Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:14, Did:0, useCase: 3
Autors: Jānis Freimanis

Severs: Braucot uz Krimu, sportisti rādīja attieksmi, tagad to parāda valsts

Severs: Braucot uz Krimu, sportisti rādīja attieksmi, tagad to parāda valsts
Izglītības un zinātnes ministrijas Sporta departamenta direktors Edgars Severs
Foto: Dmitrijs Suļžics/f64

Septembra vidū trīs Latvijas vindsērfinga sportisti bija devušies uz Krievijas okupētās Krimas pussalas pilsētu Sevastopoli, kur risinājās Eiropas kausa izcīņas posms "Formula Windsurfing" klasē. Šajās sacensībās startēja tikai Krievijas sportisti, trīs Latvijas pārstāvji – Jānis Preiss, Aleksandrs Ļeontjevs un Romualds Zelčs, kā arī viens lietuvietis. 2015. gada pasaules vicečempions Preiss sacensībās Krimā izcīnīja uzvaru.

Nacionālā sporta padome šodien nolēma neatbalstīt naudas balvas piešķiršanu pērnā gada pasaules vicečempionam Preisam, ņemot vērā viņa dalību Eiropas kausa posmā Sevastopolē. Padome skaidro, ka šāda sportista rīcība ir pretrunā Latvijas nostājai Ukrainas suverenitātes un teritoriālās integritātes jautājumos, saskaņā ar kuru Krimas Autonomā Republika tiek uzskatīta par neatņemamu Ukrainas sastāvdaļu. Tāpat sportists neesot ievērojis Ukrainas normatīvos aktus, saskaņā ar kuriem iebraukt okupētajās Ukrainas administratīvajās teritorijās atļauts tikai caur Ukrainas robežkontroles punktiem, likumā noteiktajā kārtībā saņemot īpašu Ukrainas varas iestāžu atļauju.

"Latvijas Zēģelētāju savienība (LZS) pirms sportistu došanās uz Krimu sazinājās ar Ārlietu ministriju, kas atsūtīja dokumentus un ieteica nedoties uz šīm sacensībām. Jānis Preiss par to tika informēts gan mutiski, gan rakstiski," uzsver savienības prezidents Ansis Dāle.

„Ko gan man teikt? Acīmredzot mans brauciens uz Krimu ir ļoti nosodošs,” saka Preiss. „Bet nesaprotu, kādēļ tas tiek saistīts ar manu 2015. gada rezultātu pasaules čempionātā. Pirms gada tikai kļūdas pēc man netika piešķirta naudas balva par pasaules čempionātā iegūto otro vietu. Tādēļ vērsos ar vēstuli pie Ministru prezidenta un šogad lēmums tika pārskatīts. Pats nemaz nezināju, kad paredzēta sēde. Pieņemtais lēmums man ir jaunums. Žēl, ka tādā veidā naudas balva man atņemta ar atpakaļejošu datumu.”

„Par savu lēmumu braukt uz mačiem Krimā neko nevaru komentēt. Biju iegādājies lidmašīnas biļeti līdz Simferopolei, uz robežas man neviens neko neaizrādīja. Jā, savienība un Ārlietu ministrija mani bija brīdinājušas, taču tas notika dienu pirms došanās uz sacensībām. Tas nav korekti. Sacensības jau gadu bija starptautisko maču kalendārā. Man tās bija svarīgas sacensības un nozīmīgs gatavošanās posms šīgada pasaules čempionātam. Nebiju iedziļinājies valsts ārpolitikas jautājumos. Žēl, ka mans individuāli labākais sasniegums karjerā valstij nav vajadzīgs,” norāda Preiss, kurš pats ir arī LZS valdes loceklis.

Izglītības un zinātnes ministrijas Sporta departamenta direktors Edgars Severs, skaidrojot pieņemot lēmumu, uzsver: „Nav atšķirības, kad ir gūts panākums. Konkrētie sportisti pauda savu attieksmi, tagad savu attieksmi pauž valsts. Mums ir tiesības piešķirt naudas balvas, bet tas nav pienākums. Esam demokrātiska valsts. Ja kādu šis lēmums ir aizskāris, tad tas var vērsties tiesā. Arī nākotnē vairs nerosināsim šim sportistam piešķirt naudas balvas. Turklāt jau tuvākajā laikā tiks lemts par naudas balvu kritēriju paaugstināšanu."


Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-11-29 17:01, pirms 9 gadiem
Ar4ers rakstīja: Krima ir Krievijas sastāvdaļa, tāpat kā Abrene.
Par Abreni savstarpēji vienojās divas valstis, bet Krima tika brutāli atņemta. Neviens neaizliedz Kreivijai nopirkt no Ukrainas šo pussalu. Tas pat tika ierosināts no dažiem ekspertiem. Tomēr Krievija par to pat dzirdēt nevēlas, jo agresors neko nepērk, bet tikai iegūst ar varu.
, 2016-11-29 17:08, pirms 9 gadiem
Ar4ers rakstīja: Krima ir Krievijas sastāvdaļa, tāpat kā Abrene.
Nepriecājies, vate! Agri vai vēlu pienāks diena, ka Ukraina atgūs savus zaudētos reģionus. Latvija arī bija krievijas sastāvdaļa, gadus 30 atpakaļ neviens pat iedomāties nespēja, ka izrausimies no sūdu lāča ķetnām un kļūsim brīvi. Arī ukraiņi savu iespēju sagaidīs. To, cik krievija patiesībā ir vāja, mēs redzam. Atliek amerikāņiem pakoriģēt naftas cenu un krievs jau ir uz ceļiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-11-29 17:11, pirms 9 gadiem
Ar4ers ir Krievijas troļļu sastāvdaļa, tāpat kā Teemu Saxon.
Ar4ers rakstīja: Krima ir Krievijas sastāvdaļa, tāpat kā Abrene.
, 2016-11-29 17:14, pirms 9 gadiem
Neesot iedziļinājies valsts ārpolitikas jautājumos. Nu gan muļķi laiž!
, 2016-11-29 17:16, pirms 9 gadiem
Preiss, tu esi nodevējs un mēsls...startēt Krimā ir nodevība Latvijai
Slēpts komentārs: karlosm
Slēpts komentārs: PraporšiksPingvins3
Slēpts komentārs: Caune JM
Slēpts komentārs: PraporšiksPingvins3
Slēpts komentārs: mozilla
, 2016-11-29 17:57, pirms 9 gadiem
PraporšiksPingvins3 rakstīja: Nekas pavisam maz lidz trumpam. Vietejie pseidopatrioti jau laicigi var gatavot kažoku ko mest otrādi..
Tu domā ,ka Trmps palīdzēs urļikiem ... =D Tu stipri šaubies!
Slēpts komentārs: Nordic
, 2016-11-29 18:02, pirms 9 gadiem
7 sportisti tikai startēja?
, 2016-11-29 18:07, pirms 9 gadiem
Nordic rakstīja: Severa kungs, tu neesi itin neko izdarījis šī sportista labā.
Tu esi zaudējis imidžu manās acīs!
Vai tu pats vispār zini, ko nozīmē sports? Tas nav skriet pakaļ tramvajam. Viegli nozākāt cilvēka sniegumu formāla iemesla dēļ.
Uzdod sev jautājumu, vai esi tiesīgs būt tajā amatā, kurā esi?
Mazāk zīmējies soctīklos ar pasākumiem, kuros piedalies, bet sāc trenēties.
Kas tu par s.ūdumušu,ka pirkstus veijerā cilā,ko tu klavieres piepe esi izdarījis,izņemot troļļošanu,lai kāds tevi uztvertu nopietni?!!!!
, 2016-11-29 18:09, pirms 9 gadiem
Ar4ers rakstīja: Krima ir Krievijas sastāvdaļa, tāpat kā Abrene.
Toties tavu smadzeņu sastāvdaļa ir sūdi un parašas gimna,putinosos
, 2016-11-29 18:11, pirms 9 gadiem
PraporšiksPingvins3 rakstīja: Šodien ziņas labāk nelasīt.. Kur nu komentet.. Vieni garigi slimie komentaros.
Par sevi super pateici! Malacis,vakarā varēsi normāli atlaist savos lielajos vasjukos
, 2016-11-29 18:15, pirms 9 gadiem
karlosm rakstīja: Mēs neesam brīvi, visa ekonomika balstās uz RU diemžēl! Zeme un karogs saucās savādāk...
Pirms ko vispārini un apgalvo trolli,vismaz precizē,par kuriem mēs te spamo...
Tīrā statistika info dēļ - ru mums veido ap 5% kopējā ienākuma un tā kā turpina samazināt kravas pārvadājumus,tad ciparam ir tendence mazināties. Un kad gāzei iestāsies bezmonopola tirgus,varam gaidīt 30%kritumu tarifam,bet vovām - par tikpat mazāk piķa. Lietuvā notika tieši tā
, 2016-11-29 18:22, pirms 9 gadiem
Te nu attaisnojuma nav. Tu ļoti labi zini, ka dodies uz Ukrainas zemes daļu, ko okupējusi krievija.... par visu jāmaksā.
, 2016-11-29 18:38, pirms 9 gadiem
Dīvains kadrs tas zēģelētājs, tēlo muļķi un nemaz nekautrējās.
, 2016-11-29 18:52, pirms 9 gadiem
Nafig vispār valstij jāmaksā par viņu hobiju? Valstiski tač nozīmes nekādas, vai viņš tur pirmais vai divsimtais.
Bet ja grib pelnīt naudu ar sportu, tad jānodarbojas ar PRO sportu. Tur maksās algas, ne mazas un nebūs jādiedelē no valsts.
Slēpts komentārs: methodman
Slēpts komentārs: fanu klubs#13
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-11-29 19:03, pirms 9 gadiem
methodman rakstīja: Neatbalstu Krievijas agresiju Ukrainā, bet vienu lietu dažs labs ir piemirsis- sportu ar politiku nav jājauc.
Sportu nejauksim, mākslu, mūziku arī nejauksim, neko citu arī nejauksim. koncertēsim i vēl ciemos aicināsim. Neko citu arī nejauksim. Tā teikt, lai dzīve turpinās, visi priecīgi.
, 2016-11-29 19:10, pirms 9 gadiem
fanu klubs#13 rakstīja: Nacionālā apvienība turpina rullēt,no Līviem nesanāca izkrāpt LV nodokļu maksātāju naudu tagad ietaupa uz sportistiem.Cik ilgi vēl šī ''Prostitūta''bus šai amatā?NA reitings tuvu 5% ,papēži svilst makus pilda jo partija iet skuju taku
Tava gvelšana izklausās pārāk slīpēta un dzirdēti šabloniska, neesi gadienā ar kādu politisko spēku cieši saistīts?
Skuju taku vari pats droši doties, lai nu kam, bet NA atbalsts stabili aug ar katrām vēlēšanām, pat netērējot daudz naudas reklāmām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: pernambucano
, 2016-11-29 19:20, pirms 9 gadiem
viņs varēja palikt uz dzīvi tajā krimā un neatgriezties Latvijā
, 2016-11-29 19:22, pirms 9 gadiem
Swordsman rakstīja: Tava gvelšana izklausās pārāk slīpēta un dzirdēti šabloniska, neesi gadienā ar kādu politisko spēku cieši saistīts?
Skuju taku vari pats droši doties, lai nu kam, bet NA atbalsts stabili aug ar katrām vēlēšanām, pat netērējot daudz naudas reklāmām.
Ar to zēģelētāju viss skaidrs. Bet. Ko tu pin te iekšā kaut kādu čečenu mafijas jau desmitgadēm atbalstīto NA?
, 2016-11-29 19:23, pirms 9 gadiem
HMB-SIERAS STANDZINAS+KAFIJA rakstīja: Es ceru ka viniem reiz izdosies aizklapet visas PSRS skolas ciet

Lai mazais vateens kura senchi jau 25 gadus dzivo neatkariga Latvijaa, macas latviesu valodu latviskaa vide!!!!
tagad, diemžēl, jau par vēlu, par tālu aizlaists.
liellummānija plus masveida analfabētisms vatēm ir tik raksturīgs, ka viņi vnk neļaus klapēt skolas.
Galvenais jau, ka pilns ar savējiem nodevējiem, kas pūš utaino stabulē. Tādā ziņā apskaužu igauņus, viņiem tādu sūdu ir daudz mazāk.
, 2016-11-29 19:23, pirms 9 gadiem
Nedaudz stulbi,piekakāt savā smilškastē,un tagad ieslēgt du..ku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-11-29 19:28, pirms 9 gadiem
Caune JM rakstīja: Ar to zēģelētāju viss skaidrs. Bet. Ko tu pin te iekšā kaut kādu čečenu mafijas jau desmitgadēm atbalstīto NA?
Es atbildēju uz komentāru, ne pirmais viņus pieminēju.

