Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Benets pievienojas Kvames Brauna "klubiņam": drafta 1. numurs netiek izvēlēts rūkiju spēlei

Andrejs Siliņš

Benets pievienojas Kvames Brauna "klubiņam": drafta 1. numurs netiek izvēlēts rūkiju spēlei
Entonijs Benets
Foto: AP/Scanpix

Nacionālās Basketbola Asociācijas (NBA) kluba Klīvlendas "Cavaliers" uzbrucējs Entonijs Benets, kuru pagājušajā vasarā draftēja ar 1. kārtas numuru, nav izvēlēts dalībai līgas jauno spēlētāju Zvaigžņu spēlei. Benets kļuvis par otro ar 1. numuru draftēto spēlētāju, kurš nepiedalīsies mačā.

20 gadus vecais basketbolists pagājušā gada jūnijā kļuva par pirmo kanādieti, kurš draftēts ar pirmo kārtas numuru. 203 centimetrus garā un 117 kilogramus smagā uzbrucēja debijas sezona jāsauc par izgāšanos - laukumā devies 33 spēlēs, vidēji spēlējis 10,8 minūtes, guvis 2,8 punktus un izcīnījis 2,4 atlēkušās bumbas.

Tikai vienā spēlē šajā sezonā drafta pirmais numurs iemetis vismaz desmit punktus - līdz šim pēdējā "Cavs" spēlē pret "Pelicans" (89:100), kad 31 minūtē gūti 16 punkti un izcīnītas astoņas bumbas.

Visu zvaigžņu spēles nedēļas nogalē viens no pirmajiem pasākumiem 14. februārī būs "Rising Stars Challenge", kurā viens pret otru spēlēs pēdējos divos gados līgā ienākušie spēlētāji. Divās komandās tiks sadalīti 18 spēlētāji, starp kuriem būs arī Latvijā labi zināmais lietuviešu centrs Jons Valančūns, kā arī 31 gadu vecais maķedoniešu rūkijs Pero Antičs.

18 spēlētāju vidū nav Benets, kļūstot par otro ar pirmo numuru draftēto spēlētāju vēsturē, kurš nav izvēlēts šīs spēles dalībnieku vidū. Iepriekšējo reizi 2001./2002. gada sezonā, kad spēlei netika izvēlēts pirms tās sezonas ar pirmo numuru draftētais centrs Kvame Brauns. Tajā sezonā Brauns "Wizards" rindās vidēji guva 4,5 punktus un izcīnīja 3,5 bumbas.

NBA Rising Stars Challenge 2014 dalībnieki

SpēlētājsKlubs
Stīvens AdamssThunder
Pero AntičsHawks
Jannis AntetokunpoBucks
Harisons BārnssWarriors
Bredlijs BīlsWizards
Trejs BērksJazz
Maikls Kārters-Viljamss76ers
Entonijs DeivissPelicans
Andrē DramondsPistons
Tims Hārdewejs jun.Knicks
Terenss DžounssRockets
Demians LilardsTrail Blazers
Viktors OladipoMagic
Kellijs OliniksCeltics
Meisons PlamlīNets
Džereds SalingersCeltics
Jons ValančūnsRaptors
Dions VeiterssCavaliers

  +1 [+] [-]

, 2014-01-30 12:31, pirms 10 gadiem
Žēl,ka Noelam ar to traumu tā sanācis ir,bet nu nekas,lai tik gatavojas jaunajai sezonai.

     [+] [-]

, 2014-01-30 12:38, pirms 10 gadiem
Tikai vienā spēlē šajā sezonā drafta pirmais numurs iemetis vismaz desmit punktus - līdz šim pēdējā "Cavs" spēlē pret "Pelicans" (89:100), kad 31 minūtē gūti 16 punkti un izcīnītas astoņas bumbas.

Ko?

