Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:120, Did:0, useCase: 3

"Chelsea" nenoņem spriedzi no "United"

Andris Liepa
Andris Liepa

"Chelsea" nenoņem spriedzi no "United"
Mihaels Ballaks un Frenks Lempards
Foto: AFP

Vakar pēdējā Anglijas Premjerlīgas 37. kārtas spēlē Londonas "Chelsea" izbraukumā ar 2:0 apspēlēja "Newcastle", tādējādi punktu skaita ziņā atkal panākot "Manchester United" futbolistus.

Tas nozīmē tikai to, ka "Chelsea" saglabā izredzes uz Anglijas čempionu titulu. Lai tā notiktu, "Chelsea" pēdējā kārtā (11. maijā) jāizcīna vairāk punktu nekā "United". "Chelsea" savā laukumā uzņems "Bolton", bet "Manchester United" viesos tiksies ar "Wigan". Ja pieņem, ka "Chelsea" izdarīs visu, kas tās spēkos un uzvarēs, tad "United", lai neizlaistu titulu no rokām, arī jāuzvar.

Vakardienas spēlē Ņūkāslā pirmās 60 minūtes aizritēja bez vārtu guvumiem, taču tad Mihaels Ballaks sita precīzi ar galvu pēc tam, kad centrējumu no soda sitiena izdarīja Didjē Drogba. Savukārt 82. minūtē ilgstošu "Chelsea" kombināciju ar vārtu guvumu noslēdza Florents Maludā, panākot galarezultātu šajā mačā - 2:0 "Chelsea" uzvara.

37. kārta (5. maijs)

Newcastle - Chelsea 0:2 (0:0) (Ballaks 60', Maluda 82')

Pēdējā, 38. kārta (11. maijs).

Birmingham - Blackburn
Chelsea - Bolton
Derby - Reading
Everton - Newcastle
Middlesbrough - Man City
Portsmouth - Fulham
Sunderland - Arsenal
Tottenham - Liverpool
West Ham - Aston Villa
Wigan - Man Utd

Anglijas Premjerlīgas tabula.

VietaKomandaSpēlesUzv.Neiz.Zaud.Vārtu att.Punkti
1."Manchester United"37266578:2284
2."Chelsea"37259364:2584
3."Arsenal"372311373:3180
4."Liverpool"372013464:2873
5."Everton"371881152:3262
6."Aston Villa"3716111069:4959
7."Blackburn Rovers"371513949:4458
8."Portsmouth"371691248:3957
9."Manchester City"3715101244:4555
10."West Ham United"371391540:4848
11."Tottenham Hotspur"3711131366:5946
12."Newcastle United"3711101644:6243
13."Wigan Athletic"3710101734:4940
14."Middlesbrough"379121635:5239
15."Sunderland"371162036:5839
16."Bolton"37991935:5336
17."Fulham"377121837:6033
18."Reading"37962237:6633
19."Birmingham City"377111942:6132
20."Derby"37182820:8511

Rezultatīvākie spēlētāji.

VietaSpēlētājsKomandaVārti
1.Ronaldu("Manchester United")30
2.Adebajors("Arsenal")24
3.Toress("Liverpool")23
4.Santakruzs("Blackburn")19
5.-7.Berbatovs("Tottenham Hotspur")15
5.-7.Bendžani("Portsmouth"/"Man City")15
5.-7.Kīns("Tottenham Hotspur")15
8.Tevezs("Manchester United")14
9.-10.Jakubu("Everton")13
9.-10.Kerjū("Aston Villa")13
11.-12.Defo("Portsmouth")12
11.-12.Rūnijs(''Manchester United'')12
13.-15.Džerards("Liverpool")11
13.-15.Anelka("Bolton"/"Chelsea")11
13.-15.Agbonlahors("Aston Villa")11

Izmantotie resursi:
premierleague.com

     [+] [-]

, 2013-02-13 11:19, pirms 12 gadiem
alexy rakstīja: Ticu domai, ka ir parak specigas lietas raksturaa, kas iedzimst, un to nevar izmainit ne ar kadu audzinashanu. Ka ari sliecos domat, ka ir kadi dazadu paaudzhu vienojoshi geeni (?), vecaku pieredze utml, kaut kas parmantojas talak. Mes ar draudzeni tiesi nesen par to diskutejam, kapec musu bernibaa berni dzivoja sveiki un veseli savaa nodabaa bez vecaaku uzraudzibas, bet musdienaas gandriz vai mirst, ieskrienot ar galvu apaljaa galda stuurii. Vai ari pilnigs pieklajibas, paklausibas trukums.

