Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

NBA danku konkursā piedalīsies grieķis Antetokunmpo

Andrejs Siliņš

NBA danku konkursā piedalīsies grieķis Antetokunmpo
Jannis Antetokunmpo
Foto: AP/Scanpix

Paziņoti dalībnieki vienam no Nacionālās Basketbola Asociācijas (NBA) Visu zvaigžņu spēles nedēļas gaidītākajiem pasākumiem - "Slam Dunk" konkursam. Par efektīgākā bumbas triecēja titulu sacentīsies četri gados jauni spēlētāji, tostarp Milvoki "Bucks" grieķu unikālais aizsargs Jannis Antetokunmpo.

Pēc ne visai izteiksmīgiem un atzītiem eksperimentiem iepriekšējās sezonās šajā NBA atgriezusies pie labi pārbaudītām vērtībām. Klasiskais konkursa formāts paredz priekšsacīkstes, kurās katram dalībniekam jāizdara divi triecieni no augšas.

Divi spēlētāji ar augstākajām atzīmēm cīnīsies finālā, kur atkal katram būs jāveic divi danki. Katru mēģinājumu drīkstēs veikt ne vairāk par trim reizēm, bet laika ierobežojumu nebūs.

Dalībnieku vidū iekļauti četri gados jauni spēlētāji. Eiropu pārstāvēs 211 centimetrus garais grieķu aizsargs Jannis Antetokunmpo, kurš pārstāv Milvoki "Bucks" komandu.

20 gadus vecajam grieķim konkurenci sastādīs gadu jaunākais aizsargs Zeks Lavīns, kuru pagājušajā vasarā ar 13. numuru draftēja Minesotas "Timberwolves".

Tāpat piedalīsies 22 gadus vecais 2013. gada drafta otrais numurs Viktors Oladipo no Orlando "Magic"...

un Bruklinas "Nets" centrs Meisons Plamlī. Otro sezonu spēlējošais 24 gadus vecais Plamlī, kurš rudenī kļuva par pasaules čempionu ASV izlases rindās, būs pieredzējušākais konkursa dalībnieks.

1 2 36 komentāri

  +4 [+] [-]

, 2015-01-28 09:09, pirms 10 gadiem
Eh, švaki, švaki... biju gaidījis kaut ko iespaidīgu, kā,piemēram, 3 pt konkursā.

  +1 [+] [-]

, 2015-01-28 09:17, pirms 10 gadiem
Nekas īpašs, varēja kaut ko nopietnāku, piem. R.Westbrook, Durantu, Wall, Jeff Green, J.R. Smith, D.Rose. Ir daudz varianti, kurus varētu saukt, bet nu... šoreiz tāds nabadzīgs pasākums izskatīsies

  -1 [+] [-]

, 2015-01-28 09:35, pirms 10 gadiem
Kuru tas #iš!??

  +5 [+] [-]

, 2015-01-28 10:14, pirms 10 gadiem
Basis09 rakstīja: Nekas īpašs, varēja kaut ko nopietnāku, piem. R.Westbrook, Durantu, Wall, Jeff Green, J.R. Smith, D.Rose. Ir daudz varianti, kurus varētu saukt, bet nu... šoreiz tāds nabadzīgs pasākums izskatīsies
Deriick Rose ar saviem celiem tik tiesaam sobriid ir labaakais dankeris ....

  +2 [+] [-]

, 2015-01-28 10:20, pirms 10 gadiem
Tas ir All star weekend un cilvēki vēlās redzēt tajā piedalāmies līgas zvaigznes nevis kaut kādus random spēlētājus no kuriem 2 pat neskaitās komandas līderi, un viens vispār ne tajā spēcīgākajā komandā nāk no beņķa. Tad par kādu kvalitāti vispār varbūt runa? Kamēr šeit nepiedalīsies līgas zvaigznes, tikmēr nekā nebūs šeit, jo šitiem vairāk izskatās galvenais ir tikt šeit nevis kaut ko izcīnīt. Bet ja paskatās uz šiem 4 tad būšu pārsteigts ja Oladipo nepaņems.

