Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3027, Did:0, useCase: 3

Latvija atspēlē 12 punktu starpību un pārsteidz pasaules čempioni

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Latvija atspēlē 12 punktu starpību un pārsteidz pasaules čempioni
Kristers Zoriks un Huans Nunjess 2023. gada 1.septembrī. Foto: FIBA

Latvijas vīriešu basketbola valstsvienība piektdien, 1. septembrī, Džakartā uzvarēja Spāniju ar 74:69, ievērojami uzlabojot izredzes iekļūt Pasaules kausa ceturtdaļfinālā. Kristers Zoriks ceturtajā ceturtdaļā guva deviņus punktus.

L grupa 1. septembrī plkst. 14:45

#KomandaU-Z+/-
1Latvija3-1+20
2Spānija3-1+63
3Kanāda3-0+111
4Brazīlija2-1+35

Lukas Banki, Jāņa Gailīša un Artūra Visocka-Rubeņa trenētā komanda uzvarēja pašreizējo pasaules un Eiropas čempioni, sagādājot Spānijai pirmo zaudējumu turnīrā. Spāņiem svētdien būs nepieciešama uzvara pār Kanādu, lai turpinātu cīņu par titulu. Latvijai tagad ir četri labvēlīgi scenāriji.

Cīņā devās gandrīz 20 spēlētāji ar ACB līgas pieredzi. Artūrs Kurucs 2020. gadā kļuva par Spānijas čempionu “Baskonia” rindās, bet Rolands Šmits to paveica 2021. gadā ar “Barcelona”. ACB līgā spēlēja arī Dairis un Dāvis Bertāni, Rodions Kurucs, Anžejs Pasečņiks un Artūrs Žagars.

Latvija un Spānija tikās desmito reizi. “Trīs zvaigznes” svinēja uzvaru 1935. gada Eiropas čempionāta finālā Ženēvā. Nākamās astoņas spēles beidzās ar spāņu uzvarām (Eiropas finālturnīros 0-4, Pasaules kausa kvalifikācijā 0-2, pārbaudes cīņās 0-2).

Rūdijs Fernandess sasniedza Spānijas vīriešu valstsvienības rekordu, 254. reizi pārstāvot “La Roja” starptautiskā spēlē. Trīsdesmit astoņus gadus vecais “Real Madrid” uzbrucējs apsteidza Huanu Karlosu Navarro, kurš izlases krāsas nēsāja 253 spēlēs.

Starta piecinieki

Spānija: Jujs, Diass, Klavers, Huančo Ernangomess, Villijs Ernangomess
Latvija: Žagars, Artūrs Kurucs, Rodions Kurucs, Dāvis Bertāns, Šmits

Spēle sākās ar “Top 10” cienīgu epizodi. Artūrs Žagars “uzcēla” bumbu Rolandam Šmitam, kurš trieca grozā no augšas. Duets sameta pirmos 10 Latvijas punktus, taču citādi cīņa ātri ievirzījās aizsardzības gultnē. Brīvu metienu no spēles bija maz, precizitāte salīdzinoši zema, īpaši Spānijai. Rodions Kurucs ātri sapelnīja divas piezīmes, latvieši sasniedza komandas pārkāpumu normu, kamēr pretinieki 10 no pirmajiem 16 punktiem guva ar brīvmetienu palīdzību. Pirmās ceturtdaļas beigās Žagars izcīnīja bumbu uzbrukumā un nogādāja to Artūram Strautiņam – 17:16.

Dāvis Bertāns otrās ceturtdaļas sākumā saņēma otro personisko piezīmi. Garuba netrāpīja abus brīvmetienus, bet “Latvijas lāzers” atbildēja ar pirmo trīspunktu metienu spēlē – 20:16. Minūti vēlāk Dāvis gandrīz noķēra Žagara piespēli pāri visam laukumam, kamēr viņa jaunais partneris nekavējās izmēģināt spēkus no perimetra – 23:18. Brīdi vēlāk saspēles vadītājs ar visu korpusu stājās ceļā Huanan Nuņjesam, kurš centās pabeigt ātro pretuzbrukumu. Žagars nokrita zemē un tika nomainīts, bet rezultāts nemainījās.

Spānija sešās minūtēs guva tikai divus punktus, kamēr latviešiem veicās daudz labāk. Rolands Šmits groza apakšā atdeva virtuozu piespēli Andrejam Gražulim – 25:18. Pretinieku sauso periodu pārtrauca Huančo Ernangomesa tālmetiens no kreisā stūra – pirmais precīzais spāņu trāpījums sešos mēģinājumos. Pēc Banki pieprasītā minūtes pārtraukuma spāņi izmantoja Aigara Šķēles kļūdu un Jujs guva divus punktus ātrā pretuzbrukumā. Spāņi pēc 0:9 izrāviena pārņēma vadību un Banki vēlreiz sauca vīrus malā. Puslaika beigās mīnus trīs – 29:32.

Latvieši puslaikā izdarīja par deviņiem metieniem vairāk, taču metienu precizitātē nedaudz labāk veicās pretiniekiem (12/34 pret 10/25). Spāņi pārvarēja sākuma neveiksmes trīspunktu metienos (2/12 pret 2/9) un izmeta par 13 (!) brīvmetieniem vairāk (3/4 pret 10/17). Latvijai līdz pārtraukumam tika nosvilptas 13 piezīmes. Dāvim Bertānam, Rodionam Kurucam, Rolandam Šmitam un Artūram Žagaram bija pa diviem pārkāpumiem katram. Šmits sakrāja astoņus punktus, Žagars pievienoja septiņus punktus.

Rodions Kurucs otrā puslaika ievadā “sarūpēja” septiņus punktus Latvijas 8:0 izrāvienā. Uzbrucējs izcīnīja atlēkušo bumbu uzbrukumā, guva grozu nākamajā bumbas kontrolē un ātrajā pārejā kreisajā stūrī sameklēja Dāvi Bertānu – 37:32. Minūti vēlāk Šmits realizēja frontālo tālmetienu – 40:35. Viktors Klavers un Alberto Diass atbildēja ar trīspunktu metieniem, bet Alekss Abriness izlīdzināja rezultātu – 40:40. Turpinājumā uguņošana pierima, kamēr Brizuelas un Fernandesa tālmetieni sagādāja spāņiem septiņu punktu pārsvaru – 42:49. Spānijas basketbolisti uzskrēja pretuzbrukumos un pēc 0:14 izrāviena pabeidza trešo ceturtdaļu ar divciparu pārsvaru – 47:58.

Izšķirošās ceturtdaļas pirmajās trīs minūtēs latvieši noturēja spāņus sausā, paši veicot 5:0 izrāvienu. Andrejs Gražulis izcēlās ar pieciem punktiem pēc kārtas, tai skaitā realizēja tālmetienu – 58:52. Izrāvienu piebremzēja tiesnešu piešķirtā tehniskā piezīme Lukam Banki, taču latvieši nepadevās. Dāvja Bertāna 2+1 gājiens un divi Zorika tālmetieni pēc kārtas izlīdzināja rezultātu – 61:61! “Jaunpils dzelzis” turpināja izcelties aizsardzībā un uzbrukumā, pēc divpunktu metiena atgūstot Latvijai vadību – 65:63. Artūrs Žagars 38. minūtē saasināja un atspēlēja bumbu uz labo malu Dāvim Bertānam – 68:65. Spāņu pretuzbrukumi bija nesekmīgi, bet Rodiona Kuruca gaisa āķis dāvāja latviešiem piecu punktu pārsvaru – 70:65.

Septiņdesmit deviņas sekundes pirms pamatlaika beigām tiesneši devās skatīties video atkārtojumu, lai pārbaudītu, vai bumba atstājusi laukumu pēc pieskaršanās latvieša rokai. Lēmums bija Latvijai labvēlīgs. Zoriks kļūdījās, spāņi nogādāja bumbu apakšā Garubam, taču viņa metiens nesasniedza mērķi. Paliekot 37,4 sekundēm, Spānija pārkāpa noteikumus. Gražulis realizēja vienu no diviem brīvmetieniem, bet Brizuela atbildēja ar ātru tālmetienu – 71:69. Jauns pārkāpums 23,6 sekundes pirms beigām, Zoriks realizēja otro no diviem mēģinājumiem – 72:69. Spānijas uzbrukums bija nesekmīgs un Rodions Kurucs noteica gala rezultātu.

Pasaules kausa L grupa, 1. septembris, Indonesia arena

Spānija – Latvija 69:74 (16:17, 16:12, 26:18, 11:27)
Spānija: Villijs Ernangomess 14 (2p 4/6, 1p 6/11; 4ab, eff 12), Brizuela 11 (2p 1/3, 3p 3/4, 1p 0/1; 4rp, eff 11), Garuba 11 (2p 3/5, 1p 5/7; 4ab, eff 12), Huančo Ernangomess 9, Fernandess 5, Jujs 5 (7rp), Abriness 5, Klavers 4, Diass 3, Aldama 2, Nunjess; Parra. Treneris Serdžo Skariolo.
Latvija: Dāvis Bertāns 16 (2p 1/2, 3p 3/7, 1p 5/5; +8, eff 14), Rodions Kurucs 13 (2p 5/7, 3p 0/1, 1p 3/4; 8ab, trīs pārķertas bumbas, eff 21), Gražulis 11 (2p 3/8, 3p 1/3, 1p 2/4; 5ab), Šmits 11 (2p 4/5, 3p 1/3), Zoriks 11 (2p 2/4, 3p 2/4, 1p 1/2; eff 10), Žagars 7 (5ab, 5rp, +10, eff 10), Šķēle 2, Strautiņš 2, Artūrs Kurucs 1, Čavars; Pasečņiks, Dairis Bertāns. Treneris Luka Banki.
Tiesneši: Roberto Vazquez (Puertoriko), Aleksandar Glisič (Serbija), Juan Fernandez (Argentīna).

Statistika. Spānija 69, Latvija 74

Metieni no spēles: 21/53 vs 26/59
2p: 14/32 vs 18/34
3p: 7/21 vs 8/25
1p: 20/31 vs 14/19
AB: 34 (10/24) vs 36 (10/26)
RP: 23 vs 15
Kļ.: 16 vs 16
PB: 7 vs 7
BM: 1 vs 3
Personiskās piezīmes: 24 vs 26
Punkti pēc kļūdām: 13 vs 13
Punkti ātrajos izrāvienos: 5 vs 3
Otrās iespējas punkti: 12 vs 9
Punkti soda laukumā: 26 vs 36
Starta piecinieki: 35 vs 48
Rezerves: 34 vs 26

Latvijas basketbolisti svētdien, 3. septembrī, plkst. 12:45 spēlēs pret Brazīliju. Tālāk tiks divas no četrām L grupas komandām. Grupas uzvarētāja 6. septembrī ceturtdaļfinālā Manilā spēlēs pret K grupas (Slovēnija, Vācija, Austrālija Gruzija) otrās vietas ieguvēju.

Vīriešu valstsvienība 2023. gada 1. septembrī

#SpēlētājsPoz.Dz.gadsAugumsKlubs 2022/2023SpēlesPunkti
00Rodions KurucsF1998207Strasbourg (Francija)19112
8Dāvis BertānsF1992207Dallas Mavericks (NBA)58533
9Dairis BertānsSG1989193Sevilla Baloncensto (Spānija)1381322
11Rolands ŠmitsPF1995207Žalgiris (Lietuva)46333
12Artūrs StrautiņšSF1998198Reggio Emilia (Itālija)2395
18Klāvs ČavarsC1996205Start Lublin (Polija)35166
21Aigars ŠķēleG1992193BM Stal Ostrow (Polija)55345
24Andrejs GražulisPF1993202Aquila Basket (Itālija)54369
32Anžejs PasečņiksC1995216Sevilla Baloncesto (Spānija)27212
47Artūrs KurucsG2000192Baskonia (Spānija)23108
55Artūrs ŽagarsPG2000190Nevežys (Lietuva)17137
66Kristers ZoriksPG1998195VEF Rīga29218

Galvenais treneris: Luka Banki (Strasbourg).
Treneri: Jānis Gailītis (VEF), Artūrs Visockis-Rubenis (Liepāja).
Brīvprātīgie treneri: Gints Fogels, Mārcis Jakovičs, Česlavs Mateikovičs, Žanis Peiners, Uldis Švēde
Vingruma treneris: Oskars Ernšteins (VEF).
Ārsts/Medicīnas personāla vadītājs: Mārtiņš Pulveris (VEF).
Fizioterapijas nodaļas vadītājs: Massimo Simoneta (Itālija).
Fizioterapeiti: Eduards Vēveris
Treneris/fizioterapeits: Ivars Ikstens
Masieris: Ansis Biedris
Menedžeris: Dāvis Folkmanis-Eglītis.
Vīriešu izlašu koordinators: Emīls Toms

Top 16 posma kopvērtējums

VI grupaU-Z+/-J grupaU-Z+/-K grupaU-Z+/-L grupaU-Z+/-
1.Dominikāna3-0+19ASV4-0+115Vācija4-0+74Kanāda3-0+111
2.Itālija3-1+18Lietuva3-0+76Slovēnija3-0+51Latvija3-1+20
3.Serbija3-1+89Grieķija2-1+2Austrālija2-1+43Spānija3-1+63
4.Puertoriko2-1+6Melnkalne2-2+3Gruzija2-2-12Brazīlija2-1+35

Ceturtdaļfināls

DatumsSpēle
05.09I grupas 1. vieta – J grupas 2. vieta
06.09K grupas 1. vieta – L grupas 2. vieta
05.09J grupas 1. vieta – I grupas 2. vieta
06.09L grupas 1. vieta – K grupas 2. vieta

Noderīgas saites:

PK 2023 JAUNUMI
PK 2023 KALENDĀRS UN REZULTĀTI
PK 2023 TURNĪRA TABULAS
PK 2023 PROGNOŽU SPĒLE
SKATIES SPĒLES KLĀTIENĒ “OLYBET” SPORTA BĀROS

Slēpts komentārs: Papis_Diane

  +8 [+] [-]

, 2023-09-01 14:48, pirms 2 gadiem
man nav vārdu!!!

  +8 [+] [-]

, 2023-09-01 14:48, pirms 2 gadiem
Neticama uzvara, Puiši izdarīja varoņdarbu, malači!!

 +13 [+] [-]

, 2023-09-01 14:48, pirms 2 gadiem
patīk, kā spēles vidū puse kliedz, ka spēle jau galā, jāslēdz ārā, viss skaidrs...
mūsu izlase nav tik viegli salaužama - kā beigās sāka darboties Kuruci, Bertāns, Gražulis un visi pārējie... fantastika! apsveicu ar uzvaru
vispār milzīgs respekt Rodionam + izlasei

  +3 [+] [-]

, 2023-09-01 14:48, pirms 2 gadiem
Urrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!

  +3 [+] [-]

, 2023-09-01 14:48, pirms 2 gadiem
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

  +6 [+] [-]

, 2023-09-01 14:48, pirms 2 gadiem
pilniigi DULLI!

 +14 [+] [-]

, 2023-09-01 14:48, pirms 2 gadiem
Gražulis zvērs, gentelmens visās jomās. Kad vajag iemet, kad vajag bloķē un zolīdi, pat ļoti tīri spēle aizasardzībā, prieks, kur Tu rodies - LATVIA !

  +4 [+] [-]

, 2023-09-01 14:49, pirms 2 gadiem
Bianki neko nejedz ,zoriks taču spelēt nemakot 😅😅😅
PAR LIELU LATVIJU !!!!!❤❤🤍❤❤

 +13 [+] [-]

, 2023-09-01 14:49, pirms 2 gadiem
Malači.
Paši vien izlīda no tām divām bedrēm kuras paši sev izraka.

  +5 [+] [-]

, 2023-09-01 14:49, pirms 2 gadiem
Tā ir nirvāna!!!!

  +8 [+] [-]

, 2023-09-01 14:49, pirms 2 gadiem
Nervi čupā, pilnīgs rollercoasteris.

Rodionam lielisks sniegums otrajā puslaikā, bet prieks, ka katru spēli LV kāds cits uzņemas inciatīvu svarīgākajos brīžos.
Šoreiz Zoriks pie mīnusiem ar 2 ātrajiem tālmetieniem.

Dāvim arī labākā spēle šajā čempī.

Paldies!

  +2 [+] [-]

, 2023-09-01 14:50, pirms 2 gadiem
Kas par spēli! Super visi malači! Rodis ar Zoriku parāda savu mentalitāti! Gražulis kā garā gala līderis paņēma šodien uz sevis! Super!

