Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Cavaliers" un "Warriors" galotnē tiesneši divreiz kļūdījās par labu Klīvlendai

Agris Suveizda

"Cavaliers" un "Warriors" galotnē tiesneši divreiz kļūdījās par labu Klīvlendai
Lebrons Džeimss
Foto: AFP/Scanpix

Nacionālā basketbola asociācija, izvērtējot tiesnešu pieņemtos lēmumus pēdējās divās minūtēs, atzina, ka Klīvlendas "Cavaliers" un Goldensteitas "Warriors" (109:108) galotnē tika pieļautas vairākas kļūdas, kas būtiski ietekmēja spēles gaitu vai tās iznākumu.

Kopumā tika izvērtētas 12 epizodes, no kurām kļūdainas izrādījās divas. Turklāt abas kļūdas tika pieļautas par labu Klīvlendas "Cavaliers". Pirmā kļūda bija 103 sekundes līdz pamatlaika beigām, kad Lebrons Džeimss par spīti pārkāpumam trieca bumbu grozā no augšas, panākdams 105:103 un tikai otro reizi spēlē vadībā izvirzot Klīvlendu, un pārāk ilgi karājās stīpā.

Kamēr "Cavaliers" veterāns Ričards Džefersons pēc cita slam dunk ceturtajā ceturtdaļā saņēma tehnisko piezīmi, jo uzreiz pēc bumbas trieciena grozā izteiksmīgi nolūkojās sevis pieveiktā Kevina Durenta virzienā (ko NBA noteikumi aizliedz, cenšoties izvairīties no provokācijām), Džeimss tika pažēlots. Mājinieku līderis pēcāk gan netrāpīja soda metienu un Goldensteita guva piecus punktus pēc kārtas, atgūstot vadības grožus (108:105).

Toties daudz nozīmīgāka izrādījās otra kļūda, ko tiesneši pieļāva pēdējo sekunžu uzbrukumā – izšķirošais metiens pie rezultāta 108:109 tika uzticēts Durentam, taču tiesnešu brigāde nepamanīja, ka Džefersons viņam uzkāpa uz kājas. Durents pēc saskares krita, un viņa tālmetiens līdz ar to iznāca samocīts un ļoti neprecīzs. Atgādinām, ka 3,4 sekundes līdz spēles beigām ar metienu pāri Kleja Tompsona rokai uzvaru izrāva Kairijs Ērvings.

"Spēles laikā ir daudz pārkāpumu, kas netiek pamanīti," pēc mača sacīja Klīvlendas "Cavaliers" galvenais treneris Tairons Lū. "Šādas spēles ir ļoti grūti tiesāt. Beigās bija nejaušs pārkāpums [pret Durentu, kas netika nosvilpts], un, manuprāt, saskare nebija pārāk liela. Nebūtu labi, ja šādas spēles pēdējā sekundē izšķirtu soda metieni."

Džeimsam neiedotā tehniskā piezīme

Nenosvilptais Džefersona pārkāpums pret Durentu

Izmantotie resursi:
NBA: Two calls missed in final moments of...
official.nba.com

  +1 [+] [-]

, 2016-12-27 14:50, pirms 8 gadiem
The Latvian Locomotive rakstīja: Ja Entonijs Pārkers ir divkārtējs Eirolīgas MVP, Scalabrine guvis vidēji 12 punktus metot 60% trīņus, nav ne šaubu, ka LeBrons, Karijs, Durants un jebkurš viduvējs NBA spēlētājs varētu gūt cik vien punktus, rībaundus, piespēles gribētu.
Pilnīgas muļķības - varētu gūt punktus cik gribētu!
Jā, varētu, tikai cik metienus tas prasītu un komanda zaudētu, neko neuzvarētu

  -1 [+] [-]

, 2016-12-27 14:56, pirms 8 gadiem
backetboy rakstīja: Pilnīgas muļķības - varētu gūt punktus cik gribētu!
Jā, varētu, tikai cik metienus tas prasītu un komanda zaudētu, neko neuzvarētu
Tu runā par NBA spēlētājiem, mazais. Dominētu un ar augstiem metienu procentiem.