Bet ja reiz pajautāji - neviens nav ideāls, diemžēl. Bet ja jāizvēlas (no tiem, kam vispār jebkādas izredzes), protams, ka nekādu alternatīvu NA neredzu.
, 2016-11-29 19:28, pirms 9 gadiem
HMB-SIERAS STANDZINAS+KAFIJA rakstīja: Njaa mums te baigi krieviskaa vide, sakot ar chekistiem kantoros un beidzot ar masu medijiem,propagandu un parejo. Tads krievs seezh savaa mersii, korka laikaa paklaustas chastushkas,novosti utt, parbrauc majas iesledz kkadu rentv vai 3+, paskatas kuhnju, ierubii muz un atver palasit rus.tvnet
A letiņs peregarainā troļļukā turās pie stieņa! Aizšņorē ciešāk prievīti un dungodams "Nevis slinkojot un pūstot" smaidīgs brauc mājās un slavē savu valsti!
, 2016-11-29 19:30, pirms 9 gadiem
pernambucano rakstīja: Nesaprotu, tas sērferis karoja Krīmā un okupēja to, vai piedalījās sacīkstēs? Par ko tik barga attieksme?
Piedalījās okupantu sacīkstēs, pie kam iebrauca Krimā pa kreiso. Viss pareizi, šādas okupantu "maigās varas" izpausme nav atbalstāmas.
, 2016-11-29 19:30, pirms 9 gadiem
flipsider rakstīja: 7 sportisti tikai startēja?
25
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-11-29 19:32, pirms 9 gadiem
PraporšiksPingvins3 rakstīja: Nekas pavisam maz lidz trumpam. Vietejie pseidopatrioti jau laicigi var gatavot kažoku ko mest otrādi..
Maldies. Nevis "pseidopatrioti", bet kādi citi ir priekšlaicīgi sapriecājušies ar "Tramp naš"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-11-29 19:35, pirms 9 gadiem
[quote hmb_sieras_standzinas_kafija]
kads sakars te letinu jaukt ieksha??? iet runa par analfabeetiem jeb taviem braaliem vatnikiem, kas 25 gadus dzivojot sveshaa valsti nespej iemacities vienigo oficiaalo valodu. tas jau vel nebutu nekas, bet kad gadas redzet pajolus kuri uz aicinajumu runat latviski atbild ar CHO BLE, tad vispar gribas nopirkt tadam bileti maskavas virzienaa
Tieši tāds, ka pats jau uzrakstīji, analfabēts krievs brauc mersī, bet letiņš, izglītotais turās pie štangas.
, 2016-11-29 19:36, pirms 9 gadiem
HMB-SIERAS STANDZINAS+KAFIJA rakstīja: pielauju ka pats tapat ar etalonu rinki vandies
Protams, esmu savā dzīve visus transporta veidus izmēģinājis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-11-29 19:37, pirms 9 gadiem
HMB-SIERAS STANDZINAS+KAFIJA rakstīja: tapat smiekligi ir tas, ka ar visam 4 grib saglabat savas PSRS skolas, svin visus PSRS sveetkus,pieminas dienas, taas bravurigi atzimejot lai mazais letins redzetu cik lieli sveetki vatei, a tani pasha laikaa ar putam uz lupam saka, ka mes tachu velamies integreties, a muus apspiezh, apvaino un ignoree
Ja letiņš būtu spēcīgāks, diez vai viņi to uzdrošinātos darīt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-11-29 19:38, pirms 9 gadiem
Drausmīgi populārs sporta veids, ja vikipēdijā ir izveidots tikai 2 valodās!
Skeletona world cup pat izveidojuši 10 valodās! Blakusvāģis 7 valodās, bet šiem pat prēmijas negribēja dot!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-11-29 19:40, pirms 9 gadiem
pernambucano rakstīja: Protams, esmu savā dzīve visus transporta veidus izmēģinājis!
Nešaubos ne mirkli. Troļliem tik daudz nemaksā, lai no trolejbusa štangas varētu pārsēsties kadirova puiškānu poršē.
, 2016-11-29 19:40, pirms 9 gadiem
[quote hmb_sieras_standzinas_kafija]
ko tu mulkim padaris!!!
[/quo
Aizej Rīgā uz jebkuru publisko sporta zāli, boksa vai cita cīņas sporta klubu, tur 80% būs neletiņi...toties korī, basketā, vai daiļamatniecībā būs 99%
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-11-29 19:45, pirms 9 gadiem
Dziļi atvainojos Swordsmen. Nezināju, ka aizkaršu tavas jūtas.
Bet nosauc man kaut vienu labu iemeslu, kādēļ māksla un sports būtu jājauc ar politiku? Norijušies politiķi spēlē savas spēlītes, bet sportisti, mūziķi un mākslinieki pārstāv pavism ko citu.
, 2016-11-29 19:46, pirms 9 gadiem
HMB-SIERAS STANDZINAS+KAFIJA rakstīja: tapec jau krievu vislabak raksturo teiciens - sila jesk, uma ne nado

P.S. tas ari lieliski atspogulojas tajaa, ka vatniks tikai ar vardarbibu ir spejigs ko iegut
Diemžēl dzīvē ir savādāk...ir ne tikai sila bet arī um...
A kas mums? Jaunieši rūķu cepurēs un apspīlētās zeķubikšveidīgās džinsās ar plikām potītēm...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-11-29 19:50, pirms 9 gadiem
HMB-SIERAS STANDZINAS+KAFIJA rakstīja: krievam ir lakenes un trenushkas + taa tizla krievu cepure, kkas starp keponu un parasto mici. Tu gan jau zini kaa vinu sauc, parasti nesa uz vienu saanu. Nu palabo mani
Kur tu tādu esi redzējis Rīgā?
, 2016-11-29 19:50, pirms 9 gadiem
pernambucano rakstīja: A letiņs peregarainā troļļukā turās pie stieņa! Aizšņorē ciešāk prievīti un dungodams "Nevis slinkojot un pūstot" smaidīgs brauc mājās un slavē savu valsti!
a ko tā sajuti personīgo aizskārumu, kad krievus pieminēja? Nevarēji noturēties? Tu taču sevi te kā letiņu mēģini pozicionēt

Redzi, mazais, lēti pērkamais draudziņ, ja nebūtu to 50+25 vates okupācijas un smadzeņu skalošanas gadu, mēs tagad būtu attīstīta, inteliģenta valsts un latvietim patiešām būtu par ko slavēt savu valsti. Visa austrumeiropa ir bomziska un piekakāta, uzmini nu, kāpēc Pat musulmaņiem Eiropā tas prasīs vēl gadus 200 vismaz, lai tās valstis kaut uz pusi tā piekakātu, kā krievi to jau ir izdarījuši bez jebkādas ārējas palīdzības Paskaties, pat A-burts dzīvojas pa Franciju, jo tur esot cilvēka cienīgāka dzīve, kaut pilns ar melnajiem,bet vienalga kudī labāk, nekā šeit, kur melno nemaz nebija
, 2016-11-29 19:50, pirms 9 gadiem
Re kāds klauns.. Tēlo muļķīti ...pareizi ka sodīja..tā ir jārīkojās ar tiem jefiņiem kas pūš ienaidnieka stabuli..vienīgi kauns ka pēc uzvārda varētu būt latvietis..bet pēc būtības mēsls
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-11-29 19:55, pirms 9 gadiem
Swordsman rakstīja: a ko tā sajuti personīgo aizskārumu, kad krievus pieminēja? Nevarēji noturēties? Tu taču sevi te kā letiņu mēģini pozicionēt

