Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2, Did:0, useCase: 3

Labakie uzbrukosha tipa pussargi EPL!

Ir aizvaditas 3 kartas Premjerliga un mes varam jau diezgan droshi runat,kuri tad bus labakie uzbrukosha tipa pussargi sezona kopuma.Ir savas vilshanas,ir ari savi parsteigumi.

TOP 10 - labakie

1.Modric - liela mera pateicoties tieshi vinam Spurs ir tur,kur vini ir.Ne par velti MU ir pamanijushi vina sniegumu.Nedaudz pietruxt,lai atklatu savu vartu kontu shai sezona,bet izskatas,ka ilgi nebus jagaida.

2.Lennon - otrs Spurs motors,kurs pats gust vartus un apgada ar arsenalu abus super uzbrucejus.Neapturams sava flanga.

3.Gerard - pieredzejushais aizsargs rada ljoti stabilu un rezultativu speli,ko nevaretu teikt par vina partneriem.Pats gust vartus un rezultativi piespele partneriem.

4.Hunt - lieliska atgrieshanas premjerliga ar 2 vartiem trijas speles,var teikt,ka uz saviem pleciem izness sho patiesiba vajo komandu.

5.Noble - lielisks sezonas sakums vinam,bet ne komandai,varetu teikt,ka neliels parsteigums vina produktiva spele.

6.Lampards - ka vienmer lielisks un neiztrukstosh Chelsea uzbrukoshaja modeli,prasas labaka momentu realizacija.Piespeles kaa vienmer limenei.

7.Fabregas - fantastisks sezonas sakums bez sekojosha turpinajuma,bet tik un taa parliecinoshi labakais pussargs sava komanda.

8.Wright-Philips - pec blavas pagajushas sezonas atgriezies vajadzigaja kvalitate un, ja ta turpinas bus viens no labakajiem EPL mid.

9.Valencia - ljoti atri iekljavies MU uzbrukoshaja modeli,ari perspektive var but viens no komandas lideriem.

10.Malbranque - ir tiesh ''vaininieks'' pie lieliska sezonas sakuma,rezultativas piespeles un lieliska spele aizsardziba.

TOP5 - izgashanas.

1.Arshavin - lai ari,cik ljoti shis speletajs patik dazhiem faniem,diemzhel,vina sniegums neatbilst isti EPL augstajam limenim un pagajueshas sezonas uzplaiksnijums ir saistits gan ar veixmes faktoru,gan ar zvaigzhnju pareizu stavokli debesis,nekas vairak.Bet par to jau pilnas avizes,neizpludishu..Kaa,lai neatceras musu Stolcera rezultativo sniegumu kreivijas premjeliga,kam turpinajums nesekoja un puisis no banana vairs laukuma ta ari neatgriezas...

2.Cahil - ierastais komandas lideris rada ljoti blavu sniegumu un attieciga vieta ir komandai EPL tabula.

3.Turpina lejupslidi sava izaugsme,jau otro gadu ir galigi vajsh,no vina speles ir atkarigi komandas rezultati un tie nav tie labakie,ari pati spele ir bezzobaina.

4.Richardson - no vina tika gaidits vairak,pagaidam ne pats gust vartus,ne atdod rezultativas piespeles.

5.Utaka - gauzham nevarigs izskatas vina sniegums,laika,kad lidera vieta,tik, vajaja komanda ir briva.

Bimbambols

     [+] [-]

, 2009-08-26 19:44, pirms 15 gadiem
Atis Sēklinieks rakstīja: Tas,ko vins var ir tikai Tava fantazija,nevienu golu vins nav iesitis un NEVIENU piespeli nav iedevis(nezinu kopsh,kura laika shtanga skaitas piespele,oficiali tadas nav!)Vins nav izdarijis neko njemot vera,cik daudz varti tika guti,nepiedalijas vins ar rezultativitati neviena,pat klat njemot Celtic speli.

Protams,ka nejau viens Cahil ir vainojams pie tadiem rezultatiem,bet vins kaa komandas lideris neizdarija neko,punkts.