  +1 [+] [-]

, 2016-12-27 15:01, pirms 8 gadiem
Kas jūs debili esat? Kāda Eirolīga!??
Eirolīgas līmenis ir 30 līmeņus zemāks un galīgi pie kājas, kādas viņi tur aizsardzības vai uzbrukuma shēmas taisa, ja izpildītāji ir nesalīdzināmi zemāka līmeņa.

  +2 [+] [-]

, 2016-12-27 15:09, pirms 8 gadiem
Godīgi...man abas šīs komandas ir vienas no pretīgākajām visā līgā;

Cavaliers dēļ Džeimsa, kas vienmēr raud un simulē pie tiesnešiem ( atzīstu, viņš ir labākais spēlētājs, bet tā čīkstēšana vnm tracina)

un Warriors dēļ Karija un Grīna.. arī ir nesimpatizē...

Ceru, ka neviena no viņām neuzvarēs šogad un aprausies.

     [+] [-]

, 2016-12-27 15:21, pirms 8 gadiem
Lebrons kur ielika tur neredzeju parkāpumu .Bet pret Durantu gan bija sods

  +1 [+] [-]

, 2016-12-27 15:22, pirms 8 gadiem
Vajadzētu Eiropas labākos tiesnešus (soģus) aizsūtīt uz NBA. Dažš labs vairs nemācētu spēlēt basketbolu ...

  +3 [+] [-]

, 2016-12-27 15:30, pirms 8 gadiem
Daniel rakstīja: kļūdas bija acīmredzamas. labi, ka uz abām pusēm.

tikpat labi slimo D.Green jau sen varēja izdzīt no laukuma.
Viņus abus ar Kazinsu padzīt uz D-līgu, Kazins vispār kretinē kur var būt tāds atsaldenis vislaik, viņa uzvedībā mānā skatījumā iespaido pārējos komandas biedrus ne uz to labāko pusi. Saproti esi neapmierināts, ka citi nav līmeni paturi pie sevis un padari pārējos labākus. Tādu mērkaķi allstāros nevajadzētu laist!

  -1 [+] [-]

, 2016-12-27 15:32, pirms 8 gadiem
backetboy rakstīja: KO tu sapņo ? Vai ko pīpē ?
Skaidrs, ka Lebrons labi spēlētu Eirolīgā, jo fiziki ir ļoti jaudīgs!
Durents protams arī, jo ir arī ļoti labs metējs, tas pats ar Tomsonu!
Bet tam pašam Curry, būtu grūti, jo nav liels, un tik viegli pie metieniem netiku, iziet ar viņa augumu cauri tur ir ļoti grūti, iespēju nebūtu viņam daudz, protams spēlēt varetu, bet nekādi 30 + pat nevarētu būt runa - regulāri!
Haha! Pret Kariju zonu nevarētu likt neviena Eiropas komanda, viņš NBA met jau 2m aiz 3pt līnijas, Eiropā vispār viņam būtu haļava! Lebronam būtu grūtāk pret zonu, bet Eiropā viņš varētu spēlēt pa 4.nr, tur viņu neviens apturēt nevarētu. KD jau redzam OS, kad Eiropas aizsargi ir pārāk īsu un KD met praktiski jeb kuru metienu brīvu. Tomsons vispār eiropas basi būtu kā zivs ūdenī.

  -3 [+] [-]

, 2016-12-27 15:42, pirms 8 gadiem
Tiesneši nolēja ūdeni, Grīnam tās piezīmes sadeva, bet par to stīpās karāšanos gan nevajag dot, tādās spēlēs vajag emocijas.
Šīs spēles paliek arvien mazāk, kad spēles ir ļoti asas. Pēdējās bija Kobe pret Batje un Artrestu, vēl D.Stīvensons pret Lebi.
Šo spēli jau izslēdzu ārā pēc pirmā puslaika, pēc tam ieslēdzu, 4/4 beigu daļā pie +14. GSW paši pazaudēja uzvaru ar KD paralīzi pēdējās minūtēs. Nekas, domāju, ka GSW pieņems pareizos lēmumus un mājās jau būs likumsakarīga 18+ uzvara!
Un Lebim to iesauku karalis vajag atņemt, pēdējo uzbrukumu gan heat, gan cavs sastāvā uzņemas nevis karalis, bet irvings, Veids, Alens, kas tas par karali, kas neuzņemas atbildību.

