Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:10, Did:0, useCase: 3

Florbola laukumos bez pārsteigumiem

Šodien tika aizvadītas kārtējās spēles Latvijas florbola laukumos. Vīriešu augstākajā līgā uzvaras svinēja "Rubene", "Blāzma", "Ķekava" un "Latvijas Avīze".

Vistuvāk pārsteigumam bija Bauskas "Uzvara-Lauks", kas pēc trenera Normunda Gruncka aiziešanas turpina demonstrēt pārsteidzoši labu sniegumu. "Rubeni" no punkta zaudēšanas šoreiz glāba Ivara Jēkabsona gūtie vārti spēles pagarinājumā.

Nervus čempionāta līderiem pakutināja arī Cēsu "Cel Tik/ Lekrings", kura rindās pirmo spēli aizvadīja bijušais rubenietis Jānis Alps. "Lekrings" pēdējā trešdaļā nespēja noturēt vienu vārtu pārsvaru, un bija spiests atzīt ķekaviešu pārākumu ar 4:6.

Pārsteigumi izpalika arī Rīgas derbijā, kurā ar 10:4 pārāki izrādījās "Latvijas Avīzes"florbolisti. "FK Rīga" Latvijas čempioniem pretim spēja turēties līdz pat spēles 35. minūtei, kad tablo vēl vēstīja 2:2, taču atlikušajās trešdaļas minūtēs viņi zaudēja četrus vārtus un nonāca zaudētājos ar 2:6. Šo pārsvaru atgūt "FK Rīga" florbolistiem nebija pa spēkam.

Uzvaru viesos svinēja arī Rēzeknes "Blāzma", kas ar 7:5 pārspēja "Talsus".

Latvijas florbola čempionāts
Augstākā līga, vīrieši


"Uzvara-Lauks" - "Rubene" 4:5 (pagarinājumā)
"Ķekava" - "Cel Tik/Lekrings" 6:4 (1:1 2:0 3:3)
"Talsi" - "Blāzma" 5:7
"FK Rīga" - "Latvijas Avīze" 4:10 (1:1 1:5 2:4) Metieni: 22:38

Pirmā līga

"Valmiera" - "Kurši" 4:8 (2:1 2:6 0:1)
"V4Motors/Ķekava" - "Pārgauja" 4:9

Augstākā līga, sievietes

"Rubene/Rants" - "Rīgas Lauvas" 5:4
"Talsi" - "Valmiera/Vinda" 8:2
1 2 48 komentāri

     [+] [-]

, 2006-12-16 22:33, pirms 18 gadiem
Rīgai bija tas zviedru vārtsargs?

     [+] [-]

, 2006-12-16 22:39, pirms 18 gadiem
neticu ka liela jeega no taa vaartsarga!!! ko tas dod, ja treneejas atsevishkji no komandas, ja Rigu maz var nosaukt par komandu!!

     [+] [-]

, 2006-12-16 22:42, pirms 18 gadiem
labi labi tas bija joks

     [+] [-]

, 2006-12-16 22:44, pirms 18 gadiem
nu tas ka netrenējas kopā ar komandu tas vēl tā. Galvenais jau ir aizsardzība, un ja tā ļauj izmest brīvus, tuvus metienus, tad glābējs nebūs arī zviedrs. Rīgas vārtos var stāties kaut Domejs, bet tāpat salaidīs pēc pilnas programmas. arī hokejā taču tas pats. bez aizsardzības nevar. bet domāju, ka johansons par visu varu gribēja atvilkt kādu zviedru, tāpēc īpaši neskatījās kādas pozīcijas spēlētāju ņem. gan jau viņam galvenais bija radīt rezonansi...kas zin, varbūt cerēja ar to piesaistīt kādu sponsoru..gluži kā slavenais Ross Akmens

     [+] [-]

