58, pirms 12 gadiem
Swordsman, es skatos, ka Tev ir izredzes arī uz 15.vietu. Turpmākais kalandārs cerīgs?
Man trešdien mājās spēle pret līderi, tagad nezinu, kaut ko pasākt vai nē, 3. un 4.vieta tāpat trešdien dalīs punktus savā starpā. Tāpat atdot nenāk prātā, bet kaut ko uzlikt un tad minimāli zaudēt arī nav sakars. It kā pats esmu atbildējis, bet jāņem vērā, ka viņam labi nokomplektētas visas pozīcijas. Un tad, ņemot vērā iepriekšējās spēles, vajadzētu rītdien kaut kā ievirzīt vēlamo taktiku, ja, nu, viņš skatīsies.

     [+] [-]

, 2013-03-04 22:16, pirms 12 gadiem
alexy rakstīja: kāpēc uzreiz tā? es gribētu ticēt, bet nezinu, kā
Tas nebija domāts ironiski, iespējams, tas ir variants, un kaut ko dabiski sapratīsi, nevis mākslīgi uzspiedīsi.

     [+] [-]

, 2013-03-05 12:33, pirms 12 gadiem
alexy rakstīja: Nezinaju par so; paskatijos uz datumu - ne jau katru dienu ieprieks lasiju notiekosho sc.

Ja konkreti par so gadijumu, es te neko sensacionalu neredzu. Protams, atreferets ir briesmigi, jo rakstits vards, domats publiceshanai, nepieljauj pauzes, intonacijas, un no dazadiem pusteikumiem tiek noformets skaistaa literara teikuma. Ja doma ir neitrala, taa var darit, bet, ja grib atrast sensaciju, protams, tas ir loti tendenciozi.

Vins tacu krieviski runaa - ja vins bravurigi un bez vairakkartejas minstinasanaas butu teicis: "man latviešu valodas zināšanas nav vajadzīgas", tad butu citadi. Bet te neparliecinoss "it ka jau nav vajadzigas", vismaz man skiet, ka tas tiesam nebija domats augstpratigi, nostajoties tagad pret visiem latviesiem. Bet no otras puses, anglu valodu vins spejis iemacities (nupat noskatijos vienu HSV preses konferenci - man jau skita, kaa tad vins runaa ar vaacu zhurnalistiem, ja vacu valodu nezina)
Žēl, ka vairs neesmu SA+, varētu ar I.Koscinkēviču par to parunāt, atsaucīgs cilvēks.
Tur jau tā lieta, ne jau izturas augstprātīgi, bet, manuprāt, provocējošais bija Ievas Albertes: "Nevajadzīga, tu domā?"
Protams, atbilde nav normāla, vēl jo vairāk pirms izlases spēles, bet te ir runa par kopēju problēmu, nevis tikai "Rudņeva problēmu", viņš vienkārši ir atklāts (turklāt bez augstprātības, cik jūtu), taču šāda diemžēl ir bijusi viņa vide un izpratne.
Ja Koscinkēvičs runā par to, lai arī latviešu valoda būtu futbola valoda, tad man tas ir saprotami, šāda lieta tiešām ir jāizceļ, cilvēki sāks domāt,
bet ja galvenais ir, lai futbolists laikā pasaka standartfrāzi, tad...
Piemēram, ja viņš būtu aptaujājis izlases futbolistu viedokli par divvalodību un, nedod Dievs, kāds būtu atbildējis, ka ir "par"
(man būtu patīkams pārsteigums, ja visi būtu "pret"), ko tad?

Vienīgi, Rudņevs šajā sakarā jau izpelnījās uzmanību ar "s" galotnes noņemšanu no uzvārda Polijā.
Man vienkārši nepatīk, ja tas atspoguļosies komentāros par parādīto sniegumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-05 16:28, pirms 12 gadiem
Šis gan ir labs, par futbolistu inteliģenci.
Bijušais Vācijas izlases vārtsargs Hildebrands savu dēlu nosaucis par Neo, bet Džermeins Džonss vienu no saviem dēliem - par Keanu (Matrix ir arī manā topā). Tikmēr Ivica Oličs teicis, ka vienmēr zinājis, ka spēlēs kopā ar Luku Toni, tāpēc dēliem doti vārdi Luka un Toni Bijušais Bayern spēlētājs Demikelis nemaz nav ietekmējies no Švainštaigera, dēlam dodot vārdu Bastians.

Un, un un - Eljero Elia no Werder meitu nosaucis par Heavenly Aaliyah Danielle. Heavenly Aaliyah - 2001.gadā uz debesīm pārcēlās viens dziedošs enģelītis vārdā Aaliyah. Man arī viņa ārkārtīgi patika, pat vēl joprojām.

