Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2890, Did:0, useCase: 3

Bostonas "Celtics" titula aizstāvēšanu sāks ar mājas spēli pret "Knicks"

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Bostonas "Celtics" titula aizstāvēšanu sāks ar mājas spēli pret "Knicks"
Kristaps Porziņģis 2024. gada 17. jūnijā. Foto: Elsa/USA Today/Scanpix

Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) nākamā sezona sāksies 22. oktobrī, un Bostonas "Celtics" čempionu baneri pie griestiem uzvilks pirms spēles pret Kristapa Porziņģa bijušo komandu Ņujorkas "Knicks".

Kristaps Porziņģis karjeru Ziemeļamerikā sāka Ņujorkas "Knicks" rindās, turpinājumā pielaikojot Dalasas "Mavericks" un Vašingtonas "Wizards" formas, līdz sekoja pārcelšanās uz Bostonas "Celtics" un kļūšana par NBA čempionu. Latviešu basketbolists finālsērijas laikā gan iedzīvojās savainojumā, kas liks izlaist jaunās sezonas startu.

"Celtics" sāks ar mājas spēli pret Ņujorkas "Knicks", tāpat pirmajā vakarā Losandželosas "Lakers" uzņems Minesotas "Timberwolves".

Fināla atkārtojums starp "Celtics" un "Mavericks" notiks 25. janvārī Dalasā un 6. februārī Bostonā.

  +1 [+] [-]

, 2024-08-12 21:19, pirms 3 mēnešiem
Celtics varētu titula aizstāvēšanu sākt uzreiz ar Play Offiem!

  -2 [+] [-]

, 2024-08-12 21:22, pirms 3 mēnešiem
pofig !

  +1 [+] [-]

, 2024-08-12 21:26, pirms 3 mēnešiem
PAgājušo gada sezonu sāka viesos ar Knicks, tagad mājas, žēl tikai ka KP nespēles, tā būtu super sezonas sākšanās!!

     [+] [-]

, 2024-08-12 21:28, pirms 3 mēnešiem
Kapēc šis ir jāliek galvenajā ziņā?
Tāpat zināms ka mūsu lv patriots nespēlēs vēl ilgi

  -3 [+] [-]

, 2024-08-12 21:52, pirms 3 mēnešiem
zaxx rakstīja: PAgājušo gada sezonu sāka viesos ar Knicks, tagad mājas, žēl tikai ka KP nespēles, tā būtu super sezonas sākšanās!!
Tas vel nekur nav zvanīts, ka KP nesāks sezonu no pirmās spēles. Nebūšu izbrīnīts, ja KP sezonu sāks ar tās pirmo spēli.

     [+] [-]

, 2024-08-12 22:20, pirms 3 mēnešiem
Man personīgi nepatīk NBA basketbols, pat Olimpiādē ASV izlase ar nekādu skaisto basketbolu neizcēlās, jā, ir izcili spēlētāji, kā Lebrons, Karijs, Durents, bet pati spēle bez saspēlniekiem izskatījās vienmuļa, salīdzinot ar Eiropas basketbolu, nepaies ilgs laiks un eiropieši dominēs gan PČ, gan OS. A par Porziņģi negribu neko komentēt, labs spēlētājs, bet ne izlases patriots.

     [+] [-]

, 2024-08-12 22:27, pirms 3 mēnešiem
Jēpi tu toč esi jēpis. NBA basketbols ir labākais pasaulē! Tur spēlē visi pasaules labākie basketbolisti un pat ja kāds espēlē, tad vēlākais nākamā sezonā viņš jau tur spēlē. Visu basketbolistu sapnis ir tur nokļūt un kaut vai vienu spēli uzspēlēt.

     [+] [-]

, 2024-08-12 23:09, pirms 3 mēnešiem
Neko jau sev PO sāksies oktobra beigās,ka titula aizstāvēšanu sāks ar Knicks pirmajā spēlē
Rodas sajūta,ka līgas ofisos viņiem ir tikai divi varianti Bostonai.Gadu no gada sezonu sāk pret 76ers vai Knicks.
Pēdējās septiņās sezonās pret Knicks un 76ers ir atklāta sezona trīs reizes pret katru...

  -1 [+] [-]

, 2024-08-13 01:19, pirms 3 mēnešiem
Vispār jau būtu normāli Bostonai sākt sezonu tiekoties ar Dallasu, abus finālistus savedot kopā jau pirmajā kārtā. Bet nu labi. No mārketinga viedokļa šis arī derēs.

  +1 [+] [-]

, 2024-08-13 07:20, pirms 3 mēnešiem
fantomas rakstīja: Jēpi tu toč esi jēpis. NBA basketbols ir labākais pasaulē! Tur spēlē visi pasaules labākie basketbolisti un pat ja kāds espēlē, tad vēlākais nākamā sezonā viņš jau tur spēlē. Visu basketbolistu sapnis ir tur nokļūt un kaut vai vienu spēli uzspēlēt.
Nu neizsakies par VISIEM.