Bet vispār nebūtu slikti, ja ļautu cilvēkiem iebalsot dalībniekus kā all stār spēlē, jo tad vismaz tiem kas tur būtu, vajadzētu attaisnot savu vietu.

  +4 [+] [-]

, 2015-01-28 10:27, pirms 10 gadiem
Mjā, īsts Homēra un Aristoteļa pēctecis, praktiski atšķirt pat nevar.

  +3 [+] [-]

, 2015-01-28 10:36, pirms 10 gadiem
Basis09 rakstīja: Nekas īpašs, varēja kaut ko nopietnāku, piem. R.Westbrook, Durantu, Wall, Jeff Green, J.R. Smith, D.Rose. Ir daudz varianti, kurus varētu saukt, bet nu... šoreiz tāds nabadzīgs pasākums izskatīsies
Šis nopietnais sastāvs Tevi ļoti stipri apbēdinātu. Rose Bulls vadība nekādā gadījumā nelaistu, JR Smith par vecu, Wall neko jaunu neparādītu. Jeff Green un Durants nav Slam Dunk materiāls. Westbrooks kādu laiku atpakaļ gribēja piedalīties, bet viņu nepaņēma (ir arī viņa pieteikuma video youtube). Westbrook būtu vienīgais no šī saraksta, kuru būtu vērts apskatīties, jo par spītu tam, ka neesmu redzējis radošus dankus no RW puses gan spēles laikā, gan iesildīšanās, tomēr ir ticība, ka spētu sagatavoties.

Šī gada sastāvs ir labs. Lavine danki neatpaliek no pro līmeņa dankeru kvalitātes. Oladipo ir licis 360 starp kājām. Plumlee arī ir radošs dankeris. Antedukumpo pēc treniņu dankus var youtubā kaut kur apskatīties (neatceros kā saucās).

Vienīgi žēl, ka Wiggins, Deandre Jordan nepiedalīsies, kā arī Aaron Gordon (par šo saprotams, jo tikko pēc traumas).

  +1 [+] [-]

, 2015-01-28 11:03, pirms 10 gadiem
Andedokumpo vai Oladipo paņems šito pasākumu

  -2 [+] [-]

, 2015-01-28 11:05, pirms 10 gadiem
showstopper rakstīja: Šis nopietnais sastāvs Tevi ļoti stipri apbēdinātu. Rose Bulls vadība nekādā gadījumā nelaistu, JR Smith par vecu, Wall neko jaunu neparādītu. Jeff Green un Durants nav Slam Dunk materiāls. Westbrooks kādu laiku atpakaļ gribēja piedalīties, bet viņu nepaņēma (ir arī viņa pieteikuma video youtube). Westbrook būtu vienīgais no šī saraksta, kuru būtu vērts apskatīties, jo par spītu tam, ka neesmu redzējis radošus dankus no RW puses gan spēles laikā, gan iesildīšanās, tomēr ir ticība, ka spētu sagatavoties.

Šī gada sastāvs ir labs. Lavine danki neatpaliek no pro līmeņa dankeru kvalitātes. Oladipo ir licis 360 starp kājām. Plumlee arī ir radošs dankeris. Antedukumpo pēc treniņu dankus var youtubā kaut kur apskatīties (neatceros kā saucās).

Vienīgi žēl, ka Wiggins, Deandre Jordan nepiedalīsies, kā arī Aaron Gordon (par šo saprotams, jo tikko pēc traumas).
Saproti, ka nevienu neinteresē kaut kāda Lavine vai Plumlee danki. Nevienu, jo man personīgi pēc video likās ka Plumlee ir par kokainu. Bet ja piedalītos tas pats RW, nu pieņemsim Oladipo, Wiggins un kaut vai Erving, es domāju, ka tas būtu bijis daudz skatāmāks šovs nekā tagadējo dalībnieku. Bet nu nekas, gan jau LBJ uztaisīs atkal kaut kādu treniņu dunk contest un varēs pats savā nodabā svinēt uzvaru...

