Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2, Did:0, useCase: 3

Fergusons vēlas vārtus

Andrejs Siliņš

Anglijas futbola Premjerlīgas līdervienības "Manchester United" galvenais treneris sers Alekss Fergusons uzskata, ka trenera vadītās komandas spēle pret "Roma" futbolistiem būs vissmagākā cīņa starp visiem ceturtdaļfināliem.

"Manchester United" un "Roma" šovakar tiksies pirmo reizi Eiropas turnīru vēsturē. Treneris Fergusons, lai justos drošāk, cer uz vismaz vieniem gūtiem vārtiem spēlē Romā: "Mums ir jāiesit. Bezvārtu neizšķirts ir bīstams. "Lyon" bija labāka komanda Romā, bet jūs visi redzējāt, kas notika Francijā."

Jautāts par kluba spīdekļu Ronaldu un Rūnija nespēju gūt vārtus Čempionu līgas spēlēs jau trīs gadus, Fergusons nevar rast konkrētu atbildi: "Es nezinu, kāpēc viņi nevar iesist vārtus šajā turnīrā. Mēs vispār neesam guvuši daudz vārtus Čempionu līgā pēdējo divu gadu laikā, un tas jau ir acīmredzams faktors. Varbūt tas ir tāpēc, ka gan Rūnijs, gan Ronaldu ir jauni spēlētāji, un viņi vēl adaptējas Eiropas futbolam. Bet man nav nekādu pretenziju pret viņiem abiem."

"Veina [Rūnija] devums komandai ir ļoti liels, un es joprojām ticu, ka Krištianu šobrīd ir labākais spēlētājs pasaulē," abus jauniešus slavēja treneris.

Tai pat laikā "Roma" brazīliešu uzbrucējs Mančini atgādina par Ronaldu attiecībām ar tiesnešiem: "Esmu noskatījies Premjerlīgas spēles un varu pateikt, ka Ronaldu tiek pasargāts no tiesnešu puses. Bet diezin vai tā notiks arī šovakar."

Izmantotie resursi:
www.bbc.com
1 2 66 komentāri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-04-04 10:25, pirms 18 gadiem
jābūt labai spēlei!!!!

     [+] [-]

, 2007-04-04 10:28, pirms 18 gadiem
Pēdējā laikā man arī nepatīk angļu futbols. Itāļu skola tomēr ir pārāka un krietni skatāmāka.

     [+] [-]

, 2007-04-04 10:31, pirms 18 gadiem
Es arī ceru uz vismaz vienu MU golu, bet, ja būs vairāk - vispār ideāli!

     [+] [-]

, 2007-04-04 10:56, pirms 18 gadiem
Ko tas Pizhons Totti vispar var pateikt!

     [+] [-]

, 2007-04-04 11:01, pirms 18 gadiem
buus labs geims!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-04-04 11:02, pirms 18 gadiem
Man arī nebūtu nekas pretī pret kādu vienu golu no MU puses, lai vismaz neapbižojas, ka ielaiduši veselus 3 Pagaidām izskatās, ka Roma pret MU varētu uzlikt pavisam eksperimentālu sastāvu - centra aizsargu pāris Meksess-Ferrari, vecmeistars Panučči uz kreiso malu kā īpaša dāvana Ronaldu (Tonetto trauma) un centra pussargu pāris - Čivu-De Rossi. Pussargu un aizsargu vidus tiek mainīts, jo Picarro nevarēs spēlēt, diemžēl.

     [+] [-]

, 2007-04-04 11:05, pirms 18 gadiem
Šī tiešām varētu būt visdramatiskākā spēle!

     [+] [-]

, 2007-04-04 11:06, pirms 18 gadiem
precizeeju - Fergusons gribeeja teikt, ka shii buus vissmagaakaa ciinja starp visiem ceturtdaljfinaaliem tieshi Roma komandai, jo MU rullees vinjiem paari kaa buldozers

to Andree:
PSV jau vakar sajuta anglju skolu .. itaalju teaatra skola protams ir krietni paaraaka un cattenacio stils ljoti skataams

     [+] [-]

, 2007-04-04 11:07, pirms 18 gadiem
Itāļu futbols da best ever............!

     [+] [-]

, 2007-04-04 11:09, pirms 18 gadiem
Opap, varu sīkāk pamatot, kāpēc pēc ilgu gadu meklējumiem esmu atzinis itāļu futbolu kā labāko eiropā, pasaulē vel brazīļi protams stāv klāt arī...

gribi?

