Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Atlanta un Toronto gūst trešās uzvaras, "Clippers" paliek arī bez Grifina

Rolands Eliņš

Atlanta un Toronto gūst trešās uzvaras, "Clippers" paliek arī bez Grifina
Demārs Derouzans
Foto: AP/Scanpix

Rezultātu 3-2 NBA izslēgšanas spēļu pirmajā kārtā panāca Atlantas „Hawks”, sagraujot „Celtics” ar 110:83, un Toronto „Raptors”, ar 102:99 sīvā cīņā pieveicot ”Pacers”.

Pateicoties Pola Džordža augstajai rezultativitātei, Indianas „Pacers” vēl ceturtajā ceturtdaļā bija vadībā ar 13 punktu pārsvaru un soļoja pretim iniciatīvai sērijā. Taču tad sekoja desmit bezspēcības pilnas minūtes, kurās „Pacers” guva tikai divus punktus un visu vadību izsēja vējā.

„Raptors” pēc Demāra Derouzana un Korija Džozefa tālmetieniem tika sešu punktu vadībā un, lai arī „Pacers” pašās beigās vēl pievilka līdz minimālam deficītam, Derouzana precīzie soda metieni visu nokārtoja. „Pacers” gan vēl palika pēdējais uzbrukums, kurā tika izspēlēts līdz brīvam un precīzam neizšķirtu nesošam tālmetienam, taču Solomona Hila tālmetiens netika ieskaitīts, jo izdarīts nieka tiesu par vēlu,

Toronto uzvarā ar 102:99 Derouzans guva 34 punktus, aizvadot pārliecinoši rezultatīvāko spēli šajā sērijā, turklāt beidzot arī trāpot tālmetienu. Iepriekšējās četrās spēlēs viņš izmeta garām visus astoņus tālmetienus. Ar 16 atlēkušajām bumbām un desmit punktiem izcēlās Toronto rezerves centrs Bismaks Bijombo, kamēr lietuvietim Jonam Valančūnam 11 punkti. Indianas sastāvā Džordžam 39 punkti, kā arī astoņas rezultatīvas piespēles.

Daudz nelīdzsvarotāka spēle bija Atlantā, kur vietējā „Hawks” ar 110:83 sakāva Bostonu. „Hawks” maču sāka pieticīgi un pirmajā ceturtdaļā guva tikai 15 punktus, taču pēc tam sāka trāpīt arī vairākus sarežģītus metienus un 27 punktu pārsvaru sasniedza jau trešajā ceturtdaļā. Jāpiezīmē, ka šajā sērijā joprojām uzvaras izcīnījušas tikai mājās spēlējošās komandas.

Iepriekšējā mačā 45 punktus sadragājušais Pols Milseps šodienas graujošajā uzvarā bija daudz pieticīgāks un guva desmit punktus, kamēr pa 16 sameta Kents Beizmors un Džefs Tīgs. Bostonai savukārt raizes darīja saspēles vadītāja Aizejas Tomasa potītes trauma, kas lika maču pabeigt priekšlaicīgi, taču pats basketbolists pēc spēles norādīja, ka nekas nopietns nav noticis un viņš būs gatavs sērijas sestajai spēlei.

Pavisam kas cits sakāms par „Clippers” līderiem. Jau vakar tika ziņots par Krisa Pola gūto plaukstas kaula lūzumu, kas neļāva pabeigt spēli pret Portlendas „Trail Blazers”. Polam būs nepieciešama operācija, kas liegs spēlēt vismaz mēnesi, taču „Clippers” izvairījusies nosaukt konkrētu termiņu, paziņojot, ka Pols izsists no ierindas uz nenoteiktu laiku.

Losandželosai neveiksmīgajā vakardienā kājas muskuļa traumu atsvaidzināja Bleiks Grifins, un „Clippers” viņa sakarā paziņoja vēl nepatīkamākas ziņas, proti, Grifina sezona beigusies jau šobrīd. Sērijā pret „Trail Blazers” rezultāts šobrīd neizšķirts 2-2, un nākamajā spēlē Grifinu un Polu sākumsastāvā aizvietos Džefs Grīns un Ostins Riverss.

