Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2890, Did:0, useCase: 3

Brauns iemet 40 punktus, "Celtics" veic 17:0 izrāvienu un vēlreiz pārspēj "Pacers"

Matīss Kučinsks
Matīss Kučinsks

Brauns iemet 40 punktus, "Celtics" veic 17:0 izrāvienu un vēlreiz pārspēj "Pacers"
Bostonas labākais punktu guvējs šajā spēlē bija Džeilens Brauns. Foto. USA Sports Today. Scanpix

Nacionālajā basketbola asociācijā (NBA) notikusi otrā Austrumu konferences finālsērijas spēle. Tajā Kristapa Porziņģa pārstāvētā Bostonas "Celtics" ar 126:110 pārspēja Indianas "Pacers", izvirzoties vadībā sērijā ar 2-0.

Kristaps Porziņģis ikra muskuļa savainojuma dēļ nav spēlējis kopš 30. aprīļa spēles pret Maiami "Heat". Tāpat latvietis izlaidis visu otro izslēgšanas turnīra kārtu pret Klīvlendas "Cavaliers". Porziņģa atgriešanās laiks šobrīd ir provizorisks. Kā ziņo vairāki NBA apskatnieki, latvietis, visticamākais, atgriezīsies uz parketa Austrumu finālsērijas ceturtajā spēlē.

Sērijas pirmo spēli "Celtics" uzvarēja pagarinājumā. Lai tiktu pie pagarinājuma, Braunam bija jāiemet tālmetiens pamatlaika beigās. . "Celtics" pirmajā spēlē izcīnīja panākumu ar 133:128.

• Austrumu finālsērijas otrās spēles zīmīgākais brīdis bija otrās ceturtdaļas sākums. "Pacers" pirmajās piecās minūtēs nespēja gūt punktus, ļaujot "Celtics" veikt 17:0 izrāvienu. "Pacers" pirmā puslaika turpinājumā gan spēja atspēlēt lielu daļu deficīta, noslēdzot pirmās 24 minūtēs ar sešu punktu deficītu (51:57).

Trešajā ceturtdaļā "Celtics" spēja par septiņiem punktiem palielināt pārsvaru, tomēr "Pacers" lielākais zaudējums bija cits – komandas līderis Tairīzs Halibērtons iedzīvojās paceles cīpslas jeb hamstringa savainojumā. Uz parketa aizsargs spēles turpinājumā vairs neatgriezās.

Ķelti pārliecinoši nospēlēja noslēdzošās 12 minūtes, kurās tai bija pat 20 punktu pārsvars. Bostona uzvarēja spēli (126:110) un panāca 2-0 vadību sērijā. Nākamās divas Austrumu konferences fināla spēles tiks aizvadītas Indianā.

• Brauns uzvarā guva 40 punktus (1p. 8/11, 2p. 10/17, 3p. 4/10) un kļuva par rezultatīvāko mača basketbolistu. Identisks gūto punktu skaits Džeisonam Teitumam un Derikam Vaitam. Pirmajam 23 punkti un sešas bumbas zem groziem, bet otrajam 23 punkti un sešas rezultatīvas piespēles.

• 28 punktus zaudētāju rindās guva Paskāls Siakams, kurš realizēja 13 no 17 metieniem no spēles. Endrū Nembhārds bija otrais rezultatīvākais, tiekot pie 16 punktiem, bet savainotais Halibērtons 28 minūšu laikā guva 10 punktus un atdeva astoņas rezultatīvas piespēles.

NBA konferenču fināli

Austrumi1. sp.2. sp.3. sp.4. sp.5. sp.6. sp.7. sp.Sērija
Celtics – Pacers133:128126:11026.05.28.05.2:0
Rietumi1. sp.2. sp.3. sp.4. sp.5. sp.6. sp.7. sp.Sērija
Timberwolves – Mavericks105:10825.05.27.05.29.05.0:1
1 2 41 komentārs

  +2 [+] [-]

, 2024-05-24 05:43, pirms 7 mēnešiem
Beidzot uzvar arī otrajā spēlē..
Brauns lielisks, komanda arī.
GAidām KP un gredzenu..

  +2 [+] [-]

, 2024-05-24 05:46, pirms 7 mēnešiem
Šodien bez lielas spriedzes, mierīgi apspēlēja pretinieku un pēdējās 30sec varēja vienkārši izdriblēt. Pacers bez variantiem, ja vēl Haliburts neatgriežas, reālistiski neredzu kā Bostona varētu šo sēriju izlaist.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-24 06:31, pirms 7 mēnešiem
Kā vieglā pastaigā...bet finālā pret vilciņiem Edvardsu,Taunsu un Gobēru,Kristaps būs vajadzīgs ierindā kā vēl nekad!