Neesmu par Gaskoina likstaam interesejusies, man joprojam janobriest Roberta Enkes gramatas izlasishanai. Tas notikums man iesita kaa ar bomi pa galvu, pie tam shii teema regulari atkal un atkal uzpeld Vacijas sabiedribaa.
Raksturs, reakcija uz situāciju, protams, ir nozīmīgi, bet... Tas, ja bērni (arī pieauguši) kaut ko dara tāpat kā vecāki (un runa nav tikai par galvas pakasīšanu konkrētā vietā, bet nozīmīgākiem lēmumiem), tad tas vēl ir diskutējami, vai tas notiek iedzimtības vai tomēr iemesla, ka dzīvots kopā, dēļ. Neesmu no tiem, kuri lielāko daļu noraksta uz iedzimtību. Protams, lai mēs spriestu, mums vajag zinātnisku pamatojumu, tikai nezinu, cik tālu viņi ar to tikuši.

Un tad kāpēc viens bērns bērnībā varējis droši spēlēties, bet viņa tagadējais bērns ļoti jāuzrauga, ja jau ir tāda pārmantojamība?
Bet vispār šim tāpat nepiekrītu, arī senāk bija bērni, no kuriem nevar aizgriezties, citādi viņi jau ir uzrāpušies uz kaut kā metra, pusotra augstumā. Un bērniem mājās tāpat jānodrošina drošu vidi (kāds es demagogs ), daudz runā par demogrāfiju, bet varbūt daļa cilvēku, nemaz pagaidām nav "droši" vecāki, šajā ziņā piekrītu bērnu ārstam Kļavam.

Vienīgais par iedzimtību - slīmības gan bērniem dažkārt tādas, par kurām iepriekš nevarētu iedomāties, ka tāda var būt jau mazam bērnam.

Tā grāmata sarakstīta pēc tā notikuma?

     [+] [-]

, 2013-02-13 11:20, pirms 12 gadiem
alexy rakstīja: labdienim vai Swordam?
Nu, kāpēc tad tā...

     [+] [-]

, 2013-02-13 11:24, pirms 12 gadiem
alexy rakstīja: Varbut vinji dereja
Uj, biju pavisam nesaprotošs, šo atbildi vakar nesapratu, bet jau slēdzu ārā, tikai no Sworda pieleca, bet nejūtos vainīgs, jo manas acis šo par nosaukumu neuztvēra rakstības dēļ.

     [+] [-]

, 2013-02-13 11:35, pirms 12 gadiem
Swordsman rakstīja: Nu tad jau noteikti izjaukšana jāliek. un viņš diezgan naski liek svarīgumus,tā ka es liktu normālu un 3.periodā uzlikt,ja zaudē ar 2 vai vairāk,tad ļoti zems.
Man bija doma, lai pret normālu ir normāls, tas it kā varot randomizēt rezultātu. Jo diez vai pat ar prettaktiku viesos metienu pārsvaru dabūšu. Man vēl jāpārdomā.

Jā, viņš tur ārdījies, bet tās tādas spēles, komandas tagad ir virs viņa, lai gan, uzvarot pamatlaikā, it kā varu viņu noķert. Es ceru, ka viņš vairāk par normālu neliks, viņam vēl piektdien ar vienu komandu būs, ko cīkstēties. Man ir doma, ja nu kas, 3.periodā likt uz augstu, ja jau es tik tālu būšu nospēlējis. Vēl jāparēķina enerģijas pēc tabulas.
Žēl, ka nevar uzlikt divus variantus pēc viena perioda - ja 0 vai -1, lai ceļ augšā, ja vairāk, lai laiž lejā.