     [+] [-]

, 2024-08-13 08:59, pirms 3 mēnešiem
jeepis59 rakstīja: Man personīgi nepatīk NBA basketbols, pat Olimpiādē ASV izlase ar nekādu skaisto basketbolu neizcēlās, jā, ir izcili spēlētāji, kā Lebrons, Karijs, Durents, bet pati spēle bez saspēlniekiem izskatījās vienmuļa, salīdzinot ar Eiropas basketbolu, nepaies ilgs laiks un eiropieši dominēs gan PČ, gan OS. A par Porziņģi negribu neko komentēt, labs spēlētājs, bet ne izlases patriots.
Es protams negribu sabojāt optimistisko noskaņojumu par eiropiešu iespējamo dominanci, bet gribu vērst uzmanību uz vienu būtisku faktu, ka ASV ko 1992. gada nav uzvarējusi tikai vienu basketbola turnīru vīriešiem. Ja eiropieši nav spējuši dominēt 32 gadu laikā, tad kas liek domāt, ka tagad tas pēkšņi notiks?
Par Porziņģi piekrītu. Joprojām nesaprotu, kāpēc katru gadu izlases sakarā viņš tiek pieminēts, ja visiem zināms, ka tāpat nespēlēs.

     [+] [-]

, 2024-08-13 09:10, pirms 3 mēnešiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Es protams negribu sabojāt optimistisko noskaņojumu par eiropiešu iespējamo dominanci, bet gribu vērst uzmanību uz vienu būtisku faktu, ka ASV ko 1992. gada nav uzvarējusi tikai vienu basketbola turnīru vīriešiem. Ja eiropieši nav spējuši dominēt 32 gadu laikā, tad kas liek domāt, ka tagad tas pēkšņi notiks?
Par Porziņģi piekrītu. Joprojām nesaprotu, kāpēc katru gadu izlases sakarā viņš tiek pieminēts, ja visiem zināms, ka tāpat nespēlēs.
Tas, ka nav uzvarējusi tikai vienu, nav būtiski. Svarīgi ir reālā situācija un Parīzes OS laikā, ASV izlasē, bez Lebrona, Karija un KD diezgan smagi ietu un nav teikts, ka uzvarētu, izskatās, ka izlasē, īsti tāda līmeņa maiņas varētu arī nebūt.

Otrais un svarīgākais, NBA sāk dominēt neamerikāņu spēlētāji un ar katru sezonu to paliek vairāk, paskaties to pašu Franciju, divi top piki draftā....Protams, nedrīkst aizmirst, ka arī Eiropas basketbols, kā tāds, tomēr aug arī, ko parāda Jabuseles attīstība tieši Eiropā.

     [+] [-]

, 2024-08-13 10:14, pirms 3 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Tas vel nekur nav zvanīts, ka KP nesāks sezonu no pirmās spēles. Nebūšu izbrīnīts, ja KP sezonu sāks ar tās pirmo spēli.
Atveseļošanās posmu norādīja līdz pusgadam.

     [+] [-]

, 2024-08-13 10:18, pirms 3 mēnešiem
Sporta novērotājs rakstīja: Tas, ka nav uzvarējusi tikai vienu, nav būtiski. Svarīgi ir reālā situācija un Parīzes OS laikā, ASV izlasē, bez Lebrona, Karija un KD diezgan smagi ietu un nav teikts, ka uzvarētu, izskatās, ka izlasē, īsti tāda līmeņa maiņas varētu arī nebūt.

Otrais un svarīgākais, NBA sāk dominēt neamerikāņu spēlētāji un ar katru sezonu to paliek vairāk, paskaties to pašu Franciju, divi top piki draftā....Protams, nedrīkst aizmirst, ka arī Eiropas basketbols, kā tāds, tomēr aug arī, ko parāda Jabuseles attīstība tieši Eiropā.
Cik nopietni ASV pieiet starptautiskajiem turnīriem? Praktiski visas OS nepazuda sajūta, ka ASV mauc tādā pus atvaļinājuma režīmā, kad vajagot pieliekot tieši tik cik bija vajadzīgš (kā pret serbiem). Kamēr Eiropas izlases mauca uz pilnu klapi. Protams, ka starpība mazinās, bet gaidīt, ka tagad kāda no Eiropas izlasēm sāks dominēt ir panaivi. Galvenais arguments - lai arī šobrīd ASV varbūt nav jauna Lebrona, Karija vai Duranta - top līmeņa talantu viņiem pietiek. Un top līmeņa talantu viņiem veiodjas katru gadu tikpat cik citiem kopā.

     [+] [-]

, 2024-08-13 10:37, pirms 3 mēnešiem
Pirātu Karalis rakstīja: Atveseļošanās posmu norādīja līdz pusgadam.
Jā, bet tajā visā ir vārds-LĪDZ. Tas ir ar domu, ka rehabilitācijas procesā var rasties kādi sarežģījumi. Šobrīd tādi neesot.