, 2006-12-16 22:48, pirms 18 gadiem
ko var gribeet..tiesneshi visu nokaartoja...Kundzinjam svilpe pakaljaa...pie rezultaata 2:1 kad riiga bija vadiibaa,tad saakaas...pirms speeles jau bija zinaams ka Aviize vinnees,jo tiesneshi preteejo nepieljaus...riiga bija labaaka shodien,jo Aviize to vien maak kaa paraudaat...ja par gruudienu uz borta neiedod kaut vai 2 minuutes,lai gan bija sarkanaa jaaraada...nu tad es nezinu kaadien [cenzēts] jaabuut...man liekas muusu komandas 92.gads labaak notiesaatu...un taa teeloshana...[cenzēts] Blinds ir vnk teaatra profesors...zaudee bumbinju un nokriit!

     [+] [-]

, 2006-12-16 23:01, pirms 18 gadiem
nu avīzei federācijā ir vislielākais lobijs! viņi tur visi pa rīgu dzīvodamies jau sapārojušies savā starpā ir, tā ka viss ir loģiski!

     [+] [-]

, 2006-12-16 23:22, pirms 18 gadiem
Fk Kursi the best!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-12-16 23:51, pirms 18 gadiem
Bauska savās mājās atkal forši nospēlēja. Biku nekrita nekas iekšā...3.per. pašās beigās izdevās izraut nichu. Pēc tam vēl varēja izraut vinni,bet Rubenes vārtsargs bij uzdevumu augstumos un atvaira M.Akmentinja metienu. Pagarinājums ari piederēja Bauskai,bet kljūda laukuma vidusdaljā, pretuzbrukums, laba saspēle un mājniekiem sarūgtinājums. Bauskai 3 goli M.Akmentinjam, Rubenei škjiet,ka 3 piespēles J.Ingjistam (2 no tām ljoti smukas),kurš spēlēja tikai 2.un 3.per.
Priekā!

     [+] [-]

, 2006-12-16 23:52, pirms 18 gadiem
paldies par info?

     [+] [-]

, 2006-12-16 23:55, pirms 18 gadiem
labi ka kāds informē no notikuma vietas

     [+] [-]

, 2006-12-16 23:59, pirms 18 gadiem
Talsi gan vareeja izciiniit uzvaru

     [+] [-]

, 2006-12-17 00:07, pirms 18 gadiem
Lekrings gan vareeja izciiniit uzvaru

     [+] [-]

, 2006-12-17 02:25, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis florbolists
ko var gribeet..tiesneshi visu nokaartoja...Kundzinjam svilpe pakaljaa...pie rezultaata 2:1 kad riiga bija vadiibaa,tad saakaas...pirms speeles jau bija zinaams ka Aviize vinnees,jo tiesneshi preteejo nepieljaus...riiga bija labaaka shodien,jo Aviize to vien maak kaa paraudaat...ja par gruudienu uz borta neiedod kaut vai 2 minuutes,lai gan bija sarkanaa jaaraada...nu tad es nezinu kaadien [cenzēts] jaabuut...man liekas muusu komandas 92.gads labaak notiesaatu...un taa teeloshana...[cenzēts] Blinds ir vnk teaatra profesors...zaudee bumbinju un nokriit!




nee nu tas vnk ir unikums.... nu ko var chiiksteet???? labi... kad ieborteeja Purkshkji tur vareeja iedot 2viiti, bet tomeer... gaaja plecs plecaa... sorry... Zviedrijaa arii nesvilptu... un pati riiga suudiigi nospeeleeja...

bet runaajot par vaartsargu... ir vinjsh labs, bet ar taadu aizsardziibu... pat chiosta shitais aaraa nevilks... vnk ideaali chalis lasa speeli... labaak nekaa visi muuseejie...

     [+] [-]

, 2006-12-17 09:04, pirms 18 gadiem
nu neee...paprasi jebkuram kursh redzeeja speeli - kaada bija tiesaashana?
busi paarsteigts...iipashi peec 2:1 kad Riiga negaidiiti iesita...