     [+] [-]

, 2013-02-13 11:43, pirms 12 gadiem
Arī izlasīju recenziju, varbūt būtu interesanti, bet tas ir koks ar vismaz diviem galiem, es ceru, ka tur apskatīts vairāk par vienu. Bet mazliet atbaida tās tulkojumu lietas.
Un ka "normas definē vairākums" - lai vai kā ir ar normām, vispār valda mazākums, vairākums normām var pielāgoties, atzīt, bet, nez, vai definēt.

     [+] [-]

, 2013-02-13 12:18, pirms 12 gadiem
M9 rakstīja: Uj, biju pavisam nesaprotošs, šo atbildi vakar nesapratu, bet jau slēdzu ārā, tikai no Sworda pieleca, bet nejūtos vainīgs, jo manas acis šo par nosaukumu neuztvēra rakstības dēļ.
skaidrs, no shampja parak atri apreibst. Labi, sovakar dzersim viinu

     [+] [-]

, 2013-02-13 12:23, pirms 12 gadiem
M9 rakstīja: Arī izlasīju recenziju, varbūt būtu interesanti, bet tas ir koks ar vismaz diviem galiem, es ceru, ka tur apskatīts vairāk par vienu. Bet mazliet atbaida tās tulkojumu lietas.
Un ka "normas definē vairākums" - lai vai kā ir ar normām, vispār valda mazākums, vairākums normām var pielāgoties, atzīt, bet, nez, vai definēt.
neklausies Swordu un pasaki vinjam, ka vins nekada gadijumaa nedrikst lasit manis iecienitaas gramatas
man tagad nav isti laika, velak gramata bija sarezgita, tad nu kurs ko uztver par svarigako - sizetu vai konkreti sho bernu skatijumu uz pasauli.

     [+] [-]

, 2013-02-13 13:00, pirms 12 gadiem
alexy rakstīja: skaidrs, no shampja parak atri apreibst. Labi, sovakar dzersim viinu
Būtu pieticis ar pēdiņām.

     [+] [-]

, 2013-02-13 13:03, pirms 12 gadiem
alexy rakstīja: neklausies Swordu un pasaki vinjam, ka vins nekada gadijumaa nedrikst lasit manis iecienitaas gramatas
man tagad nav isti laika, velak gramata bija sarezgita, tad nu kurs ko uztver par svarigako - sizetu vai konkreti sho bernu skatijumu uz pasauli.
Kurā vietā, es taču lasīju recenziju.
Es domāju, ka viņš pats izlasīs.

     [+] [-]

, 2013-02-13 18:57, pirms 12 gadiem
(Ernests) Gulbis atklāj, ka atmetis smēķēšanu, dzeršanu ..

Ernests neslēpj, kāpēc viņam patīk Roterdama, jo tā esot vieta, kur ir legalizēta marihuana ..

     [+] [-]

, 2013-02-13 19:23, pirms 12 gadiem
M9 rakstīja: Raksturs, reakcija uz situāciju, protams, ir nozīmīgi, bet... Tas, ja bērni (arī pieauguši) kaut ko dara tāpat kā vecāki (un runa nav tikai par galvas pakasīšanu konkrētā vietā, bet nozīmīgākiem lēmumiem), tad tas vēl ir diskutējami, vai tas notiek iedzimtības vai tomēr iemesla, ka dzīvots kopā, dēļ. Neesmu no tiem, kuri lielāko daļu noraksta uz iedzimtību. Protams, lai mēs spriestu, mums vajag zinātnisku pamatojumu, tikai nezinu, cik tālu viņi ar to tikuši.

Un tad kāpēc viens bērns bērnībā varējis droši spēlēties, bet viņa tagadējais bērns ļoti jāuzrauga, ja jau ir tāda pārmantojamība?
Bet vispār šim tāpat nepiekrītu, arī senāk bija bērni, no kuriem nevar aizgriezties, citādi viņi jau ir uzrāpušies uz kaut kā metra, pusotra augstumā. Un bērniem mājās tāpat jānodrošina drošu vidi (kāds es demagogs ), daudz runā par demogrāfiju, bet varbūt daļa cilvēku, nemaz pagaidām nav "droši" vecāki, šajā ziņā piekrītu bērnu ārstam Kļavam.