Par Gamst es jau uzsveru,ka vins turpina pagajusha sezona iesakto lejupslidi!LOL!!Aizpagajushogad vinam bij spidosha sezona,LOL.

Ja esi redzejis Portsmouth speles tad redzeji,ka vins spele kaa pussargs zem uzbruceja.

Nesaprotu,prichom tut Robinjo??LoL

Ja nebutu Jangam spidosha pedeja spele vins ari butu pie neveiksminiekiem,Lol!
nu ja vinsh piedalitos pie citu vartu gushanas vai gutu vartus tad Arsenal vispar abas speles ar 10:1 vinnetu, ta jau nenotiek

a ko Cahillam vajadzeja izdarit-sadot pa muti komandas biedriem gerbtuves?

ja? veseli 4 varti sezonas izskanja? ta sezona bija lieliska Davidam Bentlijam un Santa Kruzam ne jau Gamstam

aga, vini tur mainas speles gaita ar Piquionne vai spele uz vienas linijas

Robinho lieliski uzsaku sezonu, atpelna naudu pilna mera? vai tu vinju neuzskati par pussargu, nesapratu

Jangam ta bija spidosha spele? vinsh tur visu speli mocijas, ja taja spele ari atzimet kadu no AV tad noteikti Reo-Coker, gan aizsardziba izcili nospeleja, gan aktivi uzbrukumiem piesledzas

     [+] [-]

, 2009-08-26 19:46, pirms 15 gadiem
Atis Sēklinieks rakstīja: Piekritu,Loli,bet tad ari sastadi savu topu un es vareshu tieshi tapet ari tevi pabakstit,lol
es jau ari sastadiju, ja tu neredziji un esmu atklats diskusijam un kritiku uztveru normali ja ta ir konstruktiva
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-08-26 20:10, pirms 15 gadiem
Atis Sēklinieks rakstīja: Nav laika isti tagad diskutet,jaskatas sporta veids Nr1 Latvija - basketbols.

P.S Robinjo ir tomer pieskaitams pie uzbrucejiem ,City modeli.
nu tad ari Arshavinu pieskait pie uzbrucejiem, jo pozicija ir viena ta pati un bus miers un nebus sho diskusiju par izgashanos

  +9 [+] [-]

, 2009-08-26 20:32, pirms 15 gadiem
Autoram laikam ir ļoti izteiktas analizatora spējas, citādi neņemtos pēc aizvadītajām 2 (!) spēlēm izteikt vērtējumu par izgāšanos/izdošanos.

Diufam arī bija dažas labas spēles 2002. gada PČ, Barošam - 2004. g. EČ. Ko šie spēlētāji ir ilgtermiņā panākuši? Pēc pāris labām spēlēm nevar neko pateikt. Nuja, vieglāk ir izdarīt aiz matiem pievilktus secinājumus.

Kaut ko jēdzigu par individuālo un komandu sniegumu varbūt varēs pateikt tikai pēc 10 spēlēm, bet nopietni par sezonu var runāt, kad tā ir beigusies.

Vienā komentārā autors izsakās, ka nevērtē pēc goliem un piespēlēm, otrajā argumentē ar to, ka spēlētājs neko nav izdarījis, jo nav iesitis vārtus un nav atdevis piespēles - tad izdomā, pēc kā īsti vērtē!

Šķiet, ka vienīgais autora komentēšanas mērķis, tāpat kā viņa iepriekšējam nikam Bimbim ir nolikt konkrētu spēlētāju, tā provocējot šī spēlētāja cienītājus un piesaistot sev uzmanību. Come on, vai tiešām nav nekā, ar ko uzmanību sev piesaistīt reālajā dzīvē, ka šādi jātērē savs un citu laiks?

