Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:269, Did:0, useCase: 3

papildināts "RTU/Inspecta" izglābjas pret "Pārgauju", "Lielvārde" nolauž igauņus

Ritvars Raits
Ritvars Raits

"RTU/Inspecta" izglābjas pret "Pārgauju", "Lielvārde" nolauž igauņus
Oskars Fīrmanis, "RTU/Inspecta"
Foto: Mārtiņš Šults, www.floorball.lv

Šodien notika divas Latvijas Atklātā florbola čempionāta Hipolīzings vīriešu Virslīgas ceturtdaļfināla spēles. "RTU/Inspecta" tikai pamatlaika pēdējās divās minūtēs izdevās panākt izlīdzinājumu mačā ar Stalbes "Pārgauju" un uzvarēt ar 6:5 (uzvaras vārtus guva Oskars Fīrmanis), bet "Lielvārdei"pirmo reizi komandas vēsturē izdevās uzvarēt Jogevas "Selver/Tahe" - tas tika izdarīts pretinieku laukumā ar 6:5, uzvaras vārtus pagarinājumā iemeta Toms Akmeņlauks.

Lai arī šajā spēlē laukuma saimnieki skaitījās "RTU/Inspecta" florbolisti, mačs notika nevis viņiem tik pierastajā Rīgas Olimpiskajā centrā, kas, kā izrādās, bija aizņemts, bet gan Nacionālo Bruņoto spēku Sporta kluba kompleksā. Pirmajā periodā rīdzinieki izvirzījās vadībā ar 1:0, bet jau nāktajā spēles nogrieznī pamodās "Pārgaujas" spēlētāji, kas čempionu vārtos spēja sabērt veselas piecas bumbiņas, kamēr pretī dabūja tikai divas – 5:3. Pēdējā trešdaļā rīdziniekiem ar lielu piepūli izdevās panākt izlīdzinājumu (58. minūtē rezultāts kļuva 5:5), bet pusotru minūti pirms pamatlaika beigām "RTU/Inspecta" aizsarga Oskara Fīrmaņa precīzais metiens ļāva čempioniem izvirzīties vadībā ar 6:5 un svinēt otro uzvaru sērijā. Uzvarētāju rindās ar 4 (1+3) punktiem rezultatīvākais bija Kristians Lisovskis, bet Stalbes komandā 4 (3+1) punktus savāca Lauris Ābols.

"RTU/Inspecta" galvenais treneris Andris Pīlups sarunā ar portālu Sportacentrs.com atklāja, ka, lai arī NBS Sporta kluba kompleksā laukums un tā segums ir labs un florbolam ļoti piemērots, neierastie spēles apstākļi tomēr neļāvuši viņa komandas spēlētājiem darboties tā kā viņi prot. Pārāk daudz bijis nevajadzīgu piespēļu, pārāk daudz arī neizmantotu izdevību. Tikai pēdējā periodā, kad rīdzinieki sāka spēlēt vienkāršāk, viņiem izdevās lauzt cīņas gaitu un ar gribasspēku panākt sev vēlamo rezultātu. Treneris uzteica visu pretinieku komandu, kura šodien darbojusies jau ievērojami labāk, bet īpaši - pieredzējušo vārtsargu Ģirtu Priedīti, kurš maču aizvadījis praktiski bez kļūdām.

SK "Pārgauja" treneris Ilvars Balodis uzteica savu komandu par labi aizvadīto spēli un atzina, ka, protams, būtu interesantāk, ja sērijā rezultāts kļūtu neizšķirts. Bet nu paši vien vainīgi, ka neuzvarēja, tagad ir iemesls paanalizēt kļūdas. Veselus divus "Pārgaujas" šajā spēlē gūtos vārtus neieskatīja tiesneši - pirmais gadījums bija pirmā perioda pēdējā sekundē, kad uzskatīts, ka spēles laiks jau beidzies, bet otra epizode, kad pretinieks pārkāpa noteikumus (bija jābūt aizturētajam sodam), "Pārgaujas" spēlētājs atmeta bumbiņu savam uzbrucējam un tas "iešāva" to vārtos, bet nevietā bija atskanējusi tiesneša svilpe...