     [+] [-]

, 2006-12-17 11:22, pirms 18 gadiem
ja tu buutu redzeejis kaa Talsos tiesaaja, tad apdirstu pakaljkaajas! Abas komandas saak rubiities,protams, Reezeknieshi uzsaak, viens uziet tribiinees sist skatiitaajus a kaadu sodu iedeva???Reezeknei 2 min par to ka skatiitaajos uzkaapa, a Talsiem 2+2 par gruushanu!!!!

     [+] [-]

, 2006-12-17 14:31, pirms 18 gadiem
talsi uz 1. līgu-garantēts, un nehuji čikstēt

     [+] [-]

, 2006-12-17 15:26, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Blukjis
ja tu buutu redzeejis kaa Talsos tiesaaja, tad apdirstu pakaljkaajas! Abas komandas saak rubiities,protams, Reezeknieshi uzsaak, viens uziet tribiinees sist skatiitaajus a kaadu sodu iedeva???Reezeknei 2 min par to ka skatiitaajos uzkaapa, a Talsiem 2+2 par gruushanu!!!!


a kapec sacies kautins ?

     [+] [-]

, 2006-12-17 15:44, pirms 18 gadiem
Tiesneši nenotiesāja īpaši labi FK Rīga - LA spēli, bet tikai nevajag te čikstēt, ka tiesāja stabili LA labā!Tajā situācijā, kad Purvišķis ielidoja bortā, tad Bulāns vienkārši pagāja malā un viņš pārkrita viņam pāri!Varbūt nedaudz kļūdos un ja tā ir, tad atvainojos, bet diezvai, jo no manas vietas tas bija diezgan labi redzams!!!

Un kā bija situācijā, kad Akulovu iegrūda bortā un viņš metās uzreiz virsū tam, kurš iegrūda?Tur stabili bija divas minūtes jādod!Bet tiesneši attaisnojās, ka LA spēlētājs esot viņu izprovocējis!

Pēc tam bija vēl viena epizode, kad FK Rīgas spēlētājs nospēlēja ar augsti paceltu nūju un aiz viņa atradās pretinieks, kurš būtu izgājis 1 pret 1, bet iedeva tikai soda izspēli!

     [+] [-]

, 2006-12-17 16:04, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis pilixers
Tiesneši nenotiesāja īpaši labi FK Rīga - LA spēli, bet tikai nevajag te čikstēt, ka tiesāja stabili LA labā!Tajā situācijā, kad Purvišķis ielidoja bortā, tad Bulāns vienkārši pagāja malā un viņš pārkrita viņam pāri!Varbūt nedaudz kļūdos un ja tā ir, tad atvainojos, bet diezvai, jo no manas vietas tas bija diezgan labi redzams!!!

Un kā bija situācijā, kad Akulovu iegrūda bortā un viņš metās uzreiz virsū tam, kurš iegrūda?Tur stabili bija divas minūtes jādod!Bet tiesneši attaisnojās, ka LA spēlētājs esot viņu izprovocējis!

Pēc tam bija vēl viena epizode, kad FK Rīgas spēlētājs nospēlēja ar augsti paceltu nūju un aiz viņa atradās pretinieks, kurš būtu izgājis 1 pret 1, bet iedeva tikai soda izspēli!




Tiesnešu jautājums tiešām ir aktuāls šogad!

Nu neko darīt jāmauc tālāk...

Interesanta situācija bija kad Jēkabsons (tas garais monstrs) nošķewrsoja ceļu LA spēlētājam par ko Ivanišeks (dienas varonis) nedomājot piešķira divīti! Līdzīgās situācijās vēlāk viņš deva tikai soda izspēli...dīvaini

Vēl dīvaini bija svipšana, kad spēle notika tālajā stūrī no viņa (Ivanišeka) kad otrs tiesnesis ļauj spēlēt, bet mūsu dienas varonis nosvilpj sodu un skrien uz stūri rādīt savus fakinos žestus - sišana jopcik!

