Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Valančūna lieliskā spēle turpina "Raptors" ieskrējienu

Rolands Eliņš

Valančūna lieliskā spēle turpina "Raptors" ieskrējienu
Jons Valančūns
Foto: AP/Scanpix

Nacionālajā baketbola asociācijā Toronto "Raptors" vienība izcīnījusi 12. uzvaru 14 spēlēs, šonakt ar 104:100 apspēlējot Fīniksas "Suns". 27 punkti un 11 atlēkušās bumbas lietuviešu jaunā centra Jona Valančūna rēķinā, savukārt Čikāgas "Bulls" pieredzējusi savu līderu Derika Rouza un Pau Gazola atgriešanos sastāvā uzvarā pār "Jazz" (97:95).

Fīniksas "Suns" kārtējo reizi pierādīja, ka tās spēks ir ātrums, un pēc nokļūšanas 17 punktu iedzinējos ceturtajā ceturtdaļā spēja ar Erika Bledso un Aizejas Tomasa ātro uzbrukumu palīdzību atgūties un pat pārņemt vadību. Spēles beigās "Raptors" tomēr nospēlēja pašaizliedzīgāk, pavisam nelaikā kļūdu pieļāva Džeralds Grīns, un Fīniksas četru uzvaru sērija (turklāt visas izbraukumā) tika pārtraukta.

"Suns" aizsargi parūpējās par ne tām precīzākajām spēlēm Kailam Laurijam un Demāram Derouzanam, kuri pa diviem trāpīja tikai 13 no 36 metieniem no spēles, taču visu kompensēja lietuvietis Jons Valančūns, kurš pirmo reizi karjerā guva 27 punktus (1p. 7/8, 2p. 10/11) un arī savāca 11 atlēkušās bumbas. "Raptors" kopā ar Memfisu nu dala NBA līderes godu, savukārt Austrumu konferencē neviena cita komanda vēl nav sasniegusi desmit uzvaru robežu.

Tam gan tuvojas Čikāgas "Bulls", kura šonakt guva devīto uzvaru, tiesa, tikai sīvā cīņā pret Jūtas "Jazz" (97:95). Ierindā atkal bija Deriks Rouzs un Pau Gazols, kuri iepriekšējās spēles izlaida traumu dēļ, taču rezultatīvākais tāpat bija Džimijs Batlers, kurš nospēlēja 44 minūtes un sameta 25 punktus. Gazolam un Rouzam attiecīgi 23 un 18 punkti.

No četru zaudējumu sērijas atguvusies Klīvlendas "Cavaliers", kura ar 106:74 sakāva Orlando "Magic". Lebronam Džeimsam 29 punkti un 11 rezultatīvas piespēles, kas ļāva gūt sesto uzvaru 13 spēlēs. Arī
"Magic" ir sešas uzvaras, tiesa, 16 spēlēs. Savukārt Losandželosas "Clippers" parūpējusies par Šarlotes "Hornets" krišanu ar 21 punkta pārsvaru - Krisam Polam 22 punkti un 15 rezultatīvas piespēles, bet Bleikam Grifinam pietrūka vienas piespēles līdz "triple-double" (22+16+9).

Astoto uzvaru pēc kārtas guva Portlendas "Trail Blazers", aizsūtot arvien dziļākā nokautā "76ers" (14 spēlēs 14 zaudējumi), bet Hjūstonas "Rockets" tika galā ar Ņujorkas "Knicks" (91:86). Šajā mačā Džeimss Hārdens, kurš atkal sava groza apakšā nevarēja lepoties ar Dvaita Hovarda klātbūtni, sameta 36 punktus, bet pretinieku līderis Karmelo Entonijs muguras sāpju dēļ otrajā puslaikā nemaz nepiedalījās.

