Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3
Autors: Rolands Eliņš

Klīvlenda nokārto finālu pret "Warriors", Džeimss pārspēj Džordana punktu rekordu

Klīvlenda nokārto finālu pret "Warriors", Džeimss pārspēj Džordana punktu rekordu
Lebrons Džeimss
Foto: AP/Scanpix

Ar Lebrona Džeimsa 35 gūto punktu palīdzību Klīvlendas „Cavaliers” sagrāva Bostonas „Celtics” (135:102), uzvarēja sērijā 4-1 un iekļuva NBA finālā, kur trešo gadu pēc kārtas spēkosies ar Goldensteitas „Warriors”. Džeimss šajā spēlē pārspēja Maikla Džordana rekordu un kļuva par rezultatīvāko spēlētāju NBA „play-off” vēsturē.

Austrumu konferences finālsērijā Bostona, kas spēlēja bez sava savainotā līdera Aizejas Tomasa, jau pirmajā ceturtdaļā ielaida 43 punktus un nokļuva 16 punktu iedzinējos. Pēc divām daudz līdzvērtīgākām spēlēm izbraukumā „Celtics” savā mājas arēnā šonakt nespēja piedāvāt intrigas pilnu maču un pieļāva, ka „Cavaliers” gūst 135 punktus. Klīvlendas pārsvars uz brīdi bija arī 39 punkti, Klīvlenda ne uz brīdi nenokļuva iedzinējos un pārliecinoši sasniedza NBA finālu.

Lebrons Džeimss trāpīja 13 no 18 metieniem no spēles, kopā gūstot 35 punktus. Viņa rēķinā arī astoņas atlēkušās bumbas un astoņas rezultatīvas piespēles. Klīvlenda trāpīja 19 tālmetienus, četri no tiem 24 punktus guvušā Kairija Ērvinga rēķinā. Savukārt Kevins Lavs pievienoja 15 punktus. Bostonai sezonas pēdējā spēlē 23 punktus guva Eivrijs Bredlijs.

Lebrons ar savas rezultatīvās spēles palīdzību šonakt vēlreiz ierakstīja savu vārdu NBA rekordu grāmatās. Pirms spēles viņam vajadzēja 27 punktus, lai panāktu leģendāro Maiklu Džordanu visu laiku labāko „play-off” punktu guvēju sarakstā, un Džeimss to paveica ar uzviju, pārņemot šī saraksta līderpozīcijas. Kopumā viņa rēķinā šobrīd 5995 punkti izslēgšanas spēlēs. No šobrīd NBA spēlējošajiem basketbolistiem vistuvāk Džeimsam ir Tonijs Pārkers ar 4012 punktiem.

Līdz ar šodienas spēles izskaņu kļuvis skaidrs, ka NBA finālsērijā atkal sacentīsies „Cavaliers” un „Warriors” vienības, kurām tas būs trešais duelis finālā pēc kārtas. Šī būs pirmā reize līgas vēsturē, kad fināla dalībnieces atkārtojas trīs gadus pēc kārtas. Pirms gada par čempioni kļuva „Cavaliers”, bet pirms diviem gadiem pārāka izrādījās „Warriors”. Tāpat jāpiemin, ka šis būs Džeimsa astotais NBA fināls karjerā un septītais pēc kārtas.

Tā ka abos konferences finālos uzvarētājs tika noskaidrots tik īsās sērijās, šobrīd paredzēts krietns pārtraukums. NBA finālsērijas pirmais mačs norisināsies naktī uz otro jūniju. Savukārt šīs sezonas uzvarētāja pilnīgi droši būs zināma līdz 19. jūnijam, kad paredzēta sērijas septītā spēle, ja tā būs nepieciešama.

”Celtics”-”Cavaliers” 102:135 (27:43, 30:32, 17:34, 28:26)

Celtics: Bredlijs 23, Grīns 14, Krauders 11, Rozīrs 10, Horfords 8, Oliniks 7, Brauns 7, Smārts 6, Jangs 6, Zellers 4, Jerebko 3, Mikijs 2, Džonsons 1.
Cavaliers: Džeimss 35 (8 atl.b., 8 rez.p.), Ērvings 24 (7 rez.p.), Lavs 15, Derons Viljamss 14, Džefersons 9, Korvers 7, Frajs 6, Smits 6, Tompsons 6, D. Džounss 5, Šamperts 4, Dž. Džounss 2, Deriks Viljamss 2.

NBA fināli pēdējos gados

GadsRietumu čempioneAustrumu čempioneRez.
2017.WarriorsCavaliers?
2016.WarriorsCavaliers3-4
2015.WarriorsCavaliers4-2
2014.SpursHeat4-1
2013.SpursHeat3-4
2012.ThunderHeat1-4
2011.MavericksHeat4-2
2010.LakersCeltics4-3

Izslēgšanas spēļu visu laiku rezultatīvākie basketbolisti

V.SpēlētājsPunkti
1.Lebrons Džeimss5995
2.Maikls Džordans5960
3.Karīms Abduldžabars5762
4.Kobe Braients5640
5.Šakils O`Nīls5250
6.Tims Dankans5172
7.Karls Melouns4761
8.Džūliuss Ērvings4580
9.Džerijs Vests4457
10.Tonijs Pārkers4012

Izmantotie resursi:
NBA.com: Promo


, 2017-05-26 07:00, pirms 8 gadiem
Bēdīgi, ka kaut kāda intriga par titulu sākas tikai finālā. Kur ir vēlme skatīties pirms tam šo abu komandu cīņas? Pilnīgs balagāns, tāpat kā KHL. Vot NHL, tā ir cita fiška.
, 2017-05-26 07:20, pirms 8 gadiem
Tipisks Latvietis rakstīja: Bēdīgi, ka kaut kāda intriga par titulu sākas tikai finālā. Kur ir vēlme skatīties pirms tam šo abu komandu cīņas? Pilnīgs balagāns, tāpat kā KHL. Vot NHL, tā ir cita fiška.
Ledus Hokejs jau pēc noklusējuma nav tik interesants.
, 2017-05-26 07:28, pirms 8 gadiem
Lebronam septītais fināls pēc kārtas.
Iespaidīgi!
, 2017-05-26 07:55, pirms 8 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Lebronam septītais fināls pēc kārtas.
Iespaidīgi!

Un James Jones ir otrais ar septīto finālu pēc kārtas skraidot līdzi Lebronam. Kāpēc viņu nepiemini?
, 2017-05-26 08:05, pirms 8 gadiem
Talantīgais Smits rakstīja: Un James Jones ir otrais ar septīto finālu pēc kārtas skraidot līdzi Lebronam. Kāpēc viņu nepiemini?
Teikšu godīgi - par viņu neko nezinu.
, 2017-05-26 08:08, pirms 8 gadiem
Lai arī esmu uzskatījis par basketbola Dievu Jordanu un joprojām tā uzskatu,bet Lebrons nepajokam ārdās! Šoreiz ļoti gribās CAVS uzvaru,jo šis būs pēdējais gads kad CAVS to izcīnīs...abiem līderiem degviela iet uz beigām!
, 2017-05-26 08:11, pirms 8 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Teikšu godīgi - par viņu neko nezinu.
Miami, man liekas, ka vēl meta punktus, tagad tikai dvieli gaisā..
, 2017-05-26 08:29, pirms 8 gadiem
Austrumi tomēr nav rietumi, kur var 12:0 uztaisīt.
, 2017-05-26 08:29, pirms 8 gadiem
"Pirms spēles viņam vajadzēja 27 punktus, lai panāktu leģendāro Maiklu Džordanu visu laiku labāko „play-off” punktu guvēju sarakstā,"

Iemeta 35, tātad pārsvaram būtu jābūt +9
Tabulā:
1. Lebrons Džeimss 5995
2. Maikls Džordans 5960
, 2017-05-26 08:29, pirms 8 gadiem
fans81 rakstīja: Lai arī esmu uzskatījis par basketbola Dievu Jordanu un joprojām tā uzskatu,bet Lebrons nepajokam ārdās! Šoreiz ļoti gribās CAVS uzvaru,jo šis būs pēdējais gads kad CAVS to izcīnīs...abiem līderiem degviela iet uz beigām!
Abiem?? Lebrons domāju, ka pāris gadus vēl mierīgi var šādā līmenī kapāt, bet nesparotu kurš, tavuprāt, ir tas otrs... Kairijs? Viņam ir 25 gadi... Parasti 25 gados spēlētāji vēl nav prime sasnieguši.
, 2017-05-26 08:45, pirms 8 gadiem
Karijam domājams ar motivāciju būs grūti,bet Lebrons fiziski vairs nepavilks,bet es ceru,ka kļūdos un novēlu Lebronam 8 titulus
, 2017-05-26 08:48, pirms 8 gadiem
Gara vasara komandai būs,un nebušu pārsteigts ja no šī sastāva paliks komandā mazāk,kā puse.
, 2017-05-26 08:52, pirms 8 gadiem
fans81 rakstīja: Lai arī esmu uzskatījis par basketbola Dievu Jordanu un joprojām tā uzskatu,bet Lebrons nepajokam ārdās! Šoreiz ļoti gribās CAVS uzvaru,jo šis būs pēdējais gads kad CAVS to izcīnīs...abiem līderiem degviela iet uz beigām!
Abiem tam ir kam? Ok, Lebrons - 32 gadi, bet Kairijam ir tikai 25 un Lovam 28
, 2017-05-26 08:55, pirms 8 gadiem
Pirms playoff paredzēju Cavs 2-4 zāģus līdz finālam... esmu kļūdījies, bet galvenā doma nemainās - nav nopietnu konkurentu Austrumos. Joprojām uzskatu, ka Wizardi būtu izrādījuši vairāk pretestības.
TE viens rakstīja, ka degviela iet uz beigām līderiem. Pašam smiekli nenāk - Lovs ar Īrvingu ir praimā vai tuvu, Lebrons zvērs un ar savu fizisko būs tāds vēl vismaz 2-4 sezonas. Līdz ar to, lai kāds varētu kaut ko padarīt Cavs Austrumos vajag nopietnus papildinājums, nevis kā te daži bļāva (bukmeikeru ieskaitot), ka Ibaka un Takers tagad maina bildi un Raps ņems Cavs priekšā.
Lai paņemtu Cavs vajag nevis labus roleplayerus, bet zvaigznes. PG un Haywords uz Bostonu būtu nopietni. Tikai, pēc manām domām, viņiem jātiek vaļā no IT. Ar mazo nazi var vinnēt sezonu vai būt starp pirmajiem un varbūt pat tikt līdz Conf finālam, bet pret Cavs ar tik mazu PG nevinnēt nekad. Jāmaina pret kaut ko labu IT, jāņem labs pg draftā un jādabū vismaz divi all star, tad ir varianti. Citādi Lebronam būs gan 8, gan 9 un 10 fināli pēc kārtas. Starp Cavs un pārējiem Austrumos ir nevis plaisa, bet aiza vai ieleja.