Bet viss labaākais dueta gājiens bija, kad Rīga savā aizsardzības zonā apstādināja kārtējo LA uzbrukumu, Ivanišeks, kurš atradās blakus bumbiņai rāda - turpinam, spēli, savukārt otrs tiesnesis - Kundziņš (!?), kurš tiesāja spēli tikai tāpēc, ka NAV kam tiesāt (...... ), nosvipj sodu atrodoties tālajā pozīcijā...TAD seko asa reakcija no Rīgas rezervistu sola...Ivanišeks un Kundziņš sarīko nelielu sapulcīti, pēc kā tiek nozīmēta strīda izspēle!!! Kolosāli!

Nu bet nekļūdas tikai tie kas neko nedara!!!


P.s. Rīga zaudēja vienos vārtos!!! Varočiks spēlē ahūna labi, bet viens nav kareivis! Pēc sestajiem vārtiem aš žēl palika viņu!!!

     [+] [-]

, 2006-12-17 16:20, pirms 18 gadiem
ko tur piebilst...A. Kundziņš taču ir SK Lauku Avīze valdes loceklis spēli gan neredzēju tādēļ neko arī nepārmetu, bet nu ar kādu no klubiem saistītiem cilvēkiem jau nu AL spēli nevajadzētu tiesāt. Ja tā padomā, kas mūs sagaida nākamgad, kad AL būs katrā kārtā par 1 spēli vairāk? kur ņems tiesnešus? Vienīgais variants ir rīkot spēles divās dienās, lai vismaz AL varētu nodrošināt kkādu tiesāšanas kvalitāti.

Par Andersonu...vai tik nevajadzētu padomāt arī par florbolistu naturalizēšanu

     [+] [-]

, 2006-12-17 17:21, pirms 18 gadiem
hmmm palasot komentārus nākas secināt, ka īpaši daudz no florbola jūs nezinat.....
par tiesnešiem, 90% tiesnešu ir saistīti ar kādu no klubiem, organizācijām vai kā savādāk. vienīgais tiesnesis, kas man nāk prātā un nav saistīts ir Ksenzovs, pārējiem noteikti varētu piesiet to ka viņi atbalsta kādu no komandām.
un kur tad lai rauj tos tiesnešus? kāpēc pašam fed.prez. būtu jātiesā spēlēs??? nu nav jau to gribētāju, kas būtu ar mieru tiesāt. jā licenzes ir dabūjuši daudzi, bet viņi vēl aktīvi spēlē un ir jāizdara izvēle, spēlēt vai tiesāt.
nod!rst visi mēs mākam, bet neko sakarīgu pateikt nevaram.

     [+] [-]

, 2006-12-17 17:51, pirms 18 gadiem
Īstenībā tiesāja tieši par labu FK Rīgai. Blindu pa vienam vai divatā apstrādāja regulāri, bet nevienam neiedeva divīti par acīmredzamiem pārkāpumiem. Viņš taču nav vainīgs, ka viņš ir fiziski spēcīgāks.
Par tiesnešu saistību ar klubiem un komandām. Kivkulis un Līnis spēlē pie LA otrajā līgā un veterānos, Pīlups trenē sīkos... Ko tad Jūs gribat, lai LA spēles tiesā, piemēram, Lielvārdes meitenes?

     [+] [-]

, 2006-12-17 18:14, pirms 18 gadiem
Un ko tad jūs to uzskatāt par normālu, ka savējais tiesā sevis pārstāvošās komandas spēles??? Vai visi ir gatavi ar to samierināties??? ja latvijas florbolistu un florbola mērķis ir muļļāties pa savu sūnu ciemu, tad ok...neko vairāk arī nevajag, tikai visi nez kādēļ raud, ka florbolu neviens neatzīst par nopietnu sportu! Tad ko jūs gribiet???? Tiesneša neitralitāte ir galvenā viņa būtība! Ja tiesnesis nav neitrāls, tad kāda tam jēga??? Man jau liekas, ka paši klubi ir vainīgi...paiet spēle, kāds papīkst, paraud un līdz nākamajai kārtai jau viss ir aizmirsies. Nāk jauna spēle, rodas jauni precedenti.