     [+] [-]

, 2013-03-05 16:30, pirms 12 gadiem
M9 rakstīja: Kā Tu domā, kāpēc?
Tas tikai nozīmē, ka arī šodien Tev jāiet laicīgi pie miera

     [+] [-]

, 2013-03-05 16:31, pirms 12 gadiem
M9 rakstīja: Tas nebija domāts ironiski, iespējams, tas ir variants, un kaut ko dabiski sapratīsi, nevis mākslīgi uzspiedīsi.
Viens Liels Cilvēks ir teicis, ka esot "šausmīgi daudz patiesību. Nojukt var, ja nav savējās". Es meklēju savējo, nevis kaut ko noliedzu.

     [+] [-]

, 2013-03-05 16:33, pirms 12 gadiem
Šovakar kāds raudās

     [+] [-]

, 2013-03-05 16:49, pirms 12 gadiem
M9 rakstīja: Žēl, ka vairs neesmu SA+, varētu ar I.Koscinkēviču par to parunāt, atsaucīgs cilvēks.
Tur jau tā lieta, ne jau izturas augstprātīgi, bet, manuprāt, provocējošais bija Ievas Albertes: "Nevajadzīga, tu domā?"
Protams, atbilde nav normāla, vēl jo vairāk pirms izlases spēles, bet te ir runa par kopēju problēmu, nevis tikai "Rudņeva problēmu", viņš vienkārši ir atklāts (turklāt bez augstprātības, cik jūtu), taču šāda diemžēl ir bijusi viņa vide un izpratne.
Ja Koscinkēvičs runā par to, lai arī latviešu valoda būtu futbola valoda, tad man tas ir saprotami, šāda lieta tiešām ir jāizceļ, cilvēki sāks domāt,
bet ja galvenais ir, lai futbolists laikā pasaka standartfrāzi, tad...
Piemēram, ja viņš būtu aptaujājis izlases futbolistu viedokli par divvalodību un, nedod Dievs, kāds būtu atbildējis, ka ir "par"
(man būtu patīkams pārsteigums, ja visi būtu "pret"), ko tad?

Vienīgi, Rudņevs šajā sakarā jau izpelnījās uzmanību ar "s" galotnes noņemšanu no uzvārda Polijā.
Man vienkārši nepatīk, ja tas atspoguļosies komentāros par parādīto sniegumu.
Zini, ja viņam būtu vienalga Latvijas līdzjutēju viedoklis, viņš arī Vācijā varēja atstāt bez galotnes (nekad neesmu sapratusi, kāpēc arī vārdam nenoņēma galotni, vai tad arī krieviski ir Artjoms?!). Un vai tikai nav tā, ka viņš nespēja iedomāties vai nepadomāja līdz galam, kādu ažiotāžu tas izraisīs. Bet no otras puses - neviens jau nestresotu par kaut kādu Sanmarīno līgas spēlētāju. Rudņevs ir viens no Latvijas top futbolistiem, tāpēc tāda sakāpināta reakcija. It kā savējais, bet ne līdz galam.

Lai gan, nu jau man vienalga. Neiemācīsies vācu valodu, dabūs iekšās no līdzjutējiem (un gan jau ne tikai), neiemācīsies spēlēt, komandā ilgi nepaliks.

Klau, pat, ja aptaujātu par divvalodību izlasē, nedomāju, ka, kādam krieviski atbildot un sakot, ka atbalsta latviešu valodu, tas šķiet nopietni. Drīzāk traģikomiski.

Bet kāpēc žurnālisti vienmēr intervē krievu valodā? To gan es nesaprotu. Protams, viņiem atbildēs tajā valodā, kurā jautā, un nekas nemainīsies.

     [+] [-]

, 2013-03-05 17:51, pirms 12 gadiem
Swordsman rakstīja: kalendārs ir ideāls, būšu ārkārtīgi pārsteigts, ja nebūšu 15, problēmām nevajadzētu būt. Tu tur baigi dod vaļā, skaties, ka netīšām nepārcelies uz 2. līgu!
Nu, feini, skatījos, ka komandas spēks arī aug.

Arī par to aizdomājos, bet šajā ziņā jābūt stingram.
Bet es ceru uz diviem četriniekiem, domāju, sponsori to novērtētu.

Ko saki par rītdienas spēli, es vēl neesmu izdomājis, mēģināt, vai koncētrēties uz spēli ar EVO. Lai gan tāpat 6 spēles tikai palikušas.

Gribēju šodien kādu menedžeri noskatīt, bet visi 100nieki salikti uz trešdienu.