Vienīgais par iedzimtību - slīmības gan bērniem dažkārt tādas, par kurām iepriekš nevarētu iedomāties, ka tāda var būt jau mazam bērnam.

Tā grāmata sarakstīta pēc tā notikuma?
Ja tik daudz kas no rakstura (iezimes, kas talak liek pamatu citam ipasibam utt.) neiedzimtu, cilvekiem dzives laikaa butu daudz vieglak mainities, pielagoties dazadiem apstakliem. Realitate? Tapat kaa tas var but, ka vieniem un tiem pasiem vecakiem var izaugt pavisam dazadi berni. Man viena no labakajam draudzenem ir jauna pedagoge, un vinja stasta, ka tas, kas sobrid notiek jau sakot ar mazakajam klasiteem, ir shausmas, nemaz nerunajot par 8.-9.klaseem un Rigas skolaam. Es jau gaaju pilnigi trakaa klasee, tacu mes bijaam interesanti traki, savus pigorus vienmer aspraatiigi izspelejot, un neviens pat nenaaca praataa kaut kadas pilnigi crazy lietas kaa sobrid, kas lasaams presee, piemeram (un ne jau visu mes uzzinam).

Mana doma nav visu novelt uz iedzimtibu, tikai noradit, ka taa var but milziga probleema ari kaartigaa gimenee ar kartigiem vecakiem, un ka mezhonjus ir arkartigi gruti izmainit.

Kaa Tu, piemeram, iedomajies "droshu" lauku maaju? Nav man statistikas, tacu lielakoties, cik raksta prese, tragedijas notiek pilsetaas, dzivokljos. Tie pashi etikji un esences, kur tad agraak tos glabaja?

Es noraadiiju, ka pasaule mainaas un lidz ar to lielai daljai no esosas paaudzes ir daudz kas kopigs, nevis no vecakiem (par visiem indigo vispar sviests. cik esmu lasijusi (ja tas vispar pastav), taa drizak butu nelaime, nevis kaut kas, ar ko lepoties). Bet smagaas bernu slimibas - pastav dazadas domas, kas par to atbildigs, tacu ne jau pashi berni, diemzel.

     [+] [-]

, 2013-02-13 19:25, pirms 12 gadiem
M9 rakstīja: Uj, biju pavisam nesaprotošs, šo atbildi vakar nesapratu, bet jau slēdzu ārā, tikai no Sworda pieleca, bet nejūtos vainīgs, jo manas acis šo par nosaukumu neuztvēra rakstības dēļ.
Kuri tad, Tavuprat, dereeja? Atvaino, ka neieliku pedinjas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-13 19:27, pirms 12 gadiem
M9 rakstīja: Būtu pieticis ar pēdiņām.
nope, sovakar izcila spele, vienu glaazi pa smuko drikst

     [+] [-]

, 2013-02-13 19:37, pirms 12 gadiem
M9 rakstīja: Kurā vietā, es taču lasīju recenziju.
Es domāju, ka viņš pats izlasīs.
Ja teema interesee, graamata ir loti laba, nojaushams, ka nedaudz autobiografiska. Loti specigi atteloti shie ipasie berni. Gramatu lasiju jau sen, sizetu gandriz vispar neatceros, tacu pecgarsa, taa joprojaam ir tik dziiva. Pirmkart, shie berni pasauli redz pilnigi citaam acim, citos limenjos, dimensijaas. Ja, ari es vienmer esmu zinajusi, ka pasaule nav taada, kadu to redzam, tacu 15-16 gadu vecumaa man neiedomatos eksperimenteet (neparprast, tie bija piemeri no dzives) ar ieklushanu "laika cilpaa" vai tamlidzigi, neatceros, kaa to deveja gramataa. Vai nu apstadinat vai paleninaat laiku. To vienkarsi nevar atstastit, taa "iesit" pa galvu tas, cik daudz mes patiesibaa neredzam un pat nespejam iedomaties, un ka parejie normaalie berni ir pat "parak normali".
Beigas laikam neizlasiju, gramata bija izpildijusi man savu uzdevumu jau ieprieks. Man vispar patik arpus ierastaa literatura, nevis kaut kadas salkanibas. Ari par klonetiem berniem lasiita speciga gramata.

