Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:111, Did:0, useCase: 3
Autors: Jānis Pārums

Povetkins savu līdzjutēju priekšā saņem mācību no Kļičko

Povetkins savu līdzjutēju priekšā saņem mācību no Kļičko
Vladimirs Kļičko un Aleksandrs Povetkins
Foto: AFP/Scanpix

Šovakar Krievijas galvaspilsētā Maskavā IBO, IBF, WBO un WBA superčempions Vladimirs Kļičko (61-3, 51KO) 12 raundu cīņā pēc punktiem ar 119:104, 119:104 un 119:104 pieveica krievu Aleksandru Povetkinu (26-1, 18KO), nosargājot savus titulus.

Kļičko un Povetkina cīņai pēc būtības vajadzēja notikt jau sen. Sākotnēji abu bokseru cīņa bija ieplānota uz 2008.gada decembri, taču kādā no treniņiem krievu smagsvars savainoja potīti un bija spiests cīņu atcelt. Savukārt 2010.gadā par iemeslu tam, ka cīņa nenotika, bija Povetkina tā brīža trenera Tedija Atlasa viedoklis, ka Povetkins vēl tomēr nav gatavs šai cīņai. Tiesa, 2010. gadā nomira Povetkina tēvs, kas, iespējams, bija ticamākais variants, kāpēc no cīņas Povetkina pārstāvji tomēr atteicās.

Ar trešo piegājienu abu bokseru cīņai tomēr bija lemts notikt. Pirms cīņas par favorītu tika uzskatīts Kļičko, kurš līdz šim nebija zaudējis teju desmit gadus un triumfējis pēdējās 19 cīņās. Bukmeikeru koeficienti un daudzi faktori gan liecināja, ka Kļičko stāsies nopietnākais pretinieks kopš 2011.gada, kad Vladimirs cīnījās pret Deividu Heju, uzvarot pēc punktiem, un viens no nopietnākajiem pretiniekiem pēdējo desmit gadu laikā.

Povetkins cīņu iesāka agresīvā manierē, cenšoties iet uz priekšu, taču Kļičko itin veiksmīgi neitralizēja uzbrukumus, ejot klinčā. Pirmā raunda izskaņā ukrainim ar sitienu ar kreiso roku izdevās satricināt pretinieku, nosverot svaru kausus pirmajā raundā par labu sev. Līdzīgā manierē turpinājās cīņa arī nākamajās trijās minūtēs, kuru izskaņā Kļičko sagādāja Povetkinam pirmo nokdaunu karjerā. Arī turpmākie raundi pagāja ar Kļičko pārsvaru, bet krievs, neatlaidīgi cenšoties lauzt distanci, periodiski uzķērās uz ukraiņa pretsitieniem. Kļičko cīņas pirmo pusi noslēdza ar labu sesto raudu.

Septītais raunds viennozīmīgi pagāja Kļičko zīmē – trīs nokdauni viens pēc otra, taču pēc ikviena no tiem Povetkins spēja piecelties un turpināt. Astotais raunds pagāja mierīgākā tempā, taču devītajā Povetkinam atkal nācās izjust dūres spēku. Krievu bokserus centās iet uzbrukumā, taču allaž tas aprāvās ar Kļičko pretuzbrukumu. 11.raundu ar labu uzbrukumu iesāka Povetkins, taču turpinājums tam nesekoja. Raunda otrajā pusē ukrainim tika noņemts punkts par pretinieka grūšanu. Noslēdzošajā raundā abi bokseri centās cīņu noslēgt priekšlaicīgi, tomēr bez panākumiem - visi 12 raundi tomēr tika aizvadīti...

Tiesnešu lēmums bija tikai loģiski - visi atdeva Kļičko uzvaru ar graujošo 119:104. Tādejādi Vladimirs nosargāja savus titulus, savukārt Povetkins piedzīvoja pirmo zaudējumu karjerā, taču viennozīmīgi pelnījis uzslavas par raksturu un drosmi.

Jāpiebilst, ka Kļičko nopelnīja 17.75 miljonus ASV dolārus, kamēr Povetkins – 5.25 miljonus. Abiem bokseriem tie bija lielākie honorāri karjerā. Cīņu klātienē apmeklēja tādas sporta leģendas kā Džordžs Formens, Lenokss Lūiss, Jeļena Isinbajeva, kā arī tādas pazīstamas personības kā Nikolajs Valujevs, Ņikita Mihalkovs un citi.


, 2013-10-05 23:53, pirms 12 gadiem
Pirmajos 3 raundos Kļičko jau bija atkodis Povetkinu. Pārāk prognozējams, bez viltībām. Tā čempionu neuzveikt.
, 2013-10-05 23:53, pirms 12 gadiem
Labākie mirkļi:

