Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2915, Did:0, useCase: 3

"Lauvenes" rūc Tenerifē: Latvijai izšķiroša spēle pret Senegālu

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

"Lauvenes" rūc Tenerifē: Latvijai izšķiroša spēle pret Senegālu
Aija Putniņa spēlē pret Ķīnu
Foto: Romāns Kokšarovs, f64

Latvijas sieviešu basketbola valstsvienība svētdien, 23. septembrī, plkst. 16:00 Pasaules kausa otrajā spēlē "Santiago Martin" arēnā Tenerifē tiksies ar Āfrikas vicečempioni Senegālu. Tiešraide TV3.

Pasaules kausa izspēles kārtība paredz, ka izslēgšanas spēlēm kvalificēsies trīs no četrām vienībām katrā grupā. Latvijai pēc zaudējuma Ķīnai palikušas tikai teorētiskas izredzes izcīnīt pirmo vai otro vietu, savukārt trešajai pozīcijai var pietikt ar vienu uzvaru – jāpieveic Senegāla.

Viena no divām Āfrikas pārstāvēm turnīrā ir pavisam citāda komanda nekā Ķīna. Pirmkārt, īsāka. Senegālas sastāvā ir 198 centimetrus garā centra spēlētāja Maimuna Diarra, bet pārbaudes spēlēs viņa pavadīja laukumā 7-14 minūtes un tikai vienreiz guva punktus.

Otrkārt, ja ķīnietes var lepoties ar jaunāko sastāvu, Senegāla vecuma ziņā ir tuvāk tādai Eiropas veterānu blicei kā Grieķija. Komandas kodolu veido spēlētājas 33-37 gadu vecumā – saspēles vadītājas Mame Diufa un Bintu Djema, kā arī garās Umula Sarra, Astu Traore un Mame Si-Diopa.

Atlētisma senegālietēm netrūkst, bet ātruma īpašības sāk zust. Antibes turnīrā komanda ceturto ceturtdaļu zaudēja ar 6:22 (pret Franciju), 16:33 (pret ASV) un 14:21 (pret Kanādu).

Senegāla Pasaules kausā debitēja 1975. gadā un finālturnīrā spēlē jau astoto reizi, tai skaitā piekto reizi pēdējos sešos izlaidumos. Pieraksta vietas – Kolumbija, Koreja, Malaizija, Vācija, Ķīna, Brazīlija, Čehija.

Pirmos divus turnīrus senegālietes pabeidza pēdējā pozīcijā (attiecīgi 13. un 12. vieta). Pie pirmās uzvaras izdevās tikt 1990. gadā, mazajā pusfinālā par 13. vietu pārspējot Zairu (Kongo) ar 60:52. Pirmais panākums pret cita kontinenta pārstāvēm sekoja 1998. gadā – mazajā pusfinālā par 13. vietu 67:59 pret Argentīnu.

Turpinājumā – 2002. gadā uzvara spēlē par 15. vietu pret Tunisiju (87:52), 2006. gadā panākums spēlē par 15. vietu pret Nigēriju (66:64), savukārt 2010. gadā cīņā par 15. vietu pagarinājumā nācās atzīt Mali pārākumu – 67:69. Dienu iepriekš senegālietes Karlovi Varos zaudēja Ķīnai – 69:71.

Senegālas rēķinā ir arī divi Olimpiskie turnīri – 2000. gadā Sidnejā un 2016. gadā Rio. Brazīlijā viņām izdevās divas solīdas spēles – 58:68 pret Kanādu un 88:95 pret toreizējo Eiropas čempioni Serbiju. Komandas līdere, spēka uzbrucēja Astu Traore guva 30 punktus un savāca astoņas bumbas.

Traore kopā ar Kristīni Kārkliņu ir spēlējusi katalāņu klubā “Sedis Basket”, bet 2017. gada sezonā viņas cīņubiedre “Galatasaray” rindās bija Kristīne Vītola. Karjeras laikā Traore piecas reizes spēlējusi Āfrikas čempionāta finālā, tai skaitā 2015. gadā izcīnījusi galveno trofeju.

Pērn Traore tika atzīta par “AfroBasket Women 2017” vērtīgāko spēlētāju. Senegālietes Mali atkal aizspēlējās līdz finālam, taču izšķirošajā cīņā ar 48:65 zaudēja Nigērijai. Arī grupas turnīrā Senegāla atzina tikai Nigērijas pārākumu – 54:58.

Senegālas otrs pīlārs ir galvenais treneris Šeihs Sarrs – 2014. gadā viņš vadīja vīriešu valstsvienību Pasaules kausā Spānijā. Senegālieši nospēlēja atzīstami – grupas turnīrā pieveica Puertoriko (82:75) un Horvātiju (77:75), kā arī iekļuva astotdaļfinālā, kur zaudēja Spānijai ar 56:89.

Sarrs vadīja vīriešu valstsvienību ļoti sarežģītā periodā. FIBA 2013. gadā diskvalificēja Senegālas federāciju par spēlētāju vecuma datu safabricēšanu Pasaules U19 kausa izcīņā puišiem un meitenēm. Nākamā gada 2. februārī diskvalifikācija tika atcelta.

Traore dienu pirms finālturnīra sākumā Senegālas federācijas mājas lapai paziņoja, ka nav ieradusies Tenerifē tūrisma braucienā. “Mēs esam labākās Āfrikā un neatbraucām apskatīt ievērojamās vietas. Esam sarežģītā grupā, bet cīnīsimies, lai uzvarētu un aizstāvētu valstsvienības godu. Mērķis ir iekļūt otrajā kārtā.”

Sarrs uzsvēra, ka viens no uzdevumiem Tenerifē būs samazināt kļūdu skaitu. “Antibē mums bija specifiski mērķi – tikt pie noteikta skaita metienu un bumbas kontroļu. Centāmies neļaut pretiniecēm sasniegt 70 gūto punktu robežu, lai gan pret ASV tas neizdevās. Ieguvām vērtīgu pieredzi.”

Sestdienas vakarā Senegāla parādīja atzīstamu sniegumu pret ASV. Pēc pirmajām 10 minūtēm amerikānietēm bija tikai minimāls pārsvars (17:18), bet visā spēlē uzvara ar plus divdesmit – 67:87. Visvairāk pārsteidza Diarra – pirmajā puslaikā viņa realizēja visus trīs metienus.

Senegālas izlase 2018

#SpēlētājaPoz.AugumsDzimš.d.
1Ndeye Khadidiatou DiengG17801.12.1994
4Oumoul Khairy ThiamG17903.02.1990
6Oumoul Khairy SarrC19025.01.1984
7Bintou DiemePG16701.02.1984
8Mame Diodio DioufPG17415.12.1984
10Astou TraorePF18630.04.1981
11Maimouna DiarraC19830.01.1991
12Mame Marie Sy DiopC18825.03.1985
24Yacine DiopF17808.10.1995
35Aminata FallC19313.08.1991
77Ndeye Fatou NdiayeSG18021.07.1994
84Aicha SidibeC18503.12.1995

Galvenais treneris Cheikh Sarr.
Treneri: Sir P Denisio Adjivon, Khardiata Sourangue Diop.

Latvijas un Ķīnas izlases tikušās 10 reizes, bilance 3-7 pretinieču labā.

Latvijas sieviešu basketbola valstsvienība

#SpēlētājaSporta skolaPoz.Augums/Dz.d.KlubsSpēlesPunkti
0Dita RozenbergaJugla/KandavaU181/22.12.1992Battipaglia (Itālija)41128
7Elīna DikeulakuRīdzeneA172/24.04.1989Sleza Wroclaw (Polija)102928
8Gunta BaškoArkādijaU181/24.04.1980TTT Rīga1921793
11Aija PutniņaTTPU/C192/15.01.1988Mersin (Turcija)126826
12Anete ŠteinbergaKolibriU/C190/29.01.1990Castors Braine (Beļģija)71692
13Aija BrumermaneTTPC191/17.10.1986Bretagne (Francija 2)112402
15Ieva PulvereCēsisA172/22.07.1990TTT Rīga76439
28Kristīne VītolaJuglaC196/02.06.1991Basket 90 Gdynia65370
33Kitija LaksaKolibriU184/21.05.1996South Florida (NCAA)49269
35Kate KrēsliņaKolibriA/U184/14.04.1996TTT Rīga3291
44Baiba EglīteRīdzeneA176/09.01.1989TTT Rīga23136
45Digna StrautmaneRīdzeneU189/18.09.1998Syracuse (NCAA)1345

Galvenais treneris: Mārtiņš Zībarts (TTT Rīga).
Treneri: Aigars Nerips (TTT juniores), Guntis Endzels (LU).
Fiziskās sagatavotības treneri: Ivars Ikstens (LU), Sintija Priede.
Ārsts: Mārtiņš Pulveris (VEF Rīga).
Fizioterapeiti: Līga Folkmane-Eglīte (TTT Rīga), Ansis Biedris.
Menedžeris: Dinārs Kvedovs.
Direktors: Edijs Eglītis.