Austrumu konference

Duelis1. spēle2. spēle3. spēle4. spēle5. spēle6. spēle7. spēleSērijā
Cavaliers(1)-Pistons(8)106:101107:90101:91100:984:0
Raptors(2)-Pacers(7)90:10098:87101:8583:100102:993:2
Heat(3)-Hornets(6)123:91115:10380:9685:892:2
Hawks(4)-Celtics(5)102:10189:72103:11195:104110:833:2

Rietumu konference

Duelis1. spēle2. spēle3. spēle4. spēle5. spēle6. spēle7. spēleSērijā
Warriors(1)-Rockets(8)104:78115:10696:97121:943:1
Spurs(2)-Grizzlies(7)106:7494:6896:87116:954:0
Thunder(3)-Mavericks(6)108:7084:85131:102119:108118:1044:1
Clippers(4)-Trail Blazers(5)115:95102:8188:9684:982:2

Izmantotie resursi:
NBA.com

1 2 39 komentāri

  -1 [+] [-]

, 2016-04-27 07:58, pirms 9 gadiem
un nākamajā spēlē Grifinu un Polu sākumsastāvā aizvietos Džefs Grīns un Ostons Riverss.

Ostons

Njā.... LAC gan ieberzušies līdz galam

Nezinu gan kādi paši liek cerības uz CP3 atgriešanos, ja jau vakar izoperēja roku, bet it kā neskaitās traumēts līdz nākošai sezonai kā Grifins.

  +2 [+] [-]

, 2016-04-27 08:08, pirms 9 gadiem
Huļi tas pēdejais 3pt bija jāsagatavo tik ilgi,kad no auta ir nedaudz virs 2 sekundem...Pārvaru ar kļūdam ar normāli noraka

     [+] [-]

, 2016-04-27 08:12, pirms 9 gadiem
Atlanta - Bostona - 7 spēles

  -2 [+] [-]

, 2016-04-27 08:21, pirms 9 gadiem
Nu tad ar to arī cliperiem pleyofss noslēgsies.. Un visticamāk 1 kārtā... Abi tomērt ir atslēgas spēlētāji... Žēl.. Biju par cliperiem

  +1 [+] [-]

, 2016-04-27 08:25, pirms 9 gadiem
Iepriekšējā mačā 45 punktus sadragājušais Pols Milseps šodienas graujošajā uzvarā apmierinājās ar 10 punktiem

Kā tad viņš ar tiem 10 punktiem apmierinājās?

LAC ir viena liela bēdu ieleja, jau kuru sezonu pēc kārtas...

  +3 [+] [-]

, 2016-04-27 08:29, pirms 9 gadiem
Clippers lāsts turpinās.. Ja vēl gandrīz visu sezonu bez Grifina iztika, tad bez Pola neticu, ka šī komanda tiks tālāk.
Lilards un Makkolums nokārtos to sēriju, iespējams, jau nākamajās divās spēlēs.

  +3 [+] [-]

, 2016-04-27 08:30, pirms 9 gadiem
"Ar 16 atlēkušajām bumbām un 12 bumbām izcēlās Toronto rezerves centrs Bismaks Bijombo."

sejaspalma

  +3 [+] [-]

, 2016-04-27 08:31, pirms 9 gadiem
Ostons...

  +2 [+] [-]

, 2016-04-27 08:59, pirms 9 gadiem
Ostons Vai tieshaam autors ir tik neizgliitots, ka elementaarus amiishu vaardus nevar iztulkot?

  +3 [+] [-]

, 2016-04-27 09:01, pirms 9 gadiem
Milsaps apmierinaajaas ar 10 punktiem

Ar 16 atlēkušajām bumbām un 12 bumbām

Par sho rakstu ne centa! Pilniigs neandertaalietis rakstiijis

  +4 [+] [-]

, 2016-04-27 09:04, pirms 9 gadiem
Nelīdzsvarotā spēlē sadragāja un apmierinājās...
Tehniski jau visam var piekrist, kapēc nelietot, lai paspilgtinātu tekstu, bet laikam jau pārāk noslogotus vārdus (īpaši ar tādām nozīmēm) rakstot var arī nelietot, lai neradītu lieku smīnu citos

     [+] [-]

