Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:120, Did:0, useCase: 3

Eduardo saņem divu spēļu diskvalifikāciju

Andrejs Siliņš

Eduardo saņem divu spēļu diskvalifikāciju
Eduardo pēc vārtu guvuma
Foto: AP

Anglijas Premjerlīgas futbola kluba Londonas "Arsenal" uzbrucējs Eduardo saņēmis divu spēļu diskvalifikāciju, kas bija maksimālais soda lielums par tēlošanu UEFA Čempionu līgas kvalifikācijas turnīra mačā pret Glāzgovas "Celtic".

26. augusta Čempionu līgas izslēgšanas kārtas spēlē pirmajā puslaikā Eduardo soda laukumā simulēja pārkāpumu, kā rezultātā uz ''Celtic'' vārtiem tika piešķirts 11 metru soda sitiens, kuru pēc brīža arī realizēja pats simulants. Tas palīdzeja "Arsenal" izcīnīt uzvaru ar 3:1, bet divu spēļu summā ar 5:1 un tikt pamatturnīrā.

Skotijas kluba pussargs Massimo Donati pauda uzskatu, ka Eduardo par simulēšanu pelnījis sodu - diskvalifikāciju uz diviem mačiem. Klubs ieniedza lūgumu UEFA izskatīt attiecīgo situāciju un pieņemt attiecīgos lēmumus, ja patiešām Eduardo tēlojis.

UEFA pieņēma lēmumu izskatīt radušos situāciju un šodien paziņoja savu lēmumu. Maksimālais iespējamais sods bija divu nākamo maču diskvalifikācija, kas arī piešķirts. Līdz ar to brazīliešu uzbrucējs nepiedalīsies spēlēs 16. septembrī pret "Standard Liege" izbraukumā un 29. septembrī mājās pret "Olympiacos".

Izmantotie resursi:
bbc.com

1 2 38 komentāri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2009-09-01 20:51, pirms 15 gadiem
Malači... Tas bija šausmīgi,kā nosimulēja

  +8 [+] [-]

, 2009-09-01 20:53, pirms 15 gadiem
Cerams sapratīs, un tā vairs nedarīs. Tas gols pilnībā sagrāva Celtic. Nesaku ka biju par Celtic, vai Arsenal, bet tas nebija glīti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2009-09-01 20:55, pirms 15 gadiem
varu teikt tikai vienu- jaa daivs tur bija neparprotams un neapstridams, bet ja vinu soda, tad ludzu no si briza ari turpmak ta dariet un sodien visus parejos...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-09-01 21:02, pirms 15 gadiem
ta viņam vajag

  +2 [+] [-]

, 2009-09-01 21:05, pirms 15 gadiem
Mean Machine 24 rakstīja: Cerams sapratīs, un tā vairs nedarīs. Tas gols pilnībā sagrāva Celtic. Nesaku ka biju par Celtic, vai Arsenal, bet tas nebija glīti.
Bet Celtic tāpat nebija variantu tikt tālāk!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-01 21:22, pirms 15 gadiem
Latinosi kopš bērnības ir macīti simulēt, viņus treneri lama par to: "pret tevi tacu izdarīja pārkāpumu, kapēc tu paliki kājās"

     [+] [-]

, 2009-09-01 21:24, pirms 15 gadiem
Nu tad turpmāk visiem pēc kārtas. Nebūtu jau slikti, ja vismaz daļēji izskaustu simulācijas.
No otras puses, UEFA ir diezgan spēcīgi iepērušies ar šo gadījumu, jo tagad visi, kam nebūs slinkums, sūdzēsies, kad ienāks prātā.

  -3 [+] [-]

, 2009-09-01 21:28, pirms 15 gadiem
ko izdarīja eduardo un ko dara ronaldo(drogba ar) ir 2dažādas lietas.. Eduardo te vnk nosimulēja,nebija ne kontakta,pat pieskāriena ne,savukārt rondaldo mēdz pie mazākā kontakta nokrist(daivot)..ir neliela starpiiba, jo daivs neizskataas tik pretiigi,jo vismaz kautkaads kontakts ir.. un pēc spēles Tu vari attaisnot sevi,ka tomēr neliels kontakts bija,kursh tevi nogāza no kājām,savukārt eduardo nevar attaisnot sevi!! ronaldo daivoja daudz,bet,ka šitā smiluēja nebiju redzējis.. ja kāds ir,atsūtiet linku,kur viņš šādā veidā buutu nopelnijis pendeli

neattaisnoju ronaldo,vnk daži nesaprot starpību.. tīrā simulācija priekš manis tomēr ir pretīgāka nekā neskaitāmie ronaldo(drogbas) daivi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-09-01 21:43, pirms 15 gadiem
Jānis,Juris un Valdis rakstīja: youtube.com: YouTube - Ronaldo Dive