Finālā, protams, par Cavs. Galvenais, lai pusijs nedabū un spērējs viņam par to iesper pa riekstiem tā, ka žļambātājam no izbrīna kape izkrīt, bet pensis Igijs tinas prom pēc kārtējā kāsiena finālos un lūdz Lebronu, lai paņem viņu pie sevis. Tā visa rezultātā Tomsons izskatīsies vēl apjukušāks kā parasti.
, 2017-05-26 09:09, pirms 8 gadiem
Gaidītais fināls ir klāt.
Būs interesanti, it īpaši pirmā spēle, kad abas komandas pēc pārtraukuma spēlēs, bet kad GSW iešūposies, tad Cavs nebūs variantu, lielā spriedze ir- kam dos MVP ? Karijam, KD..varbūt Grīns vai Klejs būs atslēgas spēlētājs sērijā?
, 2017-05-26 09:14, pirms 8 gadiem
AnimalZ rakstīja: Pirms playoff paredzēju Cavs 2-4 zāģus līdz finālam... esmu kļūdījies, bet galvenā doma nemainās - nav nopietnu konkurentu Austrumos. Joprojām uzskatu, ka Wizardi būtu izrādījuši vairāk pretestības.
TE viens rakstīja, ka degviela iet uz beigām līderiem. Pašam smiekli nenāk - Lovs ar Īrvingu ir praimā vai tuvu, Lebrons zvērs un ar savu fizisko būs tāds vēl vismaz 2-4 sezonas. Līdz ar to, lai kāds varētu kaut ko padarīt Cavs Austrumos vajag nopietnus papildinājums, nevis kā te daži bļāva (bukmeikeru ieskaitot), ka Ibaka un Takers tagad maina bildi un Raps ņems Cavs priekšā.
Lai paņemtu Cavs vajag nevis labus roleplayerus, bet zvaigznes. PG un Haywords uz Bostonu būtu nopietni. Tikai, pēc manām domām, viņiem jātiek vaļā no IT. Ar mazo nazi var vinnēt sezonu vai būt starp pirmajiem un varbūt pat tikt līdz Conf finālam, bet pret Cavs ar tik mazu PG nevinnēt nekad. Jāmaina pret kaut ko labu IT, jāņem labs pg draftā un jādabū vismaz divi all star, tad ir varianti. Citādi Lebronam būs gan 8, gan 9 un 10 fināli pēc kārtas. Starp Cavs un pārējiem Austrumos ir nevis plaisa, bet aiza vai ieleja.

Finālā, protams, par Cavs. Galvenais, lai pusijs nedabū un spērējs viņam par to iesper pa riekstiem tā, ka žļambātājam no izbrīna kape izkrīt, bet pensis Igijs tinas prom pēc kārtējā kāsiena finālos un lūdz Lebronu, lai paņem viņu pie sevis. Tā visa rezultātā Tomsons izskatīsies vēl apjukušāks kā parasti.
Tādu heiteru dēļ, vēl vairāk gribas, lai LeSūds un Co. zaudē Pussy ir Džeims kas bez superstāriem neko nevar Skraidīja maršutā Klīvlenda-Miami-Klīvlenda. Par spēreju, nav ko turet spēletāju, pa riekstiem speciāli nesita! Žlambatājs ? Labāk ka, raudulīgais Džeimss, kas megina izdīkt kadu piezīmīti!
, 2017-05-26 09:19, pirms 8 gadiem
Converse87 rakstīja: Tādu heiteru dēļ, vēl vairāk gribas, lai LeSūds un Co. zaudē Pussy ir Džeims kas bez superstāriem neko nevar Skraidīja maršutā Klīvlenda-Miami-Klīvlenda. Par spēreju, nav ko turet spēletāju, pa riekstiem speciāli nesita! Žlambatājs ? Labāk ka, raudulīgais Džeimss, kas megina izdīkt kadu piezīmīti!
Es domāju, ka brīdī, kad Lebrons lasīs šo tavu ierakstu ar izķēmoto vārdu, tas ieraksts aizskars viņu.
, 2017-05-26 09:20, pirms 8 gadiem
beigās viss sastājās tā kā tam bija jābūt, LBJ ar sevis līmenim neatbilstošu 3 spēli sājā sērija izjauca manu pareģojumu, ka abās konferencēs būs sweep līdz finālam.
Domāju šis fināks būs episks, ja vien LBJ un Irving spēs spēlēt abi savā top līmenī un cavs strādās cītīgi aizsardzībā, tad ir reālas šances paņemt čempi. Lai arī esmu neapstrīdāms LBJ fans, tomēr jāatdzīst, ka Worriors ir favorīti šajā sērijā.
Vienīgā škrobe atkal par negulētajām naktīm
, 2017-05-26 09:21, pirms 8 gadiem
Converse87 rakstīja: Tādu heiteru dēļ, vēl vairāk gribas, lai LeSūds un Co. zaudē Pussy ir Džeims kas bez superstāriem neko nevar Skraidīja maršutā Klīvlenda-Miami-Klīvlenda. Par spēreju, nav ko turet spēletāju, pa riekstiem speciāli nesita! Žlambatājs ? Labāk ka, raudulīgais Džeimss, kas megina izdīkt kadu piezīmīti!
Lai nu kurš runātu par heiteriem, LBJ heiteru attiecība pret citu spēlētāju heiteriem ir 1/100!
, 2017-05-26 09:23, pirms 8 gadiem
Abas komandas ir pārāk talantīgas, lai viņas apturētu viņu uzbrukumus, uzvarēs komanda ar labāko aizsardzību aka GSW
, 2017-05-26 09:25, pirms 8 gadiem
kaaja rakstīja: Lai nu kurš runātu par heiteriem, LBJ heiteru attiecība pret citu spēlētāju heiteriem ir 1/100!
Ar savu čikstešanu un tēlošanu iemantojis savu slavu!
, 2017-05-26 09:32, pirms 8 gadiem
Converse87 rakstīja: Ar savu čikstešanu un tēlošanu iemantojis savu slavu!
tu labāk sēdi un skaties kā spēlē viens no visu laiku labākajiem basketbolistiem! Patīk tas vai nē, bet pēdējos 10 gadus šī ir viņa līga, viss, kas notiek un kādā virzienā tā virzās ir tikai un vienīgi pateicoties LBJ. Līgas popularitātes pieaugšana, jaunais superienesīgais mediju līgums ar NBA utt, viss dēļ viņa un tu vari heitot cik daudz tu gribi, bet tu zini, ka man ir taisnība! Daudzi vēlas, lai viņš krīt, bet daudzi vēlās, lai viņš ceļas vēl augstāk.
, 2017-05-26 09:46, pirms 8 gadiem
kaaja rakstīja: tu labāk sēdi un skaties kā spēlē viens no visu laiku labākajiem basketbolistiem! Patīk tas vai nē, bet pēdējos 10 gadus šī ir viņa līga, viss, kas notiek un kādā virzienā tā virzās ir tikai un vienīgi pateicoties LBJ. Līgas popularitātes pieaugšana, jaunais superienesīgais mediju līgums ar NBA utt, viss dēļ viņa un tu vari heitot cik daudz tu gribi, bet tu zini, ka man ir taisnība! Daudzi vēlas, lai viņš krīt, bet daudzi vēlās, lai viņš ceļas vēl augstāk.
Ko man tagad kko parmet ? Animalz pats pirmais sāka! Heits pret heitu! Es vispār būtu neitrāls uz šo finālu! Jo mani favorīti jau izkrīta!
, 2017-05-26 09:51, pirms 8 gadiem
Paredzu sīvu cīņu, 6-7 spēles! GSW galvenais apturet Džeimsu, kas pagaidam iet ka tanks, un ir viss bīstamakais faktors!
, 2017-05-26 09:52, pirms 8 gadiem
kols00 rakstīja: Abas komandas ir pārāk talantīgas, lai viņas apturētu viņu uzbrukumus, uzvarēs komanda ar labāko aizsardzību aka GSW
Un, - kas tad ir aizsardzība, ja ne uzbrukuma apturēšana?
, 2017-05-26 09:56, pirms 8 gadiem
AnimalZ rakstīja: Pirms playoff paredzēju Cavs 2-4 zāģus līdz finālam... esmu kļūdījies, bet galvenā doma nemainās - nav nopietnu konkurentu Austrumos. Joprojām uzskatu, ka Wizardi būtu izrādījuši vairāk pretestības.
TE viens rakstīja, ka degviela iet uz beigām līderiem. Pašam smiekli nenāk - Lovs ar Īrvingu ir praimā vai tuvu, Lebrons zvērs un ar savu fizisko būs tāds vēl vismaz 2-4 sezonas. Līdz ar to, lai kāds varētu kaut ko padarīt Cavs Austrumos vajag nopietnus papildinājums, nevis kā te daži bļāva (bukmeikeru ieskaitot), ka Ibaka un Takers tagad maina bildi un Raps ņems Cavs priekšā.
Lai paņemtu Cavs vajag nevis labus roleplayerus, bet zvaigznes. PG un Haywords uz Bostonu būtu nopietni. Tikai, pēc manām domām, viņiem jātiek vaļā no IT. Ar mazo nazi var vinnēt sezonu vai būt starp pirmajiem un varbūt pat tikt līdz Conf finālam, bet pret Cavs ar tik mazu PG nevinnēt nekad. Jāmaina pret kaut ko labu IT, jāņem labs pg draftā un jādabū vismaz divi all star, tad ir varianti. Citādi Lebronam būs gan 8, gan 9 un 10 fināli pēc kārtas. Starp Cavs un pārējiem Austrumos ir nevis plaisa, bet aiza vai ieleja.