NBA spēļu rezultāti, 25. novembris

KomandasRez.Rezultatīvākie
Hornets-Clippers92:113Zellers 17 Grifins 22
Cavaliers-Magic106:74Džeimss 29 Oladipo 22
76ers-Trail Blazers104:114Kārters-Viljamss 24 Oldridžs 33
Raptors-Suns104:100Valančūns 27 Bledso 25
Rockets-Knicks91:86Hārdens 36 Entonijs 14
Mavericks-Pacers100:111Eliss 24 Slouns 29
Jazz-Bulls95:97Feivorss 25 Batlers 25

Dienas izcilnieki

SpēlētājsKomandaKategorija
Džeimss HārdensRockets36punkti
Bleiks GrifinsClippers16atl. bumbas
Kriss PolsClippers15rez. piespēles
Kairijs ĒrvingsCavaliers4pār. bumbas
Robins LopessTrail Blazers4bloki
Džeimss HārdensRockets7tālmetieni

Izmantotie resursi:
NBA.com

  +3 [+] [-]

, 2014-11-25 09:36, pirms 10 gadiem
pacers bez hibberta, deivida vesta, pola dzhordzha, stiivensona un dzhordzha hila pieveic mavericks, pat nezinu ko lai saka

  -4 [+] [-]

, 2014-11-25 09:38, pirms 10 gadiem
Amm nezinu kur Tu to nosapņoji, bet Hibberts spēlēja

  +1 [+] [-]

, 2014-11-25 09:41, pirms 10 gadiem
Vienīgais tāds negaidīts rezultāts ir paceru uzvara pret mavs. Pacs par laimi pāris kadri uzspīdējuši kā Slouns un Praiss arī Hills progresējis ( tas kurš Solomons)
Vispār playoffi ir pat reāli, jo šobrīd 8 niekā ir bucks un magic, kur abas komandas visticamāk nenoturēsies pie 0.500 visas sezonas garumā.

     [+] [-]

, 2014-11-25 09:48, pirms 10 gadiem
papeeti boxscore, hiberts potiiti sastiepis

  +1 [+] [-]

, 2014-11-25 09:51, pirms 10 gadiem
asinsdesa rakstīja: pacers bez hibberta, deivida vesta, pola dzhordzha, stiivensona un dzhordzha hila pieveic mavericks, pat nezinu ko lai saka
varēji vēl pieminēt, ka Pacers nav Redžija Millera un Rika Smitsa. tas tā, Stīvensona pieminēšanās sakarā.
bet, ja nopietni, Pacers tiešām malači - izcīna savas uzvaras ar aizsardzību un turpina būt apritē. domājams, Austrumu astotniekā beigās arī finišēs.

  -2 [+] [-]

, 2014-11-25 10:50, pirms 10 gadiem
Pāris reizes pa sezonu jau Valančūns izšauj

  +1 [+] [-]

, 2014-11-25 10:56, pirms 10 gadiem
Raitcha rakstīja: Pāris reizes pa sezonu jau Valančūns izšauj
tas tikai tajās reizēs, kad komandas galvenie šāvēji nevar iešaut.

  +1 [+] [-]

, 2014-11-25 10:59, pirms 10 gadiem
CLE-ORL spēle lieliski ilustrē to, ka laba, cieša aizsardzība ir veiksmīga uzbrukuma priekšvēstnesis.
Lieliska izspēles pēc pārtvertajām bumbām, pēc rebiem uzreiz bumba uz priekšu un ātra uzbrukuma noslēgums. Vairāki touchdown pasi.
Kairijs pa spēli ne reizi neaizkavējās ar savu driblingu, bet laicīgi dalījās ar bumbu.
No rezervistiem patika kā vienmēr Tomsons vēl arī Čerijs, kurš centās defā.
Lebrons atkal līmenī. Tas viss pa 31 min. Un ne tajā veiksmīgākajā dienā metot nodistances brīvus metienus
Verejao kārts ar pikenrolu izrādās veiksmīga atkal, kā visās iepriekšējās spēlēs.

Skaidrs, ka tas ir tikai Orl bet patīkama uzvara un redzams potenciāls, ja sakārto aizsardzību. Veitersa vietā jāņem kāds, kurš iederas kolektīvā tad būs vēl labāks soliņš.