     [+] [-]

, 2007-04-04 11:10, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Andree
Opap, varu sīkāk pamatot, kāpēc pēc ilgu gadu meklējumiem esmu atzinis itāļu futbolu kā labāko eiropā, pasaulē vel brazīļi protams stāv klāt arī...

gribi?



nus?

     [+] [-]

, 2007-04-04 11:12, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Opaps
precizeeju - Fergusons gribeeja teikt, ka shii buus vissmagaakaa ciinja starp visiem ceturtdaljfinaaliem tieshi Roma komandai, jo MU rullees vinjiem paari kaa buldozers

to Andree:
PSV jau vakar sajuta anglju skolu .. itaalju teaatra skola protams ir krietni paaraaka un cattenacio stils ljoti skataams



Pūle un angļi? Nesmīdini mani, tie takš spāņi Un Ajax PSV pirms nedēļām divām paņēma priekšā 5:1 un viņus sasita arī Excelsior - totāli autsaideri, so nu nevar teikt, ka Pūles uzvara būtu kkāds baigais panākums.

Romas un Lionas spēle bija visskatāmākā spēle no astotdaļfināliem, atšķirībā no Chel$ki, Arsenāla un MU spēlēm, kur notika vienkārši nebaudāma un trula bumbas spārdīšana 180 minūšu garumā. Un tad jau drīzāk MU ar saviem ātrajiem wingeriem + Rūniju spēlē pretuzbrukumu stilā, jo pozicionāli tā komanda tikpat kā ne uz ko nav spējīga, protams, ja Ronaldu trikus var nosaukt par pozicionālu spēli...

     [+] [-]

, 2007-04-04 11:19, pirms 18 gadiem
David, piekrītu tev...

Opap, tev tātad

Itāļu un angļu futbols kardināli atšķiras ar vienu lietu - itāļi spēlē ar piespēlēm pa zemi, angļi pa gaisu. Piespēles pa zemi ir ar 80 % precizitāti, pa gaisu, labākajā gadījumā 50 %, pat 30 %. Tad ko labāk skatīties - to ko angļi parādīja Vācijā, kad beztolkā spārdīja bumu pa gaisu uz priekšu, vai skatāmo (tā bija) spēli, ko parādīja itāļi, ar kombinācijām pa zemi, un piespēle pa gaisu soda laukumā labākajā gadījumā bija no tuva attāluma, nevis no puslaukuma.

Tīri fakti - itāļiem ir 4 pasaules čemiponu tituli, angļiem viens strīdīgs...par ko tas liecina..

Klubu līmeni, protams premjerlīgā ir visādi spāņi, portugāļi, kas paceļ līmeni, bet izlases līmenī...nekā.

apmēram tā, ja vari, oponē.

     [+] [-]

, 2007-04-04 11:28, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis DAVIDS

Citāts:

Publicējis Opaps
precizeeju - Fergusons gribeeja teikt, ka shii buus vissmagaakaa ciinja starp visiem ceturtdaljfinaaliem tieshi Roma komandai, jo MU rullees vinjiem paari kaa buldozers

to Andree:
PSV jau vakar sajuta anglju skolu .. itaalju teaatra skola protams ir krietni paaraaka un cattenacio stils ljoti skataams



Pūle un angļi? Nesmīdini mani, tie takš spāņi Un Ajax PSV pirms nedēļām divām paņēma priekšā 5:1 un viņus sasita arī Excelsior - totāli autsaideri, so nu nevar teikt, ka Pūles uzvara būtu kkāds baigais panākums.

Romas un Lionas spēle bija visskatāmākā spēle no astotdaļfināliem, atšķirībā no Chel$ki, Arsenāla un MU spēlēm, kur notika vienkārši nebaudāma un trula bumbas spārdīšana 180 minūšu garumā. Un tad jau drīzāk MU ar saviem ātrajiem wingeriem + Rūniju spēlē pretuzbrukumu stilā, jo pozicionāli tā komanda tikpat kā ne uz ko nav spējīga, protams, ja Ronaldu trikus var nosaukt par pozicionālu spēli...



jaa, diemzheel tur ir dazhi hispanoiidi, taapat arii Kuyt, Agger un Riise nav anglji .. bet, ja paskataas, kas tad to speeli Liverpuulee taisa, tad redzam - Karagers un Finans (vakar 2 rezultatiivi pasi) aizsardziibaa, Dzheraards pa vidu, Krauchs uzbrukumaa