  +2 [+] [-]

, 2015-01-28 11:16, pirms 10 gadiem
karpins rakstīja: Saproti, ka nevienu neinteresē kaut kāda Lavine vai Plumlee danki. Nevienu, jo man personīgi pēc video likās ka Plumlee ir par kokainu. Bet ja piedalītos tas pats RW, nu pieņemsim Oladipo, Wiggins un kaut vai Erving, es domāju, ka tas būtu bijis daudz skatāmāks šovs nekā tagadējo dalībnieku. Bet nu nekas, gan jau LBJ uztaisīs atkal kaut kādu treniņu dunk contest un varēs pats savā nodabā svinēt uzvaru...
Tu gribi redzēt labu danku vai labu seju? Ar to arī viss te ir pateikts. Vienīgais, kurš manuprāt šajā sastāvā neiederas ir Plamlī, bet tad jau redzēs, pārējie trīs varēs rādīt savu meistarstiķus. Turklāt grieķim wing span ir monstruāls, tā kā varētu redzēt kko īpašu.

  +1 [+] [-]

, 2015-01-28 11:22, pirms 10 gadiem
Krisons_bez_olām2 rakstīja: Tu gribi redzēt labu danku vai labu seju? Ar to arī viss te ir pateikts. Vienīgais, kurš manuprāt šajā sastāvā neiederas ir Plamlī, bet tad jau redzēs, pārējie trīs varēs rādīt savu meistarstiķus. Turklāt grieķim wing span ir monstruāls, tā kā varētu redzēt kko īpašu.
Es gribu redzēt labu dunk contest labu seju izpildījumā.

     [+] [-]

, 2015-01-28 11:43, pirms 10 gadiem
karpins rakstīja: Es gribu redzēt labu dunk contest labu seju izpildījumā.
Varu apbēdināt abās lietās, danku konkurss jau gadiem nav interesants, turklāt labas sejas tur neparādās jau labu laiku. Turklāt,šķiet, ka tu esi pārāk daudz safanojies par līgas zvaigznēm, kas būtībā ir labi ingame dankeri, bet konkursā 100% neko labu neparādītu. Atrodi atšķirības pirms kritizē patreizējos dalībniekus.

  -1 [+] [-]

, 2015-01-28 12:10, pirms 10 gadiem
Kā var pateikt: "Saproti, ka nevienu neinteresē kaut kāda Lavine danki". Tas jau nekas, ka LaVine kāju vietā atsperes un viņam ir labāks vertical leap par to pašu tevis piemēto LBJ. Es arī gribētu paskatīties kā LaVine piesmietu Kyrie Irving danku konkursā un kā tu raudādams tad rautu nost no sienas Cavs plakātus.

  +1 [+] [-]

, 2015-01-28 13:16, pirms 10 gadiem
Krisons_bez_olām2 rakstīja: Varu apbēdināt abās lietās, danku konkurss jau gadiem nav interesants, turklāt labas sejas tur neparādās jau labu laiku. Turklāt,šķiet, ka tu esi pārāk daudz safanojies par līgas zvaigznēm, kas būtībā ir labi ingame dankeri, bet konkursā 100% neko labu neparādītu. Atrodi atšķirības pirms kritizē patreizējos dalībniekus.
To es pats esmu pamanījis, ka līgas zvaigznes īpaši vairs neparādās šajā konkursā, kas ir bēdīgi protams. Ik pa laikam gan kāds ienāk, tad bez konkurences paņem uzvaru un saprot, ka nav jēga. Tāpēc jau tas konkurss ir zaudējis savu jēgu. Kas attiecās uz Lavine tad varu Tev pateikt vienu lietu - All STAR weekend, kur cilvēki iet skatīties kā savā starpā sacenšās līgas zvaigznes nevis NBA viduvējības. Tāpēc jau tas konkurss ir zaudējis savu jēgu, jo tajā vairs nepiedalās zvaigznes. Atšķirību jūti?