  -1 [+] [-]

, 2024-05-24 07:21, pirms 7 mēnešiem
Brūnais atkal Sīkajam liek stāvēt pie ratiem💪👍
Nu un Teitums, protams, tā ir pasaules klase “World Class”

  +4 [+] [-]

, 2024-05-24 07:43, pirms 7 mēnešiem
ingars31 rakstīja: Kā vieglā pastaigā...bet finālā pret vilciņiem Edvardsu,Taunsu un Gobēru,Kristaps būs vajadzīgs ierindā kā vēl nekad!
Vilciņiem vēl jāpacīnās, tik pat labi Donāts un ko var būt finālā.

  -1 [+] [-]

, 2024-05-24 07:58, pirms 7 mēnešiem
Kārlails jau to balto karogu izkāra daudz par ātru pat ar visu Hali traumu.
Ar tādu Siakama spēli kur viņš nevar aizmest garām varēja daudz kas notikt.

     [+] [-]

, 2024-05-24 08:12, pirms 7 mēnešiem
Ja viss ies tik pat viegli arī uz priekšu šajā sērīja, tad KP parādīsies tikai uz finālu. Ceru, ka tas būs pret DAL.

     [+] [-]

, 2024-05-24 08:21, pirms 7 mēnešiem
Rūjienas Stiprais rakstīja: Brūnais atkal Sīkajam liek stāvēt pie ratiem💪👍
Nu un Teitums, protams, tā ir pasaules klase “World Class”
bet Sīkais ar diezgan augstu procentu salādēja savus punktus, atšķirībā no ķeltu brūnajiem
Slēpts komentārs: basiiiccc

     [+] [-]

, 2024-05-24 09:10, pirms 7 mēnešiem
basiiiccc rakstīja: Viņiem to Porziņģi nevajag. Atsēdēs malā un saņems grredzenu tikai kāda loma viņam tur..
Nu izskatās ka konkrēti pret Indiāņiem nevajag gan, lai gan apskatīsimies kas vēl tagad viesos notiksies ,,,

  -2 [+] [-]

, 2024-05-24 09:18, pirms 7 mēnešiem
Jā. Interesanti kā saveidosies lietas ap KP8. Gk. jau "ģērbtuvēs".

  +1 [+] [-]

, 2024-05-24 10:43, pirms 7 mēnešiem
ST2 rakstīja: Jā. Interesanti kā saveidosies lietas ap KP8. Gk. jau "ģērbtuvēs".
Nekas neizveidosies. Ja būs sadziedējis traumu nāks un spēlēs palīdzot uzvarēt, ja nē tad gaidīs kad sadzīs. Ne viņš pimais ne pēdējais.

     [+] [-]

, 2024-05-24 10:52, pirms 7 mēnešiem
basiiiccc rakstīja: Viņiem to Porziņģi nevajag. Atsēdēs malā un saņems grredzenu tikai kāda loma viņam tur..
Vajag gan, Horfords, Kornē, Sems Hauzers tur vispār neko jēdzīgu nedara. Teitumam arī rokas stipri brīvākas būs ar KP laukumā.

     [+] [-]

, 2024-05-24 10:58, pirms 7 mēnešiem
knaible rakstīja: Nekas neizveidosies. Ja būs sadziedējis traumu nāks un spēlēs palīdzot uzvarēt, ja nē tad gaidīs kad sadzīs. Ne viņš pimais ne pēdējais.
Skatīsimies. Te ir no sērijas "vinnējām kvalifikāciju, bet uz finālu atbrauks lielie džeki".

     [+] [-]

, 2024-05-24 11:14, pirms 7 mēnešiem
Tiklīdz BOS ieslēdza pilnā apjomā savu aizsardzību, tā IND vienkārši sabruka. Pēctam gan turējās līdzi, bet arī uz BOS defa atslābināšanās rēķina. BOS tik tik stipra, ka līdz finālam būs tikuši ar pusspeku.

     [+] [-]

, 2024-05-24 11:33, pirms 7 mēnešiem
Porziņģis kruīzā pāri Dončikam

     [+] [-]

, 2024-05-24 12:01, pirms 7 mēnešiem
truestory rakstīja: Porziņģis kruīzā pāri Dončikam
Nu finālā pagaidām nav ne BOS ne DAL

     [+] [-]

, 2024-05-24 12:21, pirms 7 mēnešiem
NorchaN rakstīja: Nu finālā pagaidām nav ne BOS ne DAL
Atriebs FINĀLĀ visu gan par LV izlasi, gan laiku Dallasā )))

     [+] [-]

, 2024-05-24 12:47, pirms 7 mēnešiem
Protams, prieks par Bostonu, taču tīri cilvēcīgi žēl IND par Halibertona traumu. Bez viņa, visdrīzākais, BOS ies pāri diezgan pārliecinoši. Varbūt ietrāpīsies kāds sliktais mačs Celtics(katrā sērijā 1 tāds gadās) un labais Pacers, taču kopumā - nav Halibertona, nav variantu...

     [+] [-]

, 2024-05-24 12:49, pirms 7 mēnešiem
Emilio rakstīja: Protams, prieks par Bostonu, taču tīri cilvēcīgi žēl IND par Halibertona traumu. Bez viņa, visdrīzākais, BOS ies pāri diezgan pārliecinoši. Varbūt ietrāpīsies kāds sliktais mačs Celtics(katrā sērijā 1 tāds gadās) un labais Pacers, taču kopumā - nav Halibertona, nav variantu...
Jā, visas zvaigznes šogad pagaidām sastājušās Bostonas par labu ka visi pretinieku vadošie spēlētāji notraumējās !

     [+] [-]

, 2024-05-24 12:52, pirms 7 mēnešiem
truestory rakstīja: Atriebs FINĀLĀ visu gan par LV izlasi, gan laiku Dallasā )))
Tas jau būtu ideāls scenārijs! Nē tas ka KP tur piesardzīgi izlien laukā atbumbot uz 10 minūtēm, iemest kādus mazāk par 10 punktiem. Bet kad riktīgi dragā, un liek blokus un Donim un citiem un riktīgi visu DAL sagaida līst zem groza apakšas un tur laimi meklēt

  +1 [+] [-]

, 2024-05-24 13:02, pirms 7 mēnešiem
Ja es būtu treneris un ja Bostona arī 3 spēli vinnētu, tad nelaistu KP 4 spēlē.

     [+] [-]

, 2024-05-24 13:05, pirms 7 mēnešiem
rudy_Latvija rakstīja: Vajag gan, Horfords, Kornē, Sems Hauzers tur vispār neko jēdzīgu nedara. Teitumam arī rokas stipri brīvākas būs ar KP laukumā.
Rakstā pat nav uzrakstīts ka Kornē notraumējās un viņa vietā no spēles vidus spēlēja Brissett. Ķeltiem no garajiem paliek praktiski tikai Horfords un Queta, kurš ir praktiski bez pieredzes

  +1 [+] [-]

, 2024-05-24 13:06, pirms 7 mēnešiem
fantomas rakstīja: Ja es būtu treneris un ja Bostona arī 3 spēli vinnētu, tad nelaistu KP 4 spēlē.
es pieteiktu spelei un turētu rezervē. vismaz pretinirkiem galvas sajauktu

     [+] [-]

, 2024-05-24 13:18, pirms 7 mēnešiem
fantomas rakstīja: Ja es būtu treneris un ja Bostona arī 3 spēli vinnētu, tad nelaistu KP 4 spēlē.
Tā arī pilnīgi noteikti būs Jo ilgāk velk jo drošāk būs ar traumas sadziedāšanu

     [+] [-]

, 2024-05-24 13:36, pirms 7 mēnešiem
Vai arī ielaist nedaudz 4. spēlē , lai lēnām atgūst garšu uz finālu

     [+] [-]

, 2024-05-24 13:38, pirms 7 mēnešiem
WHITE Legend rakstīja: Tā arī pilnīgi noteikti būs Jo ilgāk velk jo drošāk būs ar traumas sadziedāšanu
Viss atkarīgs no tā, cik gatavs KP ir spēlēt. Ja nav par 95% gatavs, labāk nelaist, lai nesaasinās trauma. No otras puses - viena lieta - fiziskā gatavība, otra - mentālā. Pēc mēneša prombūtnes uzreiz iznākt finālā... vai nebūtu labāk, pirms fināla, lai viņš tās 10min ir nobumbojis, piedalījies PO dinamikā un tās pāris reizes ar elkoni pa ribām dabūjis. Šādā spēlē, pie 3:0 vai 3:1, KP vēl varēs atļauties būt patizls, pieļaut kļūdas, apbružāties utt. Fināls kļūdas nepieļaus un aklimatizācijas laiks netiks dots.

     [+] [-]

, 2024-05-24 13:40, pirms 7 mēnešiem
Cipanz rakstīja: Rakstā pat nav uzrakstīts ka Kornē notraumējās un viņa vietā no spēles vidus spēlēja Brissett. Ķeltiem no garajiem paliek praktiski tikai Horfords un Queta, kurš ir praktiski bez pieredzes
Nu šajā sērijā varēs arī iztikt bez Korneta. Varēs mierīgi spēlēt bez centriem. Uzlaidīs laukumā nedaudz (vai daudz ja būs pārsvars) Tillmanu un Brissetu un būs labi. Paspēlēs "small ball". Siakams varēs lādēt 40 p pa spēli Bet tas neko nedos visdrīzāk.

     [+] [-]

, 2024-05-24 13:59, pirms 7 mēnešiem
Emilio rakstīja: Viss atkarīgs no tā, cik gatavs KP ir spēlēt. Ja nav par 95% gatavs, labāk nelaist, lai nesaasinās trauma. No otras puses - viena lieta - fiziskā gatavība, otra - mentālā. Pēc mēneša prombūtnes uzreiz iznākt finālā... vai nebūtu labāk, pirms fināla, lai viņš tās 10min ir nobumbojis, piedalījies PO dinamikā un tās pāris reizes ar elkoni pa ribām dabūjis. Šādā spēlē, pie 3:0 vai 3:1, KP vēl varēs atļauties būt patizls, pieļaut kļūdas, apbružāties utt. Fināls kļūdas nepieļaus un aklimatizācijas laiks netiks dots.
nepiekrītu gan ! Neko īpaši tās 10 min nedos, ja vēl vinnēs 4-0 un otrā pusē būs 7 spēles tad vēl nedēļu varēs gaidīt uz finālu ... un finālā būs laika aklimatizēties jo tomēr sērija līdz 4 uzvarām un var arī kādu spēli sākumā notizloties drusku un neticu ka tieši tādēļ CELTICS zaudēs

     [+] [-]

, 2024-05-24 14:32, pirms 7 mēnešiem
Dzimmiy rakstīja: Vilciņiem vēl jāpacīnās, tik pat labi Donāts un ko var būt finālā.
Man domāt Donutcic pārdegs sērijas gaitā,kā vienmēr ieslēgsies egoisms,TF no zebrām,par čīkstēšanu,un pļurkstēšanu pretī...vilciņiem vairāk no Ērvinga jābaidās,jo ar groza apakšu viņiem viss kārtībā+Edvardss vēl teiks savu vārdu!

     [+] [-]

, 2024-05-24 14:40, pirms 7 mēnešiem
WHITE Legend rakstīja: nepiekrītu gan ! Neko īpaši tās 10 min nedos, ja vēl vinnēs 4-0 un otrā pusē būs 7 spēles tad vēl nedēļu varēs gaidīt uz finālu ... un finālā būs laika aklimatizēties jo tomēr sērija līdz 4 uzvarām un var arī kādu spēli sākumā notizloties drusku un neticu ka tieši tādēļ CELTICS zaudēs
50/50...tās 10+/- min. lai izjustu atkal spēles garšu,bet no otras puses,jebkuram profesionālim ir jāiet un vnk. jādara savs darbs,kādi tur vēl mēģinājumi!

  +1 [+] [-]

, 2024-05-24 14:41, pirms 7 mēnešiem
Mani māc miglainas aizdomas, ka KP speciāli tiek taupīts... 😎

     [+] [-]

, 2024-05-24 14:43, pirms 7 mēnešiem
Šilovs arī tika iemests katlā, Bez jebkādām adoptācijām 🤩

     [+] [-]

, 2024-05-24 14:45, pirms 7 mēnešiem
Paceriem pēc būtības nemaz tik tālu nevajadzēja nokļūt.
Buks traumas,Knicks tieši tas pats.Viņi spēlē basketbolu,kas nav playoff basketbols.
Bez Halibērtona viņiem nav izredžu pret Celtics.
Šeit jābūt max 4-1.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-24 15:07, pirms 7 mēnešiem
ingars31 rakstīja: 50/50...tās 10+/- min. lai izjustu atkal spēles garšu,bet no otras puses,jebkuram profesionālim ir jāiet un vnk. jādara savs darbs,kādi tur vēl mēģinājumi!
Vieglāk pateikt nekā izdarīt - mehāniski jā - dari, mentāli - tas ir FINĀLS. Nu un arī fiziski - finālā ir pilnīgi cita veida spēle - cita intensitāte, cita aizsardzība, attieksme un viss pārējais. Tā nav regulārā sezona, kur bez kontakta var smuki izlīst uz pickenpopu vai aiz aizsega un uzlikt troiku vai pusbrīvu pušķiku. Tāpēc es uzskatu, ka pirms fināla, KP vismaz vienu spēli ir jābūt nospēlējušam. Viena šāda spēle, kaut vai uz 15-20 minūtēm, būs vērtīgāka kā 5 treniņi.
1 2 41 komentārs