Redzi, mazais, lēti pērkamais draudziņ, ja nebūtu to 50+25 vates okupācijas un smadzeņu skalošanas gadu, mēs tagad būtu attīstīta, inteliģenta valsts un latvietim patiešām būtu par ko slavēt savu valsti. Visa austrumeiropa ir bomziska un piekakāta, uzmini nu, kāpēc Pat musulmaņiem Eiropā tas prasīs vēl gadus 200 vismaz, lai tās valstis kaut uz pusi tā piekakātu, kā krievi to jau ir izdarījuši bez jebkādas ārējas palīdzības Paskaties, pat A-burts dzīvojas pa Franciju, jo tur esot cilvēka cienīgāka dzīve, kaut pilns ar melnajiem,bet vienalga kudī labāk, nekā šeit, kur melno nemaz nebija
Un kas pēc tavām domām, zēniņ, liedza šajos 25 neatkarības gados to veidot? Kas bija pie šprices?
Aizskārumu sajutu par to ka latvieši maļ savā valodas stabulē, bet paši savu valsti nejēdz sakārtot tā, lai A-burtam būtu prieks dzīvot šeit nevis Francijā.
, 2016-11-29 19:58, pirms 9 gadiem
Nešķīstie SC lietotāji LATVIETI Pernaku tā samulsināja, ka šis noskrēja no iemītās taciņas. Negantnieki.
, 2016-11-29 20:00, pirms 9 gadiem
pernambucano rakstīja: Ja letiņš būtu spēcīgāks, diez vai viņi to uzdrošinātos darīt!
Aizmirsi pieminēt garā vājos bezprincipa lēti pērkamas amēbas, kāds, piemēram, esi tu, ja esi letiņš.
, 2016-11-29 20:00, pirms 9 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Nešķīstie SC lietotāji LATVIETI Pernaku tā samulsināja, ka šis noskrēja no iemītās taciņas. Negantnieki.
Taciņu mēs mīsim rīt, šodien notiek politinformācijas paraugstunda priekš nesekmīgajiem un otrgadniekiem ar rozā fantāziju.
Ceru ka tiem zēniem kāda no manām atziņām dzīvē izrādīsies derīga!
, 2016-11-29 20:02, pirms 9 gadiem
Swordsman rakstīja: Aizmirsi pieminēt garā vājos bezprincipa lēti pērkamas amēbas, kāds, piemēram, esi tu, ja esi letiņš.
Skatos ka rezultāts ir tāds kā vienmēr. Tiklīdz tavas prāta spējas liedz likt galdā argumentus, tā nesekmīgi mēģini mani aizvainot. Vai tu patiešām domā, ka tev tas izdosies?
, 2016-11-29 20:02, pirms 9 gadiem
pernambucano rakstīja: Un kas pēc tavām domām, zēniņ, liedza šajos 25 neatkarības gados to veidot? Kas bija pie šprices?
Aizskārumu sajutu par to ka latvieši maļ savā valodas stabulē, bet paši savu valsti nejēdz sakārtot tā, lai A-burtam būtu prieks dzīvot šeit nevis Francijā.
Pirmkārt, pa CCCP gadiem tauta izmainījās mentāli. Smagi un uz slikto pusi. Pa lielam savoki vēl esam, pat Mozus savus žīdus 40g vadāja pa tuksnesi, kamēr tie savās galvās no Ēģiptes atbrīvojās un nomainījās paaudzes.
, 2016-11-29 20:04, pirms 9 gadiem
pernambucano rakstīja: Skatos ka rezultāts ir tāds kā vienmēr. Tiklīdz tavas prāta spējas liedz likt galdā argumentus, tā nesekmīgi mēģini mani aizvainot. Vai tu patiešām domā, ka tev tas izdosies?
Kādu atziņu esi spējīgs sniegt, ja ir jāpiestrādā par troļļuku?
Ķip darbs kaulus nelauž vai nauda nesmird?
, 2016-11-29 20:05, pirms 9 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Pirmkārt, pa CCCP gadiem tauta izmainījās mentāli. Smagi un uz slikto pusi. Pa lielam savoki vēl esam, pat Mozus savus žīdus 40g vadāja pa tuksnesi, kamēr tie savās galvās no Ēģiptes atbrīvojās un nomainījās paaudzes.
No mūsu 40 gadiem vairāk kā puse ir iztērēti...cilvēks parastais dzīvo lielākā izmisumā nekā 90 gadu vidū. tu redzi kaut kādas pazīmes, ka pēc pagājušiem 40 gadiem kaut kas būs mainījies?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-11-29 20:08, pirms 9 gadiem
Krievvalodīgie Latvijā iedalās divās daļās:vatesgalvas un normāli krievi(mēs latvieši viņus tā dēvējam,bet reāli viņi ir latvieši)
Vates-nekad nav gribējuši iemācīties valodu,vai ir absolūti id..ti,un saka ka pa grūtu. Atnāk no darba,ieslēdz vata tv un neko citu pat nelasa ,neinteresējas,nedomā!!!!
Normālie-sarunājas savā starpā krieviski,ļoti labi runā latviski,pārsvarā uzņēmēji vai nodarbināti labos darbos... Parasti sarunā izvairās nosodīt putinu un putinistus,bet liek saprast par savu nostāju bez vārdiem...
, 2016-11-29 20:13, pirms 9 gadiem
19.divīzija rakstīja: Krievvalodīgie Latvijā iedalās divās daļās:vatesgalvas un normāli krievi(mēs latvieši viņus tā dēvējam,bet reāli viņi ir latvieši)
Vates-nekad nav gribējuši iemācīties valodu,vai ir absolūti id..ti,un saka ka pa grūtu. Atnāk no darba,ieslēdz vata tv un neko citu pat nelasa ,neinteresējas,nedomā!!!!
Normālie-sarunājas savā starpā krieviski,ļoti labi runā latviski,pārsvarā uzņēmēji vai nodarbināti labos darbos... Parasti sarunā izvairās nosodīt putinu un putinistus,bet liek saprast par savu nostāju bez vārdiem...
Var redzēt, ka vispār neorientējies.
Pazīstu "nenormālu latvieti", normālu latvieti, "nenormālu krievu", normālu krievu . Visi ir turēti naudas badā un tagad visi ir pēc tās izsalkuši! Reti ir normāli mērķi, komunikācija, bet primārais ir, lai atlec kāds labums vai kad samaksās algu!
99% ir tikai naudas interese, jo tās ir trūcis!
, 2016-11-29 20:16, pirms 9 gadiem
pernambucano rakstīja: Un kas pēc tavām domām, zēniņ, liedza šajos 25 neatkarības gados to veidot? Kas bija pie šprices?
Aizskārumu sajutu par to ka latvieši maļ savā valodas stabulē, bet paši savu valsti nejēdz sakārtot tā, lai A-burtam būtu prieks dzīvot šeit nevis Francijā.
Jā, kas tad ir pie šprices?
Tu laikam nesaproti, ko nozīmē "50+25 vates okupācijas un smadzeņu skalošanas gadu .
Tur jau tā starpība, ka igauņi sāka visu no nulles, visus padomju ierēdņus aizsūtīja naxuj.
A mums kas - visi paliek vecajās vietās, tiek pie teikšanas, uztaisa "prihvatizācijas. Viss turpinās ierastajā austrumeiropas bandītisma, savējo bīdīšanas utt garā.
Kas tad ir pie varas bijuši? Godmanis, Savicka labākais draugs Ruksītis? ZZS ar padomju oligarhu Lembergu te baigi ieinteresēti kaut ko mainīt? Vienotība tjipa baigi eiropeiski? Tikai pēc runāšanas. Atrodi, kur civilizētā eiropā krāpjas ar balsīm kā Zaķis. utt utjp. Visa padomju skola joprojām te visu nosaka, ja kāds jaunais ienāk, viņam arī saskalo smadzenes.
Korupcija, uzpērkamas tiesas - tā visa tak padomju skola. Visi pārāk pieraduši.

