Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Spurs" un "Heat" tiek nākamajā kārtā, "Warriors" - uzvaras attālumā

"Spurs" un "Heat" tiek nākamajā kārtā, "Warriors" - uzvaras attālumā
Džarets Džeks un Endrjū Boguts
Foto: AFP/Scanpix

Aizvadītajā naktī vietu nākamajā Nacionālās Basketbola Asociācijas (NBA) izslēgšanas spēļu kārtā garantēja Maiami "Heat" un Sanantonio "Spurs", kas sērijas ceturtajās spēlēs pārspēja attiecīgi Milvoki "Bucks" (88:77) un Losandželosas "Lakers" (103:82). Trešo uzvaru izcīnīja Goldensteitas "Warriors", kas samērā viegli ar 115:101 pārspēja Denveras "Nuggets" (sērijā 3-1).

"Heat" un "Spurs" tiek tālāk

Maiami rindās nespēlēja Dveins Veids, kurš sāpošā ceļgala dēļ izvēlējās atpūsties. Viņa vietu starta pieciniekā ieņēma Maiks Millers. Pirmā puslaika laikā "Heat" ieguva 11 punktu pārsvaru, bet "Bucks" centās glābt sezonu, un pēc Elisa precīzajiem metieniem pretinieku pārsvars bija vairs tikai trīs punkti, savukārt pēc pirmā puslaika Maiami atradās vadībā ar 45:41.

Vēl ceturtās ceturtdaļas sākumā NBA čempionu pārsvars bija tikai divi punkti (69:67), taču tad Maiami sāka uzņemt apgriezienus. Pa tālmetienam realizēja Alens un Čalmerss, panākot jau +8. Mazliet vēlāk precīzs no tālmetienu līnijas atkal bija Alens, kā arī Batjē, palielinot pārsvaru līdz 11 punktiem, savukārt pēc Džeimsa precīzā metiena komandas šķīra jau 16 punkti.

Lebrons Džeimss šajā mačā izcēlās ar 30 punktiem, astoņām atlēkušajām bumbām un septiņām rezultatīvām piespēlēm. Rezultatīvākais "Bucks" rindās ar 21 punktu bija Montei Eliss, savukārt pagalam neveiksmīgu spēli aizvadīja Brendons Dženingss - tikai trīs punkti un realizēts viens metiens no septiņiem.

Tikmēr Losandželosā pārliecinošu uzvaru izcīnīja "Spurs". Jau no pirmajām minūtēm Sanantonio turējās vadībā, bet jau otrajā ceturtdaļā tika iegūts 17 punktu pārsvars. Trešās ceturtdaļas sākumā otro tehnisko piezīmi nopelnīja Dvaits Hovards, un viņš tika izraidīts no spēles. Interesanti, ka uzreiz pēc tam uz "Lakers" rezervistu soliņu devās Kobe Braients, taču jau tajā brīdī komanda atradās iedzinējos ar 21 punktu, un Braienta morālais atbalsts neko daudz nedeva.

Tonijs Pārkers ar 23 punktiem bija rezultatīvākais "Spurs" spēlētājs. Laukumā pabija visi "Spurs" spēlētāji, pat Treisijs Makgreidijs, tomēr viņš punktus neguva. "Lakers" rindās labākais bija Pau Gazols - 16 punkti, kā arī astoņas atlēkušās bumbas.

Nākamajā kārtā "Spurs" tiksies ar "Nuggets" un "Warriors" pāra uzvarētāju, savukārt "Heat" otrajā kārtā spēlēs ar Bruklinas "Nets" un Čikāgas "Bulls" pāra uzvarētāju.

Karijs lielisks "Warriors" trešajā uzvarā

Pārsvaru "Warriors" sāka krāt otrajā ceturtdaļā, kad pēc Džeka precīzajiem metieniem tika panākts +8, tomēr, Millera un Farīda vadīti, "Nuggets" pietuvojās līdz punktam. Puslaiku Goldensteita pabeidza ar 11:0 izrāvienu (56:44). Trešās ceturtdaļas beigās lielisks bija Karijs, kurš guva 12 punktus (deviņus no tālmetienu līnijas), panākot 19 punktu pārsvaru uz tablo. Visas ceturtdaļas laikā Karijs guva 22 punktus un realizēja piecus tālmetienus.

Lai izcīnītu uzvaru, "Warriors" nācās tikai noturēt vadību, kas diezgan veiksmīgi arī izdevās. Pēc Losona precīzā metiena viesi pietuvojās līdz 16 punktiem, bet "Warriors" veica izšķirošo izrāvienu (7:0), kas noslēdzās ar Bārnsa triecienu grozā no augšas, palielinot vadību līdz 23 punktiem.