Finālā, protams, par Cavs. Galvenais, lai pusijs nedabū un spērējs viņam par to iesper pa riekstiem tā, ka žļambātājam no izbrīna kape izkrīt, bet pensis Igijs tinas prom pēc kārtējā kāsiena finālos un lūdz Lebronu, lai paņem viņu pie sevis. Tā visa rezultātā Tomsons izskatīsies vēl apjukušāks kā parasti.
You made my day ar pēdējo rindkopu, precīzi!
, 2017-05-26 09:57, pirms 8 gadiem
Converse87 rakstīja: Paredzu sīvu cīņu, 6-7 spēles! GSW galvenais apturet Džeimsu, kas pagaidam iet ka tanks, un ir viss bīstamakais faktors!
Muļķības. KI būs PO punktu varonis. LJ jau sen ir spēcīgs komandas diriģents, bet ne game-point-winner. To galvenokārt nodrošina citu komandas spēlētāju darbs. Tieši pretēji irGSW, - ir trīs pļūtītāji un melnā darba darītāji. Nav viens konkrēts diriģents.
, 2017-05-26 10:01, pirms 8 gadiem
Converse87 rakstīja: Tādu heiteru dēļ, vēl vairāk gribas, lai LeSūds un Co. zaudē Pussy ir Džeims kas bez superstāriem neko nevar Skraidīja maršutā Klīvlenda-Miami-Klīvlenda. Par spēreju, nav ko turet spēletāju, pa riekstiem speciāli nesita! Žlambatājs ? Labāk ka, raudulīgais Džeimss, kas megina izdīkt kadu piezīmīti!
Džeimss ir tas, kas bez superstāriem neko nevar? Warrioros ir 2MVP un 4 allstari
, 2017-05-26 10:02, pirms 8 gadiem
kols00 rakstīja: Abas komandas ir pārāk talantīgas, lai viņas apturētu viņu uzbrukumus, uzvarēs komanda ar labāko aizsardzību aka GSW
Abas komandas ir pārāk talantīgas, lai viņas apturētu viņu uzbrukumus... pats saprati ko uzrakstīji?
, 2017-05-26 10:03, pirms 8 gadiem
pamuļķis rakstīja: Un, - kas tad ir aizsardzība, ja ne uzbrukuma apturēšana?
Es saku, ka uzbrukums būs neapturams, bet uzvarēs tā komanda, kas pāris reizes spēs uztaisīt veiksmīgu double d, 2-3 zoniņu vai vienkārši pārtvers kādu bumbu
, 2017-05-26 10:13, pirms 8 gadiem
kaaja rakstīja: beigās viss sastājās tā kā tam bija jābūt, LBJ ar sevis līmenim neatbilstošu 3 spēli sājā sērija izjauca manu pareģojumu, ka abās konferencēs būs sweep līdz finālam.
Domāju šis fināks būs episks, ja vien LBJ un Irving spēs spēlēt abi savā top līmenī un cavs strādās cītīgi aizsardzībā, tad ir reālas šances paņemt čempi. Lai arī esmu neapstrīdāms LBJ fans, tomēr jāatdzīst, ka Worriors ir favorīti šajā sērijā.
Vienīgā škrobe atkal par negulētajām naktīm
Sadzīsti par worrioriem..
, 2017-05-26 10:13, pirms 8 gadiem
Converse87 rakstīja: Ko man tagad kko parmet ? Animalz pats pirmais sāka! Heits pret heitu! Es vispār būtu neitrāls uz šo finālu! Jo mani favorīti jau izkrīta!
Pļā Bērnudārzs dzīvajā - "viņš pirmais sāka"
, 2017-05-26 10:21, pirms 8 gadiem
Garlaicīgāko plejofu kulminācija ir klāt - kura superkomanda cels kausu? Neciešu tādas superkomandas, kuras iznīcina jebkādu parastā skatītāja interesi par plejofiem - intriga 0! Finālā atbalstīšu tos, kuri riebjas mazāk. Negribētu, lai tik mīksta rīcība kā Duranta izgājiens, tiktu atalgota ar gredzenu.Tā ka lai izdodas Cavs pacelt kausu!
, 2017-05-26 10:22, pirms 8 gadiem
Ulrihs rakstīja: Pļā Bērnudārzs dzīvajā - "viņš pirmais sāka"
bet vismaz ir jautri.
, 2017-05-26 10:25, pirms 8 gadiem
Straka rakstīja: Austrumi tomēr nav rietumi, kur var 12:0 uztaisīt.
Vēl viens muļķis..Visas 4-0 GSW sērijas pateicoties pretinieka līderu traumām.Portlenda-Nurkičš,bet principā butu tas pats 4-0.Utah-Trīs spēles bez komandas pg,un viena no def līderiem Hila.Par SAS vispār nerunāsim
, 2017-05-26 10:27, pirms 8 gadiem
Jāsaka, ka kādu laiku biju no tiem, kas domāja par Džordanu kā GOAT un reizēm akli centos noraidīt Lebrona sasniegumus, bet nu jāpārkāpj pāri tai nekomfortablajai sajūtai (kas tāda ir, jo vienmēr jau gribas palikt pie vecajiem labajiem varoņiem) un jāatzīst, ka Lebrons pilnīgi reāli jau ir GOAT. Neapturams.
Tātad, par Lebronu finālā. Mums ir privilēģija dzīvē redzēt visu laiku labāko futbolistu (Mesi), basketbolistu (Lebrons). Šķiet arī tenisā - Federeru (cerams, ka Nadals nepārsitīs viņa GS rekordu).
Episkā laikā dzīvojam.
, 2017-05-26 10:31, pirms 8 gadiem
raiversons rakstīja: Garlaicīgāko plejofu kulminācija ir klāt - kura superkomanda cels kausu? Neciešu tādas superkomandas, kuras iznīcina jebkādu parastā skatītāja interesi par plejofiem - intriga 0! Finālā atbalstīšu tos, kuri riebjas mazāk. Negribētu, lai tik mīksta rīcība kā Duranta izgājiens, tiktu atalgota ar gredzenu.Tā ka lai izdodas Cavs pacelt kausu!
Man tas pats
, 2017-05-26 10:32, pirms 8 gadiem
Un vispār - ko autors atļāvies izcelt rakstā faktu un norādīt, ka Lebronam vairāk punktu plejofos kā jebkuram citam ieskaitot Džordanu? Kur visi Džordana aizstāvji - autors drīkst ko tādu pieminēt, parasts SC lietotājs nē? Kur taisnība?
, 2017-05-26 10:53, pirms 8 gadiem
Andree rakstīja: Jāsaka, ka kādu laiku biju no tiem, kas domāja par Džordanu kā GOAT un reizēm akli centos noraidīt Lebrona sasniegumus, bet nu jāpārkāpj pāri tai nekomfortablajai sajūtai (kas tāda ir, jo vienmēr jau gribas palikt pie vecajiem labajiem varoņiem) un jāatzīst, ka Lebrons pilnīgi reāli jau ir GOAT. Neapturams.
Tātad, par Lebronu finālā. Mums ir privilēģija dzīvē redzēt visu laiku labāko futbolistu (Mesi), basketbolistu (Lebrons). Šķiet arī tenisā - Federeru (cerams, ka Nadals nepārsitīs viņa GS rekordu).
Episkā laikā dzīvojam.
MJ
6 tituli. 6 Final MVP 5 sezonas MVP DEfa MVP Karjerā vidēji 30,1pt PO 33,4 jebkurš cilvēks zina, kas ir Maikls Džordans pat pensionāri zina, kas ir MJ, āfrikā bez TV zina, kas ir MJ, viņš ir visu laiku labākais, bet Lebis pašlaik tur tuvojas, bet nav vēl cienīgs tur būt un diez vai arī būs cienīgs!
, 2017-05-26 11:05, pirms 8 gadiem
Bostonietis rakstīja: Vēl viens muļķis..Visas 4-0 GSW sērijas pateicoties pretinieka līderu traumām.Portlenda-Nurkičš,bet principā butu tas pats 4-0.Utah-Trīs spēles bez komandas pg,un viena no def līderiem Hila.Par SAS vispār nerunāsim
Nja un GSW jau traumu nebija. GSW spēlēja bez Shona,BArnsa, KD, Kerra mugura, Igijs , Zaza. Neviens to nemaz nepiemin! Tad jau varam teikt cavs veicās, ka IT bija traumēts un vēl noguris pēc 7 spēlēm ar Wizards, Lovrijs bija ārā, kur cavs bija pastaiga un pret pacers cavs neuzvarēja, bet Pacers zaudēja, jo nespēja realizēt beigu metienus. Tas viss ir aiz muguras, pagājušā gada fināls, Grīns ārā cavs pievelk, Igijam muguras sāpes , Boguta trauma. Kas bijis bijis.
Bet vnm jau GSW viegls ceļš, dēļ pretinieku likstām un traumām, bet neredz, kas īsti notiek no otras puses, redz, kad GSW traumas un zaudē, to nepiemin, bet , kad GSW pretiniekiem traumas, to piemin katru minūti!
, 2017-05-26 11:07, pirms 8 gadiem
GSW uzvarēs, tur nav ko pat strīdēties, jau laicīgi rakstu, lai daži te var jau sākt samierināties un tik ļoti pēc tam nesāpētu sirsniņa
, 2017-05-26 11:10, pirms 8 gadiem
Cavs čempioni 4-3
, 2017-05-26 11:11, pirms 8 gadiem
kols00 rakstīja: GSW uzvarēs, tur nav ko pat strīdēties, jau laicīgi rakstu, lai daži te var jau sākt samierināties un tik ļoti pēc tam nesāpētu sirsniņa
Jāsāk vecā dziesma. GSW 4-0 kopā 16-0 un ar 18+ pārbrauks pāri ar pusspēku, 4/4 līderi skatīsies, kā JaVale iet pēc kārtējā shaqtin a fool MVP. Līderi pat nebūs sasvīduši un varēs ietaupīt uz ūdeni.
Lebis nākamgad spēlēs par veterāna minimalku, lai piesaistītu jaunas zvaigznes, vēl maksās aploksnē no savas kabatas, lai tikai nāk viņam palīdzēt nokārtot titulu.
, 2017-05-26 11:12, pirms 8 gadiem
Maikls Skolfilds rakstīja: Cavs čempioni 4-3
Man Links teica, ka viņš esot par GSW 4-0 18+
, 2017-05-26 11:17, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Jāsāk vecā dziesma. GSW 4-0 kopā 16-0 un ar 18+ pārbrauks pāri ar pusspēku, 4/4 līderi skatīsies, kā JaVale iet pēc kārtējā shaqtin a fool MVP. Līderi pat nebūs sasvīduši un varēs ietaupīt uz ūdeni.
Lebis nākamgad spēlēs par veterāna minimalku, lai piesaistītu jaunas zvaigznes, vēl maksās aploksnē no savas kabatas, lai tikai nāk viņam palīdzēt nokārtot titulu.
viegli jau noteikti nebūs, prognoze ir 4-1 vai 4-2
, 2017-05-26 11:21, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Jāsāk vecā dziesma. GSW 4-0 kopā 16-0 un ar 18+ pārbrauks pāri ar pusspēku, 4/4 līderi skatīsies, kā JaVale iet pēc kārtējā shaqtin a fool MVP. Līderi pat nebūs sasvīduši un varēs ietaupīt uz ūdeni.
Lebis nākamgad spēlēs par veterāna minimalku, lai piesaistītu jaunas zvaigznes, vēl maksās aploksnē no savas kabatas, lai tikai nāk viņam palīdzēt nokārtot titulu.
Cik ļoti Tu esi pārliecināts, ka būs 4-0 un 18+? GSW ir favorīti, protams, bet vai tas nav pārāk "šerpi" teikts?
, 2017-05-26 11:22, pirms 8 gadiem
lielie Cavs fani, uz uzvaru sērijā dod 3.25- LIECIET SIMTIEM EIRO, LIELISKA IESPĒJA NOPELNĪT, ja jau tik pārliecināti par Cavs uzvaru
, 2017-05-26 11:23, pirms 8 gadiem
raiversons rakstīja: Un vispār - ko autors atļāvies izcelt rakstā faktu un norādīt, ka Lebronam vairāk punktu plejofos kā jebkuram citam ieskaitot Džordanu? Kur visi Džordana aizstāvji - autors drīkst ko tādu pieminēt, parasts SC lietotājs nē? Kur taisnība?
Man patīk arī, ka daudzi bāž acīs ka LJ, lai sasniegtu rekordu bija nepieciešams vairāk spēļu un uztur to kā galveno argumentu, lai apstrīdētu rekordu. To, ka LJ ,pārsita Jordan rekordu izdarot 100+ mazāk metienu nekā MJ neviens gan nepiemin.
, 2017-05-26 11:30, pirms 8 gadiem
kols00 rakstīja: lielie Cavs fani, uz uzvaru sērijā dod 3.25- LIECIET SIMTIEM EIRO, LIELISKA IESPĒJA NOPELNĪT, ja jau tik pārliecināti par Cavs uzvaru
Personīgi es neesmu pārliecināts ne par Cavs, ne par GSW uzvaru -
50/50. Abas komandas rāda spēcīgu sniegumu play offos. Gribētos cerēt, ka sērija būs aizraujoša un uzvarētājs tiks noskaidrot godīgās un pilnvērtīgos sastāvos aizvadītās cīņās. Tas ir tikai saprotams, ka katras komandas fani uzskata, ka uzvarēs tieši viņu komanda.
, 2017-05-26 11:34, pirms 8 gadiem
tullamore rakstīja: Personīgi es neesmu pārliecināts ne par Cavs, ne par GSW uzvaru -
50/50. Abas komandas rāda spēcīgu sniegumu play offos. Gribētos cerēt, ka sērija būs aizraujoša un uzvarētājs tiks noskaidrot godīgās un pilnvērtīgos sastāvos aizvadītās cīņās. Tas ir tikai saprotams, ka katras komandas fani uzskata, ka uzvarēs tieši viņu komanda.
to es visu saprotu, es respektēju Lebrona sniegumu un pārējo atdevi.
BET es šeit vairāk akcentēju, ka normāli ir gribēt savas favorītkomandas uzvaru, tas ir tikai dabīgi un apsveicami.
PROBLĒMA ir tajā, ka cilvēki nespēj lietas izvērtēt objektīvi un izsaka nepamatotus viedokļus, kas balstīti tikai uz to "es gribu, man vajadzētu", reāli, respektēšu tikai tos, kas uzskata, ka Cavs vinnēs un to var var labi pierādīt liekot savu naudu uz to, savādāk tā ir tikai tukša ļerināšana par un ap, visiem te ir viedoklis, bet pārsvarā tas ir misenē izmetams.
, 2017-05-26 11:37, pirms 8 gadiem
https://youtu.be/1srUl3P2Z_s
Irvinga skaistais ātrais uzbrukums
, 2017-05-26 11:38, pirms 8 gadiem
Beidzot sāksies īstais PO, GSW no pusspēka ieslēgs PO režīmu un ieliks ugunsrobā!
Maksimāla koncentrēšanās, lieliska komandas ķīmija un GSW jāņem kārtējais tituls, lai visādi AnimalZ, patriot guy, bambareska, raiversoni var izklīst pa krūmiem!
GO GSW!
, 2017-05-26 11:39, pirms 8 gadiem
Maikls Skolfilds rakstīja: Cavs čempioni 4-3
tāpat kā ventograda
Nauri valdies
, 2017-05-26 11:44, pirms 8 gadiem
https://youtu.be/EalVZ2Hi-P8
Lebrons iedzen pēdējo naglu Bostonas zārkā ar kārtīgu danku
, 2017-05-26 11:44, pirms 8 gadiem
AnimalZ rakstīja: Pirms playoff paredzēju Cavs 2-4 zāģus līdz finālam... esmu kļūdījies, bet galvenā doma nemainās - nav nopietnu konkurentu Austrumos. Joprojām uzskatu, ka Wizardi būtu izrādījuši vairāk pretestības.
TE viens rakstīja, ka degviela iet uz beigām līderiem. Pašam smiekli nenāk - Lovs ar Īrvingu ir praimā vai tuvu, Lebrons zvērs un ar savu fizisko būs tāds vēl vismaz 2-4 sezonas. Līdz ar to, lai kāds varētu kaut ko padarīt Cavs Austrumos vajag nopietnus papildinājums, nevis kā te daži bļāva (bukmeikeru ieskaitot), ka Ibaka un Takers tagad maina bildi un Raps ņems Cavs priekšā.
Lai paņemtu Cavs vajag nevis labus roleplayerus, bet zvaigznes. PG un Haywords uz Bostonu būtu nopietni. Tikai, pēc manām domām, viņiem jātiek vaļā no IT. Ar mazo nazi var vinnēt sezonu vai būt starp pirmajiem un varbūt pat tikt līdz Conf finālam, bet pret Cavs ar tik mazu PG nevinnēt nekad. Jāmaina pret kaut ko labu IT, jāņem labs pg draftā un jādabū vismaz divi all star, tad ir varianti. Citādi Lebronam būs gan 8, gan 9 un 10 fināli pēc kārtas. Starp Cavs un pārējiem Austrumos ir nevis plaisa, bet aiza vai ieleja.

