Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3027, Did:0, useCase: 3
Autors: Māris Noviks

Gražulis izrēķinās ar itāliešiem, Latvija spēlēs par piekto vietu

Gražulis izrēķinās ar itāliešiem, Latvija spēlēs par piekto vietu
Andrejs Gražulis un Marko Spisu 2023. gada 7. septembrī. Foto: FIBA

Latvijas vīriešu basketbola valstsvienība ceturtdien, 7. septembrī, Manilā uzvarēja Itāliju ar 87:82. Andrejs Gražulis izcēlās ar 28 punktiem, tai skaitā iemeta visus trīs tālmetienus. Sestdien spēle par piekto vietu pret Lietuvas un Slovēnijas pāra uzvarētāju.

“Trīs zvaigznes” trešdien aizvadīja pirmo no trīs cīņām “Mall of Asia” arēnā, Pasaules kausa ceturtdaļfinālā zaudējot Vācijai ar 79:81. Divdesmit divas stundas vēlāk vīri atkal devās laukumā, pirmo reizi turnīrā nospēlējot divas spēles divās dienās.

Vīriešu valstsvienība izcīnīja piekto uzvaru Pasaules kausā, kļūstot par turnīra labāko debitanti. Turcijas basketbolisti 2002. gadā ASV ar bilanci 4-4 finišēja devītajā vietā. Ronena Ginzburga trenētā Čehija 2019. gadā Ķīnā ar uzvaru un zaudējumu attiecību 4-4 ierindojās sestajā vietā.

Debitantu rezultāti Pasaules kausā

GadsDebitanti
1950Argentīna 6-0 | ASV 5-1
1954Filipīnas 6-3
1959Padomju Savienība 7-2 | Bulgārija 5-4
1970Kuba 6-2
1994Horvātija 7-1 | Krievija 6-2 | Vācija 5-3
1998Serbija un Melnkalne 8-1 | Lietuva 5-4
2010Serbija 6-3

Latvija un Itālija tikās piecpadsmito reizi. Uzvaru un zaudējumu attiecība kļuvusi 6-9 itāliešu labā (Pasaules kausā 1-0, Eiropas čempionātā 1-2, EČ kvalifikācijā 2-2, Olimpisko spēļu kvalifikācijā 0-1, pārbaudes spēlēs 2-4).

Latvija turpina cīņu par Parīzi un 2024. gada 2.-7. jūlijā piedalīsies olimpiskās kvalifikācijas cīņās. Divdesmit četras komandas tiks sadalītas četrās grupās pa sešām vienībām katrā, aizvadot četrus kvalifikācijas turnīrus. Olimpiskajām spēlēm kvalificēsies tikai grupu uzvarētājas.

OS kvalifikācijas dalībnieces (24 no 24): Latvija, Lietuva, Itālija, Slovēnija, Jaunzēlande, Puertoriko, Ēģipte, Melnkalne, Grieķija, Gruzija, Spānija, Somija, Dominikānas Republika, Brazīlija, Meksika, Filipīnas, Libāna, Angola, Kotdivuāra; Horvātija, Polija, Bahamu salas, Bahreina, Kamerūna.

Starta piecinieki

Itālija: Spisu, Tonuts, Datome, Polonāra, Melli
Latvija: Zoriks, Šķēle, Rodions Kurucs, Šmits, Gražulis

Itāliešiem trešdien bija brīvdiena un, neraugoties uz Simones Fontekio nespēlēšanu, pirmajā ceturtdaļā viņi labāk koncentrējās spēlei. “Squadra Azzurra” labi realizēja brīvos metienus, trāpot piecus no pirmajiem septiņiem tālmetieniem. “Apenīnu Jēzus” – Luidži Datome – iemeta trīs no pirmajiem četriem trīspunktu metieniem, panākot savai komandai 13 punktu pārsvaru – 10:23. Latvijas rindās ar pieciem punktiem atbildēja Aigars Šķēle, bet Artūrs Žagars pirmo reizi laukumā devās astotās minūtes beigās. Saspēles vadītājs palīdzēja izraustīt itāliešu aizsardzību, turklāt ceturtdaļas pēdējās sekundēs iesāka izspēli līdz Rolandam Šmitam, kurš realizēja otro trīspunktu metienu – 18:26.

Alesandro Pajola uz brīdi atjaunoja divciparu pārsvaru, taču latvieši atbildēja ar diviem tālmetieniem. Pirmais izcēlās Andrejs Gražulis, viņam sekoja Artūrs Kurucs – 24:29. Piecpadsmitajā minūtē izdevās arī pirmā ātrā pāreja – Itālijas “basketbola pases” īpašnieks Artūrs Strautiņš guva divus punktus pēc Dāvja Bertāna piespēles (28:34). Spēles tempa paātrināšana apvienojumā ar Strautiņa un Gražuļa rezultatīvo spēli ļāva samazināt starpību līdz diviem punktiem – 36:38, liekot Džanmarko Poceko izmantot minūtes pārtraukumu. “Koknesis” turpināja mest ar izcilu precizitāti, otrajā ceturtdaļā sakrājot 15 punktus, tostarp 6,0 sekundes pirms pārtraukuma izceļoties ar 2+1 gājienu – 46:42!

Izrāviens turpinājās arī trešās ceturtdaļas sākumā. Artūrs Žagars iemeta divus tālmetienus pēc kārtas, panākot 10 punktu pārsvaru – 52:42. Divdesmit trešās minūtes beigās pēc vēl četriem Gražuļa punktiem Latvijai bija jau plus četrpadsmit – 58:44. Itālieši atguvās, pēc pāris pārķertām bumbām un vairākām izprovocētām piezīmēm veicot 0:9 izrāvienu – 58:53. Pēc izrāvieniem cīņā iegāja līdzīgākā gultnē, taču pusstundas beigas piederēja latviešiem. Žagars labi sameklēja partnerus, Aigaram Šķēlem un Andrejam Gražulim atjaunojot septiņu punktu pārsvaru – 67:60.

Andrejs Gražulis jau trešajā ceturtdaļā laboja personīgo rekordu valstsvienībā, sakrājot 23 punktus. “Koknesis” nenomierinājās arī turpmāk – īpaši pēc tam, kad Marko Spisu tālmetiens 41,1 sekundi pirms pamatlaika beigām samazināja starpību līdz diviem punktiem (84:82). Latvija izmantoja minūtes pārtraukumu, pacietīgi spēlēja ar bumbu, kamēr tā nonāca pie spēles rezultatīvākā vīra. Gražulis aukstasinīgi realizēja trīspunktu metienu, nosakot gala rezultātu – 87:82! Itālieši vairāk nespēja gūt punktus, kamēr latvieši sestdien cīnīsies par piekto vietu.



Pasaules kausa 1/2 fināls par piekto vietu, 7. septembris, Mall of Asia arena

Itālija – Latvija 82:87 (26:18, 16:28, 18:21, 22:20)
Itālija: Datome 20 (2p 3/3, 3p 4/7, 1p 2/2; eff 17), Melli 11 (2p 4/6, 3p 1/2, 1p 0/2; 9ab, 4rp, eff 16), Tonuts 11 (2p 4/7, 3p 0/4, 1p 3/3), Spisu 10 (2p 0/1, 3p 3/4, 1p 1/1; 7rp, eff 19), Procida 8, Riki 8, Pajola 5, Polonāra 4, Spanjolo 4, Diufs 1, Severīni; Fontekio. Treneris Džanmarko Poceko.
Latvija: Gražulis 28 (2p 9/10, 3p 3/3, 1p 1/1; 6ab, +9, eff 36), Šķēle 12 (2p 3/4, 3p 2/2; 4ab, 9rp, +9, eff 24), Žagars 10 (2p 2/5, 3p 2/5; 6rp, +10, eff 7), Dāvis Bertāns 9 (2p 1/1, 3p 2/6, 1p 1/1; 5ab, eff 10), Artūrs Kurucs 9 (3p 3/4, 2rp, eff 11), Strautiņš 7, Šmits 6 (3p 2/4), Rodions Kurucs 4, Zoriks 2; Dairis Bertāns, Čavars, Pasečņiks. Treneris Luka Banki.
Tiesneši: Ademir Zurapovič (Bosnija), Takaki Kato (Japāna), Blanca Burns (ASV).