     [+] [-]

, 2013-02-13 19:40, pirms 12 gadiem
spele ies pa TV Ezils noteikti noaardiisies ar hattrick jau mekleeju piemerotu viinu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-13 20:47, pirms 12 gadiem
Bļīīn, kas par spēli! Nezinot rezultātu, iesaku tiešraidē! Pirmajā periodā 4 uzbrukumos pēc kārtas vārti - 1:0, 1:1, 1:2, 2:2. Uzvaras vārti pēdējā minūtē, pēc PPM laika - 19 sekundes līdz beigām.

Svarīgumus nepārlika, bet tā bija viņa izvēle, jo taktiku mainījis, tātad klāt bija. Bet minimālā programma priekš 3 punktiem atkal izpildīta.
Starp citu, tabulā šo pašu spēlētāju noķēru, bet augstāk par 7.vietu nepacēlos, bet kas ir labi -

mums trijiem ir vienāds punktu skaits;
ir 8 punktu atrāviens no 8.vietas;
turklāt - šodien beidzās smaga spēļu sērija bez atelpas, turpmāk būs citādāks kalendārs.

Šodien ceru nopirkt sporta direktoru (jau noskatīju) un sākt nometni.

     [+] [-]

, 2013-02-13 20:49, pirms 12 gadiem
alexy rakstīja: nope, sovakar izcila spele, vienu glaazi pa smuko drikst
Priekā (pacēlu tējas krūzi)!

     [+] [-]

, 2013-02-13 21:17, pirms 12 gadiem
alexy rakstīja: Ja tik daudz kas no rakstura (iezimes, kas talak liek pamatu citam ipasibam utt.) neiedzimtu, cilvekiem dzives laikaa butu daudz vieglak mainities, pielagoties dazadiem apstakliem. Realitate? Tapat kaa tas var but, ka vieniem un tiem pasiem vecakiem var izaugt pavisam dazadi berni. Man viena no labakajam draudzenem ir jauna pedagoge, un vinja stasta, ka tas, kas sobrid notiek jau sakot ar mazakajam klasiteem, ir shausmas, nemaz nerunajot par 8.-9.klaseem un Rigas skolaam. Es jau gaaju pilnigi trakaa klasee, tacu mes bijaam interesanti traki, savus pigorus vienmer aspraatiigi izspelejot, un neviens pat nenaaca praataa kaut kadas pilnigi crazy lietas kaa sobrid, kas lasaams presee, piemeram (un ne jau visu mes uzzinam).

Mana doma nav visu novelt uz iedzimtibu, tikai noradit, ka taa var but milziga probleema ari kaartigaa gimenee ar kartigiem vecakiem, un ka mezhonjus ir arkartigi gruti izmainit.

Kaa Tu, piemeram, iedomajies "droshu" lauku maaju? Nav man statistikas, tacu lielakoties, cik raksta prese, tragedijas notiek pilsetaas, dzivokljos. Tie pashi etikji un esences, kur tad agraak tos glabaja?

Es noraadiiju, ka pasaule mainaas un lidz ar to lielai daljai no esosas paaudzes ir daudz kas kopigs, nevis no vecakiem (par visiem indigo vispar sviests. cik esmu lasijusi (ja tas vispar pastav), taa drizak butu nelaime, nevis kaut kas, ar ko lepoties). Bet smagaas bernu slimibas - pastav dazadas domas, kas par to atbildigs, tacu ne jau pashi berni, diemzel.
Par tiem bērniem skolā - ja vecāki var aiziet uz skolu un diskutēt, ka varbūt to Miķeļdienas tirdziņu kā "pagānisma" izpausmi skolā varbūt nevajadzētu rīkot, tad pa ko mēs vispār runājam.
Bet ar kliedzošajiem preses virsrakstiem iesaku neaizrauties un nepiesārņot prātu, pasaule nav tikai viens liels monstrs, tā ir vieta, kur tomēr dzīvot.