Igauņi jau pēc spēles protokola izskatījās "ņemami" (nebija Pāvela Semjonova un Raula Kivi, bet vārtos stājās otrais vārtsargs Toniss Vāhi), kamēr lielvārdieši Jogevā ieradušies ar pilnām trim maiņām un "kaujas sastāvā". Jau pirmajā mača minūtē iemesls līksmībai radās viesiem – Miks Valpēters 59. sekundē vadībā izvirzīja "Lielvārdi" (1:0). Pēc pirmā perioda situācija gan bija mainījusies – 2:1 SK "Selver/Tahe" labā. Otrajā trešdaļā rezultāts trīs reizes kļuva neizšķirts, bet 22 sekundes pirms otrā pārtraukuma mājinieki tomēr atkal izvirzījās vadībā, pie tam – brīdī, kad viņi spēlēja skaitliskajā mazākumā (5:4).

Tāds pavērsiens lielvārdiešus tomēr nesalauza – pēdējā periodā turpinājās sīva cīņa, līdz tikai 57. minūtē Artūram Skadiņam izdevās panākt izlīdzinājumu – 5:5, uzvarētāja noskaidrošanu nācās atlikt uz pagarinājumu. Jau papildlaika pirmajā minūtē vārtus guva jaunais Lielvārdes komandas talants Toms Akmeņlauks, ļaujot lielvārdiešiem pirmo reizi pieveikt "Selver/Tahe", bet sērijā līdz trim uzvarām izvirzīties vadībā ar 1:0. Jau rīt abas komandas tiksies vēlreiz.

"Lielvārdes" galvenais treneris Atis Blinds portālam Sportacentrs.com pastāstīja, ka, lai arī lielvārdieši uzvarēja, četrus no pieciem goliem viņi ielaiduši pašu muļķīgu kļūdu dēļ. Jā, pretinieku sastāvs šodien tiešām bijis tāds, ka "aizķerties" varēja "Lielvārde" to arī izdarīja. Uzvara tika izcīnīta, pateicoties viesu garākajam spēlētāju soliņam. Interesanti, ka šodienas uzvarā vislielāko ieguldījumu devusi lielvārdiešu trešā maiņa. Rītdienas mačs noteikti būšot vēl smagāks, nekā šodien, sarunas noslēgumā prognozēja lielvārdiešu treneris.

Toties SK "Selver/Tahe" trenerim Marko Saksingam ir neizpratne par situāciju, kuras dēļ viņa komandai šodien nācies aizvadīt divas spēles - vienu Igaunijas čempionātā, bet otru - Latvijas čempionātā. Pagājušajā nedēļā 32 gadu vecumā pēkšņi nomiris Jogevas kluba spēlētājs Rauno Vadi (viņš spēlējis tikai Igaunijas čempionātā). Bēru dēļ jogevieši pārcēluši vienu vietējā čempionāta spēli uz šodienu, jo ar Lielvārdi bijis plānots tikties piektdien un svētdien. Jau pēc tam viņiem pateikts, ka "Lielvārde" uz spēlēm ieradīšoties sestdien un svētdien, bet mainīt tur neko nevarot. Vietējā čempionāta spēle Jogevas klubam arī bijusi ļoti svarīga, jo izšķīra, kurā vietā viņi būs - otrajā vai ceturtajā. Tāpēc šodien 13:00 "Selver/Tahe" aizvadīja vienu spēli viesos, kuru uzvarēja, bet pulksten 20:00 pret lielvārdiešiem iziet laukumā vairs nevarēja Rauls Kivi un vēl viens igauņu spēlētājs, kuri bija guvuši traumas. Arī Jogevas kluba vārtsargs Rainers Kalde sāpošās kājas dēļ šodienas spēlē nepiedalījās.

Florbola čempionāta Hipolīzings vīriešu Virslīga, 5. marts

"RTU/Inspecta" – SK "Pārgauja" 6:5 (1:0, 2:5, 3:0)

Metienu attiecība:
39:17 (11:9, 12:12, 13:5)
Rezultatīvākie:
"RTU/Inspecta" – Kristians Lisovskis 4 (1+3), Atis Blinds 3 (2+1), Ainārs Juškēvičs 2 (1+1).
SK "Pārgauja" – Lauris Ābols 4 (3+1).