Finālā, protams, par Cavs. Galvenais, lai pusijs nedabū un spērējs viņam par to iesper pa riekstiem tā, ka žļambātājam no izbrīna kape izkrīt, bet pensis Igijs tinas prom pēc kārtējā kāsiena finālos un lūdz Lebronu, lai paņem viņu pie sevis. Tā visa rezultātā Tomsons izskatīsies vēl apjukušāks kā parasti.
Varēsi izklīst pa krūmiem, kad GSW paņems kausu un tavas princeses atkal meklēs big 3 utt.
Pērnais gads bija pēc labākajiem USA filmu paraugiem, kad Lebis beigs karjeru, tad taisīs filmu kā šis atspēlējās no 3-1, bet šogad tā nebūs. GSW dominēšanu vienīgi var patraucēt, ja nāksies iztikt bez Kera!
GO GSW!
, 2017-05-26 11:46, pirms 8 gadiem
kols00 rakstīja: to es visu saprotu, es respektēju Lebrona sniegumu un pārējo atdevi.
BET es šeit vairāk akcentēju, ka normāli ir gribēt savas favorītkomandas uzvaru, tas ir tikai dabīgi un apsveicami.
PROBLĒMA ir tajā, ka cilvēki nespēj lietas izvērtēt objektīvi un izsaka nepamatotus viedokļus, kas balstīti tikai uz to "es gribu, man vajadzētu", reāli, respektēšu tikai tos, kas uzskata, ka Cavs vinnēs un to var var labi pierādīt liekot savu naudu uz to, savādāk tā ir tikai tukša ļerināšana par un ap, visiem te ir viedoklis, bet pārsvarā tas ir misenē izmetams.
Psc
Pirmkārt, domā tavs respekts ir kādam te vajadzīgs? Nopietni?
Otrkārt, kur tavos glorika komentāros ir kāds objektīvisms? Varbūt nebāz acīs citiem to, ar ko pats nevari palielīties?
, 2017-05-26 11:52, pirms 8 gadiem
Ulrihs rakstīja: Psc
Pirmkārt, domā tavs respekts ir kādam te vajadzīgs? Nopietni?
Otrkārt, kur tavos glorika komentāros ir kāds objektīvisms? Varbūt nebāz acīs citiem to, ar ko pats nevari palielīties?
pievērstu uzmanību maniem komentāriem, tad saprastu, ka prognozēju 4-0 pret Portlendu- piepildījās, 4-0 pret Jūtu- piepildījās, 4-1 pret Spurs- izgāzos.. tā arī ir mana lielākā neveiksme play offā.
un mēs runājam par Rietumu 1. un 2. un NBA 1. un 3. stiprāko komandu, kur mana prognoze kļūdījās par 1 spēli, kamēr citi OBJEKTĪVIE eksperti deva pat Spurs uzvaru, šeit viss ir pilnīgi skaidrs, uzreiz pasaku, GSW čempioni un mans viedoklis neveidojas tikai "o, sekoju NBA līdzi 2 gadus, esmu redzējis jau 3 spēles un zinu 6 spēlētājus, gribu lai viņi uzvar", mans zināšanu līmenis par spēli ļauj skatīties uz notikumiem objektīvi
, 2017-05-26 11:55, pirms 8 gadiem
kols00 rakstīja: Gaidītais fināls ir klāt.
Būs interesanti, it īpaši pirmā spēle, kad abas komandas pēc pārtraukuma spēlēs, bet kad GSW iešūposies, tad Cavs nebūs variantu, lielā spriedze ir- kam dos MVP ? Karijam, KD..varbūt Grīns vai Klejs būs atslēgas spēlētājs sērijā?
Kā tas jāsaprot? Fināls vēl nav sācies, bet Tu jau prāto par MVP?
, 2017-05-26 11:56, pirms 8 gadiem
Tipisks Latvietis rakstīja: Bēdīgi, ka kaut kāda intriga par titulu sākas tikai finālā. Kur ir vēlme skatīties pirms tam šo abu komandu cīņas? Pilnīgs balagāns, tāpat kā KHL. Vot NHL, tā ir cita fiška.
Man personīgi tieši tas NHL nepatīk. Kāds sakars, ka kkāda Našvila, kas knapi tika plejoffos var aizkapāties līdz finālam ?
NBA reg. sezona +/- parāda komandu spēkus un iespējas reāli pretendēt uz titulu, kamēr NHL jau kuros playoffus 1. sīds izkrīt pirmajā kārtā, turklāt ar 4-0 kkādiem nabagiem, kas knapi tur tika.

Pēc tavas loģikas, ja grib intrigu - vajadzētu NFL playoffu sistēmu - vienu spēli zaudē un sezona beidzas ?
, 2017-05-26 11:57, pirms 8 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Kā tas jāsaprot? Fināls vēl nav sācies, bet Tu jau prāto par MVP?
tā ir lielākā intriga šajā sērijā
, 2017-05-26 11:57, pirms 8 gadiem
raiversons rakstīja: Garlaicīgāko plejofu kulminācija ir klāt - kura superkomanda cels kausu?
Da labi, neirs! Šogad GSW-CAVS fināls ir kā 2 asteroīdu sadursme. Episki. Turklāt gūti prognozēt, kas no tā visa iznāks. Par CAVS.
, 2017-05-26 12:04, pirms 8 gadiem
Kas tie pa gudriniekiem, kas saka, ka Bostonai jāmaina prom IT4 ?
Komanda ir gatava uzvarēt TAGAD, ja pastiprinās ar kkādu Hejvordu un iemaina draft picku pret, piemēram, Batleru vai Džordžu.

Tomasa aizmainīšana būtu galīgi atsaldēts variants, jo, pirmkārt, viņa līgums ir tik mazs, ka atrast līdzvērtīgu spēlētāju, ko dabūt pretim nebūtu iespējams. Otrkārt, visi di.š, ka bez viņa gāja labāk - nu lol, spēlēja trīs spēles, vienā (kur Lebronam kārtējais meltdown) ar pēdējo sekunžu metienu izvilka, pārējās bija 18+. Gadījumā Spurs reg. sezonā nebija 8-1 bez Lenarda ? Redzējām, kas notika pret GSW ar un bez viņa. Turklāt, aizmainot Tomasu un draftējot kkādu jauno saspēlnieku, atkal solis atpakaļ. Kāpēc? Ja pēc ilgiem laikiem sasniedza ECF, kāpēc lai atkal sāktu pārbūvi pēc vienas sezonas, kur Tomass playoffos norauj traumu?
Tādi džeki, kas gūst 30 punktus spēlē ar labu procentu apkārt nemētājas. Par viņa defu runājot - nav jau tā, ka džeks necenšas, viņš vienkārši fiziski nevar nosegt garākus metējus, jo ir pārāk īss. Bet jebkurā gadījumā spēlētāja vērtību par 80% nosaka varējums uzbrukumā un tikai ap 15-20% ir defs. Ja tiešām būtu 50-50, kā visi saka, tad Tonijs Alens būtu viens no apmaksātākajiem līgas spēlētājiem un vairrākkārtīgs all-star džeks.
, 2017-05-26 12:10, pirms 8 gadiem
ventilators rakstīja: Kas tie pa gudriniekiem, kas saka, ka Bostonai jāmaina prom IT4 ?
Komanda ir gatava uzvarēt TAGAD, ja pastiprinās ar kkādu Hejvordu un iemaina draft picku pret, piemēram, Batleru vai Džordžu.