Piezīme – sarakstā nav iekļautas neoficiālās pārbaudes spēles un tajās gūtie punkti.

Kalendārs, visas spēles livebasketball.tv

Sestdiena, 22. septembris
Latvija – Ķīna 61:64
Austrālija – Nigērija 86:68
Koreja – Francija 58:89
Turcija – Argentīna 63:37
Grieķija – Kanāda 50:81
ASV – Senegāla 87:67
22:00 Japāna – Spānija (C)
22:30 Puertoriko – Beļģija (C)

Svētdiena, 23. septembris
13:00 Argentīna – Austrālija (B)
13:30 Kanāda – Koreja (A)
15:30 Beļģija – Japāna (C)
16:00 Senegāla – Latvija (D)
19:30 Francija – Grieķija (A)
20:00 Ķīna – ASV (D)
22:00 Spānija – Puertoriko (C)
22:30 Nigērija – Turcija (B)

Otrdiena, 25. septembris
13:00 Japāna – Puertoriko (C)
13:30 Austrālija – Turcija (B)
15:30 Koreja – Grieķija (A)
16:00 Senegāla – Ķīna (D)
19:30 Argentīna – Nigērija (B)
20:00 Latvija – ASV (D)
22:00 Beļģija – Spānija (C)
22:30 Kanāda – Francija (A)

Trešdiena, 26. septembris
A2 – B3 (25)
B2 – A3 (26)
C2 – D3 (27)
D2 – C3 (28)

Piektdiena, 28. septembris, ceturtdaļfināli
A1 – W27 (29)
B1 – W28 (30)
C1 – W25 (31)
D1 – W26 (32)

Sestdiena, 29. septembris, pusfināli par 1. un 5. vietu
L29 – L30 (33)
L31 – L32 (34)
W29 – W30 (35)
W31 – W32 (36)

Svētdiena, 30. septembris
L33 – L34 (37)
W33 – W34 (38)
L35 – L36 (39)
W35 – W36 (40)

  +1 [+] [-]

, 2018-09-23 08:26, pirms 6 gadiem
Kā tur īsti vakar bija - ASV ākstījās vai Senegāla nospēlēja ļoti labi?
Slēpts komentārs: hokejists77

  -2 [+] [-]

, 2018-09-23 08:48, pirms 6 gadiem
Par lielām Latvijas lauvenēm un mazām Senegālas kaķenēm. Otrdien Latvijas lauvenes pret Amerikas vanadzenēm.

  -4 [+] [-]

, 2018-09-23 08:52, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Par lielām Latvijas lauvenēm un mazām Senegālas kaķenēm. Otrdien Latvijas lauvenes pret Amerikas vanadzenēm.
pateica funs - deģenerāts!
Slēpts komentārs: hokejists77

  +1 [+] [-]

, 2018-09-23 09:12, pirms 6 gadiem
Funs uzraksta vienu komentāru. Labu, sliktu,normālu vai kā savādāk. Zaipis parāda ko viņš prot- apsaukāties. Kas nu kuram tuvāks. Zaipim piestāv apsaukāšanās, bet patiesības labad jāpiebilst ka pilsētā kurā piedzimst vējš dzīvo viens labāks apsaukāšanās aroda pratējs. Zaipim ir vēl kur augt un pilnveidoties šajā sarežģītajā apsaukāšanās mākslā.

  +4 [+] [-]

, 2018-09-23 09:13, pirms 6 gadiem
Hokejists77 izrādās dxīvo vēl viduslaiku stereotipos.

  -4 [+] [-]

, 2018-09-23 09:20, pirms 6 gadiem
LATVIJAS sievieshu izlasei jaamaacaas bumbu notureet rokaas, peec tam speeleet basketbolu. vai braukt uz laukiem ganiit govis, ja citaadi nevar
Slēpts komentārs: Rodriguez 2

  -1 [+] [-]

, 2018-09-23 09:36, pirms 6 gadiem
Baigas lauvenea. Lai vispirms ko nopietnu izcina un tad dod iesaukas.

     [+] [-]

, 2018-09-23 09:45, pirms 6 gadiem
Vakar bij nevis basītis,bet zobu sāpes!

  +1 [+] [-]

, 2018-09-23 10:02, pirms 6 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Kā tur īsti vakar bija - ASV ākstījās vai Senegāla nospēlēja ļoti labi?
pusi uz pusi apmēram tās 20 min ko es skatījos otrajā pusē.
Nē meloju gan ... 33 prochi ASV akstijas un 66 prochi Senegaala speleja labaak nekaa tika sagaidiits

  -2 [+] [-]

, 2018-09-23 10:06, pirms 6 gadiem
vakar bija Mēness kalendāra 13.diena...un skaitlis 13 Latvijas sieviešu basketbola izlasei ir izteikti neveiksmīgs..
Ieva Tāre, spēlējot ar nr.13 Pekinas olimpiādes kvaļos, salauza roku ...pēc Pekinas neviena basketboliste neņēma šo numuru un izlase spēlēja bez nr.13...tad bija murgs spēlē ar Slovēniju EČ kvaļos, kura arī notika 13.Mēness dienā - tālmetieni nekrita!...
Jau toreiz teicu, ka izlasei ir jāatgriež nr.13!
To paņēma Aija Brumermane!
Vakar laukumā viņa bija viena no labākajām, bet par maz viņai spēles laika....dienās, kad valda skaitlis 13, Aijai ir daudz jābūt laukumā, bet Vītolai vairāk uz beņķa...
Šodien jauna diena -14.Mēness diena, kura ir arī tā saucamā "trubas" diena - ja iekļūsti veiksmes tunelī, tad metieni veiksies vēl ilgi!
Šodien vēlam meitenēm noķert to veiksmi!

  -2 [+] [-]

, 2018-09-23 10:20, pirms 6 gadiem
hokejists77 rakstīja: Sievietes vieta ir pie plīts
Piekrītu!

  -3 [+] [-]

, 2018-09-23 10:22, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Par lielām Latvijas lauvenēm un mazām Senegālas kaķenēm. Otrdien Latvijas lauvenes pret Amerikas vanadzenēm.
Ko tu lieto? Arī vēlos pamēģināt

  -1 [+] [-]

, 2018-09-23 10:29, pirms 6 gadiem
hokejists77 rakstīja: Kāds nafig basketbols jāskatās hokejs Dinamo Spartaks vakar paskatījos basketbolu lielāku murgu nebiju redzējis
Neviens normāls cilvēks to sūda KHL vairs neskatas

  -1 [+] [-]

, 2018-09-23 10:36, pirms 6 gadiem
Ndeki rakstīja: Neviens normāls cilvēks to sūda KHL vairs neskatas
Un tu no psihenes skaties sieviesu basketbolu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-09-23 10:50, pirms 6 gadiem
hokejists77 rakstīja: Sievietes vieta ir pie plīts
Vai vīrieša - zem galda?

  +2 [+] [-]

, 2018-09-23 10:52, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Funs uzraksta vienu komentāru. Labu, sliktu,normālu vai kā savādāk. Zaipis parāda ko viņš prot- apsaukāties. Kas nu kuram tuvāks. Zaipim piestāv apsaukāšanās, bet patiesības labad jāpiebilst ka pilsētā kurā piedzimst vējš dzīvo viens labāks apsaukāšanās aroda pratējs. Zaipim ir vēl kur augt un pilnveidoties šajā sarežģītajā apsaukāšanās mākslā.
viņš ir cilvēks ar nestabilu psihi

  +1 [+] [-]

, 2018-09-23 10:59, pirms 6 gadiem
Ar tādu pašatdevi aizsardzībā kā vakar, vairāk veiksmes uzbrukumā un viss var būt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-09-23 11:05, pirms 6 gadiem
Kur netaa varees redzeet ar lv komenteetaajiem? Tikai tajaa tvplay sports par ko ir jaapikjo?

  -1 [+] [-]

, 2018-09-23 11:19, pirms 6 gadiem
FUNS 2 rakstīja: ne nu nopietni jums vecenem butu jasezh pie plits, nevis janodarbojas ar sportu kuru pat isti neprotat, patika ka zhurnalists Puche iereca par Rebeku Kohu, ka SIEVIETEM nav jacelj entie simtie kilogrami, jo tas ir absurds un vinjam pilniba vienalga ir medalja nav, sievietem janodarbojas ar sievieshu lietam, nevis salidzinot ar virisiem amatieru limeni nodarboties ar sportu!
Katrs lai nu nodarbojas, ar ko vēlas, ja konkrēti par sportu, tad skatītāju interese tā pat visu pati noliek pa plauktiņiem, teniss ir praktiski vienīgais, kas nāk prātā, kur sievietes var popularitātes ziņā konkurēt ar vīriešiem. Un tīri sadzīviski, viens no galvenajiem iemesliem, kāpēc sievietes dara "vīriešu" darbus ir tāpēc, ka pa 90% veču paši ar tiem darbiem netiek galā un nemaz nevar parūpēties par sievietēm, lai viņas mierīgi bez stresa varētu rūpēties par māju/ģimeni utt. Lielākā daļa vīriešu ir vnk nekam nederīgi, kā rezultātā sievietēm ir jādara ne tikai savi "tiešie darbi", bet arī vēl "veču darbi", tā nu tas ir
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-09-23 11:35, pirms 6 gadiem
Ja esi arpus LV un gribi redzet speli, un vispar Latvijas tv tad ir tada mjaslapa latvijas.tv kur par 7 jevrikiem uz menesi vari skatities visus LV kanalus plus vel man patik KHL HD kanals!
P.S. tie cirvji kuriem ir problemas ar musu meitenju speli, tak pisaties pasi govis ganiiit vai uz virtuvi cept un traukus mazgat! Nevienam jusu gudra muldesana nav vajadziga, nevari atbalstit neskaties un necepies!!!

  -1 [+] [-]

, 2018-09-23 11:40, pirms 6 gadiem
Tehnikas progress ļauj sievietēm strādāt veču darbus...tagad stūres pastiprinātājs ļauj auto stūri grozīt ar diviem pirkstiem, bet pirms tika izdomāts stūres pastiprinātājs kravas auto, to varēja stūrēt tikai vecis ar krampi rokās...bija tā, ka pārslēgt ātrumu traktoram varēja tikai belžot ar āmuru pa sajūga kloķi...tagad traktorus var valdīt dāmas ar manikirētam rokām!

  -1 [+] [-]

, 2018-09-23 11:50, pirms 6 gadiem
Kur neta vares redzet?

  -1 [+] [-]

, 2018-09-23 11:56, pirms 6 gadiem
Drīzāk pēc vistām izskatās kādas nahren lauvenes labāk hoķi skatīšos kā mūsējie spartaku sitīs

  -1 [+] [-]

, 2018-09-23 12:14, pirms 6 gadiem
VoldinshGB rakstīja: Sen jau tadi sieviesu un viriesu darbi Rietumu pasaule neeksiste, tur sievietes strada celtnieciba uz fasadem un brauc ar furem. Tikai Padomijas pasaule vel ir pienemts ko dalit. Latvija lidzigs piemers ar taksiem, kad pirms 10 gadiem pirmas ledijas saka braukt, visi breca un brinijas vai tad ta var, tagad ta ir norma un ledijas driz uz taksiem bus vairak par veciem
Nu ir jau gan un to es saku kā sieviete, kura darbojas veselās divās veču svērās, nu nebūtu sievietei jāremontē tehnika un jābūt eļļās līdz elkoņiem, bet nekas cits reizēm neatliek, jo uz večiem vnk nevar paļauties.
Es arī vienmēr esmu uzskatījusi, ka vīriešiem loģiskā domāšana ir stiprā puse, kamēr sievietes savukārt spēj multitaskot, bet arī šī pārliecība pamazām tiek sašķobīta, jo pārsteigums man bija liels, kad esot auditorijā, kur tēma ir fizika un kur mēs esam divas meičas no ~30 cilvēkiem, ir tikai daži čaļi, kas spēj tēmā orientēties labāk par mums meičām.

     [+] [-]

, 2018-09-23 12:15, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Funs uzraksta vienu komentāru. Labu, sliktu,normālu vai kā savādāk. Zaipis parāda ko viņš prot- apsaukāties. Kas nu kuram tuvāks. Zaipim piestāv apsaukāšanās, bet patiesības labad jāpiebilst ka pilsētā kurā piedzimst vējš dzīvo viens labāks apsaukāšanās aroda pratējs. Zaipim ir vēl kur augt un pilnveidoties šajā sarežģītajā apsaukāšanās mākslā.
pateica funs - deģenerāts!

  +1 [+] [-]

, 2018-09-23 12:17, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Nu ir jau gan un to es saku kā sieviete, kura darbojas veselās divās veču svērās, nu nebūtu sievietei jāremontē tehnika un jābūt eļļās līdz elkoņiem, bet nekas cits reizēm neatliek, jo uz večiem vnk nevar paļauties.
Es arī vienmēr esmu uzskatījusi, ka vīriešiem loģiskā domāšana ir stiprā puse, kamēr sievietes savukārt spēj multitaskot, bet arī šī pārliecība pamazām tiek sašķobīta, jo pārsteigums man bija liels, kad esot auditorijā, kur tēma ir fizika un kur mēs esam divas meičas no ~30 cilvēkiem, ir tikai daži čaļi, kas spēj tēmā orientēties labāk par mums meičām.

gribēju iebilst bet lai paliek, ne priekš visiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-09-23 12:23, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja:
gribēju iebilst bet lai paliek, ne priekš visiem!
Bilsti droši, nez vai pateiksi ko tādu, kas kādu baigi šokēs.

  +1 [+] [-]

, 2018-09-23 12:27, pirms 6 gadiem
FUNS 2 rakstīja: fizika mesls, mums skola ari nepaatika, atsedejam lai dabutu 4nieku, spelejam mobilaja speles un edam visadus meslus stundu laika, tas pats ar kimiju, UZAVUHA
es taču saku, ka lielākā daļa esat nekam nederīgi tipisks vecis, kuram sievietes vieta esot pie plīts, kamēr pašam tehniskā domāšana ir tuvu nullei un tad tupi brīnās, ko tās sievietes veču darbus dara.

  -1 [+] [-]

, 2018-09-23 12:27, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Bilsti droši, nez vai pateiksi ko tādu, kas kādu baigi šokēs.
Ko man teikt? Nav tāda sieviešu un veču darba! Tikai iedomās un dogmās!
p.s. es daru visu viens, pati zini! tāpat tu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-09-23 12:32, pirms 6 gadiem
Šodien tomēr jāuzvar. Pretinieces vājākas.

  -1 [+] [-]

, 2018-09-23 12:37, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Ko man teikt? Nav tāda sieviešu un veču darba! Tikai iedomās un dogmās!
p.s. es daru visu viens, pati zini! tāpat tu!
Nu neesam mēs (ar to nedomājot konkrēti tevi vai mani, bet sievietes un vīriešus vispār) vienādi tīri fizioloģiski, līdz ar to arī ir katram dzimumam piemērotāki un mazāk piemēroti darbi un tam nav nekāda sakara ar iedomām vai dogmām. Nebūtu sievietei jācilā 30-40kg smagumi, jo viņai atšķirībā no vīrieša kādreiz būs jādzemdē utt.

  -1 [+] [-]

, 2018-09-23 12:39, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Nu neesam mēs (ar to nedomājot konkrēti tevi vai mani, bet sievietes un vīriešus vispār) vienādi tīri fizioloģiski, līdz ar to arī ir katram dzimumam piemērotāki un mazāk piemēroti darbi un tam nav nekāda sakara ar iedomām vai dogmām. Nebūtu sievietei jācilā 30-40kg smagumi, jo viņai atšķirībā no vīrieša kādreiz būs jādzemdē utt.
Daudz kas nebūtu jādara, bet ja dzīve spiež?

  +1 [+] [-]

, 2018-09-23 12:46, pirms 6 gadiem
FUNS 2 rakstīja: musdienas ir tehnikji pie kura aiznest preci un to sachinis, vai izsaukt meisteru majas, bet nabadzigiem cilvekiem to nesaprast
Ja esi mīksts un pūkains dzīvokļa puika, kuram jāsauc meistars, lai lampiņu nomainītu, tad skaidra lieta, tur gan grūti par vīrišķību kā tādu runāt materiālo vērtību iejaukšana šeit tikai parāda to, ka tu pat nesaproti, par ko īsti ir runa, redz, būtu fiziku skolā mācījies, nevis sūdus rijis, būtu attīstījis loģisko domāšanu, varbūt tad saprastu

  -1 [+] [-]

, 2018-09-23 12:47, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Daudz kas nebūtu jādara, bet ja dzīve spiež?
Tad daram, bet tas nenozīmē, ka nav tādu vīriešu un sieviešu darbu, ka tās ir tikai iedomas un dogmas, kā apgalvoji.

