Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2, Did:0, useCase: 3

Šusters kritizē tiesnesi

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Jau ziņojām, ka vakar Spānijas čempionāta spēlē "Barcelona" savā laukumā ar 1:0 apspēlēja Māra Verpakovska pārstāvēto "Getafe". Pēc šī mača "Getafe" treneris Bernds Šusters izteicis kritiskas piezīmes tiesneša virzienā.

Šusters: "Tiesnesis mūsu spēlē pret "Barcelona" rīkojās vienkārši necilvēcīgi. Taču pamazām pie tā jau pierodam. Kad spēlē kāda no "lielajām" komandām, tad tiesneši praktiski vienmēr tām simpatizē. Kopumā aizvadījām labu spēli. Žēl, ka nespējām papildināt savu punktu krājumu. Kas attiecas uz motivāciju, ar to problēmu nebija un arī nevarēja būt, jo visi taču grib spēlēt labi tādā stadionā kā "Nou Camp"" Šusters arī nevēlējās izcelt Messi lomu "Barcelona" vienībā: "Uzskatu, ka Messi loma ir pārspīlēta. Katrā komandā ir tamlīdzīgi spēlētāji."

Jāpiebilst, ka minētajā spēlē "Getafe" veselu puslaiku spēlēja vairākumā, jo "Barcelona" rindās tika noraidīts Ronaldinjo. Tomēr Šusteram var piekrist - Ronaldinjo tika noraidīts pelnīti, bet pēc šī noraidījuma tiesnesis nākamās "Barcelona" spēlētāju rupjības vairākumā gadījumu ignorēja.

Video: Ronaldinjo noraidījums

Izmantotie resursi:
www.football.ua

     [+] [-]

, 2007-05-28 00:58, pirms 17 gadiem
NU ka tad!!! Man liekas, ka Getafe vareja but laimigi, ka sestdien speli pabeidza pilna sastava, un neviens vinu speletajs par pretigajam rupjibam nesanama sarkano kartinju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-28 01:37, pirms 17 gadiem
Vēl viens, kurš nemāk pieņemt zaudējumus. Kā tad tiesāja Kausa izcīņā, kad Barselona zaudēja? Arī par labu "Barcelona"? Smieklīgi...

     [+] [-]

, 2007-05-28 02:43, pirms 17 gadiem
spēli redzēju, tiesnesis tiesāja maigi izsakoties ''dīvaini''

     [+] [-]

, 2007-05-28 03:52, pirms 17 gadiem
lm!!!! iesaku noskatities speli un tad izteikt savu viedokli!!!!neruna par tadam lietam, par kuram tev nemaz sajegas!!!

     [+] [-]

, 2007-05-28 07:55, pirms 17 gadiem
to lm

nu jā Barcelona jau ar tādu rezultātu var zaudēt tikai, ja kāds pietiesā. Smieklīgi... 4:0 tā kā ir par daudz, lai uz tiesnešiem veltu vainu

     [+] [-]

, 2007-05-28 08:41, pirms 17 gadiem
tieshi taa..shito speli es arii skatijos un varu piekrist tam ka tiesnesi sakuma vsp nedeva kartinjas, tad ronaldinjo uztaisju rupjiibu un spele kluva veel asaaka..=/tiesneshiem vnk ir bijiiba...

     [+] [-]

, 2007-05-28 08:57, pirms 17 gadiem
tā viņam vajadzēja!

     [+] [-]

, 2007-05-28 08:58, pirms 17 gadiem
jāpiekrīt Šusteram!

     [+] [-]

, 2007-05-28 09:08, pirms 17 gadiem
Pilniigi piekriitu! To sarkano vinjsh vienkaarshi nevareeja neiedot,jo paarkaapums bija aciimredzams,bet peec tam nemitiigi meeginaaja "izpirkt" vainu Barselonas liidzjuuteju priekshaa... Diezgan "miiksts"puisis-puulis noreecaas un shim jau bikses pilnas!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-28 11:10, pirms 17 gadiem
Ronaldinjo jau peec kartinas paraadiishanas, protams, no seerijas''es jau neko,vins jau pats manaam kaajaam uzleca virsuu''

     [+] [-]

, 2007-05-28 12:08, pirms 17 gadiem
Bet cik var ciest, ka tev dauza pa kājām!?? Tas ir tehnisko futbolistu liktenis - visu laiku paciest sitienus pa kājām, jo savādāk bumbu atņemt praktiski nav iespējams. Tas Getafe spēlētājs jau smuki padauzīja, nogāju Ronalinjo, kuram nervi neizturēja. Ja tiesnesis tur ātrāk būtu nosvilpis sodu pret Ronadlinjo, tad tāda situācija nebūtu izvērtusies. Diemžēl tā bieži vien karjeru pāragri ir beiguši vairāki unikāli futbolisti...