Tomasa aizmainīšana būtu galīgi atsaldēts variants, jo, pirmkārt, viņa līgums ir tik mazs, ka atrast līdzvērtīgu spēlētāju, ko dabūt pretim nebūtu iespējams. Otrkārt, visi di.š, ka bez viņa gāja labāk - nu lol, spēlēja trīs spēles, vienā (kur Lebronam kārtējais meltdown) ar pēdējo sekunžu metienu izvilka, pārējās bija 18+. Gadījumā Spurs reg. sezonā nebija 8-1 bez Lenarda ? Redzējām, kas notika pret GSW ar un bez viņa. Turklāt, aizmainot Tomasu un draftējot kkādu jauno saspēlnieku, atkal solis atpakaļ. Kāpēc? Ja pēc ilgiem laikiem sasniedza ECF, kāpēc lai atkal sāktu pārbūvi pēc vienas sezonas, kur Tomass playoffos norauj traumu?
Tādi džeki, kas gūst 30 punktus spēlē ar labu procentu apkārt nemētājas. Par viņa defu runājot - nav jau tā, ka džeks necenšas, viņš vienkārši fiziski nevar nosegt garākus metējus, jo ir pārāk īss. Bet jebkurā gadījumā spēlētāja vērtību par 80% nosaka varējums uzbrukumā un tikai ap 15-20% ir defs. Ja tiešām būtu 50-50, kā visi saka, tad Tonijs Alens būtu viens no apmaksātākajiem līgas spēlētājiem un vairrākkārtīgs all-star džeks.
tie argumenti pavisam loģiski, pats dažus no viņiem arī uzrakstīji,
Tomasam būs jādod 220 miljonu līgums, tas ir tas, ko Bostona nevēlas, jo tas var beigās būt iemesls, kāpēc tieši Bostona nebūs konkurētspējīga uz tiem 5 gadiem, jo nebūs naudas citiem un defs forever būs ar vienu caurumu+ kamēr Austrumos nevar uzvarēt Lebronu, tad to laiku var attīstīt jauno, tāpat jau neviens rūkijs nav stars uzreiz, vajag 3 sezonas, lai sāktu uzvarēt izšķirošanas spēles.
Protams, IT is svarīgs spēlētājs, manis pēc viņš var arī palikt komandā un veidot konkurētspējīgu komandu ap viņu.
Vnk nevajag rakstīt, ka nav saprotama potenciālā maiņa, kā vadība lems, tā būs, ne mums ko ietekmēt, mēs varam tikai saprast vai nesaprast, kāpēc viņi tā grib rīkoties vai rīkosies
, 2017-05-26 12:13, pirms 8 gadiem
FurbisOKC rakstīja: Džeimss ir tas, kas bez superstāriem neko nevar? Warrioros ir 2MVP un 4 allstari
Atgādini man, vai Warriors nebija pēdējos divos finālos BEZ Duranta ? Grīns ir overrated AF. Ieliec viņu kkādā sūd komandā, kā Leikeros, un viņi joprojām smirdēs un nebūs ne tuvu playoffiem. Viņa stati ir būstoti pateicoties 3 all-stāriem viņa komandā. Uzbrukumā džeks ir labi ja 4 izvēle, neticu, ka citā komandā, kur vajadzētu būt līderim, viņš būtu kaut 20+10 spēlētājs, turklāt sačakarētu savus %

ps: i.imgur.com un tas ir tīri tikai uz pagājušo gadu, pieskaiti vēl +2.
, 2017-05-26 12:14, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: MJ
6 tituli. 6 Final MVP 5 sezonas MVP DEfa MVP Karjerā vidēji 30,1pt PO 33,4 jebkurš cilvēks zina, kas ir Maikls Džordans pat pensionāri zina, kas ir MJ, āfrikā bez TV zina, kas ir MJ, viņš ir visu laiku labākais, bet Lebis pašlaik tur tuvojas, bet nav vēl cienīgs tur būt un diez vai arī būs cienīgs!
Jā, diezvai viņš var apsteigt MJ vispār - domāju ka daudzi jau ir piemirsuši, ka Lebis jau divreiz ir mainījis komandas lai skrietu pēc tituliem:

1) uz Heat pie DWade
2) atpakaļ uz Caws, kad saprata ka DWade vairs nevelk, pēc zāģa Spurs ar visu laiku lielāko punktu starpību finālā...

Un jā, tas viss spēlējot vājākā Austrumu konfā, pret viduvējībām..

Tad ar šādu rezumē grūti MJ apdzīt...
, 2017-05-26 12:19, pirms 8 gadiem
kols00 rakstīja: tie argumenti pavisam loģiski, pats dažus no viņiem arī uzrakstīji,
Tomasam būs jādod 220 miljonu līgums, tas ir tas, ko Bostona nevēlas, jo tas var beigās būt iemesls, kāpēc tieši Bostona nebūs konkurētspējīga uz tiem 5 gadiem, jo nebūs naudas citiem un defs forever būs ar vienu caurumu+ kamēr Austrumos nevar uzvarēt Lebronu, tad to laiku var attīstīt jauno, tāpat jau neviens rūkijs nav stars uzreiz, vajag 3 sezonas, lai sāktu uzvarēt izšķirošanas spēles.
Protams, IT is svarīgs spēlētājs, manis pēc viņš var arī palikt komandā un veidot konkurētspējīgu komandu ap viņu.
Vnk nevajag rakstīt, ka nav saprotama potenciālā maiņa, kā vadība lems, tā būs, ne mums ko ietekmēt, mēs varam tikai saprast vai nesaprast, kāpēc viņi tā grib rīkoties vai rīkosies
Drīzumā vajadzētu tapt skaidram, ko Eindžs darīs ar Tomasu. Ja pirmo picku izmantos priekš Fulca, tad skaidrs, ka Tomasu mēģinās iztirgot. Īsti gan nav skaidrs, ko pret viņu varētu dabūt - varbūt vēl pickus, bet kāda jēga no tā ? Jau tagad Bostonai ir vesela čupa draft picku un ir uz sola ir labi potenciāli jaunie džeki. Jau redzam, cik "labi" Sixeriem izdevies caur draftu pārbūvēt
, 2017-05-26 12:26, pirms 8 gadiem
GaryII rakstīja: Jā, diezvai viņš var apsteigt MJ vispār - domāju ka daudzi jau ir piemirsuši, ka Lebis jau divreiz ir mainījis komandas lai skrietu pēc tituliem:

1) uz Heat pie DWade
2) atpakaļ uz Caws, kad saprata ka DWade vairs nevelk, pēc zāģa Spurs ar visu laiku lielāko punktu starpību finālā...

Un jā, tas viss spēlējot vājākā Austrumu konfā, pret viduvējībām..

Tad ar šādu rezumē grūti MJ apdzīt...
Man patīk tie Lebrona ASV fanboyi žurnaļugas, kas saka, ka Lebrons jau ir GOAT, kautgan vienīgais stats, kurā viņš ir priekšā Džordanam ir finālu zaudētās spēles Vēl rēcīgi liekas, ka tie džeki baigi oponē, ka Austrumi nemaz nēesot tik vāji un ka Džordana laikā esot bijis tāpat, kautgan patiesībā Lebronam playoffos šķiet ir labi ja 10 uzvarētas sērijas pret 50+ uzvaru komandām, kamēr Džordanam ir 2x vairāk. Lebrons šķiet jau ir apdzinis Džordanu nospēlēto spēļu ziņā, bet tāpat atpaliek par ~4000 punktiem, stīlos un citos rādītājos arī atpaliek. Sure, līdz karjeras beigām, ganjau apdzīs, bet nu tas nemainīs faktu, ka Džordans ir GOAT. Kā jau te minēja - komandu maiņas, ring chasing savā praimā - viņš aizsāka to, ko izdarīja Durants un tagad visi heito Durantu par to.
';
, 2017-05-26 12:28, pirms 8 gadiem
ventilators rakstīja: Man patīk tie Lebrona ASV fanboyi žurnaļugas, kas saka, ka Lebrons jau ir GOAT, kautgan vienīgais stats, kurā viņš ir priekšā Džordanam ir finālu zaudētās spēles Vēl rēcīgi liekas, ka tie džeki baigi oponē, ka Austrumi nemaz nēesot tik vāji un ka Džordana laikā esot bijis tāpat, kautgan patiesībā Lebronam playoffos šķiet ir labi ja 10 uzvarētas sērijas pret 50+ uzvaru komandām, kamēr Džordanam ir 2x vairāk. Lebrons šķiet jau ir apdzinis Džordanu nospēlēto spēļu ziņā, bet tāpat atpaliek par ~4000 punktiem, stīlos un citos rādītājos arī atpaliek. Sure, līdz karjeras beigām, ganjau apdzīs, bet nu tas nemainīs faktu, ka Džordans ir GOAT. Kā jau te minēja - komandu maiņas, ring chasing savā praimā - viņš aizsāka to, ko izdarīja Durants un tagad visi heito Durantu par to.
nebiju redzējis šādu salīdzinājumu +1
, 2017-05-26 12:33, pirms 8 gadiem
Bostonietis rakstīja: Vēl viens muļķis..Visas 4-0 GSW sērijas pateicoties pretinieka līderu traumām.Portlenda-Nurkičš,bet principā butu tas pats 4-0.Utah-Trīs spēles bez komandas pg,un viena no def līderiem Hila.Par SAS vispār nerunāsim
Ķipa Nurkičš ahūnais difference-meikeris? Šitā atruna par Portlendas sēriju ir smieklīga. Tāpat būtu 4-0. Jūta ? Sure, Hils ir labs, bet nu c'mon. Tur tāpat nebija variantu. Par SAS es varētu piekrist, ka ar Lenardu sērija būtu daudz interesantāka, bet tāpat GSW uzvarētu 5 vai 6 spēlēs.

Ja jau par traumām - tad kā ar austrumiem ? Laurijs, Tomass ? Šos džekus neviens nepiemin, bet Nurkiču un Hilu gan
, 2017-05-26 12:36, pirms 8 gadiem
raiversons rakstīja: Garlaicīgāko plejofu kulminācija ir klāt - kura superkomanda cels kausu? Neciešu tādas superkomandas, kuras iznīcina jebkādu parastā skatītāja interesi par plejofiem - intriga 0! Finālā atbalstīšu tos, kuri riebjas mazāk. Negribētu, lai tik mīksta rīcība kā Duranta izgājiens, tiktu atalgota ar gredzenu.Tā ka lai izdodas Cavs pacelt kausu!
Piekritīšu, ka playoffi bija pat pārāk paredzami. Jau pirms 2. raunda pa lielam viss bija skaidrs.
Duranta pāriešana uz GSW - vāji. Grīns viens no lielākajiem lohiem līgā, bet ar visu to es par Kariju un Tompsonu - GSW.
Gribēšu redzēt tās atrunas, ko LBJ aizstāvji teiks, ja finālu ierīs.
, 2017-05-26 12:41, pirms 8 gadiem
un cik spēlēs to iespēja Džordans un cik Lebruns??? Kāds to var izdarīt 50spēlēs un viņš vienmēr būs labāks, nekā tas, kurš to spēj izdarīt tikai pa 100spēlēm.. vai ne tā?
, 2017-05-26 12:42, pirms 8 gadiem
Andris_Barkevics rakstīja: un cik spēlēs to iespēja Džordans un cik Lebruns??? Kāds to var izdarīt 50spēlēs un viņš vienmēr būs labāks, nekā tas, kurš to spēj izdarīt tikai pa 100spēlēm.. vai ne tā?
Bet ir taču atšķirība, kā mēs sakatamies uz staiem, vai tad ne ?
Viens džeks 100 punktus var samest 3 spēlēs, kamēr citam varbūt vajag 20 spēles, lai to paveiktu. Beigu beigās abiem ir 100 punkti un viņi ir vienlīdz labi ?
, 2017-05-26 12:49, pirms 8 gadiem
kols00 rakstīja: nebiju redzējis šādu salīdzinājumu +1
Jā, labais tieši tā vēl arī ir jautājums ar ko MJ vispār kopā spēlēja un ar ko Lebis tagad spēlē...
, 2017-05-26 13:09, pirms 8 gadiem
Diez cik MJ izmeta metienus un cik Lebrons?
, 2017-05-26 13:10, pirms 8 gadiem
GaryII rakstīja: Jā, labais tieši tā vēl arī ir jautājums ar ko MJ vispār kopā spēlēja un ar ko Lebis tagad spēlē...
Paskaties uz GSW sastāvu.

Būsim reāli. Šis GSW modelis nevienam no MJ finālu pretiniekiem vairāk par 1 spēli nezaudētu
, 2017-05-26 13:12, pirms 8 gadiem
ventilators rakstīja: Ķipa Nurkičš ahūnais difference-meikeris? Šitā atruna par Portlendas sēriju ir smieklīga. Tāpat būtu 4-0. Jūta ? Sure, Hils ir labs, bet nu c'mon. Tur tāpat nebija variantu. Par SAS es varētu piekrist, ka ar Lenardu sērija būtu daudz interesantāka, bet tāpat GSW uzvarētu 5 vai 6 spēlēs.