Pie tam, tāpat kā bimbis basketbola sadaļā, arī tagad autors ir imūns pret jebkādu argumentāciju un turpina malt savu tēmu. Tieši tāpēc no viņa nevajadzētu ņemt nopietni pat viedokli par tēmu "vai bumba ir apaļa", jo viņš ir uzmanības meklētājs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-08-26 20:45, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Vienā komentārā autors izsakās, ka nevērtē pēc goliem un piespēlēm, otrajā argumentē ar to, ka spēlētājs neko nav izdarījis, jo nav iesitis vārtus un nav atdevis piespēles - tad izdomā, pēc kā īsti vērtē!
Jā, te es arī piedūros.
Centās jau baigi tēlot un analizēt, bet beigās tomēr nošāva greizi un iekrita. heh

  +2 [+] [-]

, 2009-08-26 20:56, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Šķiet, ka vienīgais autora komentēšanas mērķis, tāpat kā viņa iepriekšējam nikam Bimbim ir nolikt konkrētu spēlētāju, tā provocējot šī spēlētāja cienītājus un piesaistot sev uzmanību. Come on, vai tiešām nav nekā, ar ko uzmanību sev piesaistīt reālajā dzīvē, ka šādi jātērē savs un citu laiks?
Desmitniekā! Vispār ļoti spēcīgs un precīzs komentārs march'am padevās. Ne pirmais, ne pēdējais, gan.

  +3 [+] [-]

, 2009-08-26 21:09, pirms 15 gadiem
Taapeec pagodinaasim savu daargo draugu, uziesim uz vinja profila un nospiediisim "ignoreet lietotaaju"!

  -1 [+] [-]

, 2009-08-26 21:46, pirms 15 gadiem
Par Aršavinu piekrītu, diemžēl viņš pirmajās spēlēs ir tāds floops

  -3 [+] [-]

, 2009-08-26 21:46, pirms 15 gadiem
Visā visumā sakarīgs tops tikai nepiekrītu par Džerardu un Lempardu.

  -2 [+] [-]

, 2009-08-26 22:20, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Autoram laikam ir ļoti izteiktas analizatora spējas, citādi neņemtos pēc aizvadītajām 2 (!) spēlēm izteikt vērtējumu par izgāšanos/izdošanos.

Diufam arī bija dažas labas spēles 2002. gada PČ, Barošam - 2004. g. EČ. Ko šie spēlētāji ir ilgtermiņā panākuši? Pēc pāris labām spēlēm nevar neko pateikt. Nuja, vieglāk ir izdarīt aiz matiem pievilktus secinājumus.

Kaut ko jēdzigu par individuālo un komandu sniegumu varbūt varēs pateikt tikai pēc 10 spēlēm, bet nopietni par sezonu var runāt, kad tā ir beigusies.

Vienā komentārā autors izsakās, ka nevērtē pēc goliem un piespēlēm, otrajā argumentē ar to, ka spēlētājs neko nav izdarījis, jo nav iesitis vārtus un nav atdevis piespēles - tad izdomā, pēc kā īsti vērtē!

Šķiet, ka vienīgais autora komentēšanas mērķis, tāpat kā viņa iepriekšējam nikam Bimbim ir nolikt konkrētu spēlētāju, tā provocējot šī spēlētāja cienītājus un piesaistot sev uzmanību. Come on, vai tiešām nav nekā, ar ko uzmanību sev piesaistīt reālajā dzīvē, ka šādi jātērē savs un citu laiks?