SK "Selver/Tahe" – "Lielvārde" 5:6 (2:1, 3:3, 0:1, 0:1)

Metienu attiecība:
31:35 (12:9, 11:11, 8:14, 0:1)
Rezultatīvākie:
SK "Selver/Tahe" – Nikolajs Roops 4 (3+1), Ilmars Niitovs 2 (1+1).
"Lielvārde" – Mārtiņš Zaikovskis 2 (1+1), Miks Valpēters 2 (1+1).

Izmantotie resursi:
floorball.lv

1 2 43 komentāri

  +1 [+] [-]

, 2011-03-05 14:15, pirms 14 gadiem
Kas tie par laikiem? Cikos tad spēle sākās?
Ak nu , jā bļindiešiem&co taču pie esti puikām jābrauc. Tad rodas jautājums. Kādā sakarā parsonisku iemeslu dēļ tiek mainīti spēļu laiki? Un kāpēc Pārgauja pakļaujas šīm viltīgajām pīlupiešu&co "akcijām"?

  -2 [+] [-]

, 2011-03-05 14:31, pirms 14 gadiem
kastasir rakstīja: Kas tie par laikiem? Cikos tad spēle sākās?
Ak nu , jā bļindiešiem&co taču pie esti puikām jābrauc. Tad rodas jautājums. Kādā sakarā parsonisku iemeslu dēļ tiek mainīti spēļu laiki? Un kāpēc Pārgauja pakļaujas šīm viltīgajām pīlupiešu&co "akcijām"?
Tevi tas stipri dupsē?

  +1 [+] [-]

, 2011-03-05 14:42, pirms 14 gadiem
to kastasir.....tev ir kādas problēmas??? Paskaties cikos un kur, tagad Pargauja ir ielikusi speeli??? Vieta un laiks nav vispār, tākā lauku pele paklusē!!!

     [+] [-]

, 2011-03-05 15:19, pirms 14 gadiem
rozmari rakstīja: Tevi tas stipri dupsē?


Redz, atkal trūkst argumentu!!! Nu , un ko vēl tādu māki pateikt? Tā izskatās, ka tev ar to ir problēmas, ja jau tik ļoti vēlies dupsēšanas tēmu aktualizēt.

  -1 [+] [-]

, 2011-03-05 15:23, pirms 14 gadiem
raimisss rakstīja: to kastasir.....tev ir kādas problēmas??? Paskaties cikos un kur, tagad Pargauja ir ielikusi speeli??? Vieta un laiks nav vispār, tākā lauku pele paklusē!!!
Jūs ākrti vai kā.? Reāls jautākums reālā laikā. Ja nav reālas atbildes klusē,, pilsētas pele? Varētu padomāt, ka tik agras spēles ielikšana nebija Blinda problēma!!!! Un vēl pasaki, ka tā nav!!!!

  +1 [+] [-]

, 2011-03-05 15:31, pirms 14 gadiem
tiesi ta pat ka juškēvica vadita ulbroka ari nav ielikusi laiku un vietu.
noteikti kad bija vnk vini baidas zaudet

  +3 [+] [-]

, 2011-03-05 15:45, pirms 14 gadiem
kastasir rakstīja: Jūs ākrti vai kā.? Reāls jautākums reālā laikā. Ja nav reālas atbildes klusē,, pilsētas pele? Varētu padomāt, ka tik agras spēles ielikšana nebija Blinda problēma!!!! Un vēl pasaki, ka tā nav!!!!
droši vien, tā bija RTU un Blinda problēma, bet izlasi nolikumu, cikos var likt spēles un nomierinies...!!!

  +2 [+] [-]

, 2011-03-05 16:07, pirms 14 gadiem
varējau jau RTU pārmaiņas pēc zaudēt lai interesantāk

  -3 [+] [-]

, 2011-03-05 17:46, pirms 14 gadiem
raimisss rakstīja: droši vien, tā bija RTU un Blinda problēma, bet izlasi nolikumu, cikos var likt spēles un nomierinies...!!!
Droši, ka paši, kā izlases spēlētāji, tāda Super Truper nolikuma tapšanā arī savas pārgudrās idejas pielikuši. Kā vispār federācija pieļauj tādu marasmu, ka spēlē vienā komandā , bet trenē pavisam citu!!!!

  +2 [+] [-]

, 2011-03-05 18:18, pirms 14 gadiem
kastasir rakstīja: Droši, ka paši, kā izlases spēlētāji, tāda Super Truper nolikuma tapšanā arī savas pārgudrās idejas pielikuši. Kā vispār federācija pieļauj tādu marasmu, ka spēlē vienā komandā , bet trenē pavisam citu!!!!
Kad kvalificētu treneru būs tikpat daudz kā hokejā, kur vēl pāri paliek, tad arī varēsi čiepstēt, pagaidām vari mēģināt Blindu un Juškēviču izkonkurēt kā spēlētājus vai kā trenerus, ja esi tik gudrs...

  +4 [+] [-]

, 2011-03-05 18:52, pirms 14 gadiem
patīk RTU lielais atbalstītāju skaits abās spēlēs...

  -4 [+] [-]

, 2011-03-05 20:11, pirms 14 gadiem
rozmari rakstīja: Kad kvalificētu treneru būs tikpat daudz kā hokejā, kur vēl pāri paliek, tad arī varēsi čiepstēt, pagaidām vari mēģināt Blindu un Juškēviču izkonkurēt kā spēlētājus vai kā trenerus, ja esi tik gudrs...
Atkal tavi argumenti, kā runča bļāviens marta pilnmēness naktī!!!
Pilnīgi garām , ko tu te murgo. Bļinds un Juškevics kvalificēti treneri???
To tu savai vecmāmiņai pustumsā pie aizmālētām brillēm vari iestāstīt vai zīdainim, kurš vēl nezin, ne bū ,ne bē, vai tiem puņķainajiem tīneidžeriem, kuri nosiekalojušies zem taviem brunčiem lūr. Redz cik tev daudz variantu, kuriem savus fantastiskos stāstiņus vari boksterēt.
Par spēlēšanu nenoliegšu, vieni no dauzdajiem simtiem, kuri spēlē Latvijas virslīgā. Nu tad spēlē. Bet nē!!!! Tak nepietiek. Viena pēcpuses daļa Lielvārdē vai Ulbrokā otra Rīgā. Un viss jāpaspēj piesegt, lai gan paši nesaprot, karalis ta , patiesībā, ir pliks, vai citiem, precīzākiem, vārdiem runājot, pēcpuse, ta par šauru!!! A naudiņu, ta gribas!!! A, kuram, ta to negribas? Tikai uz kā rēķina?
Varbūt tomēr virslīgā komandu par daudz, ja nav kas trenē? Varbūt pietiktu ar 8-10 komanām?
Bet to, rozmari, tavai šaurajai smadzeņu rieviņai nesaprast.

  +2 [+] [-]

, 2011-03-05 21:10, pirms 14 gadiem
tiesnesi pargauju vienkarsi gaz araa...

  +3 [+] [-]

, 2011-03-05 21:13, pirms 14 gadiem
kastasir rakstīja: Atkal tavi argumenti, kā runča bļāviens marta pilnmēness naktī!!!
Pilnīgi garām , ko tu te murgo. Bļinds un Juškevics kvalificēti treneri???
To tu savai vecmāmiņai pustumsā pie aizmālētām brillēm vari iestāstīt vai zīdainim, kurš vēl nezin, ne bū ,ne bē, vai tiem puņķainajiem tīneidžeriem, kuri nosiekalojušies zem taviem brunčiem lūr. Redz cik tev daudz variantu, kuriem savus fantastiskos stāstiņus vari boksterēt.
Par spēlēšanu nenoliegšu, vieni no dauzdajiem simtiem, kuri spēlē Latvijas virslīgā. Nu tad spēlē. Bet nē!!!! Tak nepietiek. Viena pēcpuses daļa Lielvārdē vai Ulbrokā otra Rīgā. Un viss jāpaspēj piesegt, lai gan paši nesaprot, karalis ta , patiesībā, ir pliks, vai citiem, precīzākiem, vārdiem runājot, pēcpuse, ta par šauru!!! A naudiņu, ta gribas!!! A, kuram, ta to negribas? Tikai uz kā rēķina?
Varbūt tomēr virslīgā komandu par daudz, ja nav kas trenē? Varbūt pietiktu ar 8-10 komanām?
Bet to, rozmari, tavai šaurajai smadzeņu rieviņai nesaprast.
Kautkur Tev taisnība ir...bet nu man liekas, ka Tev sāp, kas cits......tas kas starp kājām......

  +2 [+] [-]

, 2011-03-05 21:47, pirms 14 gadiem
kastasir rakstīja: Atkal tavi argumenti, kā runča bļāviens marta pilnmēness naktī!!!
Pilnīgi garām , ko tu te murgo. Bļinds un Juškevics kvalificēti treneri???
To tu savai vecmāmiņai pustumsā pie aizmālētām brillēm vari iestāstīt vai zīdainim, kurš vēl nezin, ne bū ,ne bē, vai tiem puņķainajiem tīneidžeriem, kuri nosiekalojušies zem taviem brunčiem lūr. Redz cik tev daudz variantu, kuriem savus fantastiskos stāstiņus vari boksterēt.
Par spēlēšanu nenoliegšu, vieni no dauzdajiem simtiem, kuri spēlē Latvijas virslīgā. Nu tad spēlē. Bet nē!!!! Tak nepietiek. Viena pēcpuses daļa Lielvārdē vai Ulbrokā otra Rīgā. Un viss jāpaspēj piesegt, lai gan paši nesaprot, karalis ta , patiesībā, ir pliks, vai citiem, precīzākiem, vārdiem runājot, pēcpuse, ta par šauru!!! A naudiņu, ta gribas!!! A, kuram, ta to negribas? Tikai uz kā rēķina?
Varbūt tomēr virslīgā komandu par daudz, ja nav kas trenē? Varbūt pietiktu ar 8-10 komanām?
Bet to, rozmari, tavai šaurajai smadzeņu rieviņai nesaprast.
Uzmanies ka ne tava iemīļotā komanda sāk spēlēt 1. līgā, ja Virslīga paliek tik 8

  -2 [+] [-]

, 2011-03-05 22:15, pirms 14 gadiem
raimisss rakstīja: Kautkur Tev taisnība ir...bet nu man liekas, ka Tev sāp, kas cits......tas kas starp kājām......
Ja , ja ,izcili pateici!!! Un kas vēl? Sākas slimību meklēšana, un apraksti, kurš , kura māti vai meitu, un kas , kuram sāp, un pie kura daktera jāiet ārstēties. Zināmi teksti no tādiem, kuriem trūkst izdomas un ideju. Veiglāk , kādam pateikt: "O. tev taču starp , kājām sāp!!!"
Vēl reiz varu atkārtot, ka šitāda Bļindu un Juškevicu darbošanās divās pilnīgi dažādās nometnēs, Latvijas virslīgas čempionātu, par sētas mačiem pataisa!!!!!!!
Tur ir problēma, nevis, tas, kas man starp kājām sāp. Tas nevienu neinteresē. Gudrīti.
Ja tāds ir LFF mērķis? O.K. Nekādu problēmu. Ņemu visus savus vārdus un prātojumus atpakaļ.

     [+] [-]

, 2011-03-05 22:18, pirms 14 gadiem
oii vecīt, Tev tiešām ir problēmas.....iesaku kandidēt uz LFF prezidenta krēslu......būsi viens no viņiem, tad varēsi visu sakārtot....!!!

  +2 [+] [-]

, 2011-03-05 22:22, pirms 14 gadiem
kastasir rakstīja: Ja , ja ,izcili pateici!!! Un kas vēl? Sākas slimību meklēšana, un apraksti, kurš , kura māti vai meitu, un kas , kuram sāp, un pie kura daktera jāiet ārstēties. Zināmi teksti no tādiem, kuriem trūkst izdomas un ideju. Veiglāk , kādam pateikt: "O. tev taču starp , kājām sāp!!!"
Vēl reiz varu atkārtot, ka šitāda Bļindu un Juškevicu darbošanās divās pilnīgi dažādās nometnēs, Latvijas virslīgas čempionātu, par sētas mačiem pataisa!!!!!!!
Tur ir problēma, nevis, tas, kas man starp kājām sāp. Tas nevienu neinteresē. Gudrīti.
Ja tāds ir LFF mērķis? O.K. Nekādu problēmu. Ņemu visus savus vārdus un prātojumus atpakaļ.
čaliit, ko tu te tgd vari dir*ties, viņi ir ļoti labi treneri un spēlētāji. Viņi vnk apvieno savu hobiju un darbu, jo pa spēlēšanu viņiem jau nemaksā. Un, manuprāt, tas ka vinji ir treneri ir tikai ieguvums Latvijas florbola... Jo apsketies ar cik jauniem sastāviem spēle Lielvārde un Ulbroka, un tas ka vinji spēle tik labi ir trenera nopelns...

     [+] [-]

, 2011-03-05 22:24, pirms 14 gadiem
Nu Blinds to noteikti nedara naudas dēļ, bet Juškēvičs ir arī izlases treneris (kā vel to aizmirsi iebāzt acīs). Ar kvalifikāciju viņiem viss kārtībā, pie tam - uz tādiem večiem arī turas mūsu florbols nevis uz tādiem īdētājiem kā tu te.
Vari man neatbildēt, jo tavus pātarus par argumentu trūkumu esmu jau atlasījusies.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-05 22:24, pirms 14 gadiem
Nigerguy rakstīja: Uzmanies ka ne tava iemīļotā komanda sāk spēlēt 1. līgā, ja Virslīga paliek tik 8
Nav problēmu. Vēl nākošgad vieta ir nodrošināta. Bet arī 1. līgā ir foršas komandas. Bet mēs taču visi zinām , kā dažus gadus iepriekš dažas labas komandas tika viktas virslīgā iekšā, to mākslīgi paplašinot.
Un vai tie divciparu rezultāti virslīgā ir nepieciešami? Kas no tādiem rezultātiem iegūst? Tikai un vienīgi individuālās statistikas ailītes.

     [+] [-]

, 2011-03-05 22:39, pirms 14 gadiem
raimisss rakstīja: oii vecīt, Tev tiešām ir problēmas.....iesaku kandidēt uz LFF prezidenta krēslu......būsi viens no viņiem, tad varēsi visu sakārtot....!!!
Tu gadijumā neesi Visvarenais Brūss? Kā tu vari visu zināt? Ta, man starp kājām sāp, tad man esot problēmas. No kurienes tev tāda iznformācija? Bet .....
Katram sava vieta!!! Man ir citi darbiņi jādara!!! Tuvākajā laikā neplānoju pretendēt uz LFF prezidenta vietu, bet , kas zin, kas zin.
Bet, tu, ļoti cienījamā jaunava, rozmari, un vēl tur daži, mani esat pārliecinājuši , ka vienam cilvēkam spēlēt vienā kamandā un trenēt pavisam citu komandu, tā ir pilnīgi normāla parādība, tā tam ir jābūt, un tā tam arī būt, āmen , mūžīgi mūžos. Un Latvijas florbols paceļas spārnos!!!

     [+] [-]

, 2011-03-05 22:41, pirms 14 gadiem
kastasir rakstīja: Tu gadijumā neesi Visvarenais Brūss? Kā tu vari visu zināt? Ta, man starp kājām sāp, tad man esot problēmas. No kurienes tev tāda iznformācija? Bet .....
Katram sava vieta!!! Man ir citi darbiņi jādara!!! Tuvākajā laikā neplānoju pretendēt uz LFF prezidenta vietu, bet , kas zin, kas zin.
Bet, tu, ļoti cienījamā jaunava, rozmari, un vēl tur daži, mani esat pārliecinājuši , ka vienam cilvēkam spēlēt vienā kamandā un trenēt pavisam citu komandu, tā ir pilnīgi normāla parādība, tā tam ir jābūt, un tā tam arī būt, āmen , mūžīgi mūžos. Un Latvijas florbols paceļas spārnos!!!
tad dari savus "darbiņus"....un beidz gudri spriedelēt, ja to tikai māki.....

     [+] [-]

, 2011-03-05 22:49, pirms 14 gadiem
roolands rakstīja: čaliit, ko tu te tgd vari dir*ties, viņi ir ļoti labi treneri un spēlētāji. Viņi vnk apvieno savu hobiju un darbu, jo pa spēlēšanu viņiem jau nemaksā. Un, manuprāt, tas ka vinji ir treneri ir tikai ieguvums Latvijas florbola... Jo apsketies ar cik jauniem sastāviem spēle Lielvārde un Ulbroka, un tas ka vinji spēle tik labi ir trenera nopelns...
Jā, lūdzu. trenē jauniešus, 1., 2., 3., līgas klubus. Te , kads kaut ko pārmestu?
Bet tā ir viena līga. Un tā saucas Latvijas Florbola Virslīga!!!
Bet mani jau pārliecinājāt. Tas ir normāli un tā tam jābūt. Viss, lieku mieru Blindam un Juškevicam.
Jā , un kā ar interešu konfliktu? Spēlējot klubam pret klubu?
Un , kā būs, ja Lielvārde vai Ulbroka pusfinālā spēlēs pret RTU? Kā pusē nostāsies jūsu ērgļi?
Ak, jā piemirsu. Tā tam , jābūt, un tā tam būs būt. Tas ir tikai normāli.

     [+] [-]

, 2011-03-05 22:51, pirms 14 gadiem
raimisss rakstīja: tad dari savus "darbiņus"....un beidz gudri spriedelēt, ja to tikai māki.....
Tas jau ir mans darbiņš.
Bet to rēcienu beigās iebāz sev pa...ļā!!!

     [+] [-]

, 2011-03-05 22:52, pirms 14 gadiem
kastasir rakstīja: Jā, lūdzu. trenē jauniešus, 1., 2., 3., līgas klubus. Te , kads kaut ko pārmestu?
Bet tā ir viena līga. Un tā saucas Latvijas Florbola Virslīga!!!
Bet mani jau pārliecinājāt. Tas ir normāli un tā tam jābūt. Viss, lieku mieru Blindam un Juškevicam.
Jā , un kā ar interešu konfliktu? Spēlējot klubam pret klubu?
Un , kā būs, ja Lielvārde vai Ulbroka pusfinālā spēlēs pret RTU? Kā pusē nostāsies jūsu ērgļi?
Ak, jā piemirsu. Tā tam , jābūt, un tā tam būs būt. Tas ir tikai normāli.
Tu ātrāk piesakies par LFF prezidentu, citādāk Lielvārdei nav iespēju spēlēt ar RTU pusfinālā...

     [+] [-]

, 2011-03-05 22:52, pirms 14 gadiem
kastasir rakstīja: Jā, lūdzu. trenē jauniešus, 1., 2., 3., līgas klubus. Te , kads kaut ko pārmestu?
Bet tā ir viena līga. Un tā saucas Latvijas Florbola Virslīga!!!
Bet mani jau pārliecinājāt. Tas ir normāli un tā tam jābūt. Viss, lieku mieru Blindam un Juškevicam.
Jā , un kā ar interešu konfliktu? Spēlējot klubam pret klubu?
Un , kā būs, ja Lielvārde vai Ulbroka pusfinālā spēlēs pret RTU? Kā pusē nostāsies jūsu ērgļi?
Ak, jā piemirsu. Tā tam , jābūt, un tā tam būs būt. Tas ir tikai normāli.
Viņi bus kā treneri savos klubos, to jau vinji pateica pirms sezonas

     [+] [-]

, 2011-03-05 22:54, pirms 14 gadiem
kastasir rakstīja: Tas jau ir mans darbiņš.
Bet to rēcienu beigās iebāz sev pa...ļā!!!
EU, a pa kuru komandu tu fano?

     [+] [-]

, 2011-03-05 22:54, pirms 14 gadiem
roolands rakstīja: Viņi bus kā treneri savos klubos, to jau vinji pateica pirms sezonas
Tas ir atkarīgs no vienošanās ar savu klubu, Blindam primārais ir RTU, Juškēvičam - Ulbroka.

  +2 [+] [-]

, 2011-03-05 22:56, pirms 14 gadiem
Redz vismaz florbola topikam reitingu nedaudz pacēlu, 25 komentāri sen florbola sadaļā nav redzēti. Garlaicīgi.

     [+] [-]

, 2011-03-05 22:56, pirms 14 gadiem
rozmari rakstīja: Tas ir atkarīgs no vienošanās ar savu klubu, Blindam primārais ir RTU, Juškēvičam - Ulbroka.
Nu jaa.. Pa Blindu es īsti nezināju, bet pa Jusi toč, ka vinjs bus trenēs nevis spēlēs

  -1 [+] [-]

, 2011-03-05 23:00, pirms 14 gadiem
rozmari rakstīja: Tu ātrāk piesakies par LFF prezidentu, citādāk Lielvārdei nav iespēju spēlēt ar RTU pusfinālā...
Uzpokoisja!!! Ļoti labi to zinu. Un arī Ulbroka nespēlēs, jo Ķekava viņus vienkārši un nesatricināmi atstās, tur , no kurienes nākuši!!
Bet varēja būt visādi.

     [+] [-]

, 2011-03-05 23:04, pirms 14 gadiem
rozmari rakstīja: Tas ir atkarīgs no vienošanās ar savu klubu, Blindam primārais ir RTU, Juškēvičam - Ulbroka.
Nu, redz, jau kaut kāda skaidrība. Bet vienalga, tas nav normāli. Tā tam nevajadzētu būt.

     [+] [-]

, 2011-03-05 23:07, pirms 14 gadiem
kastasir rakstīja: Nu, redz, jau kaut kāda skaidrība. Bet vienalga, tas nav normāli. Tā tam nevajadzētu būt.
Nu varbūt tas arii nav normāli, bet pēc pāris gadiem kad vinji vairs nespēles, tad tiešam būs ļoti labi treneri.. Nu bet kurus trenerus tu varētu likt vijnu vieta?? Latvija ta jau nav daudz LABU treneru..

     [+] [-]

, 2011-03-05 23:24, pirms 14 gadiem
roolands rakstīja: Nu varbūt tas arii nav normāli, bet pēc pāris gadiem kad vinji vairs nespēles, tad tiešam būs ļoti labi treneri.. Nu bet kurus trenerus tu varētu likt vijnu vieta?? Latvija ta jau nav daudz LABU treneru..
Tā ir , ka nav. Grūti atbildēt. Man šķiet, ka par daudz komandu virslīgā. Pilnīgi ar 8 max 10 pietiktu. Spēles tad arī būtu daudz spraigākas. Tagad ļoti bieži ir , tā saucamā caurbraucamās spēles, kur rezultāts zināms, un zināms, ka tas beigsies ar divciparu skaitli.
Nezinu, nevienu kandidātu. Juškevičs, jau arī bija tas, kas Ulbroku no 1. līgas pacēla. Nav variantu. Vismaz es nezinu.

     [+] [-]

, 2011-03-05 23:29, pirms 14 gadiem
kastasir rakstīja: Tā ir , ka nav. Grūti atbildēt. Man šķiet, ka par daudz komandu virslīgā. Pilnīgi ar 8 max 10 pietiktu. Spēles tad arī būtu daudz spraigākas. Tagad ļoti bieži ir , tā saucamā caurbraucamās spēles, kur rezultāts zināms, un zināms, ka tas beigsies ar divciparu skaitli.
Nezinu, nevienu kandidātu. Juškevičs, jau arī bija tas, kas Ulbroku no 1. līgas pacēla. Nav variantu. Vismaz es nezinu.
NJaa, bet ko darīt, tāds nu florbols mums Latvijā ir jāsamierinās ar to kas ir
1 2 43 komentāri