     [+] [-]

, 2007-04-04 11:29, pirms 18 gadiem
Gan jau neiztiks arii shajaa speelee bez skandaala

     [+] [-]

, 2007-04-04 11:32, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Opaps

Citāts:

Publicējis DAVIDS

Citāts:

Publicējis Opaps
precizeeju - Fergusons gribeeja teikt, ka shii buus vissmagaakaa ciinja starp visiem ceturtdaljfinaaliem tieshi Roma komandai, jo MU rullees vinjiem paari kaa buldozers

to Andree:
PSV jau vakar sajuta anglju skolu .. itaalju teaatra skola protams ir krietni paaraaka un cattenacio stils ljoti skataams



Pūle un angļi? Nesmīdini mani, tie takš spāņi Un Ajax PSV pirms nedēļām divām paņēma priekšā 5:1 un viņus sasita arī Excelsior - totāli autsaideri, so nu nevar teikt, ka Pūles uzvara būtu kkāds baigais panākums.

Romas un Lionas spēle bija visskatāmākā spēle no astotdaļfināliem, atšķirībā no Chel$ki, Arsenāla un MU spēlēm, kur notika vienkārši nebaudāma un trula bumbas spārdīšana 180 minūšu garumā. Un tad jau drīzāk MU ar saviem ātrajiem wingeriem + Rūniju spēlē pretuzbrukumu stilā, jo pozicionāli tā komanda tikpat kā ne uz ko nav spējīga, protams, ja Ronaldu trikus var nosaukt par pozicionālu spēli...



jaa, diemzheel tur ir dazhi hispanoiidi, taapat arii Kuyt, Agger un Riise nav anglji .. bet, ja paskataas, kas tad to speeli Liverpuulee taisa, tad redzam - Karagers un Finans (vakar 2 rezultatiivi pasi) aizsardziibaa, Dzheraards pa vidu, Krauchs uzbrukumaa



ne jau spēlētāji nosaka kādā stilā spēlē komanda, bet treneris Pūle spēlē savā stilā, bet nu ar angļu futbola skolu tur maz saistības, tieši tāpēc Džerards ir labākais spēlētājs izlasē..

     [+] [-]

, 2007-04-04 11:41, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Andree
David, piekrītu tev...

Opap, tev tātad

Itāļu un angļu futbols kardināli atšķiras ar vienu lietu - itāļi spēlē ar piespēlēm pa zemi, angļi pa gaisu. Piespēles pa zemi ir ar 80 % precizitāti, pa gaisu, labākajā gadījumā 50 %, pat 30 %. Tad ko labāk skatīties - to ko angļi parādīja Vācijā, kad beztolkā spārdīja bumu pa gaisu uz priekšu, vai skatāmo (tā bija) spēli, ko parādīja itāļi, ar kombinācijām pa zemi, un piespēle pa gaisu soda laukumā labākajā gadījumā bija no tuva attāluma, nevis no puslaukuma.

Tīri fakti - itāļiem ir 4 pasaules čemiponu tituli, angļiem viens strīdīgs...par ko tas liecina..

Klubu līmeni, protams premjerlīgā ir visādi spāņi, portugāļi, kas paceļ līmeni, bet izlases līmenī...nekā.

apmēram tā, ja vari, oponē.



pirmkaart, piekriitu, ka jaanodala izlases un valstu liigas .. diez vai Griekjijas un Daanijas chempionaati ir ljoti augsta liimenja, bet sho valstu izlases ir kljuvushas par Eiropas chempioniem

par anglju un italjashku saliidzinaashanu atbildeeshu taa - katram patiik savs .. tev patiik spartachoka 'pasik tuda, pasik sjuda .. i obratno', tev sagaadaa baudu skatiities, kaa zeeni sazheleetiem matiem ripina bumbinju un skaisti izskataas, simulee, velk laiku, meegjina trikus .. man savukaart patiik skatiities lisu atmarozu nezheeliigu ciinju par katru laukuma centimetru

     [+] [-]

, 2007-04-04 11:41, pirms 18 gadiem
Sarauj MU! Tiešām būtu jāgūst vārti, tad jau būtu drošāk. Šovakar obligāti jāskatās!!!

     [+] [-]

, 2007-04-04 11:51, pirms 18 gadiem
Man patīk skatīties futbolu, skaistu. tas ir pie itāļiem.
A pie angļiem ir futbols. Katrs skatās, ko grib.