  +8 [+] [-]

, 2023-09-01 14:50, pirms 2 gadiem
Luka Banki!!! Kristers Zoriks!!! Protams, visa komanda!!! Ma-la-či!!!

 +10 [+] [-]

, 2023-09-01 14:50, pirms 2 gadiem
Debijas čempionāts. Robi dēļ traumām. Gāztas divas lielākās Eiropas izlases, pasaules grandi.
NEREĀLI!!!!!

  +3 [+] [-]

, 2023-09-01 14:50, pirms 2 gadiem
Kurucu par prezidentu. Lieliski nostrādāja.

Dāvis arī iemeta, kad vajadzēja.

  +8 [+] [-]

, 2023-09-01 14:50, pirms 2 gadiem
Francija... čau, Spānija, uz redzi .... Eiropas Top 3 un Pasaules Top 6 .... Latvija .... cepuri nost , asaras pa gaisu

  +5 [+] [-]

, 2023-09-01 14:50, pirms 2 gadiem
KAS PAR PĒDĒJO CETURTDAĻU!!! Bez nerviem...

Čaļi malači, bet nekas vēl nav beidzies! Jāuzvar Brazīliju un jācer, ka Kanāda nokodīs Spāniju, lai nav nekas jārēķina

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 14:50, pirms 2 gadiem
es eju pliko pēdu takā .............mūsējie ir trendā!!! KP apčurājies labā nozīmē

  -2 [+] [-]

, 2023-09-01 14:51, pirms 2 gadiem
Zorikam laikam emocijas nav redzamas nekad 😅

 +13 [+] [-]

, 2023-09-01 14:51, pirms 2 gadiem
Šis ir labākais 1ais septembris Latvijas vēsturē! Apsveicu tautiešus, brīnums Latvijas basketbola izlases izpildījumā turpina notikt!

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 14:51, pirms 2 gadiem
Lieliska uzvara! Tā arī jāspēlē ar 7-8 cilvēku rotāciju! Nav Šķēle un Strautiņš gatavi šādām spēlēm...
Slēpts komentārs: Logans Rojs

  +3 [+] [-]

, 2023-09-01 14:51, pirms 2 gadiem
Bet, Rodions ir līmenī, kaut kas atpakaļ, kad bija NBA. Protams, izcepts lielā laika pēc, bet malacis.

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 14:51, pirms 2 gadiem
bungas1 rakstīja: Lieliska uzvara! Tā arī jāspēlē ar 7-8 cilvēku rotāciju! Nav Šķēle un Strautiņš gatavi šādām spēlēm...
Strautiņš nav tik daudz spēlējis, lai to pateiktu

 +18 [+] [-]

, 2023-09-01 14:52, pirms 2 gadiem
Logans Rojs rakstīja: Stulbajiem latviešiem atkal paveicās, tīrākā haļava, tāpat neizkļūs no grupas. Pohuj
es tevi mīlu,un vedīšu uz robežu

  +6 [+] [-]

, 2023-09-01 14:52, pirms 2 gadiem
Būtu jauki nomainīt to Bez Tabu džeku, kas vada pēcspēles intervijas.
Slēpts komentārs: Logans Rojs

  +8 [+] [-]

, 2023-09-01 14:52, pirms 2 gadiem
Logans Rojs rakstīja: Stulbajiem latviešiem atkal paveicās, tīrākā haļava, tāpat neizkļūs no grupas. Pohuj
Vienkārši pašol nah. LATVIJA!!!!!!!!

  +2 [+] [-]

, 2023-09-01 14:53, pirms 2 gadiem
Piektdienas Lietvedis rakstīja: Gražulis zvērs, gentelmens visās jomās. Kad vajag iemet, kad vajag bloķē un zolīdi, pat ļoti tīri spēle aizasardzībā, prieks, kur Tu rodies - LATVIA !
Jā. Latvijas atslēgas spēlētājs bez maz vai un cerams ka pēc ši čempja dabūs kādu savas dzīves LIELO naudīgo kontraktu Eiropa ko godam būs nopellnījis

  +3 [+] [-]

, 2023-09-01 14:53, pirms 2 gadiem
Viss labs, kas labi beidzas! Pēc nervostrong uz aptieku

  +3 [+] [-]

, 2023-09-01 14:53, pirms 2 gadiem
Uffff, ku' labi!

Tā 7-8 cilvēku rotācija galīgi neiet pie sirds, bet ko nu...

Tagad jātur īkšķi par Kanādu, un kārtīgi jāizguļas!!!

 +14 [+] [-]

, 2023-09-01 14:53, pirms 2 gadiem
Kurucs - cik daudzi gribeja viņu atstāt malā - čalis reāli jau kuro spēli mums ir dzinējs.

  -2 [+] [-]

, 2023-09-01 14:53, pirms 2 gadiem
Labi!
Tagad ar Brazīliju ir jātiek galā un braucam uz Filipīnām, kur 6.spēlētājs jeb līdzjutēji beidzot varēs jebkurā bodē nopirkt alkoholu.
Bet spēles 3.ceturdaļa ir tīri uz treneri - nevara gūt punktus un kļūdas bija fiksi jāsakārto trenerim, jo spēlētāji bija mazliet nesaprašanā ar tādu sastāvu, kas rezultējās ar kļūdām un kasjakiem. Priekš tam ir treneris, kuram bija jāsaliek viss pa plauktiņiem un jāturpina Latvijas spēle.

 +10 [+] [-]

, 2023-09-01 14:53, pirms 2 gadiem
Logans Rojs rakstīja: Iekrita pāris haļavie trīnīši latvijai. Ar to būs par maz, jo Spānija uzvarēs Kanādu un izies no grupas.
aizej ar citiem alkašiem uz soliņa ārā pasēdi, izvēdini galvu.

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 14:54, pirms 2 gadiem
JAAAAAA!!!!!!
Latvija monstri!!!!!!
Es nespēju noticēt!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 14:54, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: Zorikam laikam emocijas nav redzamas nekad 😅
Taupās finālam

  +2 [+] [-]

, 2023-09-01 14:54, pirms 2 gadiem
Džeki vienkārši tā nokapāja! Ļoti atgādināja to Francijas spēli! Šitāda uzvara ļoti daudz iedos nākamajai spēlei!

  +3 [+] [-]

, 2023-09-01 14:54, pirms 2 gadiem
Mums vajag nevis naturalizēt spēlētājus, bet gan treneri Banki

  -4 [+] [-]

, 2023-09-01 14:54, pirms 2 gadiem
marexs rakstīja: Šis ir labākais 1ais septembris Latvijas vēsturē! Apsveicu tautiešus, brīnums Latvijas basketbola izlases izpildījumā turpina notikt!
Jā, tāds 1 septmebis vairs viennozīmīgi nebūs Latvijas sporta vēsturē kamer tada valsts kā Latvija vispar vēl pastāvēs

  +4 [+] [-]

, 2023-09-01 14:54, pirms 2 gadiem
Zoriks tākā Cipulis hokejā

     [+] [-]

, 2023-09-01 14:55, pirms 2 gadiem
Bet, tiesnešu lēmumi, bija, bija sākumā par labu Spānijai. Ļoti nepatika, Spāņu tēlošana (Diazs). Nākamais, Goruma gaisā, nogrūž Dāvi, stabils sods, neviens neko nefiksē.

  +2 [+] [-]

, 2023-09-01 14:55, pirms 2 gadiem
Nu ko, sakapāja Spāņus Tagad jācer uz Brazīļu uzvaru pār Kanādu un tad kas uzvar 5dien tie tiek tālāk, tas būtu ideāls scenārijs visiem - pēdējā kārtā kas uzvar tas tiek un kas nē tas netiek jo visiem tad būtu 3-1 pēc šodienas

  +6 [+] [-]

, 2023-09-01 14:55, pirms 2 gadiem
Kurucs parāda savu potenciālu, kad reāli treneris viņam uzticas.
Var gadīties stulbas kļūdas, īpaši uzbrukumā, bet bez viņa melnā darba aizsardzībā mums diez vai būtu uzvaras pret FRA un ESP.

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 14:55, pirms 2 gadiem
Fantastika,tāda cīņa visas spēles garumā!!!

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 14:55, pirms 2 gadiem
a ko braļukas???

     [+] [-]

, 2023-09-01 14:55, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: Kas par spēli! Super visi malači! Rodis ar Zoriku parāda savu mentalitāti! Gražulis kā garā gala līderis paņēma šodien uz sevis! Super!
Piekrītu. Zorikam ir tikai jānotic sev. Un Gražulis svarīgos momentos izdarīja lielas lietas. Un Dāvis, lai kā viņu kritizētu un lai kā viņu segtu, izdarīja super darbu
Slēpts komentārs: Logans Rojs

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 14:56, pirms 2 gadiem
vozā rakstīja: Bet, tiesnešu lēmumi, bija, bija sākumā par labu Spānijai. Ļoti nepatika, Spāņu tēlošana (Diazs). Nākamais, Goruma gaisā, nogrūž Dāvi, stabils sods, neviens neko nefiksē.
Īsti par labu nebija, vienkārši slikta kvalitāte viņiem

  +3 [+] [-]

, 2023-09-01 14:56, pirms 2 gadiem
Newcastle United rakstīja: Taupās finālam
pret Leišiem,tas tikai būtu kaut kas.

  +2 [+] [-]

, 2023-09-01 14:56, pirms 2 gadiem
Logans Rojs rakstīja: No grupas tāpat izies Spānija un Kanāda
tu iziesi uz belaru robežas

  +5 [+] [-]

, 2023-09-01 14:57, pirms 2 gadiem
Redzēju tikai fragmentus, bet tas, kas mani priecē visvairāk ir tā pārliecība. Ja pret frančiem pašiem bija grūti noticēt, kas tikko noticis, te pēc spēles beigām vairs nekāda stresa un, protams, ka mēs varam PČ uzvarēt Spāniju. Talants mums jau sen ir bijis liels, kā basketbola, tā hokejā, un arī citos sporta veidos, bet pārliecība vienmēr trūkusi, jo mēs jau maziņi, ko ta mēs, cīnāmies jau, bet.. un ir tik superigi redzēt, ka šis beidzot mainās!

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 14:57, pirms 2 gadiem
Noteitki, ticu, ka varam uzvarēt Brazīliju, bet tas varbūt par maz, šajā smagajā grupā, Kanādai vajag uzvaru pār Spāniju, kaut ar punktu.

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 14:57, pirms 2 gadiem
FANTASTISKA 4. ceturtdaļa

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 14:57, pirms 2 gadiem
Zoriks pamodās īstajā laikā!

  +2 [+] [-]

, 2023-09-01 14:57, pirms 2 gadiem
heh rakstīja: Nu ko, sakapāja Spāņus Tagad jācer uz Brazīļu uzvaru pār Kanādu un tad kas uzvar 5dien tie tiek tālāk, tas būtu ideāls scenārijs visiem - pēdējā kārtā kas uzvar tas tiek un kas nē tas netiek jo visiem tad būtu 3-1 pēc šodienas
Ne uz ko nav jācer ....
Jāuzvar Brazilija !!!!!!

     [+] [-]

, 2023-09-01 14:58, pirms 2 gadiem
disciplīns rakstīja: Piekrītu. Zorikam ir tikai jānotic sev. Un Gražulis svarīgos momentos izdarīja lielas lietas. Un Dāvis, lai kā viņu kritizētu un lai kā viņu segtu, izdarīja super darbu
Zorikam drīzāk ir nevis jānotic, bet vienkārši jasāk vairāk ņemt uz sevis. Viņa lielākais pluss,nka viņam nervi no dzelzs ir. Neiemet 3 trīņus, bet tapat viņa pārliecība neraustās

  +2 [+] [-]

, 2023-09-01 14:58, pirms 2 gadiem
Tas ir vajprāts!!!! Slēdzam ārā tādas komandas kā Francija un Spānija. Tā ir KOMANDA!

  -3 [+] [-]

, 2023-09-01 14:58, pirms 2 gadiem
vozā rakstīja: Noteitki, ticu, ka varam uzvarēt Brazīliju, bet tas varbūt par maz, šajā smagajā grupā, Kanādai vajag uzvaru pār Spāniju, kaut ar punktu.
nesaproti...mums tak ir pie kājas...

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 14:58, pirms 2 gadiem
Neierīt pret Brazīļiem un vieta astotniekā garantēta! Šitādu Spāniju kanādieši noēdīs bez sāls. Spāņiem nav izteiktu līderu komandā kas var paņemt uz sevi izšķirošajos brīžos. Fernandes pārāk vecs un Diazam arī neiet. Brāļi Hernangomezi arī nokritušies pēc atgriešanās Eiropā. Malači mūsējie, jo jau pēc Francijas uzvilkšanas ir pārspējuši visas cerības.

  +2 [+] [-]

, 2023-09-01 15:00, pirms 2 gadiem
madmatixx rakstīja: Neierīt pret Brazīļiem un vieta astotniekā garantēta! Šitādu Spāniju kanādieši noēdīs bez sāls. Spāņiem nav izteiktu līderu komandā kas var paņemt uz sevi izšķirošajos brīžos. Fernandes pārāk vecs un Diazam arī neiet. Brāļi Hernangomezi arī nokritušies pēc atgriešanās Eiropā. Malači mūsējie, jo jau pēc Francijas uzvilkšanas ir pārspējuši visas cerības.
Hokejs iedvesmoja!!!
Slēpts komentārs: Logans Rojs

  +4 [+] [-]

, 2023-09-01 15:00, pirms 2 gadiem
Es neticu savām acīm, kas te notiek. Pirms čempionāta biju no tiem čīkstētājiem, kas īsti neticēja tikšanai ārā no grupas pat ar visu Porziņģi.

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 15:00, pirms 2 gadiem
archdevil rakstīja: Labi!
Tagad ar Brazīliju ir jātiek galā un braucam uz Filipīnām, kur 6.spēlētājs jeb līdzjutēji beidzot varēs jebkurā bodē nopirkt alkoholu.
Bet spēles 3.ceturdaļa ir tīri uz treneri - nevara gūt punktus un kļūdas bija fiksi jāsakārto trenerim, jo spēlētāji bija mazliet nesaprašanā ar tādu sastāvu, kas rezultējās ar kļūdām un kasjakiem. Priekš tam ir treneris, kuram bija jāsaliek viss pa plauktiņiem un jāturpina Latvijas spēle.
ja spānija vinnē kanādu tad ir vāks.

  +2 [+] [-]

, 2023-09-01 15:00, pirms 2 gadiem
Galvenais tagad nokapāt pret Brazīļiem. Mūsu izlases lielākais pluss, ka nav viena izteikta līdera

  +2 [+] [-]

, 2023-09-01 15:01, pirms 2 gadiem
Latvija tiek ārā no nāves grupas. Nu pasaules un Eiropas čempioniem zaudējam ar -11 un saņēmamies un pēdējā ceturtdaļā izraujam uzvaru. Malači! Lepojos ar mūsu puišiem!

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 15:01, pirms 2 gadiem
Logans Rojs rakstīja: Stulbajiem latviešiem atkal paveicās, tīrākā haļava, tāpat neizkļūs no grupas. Pohuj
Brauc uz saviem štatiem prom, loh

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 15:01, pirms 2 gadiem
@bungas1 Strautam nemaz nedod iespēju, jo kapātājs vispār labs, domādams, ka 2gadu laikā arī būs stabilā Eirolīgā un tad nemaz nebrauks vairs uz LBS, jo te viena čakarēšana vien ir. strauts, cavars, andzejs? Kā to var izskaidrot?

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 15:01, pirms 2 gadiem
Latvija uzvara eeee ee sarauj!!!

  -1 [+] [-]

, 2023-09-01 15:02, pirms 2 gadiem
ingars31 rakstīja: Hokejs iedvesmoja!!!
Beidz te maisīt iekšā ledus sētas turnīru pret padsmitajām izlasēm. Šis ir pavisam cits līmenis.

  +2 [+] [-]

, 2023-09-01 15:02, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: Zorikam drīzāk ir nevis jānotic, bet vienkārši jasāk vairāk ņemt uz sevis. Viņa lielākais pluss,nka viņam nervi no dzelzs ir. Neiemet 3 trīņus, bet tapat viņa pārliecība neraustās
Nu šeit laikam jānotic un jāsāk vairāk ņemt uz sevi ir viens un tas pats.

