Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Thunder" vēlreiz satriec "Warriors" un pietuvojas finālam

Rolands Eliņš

"Thunder" vēlreiz satriec "Warriors" un pietuvojas finālam
Stefens Karijs un Endrjū Boguts neveiksmīgi cenšas apturēt Raselu Vestbruku
Foto: AFP/Scanpix

NBA Rietumu konferences finālā trešo uzvaru četrās spēlēs izcīnījusi „Thunder”, šonakt ar 118:94 sakaujot regulārās sezonas rekordisti „Warriors”.

Jau iepriekšējā mačā „Thunder” nodemonstrēja ļoti pārliecinošu sniegumu, uz brīdi izvirzoties arī 41 punkta vadībā. „Warriors” sakarā pozitīvā ziņa bija Dreimonda Grīna izvairīšanās no diskvalifikācijas par sitienu pretinieku centram Stīvenam Adamsam. Grīna dalība šodienas spēlē gan neglāba no vēl vienas sagrāves un „Warriors” nonākšanas iedzinējos sērijā ar 1-3.

Arī šodien pirmajā ceturtdaļā norisinājās vēl pietiekami līdzvērtīgā cīņā, bet tad sekoja „Thunder” atrāviens un uzvara puslaikā ar 72:53. Tas ir atkārtots „Thunder” rezultativitātes rekords izslēgšanas spēlēs pirmajā puslaikā. Oklahomsitijas komandā vērtīgu pienesumu sniedza aizsargs Andrē Robersons, kamēr „Warriors” līderi pirmajā puslaikā darbojās pieticīgi.

Klejs Tompsons otrā puslaika sākumā gan centās lauzt spēles gaitu un sameta 19 punktus trešās ceturtdaļas septiņās minūtēs. „Thunder” šo Tompsona triecienu izturēja un ceturtdaļas izskaņā saglabāja 12 punktu pārsvaru, savukārt ceturtajā ceturtdaļā jau atkal pārņēma spēles grožus, ielaida tikai 12 punktus un mierīgi nonāca līdz graujošajai uzvarai 118:94.

Tā ir pirmā reize šosezon, kad „Warriors” zaudējusi divās spēlēs pēc kārtas, turklāt šie zaudējumi bijuši kopumā ar 52 punktu deficītu. Rasels Vestbruks sakrāja savu pirmo „triple-double” šajās izslēgšanas spēlēs, izceļoties ar 36 punktiem, 11 atlēkušajām bumbām un 11 piespēlēm. Kevins Durents pievienoja 26 punktus, bet Robersons uzstādīja personīgo rekordu ar 17 punktiem un 12 atlēkušajām bumbām.

Pateicoties trešās ceturtdaļas izrāvienam, Tompsons maču noslēdza ar 26 punktiem, kamēr Stefens Karijs nospēlēja 39 minūtes un guva 19 punktus, trāpot tikai divus no desmit tālmetieniem. Viņam arī sešas kļūdas, tikpat arī Dreimondam Grīnam, kuram tikai seši punkti. Grīns pēdējos divos mačos kopā trāpījis tikai divus no 16 metieniem no spēles.

„Warriors” nonākusi viena zaudējuma attālumā no izstāšanās un, lai iekļūtu finālā, nepieciešamas trīs uzvaras pēc kārtas. Nākamā spēle paredzēta „Warriors” mājās Oklendā pēc divām dienām.

”Thunder”-”Warriors” 118:94

(30:26, 42:27, 22:29, 24:12)
Thunder: Vestbruks 36 (11 atl.b., 11 rez.p.), Durents 26 (11 atl.b.), Ibaka 17, Robersons 17 (12 atl.b.), Adamss 11, Veiterss 10, Kanters 1, Singlers, Peins, Fojs, Morovs, Mohameds
Warriors: Tompsons 26, Karijs 19, Bārnss 11, Igudala 8, Ezili 8, Grīns 6, Boguts 6, Speitss 5, Livingstons 4, Barboza 1, Varežau, Rašs, Klārks

Izmantotie resursi:
NBA.com

  +1 [+] [-]

