Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Austrumu konferences finālu ar uzvaru sāk "Heat"

Jānis Celmiņš

Austrumu konferences finālu ar uzvaru sāk "Heat"
Lebrons Džeimss šonakt atkal bija neapturams
Foto: AP/Scanpix

Nacionālās Basketbola asociācijas (NBA) Austrumu konferences finālu aizvadītajā naktī ar uzvaru sākusi Maiami „Heat” komanda, kas pirmajā sērijas mačā savā laukumā pieveica Bostonas „Celtics” – 93:79.

Lebrons Džeimss un Dveins Veids atkal bija uzdevumu augstumos. Pirmais visā mačā guva 32 punktus, otrais 10 no saviem 22 grozā sabēra ceturtajā mača ceturtdaļā un Maiami „Heat” komanda apliecināja, ka viena slikti aizvadīta ceturtdaļa (otrās divpadsmit minūtes „Heat” zaudēja 25:35) šīs komandas izpildījumā ir krietni par maz, lai to pieveiktu.

Šeins Batjē, kuram šī ir pirmā konferences finālsērija, „Heat” rindās guva desmit punktus un izcīnīja 10 atlēkušās bumbas. „Celtics” rindās tikmēr rezultatīvākais ar 23 punktiem bija Kevins Gārnets, kura rēķinā arī desmit atlēkušās bumbas.

„Heat” savus pretiniekus kopumā cīņā pie groziem pieveica ar 48:33, bloķēja 11 „Celtics” spēlētāju metienu, kā arī piespieda pieļaut vairāk kļūdu – 8:12.

Sērijas otro maču komandas aizvadīs naktī no trešdienas uz ceturtdienu, kad atkal tiksies „American Airlains” arēnā, Maiami.

Jāatgādina, ka Rietumu konferences finālsērijas otrais mačs jau šonakt. Pirmajā uzvaru svinēja Sanantonio „Spurs”.

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-05-29 13:31, pirms 12 gadiem
irbiite86 rakstīja: Heat uzvareeja ar pus speeku, to es sapratu noskatoties speeli! Seerijaa 4-0 vai 4-1 heat labaa, tas ir skaidrs! Lakers un Bostonas fanelji raud kaa mazas meitenes tagad !
Kaads te sakars ar LAL, kaadreiz saac arii domaat, ja tev vispaar ir smadzenes

Pagaidaam pec 1speeles nesecinu neko, bet uzkatu, ka BOS var ciinities....
60%, ka MIA tiks finaala, bet 100%, ka tur vini padirsiis, lai kas viniem staatos pretii

  +2 [+] [-]

, 2012-05-29 13:33, pirms 12 gadiem
irbiite86 rakstīja: Buusim godiigi, nav komandas nba, kura speetu staaties pretii heat!! Heat ir izcilaakais talantu sakauseejums nba pastaaveeshanas veesturee!! Nav izcilaakas komandas par sho!! Un Lebrons ir basketbolists ar lielo burtu, liidzveertiigs MJ!!
Nesapno beern. Es veel lielaaku pajobaku neesu redzeejis. Tavs LeBrons nav nekas saliidzinot ar MJ un Mambu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-05-29 13:55, pirms 12 gadiem
kasparskd rakstīja: Nesapno beern. Es veel lielaaku pajobaku neesu redzeejis. Tavs LeBrons nav nekas saliidzinot ar MJ un Mambu
Tu tiec skaidrībā... 'Ir' vai 'nav' nekas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-29 14:45, pirms 12 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: ja iedziļinātos statistikā, tad saprastu, ka atlēcošās nav vairāk, jo bija labāki pie groza. Salīdzini metienu precizitātes.
Heat” savus pretiniekus kopumā cīņā pie groziem pieveica ar 48:33, ko man tur iedzilinaties???

  +2 [+] [-]

, 2012-05-29 14:50, pirms 12 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: 1 mā spēle tikai pret Bostonu, bet rauduļu fans jau klaigā
Tu pagjopka,ja Bostona butu vinnejusi,ko tad tu spregatu???Buutu tads petuhs,visu dienu rakstitu-pokemi ,raudulji utt.
Ierij bisk shodien un nakosas dienas,jo tavi vecie modelji,neko nevar izdarit pret HEAT.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-05-29 15:23, pirms 12 gadiem
PineApple rakstīja: stulbais dorni, kāds te sakars ar Lakers, viņi savu ir darbiņu ir padarījuši, godam nopelnījuši gredzenus, tagad sastāva atjaunošana, kā tu vari salīdzināt lbj ar Maiklu, viņš nelīstu uz citu klubu, lai dabūtu gredzenus, lai gan james tāpat tos nedabūs !
Ko Lakers ir nopelnījuši?
Kādus gredzenus? Kāda sastāva atjaunošana, ko Tu? Kurš tad ir tas kurš tiek iespēts uz kuru tiek liktas nākotnes cerības Sešon? Bleiks?
Lakers kko atjaunos tikai pēc Kobes aiziešanas, citādi viņi neko neatjaunos, apmāti mainīsies ar spēlētājiem, tā nav atjaunošana, tā ir panika.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-29 16:35, pirms 12 gadiem
Heat veicas ar to spēlēšanu divatā. Nekas, Allenam nākamajā uzkritīs un viss atkal būs līdzsvarā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-29 16:58, pirms 12 gadiem
vismaz prieks, ka rakstos par Heat ir liels komentāru pieplūdums, tiešām prieks redzēt

  +1 [+] [-]

, 2012-05-29 17:03, pirms 12 gadiem
kumqvats rakstīja: vismaz prieks, ka rakstos par Heat ir liels komentāru pieplūdums, tiešām prieks redzēt
Visos rakstos, kuros ir mazākais sakars ar LBJ ir pilns ar komentāriem. LBJ vienaldzīgu neatstāj nevienu

  +1 [+] [-]

, 2012-05-29 17:34, pirms 12 gadiem
Pielikt klāt un uzlabot sniegumu ir iespēja abām komandām abām ir rezerves. Miami Heat šodien zaudēja daudz punktus uz atzīto snaiperu misēkļiem 3punktu metienos, ja būtu sakritis mazliet vairāk (un tik brīvi izkārtoti 3p ir jāmet iekšā) tad lebronam ailītē assists būtu krietni vairāk par 3 . Laikam pietrūkst Heat bez laba centra Kails Korvers no CHI. Lai vai kā cerams ka Heat pietaupījuši stabilitāti finālam.

Īsti jau nevar pateikt vai Rondo nospēlēja slikti vai arī pretinieks neļāva, meta jau viņš diezgan sarežģitos pat zem groza, izskatās Bass arī izslēgts no spēles. Pīrsam šodien bija visas iespējas jo Lebronas šodien aizsardzībā nebija uzdevumu augtumos, kaut arī vispār 1 pret vienu nav slikt aizsargs.

     [+] [-]

, 2012-05-29 17:36, pirms 12 gadiem
Richels rakstīja: Visos rakstos, kuros ir mazākais sakars ar LBJ ir pilns ar komentāriem. LBJ vienaldzīgu neatstāj nevienu
Piekrītu, tāpēc pat heiteri zemapziņā apjauš ka viņš ir varens

  -1 [+] [-]

, 2012-05-29 17:58, pirms 12 gadiem
Marchelitto rakstīja: Piekrītu, tāpēc pat heiteri zemapziņā apjauš ka viņš ir varens
Es, piemeram, nevienu bridi neesmu apgalvojis, ka vins nemak spelet vai ir svaks basketbola laukumaa, lai gan dazreiz jau ari LBJ gadas vajuma brizhi, piemers talu nav jamekle - pagajusha gada finala ceturtaas ceturtdaljas.
Nepatik man vins del saviem izlecieniem, tadel ari komandai, kuru vins parstav nenovelu uzvaret NBA. Runaas vienmer ir varens, tikai, kad jaaparada sava vareshana laukumaa, tad kaut kaa parasti nesanaak. Kad pieaugs prataa, tad lai vinam ari tiek, nebus zhel.
Lai gan ari Bostonaa ir savas "pasaules nabas", tomer sajaa paarii vairak esmu par Celtics - kopumaa kaa komanda speelee labaak.

     [+] [-]

, 2012-05-29 19:01, pirms 12 gadiem
raiversons rakstīja: Es, piemeram, nevienu bridi neesmu apgalvojis, ka vins nemak spelet vai ir svaks basketbola laukumaa, lai gan dazreiz jau ari LBJ gadas vajuma brizhi, piemers talu nav jamekle - pagajusha gada finala ceturtaas ceturtdaljas.
Nepatik man vins del saviem izlecieniem, tadel ari komandai, kuru vins parstav nenovelu uzvaret NBA. Runaas vienmer ir varens, tikai, kad jaaparada sava vareshana laukumaa, tad kaut kaa parasti nesanaak. Kad pieaugs prataa, tad lai vinam ari tiek, nebus zhel.
Lai gan ari Bostonaa ir savas "pasaules nabas", tomer sajaa paarii vairak esmu par Celtics - kopumaa kaa komanda speelee labaak.
Neliekas ka šis frāzes neiet kopā???

- nevienu bridi neesmu apgalvojis, ka vins nemak spelet vai ir svaks basketbola laukumaa

un

- kad jaaparada sava vareshana laukumaa, tad kaut kaa parasti nesanaak

tā vien liekas ka heiteri ir tādi mazi neizauguši no pamperiem sīči kas Lebronu neieredz tādēļ, ka tas ir stilīgi un nav mode atbalstīt Džeimsu jo viņš esot raudulis un iedomīgs.

Es varu minēt vairākus momentus kur Lebrons sevi parādījis kā līderis un vispār normāls čalis. "Piemēram atteikšanās spēlēt ar 23 nr godinot Džordana spēli" 7 Gadu garumā stiepis komandu saulītē kas viņam paldies neprot pateikt un vel pauž cerību ka fani viņu piedos nevis sūta tos snepateicīgos n..j. Vairākkārt atzinis citu spēlētāju lielisko sniegumu, spēļu laikā necenšas sist apzināti pa rokām vai izlikt ceļus vai elkoņus kā to pret viņu dara ik spēli. Pievienojos Duramntam kurš teica, ka nesaprot par ko clvēki nemīl Lebronu.

Es persnīgi Fanoju par lebronu jo fascinē kā 2.03 un 113 kg var būt tik veikls izturīgs un burtiski spēlēt jebkurā pozīcijā, Weidu par gracioziem caurgājieniem un laukuma pārredzēšanu.

Praktiski visi apvainojumi ir galīgi garām. Agrāk teica ka viņš ir nestabils, pārāk domā par statistiku, kad šis vairs neiet cauri izdomā piesieties uzvedībai, bet reāli jau neko TĀDU jau viņš izdarījis nav. Starp citu pats teicis, ka ir šad tad rīkojies kļūdaini bet viņš tak ir cilvēks.

     [+] [-]

, 2012-05-29 19:48, pirms 12 gadiem
Richels rakstīja: Visos rakstos, kuros ir mazākais sakars ar LBJ ir pilns ar komentāriem. LBJ vienaldzīgu neatstāj nevienu
Tas man liek smaidīt zinot, ka tik daudzi tomēr par viņu interesējas un pētī ko viņš sadarījis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-29 20:01, pirms 12 gadiem
Marchelitto rakstīja: Neliekas ka šis frāzes neiet kopā???

- nevienu bridi neesmu apgalvojis, ka vins nemak spelet vai ir svaks basketbola laukumaa

un


- kad jaaparada sava vareshana laukumaa, tad kaut kaa parasti nesanaak


tā vien liekas ka heiteri ir tādi mazi neizauguši no pamperiem sīči kas Lebronu neieredz tādēļ, ka tas ir stilīgi un nav mode atbalstīt Džeimsu jo viņš esot raudulis un iedomīgs.

Es varu minēt vairākus momentus kur Lebrons sevi parādījis kā līderis un vispār normāls čalis. "Piemēram atteikšanās spēlēt ar 23 nr godinot Džordana spēli" 7 Gadu garumā stiepis komandu saulītē kas viņam paldies neprot pateikt un vel pauž cerību ka fani viņu piedos nevis sūta tos snepateicīgos n..j. Vairākkārt atzinis citu spēlētāju lielisko sniegumu, spēļu laikā necenšas sist apzināti pa rokām vai izlikt ceļus vai elkoņus kā to pret viņu dara ik spēli. Pievienojos Duramntam kurš teica, ka nesaprot par ko clvēki nemīl Lebronu.

Es persnīgi Fanoju par lebronu jo fascinē kā 2.03 un 113 kg var būt tik veikls izturīgs un burtiski spēlēt jebkurā pozīcijā, Weidu par gracioziem caurgājieniem un laukuma pārredzēšanu.



Praktiski visi apvainojumi ir galīgi garām. Agrāk teica ka viņš ir nestabils, pārāk domā par statistiku, kad šis vairs neiet cauri izdomā piesieties uzvedībai, bet reāli jau neko TĀDU jau viņš izdarījis nav. Starp citu pats teicis, ka ir šad tad rīkojies kļūdaini bet viņš tak ir cilvēks.
1. par CLE runājot. Nav ko brīnīties, kad fani viņu neieredz, jo veids kā viņš aizgāja maigi izsakoties bija kā naža dūriens fanu mugurās. Un nestāsti, ka CLE bez James nebija nekas, jo viņi deva James visu, ko viņš gribēja. Tas, ka CLE pēc James aiziešanas nevarēja neko parāītir izskaidrojums netikai ar to, ka James aizgaja, jo kad aizgāja James no turienes aizgāja daudz vadošo spēlētāju un tad nav brīnums, ka komanda paliek ļoti vāja, jo nebija tā, ka CLE pameta tikai James.

2. Man personīgi nepatīk viņš jau no paša sākuma, kad bija visi Chosen 1, King James, Next MJ izvēloties numuru 23. OK,par numuru vēl neko nesaku, bet kāds King? Ko viņš tādu ir sasniedzis, lai būtu King?

3. Tas, ka viņš atdzīst ka daudzi ir labāki par viņu ir tikai nesens notikums un arī tikai tad, kad jūt ka 8 sezonu laikā čiks vien ir sanācis (par 9 vēl neko nesaku). Turklāt nedaudz besī jau tā sīko James pasludināšana par labāko pasaulē, vēsturē utt. Nav gredzenu nav pat mazākās salīdzināšanas ar MJ, Kobe, Maģisko, Bird nevienu, jo James nav čempions un labākie var būt tikai čempioni un tikai tad, kad James izcīnīs pirmo gredzenu, tad tikai varēs sākt runāt par kaut kādiem labākajiem utt. Bet es gribu, lai James ir tas kapēc MIA izcīna gredzenus, bet ja finālos viņš būs tikai Wade ieroču pienesējs, tad viņš būs tāds pats čempions kā DJ Mbenga.

4. Bik piegriezies, ka uzvedās visu laiku kā čempions un runā kā čempions, kaut gan vēl neko nav uzvarējis.

5. Atņem Lebronam atlētismu, nav visa tava King,jo bez atlētisma viņam nav vairāk nekā ar ko viņš būtu īpašāks par citiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-29 20:04, pirms 12 gadiem
irbiite86 rakstīja: Buutiibaa kaapeec tik daudzi ieniist Lebronu!?? Pavisam vnk!! Tie ir cilveeki kuri savaa laikaa tik ljoti fanojushi par Dzordanu vai arii par Kobi!.. Bet vinji apzinaas, ka Lebrons dazjos parametros ir krietni paaraaks par abiem iepriekshmineetajiem un baidaas par to, ka Lebrons beigu beigaas shos paarsitiis!! Taapeec arii shii heitoshana!! Kaapeec tik maz cilveeki heito Rondo vai piemeeram Fisheru?? Vinji nekaadiigi neapdraud sho heitotaaju elkus (MJ vai Kobi) .. Lebrons ir visbiistamaakais vinju drauds!!
MJ 6 gredzeni > James 0 gredzeni, manuprāt tas izsaka visu. Pats Jordans ir pateicis, ka lai nemaz nepielīdzina James viņam, jo lai vispirms, lai James dabū pirmo gredzenu un tad tikai parunāsim.

     [+] [-]

, 2012-05-29 20:13, pirms 12 gadiem
Marchelitto rakstīja: Neliekas ka šis frāzes neiet kopā???

- nevienu bridi neesmu apgalvojis, ka vins nemak spelet vai ir svaks basketbola laukumaa

un


- kad jaaparada sava vareshana laukumaa, tad kaut kaa parasti nesanaak


tā vien liekas ka heiteri ir tādi mazi neizauguši no pamperiem sīči kas Lebronu neieredz tādēļ, ka tas ir stilīgi un nav mode atbalstīt Džeimsu jo viņš esot raudulis un iedomīgs.

Es varu minēt vairākus momentus kur Lebrons sevi parādījis kā līderis un vispār normāls čalis. "Piemēram atteikšanās spēlēt ar 23 nr godinot Džordana spēli" 7 Gadu garumā stiepis komandu saulītē kas viņam paldies neprot pateikt un vel pauž cerību ka fani viņu piedos nevis sūta tos snepateicīgos n..j. Vairākkārt atzinis citu spēlētāju lielisko sniegumu, spēļu laikā necenšas sist apzināti pa rokām vai izlikt ceļus vai elkoņus kā to pret viņu dara ik spēli. Pievienojos Duramntam kurš teica, ka nesaprot par ko clvēki nemīl Lebronu.

Es persnīgi Fanoju par lebronu jo fascinē kā 2.03 un 113 kg var būt tik veikls izturīgs un burtiski spēlēt jebkurā pozīcijā, Weidu par gracioziem caurgājieniem un laukuma pārredzēšanu.



Praktiski visi apvainojumi ir galīgi garām. Agrāk teica ka viņš ir nestabils, pārāk domā par statistiku, kad šis vairs neiet cauri izdomā piesieties uzvedībai, bet reāli jau neko TĀDU jau viņš izdarījis nav. Starp citu pats teicis, ka ir šad tad rīkojies kļūdaini bet viņš tak ir cilvēks.
tas, ka nesaprati, ko gribeju teikt, isteniba parada, ka pats neesi isti no tiem pamperiem izlidis.
Paskaidroju - vins neparada to, ko no vinja gaida tieshi tad, kad visvairak vajag. Sezonas garumaa un plejofu sakumaa jaa - ir nerealakais vecis. Ja vins butu tik izcils, tad butu uzvarejis jau Klivlendaa vai vismaz pagajsgad. Lai pamacas no Nowicka, Dankana, Duranta, kuri lieki nebarstas ar savam gudribam, bet visiem aizver mutes ar savu speli.
Man nav nekada modes lieta vai sekot baram un tikai tapec izradit nepatiku LBJ. Vienkarsi nepatik vins un punkts.
Atteicaas spelet ar 23.numuru. Ko tad vispar saaka spelet ar to 23? Kas nezinaja, kurs to numuru ir slavenu padarijis? Smiekli nak.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-29 21:04, pirms 12 gadiem
irbiite86 rakstīja: Da beidz gvelzt dumiibas.. Ja jau taada ir tava logjika.. varbuut adams morrisons, kuram ir divi gredzeni ir labaaks par Karlu Melonu, Stoktonu vai Regjiju Milleru!??
Redzi par ko iet runa, deļ tādiem kā James? Deļ viņa zūd visa NBA jēga, kur cīnās par čempiona titulu neis kārtējo MVP. Vēl pārs tadi gurinieki kā James un gredzeni vairs nevienu nekratīs, jo leģenda var būt arī bez gredzeniem. Kas attiecināms uz Stoktonu, Melonu, Milleru, Barkliju utt. Tajā laikā viņi nebija labākie un tapēc nav čempioni. Protams, viņi Hall of Fame, bet tajā laikā bija labāki par viņiem un tapēc Jordan arī savā veidā kļuva par leģendu, jo uzvarēja ļoti labus spēlētājus un pārējie nekļuva par tādiem leģendām kā MJ. Runājot par James viņš neko vēl nav vinējis, tapēc nevar būt ne mazākās runas par to, ka viņš ir labākais, jo viņš pat ar tādiem spēlētājiem kā Wade un Bosh nejēdza pagājušogad uzvarēt, kā te daudzi saka veco Mavs, bet tikai viss ko parādija bija savs tupums ņirgājoties par Dirka slimību, kurš ar visu slimību uzvilka MIA ar karali priekšgalā.

     [+] [-]

, 2012-05-29 21:07, pirms 12 gadiem
irbiite86 rakstīja: Da beidz gvelzt dumiibas.. Ja jau taada ir tava logjika.. varbuut adams morrisons, kuram ir divi gredzeni ir labaaks par Karlu Melonu, Stoktonu vai Regjiju Milleru!??
Kas attiecās uz Morisonu tad viņš savus gredzenus nopelnija uz beņķa nevis laukumā, un ja James izcīnīs gredzenu pateicoties Wade, tad tas gredzens būs tādā pašā vērtībā kā Morisona divi gredzeni. Tapēc ja nelasi ko rakstu, tad es teicu, ka gribu, lai James ir iemesls kapēc MIA izcīna titulu nevis Wade ieroču pienesējs.

  +1 [+] [-]

, 2012-05-29 21:14, pirms 12 gadiem
Marius rakstīja: ne jau arī gredzenu skaits ir izcilības galvenais rādītājs jo tituls tomēr ir arī komandas nopelns. Var būt izcils spēlētājs, leģenda ar 0 gredzeniem un tajā pašā laikā nebūt izcils ar piem. 3 gredzeniem
Nē labākie ir tikai čempioni, tapēc viņi ir čempioni, numur viens, uzvarētāji, jo pasaki kā zaudētājs var būt labākais? Komanda, protams, bet gribi teikt MIA pagajusogad bija slikta komanda? Ne, bet James uz kuru daudzi cereja izskirosajos momentos neko nedarija. Un tapec neklaigajat, ka James ir labakais utt.

  +2 [+] [-]

, 2012-05-29 21:31, pirms 12 gadiem
karpins rakstīja: 1. par CLE runājot. Nav ko brīnīties, kad fani viņu neieredz, jo veids kā viņš aizgāja maigi izsakoties bija kā naža dūriens fanu mugurās. Un nestāsti, ka CLE bez James nebija nekas, jo viņi deva James visu, ko viņš gribēja. Tas, ka CLE pēc James aiziešanas nevarēja neko parāītir izskaidrojums netikai ar to, ka James aizgaja, jo kad aizgāja James no turienes aizgāja daudz vadošo spēlētāju un tad nav brīnums, ka komanda paliek ļoti vāja, jo nebija tā, ka CLE pameta tikai James.

2. Man personīgi nepatīk viņš jau no paša sākuma, kad bija visi Chosen 1, King James, Next MJ izvēloties numuru 23. OK,par numuru vēl neko nesaku, bet kāds King? Ko viņš tādu ir sasniedzis, lai būtu King?

3. Tas, ka viņš atdzīst ka daudzi ir labāki par viņu ir tikai nesens notikums un arī tikai tad, kad jūt ka 8 sezonu laikā čiks vien ir sanācis (par 9 vēl neko nesaku). Turklāt nedaudz besī jau tā sīko James pasludināšana par labāko pasaulē, vēsturē utt. Nav gredzenu nav pat mazākās salīdzināšanas ar MJ, Kobe, Maģisko, Bird nevienu, jo James nav čempions un labākie var būt tikai čempioni un tikai tad, kad James izcīnīs pirmo gredzenu, tad tikai varēs sākt runāt par kaut kādiem labākajiem utt. Bet es gribu, lai James ir tas kapēc MIA izcīna gredzenus, bet ja finālos viņš būs tikai Wade ieroču pienesējs, tad viņš būs tāds pats čempions kā DJ Mbenga.

4. Bik piegriezies, ka uzvedās visu laiku kā čempions un runā kā čempions, kaut gan vēl neko nav uzvarējis.

5. Atņem Lebronam atlētismu, nav visa tava King,jo bez atlētisma viņam nav vairāk nekā ar ko viņš būtu īpašāks par citiem.
Par King James viņu pasludināja amerikāņu sporta prese nevis viņš pats. Tā bija milzu ažiotāža ap šo spēlētāju 16 gadu vecumā. Un visu šo laiku viņš cenšas attaisnot šīs cerības, kas uz viņu liktas jau no ši vecuma.

Par atlētismu, katram spēlētājam ir īpašības, kas viņu padara īpašu starp pārējiem, Lerijam Bērdam, Novickim, Durantam ir izcils metiens priekš viņu augumiem, atņem viņiem šo metienu un arī no viņiem nekas nebūtu, atņem kobem viņa slepkavas instinktu un lielo ego, atņem MJ viņa atlētismu un skill setu... ceru ka domu saprati

Par ieroču pienesēju... Jau pagājusī sezona un fināli pret Mav`s parādija, ka ja LBJ ir neitralizēts vai viņam neiet tad Veids nevar paņemt komandu uz saviem pleciem, bet, ja atceries pagājušās sezonas konferences finālu un pusfinālu un attiecīgi spēles pret čikāgu un bostonu tad nav ilgi jādomā, kurš bija atslēgas spēlētājs kurš aizveda komandu līdz finālam.

Nav tā ka LBJ neko nav uzvarējis, viņš ir Olimpiskais čempions, divkārtējs austrumu konferences čempions.