1. KD:
4.bp.blogspot.com

2. KD:
1.bp.blogspot.com

3. KD:
1.bp.blogspot.com

Bodyshot's:
4.bp.blogspot.com
, 2013-10-05 23:55, pirms 12 gadiem
Ehh,nedaudz vairāk tīra boksa būtu bijis,bet ne apkampšanās,būtu bijis i KO. A Povetkins vispār nevarīgs izskatījās. Laikam jau Hejs ir vienīgais,kurš var apdraudēt brāļus
, 2013-10-05 23:55, pirms 12 gadiem
Nabaga Saša zaudēja visos raundos, turklāt pāris nedēļas tagad būs stipri neglīts. Vlaģa aizies pensijā ar savām jostām...
, 2013-10-05 23:56, pirms 12 gadiem
gudrākais ringā uzvarēja. Apsveicu Vladimiru
, 2013-10-05 23:56, pirms 12 gadiem
nu gan cina, Povetkins tikai padusee lida visu 12 raudu garuma!
Garlaiciga cina, vispar nekadi sitiemi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-05 23:58, pirms 12 gadiem
Kļičko ar krievu pelmeni spēlējās kā kaķis ar peli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-05 23:59, pirms 12 gadiem
huidimdirdim rakstīja: 70 % cīņas atgādnāja manu ikvakara satikšanos ar draudzeni
Viņa visu vakaru pavada iespiedusi galvu tavā padusē?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-05 23:59, pirms 12 gadiem
9thGOLD4RUSSIA rakstīja: Vitālijs saņēma vairākus noreidījumus par grūšanu.
Vitālijs?! Noraidījumus?!
, 2013-10-05 23:59, pirms 12 gadiem
Nu ko, tagad atkal varat komentēt cik Kličko garlaicīgs, ieminēties par Tysona laikiem + piedevām pateikt, ka viņš dauza tikai čigān veidīgus krievu rešņus + pa vidam kādu poli, uz priekšu dārgie lietotāji
, 2013-10-06 00:01, pirms 12 gadiem
Mixes rakstīja: Vitālijs?! Noraidījumus?!
uz divam minutem par skatišanos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-06 00:02, pirms 12 gadiem
huidimdirdim rakstīja: 70 % cīņas atgādnāja manu ikvakara satikšanos ar draudzeni
vai ne
, 2013-10-06 00:02, pirms 12 gadiem
Hejs pret Kļičko tādā pašā manierē vārtījās pa dēļiem kā Povetkins
, 2013-10-06 00:04, pirms 12 gadiem
Tiko uzvarēja Klitchko, rīt vēl uzvarēs Vettels, un nabaga nenozīmīgajiem spameriem atkal būs ko raudāt
, 2013-10-06 00:04, pirms 12 gadiem
huidimdirdim rakstīja: 70 % cīņas atgādnāja manu ikvakara satikšanos ar draudzeni
Atlikušie 30% tiek cenzēti?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-06 00:05, pirms 12 gadiem
Rezultāts visu izsaka 119:104.Visiem trim tiesnešiem identisks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-06 00:05, pirms 12 gadiem
Vladimirs pierādīja, kurš ir čempions. Bet visu cieņu arī Povetkinam, ka gāja un cīnījās, nevis vienkārši centās nostāvēt 12 raundus un saņemt algas čeku. Interesantāka par vairumu Kļičko cīņu.
, 2013-10-06 00:05, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: Fjurija augums + Heja tehnika + atrums + izturiba un Vladimirs kritis lidz 4 raundam
Kļičko+rokija filmas šižets, un viņš pret 5 bokseriem uzreiz varēs kauties un visus vinnēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-06 00:06, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Atlikušie 30% tiek cenzēti?
ielikti privātajā arhīvā
, 2013-10-06 00:07, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: Fjurija augums + Heja tehnika + atrums + izturiba un Vladimirs kritis lidz 4 raundam
paskaties Heja un Kļičko cīņas ierakstu, Hejs tikai pa grīdu vienn vārtījās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-06 00:08, pirms 12 gadiem
cukurs rakstīja: Rezultāts visu izsaka 119:104.Visiem trim tiesnešiem identisks.
Jep, elementāri saskaitīt - Vlaģam uzvara visos raundos (120), mīnuss par mešanu (119); Sašam zaude visos (108), 4 mīnusi par 4 knockdowniem (104). Te pat kukuļošana nepalīdzētu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-06 00:08, pirms 12 gadiem
inis rakstīja: Ak tu nozīmīgais spameris,ej gulēt puisēn ka nedabū no mammas pa dupsi....
nu re, pirmais raudulis jau pieteicās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-06 00:08, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: Fjurija augums + Heja tehnika + atrums + izturiba un Vladimirs kritis lidz 4 raundam
+ Čaka Norisa bārda, domāji Bolta ātrums ja? Heja tehnika pietiks lūdzu
, 2013-10-06 00:09, pirms 12 gadiem
Kamols ar krieviņu spēlējas ko kaķis ar peli bet cīņa bija neinteresanta
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-06 00:14, pirms 12 gadiem
Buhanka rakstīja: Kļičko+rokija filmas šižets, un viņš pret 5 bokseriem uzreiz varēs kauties un visus vinnēt
Nebur drāmu, Rokija filmās visu laiku kustējās, bija kustība , te bija tikai apskaušanās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-06 00:14, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: Hejs ir vienigais bokseris,kas vel varetu ar Klicko normali ciinities,Vitaliju vins varetu uzvaret,Vladimiru diezvai ! Loti ceru,ka abi braali beigs karjeru,vajag parmainas heavyweight divizija savadak bokss vairak liidzinas baletam
Kādas pārmaiņas tad tu domā? Ķipa Kličko aizies un tad visi B kategorijas bokseri līdīs ārā no savām alām un muldēs, ka būtu uzveikuši Kličko un bla bla, Heys izskatās labi tikai pret britu bokseriem, jo pa lielam neko viņš nav uzveicis pēc zaudējuma Kļičko, ja vien tu Čisoru uzskati par nopietnu bokseri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-06 00:15, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: nu vinam augums neatlauj,+ Klicko ir miizejs! Atgriezat kaads Lenoksam Luisam 15-17 gadus atpakal vecumu un Vladimirs kritis
Kādā veidā tas vispār ir objektīvi?? Boksā 1 sitiens visu var izšķirt, it īpaši smagajos svaros. Tas pats Kļičko pirms 10 gadiem būtu, iespējams, atrāvies no šodienas Kļičko.
, 2013-10-06 00:15, pirms 12 gadiem
ciinja bij slikta, neskataama no abu bokseru puses. atnaaca, apkampaas paaris reizes, sadaliija pikji un aizgaaja katrs savu celju.
un par konkurenci runaajot, braaljiem nav titula atnjeemeeju ne eiropaa ne asv.
un tie kas piesauc heju.. hejs jau vienreiz sevi pieraadija....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-06 00:16, pirms 12 gadiem
Nu un kur palika gudrīši(Povetkina fani?)
, 2013-10-06 00:16, pirms 12 gadiem
inis rakstīja: Tas nebija boks,bet kaut kāda tur parodija par boksu.Kamēr tas Kļičko neaizies no boksa,tikmēr smagsvaros cīņas par titulu būs neskatāmas,kā šodien un kā visas iepriekšējās ar brāļu piedalīšanos....
Kārtējais butthurt čalis, viņi nekur nejies, un neviens pašlaik viņus prom neaidzīs, ja nu vienīgi vietā nāks kāds Wladimira mantinieks, un tad lūdzu pastāsti, kas tad tev ir skatāma cīņa?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-06 00:18, pirms 12 gadiem
darel.bah rakstīja: ciinja bij slikta, neskataama no abu bokseru puses. atnaaca, apkampaas paaris reizes, sadaliija pikji un aizgaaja katrs savu celju.
un par konkurenci runaajot, braaljiem nav titula atnjeemeeju ne eiropaa ne asv.
un tie kas piesauc heju.. hejs jau vienreiz sevi pieraadija....
Vismaz 1 cilvēks reāli pasaka visu kā ir, bez Kļičko šī divīzija būs tik zemā līmenī, ka kautkādi Povetkini savāks visas jostas un sauks sevi par spēcīgākajiem pasaulē.
, 2013-10-06 00:18, pirms 12 gadiem
pelmenis uz dēļiem,un Briedis ko tur murgoja pa 80 procentiem
, 2013-10-06 00:18, pirms 12 gadiem
Suņi rej,karavāna iet tālāk. Kličko turpina uzvarēt,bet pretinieki kā vienmēr noraujas. SC lietotāji,ik tēc katras Kličko noliek,bet paši ar savu stulbumu izgāžas.
Atzīstiet sakāvi,Kličko bokā dominē un ir čempioni! Apsveicu Vladimiru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-06 00:18, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: Ciinja pret Cisoru bija 10x interesantaka par so baletu,Hejs ir mutes bajars,bet bokseris vins ir ideals,vienkarsi Klicko ir miizejs,nonemat no vinja auguma 20cm un vins nekad nebuutu tas kas ir
sākas... Piliktu man 20cm, un es būtu nba... Tak nomierinies, Kličko ir tāds augums, šādi boksēties ir viņam super izdevīgi, bet es nesaprotu, kādēļ mazajiem neizdodas veiksmīgāk pie tā apskāviena sameklēt sitienu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-06 00:20, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: Ciinja pret Cisoru bija 10x interesantaka par so baletu,Hejs ir mutes bajars,bet bokseris vins ir ideals,vienkarsi Klicko ir miizejs,nonemat no vinja auguma 20cm un vins nekad nebuutu tas kas ir
Kāds vēl mīzējs, lūdzu noskaties cīņas ierakstu un ieskaties Heja acīs pirms cīņas, tās bija bailes, kuras neļāva viņam cīnīties vēl labāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-06 00:23, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: Ciinja pret Cisoru bija 10x interesantaka par so baletu,Hejs ir mutes bajars,bet bokseris vins ir ideals,vienkarsi Klicko ir miizejs,nonemat no vinja auguma 20cm un vins nekad nebuutu tas kas ir
nebūtu tam šitais, nebūtu viņš tāds, nebūtu viņiem tas, nebūtu viņi tādi,izklausās pēc bērnudārza!
Kļičko ir tāds kāds viņš un tieši tāpēc viņš ir čempions!
, 2013-10-06 00:23, pirms 12 gadiem
Beigaas Povetkins apmaldiijies ringaa
, 2013-10-06 00:23, pirms 12 gadiem
Ferdinands Vislieliskakais rakstīja: nu a kas ir suudapaka?
Neesu Sanas fans, bet cereeju ka vins salauziis to pensi
Apriebies Kļičko antibokss
a kaa tu Povetkina makslu bokseties tada gadijumaa nosauktu?

Pateicoties SC.com, kas rakstija ka cina 23:45 izgaju araa un uz cinu biju atpakal, Iesledzu streamu a tur prieksaa Klicko apkaaries ar visam savaam jostam.
vells pa ravvis, nekad muza vairs neuzticesos sitam neprofesionalajam sporta portalam. Vislaik visi laiki pasam jaatrod kadaa totalizatoru kantori. Riktigi sabesijos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-06 00:25, pirms 12 gadiem
Vieglākie 20 ļimoni Kļičko karjerā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-06 00:25, pirms 12 gadiem
zel,ka nav neviena normala boksera,kurs var ieradit tam puskrievam vietu,zb jau sita karasanas kakla un vnk pretinieka nospiesana
, 2013-10-06 00:26, pirms 12 gadiem
inis rakstīja: Tas nebija boks,bet kaut kāda tur parodija par boksu.Kamēr tas Kļičko neaizies no boksa,tikmēr smagsvaros cīņas par titulu būs neskatāmas,kā šodien un kā visas iepriekšējās ar brāļu piedalīšanos....
Kas Tev liek domāt, ka smagsvaru boksa problēma ir Kļičko personās? Ja smagsvaros būtu parādījies "jaunais Taisons", tad brāļu Kļičko dominance arī beigtos, taču diemžēl konkurentu viņiem šobrīd nav. Labi, aizies abi brāļi. Domā smagsvaru bokss pēkšņi mainīsies par 360 grādiem un kļūs aizraujošs kā vecajos labajos laikos? Neesi naivs

Gaidām 8. februāri, kad Hejs cīnīsies pret Fjūriju. Tur būs interesantāk un 12 raundi nebūs nepieciešami
, 2013-10-06 00:26, pirms 12 gadiem
blah rakstīja: Vieglākie 20 ļimoni Kļičko karjerā.
Povetikins pat seju viņam neaizķēra, drīzāk velk pēc krāpšanas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-06 00:28, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: Klicko ir tiesnesu cempions,ciinjas nebaudamas vispar ! no bokseriem iistais cempions ir Pakjao,sitas lidz galam,un vienmer respekte savu pretinieku! Ne Floids,ne Klicko,ne Hopkinss bet Pakjao
čempions ir tas, kuram ir tituli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-06 00:28, pirms 12 gadiem
Ferdinands Vislieliskakais rakstīja: nemuldi perdeli
Kas tad nu, tavs elks Čehovas pelmenis zaudēja un tagad esi morāli sagrauts?
, 2013-10-06 00:29, pirms 12 gadiem
inis rakstīja: Un tu boksa eksperts tāds uzskati ka šī cīņa bija skatāma???Zemākajās svara kategorijas cīņas par tituliem ir daudzreiz skatāmākas ar Meivizeru,Khānu,jo viņi boksējas nevis tinas ap kaklu kā Kļičko....
tak nenem galva sitadus mulljas,kas neko nesajedz
, 2013-10-06 00:29, pirms 12 gadiem
Krievijas medijos, visu nedēļu gatavojās Povetkina uzvarai. Ļoti patīkami, izslavētais krievu Vitjazs dabuja bietē, vēl tikai prasijās, lai Kļičko viņu noliek uz dēļiem, savu valdības prominenču priekšā.
, 2013-10-06 00:29, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: Klicko ir tiesnesu cempions,ciinjas nebaudamas vispar ! no bokseriem iistais cempions ir Pakjao,sitas lidz galam,un vienmer respekte savu pretinieku! Ne Floids,ne Klicko,ne Hopkinss bet Pakjao
Var daļēji piekrist visam, kas ir aiz pirmā komata, bet kur Tu saskati Kļičko kā "tiesnešu čempionu", es tiešām nespēju iedomāties
, 2013-10-06 00:29, pirms 12 gadiem
Ferdinands Vislieliskakais rakstīja: [quote janis_parums]
Ja smagsvaros būtu parādījies "jaunais Taisons", tad brāļu Kļičko dominance arī beigtos, taču diemžēl konkurentu viņiem šobrīd nav.
Veel viens sapnotaajs???
ko?? Viņš neko nesapņo, bet pasaka visu kā ir.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-06 00:30, pirms 12 gadiem
Diez ko Čaks par to domā ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-06 00:32, pirms 12 gadiem
Vajadzēja Kobzonu likt pretī Kļičko, būtu lielākas šances uzvarēt krieviem...
, 2013-10-06 00:32, pirms 12 gadiem
Valujevs veroja cinu iekarsis un nobrieda laikam atgriesanas epopejai...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-06 00:32, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: bullshit.cempions ir tas kas cinas ka cempions,Klicko nekad neuzskatisu par cempioniem,taapec tagad vairak skatos mazos svarus,tur ir gan tehnika,gan aatrums,gan KO,a kad Klicko peedejo reizi ir aizsutijis savu oponentu riktiiga KO?
Tu domā ka visas dzīves problēmas slēpjās Kļičko? Varbūt tiešām viņam nav konkurentu, ja nu vienīgi tavs iepriekš pieminētais Pakjao...😉
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-06 00:34, pirms 12 gadiem
Ferdinands Vislieliskakais rakstīja: Tiesaam?
kaa buutu ja buutu???
beigās pieliktais :" bet tā tomēr nav ", liek domāt, ka viņš māca nesapņot, bet dzīvot realitātē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-06 00:34, pirms 12 gadiem
Cik gadiem vel japaiet, lai bokseri saprastu, ka ar vienu soli un sitienu Klicko viniem neuzveikt. Rezultata + stavot bez kustibas vini sanem sitienus no Klicko garajaam rokaam. Ir jataisa divi soli+ sitiens + vairaak jakustas pa ringu un jacenshas izvairities vairaak. Vairaak kustoties- Klicko vairs tik labi nejutas, jo vina firmas zime- viens solis.
, 2013-10-06 00:35, pirms 12 gadiem
Ferdinands Vislieliskakais rakstīja: Mans elks?? Ha ha haaaaaa
Gribeeju redzeet iistu boksu kur viens otru klapee, bet sagaidiiju pensionaaru deju ar paduses izlaiziisanu ....
Ja Povetkinam būtu bijis iekšā, tad varbūt arī būtu bijis īsts bokss. Kā jau te viens minēja, pat Mairis izskatītos labāk par Povetkinu, turklāt arī fiziski izskatās labākā formā. Nesaprotu ko te visi var raudāt par Kļičko cīņām, ja pretinieki ir tādi salagas? Un pasakat vēl, ka Kļičko cīnās tikai ar nabagiem, tad lūdzu studijā potenciālos bokseru vārdus, kas var aizvadīt cīņu ar Kļičko un arī trāpīt kādu sitienu.
, 2013-10-06 00:35, pirms 12 gadiem
specific2 rakstīja: Cik gadiem vel japaiet, lai bokseri saprastu, ka ar vienu soli un sitienu Klicko viniem neuzveikt. Rezultata + stavot bez kustibas vini sanem sitienus no Klicko garajaam rokaam. Ir jataisa divi soli+ sitiens + vairaak jakustas pa ringu un jacenshas izvairities vairaak. Vairaak kustoties- Klicko vairs tik labi nejutas, jo vina firmas zime- viens solis.
eeeee,skrien trenet cempionus taksh!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-06 00:37, pirms 12 gadiem
Tas nav kautiņš - tas ir bokss. Un pat kautiņā tu dari visu iespējamo, lai nedabūtu pa purnu un lai uzvarētu, nevis sities ar domu, lai malā stāvošiem interesantāk skatīties...Pasaka man kāds kāda h*** pēc Kļičko būtu jāriskē ar savu veselību, karjeru utt. ejot kkādās neapdomīgās tuvcīņās, ja viņš var izmantot savus trumpjus un novest cīņu līdz drošai uzvarai? Lai jums čipšus graužot pie TV būtu interesantāk??? Nu beidziet...
, 2013-10-06 00:37, pirms 12 gadiem
blah rakstīja: Ja Povetkinam būtu bijis iekšā, tad varbūt arī būtu bijis īsts bokss. Kā jau te viens minēja, pat Mairis izskatītos labāk par Povetkinu, turklāt arī fiziski izskatās labākā formā. Nesaprotu ko te visi var raudāt par Kļičko cīņām, ja pretinieki ir tādi salagas? Un pasakat vēl, ka Kļičko cīnās tikai ar nabagiem, tad lūdzu studijā potenciālos bokseru vārdus, kas var aizvadīt cīņu ar Kļičko un arī trāpīt kādu sitienu.
galigi garam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-06 00:37, pirms 12 gadiem
Labi, piekrītu, lai gan Hejs dabūja pa nierēm, viņš ir pelnījis remachu... Nu kādi vēl jums ir kandidāti???
, 2013-10-06 00:40, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Krievijas medijos, visu nedēļu gatavojās Povetkina uzvarai. Ļoti patīkami, izslavētais krievu Vitjazs dabuja bietē, vēl tikai prasijās, lai Kļičko viņu noliek uz dēļiem, savu valdības prominenču priekšā.
Jā,krieviem pamatīgs aplauziens.
Kļicko kārtējo reizi parādija ka viņš ir šī doktora grāda cienīgs, jo cīnījās taktiski nevainīgi. Visā cīņā neviena puslīdz nopietna kļūda. Povetkins pilnīgs bezsmadzeņu dzīvnieks, kurš cerēja uzvarēt Kļičko ar gaļu un fizisko spēku. Rezultātā-kaķis paspēlējās ar peli.
, 2013-10-06 00:40, pirms 12 gadiem
Ja Kļičko būtu uzkrāsojusies vecene, Povetkins viņam visu 12 raundu garumā pat meikapu nebūtu izsmērējis. Kauns visai Krievijai! за родину!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-06 00:41, pirms 12 gadiem
Ferdinands Vislieliskakais rakstīja: Man tak galiigi nekrata kurs uzvar, bet vai tad Kļičko Povetkinu nevareeja piebeigt???
Tak Povetkins knapi lampas gaismu redzeeja, bet Kļičko kaa taads puiselis nomiiza un nepiebeidz krievu!
Var jau buut ka tur ir sava teorija, bet to mums nezinaat
Kļičko varēja piebeigt Povetkinu jau 7. vai 8. raundā, bet aiz cieņas pret skatītājiem,kas par biļetēm lielu naudu samaksājuši, turpināja šo rotaļu vel 5 raundus.
, 2013-10-06 00:41, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: nu labi paarteicos,bet gribi teikt,ka boksa faniem siis ciinjas ir interesantas? ja es maksaatu bileti,lai tiktu uz Vladimira ciinju,es gaiditu skatamu boksu un KO,bet nejau miilinasanos un baletu,saprotu ka tas ir Klicko stils,liidzigi bokse ari Floids
Kāpēc Tu gaidi to, kas faktiski nav iespējams? Kļičko cīņas stils visiem ir labi zināms, bet nez kāpēc visi gaida, ka notiks brīnums. Ja Tu būtu čempions, šaubos vai Tu atkāptos no savas taktikas, kas strādā