No tā ne smakas nebūtu, ja nebūtu karš un viss būtu virzījies savu normālo gaitu. Tad tajā korupcijā un sūdos grimtu tikai krievija un radniecīgās slāvu valstis, bet mēs būtu starp Eiropas attīstīkajām valstīm, kādi mēs JAU BIJĀM 30tajos gados.
, 2016-11-29 20:17, pirms 9 gadiem
Swordsman rakstīja: Jā, kas tad ir pie šprices?
Tu laikam nesaproti, ko nozīmē "50+25 vates okupācijas un smadzeņu skalošanas gadu .
Tur jau tā starpība, ka igauņi sāka visu no nulles, visus padomju ierēdņus aizsūtīja naxuj.
A mums kas - visi paliek vecajās vietās, tiek pie teikšanas, uztaisa "prihvatizācijas. Viss turpinās ierastajā austrumeiropas bandītisma, savējo bīdīšanas utt garā.
Kas tad ir pie varas bijuši? Godmanis, Savicka labākais draugs Ruksītis? ZZS ar padomju oligarhu Lembergu te baigi ieinteresēti kaut ko mainīt? Vienotība tjipa baigi eiropeiski? Tikai pēc runāšanas. Atrodi, kur civilizētā eiropā krāpjas ar balsīm kā Zaķis. utt utjp. Visa padomju skola joprojām te visu nosaka, ja kāds jaunais ienāk, viņam arī saskalo smadzenes.
Korupcija, uzpērkamas tiesas - tā visa tak padomju skola. Visi pārāk pieraduši.

No tā ne smakas nebūtu, ja nebūtu karš un viss būtu virzījies savu normālo gaitu. Tad tajā korupcijā un sūdos grimtu tikai krievija un radniecīgās slāvu valstis, bet mēs būtu starp Eiropas attīstīkajām valstīm, kādi mēs JAU BIJĀM 30tajos gados.
Teicami uzrakstīji...igauņi izdarīja, mēs nē...un kas tad pie tā ir vainīgs? Protams, visi, tikai ne mēs...
, 2016-11-29 20:18, pirms 9 gadiem
pernambucano rakstīja: cilvēks parastais dzīvo lielākā izmisumā nekā 90 gadu vidū.
varbūt tik atklāti melot tomēr nevajag.
, 2016-11-29 20:18, pirms 9 gadiem
Vai vainīgi igauņi, ka nepateica mums kā darīt?
, 2016-11-29 20:20, pirms 9 gadiem
Swordsman rakstīja: varbūt tik atklāti melot tomēr nevajag.
Kopš 2008.g nekāds izmisums pat iespējams nav, jo nāciju silda DR saulīte.
, 2016-11-29 20:20, pirms 9 gadiem
Swordsman rakstīja: varbūt tik atklāti melot tomēr nevajag.
Tad masveidā muka uz ārzemēm? Pensionāriem pensija bija mazāka par apkures rēķinu?
, 2016-11-29 20:22, pirms 9 gadiem
Pernaka tautība dara savu - nespēj samierināties, ka parašu aizskar. Pēc visa šī, vēl turpināsi tēlot latvieti???

Bet par lēmumu - 100% atbalstu. Nevēlos maksāt par šādiem hobijsportiem. Kur nu vēl šādiem parašas atbalstītājiem.
, 2016-11-29 20:25, pirms 9 gadiem
biskaps rakstīja: Pernaka tautība dara savu - nespēj samierināties, ka parašu aizskar. Pēc visa šī, vēl turpināsi tēlot latvieti???

Bet par lēmumu - 100% atbalstu. Nevēlos maksāt par šādiem hobijsportiem. Kur nu vēl šādiem parašas atbalstītājiem.
Tavs smadzeņu deficīts arī dara savu. Parādi, kur es nespēju samierināties ar to, ko tu tur mēģini apgalvot? Tavuprāt apgalvojums, ka latvieši ir paši vainīgi, ka nejēdz sakārtot savu valsti ir Krievijas aizstāvēšana?
, 2016-11-29 20:27, pirms 9 gadiem
flipsider rakstīja: Var redzēt, ka vispār neorientējies.
Pazīstu "nenormālu latvieti", normālu latvieti, "nenormālu krievu", normālu krievu . Visi ir turēti naudas badā un tagad visi ir pēc tās izsalkuši! Reti ir normāli mērķi, komunikācija, bet primārais ir, lai atlec kāds labums vai kad samaksās algu!
99% ir tikai naudas interese, jo tās ir trūcis!
Varbūt Tu nekad pat par to neēsi aizdomājies,bet visiem nav galvenais saraust matreālās vērtības jaunēkli!!!! Par normālajiem un nenormālajiem pilnīgi piekrītu... Bet es, un pazīstu daudzi citi ,neies dēļ pāris liekām,vai neliekām desmaizēm, nodot savus principus vai smaidīt kādam sejā!!! Naudu var nopelnīt dažādi,bet cieņa ir jāsaglabā!! Kā Tu b.e savādāk vecumdienās skatīsies spogulī!!!!
, 2016-11-29 20:28, pirms 9 gadiem
Pernak, bet sniedz tad savu vīziju- ko mums darīt, lai Latvijā būtu lielāka labklājība? Atgriezties atpakaļ impērijā?
, 2016-11-29 20:29, pirms 9 gadiem
pernambucano rakstīja: Teicami uzrakstīji...igauņi izdarīja, mēs nē...un kas tad pie tā ir vainīgs? Protams, visi, tikai ne mēs...
ir arī objektīvi iemesli - igauņiem jau no sākta gala bija daudz mazāks % krievu, tā, ka viņi tomēr dzīvoja daudz vairāk pa vecam, nekā mēs. bet mūs vnk brutāli pārkrievoja.
Otrkārt, viņi visus padomju laikus turpināja skatīties somu tv, tā ka tiešs kontakts ar Eiropu.

protams, ka vainīgi arī tie amēbas latvieši. Kā jau teicu - tieši tādi, kā Tu (ja esi latvietis). Interesanti, ka tu pats ar saviem tekstiem tak centies darīt visu, lai šeit nekas nemainītos, šeit joprojām būtu vecā padomija, bet tagad tjipa uztraucies, ka latvieši neko nav mainījuši

Bet kādi ta tev principi var būt. Tu vnk dari savu zemo darbiņu. Tev kā pulkstenim jābūt klāt vienmēr, lai iestāstītu citiem, cik labi ir uz austrumiem, cik jauks ir khl, cik šausmīgi ir uz rietumiem utt A kad politiķi tev klausa un tiešām visu dara pa padomju modei, tad atkal tev kaut kas valstī nepatīk.
, 2016-11-29 20:30, pirms 9 gadiem
Gan jau jūdasa rubeļus Krimā saņēma ...ta ka valsts nauda tādiem nav jātērē ..Eiropas čempis un neviena izņemot krievus un pāris jefiņu no Latvijas..neviens cilvēks nebrauca..tas izsaka visu..
, 2016-11-29 20:31, pirms 9 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Pernak, bet sniedz tad savu vīziju- ko mums darīt, lai Latvijā būtu lielāka labklājība? Atgriezties atpakaļ impērijā?
Nekādā gadījumā! Veidot spēcīgu nāciju, nevainojot savās neveiksmēs citus un neļaut, ka Vecrīgas Makdonaldā letiņu puikam angļu zaldāts nesodīti krauj pa ģīmi!
, 2016-11-29 20:32, pirms 9 gadiem
Swordsman rakstīja: ir arī objektīvi iemesli - igauņiem jau no sākta gala bija daudz mazāks % krievu, tā, ka viņi tomēr dzīvoja daudz vairāk pa vecam, nekā mēs. bet mūs vnk brutāli pārkrievoja.
Otrkārt, viņi visus padomju laikus turpināja skatīties somu tv, tā ka tiešs kontakts ar Eiropu.