  +1 [+] [-]

, 2015-01-28 13:24, pirms 10 gadiem
mucker rakstīja: Kā var pateikt: "Saproti, ka nevienu neinteresē kaut kāda Lavine danki". Tas jau nekas, ka LaVine kāju vietā atsperes un viņam ir labāks vertical leap par to pašu tevis piemēto LBJ. Es arī gribētu paskatīties kā LaVine piesmietu Kyrie Irving danku konkursā un kā tu raudādams tad rautu nost no sienas Cavs plakātus.
1. Es NEKAD un nekur neesmu apgalvojis, ka esmu Cavs fans, es drīzāk varētu būt Lebrona heiteris kā te tiek definēts un vairāk esmu viņa komandu antifans. Bet tas būtu tā.
2. Ja arī Lavine piesmietu tādu kā Erwing tad tas būtu pat savā ziņā labi, jo tad varētu teikt, ka Lavine ir uzvarējis kaut ko ievērības cienīgu, un varētu teikt, ka bija konkursa melnais zirdziņš, bet ko viņš uzvarēs tagad? NBA viduvējības?
3. Padomā pats ko Tu labāk gribētu skatīties sacenšamies - Kobe (in prime), Carter (in prime), Lebron (in prime), Howard (in prime), vai šitos četrus. Protams, es nedaudz pārspīlēju un tagad gan jau bļausi, ka manis nosauktie nekad nesacentīsies jo ir no dažādiem laikiem un bla bla bla, bet es tikai izteicu salīdzinājumu...

  +1 [+] [-]

, 2015-01-28 13:46, pirms 10 gadiem
Lol, aizsargs ar 211 cm

  +1 [+] [-]

, 2015-01-28 14:06, pirms 10 gadiem
karpins rakstīja: Saproti, ka nevienu neinteresē kaut kāda Lavine vai Plumlee danki. Nevienu, jo man personīgi pēc video likās ka Plumlee ir par kokainu. Bet ja piedalītos tas pats RW, nu pieņemsim Oladipo, Wiggins un kaut vai Erving, es domāju, ka tas būtu bijis daudz skatāmāks šovs nekā tagadējo dalībnieku. Bet nu nekas, gan jau LBJ uztaisīs atkal kaut kādu treniņu dunk contest un varēs pats savā nodabā svinēt uzvaru...
Tu dzer jau trešdienas pēcpusdienā? Kāds Īrvings? Tik pat labi var Kariju laist,ja viņam nesāp potītes. Oladipo ar Lavine sataisīs šovu. Par abiem pārējiem stipri šaubos.

  +1 [+] [-]

, 2015-01-28 14:13, pirms 10 gadiem
Galig saspiedušies esat!? Kāds Kyrie Irving? Viņš knapi ar abām rokām liek. Viņš pat man liekas vienkāršāko windmill nevar ielikt. Runājot par dalībniekiem, bez Plamlī būtu viss ok. Domāju ka LaVins paķers.

  +1 [+] [-]

, 2015-01-28 14:59, pirms 10 gadiem
Varēja Griffinu paņemt

     [+] [-]

, 2015-01-28 15:50, pirms 10 gadiem
rudy_Latvija rakstīja: Lol, aizsargs ar 211 cm
Un kas tur smieklīgs, JKids teica, ka apmācīs šamo par saspēlnieku būt un būs otrais maģiskais Džonsons

  +2 [+] [-]

, 2015-01-28 15:51, pirms 10 gadiem
Visu laiku bija 6 dalībnieki, hūli tagad pēkšņi tikai 4?????? šitie labi dankeri, varēja vēl A.Wiginsu un RW

     [+] [-]

, 2015-01-28 18:34, pirms 10 gadiem
Born Ready rakstīja: Tu dzer jau trešdienas pēcpusdienā? Kāds Īrvings? Tik pat labi var Kariju laist,ja viņam nesāp potītes. Oladipo ar Lavine sataisīs šovu. Par abiem pārējiem stipri šaubos.
https://www.youtube.com/watch?v=JdJ...
Un ja reiz Īrvings ir tik bēdīgs dankeris kā Tu saki, tad ar ko viņš atšķirās no Plumlee, kurš ir kā koka gabals?