Statistika. Itālija 82, Latvija 87

Metieni no spēles: 30/65 vs 35/59
2p: 19/33 vs 20/28
3p: 11/32 vs 15/31
1p: 11/18 vs 2/4
AB: 34 (14/20) vs 26 (4/22)
RP: 21 vs 26
Kļ.: 12 vs 14
PB: 9 vs 7
BM: 1 vs 3
Personiskās piezīmes: 15 vs 22
Punkti pēc kļūdām: 20 vs 10
Punkti ātrajos izrāvienos: 15 vs 12
Otrās iespējas punkti: 14 vs 5
Punkti soda laukumā: 34 vs 36
Starta piecinieki: 56 vs 52
Rezerves: 26 vs 35

Vīriešu valstsvienība 2023. gada 7. septembrī

#SpēlētājsPoz.Dz.gadsAugumsKlubs 2022/2023SpēlesPunkti
00Rodions KurucsF1998207Strasbourg (Francija)22130
8Dāvis BertānsF1992207Dallas Mavericks (NBA)61576
9Dairis BertānsSG1989193Sevilla Baloncensto (Spānija)1381322
11Rolands ŠmitsPF1995207Žalgiris (Lietuva)49363
12Artūrs StrautiņšSF1998198Reggio Emilia (Itālija)26109
18Klāvs ČavarsC1996205Start Lublin (Polija)37166
21Aigars ŠķēleG1992193BM Stal Ostrow (Polija)58361
24Andrejs GražulisPF1993202Aquila Basket (Itālija)57429
32Anžejs PasečņiksC1995216Sevilla Baloncesto (Spānija)27212
47Artūrs KurucsG2000192Baskonia (Spānija)26131
55Artūrs ŽagarsPG2000190Nevežys (Lietuva)20188
66Kristers ZoriksPG1998195VEF Rīga32233

Galvenais treneris: Luka Banki (Strasbourg).
Treneri: Jānis Gailītis (VEF), Artūrs Visockis-Rubenis (Liepāja).
Brīvprātīgie treneri: Gints Fogels, Mārcis Jakovičs, Česlavs Mateikovičs, Žanis Peiners, Uldis Švēde
Vingruma treneris: Oskars Ernšteins (VEF).
Ārsts/Medicīnas personāla vadītājs: Mārtiņš Pulveris (VEF).
Fizioterapijas nodaļas vadītājs: Massimo Simoneta (Itālija).
Fizioterapeiti: Eduards Vēveris
Treneris/fizioterapeits: Ivars Ikstens
Masieris: Ansis Biedris
Menedžeris: Dāvis Folkmanis-Eglītis.
Vīriešu izlašu direktors: Emīls Toms

Noderīgas saites:

PK 2023 JAUNUMI
PK 2023 KALENDĀRS UN REZULTĀTI
PK 2023 TURNĪRA TABULAS
PK 2023 PROGNOŽU SPĒLE
SKATIES SPĒLES KLĀTIENĒ “OLYBET” SPORTA BĀROS


, 2023-09-07 13:30, pirms 2 gadiem
Man, protams, ļoti patīk Rodiona motors, bet tā sūdzēšanās un tēlošana - puse no Dončiča, ar desmito daļu no basketbola prasmēm.

Šmits un Dāvis nekādi pēc vakardienas, bet par Gražuli - pulveris nevar būt sausāks!!
, 2023-09-07 13:32, pirms 2 gadiem
pēc krišanas nāk zole
, 2023-09-07 13:33, pirms 2 gadiem
Liels prieks par mūsējiem, pēc vakardienas tas bija izaicinājums savākties fiziski un mentāli. Malači, Gražulis monstrs!
, 2023-09-07 13:33, pirms 2 gadiem
Kārtējo reiz puiki parādīja raxturu un īpaši baigas nospēlēja pārliecinoši, spējot mentāli un fiziski saņemties pēc vakardienas! Gražulis - lielisks!
Slēpts komentārs: Real Rebel
Slēpts komentārs: Nemazgājos
, 2023-09-07 13:33, pirms 2 gadiem
asinsdesa rakstīja: Man, protams, ļoti patīk Rodiona motors, bet tā sūdzēšanās un tēlošana - puse no Dončiča, ar desmito daļu no basketbola prasmēm.