  +2 [+] [-]

, 2014-01-30 12:44, pirms 10 gadiem
interesanti, ka šajā sarakstā ir nevis Mailzs Plamlī, bet gan viņa brālis Meisons. Mailzs tomēr šobrīd ir viens no Suns galvenajiem večiem laukumā, pie tam spēlē ne tikai efektīvi, bet arī efektīgi t.i. atbilstoši rising stars spēles formātam.
kas attiecas uz Benetu, tad viss ko varu pateikt - tā gadās. čalis patrāpījās neīstajā laikā un neīstajā vietā, jo Cavs uz viņa pozīciju bija jau pilnībā nokomplektēta. Benetu var salīdzināt ar Miličiču - spēlētāju, kurš citā komandā spēlētu atbilstoši, ja ne drafta 1.nr, tad vismaz ne tik nožēlojami kā šobrīd, taču komandas menedžments izpurgāja ne tikai savu drafta izvēli, bet arī jauna un talantīga špīlera karjeras sākumu.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-30 13:23, pirms 10 gadiem
Emilio rakstīja: interesanti, ka šajā sarakstā ir nevis Mailzs Plamlī, bet gan viņa brālis Meisons. Mailzs tomēr šobrīd ir viens no Suns galvenajiem večiem laukumā, pie tam spēlē ne tikai efektīvi, bet arī efektīgi t.i. atbilstoši rising stars spēles formātam.
kas attiecas uz Benetu, tad viss ko varu pateikt - tā gadās. čalis patrāpījās neīstajā laikā un neīstajā vietā, jo Cavs uz viņa pozīciju bija jau pilnībā nokomplektēta. Benetu var salīdzināt ar Miličiču - spēlētāju, kurš citā komandā spēlētu atbilstoši, ja ne drafta 1.nr, tad vismaz ne tik nožēlojami kā šobrīd, taču komandas menedžments izpurgāja ne tikai savu drafta izvēli, bet arī jauna un talantīga špīlera karjeras sākumu.
Cavs jau tieši draftēja uz pozīciju glupi cerot ka no Beneta sanāks SF

  +2 [+] [-]

, 2014-01-30 13:28, pirms 10 gadiem
Emilio rakstīja: interesanti, ka šajā sarakstā ir nevis Mailzs Plamlī, bet gan viņa brālis Meisons. Mailzs tomēr šobrīd ir viens no Suns galvenajiem večiem laukumā, pie tam spēlē ne tikai efektīvi, bet arī efektīgi t.i. atbilstoši rising stars spēles formātam.
kas attiecas uz Benetu, tad viss ko varu pateikt - tā gadās. čalis patrāpījās neīstajā laikā un neīstajā vietā, jo Cavs uz viņa pozīciju bija jau pilnībā nokomplektēta. Benetu var salīdzināt ar Miličiču - spēlētāju, kurš citā komandā spēlētu atbilstoši, ja ne drafta 1.nr, tad vismaz ne tik nožēlojami kā šobrīd, taču komandas menedžments izpurgāja ne tikai savu drafta izvēli, bet arī jauna un talantīga špīlera karjeras sākumu.
Par Plumlee ari brinos, ka ir bralis no Nets nevis otrs, kuram stati krietni iespaidīgaki. Vienigais izskaidrojums varbut, ka Mails jau nba spele 3.gadu!? Ja ne, tad man nav skaidrs, kapec vins nav saraksta.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-30 13:33, pirms 10 gadiem
Vynilz rakstīja: Cavs jau tieši draftēja uz pozīciju glupi cerot ka no Beneta sanāks SF
ne gluži - par 3.nr. viņu iespēlēja vēlāk, cerībā, ka vismaz šajā pozicijā, atšķirībā no 4.nr. viņš būs konkurētspējīgs. taču arī - priekšā ir gan Klārks, gan Gee + kombo Mailzs, kuri nav tie sliktākie spēlētāji. un pilnai laimei tagad arī Dengs, kurš komentārus vispār neprasa.
patiesībā, līdz ar Bainuma aiziešanu, Benetam parādījušās cerības uzspēlēt kaut nedaudz vairāk, jo 4.-5.nr. pozīcija, kurās spēlē Varežao, Tompsons un Zellers, tagad būs dinamsikāka t.i. vairāk tiks mainīta.

  +2 [+] [-]

, 2014-01-30 13:36, pirms 10 gadiem
raiversons rakstīja: Par Plumlee ari brinos, ka ir bralis no Nets nevis otrs, kuram stati krietni iespaidīgaki. Vienigais izskaidrojums varbut, ka Mails jau nba spele 3.gadu!? Ja ne, tad man nav skaidrs, kapec vins nav saraksta.
man šķiet, ka 2. gadu viņš spēlē un, ja nemaldos, tad pagājušajā gadā viņš Paceros pat laukumā ne reizi netika, līdz ar to skaitās rookijs. bet to es saku no galvas t.i. šī info jāprecizē!
p.s. un kur tad palicis "augstlēcējs" Zellers no Cats?! šamais sagādājis tik pat lielu vilšanos kā Benets.