     [+] [-]

, 2015-01-28 18:38, pirms 10 gadiem
viecha5 rakstīja: Galig saspiedušies esat!? Kāds Kyrie Irving? Viņš knapi ar abām rokām liek. Viņš pat man liekas vienkāršāko windmill nevar ielikt. Runājot par dalībniekiem, bez Plamlī būtu viss ok. Domāju ka LaVins paķers.
Jā mēs esam galīgi saspiedušies https://www.youtube.com/watch?v=CPP...

  -2 [+] [-]

, 2015-01-28 19:20, pirms 10 gadiem
Bet kas attiecās uz pašu pasākumu, es varu saderēt, ka pat tie, kas te tik ļoti cenšās teikt ka būs ok, ir vīlušies šajā sastāvā, jo tas ir All star weekend un cilvēki maksā naudu lai redzētu All star kalibra spēlētājus sacenšamies savā starpā un rādot visu ko vien var parādīt, nevis kā kaut kādi viduvējības ar labu atsperi piedalās dunk contest, jo, piemēram, es personīgi, par to grieķi uzzināju tikai no šī raksta, ka tāds vispār spēlē un varu saderēt ka lielākā daļa šeit sēdošie tā pat. Jo es neuzskatu, ka man kā parastam vērotājam ir jāzina visi komandu sastāvi no galvas un ko kurš var izdarīt, jo deram, ka retais nepaskatoties nba.com var tā uzreiz pateikt ka tāds Cleanthony Early spēlē Knicks sastāvā. Un visiem ir pie vienas vietas ko viņš var vai nevar izdarīt kamēr viņš nav līgas super zvaigzne. Un šī konkursa kritumam manuprāt mēs varam pateikties jaukajam Lebronam, kurš gadu no gada sola, bet nepiedalās. Jo visi leģendas pie pirmās iespējas centās izcīnīt pēc iespējas vairāk trofeju, vienalga tas bija NBA tituls vai uzvara dunk contest. Gan Bird ir uzvarējis 3pt konkursā, MJ ir uzvara dunk konkursā, Wilkins, Kobe, Carter, Alen un tā varētu turpināt un turpināt, izņemot Lebronu. Bet tas jau nav vienīgais ko 80 gadu zvaigznes aizsāka, 90 gadu zvaigznes pacēla un Lebrons nolaida. Tas pats bija ar tituliem, pirms viņš dabūja pirmo, jo viņš radīja ilūziju, ka pasaulē labākais var būt tikai ar 1-2 sezonas MVP. Tāpēc tagad šeit piedalās visādi tumšie zirdziņi kā Plumle, Lavine un tas grieķis un nav vairs to rivary kā Wilkins vs MJ utt. Bet nu kā ir ir...

     [+] [-]

, 2015-01-28 19:28, pirms 10 gadiem
karpins rakstīja: https://www.youtube.com/watch?v=JdJ...
Un ja reiz Īrvings ir tik bēdīgs dankeris kā Tu saki, tad ar ko viņš atšķirās no Plumlee, kurš ir kā koka gabals?
nu saliki tu to viģikus,un? itkā tur būtu kaut kas afigena iespaidīgs
nu nav viņš piemērots danku konkursam..NAV
a Plumlee es piekrītu,viņam tur ar nav ko darīt..tad jau tādu Mcgee varētu vēlreiz ielikt,viņš būtu labāks dankotājs no centra pozīcijas

     [+] [-]

, 2015-01-28 19:32, pirms 10 gadiem
BlackMamba8 rakstīja: nu saliki tu to viģikus,un? itkā tur būtu kaut kas afigena iespaidīgs
nu nav viņš piemērots danku konkursam..NAV
a Plumlee es piekrītu,viņam tur ar nav ko darīt..tad jau tādu Mcgee varētu vēlreiz ielikt,viņš būtu labāks dankotājs no centra pozīcijas
Es nesaku ka Īrvings ir piemērots danku konkursam, es tikai gribu pateikt, ka es tad labāk skatos kā viņš piedalās tajā konkursā nekā Plumlee.