Par "mežonīgiem bērniem kārtīgās ģimenēs" - kā jau teicu, kaut kas varbūt nav kārtībā, droši vien tīri psiholoģiski.

Un visbeidzot par etiķi - kur turēja - atvērtu, uz galda, lai katrs var nogaršot.. Beidz, nu tā nav, ka tolaik varēja sazin ko mazam, staigāt sākušam bērnam atstāt pieejamu, kā arī turēt atvērtu logu, bet viņi tikai šajā paaudzē sākuši šīs lietas "pētīt". Cita lieta, ka ir jāspēj iedomāties dažādākās situācijas, kuru iespējamība jānovērš, piekrītu, tas ne vienmēr ir vienkārši.

     [+] [-]

, 2013-02-13 21:25, pirms 12 gadiem
alexy rakstīja: Kuri tad, Tavuprat, dereeja? Atvaino, ka neieliku pedinjas
Es nezinu, es vienkārši nesapratu un, taisoties prom, nepajautāju.
Ir jau labi.

     [+] [-]

, 2013-02-13 21:39, pirms 12 gadiem
Futbols ja mani nepalaidis pie TV, bus jaskatas Dortmunde

     [+] [-]

, 2013-02-13 21:39, pirms 12 gadiem
M9 rakstīja: Priekā (pacēlu tējas krūzi)!
tad Tu nepavisam ne?
';

     [+] [-]

, 2013-02-13 21:40, pirms 12 gadiem
man laikam paliks vairak ';

     [+] [-]

, 2013-02-13 21:44, pirms 12 gadiem
deretu aatrs MU hatrick un miers

     [+] [-]

, 2013-02-13 21:46, pirms 12 gadiem
alexy rakstīja: tad Tu nepavisam ne?
Šoreiz ne.

     [+] [-]

, 2013-02-13 21:49, pirms 12 gadiem
M9 rakstīja: Šoreiz ne.
tas ir raksturs

     [+] [-]

, 2013-02-13 21:53, pirms 12 gadiem
alexy rakstīja: tas ir raksturs
Ja noņemšu varoņa tēlu un atzīšos, ka neesmu vesels, tas arī ir raksturs, vai ne?

     [+] [-]

, 2013-02-13 23:47, pirms 12 gadiem
M9 rakstīja: Ja noņemšu varoņa tēlu un atzīšos, ka neesmu vesels, tas arī ir raksturs, vai ne?
Atteikties bija raksturs, bet shi atzishanaas gan vertejama kaa varoniba

     [+] [-]

, 2013-02-14 23:40, pirms 12 gadiem
Neticami, vakar uzvarēju arī HT kausa spēlē! Biju ticis šajā kārtā, taču abi vārtsargi "atslēgti" (aizvakar pat nopirku vietā par kādiem 60 000, spēlē tāpat bija 2,5 zvaigznes), sestdien pārdevu vadošo malējo pussargu (kamēr vēl var) un jaunu centra pussargu, kurš nupat kā varētu sākt pastiprināt vidējo līniju, bet tika trenēts pārdošanai. Ar šādu fonu tomēr izdevās, un pēc tam apskatījos sastāvus - neizskatījās slikti. Protams, kopā ar papildus apstākļiem - mājas spēle, laika apstākļi.

     [+] [-]

, 2013-02-14 23:41, pirms 12 gadiem
alexy rakstīja: Atteikties bija raksturs, bet shi atzishanaas gan vertejama kaa varoniba
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-15 13:35, pirms 12 gadiem
katastrofala vakardiena vaciesiem Eiropas ligaa bet nu vismaz 3 klubiem jatiek talak. ko tie krievi, zirga galju saeedushies?