Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:10, Did:0, useCase: 3

Draud florbola tiesnesim

Draud florbola tiesnesim
Vitālijs Ksenzovs

Pēc Hipolīzings Florbola Virslīgas trešās pursfinālspēles starp „Talsi/Triobet” un „Rubene” komandām vienam no mača galvenajiem tiesnešiem, Vitālijam Ksenzovam, telefoniski izteikti draudi.

Atgādināsim, ka trešajā pusfinālspēlē pagarinājumā tieši Ksnezovs neatzina „Talsi/Triobet” uzbrucēja Kristiāna Lisovska vārtus, jo tiesnesis uzskatīja, ka tie gūti ar kāju. Brīdi vēlāk uzvaru pagarinājumā izrāva „Rubene”.

„Vitālijs Ksenzovs aptuveni pulksten 23.30 saņēmis zvanu. Zvanītājs viņam vaicājis, vai tiesnesis neesot pieļāvis kļūdu un vai varot mierīgi aizmigt,” stāsta Latvijas Florbola Savienības ģenerālsekretāre Zane Klabere. Ksenzovs piefiksējis ne tikai zvanītaja numuru, bet arī daļu sarunas un ar iesniegumu vērsies policijā.

Šodien pulksten 20.00 Kocēnos abas komandas aizvadīs izšķirošo piekto pusfinala spēli.

1 2 42 komentāri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2009-03-31 13:30, pirms 15 gadiem
Alexij rakstīja: operatīvs čalis, uzreiz uz policiju
a ko tu... gaiditu ?
Slēpts komentārs: mrPO

 +14 [+] [-]

, 2009-03-31 13:31, pirms 15 gadiem
mrPO rakstīja: tie jau nav draudi, vienkarshi lidzjutejs paarjautaajis, vai nav pieljaavis un pajautaaja par miegu ... kas tur taads ?
šaubos vai te ir visa saruna atreferēta

  -2 [+] [-]

, 2009-03-31 13:32, pirms 15 gadiem
kas tad tas ir??? laba vēlējumi vai???

 +15 [+] [-]

, 2009-03-31 13:36, pirms 15 gadiem
nebrīnīšos, ja tas beigās izrādīsies Lisovska sencis
Slēpts komentārs: H_san

  -4 [+] [-]

, 2009-03-31 13:40, pirms 15 gadiem
Da tas viss ir fufelis..diktofona ieraxts tiesaa nevar kalpot kaa pieraadiijums...tur nav variantu..bargaakais sods tam zvaniitaajam var buut ka ments pakratiis ar pirkstu..

  +5 [+] [-]

, 2009-03-31 13:50, pirms 15 gadiem
Ksenzovs bija jau sagatavojis diktafonu un gaidija zvanu...... tikai visticamāk, ka no citiem, lai atgādinātu par parāda termiņiem....!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-03-31 13:57, pirms 15 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Kā var telefona sarunu ierakstīt DIKTOFONĀ??? Paši esat mēģinājuši??? Manuprāt nekas prātīgs no tā nevar sanākt.
pastāv tāda funcija kā skaļrunis..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2009-03-31 14:01, pirms 15 gadiem
H_san rakstīja: pastāv tāda funcija kā skaļrunis..
jaa, bl*in, es vienreiz uzravos uz sitada pasakuma, pec tam bija nedaudz kauns Bet no kludam macamies
Secinajums, nelien kur nevajag un dzer mazak

  +1 [+] [-]

, 2009-03-31 14:07, pirms 15 gadiem
Kidd rakstīja: Da tas viss ir fufelis..diktofona ieraxts tiesaa nevar kalpot kaa pieraadiijums...tur nav variantu..bargaakais sods tam zvaniitaajam var buut ka ments pakratiis ar pirkstu..
sīkais huligānisms iet cauri...

  +2 [+] [-]

, 2009-03-31 14:08, pirms 15 gadiem
vai tiesnesis neesot pieļāvis kļūdu un vai varot mierīgi aizmigt”

Kur te ir mineeti, kaadi draudi?!!

  -4 [+] [-]

, 2009-03-31 14:16, pirms 15 gadiem
Šitāds daunis...

 +10 [+] [-]

, 2009-03-31 14:26, pirms 15 gadiem
ir arii jaunaakiem telefoniem taada funkcija, kaa sarunas ieraksts pashaa telefonaa! tur visu var lieliski saprast!
Slēpts komentārs: raimisss

  +2 [+] [-]

, 2009-03-31 14:51, pirms 15 gadiem
Šis jau nav pirmais gadījums, kad kādam tiek draudēts. Šī pati komanda sevi no jaukās puses parādīja jau pagājušogad. Un pagājušogad tika draudēts arī citiem tiesnešiem. Ja pagājušajā sezonā tie bija draudi un cieņas aizskaršana visa veida interneta vietnēs, tad šogad jau ķērušies pie pārdrošākiem paņēmieniem. Vienreiz šie cilvēki ir jāsoda, lai visatļautība izbeigtos.