No mīnusiem jāatzīmē ka bumbas kustība pozicionālajā uzbrukumā nav tik laba. Tik kādus 2-3 uzbrukumus varēja redzēt saspēlējoties visim 5iem uzbrukumalaikā un tas vienm;er iesākas pēc Kairija vai Lebrona caurgājieniem, kur tiek pielietots double team. Vajadzētu šosbiežāk izmantot.

  -1 [+] [-]

, 2014-11-25 11:50, pirms 10 gadiem
Marchelitto rakstīja: CLE-ORL spēle lieliski ilustrē to, ka laba, cieša aizsardzība ir veiksmīga uzbrukuma priekšvēstnesis.
Lieliska izspēles pēc pārtvertajām bumbām, pēc rebiem uzreiz bumba uz priekšu un ātra uzbrukuma noslēgums. Vairāki touchdown pasi.
Kairijs pa spēli ne reizi neaizkavējās ar savu driblingu, bet laicīgi dalījās ar bumbu.
No rezervistiem patika kā vienmēr Tomsons vēl arī Čerijs, kurš centās defā.
Lebrons atkal līmenī. Tas viss pa 31 min. Un ne tajā veiksmīgākajā dienā metot nodistances brīvus metienus
Verejao kārts ar pikenrolu izrādās veiksmīga atkal, kā visās iepriekšējās spēlēs.

Skaidrs, ka tas ir tikai Orl bet patīkama uzvara un redzams potenciāls, ja sakārto aizsardzību. Veitersa vietā jāņem kāds, kurš iederas kolektīvā tad būs vēl labāks soliņš.

No mīnusiem jāatzīmē ka bumbas kustība pozicionālajā uzbrukumā nav tik laba. Tik kādus 2-3 uzbrukumus varēja redzēt saspēlējoties visim 5iem uzbrukumalaikā un tas vienm;er iesākas pēc Kairija vai Lebrona caurgājieniem, kur tiek pielietots double team. Vajadzētu šosbiežāk izmantot.
Atradis par ko priecātos , Magicu pat Lakeri spētu vinnēt!
Īsto Cle varēju redzējām pret TORONTO

  +2 [+] [-]

, 2014-11-25 12:03, pirms 10 gadiem
zaxx rakstīja: Atradis par ko priecātos , Magicu pat Lakeri spētu vinnēt!
Īsto Cle varēju redzējām pret TORONTO
Daļēji piekrītu, atzīmēju taču,ka apzinos pret ko tika spēlēts.

Šodien CLE vienkārši spēja noturēt tempu visu spēli, pret TOR 1 cet bija ļoti laba.
Bija daudz momentu, kas bija atšķirīgi no iepriekšējām spēlēm, ko arī atzīmēju, taj skaitā Kairija laicīgo šķiršanās no bumbas šonakt visas spēles garumā

Atzīmēšu arī to, ka tavs komentārs ir vienkāršs heiterisms

     [+] [-]

, 2014-11-25 12:34, pirms 10 gadiem
Prieks par Rouzu tgd tikai atkal nenotraumēties

  +1 [+] [-]

, 2014-11-25 12:36, pirms 10 gadiem
Marchelitto rakstīja: Daļēji piekrītu, atzīmēju taču,ka apzinos pret ko tika spēlēts.

Šodien CLE vienkārši spēja noturēt tempu visu spēli, pret TOR 1 cet bija ļoti laba.
Bija daudz momentu, kas bija atšķirīgi no iepriekšējām spēlēm, ko arī atzīmēju, taj skaitā Kairija laicīgo šķiršanās no bumbas šonakt visas spēles garumā

Atzīmēšu arī to, ka tavs komentārs ir vienkāršs heiterisms
vot laiki pienākuši - jāpaslavē Cavs ar Lebronu priekšgalā par to, ka šie nospēlējuši vienu labu ceturtdaļu pret Raptors...