, 2016-05-25 11:27, pirms 9 gadiem
Emilio rakstīja: Neviens nav MJ - ne Karijs, ne Lebrons, ne Vestrbuks vai kāds cits. MJ ir visu laiku labākais un punkts! Vismaz pagaidām tas nav apspriežams un, domājams, ilgi vēl nebūs...
Par GSW - jā! Domāju, ka tīri teorētiski viņi var uzvilkt 3 spēles pēc kārtas, ņemto vērā to, cik spēles pēc kārtas viņi uzvarēja sezonas laikā. Taču tā visa ir teorija - OKC ir nereāli ieskrējušies - nereāli! Viņi ir atraduši to savu ideālo spēli un ideālo veidu kā izcīnīt uzvaras. Domāju, praksē, GSW ir ļoti maz izredžu uzvarēt vairāk kā 1 maču... Ļoti atgādina sēriju ar SAS - pirmo spēli smagi ierij, bet tad uzņem apgriezienus un pretinieku vienkārši nobeidz ar savu, vēl arvien nemainīšu savas domas - patupo basketbolu. Taču patupo labā nozīmē, jo tas ir tas veids, kā OKC iet uz finālu.
p.s. Patiesībā man šobrīd pat ļoti gribētos, lai OKC spēlē finālā pret Cavs - ļoti. Gribu paskatīties kāda būs tā viņu spēles attīstība - vai tiešām atkal pēc shēmas - 1. mačs bezierunu zāģis, 2.mačs - grūta uzvara un tad, sākot ar 3. maču - lavīna, kas gāžas pāri pretiniekam.
vispār pret GSW pirmajā spēlē nebija blowouts, bet gan otrajā.

     [+] [-]

, 2016-05-25 11:28, pirms 9 gadiem
šogad kā jau katru gadu titulu novēlu Lebronam...ja Lebrons līdz finālam netiek, tad ceru ka kausu pacels OKC...

     [+] [-]

, 2016-05-25 11:31, pirms 9 gadiem
Emilio rakstīja: Nu, nu - kurš tad ir labāks?
Viss ir tikai subjektīvais viedoklis. Principā, kurš spēlētājs vairāk patīk, tas arī ir labākais.
Kāpēc diskusijās pamatā labākie basketbolisti ir mazie spēlētāji? Varbūt Onīls vai Abduls Džabars ir labākais. Ja čempionu titulu skaits raksturo labāko, tad Fišers ir gandrīz Džordana līmenī.

     [+] [-]

, 2016-05-25 11:31, pirms 9 gadiem
Mixes rakstīja: Tu taču saproti, ka viņš prognozēja kā OKC fans, nevis objektīvs eksperts, vai ne?
Nu tas ir tīri Tavs subjektīvs viedoklis

  +1 [+] [-]

, 2016-05-25 11:36, pirms 9 gadiem
Wussell rakstīja: Ja godīgi, tad sezonas gaitā arī es domāju, ka OKC vājākā vieta ir garais gals. Bet playoffos Adams un Kanters ir pamatīgi uzlabojuši savu sniegumu, ko nu es nebiju gaidījis.
Par Kanteru grūti teikt, bet nu Adams viņiem tiešām labs. Uzbrukums nekāds dižais no viņa nav, bet aizsardzībā domāju, ka neko sliktāks par Ibaku nav.

  +1 [+] [-]

, 2016-05-25 11:40, pirms 9 gadiem
Straka rakstīja: Viss ir tikai subjektīvais viedoklis. Principā, kurš spēlētājs vairāk patīk, tas arī ir labākais.
Kāpēc diskusijās pamatā labākie basketbolisti ir mazie spēlētāji? Varbūt Onīls vai Abduls Džabars ir labākais. Ja čempionu titulu skaits raksturo labāko, tad Fišers ir gandrīz Džordana līmenī.
Tad jau Rasels vispār ir nedasniedzams

     [+] [-]

, 2016-05-25 11:48, pirms 9 gadiem
bsjekabs rakstīja: Dīvaini kur bija visi lielie okc fani visas sezonas garuma?
Te

  +1 [+] [-]

, 2016-05-25 11:48, pirms 9 gadiem
Dažam var piekrist. Okc ar šādu azartu ir pelnījuši titulu. Šogad ir lieliska iespēja, kas zin, kad nākamreiz okc tiks vispār.