Šmits un Dāvis nekādi pēc vakardienas, bet par Gražuli - pulveris nevar būt sausāks!!
Es brīnos, ka šajā turnīrā vēl nav tehnisko norāvis, bieži vien ir bļāvis tiesnešu virzienā
, 2023-09-07 13:34, pirms 2 gadiem
izraktenis rakstīja: pēc krišanas nāk zole
šitā nu nebija nekāda zole...bet patīkami, ka mūsējie uzlaboja garīgo mums un, protams, sev.
, 2023-09-07 13:34, pirms 2 gadiem
Es pat teiktu, ka Gražulis ne mazāks turnīra vilcējs kā Žagars. Pēdejās divas spēles monstrs, bet vispār turnīrā stabili savu darbu ir darījis. Angļu komentētāji šajā spēlē iesauca par The Emperor!
Slēpts komentārs: Nemazgājos
, 2023-09-07 13:34, pirms 2 gadiem
Banki vietā bišķi nikns būtu par brīžiem paviršo aizsardzību, bet nu labi, ka beidzās kā beidzās.
, 2023-09-07 13:34, pirms 2 gadiem
Malac`i !!!
, 2023-09-07 13:34, pirms 2 gadiem
BABY JOKIC!!!
, 2023-09-07 13:34, pirms 2 gadiem
Par LIELU LATVIJU !!!
❤❤🤍❤❤
, 2023-09-07 13:35, pirms 2 gadiem
BenSimmonsBall rakstīja: Es pat teiktu, ka Gražulis ne mazāks turnīra vilcējs kā Žagars. Pēdejās divas spēles monstrs, bet vispār turnīrā stabili savu darbu ir darījis. Angļu komentētāji šajā spēlē iesauca par The Emperor!
jā, Fiba Davis un Emperor Grazulis...šie tur šodien ar bišķ tādi atslābuši bij komentējot
Slēpts komentārs: Trakais kāmis
, 2023-09-07 13:35, pirms 2 gadiem
BenSimmonsBall rakstīja: Es pat teiktu, ka Gražulis ne mazāks turnīra vilcējs kā Žagars. Pēdejās divas spēles monstrs, bet vispār turnīrā stabili savu darbu ir darījis. Angļu komentētāji šajā spēlē iesauca par The Emperor!
man šie komentētāji patīk daudz labāk, nekā tā sieviete, kas bija grupu turnīrā
Jeff van Gundy stilā ļoti bieži aizbrauca ārpus tēmas
, 2023-09-07 13:35, pirms 2 gadiem
gražulis mūsu izlasē turnīra lielākā pārsteiguma autors personīgi man
kādā nolūkā sastāvā ir čavars un anžejs
, 2023-09-07 13:35, pirms 2 gadiem
Malači. Lepojos.
, 2023-09-07 13:35, pirms 2 gadiem
Grūta izvēle par rītdienu. Ar braļukām vienmēr interesanti, bet arī pelmenim gribētos parādī!
, 2023-09-07 13:36, pirms 2 gadiem
purva_velns rakstīja: gražulis mūsu izlasē turnīra lielākā pārsteiguma autors personīgi man
kādā nolūkā sastāvā ir čavars un anžejs
dvieļu padevēji
, 2023-09-07 13:36, pirms 2 gadiem
Nav ko pārmest par šķidro spēli. Uzvara paliek uzvara.
, 2023-09-07 13:36, pirms 2 gadiem
skatīties visu spēli- nervi neturēja. Par uzvaru prieks, bet lai visu to vērotu non stop režīmā - validolā iztērēt visu algu kaut kā negribas.
, 2023-09-07 13:37, pirms 2 gadiem
berimors rakstīja: Grūta izvēle par rītdienu. Ar braļukām vienmēr interesanti, bet arī pelmenim gribētos parādī!
Rīt jau nespēlēs!
Rīt būs pusfināli, bet spēlēs sestdien!
, 2023-09-07 13:37, pirms 2 gadiem
Angļu komentātori Gražulim iedeva iesauku Imperators!
Bet nu Gražulis ar Žagaru ir kausa lielākie atklājumi, zināju ka viņi var bet nebiju drošs ka var arī pret top spēlētājiem Eiropā un Pasaulē, bet VAR!
, 2023-09-07 13:37, pirms 2 gadiem
BenSimmonsBall rakstīja: Es pat teiktu, ka Gražulis ne mazāks turnīra vilcējs kā Žagars. Pēdejās divas spēles monstrs, bet vispār turnīrā stabili savu darbu ir darījis. Angļu komentētāji šajā spēlē iesauca par The Emperor!
Pedējās spēles pat vairāk velk
, 2023-09-07 13:37, pirms 2 gadiem
Gražulis pelna ļoti labu līgumu Eirolīgā. Prieks arī par Šķēli, atceramies, ka viņa izlaušanās sezonā lielajā basī bija Valmierā!
, 2023-09-07 13:37, pirms 2 gadiem
Lepnums par komandu, prieks par saņemšanos un, protams, apbrīnoju Gražuli par kārtējo lielisko sniegumu čempionātā! Kaut viņam karjerā vēl trāpītos kāds "varenāks" kumoss!
P.S. Ļoti slikti izskatījās Zoriks.
, 2023-09-07 13:38, pirms 2 gadiem
heh rakstīja: Angļu komentātori Gražulim iedeva iesauku Imperators!
Bet nu Gražulis ar Žagaru ir kausa lielākie atklājumi, zināju ka viņi var bet nebiju drošs ka var arī pret top spēlētājiem pasaulē Eiropā un Pasaulē, bet VAR!
Gražulis jau iepriekš labi ir spēlējis izlases rindās, īsti lielam pārsteigumam nevajadzētu būt
, 2023-09-07 13:38, pirms 2 gadiem
Trakais kāmis rakstīja: Briesmīgākā spēle šajā čempī. Itāļi pilnīgi nekādi, bet mēs vienalga nevaram normāli pabeigt spēli. Bertāns psiho, Kurucs tāpat. Šmits pilnīgi ne pēc sevis. Paldies dievam mums ir Gražulis.
nu varbūt drusku piefiksē arī kopainu, emocionālo un fizisko fonu pēc vakardienas..nu tā, drusku paanalizē
, 2023-09-07 13:38, pirms 2 gadiem
Godīgi, nebiju gaidījis, ka pēc vakardienas spēs saņemties un paņemt itāļus, tas vēlreiz apliecina, ka esam KOMANDA!
, 2023-09-07 13:38, pirms 2 gadiem
pat pēc vakardienas mentāli un fiziski iztukšotie latvieši pārliecinoši labāki par itāļiem... jāatgādina, ka Itālija ir 60 miljonu valsts...
, 2023-09-07 13:38, pirms 2 gadiem
dinamoRIGA2000 rakstīja: Gražulis pelna ļoti labu līgumu Eirolīgā. Prieks arī par Šķēli, atceramies, ka viņa izlaušanās sezonā lielajā basī bija Valmierā!
Viņam jau ir līgums Itālijā 🤷
, 2023-09-07 13:39, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: Labs, kas.labi beidzas, cerams leiši pretī būs.

Bet nu ne īsti Žagars, R.Kurucs, Zoriks un īpaši Bertāns nebija mentāli gatavi spēlei
Žagars bija pietiekami gatavs, ko galīgi nevar teikt par Zoriku.
, 2023-09-07 13:39, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: Gražulis jau iepriekš labi ir spēlējis izlases rindās, īsti lielam pārsteigumam nevajadzētu būt
Šitas bija tikai labi?

11/12 no spēles ir tikai labi?
, 2023-09-07 13:40, pirms 2 gadiem
Super, super, super, pat pilnīgi iztukšojušies apgāja atpūtušos Itāliju.

Par katru PK spēli ļoti labus reitinga punktus dala, kā nevienā citā turnīrā, par kvaļiem nerunājot, izdevība noteikti jāizmanto. Nākotnē noderēs.
, 2023-09-07 13:40, pirms 2 gadiem
un mums vēl nespēlē 4 no 5 pamatsastāva spēlētājiem...
Slēpts komentārs: Real Rebel
, 2023-09-07 13:41, pirms 2 gadiem
datmons rakstīja: Šitas bija tikai labi?

