Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

''Cavaliers'' grauj ''Raptors'' un iekļūst NBA finālā

Krišs Upenieks

''Cavaliers'' grauj ''Raptors'' un iekļūst NBA finālā
Lebrons Džeimss
Foto: AFP/Scanpix

Nacionālās basketbola asociācijas Austrumu konferencē par čempioni kļuvusi Klīvlendas ''Cavaliers'', kas sērijas sestajā spēlē šonakt viesos ar 113:87 sagrāva Toronto ''Raptors'' un šobrīd jau gaida pretinieci NBA finālā.

Toronto bija pirmā, kas šogad ''play-off'' spēja ''Cavaliers'' sagādāt kādu zaudējumu. Līdz sērijas trešajai spēlei Klīvlendai bija desmit uzvaru sērija, bet savā laukumā ''Raptors'' guva panākumus ar 99:84 un 105:99, tādējādi panākot izlīdzinājumu sērijā 2-2. 26. maijā ''Cavaliers'' spēja saņemties un sagrāva savu pretinieci (116:78), bet šonakt sērija atkal atgriezās Toronto.

Abas komandas spēli iesāka ar trīs punktu uzbrukumiem, taču līdz ceturtdaļas vidum ''Cavaliers'' bija iekrājusi astoņu punktu handikapu - 16:8. Ceturtdaļas beigas nedaudz sekmīgāk spēlēja ''Raptors'', bet punktu ceturksnim 0,6 sekundes pirms beigām pielika Lebrons Džeimss - 31:25. Otro ceturtdaļu viesi iesāka ar diviem tālmetieniem un jau 37:25. ''Raptors'' atbildēja ar savu sešu punktu izrāvienu, taču atlikušā pirmā puslaika daļa aizritēja ''Cavaliers'' zīmē - 55:41.

''Raptors'' un ''Cavaliers'' itin rezultatīvu uzbrukuma basketbolu demonstrēja trešajā ceturtdaļā, taču tas nebija izdevīgi Toronto, jo mājinieki nekādi nespēja būtiski ierobežot pretinieku uzbrukumu. Jāpiemin, ka ceturtdaļā pēdējos 15 punktus ''Raptors'' labā guva Kails Laurijs, bet rezultātā pietuvoties izdevās tikai nedaudz - 86:74. Pēdējās 12 minūtes ''Cavaliers'' nospēlēja ļoti pārliecinoši, tādējādi neatstājot šaubas par savu iekļūšanu NBA finālā otro gadu pēc kārtas - 113:87.

Klīvlendas sastāvā labākais ar 33 punktiem, 11 atlēkušajām bumbām un sešām rezultatīvām piespēlēm bija Lebrons Džeimss, kurš sasniedzis jau sesto NBA finālu pēc kārtas. Kairijs Ērvings atzīmējās ar 30 punktiem, četrām bumbām zem groziem un deviņām rezultatīvām piespēlēm. Kails Laurijs Toronto sastāvā sakrāja 35 punktus, ar ko gan šoreiz bija par maz, lai komanda spētu panākt septīto spēli.

Rietumu konferencē starp Goldensteitas ''Warriors'' un Oklahomsitijas ''Thunder'' vēl jānoskaidro otra fināliste. Šobrīd sērijā ar 3-2 vadībā ir Oklahomsitija. Naktī uz svētdienu pulksten 4:00 pēc Latvijas laika tiks aizvadīta sērijas sestā spēle un tā risināsies ''Thunder'' mājvietā.

Izmantotie resursi:
NBA.com

  +7 [+] [-]

, 2016-05-28 08:56, pirms 9 gadiem
kā kaķis ar peli, būtu gribējuši būtu 4-0.
vnk lai neatdziest līdz finālam.
ja finālā tiks okc, tad laikam tomēr gribētos lai Westbrux un Kevins paņems gredzenus, bet, ja gsw sakritīs zilie un viņi iekļūs, tad par karali and co.

     [+] [-]

, 2016-05-28 09:01, pirms 9 gadiem
Pirms PO uzskatīju,ka OKC ja tiks finālāā nebūs variantu pret Lebronu, tagad ir pavisam otrādi, neticu es tam,ka Cavs ies pāri arī Rietumiem. Kāds zin, kam ir laukuma priekšrocība finālā?