, 2016-04-27 09:06, pirms 9 gadiem
A.Iverson 3# rakstīja: Atlanta - Bostona - 7 spēles
Maz ticams... Bez Bredlija, Olinika un 100% vesela Kraudera Celtics vnk nav pietiekami daudz pulvera uzbrukumā. 2 labākie komandas shooteri ir ārā. Labi, Oliniks it kā var spēlēt, bet tas plecs tā pat nav ne tuvu 100% un viņš ir nekam nederīgs tur ārā. Cik saprotu, tad vajadzēs operāciju. Pie tam tas ir plecs rokai ar ko viņš met... Līdz ar to Hawks ir tik viegli spēlēt aizsardzību pret Ķeltiem. Šajā spēlē viņi gandrīz konstanti pa diviem Tomasu presēja. Hawks pilnībā ignorē Celtics spēlētājus uz perimetra, jo tur tiešām vairs nav gandrīz neviena, kas varētu stabili iemest. Jerebko ir vienīgais kaut cik labais 3p metējs, kas ir palicis... Tik līdz kāds no Celtics spēlētājiem mēģina agresīvi iet uz grozu, tur jau ir palīgi. Hawks vnk fokusējas uz groza apakšu un ļauj Celtics brīvi mest no distances, kas arī atmaksājas. Viņiem tomēr arī ir ļoti gudrs treneris un saprot kas ir kas.

  +1 [+] [-]

, 2016-04-27 09:11, pirms 9 gadiem
Par spēlēm, viss kā pienākās starp komandām, kas finišē ar vienādu statistiku, mājās ir jāņem, tas arī viss.
Ar cerību, ka Heat paņems šonakt.

  +1 [+] [-]

, 2016-04-27 09:18, pirms 9 gadiem
Raitcha rakstīja: Par spēlēm, viss kā pienākās starp komandām, kas finišē ar vienādu statistiku, mājās ir jāņem, tas arī viss.
Ar cerību, ka Heat paņems šonakt.
Es atkal ceru, ka tieši pretēji - Hornets paņems spēli viesos. Un nevis tāpēc, ka man vieni baigi patiktu vai nepatiktu, bet gan tīri intrigas pēc. Pagaidām tiešām nav nekādu pārsteigumu, ja neskaita LAC-POR ničaku sērijā, kas tomēr nebija gluži plānots un šī brīža favorīta maiņu ko ieviesušas Clipps traumas.
P.S un man patīk smaidošs MJ uz soliņa, nevis, kā pēdējās sezonās ierasts - ar drūmu seju.

  +1 [+] [-]

, 2016-04-27 09:32, pirms 9 gadiem
chr1sT_v2 rakstīja: Milsaps apmierinaajaas ar 10 punktiem

Ar 16 atlēkušajām bumbām un 12 bumbām

Par sho rakstu ne centa! Pilniigs neandertaalietis rakstiijis
Pie reizes jautājums par komatu lietošanu šajā teikumā: "Rezultātu 3-2 NBA izslēgšanas spēļu pirmajā kārtā panāca Atlantas „Hawks”, sagraujot „Celtics” ar 110:83, un Toronto „Raptors”, ar 102:99 sīvā cīņā pieveicot ”Pacers”."? Kāpēc pirms "Toronto" un pirms "ar" ir komati, kāds nevar man latvietim pateikt? :-)
Par spēlēm: ceru, ka Pacers saņemsies un uzvilks Toronto, kuri tiešām retu brīdi demonstrē komandas spēli, katrs to "deķi" velk uz savu pusi.

  -2 [+] [-]

, 2016-04-27 09:43, pirms 9 gadiem
ok, varat braukt Kliperiem par to, kā viņi čouko un muļļājas, bet par traumām gan nevajadzētu.

  +3 [+] [-]

, 2016-04-27 10:12, pirms 9 gadiem
asinsdesa rakstīja: ok, varat braukt Kliperiem par to, kā viņi čouko un muļļājas, bet par traumām gan nevajadzētu.
Kāpēc tad visi LAC fani par Kariju ņirgājās un berzēja rokas, ka šis notraumējās? Dabūjāt dubultā atpakaļ!