Kā jau pats pareizi pieminēji - ja grib redzēt ātrumu, tehniku utt., jāskatās vieglākas svara kategorijas. Kaut vai Cotto vs Rodriguez svētdien ap sešiem rītā
, 2013-10-06 00:42, pirms 12 gadiem
Poish rakstīja: Ja Kļičko būtu uzkrāsojusies vecene, Povetkins viņam visu 12 raundu garumā pat meikapu nebūtu izsmērējis. Kauns visai Krievijai! за родину!
Nelietis, tev vispār nav nekādu jūtu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-06 00:42, pirms 12 gadiem
jureks rakstīja: Ehh,nedaudz vairāk tīra boksa būtu bijis,bet ne apkampšanās,būtu bijis i KO. A Povetkins vispār nevarīgs izskatījās. Laikam jau Hejs ir vienīgais,kurš var apdraudēt brāļus
jaa likaas ka tuuliit buss k.o. bet nee !
, 2013-10-06 00:42, pirms 12 gadiem
Klicko parādīja savu pārākumu. Deontijs Vailders varētu būt nākamais čempions pēc Klicko ēras!! Cerams, ka 1,5-2 gadu laikā Klicko tiksies ar Vailderu, tā varētu būt pamatīga cīņa!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-06 00:43, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: ari PBK vai ciinas organizetaji paarcentas ar mikrofoniem,bija jaaklausas klauni,kas kliedza Sasha ubei petuha,Sasha bei,Sasha ubei utt
Tač to varēj jau arēnā dzirdēt.
, 2013-10-06 00:43, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: Povetkins kristu lidz 6 raundam ja cinitos ar Heju,Klicko bokss ir bizness nevis sports,daudz ko izsaka vinu promouteru kompanija,kura pievac sev lielako dalju kapeikas,tie kas parakstas zem vinju ciinjam zaude finansiali loti daudz ! K2 bija piedavajusi "tikai" 7 citronus usd balvu fonda,bet krievi vinneja ar saviem 23 no kuriem Vladimirs sanema 17 citronus usd par 36min baleta
Tu laikam extrasenss esi ne?? Visu zini kā būtu, ja būtu...
, 2013-10-06 00:44, pirms 12 gadiem
Ferdinands Vislieliskakais rakstīja: Man tak galiigi nekrata kurs uzvar, bet vai tad Kļičko Povetkinu nevareeja piebeigt???
Tak Povetkins knapi lampas gaismu redzeeja, bet Kļičko kaa taads puiselis nomiiza un nepiebeidz krievu!
Var jau buut ka tur ir sava teorija, bet to mums nezinaat
Nu Kļičko jau nekad nav bijis "agresīvais" bokseris. Tas tev nav Taisons. Vai varēja piebeigt? - Protams! Vai vajadzēja? (No Kļičko viedokļa) - Iespējams, ka nē, nav vērts lieki riskēt.
Loģiski, ka no skatītāju viedokļa vienmēr interesantāk ir KO, bet ja tu būtu čempions, tad pirmkārt domātu par to kā nosargāt savus titulus un tad kā izklaidēt čipšu rijējus pie TV.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-06 00:45, pirms 12 gadiem
eu eksperti, mosh povetkins tuuristu brokastis bija paaredies pirms ciinjas?
, 2013-10-06 00:45, pirms 12 gadiem
Ferdinands Vislieliskakais rakstīja: Vareeja, bet nomiiza, ka netiks maajaas no Maskavas
17 citroni izsaka visu...
Par nomīšanu bez komentāriem, bet tie n-tie miljoni noteikti savu lomu šai cīņā nospēlēja.
, 2013-10-06 00:45, pirms 12 gadiem
janisi rakstīja: Klicko parādīja savu pārākumu. Deontijs Vailders varētu būt nākamais čempions pēc Klicko ēras!! Cerams, ka 1,5-2 gadu laikā Klicko tiksies ar Vailderu, tā varētu būt pamatīga cīņa!!!
tu taču saproti, ka tas Vailders pilnībā nevienu jēdzīgu pretinieku nav piesitis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-06 00:46, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: Kaada jeega tad vispar bokset,ja tu miiz no traumam? Bokss tas nav Dambrete,var ari nosist ringa
Nevienā sportaveidā netiek skriets/spēlēts pa galvu pa kaklu. Visur jādarbojas ar prātu. Kļičko ir gara auguma, viņš to izmanto, Taisons sbija mazs, nācās iet uz risku. Cerēt, ka Kļičko tagad skries ar pieri sienā ir muļķīgi. Darītu tā, varbūt būtu jau piedzīvojis vēl pāris nokautus, un, būtu reitingā ap 8 vietu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-06 00:47, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: tur nevajag buut ekstrasensam,atliek vien vairak lasit zinjas,gan dzeltenajos,gan krievu portalos! Klicko ir pasi suudigakie promouteri,pat Dons Kings ir labaks! Ne velti krieviem teiciens ir,tam gde pobivali haholi,evreju delat nechevo`
Viņiem viss strādā, jostas ir fanu pilnas arēnas... Problem?
, 2013-10-06 00:48, pirms 12 gadiem
Man patika tas krievu komentētāja labais joks, ka Povetkins jau no 1. raunda taisās Kļičko 100+ kilogramus staipīt visas cīņas garumā. Tā arī beigās sanāca, jo Kļičko viņam lika nēsāt šo masu visus 12 raundus.
, 2013-10-06 00:48, pirms 12 gadiem
Problem? rakstīja: tu taču saproti, ka tas Vailders pilnībā nevienu jēdzīgu pretinieku nav piesitis?
tas gan ,bet tomeer olimpiska bronza arii ir dizegan liels sansiegums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-06 00:50, pirms 12 gadiem
Akselsputnins rakstīja: eu eksperti, mosh povetkins tuuristu brokastis bija paaredies pirms ciinjas?
Par brokastīm nezinu, bet pārdedzis viņš noteikti bija pirms cīņas. Bet par centību - visu cieņu. Tieši tas, ka viņš neraustījās un gāja uz priekšu, ir iemesls četriem nokdauniem un 119:104. Iepriekšējie pretinieki priekšroku deva iespējai dabūt pa degunu no distances, kas mērāma aptuveni Vladimira rokas garumā
, 2013-10-06 00:50, pirms 12 gadiem
Problem? rakstīja: tu taču saproti, ka tas Vailders pilnībā nevienu jēdzīgu pretinieku nav piesitis?
Jā, bet tam džekam ir iekšā. Es domāju, ka viņš sakaus nākamās pretiniekus un ja būs cīņa ar Klicko, tad rezultāts nebūs prognozējams.
, 2013-10-06 00:51, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: pasaki to 20 gadigajam Taisona,kura ciinjas ilgakas par 4 raundu nebij
Es velreiz atkārtoju, Taisona cīņas stilu noteica lielā mērā viņa mazais augums, līdz ar to salīdzinājums ar Kļičko ir nevietā. Tad drīzak jāsalīdzina ar Lenoksu Luisu, kuru savā laikā daudzi uzskatija par garlaicīgu, bet citādi viens no pēdējo desmitgažu labakajiem smagsvariem.
, 2013-10-06 00:51, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: kapec tad vini neaizvada ciinjas USA? Vaacija,Krievija nekad taadu nenopelniisi kaadu var dabut USA! Vinji tur neciinas,jo nav vajadzigi,piem taads Floids vai Pakjao nekad neciinitos Vacija
Floyds sēdēja cietumā, jo piekāva savu draudzeni... Nevaru nekādā veidā salīdzināt šos bokserus, vienam galvenais nauda, otram- laikam jau panākumi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-06 00:52, pirms 12 gadiem
Nja, gaidīju lielāku spriedzi. Iznesa ar vienu roku.
, 2013-10-06 00:52, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: Kaada jeega tad vispar bokset,ja tu miiz no traumam? Bokss tas nav Dambrete,var ari nosist ringa
Var nosist, protams, bet tu taču dari visu, lai tevi nenosistu ne? Pretējā gadījumā nafig vispār kkādu aizsardzību, rokas turēt priekšā galvai utt.? Nav ko m***, saiet divi čaļi - truli mahājās līdz kāds kādu izrubī/nosit un viss. Tas tavā izpratnē būtu ideāls bokss ja? Nevēlies aizsākt šādu virzienu???
, 2013-10-06 00:52, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: pasaki to 20 gadigajam Taisona,kura ciinjas ilgakas par 4 raundu nebij
Tā arī nespēju saprast kāds patreizējai situācijai pro boksa smagsvaros ir sakars ar Taisonu u.c. vēsturiskiem boksa pasaules personāžiem. Ja kas tad Ali valdīšanas laikā sarunātu cīņu bija daudz vairāk nekā tas ir tagad.
, 2013-10-06 00:52, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: kapec tad vini neaizvada ciinjas USA? Vaacija,Krievija nekad taadu pikji nenopelniisi kaadu var dabut USA! Vinji tur neciinas,jo nav vajadzigi,piem taads Floids vai Pakjao nekad neciinitos Vacija
Kāpēc viņiem cīnīties ASV, ja tur viņi nesavāks tik daudz līdzjutēju, kā arēnās Eiropā?
, 2013-10-06 00:54, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: gaidu tagad to ciinju,bet reali mazie svari tas ir reals bokss,Klicko ciinjas ir garlaicigas,interesantak skatities kaa zhuust kraasa
Nu bet kur problēma? Tajā laikā kad iet Kļičko cīņa, skaties kā žūst krāsa un būsi laimīgs
, 2013-10-06 00:55, pirms 12 gadiem
aigars076 rakstīja: Nja, gaidīju lielāku spriedzi. Iznesa ar vienu roku.
Jā, labo roku Kļičko lietā lika uz vienas rokas pirkstiem saskaitāmas reizes.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-06 00:58, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: ziimuli Juus gulet ejat,tie kas nav redzejuusi iistu boksu,tad paskatieties vecas ciinjas,tas pats Luiss bija super boxers,Klicko ir klauni un miizeji,nav skataamu ciinju,man vairak interese KO nevis 12 raundu balets
Luizs pret Kļičko bija ļoti interesanta cīņa, žēl, ka tiesnesis iedeva tehnisko, jo tur varēja visādi beigties, lai nu kā ir 2013 gads un tam vairs nav nozīmes.
, 2013-10-06 00:58, pirms 12 gadiem
janisi rakstīja: Jā, bet tam džekam ir iekšā. Es domāju, ka viņš sakaus nākamās pretiniekus un ja būs cīņa ar Klicko, tad rezultāts nebūs prognozējams.
Potenciāls ir, bet tāds ir bijis vēl pāris čaļiem, kas vēlāk atrāvās no Kļičko vai vēl pirms tam. Kamēr nebūs piesitis kādu TOP 10 (vai vismaz TOP20) čali, nedomāju, ka ir vērts cīnīties ar Kļičko
, 2013-10-06 00:58, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: ziimuli Juus gulet ejat,tie kas nav redzejuusi iistu boksu,tad paskatieties vecas ciinjas,tas pats Luiss bija super boxers,Klicko ir klauni un miizeji,nav skataamu ciinju,man vairak interese KO nevis 12 raundu balets
Nu es tev vēlreiz saku - ej skaties tās vecās cīņas, kā žūst krāsa vai vēl kko kas tev interesē un patīk, ja nepatīk Kļičko cīņas, tad neskaties. Nu ko tu sevi moki? Mazohisms?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-06 00:59, pirms 12 gadiem
Povetkins 5 gadus gatavojas dzīves svarīgākajai cīņai un tas bija viss ko varēja likt pretī . Valujevs viņiem abiem iedotu bietē ,ja tie korumpētie pediņi cīņu organizatori dotu iespēju
, 2013-10-06 00:59, pirms 12 gadiem
Labs tvīts par Kļičko-Povetkina cīņu krievu politiskā opozicionāra Navaļnija izpildījumā- Объясните почему если ты ниже, то нужно наклонятся еще ниже?!
, 2013-10-06 00:59, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, labo roku Kļičko lietā lika uz vienas rokas pirkstiem saskaitāmas reizes.
7.raundā trīs reizes Patika pirms gadiem 5 Povetkins, bet tusēšanās ar Čehovas urlām nav ceļš kā kļūt par čempionu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-06 01:01, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: vinji neciinas ASV tapec ka tur nav vajadzigi! Un kaapec Klicko oponenti sanem kapeikas saliidzinosi? tapeec ka lielako cunguru savaac vini pasi
Čempions pasūta mūziku. Un šovakar čunguru galdā lika Povetkina pārstāvji, jo uzvarēja izsolē par organizēšanu. Tas, ka Kļičko saņēma 75% no čungura ir tikai tāpēc, ka tādi ir noteikumi un viņš ir superčempions
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-06 01:02, pirms 12 gadiem
Jānis Pārums rakstīja: Čempions pasūta mūziku. Un šovakar čunguru galdā lika Povetkina pārstāvji, jo uzvarēja izsolē par organizēšanu. Tas, ka Kļičko saņēma 75% no čungura ir tikai tāpēc, ka tādi ir noteikumi un viņš ir superčempions
Kā Tev pagājušās nedēļas Čavesa jr. cīņas iznākums?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-06 01:03, pirms 12 gadiem
aigars076 rakstīja: Kā Tev pagājušās nedēļas Čavesa jr. cīņas iznākums?
īsumā - sasodītā korupcija
, 2013-10-06 01:04, pirms 12 gadiem
aigars076 rakstīja: 7.raundā trīs reizes Patika pirms gadiem 5 Povetkins, bet tusēšanās ar Čehovas urlām nav ceļš kā kļūt par čempionu
Bet vienalga malacis, jo neskatoties uz n-tiem sitieniem pa galvu, tomēr spēja izvilkt visus 12 raundus. Ja vel būtu kāda izdoma, un nevis vienveidība, tad Kļičko dabūtu krietni vairāk pasvīst.
, 2013-10-06 01:04, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: es nemoku,cereju sagaidit labu boksu krieva un hahola izpildijuma,bet sanemu to ko parasti,miilinasanos un speecigus Intro
Nu tad es tev jau uzreiz saku - turpmāk Kļičko cīņas neskaties. Šādā stilā viņš arī savu karjeru noboksēs
, 2013-10-06 01:04, pirms 12 gadiem
Problem? rakstīja: Luizs pret Kļičko bija ļoti interesanta cīņa, žēl, ka tiesnesis iedeva tehnisko, jo tur varēja visādi beigties, lai nu kā ir 2013 gads un tam vairs nav nozīmes.
Tā bija viennozīmīgi 2000šo labākākā smagsvaru cīņa ( pat labāka par Taisons pret Luisu ). Un interesanti bija tādēļ, ka abi bija top līmeņa bokseri un abi gara auguma, līdz ar to nevarēja vienkārši turēt pa distanci. Tas gan bija Vitālijs, kurš toreiz bija droši, ka labāks par Vladimiru, tagad pavisam noteikti ir otradi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-06 01:06, pirms 12 gadiem
Vienīgais, kas var iedot Kļičko bietē, ir otrs Kļičko, bet viņi savā starpā necīnīsies, kaut arī 100 ļimonus būtu nopelnījuši.
, 2013-10-06 01:06, pirms 12 gadiem
Jānis Pārums rakstīja: īsumā - sasodītā korupcija
Tu drošvien seko līdzi, ko par šitādiem gadījumiem pēc tam boksa pasaule USA saka? Pieņem, nav cepiens? Vai tā jau kļuvusi par normu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-06 01:07, pirms 12 gadiem
Jānis Pārums rakstīja: īsumā - sasodītā korupcija
cīņu neredzēju, vai varētu pastāstīt, kas tur notika?
, 2013-10-06 01:08, pirms 12 gadiem
garibaldi rakstīja: Labs tvīts par Kļičko-Povetkina cīņu krievu politiskā opozicionāra Navaļnija izpildījumā- Объясните почему если ты ниже, то нужно наклонятся еще ниже?!
Ai šitie gudrie muldētāji man reāli krīt uz nerviem. Mājās dīvānā sēžot visi zin ko un kā vajag darīt utt, tikai kad tu izkāp ringā, tad ir tāda lieta kā pretinieks...Visi zin kā uzvarēt Kļičko utt. tas pats ar Meivezeru - De la Hoija pirms katras savu padoto cīņas stāsta, ka zinot kā uzvarēt Meivezeru, viss ir izpētīts un stratēģija perfekta izstrādāta + Meivezers paliek vecāks...tik visi kā viens dabū pa muti no Meivezera...
, 2013-10-06 01:08, pirms 12 gadiem
your_ufo rakstīja: Hejs Valujevu ir vinnējis, Kličko no Valujeva raustījās. Secinājums - Valujeva tipa bokseris Kličko ir neparocīgs. Tātad kamēr Vladimiram nebūs jau 40+ vai nebūs parādījies vēl tāds līdzīgs Valujevam tad tituls paliks pie Kličko vēl pāris gadus!
Ir jau bijuši Kļičko arī gara auguma pretinieki, bet es arī ceru, ka būs kāds labs ap 2 metri ar tehniku, kurš spēs kaut ko paradīt. Gribētu sagaidīt Fjurijs pret Vladimiru. Ceru, ka būs tāda cīņa.
, 2013-10-06 01:08, pirms 12 gadiem
Viss ko es redzēju, tas bija viltus cempions pionieru nometnē. Un ne jau Kličko vainīgs, ka menedžeri viņu pa klaunu pataisījuši! ...
p.s.
vēl 2 raubdi un kareliene būtu gāzta.
, 2013-10-06 01:08, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: supercempions ir Floids,Klicko ir boksa parodija,un to ari izsaka abu ciikstonu honorari Noskatijos,Povetkina interviju,iists vecis,atdzina ka Klicko ir labaks
Es runāju par oficiālu statusu nevis par kaut ko citu. Un runāt par atšķirīgām svara kategorijām ir muļķīgi. Floids ir viennozīmīgs P4P karalis, bet Kļičko ir labākais smagsvaros. Lai kā nepatiktu viņa cīņas stils

P.S. Lielākoties ikviens, kas dabū pa degunu (un tik pārliecinoši) atzīst, ka uzvarētājs bijis labāks
, 2013-10-06 01:11, pirms 12 gadiem
Buivols rakstīja: Viss ko es redzēju, tas bija viltus cempions pionieru nometnē. Un ne jau Kličko vainīgs, ka menedžeri viņu pa klaunu pataisījuši! ...
p.s.
vēl 2 raubdi un kareliene būtu gāzta.
viņi paši ir sev menedžeri...
, 2013-10-06 01:11, pirms 12 gadiem
Jānis Pārums rakstīja: Es runāju par oficiālu statusu nevis par kaut ko citu. Un runāt par atšķirīgām svara kategorijām ir muļķīgi. Floids ir viennozīmīgs P4P karalis, bet Kļičko ir labākais smagsvaros. Lai kā nepatiktu viņa cīņas stils

P.S. Lielākoties ikviens, kas dabū pa degunu (un tik pārliecinoši) atzīst, ka uzvarētājs bijis labāks
Aha tas tik būtu cirks ja šis pēc tādas cīņas sāktu stāstīt ka bijis labāks, tiesneši šo apzaguši vai kko tamlīdzīgu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-06 01:14, pirms 12 gadiem
Jānis Pārums rakstīja: Es runāju par oficiālu statusu nevis par kaut ko citu. Un runāt par atšķirīgām svara kategorijām ir muļķīgi. Floids ir viennozīmīgs P4P karalis, bet Kļičko ir labākais smagsvaros. Lai kā nepatiktu viņa cīņas stils

P.S. Lielākoties ikviens, kas dabū pa degunu (un tik pārliecinoši) atzīst, ka uzvarētājs bijis labāks
Tieši tā.
Vai Kļičko tagad diži būtu jākaunas, ka viņam ir tādas auguma priekšrocības attiecībā pret viņa oponentiem? Drīzāk jau šiem oponentiem jākaunas,ka viņi cīnās pilnīgi bez jebkādas (šovakar spilgti bija redzams) izdomas, un spējas pamainīt savu taktiku cīņas laikā.
Var jau ,protams, vilkt ārā no skapjiem pagātnes rēgus, bet arī tajos laikos ne vienmēr visas cīņas bija bezgala aizraujošas.
, 2013-10-06 01:15, pirms 12 gadiem
Buivols rakstīja: Viss ko es redzēju, tas bija viltus cempions pionieru nometnē. Un ne jau Kličko vainīgs, ka menedžeri viņu pa klaunu pataisījuši! ...
p.s.
vēl 2 raubdi un kareliene būtu gāzta.
Pilnīgi tev piekrītu, vismaz divi un tā boksa parodija būtu uz dēļiem.
, 2013-10-06 01:19, pirms 12 gadiem
Ja pamainītu noteikumus uz to, ka tituls ir nevis jaaizstāv, bet jāizcīna no jauna būtu pilnīgi cits bokss.
, 2013-10-06 01:19, pirms 12 gadiem
Vladimirs pamatīgi pabojāja krieva seju, plus vēl krievs visu laiku līda padusē.
Tad varbūt varētu daži idioti ar frutto priekšgalā paskaidrot, kādā sakarā kaut kāda neskatāmība un balets no šīs cīņas tiek piesieta tieši Kļičko, nevis Povetkinam??? Smadzeņu vispār nav?
, 2013-10-06 01:20, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: labak nebuutu skatijies ciinju,bet veerojis Real - Levante peedejas miinutes,un Inter- Roma 2 puslaiku
Vai kā tev dzīvē neveicas
, 2013-10-06 01:22, pirms 12 gadiem
AllBlacks rakstīja: Vladimirs pamatīgi pabojāja krieva seju, plus vēl krievs visu laiku līda padusē.
Tad varbūt varētu daži idioti ar frutto priekšgalā paskaidrot, kādā sakarā kaut kāda neskatāmība un balets no šīs cīņas tiek piesieta tieši Kļičko, nevis Povetkinam??? Smadzeņu vispār nav?
+
, 2013-10-06 01:22, pirms 12 gadiem
aigars076 rakstīja: Tu drošvien seko līdzi, ko par šitādiem gadījumiem pēc tam boksa pasaule USA saka? Pieņem, nav cepiens? Vai tā jau kļuvusi par normu?
Baidos, ka tā ir norma. Medijos jau kaut kāds cepiens ir, taču nauda valda pār pasauli un diez vai diez vai ir kāds spēcīgs pretarguments pret lielu naudu tiesneša kabatā

Labi, ka Kļičko - Povetkina cīņu netiesāja CJ Ross, šī esot fiksējusi neizšķirtu 114:114
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-06 01:23, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tieši tā.
Vai Kļičko tagad diži būtu jākaunas, ka viņam ir tādas auguma priekšrocības attiecībā pret viņa oponentiem? Drīzāk jau šiem oponentiem jākaunas,ka viņi cīnās pilnīgi bez jebkādas (šovakar spilgti bija redzams) izdomas, un spējas pamainīt savu taktiku cīņas laikā.
Var jau ,protams, vilkt ārā no skapjiem pagātnes rēgus, bet arī tajos laikos ne vienmēr visas cīņas bija bezgala aizraujošas.
Bizness ir atslēgas vārds mūsdienu boksā un Kļičko ir pierādījis, ka labu naudu var pelnīt darbojoties izcili pragmatiski gan ringā, gan ārpus tā. Pārējais ir lirika un Taisona liktenis K2 nedraud
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-06 01:26, pirms 12 gadiem
aigars076 rakstīja: Bizness ir atslēgas vārds mūsdienu boksā un Kļičko ir pierādījis, ka labu naudu var pelnīt darbojoties izcili pragmatiski gan ringā, gan ārpus tā. Pārējais ir lirika un Taisona liktenis K2 nedraud
Bizness tas ir tādiem Mormekiem, kuri tāpat zin, ka 0% šances uzvarēt Kļičko un aiziet uz cīņu tikai savākt savu čeku. Kļičko taču visu laiku uzvar - tātad spēj šo biznesu savienot ar sportiskajiem panākumiem.
, 2013-10-06 01:26, pirms 12 gadiem
Jānis Pārums rakstīja: Baidos, ka tā ir norma. Medijos jau kaut kāds cepiens ir, taču nauda valda pār pasauli un diez vai diez vai ir kāds spēcīgs pretarguments pret lielu naudu tiesneša kabatā

Labi, ka Kļičko - Povetkina cīņu netiesāja CJ Ross, šī esot fiksējusi neizšķirtu 114:114
Čavesam jau tur kkādas cacas punktus skaitīja. Jāsaka, ka VSB eksperts Elviss arī ir mazliet aplauzies ar atsevišķiem USA cīņu iznākumiem, jo vienubrīt šķita, ka viņaprāt tikai Zauerlands spēlē netīras spēlītes
, 2013-10-06 01:27, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: nu tas nav bokss,cempioni pec punktiem neuzvar
ja čempioni uzvar tikai ar KO vai TKO tad Floids 19 no 45 cīņām nav bijis čempiona cienīgs. Savukārt Vladimirs tikai 10 no 61
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-06 01:30, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: par idiotu mani saukt ir glupi,Klicko pats liida apskauties,Povetkins gaaja uz prieksu,bet vareja redzet ka vins ir sabijies un truukst tehnikas
Ar tehniku Povetkinam viss kārtībā, Kļičko nav iespējams iesaistīt cīņā, taktika, kas viņa gadījumā nostrādā 100 %, kreisais džebs...distance, ņemot vērā augumu un roku garumu, cerības nekādas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-06 01:31, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: nu tas nav bokss,cempioni pec punktiem neuzvar
Nu jau Tu peldi Cik Floidam uzvaras pēc punktiem pēdējās 10 cīņās? Pēc atmiņas kādas 6-7 vismaz. Atceros Hatonu, bet tas bija sen
, 2013-10-06 01:31, pirms 12 gadiem
aigars076 rakstīja: Čavesam jau tur kkādas cacas punktus skaitīja. Jāsaka, ka VSB eksperts Elviss arī ir mazliet aplauzies ar atsevišķiem USA cīņu iznākumiem, jo vienubrīt šķita, ka viņaprāt tikai Zauerlands spēlē netīras spēlītes
Veselas divas. Lai gan arī vienīgais vecis godam atstrādāja savu čeku
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-06 01:35, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: nu Floids un Klicko ir vienas dabas,izmanto savu aizsardzibu,un pretiniekus filtre
Es jau to pašu saku, Tu jau cel pretenzijas?
, 2013-10-06 01:35, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: par idiotu mani saukt ir glupi,Klicko pats liida apskauties,Povetkins gaaja uz prieksu,bet vareja redzet ka vins ir sabijies un truukst tehnikas
paga... tad povetkins sabijies, tehnikas trūkst, pa purnu dabūjis smagi (nez, kā to varēja dabūt gatavu, ja Kļičko mērķis bija tikai apskauties?), bet joprojām vainīgs Kļičko, nevis Povetkins???
, 2013-10-06 01:36, pirms 12 gadiem
Visīstākais čempions ir Vailders - 29 cīņas un 29 uzvaras ar nokautu Patiešām gaidu, kad viņš cīnīsies ar kādu no TOP10, lai beidzot var saprast, kas ir kas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-06 01:43, pirms 12 gadiem
Jānis Pārums rakstīja: Visīstākais čempions ir Vailders - 29 cīņas un 29 uzvaras ar nokautu Patiešām gaidu, kad viņš cīnīsies ar kādu no TOP10, lai beidzot var saprast, kas ir kas
Jā, baltkrievu viņš ļoti ātri iznīcināja
, 2013-10-06 01:49, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: nu tas nav bokss,cempioni pec punktiem neuzvar
Būs tomēr tevi jāsauc par idiotu, jo izskatās, ka ar domāšanu sevišķi neaizraujies.
Ir noteikts skaits bokseru, viens no viņiem ir vislabākais. Labāks par otro, trešo, protams arī pārējiem. Tas, ko tu tagad dari - brauc virsū labākajam (!!!), par to, ka viņa pārsvars nav VĒL lielāks! Un nevis pārējiem, bet tieši viņam! Bet visi pārējie, kuri neko viņam nevar izdarīt, vot tie ir ok. Kur loģika? Tādas protams te nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-06 02:02, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: ej na...h aaapan,man tavs viedoklis ir mazsvarigs,saku ko domaju,ej talak fano par Ukrainas keponiem
Tu jau nemaz nevari uztvert, ko tev saka un neierubies, ka es pat nerunāju par fanošanu par vai pret Kļičko.
Un tieši tāpēc jau tu arī esi idiots, ka saki, ko domā, kaut gan domāt loģiski neesi spējīgs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-06 03:54, pirms 12 gadiem
Interesanti, kāpēc Valujevs pieskaitīts "pazīstamām personībām" un nevis "sporta leģendām".
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-06 08:09, pirms 12 gadiem
tas bija izsmiekls. ne tikai si bet ari daudzas citas it ka augstaka limena boksa cinas musdienas ir tik pat neskatamas.tas viss liek apjaust ka bokss jau sen kluvis tikai un vienigi par biznesu lidzigi ka wrestling. viens ir fakts-bokss ir miris. pienakusi mma un k1 era. zel.
, 2013-10-06 08:24, pirms 12 gadiem
Yuukan rakstīja: Nu ko, tagad atkal varat komentēt cik Kličko garlaicīgs, ieminēties par Tysona laikiem + piedevām pateikt, ka viņš dauza tikai čigān veidīgus krievu rešņus + pa vidam kādu poli, uz priekšu dārgie lietotāji
apm. taa arii ir bet tev kaa kli4ko fanam vajadzeetu tomeer atdziit ka vieniigais vinja pretinieks pagaidaam ir vieniigi Hejs un kli4ko to zin bet beeg no vinja jo pastaav ljoti liela iespeeja tikt nokauteetam.Nenoniecinu bra4kas,gudri bokseri bet ja tu esi iists 4empions tad tev nevajag beegt no atkaartotaaam ciinjaam ar Heju jo visi gaida tikai vienu ciinju un taa ir Bra4kas pret Heju
, 2013-10-06 08:30, pirms 12 gadiem
cīņas iznākums bija skaidrs jau pirms ciinjas,Povetkins nekaads,uzsita sev cenu sasitot riktiigus kartupelju maisus kaa pareizi komenteetaajs krievu teica ka krievam truuks normaalu ciinju ar normaaliem pretiniekiem bet povetkinam taadu nav bijis.uzskatu ka povetkins nebij pelniijis pat pusi no sanjemtaa 4eka un dabuutu iekshaa i no Heja ,4isoras un veel dazziem kli4ko bijushajiem pretiniekiem.Povetkins tas uz shobriidi ir smiekliigs kandidaats ciinjai par jostaam
, 2013-10-06 08:48, pirms 12 gadiem
Uh, ka izgazas krievu nacionalsovinistiskais megaprojekts! Povetkins pa visu macu laikam ta ari ne reizes ta isti Klicko netrapija... Bet kada aziotaza, atvilkusi uz himnu dziedoso mumiju Kabzonu, sabrauksi visi oberkrievi ar kino legendu prieksgala... Un neka!!! Klicko ar smaidu uz lupam stauka pa feisu vitjazam, kuram milzu izturiba, to nevar noliegt, bet prata galva par kapeiku... Par tiem miljoniem, ko par zaudejumu Povetkins sanema, butu labi garakas rokas pastiept un smadzenes nopirkt klat. Ja ari kas tur galva bija, tas pasas atstaukaja!
, 2013-10-06 08:52, pirms 12 gadiem
blah rakstīja: Ja Povetkinam būtu bijis iekšā, tad varbūt arī būtu bijis īsts bokss. Kā jau te viens minēja, pat Mairis izskatītos labāk par Povetkinu, turklāt arī fiziski izskatās labākā formā. Nesaprotu ko te visi var raudāt par Kļičko cīņām, ja pretinieki ir tādi salagas? Un pasakat vēl, ka Kļičko cīnās tikai ar nabagiem, tad lūdzu studijā potenciālos bokseru vārdus, kas var aizvadīt cīņu ar Kļičko un arī trāpīt kādu sitienu.
Hejs,vienkaarshaak nevar buut bet vinju ciinjas nebuus jo kli4ko ljoti labi zin cik daargi tas vinjam var maksaat it sevishkki tagad kaads ir Hejs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-06 09:57, pirms 12 gadiem
banaans25 rakstīja: Hejs,vienkaarshaak nevar buut bet vinju ciinjas nebuus jo kli4ko ljoti labi zin cik daargi tas vinjam var maksaat it sevishkki tagad kaads ir Hejs
No ko jūs ņematies ar to Heju??? Hejs visu laiku ar muti brauca augumā, tad atrāvās no Vladimira un atkal sāka gudri d*st... kāpēc Kļičko būtu jāņem tādi lecīgi pretinieki, kuri ringā ir tik pat nevarīgi, kā visi pārējie.
, 2013-10-06 09:58, pirms 12 gadiem
tā kā man patīk intelektuāli cilvēki, tad es viennozīmīgi esmu par brāļu Kļicko boksēšanās stilu un man nav saprotama šī murgošana par antiboksu utt.
Kļičko izmanto pŗatu u n spēku, nevis avantūriski skrien atklātā boksā. Vi;nam ir jāsargā savs kristāla žoklis!!!! Un to neviens liekas nesaprot, bet kladzina par Ali, Taisona laikiem. Kličko nav gopniks, kur tupa sitīsies kā negudrs.
ja ir kāds kurš viņu var nolikt uz dēļiem, lai piesakās.
Viņš cīnās gudri un tapēc ir čempions.
Vienīg kas man brīžiem nepatīk Klīčko- pretinieku izvēle, kad jau nav ar ko cīnīties un jāņem maisi. Visi liekas labākie ir jau zaudējuši kādam no brāļiem, kurš no potenciālajiem vel nav gājis ringā pret kādu no Kļičko?
, 2013-10-06 10:06, pirms 12 gadiem
Vislabāk man patika pirspēles interviju rullīši, nu tāda atšķirība intelektā .
par Dr. nav ko teikt, visi zin ka cilvēks ar galvu, Povetkins liekas ar centās būt pieklājīgs, izteikties akurāti un gudri, bet tas prastums tomēr spiedās ārā , kas varbūt aŗi nav slikti, bet, kad sāka runāt ļebeģevs, tas ir vāks- pilnīgs un totāls zeks... par tādu var fanot tikai bandīti, cietumnieki un deģenerāti... Intelekts- nulle.
Un tas šovs ar lika nedaudz pasmaidīt- izdomāja jau labi- krievijas nacionalistiski patriotiskajās noskaņās,tik ne tā tas scenārijas aizgaja.
, 2013-10-06 10:47, pirms 12 gadiem
neskatāms? ko tad jūs gribējāt, lai viņi vicina roķēles kā ielas kautiņā, šitāda līmenī viens labs sitiens izlaists, un var kravāt mantiņas
, 2013-10-06 11:11, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: Klicko ir tiesnesu cempions,ciinjas nebaudamas vispar ! no bokseriem iistais cempions ir Pakjao,sitas lidz galam,un vienmer respekte savu pretinieku! Ne Floids,ne Klicko,ne Hopkinss bet Pakjao
Futbols Real vai Barcelona izpildījumā ir baudāms ???
Taču tas nemazina viņu dominanci Spānijā, Eiropā un pasaulē !!!
Bokss ir baudāms tikai melno izpildījumā .
, 2013-10-06 11:12, pirms 12 gadiem
Tikot noskatijos cīņu. Normāls bokss, biju domājis ka būs garlaicīgāk. Man piemēram patika labāk nekā "desmitgades cīņa" Meiverezs pret Alvaresu.
, 2013-10-06 11:16, pirms 12 gadiem
Nekada parsteiguma!
Skiet ka labaka cinja ko pedejos gados esmu redzejis bija Vladimira Klicko un Heja cinja!
, 2013-10-06 11:21, pirms 12 gadiem
Nu, un ko jūs tagad teiksiet, Slāvu pelmeņa fani???!!!
, 2013-10-06 11:23, pirms 12 gadiem
kā kaķis ar pelīti paspēļējās, Povetkinam vnk izturīgs galvaskauss...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-06 11:28, pirms 12 gadiem
Aizdomīgi bija tas, ka 7. raundā Povetkins jau grīļojās, knapi vilka kājas, bet 8. Kļičko, tā vietā, lai viņu piebeigtu, izvairījās, atkāpās, un līda klinčā...
Varbūt, ka bija sarunāts, ka neliks Povetkinu uz dēļiem krievu fanu priekšā ????
, 2013-10-06 11:30, pirms 12 gadiem
huidimdirdim rakstīja: 70 % cīņas atgādnāja manu ikvakara satikšanos ar draudzeni
Piekrītu, pilnīgs antibokss
, 2013-10-06 11:30, pirms 12 gadiem
mnbvc rakstīja: Jānis Pārums autors, 01:36, pirms 10 stundām