bet atbildot uz Tavu vērtējumu par Cavs spēli pret Magic - Magic ir komanda pret kuru Kairijs varēju bumbu gan pārturēt gan nepārturēt - uzvara tāpat būtu izcīnīta. tas pats attiecas uz Lebrona spēles laiku un Tomsona un Čerija cīņassparu - pārāk jau nu švaki tie Magic izskatījās. drīzāk jāpievēršas Cavs vājajām pusēm - ka komanda nav spējīga izspēlēt nevienu daudzmaz sakarīgu pozicionālu uzbrukumu - 1-2 piespēles un metiens - vai nu brīvs vai pāri rokām. patiesībā tas nedaudz skumdina, jo kāda vella pēc bija vajadzīgs Deivids Blats - treneris ar Eiropas rūdījumu - labo aizsardzību, kombinācijām bagāto uzbrukumu un spēju no esošo spēlētāju resursiem izspiest 101%??? jā, vēl tikai sezonas sākums, taču pagaidām Cavs spēlē nav redzams pilnīgi nekas no iepriekš minētā - pat ne tendences uz ko tamlīdzīgu - komanda turpina slikti spēlēt defā, tupi uzbrukumā un izbraukt uz esošo zvaigžņu individuālā talanta. tik pat labi Cavs varētu spēlēt vispār bez trenera. kur ir problēma? nav ne jausmas! neticu, ka Blats ir sakaunējies un sabijies. drīzāk problēma ir Cavs lielā trio EGO...

  +1 [+] [-]

, 2014-11-25 12:58, pirms 10 gadiem
Emilio rakstīja: vot laiki pienākuši - jāpaslavē Cavs ar Lebronu priekšgalā par to, ka šie nospēlējuši vienu labu ceturtdaļu pret Raptors...

bet atbildot uz Tavu vērtējumu par Cavs spēli pret Magic - Magic ir komanda pret kuru Kairijs varēju bumbu gan pārturēt gan nepārturēt - uzvara tāpat būtu izcīnīta. tas pats attiecas uz Lebrona spēles laiku un Tomsona un Čerija cīņassparu - pārāk jau nu švaki tie Magic izskatījās. drīzāk jāpievēršas Cavs vājajām pusēm - ka komanda nav spējīga izspēlēt nevienu daudzmaz sakarīgu pozicionālu uzbrukumu - 1-2 piespēles un metiens - vai nu brīvs vai pāri rokām. patiesībā tas nedaudz skumdina, jo kāda vella pēc bija vajadzīgs Deivids Blats - treneris ar Eiropas rūdījumu - labo aizsardzību, kombinācijām bagāto uzbrukumu un spēju no esošo spēlētāju resursiem izspiest 101%??? jā, vēl tikai sezonas sākums, taču pagaidām Cavs spēlē nav redzams pilnīgi nekas no iepriekš minētā - pat ne tendences uz ko tamlīdzīgu - komanda turpina slikti spēlēt defā, tupi uzbrukumā un izbraukt uz esošo zvaigžņu individuālā talanta. tik pat labi Cavs varētu spēlēt vispār bez trenera. kur ir problēma? nav ne jausmas! neticu, ka Blats ir sakaunējies un sabijies. drīzāk problēma ir Cavs lielā trio EGO...
Dzīvosim, redzēsim. Par pozicionāla uzbrukuma mīnusiem jau minēju.
Diez vai LBJ un Lovu varētu saukt par egoistiem. Vaiters un Īrvings ir egositi komandā.
Nākošā spēle pret spēcīgo WAS.
Blata komandas galvenais mīnus tomēr ir aizasrdzība ne tik uzbrukums.
Nospēlējot labi aizsardzībā bieži ir neslikta pāreja uzbrukumā. Uzbrukumā ir jātiek galā ar Kairija centieniem tikt vienam pašam uz grozu. Bet atspēlēt,ja tiek izmantots double team, jo tieši pēc šādām neveiksmēm rodas b';istami pretuzbrukumi kas beidzas ar pretinieka gūtu grozu un izspēli no gala līnijas.
Un pat 76 ers nav tik vāja komanda kuru var sagraut ar 30 punktu starpību katru vakaru,tākā tā bija ne tikaiuzvara bet uzvara parādot ļoti efektīvu sniegumu.