protams, ka vainīgi arī tie amēbas latvieši. Kā jau teicu - tieši tādi, kā Tu (ja esi latvietis). Interesanti, ka tu pats ar saviem tekstiem tak centies darīt visu, lai šeit nekas nemainītos, šeit joprojām būtu vecā padomija, bet tagad tjipa uztraucies, ka latvieši neko nav mainījuši

Bet kādi ta tev principi var būt. Tu vnk dari savu zemo darbiņu. Tev kā pulkstenim jābūt klāt vienmēr, lai iestāstītu citiem, cik labi ir uz austrumiem, cik jauks ir khl, cik šausmīgi ir uz rietumiem utt A kad politiķi tev klausa un tiešām visu dara pa padomju modei, tad atkal tev kaut kas valstī nepatīk.
KHL patiešām ir jauks un tu man neieborēsi pretējo...ja tev tas nepatīk, nav spiesta lieta sevi mocīt un skatīties. Man patīk un es neviltoti jūsmoju!
Sak palikt interesanti! Ko tas sportacentrā varētu vēlēties, kā padomju laikā? Kā tas varētu izpausties?
, 2016-11-29 20:34, pirms 9 gadiem
19.divīzija rakstīja: Varbūt Tu nekad pat par to neēsi aizdomājies,bet visiem nav galvenais saraust matreālās vērtības jaunēkli!!!! Par normālajiem un nenormālajiem pilnīgi piekrītu... Bet es, un pazīstu daudzi citi ,neies dēļ pāris liekām,vai neliekām desmaizēm, nodot savus principus vai smaidīt kādam sejā!!! Naudu var nopelnīt dažādi,bet cieņa ir jāsaglabā!! Kā Tu b.e savādāk vecumdienās skatīsies spogulī!!!!
Materiālās vērtības man nav svarīgākās, bet ir jāprot cienīt visas grupas! Es zinu cilvēkus, kas nezin latviešu valodu, bet laiku gaitā esmu sapratis, ka dažiem trūkst talanta, lai iemācītos šīs valodas!
Toties viņi ir praktiski cilvēki!
, 2016-11-29 20:35, pirms 9 gadiem
pernambucano rakstīja: Tavs smadzeņu deficīts arī dara savu. Parādi, kur es nespēju samierināties ar to, ko tu tur mēģini apgalvot? Tavuprāt apgalvojums, ka latvieši ir paši vainīgi, ka nejēdz sakārtot savu valsti ir Krievijas aizstāvēšana?
nez, tu tikai rakstiski māki taisīt "es nesaprotu, par ko tu runā!" teātri, vai sejas izteiksmi arī esi satrenējies?
, 2016-11-29 20:37, pirms 9 gadiem
Swordsman rakstīja: nez, tu tikai rakstiski māki taisīt "es nesaprotu, par ko tu runā!" teātri, vai sejas izteiksmi arī esi satrenējies?
Iekopa konkrētu tekstu, kur es aizstāvu Krieviju, nevis kul salmus.
, 2016-11-29 20:37, pirms 9 gadiem
PAGALE rakstīja: Tu domā ,ka Trmps palīdzēs urļikiem ... =D Tu stipri šaubies!
Lai tev top zināms - "Šaubīties" un "maldīties" ir vārdi ar pavisam dažādu nozīmi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-11-29 20:43, pirms 9 gadiem
orākuls5 rakstīja: Patiesībā var ierēkt par tādu situāciju. Aizbrauc ķīnetis uz Krimu un atbrauc atpakaļ visiem po*** par to. Aizbrauc latvietis un tad no visām pusēm saņēm nežēlīgāko nosodījumu. Gandrīz kā PSRS laikos. heh
Šeit ir trakāk! Un baļķi ņemt ārā neviens netaisās!
, 2016-11-29 20:45, pirms 9 gadiem
orākuls5 rakstīja: Patiesībā var ierēkt par tādu situāciju. Aizbrauc ķīnetis uz Krimu un atbrauc atpakaļ visiem po*** par to. Aizbrauc latvietis un tad no visām pusēm saņēm nežēlīgāko nosodījumu. Gandrīz kā PSRS laikos. heh
Te pat nekādīgi nevar būt po..j. vajag tikai nedaudz padziļināti painteresēties par situāciju lai nebūtu poh.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-11-29 20:47, pirms 9 gadiem
orākuls5 rakstīja: Patiesībā var ierēkt par tādu situāciju. Aizbrauc ķīnetis uz Krimu un atbrauc atpakaļ visiem po*** par to. Aizbrauc latvietis un tad no visām pusēm saņēm nežēlīgāko nosodījumu. Gandrīz kā PSRS laikos. heh
Un jā!!! Ierēkt Tu vari tikai par sevi ka esi tik st..bs!
, 2016-11-29 20:50, pirms 9 gadiem
pernambucano rakstīja: KHL patiešām ir jauks un tu man neieborēsi pretējo...ja tev tas nepatīk, nav spiesta lieta sevi mocīt un skatīties. Man patīk un es neviltoti jūsmoju!
Sak palikt interesanti! Ko tas sportacentrā varētu vēlēties, kā padomju laikā? Kā tas varētu izpausties?
Pirmkārt, ne sūda tu nejūsmo! Tu pat spēles neskaties. Ņemies ar vispārinošiem "Teicami!" veida tekstiem, aicini pirkt sezonas abonementus, a pats šāviena attālumā neesi arēnai klāt bijis, pa teļļuku arī varbūt labi, ja pāris spēles esi redzējis.
ja kāds eiropas vai nhl hoķis, pernambuks ir klāt ar jau iepriekš paredzamiem teksties, ka tur līmenis zems un kas tik vēl ne. Esot kaut ko "noskatījies", ko protams, tu darījis neesi.
Tu vnk pilnas slodzes režīmā atbalsti jebko krievisku šeit.

Diezgan nožēlojams darbs tomēr, jo skaidrs, ka par tādu neko daudz saņemt nevar, par kaut kādiem principiem nerunājot, bet kur nu tev tādus. Zemākie instinkti (darbiņš-paēst) un viss.

Ko tur daudz, tu pats labi zini, kas tu tāds esi. Pie spoguļa vari taisīt to nevainīgo sejas izteiksmi, sevi varbūt pārliecināsi.
, 2016-11-29 20:57, pirms 9 gadiem
Swordsman rakstīja: Es atbildēju uz komentāru, ne pirmais viņus pieminēju.