  +3 [+] [-]

, 2023-09-01 15:02, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: Zorikam laikam emocijas nav redzamas nekad 😅
Zoriks ir cipulī

  -3 [+] [-]

, 2023-09-01 15:02, pirms 2 gadiem
naninoi rakstīja: ja spānija vinnē kanādu tad ir vāks.
kanalizācijas vāks ir tas vecais čuguna,kuru tu nodosi maizītei

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 15:02, pirms 2 gadiem
Logans Rojs rakstīja: 1/4 fināli

Serbija-Lietuva
Itālija-ASV
Kanāda-Slovēnija
Spānija-Vācija
Ko Jūs murgojat? Jau, LV izslēdzāt

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 15:03, pirms 2 gadiem
Logan..sāc domāt jaunu nicku nākamajam accountam.. pajols

  +2 [+] [-]

, 2023-09-01 15:03, pirms 2 gadiem
j888 rakstīja: Ne uz ko nav jācer ....
Jāuzvar Brazilija !!!!!!
ir gan jācer, jo Spānijas uzvara pār Kanādu mums neder, jo tad būs 1-1 savstarpējās spēlēs un tiks rēķināti +/-, kas mums ir par sliktu...

  +2 [+] [-]

, 2023-09-01 15:03, pirms 2 gadiem
Logans Rojs rakstīja: 1/4 fināli

Serbija-Lietuva
Itālija-ASV
Kanāda-Slovēnija
Spānija-Vācija
Izlabo kļudu .
Latvija - Vacija

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 15:04, pirms 2 gadiem
Puiši vairs nespēlē ar zaudētāju psiholoģiju.

  +2 [+] [-]

, 2023-09-01 15:04, pirms 2 gadiem
madmatixx rakstīja: Neierīt pret Brazīļiem un vieta astotniekā garantēta! Šitādu Spāniju kanādieši noēdīs bez sāls. Spāņiem nav izteiktu līderu komandā kas var paņemt uz sevi izšķirošajos brīžos. Fernandes pārāk vecs un Diazam arī neiet. Brāļi Hernangomezi arī nokritušies pēc atgriešanās Eiropā. Malači mūsējie, jo jau pēc Francijas uzvilkšanas ir pārspējuši visas cerības.
Man škiet tu nesaproti vārdu “garentēts”

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 15:04, pirms 2 gadiem
Kanaada paries paari kaa celjarulis spaanijai mums jauzvar braziilija.
Fiesta oficiaali iesaakta urrraaaaaa pa lielu Latviju!!!

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 15:04, pirms 2 gadiem
petravicus rakstīja: ir gan jācer, jo Spānijas uzvara pār Kanādu mums neder, jo tad būs 1-1 savstarpējās spēlēs un tiks rēķināti +/-, kas mums ir par sliktu...
Neticu, ka Kanāda atļaus, viņus uzvarēt, viņi teica intervijās, viņu mērķis 8:0?

     [+] [-]

, 2023-09-01 15:04, pirms 2 gadiem
disciplīns rakstīja: Nu šeit laikam jānotic un jāsāk vairāk ņemt uz sevi ir viens un tas pats.
Tev ir taisnība, jo pagrieziena moments bija, kad Zoriku mugurā iegrūda, tad gan viņam sejā bija neapmierinātība redzama, pēc tas epizodes izskatījās, ka asāk sāka spēlēt

     [+] [-]

, 2023-09-01 15:04, pirms 2 gadiem
@sportacentr, tak nemet ātrāk ārā to d@uni.. kāpēc tādi te vispār eksistē. Nu nav tā ka dēļ viņiem jums te kāds baigais labums..bet traucē mums pārējiem līksmot

  -3 [+] [-]

, 2023-09-01 15:04, pirms 2 gadiem
Es Black Bullet rakstīja: Beidz te maisīt iekšā ledus sētas turnīru pret padsmitajām izlasēm. Šis ir pavisam cits līmenis.
starp ruleti(SALDO) vienmēr ir plikais latvietis,izņemot KURŠUS!

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 15:05, pirms 2 gadiem
Žēl, ka nav viss pašu rokās. Grūti iedomāties, ka Kanāda tiešām ies uz 100%, zinot, kāds rezultāts viņiem der

     [+] [-]

, 2023-09-01 15:05, pirms 2 gadiem
Ja LAT uzvar BRA, bet ESP uzvar CAN, kas tālāk? Skaitīs plusus un mīnusus?

  +2 [+] [-]

, 2023-09-01 15:05, pirms 2 gadiem
neatbildat mazohistiem komentāros....

     [+] [-]

, 2023-09-01 15:05, pirms 2 gadiem
vozā rakstīja: Neticu, ka Kanāda atļaus, viņus uzvarēt, viņi teica intervijās, viņu mērķis 8:0?
Nu Kanāda vēlas parādīt, ka ir spēks laukumā un galvenais, ka spēlētājiem tas ir svarīgi un nav tikai runu līmenī

     [+] [-]

, 2023-09-01 15:06, pirms 2 gadiem
petravicus rakstīja: ir gan jācer, jo Spānijas uzvara pār Kanādu mums neder, jo tad būs 1-1 savstarpējās spēlēs un tiks rēķināti +/-, kas mums ir par sliktu...
Un Kanādas saspēles vadītāju, neredzu nevienu no Spānijas, kas varētu atpurēt, diez vai Diazam par labu svilps, jo Shai Gilgeous-Alexander ir lielāka autoritāte un augstākais līmenis, ko spēlētājs demonstrē turnīrā

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 15:06, pirms 2 gadiem
Kanāda uzvar Brazīliju un ir 4-0.
Spānija uzvar Kanadu un ir 4-1
Latvija uzvar Brazīliju un ir 4-1

No grupas izkļūst Spānija un Kanāda, jo Latvija jau zaudēja Kanādai un ir ar vissliktāko punktu attiecību.

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 15:06, pirms 2 gadiem
Vardc rakstīja: @sportacentr, tak nemet ātrāk ārā to d@uni.. kāpēc tādi te vispār eksistē. Nu nav tā ka dēļ viņiem jums te kāds baigais labums..bet traucē mums pārējiem līksmot
Daļa ir viņu boti, viņiem skatījumus rakstiem vajag. Tāpēc mākslīgi rada komentāru apjomu

  +3 [+] [-]

, 2023-09-01 15:06, pirms 2 gadiem
Tātad, ja Spānija uzvar Kanādu, mēs tiekam izslēgti, pat ja mēs vinnējam Brazīliju? Par spīti tam ka mums būtu vienāds punktu skaits ar Spāniju un uzvara mūsu savstarpējā spēlē?

     [+] [-]

, 2023-09-01 15:06, pirms 2 gadiem
Ja kas tad pret Brazīļiem varma mierīgi atrauties ka pret Kanādu jo tā ir tipsika Kanādas stila komanda kas ar agresīvu tempo mūs var nokausēt ar mūsu trūcīgo rotaciju un pec tam nogalināt ar brīvajiem metieniem ka izdarīja Kanāda, Spānija un Francija bija puspenšu blices kur tas ar mums neizgaja cauri

  -1 [+] [-]

, 2023-09-01 15:06, pirms 2 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Ja LAT uzvar BRA, bet ESP uzvar CAN, kas tālāk? Skaitīs plusus un mīnusus?
Jā, un mums derēs tikai ja spāņi uzvar ar +48 vai vairāk

     [+] [-]

, 2023-09-01 15:07, pirms 2 gadiem
Visi būtu malači bet jautājumi par Pasečniku un Čavaru

     [+] [-]

, 2023-09-01 15:07, pirms 2 gadiem
Rodions visa čempja MVP ! Kosmisku darba apjomu veic!🇱🇻

4. Ceturtdaļā ticību atgrieza un salauza Zoriks ar saviem trīņiem! Fantastika🇱🇻🇱🇻🇱🇻🇱🇻🏀

  -2 [+] [-]

, 2023-09-01 15:07, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Ja kas tad pret Brazīļiem varma mierīgi atrauties ka pret Kanādu jo tā ir tipsika Kanādas stila komanda kas ar agresīvu tempo mūs var nokausēt ar mūsu trūcīgo rotaciju un pec tam nogalināt ar brīvajiem metieniem ka izdarīja Kanāda, Spānija un Francija bija puspenšu blices kur tas ar mums neizgaja cauri
Viņiem vāja pg līnija palika

  -1 [+] [-]

, 2023-09-01 15:07, pirms 2 gadiem
petravicus rakstīja: ir gan jācer, jo Spānijas uzvara pār Kanādu mums neder, jo tad būs 1-1 savstarpējās spēlēs un tiks rēķināti +/-, kas mums ir par sliktu...
Da beidziet, Kanāda šajā čempī ir dream team, bez stresa uzspēlēs, pārbrauks pāri.
Pašiem jāņem Brazīlija, tas vēl nav makā iekritis, nav tā nekāda Irāna.

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 15:08, pirms 2 gadiem
Jāuzvar mums Brazīlija, tālāk, kā mums liketenis lems, bet varēsim teikt esam izdarījuši pilnīgi, visu lai tiktu pēc iespējams tālāk. Kanādu ar Porzinģi neapturētu pat, tiešām tuvu čempionu līmenim, nezinu kā ar ASV un Itāliju.

  -1 [+] [-]

, 2023-09-01 15:08, pirms 2 gadiem
Kanādai vieglāk 1/4 finālā spēlet pret Vāciju nevis Austrāliju. Viņi zaudēs Spānijai apzināti.

     [+] [-]

, 2023-09-01 15:08, pirms 2 gadiem
vozā rakstīja: Un Kanādas saspēles vadītāju, neredzu nevienu no Spānijas, kas varētu atpurēt, diez vai Diazam par labu svilps, jo Shai Gilgeous-Alexander ir lielāka autoritāte un augstākais līmenis, ko spēlētājs demonstrē turnīrā
Da nav nekādu variantu vispār Spānijai pret Kanāda, ja vien ir diena kad Kanādai katastrofāli neizkrīt metieni un Spēnijai visi truļņiki ar 50 pročiem lido iekšā

     [+] [-]

, 2023-09-01 15:09, pirms 2 gadiem
Logans Rojs rakstīja: Kanādai vieglāk 1/4 finālā spēlet pret Vāciju nevis Austrāliju. Viņi zaudēs Spānijai apzināti.
Prātiņ TROLIM nāc mājās

  -3 [+] [-]

, 2023-09-01 15:10, pirms 2 gadiem
komentētāji Super !! un tad es iedomājos šo vietā Toļiku

     [+] [-]

, 2023-09-01 15:10, pirms 2 gadiem
Spāņi varētu ņemt jeb ko,bet ja mums būtu KP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 15:10, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Da nav nekādu variantu vispār Spānijai pret Kanāda, ja vien ir diena kad Kanādai katastrofāli neizkrīt metieni un Spēnijai visi truļņiki ar 50 pročiem lido iekšā
Ja tā būtu izšķiroša spēle, protams. Bet problēma jau tajā, ka viņiem nevajag uzvarēt to spēli. Pietiek pat ar -15, lai izietu kā 1. no grupas.

     [+] [-]

, 2023-09-01 15:10, pirms 2 gadiem
Kaut kāds fantastisks stāsts.Ar frančiem nopsihoju un izslēdzu trešajā ceturdaļā ārā datoru un rezultātā mūsējie uzvarēja,un šodien ar spāņiem tieši tas pats.trešajā ceturdaļā pie -10 izslēdzu,jo nevēlējos bojāt nervus.Atkal uzvarējām

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 15:10, pirms 2 gadiem
Logans Rojs rakstīja: Kanādai vieglāk 1/4 finālā spēlet pret Vāciju nevis Austrāliju. Viņi zaudēs Spānijai apzināti.
Slovēniju jau atskaitīji? lol

     [+] [-]

, 2023-09-01 15:12, pirms 2 gadiem
alguns rakstīja: Kaut kāds fantastisks stāsts.Ar frančiem nopsihoju un izslēdzu trešajā ceturdaļā ārā datoru un rezultātā mūsējie uzvarēja,un šodien ar spāņiem tieši tas pats.trešajā ceturdaļā pie -10 izslēdzu,jo nevēlējos bojāt nervus.Atkal uzvarējām
Nu tad jau tikai turpini tradīciju pret BRAZĪLIJU

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 15:12, pirms 2 gadiem
ingars31 rakstīja: Spāņi varētu ņemt jeb ko,bet ja mums būtu KP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Spāņiem Brauns trūkst

  +2 [+] [-]

, 2023-09-01 15:14, pirms 2 gadiem
alguns rakstīja: Kaut kāds fantastisks stāsts.Ar frančiem nopsihoju un izslēdzu trešajā ceturdaļā ārā datoru un rezultātā mūsējie uzvarēja,un šodien ar spāņiem tieši tas pats.trešajā ceturdaļā pie -10 izslēdzu,jo nevēlējos bojāt nervus.Atkal uzvarējām
Kamēr Rodions ir laukumā, nav vēl jēgas slēgt ārā viss var notikt.
Pret Kanādu kurā brīdī izslēdzi?

     [+] [-]

, 2023-09-01 15:14, pirms 2 gadiem
Es Black Bullet rakstīja: Spāņiem Brauns trūkst
Tas viņiem liels zaudējums, līdz ar Rubio

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 15:14, pirms 2 gadiem
vozā rakstīja: Neticu, ka Kanāda atļaus, viņus uzvarēt, viņi teica intervijās, viņu mērķis 8:0?
Francijai un Spānijai noteikti mērķis bija zelts, bet vieniem šis mērķis jau vairs nav iespējams un otriem tas ir apdraudēts... ar uzvaru pār Brazīiju Kanāda jau būs nodrošinājusi pirmo vietu grupā un varēs čiliņā spēlēt pret spāņiem... Spāņiem atkāpšanās ceļa nav... vai tiešām Kanāda metīsies par katru cenu pakaļ tam 8-0? kaut kā neticu, bet cerēsim, ka tā būs...

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 15:15, pirms 2 gadiem
pickenroll rakstīja: Kamēr Rodions ir laukumā, nav vēl jēgas slēgt ārā viss var notikt.
Pret Kanādu kurā brīdī izslēdzi?
Diemžēl pret Kanādu noskatījos līdz beigām

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 15:15, pirms 2 gadiem
abi itāļu treneri Serdžio un Luka kautkur atgādina 1 organizācijas krusttēvus

     [+] [-]

, 2023-09-01 15:17, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: Galvenais tagad nokapāt pret Brazīļiem. Mūsu izlases lielākais pluss, ka nav viena izteikta līdera
Bļin, nu kā var tādu sūdu rakstīt.. Es gan neatteiktos no KP laukumā. Un viņa klāt esamība nekādīgi nenozīmē, ka pārējie uzreiz "pazudīs". Ibio lielākais pluss

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 15:18, pirms 2 gadiem
alguns rakstīja: Diemžēl pret Kanādu noskatījos līdz beigām
man pret Kanādu bija tā, ka atskrēju mājās un ieslēdzu, kad LV sāka zaudēt punktus. Sanāk 2/4 otrajā pusē.

Bet saprotu, ka šodien gribējās slēgt ārā, jo lēni auga rezultāts ilgu laiku un tad spāņiem tas izrāviens īsā laikā.

  +2 [+] [-]

, 2023-09-01 15:18, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tas viņiem liels zaudējums, līdz ar Rubio
Pag, kāds vēl "līdz ar Rubio" Tādam Braunam vispār nekad nevajadzētu būt Spānijas izlasē, tikpat labi mums Džeimss trūkst

     [+] [-]

, 2023-09-01 15:18, pirms 2 gadiem
petravicus rakstīja: Francijai un Spānijai noteikti mērķis bija zelts, bet vieniem šis mērķis jau vairs nav iespējams un otriem tas ir apdraudēts... ar uzvaru pār Brazīiju Kanāda jau būs nodrošinājusi pirmo vietu grupā un varēs čiliņā spēlēt pret spāņiem... Spāņiem atkāpšanās ceļa nav... vai tiešām Kanāda metīsies par katru cenu pakaļ tam 8-0? kaut kā neticu, bet cerēsim, ka tā būs...
Tici gan ka metīsies ! Ties ir jauni svaigi gurķi kuri ar karu spēli sev grib pierādīt PASAULES līmenī un nodemonstrēt ne tiikai tu bet domāju ka NBA lauciņā plusiņus sapelnīt vēl arī ... Tur nebūs nekāds motivacijas trūkums ne mirkli vispār

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 15:18, pirms 2 gadiem
Tālāk skatās pēc +- vai savstarpējās spēles, ja sanāks vienāda attiecība ar spāņiem?