     [+] [-]

, 2007-05-28 12:11, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis sapuvenis
spēli redzēju, tiesnesis tiesāja maigi izsakoties ''dīvaini''



tā gan, žēl ka nav objektivitātes

     [+] [-]

, 2007-05-28 12:12, pirms 17 gadiem
Getafei viens baigi labais moments bija, tur varbūt arī pendeli varēja dot, taču pa gabalu īsti nevarēja saprast, kādēļ krita Getafe spēlētājs.

     [+] [-]

, 2007-05-28 13:52, pirms 17 gadiem
Tas pats, kas Latvijā..

     [+] [-]

, 2007-05-28 14:58, pirms 17 gadiem
Come on, Edmund, konkrēti kuras ""Barcelona" spēlētāju rupjības tiesnesis vairākumā gadījumu ignorēja?'' Tad jau drīzāk Albins uzreiz pēc uznākšanas uz maiņu bija pelnījis sarkano, jo apzināti uzkāpa pretiniekam.

     [+] [-]

, 2007-05-28 15:02, pirms 17 gadiem
Shao, spēli redzēju, par saviem vārdiem atbildu.
Pirmā puslaika beigās (vēl pēc Ronija noraidīšanas) - viens vai divi tādi bija, bet otrā puslaikā vēl kādi 3-4. Jā, arī Albins bija rupjš, taču ne nesportisks, pelnīta dzeltenā.

p.s. Šai spēlē nebiju ne par vienu komandu (tikai par Verpakovski, kuru diemžēl nemanīja), tāpēc esmu objektīvs.

     [+] [-]

, 2007-05-28 15:14, pirms 17 gadiem
Es arī spēli redzēju

Varbūt FCB spēlētāji pāris epizodēs nospēlēja pārāk asi, bet nevarētu teikt, ka bija kaut kāda apzināta pietiesāšana - vairumā gadījumā arī tika dotas dzeltenās. Un nebija jau hetafieši īpaši ''labāki'', tāpat bija gan provokācijas, gan rupja spēle. Turklāt par to Albina gājienu bija jādod sarkanā, jo tas bija pat ļoti apzināti

OK, es nepavisam neesmu objektīvs, bet mani vienkārši kaitina tas ''mazo komandu sindroms''. Ir reizes, kad potenciāli vājāka komanda patiešām tiek iztiesāta, bet itin bieži gadās, ka tā jau ir tāda standarta ''otmazka'' - tiesnesis pietiesāja lielākajiem, slavenākajiem, stiprākajiem... Un Šusters jau toč' ne pirmo reizi izceļas ar tādu raudāšanu.

     [+] [-]

, 2007-05-28 15:22, pirms 17 gadiem
Par to "vairumā gadījumu" - otrajā puslaikā Barcai viena dzeltenā! Lai gan tieši tajā Barca spēlēja ļoti rupji. Viena dzeltenā - daudz, daudz par maz. Savu taisnību tev varētu pierādīt, ja abi kopā vēlreiz noskatītos to maču un tad ar pirkstu norādītu uz tām epiozēm.

Par Albinu nepiekrītu - gribēja bumbā, trāpīja kājās. Pie tam, šķiet, nebija tas no aizmugures. Lai nu kā, mērķis to darīt viņam nebija - dažas sekundes tik laukumā bija pabijis. (žēl, neizdevās youtubē video atrast). Kaut gan, ja iedotu sarkano, tiesnesi vainot nevarētu. Bet vairāk tomēr uz dzelteno vilka.

Un mani tieši kaitina tas "lielo komandu sindroms" - daudztūkstošainie fani brēc, rēc, zvaigznes ar lielām tiesībām "brauc virsū" tiesnesim un tādā veidā panāk savu. Vienkārši tracina - un tai spēlē tas bija izteikti. Jā, ir reizes arī, kad "mazo komandu sindroms" ir nevietā, bet tai spēlē patiešām bija pirmais gadījums.

     [+] [-]

, 2007-05-28 15:23, pirms 17 gadiem
vot tādiem tiesnešiem vajag uz kādu laiciņu atņemt licenzes...

     [+] [-]

, 2007-05-28 15:37, pirms 17 gadiem
Nu, nezinu, moš mēs toč' esam dažādas spēles skatījušies - es patiešām ar lielu piespiešanos 2. puslaikā spēju atcerēties tikai vienu momentu (laikam ar Gio dalību), kad Barca būtu pelnījusi plāksteri, ja neskaita Edmilsona dzelteno.