Bet ja reiz pajautāji - neviens nav ideāls, diemžēl. Bet ja jāizvēlas (no tiem, kam vispār jebkādas izredzes), protams, ka nekādu alternatīvu NA neredzu.
NA ir panaceja? Vienīgā tā saucamā partija, kura visos laikos ir bijusi valdībā un pozīcijā. Vienīgā tā saucamā partija, kura ne par ko nav bijusi politiski atbildīga. Viss, slēdzam tēmu.
, 2016-11-29 21:03, pirms 9 gadiem
Caune JM rakstīja: NA ir panaceja? Vienīgā tā saucamā partija, kura visos laikos ir bijusi valdībā un pozīcijā. Vienīgā tā saucamā partija, kura ne par ko nav bijusi politiski atbildīga. Viss, slēdzam tēmu.
neteicu, ka panaceja un nejauc NA ar TB/Lnnk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-11-29 21:25, pirms 9 gadiem
orākuls5 rakstīja: PSRS laikos Latvija bija rūpniecības centrs Baltijā un kad sabruka PSRS tad latviešiem bija daudz ko dalīt un notirgot, bet igauņiem nebija tādas problēmas.
Patiesībā atstātais PSRS mantojums parādīja ka latvieši ir pilnīgi sūdaina tauta jo viņi varēja to mantojumu izmantot valsts attīstības labā taču izvēlējas prihvatizēt un dalīt, un joprojām to dara.
Kas tas par mantojumu? Kakaina rūpniecība, absolūti nekonkurētspējīga?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-11-29 21:37, pirms 9 gadiem
Aunapieres kuri te bļauj ka iznīcınāja rūpniecību utt.... Vef!!! Kā viņš varēja konkurēt ar šķībajiem? Kā? Kurš 95. pirktu vef maği par dubultu cenu nekā orğinālo sony??????
, 2016-11-29 21:43, pirms 9 gadiem
orākuls5 rakstīja: Tagad tās ir kakainas taču tīrie latvieši - Andri un Māri, tās dalīja gandrīz visus devindesmitos gadus kamēr igauņi attīstīja savu valsti. Rezultātā par 5 gadiem tagad atpaliek no Igaunijas.
Tautas vairums neko no tā nav dalījuši.
, 2016-11-29 21:44, pirms 9 gadiem
orākuls5 rakstīja: Tagad tās ir kakainas taču tīrie latvieši - Andri un Māri, tās dalīja gandrīz visus devindesmitos gadus kamēr igauņi attīstīja savu valsti. Rezultātā par 5 gadiem tagad atpaliek no Igaunijas.
Vispirms ir jātiek tajā pašā "vilcienā", kur Igaunija un tad var gadus rēķināt!
Lietuva, Latvija nav tajā pašā vilcienā kur Igaunija!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-11-29 21:46, pirms 9 gadiem
..tā zēģēlēšana...tik "populārs" sporta veids un prestižs tik "milzīgs", ka labāk LR to visu atstāt hobija līmenī - lai brauc kaut uz Ziemeļkoreju un startē tur......par savu naudu...
, 2016-11-29 21:50, pirms 9 gadiem
19.divīzija rakstīja: Aunapieres kuri te bļauj ka iznīcınāja rūpniecību utt.... Vef!!! Kā viņš varēja konkurēt ar šķībajiem? Kā? Kurš 95. pirktu vef maği par dubultu cenu nekā orğinālo sony??????
Redz, ka dažas kompānijas neražoja maģus, bet pārorientējās uz citām tehnoloģijām un tagad ir veiksmīgas!
, 2016-11-29 21:51, pirms 9 gadiem
orākuls5 rakstīja: Latvijā nebija vien rūpnīcas, bet arī labākās ostas Baltijā un dzelzsceļa tranzīts. Bija daudz ko privatizēt vajadzēja tikai domāt likumus kā to visu piesavināties.
Ostas un stratēğiskā atrašanās vieta nav nekāds psrs mantojums.... Tā kā Tu pats atbildēji sev uz saviem jautājumiem...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-11-29 21:55, pirms 9 gadiem
flipsider rakstīja: Redz, ka dažas kompānijas neražoja maģus, bet pārorientējās uz citām tehnoloģijām un tagad ir veiksmīgas!
Tā tam bija jānotiek... Un tagad nosauc kaut vienu kompāniju,no psrs laikiem,kura pārkvalificējās,un vēl šobaltdien strāda veiksmīgi? Parādi man muļķim!
, 2016-11-29 22:00, pirms 9 gadiem
19.divīzija rakstīja: Tā tam bija jānotiek... Un tagad nosauc kaut vienu kompāniju,no psrs laikiem,kura pārkvalificējās,un vēl šobaltdien strāda veiksmīgi? Parādi man muļķim!
Vairākas iesāka darbu 90-tajos, bet vairākas pārdeva ārzemju kompānijām!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-11-29 22:03, pirms 9 gadiem
Swordsman rakstīja: Pirmkārt, ne sūda tu nejūsmo! Tu pat spēles neskaties. Ņemies ar vispārinošiem "Teicami!" veida tekstiem, aicini pirkt sezonas abonementus, a pats šāviena attālumā neesi arēnai klāt bijis, pa teļļuku arī varbūt labi, ja pāris spēles esi redzējis.
ja kāds eiropas vai nhl hoķis, pernambuks ir klāt ar jau iepriekš paredzamiem teksties, ka tur līmenis zems un kas tik vēl ne. Esot kaut ko "noskatījies", ko protams, tu darījis neesi.
Tu vnk pilnas slodzes režīmā atbalsti jebko krievisku šeit.

Diezgan nožēlojams darbs tomēr, jo skaidrs, ka par tādu neko daudz saņemt nevar, par kaut kādiem principiem nerunājot, bet kur nu tev tādus. Zemākie instinkti (darbiņš-paēst) un viss.

Ko tur daudz, tu pats labi zini, kas tu tāds esi. Pie spoguļa vari taisīt to nevainīgo sejas izteiksmi, sevi varbūt pārliecināsi.
Kārtējais ūdens un salti meli. Ja apgalvo pretējo, iekopē kadu manu tekstu, kur esmu teicis, ka NHĻ līmenis ir zems. Protams, tu labāk par mani zini cik spēles un ko es esmu skatījies. Jāteic atklāti, ka neko vairāk kā līdzjūtīgu smaidu šis tavs apgalvojums manī neizraisa...pat slinkums kaut ko pierādīt.
, 2016-11-29 22:04, pirms 9 gadiem
Tā ir pareiza attieksme.
Vairāk tādus Severus.
, 2016-11-29 22:04, pirms 9 gadiem
mastrojani rakstīja: ..tā zēģēlēšana...tik "populārs" sporta veids un prestižs tik "milzīgs", ka labāk LR to visu atstāt hobija līmenī - lai brauc kaut uz Ziemeļkoreju un startē tur......par savu naudu...
liekas aizrauošāks veids par olimpisko burāšanu..