     [+] [-]

, 2007-04-04 11:52, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis DAVIDS

Citāts:

Publicējis Opaps

Citāts:

Publicējis DAVIDS

Citāts:

Publicējis Opaps
precizeeju - Fergusons gribeeja teikt, ka shii buus vissmagaakaa ciinja starp visiem ceturtdaljfinaaliem tieshi Roma komandai, jo MU rullees vinjiem paari kaa buldozers

to Andree:
PSV jau vakar sajuta anglju skolu .. itaalju teaatra skola protams ir krietni paaraaka un cattenacio stils ljoti skataams



Pūle un angļi? Nesmīdini mani, tie takš spāņi Un Ajax PSV pirms nedēļām divām paņēma priekšā 5:1 un viņus sasita arī Excelsior - totāli autsaideri, so nu nevar teikt, ka Pūles uzvara būtu kkāds baigais panākums.

Romas un Lionas spēle bija visskatāmākā spēle no astotdaļfināliem, atšķirībā no Chel$ki, Arsenāla un MU spēlēm, kur notika vienkārši nebaudāma un trula bumbas spārdīšana 180 minūšu garumā. Un tad jau drīzāk MU ar saviem ātrajiem wingeriem + Rūniju spēlē pretuzbrukumu stilā, jo pozicionāli tā komanda tikpat kā ne uz ko nav spējīga, protams, ja Ronaldu trikus var nosaukt par pozicionālu spēli...



jaa, diemzheel tur ir dazhi hispanoiidi, taapat arii Kuyt, Agger un Riise nav anglji .. bet, ja paskataas, kas tad to speeli Liverpuulee taisa, tad redzam - Karagers un Finans (vakar 2 rezultatiivi pasi) aizsardziibaa, Dzheraards pa vidu, Krauchs uzbrukumaa



ne jau spēlētāji nosaka kādā stilā spēlē komanda, bet treneris Pūle spēlē savā stilā, bet nu ar angļu futbola skolu tur maz saistības, tieši tāpēc Džerards ir labākais spēlētājs izlasē..



veelreiz atkaartoju - Liverpuulee galvenie dzheki ir anglji un uz vinjiem treneris arii balstaas .. neuzskatu, ka Benitezs ir ieviesis kaut kaadu spaanju vai savaadaaku stilu - vakar nenotika nekaada iipasha ripinaashana, vaarti tika guuti ar galvu peec centreejumiem un ar taalsitienu ..

Dzheraards, kuru Tu atzini par labaako, kaa reizi paarstaav veco labo anglju skolu - ciinjasspars, skarbi izklupieni, taalas piespeeles, taalsitieni, ciinja par gaisa bumbaam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-04-04 12:00, pirms 18 gadiem
MU davai lai tie stulbie itaal iet ieskrietis MU vislabaakaa team go

     [+] [-]

, 2007-04-04 12:07, pirms 18 gadiem
Da labi, lai ko tu teiktu - Pūle nav angļu stila pārstāvis. Atsevišķi spēlētāji varbūt ir (kgan arī Džerards uzbrūk daudz savādāk nekā piem. Skoulzs, Karriks, tas pats Beks u.c.) , bet pati komanda spēlē daudz gudrāk. Un galvenokārt liekot uzsvaru uz aizsardzību, vienīgais, kas Pūlei ir no angļiem - lieliski atstrādātas standartsituācijas, īpaši stūra sitieni.

     [+] [-]

, 2007-04-04 12:07, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Hose
to Opaps

Itāliešu teātra skola portugāļu teātrim pat līdzi nestāv (domātas portugāļu teātra ilggadējās tradīcijas, kuras veiksmīgi turpina Krištianu).

Man vienkārši izraisa tādi "eksperti", kuri raksta par itāļu futbolu un "katanačo", kaut gan paši nezina, ka šāds futbola stils jau sen vairs neeksistē un raksturīgs tikai konkrētam laikam Itālijas futbola vēsturē

Kaut ko līdzīgu "katanačo" pēdējo reizi varēja vērot tikai "Liverpool" ceļā līdz ČL titulam. Iesit ātrus vārtus un čekarē spēli (neskaitot finālu, kur nācās "spēlēt"). Tā ka labāk būtu klusējis



oho, iistais eksperts ierunaajaas diez kur tu izraavi, ka taads stils vairs neeksistee .. peedeejos gados nez cik naudas ir izcelts prognozeejot Milaanas uzvaru ar 1:0 .. un vispaar runa gaaja par itaalju futbola skataamiibu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-04-04 12:15, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Opaps

Citāts:

Publicējis Hose
to Opaps

Itāliešu teātra skola portugāļu teātrim pat līdzi nestāv (domātas portugāļu teātra ilggadējās tradīcijas, kuras veiksmīgi turpina Krištianu).

Man vienkārši izraisa tādi "eksperti", kuri raksta par itāļu futbolu un "katanačo", kaut gan paši nezina, ka šāds futbola stils jau sen vairs neeksistē un raksturīgs tikai konkrētam laikam Itālijas futbola vēsturē

Kaut ko līdzīgu "katanačo" pēdējo reizi varēja vērot tikai "Liverpool" ceļā līdz ČL titulam. Iesit ātrus vārtus un čekarē spēli (neskaitot finālu, kur nācās "spēlēt"). Tā ka labāk būtu klusējis



oho, iistais eksperts ierunaajaas diez kur tu izraavi, ka taads stils vairs neeksistee .. peedeejos gados nez cik naudas ir izcelts prognozeejot Milaanas uzvaru ar 1:0 .. un vispaar runa gaaja par itaalju futbola skataamiibu



Cik A (kaut vai B) sērijas spēles tu pēdējā laikā esi redzējis? Skatoties Milānas derbiju pirms pāris nedēļām man ne reizi neiešāvās prātā doma par neskatāmu spēli. Tāpat Palermo, Roma, Lazio, Chievo u.c. klubi rāda tiešām skatāmu futbolu. Man, piemēram, ir pieriebies skatīties kā kkāds čalis aiznesās pa malu, iecentrē un kkāds bullis uzpiš ar galvu, un tā katrā otrajā uzbrukumā... Vienīgi Arsenal tā nespēlē, kgan, ja viņiem būtu tāds Kraučs vai Drogbā, kas uzvar 80% gaisa cīņu, tad arī viņi tā spēlētu.

     [+] [-]

, 2007-04-04 12:51, pirms 18 gadiem
to Davids

1.vai tad anglju skola neliek uzsvaru uz aizsardziibu?
2.nee nu protams 100% iista anglju stila klubi speelee kaut kur saakot no League 2 uz leju, jo tur nespeelee aarzemnieki, kaa arii pashi speeleetaaji nav iipashi meistariigi.
Kaut gan principaa tiem angljiem, kas speelee augstaakajaa liimenii papildus jau mineetajaam tipiskajaam anglju iipashiibaam veel ir nedaudz vairaak praata un tehnikas, bet taa lielas atskjiriibas nav, skola taa pati
.. un es piemeeram uzskatu Skoulzu par labaaku speeleetaaju nekaa Gerrard

to Hose
ja tu ieguusti savas zinaashanas no graamatinjaam nevis veerojot reaalo situaaciju futbola laukumos, tad par katanacho tev ir pilniiga taisniiba .. manupraat gan, shis stils atsevishkju komandu izpildiijumaa veel joprojaam ir sastopams ne tikai Itaalijaa, bet visaa pasaulee
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-04-04 13:23, pirms 18 gadiem
To Opap


Paskaties, kāpēc Mu tagad tik labi spēlē - tāpēc, ka viņus velk Ronaldo, tiešām šogad ļoti labi spēlē. Un kā viņš spēlē - es neesmu redzējis nevienu viņa piespēl pa gaisu no kaut kādas laukuma vidusdaļas uz priekšu, cerībā, ka tagad Rūnijs īstā angļu stilā cīņā ar 3 aizsargiem uzvarēs un iesitīs.

Ronaldo pats pa zemi (!!) apspēlē puskomandu, tiek līdz soda laukumam, tad pats iesit, vai iedod piespēli pa zemi (!!!!!) vai sliktākajā gadījumā pa gaisu no tuva attāluma, lai kāds cits iesistu. Un tikai Ronaldo ir vienīgais iemsels, kāpēc MU ti labi šogad spēlē. Bet princips ta ir itāļu !!!!

Un Čelši ar Morinjo un savu internacionālo kamundu arī tik ļoti nespēlē pa gaisu.
Un par angļiem runājot, viņi tak 1 pret 1 nevar apspēlēt nevienu, izņemot nominālos uzbrucējus. Beks pat mani neapspēlētu, jopcik. (Visu cieņu Beka, viņš ir mans favorīts vienalga). Un tikai tās angļu futbola skolas dēļ, kad viņiem ir māčits tikai sist pa gaisu uz priekšu, tad censties ar galvu iebakstīt, vai bliezt no attāluma, kad neviens īsti nesedz.