RXR...tad pasaki Tu ko sakarīgu! Šaubos vai maz ko varēsi pateikt, jo vienkārši neko sakarīgu tiesnešu lietās pateikt nevar. un te nevienam nav aizliegts paust savu viedokli un neviens te pie tiesnešu "kvalitatīvās" tiesāšanas nav vainīgs. LFS manuprāt pārāk ilgi bijusi bez kārtīgas opozīcijas, tādēļ viņi tur visu dara kā grib un kā māk. pasaki tad vismaz savu risinājumu kā to varētu atrisināt?

     [+] [-]

, 2006-12-17 18:45, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis volmārs
Un ko tad jūs to uzskatāt par normālu, ka savējais tiesā sevis pārstāvošās komandas spēles??? Vai visi ir gatavi ar to samierināties??? ja latvijas florbolistu un florbola mērķis ir muļļāties pa savu sūnu ciemu, tad ok...neko vairāk arī nevajag, tikai visi nez kādēļ raud, ka florbolu neviens neatzīst par nopietnu sportu! Tad ko jūs gribiet???? Tiesneša neitralitāte ir galvenā viņa būtība! Ja tiesnesis nav neitrāls, tad kāda tam jēga??? Man jau liekas, ka paši klubi ir vainīgi...paiet spēle, kāds papīkst, paraud un līdz nākamajai kārtai jau viss ir aizmirsies. Nāk jauna spēle, rodas jauni precedenti.

RXR...tad pasaki Tu ko sakarīgu! Šaubos vai maz ko varēsi pateikt, jo vienkārši neko sakarīgu tiesnešu lietās pateikt nevar. un te nevienam nav aizliegts paust savu viedokli un neviens te pie tiesnešu "kvalitatīvās" tiesāšanas nav vainīgs. LFS manuprāt pārāk ilgi bijusi bez kārtīgas opozīcijas, tādēļ viņi tur visu dara kā grib un kā māk. pasaki tad vismaz savu risinājumu kā to varētu atrisināt?



protams ka tas nav normāli, bet ar varu nevienu tiesāt nepiespiedīsi. es neesmu teicis ka viss ir ļoti labi, bet esmu reālists un saprotu ka NAV tiesnešu. bet tāpēc nevajag tos, kuri uzdrošinās tiesāt nod!rst. ok, kļūdās, visi kļūdās, spēlētāji kļūdās, treneris kļūdās, sekretariāts kļūdās. bet spēle iet tālāk. kāpēc pēc katras kārtas bļauj ka sūdīgi tiesā? un kāpēc vienmēr bļauj tie kas zaudē? kāpēc, kad zaudē spēli, vainu meklē tiesnešos, neviss analizē savu spēli un atzīst, jā ka šoreiz nenostrādājām aizsardzībā vai vienkārši nepaveicās?

un gribētos zināt ko opozīcija var ieteikt lfs? uzaicināt no malas neitrālus cilvēkus lai sāktu tiesāt? cik ilgs laiks paies kamēr viņi apgūs noteikumus un varēs sākt tiesāt augsta līmeņa spēles? un par kādu naudu? vai klubi ir gatavi vēl vairāk maksāt tiesnešiem?

nevienam te nemēģinu uzbraukt vai apvainot, bet kā jau teicu visi mākam nod!rst, bet ieteikt neko. saprotu ka tiesneši kļūdās un daudz ko neievēro, bet kamēr nebūs jauni, labāki tiesneši, tikmēr tiesās esošie.

     [+] [-]

, 2006-12-17 18:52, pirms 18 gadiem
nesaprotu kapeec nevar izdariit taa kaa futbolaa...vajadzeetu apmainjas progrmmu ar tiesneshiem...muuseejie patiesaa pie vinjiem,vinji pie muuseejiem...vienalga no kuras valsts!!!

     [+] [-]

, 2006-12-17 19:07, pirms 18 gadiem
tiesnešu nometnē kamēr neienāks kkādas pārvērtības nekas nemainīsies. laba doma par tiesnēu apmaiņu, bet tas būtu grūti īstenojams sapnis!

     [+] [-]

, 2006-12-17 19:10, pirms 18 gadiem
nu bet tur jau tā lieta, ka Tu pats arī vien velti virini muti (nu to mēs te visi daram ) jā, saprotu, ka ir problēmas, bet tās jau nav pirmo gadu! tad kur ir risinājums? vai tikai 14. sezonā tiesāšanas problēmas ir uzpeldējušas? Nē! tās ir bijušas visu laiku, bet vienkārši nekas netiek darīts. florbolā vispār netiek iesaistīti cilvēki no malas...licenzēto spēlētāju skaits pat gājis mazumā, jaunu tiesnešu nav, ar presi runāts netiek, florbola popularizēšana ir apstājusies (ja tāda maz ir bijusi). Nebūtu pāris augstākās līgas klubu (un tie nav no rīgas!), kas tomēr aiz cieņas pret sevi šo sportu paceļ pienācīgā līmenī, tad no florbola nekā nebūtu, to varētu pielīdzināt beisbolam vai frīsbijam. 90% ir izcēluši klubi, pats zinu ko dažs labs dara, tad kam tādi atsēdētāji LFS vajadzīgi? piekrītu florbolistam...vajag tiesnešus no ārzemēm. pat šveice neiztiek bez ārvalstu tiesnešiem...tur regulāri brauc zviedri, somi tiesāt. tad kādēļ lai pie mums neatbrauktu kaut uz centrālo spēli igauņi? gan jau tie arī būtu ieinteresēti izaugsmē...un šķiet ka visi reālisti ir bijuši visus šos 14. gadus, tādēļ arī nekas nenotiek...

     [+] [-]

, 2006-12-17 19:21, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis volmārs
nu bet tur jau tā lieta, ka Tu pats arī vien velti virini muti (nu to mēs te visi daram ) jā, saprotu, ka ir problēmas, bet tās jau nav pirmo gadu! tad kur ir risinājums? vai tikai 14. sezonā tiesāšanas problēmas ir uzpeldējušas? Nē! tās ir bijušas visu laiku, bet vienkārši nekas netiek darīts. florbolā vispār netiek iesaistīti cilvēki no malas...licenzēto spēlētāju skaits pat gājis mazumā, jaunu tiesnešu nav, ar presi runāts netiek, florbola popularizēšana ir apstājusies (ja tāda maz ir bijusi). Nebūtu pāris augstākās līgas klubu (un tie nav no rīgas!), kas tomēr aiz cieņas pret sevi šo sportu paceļ pienācīgā līmenī, tad no florbola nekā nebūtu, to varētu pielīdzināt beisbolam vai frīsbijam. 90% ir izcēluši klubi, pats zinu ko dažs labs dara, tad kam tādi atsēdētāji LFS vajadzīgi? piekrītu florbolistam...vajag tiesnešus no ārzemēm. pat šveice neiztiek bez ārvalstu tiesnešiem...tur regulāri brauc zviedri, somi tiesāt. tad kādēļ lai pie mums neatbrauktu kaut uz centrālo spēli igauņi? gan jau tie arī būtu ieinteresēti izaugsmē...un šķiet ka visi reālisti ir bijuši visus šos 14. gadus, tādēļ arī nekas nenotiek...



ne jau par mutes virināšanu sākumā bija runa, bet par to ka tiesneši atbalsta "savējos" un to zina visi, ka tiesneši kaut kādā nozīmē ir saistīti ar klubiem.
problēmas ir, un netikai tiesāšanā, daudz kur ir problēmas. bet kā tu domā piesaistīt ārzemniekus? viņiem būs jāmaksā, un kurš tad maksās? klubiem vien būs jāsedz nevis 3.50ls ceļu izdevumi, bet jau lieli LATI. (starpcitu igauņiem tiesnešu līmenis man liekas ir krietni zemāks). un salīdzināji ar šveici, kur florbols ir lielā cieņā.
par to ka florbols iet uz leju arī tev negribas piekrist, jo tika noorganizēts PC junioriem un labi noorganizēts, izlasei bija sponsors un nopietns ar preses konferenci. izlase labi nospēlēja un tika pieminēta visos lielākajos laikrastos un ziņās.
un kas tad paceļ šo sporta veidu pienācīgā līmenī (un kurš vispār ir pienācīgais līmenis?)? un kas tad tiek darīt neRīgā?

     [+] [-]

, 2006-12-17 19:41, pirms 18 gadiem
bet risinājums taču ir jāmeklē, ne tā? vai Tev liekas ka tas tiek darīts? vismaz es nezinu...preses konference bija vajadzīga sponsoram, nevis savienībai. Parex sajuta, ka par to pasākumu varētu būtu kāda interese, tādēļ arī lēti piesitās. čempionāts beidzās, "sponsors" pazuda. Es tādus, kuri nemazākajā mērā nav ieinteresēti attiecīgajā sporta veidā, par sponsoriem nesaucu. Lētas publicitātes meklētāji. Izlases sportiskie sasniegumi ir vienīgais kas priecē. Un vai Tevi apmierina vienreizēja publicitāte? mani nē. Pats labi zini, kuri klubi ārpus rīgas paši meklē savu publicitāti, mēģina piesaistīt skatītājus...zinu pat ka ir meklējuši naudu TV translācijai!!! un viņiem ir panākumi, jo uz to klubu spēlēm arī ir vislielākais apmeklējums, tādēļ domāju Tev nebūs grūti uzminēt kuri tie ir. Cik cilvēki nāk uz FK Rīga un LA spēlēm? ja dara, tad arī kautkas notiek, ja nedara, tad viss stāv uz vietas vai iet atpakaļ...

ai labs ir, metu mieru. diskutēt vajag, tikai tā var nonākt pie rezultāta...peace

     [+] [-]

, 2006-12-17 20:48, pirms 18 gadiem
par zviedru, cepuri nost, šitādus vilkt arā..
es domaju, ka ja komanda nebutu saluzusi, un tiesajusi butu normali tiesnesi..
riga vareja arii panemt avizi..
ja zviedrs paliks un nekur nepazudiis mosh rigai ari kkas izdosies, bet 1 visu izdarit nevar..

     [+] [-]

, 2006-12-18 00:19, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis zorgis
neticu ka liela jeega no taa vaartsarga!!! ko tas dod, ja treneejas atsevishkji no komandas, ja Rigu maz var nosaukt par komandu!!



Aizver zhaunu pi...dar. Panjems tevi un taa komanda izvaalees, tad mazaak dir....siisi.

     [+] [-]

, 2006-12-18 00:35, pirms 18 gadiem
Veel vieniigais variants FK Riigai pašai uz smirdiigo LA florbola federaaciju biidiit savus spiegus, un dabuut tiesaat saveejo speeles. Citu variantu pagaidām neredzu. Es vareetu pieteikties. Bet mani aatri atšifrēs, tādēļ pārāk lielas jēgas nebūs no manis.
Vēl varētu sākt pa vienam uzpirkt vai novākt( pieberot ēdienā purgenu pirms spēlēm). Nav tiesnešu, tiesā savējie. Par ideju lūdzu bonusu(ieeju par brīvu uz visām FK Rīga spēlem)

     [+] [-]

, 2006-12-18 00:37, pirms 18 gadiem
LA smird.

     [+] [-]

, 2006-12-18 10:41, pirms 18 gadiem
Moskīt...uz Rīgas spēlēm ieeja ir par brīvu...un ko tu pīpē???
1 2 48 komentāri