vailsers gan ir cinijies ar pilnigakajiem maisiem, turklat vinam jau ir 27 gadi, tam pasam fjuurijam tikaii 25 un jau nolicis daudz top bokseru. kas attiecas par klicko nokautiem tad vinam to ir 51, ja biji tik gudrs saskait tikai 10 vladimira ko, tad varei paskaitit ari validera un tiro vinam ir 15 nevis 29
nekur neesmu teicis, ka Vladimiram ir tikai 10 KO, nezinu, kur tādus brīnumus izraki. Un kas attiecas uz konkrēto komentāru par Vailderu, tad žēl, ka tur nepamanīji spēcīgu ironijas devu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-06 11:36, pirms 12 gadiem
Breakpoint rakstīja: Aizdomīgi bija tas, ka 7. raundā Povetkins jau grīļojās, knapi vilka kājas, bet 8. Kļičko, tā vietā, lai viņu piebeigtu, izvairījās, atkāpās, un līda klinčā...
Varbūt, ka bija sarunāts, ka neliks Povetkinu uz dēļiem krievu fanu priekšā ????
Kapec vinam pazemot tos, kuri vinam samaksajushi. Vienkarshi domaa uz priekshu.
, 2013-10-06 11:36, pirms 12 gadiem
Problem? rakstīja: No ko jūs ņematies ar to Heju??? Hejs visu laiku ar muti brauca augumā, tad atrāvās no Vladimira un atkal sāka gudri d*st... kāpēc Kļičko būtu jāņem tādi lecīgi pretinieki, kuri ringā ir tik pat nevarīgi, kā visi pārējie.
Nevarīgi? Tu skatijies cīņu Haye vs W. Klitcko? Vēl klāt 3 raundus un hejs atrastu vietu nokauta sitienam... Pēc punktiem ukrus neuzvarēsi.
, 2013-10-06 11:40, pirms 12 gadiem
Pret Klicko jebkurs izskatas nekads..ja boksejies distance Klicko tevi apstrada ar savam garajam rokam..ja megini tikt tuvak vai nu atklajoties aizsardzibai izlaid kadu sitienu..jeb dabu izbaudit Klicko pari par 100 kg uz pleciem..kas cinas laika nogurumam nemaz par labu nenak.. A,un protams nokauts nebija jo Klicko negribeja nokautet krievu,bet varbut nebija tapec,ka tas krievs gribeja turpinat cinu..un kads melnais bralis ,jeb kads cits jau pec pirma nokdauna pietelotu un sanemot ceku priecigs dotos majas..
, 2013-10-06 11:41, pirms 12 gadiem
, 2013-10-06 11:43, pirms 12 gadiem
cīņu var raksturot apmēram tā
4.bp.blogspot.com
, 2013-10-06 11:50, pirms 12 gadiem
Povetkinam paveicās, ka pats savām kājām devās prom no ringa...
, 2013-10-06 11:54, pirms 12 gadiem
Buivols rakstīja: Viss ko es redzēju, tas bija viltus cempions pionieru nometnē. Un ne jau Kličko vainīgs, ka menedžeri viņu pa klaunu pataisījuši! ...
p.s.
vēl 2 raubdi un kareliene būtu gāzta.
Kādi vēl menedžeri. Kličko ir pats sev menedžeris. Par kompāniju K2 Promotions esi dzirdējis?
Kā būtu ja būtu? Tur tā lieta ka ir 12 raundi, nevis 14.
, 2013-10-06 11:56, pirms 12 gadiem
Onslovs rakstīja: Wladimir Klitschko vs David Haye (Highlights) -... Hejs pret Kļičko.
Nja ta cinja bija ljoti laba!
, 2013-10-06 12:02, pirms 12 gadiem
flipsider rakstīja: Kapec vinam pazemot tos, kuri vinam samaksajushi. Vienkarshi domaa uz priekshu.
Domāju - ja Kļičko būtu nokautējis Povetkinu, Ukraina paliktu bez gāzes !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-06 12:27, pirms 12 gadiem
es pamaniju to ka tevi ar vajadzetu KO
Jānis Pārums rakstīja: nekur neesmu teicis, ka Vladimiram ir tikai 10 KO, nezinu, kur tādus brīnumus izraki. Un kas attiecas uz konkrēto komentāru par Vailderu, tad žēl, ka tur nepamanīji spēcīgu ironijas devu
, 2013-10-06 12:40, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: Fjurija augums + Heja tehnika + atrums + izturiba un Vladimirs kritis lidz 4 raundam
Vēl aizmirsi pieminēt Terminatora ķermeni un Rembo kalašņikovu!
, 2013-10-06 12:43, pirms 12 gadiem
Povetkinam respect, ka izturēja visus 12 raundus, to pat dažs labs balamutīgs anglis nevarēja izdarīt
, 2013-10-06 13:29, pirms 12 gadiem
, 2013-10-06 13:57, pirms 12 gadiem
esnee rakstīja: Povetkinam respect, ka izturēja visus 12 raundus, to pat dažs labs balamutīgs anglis nevarēja izdarīt
Kurš anglis?
, 2013-10-06 14:12, pirms 12 gadiem
esnee rakstīja: Povetkinam respect, ka izturēja visus 12 raundus, to pat dažs labs balamutīgs anglis nevarēja izdarīt
KUrš?
, 2013-10-06 14:14, pirms 12 gadiem
mnbvc rakstīja: Onslovs, 11:41, pirms 18 minūtēm