  +2 [+] [-]

, 2016-05-28 09:03, pirms 9 gadiem
Dalabi 19 rakstīja: Pirms PO uzskatīju,ka OKC ja tiks finālāā nebūs variantu pret Lebronu, tagad ir pavisam otrādi, neticu es tam,ka Cavs ies pāri arī Rietumiem. Kāds zin, kam ir laukuma priekšrocība finālā?
Ja Warriors tiek tad viņiem, ja OKC tiek tad Cavs.

  -1 [+] [-]

, 2016-05-28 09:12, pirms 9 gadiem
nU KO GAIDĀM KAD THUNDER ATSPĒLĒS Simulantam par 2012 gadu.

  -3 [+] [-]

, 2016-05-28 09:13, pirms 9 gadiem
Ar tik drausmīgu basketbolu visa PO garumā jāmāk tikt lidz konf finālam

  +3 [+] [-]

, 2016-05-28 09:15, pirms 9 gadiem
6 fināli pēc kārtas ir nopietni. Tagad tikai vajadzētu uzlabot uzvaru bilanci finālos.

  +5 [+] [-]

, 2016-05-28 09:16, pirms 9 gadiem
Straka rakstīja: 6 fināli pēc kārtas ir nopietni. Tagad tikai vajadzētu uzlabot uzvaru bilanci finālos.
6 fināli pēc kārtas un 7 fināli karjerā kopumā.
Slēpts komentārs: valjero

  -3 [+] [-]

, 2016-05-28 09:18, pirms 9 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: 6 fināli pēc kārtas un 7 fināli karjerā kopumā.
labak pasaki bilanci

  +1 [+] [-]

, 2016-05-28 09:20, pirms 9 gadiem
kas notika starp Dreiku un Lebronu?

  +2 [+] [-]

, 2016-05-28 09:22, pirms 9 gadiem
Šodien izcīnītajās bumbās pleiofos Dzeimss apdzina Rodmenu.

  +2 [+] [-]

, 2016-05-28 09:33, pirms 9 gadiem
valjero rakstīja: labak pasaki bilanci
2-4.
Vari nosaukt kādu komandu vai spēlētāju, kurš NBA finālā 6 reizes pēc kartas ir spēlējis iznemot Lebronu?
Pēdējo 15 gadu laikā domāju.

  +1 [+] [-]

, 2016-05-28 09:45, pirms 9 gadiem
Go Cavs Go Cavs LBJ and Co pāries pāri jebkuram kurš nāks arā no Rietumiem!!!!Kaut tas būtu žļambātājs un tas mīkstmiesis Igudala!One man show dick sucker Tu savu muti aiztaisīsi noliekot ceļaruli Lebronu!

  +2 [+] [-]

, 2016-05-28 09:46, pirms 9 gadiem
Tagad tik jācer uz Thunder un būs lielisks fināls!!!

  +1 [+] [-]

, 2016-05-28 10:15, pirms 9 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: 2-4.
Vari nosaukt kādu komandu vai spēlētāju, kurš NBA finālā 6 reizes pēc kartas ir spēlējis iznemot Lebronu?
Pēdējo 15 gadu laikā domāju.
Kopš 96-ā nav tāda cilvēka.

  +2 [+] [-]

, 2016-05-28 10:16, pirms 9 gadiem
Džeimsam īstais pļaujas laiks pēdējie gadi. Lai jau veicas!

     [+] [-]

, 2016-05-28 10:34, pirms 9 gadiem
Galvenais, lai zilo trinishu laadetaji nepanem otru gredzenu - tas nba naks tikai par sliktu. Tas zhlambeklis Karijs, kursh visu laiku grauz savu zobu sargu ar tadu sejas izteiksmi it ka vins butu iznicinajis citplanetieshu iebrukumu, reali besi.

Tadel cerams, ka Durants un Wests shos noliks pie vietas, un tad par skaistu basketbolu finala.

  +1 [+] [-]

, 2016-05-28 10:41, pirms 9 gadiem
Cavs parliecinosi iesolo finalā!! Es finālā par Lebronu un Klīvlendas pirmo titulu!!!

  -1 [+] [-]

, 2016-05-28 11:35, pirms 9 gadiem
avipopo rakstīja: Galvenais, lai zilo trinishu laadetaji nepanem otru gredzenu - tas nba naks tikai par sliktu. Tas zhlambeklis Karijs, kursh visu laiku grauz savu zobu sargu ar tadu sejas izteiksmi it ka vins butu iznicinajis citplanetieshu iebrukumu, reali besi.