  +3 [+] [-]

, 2023-09-01 15:19, pirms 2 gadiem
Rodions aizsardzībā pilnīgs monstrs.

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 15:19, pirms 2 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Ja LAT uzvar BRA, bet ESP uzvar CAN, kas tālāk? Skaitīs plusus un mīnusus?
Teorētiski Latvija ar vienu zāģi 5 spēlēs var netikt tālāk.

     [+] [-]

, 2023-09-01 15:20, pirms 2 gadiem
F1ksais rakstīja: Bļin, nu kā var tādu sūdu rakstīt.. Es gan neatteiktos no KP laukumā. Un viņa klāt esamība nekādīgi nenozīmē, ka pārējie uzreiz "pazudīs". Ibio lielākais pluss
Ar KP laukumā, nozīmē to, ka samazinās laiks ar bumbu mazajiem uzbrucējiem, jo KP nav ne Smits ne Gražulis, viņš uzbrukumā prasa bumbu. Gan jau vājāki nebūtu, bet uzsvars uz vienu spēlētāju būtu lielāks

     [+] [-]

, 2023-09-01 15:20, pirms 2 gadiem
qwyx rakstīja: Teorētiski Latvija ar vienu zāģi 5 spēlēs var netikt tālāk.
Varēja uzreiz plovus sākt maukt pēc sākumgrupas...

     [+] [-]

, 2023-09-01 15:20, pirms 2 gadiem
Es Black Bullet rakstīja: Pag, kāds vēl "līdz ar Rubio" Tādam Braunam vispār nekad nevajadzētu būt Spānijas izlasē, tikpat labi mums Džeimss trūkst
Bet Brauns ir Spānijas pilsonis un jā, viņa tur ļoti trūkst

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 15:21, pirms 2 gadiem
Skolēns apspēlēja skolotāju

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 15:22, pirms 2 gadiem
Radio Kurucs - kardio frīks

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 15:22, pirms 2 gadiem
Šitiem džekiem ir olas... Fantastika.!!!!

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 15:22, pirms 2 gadiem
Atceros, ka pirms pāris gadiem pat sportacentrā rakstīja- ko tas Kurucs dara NBA, tad laikam jautājumi nost?
Reāli jābūt atpakaļ NBA!

     [+] [-]

, 2023-09-01 15:23, pirms 2 gadiem
Njaaa, PK basketbolā kaut kas līdzīgs kā PČ hokejā.
Kāda jēga rīkot ja komandās nespēlē paši labākie.
Ja jau LBL līmeņa komanda var izsisties, tad nu galīgi zems pasākums tas viss ir.

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 15:23, pirms 2 gadiem
Izcili, bet jautājums ar vēsu prātu- ja Can uzvar Bra, bet zaudē Spānijai, savukārt mēs uzvaram Bra.
Un pieņemsim, ka visas spēles beidzas ar nelielām punktu starpībām.
Tad Can, Esp, Lat ir 4-1
Manuprāt, tālāk tiek Can un Esp...
Vai nē?

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 15:23, pirms 2 gadiem
Vai kādam ir precīzāks info, kas notiek ar Anžeju? Vai Banki taupa šo finālam kā slepeno ieroci?

     [+] [-]

, 2023-09-01 15:23, pirms 2 gadiem
Tādiem džekiem kā Zoriks, Žagars, Gražulis un arī abiem Kuruciem šis čempis noteikti nāks par labu pārliecībai un CV.

Šodien labākais moments - kā Gražulis aizsūtīja Garubu pēc piena.

     [+] [-]

, 2023-09-01 15:24, pirms 2 gadiem
datmons rakstīja: Atceros, ka pirms pāris gadiem pat sportacentrā rakstīja- ko tas Kurucs dara NBA, tad laikam jautājumi nost?
Reāli jābūt atpakaļ NBA!
Viņa sezonas sniegums par to neliecina

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 15:24, pirms 2 gadiem
Kosmoss 🇱🇻🇱🇻🇱🇻🇱🇻
Pat bez Pasečņika un Šmita 4.cet., izpurinājām tos grandus!
Zoriks noorganizēja lūzumu šajā spēlē, kad bijām mīnusos.

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 15:24, pirms 2 gadiem
Number 0 rakstīja: Vai kādam ir precīzāks info, kas notiek ar Anžeju? Vai Banki taupa šo finālam kā slepeno ieroci?
Tūlīt būs pēcspēles preses konference, kurā noteikti šis jautājums tiks uzdots Bianki. Gaidām.

  -2 [+] [-]

, 2023-09-01 15:25, pirms 2 gadiem
Latvija grupā paliks 3.vietā

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 15:26, pirms 2 gadiem
Esmu relatīvi pārliecināts par to, ka tie-breakeri seko FIBA nolikumam, proti, kritēriji 2 komandu ničā ir savstarpējā spēle.
3 spēļu gadījumā ir savstarpējās, tad punktu attiecība savstarpējās utt.

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 15:27, pirms 2 gadiem
Logans Rojs rakstīja: Latvija grupā paliks 3.vietā
Labi, anāli dzemdētais, sapratām.

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 15:27, pirms 2 gadiem
Papis_Diane rakstīja: Juris Kalniņš ir labākais strīmeris!
Nekāds labākais! Prasts diedelnieks un mutes brūķētājs, kas strimos piedzerās un piemin svešu cilvēku radiniekus! Vienā maisā ar KTV liekams!

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 15:27, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: Viņa sezonas sniegums par to neliecina
EFF 11.4 ir ļoti labs sniegums!
Ņemot vērā, ka met tikai vidēji 10p spēlē!

  +2 [+] [-]

, 2023-09-01 15:28, pirms 2 gadiem
Logans Rojs rakstīja: Latvija grupā paliks 3.vietā
Cik papisi?

     [+] [-]

, 2023-09-01 15:28, pirms 2 gadiem
Logans Rojs rakstīja: Latvija grupā paliks 3.vietā
Neticu, ka Kanāda atļaus Spāņiem uzvarēt, NBA zvaigznes, pret Spāniju, kuri reāli nav tā komandu kura šoreiz paņems kausu, tuvu tam ir Kanāda, reāli. Pat principa pēc neticu ka Kanāda zaudēs. Jā varbūt visi līderi nespēlēs, bet venalga šai komandai liels talants, pat ar rezervēm.

  -3 [+] [-]

, 2023-09-01 15:28, pirms 2 gadiem
Cik latvieši ir naidpilni un vāji, māk tikai apsaukāties. Nekas, sakājat cik gribat, jūs tiksiet dzēsti.

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 15:28, pirms 2 gadiem
Merters rakstīja: Izcili, bet jautājums ar vēsu prātu- ja Can uzvar Bra, bet zaudē Spānijai, savukārt mēs uzvaram Bra.
Un pieņemsim, ka visas spēles beidzas ar nelielām punktu starpībām.
Tad Can, Esp, Lat ir 4-1
Manuprāt, tālāk tiek Can un Esp...
Vai nē?
Spāņiem ir tad brutāli jāizliek Kanāda lai Latvija tiktu tālāk un tad aiz strīpas paliek Kanāda. Man gan reālāk liekas, ka Spānija nespēs uzvarēt Kanādu.

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 15:28, pirms 2 gadiem
Radions aizsardzībā zvērs. Dāvis un Zoriks īstajā brīdī iemeta savus 3pt.
Un darbs ko Banki ir padarījis ir vienkārši milzīgs. Šai izlasei nav ierasto līderu, bet spēlē tā ir kā to nav bijis. Malači un vēlreiz malači...
Turam īkšķus par Kanādu pret spāņiem un no sākuma pašiem jāpabeidz iesāktais pret brazīļiem.

     [+] [-]

, 2023-09-01 15:29, pirms 2 gadiem
Atvainojos laika ka tik ļoti noliku Zoriku jo izlasīju , apskatijos EKSPERTU komentārus par visu šo lietu ! Tiešām viņs tikai VEF kapājis un pārsvarā konkurence bijusi ar visādiem pusprofesionāļiem kuri vēl tur restūzī traukus mazga uz pusslodzi mūsu līgā un ar Estiņos ... Kaut kādas 3-4 nopietnas EURO līmeņa spēles sezonā te netiek ieskaitītas kā milzu pieredze lai gan viņa talants bija redzams jau un bija kas viņu gribēja AUGSTĀKĀ līmenī savākt no nabagu kluba VEFiņa ... Es pats ieliku sevi viņa situācijā ka ma jānāk pretī TOP Eiroolīgas špīleriem un jāmēģina nesamīzties un es sapratuy ka laikam es tomēr samīztos gan ... Kā viņš sākumā samīzāas, bet beigās to pārvarēt spēja un pateicoties viņam galvenokart pēdējā ceturtdaļā mēs arī panācam spēlē lūzumu un uzvarējam

     [+] [-]

, 2023-09-01 15:29, pirms 2 gadiem
Cik saprotu spēlei pret Brazīliju nav lielas jēgas. Uzvar Kanāda mēs braucam tik un tā uz ceturtdałfinālu, ja zaud tad netiekam.

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 15:29, pirms 2 gadiem
izraktenis rakstīja: patīk, kā spēles vidū puse kliedz, ka spēle jau galā, jāslēdz ārā, viss skaidrs...
mūsu izlase nav tik viegli salaužama - kā beigās sāka darboties Kuruci, Bertāns, Gražulis un visi pārējie... fantastika! apsveicu ar uzvaru
vispār milzīgs respekt Rodionam + izlasei
Varētu padomāt, ka pie -12 tev nebija šaubas. Tomēr pretī ir Spānija.
Prieks, ka kļūdijos.

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 15:29, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: Bet Brauns ir Spānijas pilsonis un jā, viņa tur ļoti trūkst
bļa, nu tāpēc arī ir Spānijas pilsonis, ka paņēma vispār no malas un naturalizēja, mēs to mierīgi varētu jebkurā ar tādu Džeimsu izdarīt, ja būtu vēlme. Un tad stāstīt, ka mums Džeimsa trūkst.

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 15:30, pirms 2 gadiem
Logans Rojs rakstīja: Cik latvieši ir naidpilni un vāji, māk tikai apsaukāties. Nekas, sakājat cik gribat, jūs tiksiet dzēsti.
naidpilni? tu par sevi runā pēc tās komentāru jūras pēc katra LV veiksmīgā momenta, noliekot un rakstot, ka haļavas un tāpat pakāsīs utt.

Uz sevi paskaties!
Un nomierinies tak. Nezinu, kādi tev ir iemesli šo rakstīt, bet dzīvē neko tas nedos.

  -3 [+] [-]

, 2023-09-01 15:31, pirms 2 gadiem
datmons rakstīja: EFF 11.4 ir ļoti labs sniegums!
Ņemot vērā, ka met tikai vidēji 10p spēlē!
Bet kādā līgā, tas nevelk uz nba

  -4 [+] [-]

, 2023-09-01 15:32, pirms 2 gadiem
Es Black Bullet rakstīja: bļa, nu tāpēc arī ir Spānijas pilsonis, ka paņēma vispār no malas un naturalizēja, mēs to mierīgi varētu jebkurā ar tādu Džeimsu izdarīt, ja būtu vēlme. Un tad stāstīt, ka mums Džeimsa trūkst.
Un? viņi pareizi darīja, nav laba pg, tāpēc naturalize, lai pārējie neciestu

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 15:32, pirms 2 gadiem
pickenroll rakstīja: naidpilni? tu par sevi runā pēc tās komentāru jūras pēc katra LV veiksmīgā momenta, noliekot un rakstot, ka haļavas un tāpat pakāsīs utt.

Uz sevi paskaties!
Un nomierinies tak. Nezinu, kādi tev ir iemesli šo rakstīt, bet dzīvē neko tas nedos.
Neņem vērā to pajolu! Džeks laikam visus savus ieguldijumus lika uz FRA un ESP un še beigu rezultāts!

  -1 [+] [-]

, 2023-09-01 15:32, pirms 2 gadiem
pickenroll rakstīja: naidpilni? tu par sevi runā pēc tās komentāru jūras pēc katra LV veiksmīgā momenta, noliekot un rakstot, ka haļavas un tāpat pakāsīs utt.

Uz sevi paskaties!
Un nomierinies tak. Nezinu, kādi tev ir iemesli šo rakstīt, bet dzīvē neko tas nedos.
Viņam sc maksā, lai izsauktu atbildes no jums utt.

  -2 [+] [-]

, 2023-09-01 15:32, pirms 2 gadiem
Kā jau teicu, Spānija un Kanāda tāpat spēlēs 1/4 finālā pret Austrāliju un Vāciju

  -1 [+] [-]

, 2023-09-01 15:33, pirms 2 gadiem
petravicus rakstīja: KAS PAR PĒDĒJO CETURTDAĻU!!! Bez nerviem...

Čaļi malači, bet nekas vēl nav beidzies! Jāuzvar Brazīliju un jācer, ka Kanāda nokodīs Spāniju, lai nav nekas jārēķina
Ja Spānija nokodīs Kanāde, nekas nebūs jārēķina. Mums šobrīd šajā trijotnē -21. Lai ESP uzvaras gadījumā mēs tiktu tālāk, viņiem jāuzvar ar +48

  -1 [+] [-]

, 2023-09-01 15:33, pirms 2 gadiem
Beidziet nemties Kanāda uzvarēs visas šajā grupā..un mēs brazilis un viss kārtībā

     [+] [-]

, 2023-09-01 15:33, pirms 2 gadiem
Vai jums visiem tā jau nešķiet ka šis cempis nav tikai ar lielu plusu, bet vispār fenomenāls padevies, ņemot vērā iztrukumus

  +3 [+] [-]

, 2023-09-01 15:34, pirms 2 gadiem
Tagad par Lietuvu. Tas tik būtu kaut kas, ja TOP8 būtu 2 baltijas valstis.

  -1 [+] [-]

, 2023-09-01 15:35, pirms 2 gadiem
Kanāda pret Spāniju spēles bez līderiem, jo viņi tāpat tiks tālāk un nevajag liekas traumas Aleksandram, Olinīkam, Baretam.

     [+] [-]

, 2023-09-01 15:35, pirms 2 gadiem
Āfrika12 rakstīja: Cik saprotu spēlei pret Brazīliju nav lielas jēgas. Uzvar Kanāda mēs braucam tik un tā uz ceturtdałfinālu, ja zaud tad netiekam.
Nē, tad Spānija arī būtu trīsstūrī iekšā jāskaita, punktu starpība viņiem pret BRA +18

  -2 [+] [-]

, 2023-09-01 15:35, pirms 2 gadiem
Vardc rakstīja: Vai jums visiem tā jau nešķiet ka šis cempis nav tikai ar lielu plusu, bet vispār fenomenāls padevies, ņemot vērā iztrukumus
It kā jau jā, tajā pašā laikā grūti pateikt kā būtu ja būtu. Citiem KP ir liels iztrūkums, bet priekš manis tas bija Lomažs.

  -2 [+] [-]

, 2023-09-01 15:36, pirms 2 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Tagad par Lietuvu. Tas tik būtu kaut kas, ja TOP8 būtu 2 baltijas valstis.
Pret ko viņiem ir?

  -1 [+] [-]

, 2023-09-01 15:36, pirms 2 gadiem
Paldies Dievam

  -2 [+] [-]

, 2023-09-01 15:37, pirms 2 gadiem
Kur Tjoma? līdz šim bija gana aktīvs basketa sadaļā

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 15:37, pirms 2 gadiem
Man vienam liekas, ka rezultāts vietām būtu jāsamaina? SC visi jau svin pilnās burās?

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 15:37, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: Pret ko viņiem ir?
Grieķija jāuzvar, kura galīgi nav tā Grieķija, kas bija agrāk!

  -2 [+] [-]

, 2023-09-01 15:37, pirms 2 gadiem
Latvijai ir maz izredžu tikt 1/4, jo Spānijai jāuzvar Kanādu ar +1 un viņi ir tālāk.

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 15:37, pirms 2 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Kur Tjoma? līdz šim bija gana aktīvs basketa sadaļā
Sudraba talismans

  -1 [+] [-]

, 2023-09-01 15:38, pirms 2 gadiem
Vienīgais, ka kanādiešiem neko daudz pēdējā spēlē nevajadzēs vairs (ja vinnē brazīļus šodien) un vot būtu škrobe, ja mēs iemesto grozu starpības dēļ paliktu trešie...
Bet nu Kanāda tomēr ir pārliecinoši labākā kome starp šīm abām grupām, cerams laukumā to arī pierādīs atlikušajās spēlēs

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 15:38, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: Pret ko viņiem ir?
Grieķiju. Ja šodien uzvar, tad tiek tālāk.

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 15:39, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: Un? viņi pareizi darīja, nav laba pg, tāpēc naturalize, lai pārējie neciestu
džīzes... apbrīnoju, ka tiešām eksistē reāli basketbola līdzjutēji, kuriem šī absurdā naturalizācijas prakse šķiet kaut kas normāls un pareizs.

Ok, tad turpmāk tādiem varu teikt, ka mums iztrūkst ne tikai Porziņģis, Strēlnieks, Lomažs, Dairis, bet arī Džeimss Jo, viss kas viņu šķīra no spēlēšanas pie mums, ir mūsu gribēšana.

  -2 [+] [-]

, 2023-09-01 15:39, pirms 2 gadiem
datmons rakstīja: Grieķija jāuzvar, kura galīgi nav tā Grieķija, kas bija agrāk!
Grieķija ir ņemama, viennozīmīgi. LTU priekšējā līnija spēlē labāk nekā paši leiši gaidīja 😅

  -1 [+] [-]

, 2023-09-01 15:40, pirms 2 gadiem
Tupi, ka pēdējās spēles nav vienā laikā. Ja LV vinnē Brazīliju, tad mums ir 4/1, Kanādai arī un spāņiem 3/1, bet punktu starpība Kanādai būs ahūni laba un viņi var palikt pirmie pat zaudējot

  -3 [+] [-]

, 2023-09-01 15:40, pirms 2 gadiem
Es Black Bullet rakstīja: džīzes... apbrīnoju, ka tiešām eksistē reāli basketbola līdzjutēji, kuriem šī absurdā naturalizācijas prakse šķiet kaut kas normāls un pareizs.

Ok, tad turpmāk tādiem varu teikt, ka mums iztrūkst ne tikai Porziņģis, Strēlnieks, Lomažs, Dairis, bet arī Džeimss Jo, viss kas viņu šķīra no spēlēšanas pie mums, ir mūsu gribēšana.
Kāpēc nē? Teiksim viens naturalizētais, lai nodrošinātu labākos apstākļus ir pieņemami. Kāpēc, lai nba džekiem nenodrošinātu labāko?

  -1 [+] [-]

, 2023-09-01 15:41, pirms 2 gadiem
Latvijai ar rēkināšanu parasti neveicas. Spānija un Kanāda 1/4

     [+] [-]

, 2023-09-01 15:43, pirms 2 gadiem
Es Black Bullet rakstīja: džīzes... apbrīnoju, ka tiešām eksistē reāli basketbola līdzjutēji, kuriem šī absurdā naturalizācijas prakse šķiet kaut kas normāls un pareizs.

Ok, tad turpmāk tādiem varu teikt, ka mums iztrūkst ne tikai Porziņģis, Strēlnieks, Lomažs, Dairis, bet arī Džeimss Jo, viss kas viņu šķīra no spēlēšanas pie mums, ir mūsu gribēšana.
Hokejā trūkst centra uzbrucēji, tad naturalizēs pāris NHL centra uzbrucējus

FIBA agrāk deva wild card par naudu, tad naturalizācija gan jau ienes kādu kapeiku FIBA kasē!

  -1 [+] [-]

, 2023-09-01 15:43, pirms 2 gadiem
ja izodsies iziet no grupas tad loti relai ir, ka 1/4 pret Sloveniju. tas tik butu kaut kas ! tas ir ja sie neatdos tagad pret aus un panems ger

  +3 [+] [-]

, 2023-09-01 15:43, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: Kāpēc nē? Teiksim viens naturalizētais, lai nodrošinātu labākos apstākļus ir pieņemami. Kāpēc, lai nba džekiem nenodrošinātu labāko?
Tāpēc, ka šādām uzvarām vajag sirdi un mīlestību pret savu valsti un nevienam naturalizētam spēlētājam tādu nav un nebūs. Klubs ir klubs, valstsvienība ir pavisam kaut kas cits.

  +2 [+] [-]

, 2023-09-01 15:45, pirms 2 gadiem
Velviena liela uzvara! Esmu lepns par Latvijas izlasi
Slēpts komentārs: Real Rebel

  -1 [+] [-]

, 2023-09-01 15:46, pirms 2 gadiem
Kanāda nebūs dzēruši pirms spēles, tad mierīgi paņems!
Ar tādiem NBA aizsargiem pret Spānijas aizsargiem, kuri aizsardzībā bieži haltūrē!

  -1 [+] [-]

, 2023-09-01 15:47, pirms 2 gadiem
Nu žēl par to smago zaudējumu Kanādai. Ja būtu noturēts kaut zem -15, tas jau dotu ekstra cerības stariņu uz pēdējo kārtu, ja nu Spānija sadusmojas un grauj ar +20. Tagad viņi būs dusmīgi un ies uz uzvaru, kas nekādā gadījumā nav pieļaujama.

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 15:48, pirms 2 gadiem
Ārprāc 2023...........
Kas notika ar hokeja izlasi!!!
Kas notiek ar baketbola izlasi!!!
Kaučkas Neticams!!!!!!!!!!!!!!! 🧐🧐🧐

  +3 [+] [-]

, 2023-09-01 15:48, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: Kāpēc nē? Teiksim viens naturalizētais, lai nodrošinātu labākos apstākļus ir pieņemami. Kāpēc, lai nba džekiem nenodrošinātu labāko?
kas, "kāpēc nē"? Tāpēc, ka tā ir ATTIECĪGĀS VALSTS IZLASE, tā ir vispār visu izlašu sacensību pamatjēga - noskaidrot, kurai valstij labākā komanda. Ja tev NAV pg vai centrs, nu tad tev NAV, pats vainīgs, ka nav, tātad tava valsts izlase tajā brīdī ir sliktāka.

Kas spēlē Latvija-Lietuva, tās spēles jēga ir noskaidrot, vai labākā komanda ir Latvija vai Lietuvai, kāds sakars nepiederošajiem no malas tur ielīst.

"teiksim, viens naturalizētais"... a ja atļautu divus, tad būtu ok? Trīs, četrus? Piecus? Kaut kādā brīdī nebūtu ok? Interesanti, kāpēc? Ja jau princips paņemt nepiederošo no malas ir ok, tad tikpat labi arī četrus un piecus, viss taču pareizi.

     [+] [-]

, 2023-09-01 15:50, pirms 2 gadiem
Ja kas, tad Spānija tikai beigās pārbaudes spēlē zaudēja ar -5 tikai, Kanādai spēlēja visi līderi, tāpēc Spānija var mierīgi arī Kanādu uzvarēt. Zinot spāņus, tad viņi vienmēr tiek tālāk.

  -2 [+] [-]

, 2023-09-01 15:52, pirms 2 gadiem
Logans Rojs rakstīja: Ja kas, tad Spānija tikai beigās pārbaudes spēlē zaudēja ar -5 tikai, Kanādai spēlēja visi līderi, tāpēc Spānija var mierīgi arī Kanādu uzvarēt. Zinot spāņus, tad viņi vienmēr tiek tālāk.
Ko darīsi, ja LV beigu beigās tiks tālāk? Ļauj man minēt- Vācija mūs sagraus

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 15:52, pirms 2 gadiem
Bo Mamba rakstīja: spanijas +22 der
Tagad? Kanādai +26, Latvijai -21. Ja Spānija uzvar, tad Latvijai der +48 Nu ja Brazīlija šovakar neuzvar Kanādu, kas dotu vēl ekstra opcijas.

  -1 [+] [-]

, 2023-09-01 15:52, pirms 2 gadiem
neputns rakstīja: Redzēju tikai fragmentus, bet tas, kas mani priecē visvairāk ir tā pārliecība. Ja pret frančiem pašiem bija grūti noticēt, kas tikko noticis, te pēc spēles beigām vairs nekāda stresa un, protams, ka mēs varam PČ uzvarēt Spāniju. Talants mums jau sen ir bijis liels, kā basketbola, tā hokejā, un arī citos sporta veidos, bet pārliecība vienmēr trūkusi, jo mēs jau maziņi, ko ta mēs, cīnāmies jau, bet.. un ir tik superigi redzēt, ka šis beidzot mainās!
Kādi reti eksotiski putni te tomēr parādās uz svētkiem !

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 15:54, pirms 2 gadiem
Lai spāņi grauj pat ar +190, tāpat ir zāģis pret Latvijas pūķiem!

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 15:54, pirms 2 gadiem
yankeezulu rakstīja: Tagad? Kanādai +26, Latvijai -21. Ja Spānija uzvar, tad Latvijai der +48 Nu ja Brazīlija šovakar neuzvar Kanādu, kas dotu vēl ekstra opcijas.
uj ne ta pateicu ja, taisniba tev, spanijas +48 butu labs

  -2 [+] [-]

, 2023-09-01 15:54, pirms 2 gadiem
SlickRick rakstīja: Ko darīsi, ja LV beigu beigās tiks tālāk? Ļauj man minēt- Vācija mūs sagraus
Ja, pret to ko domenstrē šodienas Vācija -tur mums vispār nekādu variantu nav vispār ! ASV, Kanāda, Vācija - tas ir izlases kas galvastiesu pārākas par visam pārējām šai čempī

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 15:56, pirms 2 gadiem
Ja Braziilja panem Kanadu vairs nav nekas jarekina vispar. tie kas savas speles pec tma vines tie tiks talak viss.

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 16:00, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Ja, pret to ko domenstrē šodienas Vācija -tur mums vispār nekādu variantu nav vispār ! ASV, Kanāda, Vācija - tas ir izlases kas galvastiesu pārākas par visam pārējām šai čempī
Tas tiesa, bet šamējais ieciklējies, ka mēs netiksim uz 1/4 finālu! Neticās, ka Kanāda neizies mačā ar uzvaras garšu! Pret Vāciju uz papīra variantu nav, bet kas notiktu pašā spēlē...

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 16:02, pirms 2 gadiem
Spānija vienmēr tiek tālāk. Šī nav sliktākā situācija, kurā Spānija ir bijusi, viņi izlīduši no daudz lielākām problēmām.

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 16:04, pirms 2 gadiem
Nekad nevajag norakstīt Spāniju, ne velti tā ir daudzkārtēja čempione.

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 16:04, pirms 2 gadiem
SlickRick rakstīja: Ko darīsi, ja LV beigu beigās tiks tālāk? Ļauj man minēt- Vācija mūs sagraus
Tak ignorējiet to d-uni, tik ik pa brīdim štancē jaunu profili. Vnk gaida lai kāds sāktu atbildēt uz viņa tupumu - laikam gūst no tā orgasmu

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 16:05, pirms 2 gadiem
Kanada neko neatdos Spanijai, jo viniem vajag uzvaru grupa, lai neuzskrietu uz USA lidz finalam. Ja, vini var but ari pirmie zaudejot, bet nedomaju ka atputinas sastavu vai ko tamlidzigu

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 16:06, pirms 2 gadiem
Logans Rojs rakstīja: Stulbajiem latviešiem atkal paveicās, tīrākā haļava, tāpat neizkļūs no grupas. Pohuj
Tu kļūdies savos paredzējumos, bet vainīgi atkal citi?
Tak samierinies, ka neesi nekāds eksperts!
Tagad izsaki jaunu prognozi, ka neizkļūs no grupas? OK, tad uzliec uz to naudu, citādi tukša skaņa.

  -2 [+] [-]

, 2023-09-01 16:08, pirms 2 gadiem
Slovēnija neiekļūs 1/4

  -1 [+] [-]

, 2023-09-01 16:08, pirms 2 gadiem
Bo Mamba rakstīja: Kanada neko neatdos Spanijai, jo viniem vajag uzvaru grupa, lai neuzskrietu uz USA lidz finalam.
Esi skatījies turnīra izspēles kārtību pēc šīm grupu spēlēm? J grupas un L grupas uzvarētāji tiekas pusfinālā, ja uzvar savas ceturtdaļfinālu spēles. Cerams, ka Kanāda neko nerēķinās un ies pēc zelta uzvarot amerikāņus pusfinālā.

  -1 [+] [-]

, 2023-09-01 16:10, pirms 2 gadiem
Bo Mamba rakstīja: Kanada neko neatdos Spanijai, jo viniem vajag uzvaru grupa, lai neuzskrietu uz USA lidz finalam. Ja, vini var but ari pirmie zaudejot, bet nedomaju ka atputinas sastavu vai ko tamlidzigu
Nu CAN paliktu pirmā arī zaudējot (ESP vajag vismaz +16 lai būtu pirmie), bet, domāju, neatdosies lai nebojātu uzvaras "garšu".

     [+] [-]

, 2023-09-01 16:13, pirms 2 gadiem
Grinnijs rakstīja: Esi skatījies turnīra izspēles kārtību pēc šīm grupu spēlēm? J grupas un L grupas uzvarētāji tiekas pusfinālā, ja uzvar savas ceturtdaļfinālu spēles. Cerams, ka Kanāda neko nerēķinās un ies pēc zelta uzvarot amerikāņus pusfinālā.
parskatijos J ar K grupu jaa, vini vispar labak paliek otrie tas gan. sudi bus. no otras puses ja tu gribi zeltu tev tie amisihi tapat visticamak kkad jauzvar, jacer ka Kanadai vienalga vai finala vai pusfionala.

  -1 [+] [-]

, 2023-09-01 16:13, pirms 2 gadiem
Kur tie komentātori par pērtiķbolu pazuduši?
Nomainījuši linku un kažoku?

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 16:14, pirms 2 gadiem
Atcerēsimies kā Šveice atpūtināja sastāvu pret Latviju PČ hokejā, ar ko tas beidzās 1/4 finālā visi atcerās. Tā tāda viela pārdomām CAN-ESP spēles spekulantiem...

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 16:15, pirms 2 gadiem
baigi prasitos brazilu sensaciji pret kanadiesiem sodien! tad viss pasu rokas, zb jau rekinu un putrojos

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 16:17, pirms 2 gadiem
Lietuviešiem vajag saņemties. Diez gan smagi iet.

  -1 [+] [-]

, 2023-09-01 16:20, pirms 2 gadiem
Grinnijs rakstīja: Esi skatījies turnīra izspēles kārtību pēc šīm grupu spēlēm? J grupas un L grupas uzvarētāji tiekas pusfinālā, ja uzvar savas ceturtdaļfinālu spēles. Cerams, ka Kanāda neko nerēķinās un ies pēc zelta uzvarot amerikāņus pusfinālā.
klau bet tad sanak, ja Kan uzvar Bra un mes uzvaram Bra, tad Kanadai lai butu otra vieta grupa jazaude Spaniem ar vismaz 16 punktiem viniem pasiem tad nedaudz iegriezh tas +26 pret mums, haha. Nedomaju ka maksligi atdod tik iepsaidigu uzvaru vinu butu gatavi, tas butu glevs apkaunojums .

     [+] [-]

, 2023-09-01 16:22, pirms 2 gadiem
Ja notiek ticamākie varianti, tad 1/4 finālā netiekam. Cerības šodien uz Brazīliju vai svētdien uz Kanādu.. Kanādai pēdējā spēlē var neko nevajadzēt un atpūtinās līderus. Vēl cerība ka Kanāda centīsies izvairīties no 2. vietas grupā , lai iegūtu sev parocīgāku pretinieku. Varbūt gribēs izvairīties no Slovēnijas, bet vai Vācija ir labāka... varbūt ir.

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 16:24, pirms 2 gadiem
Aldis Br rakstīja: Ja notiek ticamākie varianti, tad 1/4 finālā netiekam. Cerības šodien uz Brazīliju vai svētdien uz Kanādu.. Kanādai pēdējā spēlē var neko nevajadzēt un atpūtinās līderus. Vēl cerība ka Kanāda centīsies izvairīties no 2. vietas grupā , lai iegūtu sev parocīgāku pretinieku. Varbūt gribēs izvairīties no Slovēnijas, bet vai Vācija ir labāka... varbūt ir.
ja vini meginas no kaut ka izvairities tad tikai no USA pusfinala, par 1/4 pari viniem pajaat. un prieks ta vajag otro vietu grupa kas ir sudigak mums

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 16:26, pirms 2 gadiem
Nē, nu tas būtu nereāls aplauziens netikt tālāk vinnējot Brazīliju un Spānijai Kanādu. Ar 4-1 bilanci izkrist.

  -1 [+] [-]

, 2023-09-01 16:27, pirms 2 gadiem
raybanana rakstīja: Nē, nu tas būtu nereāls aplauziens netikt tālāk vinnējot Brazīliju un Spānijai Kanādu. Ar 4-1 bilanci izkrist.
ja vienigi spani neuzvar ar +48

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 16:28, pirms 2 gadiem
nu ko, visa Latvija tures iksus par Braziliju tagad

  -1 [+] [-]

, 2023-09-01 16:31, pirms 2 gadiem
Aldis Br rakstīja: Ja notiek ticamākie varianti, tad 1/4 finālā netiekam. Cerības šodien uz Brazīliju vai svētdien uz Kanādu.. Kanādai pēdējā spēlē var neko nevajadzēt un atpūtinās līderus. Vēl cerība ka Kanāda centīsies izvairīties no 2. vietas grupā , lai iegūtu sev parocīgāku pretinieku. Varbūt gribēs izvairīties no Slovēnijas, bet vai Vācija ir labāka... varbūt ir.
ticamākais variants ir ka Can uzvar 2 spēles un Lat uzvar Bra

     [+] [-]

, 2023-09-01 16:35, pirms 2 gadiem
Es Black Bullet rakstīja: kas, "kāpēc nē"? Tāpēc, ka tā ir ATTIECĪGĀS VALSTS IZLASE, tā ir vispār visu izlašu sacensību pamatjēga - noskaidrot, kurai valstij labākā komanda. Ja tev NAV pg vai centrs, nu tad tev NAV, pats vainīgs, ka nav, tātad tava valsts izlase tajā brīdī ir sliktāka.

Kas spēlē Latvija-Lietuva, tās spēles jēga ir noskaidrot, vai labākā komanda ir Latvija vai Lietuvai, kāds sakars nepiederošajiem no malas tur ielīst.

"teiksim, viens naturalizētais"... a ja atļautu divus, tad būtu ok? Trīs, četrus? Piecus? Kaut kādā brīdī nebūtu ok? Interesanti, kāpēc? Ja jau princips paņemt nepiederošo no malas ir ok, tad tikpat labi arī četrus un piecus, viss taču pareizi.
Pēc tādas logikas - ja kādam vecāki krievi - arī nevajadzētu laut izlasē spēlēt?

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 16:36, pirms 2 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Varētu padomāt, ka pie -12 tev nebija šaubas. Tomēr pretī ir Spānija.
Prieks, ka kļūdijos.
jā, pretī bija Spānija, taču pēc spēles ar Franciju es tiešām ticēju un ticēšu, ka pie lieliem mīnusiem šiem čaļiem ir iekšā to atspēlēt (izņēmums - pret Kanādu nesanāca)

Lai vai kā - ļoti labs rezultāts šodien, arī man prieks.

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 16:38, pirms 2 gadiem
Turam īkšķus par Brazīliju. Pirms pēdējās kārtas visiem bilance 3:1 un uz 1/4 iet abu spēļu uzvarētāji bez jebkādas rēķināšanas. No problem.

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 16:39, pirms 2 gadiem
Tur tā lieta ka Kanādai uzvarot brazīłus pret spāńiem neko nevajadzēs. Un Kanāda pārbaudes spēlēs spēlēja nestabīli.

     [+] [-]

, 2023-09-01 16:41, pirms 2 gadiem
Izskatās ka Kanāda var reāli ierīt iekšā no Brazīļiem šodien @

  -1 [+] [-]

, 2023-09-01 16:44, pirms 2 gadiem
Bo Mamba rakstīja: ja vienigi spani neuzvar ar +48
Neesmu baigi iedzilinajies, bet vai tad LV BR spēle netiktu nemta vērā? Kapēc automātiski pienemts ka viss uz Spāniju balstās. Ja mēs nemam BR ar 25 un Spāni CAN ar 23 - vai tad mēs neesam tālāk.

     [+] [-]

, 2023-09-01 16:44, pirms 2 gadiem
Rinn rakstīja: ticamākais variants ir ka Can uzvar 2 spēles un Lat uzvar Bra
Vai Kanāda gribēs pēdējo spēli uzvarēt? Atpūtina līderus, zaudē Spānijai un izbēg pusfinālā no ASV. Vai nav ticams variants.

  +2 [+] [-]

, 2023-09-01 16:46, pirms 2 gadiem
Batmanboy rakstīja: Pēc tādas logikas - ja kādam vecāki krievi - arī nevajadzētu laut izlasē spēlēt?
visiem tiem brauniem un džeimsiem ir kaut kāda saistība ar Spāniju (vai Latviju?), izņemot naudu?
Ja nu vienīgi pērtiķu laikmeta senči kopīgi.
Ja kāds vasja ar krievu vecākiem ir dzimis, audzis un dzīvo Latvijā, prot valodu un ir dzimtās zemes (Latvijas) patriots - kāpēc šim nespēlēt LV izlasē?

     [+] [-]

, 2023-09-01 16:46, pirms 2 gadiem
Bļin , man sacēlās kā tas sievišķis-tiesniesis parādīja uzbrukuma piezīmi ! Es gribu ar viņu pargulēt viennozīmīgi kad viņa pa virsu darīsies

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 16:47, pirms 2 gadiem
braļukas vadībā!

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 16:48, pirms 2 gadiem
Kanada varetu ta turpinat

  -4 [+] [-]

, 2023-09-01 16:49, pirms 2 gadiem
Batmanboy rakstīja: Neesmu baigi iedzilinajies, bet vai tad LV BR spēle netiktu nemta vērā? Kapēc automātiski pienemts ka viss uz Spāniju balstās. Ja mēs nemam BR ar 25 un Spāni CAN ar 23 - vai tad mēs neesam tālāk.
Beidz murgot ! Maksmālais mes ar ko BR varam paņemt tas ir plus 3 ar NETICAMU HAĻAVU kas mūs pavadījusi jau pret FRA un SPN

  -1 [+] [-]

, 2023-09-01 16:49, pirms 2 gadiem
Batmanboy rakstīja: Neesmu baigi iedzilinajies, bet vai tad LV BR spēle netiktu nemta vērā? Kapēc automātiski pienemts ka viss uz Spāniju balstās. Ja mēs nemam BR ar 25 un Spāni CAN ar 23 - vai tad mēs neesam tālāk.
Ne

     [+] [-]

, 2023-09-01 16:49, pirms 2 gadiem
Apsveicu SLO ar 1/4 finalu

  -1 [+] [-]

, 2023-09-01 16:49, pirms 2 gadiem
izraktenis rakstīja: visiem tiem brauniem un džeimsiem ir kaut kāda saistība ar Spāniju (vai Latviju?), izņemot naudu?
Ja nu vienīgi pērtiķu laikmeta senči kopīgi.
Ja kāds vasja ar krievu vecākiem ir dzimis, audzis un dzīvo Latvijā, prot valodu un ir dzimtās zemes (Latvijas) patriots - kāpēc šim nespēlēt LV izlasē?
Lielākajâ dałā, jā, tev ir jābūt kaut kādai reālai saistībai ar valsti, kas tevi naturalizē

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 16:50, pirms 2 gadiem
Lietuva nokartos, tas labi

     [+] [-]

, 2023-09-01 16:50, pirms 2 gadiem
Brazīļu Kabluks izskatās ka uzmīzis būs uz rokām pirms spēles

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 16:51, pirms 2 gadiem
Nu ta beidzot Dāvis parādija NBA līmeni Spāņiem jāmeklē kartē Rūjiena, no kurienes nāk īsti NBA veči!

  -1 [+] [-]

, 2023-09-01 16:52, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Beidz murgot ! Maksmālais mes ar ko BR varam paņemt tas ir plus 3 ar NETICAMU HAĻAVU kas mūs pavadījusi jau pret FRA un SPN
Ble, principiāli jautāju

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 16:52, pirms 2 gadiem
Kanada spele briesmigi sobrid, bet apmeram tiesi tik briesmigi lai pietiku pret Braziliju un pakastu Spanijai....., bet ne nu ok Brazilijai nav kur atkapties vini ies uz max

     [+] [-]

, 2023-09-01 16:55, pirms 2 gadiem
tik tizli tie brazili labi ka kanadasi tadi pasi pagaidam

  +2 [+] [-]

, 2023-09-01 16:57, pirms 2 gadiem
Batmanboy rakstīja: Ble, principiāli jautāju
Punktu attiecību skatītos tikai starp komandām ar vienādu punktu skaitu un tikai par spēlēm starp šīm komandām. Tā kā Brazīlija tur nefigurētu nekādā veidā un pret viņiem samestie/ielaistie punkti arī ne.

  +2 [+] [-]

, 2023-09-01 16:57, pirms 2 gadiem
Kā Rūjienas Niknajam tur Džakartā? Vēl nav galīgi aizplostojis, vai trakāk? Vai arī tur Dainis uzstājas?

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 16:58, pirms 2 gadiem
Ai, Can naturāli tizlojās. Drīzāk LTU spēle jāskatās līdz galam.

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 16:58, pirms 2 gadiem
can vs bra vairak atgadina kaut ko no 17-32 basketbola

  -4 [+] [-]

, 2023-09-01 17:00, pirms 2 gadiem
Ko juus tur tupa reekinat? Ja Lavija uzvar Braziliju tad tiek 4finalaa. 5 speles 4 uzvaras, turklat pār top komandaam un vel savstarpejaa spelee uzvareta Spanija kas dod priekshrocibas. Kaa var vispar iedomaties ka var netikt talak ar tadu bilanci???

  -1 [+] [-]

, 2023-09-01 17:00, pirms 2 gadiem
PUERTOERIIIKOOOOO!O!!!!!!

  -1 [+] [-]

, 2023-09-01 17:01, pirms 2 gadiem
rronijs rakstīja: Ko juus tur tupa reekinat? Ja Lavija uzvar Braziliju tad tiek 4finalaa. 5 speles 4 uzvaras, turklat pār top komandaam un vel savstarpejaa spelee uzvareta Spanija kas dod priekshrocibas. Kaa var vispar iedomaties ka var netikt talak ar tadu bilanci???
ko pipe iedod ievilkt

  -2 [+] [-]

, 2023-09-01 17:02, pirms 2 gadiem
rronijs rakstīja: Ko juus tur tupa reekinat? Ja Lavija uzvar Braziliju tad tiek 4finalaa. 5 speles 4 uzvaras, turklat pār top komandaam un vel savstarpejaa spelee uzvareta Spanija kas dod priekshrocibas. Kaa var vispar iedomaties ka var netikt talak ar tadu bilanci???
Nerunā, ja nezini. Ja mēs uzvaram Brazīliju, bet Spānija uzvar Kanādu (un pieņemam, ka Kanāda šodien paņem Brazīliju), tad trim komandām būs 4-1.. Tālāk skatīsies gūto/ielaisto punktu attiecību tieši starp šīm trim komandām un Latvija tur pašlaik ir stabili pēdējā vietā un tālāk netiktu.

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 17:03, pirms 2 gadiem
bomzhi tie bra, gan jau vinesim, bus jatur SGA pie varda ka ir atbraucis uzvaret visas speles

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 17:06, pirms 2 gadiem
LuleHaha rakstīja: Punktu attiecību skatītos tikai starp komandām ar vienādu punktu skaitu un tikai par spēlēm starp šīm komandām. Tā kā Brazīlija tur nefigurētu nekādā veidā un pret viņiem samestie/ielaistie punkti arī ne.
Paldies!

     [+] [-]

, 2023-09-01 17:06, pirms 2 gadiem
Bo Mamba rakstīja: bomzhi tie bra, gan jau vinesim, bus jatur SGA pie varda ka ir atbraucis uzvaret visas speles
Nevis pie vārda, bet pei MELLĀ krāna !

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 17:09, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Nevis pie vārda, bet pei MELLĀ krāna !
turi kur tev patik

  -2 [+] [-]

, 2023-09-01 17:12, pirms 2 gadiem
Bo Mamba rakstīja: turi kur tev patik
Bet to ka viņs vienu kāju visā garumā BALTĀ zeķē ieģerbis un tadejadi spilgti izlēmis IZLEKT no MELLĀ tēla - tas arī daudz ko liecina tomē

  +2 [+] [-]

, 2023-09-01 17:15, pirms 2 gadiem
LTU +17 un 4 min. Domāju, ka viņi ir Top 8.

  -1 [+] [-]

, 2023-09-01 17:17, pirms 2 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: LTU +17 un 4 min. Domāju, ka viņi ir Top 8.
Tu pajol vari domāt ko gribi, LV spēlē jau Latviju norakstīji pēc 25 min. jebanutijs

  +2 [+] [-]

, 2023-09-01 17:21, pirms 2 gadiem
Emocijas mazliet norimušās, bet vēl joprojām grūti apvert, kā tas mūsējiem izdevās. Par lielu Latviju.

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 17:22, pirms 2 gadiem
Kāpēc nespēlē Pasečņiks?
Slēpts komentārs: White SUPREMACY

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 17:26, pirms 2 gadiem
Kas ar Andžeju, tā pietrūkst Mejeris

  -2 [+] [-]

, 2023-09-01 17:28, pirms 2 gadiem
Uzvara 1/4 finālā, iespējams, būtu biļete uz Parīzi, bet... neticas ka Kanādas - Spānijas rezultāts mums patiks.

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 17:35, pirms 2 gadiem
rronijs rakstīja: Ko juus tur tupa reekinat? Ja Lavija uzvar Braziliju tad tiek 4finalaa. 5 speles 4 uzvaras, turklat pār top komandaam un vel savstarpejaa spelee uzvareta Spanija kas dod priekshrocibas. Kaa var vispar iedomaties ka var netikt talak ar tadu bilanci???
pilnīgas muļķības raksti pat Zinību dienā

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 17:36, pirms 2 gadiem
Batmanboy rakstīja: Pēc tādas logikas - ja kādam vecāki krievi - arī nevajadzētu laut izlasē spēlēt?
Klibo tev tā loģika. Ar etnisko te nekāds sakars.

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 17:36, pirms 2 gadiem
Ja brazīļi izmantotu savas iespējas, viņi jau būtu vadībā

  -1 [+] [-]

, 2023-09-01 17:37, pirms 2 gadiem
Aldis Br rakstīja: Vai Kanāda gribēs pēdējo spēli uzvarēt? Atpūtina līderus, zaudē Spānijai un izbēg pusfinālā no ASV. Vai nav ticams variants.
iespējams ir bet Can ir stiprāka komanda un speciāli nez vai gribēs zaudēt

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 17:37, pirms 2 gadiem
kkādas piecas minūtes neviens neko nevar iemest

     [+] [-]

, 2023-09-01 17:38, pirms 2 gadiem
izraktenis rakstīja: kkādas piecas minūtes neviens neko nevar iemest
Vēl pretīgāks basketbols nekā bija LAT - SPN izpildījumā

  +2 [+] [-]

, 2023-09-01 17:39, pirms 2 gadiem
Kur ir pazudis tādsnesportists, kurš Kurucu gribēja atstāt ārpus sastāvu. Strautiņš un Timma viņaprāt varot dot vairāk

  -3 [+] [-]

, 2023-09-01 17:40, pirms 2 gadiem
Prognozēju ka Kabluks smuki izvaros arī Latvijas izlasi

  +2 [+] [-]

, 2023-09-01 17:41, pirms 2 gadiem
Batmanboy rakstīja: Lielākajâ dałā, jā, tev ir jābūt kaut kādai reālai saistībai ar valsti, kas tevi naturalizē
Sen jau vairs nav. Spānija uzvarēja EČ ar Braunu, kurš nekad pat spānijas klubos nebija spēlējis. Tāpat Rendolfs Slovēnijai - pilnīgi nekāda sakara ar valsti.

  -2 [+] [-]

, 2023-09-01 17:41, pirms 2 gadiem
Es gribu uz DESAS blondīni tiesnesi !

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 17:43, pirms 2 gadiem
rronijs rakstīja: Ko juus tur tupa reekinat? Ja Lavija uzvar Braziliju tad tiek 4finalaa. 5 speles 4 uzvaras, turklat pār top komandaam un vel savstarpejaa spelee uzvareta Spanija kas dod priekshrocibas. Kaa var vispar iedomaties ka var netikt talak ar tadu bilanci???
Tas saucās - redz pasauli tikai no sava skatupunkta Tjipa, vinnējam Spāniju, mums pret Spāniju plusi, viss, basta.