ja 15 minusu ruulliti nolasit labakos klicko un povetkina momentus ari radisies iespaids ka cina ir bijusi spraigaka un interesantaka neka bija patiesiba. te ir pina klicko un heja cina un patiesiba vakardienas cina tika izradriti un trapiti pat vairak sitienu neka khlicko un heja cina


http://www.youtube.com/watch?v=2FlStTTXiqw
REzultāts gudriniek - (117–109, 117–111, 116–110), salidzini ar rusīša rēķinu.
+ Hejs 12 raundā centās vēl kko labot.
, 2013-10-06 14:16, pirms 12 gadiem
Onslovs rakstīja: Nevarīgi? Tu skatijies cīņu Haye vs W. Klitcko? Vēl klāt 3 raundus un hejs atrastu vietu nokauta sitienam... Pēc punktiem ukrus neuzvarēsi.
Jebkuru bokseri var uzvarēt, ja ir laba taktika, Povetkins varētu nodzīt taukus un pātiet uz vieglāku svaru kategoriju, te viņam nav ko darīt.
, 2013-10-06 14:26, pirms 12 gadiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-06 14:58, pirms 12 gadiem
Tīģeris2 rakstīja: Povetkinam labais atbalsts
http://www.youtube.com/watch?v=drracvCw7Nc
, 2013-10-06 15:14, pirms 12 gadiem
guntarsr rakstīja: Interesanti, kāpēc Valujevs pieskaitīts "pazīstamām personībām" un nevis "sporta leģendām".
Valujevam līdz "sporta leģendām" kā līdz Mēnesim četrrāpus
Leģenda...
, 2013-10-06 15:19, pirms 12 gadiem
Breakpoint rakstīja: Valujevam līdz "sporta leģendām" kā līdz Mēnesim četrrāpus
Leģenda...
Vienigais ko par Valujevu varu teikt - lens, lempigs milzis!
, 2013-10-06 15:32, pirms 12 gadiem
mnbvc rakstīja: banaans25, 08:52, pirms 42 minūtēm

podpauri hejs jau ir zaudejis vladimiram, un ringa hejs izskatijas tik pat nozelojami ka povetkins tikai aizsardziba sim bija limeni, bet uzbrukuma pret klicko bija tik pat nevarigs ka visi parejie
aita vari duuree sist uz savu kļi4ko plakātu un bakstiit sevi no aizmugures bet tas tak ir tik redzami ka visi gaida ciinju ar Heju un ka vinsh ir vieniigais kas var izraadiit konkurenci vai pat uzvareet kli4ko.paskaties objektiivi no malas taa itkaa kli4ko nebuutu tava muuzza miilestiiba.un jaa 4eburek,es tak zinu ka kli4ko heju vinneeja ,
, 2013-10-06 15:37, pirms 12 gadiem
Tīģeris2 rakstīja: Povetkinam labais atbalsts
http://www.youtube.com/watch?v=drracvCw7Nc

Ai,nožēlojami
Tākā tik ļoti boksam nesekoju,bet kāds zinātājs varētu paskaidrot vai ir iespējama cīņa starp Heju un Kļičko atkal ? Vai arī viņš domā beigt karjeru pēc cīņas ar Fjūriju?
, 2013-10-06 15:54, pirms 12 gadiem
jureks rakstīja:
Ai,nožēlojami
Tākā tik ļoti boksam nesekoju,bet kāds zinātājs varētu paskaidrot vai ir iespējama cīņa starp Heju un Kļičko atkal ? Vai arī viņš domā beigt karjeru pēc cīņas ar Fjūriju?
ja vinnēs Fjuriju, tad teoretiski iespējama ir. Bet es gan gribētu, lai Fjurijs vinnē, un, tad iziet pret Kļičko. Tur varētu būt interesantāk. Abi gara auguma, varētu sanakt vairāk interesantas cīņas. Hejs lai labāk cīnas ar Povetkinu, tur patiesībā varetu sanākt interesanta cīņa.
, 2013-10-06 15:56, pirms 12 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Vienigais ko par Valujevu varu teikt - lens, lempigs milzis!
Kad skatījos viņa cīņas, nezināju ko darīt - raudāt vai smieties, ne tehnikas, ne tempa, ne kustības - vienkārši izsitējs krogā !!!
2009. gadā dabuja bietē no Heja, ārsti brīdināja, ka jābeidz, šis nē.
Kad 2010. gadā Kličko viņu izaicināja, tad uzreiz paziņoja, ka beidz karjeru !!!
, 2013-10-06 15:58, pirms 12 gadiem
negausis rakstīja: ja vinnēs Fjuriju, tad teoretiski iespējama ir. Bet es gan gribētu, lai Fjurijs vinnē, un, tad iziet pret Kļičko. Tur varētu būt interesantāk. Abi gara auguma, varētu sanakt vairāk interesantas cīņas. Hejs lai labāk cīnas ar Povetkinu, tur patiesībā varetu sanākt interesanta cīņa.
Var jau būt,bet es domāju,ka Hejs vinnēs Fjūriju. A ņemot vērā to kā Povetkins vakar izskatījās pret Kļičko tad i pret Heju es neredzētu viņam baigos variantus.
, 2013-10-06 16:30, pirms 12 gadiem
Lai Hejs tiek galā ar Fjuriju, tad arī var spriest par tā lecīgā klauna spējām.
, 2013-10-06 16:47, pirms 12 gadiem
izskatās, ka Kļičko vnk ir pārāk zolīds cilvēks, lai Povetkinu savas publikas priekšā pēc visa smagā darba noguldītu uz dēļiem. Jau iepriekš ir teicis, ka ciena Povetkinu kā bokseri, kurš nemuld tukšu kā stulbie nēģeri un godīgi pasaka - iešu ringā un darīšu, cik vien manos spēkos, lai uzvarētu. Kļičko noteikti viņā saskata nedaudz no sevis. vnk izdarīja tik daudz, lai uzvarētu, bet neapkaunoja pretinieku.
, 2013-10-06 17:36, pirms 12 gadiem
, 2013-10-06 17:50, pirms 12 gadiem
Kā tādi,kā Povetkins,tiek līdz cīņai ar Kličko ??? Un vēl saņem miljonus...
, 2013-10-06 18:13, pirms 12 gadiem
Cīņa nožēlojama. Povetkinam vārgas kājas, kardio zem katras kritikas. Smagsvaru problēma splējas faktā, ka nav intensīvi jāstrādā dēļ katra kilograma, kas arī parāda vidējā smagsvaru atlētisma trūkumu, kas noved pie smagāk strādājošo dominances, kas savukārt noved pie totālas garlaicības + tas, ka jaunie amerikāņi, ar potenciālu/parametriem izvēlas citus sporta veidus, kuros vieglāk izsisties līdz lielai naudai.

Kļičko protams gudrs, smagi strādā, n shit, bet KĀ viņu var skatīties - neizprotami.
, 2013-10-06 18:15, pirms 12 gadiem
Поветкин- мужик! Кличко, но вот украинец (хохол) выпендривается, но хлеща жаль так и не получил)) Понимаю латвийцы не желают выслушивать русское мнение, русский шрифт)
, 2013-10-07 00:02, pirms 12 gadiem
jap, kapec bojat seju un nedod dies pazaudet titulus ja var vienkarsi džebiņus pametat =]]
, 2013-10-08 16:42, pirms 12 gadiem
Ortenzijs rakstīja: Kā tādi,kā Povetkins,tiek līdz cīņai ar Kličko ??? Un vēl saņem miljonus...
ja ir regulārā čempiona josta un top 5 rangs pasaulē, tad tiek