11/12 no spēles ir tikai labi?
Tu lasīt iemācies, es nekur neteicu par viņa šis dienas spēli
, 2023-09-07 13:42, pirms 2 gadiem
Ja es pareizi sapratu tad Latvijai tagad ir visvairāk uzvaru kā Pasaules kausa debitantei, pirms tam bija 4 uzvaras a mums jau 5as un varbūt 6as
, 2023-09-07 13:42, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tu lasīt iemācies, es nekur neteicu par viņa šis dienas spēli
Teici, ka Gražula spēle nav pārsteigums!
, 2023-09-07 13:42, pirms 2 gadiem
Lexxx rakstīja: Gražulis, abi Kuruci, Zoriks, Žagars - labs cēliens un garantēta starptautiskā atpazīstamība. Kāpēc iepriekšējā spēlē Banki nelaida laukumā Andžeju, tā arī nesaprotu. Bet visa komanda grauž basketbola laukumu, uzsit pieredzi un, tiekot Olimpiskajās spēlēs, parādīs, uz ko Latvija ir spējīga. Līdz tam laikam gan Strēlnieks, gan Lomažs būs atkal veseli. Par KP ... labāk neizteikšos. Komercija pāri visam, nu lai tā būtu. Kam nauda, kam cieņa.
tīri sakarīgi veicās tev ar šī komentāra rakstīšanu līdz beigās visu tomēr nolēji podā...
, 2023-09-07 13:43, pirms 2 gadiem
Lexxx rakstīja: Gražulis, abi Kuruci, Zoriks, Žagars - labs cēliens un garantēta starptautiskā atpazīstamība. Kāpēc iepriekšējā spēlē Banki nelaida laukumā Andžeju, tā arī nesaprotu. Bet visa komanda grauž basketbola laukumu, uzsit pieredzi un, tiekot Olimpiskajās spēlēs, parādīs, uz ko Latvija ir spējīga. Līdz tam laikam gan Strēlnieks, gan Lomažs būs atkal veseli. Par KP ... labāk neizteikšos. Komercija pāri visam, nu lai tā būtu. Kam nauda, kam cieņa.
Viņi visi ir atpazīstami, vienīgi Žagars sevi atpakaļ iecēla tur, kur viņam jābūt. Viņi visi vai nu spēlē, vai spēlēs labos turnīros, viņi nebija nezināmi Eiropas basī
, 2023-09-07 13:43, pirms 2 gadiem
Lexxx rakstīja: Gražulis, abi Kuruci, Zoriks, Žagars - labs cēliens un garantēta starptautiskā atpazīstamība. Kāpēc iepriekšējā spēlē Banki nelaida laukumā Andžeju, tā arī nesaprotu. Bet visa komanda grauž basketbola laukumu, uzsit pieredzi un, tiekot Olimpiskajās spēlēs, parādīs, uz ko Latvija ir spējīga. Līdz tam laikam gan Strēlnieks, gan Lomažs būs atkal veseli. Par KP ... labāk neizteikšos. Komercija pāri visam, nu lai tā būtu. Kam nauda, kam cieņa.
Varbūt tāpēc ka mums nav tāda Andžeja, mums ir Anžejs Pasečņiks. Cik var nespēt uzrakstīt savu spēlētāju vārdus korekti...
, 2023-09-07 13:44, pirms 2 gadiem
Gražulis - when he locks you in, it's over xD
, 2023-09-07 13:44, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: Viņam jau ir līgums Itālijā 🤷
Problēma izpirkt?
, 2023-09-07 13:44, pirms 2 gadiem
disciplīns rakstīja: Liels prieks par mūsējiem, pēc vakardienas tas bija izaicinājums savākties fiziski un mentāli. Malači, Gražulis monstrs!
Gražulis, abi Kuruci, Zoriks, Žagars - labs cēliens un garantēta starptautiskā atpazīstamība. Kāpēc iepriekšējā spēlē Banki nelaida laukumā Anžeju, tā arī nesaprotu. Bet visa komanda grauž basketbola laukumu, uzsit pieredzi un, tiekot Olimpiskajās spēlēs, parādīs, uz ko Latvija ir spējīga. Varbūt Timma atdzīvosies, noteikti Šmits un Čavars būs augstākajā līmenī. Arī Šķēle būs labāks. Par Meijeri arī nevajag aizmirst. Strautiņš pie grieķiem arī varētu paaugties. Līdz tam laikam gan Strēlnieks, gan Lomažs būs atkal veseli. Par KP ... labāk neizteikšos. Komercija pāri visam, nu lai tā būtu. Kam nauda, kam cieņa.
, 2023-09-07 13:44, pirms 2 gadiem
datmons rakstīja: Teici, ka Gražula spēle nav pārsteigums!
Tas ir pavisam cits nekā Tu rakstīji. Es teicu, ka Gražulis ir labi arī iepriekš izlasē spēlējis. Es zināju, ko no viņa gaidīt, tomēr ir gan LV, gan ārzemēs sevi labi pieteicis
, 2023-09-07 13:44, pirms 2 gadiem
asinsdesa rakstīja: man šie komentētāji patīk daudz labāk, nekā tā sieviete, kas bija grupu turnīrā
Jeff van Gundy stilā ļoti bieži aizbrauca ārpus tēmas
Tu domā sievieti, kas katrā otrajā teikumā saka "How about that?"
, 2023-09-07 13:45, pirms 2 gadiem
Pēc vakardienas zaudējuma liels rūgtums , bet vēl lielāks būtu ja šodien zaudētu .
Paldies šodienas varonim Andrejam un visai komandai !
, 2023-09-07 13:45, pirms 2 gadiem
Gražulis labākais.
, 2023-09-07 13:45, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tas ir pavisam cits nekā Tu rakstīji. Es teicu, ka Gražulis ir labi arī iepriekš izlasē spēlējis. Es zināju, ko no viņa gaidīt, tomēr ir gan LV, gan ārzemēs sevi labi pieteicis
Latvijas izlase šokā, Itālijas izlases spēlētāji šokā, bet viens jau zināja ko gaidīt
, 2023-09-07 13:45, pirms 2 gadiem
dinamoRIGA2000 rakstīja: Problēma izpirkt?
Maza iespēja uz to
, 2023-09-07 13:46, pirms 2 gadiem
datmons rakstīja: Latvijas izlase šokā, Itālijas izlases spēlētāji šokā, bet viens jau zināja ko gaidīt
No kā šokā? Ir pārsteigums, bet ne šoks un es saku par.labo speli nevis pārsteigumu
, 2023-09-07 13:47, pirms 2 gadiem
Labi, tagad ir laiks savākties un nofokusēties uz sestdienas spēli. Tur vairs šādas paviršības un sūdzēšanās nevar būt

Paldies Gražulim un co!
, 2023-09-07 13:48, pirms 2 gadiem
aloizs rakstīja: Godīgi, nebiju gaidījis, ka pēc vakardienas spēs saņemties un paņemt itāļus, tas vēlreiz apliecina, ka esam KOMANDA!
Jā, komanda un mums ir Treneris ar lielo burtu 👍❗️
, 2023-09-07 13:48, pirms 2 gadiem
Izcili mūsu izlasei ir raksturs,pēc spēles sākuma likās,ka vīri vēl ir vakardienas spēlē,bet spēja salauzt Itāliju,un Latvija ir top6 padaules čempionātā 😀
Ļoti ceru,ka sestdien būs baltijas duelis !!!
, 2023-09-07 13:49, pirms 2 gadiem
dinamoRIGA2000 rakstīja: Gražulis pelna ļoti labu līgumu Eirolīgā. Prieks arī par Šķēli, atceramies, ka viņa izlaušanās sezonā lielajā basī bija Valmierā!
Šķēle beigās raini laida. Paliek 8 sekundes, tas apstājas un neskrien uz grozu..... Kur tāds murgs redzēts???? Spēle vēl nav beigusies, itāļi to rādīja.
, 2023-09-07 13:50, pirms 2 gadiem
RobertsK rakstīja: Žagars bija pietiekami gatavs, ko galīgi nevar teikt par Zoriku.
Zoriks pārsteigums...... ļoti vājš.....
, 2023-09-07 13:50, pirms 2 gadiem
Šī spēle vēlreiz pierāda, kāds ir mūsu izlases līmenis šajā turnīrā. Varēja redzēt, ka itāļi grib vairāk šo uzvaru, mūsējiem bija mazāk laika atpūtai, spēle totāli nevedās, un tik un tā pēc tik smaga zaudējuma izskatījās, ka mūsējie spēlē kā kaķis ar peli, ja vajadzēs, nedaudz piespiedīsim, un itāļi uzreiz pajuka. Tie ir itāļi gandrīz labākajā sastāvā, nevis kaut kādi pienapuikas.
, 2023-09-07 13:51, pirms 2 gadiem
esart rakstīja: Tu domā sievieti, kas katrā otrajā teikumā saka "How about that?"
sieviete, kura visu laiku saka "How about that?" ir gatava uz visu, turklāt ne vienu reizi vien.
, 2023-09-07 13:51, pirms 2 gadiem
Sestdien Latvija-Lietuva !
, 2023-09-07 13:54, pirms 2 gadiem
gunnars rakstīja: Zoriks pārsteigums...... ļoti vājš.....
Pēc vienas spēles spried? Čempis kopumā labs viņam. Labākais defs mazajā galā, bet izskatās, ka traumu atsvaidzināja
, 2023-09-07 13:55, pirms 2 gadiem
Labi ka nesspēlēja Fontekio
, 2023-09-07 13:55, pirms 2 gadiem
Latvis rakstīja: un mums vēl nespēlē 4 no 5 pamatsastāva spēlētājiem...
kuri ir tie 4?
, 2023-09-07 13:57, pirms 2 gadiem
Imperators Gražulis, šo vīru ne mazāk jācilā kā Žagaru.
, 2023-09-07 13:58, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: Pēc vienas spēles spried? Čempis kopumā labs viņam. Labākais defs mazajā galā, bet izskatās, ka traumu atsvaidzināja
Labākais defs mazajā galā ir A.Kurucs. Taču kopumā turnīrs Zorikam labs, piekrītu.
, 2023-09-07 13:59, pirms 2 gadiem
Gražulis man atgādina bijušo NBA spēlētāju Karlu Melounu, kam bija iesauka Pastnieks.
Bumba precīzi tiek nogādāta pēc adreses
, 2023-09-07 13:59, pirms 2 gadiem
Sodien nelaizot laukuma Cavaru,Banki netiesi atzina kludu,panemot vinu izlase..
, 2023-09-07 14:02, pirms 2 gadiem
Kas ar FIBA rangu? Būsim Top20? Vai Top15 arī spīd?
, 2023-09-07 14:02, pirms 2 gadiem
rneilands rakstīja: Sodien nelaizot laukuma Cavaru,Banki netiesi atzina kludu,panemot vinu izlase..
Tā nebija kļūda, bet pateiciba par visām 12 spēlēm, kurās piedalījās(vienīgais)- 11 no tām arī gūstot punktus!
, 2023-09-07 14:03, pirms 2 gadiem
purva_velns rakstīja: gražulis mūsu izlasē turnīra lielākā pārsteiguma autors personīgi man
kādā nolūkā sastāvā ir čavars un anžejs
Žēl, ka Gražulim, laikam ir jau līgums.
''Cavara vietā biaj jābūt Meijerim, bet tas Anžejam, huļi., laikam trauma. Labāk tad būtu Sedakovs.
, 2023-09-07 14:03, pirms 2 gadiem
RobertsK rakstīja: Labākais defs mazajā galā ir A.Kurucs. Taču kopumā turnīrs Zorikam labs, piekrītu.
Kurucam, jā, arī labs defs, bet turnīrā diezgan mēdza pazust svičos, lai gan tas katram gadījās. Tik šķiet, ka Zorikam pērnas sezonas trauma atpakaļ ir, jo pēc tās potītes pagriešanas saka sliktāk spēlēt, tas pērnajā sezonā izteikti bija
, 2023-09-07 14:04, pirms 2 gadiem
Porziņģis, Strēlnieks, Lomažs, Timma, Pasečņiks.
, 2023-09-07 14:04, pirms 2 gadiem
RobertsK rakstīja: Žagars bija pietiekami gatavs, ko galīgi nevar teikt par Zoriku.
Ar to arī atšķiras dažādu līmeņu spēlētāji, Gražulis bomba 💥💥💥
, 2023-09-07 14:04, pirms 2 gadiem
Baigie malači ka spēja savākties pēc vakardienas sāpīgā zaudējuma un izdarīt šodienas darbu. Bet tagad, ka tikai vēl nesanāk ar brāļiem un kaimiņiem spēlēt par 5.vietu...
, 2023-09-07 14:05, pirms 2 gadiem
Žagaru uz Bostonu par saspēles vadītāju.
, 2023-09-07 14:05, pirms 2 gadiem
datmons rakstīja: Tā nebija kļūda, bet pateiciba par visām 12 spēlēm, kurās piedalījās(vienīgais)- 11 no tām arī gūstot punktus!
Te Luka (ne Dončičs, bet Bankijs) kļūdījās izvēlē, bija jāņem Meijeris. Viņš pieredzējis ar garajām Škirmanta rokām aizsardzībā un uzbrukumā arī māk darboties.
, 2023-09-07 14:05, pirms 2 gadiem
pathfinder rakstīja: Porziņģis, Strēlnieks, Lomažs, Timma, Pasečņiks.
Pasačniks var Gražulim dvielīti padot, komandā ir jaunā ēra, Gražulis Žagars
, 2023-09-07 14:06, pirms 2 gadiem
rneilands rakstīja: Sodien nelaizot laukuma Cavaru,Banki netiesi atzina kludu,panemot vinu izlase..
Banki nav gaišreģis. Ja skatoties tikai no snieguma kvalifikācijā, Čavars izskatījās pat labāk par Gražuli, bet šajā turnīrā tā kā kaut ko nelabu apēdis. Nekāds spēles laiks gan viņam nesanāca, bet pilnīgi neko lietderīgu neizdevās izdarīt.
, 2023-09-07 14:06, pirms 2 gadiem
izraktenis rakstīja: pēc krišanas nāk zole
Mazā!
, 2023-09-07 14:07, pirms 2 gadiem
Atvainojos par nezināšanu bet kurš ir Koknesis?😁
, 2023-09-07 14:11, pirms 2 gadiem
[quote hiro1005]
Atvainojos par nezināšanu bet kurš ir Koknesis?😁