Visu cieņu Ksenzovam, lai viņam veicas novest šo lietu līdz galam!

     [+] [-]

, 2009-03-31 15:10, pirms 15 gadiem
Kot u runā par visatļautību no fanu puses, te tieši otrādi jārunā ka tā jau tam sen vajadzēja būt ka tiesnešu visatļautībai jāliek punkts žēl ka tie bija tikai maigi vārdi pret šo tiesnesi, varēja labāk būt bargi darbi kā jau to parādīja Grunckis ka tiesneši ieslīkstot visatļautībā var pamosties slimnīcā

  +3 [+] [-]

, 2009-03-31 15:25, pirms 15 gadiem
Karliiti!

Tu maz pats sajēdz, ka ar savu komentu Tu aicini uz vardarbību ? Priekš tam ir domātas disciplinārās sēdēs, kurās izskata, vai tiesnesis ir pieļāvis kļūdu. Tas jau sen zināms, ka visiem faniem riebjas visi tiesneši. Tiesā kā gribi, vienmēr un visiem izskatās nepareizi. Un neuzskatu, ka florbola tiesnešiem varētu piedēvēt visatļautību, bet vienai daļai fanu - gan!

     [+] [-]

, 2009-03-31 15:38, pirms 15 gadiem
Zvanītājam nav kur sprukt.

  +3 [+] [-]

, 2009-03-31 15:39, pirms 15 gadiem
Es piekrītu tev arī par visatļautību no faniem gan jau ka tāda arī ir, bet nu kāda jēga tām sēdēm ja šis tiesnesis jau vienreiz neieskaitīja goluTalsiem pret Rubeni un sēdē pierādīja ka vajadzēja būt vērtiem tad saki kā vēlreiz tas pats tiesnesis var tiesāt spēli starp tiem pašiem pretiniekiem, un kā var būt tā ka atkal viņš neieskaita vārtus Nu tāda pavisam maza statistika Talsi pret Rubeni savā starpā sešas spēles aizvadītas un trīs reizes abas komandas ir spējušas viena otru uzvarēt, bet visas spēles kuras Talsi zaudējuši tiesājis mūsu teksta varonis Ksenzov un divās nav ieskāitījis izšķirošus vārtus Man liekas ļoti dīvaini

     [+] [-]

, 2009-03-31 15:52, pirms 15 gadiem
Neesmu informēta par iepriekšējās sēdes lēmumu, bet, kad skatījos internetā ievietoto video, tad pilnībā piekrītu Ksenzova lēmumam vārtus neieskaitīt. Par pēdējiem vārtiem man viedokļa nav, jo neesmu redzējusi ne spēli, ne video. Man gan gribas aizdomāties par komandas spēli kā tādu, jo arī pagājušogad viņi apstrīdēja tiesneša lēmumu. Vai tā jau nav kaut kāda slimīga tendence?

     [+] [-]

, 2009-03-31 15:59, pirms 15 gadiem
Varjaubūt ka tā ir slimīga tendence ja vienkārši tāpat protestē, bet ja sēdē nospriež ka tiesnesis kļūdījies un neļauj tam divas spēles tiesāt, bet pēc tam še un atkal viņš rok to pašu komandu un smieklīgākais ka vienu un to pašu spēlētāju apceļ

  -4 [+] [-]

, 2009-03-31 16:02, pirms 15 gadiem
vins ir debiils tiesnesis!

  -1 [+] [-]

, 2009-03-31 16:03, pirms 15 gadiem
karliit, tu izskaties zinošs šajos jautājumos. Pastāsti man, lūdzu, kuru Ksenzova lēmumu sēdē atzina par kļūdainu?

/ nav laika sekot tam visam aktīvi līdzi

  +1 [+] [-]

, 2009-03-31 16:06, pirms 15 gadiem
11gadiigaisfans rakstīja: vins ir debiils tiesnesis!
nu jā, 11 gadi noteikti tev ļauj būt ekspertam a tu nebaidies, ka arī tavi dati (tava IP) tiks nodoti policijai?