Ja jau par traumām - tad kā ar austrumiem ? Laurijs, Tomass ? Šos džekus neviens nepiemin, bet Nurkiču un Hilu gan
Par to jau iet runa, ka pret Blazers uzvalkā sēdēja Barns,KD,Shons + Kerra mugura, bet visi tā uzsver Nurkichu. Tā pat arī pret jazz. Spurs vs GSW iespējams būtu fināls pirms fināla ar Parkeru un Lenardu, bet arī domājam, ka par īsu, nu Lenardam bija ļoti liela slodze, neticu, ka viņš vairāk par divām uzvarām paņemtu, bet protams, ka GSW heiteri no krūmiem bļauj par GSW vieglo ceļu, bet cavs pretinieku traumas neredz! Protams, ka tas nebūtu mainījis iznākumu, jo tā pat būtu šāds fināls, tikai man gribējās redzēt divas lietas, kā Spurs būtu spirinājušies pret GSW un, kas būtu, ja Rondo nebūtu norāvis traumu, cik tālu tiktu Bulls.
, 2017-05-26 13:14, pirms 8 gadiem
sociopats rakstīja: Diez cik MJ izmeta metienus un cik Lebrons?
DŽordanam par aptuveni 4000 metieniem vairāk, procenti gandrīz identiski, ņemot vērā playoffu procentu, DŽordanam FG% pat ir labāks. Your point ?
, 2017-05-26 13:16, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Par to jau iet runa, ka pret Blazers uzvalkā sēdēja Barns,KD,Shons + Kerra mugura, bet visi tā uzsver Nurkichu. Tā pat arī pret jazz. Spurs vs GSW iespējams būtu fināls pirms fināla ar Parkeru un Lenardu, bet arī domājam, ka par īsu, nu Lenardam bija ļoti liela slodze, neticu, ka viņš vairāk par divām uzvarām paņemtu, bet protams, ka GSW heiteri no krūmiem bļauj par GSW vieglo ceļu, bet cavs pretinieku traumas neredz! Protams, ka tas nebūtu mainījis iznākumu, jo tā pat būtu šāds fināls, tikai man gribējās redzēt divas lietas, kā Spurs būtu spirinājušies pret GSW un, kas būtu, ja Rondo nebūtu norāvis traumu, cik tālu tiktu Bulls.
Es ticu, ka ar Rondo Bulls būtu paņēmuši Celtics un ierījuši Wizardiem. Bet tas tāpat nemaina faktu, ka fināls bija set jau pēc pirmās kārtas.
, 2017-05-26 13:18, pirms 8 gadiem
ventilators rakstīja: Ķipa Nurkičš ahūnais difference-meikeris? Šitā atruna par Portlendas sēriju ir smieklīga. Tāpat būtu 4-0. Jūta ? Sure, Hils ir labs, bet nu c'mon. Tur tāpat nebija variantu. Par SAS es varētu piekrist, ka ar Lenardu sērija būtu daudz interesantāka, bet tāpat GSW uzvarētu 5 vai 6 spēlēs.

Ja jau par traumām - tad kā ar austrumiem ? Laurijs, Tomass ? Šos džekus neviens nepiemin, bet Nurkiču un Hilu gan
Par to vai GSW paceltu SAS ar Lenardu un Pārkeru ierindā var tikai spekulēt, bet tas strādā uz abām pusēm, jo nevar arī zināt vai SAS ar pilnu sastāvu vinnētu. Ir tā kā ir. Par Nurkiču un Hilu piekrītu.

P.S. Gribēšu dzirdēt GSW līdzjutēju atrunas, ja finālu pagrūdīs.
Mana atruna, ja uzvarēs GSW kā vienmēr - uzvar stiprākais (pie nosacījuma, ja Lebrons nenotraumējas, jo tādā gadījumā pat aklajam vis būtu skaidrs un atrunas nebūtu jāmeklē).
, 2017-05-26 13:18, pirms 8 gadiem
sociopats rakstīja: Diez cik MJ izmeta metienus un cik Lebrons?
Diez cik MJ atnesa titulus, bet cik Lebis? Cik pt vidēji meta MJ un cik Lebis? Diez kuram bija vairāk all star spēlētāju komandā karjeras laikā?
, 2017-05-26 13:21, pirms 8 gadiem
kols00 rakstīja: to es visu saprotu, es respektēju Lebrona sniegumu un pārējo atdevi.
BET es šeit vairāk akcentēju, ka normāli ir gribēt savas favorītkomandas uzvaru, tas ir tikai dabīgi un apsveicami.
PROBLĒMA ir tajā, ka cilvēki nespēj lietas izvērtēt objektīvi un izsaka nepamatotus viedokļus, kas balstīti tikai uz to "es gribu, man vajadzētu", reāli, respektēšu tikai tos, kas uzskata, ka Cavs vinnēs un to var var labi pierādīt liekot savu naudu uz to, savādāk tā ir tikai tukša ļerināšana par un ap, visiem te ir viedoklis, bet pārsvarā tas ir misenē izmetams.
A tu jau uzliki uz GSW 10 000? Tak 100% vinnēšot.
, 2017-05-26 13:24, pirms 8 gadiem
Nejeega rakstīja: Par to vai GSW paceltu SAS ar Lenardu un Pārkeru ierindā var tikai spekulēt, bet tas strādā uz abām pusēm, jo nevar arī zināt vai SAS ar pilnu sastāvu vinnētu. Ir tā kā ir. Par Nurkiču un Hilu piekrītu.

P.S. Gribēšu dzirdēt GSW līdzjutēju atrunas, ja finālu pagrūdīs.
Mana atruna, ja uzvarēs GSW kā vienmēr - uzvar stiprākais (pie nosacījuma, ja Lebrons nenotraumējas, jo tādā gadījumā pat aklajam vis būtu skaidrs un atrunas nebūtu jāmeklē).
Tu, šķiet, esi vienīgais, atskaitot kkādu die-hard Spurs fanus, kas uzskatīja, ka viņiem ir reālas izredzes tajā sērijā pat ar veselu Lenardu. Paņemt spēli vai divas- jā! Paņemt sēriju ? - Nē.
Pat pirmā sērijas spēle vēl nebija ne tuvu beigām, un SPurs vēl varēja mierīgi pagrūst. Līdzīgi kā bija reg. sezonā, kad ieguva lielu pārsvaru tieši pret GSW un izlaida spēli.
, 2017-05-26 13:26, pirms 8 gadiem
ventilators rakstīja: DŽordanam par aptuveni 4000 metieniem vairāk, procenti gandrīz identiski, ņemot vērā playoffu procentu, DŽordanam FG% pat ir labāks. Your point ?
Ir vēl viena lieta ko neviens nav pieminējis. Ir vēl jāskatās cik punktus spēlētājs vispār ir atnesis komandai, proti, kas ir labāk 30+5+5 vai 25+8+8? Neapgalvoju, ka Lebrons ir labāks par MJ. Ir lietas, kurās Lebrons MJ līmenim pat tuvumā netiks un tās nav statistikas ailēs izmērāmas. Bet te tupa salīdzināt gūtos punktus un tā noteikt labāko ir absurdi. Tad jau RW ārpus konkurences ir labākais, jo domāju, ka tādu statistiku ar vidēji TD spēlē RW vēl kādu laiku ir pa spēkam uzstādīt..
, 2017-05-26 13:29, pirms 8 gadiem
ventilators rakstīja: Tu, šķiet, esi vienīgais, atskaitot kkādu die-hard Spurs fanus, kas uzskatīja, ka viņiem ir reālas izredzes tajā sērijā pat ar veselu Lenardu. Paņemt spēli vai divas- jā! Paņemt sēriju ? - Nē.
Pat pirmā sērijas spēle vēl nebija ne tuvu beigām, un SPurs vēl varēja mierīgi pagrūst. Līdzīgi kā bija reg. sezonā, kad ieguva lielu pārsvaru tieši pret GSW un izlaida spēli.
Jā es uzskatu, ka veseli Spurs varētu izcelt sēriju ar GSW. Nevaru to pierādīt, bet tam ticu. Protams, ka favorīti jebkura gadījumā bija GSW, bet ka neapšaubāmi - nepiekritīšu.
, 2017-05-26 13:39, pirms 8 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: A tu jau uzliki uz GSW 10 000? Tak 100% vinnēšot.
nākamnedēļ uzlikšu kādus 500
, 2017-05-26 13:42, pirms 8 gadiem
Nejeega rakstīja: Ir vēl viena lieta ko neviens nav pieminējis. Ir vēl jāskatās cik punktus spēlētājs vispār ir atnesis komandai, proti, kas ir labāk 30+5+5 vai 25+8+8? Neapgalvoju, ka Lebrons ir labāks par MJ. Ir lietas, kurās Lebrons MJ līmenim pat tuvumā netiks un tās nav statistikas ailēs izmērāmas. Bet te tupa salīdzināt gūtos punktus un tā noteikt labāko ir absurdi. Tad jau RW ārpus konkurences ir labākais, jo domāju, ka tādu statistiku ar vidēji TD spēlē RW vēl kādu laiku ir pa spēkam uzstādīt..
par asisstiem - izriet no komandas biedru kvalitātes. nu nebija Džordanam ne Veida, ne Irvinga līmeņa džeku uzbrukumā kam dot piespēles. Pipens bija ok, bet pats vairāk bija kā saspēles veidotājs, nevis scoreris.
par atlekušajām runājot - ja Džordanu skaita kā SG, tad kāda velna pēc lai aizsargam rūpēti rebounding cipari ? Vismaz man sporta skolā mācīja, ka par atlekušajām jādomā garajiem džekiem. Pirms šīs sezonas (RW tripļiem) nevienam pat prātā nenāca skatīties uz PG vai SG reboundu cipariem un pat ja skatījās, tad tas neietekmēja šo spēlētāju vērtību.

ps: ar visu to, ka Lebronu sauc par 'nesavtīga basketbola paraugu' viņa karjeras vidējais rādītājs asisstos ir tikai par 1.7 vidēji spēlē vairāk nekā džordanam. tāpēc nav jau gluži tā, ka Džordans piespēles nebūtu dalījis.
, 2017-05-26 13:47, pirms 8 gadiem
Ir viens arguments, ko cilvēki aizmirt, kas krietni nāk par labu LeBronam. Spējas ilgi noturēties visaugstākajā līmenī

Proti, viņa tas, ka viņš jau 14 gadus līgā spēlē visaugstākajā līmenī un nekas neliecina, ka tas neturpināsies vēl vismaz 3-5 gadus.

MJ bija tik ļoti pārdedzis, ka vajadzēja ņemt pauzes vesalu gadu garumā.
, 2017-05-26 13:50, pirms 8 gadiem
ventilators rakstīja: par asisstiem - izriet no komandas biedru kvalitātes. nu nebija Džordanam ne Veida, ne Irvinga līmeņa džeku uzbrukumā kam dot piespēles. Pipens bija ok, bet pats vairāk bija kā saspēles veidotājs, nevis scoreris.
par atlekušajām runājot - ja Džordanu skaita kā SG, tad kāda velna pēc lai aizsargam rūpēti rebounding cipari ? Vismaz man sporta skolā mācīja, ka par atlekušajām jādomā garajiem džekiem. Pirms šīs sezonas (RW tripļiem) nevienam pat prātā nenāca skatīties uz PG vai SG reboundu cipariem un pat ja skatījās, tad tas neietekmēja šo spēlētāju vērtību.

ps: ar visu to, ka Lebronu sauc par 'nesavtīga basketbola paraugu' viņa karjeras vidējais rādītājs asisstos ir tikai par 1.7 vidēji spēlē vairāk nekā džordanam. tāpēc nav jau gluži tā, ka Džordans piespēles nebūtu dalījis.
Par to jau ir stāsts, ka ar pliku statistiku salīdzināt spēlētājus nav iespējas, kur nu vēl dažādu pozīciju un citos laikos spēlējušus. Tas kāpēc MJ ir labākais ever (pagaidām), manuprāt, neizriet no statistikas ailītēm, bet gan no kaut kādiem netaustāmiem un neizmērāmiem lielumiem.
, 2017-05-26 13:52, pirms 8 gadiem
https://www.youtube.com/watch?v=XAg...