Viņš arī Kangars un Lāčplēsis.
, 2023-09-07 14:16, pirms 2 gadiem
virsraksts griež acīs ... labi, ka mums nav šajā turnīrā jāspēlē pret amerikāniešiem, somiešiem, zviedriešiem vai serbiešiem. Tikām galā ar itāļiem, labi, ka tā. Kas zin, varbut nākamajos turnīros būs jāspēlē ar angliešiem, poliešiem, vai pat igauniešiem ...
, 2023-09-07 14:17, pirms 2 gadiem
dinamoRIGA2000 rakstīja: Gražulis pelna ļoti labu līgumu Eirolīgā. Prieks arī par Šķēli, atceramies, ka viņa izlaušanās sezonā lielajā basī bija Valmierā!
Pats stulbākais un reizē arī smieklīgākais ir tas, ka pretī lielākā daļa ir spēlējusi vai spēlē NBA (tieši garie) - Melli, Hernangomesi, Yabuseles, Gobēri utt - ar ko tieši Gražulis ir sliktāks par lielāko daļu NBA garajiem (kas ir rezervisti)? Metiens ir, aizsardzībā labs, spēles izpratnē labs. Jā ir mazliet undersized, bet tas pats Garuba arī tāds ir... ar Šmitu līdzīgs stāts... būtu dzimuši ASV, sildītu soliņu NBA un pelnītu miljonus.
, 2023-09-07 14:18, pirms 2 gadiem
Bet tas, ka šajā spēlē atkal nespēlēja Anžejs un Čavars, tas drusku izbrīna jā...Anžejam varbūt tad tiešām tā trauma neprognozējami iespaidoja tomēr, jo nu varētu tak viņš pret Itāļiem būt palīgs un atpūtināt kādu. Varbūt, ja Gražulim tā neaizietu spēle, tad tiktu Anžejs laukumā. No otras puses, protams, atkal uzvara un nevienā brīdī nav pamats apšaubīt treneru izvēli spēlētāju jautājumā
, 2023-09-07 14:18, pirms 2 gadiem
Dzimmiy rakstīja: [quote hiro1005]
Atvainojos par nezināšanu bet kurš ir Koknesis?😁