     [+] [-]

, 2016-04-27 10:17, pirms 9 gadiem
Domāju, ka LAC nav jāizkar baltais karogs. Griffins tik un tā neiederas LAC spēles stilā, tagad uzbrukums būs krietni ātrās ar Riversu,Krofordu un Rediku ārējā līnijā. Būs ļoti līdzīga spēle, komandas praktiski ir vienādās pozīcijās, varbūt psiholoģiski LAC ir sagrauti, bet šī sērija noteikti būs vēl interesanta.
Celtics trenerim šodien ir jāsadod pa kaklu, jo pie zaudētas spēles -30 neņemt nost savu komandas līderi pēdējā ceturtdaļa nost no laukuma ir absurds. Nez cik nopietni Tomasam tas var beigties?
PG13 pie -3 2sec. līdz beigām vēl taisa kombeni vispār iespārda, pašam vajadzēja pūst uzreiz.

     [+] [-]

, 2016-04-27 10:22, pirms 9 gadiem
Bostonietis rakstīja: Huļi tas pēdejais 3pt bija jāsagatavo tik ilgi,kad no auta ir nedaudz virs 2 sekundem...Pārvaru ar kļūdam ar normāli noraka
Es ar nesaprotu, ko tik ilgi jāmarinē trīnis

  +1 [+] [-]

, 2016-04-27 10:25, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Domāju, ka LAC nav jāizkar baltais karogs. Griffins tik un tā neiederas LAC spēles stilā, tagad uzbrukums būs krietni ātrās ar Riversu,Krofordu un Rediku ārējā līnijā. Būs ļoti līdzīga spēle, komandas praktiski ir vienādās pozīcijās, varbūt psiholoģiski LAC ir sagrauti, bet šī sērija noteikti būs vēl interesanta.
Celtics trenerim šodien ir jāsadod pa kaklu, jo pie zaudētas spēles -30 neņemt nost savu komandas līderi pēdējā ceturtdaļa nost no laukuma ir absurds. Nez cik nopietni Tomasam tas var beigties?
PG13 pie -3 2sec. līdz beigām vēl taisa kombeni vispār iespārda, pašam vajadzēja pūst uzreiz.
Clipps galvenā problēma šobrīd būs spēles organizēšana, jo faktiski divi galvenie spēles taisītāji - Pols un, kaut kādā mērā arī Grifins, bija milzīgs faktors tieši uzbrukumā. Kas tad tagad izkārtos brīvus metienus Redikam, Džordanam, Džonsonam. Teorētiski jau sev metienus var izkārtot Džamals, Grīns, Pīrss, taču precizitāte parasti ir zema. Riverss nav saspēlnieks - NAV! Tāds ir Pablo, taču ir pārāk piesardzīgs, nav kreatīvs un, būsim godīgi, NBA līmenis priekš viņa ir biki par augstu. Tad jautājums - kurš taisīs spēli Clipperiem? Aizardzībā jau tiks galā - šaubu nav, taču galvenā problēma būs uzbrukums.

     [+] [-]

, 2016-04-27 10:25, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Domāju, ka LAC nav jāizkar baltais karogs. Griffins tik un tā neiederas LAC spēles stilā, tagad uzbrukums būs krietni ātrās ar Riversu,Krofordu un Rediku ārējā līnijā. Būs ļoti līdzīga spēle, komandas praktiski ir vienādās pozīcijās, varbūt psiholoģiski LAC ir sagrauti, bet šī sērija noteikti būs vēl interesanta.
Celtics trenerim šodien ir jāsadod pa kaklu, jo pie zaudētas spēles -30 neņemt nost savu komandas līderi pēdējā ceturtdaļa nost no laukuma ir absurds. Nez cik nopietni Tomasam tas var beigties?
PG13 pie -3 2sec. līdz beigām vēl taisa kombeni vispār iespārda, pašam vajadzēja pūst uzreiz.
Riverss, Kroufords un Rediks ir "rezervisti". Protams, pāris spēles var ar to sastāvu paņemt, bet Pola robs ir ļoti liels (par Grifinu gan tā neteiktu, pareizi pateici).

     [+] [-]

, 2016-04-27 10:26, pirms 9 gadiem
Nezinu uz cik ilgu laiku Pols būs ārā, bet Lilardam ar Pola traumu būs paveicies divtik, ja Pols nebūs līdz RIo gatavs viņa vietu varētu ieņemt tieši Lilards.

     [+] [-]

, 2016-04-27 10:30, pirms 9 gadiem
Emilio rakstīja: Clipps galvenā problēma šobrīd būs spēles organizēšana, jo faktiski divi galvenie spēles taisītāji - Pols un, kaut kādā mērā arī Grifins, bija milzīgs faktors tieši uzbrukumā. Kas tad tagad izkārtos brīvus metienus Redikam, Džordanam, Džonsonam. Teorētiski jau sev metienus var izkārtot Džamals, Grīns, Pīrss, taču precizitāte parasti ir zema. Riverss nav saspēlnieks - NAV! Tāds ir Pablo, taču ir pārāk piesardzīgs, nav kreatīvs un, būsim godīgi, NBA līmenis priekš viņa ir biki par augstu. Tad jautājums - kurš taisīs spēli Clipperiem? Aizardzībā jau tiks galā - šaubu nav, taču galvenā problēma būs uzbrukums.
Tāpēc jau viņi nespēlēs pozicionāli kā CP3, bet skries un metīs, jo visiem ārējiem ir laba trojka, piekrītu, ka nav jau, kas uzvelk uz sevi un atdod tās piespēles, tur būs tā vai nu krīt vai nekrīt.
Un cerams, ka Doks liks Grīnu par 4nr, jo Mute praktiski neuzbrūk grozam.

  -1 [+] [-]

, 2016-04-27 11:10, pirms 9 gadiem
Chubaki, cp3 tak pateica, ka Rio nespēlēs!

Un parādi, kur kāds reca par Kariju

  +1 [+] [-]

, 2016-04-27 11:31, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Tāpēc jau viņi nespēlēs pozicionāli kā CP3, bet skries un metīs, jo visiem ārējiem ir laba trojka, piekrītu, ka nav jau, kas uzvelk uz sevi un atdod tās piespēles, tur būs tā vai nu krīt vai nekrīt.
Un cerams, ka Doks liks Grīnu par 4nr, jo Mute praktiski neuzbrūk grozam.
Laba toika? Ja uzskati, ka laba troika ir ap 30%, tad jā... vienīgais labais troiku metējs komandā ir JJ, taču viņš nav skrien un met metējs - viņš met pēc sakarīgām izspēlēm. Attiecīgi, ja to nebūs, tad Clipps jau tagad var droši stāties ārā no PO.

  +2 [+] [-]

, 2016-04-27 11:41, pirms 9 gadiem
Emilio rakstīja: Es atkal ceru, ka tieši pretēji - Hornets paņems spēli viesos. Un nevis tāpēc, ka man vieni baigi patiktu vai nepatiktu, bet gan tīri intrigas pēc. Pagaidām tiešām nav nekādu pārsteigumu, ja neskaita LAC-POR ničaku sērijā, kas tomēr nebija gluži plānots un šī brīža favorīta maiņu ko ieviesušas Clipps traumas.
P.S un man patīk smaidošs MJ uz soliņa, nevis, kā pēdējās sezonās ierasts - ar drūmu seju.
Es, protams, par Heat.
Bet man kaut kā liekas, ka izņemot Klīvlendu visas tās komandas ir vienā maisā bāžamas, arī tā pati Toronto, kā izksatās.
Un no visām šīm komndām, tieši Heat liekas, ka varētu vislabāk pretoties Cavs... Varbūt pat kādas divas uzvaras izmocīt.

     [+] [-]

, 2016-04-27 11:45, pirms 9 gadiem
Raitcha rakstīja: Es, protams, par Heat.
Bet man kaut kā liekas, ka izņemot Klīvlendu visas tās komandas ir vienā maisā bāžamas, arī tā pati Toronto, kā izksatās.
Un no visām šīm komndām, tieši Heat liekas, ka varētu vislabāk pretoties Cavs... Varbūt pat kādas divas uzvaras izmocīt.
Tieši tā, Heat ir bloku karalis apakšā, pret cavs vajadzētu arī Boshu, jo Pretī Lovam gan nav, ko likt.

  +1 [+] [-]

, 2016-04-27 11:48, pirms 9 gadiem
Bet par LAC...
Nu tur ir cauri ar to komandu... Neredzu iemeslu kapēc gaidīt vēl vienu gadu un mēģināt vēl vienu reizi... Kaut kas tur ir jāmaina... Kodols jājauc ārā, vislabāk laikam kotējas Bleiks, jādod prom pret jauniem perspektīviem ar labu troiku un kādu vidēja līmeņa 4., kas māk pozicionāli uzbrukt grozam, kad LAC izdomās neskriet, bet izspēlēt kombinācijas.

Citādisezonu no sezonas cer uz nākamo gadu... visiem līgumi garie saslēgti, ar treneri tai skaitā...
Manuprāt, jāmaina Bleiks, vai jālauž līgums ar Doku.

     [+] [-]

, 2016-04-27 11:49, pirms 9 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Chubaki, cp3 tak pateica, ka Rio nespēlēs!

Un parādi, kur kāds reca par Kariju
Būšu palaidis garām informāciju!
Protams sc.com neviens atklāti nerēca, tas bija vairāk twitterī, bet varēja redzēt, kad LAC fani sarosās un sāka berzēt rokas.
Ko tu domā tagad vai LAC paņems vai nepaņems POR?

     [+] [-]

, 2016-04-27 11:53, pirms 9 gadiem
Par Clipperiem jau šķiet iekš NBA TV (vai kkur citur to redzēju) runāja, kādi nabagi - abi labākie spēlētāji plejos vairs nespēlēs, un Rediks (kurš drošvien ir 3 nozīmīgākais spēlētājs, vismaz uzbrukumā) arī ar kautko mokās.

  +2 [+] [-]

, 2016-04-27 11:53, pirms 9 gadiem
Raitcha rakstīja: Es, protams, par Heat.
Bet man kaut kā liekas, ka izņemot Klīvlendu visas tās komandas ir vienā maisā bāžamas, arī tā pati Toronto, kā izksatās.
Un no visām šīm komndām, tieši Heat liekas, ka varētu vislabāk pretoties Cavs... Varbūt pat kādas divas uzvaras izmocīt.
Nu, to es zinu.
Bet principā piekrītu, ka Austrumos tā arī ir - ir Cavs un tad ir 7 apmēram spēkos līdzīgas komandas. Jā, to 2.-8. komandu līmenis ir cēlies, ko arī apliecina izcīnīto uzvaru skaits attiecībā pret pagājušo gadu, kad, ja nemaldos, 6.vieta bija ar negatīvu bilanci. Taču kopējā aina tāda arī ir. Jā, Cavs varētu pacīnīties Heat - tā būtu principiāla cīņa, par cik Lebrona bijusī komanda un papildus psiholoģiskais spiediens. Taču domāju, ka arī Pacers spētu dot pretsparu un būtu vismaz kāds, kurš daudzmaz spēj ierobežot Lebronu - PG13. Pārējās komandas uz doto brīdi gan, šaubos, ka spētu ko sakarīgu likt pretī.

     [+] [-]

, 2016-04-27 11:58, pirms 9 gadiem
Raitcha rakstīja: Bet par LAC...
Nu tur ir cauri ar to komandu... Neredzu iemeslu kapēc gaidīt vēl vienu gadu un mēģināt vēl vienu reizi... Kaut kas tur ir jāmaina... Kodols jājauc ārā, vislabāk laikam kotējas Bleiks, jādod prom pret jauniem perspektīviem ar labu troiku un kādu vidēja līmeņa 4., kas māk pozicionāli uzbrukt grozam, kad LAC izdomās neskriet, bet izspēlēt kombinācijas.

Citādisezonu no sezonas cer uz nākamo gadu... visiem līgumi garie saslēgti, ar treneri tai skaitā...
Manuprāt, jāmaina Bleiks, vai jālauž līgums ar Doku.
Tur vajag normālu SF! citā rakstā jau komentēju, ka Batlers, manuprāt, būtu labs priekš tādas komandas.

Tur SF jau entos gadus ir lielākā vājība, un arī Deandrē sodiņi.. 38 gadīgs Pīrss vairs nav nekāds vilcējs. 15 labas minūtes varbūt no beņķa var nospēlēt un ielikt kādu clutch metienu, bet spēli veidot viņš vairs nevar. Grīns tur arī nav nekāds risinājums, pārāk nestabils metējs un arī aizsardzībā nekāds dižais spīdeklis nav.
Nu jādomā, ka Grifins tiks aizmainīts offsezonā. Savādāk neredzu variantu, kā pēc nākamās sezonas Pols tur gribēs palikt, ja komanda tā arī 6 gadu laikā nekad netiks pāri 2 raundam.