     [+] [-]

, 2016-12-27 16:02, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Haha! Pret Kariju zonu nevarētu likt neviena Eiropas komanda, viņš NBA met jau 2m aiz 3pt līnijas, Eiropā vispār viņam būtu haļava! Lebronam būtu grūtāk pret zonu, bet Eiropā viņš varētu spēlēt pa 4.nr, tur viņu neviens apturēt nevarētu. KD jau redzam OS, kad Eiropas aizsargi ir pārāk īsu un KD met praktiski jeb kuru metienu brīvu. Tomsons vispār eiropas basi būtu kā zivs ūdenī.
Par Leboronu un pārējiem piekrītu!
Par Curry nē, Olimpiāde, neko dižu viņsš neparādīja ieej un paskaties, statistiku!
Un es neteicu, ka Zonu, cilvēks cilvēku, tie daudzi 3 p ko viņš trāpa ir brīvi NBA, ja visu laiku kāds būs pretī precizitāte viņam strauji kritīs, jo sedzēji pat eiropā bieži būs lielāki par viņu!
Paskaties, cik slikti viņš spēlēja aizvakar pret Clevland, ka tika uzmanīts!

  +1 [+] [-]

, 2016-12-27 16:11, pirms 8 gadiem
The Latvian Locomotive rakstīja: Ja Entonijs Pārkers ir divkārtējs Eirolīgas MVP, Scalabrine guvis vidēji 12 punktus metot 60% trīņus, nav ne šaubu, ka LeBrons, Karijs, Durants un jebkurš viduvējs NBA spēlētājs varētu gūt cik vien punktus, rībaundus, piespēles gribētu.
bet ir arī bariem nabagi, kas atbrauc uz Eiropu un nespēj sasniegt savus NBA ciparus..
. tie tad vienīgi Ķīnā spèj dominēt..

tepat VEFā arī tādi nabagi ir mēģinājuši aizķerties un tālāk tad jau libānām rumānijām..

     [+] [-]

, 2016-12-27 16:30, pirms 8 gadiem
nu bija LBJ karāšanās pa ilgu, bija arī zināma klupināšana no Džefersona puses (kaut gan nedomāju, ka apzināti), bet šī diskusija ir principā lieka. Nu nešvilps pret superzvaigznēm tādus tehniskos, kā karāšanos grozā pēdējās divās minūtēs, tāpat arī, ja nebūs ļoti izteikts sods, tad pēdējās sekundēs nešvilps mazos sodus. Deal with it! Tāds ir NBA!
Tas kas notika pēdējās sekundēs ir likumsakarīgi, worriors paši vainīgi, ka izsēja +14 punktu pārsvaru!

     [+] [-]

, 2016-12-27 16:37, pirms 8 gadiem
backetboy rakstīja: Par Leboronu un pārējiem piekrītu!
Par Curry nē, Olimpiāde, neko dižu viņsš neparādīja ieej un paskaties, statistiku!
Un es neteicu, ka Zonu, cilvēks cilvēku, tie daudzi 3 p ko viņš trāpa ir brīvi NBA, ja visu laiku kāds būs pretī precizitāte viņam strauji kritīs, jo sedzēji pat eiropā bieži būs lielāki par viņu!
Paskaties, cik slikti viņš spēlēja aizvakar pret Clevland, ka tika uzmanīts!
Pagājušo sezonas sākumu apskaties, kad viņš meta no 9m ar 60% precizitāti.