Viņš arī Kangars un Lāčplēsis.
gribi teikt, ka viņš ir "three in one"?
, 2023-09-07 14:18, pirms 2 gadiem
Žagars izskatās pārguris un iztukšots tīri objektīvu iemeslu dēļ. Vēl viena spēle jānolauž un ir arī kas var aizvietot, ja nepieciešams.
Gražulis pieņem tik labi lēmumus uz laukuma, ka šķietami ikdienā viņš spēlētu Eirolīgā.
Nākamā spēle būs izcili smaga neatkarīgi no pretinieka. Lietuvas un Slovēnijas opcijas ir tas pats, kas pirms 1/4 fināla, kad bija Lietuvas vietā Vācija. Abi pretinieki stipri un favorīti pret mūsējiem.
Veiksmi nākamajā spēlē un visiem spēlētājiem vēlams saglabāt veselību klubu sezonai, lai var arī atstrādāt līgumus klubos, jo tur jau tā maize tiek pelnīta.
, 2023-09-07 14:19, pirms 2 gadiem
dinamoRIGA2000 rakstīja: Gražulis pelna ļoti labu līgumu Eirolīgā. Prieks arī par Šķēli, atceramies, ka viņa izlaušanās sezonā lielajā basī bija Valmierā!
Nē, Jūrmalā.
, 2023-09-07 14:21, pirms 2 gadiem
Vai tiešam neviens raksta autoram nevar pateikt, ka ir itāļi nevis itālieši?
Mums ir vieni no stulbākajiem žurnālistiem pasaulē! To esat jau pierādījuši, gadiem ilgi, par spīti cilvēku sašutumam kropļojuši latviešu valodu ar saviem kāšoniem un lāšoniem.
, 2023-09-07 14:36, pirms 2 gadiem
SashaBelijs rakstīja: Vai tiešam neviens raksta autoram nevar pateikt, ka ir itāļi nevis itālieši?
Mums ir vieni no stulbākajiem žurnālistiem pasaulē! To esat jau pierādījuši, gadiem ilgi, par spīti cilvēku sašutumam kropļojuši latviešu valodu ar saviem kāšoniem un lāšoniem.
par lāšoniem, kāšoniem un tavarišiem piekrītu pilnībā. Itālieši jau ir drusku mazāka kļūda, bet arī - jā, sen jau ir dotas no speciālistu puses rekomendācijas šajā gadījumā lietot - itāļi.
, 2023-09-07 14:37, pirms 2 gadiem
Divi jauni NBA spēlētāji - Gražulis un Žagars. Un lūdzu nepļūtījat, ka viņiem nav ko tur darīt, kaut kas mistisks vēl jāpierāda vai jānostiprinās - viņiem vienkārši jāspēlē NBA, kaut no beņķa dažas minūtes.
, 2023-09-07 14:38, pirms 2 gadiem
Latvis rakstīja: pat pēc vakardienas mentāli un fiziski iztukšotie latvieši pārliecinoši labāki par itāļiem... jāatgādina, ka Itālija ir 60 miljonu valsts...
Ja? Tad, kur šajā čempionātā ir Indija? Nedaudz kaitina tie populācijas salīdzinājumi. Kāda tam starpība? Uz laukuma iet 5 cilvēki nevis 60 miljoni.
, 2023-09-07 14:42, pirms 2 gadiem
SashaBelijs rakstīja: Vai tiešam neviens raksta autoram nevar pateikt, ka ir itāļi nevis itālieši?
Mums ir vieni no stulbākajiem žurnālistiem pasaulē! To esat jau pierādījuši, gadiem ilgi, par spīti cilvēku sašutumam kropļojuši latviešu valodu ar saviem kāšoniem un lāšoniem.
Vot nesaprotu šito domu gājienu - kāpēc vienā gadījumā tu baigais perfektais valodnieks un strikti iestājies par samērā nesenu jauninājumu "itāļi", bet nākamajā jautājumā tev neinteresē, kā ir pareizi.
Saprastu, ka neinteresētu abi.
, 2023-09-07 14:42, pirms 2 gadiem
cobham rakstīja: Divi jauni NBA spēlētāji - Gražulis un Žagars. Un lūdzu nepļūtījat, ka viņiem nav ko tur darīt, kaut kas mistisks vēl jāpierāda vai jānostiprinās - viņiem vienkārši jāspēlē NBA, kaut no beņķa dažas minūtes.
Gražulim jau 30. Tur maza iespēja. Lai gan pēc spēles kvalitātes. Viennozìmīgi. Žagars jau nu toĉna varētu. Žēl tikai, ka amerikāņi lobē savējos . Daudzi Europā varētu kaput NBA
, 2023-09-07 14:45, pirms 2 gadiem
Speciāli priekš SašasBaltā!
Itāļi-vēsturiski, indoeiropiešu cilšu grupa, kas pirmajā gadu tūkstotī pirms mūsu ēras apdzīvoja Apenīnu pussalu.
Itālieši-romāņu tauta, Itālijas pamatiedzīvotāji.
Kurš būtu pareizāks? Palasi avotus!!!
, 2023-09-07 14:47, pirms 2 gadiem
Gribētos, lai visiem čaļiem pēc šī čempja būtu labi klubi un atbilstošs atalgojums. Pat ja ne šozezon tad, vismaz, kad slēgs savus nākamos līgumus. Gražulis tik nenovērtēts, vienos vārtos salika Melli šodien- a Melli spēlē Eirolīgā, bet kur Kokneses spèkavīrs?
, 2023-09-07 14:52, pirms 2 gadiem
Uzvaras turpinās, paldies Komandai par pozitīvajām emocijām !
Leiši šūmējas,ka Andreja uzvārdu viņu komentētāji nepareizi izrunājot- uzsvars jāliekot uz otro zilbi,jo tas esot viņu nācijas uzvārds
, 2023-09-07 14:52, pirms 2 gadiem
neziniitis51 rakstīja: Speciāli priekš SašasBaltā!
Itāļi-vēsturiski, indoeiropiešu cilšu grupa, kas pirmajā gadu tūkstotī pirms mūsu ēras apdzīvoja Apenīnu pussalu.
Itālieši-romāņu tauta, Itālijas pamatiedzīvotāji.
Kurš būtu pareizāks? Palasi avotus!!!
Pareizi ir itāļi. Tas, ka tu iedevi definīcijas neko nemaina. Valodnieki vienojušies, ka Itālijas iedzīvotājus tagad saucam par itāļiem nevis itāliešiem.

https://www.valodaskonsultacijas.lv...
, 2023-09-07 14:57, pirms 2 gadiem
disciplīns rakstīja: par lāšoniem, kāšoniem un tavarišiem piekrītu pilnībā. Itālieši jau ir drusku mazāka kļūda, bet arī - jā, sen jau ir dotas no speciālistu puses rekomendācijas šajā gadījumā lietot - itāļi.
Varbūt vispirms tiekam galā ar to, ka lielākajai daļai cilvēku ir kaut kāda mistiska aizture un ne par ko nespēj no sevis izspiest "Anžejs". Viss tikai uz tupām asociācijām un to, "kā viņš domā, kā tam vārdam būtu jāskan", un ne par ko nespēj cilvēks iziet no tā robotisma un pateikt pareizi.
Principā jau tas pats ir ar to Lāšonu. Ne izrunāt tik diži grūti, nekas, zviedrs tiešām tā skan, kur problēma. Bet nē, galvā klemme. Vajag tā, kā ir iedomājies, vajag obligāti asociāciju ar mūsu valodas Larsonu, jo citādi tak smadzenes no pārpūles saplīsīs.
, 2023-09-07 15:00, pirms 2 gadiem
Viktorsm20 rakstīja: Sestdien Latvija-Lietuva !
Aizpis muti, visi grib pret Doncic spelet
, 2023-09-07 15:04, pirms 2 gadiem
Bet man šķiet, ka, atkal redzot šos itāļus, leiši kož pirkstos vēl vairāk, nekā mēs Nu priekš kam vajadzēja to uzvaru pret USA, nu priekš kam!??
Sarkanais paklājs bija izklāts, 1/4f Itālija, 1/2f Vācija, olimpiskā ceļazīme rokā, liela iespēja tikt finālā.
, 2023-09-07 15:06, pirms 2 gadiem
Pēc tāda sāpīga zaudējuma kā vakar ir baigi grūti sevi vēlreiz noskaņot atkal kapāties uz visiem 110%, nemaz nerunājot par noguurmu un muskuļu sāpēm. Tas ir tāpat, kā tikko gandrīz vinnējot miljonu, pēc 20 stundām ar sētas džekiem iet un spēlēt uzpirksteņus. Super, ka pat tādā situācijā atradās vilcēji un arī veiksme (kuru vienmēr ir jānopelna) bija mūsējā. Tie, kuri paši spēlējuši nopietnā līmenī, mani sapratīs.
, 2023-09-07 15:13, pirms 2 gadiem
Zoriks šodien super bēdīgi vājš, Gražulis izpogāja Itāļiem visas pogas, Mvp
, 2023-09-07 15:15, pirms 2 gadiem
Gražulim pret fričiem vajadzēja dot pēdējo metienu!
, 2023-09-07 15:25, pirms 2 gadiem
evenks rakstīja: Žēl, ka Gražulim, laikam ir jau līgums.
''Cavara vietā biaj jābūt Meijerim, bet tas Anžejam, huļi., laikam trauma. Labāk tad būtu Sedakovs.
Ko Eiropas basī nozīmē, ka jau ir līgums? Atnāk Eirolīgas klubs un mierīgi izpērk!
, 2023-09-07 15:35, pirms 2 gadiem
Es Black Bullet rakstīja: Varbūt vispirms tiekam galā ar to, ka lielākajai daļai cilvēku ir kaut kāda mistiska aizture un ne par ko nespēj no sevis izspiest "Anžejs". Viss tikai uz tupām asociācijām un to, "kā viņš domā, kā tam vārdam būtu jāskan", un ne par ko nespēj cilvēks iziet no tā robotisma un pateikt pareizi.
Principā jau tas pats ir ar to Lāšonu. Ne izrunāt tik diži grūti, nekas, zviedrs tiešām tā skan, kur problēma. Bet nē, galvā klemme. Vajag tā, kā ir iedomājies, vajag obligāti asociāciju ar mūsu valodas Larsonu, jo citādi tak smadzenes no pārpūles saplīsīs.
par mūsējo uzvārdu izrunāšanu protams piekrītu, arī Mejeri un Meieru. pats gan laikam arī pāris reizes Anžeju esmu apbižojis (jāsaka, ka viņa vārds un uzvārds arī ir diezgan āķīgs , bet par Klāšoniem, Tavarišiem u.t.t tā ir vienkārši izrādīšanās, tur tā lieta, ka nevajag sarežģīt lietas, nevajag izdomāt savas alternatīvas tur kur tās ir liekas. Lai cilvēki mežģa savas smadzenes tur kur ir tas produktīvāk, savos darbos. Ja sen ir iegājies Tavaress (kas ir pilnīgi adekvāti) tad nevajag čakarēties ar tavarišiem u.t.t. Tas pats ar itāļi, itālieši
, 2023-09-07 15:35, pirms 2 gadiem
Vārtsargs Nr1 rakstīja: Pēc tāda sāpīga zaudējuma kā vakar ir baigi grūti sevi vēlreiz noskaņot atkal kapāties uz visiem 110%, nemaz nerunājot par noguurmu un muskuļu sāpēm. Tas ir tāpat, kā tikko gandrīz vinnējot miljonu, pēc 20 stundām ar sētas džekiem iet un spēlēt uzpirksteņus. Super, ka pat tādā situācijā atradās vilcēji un arī veiksme (kuru vienmēr ir jānopelna) bija mūsējā. Tie, kuri paši spēlējuši nopietnā līmenī, mani sapratīs.
Nopietnā līmenī spēlējot uzpirksteņus?
, 2023-09-07 15:46, pirms 2 gadiem
polārlācēns rakstīja: Kas ar FIBA rangu? Būsim Top20? Vai Top15 arī spīd?
Tur sarežģīta sistēma, bet kopš februāra esam vairāk uzvarējuši nevis zaudējuši, + pašaules čempim koeficienti lielāki, līdz ar to arī lēciens lielāks varētu būt.
Jāizlasa 4 lapas, lai varē'tu izrēķināt. Bet nu tev arī pārējās izlases jārēķina, tā ka, ja nav pa rokai jau gatavas tabulas, tad nāksies gaidīt kamēr fiba apkopo
https://www.fiba.basketball/documen...
, 2023-09-07 15:50, pirms 2 gadiem
disciplīns rakstīja: par mūsējo uzvārdu izrunāšanu protams piekrītu, arī Mejeri un Meieru. pats gan laikam arī pāris reizes Anžeju esmu apbižojis (jāsaka, ka viņa vārds un uzvārds arī ir diezgan āķīgs , bet par Klāšoniem, Tavarišiem u.t.t tā ir vienkārši izrādīšanās, tur tā lieta, ka nevajag sarežģīt lietas, nevajag izdomāt savas alternatīvas tur kur tās ir liekas. Lai cilvēki mežģa savas smadzenes tur kur ir tas produktīvāk, savos darbos. Ja sen ir iegājies Tavaress (kas ir pilnīgi adekvāti) tad nevajag čakarēties ar tavarišiem u.t.t. Tas pats ar itāļi, itālieši
Par kādu Tavaresu - Tavarišiem tu runā? Pirmā dzirdēšana.

Saprotu, ko saki, bet es nesaskatu, kāpēc tik grūti pateikt kā pareizi, nevis "kā iegājies". Mani tāds pieradums nevada. Ja cilvēks man personīgi stādās priekšā kā "Lāšs", es tā arī viņu uzrunāju. Nevis spītīgi turpinu "Lars", jo ķipa mēs tā kaut kā pieraduši.
Tas man reāls piemērs no dzīves, pazīstams cilvēks.

Un arī - ko tieši zviedriem piesējāties, kāpēc tieši zviedri ir "izrādīšanās", ja visu pārējo Eiropu arī mauc pēc tā paša principa? Vācieti tak raksta pēc izrunas, kāpēc tad zviedru nedrīkst.
, 2023-09-07 15:50, pirms 2 gadiem
dinamoRIGA2000 rakstīja: Ko Eiropas basī nozīmē, ka jau ir līgums? Atnāk Eirolīgas klubs un mierīgi izpērk!
Neviens viņu neizpirks.
, 2023-09-07 15:52, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: Neviens viņu neizpirks.
Kāpēc tik skeptiski? Kuram tas garais bija kas satraumējās no Serbijas. Šķiet, ka Crvena Zvezda. Lūdzu ļoti laba opcija
, 2023-09-07 16:07, pirms 2 gadiem
dinamoRIGA2000 rakstīja: Kāpēc tik skeptiski? Kuram tas garais bija kas satraumējās no Serbijas. Šķiet, ka Crvena Zvezda. Lūdzu ļoti laba opcija
Tāpēc, ka komandas skatās spēlētāju ilgtermiņa spēli nevis viena turnīra. Tas pats Žagars diezgan labi LKL mauca, lai tiktu atpakaļ ACB

Teiksim tas pats Rodions, ko dos labā spēle izlasē, ja klubā, ilgtermiņā nerādīs to?
, 2023-09-07 16:15, pirms 2 gadiem
Pēc 1. puslaika LTU- SLO 53-43=+10
, 2023-09-07 16:19, pirms 2 gadiem
Sanāca tāda viegla treniņspēle abām komandām ar negaidīti nervozu noslēgumu. Izskatās, ka par 5. vietu pretī nāks Lietuva, kura kā lielais basketbola brālis noteikti gribēs apliecināt savu Baltijas favorītu statusu. Tā varētu būt ļoti interesanta spēle.
, 2023-09-07 16:21, pirms 2 gadiem
[quote sparni_un_vejs]
Sanāca tāda viegla treniņspēle abām komandām ar negaidīti nervozu noslēgumu. Izskatās, ka par 5. vietu pretī nāks Lietuva, kura kā lielais basketbola brālis noteikti gribēs apliecināt savu Baltijas favorītu statusu. Tā varētu būt ļoti interesanta spēle.
Treniņspēlē mūsējie smagi norāvās.
, 2023-09-07 16:23, pirms 2 gadiem
6.vieta ir- ziedu ceremonijā ir bet sestdien būs ļoti grūta spēle psiholoģiski
, 2023-09-07 16:24, pirms 2 gadiem
Visu cieņu,malači puiši!Gudrītis Zeps gan nosauca šo spēli par sliktāko čempionātā..26 punktu zāģis pret Kanādu tad esot tad labāks sanāk!Prātiņ nāc mājās kā saka..Man spēle patika,nu sākumā protams bija grūti noskaņoties,saprotami.
, 2023-09-07 16:26, pirms 2 gadiem
ervinss rakstīja: Visu cieņu,malači puiši!Gudrītis Zeps gan nosauca šo spēli par sliktāko čempionātā..26 punktu zāģis pret Kanādu tad esot tad labāks sanāk!Prātiņ nāc mājās kā saka..Man spēle patika,nu sākumā protams bija grūti noskaņoties,saprotami.
Pret Libānu pirmais puslaiks jau arī nebija nekāds spožais, tāpat kā otrais puslaiks pret Kanādu.