  +1 [+] [-]

, 2014-11-25 13:39, pirms 10 gadiem
Marchelitto rakstīja: Dzīvosim, redzēsim. Par pozicionāla uzbrukuma mīnusiem jau minēju.
Diez vai LBJ un Lovu varētu saukt par egoistiem. Vaiters un Īrvings ir egositi komandā.
Nākošā spēle pret spēcīgo WAS.
Blata komandas galvenais mīnus tomēr ir aizasrdzība ne tik uzbrukums.
Nospēlējot labi aizsardzībā bieži ir neslikta pāreja uzbrukumā. Uzbrukumā ir jātiek galā ar Kairija centieniem tikt vienam pašam uz grozu. Bet atspēlēt,ja tiek izmantots double team, jo tieši pēc šādām neveiksmēm rodas b';istami pretuzbrukumi kas beidzas ar pretinieka gūtu grozu un izspēli no gala līnijas.
Un pat 76 ers nav tik vāja komanda kuru var sagraut ar 30 punktu starpību katru vakaru,tākā tā bija ne tikaiuzvara bet uzvara parādot ļoti efektīvu sniegumu.
ne visiem egoistiem ir augsts EGO un ne visi, kuriem ir augsts EGO ir egoisti. nejauc!
protams - NBA līmenī visi pretinieki ir relatīvi spēcīgi, taču gribu pateikt to, ka Magic nav tā komanda, kuru Cavs nevarētu vinnēt arī ar neefektīvu sniegumu.

  +1 [+] [-]

, 2014-11-25 13:45, pirms 10 gadiem
Marchelitto rakstīja: Dzīvosim, redzēsim. Par pozicionāla uzbrukuma mīnusiem jau minēju.
Diez vai LBJ un Lovu varētu saukt par egoistiem. Vaiters un Īrvings ir egositi komandā.
Nākošā spēle pret spēcīgo WAS.
Blata komandas galvenais mīnus tomēr ir aizasrdzība ne tik uzbrukums.
Nospēlējot labi aizsardzībā bieži ir neslikta pāreja uzbrukumā. Uzbrukumā ir jātiek galā ar Kairija centieniem tikt vienam pašam uz grozu. Bet atspēlēt,ja tiek izmantots double team, jo tieši pēc šādām neveiksmēm rodas b';istami pretuzbrukumi kas beidzas ar pretinieka gūtu grozu un izspēli no gala līnijas.
Un pat 76 ers nav tik vāja komanda kuru var sagraut ar 30 punktu starpību katru vakaru,tākā tā bija ne tikaiuzvara bet uzvara parādot ļoti efektīvu sniegumu.
EGO var būt arī ja tu dod 15 piespēles vidēji spēlē. Uz laukuma EGO izpaužās, ka tu gribi būt ar bumbu 30% no spēles laika. Tur veseli trīs tādi ir, Pārējiem ar 10% arī nepietiek. Tur rodās problēmas, pārturēšanas, pārdriblēšanas, mešanas pēc divām piespēlēm, jo zini, ka atpakaļ bumba neatnāks, tad labāk uzmetu pa grozu.