Tadel cerams, ka Durants un Wests shos noliks pie vietas, un tad par skaistu basketbolu finala.
Kāpēc ''zilie'' trīnīši?
Veikties var vienu spēli, divas, trīs, bet ja jau tas ir visu sezonu, vai vēl trakāk, kā tas ir Karijam, jau vairākas sezonas, tie jau vairs nav ''zilie''.'Viņš zin ko viņš var izdarīt un to arī dara. Tā kā beidz te ņaudēt.
Vienalga, kas tiks finālā otrā konferencē, ceru, ka Lebrons riktīgi ierīs. Nekā personīga, bet man viņš vienkārši besī.

     [+] [-]

, 2016-05-28 12:28, pirms 9 gadiem
edd333 rakstīja: Kopš 96-ā nav tāda cilvēka.
Kuru tu domá?

  +1 [+] [-]

, 2016-05-28 12:37, pirms 9 gadiem
edd333 rakstīja: Kopš 96-ā nav tāda cilvēka.
James Jones no Cavaliers

     [+] [-]

, 2016-05-28 13:10, pirms 9 gadiem
katevietunkotudari rakstīja: James Jones no Cavaliers
pēc būtības nav, jo vienos finālos viņš neizgāja uz laukuma ne sekundi. tas tā ja smagi piekasās, bet abu spēlētāju sasniegums 6x pēc kārtas nav sasniegts kopš Bostonas ziedu laikiem 60os gados jeb 50+ gadi...

     [+] [-]

, 2016-05-28 13:20, pirms 9 gadiem
Lebrons pēc gredzena, go LeBron, go Cavs, Lebrons pēc kārtējā titula, nesavtīguma paraugs. Ja jau visi, tad visi

     [+] [-]

, 2016-05-28 13:31, pirms 9 gadiem
jā, beidzot paskatījos Cavs. Nu bez variantiem. Lebrons ar laikam pamazām ieskrienas, tik FT% jāpieliek, citādi būs jāpārtop par puļītāju

  +2 [+] [-]

, 2016-05-28 13:37, pirms 9 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: 2-4.
Vari nosaukt kādu komandu vai spēlētāju, kurš NBA finālā 6 reizes pēc kartas ir spēlējis iznemot Lebronu?
Pēdējo 15 gadu laikā domāju.
James Jones.

     [+] [-]

, 2016-05-28 13:57, pirms 9 gadiem
samcro92 rakstīja: James Jones.
vnk sejā labs

     [+] [-]

, 2016-05-28 14:45, pirms 9 gadiem
samcro92 rakstīja: James Jones.

Nez vai cilvēks bija domājis kādu no LBJ komandas biedriem, bet labs

     [+] [-]

, 2016-05-28 14:46, pirms 9 gadiem
Rietumi ar pusspēku un ar otro sastāvu pārbrauks pāri austrumiem.

     [+] [-]

, 2016-05-28 15:35, pirms 9 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: 2-4.
Vari nosaukt kādu komandu vai spēlētāju, kurš NBA finālā 6 reizes pēc kartas ir spēlējis iznemot Lebronu?
Pēdējo 15 gadu laikā domāju.
nosauc spēlētāju, kurš spēlējis tik vājā konferencē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-28 16:00, pirms 9 gadiem
visiem interesē tituli nevis cik reizes ir finālos spēlējis!

     [+] [-]

, 2016-05-28 16:02, pirms 9 gadiem
edd333 rakstīja: Kopš 96-ā nav tāda cilvēka.

kopš 96? Kurš tad ir tas, kurš to izdarīja pirms 96? Nez, nez...
Neatceros, ka vispār kāds tāds ir bijis...
Ja nu iespējams kaut kur 50tajos

  +1 [+] [-]

, 2016-05-28 16:11, pirms 9 gadiem
Edvīns Straume rakstīja: Finālā tad vienmēr spēlē nevis vispār līgas 2 labākās komandas uz to brīdi, bet labākā komanda vienā konferencē pret līgas labāko komandu otrā konferencē. Bet abas konferences taču nav vienādas. Rietumi jau daudzus gadus ir spēcīgāki par austrumiem. Un tāpēc austrumu komanda (jeb arī lebrona komanda pēdējos gadus) ne vienmēr būtu vispār to finālu pelnījusi.
Nu cik var čīkstēt?
Vienu domu kaut kur pagrābuši un nu baigi gudri stutēs un bīdīs to.,..
Nu uzraksti top 16, uzraksti iespējamo izspēli un tad paskai, kur tad Cavs izkrīt?
To tavu Top 16 reāli apsver na jau, lai Spurs finālā tiktros ar GSW, bet lai no nebūtu situācijas, kad play-off vienā konferencē tiek komandas ar negatīvu bilanci bet otrā +50% komandas paliek ārpusē...
Tikai neviens neuzņemas to risku tādu sistēmu ieviest jau cik gadus, kā arī visi baidās no lielo un biežo pārlidojumu ietekmes uz spēles kvalitāti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-05-28 17:09, pirms 9 gadiem
Edvīns Straume rakstīja: Es to visu zinu ko tu uzrakstīji - un vai kad play-off vienā konferencē tiek komandas ar negatīvu bilanci bet otrā +50% komandas paliek ārpusē... ir normāla situācija? No austrumiem bieži play-off tiek komandas ar negatīvu bilanci, kurām pēc idejas tur nemaz nevajadzētu būt. Bet rietumos komanda ar daudz labāku bilanci kā austrumos paliek aiz play-off borta. Tu gribi teikt ka arī pie top16 sistēmas Lebrona komanda vienalga vienmēr spēlētu finālā? Es tā nedomāju.
Ja arī es to neteiktu, es to noteikti neapstrīdētu. LBJ tomēr ir principā labākais spēlētājs... Jā, kaut kā epizodiuski ik pa laikam uzrodas kāds kas kādā spēles rādītājā ir labāks, bet kopumjā... NU ir viņš labs, var patikt vai nepatikt, bet ir. Un ar to gribu teikt, ka principā bez lielas analizēšanas un grūtsirdības varu teikt, savu kā būtu ja būtu... Viņš spēlētu finālā arī citos apstākļos, jo viņš ir tieši tik labs, lai to paveiktu.
Un arī par pozitīvu un negatīvu bilabšu tikšanu play-off... Situācija ir zināmas pirms sezonas... Visi noteikumi utt.. Komandai ir jādara viss, lai to saniegtu... Ja vajag 10 uzvaras, OK, ja vajag 50, tad ejam uz 50... Tev ir mērķis, risini situāciju.... Nevis maķslīgi veidota vienlīdzība, tikai, jo kāds nevar izcīnīt par trim uzvarām vairāk, kā cits... Sezona sākas no 0-0... kā katrs izmanto iespējas, tā jau ir viņu darīšana...
Tāpat jebkurš var izvēlēties pats, kur spēlēt, tad nu... kādas te runas par to, ja kāds spēlētu kaut kur citur? Kurš ir tas nelietis, kurš neļauj tiem nabaga stāriem rietumos, kuri netiek play-off, pāriet uz citu komandu Austrumos?

     [+] [-]

, 2016-05-28 17:41, pirms 9 gadiem
samcro92 rakstīja: James Jones.
Twitteri gan raksta, ka viena gada finālā pret Mavs viņš neesot piedalijies.

  +2 [+] [-]

, 2016-05-28 17:43, pirms 9 gadiem
andzis rakstīja: Kāpēc ''zilie'' trīnīši?
Veikties var vienu spēli, divas, trīs, bet ja jau tas ir visu sezonu, vai vēl trakāk, kā tas ir Karijam, jau vairākas sezonas, tie jau vairs nav ''zilie''.'Viņš zin ko viņš var izdarīt un to arī dara. Tā kā beidz te ņaudēt.
Vienalga, kas tiks finālā otrā konferencē, ceru, ka Lebrons riktīgi ierīs. Nekā personīga, bet man viņš vienkārši besī.
Nekā personīga, bet man viņš vienkārši besī.

Tas nemaz nav personīgi

     [+] [-]

, 2016-05-28 17:44, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Rietumi ar pusspēku un ar otro sastāvu pārbrauks pāri austrumiem.
Tāpat kā GSW visus vinnē 18+?

  +1 [+] [-]

, 2016-05-28 17:46, pirms 9 gadiem
Edvīns Straume rakstīja: Es vispār vairs nesaprotu šo mūžīgo dalījumu konferencēs - jā veca tradīcija, bet tā ir morāli novecojusi - un novedusi pie tā ka LJ komanda vienmēr ir finālā jau daudzus gadus. NBA protekcionē šādi Lebronu. NBA vajadzētu atteikties no šī dalījuma konferencēs. Un lai NBA play-off vispār spēlē līgas 16 labākās komandas neatkarīgi no konferences - un pārus sadalot pēc ieņemtajām vietām - tā būtu daudz godīgāka sportiskajā ziņā sistēma.
Tu pats neesi novecojis? Jau tagad grafiks pilns ar spēlēm un ja vēl starp viņām būs jālido no NY uz LA katru dienu, tad jājautā, kad ta viņi gulēs. Tā tev nav Latvija ar 200km braucieniem max.

     [+] [-]

, 2016-05-28 17:49, pirms 9 gadiem
Edvīns Straume rakstīja: Finālā tad vienmēr spēlē nevis vispār līgas 2 labākās komandas uz to brīdi, bet labākā komanda vienā konferencē pret līgas labāko komandu otrā konferencē. Bet abas konferences taču nav vienādas. Rietumi jau daudzus gadus ir spēcīgāki par austrumiem. Un tāpēc austrumu komanda (jeb arī lebrona komanda pēdējos gadus) ne vienmēr būtu vispār to finālu pelnījusi.
Šogad rietumu 5. vietas īpašniecei ir bilance, kas līdzīga austrumu 8. vietai.

Un neviens nav vainīgs, ka austrumi vājāki. Paši austrumu īpašnieki....

Blin tāds iedalījums ir bijis 50+ gadus, bet pēkšņi kaut ko mainīs nespējnieku pēc.

  +1 [+] [-]

, 2016-05-28 17:51, pirms 9 gadiem
Raitcha rakstīja: Ja arī es to neteiktu, es to noteikti neapstrīdētu. LBJ tomēr ir principā labākais spēlētājs... Jā, kaut kā epizodiuski ik pa laikam uzrodas kāds kas kādā spēles rādītājā ir labāks, bet kopumjā... NU ir viņš labs, var patikt vai nepatikt, bet ir. Un ar to gribu teikt, ka principā bez lielas analizēšanas un grūtsirdības varu teikt, savu kā būtu ja būtu... Viņš spēlētu finālā arī citos apstākļos, jo viņš ir tieši tik labs, lai to paveiktu.
Un arī par pozitīvu un negatīvu bilabšu tikšanu play-off... Situācija ir zināmas pirms sezonas... Visi noteikumi utt.. Komandai ir jādara viss, lai to saniegtu... Ja vajag 10 uzvaras, OK, ja vajag 50, tad ejam uz 50... Tev ir mērķis, risini situāciju.... Nevis maķslīgi veidota vienlīdzība, tikai, jo kāds nevar izcīnīt par trim uzvarām vairāk, kā cits... Sezona sākas no 0-0... kā katrs izmanto iespējas, tā jau ir viņu darīšana...
Tāpat jebkurš var izvēlēties pats, kur spēlēt, tad nu... kādas te runas par to, ja kāds spēlētu kaut kur citur? Kurš ir tas nelietis, kurš neļauj tiem nabaga stāriem rietumos, kuri netiek play-off, pāriet uz citu komandu Austrumos?
Jo visi no rietumiem nemeklē big 3. Nba ļautu cp3 pāriet uz lakers vēl tagad princese bez titula būtu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-28 18:08, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Jo visi no rietumiem nemeklē big 3. Nba ļautu cp3 pāriet uz lakers vēl tagad princese bez titula būtu.
Kā būtu, ja būtu....

Un NBA bija visas tiesības aizliegt/atcelt to maiņu, jo Hornetu īpašnieks tobrīd bija NBA.

Tas, ka pateica, ka tas darījums nebija izdevīgs NOH komandai ir diezgan paliels fuflo, bet nu kaut ko jau publiski vajadzēja pateikt, jo nu izdevīgi viņiem bija.

     [+] [-]

, 2016-05-28 18:14, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Jo visi no rietumiem nemeklē big 3. Nba ļautu cp3 pāriet uz lakers vēl tagad princese bez titula būtu.
Atgādini vai, piemēram, SAS nebija big3?

     [+] [-]

, 2016-05-28 18:57, pirms 9 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Atgādini vai, piemēram, SAS nebija big3?
Ne mākslīgi izveidots
Tpt kā gsw sastāvs, vai okc, viss ir drafts vai maiņas būtībā, lebrons, tas jau ir cits stāsts ar visu viņa finālu bilanci

     [+] [-]

, 2016-05-28 19:22, pirms 9 gadiem
enzo360 rakstīja: Ne mākslīgi izveidots
Tpt kā gsw sastāvs, vai okc, viss ir drafts vai maiņas būtībā, lebrons, tas jau ir cits stāsts ar visu viņa finālu bilanci
Nu bet kā tad savādāk izveidot sastāvu, ja ne ar draftu un maiņām. Tāpat GSW ir Igijs no brīvajiem aģentiem.

Jautājums, kas tiek uzskatīts par mākslīgi izveidotu. Veids laikam pagarināja līgumu atsakoties no savas summiņas, lai varētu nolīgt Bošu un Lebronu. Nu un? Dirks arī atteicās no summas, lai komandu varētu pastiprināt, tikai DAL problēma bija, ka nebija tirgū Lebrons ar Bošu vai citi divi stāri, kas gribētu iet uz DAL.

     [+] [-]

, 2016-05-28 21:43, pirms 9 gadiem
čīkstēšana ir laba lieta, bet šõgad rietumiem, ja pareizi atceros kopš skaitīju, tad +12 uzvaras pret austrumiem. Jā, bija pirms 4 gadiem arī +76, ja nemaldos. Neizslēdzu to, ka nākamgad austrumi jau būs priekšā.

     [+] [-]

, 2016-05-28 22:59, pirms 9 gadiem
Straka rakstīja: 6 fināli pēc kārtas ir nopietni. Tagad tikai vajadzētu uzlabot uzvaru bilanci finālos.
Nu Džeimsam Džounsam arī,bet ir atšķirība.
Par spēli..Nu nav ko nosodīt,tiešām,pat J.R Smits aizsardzībā kapāja..LeBrons vispār no laukuma nogāja tikai 3/4, pusminūti līdz beigām un ceturtajā arī uz minūti,un beigās cik nu tur bija palicis..

     [+] [-]

, 2016-05-28 23:03, pirms 9 gadiem
Raitcha rakstīja: kopš 96? Kurš tad ir tas, kurš to izdarīja pirms 96? Nez, nez...
Neatceros, ka vispār kāds tāds ir bijis...
Ja nu iespējams kaut kur 50tajos
Vispār Bostonas Celtics,Bila Russela laikos,no viņa komandas tur 7 spēlētāji bija,Pēc spēles to parādīja..

     [+] [-]

, 2016-05-28 23:04, pirms 9 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Twitteri gan raksta, ka viena gada finālā pret Mavs viņš neesot piedalijies.
Tu tici visam ko tev saka twiterī?

     [+] [-]

, 2016-05-28 23:11, pirms 9 gadiem
Edvīns Straume rakstīja: Finālā tad vienmēr spēlē nevis vispār līgas 2 labākās komandas uz to brīdi, bet labākā komanda vienā konferencē pret līgas labāko komandu otrā konferencē. Bet abas konferences taču nav vienādas. Rietumi jau daudzus gadus ir spēcīgāki par austrumiem. Un tāpēc austrumu komanda (jeb arī lebrona komanda pēdējos gadus) ne vienmēr būtu vispār to finālu pelnījusi.
Nu pelnīti Fināli vai nepelnīti,bet tev piekrītu par šo. Cepums tev.
Un tas ko teici,par komandu sadalīšanu neatkarīgi no konferences,par to arī,bet šķiet,ka tad būtu 10 rietumu un 6 austrumu,kā piemēram..

     [+] [-]

, 2016-05-28 23:36, pirms 9 gadiem
LeBron NBA rakstīja: Nu pelnīti Fināli vai nepelnīti,bet tev piekrītu par šo. Cepums tev.
Un tas ko teici,par komandu sadalīšanu neatkarīgi no konferences,par to arī,bet šķiet,ka tad būtu 10 rietumu un 6 austrumu,kā piemēram..
Šogad būtu 10 no austrumiem un 6 no rietumiem