ar steigu jāiekļauj OS programmā,,,būs mums vairāk medaļu
, 2016-11-29 22:07, pirms 9 gadiem
flipsider rakstīja: Vispirms ir jātiek tajā pašā "vilcienā", kur Igaunija un tad var gadus rēķināt!
Lietuva, Latvija nav tajā pašā vilcienā kur Igaunija!
Igaunijas pārsvaru par 80% nodrošina Somijas naudas un ietekme.
, 2016-11-29 22:08, pirms 9 gadiem
orākuls5 rakstīja: Tu labāk parādi vispār kaut vienu latiešu kompānīju kura šo baltu dienu strādā vieksmīgi? Pašiem latviešiem nekas vairs nav un nepieder.
Tu bļe vēl paskaties rašk tv un paklausies babuškas pagalmā!!!! Pabraukā pa laukiem Gulbeni,Madonu,Grobiņu un utt... Paskaties pats savām acīm nevis runājiet klišejās....P
, 2016-11-29 22:09, pirms 9 gadiem
orākuls5 rakstīja: Tu labāk parādi vispār kaut vienu latiešu kompānīju kura šo baltu dienu strādā vieksmīgi? Pašiem latviešiem nekas vairs nav un nepieder.
SIA Mikrotīkls, Z-light.... Tak pameklē, nevis vaidi kā bomzis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-11-29 22:10, pirms 9 gadiem
Pernambucano varam iepriecinošu faktu paziņot: Ovečkins ir populārāks par Krosbiju(apsteidz par 11 tūkstošiem)!
Slēpts komentārs: toms_kranihs_104137610074211
, 2016-11-29 22:13, pirms 9 gadiem
orākuls5 rakstīja: Tavai zināšania Igaunijā nebija neviena oligarga, bet Latvijā bija veseli 3
nu jau, nu jau, oligarhi ir visur...
Oļegs Osinovskis – Igaunijas bagātākais cilvēks...
shis veel LV korupcijas skandaalaa iesaistiits.
, 2016-11-29 22:14, pirms 9 gadiem
toms_kranihs_104137610074211 rakstīja: Nabaga latvieši dreb, kad izdzird vārdu Putins Viena krievu lidmašīna ielido Latvijas gaisa telpā, visi ziņu portali uzreiz par to ziņo un tauta panikā, jebal, kur mēs bailīgi
Ar tevi pamuļķi pat neviens nediskutēs,ko tu te ielīdi....
, 2016-11-29 22:15, pirms 9 gadiem
SLAVA UKRAINA . GLORY TO HEROES!!
, 2016-11-29 22:16, pirms 9 gadiem
Porzinģis par 6 tūkstošiem atpaliek no Krosbija!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-11-29 22:19, pirms 9 gadiem
Bankrotē, jo naudu, mantu liek pirms darba!
Slēpts komentārs: pernambucano
Slēpts komentārs: maikls19
, 2016-11-29 23:22, pirms 9 gadiem
Latvijaa "it kaa" esot "demokraatija".Kur grib cilveeks turp arii brauc kaada kuram dal,a.Brauc uz sacensiibaam ne atpusties,ja arii atpuusties vai ciemos ,taas ir vina tiesibas.Skatos Latvijaa gandriiz kaa cietumaa,sacelta histeerija visos preses izdevumos.
, 2016-11-30 00:20, pirms 9 gadiem
Vairāk šādus zāģētājus, kas uz Krimu brauc- vismaz SC mazās vatītes kā melns uz balta izklājas
, 2016-11-30 00:25, pirms 9 gadiem
dzeidi rakstīja: Latvijaa "it kaa" esot "demokraatija".Kur grib cilveeks turp arii brauc kaada kuram dal,a.Brauc uz sacensiibaam ne atpusties,ja arii atpuusties vai ciemos ,taas ir vina tiesibas.Skatos Latvijaa gandriiz kaa cietumaa,sacelta histeerija visos preses izdevumos.
Kāds viņam braukt aizliedza? Ja grib, lai brauc kaut uz pašu elli, bet lai nesagaida, ka viņam kāds pēc tam par to atzinīgus vārdus teiks un naudu maksās. Nu tiešām, sagribējās te cūkām apelsīnus.
, 2016-11-30 00:37, pirms 9 gadiem
BMX riteņbraucējam Mārim Štrombergam par PČ izcīnīto pirmo vietu balvā paredzēti 10 224 eiro

vēl viņam par 2011.g piķo?
, 2016-11-30 02:22, pirms 9 gadiem
neputns rakstīja: Kāds viņam braukt aizliedza? Ja grib, lai brauc kaut uz pašu elli, bet lai nesagaida, ka viņam kāds pēc tam par to atzinīgus vārdus teiks un naudu maksās. Nu tiešām, sagribējās te cūkām apelsīnus.
Tad jau jāsāk ar tiem kas brauc uz ASV piedalīties sacensībās arī kaut ko darīt,tie tak arī okupē visas valstis kur tik naftiņa ir,āaaa aizmirsu viņi tak miera nesēji ir un brauc kārtību ievest,tikai pēc viņiem uz eiropu plūst simtiem tūkstošu imigrantu un teroristu.
, 2016-11-30 09:24, pirms 9 gadiem
19.divīzija rakstīja: Aunapieres kuri te bļauj ka iznīcınāja rūpniecību utt.... Vef!!! Kā viņš varēja konkurēt ar šķībajiem? Kā? Kurš 95. pirktu vef maği par dubultu cenu nekā orğinālo sony??????
Baur ko tu tur muldi savas glupības. Vismaz pusi no reālās ekonomikas varēja saglabāt un attīstīt, vismaz mēģināt, ja vien būtu gribēšana. Neviens jau to nemēģināja, jo visās darbībās ir skaidri redzams uzstādījums - izzāģēt metālā, pārtiku prihvatizēt un vēlāk pārdot.
Piemēram baltkrievi pēc PSRS saglabāja lielāko daļu savu rūpnīcu, tagad daudzas ir starp vadošajām pasaulē savās nozarēs.
Kangari kas nodeva latviešu tautu un izdarīja visu lai iznīcināt rūpniecību, protams stāstīs ka neko nevarēja. Bet bauri kā papagaiļi kladzina līdzi vispār neko nesaprotot lietas būtībā.
+ Man vefā un RVR radinieks piedalījās likvidēšanā, šo to zinu kas un kā to veica, kam kas atleca, tai skaitā radiniekam
, 2016-11-30 09:27, pirms 9 gadiem
Piemēram RVR galvenais likvidātors bija Vrubļevskis. No likvidātora pārtapa par vareno olimpiešu vadoni. Kā parasti, viņi ir meistari uz visām rokām, visu prot, ja vien naudas plūsmas ir lielas
, 2016-11-30 10:52, pirms 9 gadiem
"Nebiju iedziļinājies valsts ārpolitikas jautājumos" - muahahaha! Čalis laikam dzīvo mucā.
, 2016-11-30 16:26, pirms 9 gadiem
ice F-1 rakstīja: BMX riteņbraucējam Mārim Štrombergam par PČ izcīnīto pirmo vietu balvā paredzēti 10 224 eiro

vēl viņam par 2011.g piķo?
Naudas balva M.Štrombergam tiks piešķirta par trešo (nevis pirmo) vietu BMX laika triālā. Šī tehniskā neprecizitāte jau novērsta un Ministru kabineta rīkojumā (oficiālajā lēmumā par naudas balvu piešķiršanu) viss būs korekti.
, 2016-12-01 12:03, pirms 9 gadiem
KANDESA rakstīja: Kangari kas nodeva latviešu tautu un izdarīja visu lai iznīcināt rūpniecību, protams stāstīs ka neko nevarēja. Bet bauri kā papagaiļi kladzina līdzi vispār neko nesaprotot lietas būtībā.
+ Man vefā un RVR radinieks piedalījās likvidēšanā, šo to zinu kas un kā to veica, kam kas atleca, tai skaitā radiniekam
Es kaut kur lasīju, ka SANYO vai cits milzis 90.gadu sākumā piedāvājis VEF ieguldīt ~30 mio par 25-49% akcijām, bet tas vecajam Bojāram uc VEF vadībai bija par maz, beigās neko nedabūja