  +1 [+] [-]

, 2014-11-25 14:13, pirms 10 gadiem
Marchelitto rakstīja: Dzīvosim, redzēsim. Par pozicionāla uzbrukuma mīnusiem jau minēju.
Diez vai LBJ un Lovu varētu saukt par egoistiem. Vaiters un Īrvings ir egositi komandā.
Nākošā spēle pret spēcīgo WAS.
Blata komandas galvenais mīnus tomēr ir aizasrdzība ne tik uzbrukums.
Nospēlējot labi aizsardzībā bieži ir neslikta pāreja uzbrukumā. Uzbrukumā ir jātiek galā ar Kairija centieniem tikt vienam pašam uz grozu. Bet atspēlēt,ja tiek izmantots double team, jo tieši pēc šādām neveiksmēm rodas b';istami pretuzbrukumi kas beidzas ar pretinieka gūtu grozu un izspēli no gala līnijas.
Un pat 76 ers nav tik vāja komanda kuru var sagraut ar 30 punktu starpību katru vakaru,tākā tā bija ne tikaiuzvara bet uzvara parādot ļoti efektīvu sniegumu.
Tur jau tā lieta, ka Blats ir lielisks uzbrukuma treneris un pret tādu komandu kā Orlando, Klīvlenda vienmēr izskatīsies labi. Blatam ir vairākas ļoti skaistas un efektīvas uzbrukuma kombinācijas, kuras nevar salīdzināt ar (par spīti sajūsmai SC) garlaicīgo Heat uzbrukumu.

Daudz ir dzirdēts par bumbas nesadalīšanu uzbrukumā, bet es ticu, ka lielais trijnieks, sezonas gaitā, iemācīsies to sadalīt tā, ka arī beņķiem tiks drupačiņas. Lielākās problēmas, manuprāt, būs aizsardzībā.

     [+] [-]

, 2014-11-25 14:34, pirms 10 gadiem
quick rakstīja: Tur jau tā lieta, ka Blats ir lielisks uzbrukuma treneris un pret tādu komandu kā Orlando, Klīvlenda vienmēr izskatīsies labi. Blatam ir vairākas ļoti skaistas un efektīvas uzbrukuma kombinācijas, kuras nevar salīdzināt ar (par spīti sajūsmai SC) garlaicīgo Heat uzbrukumu.

Daudz ir dzirdēts par bumbas nesadalīšanu uzbrukumā, bet es ticu, ka lielais trijnieks, sezonas gaitā, iemācīsies to sadalīt tā, ka arī beņķiem tiks drupačiņas. Lielākās problēmas, manuprāt, būs aizsardzībā.
Kā reiz šodien arī bija tā diena kad bumba tika sadalīta. Es nesaku ka tā būs arī turpmāk, stabilitāte nāks ar laiku, bet es izteicos tieši par šo spēli.
Lai arī kāds pretinieks ir Magic, es atzīmēju tās lietas, kas man patika un nepatika šajā konkrētajā spēlē un ko var izmantot arī nākamajām uzvarām. Daudz patīkamu momentu cavs spēlēšonakt.

     [+] [-]

, 2014-11-25 14:35, pirms 10 gadiem
www.ivi.lv rakstīja: EGO var būt arī ja tu dod 15 piespēles vidēji spēlē. Uz laukuma EGO izpaužās, ka tu gribi būt ar bumbu 30% no spēles laika. Tur veseli trīs tādi ir, Pārējiem ar 10% arī nepietiek. Tur rodās problēmas, pārturēšanas, pārdriblēšanas, mešanas pēc divām piespēlēm, jo zini, ka atpakaļ bumba neatnāks, tad labāk uzmetu pa grozu.
Tas ko saki nav attiecināmspar šo spēli

  +1 [+] [-]