Šās diskusijas sakarā šis video ir visai interesants.
, 2017-05-26 13:54, pirms 8 gadiem
kols00 rakstīja: nākamnedēļ uzlikšu kādus 500
Ticu
, 2017-05-26 13:54, pirms 8 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Kā tas jāsaprot? Fināls vēl nav sācies, bet Tu jau prāto par MVP?
Uz mvp nav nekāda spriedze - ja uzvar warriors, tad durantam... Ja cavs, tad džeimsam. Grīns, Tompsons un Igijs 100% nebūs mvp, jo 1. ir melnā darba darītājs, bet ne komandas līderis, 2. var izšaut tikai atsevišķās spēlēs, bet 3. šogad ir nonācis duranta ēnā... Maza iespējamība ir arī, ka Karijs būs mvp, jo pēc iepriekšējo gadu pieredzes - viņš svarīgajās spēlēs nemaz tik labs nav... Cavalieros domāju, ka par mvp nevienam nav šaubu
, 2017-05-26 13:59, pirms 8 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Ir viens arguments, ko cilvēki aizmirt, kas krietni nāk par labu LeBronam. Spējas ilgi noturēties visaugstākajā līmenī

Proti, viņa tas, ka viņš jau 14 gadus līgā spēlē visaugstākajā līmenī un nekas neliecina, ka tas neturpināsies vēl vismaz 3-5 gadus.

MJ bija tik ļoti pārdedzis, ka vajadzēja ņemt pauzes vesalu gadu garumā.
Laikam nezini vēsturi. MJ tēvs bija beisbolists. Viņš nomira, tāpēc par godu tēvam MJ aizgāja vienu sezonu nospēlēja beisbolu, tad atgriezās, pēc 6 tituliem viņš viņš visu bija sasniedzis, viņam nebija vairs pēc kā tiekties, nauda nāk arī bez basketa, visu sasniedzis basketā, tad viņš atgriezās washinktonā, tikai dēļ labdarības sakarā ar 2001. 11 septembra teroraktiem. Un tad pēdējais punkts, redzēsim vai Lebrons iespēs 38,39,40 gados 23pt+5+5 sezonu un 20pt sezonu. Lebis tiecas pēc MJ, bet MJ jau vairs nebija, kur tiekties, jo bija sasniedzis to līmeni, kad ir neapstrīdami visu laiku labākais.
, 2017-05-26 14:03, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Laikam nezini vēsturi. MJ tēvs bija beisbolists. Viņš nomira, tāpēc par godu tēvam MJ aizgāja vienu sezonu nospēlēja beisbolu, tad atgriezās, pēc 6 tituliem viņš viņš visu bija sasniedzis, viņam nebija vairs pēc kā tiekties, nauda nāk arī bez basketa, visu sasniedzis basketā, tad viņš atgriezās washinktonā, tikai dēļ labdarības sakarā ar 2001. 11 septembra teroraktiem. Un tad pēdējais punkts, redzēsim vai Lebrons iespēs 38,39,40 gados 23pt+5+5 sezonu un 20pt sezonu. Lebis tiecas pēc MJ, bet MJ jau vairs nebija, kur tiekties, jo bija sasniedzis to līmeni, kad ir neapstrīdami visu laiku labākais.
1. Labi zinām, ka 1. retirementam nav sakars ar tēva nāvi, bet gan ar azartspēļu atkarību
2. Tu centies skatīties nākotnē uz 39 gadīju Lebronu. Paskaties pagātnē. Lebrons 22 gadu vecumā viens pats aizvilka Cavs līdz finālam, MJ tikmēr pat īsti vēl nebija sācis spēlēt NBA
, 2017-05-26 14:04, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Man Links teica, ka viņš esot par GSW 4-0 18+
T-Bag teica ka tu esi gsw kepka.
, 2017-05-26 14:15, pirms 8 gadiem
Man personīgi reizēm interesē kādā līmenī ir NBA antidopinga pārbaudes ? Nevar būt, ka tur neviens neko nerij.
, 2017-05-26 14:19, pirms 8 gadiem
ventilators rakstīja: Man personīgi reizēm interesē kādā līmenī ir NBA antidopinga pārbaudes ? Nevar būt, ka tur neviens neko nerij.
Līgai nebūtu izdevīgi atklāt dopingistus. Bet nu tādi noteikti ir
, 2017-05-26 14:22, pirms 8 gadiem
Ralfinolv rakstīja: 1. Labi zinām, ka 1. retirementam nav sakars ar tēva nāvi, bet gan ar azartspēļu atkarību
2. Tu centies skatīties nākotnē uz 39 gadīju Lebronu. Paskaties pagātnē. Lebrons 22 gadu vecumā viens pats aizvilka Cavs līdz finālam, MJ tikmēr pat īsti vēl nebija sācis spēlēt NBA
Un finālā 4-0 18+ no Rietumiem jebkura PO komanda brauktu pāri Lebim. MJ neveidoja BIG3, nebēga pie Maģiskā. Rodmens, kas tika uzskatīts par 3 labāko Bulls meta 6pt spēlē, a tagad cavs Lavs met 20pt un pilna komanda ar All star spēlētājiem, kamēr MJ nečīkstēja par komandas biedriem, bet vilka visu vezumu uzbrukumā, praktiski viens pats.
, 2017-05-26 14:23, pirms 8 gadiem
ventilators rakstīja: par asisstiem - izriet no komandas biedru kvalitātes. nu nebija Džordanam ne Veida, ne Irvinga līmeņa džeku uzbrukumā kam dot piespēles. Pipens bija ok, bet pats vairāk bija kā saspēles veidotājs, nevis scoreris.
par atlekušajām runājot - ja Džordanu skaita kā SG, tad kāda velna pēc lai aizsargam rūpēti rebounding cipari ? Vismaz man sporta skolā mācīja, ka par atlekušajām jādomā garajiem džekiem. Pirms šīs sezonas (RW tripļiem) nevienam pat prātā nenāca skatīties uz PG vai SG reboundu cipariem un pat ja skatījās, tad tas neietekmēja šo spēlētāju vērtību.

ps: ar visu to, ka Lebronu sauc par 'nesavtīga basketbola paraugu' viņa karjeras vidējais rādītājs asisstos ir tikai par 1.7 vidēji spēlē vairāk nekā džordanam. tāpēc nav jau gluži tā, ka Džordans piespēles nebūtu dalījis.
Ko nu runā? Es par MJ. Nebija kam dot piespēles? Hārpers, Kukočs, Kerrs neskaitās? Vai tas pats aprēktais Longlijs zem groza. Es par 96 gada komandu.
, 2017-05-26 14:29, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Laikam nezini vēsturi. MJ tēvs bija beisbolists. Viņš nomira, tāpēc par godu tēvam MJ aizgāja vienu sezonu nospēlēja beisbolu, tad atgriezās, pēc 6 tituliem viņš viņš visu bija sasniedzis, viņam nebija vairs pēc kā tiekties, nauda nāk arī bez basketa, visu sasniedzis basketā, tad viņš atgriezās washinktonā, tikai dēļ labdarības sakarā ar 2001. 11 septembra teroraktiem. Un tad pēdējais punkts, redzēsim vai Lebrons iespēs 38,39,40 gados 23pt+5+5 sezonu un 20pt sezonu. Lebis tiecas pēc MJ, bet MJ jau vairs nebija, kur tiekties, jo bija sasniedzis to līmeni, kad ir neapstrīdami visu laiku labākais.
Bļāviens kāds tu esi heiteris.
, 2017-05-26 14:37, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Un finālā 4-0 18+ no Rietumiem jebkura PO komanda brauktu pāri Lebim. MJ neveidoja BIG3, nebēga pie Maģiskā. Rodmens, kas tika uzskatīts par 3 labāko Bulls meta 6pt spēlē, a tagad cavs Lavs met 20pt un pilna komanda ar All star spēlētājiem, kamēr MJ nečīkstēja par komandas biedriem, bet vilka visu vezumu uzbrukumā, praktiski viens pats.
tāpēc, ka nav iespējams uzvarēt titulu modernajā NBA ar 1 all star spēlētāju. Jā, daudzi nosoda, ka Lebrons aizgāja no Cavs 2010. gadā, bet mēs visi labi zinām, ka tas lēmums bija pareizs.
, 2017-05-26 14:41, pirms 8 gadiem
Pretrunas ar tiem Lebrona nolicējiem, kad izdevīgi, tad bļauj ka Buļļi būti pārbraukuši Cavs 4-0 bez problēmām. Tagad čīkst, ka Lebronam ir big 3 un Džordans viens izkapāja visu, tad kā īsti ir?
, 2017-05-26 14:47, pirms 8 gadiem
Kāds chubaks tomēr lohs un kārtējo reizi pierāda to šeit Rodmenu vērtē tikai pēc punktiem
Rodmens tādu desmit Lavu vērts bija, vēl jo vairāk pie tā laika basketbola koncepcijas. Un nepazuda fiziskā cīņā (atkal atsauce uz tā laika basīša koncepciju).
, 2017-05-26 14:52, pirms 8 gadiem
Ulrihs rakstīja: Kāds chubaks tomēr lohs un kārtējo reizi pierāda to šeit Rodmenu vērtē tikai pēc punktiem
Rodmens tādu desmit Lavu vērts bija, vēl jo vairāk pie tā laika basketbola koncepcijas. Un nepazuda fiziskā cīņā (atkal atsauce uz tā laika basīša koncepciju).
Tas tak sen skaidrs bija, viņš ir kremlina trollis un gsw kepka.
, 2017-05-26 14:54, pirms 8 gadiem
sociopats rakstīja: Pretrunas ar tiem Lebrona nolicējiem, kad izdevīgi, tad bļauj ka Buļļi būti pārbraukuši Cavs 4-0 bez problēmām. Tagad čīkst, ka Lebronam ir big 3 un Džordans viens izkapāja visu, tad kā īsti ir?
Pipens būtu Lebi atstājis zem 20pt, MJ izskolotu jebkuru no cavs. MJ pats vēl Irvingu izskolotu, Rodemens Lavu uz nullītes atstātu gan reebu ailēs, gan punktos. 4-0 18+ Ar tā laika tiesāšanu Lebis katru spēli pamestu ar asarām acīs!
, 2017-05-26 14:55, pirms 8 gadiem
M8archa rakstīja: Tas tak sen skaidrs bija, viņš ir kremlina trollis un gsw kepka.
Pēc fināla jau krūmi jūs gaida! GSW pārbrauks pāri un JaVale būs gredzens!
, 2017-05-26 15:33, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Laikam nezini vēsturi. MJ tēvs bija beisbolists. Viņš nomira, tāpēc par godu tēvam MJ aizgāja vienu sezonu nospēlēja beisbolu, tad atgriezās, pēc 6 tituliem viņš viņš visu bija sasniedzis, viņam nebija vairs pēc kā tiekties, nauda nāk arī bez basketa, visu sasniedzis basketā, tad viņš atgriezās washinktonā, tikai dēļ labdarības sakarā ar 2001. 11 septembra teroraktiem. Un tad pēdējais punkts, redzēsim vai Lebrons iespēs 38,39,40 gados 23pt+5+5 sezonu un 20pt sezonu. Lebis tiecas pēc MJ, bet MJ jau vairs nebija, kur tiekties, jo bija sasniedzis to līmeni, kad ir neapstrīdami visu laiku labākais.
Izrādās, ka vēsturi nezini tu
, 2017-05-26 15:42, pirms 8 gadiem
valjero rakstīja: Beidzot sāksies īstais PO, GSW no pusspēka ieslēgs PO režīmu un ieliks ugunsrobā!
Maksimāla koncentrēšanās, lieliska komandas ķīmija un GSW jāņem kārtējais tituls, lai visādi AnimalZ, patriot guy, bambareska, raiversoni var izklīst pa krūmiem!
GO GSW!
ja neņems, meklēsi lūdzu krūmus pats?
, 2017-05-26 15:45, pirms 8 gadiem
Karalis Lauva rakstīja: Da labi, neirs! Šogad GSW-CAVS fināls ir kā 2 asteroīdu sadursme. Episki. Turklāt gūti prognozēt, kas no tā visa iznāks. Par CAVS.
Fināls jau protams būs labs. Vai tad es to apstrīdu? Bet plejofi kā tādi līdz šim ir bijuši ļoti garlaicīgi (ja neskaita BOS-WAS un LAC-UTA).
, 2017-05-26 15:51, pirms 8 gadiem
Es laikam par vecu palieku šīm diskusijām
Pirms tam šādi runāja par Kobi, tagda LBJ, paies vēl gadi būs kāds cits, jo vienmēr līgā būs kāds spēlētājs, kurš taisīs un rādīs brīnumus uz pārējo fonu un strap tiem, kas zina vairākas desmitgades būs diskusijas.
Ticu, ka MJ salīdziāja ar viņa priekšgājējiem, bet maz to atceros. Salīdzināt jau ar ko bija.
Nekad liels MJ fans neesmu bijis, otrajā cēlienā vismaz bija Rodmens, tas bija mana stila vecis, tam arī sekoju līdz un kad nonāca Buls, tas bija visai jautri MJ ar vairāk sanāca papētīt. Bet šitie 30+ metēji kaut kā nesaistīja, turklāt tad nemeta tik ļoti 3pt, kas lika tiem 30+ izskatīties drausmīgi individuāliem. Tā pat kā Aiversons, arī 76ers izskatījās, ka spēlēt tikai viens čalis.