  +2 [+] [-]

, 2014-01-30 13:43, pirms 10 gadiem
Emilio rakstīja: ne gluži - par 3.nr. viņu iespēlēja vēlāk, cerībā, ka vismaz šajā pozicijā, atšķirībā no 4.nr. viņš būs konkurētspējīgs. taču arī - priekšā ir gan Klārks, gan Gee + kombo Mailzs, kuri nav tie sliktākie spēlētāji. un pilnai laimei tagad arī Dengs, kurš komentārus vispār neprasa.
patiesībā, līdz ar Bainuma aiziešanu, Benetam parādījušās cerības uzspēlēt kaut nedaudz vairāk, jo 4.-5.nr. pozīcija, kurās spēlē Varežao, Tompsons un Zellers, tagad būs dinamsikāka t.i. vairāk tiks mainīta.
Visur kur esmu lasījis par šo izvēli, tiek atzīmēts tieši draftēšana cerībā, ka varēs spēlēt par SF.
Un kā Džeilens Rouzs podkāstā minēja, ja tev ir pirmā izvēle draftā, tu nedrīksti draftēt pēc pozīcijas, tu esi pelnīti loterijas komanda, jo tev ir vnk slikta komanda un jāņem labākais pieejamais spēlētājs un jādomā pēc tam

     [+] [-]

, 2014-01-30 13:54, pirms 10 gadiem
noladets rakstīja: Tikai vienā spēlē šajā sezonā drafta pirmais numurs iemetis vismaz desmit punktus - līdz šim pēdējā "Cavs" spēlē pret "Pelicans" (89:100), kad 31 minūtē gūti 16 punkti un izcīnītas astoņas bumbas.

Ko?
HAHAHAHA sportacentrs.com autors pat nemāk info no spēles box socre pārkopēt. Kas par ziņu sagatavošanas līmeni !

  +2 [+] [-]

, 2014-01-30 13:59, pirms 10 gadiem
Vynilz rakstīja: Visur kur esmu lasījis par šo izvēli, tiek atzīmēts tieši draftēšana cerībā, ka varēs spēlēt par SF.
Un kā Džeilens Rouzs podkāstā minēja, ja tev ir pirmā izvēle draftā, tu nedrīksti draftēt pēc pozīcijas, tu esi pelnīti loterijas komanda, jo tev ir vnk slikta komanda un jāņem labākais pieejamais spēlētājs un jādomā pēc tam
vai Benets bija labākais pieejamais spēlētājs? diskutējams jautājums. zini, tad jau drīzāk Oladipo var iespēlēt par 3.nr. nevis šo gaļas blāķi, kurš kājās netiktu līdzi pat Jānim Āzacim.
gan jau Cavs skauti viņā saskatījuši milzīgu potenciālu t.i. neskatoties uz to, ka viņš šobrīd ir diezgan bezcerīgs gan 4.gan 3.nr pozīcijās, pāris gadu laikā iekačās viņā tādu skilu, ka būs Duranta līmenī...nezinu...
sākumā gan viņam vajadzētu sasniegt vismaz savā laikā 2.kārtā draftētā Dežuana Blēra līmeni, jo pēc miesas uzbūves un pozīcijas laukumā abi ir līdzīgi. vienīgi Pops bija gana gudrs, lai Blēru savā laikā nemēģinātu iespēlēt par 3.nr.

  +2 [+] [-]

, 2014-01-30 14:03, pirms 10 gadiem
Neesmu redzējis šo darbībā, tāpēc varbūt ir iemesls, bet spēlējot 10 min īsti ieskrieties un aprast ar lielo vīru basketu varetu būt pagrūti..

  +1 [+] [-]

, 2014-01-30 14:04, pirms 10 gadiem
Vynilz rakstīja: Visur kur esmu lasījis par šo izvēli, tiek atzīmēts tieši draftēšana cerībā, ka varēs spēlēt par SF.
Un kā Džeilens Rouzs podkāstā minēja, ja tev ir pirmā izvēle draftā, tu nedrīksti draftēt pēc pozīcijas, tu esi pelnīti loterijas komanda, jo tev ir vnk slikta komanda un jāņem labākais pieejamais spēlētājs un jādomā pēc tam
Es ar esmu lasījis, ka klusā cerībā cerēja uz LBJ prototipu, spēcīgu un atlētisku trešo numuru, kurš spētu dominēt. Tik paskatoties uz viņa ķermeņa aprisēm sapratu, ka tur nekā laba nebūs. Ja nu vismaz visu vasaru nesēdēs uz kardio un svariem.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-30 14:06, pirms 10 gadiem
Emilio rakstīja: vai Benets bija labākais pieejamais spēlētājs? diskutējams jautājums. zini, tad jau drīzāk Oladipo var iespēlēt par 3.nr. nevis šo gaļas blāķi, kurš kājās netiktu līdzi pat Jānim Āzacim.
gan jau Cavs skauti viņā saskatījuši milzīgu potenciālu t.i. neskatoties uz to, ka viņš šobrīd ir diezgan bezcerīgs gan 4.gan 3.nr pozīcijās, pāris gadu laikā iekačās viņā tādu skilu, ka būs Duranta līmenī...nezinu...
sākumā gan viņam vajadzētu sasniegt vismaz savā laikā 2.kārtā draftētā Dežuana Blēra līmeni, jo pēc miesas uzbūves un pozīcijas laukumā abi ir līdzīgi. vienīgi Pops bija gana gudrs, lai Blēru savā laikā nemēģinātu iespēlēt par 3.nr.
Tur jau points, ka nebija, par to es jau citēju Rouzu un kpc atgādinu, ka Benetu draftēja pēc pozīcijas. Oladipo neapšaubāmi labākā izvēle. Veitersu no beņķa, kā heat check spēlētāju

  +2 [+] [-]

, 2014-01-30 14:40, pirms 10 gadiem
bet kopumā šogad drafta pirmie t.i. TOP puiki galīgi neattaisno cerības. Benets, Porters, Zellers, Lens... citos gados no rookijiem ir lielāks pienesums visas līgas ietvaros, kamēr šogad vilšanās vien. faktiski uz vienas rokas pirkstiem var uzskaitīt tos, kuri attaisno uz sevi liktās cerības. tie ir - Oladipo, Maklemors, Bērks un, protams, Kārters Viljamss. tas arī viss, jo pārējie ir bēdu ieleja. viens no maniem favorītiem Shabazzs Muhamads vispār spēlē(ja tā to vispār var nosaukt) tik slikti, ka gluži vai kauns skatīties.

  +2 [+] [-]

, 2014-01-30 14:51, pirms 10 gadiem
Emilio rakstīja: bet kopumā šogad drafta pirmie t.i. TOP puiki galīgi neattaisno cerības. Benets, Porters, Zellers, Lens... citos gados no rookijiem ir lielāks pienesums visas līgas ietvaros, kamēr šogad vilšanās vien. faktiski uz vienas rokas pirkstiem var uzskaitīt tos, kuri attaisno uz sevi liktās cerības. tie ir - Oladipo, Maklemors, Bērks un, protams, Kārters Viljamss. tas arī viss, jo pārējie ir bēdu ieleja. viens no maniem favorītiem Shabazzs Muhamads vispār spēlē(ja tā to vispār var nosaukt) tik slikti, ka gluži vai kauns skatīties.
Hārdewejs jun.

  +2 [+] [-]

, 2014-01-30 14:59, pirms 10 gadiem
fake/ironija rakstīja: Hārdewejs jun.
viņu drīzāk var pieskaitīt pozitīvajiem pārsteigumiem. ja skatamies skrupulozi, tad arī Bucks debitants Giannis ar neizrunājamo uzvārdu spēlē diezgan labi. pareizāk sakot - viņa sniegumā var redzēt milzīgu potenciālu.
taču doma tāda, ka neviens no debitantiem nedemonstrē fantastisku sniegumu un nepretendē uz lielo all stars izlasi, pie tam lielais vairums vispār neko nedemonstrē.