, 2014-11-25 14:37, pirms 10 gadiem
www.ivi.lv rakstīja: EGO var būt arī ja tu dod 15 piespēles vidēji spēlē. Uz laukuma EGO izpaužās, ka tu gribi būt ar bumbu 30% no spēles laika. Tur veseli trīs tādi ir, Pārējiem ar 10% arī nepietiek. Tur rodās problēmas, pārturēšanas, pārdriblēšanas, mešanas pēc divām piespēlēm, jo zini, ka atpakaļ bumba neatnāks, tad labāk uzmetu pa grozu.
Ego vairāk izpaužās šajā komandā tā, ka visi ir vainīgi, bet ne es.,.. Visi spēj atzīt savus garām aizmestos metienus, bet ne jau tas būs iemesls... Vienmēr būs kas cits, treneris pirmganieks nezina ko darīt, kādam divi gredzeni, kādam allstar pieredze, kas nu kuram....
Vai nu vienmēr mistiskais, jācīnās, jāstrādā, kas netiek darīts...
Lai bumba ietu pa riņķi ir jāievēro shēmas. Ir jāzina, kur atrodas citi spēlētāji, ir jāuzticas, ir jāuzņemas iniciatīva un jāparāda, ka trenera shēmas ir iespējams izmantot, realizēt...
Ne visiem NBA četras kombinācijas ar 5 piespēlēm atcerēties ir pa spēkam... Nopietni... Tur cilvēkiem ir problēmas ar lasīšanu, ar sava vārda izrunāšanu, ar sakarīga teikuma izteikšanu, iepriekš nesagatavotu... Kur nu vēl shēmas atcerēties... Tad nu lūk... Cavs ir vnk individuālistu komanda, kas sapratīs, kur katrs skrien un ir un būs, tikai ap 70. spēli sezonā...
Tas pat būtu OK...
Heat ceturtajā gadā arī LBJ ejot cauri zināja, kurā stūrī ir Millers vao Bošs, kur mest bumbu, ja arī turnav spēlētājs, viņš būs, paspēs, viņam jābūt... tāds ir zīmējums...

  +2 [+] [-]

, 2014-11-25 16:08, pirms 10 gadiem
Raitcha rakstīja: Ego vairāk izpaužās šajā komandā tā, ka visi ir vainīgi, bet ne es.,.. Visi spēj atzīt savus garām aizmestos metienus, bet ne jau tas būs iemesls... Vienmēr būs kas cits, treneris pirmganieks nezina ko darīt, kādam divi gredzeni, kādam allstar pieredze, kas nu kuram....
Vai nu vienmēr mistiskais, jācīnās, jāstrādā, kas netiek darīts...
Lai bumba ietu pa riņķi ir jāievēro shēmas. Ir jāzina, kur atrodas citi spēlētāji, ir jāuzticas, ir jāuzņemas iniciatīva un jāparāda, ka trenera shēmas ir iespējams izmantot, realizēt...
Ne visiem NBA četras kombinācijas ar 5 piespēlēm atcerēties ir pa spēkam... Nopietni... Tur cilvēkiem ir problēmas ar lasīšanu, ar sava vārda izrunāšanu, ar sakarīga teikuma izteikšanu, iepriekš nesagatavotu... Kur nu vēl shēmas atcerēties... Tad nu lūk... Cavs ir vnk individuālistu komanda, kas sapratīs, kur katrs skrien un ir un būs, tikai ap 70. spēli sezonā...
Tas pat būtu OK...
Heat ceturtajā gadā arī LBJ ejot cauri zināja, kurā stūrī ir Millers vao Bošs, kur mest bumbu, ja arī turnav spēlētājs, viņš būs, paspēs, viņam jābūt... tāds ir zīmējums...
nu jau arī sabiezināji krāsas par tiem tupajiem spēlētājiem, kuri nav spējīgi uzrakstīt savu vārdu.
nē, nu, protams, ir jau tādi kadri, kuri nav spējīgi iekļauties shēmās, domāt līdzi utt. taču šāda iemesla dēļ visādi O.Dž.Meijo vai Bīzliji tiek spēlēt ļoti maz vai netiek nemaz. taču pamatā jau tie NBA veči, kuri reāli taisa rezultātu, ir gana talantīgi un ar gana gaišām galvām, lai, ja ne precīzi atcerētos kombenes, tad vismaz laukumā uzvestos loģiski, adekvāti un situācijai atbilstoši. bet tie, kuri ir vēl latiņu augstāk, spēlē Spurs.
par kombeņu skaitu - ļoti labi atceros, ka Kiriļenko, pārnākot uz NBA/Jazz, bija šokā par to, cik daudz un sarežģītu kombināciju bija Slouna arsenālā. ja nemaldos, viņš minēja skaitli tuvu 20. un tās nebija kombenes ar 2 piespēlēm un metienu... tas pats attiecas arī uz aizsardzības shēmām. protams, NBA ir pickenrolu un 1:1 meka, bet nu nav jau arī tā, ka galīgi bez kombenēm blieztu.
bet, ko es ar to visu gribu pateikt - Cavs šobrīd spēlē sū..īgi. tas arī viss!