Pie tam, tāpat kā bimbis basketbola sadaļā, arī tagad autors ir imūns pret jebkādu argumentāciju un turpina malt savu tēmu. Tieši tāpēc no viņa nevajadzētu ņemt nopietni pat viedokli par tēmu "vai bumba ir apaļa", jo viņš ir uzmanības meklētājs.
Neko jau klaji nepareizu viņš uzrakstījis nav, tiesa, pārsteidzīgi izdarīt vēl secinājumus. Uz šo brīdi ir spēlētāji, kuri pārsteidz pozitīvi un ir tie, kuri nav formā un spēle nevedas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-08-27 00:30, pirms 15 gadiem
Atkal bimbambols huiņu dzen. Spējīgs demagogs, kas nepšaubāmi, bimbambols ir, pat nezinot gandrīz neko, 5 minūtēs var uzrakstīt "rakstu", kurš no malas izskatīsies, kā sakarīgs viedoklis. Bet cilvēks kuram ir saujiņa zināšanu, 5 minūtēs var uzrakstīt rakstu, kurš izskatīsies ļoti sakarīgs. Pašlaik jūs vērtējat nevis bimbambola viedokli, bet gan viņa sameklēto informāciju kura tika radīta caur demagoģijas prizmu. Attopieties ļaudis, šim džekam nav gandrīz nekādu zināšanu viņam ir tikai spējas demagoģijā. Es zinu ko runāju, vienu laiku es pats biju tāds, kā bimbis, tiesa ar diezgan vispusīgām, bet ne padziļinātām zināšanām. Ir veigli manipulēt ar sauju informācijas, ja ir attiecīgas spējas.

     [+] [-]

, 2009-08-27 00:55, pirms 15 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Atkal bimbambols huiņu dzen. Spējīgs demagogs, kas nepšaubāmi, bimbambols ir, pat nezinot gandrīz neko, 5 minūtēs var uzrakstīt "rakstu", kurš no malas izskatīsies, kā sakarīgs viedoklis. Bet cilvēks kuram ir saujiņa zināšanu, 5 minūtēs var uzrakstīt rakstu, kurš izskatīsies ļoti sakarīgs. Pašlaik jūs vērtējat nevis bimbambola viedokli, bet gan viņa sameklēto informāciju kura tika radīta caur demagoģijas prizmu. Attopieties ļaudis, šim džekam nav gandrīz nekādu zināšanu viņam ir tikai spējas demagoģijā. Es zinu ko runāju, vienu laiku es pats biju tāds, kā bimbis, tiesa ar diezgan vispusīgām, bet ne padziļinātām zināšanām. Ir veigli manipulēt ar sauju informācijas, ja ir attiecīgas spējas.
Da viņā klausīties ir stulbi

     [+] [-]

, 2009-08-27 00:56, pirms 15 gadiem
Atis Sēklinieks rakstīja: Esmu tas pats Bimbambols.
Varēji arī to neteikt,moš kāds tevī ieklausītos tad
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-08-27 10:51, pirms 15 gadiem
Atis Sēklinieks rakstīja: Ja,Tev butu,kaut uz pusi tik daudz zinashanu kaa man,esi laipni lugts oponet pie katra manis uzrakstita Topa punkta.Bet taka shaubos pa to,ka esi redzejis vismaz vienu EPL speli,vari nemaz nesakt.
Tavām aplamībām pat nav vērts sākt oponēt, lieka laika tērēšana, jo tevi tāpat neinteresē argumentēta diskusija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-27 22:47, pirms 15 gadiem
Gunner rakstīja: Taapeec pagodinaasim savu daargo draugu, uziesim uz vinja profila un nospiediisim "ignoreet lietotaaju"!
Jau sen ir izdarīts

     [+] [-]

, 2009-08-27 22:56, pirms 15 gadiem
Eh, kā es tomēr briesmīgi vēlētos uzzināt, kas tas tāds Bimbambols ir? Pensionārs? Bezdarbnieks? Sētnieks? Tvaika ielas iedzīvotājs? Vai varbūt tomēr kaut kas respektējams. Jurists? Biznesmenis?

  +1 [+] [-]

, 2009-08-28 10:07, pirms 15 gadiem
ansiso rakstīja: Eh, kā es tomēr briesmīgi vēlētos uzzināt, kas tas tāds Bimbambols ir? Pensionārs? Bezdarbnieks? Sētnieks? Tvaika ielas iedzīvotājs? Vai varbūt tomēr kaut kas respektējams. Jurists? Biznesmenis?
skolnieks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-31 11:56, pirms 15 gadiem
Tā kā pats autors, kā izskatās, interesi par šo tēmu ir zaudējis, atļaušos izveidot savu versiju uz šā brīža situāciju pēc EPL 4. kārtas:

TOP 10

1. Lennon.
2. Gerrard.
3. Ballack.
4. Modric*.
5. Lampard.
5. Wright-Phillips.
6. Ashley Young.
7 Fabregas.
8. Hunt.
9. Diaby.
10. Reo-Coker.