  -3 [+] [-]

, 2023-09-01 17:44, pirms 2 gadiem
Es Black Bullet rakstīja: Sen jau vairs nav. Spānija uzvarēja EČ ar Braunu, kurš nekad pat spānijas klubos nebija spēlējis. Tāpat Rendolfs Slovēnijai - pilnīgi nekāda sakara ar valsti.
KAUNS , TIZLUMS un NETAISNĪBA un tamdēļ tiaki priecājos ka KARMA viņiem smagi pienāca šodien pret LATVIJU ! un tamdēļ tikai fanošu dedzīgi PRET peretīgiem slovēņiem ko viņi ar nigeru Rendolfu izdarīja prat LATVIJU

  -1 [+] [-]

, 2023-09-01 17:50, pirms 2 gadiem
Ek,tie daudzie mīnusi beigās pret Kanādu...var iegriezt!

  -2 [+] [-]

, 2023-09-01 17:52, pirms 2 gadiem
teorijs rakstīja: Ek,tie daudzie mīnusi beigās pret Kanādu...var iegriezt!
Baņķieris par to GALĪGI nedomāja ...

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 17:54, pirms 2 gadiem
Can beigās pakāsīs. 😀😀

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 17:55, pirms 2 gadiem
Brazīlijai +1 pār Kanādu

  +2 [+] [-]

, 2023-09-01 17:56, pirms 2 gadiem
mums izdevīgi ja Can pagrūž, ja?
tad svētdinas uzvarētāji iet tālāk?

  -2 [+] [-]

, 2023-09-01 17:56, pirms 2 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Can beigās pakāsīs. 😀😀
MELLĀ ĶIRZAKA izvilks Kanādu

  +2 [+] [-]

, 2023-09-01 17:58, pirms 2 gadiem
Kāds zinošs var pateikt tagadējos scenārijus kas notiek?
Pieņemsim, BRA paņem CAN tūlīt, ko tas maina?

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 17:58, pirms 2 gadiem
Rinn rakstīja: mums izdevīgi ja Can pagrūž, ja?
tad svētdinas uzvarētāji iet tālāk?
izdevīgi vai nē, bet paši kontrolēsim situāciju. parītdienas uzvarētāji ies tālāk

  -1 [+] [-]

, 2023-09-01 17:59, pirms 2 gadiem
KANĀDA LABĀKĀ!

  -2 [+] [-]

, 2023-09-01 18:01, pirms 2 gadiem
MELLĀ Ķirzaka uzpūta kluso truļņiku
---
Bet izlabojās ar labu džamperi un plus 2 Kanādai

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 18:02, pirms 2 gadiem
Papis_Diane rakstīja: izdevīgi vai nē, bet paši kontrolēsim situāciju. parītdienas uzvarētāji ies tālāk
tas ir izdevīgi, jo savādāk ir iespēja ka SPA un CAN iet tālāk

     [+] [-]

, 2023-09-01 18:03, pirms 2 gadiem
Upitis1 rakstīja: @bungas1 Strautam nemaz nedod iespēju, jo kapātājs vispār labs, domādams, ka 2gadu laikā arī būs stabilā Eirolīgā un tad nemaz nebrauks vairs uz LBS, jo te viena čakarēšana vien ir. strauts, cavars, andzejs? Kā to var izskaidrot?
Domāju viņu loma viņiem tika pateikta jau krietni pirms turnīra sākuma - Iesaistīties spēlē kad rezūltāts vairs neizšķiras, aizvietot kādu, ja nu gadījumā trauma vai arī piezīmju norma. Būt kopā ar komandu PČ, piedzīvot tās emocijas esot tur klāt, palīdzot komandas biedriem treniņu procesā, pat, ja pašam netiek spēles laiks - tā ir neatsverama pieredze, kas lieti noderēs viņu karjeras turpinājumā.

  +2 [+] [-]

, 2023-09-01 18:03, pirms 2 gadiem
Ja uzvar Brazīlija - svētdienas uzvarētāji iet tālāk (Ja uzvar spānija, esam pat pirmie grupā)
Ja uzvar Kanāda - Mums jācer, ka Kanāda uzvar Spāniju, jebkā, vai lai Spānija uzvar Kanādu ar +22 (esam otrie grupā) + Pašiem jāuzvar Brazīlija
Slēpts komentārs: Logans Rojs

     [+] [-]

, 2023-09-01 18:05, pirms 2 gadiem
kanada tak totali suka. nekadas komandas speles. serbija, slovenija vinus iznicinatu uz vienas kajas.

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 18:15, pirms 2 gadiem
slikta troika
Slēpts komentārs: Logans Rojs

  +2 [+] [-]

, 2023-09-01 18:16, pirms 2 gadiem
Kanādas NBA āksti var braukt uz mājām.

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 18:17, pirms 2 gadiem
+4 brazīļiem ar atlikušām 26 sek
nu aiziet

  -1 [+] [-]

, 2023-09-01 18:18, pirms 2 gadiem
Var redzēt, ka Kanādas spēletāji ir pilnigi amatieri. Grūti atrast tik sliktus spēlētājus.

  +2 [+] [-]

, 2023-09-01 18:19, pirms 2 gadiem
pag. kanada tak krit ara, ja vini pakas spaniem? lol

  -4 [+] [-]

, 2023-09-01 18:19, pirms 2 gadiem
Kanādas spēlētāji ir pelnījuši ar kāju pa pakaļu. Brazīlija svētdien iznīcinās latviju.

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 18:20, pirms 2 gadiem
v5_karstgalvis rakstīja: pag. kanada tak krit ara, ja vini pakas spaniem? lol

  +3 [+] [-]

, 2023-09-01 18:20, pirms 2 gadiem
Logans Rojs rakstīja: Kanāda un Spānija izies no grupas.
Tas vairs nav iespējams

  +4 [+] [-]

, 2023-09-01 18:21, pirms 2 gadiem
Izcili!!!!! Vairs nekādas rēķināšanas, vnk pret Brazīliju viss izšķiras un viss

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 18:21, pirms 2 gadiem
Logans Rojs rakstīja: Kanādas spēlētāji ir pelnījuši ar kāju pa pakaļu. Brazīlija svētdien iznīcinās latviju.
Kāda starpība ko Kanāda dara mums tāpat būtu jāvin lai tālāk tiktu!

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 18:21, pirms 2 gadiem
žorikam būs ko darīt svētdien

  +2 [+] [-]

, 2023-09-01 18:22, pirms 2 gadiem
davaj, LV uzvar BRA un SPA uzvar CAN
lai LAT 1. grupā un Eiropieši valda
bet no OS viedokļa varbūt ne labākais variants

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 18:22, pirms 2 gadiem
Kanādai jāiet ar kājām uz Toronto. Tādus idiotus pasaulē grūti atrast

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 18:22, pirms 2 gadiem
Brazīlija jāuzvar, un viss mierīgi !

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 18:22, pirms 2 gadiem
vozā rakstīja: Neticu, ka Kanāda atļaus, viņus uzvarēt, viņi teica intervijās, viņu mērķis 8:0?
Nu redz, kā jau teicu, mērķis ir viena lieta (kā piemērus minot Franciju un Spāniju), bet realizēt to mērķi jau pavisam cita lieta... 8-0 vairs nav iespējams...

     [+] [-]

, 2023-09-01 18:23, pirms 2 gadiem
Es Black Bullet rakstīja: Izcili!!!!! Vairs nekādas rēķināšanas, vnk pret Brazīliju viss izšķiras un viss
BALTAI RASEI ir vienkārsi jāpierada ka spāņu un portugaļu BASTARDIEM un krustojumiem ar vietējiem INDIĀŅIEM mēs esam PĀRĀKI !

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 18:23, pirms 2 gadiem
Rinn rakstīja: davaj, LV uzvar BRA un SPA uzvar CAN
lai LAT 1. grupā un Eiropieši valda
bet no OS viedokļa varbūt ne labākais variants
Tāpat 6as jau principā no eiropas ir tālāk vai vismaz favorītu statusā serbu grupā tur čakars. Bet jebkurā gadījuma,ja grib tikt uz os pa taisno vismaz pusfinālu vajadzēs!

  -3 [+] [-]

, 2023-09-01 18:24, pirms 2 gadiem
Tagad Brazīlija uzvarot latviju un Kanādai uzvarot Spāniju, 1/4 spēles BRAZĪLIJA UN KANĀDA

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 18:24, pirms 2 gadiem
Kanāda ir lūzeri

  -2 [+] [-]

, 2023-09-01 18:25, pirms 2 gadiem
Logans Rojs rakstīja: Tagad Brazīlija uzvarot latviju un Kanādai uzvarot Spāniju, 1/4 spēles BRAZĪLIJA UN KANĀDA
ļoti pat ticams scenārijs

     [+] [-]

, 2023-09-01 18:25, pirms 2 gadiem
Wtf

  +2 [+] [-]

, 2023-09-01 18:26, pirms 2 gadiem
CAN-BRA labākā un Latvijai izdevīgākā cirka izrāde ko esmu vērojis

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 18:27, pirms 2 gadiem
Izskatās, ka nenovērtējām Brazīliju pietiekoši... varētu būt, ka tā spēle būs daudz grūtāka, nekā šodien pret Spāniju...

  +3 [+] [-]

, 2023-09-01 18:28, pirms 2 gadiem
Skatos atkārtojumu,jau nomierinājies...zemu klanos Rodiona priekšā,to ko viņš izdarīja aizsardzībā,ir kaut kāds kosmoss!!!

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 18:28, pirms 2 gadiem
KAUT KAS NETICAMS :

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 18:29, pirms 2 gadiem
es tik sudigu speli redzejis nebiju

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 18:29, pirms 2 gadiem
Logans vēl nav nobanots..hmm

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 18:29, pirms 2 gadiem
Brazīļi uzvarēja Kanādu. Tagad viss pašu rokās. Jāuzvar BRA un jācer, ka Spānija uzvarēs Kanādu un esam pirmie grupā

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 18:29, pirms 2 gadiem
Viss kārtibā !!!! Būs uzvara iesim tālāk
Viss mūsu rokās

  +2 [+] [-]

, 2023-09-01 18:30, pirms 2 gadiem
Nu ko, kas 7dien uzvar tas tiek tālāk, cerams ka mēs un Spānija!

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 18:30, pirms 2 gadiem
Nu ko..šodien neticēju divreiz-ka LV uzvarēs un ,ka CAN zaudēs!

  +2 [+] [-]

, 2023-09-01 18:33, pirms 2 gadiem
petravicus rakstīja: Izskatās, ka nenovērtējām Brazīliju pietiekoši... varētu būt, ka tā spēle būs daudz grūtāka, nekā šodien pret Spāniju...
Iedvesmoti brazīļi noteikti nav labāks variants par augstprātīgiem spāņiem. Teiktu, ka pat sliktāks. Tajā pašā laikä šis ir PK un jāspēj uzvarēt jebkuru.
Svarīgs pret brazīļiem būs sākums. Ja ļausim viņiem ieskrieties un sajust pozitīvas emocijas, tad būs "ziepes". Tā ir izteikta emociju komanda (arī meistarīga).

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 18:33, pirms 2 gadiem
Kanāda papisa Brazīlijai. Vińiem tagad obligāti jāuzvar spāńus ja mēs uzvaram Brazīliju.

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 18:34, pirms 2 gadiem
Brazīlija tagad būs ĻOTI motivēta, jo uzvarot Latviju, tā tiks 1/4.

  -3 [+] [-]

, 2023-09-01 18:35, pirms 2 gadiem
Novēlu Brazīlijai 1/4 finālu.

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 18:36, pirms 2 gadiem
Limbažos kkur maču pret Bra uz lielā ekrāna rādīs?

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 18:40, pirms 2 gadiem
LAIKS rakstīja: Limbažos kkur maču pret Bra uz lielā ekrāna rādīs?
Jā, blakus kulturas namam - Brīvības ielā

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 18:55, pirms 2 gadiem
Visi čaļi malači ! Bet tas ko rāda Rodions ir kaut kas nereāls !!!
Un TĀDS džeks nespēlē NBA ??? !!!

  -3 [+] [-]

, 2023-09-01 18:56, pirms 2 gadiem
Kurucs NEKAD vairs nebūs NBA. V

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 19:26, pirms 2 gadiem
....Cēsu puikas the best....paldies vecamtēvam Kiselevam,kurš ar bija labs snaiperis...

  +4 [+] [-]

, 2023-09-01 19:49, pirms 2 gadiem
ej dillēs rakstīja: Visi čaļi malači ! Bet tas ko rāda Rodions ir kaut kas nereāls !!!
Un TĀDS džeks nespēlē NBA ??? !!!
Nez ,kur palikuši tie daudzie,kuri uzskatīja ,ka Rodionu jāatskaita no izlases ,jau pirms pārbaudes spēlēm Taivānā.

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 20:48, pirms 2 gadiem
Logans Rojs rakstīja: Brazīlija tagad būs ĻOTI motivēta, jo uzvarot Latviju, tā tiks 1/4.
Mūsējie arī bija un būs motivēti. Bet tu tizleni kaut ko te smirdēji, ka Latvija tāpat netiks, jo Spānija uzvarēs Kanādu. Tak norij krupi un aizej noraujies podā.

  -1 [+] [-]

, 2023-09-01 21:37, pirms 2 gadiem
ej dillēs rakstīja: Visi čaļi malači ! Bet tas ko rāda Rodions ir kaut kas nereāls !!!
Un TĀDS džeks nespēlē NBA ??? !!!
Tāpēc, ka ilgtermiņā viņa sniegums nav tik labs un viņa riskantā spēle nav nesusi gaidāmo, nav arī teikts vai šādi spēlējot, ilgtermiņā tas nesīs augstu līmeni

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 22:27, pirms 2 gadiem
Francija, Kanāda, Spānija - pirms turnīra tika vērtētas kā šķietami trīs neapstrīdamas pretendentes uz vietu 1/4F no Džakartas zara. Franciju jau izslēdzām apakšgrupā, tagad ir skaidrs arī, ka tikai viena no šīm trim iegūs kāroto vietu 1/4F. Latvija un Brazīlija sadalīs otru ceļazīmi. Mana prognoze, ka 1/4F būs Kanāda un Latvija. Kanādieši divreiz pēc kartas tik vāji nenospēlēs, arī mums ir savas priekšrocības. Fiziski noteikti varēsim izturēt brazīliešu spiedienu, aizsardzība arī būs līmenī. Toties Latvijai ir daudz atraktīvāki mazie spēlētāji, kas var izraustīt Brazīlījas aizsardzību un izkārtot brīvos metienus. Ja frančiem un spāņiem brīžiem bija grūti visām mūs darbībām izsekot, tad Brazīlijai, manuprāt, būs vēl problemātiskāk to izdarīt.

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 23:08, pirms 2 gadiem
Kas īsti ir ar to Pasečņiku?

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 23:35, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tāpēc, ka ilgtermiņā viņa sniegums nav tik labs un viņa riskantā spēle nav nesusi gaidāmo, nav arī teikts vai šādi spēlējot, ilgtermiņā tas nesīs augstu līmeni
es atkal domāju, ka viņš tikai aug (mentāli) un liels ieguldījums šeit ir Banki. Lai arī cilvēki it kā nemainās, ļoti iespējams, ka viņš vēl atgriezīsies uz lielās skatuves, ja veselība turēs, tfu tfu tfu

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 23:38, pirms 2 gadiem
Sviedējs rakstīja: Kas īsti ir ar to Pasečņiku?
Gailītis jau teica intervijā, stratēģija. it kā dīvaini, bet nu uzvarētājus netiesā kā saka

  +1 [+] [-]

, 2023-09-01 23:46, pirms 2 gadiem
Sviedējs rakstīja: Kas īsti ir ar to Pasečņiku?
(apm kā Gailītis teica) pret iepriekšējiem pretiniekiem AP nevarēja iedot minūtes, jo pretinieki pārāk mobili un garākie-lēnākie nezīmējās iekšā shēmā.
Neliekas gan loģiski, jo arī pret Libānu viņš iznāca tikai uz garbage laiku (bija gan ļoti efektīvs) un pret Franciju uz pāris minūtēm (izskatījās slikti). Tur jau sākumā kaut kādas problēmas.
Un ar visu to, neticas, ka Čavars ir labāka opcija par viņu.

hz

  +1 [+] [-]

, 2023-09-02 00:08, pirms 2 gadiem
pickenroll rakstīja: (apm kā Gailītis teica) pret iepriekšējiem pretiniekiem AP nevarēja iedot minūtes, jo pretinieki pārāk mobili un garākie-lēnākie nezīmējās iekšā shēmā.
Neliekas gan loģiski, jo arī pret Libānu viņš iznāca tikai uz garbage laiku (bija gan ļoti efektīvs) un pret Franciju uz pāris minūtēm (izskatījās slikti). Tur jau sākumā kaut kādas problēmas.
Un ar visu to, neticas, ka Čavars ir labāka opcija par viņu.

hz
Problēmas varēt bet divas vai arī abu problēmu kombinācija. Principā, jau kopš pārbaudes spēlēm Pasečņiks bija savainoti listē, teica, ka ir problēmas ar ahilu, tā ir pietiekami nozīmīga vaina, lai uzmanītos, tas nozīmē to, ka uz pilnu jaudu viņš skriet un lekt nevar/droši vien arī nav ieteicams, savukārt, uz mazu jaudiņu viņš šitik saspringtās spēlēs neder, otrkārt, Pasečņiks nekad nav bijis slavens ar savu agresiju un pārliecību, viņam vajag sajust spēli, ieiet ritmā, sajust pārliecību, jo lēns priekš sava auguma viņš noteikti nav, bet te mēs atkal atgriežamies pie ahila vainas.