     [+] [-]

, 2016-12-27 16:40, pirms 8 gadiem
Daniel rakstīja: bet ir arī bariem nabagi, kas atbrauc uz Eiropu un nespēj sasniegt savus NBA ciparus..
. tie tad vienīgi Ķīnā spèj dominēt..

tepat VEFā arī tādi nabagi ir mēģinājuši aizķerties un tālāk tad jau libānām rumānijām..
wut? VEFā pa taisno no NBA kāds ir bijis? Varētu konkrētāk?
Un ja NBA ir ūber cipari, tad kāpēc braukt prom? Varbūt brauc prom tie, kas vairs neder NBA līmenim un nekādus ciparus NBA vairs nevar sasniegt? Tas tev nebija ienācis prātā? Tu tak i viens zābaks

  -1 [+] [-]

, 2016-12-27 16:48, pirms 8 gadiem
Cavi bez lebrona ir pilniiga misene, nevajag drst ka kaads ir cavu fans, tikai lebrona.

  -1 [+] [-]

, 2016-12-27 16:49, pirms 8 gadiem
The Latvian Locomotive rakstīja: Ne jau tiesneši vainīgi, ka Warriors izlaida 14 punktu pārsvaru.
Bļāā, nu kāds tam vispār sakars ar konkrētajām piezīmēm??

Tas jau ir reāli smieklīgi, ka pie katra raksta par tiesnešu kļūdām vienmēr atradīsies kāds gudrinieks, kas pavēstīs, ka paši vainīgi, jo nav vēl tur ko iemetuši. Kur vispār sakars..

  +1 [+] [-]

, 2016-12-27 17:12, pirms 8 gadiem
Daniel rakstīja: bet ir arī bariem nabagi, kas atbrauc uz Eiropu un nespēj sasniegt savus NBA ciparus..
. tie tad vienīgi Ķīnā spèj dominēt..

tepat VEFā arī tādi nabagi ir mēģinājuši aizķerties un tālāk tad jau libānām rumānijām..
Atvieglošu tev uzdevumu - nesauc man barus ar "nabagiem" - nosauc kaut vai 3-5 augsta līmeņa NBA spēlētājus, kuri ir aizbraukuši uz Eiropu un "pazuduši". Un es šeit nerunāju par tiem spēlētājiem, kuri jau sākotnēji NBA līmeni nav spējuši pavilkt. Es teiktu, ka ir vērojama savādāka tendence - NBA "nabagi" atbrauc uz Eiropu un tur sāk spīdēt.

Kas attiecas uz NBA statistikas transformēšanu uz Eiropu, tad tas ir absolūti neobjektīvi, jo 1. Eiropā spēles ilgums ir 40minūtes un neviens spēlētājs ilgāk par 30min parasti nespēlē. 2. Eiropā uzbrukums balstās uz citiem principiem - ne kā NBA - 1:1 - pikenrols vai pikenpaps, piespēle un tad vai nu danks, vai metiens. Eiropā tomēr izspēles ir vairāk vērstas uz visas komandas iesaisti. Secinājums - 1. ja NBA nav daudz tādu spēlētāju, kuri 30min regulāri mestu 20+ punktus, tad Eiropā tādu nav ne tik. 2. ja arī NBA spēlētāju augstais meistarības un fiziskā sagatavotība ļautu mest tos 40 punktus, tad to šis spēlētājs tāpat nedarītu, jo vienkārši viņam to neļautu darīt - tā Eiropā nespēlē. Un arī piezīmes zvaigznēm tik ļoti par labu nesvilpj.

p.s. es gan nespēju iedomāties kā tādu Vestbruku, Hārdenu, Deivisu, Kazinsu, Lebronu vai Durentu kāda Eiropas komanda spētu ierobežot. Tāpat arī to, ka kāds Eiropas treneris viņam neļautu spēlēt dominējoši un mākslīgi ierobežotu viņa metienu skaitu un 1:1 spēli, ja tāds RW vai KD gūtu puntus 4 no 5 uzbrukumiem...