     [+] [-]

, 2016-04-27 12:01, pirms 9 gadiem
Emilio rakstīja: Clipps galvenā problēma šobrīd būs spēles organizēšana, jo faktiski divi galvenie spēles taisītāji - Pols un, kaut kādā mērā arī Grifins, bija milzīgs faktors tieši uzbrukumā. Kas tad tagad izkārtos brīvus metienus Redikam, Džordanam, Džonsonam. Teorētiski jau sev metienus var izkārtot Džamals, Grīns, Pīrss, taču precizitāte parasti ir zema. Riverss nav saspēlnieks - NAV! Tāds ir Pablo, taču ir pārāk piesardzīgs, nav kreatīvs un, būsim godīgi, NBA līmenis priekš viņa ir biki par augstu. Tad jautājums - kurš taisīs spēli Clipperiem? Aizardzībā jau tiks galā - šaubu nav, taču galvenā problēma būs uzbrukums.
Es gan teiktu ka sērija tagad būs interesanta un izredzes ir 50v50. Uzbrukumā spēli tagad viennozīmīgi taisīs Crawford un nevajag noniecināt A.Riversu, regulārajā sezonā pat pāris spēles pavilka un saspēli veidoja visai zolīdu, kad CP3 bij notraumējies. Portlandai tagad no vienas puses būs pat grūtāk sagatavoties spēlei, jo domājams nevienam nav idejas kāds būs tagad komandas sniegums bez CP3 un Grifina.

     [+] [-]

, 2016-04-27 12:02, pirms 9 gadiem
Emilio rakstīja: Nu, to es zinu.
Bet principā piekrītu, ka Austrumos tā arī ir - ir Cavs un tad ir 7 apmēram spēkos līdzīgas komandas. Jā, to 2.-8. komandu līmenis ir cēlies, ko arī apliecina izcīnīto uzvaru skaits attiecībā pret pagājušo gadu, kad, ja nemaldos, 6.vieta bija ar negatīvu bilanci. Taču kopējā aina tāda arī ir. Jā, Cavs varētu pacīnīties Heat - tā būtu principiāla cīņa, par cik Lebrona bijusī komanda un papildus psiholoģiskais spiediens. Taču domāju, ka arī Pacers spētu dot pretsparu un būtu vismaz kāds, kurš daudzmaz spēj ierobežot Lebronu - PG13. Pārējās komandas uz doto brīdi gan, šaubos, ka spētu ko sakarīgu likt pretī.
Da ko tie Paceri tur liks.. neko. ja viņi pat pamanās zaudēt 3 spēles Raptoriem, kad abi līderi Derozans un Laurijs spēlē vienkārši šausmīgi, tad pret Lebronu tai komandai vispār nav ko darīt. Kā Pacers šonakt izlaida pārsvaru, jopcik.
Heat, jā varbūt, bet tikai tāpec, ka Lebronam būtu emocionāli grūti spēlēt Miami, un ja Lebrons spēlē švaki, tad Cavs=miskaste. Bet neticu, ka bez Boša Heat uzvarētu vairāk par 2 spēlēm.

     [+] [-]

, 2016-04-27 12:05, pirms 9 gadiem
Reaalais rakstīja: Es gan teiktu ka sērija tagad būs interesanta un izredzes ir 50v50. Uzbrukumā spēli tagad viennozīmīgi taisīs Crawford un nevajag noniecināt A.Riversu, regulārajā sezonā pat pāris spēles pavilka un saspēli veidoja visai zolīdu, kad CP3 bij notraumējies. Portlandai tagad no vienas puses būs pat grūtāk sagatavoties spēlei, jo domājams nevienam nav idejas kāds būs tagad komandas sniegums bez CP3 un Grifina.
Ō jā. Ja tu esi Portlenda, un LAC tikko zaudēja savus divus all-stārus, tad noteikti gatavoties nākamajai spēlei paliek grūtāk

Tagad Lilardam ir laiks izpausties. Šo sēriju vajadzētu ņemt, un labi jāiesāk arī pret GSW bez Karija, ja grib paveikt neiespējamo un iekļūt WCF
1 2 39 komentāri