     [+] [-]

, 2023-09-02 03:44, pirms 2 gadiem
Interesanti, kas būs LV gada notikums sportā. Es liktu Bbolu augstāk par hokeja bronzu. + vēl pasapņošu, Ostapenko paņem US Open

  +1 [+] [-]

, 2023-09-02 08:00, pirms 2 gadiem
Logans Rojs rakstīja: Kanādai jāiet ar kājām uz Toronto. Tādus idiotus pasaulē grūti atrast
Problēma nav Kanādā, problēma ir tavās iedomās, ka noteikti spēj paredzēt basketbola rezultātus. Jau šobrīd skaidrs, ka Austrālija tālāk netiek. Kanāda vai Spānija tālāk netiek. Tu tātad kļūdies pusē vai pat vairāk savu prognožu. Random tantes uz ielas, kas neko nezin par basketbolu, vidēji būtu sekmīgākas prognozētājas.

     [+] [-]

, 2023-09-02 08:02, pirms 2 gadiem
Logans Rojs rakstīja: Kurucs NEKAD vairs nebūs NBA. V
Ja to prognozē tieši tu, tad viņam kā reiz parādās labas cerības.

  -1 [+] [-]

, 2023-09-02 09:09, pirms 2 gadiem
chr1sT_v2 rakstīja: Interesanti, kas būs LV gada notikums sportā. Es liktu Bbolu augstāk par hokeja bronzu. + vēl pasapņošu, Ostapenko paņem US Open
Ja pērtiķbolā netiks pie medāļiem, tad, viennozīmīgi, gada notikums LV sportā būs Hokeja Bronza! Pelnīti!!! Hokeja auditorija Latvijā ir ārpus konkurences pie jebkura rasklada!

  -1 [+] [-]

, 2023-09-02 10:46, pirms 2 gadiem
A Burts ir atpakaļ rakstīja: Ja pērtiķbolā netiks pie medāļiem, tad, viennozīmīgi, gada notikums LV sportā būs Hokeja Bronza! Pelnīti!!! Hokeja auditorija Latvijā ir ārpus konkurences pie jebkura rasklada!
Tā, kā tu nofrāzēji "hokeja auditorija Latvijā", tad nojaušams, ka arī tu jau patiesībā saproti, kas ir kas
Tā masa, kas par pasaules sportu neinteresējas, protams, ir lielāka. To jau nemaz nenoliedzu. Un viņiem hoķa bronza, protams, mīļāka.

Bet objektīvi pasaules sporta mērogā skatoties, basis jau tagad krietni tālāk, pat, ja pat 1/4f netiktu un SPORTA fani to arī saprot.

Gada balvu lai dod, tas tak pofig galīgi

     [+] [-]

, 2023-09-02 11:08, pirms 2 gadiem
Es Black Bullet rakstīja: Tā, kā tu nofrāzēji "hokeja auditorija Latvijā", tad nojaušams, ka arī tu jau patiesībā saproti, kas ir kas
Tā masa, kas par pasaules sportu neinteresējas, protams, ir lielāka. To jau nemaz nenoliedzu. Un viņiem hoķa bronza, protams, mīļāka.

Bet objektīvi pasaules sporta mērogā skatoties, basis jau tagad krietni tālāk, pat, ja pat 1/4f netiktu un SPORTA fani to arī saprot.

Gada balvu lai dod, tas tak pofig galīgi
Kārtējo rezi tu atkal sāc papagaiļot par milzīgo konkurenci, popularitāti pasaulē un Škodas turnīra nepilnvērtību Visus trīs pastulbos argumentus varu mierīgi apstrīdēt
1. Konkurence, jeb grūtības pakāpe, Hokejā nebūt nav mazāka, vienkārši Hokejā komandu skaits ir mazāks, bet komandu kvalitāte ir LABA ar jebkuriem sastāviem! Spēļu skaits, lai tiktu pie medāļiem, ir lielāks, nekā pērtiķbola PK Lai tiktu 1/4 finālā, ir jānospēlē 5 mači, Hokejā 7, lai tiktu pie Zelta, Sudraba vai Bronzas, ir vajadzīgi 8 mači, Hokejā 10
2. Nezinu, kā pasaulē kopumā, bet Frankos pērtiķbola PK sakarā ir KAPA KLUSUMS Nav absolūti nekādas ažiotāžas, galvenie notikumi sportā uz doto brīdi ir vietējais Futbola čempis un gaidāmais Regbijs, viss pārējais te ir PO BARABANU! Domāju, tieši tāpat ir arī citās Rietumu zemēs Popularitāte visādas tur Āzijas, Āfrikas un Latinosu banānu un pusbanānu republikās manos kritērijos neskaitās vispār
3. Škodas turnīrs līmeņa ziņā ir OTRAIS pēc NHL Stenlija kausa Tas, ka tajā nepiedalās daudzi no NHL, nebūt nenozīmē turnīra nenozīmīgumu Nepiedalās tikai daži kadri no VIENAS! līgas, bet visu pārējo līgu labākie kadri ir ierindā Hokejs nav tikai un vienīgi NHL! Šķirba starp NHL un visām pārējām līgām arī ir stipri vien pārspīlēta To lieliski pierāda ļoti retie pēdējā laikā savstarpējie mači klubu līmenī Neatceros, kad ir bijusi NHL klubu KOSMISKA dominance, taču kāsieni no PSRS (Krievijas) un Eiropas klubiem, pa n-tajiem gadiem ir bijuši vairākkārt

  -1 [+] [-]

, 2023-09-02 11:25, pirms 2 gadiem
Burt, joptvai.
Ja tu tik skaļi paziņo, ka vari apstrīdēt argumentus, tad tev viņi arī SAKARĪGI un ARGUMENTĒTI būtu jāapstrīd, nevis vnk uz dullo kaut kas 3 punktos jāapgalvo
Vot, to, ko tu šeit esi sarakstījis, gan ļoti mierīgi var apgāzt

     [+] [-]

, 2023-09-02 11:36, pirms 2 gadiem
Principā jau tev ir viens galvvenais, pilnīgi absurdais arguments, kuru tu pats vnk esi izdomājis un nepārtraukti PAPAGAIĻO

Hokejisti MAZ, bet LABI
basketbolisti DAUDZ, bet SLIKTI

Pilnīgi no tirsas izvilkts izdomājums, kuru pasniedz kā faktu. Balstīts uz stulbu loģikas kļūdu, jo to līmeni mēri, salīdzinot hokejistus SAVĀ STARPĀ un basketbolistus SAVĀ STARPĀ

     [+] [-]

, 2023-09-02 11:40, pirms 2 gadiem
Es Black Bullet rakstīja: Burt, joptvai.
Ja tu tik skaļi paziņo, ka vari apstrīdēt argumentus, tad tev viņi arī SAKARĪGI un ARGUMENTĒTI būtu jāapstrīd, nevis vnk uz dullo kaut kas 3 punktos jāapgalvo
Vot, to, ko tu šeit esi sarakstījis, gan ļoti mierīgi var apgāzt
Davai, mēģini apgāzt, ja vari, visu īsumā atkārtošu
1. Hokejā Škodas turnīrā ir jāaizvada vairāk spēļu, lai tiktu 1/4 finālā un/vai pie medāļiem, nekā pērtiķbola PK
2. Pērtiķbols pasaulē (civilizētajā vidē) nav megapopulārs pasākums
3. Hokejā Škodas turnīrs līmeņa un svarīguma ziņā ir otrais ikgada pasākums pēc NHL Stenlija kausa Augsta līmeņa Hokejs nav tikai un vienīgi NHL

  -1 [+] [-]

, 2023-09-02 11:59, pirms 2 gadiem
A Burts ir atpakaļ rakstīja: Davai, mēģini apgāzt, ja vari, visu īsumā atkārtošu
1. Hokejā Škodas turnīrā ir jāaizvada vairāk spēļu, lai tiktu 1/4 finālā un/vai pie medāļiem, nekā pērtiķbola PK
2. Pērtiķbols pasaulē (civilizētajā vidē) nav megapopulārs pasākums
3. Hokejā Škodas turnīrs līmeņa un svarīguma ziņā ir otrais ikgada pasākums pēc NHL Stenlija kausa Augsta līmeņa Hokejs nav tikai un vienīgi NHL
Tūlīt nākamajā komentārā es apgāzīšu otrādi tavu līmeņrādi

Bet šajā komentārā es kārtējo reizi papagaiļošu tavu iecienīto vārdu par LOĢIKU, jo tu pat nesaproti, ka šajos 3 punktos, ko tikko nofrāzēji, tu pieļauj smagas loģikas kļūdas, jo NEVIENĀ no šiem punktiem nav salīdzināts hokeja un basketa LĪMENIS.

1. florbolā arī var izdomāt kaut vai 10 spēles pirms 1/4f aizvadīt. Futbolā varbūt mazāk spēļu jāaizvada pirms 1/4. Ko tas vispār pasaka par sporta veidu savstarpējo līmeņa salīdzinājumu? Neko!

2. Šajā punktā tu vispār nesalīdzini SAVSTARPĒJI. Salīdzini ar hoķi.

3. Tā pati kļūda, kas pirmajā punktā. "Otrais pēc svarīguma" iekšējos hokeja ietvaros. Florbolā PČ ir pirmais pēc svarīguma, tātad priekšā škodai.
Nesalīdzināji savstarpējos līmeņus.

  -1 [+] [-]

, 2023-09-02 12:20, pirms 2 gadiem
Līmeņrādis.

1. Pat ja būtu TIKAI BALTIE un VIENĀDĀ SKAITĀ , vidējam basketbolistam jābūt vidēji garākam, lielākam. Bet, ja mazs, tad ļoti veikls.
Attiecīgi, ja RANDOM čuvaks sāk no bērnības trenēties basī vai hokejā, viņam liekākas izredzes ir hoķī.

2. Bet nav jau vienādā skaitā un nav tikai baltie. TU PATS visu laiku stāsti, ka pērtiķbols ir piemērots melnajiem primātiem, kas augstāk lec. Tu pats esi pareizi apgalvojis, ka tieši pērtiķbolā izpaužas melno fizisko dotību pārākums.

Tātad, ne tikai sportistu VAIRĀK, bet arī lielais vairums ar iedzimtu priekšrocību tieši basītī un Latvijas izlasei pret viņiem jācīnās.

Tātad, jau šajā brīdī basis ir priekšā hoķim līmenī. Bet tas taču ir tikai sākums!

3. Jo mēs taču salīdzinam ar ŠKODU! Tātad, basketbolistu ir ne tikai skaitliski VAIRĀK un fiziski SPĒCĪGĀKI, bet vēl pie tam ir hokejā ir tāda škoda, kur
a) atbrauc otrās piektās, desmitās izlases! , kamēr basī ne tuvu nav tā, atteikumi ir dēļ savainojumiem. PIEDEVĀM, daudzas komandas tiek mākslīgi pastiprinātas dēļ tās debilās naturalizācijas!
b) turnīrs KATRU GADU , tātad jau matemātiski daudz vairāk iespēju mēģināt.

  -1 [+] [-]

, 2023-09-02 12:28, pirms 2 gadiem
Tu mēģināji pielīdzināt Libānu Bulgārijai.

Hokejā federāciju uzbliež pat tad, ja tur tava līmeņa un vecuma entuziasti reizi nedēļā aiziet paslidot. Tieši tāda ir Bulgārija. Kamēr Libānā ir PROFESIONĀLI basketbolisti, kas trenējas no bērnības, profesionāla līga. Pilnīgi cits līmenis, cita dimensija.

Igaunijā ir profesionālas komandas, daudz pro basketbolistu, kas trenējas no mazotnes.. Nav man tādu datu par viņu precīzu skaitu, bet ja tieši to pašu skaitu un intensitāti pārnestu uz hokeju, Igaunija būtu stabila elites komanda hoķī.

     [+] [-]

, 2023-09-02 12:38, pirms 2 gadiem
Es Black Bullet rakstīja: Līmeņrādis.

1. Pat ja būtu TIKAI BALTIE un VIENĀDĀ SKAITĀ , vidējam basketbolistam jābūt vidēji garākam, lielākam. Bet, ja mazs, tad ļoti veikls.
Attiecīgi, ja RANDOM čuvaks sāk no bērnības trenēties basī vai hokejā, viņam liekākas izredzes ir hoķī.

2. Bet nav jau vienādā skaitā un nav tikai baltie. TU PATS visu laiku stāsti, ka pērtiķbols ir piemērots melnajiem primātiem, kas augstāk lec. Tu pats esi pareizi apgalvojis, ka tieši pērtiķbolā izpaužas melno fizisko dotību pārākums.

Tātad, ne tikai sportistu VAIRĀK, bet arī lielais vairums ar iedzimtu priekšrocību tieši basītī un Latvijas izlasei pret viņiem jācīnās.


Tātad, jau šajā brīdī basis ir priekšā hoķim līmenī. Bet tas taču ir tikai sākums!

3. Jo mēs taču salīdzinam ar ŠKODU! Tātad, basketbolistu ir ne tikai skaitliski VAIRĀK un fiziski SPĒCĪGĀKI, bet vēl pie tam ir hokejā ir tāda škoda, kur
a) atbrauc otrās piektās, desmitās izlases! , kamēr basī ne tuvu nav tā, atteikumi ir dēļ savainojumiem. PIEDEVĀM, daudzas komandas tiek mākslīgi pastiprinātas dēļ tās debilās naturalizācijas!
b) turnīrs KATRU GADU , tātad jau matemātiski daudz vairāk iespēju mēģināt.
Ja jau tu raksti par piektajām un desmitajām izlasēs Škodas turnīrā, tālāk var nediskutēt

     [+] [-]

, 2023-09-02 12:49, pirms 2 gadiem
A Burts ir atpakaļ rakstīja: Ja jau tu raksti par piektajām un desmitajām izlasēs Škodas turnīrā, tālāk var nediskutēt
Kā pamanīji, basketbols jau stipri priekšā pat līdz tam punktam

Bet interesanti gan zināt, kā tad tu apgāz tās piektās, desmitās izlases? OS, kad var saukt kuru grib, tad taču pilnīgi citi sastāvi. Interesanti, kāpēc?

     [+] [-]

, 2023-09-02 12:54, pirms 2 gadiem
Bet es jau zinu to tavu kārtējo diži LOĢISKO argumentāciju, ka hokejā visi hokejisti VIENĀDI

Pofig, uzbrucējam NHL sezonā ir 80 punktu vai 10 punkti, viņi tev skaitīsies vienādi Pilnīgi no zila gaisa atkal izrauts izdomājums, kuru, protams, nezinu, kā vēl citādi lai atspēko. Vari pats iet NHL statos un skatīties, kas tur Kanādas izlasei atbrauca.

ASV pat studentus paņem, bet vienalga hz kādā sakarā nedrīkst pateikt, ka tā ir desmitā izlase.

     [+] [-]

, 2023-09-02 12:58, pirms 2 gadiem
Klau, tu, piemēram, ieliki mīnusiņu komentam par Bulgāriju, Libānu un Igauniju, bet neatbildēji, kā tieši tu to apgāztu un kas tieši tev tur iebilstams

Jo viss, ko tu atbildēsi ir kārtējo reizi, ka jā, hokejisti ir daži, bet LABI, bet basketbolisti - lai jau ir skaitliski daudz un trenējas profesionāli, vienalga viņi ir SLIKTI Jo Tu tā domā