* Tā, kā Modričs traumēts, viņa ieguldījums pēc nakamās kārtas objektīvi mazināsies.

Ar Top5 neveiksminiekiem nav tik vnk, manuprāt pareizi būtu vērtēt pēc formulas: cerības/reālais devums.

FLOP 5:

1. Cahill- turpina uzbrukumā nerādīt savu spēli.
2. Gamst Pedersen- autors ir jau pareizi noformulējis.
3. Valencia- spēle pret Ars parādīja, ka pagaidām nav gatavs atvērties ar spēli "top" klubā.
4. Matthew Taylor- agrāk tik rezultatīvais Bolton mids turpina klusēt.
5. Arshavin- ar pēdējo spēli reabilitējās par agrāko nevarību.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-31 18:50, pirms 15 gadiem
Atis Sēklinieks rakstīja: Visas visuma varetu piekrist vertejumam.Lampardu un Arshavinu liktu augstak savos topos.Pirmais manuprat bija parliecinoshi labakais pussargs komanda,neskatoties uz Ballaka vartiem.Savukart Arshavina gols bija vartsarga neveiksme + vel tiesnesis pazheloja Andreju par simulaciju soda laukuma,kad vins noteloja pendeli.Parejo speles dalju vins aizvadija blavi un Vengers vinu aizvaca no laukuma pirms izshkiroshajiem brizhiem.Liktu vinu Flopu treshaja vieta.Diaby ari vairak iederetos Flopu topa,bet uz iepriekshejo normalo spekju rekina nebutu smuki to darit.Huntam atveletu augstaku poziciju.Nu taa
Skatos ka Tu Topu maini ik peec katras speeles, taads maza beerna stilins tev, pasham kauna nav?????
KO, a?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-01 02:23, pirms 15 gadiem
Atis Sēklinieks rakstīja: Tieshi ta,pec katra gameweeka!Man ir kauns tikai par Tavu (ne)stilinu.
Nu jebol seeklinieka kungs, tu mani smiiidini, tocna, kaunies un pietam pamatiiigi, jejeboga atradies man te experts!

     [+] [-]

, 2009-09-01 02:39, pirms 15 gadiem
Atis Sēklinieks rakstīja: Ja,Tev butu,kaut uz pusi tik daudz zinashanu kaa man,esi laipni lugts oponet pie katra manis uzrakstita Topa punkta.Bet taka shaubos pa to,ka esi redzejis vismaz vienu EPL speli,vari nemaz nesakt.
pimpampols ierunājās Es domāju,ka tev vajadzētu sākt tēlot normālu cilvēku vienreiz par visām reizēm un tikai tad sportam ķerties klāt

     [+] [-]

, 2009-09-01 02:41, pirms 15 gadiem
Atradies te man gameweek topa mainiitaaajs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-01 09:45, pirms 15 gadiem
Tak labi, lai jau puika ampelējās. Ja tiešām čalim neapnīk un nav kāda cita, produktīvāka brīvā laika pavadīšanas iespēja. Žēl, ja tā.

Principā šeit jau pēc march_2k garā, izsmeļošā komentāra, diskusiju varēja slēgt ciet.

Manī arī vairs nav nekāda azarta un ieinteresētības šeit kko diskutēt.
Ja nu vienīgi patiešām sezonas vidū un pēc sezonas beigām.

  +2 [+] [-]

, 2009-09-01 09:46, pirms 15 gadiem
Atis Sēklinieks rakstīja: Paruna labak ar KCD,vins vairak atbilst Tavam limenim un zinashanam.
Bāc, tev nav jābūt skolā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja