Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Bārnss paziņo "Lakers" faniem: ""Clippers" pašlaik ir labākā komanda pilsētā"

Bārnss paziņo "Lakers" faniem: ""Clippers" pašlaik ir labākā komanda pilsētā"
Mets Bārnss
Foto: AFP

Nacionālās Basketbola asociācijas (NBA) kluba Losadželosas "Clippers" uzbrucējs Mets Bārnss nekad nav kautrējies izteikt savu viedokli par visdažādākajām tēmām, īpaši, ja tās skar basketbolu. Pieredzējušais basketbolists komentējis "Lakers" jaunieguvuma Nika Janga "Instagram" profilā ievietoto bildi, veltot paziņojumu "Lakers" līdzjutējiem.

Pirms dažām dienām savā "Instagram" profilā uzbrucējs Niks Jangs, kurš šajā starpsezonā pievienojās "Lakers" vienībai, publicēja fotogrāfiju, kurā redzama 16-kārtējās NBA čempionvienības treniņu zāle. Mets Bārnss, kurš aizvadītajā sezonā pārstāvēja "Clippers" vienību, bet jūlija vidū noslēdza jaunu triju gadu līgumu ar komandu, pie fotogrāfijas nekautrējās atstāt savu komentāru ar vēstījumu "Lakers" faniem, paziņojot, ka "Lakers" līdzjutējiem jāpārstāj dzīvot pagātnē, jo ir pienācis "Clippers" valdīšanas laiks Losandželosā. Bārnss gan arī piebilda, ka "Losandželosa vienmēr būs "Lakers" pilsēta, tomēr "Clippers" pašlaik ir labākā komanda pilsētā".

Ekrānšāviņš ar Meta Bārnsa komentāru

Interesantākais šajā situācijā ir tas, ka 33 gadus vecais basketbolists izvēlējies šādu komunicēšanas veidu - komentāra ierakstīšanu pie Janga fotogrāfijas - ar "Lakers" faniem. Bārnss "Lakers" vienības godu aizstāvēja 2010./11. un 2011./12.gada sezonā, tomēr nu pārstāv niknākos pretiniekus.

Ierasts, ka gan Losandželosā, gan Ņujorkā jeb ASV pilsētās, kurās ir pa divām NBA komandām, starp konkurējošo klubu basketbolistiem regulāri norisinās vārdu cīņas, un īpaši asas tās parasti ir starpsezonās, kad notiek pārmaiņas klubu sastāvos.

Izmantotie resursi:
ProBasketballTalk
Instagram

1 2 37 komentāri

  -3 [+] [-]

, 2013-08-25 17:46, pirms 11 gadiem
Un to saka rezervists...

  +1 [+] [-]

, 2013-08-25 17:50, pirms 11 gadiem
un vinjam ir taisniiba

  +7 [+] [-]

, 2013-08-25 17:55, pirms 11 gadiem
kobe is a gangster - YouTube Ko par šo domā Kobe
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-08-25 17:58, pirms 11 gadiem
ahahah rezervists ahahhaha.kada atskiriba uzsak speli pamata vai ne...tad runat nevar ja neuzsak ja??
A.Iverson 3# rakstīja: Un to saka rezervists...

  +3 [+] [-]

, 2013-08-25 18:00, pirms 11 gadiem
Clippers nekad nebūs LA pirmā komanda! Viņi ir parasti strītbolisti, izņemot CP3, Grifins vispār bez dankošanas neko vairāk nemāk

  +1 [+] [-]

, 2013-08-25 18:14, pirms 11 gadiem
Pff...

  +2 [+] [-]

, 2013-08-25 18:14, pirms 11 gadiem
Pareizi jau viņš saka: "LA will always be a Laker town ..." Pārejais ir mazsvarīgi, katrai komandai agri vai vēlu pienāk, labie un sliktie laiki. Lakers ilgi nebūs ārpus favorītu loka pēc čempionu titula. Tā tas ir bijis un būs.

Un viss ir stipri relatīvi - Clips tika pie gredzeniem? Netika. Tāpat kā LAL. Abas ir vienādā situācijā.

     [+] [-]

, 2013-08-25 18:23, pirms 11 gadiem
Lielie prieki čalim.. Pat ja Cliperiem būs labāka bilance reg. sezonā, viņiem tāpat nekas nespīd. Viens Pols viņus neizvilks. Visi tā staro par Grifinu, kurš ir overrated , bet nebūtu tur Pola dalīto piespēļu, viņš vispār nekas nebūtu. Es pat šobrīd lielākas cerības uz titulu dotu Lakeriem, kuriem vēl tomēr būs Kobe un Gazols.

     [+] [-]

, 2013-08-25 19:18, pirms 11 gadiem
ventilators rakstīja: Lielie prieki čalim.. Pat ja Cliperiem būs labāka bilance reg. sezonā, viņiem tāpat nekas nespīd. Viens Pols viņus neizvilks. Visi tā staro par Grifinu, kurš ir overrated , bet nebūtu tur Pola dalīto piespēļu, viņš vispār nekas nebūtu. Es pat šobrīd lielākas cerības uz titulu dotu Lakeriem, kuriem vēl tomēr būs Kobe un Gazols.
Griffina labākie karjeras stati bija pirms Pola atnākšanas

     [+] [-]

, 2013-08-25 19:27, pirms 11 gadiem
ventilators rakstīja: Pat ja Cliperiem būs labāka bilance reg. sezonā
Būs? Labrīt no rīta - jau bija.

  +2 [+] [-]

, 2013-08-25 19:40, pirms 11 gadiem
hokejs1un2 rakstīja: Clippers nekad nebūs LA pirmā komanda! Viņi ir parasti strītbolisti, izņemot CP3, Grifins vispār bez dankošanas neko vairāk nemāk
Katram savs skatījums.Primitīvs skatījums.Tad varētu teikt ka LAL bez Kobes ar tur nekā nav un neviens cits nevar trāpīt..Drošvien tik no apskatiem vai topiem spried par Grifina spējām.Bet kā spēlētājs,salīdzinot ar iepriekšējo sezonu ir ievērojami progresējis vairākos spēles elementos.
Visi nevar būt perfekti.Katrs ar kaut ko izceļas un ir īpaši.

  +2 [+] [-]

, 2013-08-25 19:41, pirms 11 gadiem
hokejs1un2 rakstīja: Clippers nekad nebūs LA pirmā komanda! Viņi ir parasti strītbolisti, izņemot CP3, Grifins vispār bez dankošanas neko vairāk nemāk
Sakaot, ka Griffins neko citu bez dankiem parāda tavas niecīgās zināšanas par šo spēlētāju. Griffins uzbrukumā ir labāks nekā Howards un ne sliktāks par to pašu Boshu. Tādā gadījumā, ko šie spēlētāji prot?

     [+] [-]

, 2013-08-25 19:43, pirms 11 gadiem
ventilators rakstīja: Lielie prieki čalim.. Pat ja Cliperiem būs labāka bilance reg. sezonā, viņiem tāpat nekas nespīd. Viens Pols viņus neizvilks. Visi tā staro par Grifinu, kurš ir overrated , bet nebūtu tur Pola dalīto piespēļu, viņš vispār nekas nebūtu. Es pat šobrīd lielākas cerības uz titulu dotu Lakeriem, kuriem vēl tomēr būs Kobe un Gazols.
Un Tev vajadzētu zināt ka Kobem ir pavisam ļoti nopietna trauma.
Tas ka viņš ir kareivīgs un gatavs cīnīties,tas ir Ok.Bet viņam vēl jāatlabst un vai viņš būs tik labs.Un spēs ievērojami LAL palīdzēt..To neviens nevar pateikt.

  +2 [+] [-]

, 2013-08-25 20:24, pirms 11 gadiem
ilmis81 rakstīja: Un Tev vajadzētu zināt ka Kobem ir pavisam ļoti nopietna trauma.
Tas ka viņš ir kareivīgs un gatavs cīnīties,tas ir Ok.Bet viņam vēl jāatlabst un vai viņš būs tik labs.Un spēs ievērojami LAL palīdzēt..To neviens nevar pateikt.
par traumu zinu. D'antons jau esot izteicis cerības, ka Kobe būs ierindā uz sezonas sākumu.. tas ir Kobe, būs viņš vesels un kaplēs vēl vismaz 2-3 sezonas.

     [+] [-]

, 2013-08-25 20:35, pirms 11 gadiem
pinkainis rakstīja: Sakaot, ka Griffins neko citu bez dankiem parāda tavas niecīgās zināšanas par šo spēlētāju. Griffins uzbrukumā ir labāks nekā Howards un ne sliktāks par to pašu Boshu. Tādā gadījumā, ko šie spēlētāji prot?
tad apgaismo mani ?? ko vēl grifins dara labi vai prot, izņemot dankošanu.?

  +2 [+] [-]

, 2013-08-25 20:42, pirms 11 gadiem
ventilators rakstīja: par traumu zinu. D'antons jau esot izteicis cerības, ka Kobe būs ierindā uz sezonas sākumu.. tas ir Kobe, būs viņš vesels un kaplēs vēl vismaz 2-3 sezonas.
ekhm, lai kā es to gribētu, tomēr tas būs ļoti liels pārsteigums, ja Kobe vēl nospēlētu 2-3 sezonas. It īpaši pēc šīs traumas, jo tā īsti neviens nav spēlējis ilgi pēc šāda veida traumas. Un tie kuri ir, tie ne tuvu nav bijuši tajā pašā līmenī, kā pirms traumas. Tāpēc vēsture nav pozitīva priekš Kobes. Kaut patiesībā, tas nebūtu Kobe, ja viņš pierādītu neiespējamo.

  -1 [+] [-]

, 2013-08-25 20:59, pirms 11 gadiem
pinkainis rakstīja: Sakaot, ka Griffins neko citu bez dankiem parāda tavas niecīgās zināšanas par šo spēlētāju. Griffins uzbrukumā ir labāks nekā Howards un ne sliktāks par to pašu Boshu. Tādā gadījumā, ko šie spēlētāji prot?
nesmīdini..grifins uzbrukumā ir sliktāks par bošu..par howardu +/- var piekrist..

     [+] [-]

, 2013-08-25 21:57, pirms 11 gadiem
hokejs1un2 rakstīja: Clippers nekad nebūs LA pirmā komanda! Viņi ir parasti strītbolisti, izņemot CP3, Grifins vispār bez dankošanas neko vairāk nemāk
Šitādu dumjo komentāru sen gaidīju. Redz kur normāli apskatnieki saka-

The critique that Blake can only dunk is now a laughable one made by people who clearly haven't watched or analyzed the power forward's game in over a year. He's a terrific dunker, but that's by no means his only skill.

Un vispār. Pasaki, kas tad tieši tagad ir Lakeros? Viens Kobe ar 30M līgumu? Pareizi Bārns saka- tagad LAC valda iekš LA nevis LAL.

  -1 [+] [-]

, 2013-08-25 21:59, pirms 11 gadiem
ventilators rakstīja: Lielie prieki čalim.. Pat ja Cliperiem būs labāka bilance reg. sezonā, viņiem tāpat nekas nespīd. Viens Pols viņus neizvilks. Visi tā staro par Grifinu, kurš ir overrated , bet nebūtu tur Pola dalīto piespēļu, viņš vispār nekas nebūtu. Es pat šobrīd lielākas cerības uz titulu dotu Lakeriem, kuriem vēl tomēr būs Kobe un Gazols.
Oooo... vēl viens dumjiņais BOS fans iepīkstējās...

  +1 [+] [-]

, 2013-08-25 22:00, pirms 11 gadiem
One Man Show! rakstīja: ekhm, lai kā es to gribētu, tomēr tas būs ļoti liels pārsteigums, ja Kobe vēl nospēlētu 2-3 sezonas. It īpaši pēc šīs traumas, jo tā īsti neviens nav spēlējis ilgi pēc šāda veida traumas. Un tie kuri ir, tie ne tuvu nav bijuši tajā pašā līmenī, kā pirms traumas. Tāpēc vēsture nav pozitīva priekš Kobes. Kaut patiesībā, tas nebūtu Kobe, ja viņš pierādītu neiespējamo.
Man kaut kā liekas ka parasto cilvēku traumas ,likumsakarības un spēju robežas uz kobi neattiecas. Bet ja tā padomā tad arī medicīna attīstās tā ka mēs netiekam līdzi un ia nemaldos ka lasīju ka viņam tā operācija ir veikta pavisam savādāk nekā tradicionāli. Tapēc rezultāts iespējams varētu būt pat labs. Bet nu to laiks rādīs. Man vairāk interesē howarda teksts par to ka viņa noteikumi lai parakstītu ar lakers ir bijuši (it kā) lai d'antoni un kobe iet prom. Interesanti cik no tā ir taisnība. Jo tas parādītu cik dumš šams ir iedomājoties ka lakers atteiks kobem.!!!

  +1 [+] [-]

, 2013-08-25 22:02, pirms 11 gadiem
BlackMamba8 rakstīja: nesmīdini..grifins uzbrukumā ir sliktāks par bošu..par howardu +/- var piekrist..
Bošam varbūt ir stabilāks pustālais metiens. Uz pirmo soli Grifins paņem visus, tur Bošs nestāv tuvumā. Post moves Grifinam 10x labāki kā Bošam.

  -1 [+] [-]

, 2013-08-25 22:04, pirms 11 gadiem
RajonRondo rakstīja: Man kaut kā liekas ka parasto cilvēku traumas ,likumsakarības un spēju robežas uz kobi neattiecas. Bet ja tā padomā tad arī medicīna attīstās tā ka mēs netiekam līdzi un ia nemaldos ka lasīju ka viņam tā operācija ir veikta pavisam savādāk nekā tradicionāli. Tapēc rezultāts iespējams varētu būt pat labs. Bet nu to laiks rādīs. Man vairāk interesē howarda teksts par to ka viņa noteikumi lai parakstītu ar lakers ir bijuši (it kā) lai d'antoni un kobe iet prom. Interesanti cik no tā ir taisnība. Jo tas parādītu cik dumš šams ir iedomājoties ka lakers atteiks kobem.!!!
Nu nez... būtu tā kā laiks atteikt Kobem. Ne jau pa visam, bet, ja tu viens pats norij vairāk kā 50% no komandas salary cap, tad arī negaidi, ka vadība ko vairāk varēs atļauties.

Visas komandas +/- pa to naudu atļaujas divas zvaigznes...

  +1 [+] [-]

, 2013-08-25 22:09, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nu nez... būtu tā kā laiks atteikt Kobem. Ne jau pa visam, bet, ja tu viens pats norij vairāk kā 50% no komandas salary cap, tad arī negaidi, ka vadība ko vairāk varēs atļauties.

Visas komandas +/- pa to naudu atļaujas divas zvaigznes...
Nesaku ka nepiekrītu. Un neesmu arī baigais kobes fans. Bet man kaut kā liekas ka kobe tur ir baigi lielo darbu. Un nejau tikai uz laukuma. Protams viņam tā aldziņa būtu jāsamazina. Bet viņa ego to diezvai pieļautu.

     [+] [-]

, 2013-08-25 22:11, pirms 11 gadiem
RajonRondo rakstīja: Nesaku ka nepiekrītu. Un neesmu arī baigais kobes fans. Bet man kaut kā liekas ka kobe tur ir baigi lielo darbu. Un nejau tikai uz laukuma. Protams viņam tā aldziņa būtu jāsamazina. Bet viņa ego to diezvai pieļautu.
Nu, ja viņi sapņo dabūt LB un Melo, tad nekas cits neatliks . Personīgi es neredzu iemeslu, lai LB nepaliktu MIA...

  +1 [+] [-]

, 2013-08-25 23:04, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nu, ja viņi sapņo dabūt LB un Melo, tad nekas cits neatliks . Personīgi es neredzu iemeslu, lai LB nepaliktu MIA...
Liekas ka melo ar kaut kādā intervijā teica ka tas ir BS. Bet nu ažiotāžas celšanā tie mēdiji ir spečuki un vēl beigās tas tā reizēm arī notiek. Lebrons tak neies. viņš spiedīs max no miami un tad skatīsies kur piebīdīties.

  -1 [+] [-]

, 2013-08-25 23:06, pirms 11 gadiem
RajonRondo rakstīja: Liekas ka melo ar kaut kādā intervijā teica ka tas ir BS. Bet nu ažiotāžas celšanā tie mēdiji ir spečuki un vēl beigās tas tā reizēm arī notiek. Lebrons tak neies. viņš spiedīs max no miami un tad skatīsies kur piebīdīties.
Nu bet tieši tā. 2 gredzeni pēc kārtas, tagad spīd vēlviens un kāpēc nepamēģināt aiziet pēc ceturtā, jo nekas jau tur iekš MIA nemainās, lai viņi pēkšņi sāktu zaudēt...

  +1 [+] [-]

, 2013-08-25 23:17, pirms 11 gadiem
Esmu drošs,ka Leikeri ar kobi priekšgalā šogad tiks tālāk par kliperiem... Mark My Words

  +1 [+] [-]

, 2013-08-25 23:29, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nu, ja viņi sapņo dabūt LB un Melo, tad nekas cits neatliks . Personīgi es neredzu iemeslu, lai LB nepaliktu MIA...
Veids jau tagad tikai epizodiski var nospēlēt tā, kā to darīja pirms pāris gadiem, un Bošs.. tas laikam vēl Toronto palicis.. Šogad titulu paņemt būs vēl grūtāk.. Jo reāli visi galvenie Heat pretendenti austrumos vismaz uz papīra ir palikuši spēcīgāki. Es saku, ka ja Miami šogad nebūs 3peat, James mainīs komandu.

  +1 [+] [-]

, 2013-08-26 00:19, pirms 11 gadiem
RajonRondo rakstīja: Man kaut kā liekas ka parasto cilvēku traumas ,likumsakarības un spēju robežas uz kobi neattiecas. Bet ja tā padomā tad arī medicīna attīstās tā ka mēs netiekam līdzi un ia nemaldos ka lasīju ka viņam tā operācija ir veikta pavisam savādāk nekā tradicionāli. Tapēc rezultāts iespējams varētu būt pat labs. Bet nu to laiks rādīs. Man vairāk interesē howarda teksts par to ka viņa noteikumi lai parakstītu ar lakers ir bijuši (it kā) lai d'antoni un kobe iet prom. Interesanti cik no tā ir taisnība. Jo tas parādītu cik dumš šams ir iedomājoties ka lakers atteiks kobem.!!!
Viss var būt. Nu es pats par Antonu arī neesmu sajūsmā, bet nu skatīsimies, kas viņam sanāks šosezon. Jo beidzot arī ir parakstīti spēlētāji, kuri var spēli tiešām spēlēt ātri un agresīvi ar atlētismu.

  -1 [+] [-]

, 2013-08-26 00:21, pirms 11 gadiem
jureks rakstīja: Esmu drošs,ka Leikeri ar kobi priekšgalā šogad tiks tālāk par kliperiem... Mark My Words
Nu nez nez. Tiešām kaut kā neticās. LAC ir labi pastiprinājušies..

  +1 [+] [-]

, 2013-08-26 00:23, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nu nez... būtu tā kā laiks atteikt Kobem. Ne jau pa visam, bet, ja tu viens pats norij vairāk kā 50% no komandas salary cap, tad arī negaidi, ka vadība ko vairāk varēs atļauties.

Visas komandas +/- pa to naudu atļaujas divas zvaigznes...
Es LAL vietā neamnestētu Kobi! Tas būtu vēsturiski stulbākais gājiens. Pirmkārt, Kobe ir līgas un LA seja, frančīzes spēlētājs, piemērs visiem, ka var nospēlēt visu karjeru vienā klubā.

Labi, tas tā. Bet LAL ir iespēja izvilkt pilno lozi pēc šīs sezonas, parakstot Kobi varbūt par 5-8M par sezonu vai pat vēl labāk par veterāna minimumu un piesaistīt citas zvaigznes. Gazolam tāpat neparedzu ilgu mūžu LAL sastāvā, visticamāk arī šosezon aizmainīs, ja protams nebūs tāds pats kā pirms 3-4 sezonām. LAL atkal būs topā pēc šīs sezonas.

  +2 [+] [-]

, 2013-08-26 00:24, pirms 11 gadiem
ventilators rakstīja: Veids jau tagad tikai epizodiski var nospēlēt tā, kā to darīja pirms pāris gadiem, un Bošs.. tas laikam vēl Toronto palicis.. Šogad titulu paņemt būs vēl grūtāk.. Jo reāli visi galvenie Heat pretendenti austrumos vismaz uz papīra ir palikuši spēcīgāki. Es saku, ka ja Miami šogad nebūs 3peat, James mainīs komandu.
Nu par to nešaubos, ka titulu būs grūtāk paņemt. Redzēsim kā ies Bruklinai ar savu sastāvu pirmajā sezonā, bet domāju lielākais drauds būs tā pati Indiana, kas jau šitajā sezonā viņiem nervus pakutināja. Ja Greindžers atgriezīsies labā formā, tad es obligāti lieku IND virs MIA.

Bet jautājums tāds- vai mainot komandu viņam būs lielākas iespējas par ko cīnīties? Vismaz pagaidām tās komandas, kurām būs nauda starpsezonā, diez ko pievilcīgas neizskatās. Un kamdēļ gan doties prom no saulainās Floridas

  +1 [+] [-]

, 2013-08-26 00:26, pirms 11 gadiem
One Man Show! rakstīja: Es LAL vietā neamnestētu Kobi! Tas būtu vēsturiski stulbākais gājiens. Pirmkārt, Kobe ir līgas un LA seja, frančīzes spēlētājs, piemērs visiem, ka var nospēlēt visu karjeru vienā klubā.

Labi, tas tā. Bet LAL ir iespēja izvilkt pilno lozi pēc šīs sezonas, parakstot Kobi varbūt par 5-8M par sezonu vai pat vēl labāk par veterāna minimumu un piesaistīt citas zvaigznes. Gazolam tāpat neparedzu ilgu mūžu LAL sastāvā, visticamāk arī šosezon aizmainīs, ja protams nebūs tāds pats kā pirms 3-4 sezonām. LAL atkal būs topā pēc šīs sezonas.
Nu es jau arī neteicu, ka vajag amnestēt(amnestiju viņi izlietoja uz MWP un to laikam var darīt tikai reizi divos gados), bet ar summām gan nedaudz piebremzēt.... Ja LAL grib kādu normālu spēlētāju dabūt, tad Kobem ir jāparakstās uz mazāku līgumu.... cik mazāku... ej sazin.

  +1 [+] [-]

, 2013-08-26 00:31, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nu es jau arī neteicu, ka vajag amnestēt(amnestiju viņi izlietoja uz MWP un to laikam var darīt tikai reizi divos gados), bet ar summām gan nedaudz piebremzēt.... Ja LAL grib kādu normālu spēlētāju dabūt, tad Kobem ir jāparakstās uz mazāku līgumu.... cik mazāku... ej sazin.
Protams, tā summa ko viņš saņem ir par lielu. Negribas teikt, ka neadekvāta, jo ieguldījums ir lielisks, bet tieši tā, ka norij pusi budžeta, un līdz ar to nākas maksāt soda nodokli. Es ticu, tam, ka Kobe, ja būs spējīgs spēlēt, tomēr samazinās savas prasības algas ziņā.

Pie tam izdarot to, LAL nākamsezon brīvo aģentu tirgū būtu ar ļoti lieliem līdzekļiem.
1 2 37 komentāri