  +2 [+] [-]

, 2014-01-30 15:07, pirms 10 gadiem
Emilio rakstīja: viņu drīzāk var pieskaitīt pozitīvajiem pārsteigumiem. ja skatamies skrupulozi, tad arī Bucks debitants Giannis ar neizrunājamo uzvārdu spēlē diezgan labi. pareizāk sakot - viņa sniegumā var redzēt milzīgu potenciālu.
taču doma tāda, ka neviens no debitantiem nedemonstrē fantastisku sniegumu un nepretendē uz lielo all stars izlasi, pie tam lielais vairums vispār neko nedemonstrē.
Hmmm, man atkal pārsteigums nav to garo tizleņu bālais sniegums, jau sākumā par augsti likās piki visiem tiem Benetiem Leniem uz Zeleriem... Par Hardeweju, paveicās viņam, ka NY tā buksē, komandas sliktais sniegums un traumas ir ļāvušas viņam sevi pierādīt, pēdējās spēlēs otrs stabilākais uzbrukumā aiz Melo.

  +2 [+] [-]

, 2014-01-30 15:12, pirms 10 gadiem
Emilio rakstīja: viņu drīzāk var pieskaitīt pozitīvajiem pārsteigumiem. ja skatamies skrupulozi, tad arī Bucks debitants Giannis ar neizrunājamo uzvārdu spēlē diezgan labi. pareizāk sakot - viņa sniegumā var redzēt milzīgu potenciālu.
taču doma tāda, ka neviens no debitantiem nedemonstrē fantastisku sniegumu un nepretendē uz lielo all stars izlasi, pie tam lielais vairums vispār neko nedemonstrē.
Jū, Greek freak ir ar lielu potenciālu, nebūs brīnums ja nākotnē vislabākais izrādīsies no šī drafta

  +1 [+] [-]

, 2014-01-30 15:19, pirms 10 gadiem
Ja arī par kopumu, neredzu kpc vajadzētu būt pārsteigtiem par jaunekļu sniegumu, tak bija skaidrs ka vājākais drafts būs kopš drafta ar Kenjonu Mārtinu priekšgalā

  +1 [+] [-]

, 2014-01-30 15:33, pirms 10 gadiem
Vynilz rakstīja: Ja arī par kopumu, neredzu kpc vajadzētu būt pārsteigtiem par jaunekļu sniegumu, tak bija skaidrs ka vājākais drafts būs kopš drafta ar Kenjonu Mārtinu priekšgalā
piekrītu! ja jau pat mūsu Jānis(visu cieņu viņa priekšā) tika nodraftēts, tad par ko gan mēs varam runāt...šogad 2.raundu vispār varēja atcelt, jo 2.kārtā vienkārši vairs nebija ko draftēt - aptrūkās spēlētāju!
es pat teiktu, ka nevis pārsteigums, bet vilšanās, jo biju gaidījis, ka vismaz kāds "tumšais zidziņš" izšaus. bet nekā...

  +2 [+] [-]

, 2014-01-30 15:37, pirms 10 gadiem
fake/ironija rakstīja: Hmmm, man atkal pārsteigums nav to garo tizleņu bālais sniegums, jau sākumā par augsti likās piki visiem tiem Benetiem Leniem uz Zeleriem... Par Hardeweju, paveicās viņam, ka NY tā buksē, komandas sliktais sniegums un traumas ir ļāvušas viņam sevi pierādīt, pēdējās spēlēs otrs stabilākais uzbrukumā aiz Melo.
par Lenu un Benetu jā - par Zelleru... nu nezinu - likās jau, ka čalis būs lietaskoks. bračkas jau spēlē NBA -gēni arī normāli, tā teikt.
piekrītu! Hardavejam paveicās, ka trāpīja uz Knicks kārtējo krīzi. līdzīgi, kā savā laikā Lins. ja Knicks turpinātu rullēt pagājušās sezonas noskaņās, Hardeveju sagaidītu Glena Raisa dēlēna Vašingtonā vai Patrika Jūinga atvases, tajā pašā Ņujorkā, liktenis.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-30 18:28, pirms 10 gadiem
Pērļu, kā parasti, daudz. Labākā :"Tims Hārdewejs jun."

  +2 [+] [-]

, 2014-01-30 19:28, pirms 10 gadiem
Kas nezina, tad uz šo spēli tiek ņemti 9 sofmori un 9 rukiji, tāpēc otrgadnieks nevar tikt paņemts kāda rukija vietā. Bet nu jā, par Mailzu Plamliju žēl. Domāju, ka noteikti ir pelnījis.