Ar neko nav labāks. Tik atšķirība tāda, ka tiesnesis neuzķērās.
nevelos vinu aizstavet bet tur tiesam nebija soda laukuma un nebija nepamatotas pendeles un savu dzelteno vins dabuja pelniti

     [+] [-]

, 2009-09-01 21:45, pirms 15 gadiem
A kāda starpība starp kontakta pārspīlēšanu un tīru daivu? Vienīgi izskatās drusku citādāk.
Jo majo, nestāstiet, ka ~1,90 gari un atlētiski sportisti - Drogba, Toni, Adrianu bieži redzēts netikums - krīt nokautā no viegla pieskāriena.

  -1 [+] [-]

, 2009-09-01 21:47, pirms 15 gadiem
And the party can continue!

Arsenal have submitted a 19-page defence to UEFA over what they call a 'flawed' decision in the charging of striker Eduardo da Silva for "deceiving the referee".

  -2 [+] [-]

, 2009-09-01 21:51, pirms 15 gadiem
Wayne's world, Wayne's world!

youtube.com: YouTube - Wayne Rooney The Diving Shrek
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-01 22:18, pirms 15 gadiem
lai ko saka citi, es palieku pie sava... tas nebija vajadzīgs...
spēles situācija, nu jā nosimulēja... piekrītu, bet kas tagad? jebkurā spēlē par katru mazāko simulāciju prasīs lai diskvalificē??

     [+] [-]

, 2009-09-01 22:27, pirms 15 gadiem
prieks. simulanti ir jāsoda.

  -1 [+] [-]

, 2009-09-01 22:28, pirms 15 gadiem
Gunner rakstīja: Wayne's world, Wayne's world!

http://www.youtube.com/watch?v=w2FilSIGfCo&eurl=
http://www.youtube.com/watch?v=FC73gOa11rU

ilgi velies sito turpinat un Rūniju par daiveri uzskatit toc nav normali un Tevis ievietotaja video pirmajos momentos bija saskare, protams, nejau milziga bet bija...

  -1 [+] [-]

, 2009-09-01 22:31, pirms 15 gadiem
man patīk,ka arsenal fani uzreiz video liek ar mu speletaajiem
nu es domāju par ruunijus video.. nee nu labs,pa visu karjeru salasiitie 4daivi
es vnk saku,ka pelniiti iedeva uz 2spēlēm.. ne jau tapeec,ka no arsenal vins ir,bet tapeec,ka necieshu simulaaciju,tieshi tapeec biju prieciigs,ka ronaldo aizgāja,jo pat buudams mu atbalstiitaajs, nu nepatika,ka vislaik kriit.. to pashu varu teikt par drogba un vapersijs aii labs daivotājs... loti ceru,ka dos par šādiem daiviem sodiis visus vienādi.. un savējos es pat kritižeju vairāk,jo ne jau tapeec par vinjiem fanoju,lai skatiities kaa vinji kriit! Iepatikās Mu delj taada dzeka kaa kiins,kurs laikam vaardu simulaacija nezin

     [+] [-]

, 2009-09-01 22:37, pirms 15 gadiem
Tad arī Rūnijam par kritienu pret Arsenal, kur iedeva pendeli, ir jāsaņem sods. VIņš krita vēl pirms Almunia viņam pieskārās. twitter.com

  -1 [+] [-]

, 2009-09-01 22:39, pirms 15 gadiem
svitlovs rakstīja: Tad arī Rūnijam par kritienu pret Arsenal, kur iedeva pendeli, ir jāsaņem sods. VIņš krita vēl pirms Almunia viņam pieskārās. http://twitter.com/Futbols11
http://www.youtube.com/watch?v=FC73gOa11rU

     [+] [-]

, 2009-09-01 22:44, pirms 15 gadiem
rezervists rakstīja: http://www.youtube.com/watch?v=FC73gOa11rU
Vienīgais, kas atšķir Rūnija epizodi no Eduardo epizodes, ir tas, ka Borucam pietika meistarības un izveicības izvairīties no uzbrucēja. Paskaties, kur Rūnijs bumbu aizsita, ņefig aiz vārtu līnijas, viņam tā vairs nebija vajadzīga, jo galvenais bija tūlīt sagaidāmā sadursme ar vārtsargu. Almunjas vaina par nākšanu laukā no vārtiem un sadursmi, bet ideju tas nemaina.