Lai vai kā, visstulbākais ir teikt, ka LBJ 90o gadu basketā nespētu samest, ka MJ šodienas basketā mestu 100 utt. Nu nekas tāds nebūtu, ja spēlētāji ir izcili, viņi pielāgojas apstākļiem. Cik atceros MJ arī virsū paskatīties nevarēja, ka sodu jau svilpa. Jā, loģiski, ja uztaisa Youtube video ar smago spēli play off laikā, tad izskatās, ka tur zvetēja kā traki. Zvetēja vairāk, protams, vienubrīd pat par daudz, tapēc arī mainīja noteikumus, spēlētāji pielāgojās, bet nav jau tā, ka tagad nezvetē. Īpaši pie šodienas ātrumiem un spēlētāju miesasbūvēm.
Ak jā, vēl interesantāk ir dzirdēt, ka MJ nebija labi palīgi...
Njā.. Nez kapēc viņi ir Hall of fame?
, 2017-05-26 16:21, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Un finālā 4-0 18+ no Rietumiem jebkura PO komanda brauktu pāri Lebim. MJ neveidoja BIG3, nebēga pie Maģiskā. Rodmens, kas tika uzskatīts par 3 labāko Bulls meta 6pt spēlē, a tagad cavs Lavs met 20pt un pilna komanda ar All star spēlētājiem, kamēr MJ nečīkstēja par komandas biedriem, bet vilka visu vezumu uzbrukumā, praktiski viens pats.
Pilna komanda ir 2?
, 2017-05-26 18:57, pirms 8 gadiem
Ulrihs rakstīja: Ko nu runā? Es par MJ. Nebija kam dot piespēles? Hārpers, Kukočs, Kerrs neskaitās? Vai tas pats aprēktais Longlijs zem groza. Es par 96 gada komandu.
Vai kāds no tevis nosauktajiem ir kaut tuvu Veida, Boša, Irvinga vai Lava līmenim ? Pat vecs Rejs Alens pēdējās divās Miami sezonās bija labāks nekā tevis nosauktie Bulls džeki.
, 2017-05-26 19:10, pirms 8 gadiem
Raitcha rakstīja: Es laikam par vecu palieku šīm diskusijām
Pirms tam šādi runāja par Kobi, tagda LBJ, paies vēl gadi būs kāds cits, jo vienmēr līgā būs kāds spēlētājs, kurš taisīs un rādīs brīnumus uz pārējo fonu un strap tiem, kas zina vairākas desmitgades būs diskusijas.
Ticu, ka MJ salīdziāja ar viņa priekšgājējiem, bet maz to atceros. Salīdzināt jau ar ko bija.
Nekad liels MJ fans neesmu bijis, otrajā cēlienā vismaz bija Rodmens, tas bija mana stila vecis, tam arī sekoju līdz un kad nonāca Buls, tas bija visai jautri MJ ar vairāk sanāca papētīt. Bet šitie 30+ metēji kaut kā nesaistīja, turklāt tad nemeta tik ļoti 3pt, kas lika tiem 30+ izskatīties drausmīgi individuāliem. Tā pat kā Aiversons, arī 76ers izskatījās, ka spēlēt tikai viens čalis.

Lai vai kā, visstulbākais ir teikt, ka LBJ 90o gadu basketā nespētu samest, ka MJ šodienas basketā mestu 100 utt. Nu nekas tāds nebūtu, ja spēlētāji ir izcili, viņi pielāgojas apstākļiem. Cik atceros MJ arī virsū paskatīties nevarēja, ka sodu jau svilpa. Jā, loģiski, ja uztaisa Youtube video ar smago spēli play off laikā, tad izskatās, ka tur zvetēja kā traki. Zvetēja vairāk, protams, vienubrīd pat par daudz, tapēc arī mainīja noteikumus, spēlētāji pielāgojās, bet nav jau tā, ka tagad nezvetē. Īpaši pie šodienas ātrumiem un spēlētāju miesasbūvēm.
Ak jā, vēl interesantāk ir dzirdēt, ka MJ nebija labi palīgi...
Njā.. Nez kapēc viņi ir Hall of fame?
Cik tad Džordanam bija to HOF komandas biedru ? Pipens bija legit, Rodmenu es par dižo zvaigzni gan nesauktu - izcils melnā darba daritājs, bet ne zvaigzne.

Ka attiecas par punktu gūšanu un noteikumu maiņu - tu tiešām domā, ka Džordans pie pašreizējiem noteikumiem nespētu gūt ap 40 punktiem spēlē vidēji ? Atceries, ka viņš spēlēja ar hand checkiem un tajā laikā drīkstēja sist hard foulus, tad nedeva flagrant 2 par to, ka paskaties nepareizi uz pretinieku spēlētāju.

ps: ko saprast ar "pie šodienas ātrumiem un spēlētāju miesasbūves" ? ķip 90ajos kkādi mīkstie bija ? paskaties uz Melounu, Robinsonu... Ā un Šaku. Iedomājies ejot caurgājienā kāds no šiem Lebronam tā kārtīgi uzzvetētu pa rokām. Silvers 5 spēļu diskābeli iedotu pie mūsdienu noteikumiem.
, 2017-05-26 19:25, pirms 8 gadiem
ventilators rakstīja: Cik tad Džordanam bija to HOF komandas biedru ? Pipens bija legit, Rodmenu es par dižo zvaigzni gan nesauktu - izcils melnā darba daritājs, bet ne zvaigzne.

Ka attiecas par punktu gūšanu un noteikumu maiņu - tu tiešām domā, ka Džordans pie pašreizējiem noteikumiem nespētu gūt ap 40 punktiem spēlē vidēji ? Atceries, ka viņš spēlēja ar hand checkiem un tajā laikā drīkstēja sist hard foulus, tad nedeva flagrant 2 par to, ka paskaties nepareizi uz pretinieku spēlētāju.

ps: ko saprast ar "pie šodienas ātrumiem un spēlētāju miesasbūves" ? ķip 90ajos kkādi mīkstie bija ? paskaties uz Melounu, Robinsonu... Ā un Šaku. Iedomājies ejot caurgājienā kāds no šiem Lebronam tā kārtīgi uzzvetētu pa rokām. Silvers 5 spēļu diskābeli iedotu pie mūsdienu noteikumiem.
Rodmens melnā darba darītājs HOF. HOF netiek par melnā darba darīšanu.

Stipri šaubos, ka Igijs tiks HOF. Značit Rodmens bija nesavtīgāks kā Igijs.

Neesmu baigi pētījis status, bet tajos laikos nebija tādi DJ, kas vāca 15+ rebus vidēji spēlē. Bet Rodmens ar visu savu mazo augumu vāca 15 rebus vidēji spēlē. To vispār spēj aptvert? Tas būtu līdzīgi, kā IT vāktu 5 rebus spēlē.
, 2017-05-26 20:45, pirms 8 gadiem
ventilators rakstīja: Cik tad Džordanam bija to HOF komandas biedru ? Pipens bija legit, Rodmenu es par dižo zvaigzni gan nesauktu - izcils melnā darba daritājs, bet ne zvaigzne.

Ka attiecas par punktu gūšanu un noteikumu maiņu - tu tiešām domā, ka Džordans pie pašreizējiem noteikumiem nespētu gūt ap 40 punktiem spēlē vidēji ? Atceries, ka viņš spēlēja ar hand checkiem un tajā laikā drīkstēja sist hard foulus, tad nedeva flagrant 2 par to, ka paskaties nepareizi uz pretinieku spēlētāju.

ps: ko saprast ar "pie šodienas ātrumiem un spēlētāju miesasbūves" ? ķip 90ajos kkādi mīkstie bija ? paskaties uz Melounu, Robinsonu... Ā un Šaku. Iedomājies ejot caurgājienā kāds no šiem Lebronam tā kārtīgi uzzvetētu pa rokām. Silvers 5 spēļu diskābeli iedotu pie mūsdienu noteikumiem.
Tad jau mūsdienās MJ visu laiku atrautos diskvalifikācijas par savu spēles stilu, īpaši aizsardzībā
Un zonu laikam ar viņam nāktos apiet ar piespēlēm vairāk, ne?
Un visi tie mūsdienu trīspunktnieku puļītāji? Tad jau Rokets, GSW tajos laikos mestu pie 200 punktiem... 90itajos jau nesedza brīvos uz truli.
Nevar tak tā salīdzināt un teikt, viņš šodien, vai tas pirms divdesmit gadiem utt... Spēlētāji pielāgojas, adaptējas, izmanto visu, ko var izmantot, lai uzvarētu pie attiecīgās sistēmas.

PAr miesasbūvi... Es nerunāju par indiviīdiem, kā Karls Melouns, Kemps, Vilkins, Robinsons, kas bija fenomenāli atlēti, bet par vidējo spēlētāju un vispār mūsdienu sportistu miesas uzbūvēm, auguma parametriem un fiziskajām spējām...
Šodien NBA basketbols ir stipri ātrāks. Vidējā spēlētāja eksplozivitāte ir ļoti augsta šobrīd.