     [+] [-]

, 2016-05-25 11:54, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Tas nebija Stefs, kas bija laukumā, no apakšas met garām brīvus metienus, ja komanda sezonas sākumā bija neapturama, tad sezonas beigās ir krietni paguruši. Grīns, kas spēlē parasti tuvu TD šodien pilnīgs Turnovers bija. Liekas, ka visa GSW komanda ir apjukusi, vienīgo, ko var uzteikt ir Tomsons, kas kaut ko mēģināja glābt. Ja OKC šādi spēlēs,tad Cavs finālā uz nulles paliks. RW un KD uz PO atradušies palīgi. Robertsons ir krietni progresējis, tā pat arī Adams un Veiters. Ceru,ka GSW tagad apdomās, kas un kā un tad mājās atspersies jaunai uzvaru sērijai. Esmu par GSW, bet neesmu arī OKC nīdējs.
Cavs ir tāda dīvaina komanda, viņi ir top 3 aizsardzības komanda un Durantu James var labi nosegt, Westbrooku Delijs. Tomer Lovs un Ervings ir samera slikti aizsardzībā. Adams un Ibaka ir ļoti stipra apakša. Domaju, ka vismaz 6 spēles būs, it īpaši zinot, ka OKC mēdz sadegt, ja uzbrukums neiet.
Tatad lieku uz Cavs un OKC finālu, 6 spēlēm. Uzvarētajs 50/50

  +2 [+] [-]

, 2016-05-25 11:57, pirms 9 gadiem
"When teams lead series 3-1 they are 223-9 all-time (96.1%)."

Warriors būs grūti.
Par OKC

     [+] [-]

, 2016-05-25 12:01, pirms 9 gadiem
goljax rakstīja: Cavs ir tāda dīvaina komanda, viņi ir top 3 aizsardzības komanda un Durantu James var labi nosegt, Westbrooku Delijs. Tomer Lovs un Ervings ir samera slikti aizsardzībā. Adams un Ibaka ir ļoti stipra apakša. Domaju, ka vismaz 6 spēles būs, it īpaši zinot, ka OKC mēdz sadegt, ja uzbrukums neiet.
Tatad lieku uz Cavs un OKC finālu, 6 spēlēm. Uzvarētajs 50/50
Delijs Westbrooku?!

     [+] [-]

, 2016-05-25 12:05, pirms 9 gadiem
Straka rakstīja: Viss ir tikai subjektīvais viedoklis. Principā, kurš spēlētājs vairāk patīk, tas arī ir labākais.
Kāpēc diskusijās pamatā labākie basketbolisti ir mazie spēlētāji? Varbūt Onīls vai Abduls Džabars ir labākais. Ja čempionu titulu skaits raksturo labāko, tad Fišers ir gandrīz Džordana līmenī.
Fišeram nav 6 final MVP.

  +3 [+] [-]

, 2016-05-25 12:09, pirms 9 gadiem
OKC CLE fināls būtu ļoti interesanti. Daži te saka, ka grib TOR finālā, bet tādu finālu paši gan jau nemaz neskatītos

     [+] [-]

, 2016-05-25 12:15, pirms 9 gadiem
Bostonietis rakstīja: Man gan liekas,ka te ir tikai daži OKC fani,bet pārejie vnk heito gsw <3
Tur tev taisnība, pirms sērijas ar spurs OKC fani nebija pat uz vienas rokas pirkstiem saskaitāmi! Tagad pēkšņi izlīduši no krūmiem. Drošvien Cavs faneļi, kam bail no GSW un gaida it kā nominālu vājāku vai ērtāku pretinieku OKC, bet, ja OKC spēlēs, kā šodien, tad tur nav variantu, ne Cavs, ne ASV izlasei!

  +1 [+] [-]

, 2016-05-25 12:15, pirms 9 gadiem
Kārtējo reizi pierādās ka bez precīziem 3pt metieniem ne CAVS ne GSW neko nevar vinnēt iekš play off. 9/30 3pt metienos šonakt.
Un kapēc OKC tika uzskatīti par underdogiem? Gadu no gada viņi ir kāpuši pāri Dalasām,Memfisām,San Antonio un Los Anedželosām,vārdu sakot - ir pieredze pakrampēt un pacīnīties,kamēr GSW ar vieglu soli izstaigājuši visu PO kārtu,turklāt šai komandai šī ir tikai otrā PO sezona. Tagad pie normāla kapiņa sāk buksēt. Oklahomā vienmēr ir visiem grūti spēlēt. Tikko nesen GSW dabūja jau pasvīst,kad Karijs iemauca to trako truli.
Domāju pilnīgi reāli OKC var pacelt pret CAVS.
Ja Ibaka šitā mauks un Robertsons(kurš mani vienmēr ir tracinājis,jo dodu labāk priekšroku viduvējam aizsargam,bet ar stabilu metienu)
Tad neredzu problēmu. Delijs,Kairijs nenosegs RW. Tristans T nenosegs Ibaku vai Adamsu. Karoči OKC ir ļoti laba izdevība šogad un kamēr viņi ir uz viļņa, ir BEIDZOT jāņem gredzeni!!

     [+] [-]

, 2016-05-25 12:47, pirms 9 gadiem
It kā vienkāršu lietu GSW neizdarīja, nosegt lielo trio, KD, RW un SA, bet zaudējumu tas maksāja.

  +1 [+] [-]

, 2016-05-25 13:09, pirms 9 gadiem
Straka rakstīja: Viss ir tikai subjektīvais viedoklis. Principā, kurš spēlētājs vairāk patīk, tas arī ir labākais.
Kāpēc diskusijās pamatā labākie basketbolisti ir mazie spēlētāji? Varbūt Onīls vai Abduls Džabars ir labākais. Ja čempionu titulu skaits raksturo labāko, tad Fišers ir gandrīz Džordana līmenī.
Nekad neesmu fanojis par MJ - nekad! Laikā, kad Bulls visus plosīja, es fanoju par Orlando un Rockets.
MJ es kā basketbola etalonu uzskatu ne jau tādēļ, ka viņam 6 gredzeni, viņš bija Bulls līderis un "mazais" spēlētājs. MJ bija izcils absolūti visos aspektos - harizmātisks līderis, elks, šovmenis, ar uzvarētāja raksturu, cīnītājs, izcils atlēts utt utjp. + protams, 6 kārtējs čempions, MVP un neskaitāmu citu balvu ieguvējs. NBA ir spēlējuši daudzi izcili un fantastiski spēlētāji, taču MJ es tomēr atļaušos izvirzīt pašā spicē.

     [+] [-]

, 2016-05-25 13:12, pirms 9 gadiem
raiversons rakstīja: vispār pret GSW pirmajā spēlē nebija blowouts, bet gan otrajā.
Jā, vainīgs - otrajā bija sagrāve. Taču tā doma tāda, ka 1 reizi sērijas sākumā ierij, 1 vinnē līdzīgā cīņā un pēc tam atveras čakra un sāk drāzt pretinieku bez variācijām.

     [+] [-]

, 2016-05-25 13:20, pirms 9 gadiem
Emilio rakstīja: Nekad neesmu fanojis par MJ - nekad! Laikā, kad Bulls visus plosīja, es fanoju par Orlando un Rockets.
MJ es kā basketbola etalonu uzskatu ne jau tādēļ, ka viņam 6 gredzeni, viņš bija Bulls līderis un "mazais" spēlētājs. MJ bija izcils absolūti visos aspektos - harizmātisks līderis, elks, šovmenis, ar uzvarētāja raksturu, cīnītājs, izcils atlēts utt utjp. + protams, 6 kārtējs čempions, MVP un neskaitāmu citu balvu ieguvējs. NBA ir spēlējuši daudzi izcili un fantastiski spēlētāji, taču MJ es tomēr atļaušos izvirzīt pašā spicē.
Malacis. Es arī uzskatu ka MJ ir visu laiku labākais, LJ KD utt. nepārspēt vinu.