     [+] [-]

, 2015-01-28 19:37, pirms 10 gadiem
BlackMamba8 rakstīja: nu saliki tu to viģikus,un? itkā tur būtu kaut kas afigena iespaidīgs
nu nav viņš piemērots danku konkursam..NAV
a Plumlee es piekrītu,viņam tur ar nav ko darīt..tad jau tādu Mcgee varētu vēlreiz ielikt,viņš būtu labāks dankotājs no centra pozīcijas
Bet ja runājam par iespaidīgumu, tad no šiem 4 iespaidīgāks video par Īrvinga es teiktu, ka ir tikai Oladipo un arī tikai tāpēc, ka visu izvelk tas pēdējais 360...

  +1 [+] [-]

, 2015-01-28 21:40, pirms 10 gadiem
Tik pat labi Dārgo varēja uzaicināt,točno būtu viens no labākajiem.

  -1 [+] [-]

, 2015-01-28 21:57, pirms 10 gadiem
Ej karpin atpūties ar to domu ka Irvings jel kad piedalīsies slam dunk konkursā. Un domāju ka tie kas izvēlas dalībniekus jau arī nav tik stulbi, un ja viņi ielika Plumlee tad gan jau vins var normāli ielikt kādu iespaidīgu danku. Nedomājiet ka SC dārzeņi ir gudrāki par NBA cilvēkiem. Un ja tu nezini kas ir Antetokumpo tad galig sūdīgs NBA fans esi, jo viņš ir diezgan populārs un bieži apspriests spēlētājs.

  +1 [+] [-]

, 2015-01-28 23:26, pirms 10 gadiem
viecha5 rakstīja: Ej karpin atpūties ar to domu ka Irvings jel kad piedalīsies slam dunk konkursā. Un domāju ka tie kas izvēlas dalībniekus jau arī nav tik stulbi, un ja viņi ielika Plumlee tad gan jau vins var normāli ielikt kādu iespaidīgu danku. Nedomājiet ka SC dārzeņi ir gudrāki par NBA cilvēkiem. Un ja tu nezini kas ir Antetokumpo tad galig sūdīgs NBA fans esi, jo viņš ir diezgan populārs un bieži apspriests spēlētājs.
Tu vispār saproti par ko es runāju? Es nesaku ka Īrving obligāti ir jāpiedalās dunk contest un es saprotu, ka viņš tur neko ūber krutu neparādīs, bet es neticu, ka Plumlee parādīs vai tie paši Antetokumpo vai Lavine. Un ja arī parādīs ko tas dos? Uzvarēs dunk contest un tiks aizmirsti? Jēga? Saproti tāpēc tas ir All star dunk contest. Kurš no šitiem 4 ir all star? Kurš? Bļāviens Lavine pat nav starta 5 sastāvā vienā no sūdīgākajām NBA komandām, tad par kādu All star dunk contest te vispār var būt runa? Tas drīzāk varētu būt dunk contest, ne jau all star dunk contest. Un kāpēc visi grib redzēt zvaigznes, tad tas ir tāpēc, ka viņi ir labākie savā jomā un visi grib redzēt labākos, ja tas reiz ir labāko pasākums un no labākajiem var arī prasīt kvalitāti, a ko Tu vari prasīt no Plumlee vai Lavine? Es domāju ka gan Tu gan es varētu nosaukt katrs 10 labākus dunk speciālistus, kas būtu ja ne labāki, tad katrā ziņā ne sūdīgāki par Plumlee. Un kuriem no šīs četrotnes ir reālas iespējas kļūt par All star kalibra spēlētāju? Reāli man personīgi liekās, ka tikai Oladipo, pārējie domājams, ka augstāk par NBA viduvējībām netiks, bet nu novēlu, protams, viņiem visu to labāko, bet šobrīd šis sastāvs manā skatījumā ir pilnīga miskaste. Vismaz 3 no 4 noteikti. Pie tam tu saki, ka NBA ir daudz ekspertu, kas ievēl tos spēlētājus tur. Es Tev varu pateikt, ka kopš Lebrona jokiem ar piedalīšanos un nepiedalīšanos, NBA zvaigznes kaut kā neraujās vairs uz šo pasākumu, un arī kurš gribēs sacensties ar Plumlee, Lavine, Antetokumpo? Nopietni?

  +1 [+] [-]

, 2015-01-28 23:31, pirms 10 gadiem
viecha5 rakstīja: Ej karpin atpūties ar to domu ka Irvings jel kad piedalīsies slam dunk konkursā. Un domāju ka tie kas izvēlas dalībniekus jau arī nav tik stulbi, un ja viņi ielika Plumlee tad gan jau vins var normāli ielikt kādu iespaidīgu danku. Nedomājiet ka SC dārzeņi ir gudrāki par NBA cilvēkiem. Un ja tu nezini kas ir Antetokumpo tad galig sūdīgs NBA fans esi, jo viņš ir diezgan populārs un bieži apspriests spēlētājs.
Un gribi man tagad iestāstīt, ka Tu visu gadu gaidi NBA All star weekend, lai redzētu kā savā starpā dunk contest sacenšās Plumlee, Lavine, Antetokumpo? Vai labāk gribētu redzēt tādus līgas zvaigznes kā RW, LBJ un DH sitamies savā starpā? Nopietni? Es varu derēt, ka Tev pat līdz sastāva paziņošanai nebija pat nojauta, ka šitie kadri tiks.

  +1 [+] [-]

, 2015-01-29 00:33, pirms 10 gadiem
karpins rakstīja: Un gribi man tagad iestāstīt, ka Tu visu gadu gaidi NBA All star weekend, lai redzētu kā savā starpā dunk contest sacenšās Plumlee, Lavine, Antetokumpo? Vai labāk gribētu redzēt tādus līgas zvaigznes kā RW, LBJ un DH sitamies savā starpā? Nopietni? Es varu derēt, ka Tev pat līdz sastāva paziņošanai nebija pat nojauta, ka šitie kadri tiks.
jāāā,lebrons savos 30 ša tev liks tādus dankus
un howards arī,tas nekas ka notraumējies..nav daudz superzvaigžņu kas mācētu kaut ko kreatīvu izdomāt tajā danku konkursā,es labāk redzu kaut kādus beņķu sildītājus kas var afigena iedankot nekā tevis pieminēto allstaru irvingu kurš tur pusstundu mocīsies lai tikai vienu danku pabeigtu
Lavine nav sūdīgs dankotājs tas ta točna un tas pats Antetokumpo,šitais garais frīks varētu kaut ko normālu parādīt

  -1 [+] [-]

, 2015-01-29 12:41, pirms 10 gadiem
BlackMamba8 rakstīja: jāāā,lebrons savos 30 ša tev liks tādus dankus
un howards arī,tas nekas ka notraumējies..nav daudz superzvaigžņu kas mācētu kaut ko kreatīvu izdomāt tajā danku konkursā,es labāk redzu kaut kādus beņķu sildītājus kas var afigena iedankot nekā tevis pieminēto allstaru irvingu kurš tur pusstundu mocīsies lai tikai vienu danku pabeigtu
Lavine nav sūdīgs dankotājs tas ta točna un tas pats Antetokumpo,šitais garais frīks varētu kaut ko normālu parādīt
Ja Tu gribi redzēt riktīg kreatīvos dankus skaties dankeru šovus kur šie uzstājās, gribi redzēt augstus lēcienus, skaties augstlēkšanu, bet tas ir All star dunk contest un es personīgi gribu redzēt danku konkursu nba zvaigžņu izpildijumā, jo tāds ir nosaukums. Bet šitie 3 nav zvaigznes. Es nesaku ka viņi nevar ielikt labus dankus, bet kuram tas interesēs nākošgad? Kuram reāli interesēs kurš uzvar šajā danku konkursā? Salīdzini kaut vai ar 3pts contest, kur piedalās Korver, Curry un Thompson. Tur ir jūtama spriedze uzreiz un ir interesanti pavērot kurš no šiem būs labākais, bet dunk contest būs tāds nu ielika ielika, uzvarēja uzvarēja un viss. Jo kurš vēl atcerās tādu Gerald Green, ka viņš uzvarēja 2007. gada dunk contest? Bet daudzi atcerās, ka to izdarīja Kobe, daudzi atcerās kā tas nāca MJ, daudzi atcerās tāpēc VC. Tas jau ir tas bēdīgākais

  +1 [+] [-]

, 2015-01-29 13:41, pirms 10 gadiem
Es salsītu labāku blici pat no tiem pašiem ne-allstāriem

James Ennis
https://www.youtube.com/watch?v=2dD...

K.J. Mcdaniels
https://www.youtube.com/watch?v=44g...

Gerald Green (laikam gan jau reiz ir piedalījies)
https://www.youtube.com/watch?v=hz2...

James Johnson
https://www.youtube.com/watch?v=-ft...

Terrence Ross (arī jau piedalījies)
https://www.youtube.com/watch?v=NzJ...

Gary Harris
https://www.youtube.com/watch?v=ZBs...

Nu tas pats Zach Lavine arī zvērs, žēl, ka Āaron Gordon traumēts, protams Westbrook, Griifin, Deandre, James, Durant arī būtu labi un cits zvaigžņu kalums, bet šie džeki arī būs skatāmi. Oladipo jau pat spēlēs šovu taisa, GreekFreak jau minēja rokas kā pērtiķim un potenciāls dankot milzīgs un Plumplee arī domāju, ka nav pieteicies lai tikai postā two-handed dunkus no vietas liktu, tā kā domāju būs ko redzēt un intriga būs. Ja nepatīk NBA var jau skatīties speciālos dunk contestus kur tādi kā Dārgais laiž, kas reāli citu basī pa lielam neko nejēdz.

  -1 [+] [-]

, 2015-01-29 13:45, pirms 10 gadiem
Es salsītu labāku blici pat no tiem pašiem ne-allstāriem

James Ennis
https://www.youtube.com/watch?v=2dD...

K.J. Mcdaniels
https://www.youtube.com/watch?v=44g...

Gerald Green (laikam gan jau reiz ir piedalījies)
https://www.youtube.com/watch?v=hz2...

James Johnson
https://www.youtube.com/watch?v=-ft...

Terrence Ross (arī jau piedalījies)
https://www.youtube.com/watch?v=NzJ...

Gary Harris
https://www.youtube.com/watch?v=ZBs...

Nu tas pats Zach Lavine arī zvērs, žēl, ka Āaron Gordon traumēts, protams Westbrook, Griifin, Deandre, James, Durant arī būtu labi un cits zvaigžņu kalums, bet šie džeki arī būs skatāmi. Oladipo jau pat spēlēs šovu taisa, GreekFreak jau minēja rokas kā pērtiķim un potenciāls dankot milzīgs un Plumplee arī domāju, ka nav pieteicies lai tikai postā two-handed dunkus no vietas liktu, tā kā domāju būs ko redzēt un intriga būs. Ja nepatīk NBA var jau skatīties speciālos dunk contestus kur tādi kā Dārgais laiž, kas reāli citu basī pa lielam neko nejēdz. NBA jau pavisam citi meistari, ne dēļ dankiem ņemti un nav sevi visu karjeru dankošanai gatavojuši, ja jau šovam pieteikušies un apstiprināti, tad jau tagad patrenēsies un sagatavosies, jo stīpu aizniegt jau viņi var.
1 2 36 komentāri