Secinājums: Angļu futbola skola sucks kā tāda, angļu vadoši futbola klubi ir OK, jo tur spēlē kvalitatīvi ārzemnieki, bet itāļu skola da best ever un klubi arī da best ever.

Uff...piekusu

     [+] [-]

, 2007-04-04 13:35, pirms 18 gadiem
to Hose, Andree, Davids un liidziigi domaajoshie

diskusija ir jaabeidz, jo, kaa jau teicu agraak - katram savs ..
peec teksta, ka Skoulzijs ir viduveejiiba man vispaar nav ko teikt .. arii Roju Kiinu Juus noteikti uzskatiijaat par nekam nederiigu, agresiivu tipinju

     [+] [-]

, 2007-04-04 13:44, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Opaps
to Hose, Andree, Davids un liidziigi domaajoshie

diskusija ir jaabeidz, jo, kaa jau teicu agraak - katram savs ..
peec teksta, ka Skoulzijs ir viduveejiiba man vispaar nav ko teikt .. arii Roju Kiinu Juus noteikti uzskatiijaat par nekam nederiigu, agresiivu tipinju



Katram savs - taisnība, viens grib redzēt "pareizu" futbolu un kapāšanos laukuma centrā, bet otrs grib redzēt radošu futbolu. Diskusija izsmelta.

Rojs Kīns un viņam līdzīgie - respect tiem puišiem, tikai Skoulzs nespēj pat pusi no tā ko spēj citi dzinējsuņi. Aizsardzībā viņš ir labs (bet arī ne izcils), savukārt uzbrukumā viņš ne mudīties nejēdz, ne asu piespēli iedot nejēdz, ne uzšaut tā kārtīgi nejēdz, vienīgais ko viņš prot ir atsevišķās situācijās ganīties vārtu priekšā un iesist tukšos, kā viņš arī tos savus golus savāc.

     [+] [-]

, 2007-04-04 13:57, pirms 18 gadiem
Hose, Andree, Opap


Jūs jau sākat no sērijas izlasīju tevi, bet tagad klausies mani un monologs divus tundu garumā! Vienam patīk Angļu futbols, otram Itāļu! Piemēram Andree šķiet stundām ilgi varētu jūsmot un mēģināt pārliecināt citus par itāļu futbola skolas varenību! Tas tā pat neko nemainīs un sausi statistikas un vēstures dati praktiski neko neliecina.

Man personiski vienmēr ir riebies vācijas futbols. Tāpēc neviens nekad man neiestāstīs, ka tas ir skaists, labs un vēl nez kas...tā ir ar angļu futbolu Jums kungi. Lietotājam Opapam tas patīk un neiestāstīsiet, ka itāļu futbols ir OK...Burvīgs aplis ne kungi! Paliekam pie savām nostājām un vismaz cenšamies izteikt tikai domas nevis uzdirsienus ala neko nerubī un ko tu sapriti!

Manā vērtējumā angļu futbols ir foršš. Man tas patīk. Jau no seniem laikiem. Izlase arī simpatizē. Otrā aiz vienīgās īstās - Latvijas! Itāļu futbols man liekas garlaicīgs. Tas ka viņiem ir panākumi ir baigais arguments tiem kam itāļu futene patīk. OK. Prieks par jums! Bet es palieku pie savām domām...nepatīk! Tāpat kā Francijas un Vācijas izlases un klubi!

Un vai tad citu komandu to pašu itāļu klubu sastāvos nav ārzemnieki!? Inter spēli nosaka latinas...Milānā ilgi spēli velk brazīļi un ukrainis...Juve liela loma ir bijusi Nedvedam...itāļi vai tad!? Jūs kungi tik dzestri gribat apdirst to futeni kas jums izraisa iespējams riebumu, ka aizmisrtaties par pašu čempion valsts klubu sastāviem.... Tas mans imho! Gaidu uzbrukumus...iespējamos!

     [+] [-]

, 2007-04-04 14:07, pirms 18 gadiem
Ja patīk, tad skaties, ko gribi.

Un jūsmošu arī tik, cik man ādā lien, vari iet ieskrieties
1 2 66 komentāri