  +1 [+] [-]

, 2009-03-31 16:16, pirms 15 gadiem
Nu sēdē atzina ka soda izgājienu jeb bullīti bija jāskaita jo bumbiņa netika pavilkta uz atpakaļu. Un arī šajā vārtu guvumā nebija taisnības ksenzovam. Ir neveiksmīgu pozīciju operators šajā video kas pieder florbolazinām.lv izvēlējies, jo šo spēli var nokačāt arhīvā tādēļ kamera ir lai redzētu visu laukumu, bet bija arī citi kas filmēja šo spēli un ar kameru mēģināja tuvu sekot spēles gaitai, un lai kā man negribētos te atkal čīkstēt vai aizstāvēt Talsus bet vārti bija iesisti ar nūju, vienīgi Ksenzovam par labu varētu teikt nu viņš stāvēja ļoti stulbā vietā un viņam varbūt varēja izskatīties ka vārti bija ar kāju, bet nu kā jau zinam tad ja var izlikties tad var sasisties

  -3 [+] [-]

, 2009-03-31 16:22, pirms 15 gadiem
Es noskatījos video par soda metienu (palēninātu)... nu man jau nu arī izskatījās, ka bumbiņa tika pavilkta atpakaļ. Otru video gan neesmu redzējusi.

  -1 [+] [-]

, 2009-03-31 16:25, pirms 15 gadiem
karliitis rakstīja: Nu sēdē atzina ka soda izgājienu jeb bullīti bija jāskaita jo bumbiņa netika pavilkta uz atpakaļu. Un arī šajā vārtu guvumā nebija taisnības ksenzovam. Ir neveiksmīgu pozīciju operators šajā video kas pieder florbolazinām.lv izvēlējies, jo šo spēli var nokačāt arhīvā tādēļ kamera ir lai redzētu visu laukumu, bet bija arī citi kas filmēja šo spēli un ar kameru mēģināja tuvu sekot spēles gaitai, un lai kā man negribētos te atkal čīkstēt vai aizstāvēt Talsus bet vārti bija iesisti ar nūju, vienīgi Ksenzovam par labu varētu teikt nu viņš stāvēja ļoti stulbā vietā un viņam varbūt varēja izskatīties ka vārti bija ar kāju, bet nu kā jau zinam tad ja var izlikties tad var sasisties
kapēc tas video nav talsiem draudzīgajās florbolaziņās ielikts, lai nebūtu vairs diskusiju..bija, nebija? varbūt zini, ko lēma saistībā ar grunšteina bullīti no tās pašas reg. sez. spēles?

  +1 [+] [-]

, 2009-03-31 16:44, pirms 15 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Kā var telefona sarunu ierakstīt DIKTOFONĀ??? Paši esat mēģinājuši??? Manuprāt nekas prātīgs no tā nevar sanākt.
normāliem telefoniem pastāv tāda funkcija kā "ierakstīt sarunu". nospied pāris pogas un ieraksti visu, gan savu teikto, gan otra teikto, ļoti labā kvalitātē

     [+] [-]

, 2009-03-31 16:44, pirms 15 gadiem
no vienas puses jau stulbi,ka tādi plānprātiņi atrodas un traucē cilvēku dzīvi naktī zvanoties (visticamākais pa "skaidrā prātā"). Bet no otras puses tas jāvērtē ar pluszīmi,ka florbolu un savu favorītkomandu tā mīl,ka gatavs darīt pat tādas (krimināli sodāmas) muļķības

  -2 [+] [-]

, 2009-03-31 16:53, pirms 15 gadiem
puslaiks rakstīja: no vienas puses jau stulbi,ka tādi plānprātiņi atrodas un traucē cilvēku dzīvi naktī zvanoties (visticamākais pa "skaidrā prātā"). Bet no otras puses tas jāvērtē ar pluszīmi,ka florbolu un savu favorītkomandu tā mīl,ka gatavs darīt pat tādas (krimināli sodāmas) muļķības
vot, Tavai pirmajai teikuma daļai jāpiekrīt, tikai turpinājumam vajadzēja būt tādam: ... un traucē cilvēku dzīvi tiesājot tik pilnīgi šķērsām. Tam pedofila sejai Ksenzovam sen jau vajadzeja atņemt tiesneša licenci. Draudi viņam izteikti... Kas tad tie par draudiem... Nebrīnītos, ja tā sieviete kādā pasākumā nejauši sastop kādu spēlētāju vai līdzjutēju un attopas slimnīcā...

  +2 [+] [-]

, 2009-03-31 17:00, pirms 15 gadiem
Nu lūk, šādus izteikumus kā JiSkx izteicās, būtu jānodod policijai izskatīšanai - tā teikt - par goda un cieņas aizskaršanu. Man vispār nav skaidrs, kā sevi cienošam cilvēkam šādi izteikumi prātā var ienākt. Principā, arī par šādiem anonīmajiem izteikumiem var "atrauties" pēc LR likumdošanas. Un IP noteikšana šīs mājas lapas administratoram nesagādātu nekādas problēmas.
1 2 42 komentāri