  -1 [+] [-]

, 2016-12-27 17:36, pirms 8 gadiem
GrantsHills rakstīja: Valerjo un Chubaki jau vairākas dienas izklīduši pa krūmiem. Cik patīkami.
Neesmu nekur izklīdis Atšķirībā no tevis atpūtos un svinēju Xmas, nevis 24/7 netā sēdēju!
NBA vajag stāstu, itsevišķi Xmas, tāpēc pavilka Cavs, lai aiziet intriga.
GSW bija slikta spēle un pat tad Cavs spēja tik ar 1 punktu paņemt
Cavs atpūtina vienu no līdriem, tā uzreiz zāģis pelavniekiem
GSW kruīzā paņems 60+ un īsto spēku rādīs PO
Go GSW!

     [+] [-]

, 2016-12-27 17:37, pirms 8 gadiem
ķēmu ķērājs rakstīja: Bļāā, nu kāds tam vispār sakars ar konkrētajām piezīmēm??

Tas jau ir reāli smieklīgi, ka pie katra raksta par tiesnešu kļūdām vienmēr atradīsies kāds gudrinieks, kas pavēstīs, ka paši vainīgi, jo nav vēl tur ko iemetuši. Kur vispār sakars..
Tāds, ka spēles uzvarētāju nenoteica nenosvilptas piezīmes, bet gan pati GSW ablomījās izlaižot tik lielu pārsvaru. Ja nespēj izsekot līdzi elementāram domu gājienam, tev te nav ko darīt.

  -1 [+] [-]

, 2016-12-27 17:53, pirms 8 gadiem
Interesanti, vai Kavalieru treneris teiktu tos pašus vārdus, ja situācija būtu spoguļattēlā, proti, -1 Cavaliers un pēdējā uzbrukumā būtu līdzīgs pārkāpums pret Lebronu?! Kurkulis!
Bet Džeimsam pārāk daudz tiek piedots, tas nu fakts. Un tas kaitē viņam pašam neitrālo līdzjutēju acīs.

     [+] [-]

, 2016-12-27 18:19, pirms 8 gadiem
denebs rakstīja: 😭😭😭😭😭
^ Viss ko redzu tavā komentārā.

  -1 [+] [-]

, 2016-12-27 20:46, pirms 8 gadiem
Ja jau pati līga atzīst kļūdas tad tādas arī bija! tur vnk vajadzēja nosvilpt abos gadījumos, jo tikai tā var izmācīt līgas zvaigznes!!!

Džefersona klupinājums it īpaši ,viņš pilnīg labi zināja ko dara!!!
Žēl ka uzvaras tiek izcinītas šādi!!!

     [+] [-]

, 2016-12-27 20:57, pirms 8 gadiem
ķēmu ķērājs rakstīja: wut? VEFā pa taisno no NBA kāds ir bijis? Varētu konkrētāk?
Un ja NBA ir ūber cipari, tad kāpēc braukt prom? Varbūt brauc prom tie, kas vairs neder NBA līmenim un nekādus ciparus NBA vairs nevar sasniegt? Tas tev nebija ienācis prātā? Tu tak i viens zābaks
Džastins Hamiltons - https://en.wikipedia.org/wiki/Justin_Hamilton_(basketball,_born_1990)

     [+] [-]

, 2016-12-28 01:21, pirms 8 gadiem
The Latvian Locomotive rakstīja: Tāds, ka spēles uzvarētāju nenoteica nenosvilptas piezīmes, bet gan pati GSW ablomījās izlaižot tik lielu pārsvaru. Ja nespēj izsekot līdzi elementāram domu gājienam, tev te nav ko darīt.
Sorry, bet tev pašam ar loģiku ir lielas problēmas. Kāda nahren starpība, ko gsw izlaida vai neizlaida, runa ir par divām konkrētajām neiedotajām piezīmēm! Un problēmas ar matemātiku arī tev palielas, ja pie +1 tu uzskati, ka nenosvilptie sodi nemainīja uzvarētāju.

Tad jau pēc tavas loģikas pie +14 basītī vai 2:0 futbolā var sākt pietiesāt un ja kas, tad "paši vainīgi". Tu pat nesaproti, cik tavs komentārs ir neloģisks un tizls