Bet gan jau vakardienas spēlē, gan šodien bija jau redzams, ka tā enerģiskā izlase no grupu turnīra tomēr ir ievērojami mazāk agresīva (skautings roku rokā ar nogurumu). Un, galu galā - kāda starpība skaistam zaudējumam vai neglītai uzvarai? Pareizi, uzvara ir uzvara.
, 2023-09-07 16:34, pirms 2 gadiem
Solīds upuru saraksts - FRA, ITA, ESP, BRA. Gandrīz neticami, bet fakts!
Pirms čempja likās, ka līderis būs Šmits un iespējams abi Bertāni, tad Gražulis un Žagars varbūt kādā spēlē var izšaut.
Gražulis - līdz šim likās, ka puisim izlase ir avanss, un vnk treneris kaut ko ir ieraudzījis, ko neviens cits neredz, tad tagad - uz Eirolīgu un punkts. MVP
, 2023-09-07 17:15, pirms 2 gadiem
Nu gribējās leishus, dabujat, tagad ierisiet -40
, 2023-09-07 17:22, pirms 2 gadiem
Lietuvieši norullēja slovēņus tāpat kā latviešus treniņspēlē.
, 2023-09-07 17:23, pirms 2 gadiem
Es Black Bullet rakstīja: Par kādu Tavaresu - Tavarišiem tu runā? Pirmā dzirdēšana.

Saprotu, ko saki, bet es nesaskatu, kāpēc tik grūti pateikt kā pareizi, nevis "kā iegājies". Mani tāds pieradums nevada. Ja cilvēks man personīgi stādās priekšā kā "Lāšs", es tā arī viņu uzrunāju. Nevis spītīgi turpinu "Lars", jo ķipa mēs tā kaut kā pieraduši.
Tas man reāls piemērs no dzīves, pazīstams cilvēks.

Un arī - ko tieši zviedriem piesējāties, kāpēc tieši zviedri ir "izrādīšanās", ja visu pārējo Eiropu arī mauc pēc tā paša principa? Vācieti tak raksta pēc izrunas, kāpēc tad zviedru nedrīkst.
Real madrid centru Tavaresu vienā brīdī pēkšņi izdomāja dēvēt par Tavarišu
, 2023-09-07 17:41, pirms 2 gadiem
Spārni un vējš rakstīja: Sestdien Baltijas un Balkānu fināli!
ITA tak Apenīnu p-ss.
, 2023-09-07 18:08, pirms 2 gadiem
Gražulis nākam sezon ofic kāda Eirolīgas klubā būs top špileris. Lai viss izdodas 🇱🇻❤️
, 2023-09-07 18:20, pirms 2 gadiem
girgensonsNHL rakstīja: Gražulis nākam sezon ofic kāda Eirolīgas klubā būs top špileris. Lai viss izdodas 🇱🇻❤️
Viņam ir līgums ar Itālijas komandu!🤷🤦
, 2023-09-07 18:25, pirms 2 gadiem
Nemazgājos rakstīja: Nu gribējās leishus, dabujat, tagad ierisiet -40
varbūt aizej kaut kur citur pafekalēt? Te tavu smirdēšanu nesaprot.
, 2023-09-07 18:58, pirms 2 gadiem
Kur Zoriks pazudis jau otro spēli?
Jaunais Kurucs samet punktiņus. Jau pašā sākumā teicu, ka viņš būs izlasē.

Man patīk visi mazie komentētāji, kas jau dala klubu līgumus. Saglabājies realitātes sajūtu.
, 2023-09-07 19:00, pirms 2 gadiem
girgensonsNHL rakstīja: Gražulis nākam sezon ofic kāda Eirolīgas klubā būs top špileris. Lai viss izdodas 🇱🇻❤️
Nebūs ne nākamgad, ne aiznākamgad. Bet top Eirokausa komandas čalis gan varētu.

Tas pats ar Žagaru, viss forši un flashy, bet realitāte ir tāda, ka NBA un Eirolīgā viņš nespēlēs, jo nevar nosegt savu pozīcijas spēlētāju.
, 2023-09-07 19:00, pirms 2 gadiem
Atkal kārtiņš "kapiņš" 40 minūšu garumā. Mūsu Koknesis - reāls bomba priekš makaronu ēdājiem šodien! Visi padarīja savu darbiņu līdz galam, varbūt īsti šodien pamodies nebija vienīgi Zoriks... Viņa seja atbilda sniegumam. Bet piedosim šodienu, iepriekš taču bija labs.
Par 5. vietu pretī leiši, nu, tas nav labākais variants, taču, ja būs uzvara, tad tā būs divtik salda. Par lielu Latviju!
, 2023-09-07 19:04, pirms 2 gadiem
disciplīns rakstīja: par mūsējo uzvārdu izrunāšanu protams piekrītu, arī Mejeri un Meieru. pats gan laikam arī pāris reizes Anžeju esmu apbižojis (jāsaka, ka viņa vārds un uzvārds arī ir diezgan āķīgs , bet par Klāšoniem, Tavarišiem u.t.t tā ir vienkārši izrādīšanās, tur tā lieta, ka nevajag sarežģīt lietas, nevajag izdomāt savas alternatīvas tur kur tās ir liekas. Lai cilvēki mežģa savas smadzenes tur kur ir tas produktīvāk, savos darbos. Ja sen ir iegājies Tavaress (kas ir pilnīgi adekvāti) tad nevajag čakarēties ar tavarišiem u.t.t. Tas pats ar itāļi, itālieši
Precīzi par to izrādīšanos. Interesanti, kam ar to sportacentra puikas lien vienā vietā? Būtu rakstījuši, kā pie mums normāli visu laiku pieņemts.
, 2023-09-07 20:12, pirms 2 gadiem
pathfinder rakstīja: Porziņģis, Strēlnieks, Lomažs, Timma, Pasečņiks.
Šajā turnīrā vairāk pietrūkst nevis saspēle vai aizsardzība, bet Porzinģis, žēl tās situācijas, ar viņu būtu medaļas, nav jautājumu, ja nebūs gredzens pēc sezonas būs apbēdinoši. Bet, ja komanda tālu tiks play off, Kristapam atkal būs atmazka lai nespēlētu gara mokoša sezona, pārguris, neticu ka spēlētu Olimpisko kvalifikāciju. Un diezzien varēnā NBA būtu ieinteresēta laizt čali uz OS.
, 2023-09-07 21:30, pirms 2 gadiem
vozā rakstīja: Šajā turnīrā vairāk pietrūkst nevis saspēle vai aizsardzība, bet Porzinģis, žēl tās situācijas, ar viņu būtu medaļas, nav jautājumu, ja nebūs gredzens pēc sezonas būs apbēdinoši. Bet, ja komanda tālu tiks play off, Kristapam atkal būs atmazka lai nespēlētu gara mokoša sezona, pārguris, neticu ka spēlētu Olimpisko kvalifikāciju. Un diezzien varēnā NBA būtu ieinteresēta laizt čali uz OS.
Beidz sapņot, jo nu tam nav pamatojuma, iespējams preiniekiem pat vieglāk būu defu veidot kā tagad
, 2023-09-07 21:34, pirms 2 gadiem
vozā rakstīja: Šajā turnīrā vairāk pietrūkst nevis saspēle vai aizsardzība, bet Porzinģis, žēl tās situācijas, ar viņu būtu medaļas, nav jautājumu, ja nebūs gredzens pēc sezonas būs apbēdinoši. Bet, ja komanda tālu tiks play off, Kristapam atkal būs atmazka lai nespēlētu gara mokoša sezona, pārguris, neticu ka spēlētu Olimpisko kvalifikāciju. Un diezzien varēnā NBA būtu ieinteresēta laizt čali uz OS.
Tikpat labi, es teiktu, ka vairāk Lomaža pietrūka
, 2023-09-08 00:42, pirms 2 gadiem
Laiks iet, (eksperti/klauni) palikuši! Nerunājot par PK, bet arī kopumā. Sen nebiju neko ''iecirtis'', bet neizmirstošie di*sēji: ''Rebel, Veselīgais utt..'' kā dzīvi!
, 2023-09-08 00:51, pirms 2 gadiem
Tur strīdēties, argumentēt, tas pats pret vēju čurāt! nevar jau daudz gribēt, ja abiem smadzene zemesrieksta lielumā! Rebelam mož bik lielākā, bet arī neko daudz, bet ar Veselīgo toč nav ko diskutēt! Viņam Vēveri vnm būs topā!