  +1 [+] [-]

, 2014-11-25 16:26, pirms 10 gadiem
Emilio rakstīja: nu jau arī sabiezināji krāsas par tiem tupajiem spēlētājiem, kuri nav spējīgi uzrakstīt savu vārdu.
nē, nu, protams, ir jau tādi kadri, kuri nav spējīgi iekļauties shēmās, domāt līdzi utt. taču šāda iemesla dēļ visādi O.Dž.Meijo vai Bīzliji tiek spēlēt ļoti maz vai netiek nemaz. taču pamatā jau tie NBA veči, kuri reāli taisa rezultātu, ir gana talantīgi un ar gana gaišām galvām, lai, ja ne precīzi atcerētos kombenes, tad vismaz laukumā uzvestos loģiski, adekvāti un situācijai atbilstoši. bet tie, kuri ir vēl latiņu augstāk, spēlē Spurs.
par kombeņu skaitu - ļoti labi atceros, ka Kiriļenko, pārnākot uz NBA/Jazz, bija šokā par to, cik daudz un sarežģītu kombināciju bija Slouna arsenālā. ja nemaldos, viņš minēja skaitli tuvu 20. un tās nebija kombenes ar 2 piespēlēm un metienu... tas pats attiecas arī uz aizsardzības shēmām. protams, NBA ir pickenrolu un 1:1 meka, bet nu nav jau arī tā, ka galīgi bez kombenēm blieztu.
bet, ko es ar to visu gribu pateikt - Cavs šobrīd spēlē sū..īgi. tas arī viss!
Paklausoties dažas intervijas ar tiem analfabētiem visai skumjšs stāvoklis tur ir... Bet protams, ka tā nav lielākā daļa spēlējošo...
Tu redz atceries Slouna metodes, es atceros Nelsona teikto, vairāk par trim piespēlēm vienā uzbrukumā, tas ir pa grūtu, par sarežģītu spēlētājiem..
Tad nu, pasaules jau tur abejādas un Cavs tieši tgd spēlē uz rezultatīvām piespēlēm, ne kombenēm... Bet gan jau... Laiks atnesīs rezultātu arī Cavs...

Un par Spurs, tas labi tev sanāca

  -1 [+] [-]

, 2014-11-25 16:42, pirms 10 gadiem
Oho... kāds tomēr arī šeit apzinās, ka arī NBA ir kombinācijas un pie tam daudz. Savādāk jau bija jāsāk domāt, ka tikai Eiropā zīmē kādas shēmas

     [+] [-]

, 2014-11-25 17:25, pirms 10 gadiem
Ko tad SC nav uzcepis rakstu?

Ufo un Busulis Talsu pagalmā atrod Biedriņu -...

  +1 [+] [-]

, 2014-11-25 17:59, pirms 10 gadiem
Kaut kad ļoti sen bija tāds basketbolists Andris Biedriņš vārdā- viņam ar tādas spēles gadījās, kamēr viņš vēl ar basketbolu nodarbojās...

  +1 [+] [-]

, 2014-11-25 20:01, pirms 10 gadiem
jagris rakstīja: Kaut kad ļoti sen bija tāds basketbolists Andris Biedriņš vārdā- viņam ar tādas spēles gadījās, kamēr viņš vēl ar basketbolu nodarbojās...
Ne tikai tādas spēles gadījās, bet arī sezonas... 06-07 līdz 08-09 ne ar ko sliktākas sezonas kā līdzšinējie Valančūna sasniegumi...

Bet redz vajadzēja tā krist.....

https://www.youtube.com/watch?v=24G...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja