Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3027, Did:0, useCase: 3

Rodionam Kurucam "double-double", Latvija otrajā puslaikā piekāpjas Kanādai

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Rodionam Kurucam "double-double", Latvija otrajā puslaikā piekāpjas Kanādai
Šejs Gildžess-Aleksanders. Foto: FIBA

Latvijas vīriešu basketbola valstsvienība otrdien, 29. augustā, Pasaules kausa pirmās kārtas pēdējā spēlē Džakartā zaudēja Kanādai ar 75:101. Rodionam Kurucam 14 punkti un 10 atlēkušās bumbas. Nākamā spēle 1. septembrī pret Spāniju.

H grupa 29. augustā

#KomandaU-Z+/-
1Kanāda3-0+111
2Latvija2-1+15
3Francija1-2-26
4Libāna0-3-100

Lukas Banki, Jāņa Gailīša un Artūra Visocka-Rubeņa trenētie vīri pamatturnīrā nopelnīja bilanci 2-1. Latvieši pēc uzvarām pār Libānu un Franciju nodrošināja vietu Pasaules kausa 16 labāko komandu vidū, kā arī rezervēja ceļazīmi uz Parīzes spēļu kvalifikāciju.

Gan latvieši, gan kanādieši vēl piecas dienas uzturēsies Džakartā, lai cīnītos par divām ceļazīmēm uz Pasaules kausa ceturtdaļfināliem Manilā. L grupā Latvijai jāspēlē pret pasaules čempioni Spāniju (1. septembrī 12:45 vai 16:30) un Brazīliju vai Kotdivuāru (3. septembrī 12:45 vai 16:30).

Trešo spēli latvieši sagaidīja 11 vīru sastāvā. Dairis Bertāns svētdien pret Franciju savainoja kreisā augšstilba divgalvaino muskuli (hamstringu). Valstsvienības kapteinim priekšā piecu nedēļu atveseļošanās, bet FIBA noteikumi neļauj komandai pieteikt jaunu spēlētāju.

Kanāda svētdien pirmo reizi kopš 1998. gada kvalificējās Pasaules kausa otrajai kārtai – ar piebildi, ka toreiz finālturnīrā spēlēja 16 komandas un nākamajā fāzē cīņu turpināja 12 vienības. Hordi Fernandesa trenētā komanda šovasar palika nepārspēta visās H grupas spēlēs.

Latvijas un Kanādas vīriešu valstsvienības tikās pēc 87 gadu pārtraukuma. Berlīnes spēlēs 1936. gada vasarā toreizējie Eiropas čempioni latvieši zaudēja ziemeļamerikāņiem ar 23:34. Kanāda vēlāk izcīnīja sudraba godalgu, lietus pielijušā māla laukumā piekāpjoties ASV – 8:19.

Sieviešu valstsvienība pret Kanādu spēlējusi divreiz – 2007. gada 18. augustā Ķīnā, kā arī 2018. gada 19. septembrī treniņspēlē Tenerifē. Latvijas U17 meitenes pret kanādietēm sacentušās trīs reizes (1-2), bet U19 juniores – divas reizes (1-1). Trīs spēles arī U19 junioriem.

Starta piecinieki

Kanāda: Gildžess-Aleksanders, Barets, Brūkss, Olinīks, Pauels
Latvija: Žagars, Artūrs Kurucs, Rodions Kurucs, Šmits, Gražulis

Komandas spēli sāka atbrīvoti, tiekot pie daudziem brīviem metieniem. Latvieši turpināja pirmajās spēlēs uzņemto kursu, parādot ļoti augstu precizitāti trīspunktu metienos. “Trīs zvaigznes” pirmajā ceturtdaļā iemeta 5 no 10 tālmetieniem, kamēr kanādiešiem precīzi bija 2 no 10 mēģinājumiem. Divreiz perimetrā izcēlās Artūrs Kurucs, pa vienai reizei atzīmējās Artūrs Žagars, Rodions Kurucs un Kristers Zoriks. Lieliskās sekmes perimetrā palīdzēja sasniegt divciparu pārsvaru, neraugoties uz ātri sakrāto komandas pārkāpumu normu. Kanādieši pirmajā ceturtdaļā realizēja tikai 4 no 18 metieniem, tāpēc latvieši droši turēja plus desmit – 23:13.

Latvijas aizsargi nerespektēja kanādiešu atlētismu un augumu pārsvaru, bezbailīgi dodoties reidos uz groza apakšu. Kad pretinieki savilkās soda laukumā, latviešu mazie spēlētāji atspēlēja bumbu uz āru. Ja metiens nesasniedza mērķi, latvieši nekautrējās nākamajā mēģinājumā mest atkal. Līdz otrās ceturtdaļas vidum “Trīs zvaigznēm” bija 12 punktu pārsvars – 35:23. Aleksandera-Vokera un Gildžesa-Aleksandera trīs tālmetienu sērija iesāka Kanādas atspēlēšanos. Ziemeļamerikāņi pievienoja pāris ātros izrāvienus un izprovocētas piezīmes – 38:35. Sekoja viena no spēles skaistākajām epizodēm. Artūrs Žagars skrējienā uz grozu veica piespēli aiz muguras Andrejam Gražulim – 40:35. Luka Banki 53,2 sekundes pirms pārtraukuma saņēma tehnisko piezīmi, bet puslaiku pabeidza Olinīka tālmetiens un Bareta trāpījums pēdējā sekundē – 42:43.

Kanādiešu atlētiskā spēle radīja divas problēmas. Pirmkārt, pretinieki puslaikā izcīnīja divreiz vairāk atlēkušo bumbu uzbrukumā (5-10). Otrkārt, latvieši sakrāja 15 piezīmes. Rolands Šmits pārtraukumu sagaidīja ar trīs pārkāpumiem. Divas piezīmes bija Dāvim Bertānam, Artūram Kurucam un Artūram Žagaram. Saspēles vadītājs ar lielisku precizitāti sakrāja 11 punktus un divas rezultatīvas piespēles. Rodions Kurucs atzīmējās ar septiņiem punktiem, viņa brālim Artūram seši punkti. Pretinieku rindās 10 punkti daudzpusīgajam spēka uzbrucējam Kevinam Olinīkam, kamēr Vokers un Gildžess-Aleksanders pievienoja pa astoņiem punktiem katrs.

Otrais puslaiks sākās ar kanādiešu 2:10 izrāvienu – 44:53. Ātrās piespēles pāri laukumam, divi Bereta un Gildžesa-Aleksandera tālmetieni – Kanāda pārejas basketbolā spēlēja lieliski, liekot Banki saukt vīrus uz apspriedi. Rodions Kurucs nobloķēja Olinīku, Dāvis Bertāns, guļot uz grīdas, nosargāja bumbu uzbrukumā – latvieši nelaida pretiniekus tālāk. Vecākais no brāļiem Kuruciem guva piecus punktus pēc kārtas, tostarp realizēja pirmo tālmetienu, savukārt Aigars Šķēle samazināja starpību līdz minimumam – 54:55. Pusstundas beigās labāk nospēlēja kanādieši, kamēr latviešiem ilgu laiku neizdevās trāpīt metienus no distances – 57:67. Situāciju sarežģīja fakts, ka “Trīs zvaigžņu” labākajam spēlētājam Rolandam Šmitam ātri tika fiksēta ceturtā piezīme un spēka uzbrucējs vairāk sēdēja uz soliņa.

Izšķirošās ceturtdaļas ievadā Šmits un Šķēle samazināja starpību līdz astoņiem punktiem – 61:69. Kanādieši atbildēja ar pārķertām bumbām un trīs precīziem tālmetieniem pēc kārtas. Olinīks, Aleksanders-Vokers un Skrabs īsā laikā dubultoja Kļavas lapas zemes pārsvaru – 61:78. Trīsdesmit piektās minūtes sākumā Latvijas soliņš saņēma tehnisko piezīmi un pretinieki nekavējās palielināt atrāvienu līdz 20 punktiem – 61:81. Trīsdesmit sekundes vēlāk Gražulis pārtrauca Latvijas ieilgušo neveiksmju sēriju trīspunktu metienos. Laika vēl bija daudz un Šmits samazināja starpību līdz 15 punktiem, taču Aleksanders-Vokers uzreiz atbildēja ar trīspunktu metienu – 66:84. Galotnē kanādieši palielināja pārsvaru līdz 26 punktiem, pirmo reizi vēsturē nodrošinot pirmo vietu Pasaules kausa grupā.

Pasaules kausa H grupa, 29. augusts, Indonesia arena

Kanāda – Latvija 101:75 (13:23, 30:19, 24:15, 34:18)
Kanāda: Gildžess-Aleksanders 27 (2p 8/10, 3p 2/7, 1p 5/6; 6ab, 6rp, +11, eff 32), Barets 22 (2p 5/8, 3p 4/6, 1p 0/4; 5ab, +11, eff 19), Olinīks 15 (6ab, 4rp, +29, eff 16), Aleksanders-Vokers 14 (+21), Brūkss 6, Pauels 6, Skrabs 6, Aleksanders 3, Īdijs 2, Edžims, Bells-Heinss; Dorts. Treneris Hordi Fernandess.
Latvija: Gražulis 16 (2p 3/5, 3p 2/5, 1p 4/4; eff 18), Rodions Kurucs 14 (2p 5/8, 3p 1/3, 1p 1/2; 10ab, 4rp, eff 22), Žagars 11 (2p 2/2, 3p 2/5, 1p 1/1; 4rp, eff 11), Šmits 9 (3p 1/7), Zoriks 8 (5rp), Dāvis Bertāns 7 (3p 1/7; 5ab), Artūrs Kurucs 6 (3p 2/4), Šķēle 4 (6rp), Čavars, Strautiņš; Pasečņiks, Dairis Bertāns. Treneris Luka Banki.
Tiesneši: Juan Fernandez (Argentīna), Jenna Jordan Reneau (ASV), Johnny Batista (Puertoriko).

Statistika. Kanāda 101, Latvija 75

Metieni no spēles: 37/74 vs 27/63
2p: 21/35 vs 17/27
3p: 16/39 vs 10/36
1p: 11/22 vs 11/12
AB: 44 (17/27) vs 31 (8/23)
RP: 23 vs 23
Kļ.: 9 vs 15
PB: 10 vs 5
BM: 1 vs 3
Personiskās piezīmes: 19 vs 23
Punkti pēc kļūdām: 19 vs 9
Punkti ātrajos izrāvienos: 11 vs 4
Otrās iespējas punkti: 18 vs 11
Punkti soda laukumā: 38 vs 34
Starta piecinieki: 76 vs 56
Rezerves: 25 vs 19

Latvijas basketbolisti nedēļas turpinājumā Džakartā spēlēs pret G grupas vadošo duetu – 1. septembrī pret Spāniju, 3. septembrī pret Brazīlijas un Kotdivuāras cīņas uzvarētāju. Ceturtdaļfināliem kvalificēsies divas no četrām L grupas komandām.

Vīriešu valstsvienība 2023. gada 29. augustā

#SpēlētājsPoz.Dz.gadsAugumsKlubs 2022/2023SpēlesPunkti
00Rodions KurucsF1998207Strasbourg (Francija)1899
8Dāvis BertānsF1992207Dallas Mavericks (NBA)57517
9Dairis BertānsSG1989193Sevilla Baloncensto (Spānija)1381322
11Rolands ŠmitsPF1995207Žalgiris (Lietuva)45322
12Artūrs StrautiņšSF1998198Reggio Emilia (Itālija)2293
18Klāvs ČavarsC1996205Start Lublin (Polija)34166
21Aigars ŠķēleG1992193BM Stal Ostrow (Polija)54343
24Andrejs GražulisPF1993202Aquila Basket (Itālija)53358
32Anžejs PasečņiksC1995216Sevilla Baloncesto (Spānija)27212
47Artūrs KurucsG2000192Baskonia (Spānija)22107
55Artūrs ŽagarsPG2000190Nevežys (Lietuva)16130
66Kristers ZoriksPG1998195VEF Rīga28207

Galvenais treneris: Luka Banki (Strasbourg).
Treneri: Jānis Gailītis (VEF), Artūrs Visockis-Rubenis (Liepāja).
Brīvprātīgie treneri: Gints Fogels, Mārcis Jakovičs, Česlavs Mateikovičs, Žanis Peiners, Uldis Švēde
Vingruma treneris: Oskars Ernšteins (VEF).
Ārsts/Medicīnas personāla vadītājs: Mārtiņš Pulveris (VEF).
Fizioterapijas nodaļas vadītājs: Massimo Simoneta (Itālija).
Fizioterapeiti: Eduards Vēveris
Treneris/fizioterapeits: Ivars Ikstens
Masieris: Ansis Biedris
Menedžeris: Dāvis Folkmanis-Eglītis.
Vīriešu izlašu koordinators: Emīls Toms

Noderīgas saites:

PK 2023 JAUNUMI
PK 2023 KALENDĀRS UN REZULTĀTI
PK 2023 TURNĪRA TABULAS
PK 2023 PROGNOŽU SPĒLE
SKATIES SPĒLES KLĀTIENĒ “OLYBET” SPORTA BĀROS

  +3 [+] [-]

, 2023-08-29 18:17, pirms 2 gadiem
Cerams,ka šodien tika izmesti visi neveiksmīgie metieni,sataisītas visas kļūdas,šodienas zaude nav nekāda traģēdija,galvenais ir saņemties un turpmākajās spēlēs uzvarēt.

  -4 [+] [-]

, 2023-08-29 18:18, pirms 2 gadiem
Sliktākā spēlē kāda bijusi,, ļoti žēl pa lielajiem mīnusiem, kad atkal var novest pie problēmam, domājot jau pat ceturtdaļfinālu...
Jāuzvar Spānija, Brazīlija un būs viss ok..
Slēpts komentārs: BayernM

  -2 [+] [-]

, 2023-08-29 18:18, pirms 2 gadiem
Labi cīnijāmies, bet pietrūka, žēl, ka pazuda Žagars otrajā puslaikā. Bija sajūta, ka Banki otrajā pusē nespēja komandu savākt. Jā, zaudējām atletiskumā, bet prieks, ka cīnījāmies
Slēpts komentārs: Upitis1

  -4 [+] [-]

, 2023-08-29 18:19, pirms 2 gadiem
Malači jau tāpat. Franciju uzvilka.

  +8 [+] [-]

, 2023-08-29 18:19, pirms 2 gadiem
Čavars totāli pazudis tulkojumā...arī šodien viennozīmīga 0! Ja nevar atbloķēt,un izcīnīt atlecošās pie sava groza,tad pret CAN nav ko darīt!

  +2 [+] [-]

, 2023-08-29 18:19, pirms 2 gadiem
Banki beigās nevadīja spēli, par ilgu pārturēja dažus spēlētājus kuri aizsardzībā tika izskoloti .. viss beigās pa vīlēm sabruka...
Slēpts komentārs: Zhamschut
Slēpts komentārs: BayernM

 +15 [+] [-]

, 2023-08-29 18:20, pirms 2 gadiem
Dāvis vnk pisec. Nevari iemest, nu vismaz kapā aizsardzībā, bet nē. Pēdējās minūtēs pāris 3p pret viņu

     [+] [-]

, 2023-08-29 18:20, pirms 2 gadiem
Metiens šodien neaizgāja mūsējiem,ļoti vāja spēle Dāvim un Rolim,bet nav ko nokārt galvas,cerams ka sliktākā spēle būs aiz muguras!!!

 +11 [+] [-]

, 2023-08-29 18:20, pirms 2 gadiem
Ak, mūsu Rižais snaiperis.
Slēpts komentārs: BayernM

  +8 [+] [-]

, 2023-08-29 18:20, pirms 2 gadiem
Metienu % Bertaanam - AArpraats
Cavars - izskataas peec paarpratuma

Speeles luuzums - Banki tehniskaa

  -3 [+] [-]

, 2023-08-29 18:20, pirms 2 gadiem
zaxx rakstīja: Sliktākā spēlē kāda bijusi,, ļoti žēl pa lielajiem mīnusiem, kad atkal var novest pie problēmam, domājot jau pat ceturtdaļfinālu...
Noteikti nebija sliktākā. Patin atpakaļ pret leišiem, ta bija daudz sliktāka. 2 puslaiks bija slikts, bet nu kā fans ceru, ka šī spēle ietekmēs tāpat ķa pret leišiem, viss garām un PK 1.spelē jau parādijām ka varam.

  +7 [+] [-]

, 2023-08-29 18:20, pirms 2 gadiem
SGA ir NBA MVP kandidāts,un to viņš arī parādīja. Var izdarīt pilnīgi visu.
Mūsu NBA čalis bez komentāriem...
Pēdējās trīs ceturdaļās visu laiku viss tika noliets pirmajās minūtēs .
Atspēlēja punktus,bet pēdējā jau vairs neviens neko nevarēja iemest.

  -4 [+] [-]

, 2023-08-29 18:21, pirms 2 gadiem
Uzvarēja vienu Franciju kurai problēmas izlases saknē, nosauca to par vēsturē lielāko uzvaru kopš 1935. gada, šodien atnāca un parādīja savu līmeni. Kā tikai nepietiesā visi lec gaisā un plātās tā it kā kaut kādi Lebroni būtu. Lupatas.

 +13 [+] [-]

, 2023-08-29 18:21, pirms 2 gadiem
Sen zināma patiesība , ja Latvijas izlasei nekrīt trīnīši , par uzvaru nav ko sapņot ! + Pretinieks saimniekoja ne tikai pie sava , bet arī zem mūsējā , likumsakarīgs iznākums,

  +2 [+] [-]

, 2023-08-29 18:21, pirms 2 gadiem
Kas bļ@ ar Pasečņikuuuuu?

 +13 [+] [-]

, 2023-08-29 18:21, pirms 2 gadiem
Nu pa lielam pus spēli turējāmies līdzi.
No sākuma krita bez maz visi 3 pt, bet nu varēja jau paredzēt, ka ilgi tā nebūs.
Bertāns - bez komentāriem. Pat SGA 3 pt meta labāk, kaut gan tā galīgi nav viņa specialitāte.
Tiesāšana nebija tik traka, lai Dvinskis visu spēli cīkstētu.

  -2 [+] [-]

, 2023-08-29 18:21, pirms 2 gadiem
balodis90 rakstīja: Noteikti nebija sliktākā. Patin atpakaļ pret leišiem, ta bija daudz sliktāka. 2 puslaiks bija slikts, bet nu kā fans ceru, ka šī spēle ietekmēs tāpat ķa pret leišiem, viss garām un PK 1.spelē jau parādijām ka varam.
Pārbaudenes neviens neskaita, tikai tādi bērneļi kā tu..

  +3 [+] [-]

, 2023-08-29 18:21, pirms 2 gadiem
KP, Strēlnieks, Lomažs, Dairis. Trešdaļa no komandas.

  +9 [+] [-]

, 2023-08-29 18:21, pirms 2 gadiem
Ja godīgi, ir sajūta, ka pie rezultāta 55:50 Šķēle viegli izgāja cauri, iemeta divus un tad trīs uzbrukumus pēc kārtas tiešī Šķēle pielaida trīs kļūdas un tad spēle aizgāja pa reni. Tā jau nekrita visiem otrajā pusē, bet nu tās trīs kļūdas laikam daudz mainīja tieši mūsējiem.

  +2 [+] [-]

, 2023-08-29 18:21, pirms 2 gadiem
Spānija jāņem. Kanādai atriebsim finālā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: BayernM

  +5 [+] [-]

, 2023-08-29 18:22, pirms 2 gadiem
Otrajā puslaikā nokrampēja mūs, un SGA ieslēdza apgriezienus. Nu nekas traks, varbūt beigās par daudz atslābinājāmies jo ar -26 te nevajadzēja zāģēt.

 +15 [+] [-]

, 2023-08-29 18:22, pirms 2 gadiem
Pirmajā puslaikā gāja labi, pēc tam jau nosēdās baterejas.😒
Dāvis varētu vairāk koncentrēties uz savu spēli, nevis uz tiesnešiem!

  -4 [+] [-]

, 2023-08-29 18:23, pirms 2 gadiem
Viss ok..apēdis Brazīliju..un hui ar to Spāniju..jāskatās . Vairs jau nāk kas spēlē mums..bl3 visi savainoti
Slēpts komentārs: fvralne

  +2 [+] [-]

, 2023-08-29 18:23, pirms 2 gadiem
Apskaidrojiet, kādēļ tika ņemts līdzi traumētais Pasečņiks? Protams Banki labāk zināms, par mums,, dīvāna '' ekspertiem, bet Pasečņiks labi ja 10 min. nospēlējis 3.spēlēs..Protams puikas malači, bet jautājums paliek..
Slēpts komentārs: BayernM

  +5 [+] [-]

, 2023-08-29 18:23, pirms 2 gadiem
Bet žēl, ka Zoriks ar Žagaru vairāk tiks nodzīti ar Bertāna izkrišanu. Kurucs un Šķēle nestabili. Žēl, ka Mareka nav

  +9 [+] [-]

, 2023-08-29 18:23, pirms 2 gadiem
Principā pilnīgi normāls rezultāts, ja met tik daudz garām...Spēle principā normāla, nesavāktas bumbas, metieni garām, kļūdiņas, tas arī viss. Ticu, ka uzvaras vēl būs

     [+] [-]

, 2023-08-29 18:23, pirms 2 gadiem
B*a! @Upitis1? Kādu nah Strautiņu, ļoti labi, ka nelaiž viņu, spēlētu Strautiņš izjuktu katrs uzbrukums un ielaistu vēl 20 pa virsu.. Debils

  +2 [+] [-]

, 2023-08-29 18:23, pirms 2 gadiem
Kāpec nespēlē Pasečniks?

  -2 [+] [-]

, 2023-08-29 18:24, pirms 2 gadiem
Creeper^ rakstīja: KP, Strēlnieks, Lomažs, Dairis. Trešdaļa no komandas.
Can nebija Dorta (aizsardzības kaplis) un Mareja (NBA čempiona). Vai rezultāts būtu bijis savādāks?

  +1 [+] [-]

, 2023-08-29 18:24, pirms 2 gadiem
jeepis59 rakstīja: Apskaidrojiet, kādēļ tika ņemts līdzi traumētais Pasečņiks? Protams Banki labāk zināms, par mums,, dīvāna '' ekspertiem, bet Pasečņiks labi ja 10 min. nospēlējis 3.spēlēs..Protams puikas malači, bet jautājums paliek..
Tā ir tīra Banki izvēle AP. Cerams, ka atbildēs pēc tam, kāpēc

  +3 [+] [-]

, 2023-08-29 18:24, pirms 2 gadiem
Ja gribam tikt tālāk tad nāksies uzvarēt gan SPA, gan BRA.

Ļoti labs pārbaudījums mūsu izlasei uz raksturu, bet ja atkal metieni neies tad var jau teikt ardievas- brīvi metieni jāmet tomēr iekšā citādi uzvarēt nav iespējams

Nepatika pus komanda šodien un nepatika ka pie nekrītošiem metieniem netika izmantoti caurgājieni vairāk, bet nu pirmā spēle kur reāli padevās komanda ...

  +5 [+] [-]

, 2023-08-29 18:24, pirms 2 gadiem
Bija varianti. Dāvim pagaidām visas spēles vai nu viduvējas vai vājas. Uzskatāmi redz, kāpēc viņš vairāk atbalsta komandas biedrus no soliņa nekā spēlē.

Bet nekas. Varēja redzēt, ka varam spēlēt arī ar tādām komandām. Brīžiem zaudējām savaldību un aizmetām garām svarīgus metienus.

  +3 [+] [-]

, 2023-08-29 18:25, pirms 2 gadiem
Būtu krituši trīņi tad arī būtu līdzvērtīga spēle. Vismaz zaudējām ar mazāku starpību kā Francija, tātad pelnīti esam tur kur esam.
Slēpts komentārs: andzadzo2008

  +1 [+] [-]

, 2023-08-29 18:25, pirms 2 gadiem
nu galīgi otrā puslaikā vairs nekas nekrita no 3pt līnijas, un tās piezīmes... nesaku, ka viss ir tiesnešu vaina, taču ļoti krita uz nerviem...

 +10 [+] [-]

, 2023-08-29 18:26, pirms 2 gadiem
nu pisec gaidīti zaudēja iespējams čempja 2. komandai, pie tam ar komi kur Dairis ārā un Pasečņiks ar nespēlē un uzreiz visi tādi un šitādi...
Pie šī metienu procenta tas ir tas, kur mēs esam pret šo pretinieku...

Ko mēs gaidām? Gražuli un Šķēli NBA?

  +4 [+] [-]

, 2023-08-29 18:26, pirms 2 gadiem
Ātrak jaaizmirst šī spēle un braucam tālāk.
Kanāda apdirs*sies kaut kur ap pusfinālu, bet šobrīd lai lido augstu
Nedaudz šoks par Bertāna sniegumu... Pārējie +/- ok

     [+] [-]

, 2023-08-29 18:27, pirms 2 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Can nebija Dorta (aizsardzības kaplis) un Mareja (NBA čempiona). Vai rezultāts būtu bijis savādāks?
KP ir puse no LAT komandas!

  +6 [+] [-]

, 2023-08-29 18:27, pirms 2 gadiem
Dāvis būtu labs papildinājums Vefam, kad beigsies esošais līgums NBA. Jo skaidrs, ja NBA vairāk par apkopēju viņam nekas vairs nespīd un diez vai arī Eiropas labākajās līgās kādam būs vajadzīgs. Tā kā drīz Vefā būs abi bračkas. Pieminat manus vārdus 🤣

  +1 [+] [-]

, 2023-08-29 18:27, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: Bet žēl, ka Zoriks ar Žagaru vairāk tiks nodzīti ar Bertāna izkrišanu. Kurucs un Šķēle nestabili. Žēl, ka Mareka nav
domā, mareku čavara vietā?

  +6 [+] [-]

, 2023-08-29 18:28, pirms 2 gadiem
Te pārāk daudziem komentētājiem kautkāda emocionāla nestabilitāte un tieksme uz histēriju...Uzskatu, ka viss puslīdz ok, bima daudz atzīstamu lietu šajā spēlē, paskatieties tak ar ko mēs spēlējām. Jāsavācas un jārāda sava labākā spēle un mierīgi varam salikt spāņus un brazīliju. Te Dāvim aicina iedzert validolu, es ieteiktu pusei komentētāju to izdarīt

  +1 [+] [-]

, 2023-08-29 18:28, pirms 2 gadiem
Lai, vai kā, bet tiesneši netiesāja godīgi, ok izlēma aptuveni 10p, bet pārējo spēli zaudēja komanda. NBA čalis, kas met garām GANDRĪZ visus tālmetienus, nav iespējams uzvarēt. Nākamais, tiešām atļāvām Kanādai vadīt saspēli, tākā viņi grib, neiesitot viņus no komforta zonas. Nevaru to nosaukt par labu spēli, jo līdz galam necīnījāmies, bet punktu starpība, varbūt pat liktenīga. Esam aizmirsuši, kad nākamajā kārtā, ir Spānija, tālāk tiks 2 labākās, jā ar šādu spēli Kanādieši var sakaut Spāniu, bet LV nezinu un nezinu vai Spānija nebūs koncentrēta 2 tekošajās spēlēs. Jā ticu, noteikti 2 komanda būs Brazīlija varam uzvarēt. Bet, Spāniju nezinu vai. Bet, mums būs vajadzīgas 2 uzvaras 99% lai tiktu tālāk.

     [+] [-]

, 2023-08-29 18:28, pirms 2 gadiem
@pathfinder no kurienes sito panemi? Tu esi totals suna suds, kursh stav pie kongresa nama
Slēpts komentārs: Newcastle United

  +1 [+] [-]

, 2023-08-29 18:30, pirms 2 gadiem
purva_velns rakstīja: domā, mareku čavara vietā?
AP vietā, jo jēga no čaļa, kurš spēlēt nevar

  -2 [+] [-]

, 2023-08-29 18:30, pirms 2 gadiem
Sagrāve! Pilnīgi mīkstie,šodien tik daudz kļūdu,kā skolniekiem...4min, vispār nevar iemest,piepēles neprecīzas,u.t.t.Ar frančiem vienīgā normālā spēle...ar tādu spēli nevienu vairāk neuzvarēs!

  +1 [+] [-]

, 2023-08-29 18:30, pirms 2 gadiem
> Sliktākā spēlē kāda bijusi

Intresanti, man tieši likās, ka līdz brīdim kad kājas sāka klūt smagas un fizhuka neizturēja - viena no labākajām lv spēlēm

  -1 [+] [-]

, 2023-08-29 18:31, pirms 2 gadiem
Eu,kur Bertrāns spēlē ? Ogres ""Adītājā'?

  +3 [+] [-]

, 2023-08-29 18:32, pirms 2 gadiem
Cīnījās jau puiši,bet nu galīgi nekrita šodien.Nesaprotu tomēr kāpēc vispār Pasečņiku nemaz neizlaida.Tā vien prasījās kāds garais gan uzbrukumā gan aizsardzībā.Cerams,Banki kautko paskaidros.

  -2 [+] [-]

, 2023-08-29 18:32, pirms 2 gadiem
9KK3 rakstīja: Dāvis būtu labs papildinājums Vefam, kad beigsies esošais līgums NBA. Jo skaidrs, ja NBA vairāk par apkopēju viņam nekas vairs nespīd un diez vai arī Eiropas labākajās līgās kādam būs vajadzīgs. Tā kā drīz Vefā būs abi bračkas. Pieminat manus vārdus 🤣
Nebrīnies ja pussezinānDāvis atgriezīsies partizan. Ir pirmās norādes uz to

  +1 [+] [-]

, 2023-08-29 18:32, pirms 2 gadiem
Man tikai viens jautājums, kāpēc sievietēm dod iespēju tiesāt šādā līmenī vīriešu sportu? Jau Gruzijas Slovenijas spēlē vienu tiesnesi sievieti Gruzīņi nespēja izturēt, tik stulbas svilpes, vnk nogalināja gruziju. Tagad mums atkal vecene kura iespejams uz meņkām tiesā. Nu drausmas tas fiba. Pāris fauli 1.puslaikā salauza spēli, iedeva mazliet pārliecību, mums tehniskās un aiziet. Viss vienkārši. Riebjas.
P.s Dāvis lāzers i biom….Galvenais par katru cenu bl jin izmest savus 10 trošakus, vienalga kādā disbalansā. Vispār nejūt kad piebremzēt kad gudri nospēlēt. Runā tikai ar tiesnešiem. Ja viņš nevar iemest trīni, tad jēga no viņa nav nekāda, jo dribla nav, nosvērtība nulle, aizsardzības nav vispār. Pēdējo kanādas trībi vienkāršo noskatās pat nepieiet nosegt un roku pacelt.
Tagad jau nav nekādu variantu, jāuzvar ESP un BRA tikai tā varam tikt 1/4 fin.

  +1 [+] [-]

, 2023-08-29 18:32, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: AP vietā, jo jēga no čaļa, kurš spēlēt nevar
gan jau, ka cerēja, ka varēs
bet aplauzās
ahills nav joka lieta

  +1 [+] [-]

, 2023-08-29 18:32, pirms 2 gadiem
Liels plus par spēli R. Kurucam, kaut cik cīnījās. Bet, mest ļevos 3 p, kuri nekrīt un cerēt, bija stulbākis, ko varējām darīt.

  -3 [+] [-]

, 2023-08-29 18:34, pirms 2 gadiem
Malači mūsējie! Kanāda ieslēdza ātros un protams viņi bija šoreiz pārāki,nu nekas , svētki basketbola turpinās 💪😊🍺🍻🍺🍻🍺🍻

  -4 [+] [-]

, 2023-08-29 18:34, pirms 2 gadiem
tiesnesi norok latvijai uzvaru

  -3 [+] [-]

, 2023-08-29 18:34, pirms 2 gadiem
purva_velns rakstīja: gan jau, ka cerēja, ka varēs
bet aplauzās
ahills nav joka lieta
Bet nu tas ur tieši Banki lemums. Vienigi Šķēles vietā Leimani būtu vēlējies

  +5 [+] [-]

, 2023-08-29 18:34, pirms 2 gadiem
Čavars jau nu pārvērtēti tika paņemts. Tik liels ārprāts tādā līmenī sen nav redzēts.
Un kas ar to garo dildu. Aizsūte Mejeri mājās un atstāj sliedi kas visu laiku sēž, ķipa dziedē mikrotraumu. Nu zb
Tas ka Can pa niknu tas bija fakts. Nāks nākamās tad varēs redzēt, kam ir olas un kam nav.. Berča saņemies.

  +4 [+] [-]

, 2023-08-29 18:34, pirms 2 gadiem
Piektdienas Lietvedis rakstīja: Ja godīgi, ir sajūta, ka pie rezultāta 55:50 Šķēle viegli izgāja cauri, iemeta divus un tad trīs uzbrukumus pēc kārtas tiešī Šķēle pielaida trīs kļūdas un tad spēle aizgāja pa reni. Tā jau nekrita visiem otrajā pusē, bet nu tās trīs kļūdas laikam daudz mainīja tieši mūsējiem.
Man precīzi tāda pati sajūta, Šķēle tika pārturēts un viņs ļoti stipri Kanādai palīdzēja atgūt pārliecību ;/

  +2 [+] [-]

, 2023-08-29 18:35, pirms 2 gadiem
BayernM rakstīja: Ēdu garneles ar pistācijām un skatos apskatu.
Vecmātes kājstarpes garneli kaut

  +5 [+] [-]

, 2023-08-29 18:35, pirms 2 gadiem
Grūti saprast, ko Dāvis spēj dot NBA, pat ja viņam 3p metieni nekrīt iekšā. Es saprotu, ka var aizmest garām, bet vienā brīdī būt 0/5 3p ir katastrofāli.

  -2 [+] [-]

, 2023-08-29 18:35, pirms 2 gadiem
Banki kļūda, nepaņemt Meieri

  +1 [+] [-]

, 2023-08-29 18:36, pirms 2 gadiem
BayernM rakstīja: Malači jau tāpat. Franciju uzvilka.
Francija šodien gandrīz zaudēja Libānai, tā kā...

     [+] [-]

, 2023-08-29 18:36, pirms 2 gadiem
Te, pat ar Porzinģi nebūtu aršana. Spēle zaudēta, spēles izpildījuma pēc, nezinu kāpēc maz spēlējām ar caurgājieniem, ļoti bīstami nebija viss.

  +4 [+] [-]

, 2023-08-29 18:36, pirms 2 gadiem
Bertāns NBA -smiekli naak, vispaar nevelk , nevar iemest , nosegt , normaalu piespeeli iedot , un pa dribelēšanu ,un apvadīšanu vispaar nerunāsim . Vinjam bij jaavelk Latvijas izlase , bet taa vietā vienas vienīgas kljuudas, ja godiigi, jebkurš to mûdzi var aizvietot izlasē, jebkurš!!!!!!
ne silts ne auksts no vinja .
G.Alexander, Barret, olynk uzreiz var redzeet vechi no Nba , prot lietas dariit , bet shito jefinju pat Latvijas līmenii gribeetos redzeet , vai vispaar tur vareetu buut labaakais, shaubos.

     [+] [-]

, 2023-08-29 18:36, pirms 2 gadiem
Dizaineritis rakstīja: Grūti saprast, ko Dāvis spēj dot NBA, pat ja viņam 3p metieni nekrīt iekšā. Es saprotu, ka var aizmest garām, bet vienā brīdī būt 0/5 3p ir katastrofāli.
Cik reāli Dāvis vispār tur spēlē vairs

  +2 [+] [-]

, 2023-08-29 18:37, pirms 2 gadiem
ingars31 rakstīja: KP ir puse no LAT komandas!
Nav teikts, ka viņam metienu precizitāte būtu bijusi vismaz 50%.
Šodien jau labs piemērs bija Dāvis, visu meta garām.

     [+] [-]

, 2023-08-29 18:37, pirms 2 gadiem
Es labāk paņēmu mute origo bomzim, nekā skatitos vēlreiz šādu spēli

  +2 [+] [-]

, 2023-08-29 18:37, pirms 2 gadiem
Pa lielam nevienam neko pārmest nevar, pēc zoles nāk kritiens, par to jau bija skaidrs vairāk mazāk. Bet vislielākās pretenzijas pret rižo šlangu, ambīcijas pāri katliņa vākam, varējums, vismaz šodien,atejas poda līmenī. Ne jau velti šur tur ārzemju apskatos pavīd vadmotīvs, ka Latvijas basketbola vislielākais panākums ir rižika "līgums" NBA. Bet būs vēl divas interesantas spēles un ja komanda nesaplīsīs tad kāda uzvara vēl var būt

  -2 [+] [-]

, 2023-08-29 18:37, pirms 2 gadiem
banki vainigs ka sakumsastava nelaida bertanu un daudz reiz nelaida bertanu

  -1 [+] [-]

, 2023-08-29 18:37, pirms 2 gadiem
Kā Ēğipte puļķē mexiku tagad vot tas ir psc.Mūsējie tāpat malači,Kanāda izskatās iet pēc zelta...

  +1 [+] [-]

, 2023-08-29 18:38, pirms 2 gadiem
kanāda izfukāja francūžus ar 30 acīm, mūs ar 26
4 acu koridors dod mums plus 2 ar frančiem
loģiski, mēs esam labāki biķi par francūžiem, vinnējām ar 2 acīm šos

  +1 [+] [-]

, 2023-08-29 18:38, pirms 2 gadiem
Jamals rakstīja: Banki kļūda, nepaņemt Meieri
Un ko tieši viņš būtu te izdarījis tādu lai paņemtu Kanādu?

  +1 [+] [-]

, 2023-08-29 18:38, pirms 2 gadiem
Spēli ietekmēja arī Šmita ierobežotās minūtes 2 puslaikā ar 4 piezīmēm.

  +1 [+] [-]

, 2023-08-29 18:39, pirms 2 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Nav teikts, ka viņam metienu precizitāte būtu bijusi vismaz 50%.
Šodien jau labs piemērs bija Dāvis, visu meta garām.
Kā būtu,ja būtu ir cita opera...un neaizmirsti, KP ir cits līmenis salīdzinot ar DB!
Slēpts komentārs: Newcastle United

  -1 [+] [-]

, 2023-08-29 18:39, pirms 2 gadiem
Un Šķēles un Čavara vietā, varējām uz čempi ņemt kaut ko citu, liela pienesuma nav. Pašečņiku pusklibu ņemt arī nav variants. Spēlējam bez centriem.

  +1 [+] [-]

, 2023-08-29 18:40, pirms 2 gadiem
Tie, kuri kaut ko brauc augumā Banki, var iet d*rst. Jūs vispār saprotat pret ko mēs tikko spēlējām un ar kādu sastāvu?!
Slēpts komentārs: Newcastle United

  -1 [+] [-]

, 2023-08-29 18:41, pirms 2 gadiem
Un nesaprotu Pasečņika klātbūtni. Bet kopuma veči kapāja.

     [+] [-]

, 2023-08-29 18:41, pirms 2 gadiem
Pumalv rakstīja: Tie, kuri kaut ko brauc augumā Banki, var iet d*rst. Jūs vispār saprotat pret ko mēs tikko spēlējām un ar kādu sastāvu?!
Tas nenozīmē, ka nav jārunā par viņa kļūdām, jo tas nozīmē, ka var labāk. Ja nebūs kritikas, tad slikti būs

  -1 [+] [-]

, 2023-08-29 18:41, pirms 2 gadiem
Pumalv rakstīja: Tie, kuri kaut ko brauc augumā Banki, var iet d*rst. Jūs vispār saprotat pret ko mēs tikko spēlējām un ar kādu sastāvu?!
Ja spēlējām pret bomzhiem, kas atlidošu 1/4 tpc aiztaisi seju

  +5 [+] [-]

, 2023-08-29 18:42, pirms 2 gadiem
Cilvēki no mēness nokritusi vai vismaz no koka un sasitušies. Nu kam vēl nav skaidrs, ka Dāvis spēli uz spēli nav stabils, bet viņam ir potenciāls nokārtot uzvaras. Un aizsardzībā viņš, starp citu, izdara arī daudz nemanāmas labas lietas. Un nebūs nekāds brīnums, ja pret spāņiem pielādēs pilnu grozu un tad varēs visi kritizētāji krist ekstāzē. Bet šovakar tak vajag izgāzt savu nožēlojamo žulti

  +2 [+] [-]

, 2023-08-29 18:42, pirms 2 gadiem
Upitis1 rakstīja: Skatos basi pie kongresa nama, divi jauni dzeki triec alinu un viens otram saka : patikami, ka ierija, ja strautu ar andzhuku nelaiz, nav ko. Daleji piekritu, jo nedod iespeju sevi paradit, tad ko lidzi panema? kamer citi meetajas pa tukso, tad uzvara nav pelnita. Gribetos kaut kur dzirdet lbs komentarus par strautinu un andzuku, kas tur par vainu ir. Zagars sodien nav baigais spideklis, bertans tik tuksus laade, bankijs ir zaudejis, zeel!
Taču Bankī jau cik reizes ir teicis - Pasečņikam ir trauma. Viņš nevar maukt visu maču. Ko tu darīsi ar pusklibu garo pret Kanādu? Vienīgais, k ovar jautāt, kāpēc tad vispār viņu ņēma? Un ar ko izceļas Strautiņš? Par kuru viņš ir labaks, kuru nomainīs? Žagars vājš? Kuru liksi vietā? Mums ir vel, kāds rezerves saspēles vadītajs, kuru netur laukumā?

  +1 [+] [-]

, 2023-08-29 18:42, pirms 2 gadiem
disciplīns rakstīja: Un ko tieši viņš būtu te izdarījis tādu lai paņemtu Kanādu?
Atpūtinānu Šmitu vai Kurucu

  +1 [+] [-]

, 2023-08-29 18:42, pirms 2 gadiem
Nav nozīmes uzvarai pār Franciju, ja necīnamies tālāk, jāizmirst zaudējums, pēriens labs pirms 2 izšķirošām spēlēm. Varbūt, būs stimuls, kā pret Lietuvu.

  +1 [+] [-]

, 2023-08-29 18:42, pirms 2 gadiem
ingars31 rakstīja: Kā būtu,ja būtu ir cita opera...un neaizmirsti, KP ir cits līmenis salīdzinot ar DB!
Protams, es wnk atbildēju uz tā cilvēka komentāru, kurš tur 4 spēlētājus nosauca.
KP īsti nav killera instinkta, lai pats šādā spēlē izšķirtu likteni.

  -2 [+] [-]

, 2023-08-29 18:43, pirms 2 gadiem
Esmu gatavs ņemt mutē visiem, ja tiksim 1/4

  -1 [+] [-]

, 2023-08-29 18:43, pirms 2 gadiem
Esam arī nelaimes putni, bez Strēlnieka, Lomaža, Bertāna, Porziņģa, Timmas (kuram reāli nav formas).

  +2 [+] [-]

, 2023-08-29 18:44, pirms 2 gadiem
tā nebija izlase, tā bija komanda bez kapteiņa, 1/4 super, kamēr CAN vēl nebija īsti pamodusies, kopumā 2 mūsu līderi salūza

  +1 [+] [-]

, 2023-08-29 18:44, pirms 2 gadiem
Pēc šīs spēles nolaižamies uz zemes un izcīnam tālāj 2 uzvaras!
Nu pret šāda līmeņa pretinieku var redzēt, cik ļoti KP būtu bijis vajadzīgs, lai savāktu tās atlēcošās bumbas un bloķētu pretiniekus. Kā arī Lomažs, lai palīstu zem ādas šiem stāriem.
Kopumā malači veči par cīņas sparu, bet pietrūka meistarības.

  +4 [+] [-]

, 2023-08-29 18:44, pirms 2 gadiem
Čavars 3 spēlēs 0 punkti ( vienīgais tukšā) nākamajā kvalī jāiespēlē kāds cits centrs ( Šiliņš?)

  +1 [+] [-]

, 2023-08-29 18:44, pirms 2 gadiem
9KK3 rakstīja: Dāvis būtu labs papildinājums Vefam, kad beigsies esošais līgums NBA. Jo skaidrs, ja NBA vairāk par apkopēju viņam nekas vairs nespīd un diez vai arī Eiropas labākajās līgās kādam būs vajadzīgs. Tā kā drīz Vefā būs abi bračkas. Pieminat manus vārdus 🤣

  -1 [+] [-]

, 2023-08-29 18:44, pirms 2 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Protams, es wnk atbildēju uz tā cilvēka komentāru, kurš tur 4 spēlētājus nosauca.
KP īsti nav killera instinkta, lai pats šādā spēlē izšķirtu likteni.
Tas ir diezgan liels mīnuss viņam. Viņš ir ļoti labs, bet ne tas, kurš spēli izšķirs galotnē

  +2 [+] [-]

, 2023-08-29 18:44, pirms 2 gadiem
Abi bračkas varēja NBA samainīties.

     [+] [-]

, 2023-08-29 18:45, pirms 2 gadiem
Witslenamitea rakstīja: Čavars 3 spēlēs 0 punkti ( vienīgais tukšā) nākamajā kvalī jāiespēlē kāds cits centrs ( Šiliņš?)
Nav jau daud variantu

  -2 [+] [-]

, 2023-08-29 18:45, pirms 2 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Protams, es wnk atbildēju uz tā cilvēka komentāru, kurš tur 4 spēlētājus nosauca.
KP īsti nav killera instinkta, lai pats šādā spēlē izšķirtu likteni.
Tev ir killera instinkts meklēt utis basketbola izlasē. Laikam bail, ka hokejistu 3. vietu var atstāt ēnā.

  +1 [+] [-]

, 2023-08-29 18:46, pirms 2 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Man tikai viens jautājums, kāpēc sievietēm dod iespēju tiesāt šādā līmenī vīriešu sportu? Jau Gruzijas Slovenijas spēlē vienu tiesnesi sievieti Gruzīņi nespēja izturēt, tik stulbas svilpes, vnk nogalināja gruziju. Tagad mums atkal vecene kura iespejams uz meņkām tiesā. Nu drausmas tas fiba. Pāris fauli 1.puslaikā salauza spēli, iedeva mazliet pārliecību, mums tehniskās un aiziet. Viss vienkārši. Riebjas.
P.s Dāvis lāzers i biom….Galvenais par katru cenu bl jin izmest savus 10 trošakus, vienalga kādā disbalansā. Vispār nejūt kad piebremzēt kad gudri nospēlēt. Runā tikai ar tiesnešiem. Ja viņš nevar iemest trīni, tad jēga no viņa nav nekāda, jo dribla nav, nosvērtība nulle, aizsardzības nav vispār. Pēdējo kanādas trībi vienkāršo noskatās pat nepieiet nosegt un roku pacelt.
Tagad jau nav nekādu variantu, jāuzvar ESP un BRA tikai tā varam tikt 1/4 fin.
Aizej savai sievietei pasaki lai pie plīts stāv un nelien ārā

  -1 [+] [-]

, 2023-08-29 18:46, pirms 2 gadiem
būtībā galvenais mērķis izpildīts, ceļazīme uz os kvali kabatā
viss pārējais ir bonuss, kas tiktu aktivizēts ar citu sastāvu un veiksmes piedevu
tad būtu runa par 1/4 utt

  +7 [+] [-]

, 2023-08-29 18:47, pirms 2 gadiem
disciplīns rakstīja: Cilvēki no mēness nokritusi vai vismaz no koka un sasitušies. Nu kam vēl nav skaidrs, ka Dāvis spēli uz spēli nav stabils, bet viņam ir potenciāls nokārtot uzvaras. Un aizsardzībā viņš, starp citu, izdara arī daudz nemanāmas labas lietas. Un nebūs nekāds brīnums, ja pret spāņiem pielādēs pilnu grozu un tad varēs visi kritizētāji krist ekstāzē. Bet šovakar tak vajag izgāzt savu nožēlojamo žulti
Tās Bertāna nemanāmās lietas aizsardzībā ir tik nemanāmas, ka laikam tu vienīgais viņas pamani

  -3 [+] [-]

, 2023-08-29 18:47, pirms 2 gadiem
Muhameds99 rakstīja: Francija šodien gandrīz zaudēja Libānai, tā kā...
Francija spēlēja bez 3 pamatsastāva večiem, un motivācija jau ar dižā nav, uz OS tāpat tiek.

  +1 [+] [-]

, 2023-08-29 18:48, pirms 2 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tev ir killera instinkts meklēt utis basketbola izlasē. Laikam bail, ka hokejistu 3. vietu var atstāt ēnā.
Interesanti, kāpēc man baidīties, ja basketa izlases panākumi man ir vienlīdz svarīgi?
Nepatīk, ka pieminu Dvinska čīkstēšanu? Vai tie "kā būtu, ja būtu"?

  +1 [+] [-]

, 2023-08-29 18:49, pirms 2 gadiem
A Kurucs notraumejas? Vai kada sakara vinu pec paris ieliktiem truliem nelaida laukuma?!

  +2 [+] [-]

, 2023-08-29 18:49, pirms 2 gadiem
Malači puikas. To pašu teikšu ja būs vēl divas zaudes. Jau ir uzlekuši augstāk par pēcpusi. Kanāda ir pilna ar NBA spēlētājiem un grozi kā gribi, bet tur pat uz soliņa neviens nedos pasēdēt fana pēts. Ar visām mūsu traumām tur garantiju nedos ne Banki ne pat Popovičs ziedu laikos. Vēl jo vairāj ka četri atslēgas spēlētāji ir izkrituši.

  +1 [+] [-]

, 2023-08-29 18:50, pirms 2 gadiem
Mūsējo izpildījumā ļoti slikta spēle. Nedrīkst visu paļauties uz trīspunktnieku, ne vienmēr kritīs. Citādi neprot spēlēt? Jāspēlē gudri.

  +1 [+] [-]

, 2023-08-29 18:51, pirms 2 gadiem
Nekur neesmu dzirdējis, kur kāds apspriestu Latvijas - Francijas pēc mača epizodi, kur Batums kaut ko skaidroja Dāvim vairāku spēlētāju ielenkumā. Varbūt kāds zin?

     [+] [-]

, 2023-08-29 18:51, pirms 2 gadiem
zaxx rakstīja: Sliktākā spēlē kāda bijusi,, ļoti žēl pa lielajiem mīnusiem, kad atkal var novest pie problēmam, domājot jau pat ceturtdaļfinālu...
Jāuzvar Spānija, Brazīlija un būs viss ok..
Intresanti, man tieši likās, ka līdz brīdim ka fizhuka neizturēja skriet Kanādai līdz, ši bija viena no labākajām spēlēm. Puslaika rezultāts kāds, pat metot 27%.

  +2 [+] [-]

, 2023-08-29 18:51, pirms 2 gadiem
Tipiskie fani. Uzvar - ceļ debesīs. Zaudē - norok visus iespējamos. Atverat acis tirsēji - pirms čempja vispār retais prognozēja Latviju otrajā kārtā.

  -1 [+] [-]

, 2023-08-29 18:52, pirms 2 gadiem
Komandā praktiski palikuši 1o veseli spēlētāji, vēl japānis šo līmeni nevelk, žēl ka trneris neiespēlēja Kārli Š., neattiecas uz ŠaDurski

  -1 [+] [-]

, 2023-08-29 18:52, pirms 2 gadiem
Jā, baterijas nosēdās spēles 2.pusē, gribējās arī, lai bumbas pie sava groza labāk savāc, bet tā tomēr ir Kanāda. Manuprāt mūsējie jebkurā gadījumā malači, tikt laukā no spēcīgākās grupas pasaules kausā jau ir sasniegums. Man ļoti patīk, kā spēlē Rodions, it īpaši aizsardzībā.

  -4 [+] [-]

, 2023-08-29 18:53, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Tipiskie fani. Uzvar - ceļ debesīs. Zaudē - norok visus iespējamos. Atverat acis tirsēji - pirms čempja vispār retais prognozēja Latviju otrajā kārtā.
Visi normālie saprata ka fra vai Can paliks aiz borta, tu bomzi bezzobainais
Sāc sportam sekot vairāk līdzi urod

  -1 [+] [-]

, 2023-08-29 18:54, pirms 2 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Interesanti, kāpēc man baidīties, ja basketa izlases panākumi man ir vienlīdz svarīgi?
Nepatīk, ka pieminu Dvinska čīkstēšanu? Vai tie "kā būtu, ja būtu"?
Dvinskis tak ir tipisks "eksperts" bez seguma. Kaut ko kaut kur palasījies, paskatījies un "ekspertē uz goda", lai arī liela daļa no tā, ko viņš muld ne ar ko nav labāks, kā tas ko parasti fani dzen komentāros tepat sc vai citur portālos.

  -1 [+] [-]

, 2023-08-29 18:55, pirms 2 gadiem
Viss likumsakarīgi nebija variantu pret Kanādu jau pret Franciju pveicās paši nolažoja!

  +1 [+] [-]

, 2023-08-29 18:55, pirms 2 gadiem
Newcastle United rakstīja: Visi normālie saprata ka fra vai Can paliks aiz borta, tu bomzi bezzobainais
Sāc sportam sekot vairāk līdzi urod
Tā kā tu esi tas pats bomārs, kas regulāri rakstīja rakstus, kā metīs nost toķiku - nu kur tad tavi miljoni? Jo jebkurā toto kantorī mēs bijām zem frankiem un kanādiešiem.

  -1 [+] [-]

, 2023-08-29 18:57, pirms 2 gadiem
Šis lielais -26 beigās tikai nozīmē to, ka pašiem vajadzēs izcīnīt 2 uzvaras. Un visticamāk arī vajag,lai Kanāda uzvar abas spēles(pavisam noteikti vajag lai viņi uzvarētu Spāniju) savādāk ja dabūsi. 4:1 ar Spāniju un Kanādu, tad +/- dēļ paliksim trešie. Protams, ja sitam tur Brazīļus un Spāņus ar +30 tad cita lieta.
Vai arī Kanāda zaudē abas spēles, bet nu uz to galīgi nav jēga cerēt. Bet labākais, ka vismaz ir sajūta, ka ar savu labāko spēli var uzvarēt gan Spāņus, gan Brazīliju. Cik vakardien paskatījos viņu savstarpējo spēli tad nebija nekas tik labs kā Kanāda vai Francija pret mums demonstrēja.

  -2 [+] [-]

, 2023-08-29 18:59, pirms 2 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Aizej savai sievietei pasaki lai pie plīts stāv un nelien ārā
Kā tevi vajadzētu atskaldīt, kroplīt!

  +1 [+] [-]

, 2023-08-29 19:00, pirms 2 gadiem
kecbaja rakstīja: Vai arī Kanāda zaudē abas spēles
Nezinu ka vini var zaudet Brazilijai, bet pec Brazilijas vini faktiski jau nodrosina vietu 1/4, jo ir tik laba starpiba sodien, ka drosi var zaudet Spanijai

  +2 [+] [-]

, 2023-08-29 19:01, pirms 2 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Man tikai viens jautājums, kāpēc sievietēm dod iespēju tiesāt šādā līmenī vīriešu sportu? Jau Gruzijas Slovenijas spēlē vienu tiesnesi sievieti Gruzīņi nespēja izturēt, tik stulbas svilpes, vnk nogalināja gruziju. Tagad mums atkal vecene kura iespejams uz meņkām tiesā. Nu drausmas tas fiba. Pāris fauli 1.puslaikā salauza spēli, iedeva mazliet pārliecību, mums tehniskās un aiziet. Viss vienkārši. Riebjas.
P.s Dāvis lāzers i biom….Galvenais par katru cenu bl jin izmest savus 10 trošakus, vienalga kādā disbalansā. Vispār nejūt kad piebremzēt kad gudri nospēlēt. Runā tikai ar tiesnešiem. Ja viņš nevar iemest trīni, tad jēga no viņa nav nekāda, jo dribla nav, nosvērtība nulle, aizsardzības nav vispār. Pēdējo kanādas trībi vienkāršo noskatās pat nepieiet nosegt un roku pacelt.
Tagad jau nav nekādu variantu, jāuzvar ESP un BRA tikai tā varam tikt 1/4 fin.
Resnais Putneli, pasaki labāk, vai sievietes drīkst būt par juristēm?
Tava trenera māsa tak ir viena no tām
Starp citu, kur viņa ir pazudusi, tu tak pirms n-tajiem gadiem solīji, ka viņa ieradīsies ar Eestijas interpolu īsā laikā, gaidu vēljoprojām

  +3 [+] [-]

, 2023-08-29 19:02, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Tipiskie fani. Uzvar - ceļ debesīs. Zaudē - norok visus iespējamos. Atverat acis tirsēji - pirms čempja vispār retais prognozēja Latviju otrajā kārtā.
diemžēl tā ir...Un daļa no viņiem nemaz neatšķir, piemēram, Mārtiņu MEIERU un Mareju MEJERI pēc uzvārda, reāli kauns par šitiem histēriskajiem, žultainajiem putlūriņiem, kuri no paša basīša maz ko vispār saprot..

  +3 [+] [-]

, 2023-08-29 19:02, pirms 2 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Kā tevi vajadzētu atskaldīt, kroplīt!
Klasiks urļiks, pazemot sievietes un vardarbība

  +1 [+] [-]

, 2023-08-29 19:03, pirms 2 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Aizej savai sievietei pasaki lai pie plīts stāv un nelien ārā
Kāda vēl sieviete Resnajam Putnelim, viņš tak Rinkēvičam pēdas masāžas agrāk taisīja, pats tā ir teicis

  -2 [+] [-]

, 2023-08-29 19:04, pirms 2 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Interesanti, kāpēc man baidīties, ja basketa izlases panākumi man ir vienlīdz svarīgi?
Nepatīk, ka pieminu Dvinska čīkstēšanu? Vai tie "kā būtu, ja būtu"?
Es taču labi Tevi atceros. Hokeja fans, kurš vienmēr meklē iemeslu piekasities basketbola izlasei un tās spēlētājiem.

  +1 [+] [-]

, 2023-08-29 19:04, pirms 2 gadiem
Kāpēc komandā ir Bitenieks, bet ne Mejeris?

Bet tā paniku neredzu. Neiemetām 3pt un zaudējām, bet cīnījāmies ļoti labi.

     [+] [-]

, 2023-08-29 19:05, pirms 2 gadiem
Te laikam tomēr bija saredzams un sajūtams tas fiziskais un psiholoģiskais lūzums, kuru mēs smuki pārvarējām pret Franciju.
Neko darīt, objektīvi, jā, Kanāda tomēr ir spēcīgāka. Subjektīvi raugoties, ja būtu noturējušies paiholoģiski, varbūt arī aizķertos beigās līdzīgākā spēlē, patiesībā, bija tās epizodes, kur varēja redzēt, ka ir lietas un spēlētāji, kuri ļauj cīnīties līdz pat beigām. Tas pats Rodis, kad darbojās izlēmīgi uzbrukumā, tad bija labi punkti, kad nosvārstījās, tā uzreiz zaudēta bumba. Manī patīkami pārsteidz Gražuļa attieksme un miers visās viņa darbībās un daudzās epizodēs.
Es uzskatu, ka te ir diskutabli momenti, kur vajadzēja to pašu Strautiņu un Pasečņiku pirms tam, iepriekš vairāk iespēlēt, lai būtu gatavāki nākt laukumā arī šādā spēlē. Vajadzēja mēģināt viņus laist laukumā.

  +1 [+] [-]

, 2023-08-29 19:06, pirms 2 gadiem
vienigais_anonims rakstīja: Kāpēc komandā ir Bitenieks, bet ne Mejeris?

Bet tā paniku neredzu. Neiemetām 3pt un zaudējām, bet cīnījāmies ļoti labi.
Tāpēc ka Bites ir neprogonozējamas ! Var ta izšaut ka maz neliksies !

  +5 [+] [-]

, 2023-08-29 19:06, pirms 2 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Kā tevi vajadzētu atskaldīt, kroplīt!
Nopērc nervu zāles. ne arēnā proti savaldīties, ne internetā

     [+] [-]

, 2023-08-29 19:08, pirms 2 gadiem
Kāds no LBS vispār ir izteicies Bitenieka sakarā ? Kamdēļ visi runa par kaut kādu traumu, kad neviens oficiāli neko nesaka un visi klusē ? Ja ir trauma, tad konkrēti kas par traumu ?

  +1 [+] [-]

, 2023-08-29 19:09, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Tāpēc ka Bites ir neprogonozējamas ! Var ta izšaut ka maz neliksies !
Pasečņiks izgāja pret Lietuvu 6 minūtes un iemeta 10pkts, viņš ir pietiekami kustīgs un prasmīgs, lai iemestu pret šitādu Kanādu.

  +2 [+] [-]

, 2023-08-29 19:09, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Kāds no LBS vispār ir izteiceis Bitenieka sakarā ? Kamdēļ visi runa par kaut kādu traumu, kad neviens oficiāli neko nesaka un visi klusē ? Ja ir trauma, tad konkrēti kas par traumu ?
Plantārais fascīts, Porziņģis esot pielipinājis dušās ejot bez čībām

  -2 [+] [-]

, 2023-08-29 19:09, pirms 2 gadiem
HB rakstīja: A Kurucs notraumejas? Vai kada sakara vinu pec paris ieliktiem truliem nelaida laukuma?!
Defā netika līdzi

  -2 [+] [-]

, 2023-08-29 19:10, pirms 2 gadiem
Kur treneris?

  +1 [+] [-]

, 2023-08-29 19:12, pirms 2 gadiem
@tadsnesportists un es uzskatu, ka strautins nav ne grama sliktaks par Rodionu, ja Strautinam iedotu 35minūtes, domaju, ka butu labaks pat. bet tur ir insaidaa kaut kas, jo neticu, ka peksni Strautinu nosedina un viss

  -1 [+] [-]

, 2023-08-29 19:12, pirms 2 gadiem
Ja gribam tikt 1/4F, tad jāuzvar Spānija un Brazīlija/Kotdivuāra, taču ar to var arī nepietikt, ja uzvara par spāņiem nav gana pārliecinoša, bet spāņi pēdējā kārtā apspēlē Kanādu (tas, protams, pie nosacījuma, ka kanādieši nākamajā spēlē pret brazīļiem/kotdivuāriešiem negaidīti nepaklūp). Viss ir pašu rokās.

  +2 [+] [-]

, 2023-08-29 19:12, pirms 2 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Plantārais fascīts, Porziņģis esot pielipinājis dušās ejot bez čībām
Drīzāk ja Planetāro Fakingu viņs var pielipināt !

     [+] [-]

, 2023-08-29 19:13, pirms 2 gadiem
krokodilumednieks rakstīja: Ja gribam tikt 1/4F, tad jāuzvar Spānija un Brazīlija/Kotdivuāra, taču ar to var arī nepietikt, ja uzvara par spāņiem nav gana pārliecinoša, bet spāņi pēdējā kārtā apspēlē Kanādu (tas, protams, pie nosacījuma, ka kanādieši nākamajā spēlē pret brazīļiem/kotdivuāriešiem negaidīti nepaklūp). Viss ir pašu rokās.
Uz rokām ir derīgi uzmīst pirms spēles laiku pa laikam !

  +2 [+] [-]

, 2023-08-29 19:14, pirms 2 gadiem
Upitis1 rakstīja: @tadsnesportists un es uzskatu, ka strautins nav ne grama sliktaks par Rodionu, ja Strautinam iedotu 35minūtes, domaju, ka butu labaks pat. bet tur ir insaidaa kaut kas, jo neticu, ka peksni Strautinu nosedina un viss
Strautiņš pārtur bumbu un slikti redz laukuma, niķis nepiespēlēt.

     [+] [-]

, 2023-08-29 19:14, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: Nebrīnies ja pussezinānDāvis atgriezīsies partizan. Ir pirmās norādes uz to
...Rūjienas ''Plombīrā''....

     [+] [-]

, 2023-08-29 19:15, pirms 2 gadiem
gerrriks rakstīja: Kāpec nespēlē Pasečniks?
...nemāk...

  -1 [+] [-]

, 2023-08-29 19:16, pirms 2 gadiem
Vai nevajadzēja uz PK Škēles vietā izskatīt labāk Ausēja kandidatūru? Ne ar ko nav sliktāks par to pašu Zoriku. To arī LBL fināli parādīja. Turklāt izteikts snaiperis.

  -1 [+] [-]

, 2023-08-29 19:17, pirms 2 gadiem
krokodilumednieks rakstīja: Ja gribam tikt 1/4F, tad jāuzvar Spānija un Brazīlija/Kotdivuāra, taču ar to var arī nepietikt, ja uzvara par spāņiem nav gana pārliecinoša, bet spāņi pēdējā kārtā apspēlē Kanādu (tas, protams, pie nosacījuma, ka kanādieši nākamajā spēlē pret brazīļiem/kotdivuāriešiem negaidīti nepaklūp). Viss ir pašu rokās.
Otrajā kārtā jāpanāk,
Kanāda 5:0
Latvija 4:1
Spānija 3:2
Brazīlija 2:3

  -1 [+] [-]

, 2023-08-29 19:17, pirms 2 gadiem
Šitie idioti ne tiesneši uzdrošinājās tiesāt šo maču par labu Kanādas izlasei. Viņi ļoti daudzus Kanādas tīrus autus, piezīmes, nostaigātus nesvilpa un nefiksēja, bet mūsu izlasei visu šito fiksēja. Šitie stulbeņi ne tiesneši Kanādiešiem ļāva spēlēt brīvāk nekā mūsu izlasei. Es ceru ka šitos smirdīgos un utainos blēžus ne tiesnešus atlaidīs no darba drīz viņu darba devēji.

  +2 [+] [-]

, 2023-08-29 19:18, pirms 2 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es taču labi Tevi atceros. Hokeja fans, kurš vienmēr meklē iemeslu piekasities basketbola izlasei un tās spēlētājiem.
Es piekasos arī pie hokejistiem, ja ir iemesls.
Grūti izskaidrot, kāpēc apmeklēju vairākas kvaļa spēles arēnā uz savu "nīsto" basketbolu.

  -1 [+] [-]

, 2023-08-29 19:19, pirms 2 gadiem
@vienigaisanonimais cik vina speles esi redzejis?

  +1 [+] [-]

, 2023-08-29 19:22, pirms 2 gadiem
mens rakstīja: Uzvarēja vienu Franciju kurai problēmas izlases saknē, nosauca to par vēsturē lielāko uzvaru kopš 1935. gada, šodien atnāca un parādīja savu līmeni. Kā tikai nepietiesā visi lec gaisā un plātās tā it kā kaut kādi Lebroni būtu. Lupatas.
Sagaidīsim Spānijas un Brazīlijas spēli, daini?

  -2 [+] [-]

, 2023-08-29 19:23, pirms 2 gadiem
Nav ko taisnoties, jāuzvar abās nākamajās spēlēs. Varam. Jāsavācas, nav ko spēlēt uz 3 p.

  +1 [+] [-]

, 2023-08-29 19:24, pirms 2 gadiem
Upitis1 rakstīja: @vienigaisanonimais cik vina speles esi redzejis?
~8, Pēc ātrā 2:1 un viņš nepiespēlēja Šmitam, viņš vairs laukumā netiek.

  +1 [+] [-]

, 2023-08-29 19:24, pirms 2 gadiem
360 rakstīja: Vai nevajadzēja uz PK Škēles vietā izskatīt labāk Ausēja kandidatūru? Ne ar ko nav sliktāks par to pašu Zoriku. To arī LBL fināli parādīja. Turklāt izteikts snaiperis.
Tev ir laika mašīna? Ja nē, tad tukša, bezjēdzīga muldēšana.
Atbalstam esošo izlases sastāvu. Ikviens no viņiem ir pelnījis. Kaut vai par darbu treniņos.

  -2 [+] [-]

, 2023-08-29 19:27, pirms 2 gadiem
Kāds iedos man mutē?
Norīšu

     [+] [-]

, 2023-08-29 19:30, pirms 2 gadiem
Banki pats bija uzvilkts, ka nespēja kontrolēt spēli. Spēlētāji bieži paļaujas uz trīspunktnieku metieniem, kas grozā nekrita. Citi varianti nebija, ko likt pretī. Beigās uzbrukumā apstājies, bez kaut kāda spēles plāna.

  -3 [+] [-]

, 2023-08-29 19:32, pirms 2 gadiem
nerūksim uz Bertānu Dāvi. Labas piespēles deva, labi bumbas savāca, labi spēlēja beidzot dīfā...nu neiekrita...nebija jau brīvie baigi

     [+] [-]

, 2023-08-29 19:35, pirms 2 gadiem
vispār tāda sajūta, ka kāds pēc pirmās ceturtdaļās tiesnešiem pazvanīja

  +1 [+] [-]

, 2023-08-29 19:42, pirms 2 gadiem
Bled, kāda pim**a pēc jātur Gražulis 34 un Kurucs 35 min uz laukuma, ja pie -18 tāpat bija skaidrs, ka no tādas d**sas pret Kanādu 4. 1/4 nav iespējams izlīst un 2 svarīgas spēles priekšā, bet Pasečņikam 0 min, Strautiņam 3 min, Čavaram 5 min.
Slēpts komentārs: bārda un sifons

  -3 [+] [-]

, 2023-08-29 19:46, pirms 2 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Plantārais fascīts, Porziņģis esot pielipinājis dušās ejot bez čībām
Gada jokdaris, apmēram, Bāliņa un eilanda līmenī! Nožēlojamais pakaļas caurums😀

  +2 [+] [-]

, 2023-08-29 19:46, pirms 2 gadiem
Bet papist nabagiem ir jāmāk

  +1 [+] [-]

, 2023-08-29 19:47, pirms 2 gadiem
360 rakstīja: Vai nevajadzēja uz PK Škēles vietā izskatīt labāk Ausēja kandidatūru? Ne ar ko nav sliktāks par to pašu Zoriku. To arī LBL fināli parādīja. Turklāt izteikts snaiperis.
😅 jā varbūt vēl Medisu 😀

  -3 [+] [-]

, 2023-08-29 19:48, pirms 2 gadiem
Pat zhel ka Francija neiemeta buzzer beater l, tgd letinji slaucitu asaras

     [+] [-]

, 2023-08-29 19:50, pirms 2 gadiem
Te dažiem jādodas atpakaļ dzīvot uz Krieviju..

  +1 [+] [-]

, 2023-08-29 19:52, pirms 2 gadiem
WKS rakstīja: Bled, kāda pim**a pēc jātur Gražulis 34 un Kurucs 35 min uz laukuma, ja pie -18 tāpat bija skaidrs, ka no tādas d**sas pret Kanādu 4. 1/4 nav iespējams izlīst un 2 svarīgas spēles priekšā, bet Pasečņikam 0 min, Strautiņam 3 min, Čavaram 5 min.
Pasečņikam ir trauma no kuras viņš palēnām atgūstas arī Bertānu negribas kritizēt,jo viņš spēlē pēc traumas un nav savā labākajā formā.Bet Radions ,kuru daudzi nolika pirms PK izrādās ir viens no vērtīgākajiem izlases spēlētājiem.

  +1 [+] [-]

, 2023-08-29 19:56, pirms 2 gadiem
Ļoti slikti. Tagad ja Spānija uzvar Kanādu kaut ar +1, Latvijai, visticamāk, viss būs beidzies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2023-08-29 19:59, pirms 2 gadiem
Str pahodu apdirsies, vajadzeja Timmu ņemt ar viņa pieredzi. Banki lohanul )

  +1 [+] [-]

, 2023-08-29 19:59, pirms 2 gadiem
coffijs rakstīja: Pasečņikam ir trauma no kuras viņš palēnām atgūstas arī Bertānu negribas kritizēt,jo viņš spēlē pēc traumas un nav savā labākajā formā.Bet Radions ,kuru daudzi nolika pirms PK izrādās ir viens no vērtīgākajiem izlases spēlētājiem.
Rodijs būs ļoti vajadzīgs nākamajās spēlēs, kāpēc viņu nomocīt bezjēdzigi?

  -2 [+] [-]

, 2023-08-29 20:00, pirms 2 gadiem
Paldies tiesnieshiem!!! TVARI. Bet tas nekas, puishi malachi ta pat

  +1 [+] [-]

, 2023-08-29 20:03, pirms 2 gadiem
coffijs rakstīja: Pasečņikam ir trauma no kuras viņš palēnām atgūstas arī Bertānu negribas kritizēt,jo viņš spēlē pēc traumas un nav savā labākajā formā.Bet Radions ,kuru daudzi nolika pirms PK izrādās ir viens no vērtīgākajiem izlases spēlētājiem.
Rodis labi nospēlēja, jā, malacis, bet tikpat labi arī joprojām pamanās sataisīt normālas ziepes uzbrukumā. Bet bija arī labas epizodes ar gājienu uz grozu, bet tai pat laikā, besī redzēt, ka viņš uzbrukumā bieži noraustās, bija momenti, kur stāv brīvs uz truļa, var mest, nemet, labs moments aiziet uz grozu, bet neiet.

  -1 [+] [-]

, 2023-08-29 20:07, pirms 2 gadiem
A kur palika Rodiona nolicēji un heiteri?
Kam lielākais spēles laiks ?
35 minūtes !!! Rodionam !!!
Starp citu, kur palika 17 miljonu NBA snaiperis - Dāvis B. ???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2023-08-29 20:11, pirms 2 gadiem
Varēja arī pret Kanādu iekerties, man gan liekas ka tieši smagā spēle pret frančiem mūsējos izpumpēja. Varbūt arī vajadzēja zaudēt lai čałi labāk izgułas.

  -1 [+] [-]

, 2023-08-29 20:12, pirms 2 gadiem
coffijs rakstīja: Pasečņikam ir trauma no kuras viņš palēnām atgūstas arī Bertānu negribas kritizēt,jo viņš spēlē pēc traumas un nav savā labākajā formā.Bet Radions ,kuru daudzi nolika pirms PK izrādās ir viens no vērtīgākajiem izlases spēlētājiem.
"Banki atklāja, ka iemesls Pasečņika nespēlēšanai bija saistīts ar viņa taktiskajiem lēmumiem."
-18 7 min līdz spēles beigām, tur pat mājsaimniecēm skaidrs, ka ir pap**siens. Bet jāmoka nesošie spēlētāji un jāmarinē uz soliņa, tie kas praktiski vispār nav spēlējuši.