     [+] [-]

, 2013-03-05 18:07, pirms 12 gadiem
alexy rakstīja: Viens Liels Cilvēks ir teicis, ka esot "šausmīgi daudz patiesību. Nojukt var, ja nav savējās". Es meklēju savējo, nevis kaut ko noliedzu.
Es netiku runājis par noliegšanu, bet gan par izzināšanu.

     [+] [-]

, 2013-03-05 18:18, pirms 12 gadiem
alexy rakstīja: Zini, ja viņam būtu vienalga Latvijas līdzjutēju viedoklis, viņš arī Vācijā varēja atstāt bez galotnes (nekad neesmu sapratusi, kāpēc arī vārdam nenoņēma galotni, vai tad arī krieviski ir Artjoms?!). Un vai tikai nav tā, ka viņš nespēja iedomāties vai nepadomāja līdz galam, kādu ažiotāžu tas izraisīs. Bet no otras puses - neviens jau nestresotu par kaut kādu Sanmarīno līgas spēlētāju. Rudņevs ir viens no Latvijas top futbolistiem, tāpēc tāda sakāpināta reakcija. It kā savējais, bet ne līdz galam.

Lai gan, nu jau man vienalga. Neiemācīsies vācu valodu, dabūs iekšās no līdzjutējiem (un gan jau ne tikai), neiemācīsies spēlēt, komandā ilgi nepaliks.

Klau, pat, ja aptaujātu par divvalodību izlasē, nedomāju, ka, kādam krieviski atbildot un sakot, ka atbalsta latviešu valodu, tas šķiet nopietni. Drīzāk traģikomiski.

Bet kāpēc žurnālisti vienmēr intervē krievu valodā? To gan es nesaprotu. Protams, viņiem atbildēs tajā valodā, kurā jautā, un nekas nemainīsies.
Par neiedomāšanos es jau teicu, tāda izpratne. Bet pēc šādas ažiotāžas nekāro, tad nebūtu pēc tā raksta izplatījis paziņojumu, lai nepārprot, kā arī ar burtu plātītos.

Par vācu valodu tas mani neuztrauc, ja plāno ilgāk spēlēt, droši vien vajadzēs un noderēs, bet viņš nav Vācijas izlases spēlētājs.

Piekrītu, par to traģikomismu tieši tā arī domāju, pieķerties vienam par to, ka viņš sarunā pateica to, ko cits izlases futbolists parāda darbos, man šķiet ne tikai dīvaini, bet tendenciozi.

     [+] [-]

, 2013-03-05 20:15, pirms 12 gadiem
nu nu swordī , bekses pellas khoa?!!!?

     [+] [-]

, 2013-03-05 20:48, pirms 12 gadiem
M9 rakstīja: Es netiku runājis par noliegšanu, bet gan par izzināšanu.
Nē, tas man nederēs. Būs jāmeklē kāds cits ceļš Dieva atrašanai (noticēšanai)

     [+] [-]

, 2013-03-05 20:49, pirms 12 gadiem
kurus atbalstīs neitrālie skatītāji? angļus vai portugālietes?
Hempo?

     [+] [-]

, 2013-03-05 20:59, pirms 12 gadiem
M9 rakstīja: Par neiedomāšanos es jau teicu, tāda izpratne. Bet pēc šādas ažiotāžas nekāro, tad nebūtu pēc tā raksta izplatījis paziņojumu, lai nepārprot, kā arī ar burtu plātītos.

Par vācu valodu tas mani neuztrauc, ja plāno ilgāk spēlēt, droši vien vajadzēs un noderēs, bet viņš nav Vācijas izlases spēlētājs.

Piekrītu, par to traģikomismu tieši tā arī domāju, pieķerties vienam par to, ka viņš sarunā pateica to, ko cits izlases futbolists parāda darbos, man šķiet ne tikai dīvaini, bet tendenciozi.
Mēs jau varam internetā bļaustīties, cik gribam, bet varbūt tieši šis atgadījums (ja pat izlases kapteinis reaģējis) kaut ko lēnām vērsīs uz latvisko pusi. Domāju, ka pie tik neveiksmīga PK atlases starta arī galvenajam trenerim būtu nedaudz jāpiedomā, kā panākt soli pretim latviešu futbola līdzjutējiem. Piedevām vēl, kad aizies spēlētāji ar latviešu vārdiem, uz ko tad aicinās uz spēlēm? Skatīties uz Sašām, Vitjām un Grišām?
Protams, Vācijā var iztikt arī ar krievu valodu, taču te runa jau būs asāk par respektu. Nav nemaz jābūt izlases spēlētājam, bet, ja grib spēlēt Vācijā, vācu valoda ir jāzina. Viņam, protams, vēl jānoturas komandā. Atgriežoties pie iepriekš teiktā, ja komandai ies labi, tad ok, bet, ja nē, viņš noteikti nebūs vilcējs, līdz ar to ....

     [+] [-]

, 2013-03-05 21:08, pirms 12 gadiem
Ciwenu Maueronho , bet rEal sukja tapejc esp ar Juantied !!

     [+] [-]

, 2013-03-05 21:27, pirms 12 gadiem
necienu Mourinju, necienu Real, nepatīk Fergusons ar MU, es par Turciju šovakar

     [+] [-]

, 2013-03-05 21:29, pirms 12 gadiem
Nu, nu, māšel, ko nu atkal te vērpj mums intrigas, ko?

     [+] [-]

, 2013-03-05 21:39, pirms 12 gadiem
kādas vēl intrigas? vai tas kāds pārsteigums, ka var nepatikt kādi 10 "top" klubi?
protams, Dortmundei arī jātiek tālāk, neprecīzi izteicos

     [+] [-]

, 2013-03-05 23:03, pirms 12 gadiem
alexy rakstīja: (nekad neesmu sapratusi, kāpēc arī vārdam nenoņēma galotni, vai tad arī krieviski ir Artjoms?!)
Uz krekla taču tikai uzvārds rakstīts, bet pasē ir tas, kas ir.

     [+] [-]

, 2013-03-05 23:15, pirms 12 gadiem
alexy rakstīja: Mēs jau varam internetā bļaustīties, cik gribam, bet varbūt tieši šis atgadījums (ja pat izlases kapteinis reaģējis) kaut ko lēnām vērsīs uz latvisko pusi. Domāju, ka pie tik neveiksmīga PK atlases starta arī galvenajam trenerim būtu nedaudz jāpiedomā, kā panākt soli pretim latviešu futbola līdzjutējiem. Piedevām vēl, kad aizies spēlētāji ar latviešu vārdiem, uz ko tad aicinās uz spēlēm? Skatīties uz Sašām, Vitjām un Grišām?
Protams, Vācijā var iztikt arī ar krievu valodu, taču te runa jau būs asāk par respektu. Nav nemaz jābūt izlases spēlētājam, bet, ja grib spēlēt Vācijā, vācu valoda ir jāzina. Viņam, protams, vēl jānoturas komandā. Atgriežoties pie iepriekš teiktā, ja komandai ies labi, tad ok, bet, ja nē, viņš noteikti nebūs vilcējs, līdz ar to ....
Vienīgi, ka precedents, tas gan.
Kāpēc gan lai latviešu uzvārdi aizietu? Manuprāt, izlase ir kļuvusi latviskāka, salīdzinot, piemēram, ar 2004.gada cikla un čempionāta modeli. Un zini, man šķiet, ja būtu uzvaras, sekotu līdzi arī Vitjām un Grišām, piemērs - tā paša gada kodols, nu, labi, golu sitējs bija "Māris", kaut kam tādam ir jābūt, tas noteikti vairumam patika.

     [+] [-]

, 2013-03-05 23:41, pirms 12 gadiem
es vnk nevaru, visu futbola klubu Tēvs tā brauc auzās kas vēl darīsies rītdien un Bayern spēles laikā

     [+] [-]

, 2013-03-06 07:07, pirms 12 gadiem
Kas tad bija, ko?

Nu, sveicu Sword, atjājāt Lielbritānijas kaņušņu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-06 19:17, pirms 12 gadiem
Swordsman rakstīja: nu es darītu tā,kā es jau dažkārt daru - pirmos 2 uz zems vai ļoti zems, tad trešajā, ja parādījušās izredzes, tad močīt kārtīgi. Citādi nav īsti jēga tērēties, tabulā tāpat viņu nenoķersi
Sākumā tā arī uzliku (ar zemu), bet turpināju skatīties citas spēles, kur viņš zaudējis un saliku uz normālu, mājas spēle tomēr jāizmanto. Būtībā, apgriezts variants, jo ja galīgi pēc pirmā, tad pāries uz ļoti zemu, bet tā ar normālu man tieši ir izredzes radīt sev variantus. Noķert nenoķeršu, runa ir par 2.vietas nosargāšanu, katrs punkts var noderēt.
Pēc spēles skatīšos, kas un kā, tiešraidi neskatos, ir arī šis tas darāms.

     [+] [-]

, 2013-03-06 22:47, pirms 12 gadiem
Man kedu nav, kedu nav,
Nav, Nav

Pagāja laiks, uzdāvināja man kedas. Tagad man IR! Tagad esmu Kedainis!
Kedainis, K-Kedainis, Kedainis, K-Kedainis
Ke-dai-nis