  -1 [+] [-]

, 2018-09-23 12:50, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Tad daram, bet tas nenozīmē, ka nav tādu vīriešu un sieviešu darbu, ka tās ir tikai iedomas un dogmas, kā apgalvoji.
Man liekas ka nav katrā ziņā var kopā darīt! vecis ceļ tos smagumus, vecene skatās nu ja nevar pacelt , var piepalīdzēt un otrādi vecis var palīdzēt vecenei it kā veceņu darbos...

     [+] [-]

, 2018-09-23 13:01, pirms 6 gadiem
Muusu,gan viirieshu ,gam sievieshu izlaseem treneri gljuko ar centriem ,vakar uzskataami bija redzams,lka zem groza pietruuka Melnika,vinja buutu bieds kjinieteem,kaut pumnktus neguutu.... ,arii Brumermanes marineeshana ir uz trenera sidsapzinjas... beediigi,ka treneru personiigaa nepatika kaitee Latvijas komandaam ...

  +1 [+] [-]

, 2018-09-23 13:08, pirms 6 gadiem
Šodien, ja kas pret Āfrikas vicečempioni.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-09-23 13:26, pirms 6 gadiem
FUNS 2 rakstīja: labi ka tu uz ielas spej nopelnit pietiekami naudas, ta teikt kajas plati
Fiziku nerubī, trollis ar švaks esi, kāda vispār no tevis ir jēga?

  -1 [+] [-]

, 2018-09-23 13:28, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Fiziku nerubī, trollis ar švaks esi, kāda vispār no tevis ir jēga?
Ko tu večiem uzbrūc? Izbeidz šito naida kurināšanu uz seksisma bāzes.

  -1 [+] [-]

, 2018-09-23 13:29, pirms 6 gadiem
Prof156 rakstīja: Kur netaa varees redzeet ar lv komenteetaajiem? Tikai tajaa tvplay sports par ko ir jaapikjo?
Helio iTV aplikācijā visiem,kuriem ir Lattelecom iTV mājās, par velti.
Var uzlikt uz ierakstu ar.
Piemēram,biju uz spēli te,Tenerifē,ierakstīju TV3HD translāciju un noskatījos vakarā vēlreiz ar pārtīšanu,lai saprastu,kā varēja šitā nomandražēt,ar vēsu galvu... Treneru kolektīva darbs nepārliecināja!
Jā,ģeogrāfiskais bloks noņemts.

  -1 [+] [-]

, 2018-09-23 13:30, pirms 6 gadiem
Karlo rakstīja: Helio iTV aplikācijā visiem,kuriem ir Lattelecom iTV mājās, par velti.
Var uzlikt uz ierakstu ar.
Piemēram,biju uz spēli te,Tenerifē,ierakstīju TV3HD translāciju un noskatījos vakarā vēlreiz ar pārtīšanu,lai saprastu,kā varēja šitā nomandražēt,ar vēsu galvu... Treneru kolektīva darbs nepārliecināja!
Jā,ģeogrāfiskais bloks noņemts.
kaut tas Lattelecom nosprāgtu

  -1 [+] [-]

, 2018-09-23 13:33, pirms 6 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Ko tu večiem uzbrūc? Izbeidz šito naida kurināšanu uz seksisma bāzes.
Tas tak nav vecis, bet iedomāts tēls

  +1 [+] [-]

, 2018-09-23 13:34, pirms 6 gadiem
Uzvarā, uzvarā!!!

  -1 [+] [-]

, 2018-09-23 13:37, pirms 6 gadiem
Beidziet cepties par dāmām! Labi, ka ir ko skatīties un fanot.
Kur var redzēt citu komandu spēles?

     [+] [-]

, 2018-09-23 13:37, pirms 6 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Ko tu večiem uzbrūc? Izbeidz šito naida kurināšanu uz seksisma bāzes.
Nu vienīgais, pret ko es te varu sakurināt naidu, sakot to, ko saku, ir pret sevi maniem uzbrukumiem gan ir pavisam loģisks izskaidrojums - pilnmēness ir pavisam tuvu un esmu īpaši nogurusi no nekompitentiem vīriešiem, uz kuriem nevar paļauties. Tas, ka te viens mazs pirdiens kko iepīkstēja par plītīm vnk radīja jauku platformu man, kur izpausties

  -1 [+] [-]

, 2018-09-23 13:40, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Nu vienīgais, pret ko es te varu sakurināt naidu, sakot to, ko saku, ir pret sevi maniem uzbrukumiem gan ir pavisam loģisks izskaidrojums - pilnmēness ir pavisam tuvu un esmu īpaši nogurusi no nekompitentiem vīriešiem, uz kuriem nevar paļauties. Tas, ka te viens mazs pirdiens kko iepīkstēja par plītīm vnk radīja jauku platformu man, kur izpausties
To jau tev Burts sen skaidroja, ka attīstītāja pasaulē mudž no feminizētiem diegabikšiem. Jā, un vecenes arī ir degradētas. Par ko balsosi vēlēšanās?

  +1 [+] [-]

, 2018-09-23 13:40, pirms 6 gadiem
Meznieks rakstīja: Kur var redzēt citu komandu spēles?
Kanāriju salās

  -1 [+] [-]

, 2018-09-23 13:41, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Nu vienīgais, pret ko es te varu sakurināt naidu, sakot to, ko saku, ir pret sevi maniem uzbrukumiem gan ir pavisam loģisks izskaidrojums - pilnmēness ir pavisam tuvu un esmu īpaši nogurusi no nekompitentiem vīriešiem, uz kuriem nevar paļauties. Tas, ka te viens mazs pirdiens kko iepīkstēja par plītīm vnk radīja jauku platformu man, kur izpausties
varbūt nelasi kādu brīdi komentus sportacentrā, kamēr raža laukā

  -1 [+] [-]

, 2018-09-23 13:44, pirms 6 gadiem
SakuKoivu rakstīja: To jau tev Burts sen skaidroja, ka attīstītāja pasaulē mudž no feminizētiem diegabikšiem. Jā, un vecenes arī ir degradētas. Par ko balsosi vēlēšanās?
Es nezinu, visvairāk man gribētos nebalsot vispār, bet saprotu, ka arī tas nav risinājums. Iesaki man kko.

  -1 [+] [-]

, 2018-09-23 13:45, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Es nezinu, visvairāk man gribētos nebalsot vispār, bet saprotu, ka arī tas nav risinājums. Iesaki man kko.
Nu, JKP. Īpaši ņemot vērā tavu dusmīgo retoriku.

  -1 [+] [-]

, 2018-09-23 13:46, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: varbūt nelasi kādu brīdi komentus sportacentrā, kamēr raža laukā
Gribi, lai es tagad pa lietu eju un ražu vācu?

  +1 [+] [-]

, 2018-09-23 13:46, pirms 6 gadiem
Lai meitenēm šodien viss izdodas! Senegāla jāuzvar - cita varianta nemaz nevar būt!

  -1 [+] [-]

, 2018-09-23 13:48, pirms 6 gadiem
hokejists77 rakstīja: Kāds nafig basketbols jāskatās hokejs Dinamo Spartaks vakar paskatījos basketbolu lielāku murgu nebiju redzējis
Vai nu tu esi galīgi stulbs vai baigi klausi mammu un skatījies basi? Gan jau atkal dabūsi basi skatīties un plus arī te ielīst un kaut ko stulbu uzrakstīt! Turies!!!

  -1 [+] [-]

, 2018-09-23 13:49, pirms 6 gadiem
hokejists77 rakstīja: Sievietes vieta ir pie plīts
Un večiem zem viņu tupeles? Tev gan neiet!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-09-23 13:52, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Gribi, lai es tagad pa lietu eju un ražu vācu?
It kā nē nedzīšu tak ārā lietus laikā

  -1 [+] [-]

, 2018-09-23 13:52, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Es nezinu, visvairāk man gribētos nebalsot vispār, bet saprotu, ka arī tas nav risinājums. Iesaki man kko.
Es ar nezinu par ko balsot būtu neputns par tevi nobalsotu.

  -1 [+] [-]

, 2018-09-23 13:53, pirms 6 gadiem
FUNS 2 rakstīja: ne nu nopietni jums vecenem butu jasezh pie plits, nevis janodarbojas ar sportu kuru pat isti neprotat, patika ka zhurnalists Puche iereca par Rebeku Kohu, ka SIEVIETEM nav jacelj entie simtie kilogrami, jo tas ir absurds un vinjam pilniba vienalga ir medalja nav, sievietem janodarbojas ar sievieshu lietam, nevis salidzinot ar virisiem amatieru limeni nodarboties ar sportu!
Puče jau toč ir īsto veču etolons! Neviena sieviete nav vainīga, ja jums ar Puči nav krāniņš iznācis kauc cik pamanāms!