Ja būtu vairāk laika, es iekš FIFA noteikumiem varētu atrast, kāpēc Albins bija pelnījis sarkano. Es esmu 100% pārliecināts, ka viņa vienīgais mērķis bija uzkāpt pretiniekam. Savulaik par līdzīgu gājienu sarkano nopelnīja tas pats Dinho (2002. gada PČ 1/4 finālā pret Angliju). Turklāt arguments, ka tas nebija apzināti, jo viņš bija tikko izgājis laukumā, neiztur kritiku - tikpat labi var teikt, ka tieši ar šādu uzdevumu (iespert pretiniekam) viņu uzlaida uz maiņu

OK, varbūt visi tiesneša lēmumi nebija 100% adekvāti, bet nu es kategoriski nepiekrītu, ka viņš apzināti tiesāja par labu FCB. Es esmu Barcas fans jau diezgan ilgu laiku, un patiešām esmu redzējis spēles, kad manējiem tiek pietiesāts (kas arī manī izsauc tikai negatīvas emocijas), bet nu šis nepavisam nebija tāds gadījums. Starp citu, es spēli skatījos kopā ar pāris neitrāliem cilvēkiem (citu komandu faniem), un pat vienu ''Real'' līdzjutēju, bet nevienam no viņiem nebiju nekādu lielu pretenziju pret tiesnesi, ja nu vienīgi par sīkām atsevišķām epizodēm. Varu saderēt, ka arī spēles komisārs tiesnesim par šo spēli ielika labu atzīmi. Turklāt esmu šo tiesnesi redzējis arī citās La Liga spēlēs (diemžēl nezinu, kā viņu sauc), un vienmēr ir palicis tikai pozitīvs iespaids. Un, after all - Barca spēlēja labāk un radīja vairāk momentu, arī palikusi mazākumā, tā kā spēles gala rezultāts ir objektīvs.

Par lielo un mazo komandu sindromiem var diskutēt līdz jēliem pirkstiem, bet nu fakts ir tāds, ka mazās komandas to patiešām ļoti bieži izmanto, lai attaisnotos par savu nevarēšanu. Traģiskākais, ka tas patiešām izklausās tik ticami, ka šīs mazās komandas tam pašas notic un no visas sirds ir pārliecinātas, ka pie vainas ir tiesneši, laika apstākļi un slidens zālājs, nevis pašu meistarības trūkums.

OK, mēs tāpat paliksim katrs pie savām domām, turklāt man vairs nav laika diskutēt, tā kā veiksmi Tev darbā un liekam punktu

     [+] [-]

, 2007-05-28 15:51, pirms 17 gadiem
Uzvārdus tagad nenosaukšu, bet labi atceros arī komentētāja neskaitāmos izsaucienus pēc Barcas pārkāpumiem - viņš, starp citu, arī atzīmēja, ka spēle pēc noraidījuma kļuvusi rupja, it sevišķi no Barcas puses.

FIFA noteikumos vari nemeklēt. Diemžēl tiesneši neievēro tos. Redzēju spēli, kurā viens un tas pats spēlētājs 3x pēc aizmugures fiksēšanas sita pa vārtiem (lai gan svilpi dzirdēja) un dzelteno neiedeva. Tāpat atceros bija instrukcija, ka šaubīgas aizmugures nav jāfiksē, bet tāpat tiek fiksētas. Šo sarakstu varētu turpināt bezgalīgi. Ja bija jānoraida Albins, tad bija jānoraida arī vēl kādi 2 Barcelonieši. Par Albinu vēl gribēju piebilst - ja viņa mērķis būtu bijis būt rupjam pret pretinieku, viņš to izdarītu tiesnesim nemanot, nevis cīņā par bumbu, kad visa tiesneša uzmanība bija pievērsta viņam.

Viņš netiesāja apzināti par labu Barcai. Tā neteicu. Viņš vienkārši apjuka vai nobijās no Barcas zvaigznēm (jau tak bija paspējis noraidīt vareno Roniju!) un no pūļa... Starp citu, Barcas - Real duelī esmu par Barcu un pat priecājos, ka Barca to maču vinnēja (getafei nekas neizšķīrās), taču [cenzēts] princips kā tāds - palīdzēt (apzināti vai neapzināti) jau tā spēcīgākajiem grandiem.

Ja es būtu spēles komisārs, tad šis tiesnesis dabūtu ļooti zemu novērtējumu no manas puses. Man ar viņš šķita pazīstams un liekas, izraisīja pozitīvas emocijas, bet tai mačā daudz ko izlikās neredzam. Jā, Barca spēlēja labāk, bet tas neattaisno soģi.

Un atkārtoju vēlreiz - ir gan lielo komandu sindroms, gan mazo komandu sindroms. Abi divi pretīgi un stulbi.

Tev arī veiksmi!

     [+] [-]

, 2007-05-29 12:39, pirms 17 gadiem
Tiesnesis Pérez Burrull.
Konkreeta situaacija-Eto'o speeles 67.minuutee neljauj vaartsargam ievadiit bumbu speelee. Ar paceltaam rokaam leekaa ap Abbondanzieri,kaa rezultaataa uzkaap shim uz papeezha!
Rezultaats-vaartsargs nokriit gar zemi,Eto'o raada lielas acis,TV komenteetaajs vaajpraataa auro-DZEEELTEEENOOOO,bet tiesnesis tikai nokrata ar pirkstu... Dzeltenaa bija noteikti un tas noziimeetu,ka Eto'o buutu bijis jaapamet laukumu un tas noteikti mainiitu speeles gaitu,bet diemzgeel taa nenotika...