     [+] [-]

, 2024-08-13 10:57, pirms 3 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Jā, bet tajā visā ir vārds-LĪDZ. Tas ir ar domu, ka rehabilitācijas procesā var rasties kādi sarežģījumi. Šobrīd tādi neesot.
Bet nekur nav bijusi optimistiskā prognoze "varētu atgriezties uz sezonas sākumu" Turklāt zinot KP traumu vēsturi - tur diez vai steigsies palaist pēc iespējas ātrāk laukumā. Tieši otrādi - drīzāk ilgāk ļaus atpūsties, kā sasteigs. Celtics nav Mavs

     [+] [-]

, 2024-08-13 11:08, pirms 3 mēnešiem
fantomas rakstīja: Jēpi tu toč esi jēpis. NBA basketbols ir labākais pasaulē! Tur spēlē visi pasaules labākie basketbolisti un pat ja kāds espēlē, tad vēlākais nākamā sezonā viņš jau tur spēlē. Visu basketbolistu sapnis ir tur nokļūt un kaut vai vienu spēli uzspēlēt.
Jā, jā, protams, ka visiem! Laikam tieši tāpēc Strēlnieks atteica SAS piedāvājumam. Labākie basketbolisti tur tiešām spēlē, bet par labāko basketbolu gan varētu pastrīdēties.

     [+] [-]

, 2024-08-13 11:16, pirms 3 mēnešiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Es protams negribu sabojāt optimistisko noskaņojumu par eiropiešu iespējamo dominanci, bet gribu vērst uzmanību uz vienu būtisku faktu, ka ASV ko 1992. gada nav uzvarējusi tikai vienu basketbola turnīru vīriešiem. Ja eiropieši nav spējuši dominēt 32 gadu laikā, tad kas liek domāt, ka tagad tas pēkšņi notiks?
Par Porziņģi piekrītu. Joprojām nesaprotu, kāpēc katru gadu izlases sakarā viņš tiek pieminēts, ja visiem zināms, ka tāpat nespēlēs.
Vienu OS turnīru, toties nav uzvarējusi ne 1998,ne 2002, ne 2006, ne 2019, ne 2023 PČ. Faktiski pasaules čempionātos biežāk neuzvar nekā uzvar. Ja ASV nesavāc max labāko sastāvu vai tuvu tam,tad iespēja uzvarēt nemaz nav tik pārliecinoša

     [+] [-]

, 2024-08-13 11:57, pirms 3 mēnešiem
Pirātu Karalis rakstīja: Bet nekur nav bijusi optimistiskā prognoze "varētu atgriezties uz sezonas sākumu" Turklāt zinot KP traumu vēsturi - tur diez vai steigsies palaist pēc iespējas ātrāk laukumā. Tieši otrādi - drīzāk ilgāk ļaus atpūsties, kā sasteigs. Celtics nav Mavs
Nu sezonas sākumā viņš noteikti nebūs,bet viņš jau ir priekšā prognozēm vismaz pāris nedēļas.
4 nedēļas bija jābūt ar walking boot un nevar likt svaru uz kājas.Nākošās 4 nedēļās viņš var sākt staigāt ar to walking boot.
Viņš jau gandrīz 2 nedēļas ir bez walking boot un staigā normāli.
Tās jau ir 2-3 nedēļas ātrāk nekā paredzētais grafiks.
Neviens jau neko nevarēja paredzēt profesionālam sportistam par tādu traumu.Pēdējā zināmā bija 20 gadi atpakaļ un tur bija lielas sekas uz tā rēķina ka tās saites tik piešūtas pie potītes lai varētu spēlēt PO beisbolu.
Par to var palasīt google ierakstot baseball bloody sock.

Paši ārsti teica,ka šādu traumu lielākoties normāli cilvēki palaiž garām un domā ka ir izmežģita potīte.Pēc kāda laika tik saprot apmeklējot ārstus,ka tomēr ir bijis kaut kas vairāk.

     [+] [-]

, 2024-08-13 12:46, pirms 3 mēnešiem
kāpēc NBA sezona jāsāk tik vēlu, lai pēc tam pabeigtu jūnijā

     [+] [-]

, 2024-08-13 14:04, pirms 3 mēnešiem
IIHF WC 2023 rakstīja: kāpēc NBA sezona jāsāk tik vēlu, lai pēc tam pabeigtu jūnijā
Jo kalendārs tiek pielāgots, lai max maz pārklātos ar MLB un NFL. Tie abi ir sporta karaļi ASV un paņem lielako uzmanību..
Par to Eiropas izlašu dominēšanu.. Lai mēs par ko tādu patiešām varētu runāt mirklī, kad spēlē labākie pret labākajiem - jādibina Eiropas savienības valsti.. Eiropa katra par savi nespēs dominēt (te nu jāņem vairak par vienu čempi, lai to sauktu par dominēšanu, vismaz 3 OS), bet ja spēlētu ASV pret Eiropu, domāju tur gan ASV ierautu pamatīgi..