Andris Biedriņš laukumā nedevās, bet Stefans Karijs kaldināja uzvaru ar 31 punktu, bet 21 punktu pievienoja Džarets Džeks. Rezultatīvākais Denveras komandā bija Andre Igudala, kurš guva 26 punktus.

Aizvadītās nakts rezultāti

SpēleRezultātsSērija
Celtics - Knicks97:901:3
Bucks - Heat77:880:4
Lakers - Spurs82:1030:4
Warriors - Nuggets115:1013:1

Dienas izcilnieki

SpēlētājsKomandaKategorija
Karmelo Entonijs"Knicks"36punkti
Kevins Gārnets"Celtics"17atlēkušās bumbas
Džarets Džeks"Warriors"9rez. piespēles
Kriss Bošs"Heat"4bloki
Pablo Pridžioni"Knicks"4pārtvertas bumbas
Stefans Karijs"Warriors"6tālmetieni

NBA play-off turnīrs

1. kārta2.kārta 3. kārta 3. kārta 2.kārta 1.kārta
4:0 3:0
Austrumu pusfinālsRietumu pusfināls
1:32:2
Austrumu finālsNBA finālsRietumu fināls
3:14:0
Austrumu pusfinālsRietumu pusfināls
2:11:3

Izmantotie resursi:
NBA.com

  -1 [+] [-]

, 2013-04-29 09:58, pirms 11 gadiem
Es tāpat uzskatu, ka LAL jāsāk domāt ir par nāktoni, jo šī sezona varētu būt kā pagriešanās punkts. Okey, nākamgad nevar zināt kāds atgriezīsies Kobe, bet pārejo sastāvu var pārformēt. Es neredzu variantus LAL beņķim būt konkurētspējīgam. Heat ir 2.5 superzvaigznes un uz benķa Alens, Spurs - Manu, Thunder - Martins, Warriors - Džeks, Lendrijs, Clippers - Kraufords, Knicks - Smits. Es viņus visus galīgu nelieku vienā maisā ar Bleiku, Mīksu un Klārku kopā ņemtiem.

Tieši tā, vajag divus atlētiskus perimetra spēlētājus, bet viņi nevar būt D-Līgas viduvējības. Bet, lai pie viņiem tiktu būs jāatsakās no kautkā. Un es neticu, ka tas nebūs Bleiks, Gazols, MWP, Nešs.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-29 10:00, pirms 11 gadiem
quick rakstīja: Par mikroklimatu es Tev nepiekrītu, es neesmu dzirdējis, ka Gasolu neapmierinātu mikroklimats. Loma komandā - tas gan, treneris - noteikti, bet to var apvienot vienā.

Daudz ko izšķirs tas, vai Džims Buss liks Kupčakam izpatikt D'Antoni un turpināt traktoru pārbūvēt par helikopteru aizmainot Gasolu pret kādu atlētiskāku stetch 4, vai arī mērs būs pilns.

Es par kādiem 80% esmu drošs, ka D'Antonti, Gasols, un Dvaits nākamsezon nebūs komandas biedri. Viens no viņiem būs prom.
Lasīju, ka Buss esot teicis, ka ļaušot D'Antoni iziet pilnu sezonu ar LAL. Tas ir veidot komandu un aizvadīt visu treniņnometni. Es cerēju, ka D'Antoni būs vnk cauruma aizlāpītājs uz sezonu, bet nē ... tas man nepatīk.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-29 10:03, pirms 11 gadiem
quick rakstīja: Es Tev nepiekrītu, Gasols un Hovards var ļoti labi spēlēt savā starpā, ko arī parādīja pēdējās spēles, kurās Pau paklausīja Kobi, noignorēja D'Antoni norādījumus un atgriezās pie spēles poustā. Un tas nav nekāds jaunums, D'Antoni pārliecība, ka ātrs basketbols ir pārāks un garo postapi zem groza ir neefektīvs uzbrukums, kas bremzē šo "pārāko" basketbola filozofiju ir vienīgais, kas traucēja abiem garajiem sadarboties sezonas sākumā.

Kobe netiks ne amnestēts, ne pārdots. Kāpēc kluba leģenda ar 30M līgumu un potenciālu karjeru beidzošu savainojumu netiks aizmainīta? Domāju, ka tas ir pats par sevi saprotams. LAL kodīs pirkstos un maksās 80M luxary tax.

Izteikti snaiperi LAL netrūkst - sastāvā ir 3 spēlētāji, kuri lielāko daļu no saviem metieniem izpilda no 3pt un virs 35% - Bleiks, Mīks, Duhons. Ja uzbrukums tiek virzīzts caur Kobi, viņiem var pieskaitīt arī Stīvu Nešu - vienu no labākajiem metējiem līgas vēsturē.

Viss, kas LAL trūkst ir viens vai divi atlētiski perimetra spēlētāji, kuri spēlē labu aizsardzību.
Kau, vaiatd nebija kaut kāds tur likums, precīzāk sakot atvieglojums, ka komandas zvaizgei algu neaplika ar lux nodokli? vai kkas tāds. Tieši uz Kobi tas attiecās, tāpat Miami uz Veidu kaut kādi atvieglojumi atiecās. Tikai precīzi vairs neatceros, kā tas izpaudās.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-29 10:07, pirms 11 gadiem
One Man Show! rakstīja: Lasīju, ka Buss esot teicis, ka ļaušot D'Antoni iziet pilnu sezonu ar LAL. Tas ir veidot komandu un aizvadīt visu treniņnometni. Es cerēju, ka D'Antoni būs vnk cauruma aizlāpītājs uz sezonu, bet nē ... tas man nepatīk.
Vai nebija tā ru8na, ka viņš grib viņam pilnu sagatavošanās ciklu dot? Sezonu, ne, bet tās sākumu, vasaru, treniņnometni utt. Domāju, ka sezonu LAL šādā izpildījumā vairs nenovilks. Visņi cer, ka Hovards paliks komandā un būs spēcīgāks, kā šajā sezonā, bet, ja lietas neaizies, neticu, ka Antons vēl vadīs komandu pēc sezonas vidus .

  +1 [+] [-]

, 2013-04-29 10:10, pirms 11 gadiem
Raitcha rakstīja: Vai nebija tā ru8na, ka viņš grib viņam pilnu sagatavošanās ciklu dot? Sezonu, ne, bet tās sākumu, vasaru, treniņnometni utt. Domāju, ka sezonu LAL šādā izpildījumā vairs nenovilks. Visņi cer, ka Hovards paliks komandā un būs spēcīgāks, kā šajā sezonā, bet, ja lietas neaizies, neticu, ka Antons vēl vadīs komandu pēc sezonas vidus .
Nu jā, tā bija domājis, bet tāpat ... Dot tikai tāpēc, lai vēlāk tāpat atlaistu. Tas skaidrs man liekas, ir ne tikai tev vai man. Acīmredzot tic D'Antoni, vai vnk nedomā ar galvu un taisās ekspermentēt.

  -1 [+] [-]

, 2013-04-29 10:20, pirms 11 gadiem
One Man Show! rakstīja: Lasīju, ka Buss esot teicis, ka ļaušot D'Antoni iziet pilnu sezonu ar LAL. Tas ir veidot komandu un aizvadīt visu treniņnometni. Es cerēju, ka D'Antoni būs vnk cauruma aizlāpītājs uz sezonu, bet nē ... tas man nepatīk.
Kamēr resnā (lasi garā, ar sāpošo plecu) dāma nav nodziedājusi, nekas vēl nav beidzies. Ja nu Dvaits pasaka, ka negrib spēlēt pie D'Antoni?

Vēl pāris nedēļas atpakaļ bija viegla publiska saķeršanās, kurā Dvaits pateica, ja LAL samazinātu tempu un biežāk iespēlētu bumbu garajiem zem groza, tad Lakers būtu vieglāk tikt atpakaļ aizsardzībā un uzbrukumā titku pieļautas mazāk kļūdas. Kam es 100% piekrītu, piebilstot vēl to, ka nebūtu arī tik daudz traumas.

Kad Dumbtoni presenē lūdza nokomentēt Dvaita izteikumus viņš atbildēja ar smaidu un izvairīšanos no atbildes. Viņam tas ir filozofisks jautājums.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-29 10:22, pirms 11 gadiem
One Man Show! rakstīja: Nu jā, tā bija domājis, bet tāpat ... Dot tikai tāpēc, lai vēlāk tāpat atlaistu. Tas skaidrs man liekas, ir ne tikai tev vai man. Acīmredzot tic D'Antoni, vai vnk nedomā ar galvu un taisās ekspermentēt.
nu nav Lakers Dantona komanda - nav! viņš var vadīt komandu, kurā ir ātri, skrienoši un metoši spēlētāji, bet ne jau nu Lakers, kuros visi ir vairāk vai mazāk metoši, taču noteikti ne skrienoši un kur nu vēl ātri. protams, Kupčaks un co var riskēt un starpsezonā pielāgot komandu tieši Dantona vajadzībām, veicot nopietnas korekcijas sastāvā, taču nedomāju, ka tas būtu labākais variants. ja nu nesanāk, kas visdrīzāk arī notiktu... kurš tad ar tādu smallball skrējēju komandu strādātu tālāk? Fils? tad jau komanda atkal būtu jāpārbūvē Fila vajadzībām, lai var izspēlēt trijstūri, bet tas atkal būtu vesels gads...
Lakers ir čempionu komanda, taču spēles maniere, kādu var dot Dantons, neizcīna titulus...

     [+] [-]

, 2013-04-29 10:28, pirms 11 gadiem
Es piekrītu visam quick, ko Tu saki. Pareizi, ka likt skriet tik vecai komandai ir neprāts. Un es arī nepārdzīvošu, ja Hovards neparakstīs ar LAL līgumu.

Šogad FA ir daudz labu spēlētāju, un var kko arī sameklēt vietā.

  +4 [+] [-]

, 2013-04-29 10:29, pirms 11 gadiem
@ArtursKalnitis 20m
Jā, tā ir taisnība. Dāvis Bertāns uzreiz pēc sezonas dosies uz San Antonio, kur pavadīs visu vasaru strādājot ar Spurs treneriem.

Veiksmi Dāvim.

     [+] [-]

, 2013-04-29 10:42, pirms 11 gadiem
Bougutam diezgan iespaidīgs danks,sanāca tāda kā atbilde Magī par pirmo spēli

  -1 [+] [-]

, 2013-04-29 11:07, pirms 11 gadiem
Dzirdēju kko pa ausu galam, ka Dženingss varētu uz Leikeriem pa vasaru.. varbūt tas arī būtu tas, kas vajadzīgs, kāds ekspluzīvs aizsargs..
Protams pēdējās spēlēs Dženingss nav savā labākajā kondīcijā, bet varbūt Leikeros būtu..

  +1 [+] [-]

, 2013-04-29 11:20, pirms 11 gadiem
quick rakstīja: Jā, tiešām pirmā doma apskatot šīs nakts rezultātus ir tieši tāda - beidzot murgs ir beidzies. Kaut gan rezultāts ir drausmīgs, man ir grūti to nosaukt par izgāšanos, jo par spīti tam, ka komandā spēlē 4 nākamie Hall of Fameri, savainojumi nedeva iespēju komandai pierādīt savu potenciālu.


Viss "lielais 4inieks" kopā ir aizvadījis tikai 20 spēles. Katrs pamata piecinieka spēlētājs šosezon ir guvis vērā ņemamas traumas, kuru ārstēšana ir prasījusi vismaz mēnesi izņemot Dvaitu, kurš savējai spēlēja cauri, bet bija ļoti tālu no 100%.

Un uz soliņa situācija ne ar ko nebija labāka: Hils izlaida pusi sezonas, kas nozīmēja, ka bez Gasola, LAL nebija ko sūtīt laukumā mazajā sastāvā. Ja Klārks un Džemisons ir kā 4. un 5. numurs, tad nav brīnums, ka aizsardzība sūkā. Tāpat pusi sezonas izlaida pagāšējā gada rotācijas 6. numurs Bleiks, reāli, visi rotācijas pirmie 7. spēlētāji šogad ir guvuši ļoti nopietnas traumas.
Kas ir tie 4, nākamie slavas zāles dalībnieki? es tur redzu tikai divus, pagaidām.

  -1 [+] [-]

, 2013-04-29 11:36, pirms 11 gadiem
Jāparunā ar Andriņu, varbūt arī es tikšu Warriors par dvieļu padevēju un pāris ļimakus pelnīšu

  +1 [+] [-]

, 2013-04-29 11:37, pirms 11 gadiem
Aņdža arī tā kādreiz varēja ielikt pāri rokām.

     [+] [-]

, 2013-04-29 12:01, pirms 11 gadiem
Starp citu , kad Andrim beidzas līgums ar GSW ? Interesanti , ko viņš darīs pēc tam ?

  +1 [+] [-]

, 2013-04-29 12:08, pirms 11 gadiem
Raitcha rakstīja: Kau, vaiatd nebija kaut kāds tur likums, precīzāk sakot atvieglojums, ka komandas zvaizgei algu neaplika ar lux nodokli? vai kkas tāds. Tieši uz Kobi tas attiecās, tāpat Miami uz Veidu kaut kādi atvieglojumi atiecās. Tikai precīzi vairs neatceros, kā tas izpaudās.
Jā, ir tā saucamais Bērda likums (Lerijs bija pirmais uz kuru to attiecināja), kas ļauj vienu no zvaigznēm nepieskaitīt salary cap, ja viņš iepriekš ir aizvadījis peitiekoši daudz sezonas.

Kā tas viss notiek precīzi, godīgi sakot - es īsti nesaprotu. Es zinu tikai faktu, ka Kobe LAL nākamsezon izmaksās 80M. Ņemot rokās kalkulatoru, tieši tāda summa sanāk tad, ja viņa alga netiek ieskaitīta Bird years.

Ka tik nav tā, ka Bērda izņēmums darbojās nevis pret luxary tax, bet pret noteikto līgas algas maksimumu, kurš tiek noteikts procientāli atkarībā no attiecīgā gada līgas salary cap. Respektīvi, izņēmuma mērķis ir dot priekšroku komandām, kuras pagarina līgumus attiecībā pret citām, piedāvājot iespēju maksāt vairāk par noteikto maksimumu.

  -2 [+] [-]

, 2013-04-29 12:15, pirms 11 gadiem
AirSasch rakstīja: Kas ir tie 4, nākamie slavas zāles dalībnieki? es tur redzu tikai divus, pagaidām.
Ir pilnīgi droši, ka arī Dvaits un Gasols tiks slavas zālē. Abi ir vairākkārtēji all star spēlētāji, viens ir 2 kārtējs NBA čempions, bet otrs ir trīskārtējs aizsardzības spēlētājs. Pagāšgad slavas zālē uzņēma Redžiju Milleru - visu cieņu snaiperim, bet uz papīra viņa sasniegtais krietni atpaleik no šiem abiem.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-29 12:17, pirms 11 gadiem
iLoVe92 rakstīja: Dzirdēju kko pa ausu galam, ka Dženingss varētu uz Leikeriem pa vasaru.. varbūt tas arī būtu tas, kas vajadzīgs, kāds ekspluzīvs aizsargs..
Protams pēdējās spēlēs Dženingss nav savā labākajā kondīcijā, bet varbūt Leikeros būtu..
Dženings būs brīvais aģents un parakstīs līgumu ar kādu klubu, kurš viņam piedāvās 10-15M - Lakers vnk nevar atļauties uzņemties tādu kontraktu, jo ar luxary tax tas viņiem izmaksās 17-27M sezonā.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-29 12:44, pirms 11 gadiem
ej dillēs rakstīja: Starp citu , kad Andrim beidzas līgums ar GSW ? Interesanti , ko viņš darīs pēc tam ?
Wiki:
2008. gada 28. jūlijā A. Biedriņš noslēdza jaunu līgumu ar "Warriors", kas paredzēja, ka nākamajos sešos gados viņš saņems līdz pat 62 miljoniem dolāru.[11][12] Pēdējā līguma gadā spēlētājam ir izvēles tiesības pagarināt līgumu ar komandu vai noslēgt līgumu ar citu klubu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-04-29 13:03, pirms 11 gadiem
basketbolists777 rakstīja: ''Spurs" spēlēs pret "Grizzlies"un "Clippers"pāra uzvarētāju
Nop, OKC spēlēs pret šo pāru uzvarētāju. Spurs pret Warriors vai Nuggets.

  -1 [+] [-]

, 2013-04-29 13:24, pirms 11 gadiem
Spuras vnk pārbrauca pāri ezerniekiem, Lal jātaisa komanda no jauna. Howards paliks Lal ja komandu būvēs ap viņu, nevis kobi.

     [+] [-]

, 2013-04-29 13:27, pirms 11 gadiem
quick rakstīja: Jā, ir tā saucamais Bērda likums (Lerijs bija pirmais uz kuru to attiecināja), kas ļauj vienu no zvaigznēm nepieskaitīt salary cap, ja viņš iepriekš ir aizvadījis peitiekoši daudz sezonas.

Kā tas viss notiek precīzi, godīgi sakot - es īsti nesaprotu. Es zinu tikai faktu, ka Kobe LAL nākamsezon izmaksās 80M. Ņemot rokās kalkulatoru, tieši tāda summa sanāk tad, ja viņa alga netiek ieskaitīta Bird years.

Ka tik nav tā, ka Bērda izņēmums darbojās nevis pret luxary tax, bet pret noteikto līgas algas maksimumu, kurš tiek noteikts procientāli atkarībā no attiecīgā gada līgas salary cap. Respektīvi, izņēmuma mērķis ir dot priekšroku komandām, kuras pagarina līgumus attiecībā pret citām, piedāvājot iespēju maksāt vairāk par noteikto maksimumu.
Jā, tā gan varētu būt, ka tas attiecas uz algu ierobežojumiem, attiecībā pret parakstīšanas brīdi, uz budžeta pārsniegšanu un soda naudām, tas laikam neattiecas.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-29 13:36, pirms 11 gadiem
Tas leikers tikai turas reali uz vienu kobi.Tas loti labi apliecinaji saja serija...Bet viniem jau vajadzetu sakt domat par kobes aizstajeju,jo cik tad ilgi vins vel vilks to leikers...
Taadaa zinaa,cikaga daudz labak spelee bez sava lidera rouza..Man taa komanda nedaudz atgadina znaroka dinamo.Nau izteikta lidera,un visi samet pa kadam punktinam.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-29 13:37, pirms 11 gadiem
valjero rakstīja: Spuras vnk pārbrauca pāri ezerniekiem, Lal jātaisa komanda no jauna. Howards paliks Lal ja komandu būvēs ap viņu, nevis kobi.
Pārsteigums tas nebūt nav, jo Spurs arī bija favorīti. Bet lielākais blūpers vēl briest, un ja Nuggets nespēs uzvarēt Warriors, tad vot tas gan būs kauns. Oi, Tu taču fano par Nuggets? Laikam jau nē, jo vēl neesmu dzirdējis, kā Tu kautko uzrakstītu par Denveras spēli.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-29 13:40, pirms 11 gadiem
miljonars17 rakstīja: Tas leikers tikai turas reali uz vienu kobi.Tas loti labi apliecinaji saja serija...Bet viniem jau vajadzetu sakt domat par kobes aizstajeju,jo cik tad ilgi vins vel vilks to leikers...
Taadaa zinaa,cikaga daudz labak spelee bez sava lidera rouza..Man taa komanda nedaudz atgadina znaroka dinamo.Nau izteikta lidera,un visi samet pa kadam punktinam.
Man atkal Denvera atgādina vairāk OKH, bet atšķirība tik tāda, ka PO vajag līderus un spēlētājus, kuri paceļ savu spēli citā līmenī. Denvera ir laba reg. sezonas komanda, bet atšķirībā no Warriors viņiem nav sava Karija. Ir labi aizsardzības spēlētāji, bet tai pat laikā nespēj ne ar ko tikt galā .... Itkā Igijs varētu, bet viņa traģiskais uzbrukuma arsenāls visu izmaisa. Nezinu, kas ar viņu noticis, jo agrāk arī spēja kautko iemest.

  -1 [+] [-]

, 2013-04-29 14:09, pirms 11 gadiem
One Man Show! rakstīja: Pārsteigums tas nebūt nav, jo Spurs arī bija favorīti. Bet lielākais blūpers vēl briest, un ja Nuggets nespēs uzvarēt Warriors, tad vot tas gan būs kauns. Oi, Tu taču fano par Nuggets? Laikam jau nē, jo vēl neesmu dzirdējis, kā Tu kautko uzrakstītu par Denveras spēli.
Fanoju par Nuggets, viņiem pietrūksts daži puikas, kas satraumējušies. Nerakstīju ilgi, jo bija svarīgākas lietas, ka beztēmā te diskutēt. Uzskatu, ka Denvera mājās paņems, tad vēl paliek visas iespējas izglābt sēriju. Un ja arī zaudēs, tad nekāda sensācija tā nebūs, jo gsw arī sezonās gaitā labi spēlēja pret nuggets un citām top komandām. Ņemot vērā kobes traumu, iespējams ir vērts viņu amnestēt un tiešām ap howardu uztaisīt kapātāju blici, jo kobe vairs nav nekāds jaunais puika. Jā tulīt riesi, ka kobi spēlē tikpat labi kā ziedu laikos, bet redzam, ka ķermenis vairs nespēj tādas slodzes turēt!

  +1 [+] [-]

, 2013-04-29 14:16, pirms 11 gadiem
Diez uz cik procentiem šodien spēlēja MIAMI, liekas, ka viņi ir izgājuši pa pļavu pastaigāties, ļauj mazliet bukiem pabadāties un pēc tam ieslēdz citus ātrumus un ir miglā. LBJ bija redzams motivācjas trīkums līdz pēdējai ceturtdaļai, Bukiem nebija ne mazāko cerību, pret Buļļiem gan būs kautiņš, Allens pēc pagājušās sezonas BOS laikam tagad izjūt īstu kūrorta dzīvi, tik daudz laika atpūtai, cerams, ka Heat nezaudēs spēles ritmu.

NYK spēli neskatījos bet nu Entonijs baigo luni nolaidis.

GSW apsveicam, Karijs ir uz viļņa, vērtīgākais pirmajā kārtā noteikti. DEN vel ir cerības, bet būs grūti, abām komandām ir superīgs perimetrs uzbrukumā, OKC būs grūti pret abām.

SAS tomēr piebeidza nabagus. LAL sezona bija tik mokoša, bet līdz uzvarai pret spurām bija tālu, tālu. Žēl.

  -1 [+] [-]

, 2013-04-29 14:19, pirms 11 gadiem
valjero rakstīja: Fanoju par Nuggets, viņiem pietrūksts daži puikas, kas satraumējušies. Nerakstīju ilgi, jo bija svarīgākas lietas, ka beztēmā te diskutēt. Uzskatu, ka Denvera mājās paņems, tad vēl paliek visas iespējas izglābt sēriju. Un ja arī zaudēs, tad nekāda sensācija tā nebūs, jo gsw arī sezonās gaitā labi spēlēja pret nuggets un citām top komandām. Ņemot vērā kobes traumu, iespējams ir vērts viņu amnestēt un tiešām ap howardu uztaisīt kapātāju blici, jo kobe vairs nav nekāds jaunais puika. Jā tulīt riesi, ka kobi spēlē tikpat labi kā ziedu laikos, bet redzam, ka ķermenis vairs nespēj tādas slodzes turēt!
Es jau teicu sākumā, ka Kobi var amnestēt, bet LAL to vienkārši nedarīs, jo viņš ir tas, ar kura palīdzību atnesti 5 gredzeni Lakers. Tā vienkārši nenotiek. Vismaz es tam neticu, pie tam, ir iespēja, ka viņš jau būs atpakaļ, nevis janvārī, bet uz sezonas sākumu. Un komandu pamazām var sākt būvēt jau tagad, varbūt ziedojot nākamo sezonu un aiznākamajā, kad beidzas KB līgums, cīnīties par LBJ un parakstīt varbūt vēl Kobi (Ja nebeigs karjeru) par veterānu minimumu. Galvenais LAL šobrīd ir ieviest jaunas asinis un nomainīt tos, kuri patiešām ir veci un spēlē kā veci. Gazols, Metta, Nešs, Džeimisons, Bleiks. Amnestēt labako spēlētāju kaut viņam ir trauma - Tu jau paliec tikpat dīvains kā Kjūbans. Tas tikpat varētu amnestēt Novicki.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-29 14:20, pirms 11 gadiem
Marchelitto rakstīja: Diez uz cik procentiem šodien spēlēja MIAMI, liekas, ka viņi ir izgājuši pa pļavu pastaigāties, ļauj mazliet bukiem pabadāties un pēc tam ieslēdz citus ātrumus un ir miglā. LBJ bija redzams motivācjas trīkums līdz pēdējai ceturtdaļai, Bukiem nebija ne mazāko cerību, pret Buļļiem gan būs kautiņš, Allens pēc pagājušās sezonas BOS laikam tagad izjūt īstu kūrorta dzīvi, tik daudz laika atpūtai, cerams, ka Heat nezaudēs spēles ritmu.

NYK spēli neskatījos bet nu Entonijs baigo luni nolaidis.

GSW apsveicam, Karijs ir uz viļņa, vērtīgākais pirmajā kārtā noteikti. DEN vel ir cerības, bet būs grūti, abām komandām ir superīgs perimetrs uzbrukumā, OKC būs grūti pret abām.

SAS tomēr piebeidza nabagus. LAL sezona bija tik mokoša, bet līdz uzvarai pret spurām bija tālu, tālu. Žēl.
Kas jums visiem ir, OKC spēlēs pret LAC/MEM un Spurs pret Nuggets/Warriors.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-29 14:49, pirms 11 gadiem
valjero rakstīja: Fanoju par Nuggets, viņiem pietrūksts daži puikas, kas satraumējušies. Nerakstīju ilgi, jo bija svarīgākas lietas, ka beztēmā te diskutēt. Uzskatu, ka Denvera mājās paņems, tad vēl paliek visas iespējas izglābt sēriju. Un ja arī zaudēs, tad nekāda sensācija tā nebūs, jo gsw arī sezonās gaitā labi spēlēja pret nuggets un citām top komandām. Ņemot vērā kobes traumu, iespējams ir vērts viņu amnestēt un tiešām ap howardu uztaisīt kapātāju blici, jo kobe vairs nav nekāds jaunais puika. Jā tulīt riesi, ka kobi spēlē tikpat labi kā ziedu laikos, bet redzam, ka ķermenis vairs nespēj tādas slodzes turēt!
JA nemaldos, tad Amnestija ir vienreizējs pasākums, tiešām Lakers viņu vēl nav izmantojuši?

  +1 [+] [-]

, 2013-04-29 14:49, pirms 11 gadiem
B Jeninga lielaa mute tika aizveerta te te nu bija buks in 6!Nu,bet tas jau bija gaidaams!Ciiniites jau ciiniijaas un izteicaas pirms seerijas loti dailruniigi protams,lai uzkurinaatu savu komandu,bet tomeer speeku sameeru atskiriiba paaraak milziiga.
Karijs Nugets GSW seerijaa vienkaarsi fantastisks.Biju sokaa kaa vinu neieklaava all star speelee,bet vins paraadiija...tie leemeejiem kurs speelees kurs nespeelees all star speelee riktiigs fail.

  +4 [+] [-]

, 2013-04-29 14:52, pirms 11 gadiem
One Man Show! rakstīja: Es jau teicu sākumā, ka Kobi var amnestēt, bet LAL to vienkārši nedarīs, jo viņš ir tas, ar kura palīdzību atnesti 5 gredzeni Lakers. Tā vienkārši nenotiek. Vismaz es tam neticu, pie tam, ir iespēja, ka viņš jau būs atpakaļ, nevis janvārī, bet uz sezonas sākumu. Un komandu pamazām var sākt būvēt jau tagad, varbūt ziedojot nākamo sezonu un aiznākamajā, kad beidzas KB līgums, cīnīties par LBJ un parakstīt varbūt vēl Kobi (Ja nebeigs karjeru) par veterānu minimumu. Galvenais LAL šobrīd ir ieviest jaunas asinis un nomainīt tos, kuri patiešām ir veci un spēlē kā veci. Gazols, Metta, Nešs, Džeimisons, Bleiks. Amnestēt labako spēlētāju kaut viņam ir trauma - Tu jau paliec tikpat dīvains kā Kjūbans. Tas tikpat varētu amnestēt Novicki.
Amnestēt Kobi, būtu tas pats, aks ar viņu pirms gadiem 5 neparakstīt līgumu.
Tādus džekus nepatriec. Viņš taču ir kluba simbols, viņs'ir līgas simbols, turklāt nav nekāds MakGreidijs vai Kārters, kuri savas karjeras norietā maina klubus un spēlē zem sava vidējā līmeņa vismaz divreiz. Ja tas notiks, tad Lakers organizācija manās acīs ir zaudējusi pilnīgi visas vērtības.

  -1 [+] [-]

, 2013-04-29 14:59, pirms 11 gadiem
One Man Show! rakstīja: Kas jums visiem ir, OKC spēlēs pret LAC/MEM un Spurs pret Nuggets/Warriors.
Vot tā ir ka skatās citu komentārus pats neesmu pētījis kas pret ko izies.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-29 15:06, pirms 11 gadiem
Raitcha rakstīja: Amnestēt Kobi, būtu tas pats, aks ar viņu pirms gadiem 5 neparakstīt līgumu.
Tādus džekus nepatriec. Viņš taču ir kluba simbols, viņs'ir līgas simbols, turklāt nav nekāds MakGreidijs vai Kārters, kuri savas karjeras norietā maina klubus un spēlē zem sava vidējā līmeņa vismaz divreiz. Ja tas notiks, tad Lakers organizācija manās acīs ir zaudējusi pilnīgi visas vērtības.
Kobe noteikti netiks ne aizmainīts, ne amnestēts vēl līgumu pagarinās, ja Kobe izlems spēlēt tālāk.
Ne tikai tavās acīs šī organizācija kritīsies ja hipotētiski pieņemtu ka tā notiks, Kupčaks & Co to labi saprot. NBA ir liels bizness, bet Kobe ir instruments kuram pateicoties šī komanda ir tik ienesīga. Neviens nemainīs prom šādu spēlētāju, galīgam psiham jābūt.
Nu un protams tas, ko Braients ir darījis kluba labā arī garantē viņa palikšanu (ja gribēs tad līdz mūža galam arī darbu atradīs organizācijā).