  +1 [+] [-]

, 2018-09-23 13:55, pirms 6 gadiem
aizermans rakstīja: Puče jau toč ir īsto veču etolons! Neviena sieviete nav vainīga, ja jums ar Puči nav krāniņš iznācis kauc cik pamanāms!
Ir kāda vispār sieviete kam patīk tie Pučes un Valtera raidījumi par sportu hat-trick?
neputns vispār zina par tādiem?
es ilgak par 1 min. nevaru paklausīties un slēdzu prom tos "pediņus"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-09-23 13:57, pirms 6 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Nu, JKP. Īpaši ņemot vērā tavu dusmīgo retoriku.
Es esmu nedaudz dusmīga un vīlusies, Koiva, tas nenozīmē, ka tāpēc uzreiz pavilkšos uz kkādiem lētiem politiskiem lozungiem. Tāpēc jau arī saku, ka tiešām nezinu, par ko balsot, jo nepamet sajūta, ka neatkarīgi no pieņemtā lēmuma, tas tik un tā neizbēgami būs kļūdains.

     [+] [-]

, 2018-09-23 14:01, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Es ar nezinu par ko balsot būtu neputns par tevi nobalsotu.
Mani tak pašvaldības vēlēšanās ievilka sarakstā bet politika nav priekš manis, man grūti paliek tik par visu to melošanu, puspatiesībām un izlikšanos domāt, kur nu vēl būt tam visam pa vidu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-09-23 14:03, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Mani tak pašvaldības vēlēšanās ievilka sarakstā bet politika nav priekš manis, man grūti paliek tik par visu to melošanu, puspatiesībām un izlikšanos domāt, kur nu vēl būt tam visam pa vidu.
ievēlēja?

     [+] [-]

, 2018-09-23 14:03, pirms 6 gadiem
FUNS 2 rakstīja: prieks tevis kajas plati un plits
Baigi grūti ar platām kājām pie plīts kko uztaisīt.

     [+] [-]

, 2018-09-23 14:04, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Es esmu nedaudz dusmīga un vīlusies, Koiva, tas nenozīmē, ka tāpēc uzreiz pavilkšos uz kkādiem lētiem politiskiem lozungiem. Tāpēc jau arī saku, ka tiešām nezinu, par ko balsot, jo nepamet sajūta, ka neatkarīgi no pieņemtā lēmuma, tas tik un tā neizbēgami būs kļūdains.
var jau iemest tukšu aploksni, ko esmu darījis iepriekšējās saeimas vēlēšanās

     [+] [-]

, 2018-09-23 14:05, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Baigi grūti ar platām kājām pie plīts kko uztaisīt.
Nu vismaz nav grūti kārtējam fuņa pajolim atbildēt

     [+] [-]

, 2018-09-23 14:05, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: ievēlēja?
Nu nē taču, tas taču ar bija vnk partijas gājiens, lai kopumā piesaistītu vēl kādu vēlētāju, pametot svaigu gaļu.

     [+] [-]

, 2018-09-23 14:06, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Nu nē taču, tas taču ar bija vnk partijas gājiens, lai kopumā piesaistītu vēl kādu vēlētāju, pametot svaigu gaļu.
Kuri tad tevi savaņgoja?

     [+] [-]

, 2018-09-23 14:07, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: var jau iemest tukšu aploksni, ko esmu darījis iepriekšējās saeimas vēlēšanās
Lūk paskaidro, kāda ir starpība starp nevēlēšanu vispār un nederīgas balss nodošanu?

     [+] [-]

, 2018-09-23 14:08, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Kuri tad tevi savaņgoja?
Kaimiņiene

     [+] [-]

, 2018-09-23 14:09, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Kaimiņiene
es domāju partiju

     [+] [-]

, 2018-09-23 14:11, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Lūk paskaidro, kāda ir starpība starp nevēlēšanu vispār un nederīgas balss nodošanu?
Tukša aploksne nav nederīga balss! Tas nozīmē , ka esi balsojis un paaugstini iekļūšanas procentu!
p.s. nederīga balss ir kad iemet divus sarakstus, piemēram!

     [+] [-]

, 2018-09-23 14:13, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: es domāju partiju
Tur šoreiz partijai nebija nekādas nozīmes, protams, ja tā būtu bijusi kāda krievu partija, tad tur pats tuvākais nepierunātu pierakstīties, bet pie mums krievu nav, tāpēc arī vateņi te savus šņukurs nebāž.

     [+] [-]

, 2018-09-23 14:15, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Tukša aploksne nav nederīga balss! Tas nozīmē , ka esi balsojis un paaugstini iekļūšanas procentu!
p.s. nederīga balss ir kad iemet divus sarakstus, piemēram!
Hmm, šis patiesībā šobrīd izskatās diezgan pieņemams variants.

     [+] [-]

, 2018-09-23 14:16, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Tur šoreiz partijai nebija nekādas nozīmes, protams, ja tā būtu bijusi kāda krievu partija, tad tur pats tuvākais nepierunātu pierakstīties, bet pie mums krievu nav, tāpēc arī vateņi te savus šņukurs nebāž.
Tev noveicies, ka nav novadā vateņu
Bet tā arī neatbildēji, no kuras partijas startēji

     [+] [-]

, 2018-09-23 14:19, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Tev noveicies, ka nav novadā vateņu
Bet tā arī neatbildēji, no kuras partijas startēji
Vajadzēja jau nu saprast, ka es to apzināti nedarīju absolūti man nav vajadzīgs, lai tagad kkādiem politiskiem spēkiem mani vēl pierakstītu.

     [+] [-]

, 2018-09-23 14:20, pirms 6 gadiem
Liekas būs uzvara.

     [+] [-]

, 2018-09-23 14:21, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Vajadzēja jau nu saprast, ka es to apzināti nedarīju absolūti man nav vajadzīgs, lai tagad kkādiem politiskiem spēkiem mani vēl pierakstītu.
Pierakstīšu pats pēc savas iztēles, ja kauns pateikt publiski

     [+] [-]

, 2018-09-23 14:22, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Hmm, šis patiesībā šobrīd izskatās diezgan pieņemams variants.
Sarežģīts.

  +1 [+] [-]

, 2018-09-23 14:24, pirms 6 gadiem
Ir kkur online pieejsms stream????

     [+] [-]

, 2018-09-23 14:24, pirms 6 gadiem
RajonRondo rakstīja: Ir kkur online pieejsms stream????

     [+] [-]

, 2018-09-23 14:24, pirms 6 gadiem
Pēc toto likmes Latvijai pat jāgrauj Senegālu. Var jau sākt svinēt uzvaru.

     [+] [-]

, 2018-09-23 14:29, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Pierakstīšu pats pēc savas iztēles, ja kauns pateikt publiski
Raksti droši, bet kāds sakars ar kaunu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-09-23 14:33, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Raksti droši, bet kāds sakars ar kaunu?
Neuzdot sarežģītus jautājumus tik ātri, es pat neesmu izdomājis kurā partijā tevi ielikt
jāpaskatās vēl kura partija lielākau kaunu darīs

     [+] [-]

, 2018-09-23 14:38, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Nu neesam mēs (ar to nedomājot konkrēti tevi vai mani, bet sievietes un vīriešus vispār) vienādi tīri fizioloģiski, līdz ar to arī ir katram dzimumam piemērotāki un mazāk piemēroti darbi un tam nav nekāda sakara ar iedomām vai dogmām. Nebūtu sievietei jācilā 30-40kg smagumi, jo viņai atšķirībā no vīrieša kādreiz būs jādzemdē utt.
Nu re šī diskusija principā vienmēr nonāk līdz pamatatziņām. Ja jauna sieviete plāno kādreiz dzemdēt, tad viņas profesijas izvēle ir stipri ierobežotāka, kā vīrietim. Protams, ja neplāno, tad var braukt uz fūres un ko tik ne vēl. Tikai vai to vajadzētu iedrošināt un normalizēt?? Protams mūsu valstī abiem vecākiem ir jārukā piespiedu kārtā, seksismi un feminismi ir baigi aktuāli tikai turīgajās valstīs.

  -1 [+] [-]

, 2018-09-23 14:41, pirms 6 gadiem
FUNS 2 rakstīja: tas neputns domaju ir loti neglita resna vecene ap 150kg kas sezh visu dienu sportacentra. skola bijusi zubrila, bet visii vinju apcela un tgd raud majas vakaros
2EZ4FUNS
Prieks, ka vismaz viena rieva tavās smadzenēs ir tik dziļa, lai spētu atvērt manu avataru un aprakstīt to pat divos teikumos ar izteikšanos gan ir grūtības, bet nekas, turpini lasīt manus komentārus un izglītoties

     [+] [-]

, 2018-09-23 14:41, pirms 6 gadiem
FUNS 2 rakstīja: kads spele Nordica lolu?
Varam rankedu uzspelet, Diamond 3
Spēlēju minecraft, ko dari šovakar?

P.S Domāju, ka Rižškaja Ģinama uzvarēs dogmenu un aukstumu

     [+] [-]

, 2018-09-23 14:42, pirms 6 gadiem
arch122 rakstīja: Nu re šī diskusija principā vienmēr nonāk līdz pamatatziņām. Ja jauna sieviete plāno kādreiz dzemdēt, tad viņas profesijas izvēle ir stipri ierobežotāka, kā vīrietim. Protams, ja neplāno, tad var braukt uz fūres un ko tik ne vēl. Tikai vai to vajadzētu iedrošināt un normalizēt?? Protams mūsu valstī abiem vecākiem ir jārukā piespiedu kārtā, seksismi un feminismi ir baigi aktuāli tikai turīgajās valstīs.
Kāpēc nevar dzemdēt tā kura brauc uz fūres?

  +1 [+] [-]

, 2018-09-23 14:43, pirms 6 gadiem
Liekas futbolā Liepāja pilna ar Senegāliešiem. Mums būs šodien Senegālas diena sportā.

  -2 [+] [-]

, 2018-09-23 14:43, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Kāpēc nevar dzemdēt tā kura brauc uz fūres?
Protams, ka var. Būtu pat ļoti mājīgi trijātā dzīvot vienā fūrē un braukāt apkārt pa Eiropu! Sex arī var vienmēr!

  -2 [+] [-]

, 2018-09-23 14:44, pirms 6 gadiem
crosbijs87 rakstīja: Liekas futbolā Liepāja pilna ar Senegāliešiem. Mums būs šodien Senegālas diena.
Ceram, ka Senegāla uzvarēs, lai jau Latvijas izlase var lasīties uz virtuvi

     [+] [-]

, 2018-09-23 14:45, pirms 6 gadiem
Matīss2014 rakstīja: Ceram, ka Senegāla uzvarēs, lai jau Latvijas izlase var lasīties uz virtuvi
Senegāla varēja pārsteigt ar ļoti labu spēli.

     [+] [-]

, 2018-09-23 14:58, pirms 6 gadiem
arch122 rakstīja: Nu re šī diskusija principā vienmēr nonāk līdz pamatatziņām. Ja jauna sieviete plāno kādreiz dzemdēt, tad viņas profesijas izvēle ir stipri ierobežotāka, kā vīrietim. Protams, ja neplāno, tad var braukt uz fūres un ko tik ne vēl. Tikai vai to vajadzētu iedrošināt un normalizēt?? Protams mūsu valstī abiem vecākiem ir jārukā piespiedu kārtā, seksismi un feminismi ir baigi aktuāli tikai turīgajās valstīs.
Feminisms ātrāk vai vēlāk bija neizbēgams, jo sievietes bija ilgstoši apspiestas. Nelaime tajā, ka tas aizgāja kkādās galējībās. Lai vai kā, fiziski viegli darbi jau sievietēm nekad nav bijuši, īpaši jau laukos. Starpcitu, rūpēties par māju (tai skaitā gatavot ēst, īpaši, ja ir liela ģimene) un audzināt bērnus arī ir darbs un ne tas vieglākais. Bet nu, galvenais, ko es gribēju ar visu šo diskusiju pateikt ir, ka neba nu tās sievietes tik traki visas grib tos veču darbus darīt, vnk mēs esam spiestas viņus darīt, ja gribas, lai viņi vispār tiktu izdarīti, jo uz vīriešiem vnk nevar paļauties. Kā piemērs - mana draudzene, gaidot bērnu, skaldīja malku, jo vīram garāžā priekš gonkam bija žigulis jāskrūve..

     [+] [-]

, 2018-09-23 14:59, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Kāpēc nevar dzemdēt tā kura brauc uz fūres?
Es pieņemu, ka viņu nav nav nemaz tik daudz. Ja būs kaut kāds baigais sieviešu pieplūdums tajā industrijā, brivais darba tirgus visu saliks pa plauktiem. Nē nu var jau bērnu dzemdēt un audzināt fūrē, bet atkal ir jautājums priekš, kam tas ir vajadzīgs? Vispār statistika vismaz rietumos parāda, ka sievietes nemaz negrib darīt tās "veču profesijas".(dzīvībai bīstamās, tās kr vajag fizisko un metālo noturību utt.) Sievietes grib audzināt bērnus un veidot kvalitatīvu ģimenes dzivi. To var apvienot ar daudzām profesijām, bet nevajag mēģināt ar visām.

     [+] [-]

, 2018-09-23 15:03, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Feminisms ātrāk vai vēlāk bija neizbēgams, jo sievietes bija ilgstoši apspiestas. Nelaime tajā, ka tas aizgāja kkādās galējībās. Lai vai kā, fiziski viegli darbi jau sievietēm nekad nav bijuši, īpaši jau laukos. Starpcitu, rūpēties par māju (tai skaitā gatavot ēst, īpaši, ja ir liela ģimene) un audzināt bērnus arī ir darbs un ne tas vieglākais. Bet nu, galvenais, ko es gribēju ar visu šo diskusiju pateikt ir, ka neba nu tās sievietes tik traki visas grib tos veču darbus darīt, vnk mēs esam spiestas viņus darīt, ja gribas, lai viņi vispār tiktu izdarīti, jo uz vīriešiem vnk nevar paļauties. Kā piemērs - mana draudzene, gaidot bērnu, skaldīja malku, jo vīram garāžā priekš gonkam bija žigulis jāskrūve..
Ja uz visiem vīriešim nevarētu paļauties, diez kā jau nebūtu. Tas ir pilnīga analoģija tam, ka visu sieviešu vieta ir pie plīts

     [+] [-]

, 2018-09-23 15:03, pirms 6 gadiem
arch122 rakstīja: Ja uz visiem vīriešim nevarētu paļauties, diez kā jau nebūtu. Tas ir pilnīga analoģija tam, ka visu sieviešu vieta ir pie plīts
spiežu roku

     [+] [-]

, 2018-09-23 15:08, pirms 6 gadiem
arch122 rakstīja: Ja uz visiem vīriešim nevarētu paļauties, diez kā jau nebūtu. Tas ir pilnīga analoģija tam, ka visu sieviešu vieta ir pie plīts
Nu bet, protams, es taču par visiem nerunāju, pati pazīstu lieliskus vīriešus, kas prot parūpēties par savām sievietēm bet kopējās tendences gan nav iepriecinošas un diemžēl tie labie tomēr ir diezgan liels retums.

     [+] [-]

, 2018-09-23 15:10, pirms 6 gadiem
arch122 rakstīja: Es pieņemu, ka viņu nav nav nemaz tik daudz. Ja būs kaut kāds baigais sieviešu pieplūdums tajā industrijā, brivais darba tirgus visu saliks pa plauktiem. Nē nu var jau bērnu dzemdēt un audzināt fūrē, bet atkal ir jautājums priekš, kam tas ir vajadzīgs? Vispār statistika vismaz rietumos parāda, ka sievietes nemaz negrib darīt tās "veču profesijas".(dzīvībai bīstamās, tās kr vajag fizisko un metālo noturību utt.) Sievietes grib audzināt bērnus un veidot kvalitatīvu ģimenes dzivi. To var apvienot ar daudzām profesijām, bet nevajag mēģināt ar visām.
esmu strādājis "veču" profesijās kur ir vecenes gan Latvijā, gan ārzemēs. Latvijā pārsvarā tomēr vienalga viņas grib lai pret viņām izturētos kā pret vecenēm, nevis profesijas pārstāvēm. Ārzemēs(rietumeiropā un ZA) tas nav raksturīgi.

     [+] [-]

, 2018-09-23 15:11, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Nu bet, protams, es taču par visiem nerunāju, pati pazīstu lieliskus vīriešus, kas prot parūpēties par savām sievietēm bet kopējās tendences gan nav iepriecinošas un diemžēl tie labie tomēr ir diezgan liels retums.
tas no sērijas ja vecis ar veceni dzīvo bez bērniem...
p.s. par bērniem ar jārūpējas!

     [+] [-]

, 2018-09-23 15:12, pirms 6 gadiem
Un es jau sākumā noprecizeju, ka viss šis no manas puses ir tāpēc, ka pēdējo pāris nedēļu laikā, šķiet ka rinda bija sastajusies pie manām durvīm ar vīriešiem, uz kuriem nevar paļauties, pieliec tam vēl klāt pilnmēnesi un lietainu dienu un neputns var izpausties

     [+] [-]

, 2018-09-23 15:13, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Un es jau sākumā noprecizeju, ka viss šis no manas puses ir tāpēc, ka pēdējo pāris nedēļu laikā, šķiet ka rinda bija sastajusies pie manām durvīm ar vīriešiem, uz kuriem nevar paļauties, pieliec tam vēl klāt pilnmēnesi un lietainu dienu un neputns var izpausties
tak ielaid kādu pa durvīm

     [+] [-]

, 2018-09-23 15:14, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: tas no sērijas ja vecis ar veceni dzīvo bez bērniem...
p.s. par bērniem ar jārūpējas!
Bērns ir daļa no sievietes, ja tu rūpēsies par vienu tad rūpēsies arī par otru.

     [+] [-]

, 2018-09-23 15:15, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: tak ielaid kādu pa durvīm
Es atvainojos, bet nafig man tādus pa durvīm laist iekšā?

     [+] [-]

, 2018-09-23 15:16, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: spiežu roku
Man jau nav nekas pretī, ka sieviete dara viskko. Bet tas supersieviešu kults ir aizgājis par tālu un ir drusku apnicis. Nu nav man skaidrs kāpēc sievietei vajadzētu apgūt piemēram zemūdens metinātāja amatu, kur ir augstas fiziskās sagatavotības prasības, jābūt spējai orientēties stresa situācijas, paaugstināta bīstamība utt. un vienlaicīgi jābūt 2 bērnu mātei. Vai teišām mēs nevarētu šo un vēl citas profesijas atstāt vīrietim?

     [+] [-]

, 2018-09-23 15:16, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Es atvainojos, bet nafig man tādus pa durvīm laist iekšā?
Tad nelaid!

     [+] [-]

, 2018-09-23 15:17, pirms 6 gadiem
arch122 rakstīja: Man jau nav nekas pretī, ka sieviete dara viskko. Bet tas supersieviešu kults ir aizgājis par tālu un ir drusku apnicis. Nu nav man skaidrs kāpēc sievietei vajadzētu apgūt piemēram zemūdens metinātāja amatu, kur ir augstas fiziskās sagatavotības prasības, jābūt spējai orientēties stresa situācijas, paaugstināta bīstamība un vienlaicīgi jābūt 2 bērnu mātei. Vai teišām mēs nevarētu šo un vēl citas profesijas atstāt vīrietim?
Nu ja grib, tad lai dara!

     [+] [-]

, 2018-09-23 15:18, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Bērns ir daļa no sievietes, ja tu rūpēsies par vienu tad rūpēsies arī par otru.
labi jāuzslēdz viašrots un jāgaida baskets, varbūt pat pagulēšu pirms darba
p.s. basi skaties?

     [+] [-]

, 2018-09-23 15:20, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Es atvainojos, bet nafig man tādus pa durvīm laist iekšā?
Nebūs tā, ka ja nelaidīsi nolamās visādiem vārdiem nu i tavā pusē kontingents

     [+] [-]

, 2018-09-23 15:24, pirms 6 gadiem
arch122 rakstīja: Man jau nav nekas pretī, ka sieviete dara viskko. Bet tas supersieviešu kults ir aizgājis par tālu un ir drusku apnicis. Nu nav man skaidrs kāpēc sievietei vajadzētu apgūt piemēram zemūdens metinātāja amatu, kur ir augstas fiziskās sagatavotības prasības, jābūt spējai orientēties stresa situācijas, paaugstināta bīstamība utt. un vienlaicīgi jābūt 2 bērnu mātei. Vai teišām mēs nevarētu šo un vēl citas profesijas atstāt vīrietim?
Nu tā ir tīri izvēle, par zemūdens metinātāju neviens spiestā kārtā nekļūst. Par to gan es vienmēr pastāvēšu, ka katram ir jābūt brīvai izvēlei, ar ko nodarboties. Es gan vairāk runāju par sadzīviskām situācijām, kur sievietei bieži vien īsti nav izvēles, vai darīt to vīrišķīgo darbu vai nē.

     [+] [-]

, 2018-09-23 15:25, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Nebūs tā, ka ja nelaidīsi nolamās visādiem vārdiem nu i tavā pusē kontingents
Ko?

     [+] [-]

, 2018-09-23 15:25, pirms 6 gadiem
arch122 rakstīja: Man jau nav nekas pretī, ka sieviete dara viskko. Bet tas supersieviešu kults ir aizgājis par tālu un ir drusku apnicis. Nu nav man skaidrs kāpēc sievietei vajadzētu apgūt piemēram zemūdens metinātāja amatu, kur ir augstas fiziskās sagatavotības prasības, jābūt spējai orientēties stresa situācijas, paaugstināta bīstamība utt. un vienlaicīgi jābūt 2 bērnu mātei. Vai teišām mēs nevarētu šo un vēl citas profesijas atstāt vīrietim?
Atceros, ka sudzibas lv vecis(?) bija ievietojis, ka viņš redz aizbraucot pie sievietes bija iztērējis naudu(bez puķēm, bez nekā, bet ar veselu kaudzi mantām), bet viņa šo bija atšuvusi!

Pēc šādiem izlēcienienam nav brīnums, ka sievietes grib un var darīt!

     [+] [-]

, 2018-09-23 15:27, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: p.s. basi skaties?
Četros tak sākas? Jāpaskatās jau būs, ja jau šitā visu komentāru sadaļu esmu pieķēzījusi.

     [+] [-]

, 2018-09-23 15:29, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Ko?
Kas klauvē pie durvīm

     [+] [-]

, 2018-09-23 15:29, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Četros tak sākas? Jāpaskatās jau būs, ja jau šitā visu komentāru sadaļu esmu pieķēzījusi.
jā drīz sāksies...

     [+] [-]

, 2018-09-23 15:32, pirms 6 gadiem
No automatizācijas lielākais ieguvējs ir sieviete, bet vīriešiem ne tikai spēku vajag, bet arī prātu!

     [+] [-]

, 2018-09-23 15:33, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Kas klauvē pie durvīm
Joprojām - ko?

     [+] [-]

, 2018-09-23 15:36, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Joprojām - ko?
Neko viss es skatos Madagaskaru un tad basi

     [+] [-]

, 2018-09-23 15:36, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Joprojām - ko?
Esi brīva?

     [+] [-]

, 2018-09-23 15:37, pirms 6 gadiem
Par uzvaru tā gan ir dziesma hokeja izlasei, bet Marhils ir liels basīša fans https://www.youtube.com/watch?v=Xqw...

     [+] [-]

, 2018-09-23 15:40, pirms 6 gadiem
Vai PČ spēles nebija jānodrošina arī bezmaksas apraidē, tā kā hokeju rādija arī RE TV ?

     [+] [-]

, 2018-09-23 15:40, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Neko viss es skatos Madagaskaru un tad basi
Nezinu, kas tā par Madagaskaras daļu bija, bet vismaz baigas izskatījās diezgan murgainas. Shaun The sheep daudz feinaks.

  +1 [+] [-]

, 2018-09-23 15:41, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Nezinu, kas tā par Madagaskaras daļu bija, bet vismaz baigas izskatījās diezgan murgainas. Shaun The sheep daudz feinaks.
Esi brīva? Nevēlies pačatot un parunāt par dzīvi?
Varam kādreiz aiziet uz rižškaja ģinama kopā un pēc tam uz restorānu. Tad jau vakars rādīs, kur nokļūsim...

     [+] [-]

, 2018-09-23 15:43, pirms 6 gadiem
Uzvara, uzvara. Zaudēt cik saprotu nedrīkstam.

     [+] [-]

, 2018-09-23 15:45, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: jā drīz sāksies...
Nez cik tās Senegālietes būs labas basketbolā?

  -1 [+] [-]

, 2018-09-23 15:45, pirms 6 gadiem
crosbijs87 rakstīja: Uzvara, uzvara. Zaudēt cik saprotu nedrīkstam.
Mani neputns atšuj laikam, iet kārties?

  +1 [+] [-]

, 2018-09-23 15:49, pirms 6 gadiem
Matīss2014 rakstīja: Esi brīva? Nevēlies pačatot un parunāt par dzīvi?
Varam kādreiz aiziet uz rižškaja ģinama kopā un pēc tam uz restorānu. Tad jau vakars rādīs, kur nokļūsim...
Tev tak puikas patīk, diez vai būšu tavā gaumē

     [+] [-]

, 2018-09-23 15:56, pirms 6 gadiem

  -1 [+] [-]

, 2018-09-23 15:57, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Tev tak puikas patīk, diez vai būšu tavā gaumē
Nekad to neesmu teicis, tikai ākstos, lai pielīstu hmb. Man gribētos sev mīļu un gudru sievieti pie sāniem! Vēletos jauki pavadīt laiku, bet laikam jau esmu nejēga.

     [+] [-]

, 2018-09-23 15:57, pirms 6 gadiem
hokejists77 rakstīja: Sievietes vieta ir pie plīts
Tu esi debīls cilvēks.

  -1 [+] [-]

, 2018-09-23 15:59, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Tev tak puikas patīk, diez vai būšu tavā gaumē
ha ha ha

     [+] [-]

, 2018-09-23 16:01, pirms 6 gadiem
Matīss2014 rakstīja: Nekad to neesmu teicis, tikai ākstos, lai pielīstu hmb. Man gribētos sev mīļu un gudru sievieti pie sāniem! Vēletos jauki pavadīt laiku, bet laikam jau esmu nejēga.
Pirmkārt, kāpēc jāpielien hulim? otrkārt, tu taču domā, ka man interesē sievietes, tik bieži te to esi sludinājis, ka pat Arča bija pārliecināts, ka esmu lezbiete un laiku vajag pavadīt jauki, tam pilnībā piekrītu.

     [+] [-]

, 2018-09-23 16:02, pirms 6 gadiem
Var jads ludzu iemest linku skatotites arpus LV?

     [+] [-]

, 2018-09-23 16:03, pirms 6 gadiem
jau atkal sāk mētāt ķieģeļuys jau nop pirnmajām sekundēm ! Bij cujnjiks ka TOTO koef ir galiigi nereiktiigi un gribeeju uzmest chiriku uz SEN bet kaut kaa tomeer neizdartiiju

     [+] [-]

, 2018-09-23 16:03, pirms 6 gadiem
LiveTV / WebPlayer

     [+] [-]

, 2018-09-23 16:04, pirms 6 gadiem
nu Wtf tādas kazas 6:0 kāš

     [+] [-]

, 2018-09-23 16:05, pirms 6 gadiem
Te izskatās, ka pēc alus būs jābrauc, citādi nez vai šādā spēlē būtu veselīgi iedziļināties

     [+] [-]

, 2018-09-23 16:07, pirms 6 gadiem
ja šodien taisās uzvaret tad truļņiki ir jāmet ar 40% precizitātio kā minimums

     [+] [-]

, 2018-09-23 16:09, pirms 6 gadiem
Babkina izskatās ka būs uzmīzusi uz rokām šodien !

     [+] [-]

, 2018-09-23 16:11, pirms 6 gadiem
kuklitis rakstīja: Babkina izskatās ka būs uzmīzusi uz rokām šodien !
Ir video, kur tas noticis iepriekš?

     [+] [-]

, 2018-09-23 16:13, pirms 6 gadiem
Matīss2014 rakstīja: Ir video, kur tas noticis iepriekš?
kāds vēl video ?! :O Profiņu basketbolsitu vidū šis teiciens ir ļopti populārs un tam ir specifiska nozīme

     [+] [-]

, 2018-09-23 16:13, pirms 6 gadiem
Vismaz šodien krīt iekšā brīvie metieni

     [+] [-]

, 2018-09-23 16:13, pirms 6 gadiem
kuklitis rakstīja: kāds vēl video ?! :O Profiņu basketbolsitu vidū šis teiciens ir ļopti populārs un tam ir specifiska nozīme
Gribētu redzēt babkina kaķenīti
Zelta lietutiņš ir laba izklaide

     [+] [-]

, 2018-09-23 16:14, pirms 6 gadiem
Pulvere izpulverēja nigerieiti

     [+] [-]

, 2018-09-23 16:16, pirms 6 gadiem
Laksa mētā zilos kaut kādus un pat brīvos nevar iemest !

     [+] [-]

, 2018-09-23 16:16, pirms 6 gadiem
comon88 rakstīja: Vismaz šodien krīt iekšā brīvie metieni
Ne Laksai !

     [+] [-]

, 2018-09-23 16:17, pirms 6 gadiem
man liekas ,ka tā Ļaksa ir pārvērtēta

     [+] [-]

, 2018-09-23 16:18, pirms 6 gadiem
comon88 rakstīja: man liekas ,ka tā Ļaksa ir pārvērtēta
0 no 3 pagaidām

     [+] [-]

, 2018-09-23 16:19, pirms 6 gadiem
Laksu vajag nosēdināt malā

     [+] [-]

, 2018-09-23 16:19, pirms 6 gadiem
kuklitis rakstīja: 0 no 3 pagaidām
Gribētu redzēt video, savādāk tu nepatiesu info izplati!

     [+] [-]

, 2018-09-23 16:20, pirms 6 gadiem
Matīss2014 rakstīja: Gribētu redzēt video, savādāk tu nepatiesu info izplati!
Gribu redzēt bildi, kur tu ar kādu meiteni, savādāk nepareizu info izplati, ka nepatīk tev puiši.

     [+] [-]

, 2018-09-23 16:20, pirms 6 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Gribu redzēt bildi, kur tu ar kādu meiteni, savādāk nepareizu info izplati, ka nepatīk tev puiši.
paskaties uz savu bildi, krasilnik

     [+] [-]

, 2018-09-23 16:21, pirms 6 gadiem
Brumermanu un Putniņa vieīgas fizuhā tur līdzi melnajām. Šteinberga ņem vairak uz ātrumu tomēr un nevis uz masu

     [+] [-]

, 2018-09-23 16:22, pirms 6 gadiem
Matīss2014 rakstīja: paskaties uz savu bildi, krasilnik
Es jau neaicinu Neputnu uz randiņu

     [+] [-]

, 2018-09-23 16:23, pirms 6 gadiem
Skatoties uz nigerietēm ienāk prātā domas par "50 šokolādes nokrāsām" !

     [+] [-]

, 2018-09-23 16:23, pirms 6 gadiem
Japāna priekšā pēc puslaika Beļģietēm ar +3

     [+] [-]

, 2018-09-23 16:25, pirms 6 gadiem
comon88 rakstīja: Japāna priekšā pēc puslaika Beļģietēm ar +3
ar šādu spēļi mums nav ko lovīt ne pret vienu no tām ...

     [+] [-]

, 2018-09-23 16:28, pirms 6 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Es jau neaicinu Neputnu uz randiņu
Aizej pamaigojies ar savu draugu vēlreiz arēnas tualetē, atceros kā visi rēca par jums, kad viens no jums orgasmot sāka. Kauns, FUI! Tā it kā to mājās vai hotelī darīt nevar Bet laikam jau, ka gribējāt asas izjūtas

     [+] [-]

, 2018-09-23 16:30, pirms 6 gadiem
jēga no tām entajām pārbaudes spēlem bija , ja tik švaki spēlē mūsējās?

     [+] [-]

, 2018-09-23 16:31, pirms 6 gadiem
kuklitis rakstīja: ar šādu spēļi mums nav ko lovīt ne pret vienu no tām ...
iekas ,ka Beļgietes pat varētu būt ērtākas pretinieces

     [+] [-]

, 2018-09-23 16:32, pirms 6 gadiem
comon88 rakstīja: iekas ,ka Beļgietes pat varētu būt ērtākas pretinieces
Cav cav, ko daries, nomazgāji traukus? Muča neatņēma datoru?

     [+] [-]

, 2018-09-23 16:32, pirms 6 gadiem
Kā Baško uz laukuma - tā sākas brīnumi

  +1 [+] [-]

, 2018-09-23 16:32, pirms 6 gadiem
Drausmas, kas par uzbrukumu... Brīvus metienus vispār nemet iekšā

     [+] [-]

, 2018-09-23 16:35, pirms 6 gadiem
MURGS ! :

     [+] [-]

, 2018-09-23 16:36, pirms 6 gadiem
nu bl* rokas no d*rsas aug viņam,ka 4 reizes aizmet no apakšas garām

     [+] [-]

, 2018-09-23 16:36, pirms 6 gadiem
comon88 rakstīja: nu bl* rokas no d*rsas aug viņam,ka 4 reizes aizmet no apakšas garām
Tas gan

     [+] [-]

, 2018-09-23 16:39, pirms 6 gadiem
Laksai no spēles laikam 0 no 6 jau :O

     [+] [-]

, 2018-09-23 16:44, pirms 6 gadiem
nu kas tas par pēdējo uZbrukumu puslaikā ?

     [+] [-]

, 2018-09-23 16:48, pirms 6 gadiem
Nervi ir vnk pa.kaļā. Ļoti grūti ir skatīties tādu spēli,ka kādas 5 reizes no groza apakšas neiemetam,daudz kļūdu. Parasti saka,ka pieredzi vajag uz laukuma,bet uz Baško tas neattiecas. Drausmas ko viņa dara laukumā.

     [+] [-]

, 2018-09-23 16:56, pirms 6 gadiem
Kādiem nerviem jābūt treneriem, lai vadītu (?) šādu "spēli"

     [+] [-]

, 2018-09-23 19:30, pirms 6 gadiem
FUNS 2 rakstīja: tu pats neesi normals cilveks, jobanais suda mesls, cerams kaju salauzisi KHL ir top stipraka liga pasaule.
Stulbais narkomans