     [+] [-]

, 2023-08-29 20:12, pirms 2 gadiem
SmiekluReinis27 rakstīja: nerūksim uz Bertānu Dāvi. Labas piespēles deva, labi bumbas savāca, labi spēlēja beidzot dīfā...nu neiekrita...nebija jau brīvie baigi
..cik opiespēles iedeva,11.?...bumbas savāca...12?..pilnigs nulle...

  -1 [+] [-]

, 2023-08-29 20:15, pirms 2 gadiem
360 rakstīja: Vai nevajadzēja uz PK Škēles vietā izskatīt labāk Ausēja kandidatūru? Ne ar ko nav sliktāks par to pašu Zoriku. To arī LBL fināli parādīja. Turklāt izteikts snaiperis.
Zoriks viennozīmīgi labāks ir

  -1 [+] [-]

, 2023-08-29 20:16, pirms 2 gadiem
ej dillēs rakstīja: A kur palika Rodiona nolicēji un heiteri?
Kam lielākais spēles laiks ?
35 minūtes !!! Rodionam !!!
Starp citu, kur palika 17 miljonu NBA snaiperis - Dāvis B. ???
Rodions arī diezgan kļūdījas un muļķīgus lēmumus pieņēma
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2023-08-29 20:22, pirms 2 gadiem
cesinieks777 rakstīja: ..cik opiespēles iedeva,11.?...bumbas savāca...12?..pilnigs nulle...
Pilnīgs nulle viņš būtu, ja viņam būtu niks "cesinieks777"

     [+] [-]

, 2023-08-29 20:30, pirms 2 gadiem
Spaniard rakstīja: Kanāda parādīja, ka es kļūdījos. Ticu, ka Spānija zaudēs Latvijai ar -35.
Kāpēc tas +35 jau tagad vajadzīgs?

  -1 [+] [-]

, 2023-08-29 20:39, pirms 2 gadiem
Spaniard rakstīja: LATVIJAS BLONDĀ MAMBA JĀNIS TIMMA AR STEIGU UZ MANILU.
Timma nodarbojas ar kuni lietām Aņkai, kāda Manila?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2023-08-29 20:59, pirms 2 gadiem
Spaniard rakstīja: Ja Latvija zaudēs Spānijai, tad vajag atlaist Banki, jo nepaņēma Timmu un Freimani.
Nepiekrītu absolūti komentāram. Banki jau no komandas ir izspiedis, lielu sulu, jo reāli no sastāva off (Bertāns, Lomažš, Strēlnieks, Pašečniks?, Porzinģis).

Vaitad mums 3 numurs buksē tagad? Šķiet nē, Rodions centās šodien. Šķiet mums nav centru un lielākie LV centri nomināli ir traumēti. Neredzu te Banki vainu.

Šajā spēlē bija redzams plāns, Banki pārtraukumā Bļāva nevaram zaudēt ar lielu pārsvaru, vaitad neko nedarīja labā? Diez vai Banki vainīgs, ka Dāvis nemitīgi šauj pa grozu un trāpīt nevar.

  -3 [+] [-]

, 2023-08-29 21:04, pirms 2 gadiem
vozā rakstīja: Nepiekrītu absolūti komentāram. Banki jau no komandas ir izspiedis, lielu sulu, jo reāli no sastāva off (Bertāns, Lomažš, Strēlnieks, Pašečniks?, Porzinģis).

Vaitad mums 3 numurs buksē tagad? Šķiet nē, Rodions centās šodien. Šķiet mums nav centru un lielākie LV centri nomināli ir traumēti. Neredzu te Banki vainu.

Šajā spēlē bija redzams plāns, Banki pārtraukumā Bļāva nevaram zaudēt ar lielu pārsvaru, vaitad neko nedarīja labā? Diez vai Banki vainīgs, ka Dāvis nemitīgi šauj pa grozu un trāpīt nevar.
Nu Banki pārturēja spēlētājus laukumā, īpaši Žagaru ar Zoriku. Sliktākais tas, ka viņam nebija izspēles, lai citi būtu uzbrukuma galvgalī, īpaši beigās, kad jau nodzītam Zorikam jāuzēmas līdera loma, jo citas iespējas nebija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2023-08-29 21:16, pirms 2 gadiem
Treneriem vajag ne tikai pretiniekus pētīt, bet arī uz tiesnešiem skatīt kādi tai spēlē...

     [+] [-]

, 2023-08-29 21:19, pirms 2 gadiem
Bertānam rudajam vajag nomierināties ar tiem pārspīlēti nevajadzīgajiem trīspunktniekiem. Uz sānu kustībā krītot autā ar aizsarga roku priekšā metiens pret vairogu nav vajadzīgs metiens.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2023-08-29 21:25, pirms 2 gadiem
No kurienes tagad šitās friiks izlīdis

  +1 [+] [-]

, 2023-08-29 21:32, pirms 2 gadiem
Kad beidzot parādīs savu klasi Latvijas top NBA čalis Dāvis Bertāns???
Vai tiešām tā problēma, ko daudzi baumu līmenī runā, ka Dāvis šovasar stipri ierobežojis (vai pat pārtraucis) alko patēriņu un tas spēcīgi dod pa nerviem ?? Tāds baigi uzvilcies izskatās
Vēl ir otra versija no čalīšiem dzirdēta, ka Dāvis visu nakti spēlējot kautkādas videospēlītes kompjūterā, tas arī traucē sagatavoties, to tepat sportacentrā lasīju
Varbūt kādam ir precīzāka info?

  +1 [+] [-]

, 2023-08-29 21:37, pirms 2 gadiem
Visu pasaka šie spēles laiki!

Nickeil Alexander-Walker 31:41
Shai Gilgeous-Alexander 31:13
RJ Barrett 30:11
Kelly Olynyk 29:23

Dillon Brooks 23:15(4 piezīmes)
Dwight Powell 21:14(4 piezīmes)

Nebūtu šiem diviem 4 piezīmes, tad Kanāda varēja spēli praktiski nomaukt ar 6 NBA spēlētājiem!

Pārējie kopā spēles laiku dabūja tikpat cik SGA!

     [+] [-]

, 2023-08-29 21:38, pirms 2 gadiem
vai uz nakoso posmu iet visu spelu rezultati....to protams es neprasu condonam ciprusam

     [+] [-]

, 2023-08-29 21:38, pirms 2 gadiem
datmons rakstīja: Visu pasaka šie spēles laiki!

Nickeil Alexander-Walker 31:41
Shai Gilgeous-Alexander 31:13
RJ Barrett 30:11
Kelly Olynyk 29:23

Dillon Brooks 23:15(4 piezīmes)
Dwight Powell 21:14(4 piezīmes)

Nebūtu šiem diviem 4 piezīmes, tad Kanāda varēja spēli praktiski nomaukt praktiski ar 6 NBA spēlētājiem!
Galvenais, ka fiziski viņi nepagura. Viņi ir gatavi tam, mūsu spēlētāji, daļā arī, bet daļai smagi, jo papildus agresīvi sedzot vēl vairāk spēka vajadzēja

  +1 [+] [-]

, 2023-08-29 21:40, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: Galvenais, ka fiziski viņi nepagura. Viņi ir gatavi tam, mūsu spēlētāji, daļā arī, bet daļai smagi, jo papildus agresīvi sedzot vēl vairāk spēka vajadzēja
NBA sezona ir 90 spēles un tajās jāspēlē vismaz 30 minūtes!
Ar daudziem tāliem izbraukumiem!

     [+] [-]

, 2023-08-29 21:45, pirms 2 gadiem
Pret Franciju lielākais spēles laiks:

RJ Barrett 29:01 un tas ir mazāk kā šodien ceturtajam Kanādas spēlētājam!

     [+] [-]

, 2023-08-29 21:55, pirms 2 gadiem
Anatolijs Krūklis rakstīja: Kad beidzot parādīs savu klasi Latvijas top NBA čalis Dāvis Bertāns???
Vai tiešām tā problēma, ko daudzi baumu līmenī runā, ka Dāvis šovasar stipri ierobežojis (vai pat pārtraucis) alko patēriņu un tas spēcīgi dod pa nerviem ?? Tāds baigi uzvilcies izskatās
Vēl ir otra versija no čalīšiem dzirdēta, ka Dāvis visu nakti spēlējot kautkādas videospēlītes kompjūterā, tas arī traucē sagatavoties, to tepat sportacentrā lasīju
Varbūt kādam ir precīzāka info?
Precīzā info – pajoliņš ar niku "Anatolijs Krūklis" ir stipri palielinājis alko patēriņu un tas spēcīgi dod pa smadzenēm un saprātu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2023-08-29 22:08, pirms 2 gadiem
datmons rakstīja: NBA sezona ir 90 spēles un tajās jāspēlē vismaz 30 minūtes!
Ar daudziem tāliem izbraukumiem!
Spēļu skaits Eiropā, līderiem nereti ir līdzīgs tam + sistēma mums ir savādāka, Eiropā ir 2 treniņi dienā, NBA 1 un vairāk brīvdienu

  +1 [+] [-]

, 2023-08-29 22:08, pirms 2 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Nu pa lielam pus spēli turējāmies līdzi.
No sākuma krita bez maz visi 3 pt, bet nu varēja jau paredzēt, ka ilgi tā nebūs.
Bertāns - bez komentāriem. Pat SGA 3 pt meta labāk, kaut gan tā galīgi nav viņa specialitāte.
Tiesāšana nebija tik traka, lai Dvinskis visu spēli cīkstētu.
Dvinski nenjem galva,vis nav gudrs!

     [+] [-]

, 2023-08-29 22:09, pirms 2 gadiem
WKS rakstīja: Bled, kāda pim**a pēc jātur Gražulis 34 un Kurucs 35 min uz laukuma, ja pie -18 tāpat bija skaidrs, ka no tādas d**sas pret Kanādu 4. 1/4 nav iespējams izlīst un 2 svarīgas spēles priekšā, bet Pasečņikam 0 min, Strautiņam 3 min, Čavaram 5 min.
Cavars var skatitajos ari iet sedet (Timma noteikti butu vairak noderejis), par parejo gan pamats. Acimredzami pagurusi visi bija pec fiziskas cinas non-stop un tas atsaucas metienu precizitate... Jasaka ari gan, ka loti krita acis cik loti raustijas tikt nobloketi visi - entas piespeles esot paris solus no groza ta vieta, lai meginatu vinu ietriekt, nopelnit sodu un tadejadi kaut cik atpustos.

  +1 [+] [-]

, 2023-08-29 22:15, pirms 2 gadiem
HB rakstīja: Cavars var skatitajos ari iet sedet (Timma noteikti butu vairak noderejis), par parejo gan pamats. Acimredzami pagurusi visi bija pec fiziskas cinas non-stop un tas atsaucas metienu precizitate... Jasaka ari gan, ka loti krita acis cik loti raustijas tikt nobloketi visi - entas piespeles esot paris solus no groza ta vieta, lai meginatu vinu ietriekt, nopelnit sodu un tadejadi kaut cik atpustos.
Timma viennozīmīgi nebūtu labāk noderējis

     [+] [-]

, 2023-08-29 22:16, pirms 2 gadiem
Spaniard rakstīja: Banki spēles "plāns" - mest trīspunktniekus, pat ja nekrīt. Treneris bez kombinācijām vai nestandarta risinājumiem. Līdz šim paveicās, ka krita trīnīši, šodien nekrita un tagad vaino tiesnešus. Ja kas, tad Latvijai bija vairāk soda metienu iespēju nekā Kanādai.

Banki atkāpies ar godu!

Lūdzu, atpakaļ Bagatski, īstu latviešu treneri ar smadzenēm un mugurkaulu!
Ir redzēti daudzi idi0ti but tu esi izcilnieks visu idi0tu vidū. No komandas kas netika EČ aizvest uz pasaules čempi un tikt ārā no nāves grupas ar 2ām top 4 pasaules komandām un tev nepietiek prāta aptvert kas noticis LV basī, mans kaķis ir gudrāks nekā tu.