  -1 [+] [-]

, 2009-09-01 22:44, pirms 15 gadiem
Pa visu karjeru salasiitais viens Dudu daivs! Lol!

  -2 [+] [-]

, 2009-09-01 22:48, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Vienīgais, kas atšķir Rūnija epizodi no Eduardo epizodes, ir tas, ka Borucam pietika meistarības un izveicības izvairīties no uzbrucēja. Paskaties, kur Rūnijs bumbu aizsita, ņefig aiz vārtu līnijas, viņam tā vairs nebija vajadzīga, jo galvenais bija tūlīt sagaidāmā sadursme ar vārtsargu. Almunjas vaina par nākšanu laukā no vārtiem un sadursmi, bet ideju tas nemaina.
Ajj, ko tur vairs! Neaizskaramais United, neaizskaramais Old Trafford! Piedodiet, ka aizskaaru juusu nervus Man Ures fani! Cheers, keep on diving!

And the great thing is that he's English!
youtube.com: YouTube - Wayne Rooney - The great thing is...

     [+] [-]

, 2009-09-01 22:52, pirms 15 gadiem
ak dievs - ko juus njematies? kuram gan futbolistam kaadreiz negadaas nosimuleet?? ne jau vinsh taa dara regulaari - vienu reizi sanaaca un sodu sanjeema un viss...

  -1 [+] [-]

, 2009-09-01 22:59, pirms 15 gadiem
vo vo.. gunner ko tu gribi pierādīt? ka arsenals speletaaji nedaivo,bet mu daivo? visi daivo pa laikam,cits mazāk,cits biezāk.. vai ka eduardo nepamatoti apvaino? ruunijs no daivotu taapat,es buutu pirmais kurs gribeetu lai vins buutu sodiits(protams manas domas maz ko mainiitu) neredzu iemeslu strideeties vai meeriities kurs lielaakais daivers

  +2 [+] [-]

, 2009-09-01 23:06, pirms 15 gadiem
arca4 rakstīja: vo vo.. gunner ko tu gribi pierādīt? ka arsenals speletaaji nedaivo,bet mu daivo? visi daivo pa laikam,cits mazāk,cits biezāk.. vai ka eduardo nepamatoti apvaino? ruunijs no daivotu taapat,es buutu pirmais kurs gribeetu lai vins buutu sodiits(protams manas domas maz ko mainiitu) neredzu iemeslu strideeties vai meeriities kurs lielaakais daivers
Nee! Ka daivo gan vieni, gan otri un arii jaasoda gan vieni, gan otri. Simple!

Nevis - soda vienu un turpinam dziivot kaa liidz shim! Naakoshajaa dienaa peec Eduardo, A. Youngs Eiropas liigaa nodaivoja divreiz (vismaz viena bija pendele) un kaads sheit par to maz ir dzirdeejis? (ja neskaita taas reizes, no maniim ) Shaubos!

Redzi tagad kur taa probleema? Viens izcelts, paareejie turpina dziivot neskarti. Ja sodam, tad sodam arii paareejos, vai vismaz meegjinam to dariit. Neizskataas, ka pat tik daudz grasaas dariit!

     [+] [-]

, 2009-09-01 23:13, pirms 15 gadiem
Gunner rakstīja: Ajj, ko tur vairs! Neaizskaramais United, neaizskaramais Old Trafford! Piedodiet, ka aizskaaru juusu nervus Man Ures fani! Cheers, keep on diving!

And the great thing is that he's English!
http://www.youtube.com/watch?v=O0UdpLNiD-o&eurl=
http://www.youtube.com/watch?v=fSyjZB2osDw&feature=related

     [+] [-]

, 2009-09-01 23:18, pirms 15 gadiem
Gunner rakstīja: Ajj, ko tur vairs! Neaizskaramais United, neaizskaramais Old Trafford! Piedodiet, ka aizskaaru juusu nervus Man Ures fani! Cheers, keep on diving!

And the great thing is that he's English!
http://www.youtube.com/watch?v=O0UdpLNiD-o&eurl=
Padomaa - Tu esi tiesnesis.Tu skrien, veero, kas notiek, un peekshni notiek shis.Tev nav laika domaat, jo jaariikojas peec noteikumiem - saskare bija, Almunia bija nowhere near bumbai un viss!Pendele, nav divu domu.

  -1 [+] [-]

, 2009-09-01 23:19, pirms 15 gadiem
arca4 rakstīja: vo vo.. gunner ko tu gribi pierādīt? ka arsenals speletaaji nedaivo,bet mu daivo? visi daivo pa laikam,cits mazāk,cits biezāk.. vai ka eduardo nepamatoti apvaino? ruunijs no daivotu taapat,es buutu pirmais kurs gribeetu lai vins buutu sodiits(protams manas domas maz ko mainiitu) neredzu iemeslu strideeties vai meeriities kurs lielaakais daivers
Nē, nekas nav jāpierāda!
Nevienu brīdi neesmu aizstāvējis Eduardu, jo tas, ko viņš izdarīja, bija pretīgi. Bet tikpat pretīgi ir arī, kad Toni, Adrianu vai Drogba, 1,90 gari kuiļi, krīt zemē pie mazākā pieskāriena. Viņi tiesnešus un līdzjutējus uzskata par muļķiem? Attaisnojums "bija kontakts" tādā gadījumā ir tīrākā liekulība. Tad varbūt vispār aizliedzam kontaktu futbolā un aizsargi uzbrucējiem tuvāk par metru nedrīkst klāt nākt?
Vnk Eduardu tagad klūp virsū, it kā viņš būtu tas vienīgais simulants. Atceries, ko kameras rādīja tieši pēc Rūnija pendeles piešķiršanas? Eduardu uz rezervistu soliņa. Visi klūp viņam virsū, kaut gan reāli ir tā, kā rakstīji - retais to nedara. Tagad pēc šī gadījuma UEFA būs jāievēro konsekvence un jāsoda visi simulanti. Futbola līdzjutēji no tā tikai iegūs.

     [+] [-]

, 2009-09-01 23:19, pirms 15 gadiem
Gunner rakstīja: Nee! Ka daivo gan vieni, gan otri un arii jaasoda gan vieni, gan otri. Simple!

Nevis - soda vienu un turpinam dziivot kaa liidz shim! Naakoshajaa dienaa peec Eduardo, A. Youngs Eiropas liigaa nodaivoja divreiz (vismaz viena bija pendele) un kaads sheit par to maz ir dzirdeejis? (ja neskaita taas reizes, no maniim ) Shaubos!

Redzi tagad kur taa probleema? Viens izcelts, paareejie turpina dziivot neskarti. Ja sodam, tad sodam arii paareejos, vai vismaz meegjinam to dariit. Neizskataas, ka pat tik daudz grasaas dariit!
Bet neesmu kkaa dzirdeejis, ka citi iesniegtu baigos protestus izskatiishanai!Uz priekshu!Lai vini taa dara, tad arii sodi buus!

     [+] [-]

, 2009-09-01 23:21, pirms 15 gadiem
Gunner rakstīja: Nee! Ka daivo gan vieni, gan otri un arii jaasoda gan vieni, gan otri. Simple!
Nevis - soda vienu un turpinam dziivot kaa liidz shim! Naakoshajaa dienaa peec Eduardo, A. Youngs Eiropas liigaa nodaivoja divreiz (vismaz viena bija pendele) un kaads sheit par to maz ir dzirdeejis? (ja neskaita taas reizes, no maniim ) Shaubos!
Redzi tagad kur taa probleema? Viens izcelts, paareejie turpina dziivot neskarti. Ja sodam, tad sodam arii paareejos, vai vismaz meegjinam to dariit. Neizskataas, ka pat tik daudz grasaas dariit!
Nu kad visu normāli paskaidroji,tad lieliski sapratu! Pilnība piekrītu,ka jāsoda visi vienādi vai tur simulē eduardo vai ronaldo.. un domāju,ka tagad ir pēc kā vadīties,gan uefa gan speleetaajiem... un looti labi,ka tas notika tādā spēlē kur jau viss bija izskirts(briinumi notiek,bet nu reaali celtic izredzes nebija) Bet ir otra problēma.. ok sodiis uz 2speleem tos kuri nokrita soda laukumā un dabujushi pendeli,bet ko dariit ar tiem kuri speeles laikaa vislaik kriit centraanu vaardu sakot aarpus soda laukuma,par jebkuru daivu dot taadu pashu sodu,logiski,ka ne,tapeec,domaaju,kaa daivoja taa daivos,otrs varbuut tagad padomaas vai krist soda laukumaa tik teatraali,bet meiginaas aizkerties kaadam aiz kaajas..diemzeel,bet domaaju,ka nekas nemainiisies

  -1 [+] [-]

, 2009-09-01 23:26, pirms 15 gadiem
Uz gadu vajadzēja, lai viņam līdzīgie nedomā šitādu sūdu atkārtot...

youtube.com: YouTube - Eduardo's Dive (HQ)
1 2 38 komentāri