  -1 [+] [-]

, 2023-08-29 22:23, pirms 2 gadiem
Bled nu šitas gan ir smieklīgi:
Rodions Kurucs: Otrajā puslaikā no kanādiešiem negaidījām tādu pretestību.
Ko jūs sūdā gaidijāt? Ka Kanāda ar tādiem spēlētājiem pie tikai +1 pret Latviju sāks degunu urbināt?????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2023-08-29 22:36, pirms 2 gadiem
WKS rakstīja: Bled nu šitas gan ir smieklīgi:
Rodions Kurucs: Otrajā puslaikā no kanādiešiem negaidījām tādu pretestību.
Ko jūs sūdā gaidijāt? Ka Kanāda ar tādiem spēlētājiem pie tikai +1 pret Latviju sāks degunu urbināt?????
Galvenais, ka Kanāda tieši otros puslaikus labāk spēlē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2023-08-29 22:56, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: Timma viennozīmīgi nebūtu labāk noderējis
Par Čavaru noteikti būtu, lai gan, loģiskāk būtu paņemt Mejeri, bet. Ir viens bet, whatever darītu Timma, viņš jebkurā situācijā darītu to ar lielāku pārliecību par Mejeri.

  -1 [+] [-]

, 2023-08-29 22:58, pirms 2 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Par Čavaru noteikti būtu, lai gan, loģiskāk būtu paņemt Mejeri, bet. Ir viens bet, whatever darītu Timma, viņš jebkurā situācijā darītu to ar lielāku pārliecību par Mejeri.
Pārliecība nedotu rezultātu. Pats redzēji, cik viņš negatavs bija. Viņa ātrum bija kā Čavaram, ja ne vel sliktāks. Mejeri vairāk uz atlēkušajām būtu noderējis.

  -1 [+] [-]

, 2023-08-29 22:59, pirms 2 gadiem
Kuru tad iecēla pa kapteini Daira vietā?

  +1 [+] [-]

, 2023-08-30 00:14, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: Pārliecība nedotu rezultātu. Pats redzēji, cik viņš negatavs bija. Viņa ātrum bija kā Čavaram, ja ne vel sliktāks. Mejeri vairāk uz atlēkušajām būtu noderējis.
Parlieciba un nekauniba iet uz sodu bija tas kas visvarak pietruka un auguma centimetru areja linija. Negatavs ar divam parbaudes spelem vins, protams, bija. Bet varbut uz 5. jau vilktu. Kada veida vins kaut ko sliktaku par Cavaru varetu darit es nezinu. Es ari varu iziet un tikt noblokets briva lay-up. Ko Timma izdaritu? uzmestu 1/8 no trinishiem slikta neka Bertans?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2023-08-30 01:09, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: Pārliecība nedotu rezultātu. Pats redzēji, cik viņš negatavs bija. Viņa ātrum bija kā Čavaram, ja ne vel sliktāks. Mejeri vairāk uz atlēkušajām būtu noderējis.
Nu lūk, Tu jau daļēji pats atbildēji uz savu argumentu, pat ja viņa ātrums ir tāds pats kā Čavaram, ok, tad IQ basketbolā un prasmes ir krietni augstākas, tā pati uzdrošināšanās mest viņam ir vēl stipri augstāka. Līdz ar to, viņš jau būtu labāks par Čavaru. Bet runājot par Mejeri, jā, superlabs kapātājs, palīgs, gan aizsardzībā, gan arī uzbrukumā spēj labi pieslēgties, ir tikai viens bet, Mejeris netur atbildības slogu. Tiklīdz viņš sajūt aizsardzības fokusu uz viņu, viņš labāk iedod piespēli nekā uzbrūk. Spēles posmos, kur vajag pamainīt Gražuli vai Šmitu, atpūtai, kā arī piezīmju normas dēļ, der lieliski, bet uzņemties atbildību, nē, tur būtu labāks Timma.

     [+] [-]

, 2023-08-30 02:29, pirms 2 gadiem
Viss ir izcili! Latvija, ar saviem 2 miljoniem iedzīvotāju paņem bronzu hoķī, tiek pasaulē!!!! Top 16 basketbolā, 2004 tikām EČ futbolā un nospēlējām 0:0 ar Vāciju! Citām tik mazām valstīm sapņos rādās būt augstā līmenī 3 top sporta veidu kategorijā. Par tenisu nerunāšu, grand slam Ostapenko, Gulbja panākumi! Vienīgā mazā valsts, kas ar mums konkurē visos sporta veidos ir Slovēnija.

  -1 [+] [-]

, 2023-08-30 03:52, pirms 2 gadiem
Daudz spēka tika atstāts uz Francijas spēli. Tagad gan kalendārs parocīgs mūsējiem, jāizmanto tas, jāizgułas labi un visas iespējas uzvarēt spāńus.

     [+] [-]

, 2023-08-30 07:28, pirms 2 gadiem
chr1sT_v2 rakstīja: Viss ir izcili! Latvija, ar saviem 2 miljoniem iedzīvotāju paņem bronzu hoķī, tiek pasaulē!!!! Top 16 basketbolā, 2004 tikām EČ futbolā un nospēlējām 0:0 ar Vāciju! Citām tik mazām valstīm sapņos rādās būt augstā līmenī 3 top sporta veidu kategorijā. Par tenisu nerunāšu, grand slam Ostapenko, Gulbja panākumi! Vienīgā mazā valsts, kas ar mums konkurē visos sporta veidos ir Slovēnija.
Islande, Melnkalne? Islande pat basī re kā pacēlusies...

  +1 [+] [-]

, 2023-08-30 09:12, pirms 2 gadiem
Godam cīnījās mūsu basketbolisti.
Bet , ka bez centriem, ar tik īsu sastāvu līdzvērtīgi nospēlēt līdz spēles beigām būs grūti, tas bija skaidrs pirms spēles. Es prognozēju draugu derībās, ka būs mīnuss 15-20, nedaudz kļūdījos. Protams, ka spēlētājiem, treneriem katrā spēlē jānoskaņojas uz maksimālo , bet nemaz nerunājot par ierindas faniem, arī vairāki basketbola speci, komentētāji pirms mača izteicās ar bravūru- nekas sevišķs tā Kanāda nav, jācīnās un būs uzvara. Realitātes sajūtai jābūt. Latvija praktiski palikusi bez centriem, rotācijā reāli spēlē 8 basketbolisti. Bankī mīlulis Čavars pagaidām neko nerāda, Strautiņš tiek minimāli izmantots un arī nav vilcējs. Turklāt Latvijai nav neviens stabils metējs, kurš pat vienatnē var uztaisīt rezultātu. Pašreizējā Kanādas izlase ir spēcīgāka. Jāpaslavē Bankī , ka viņš komandai ieaudzinājis cīnītāja garu un tā var ieķerties teju gandrīz katrā spēlē. Gods un slava pār uzvaru pret Franciju, bet ja godīgi Francija tomēr izlaida uzvaru no rokām, laikam par agru noticēja uzvarai, bišķi nenovērteja latviešu cīnītāja raksturu. Agrākos gados pie Bagatska, Vecvagara Latvijai bieži tā gadījās, ka praktiski uzvarētas spēles galotnē zaudēja, pie Banki no šis slimības esam tikuši vaļā. Bet blakus uzslavām, nav jāvairās no kāda neērta jautājuma treneriem, mūsu sporta žurnālisti šajā ziņā ir uz mutes krituši. Pirmkārt par centriem. Kad bija aizdomas , ka Porziņgis nespēlēs, kāpēc nepiesaistīja komandā vēļ kādu centru. Kas ir ar Mārtiņu Meieri, kāpēc viņš tika ignorēts, varbūt vēl kāds cits? Patlaban Čavars un arī Strautiņš savu lietderību nav pierādījuši. Atvainojos, ja būšu kļūdījies un pret Spāniju un Brazīliju šie vīri rādīs klasi.
Jā , ir padarīts liels darbs, paveikts pat brīnums uzveicot Franciju, paldies Banki, esam tikuši uz olimpisko kvalifikāciju, bet patlaban , kad esam viena no retajām komandām, kas palikusi bez centriem, traumu dēļ izkritis Dairis un ja vēl nekrīt trejači, tad būs grūti pieveikt vēl kādu no pasaules grandiem.
Bet atliek cerēt uz vēl kādu brīnumu!

     [+] [-]

, 2023-08-30 09:26, pirms 2 gadiem
Mejeris Leimanis, Timma būtu vairāk noderējis par dažiem , kurus Bankī paņēma.

     [+] [-]

, 2023-08-30 09:43, pirms 2 gadiem
Spaniard rakstīja: Banki padzīt uz Itāliju, vietā ielikt Mārtiņu Gulbi un uz EČ paņemt Jāni Timmu, Pinni, Freimani un Ernestu Kalvi.
Vai tas ir tas pats Mārtiņš Gulbis, kura vadībā Latvijas sieviešu basketbola izlase nekvalificējās 2021.gada Eiropas čempionātam????
Jā, labs variants!!

     [+] [-]

, 2023-08-30 10:16, pirms 2 gadiem
Šobrīd Banki bija (ir) Labākais variants Latvijas izlasei! Bet viņš tāpat kā jebkurš kādu rezi var kļūdīties, par sastāva izvēli, rotāciju, viņam kā gandrīz katram trenerim ir savi mīluļi un arī tādi, kurus viņš neredz.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2023-08-30 11:46, pirms 2 gadiem
Pirmajā ceturtdaļā tik ļoti uz nerviem krita ta lecīgā komentētaju attieksme par kanādiešu no.irsanu, ka mazā Latvija apspēlē lielo zvaigžņoto nba sastāvua Kanādu, ka izslēdzu skaņu ieslēdzu mūziku un ta bildi normāli skatījos.
Pēctam trešās ceturtdaļas pusē ieslēdzu skaņu atpakaļ un nu jau komentētaji pieklusuši un normāli-piezemēti un respektabli komentēja.

Varbūt vajadzētu šos komentētājus atlaist, ka ļauj vaļu savām emocijām nevis normāli komentē?!??

Jo Kanāda trešajā trešdaļā parādija, kāpēc viņa ir 'zvaigšņota' kamēr mums pūlveris bija izšauts pirmā puslaika gaitā, otrajā puslaikā- kājas smagas no tā sākam luņot, sakām kļūdīties un Kanādieši kuriem cits spēka resurss, mūs vienkarsi noskrēja, kā tādus sētas puišus...

Tiesi tāpēc viņi ir cits kalibrs un apspēlēt visas spēles garumā mums viņus ir nereāli.
Tas, ka spridzini 1. ceturtdaļā tas nenosaka spēles gala rezultātu...

     [+] [-]

, 2023-08-30 12:38, pirms 2 gadiem
Kurgans rakstīja: Pirmajā ceturtdaļā tik ļoti uz nerviem krita ta lecīgā komentētaju attieksme par kanādiešu no.irsanu, ka mazā Latvija apspēlē lielo zvaigžņoto nba sastāvua Kanādu, ka izslēdzu skaņu ieslēdzu mūziku un ta bildi normāli skatījos.
Pēctam trešās ceturtdaļas pusē ieslēdzu skaņu atpakaļ un nu jau komentētaji pieklusuši un normāli-piezemēti un respektabli komentēja.

Varbūt vajadzētu šos komentētājus atlaist, ka ļauj vaļu savām emocijām nevis normāli komentē?!??

Jo Kanāda trešajā trešdaļā parādija, kāpēc viņa ir 'zvaigšņota' kamēr mums pūlveris bija izšauts pirmā puslaika gaitā, otrajā puslaikā- kājas smagas no tā sākam luņot, sakām kļūdīties un Kanādieši kuriem cits spēka resurss, mūs vienkarsi noskrēja, kā tādus sētas puišus...

Tiesi tāpēc viņi ir cits kalibrs un apspēlēt visas spēles garumā mums viņus ir nereāli.
Tas, ka spridzini 1. ceturtdaļā tas nenosaka spēles gala rezultātu...
Piekrītu, mūsu komentētāji, sporta žurnālisti, pat daudzi it kā zinoši treneri reizēm jau smieklīgi kļūst - tā bravūra, citu komandu nolikšana, nu tik visus sitīsim. . .

     [+] [-]

, 2023-08-30 18:22, pirms 2 gadiem
Brīnos kad 2 cet. kad abas komandas bija savākušas piezīmju normu Can izmantoja mest sodus(meta diezgan krāmīgi) mēs tikai puļijām,neviens nelauzās uz apakšu nespēlēja kaulā.žēl,ka satāvs tāds paplicināts.Pret spāņiem būs grūti,ja no paša sākuma neuzspiedīsim viņus.