     [+] [-]

, 2016-05-25 13:28, pirms 9 gadiem

     [+] [-]

, 2016-05-25 13:31, pirms 9 gadiem
Stīvens Sigals rakstīja: "When teams lead series 3-1 they are 223-9 all-time (96.1%)."
Te gan der atgādināt, ka nevienam citam nav tik daudz uzvaru reg sezonā kā GSW... Nekad nevajag teikt "hop".

     [+] [-]

, 2016-05-25 13:31, pirms 9 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: http://www.landofbasketball.com/player_comparison/stephen_curry_vs_lebron_james.htm
Neviens jau neapgalvo, ka Curry ir visu karjeru kopā ņemot labāks spēlētājs par LeBronu, bet cita lieta, ka viņš ir izskatās pārhaipots pēdējos 2 gadus un vairs netiek galā ar saviem uzdevumiem laukumā. Truļus samest nevar, kļūdas daudz utt

     [+] [-]

, 2016-05-25 13:42, pirms 9 gadiem
Ja Goldensteita varētu ātri pieteikt Biedriņu un kardināli izmainīt taktiku, spiežot tikai uz groza apakšu, tad būtu izredzes, bet tagad nekā.

     [+] [-]

, 2016-05-25 13:45, pirms 9 gadiem
Varu tikai atkārtot - šī koamanda ir pilnībā atkarīga no Karija. Keram tur ir 0 teikšanas, vērtības utt. Šī spēle to tikai pierādīja - pēc -40 pagājušajā spēlē pilnīgi nekādu izmaiņu vai uzlabojumu. Šajā spēlē no -40 tikai Klejs paglāba ar savu 19p sēriju.

     [+] [-]

, 2016-05-25 14:18, pirms 9 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Varu tikai atkārtot - šī koamanda ir pilnībā atkarīga no Karija. Keram tur ir 0 teikšanas, vērtības utt. Šī spēle to tikai pierādīja - pēc -40 pagājušajā spēlē pilnīgi nekādu izmaiņu vai uzlabojumu. Šajā spēlē no -40 tikai Klejs paglāba ar savu 19p sēriju.
Tieši tā, visi izņemot Kleju gaida, kad SC30 plivinās 10 truļus pa spēli.

     [+] [-]

, 2016-05-25 14:29, pirms 9 gadiem
ma4o128 rakstīja: es par finālu OKC vs RAPTORS )))))))))))
Nebūs..
Šonakt spēli paņems CAVS, 100 banāni..Pēc tam jau redzēs.. Varbūt pat 7 spēles, bet CAVS Finālā.. Un ja tā notiks, Fināls būs ļoti interesants. Patīk CAVS Ar LeBronu un OKC Ar Vestbruku. Sērija nebūs viegla..

  +1 [+] [-]

, 2016-05-25 14:48, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Tas nebija Stefs, kas bija laukumā, no apakšas met garām brīvus metienus, ja komanda sezonas sākumā bija neapturama, tad sezonas beigās ir krietni paguruši. Grīns, kas spēlē parasti tuvu TD šodien pilnīgs Turnovers bija. Liekas, ka visa GSW komanda ir apjukusi, vienīgo, ko var uzteikt ir Tomsons, kas kaut ko mēģināja glābt. Ja OKC šādi spēlēs,tad Cavs finālā uz nulles paliks. RW un KD uz PO atradušies palīgi. Robertsons ir krietni progresējis, tā pat arī Adams un Veiters. Ceru,ka GSW tagad apdomās, kas un kā un tad mājās atspersies jaunai uzvaru sērijai. Esmu par GSW, bet neesmu arī OKC nīdējs.
Un šādi tagad runā pāķis, kurš pirms nedēļas prognozēja 18+..Bļa, taču aizej pakaries.. Cirvis.

     [+] [-]

, 2016-05-25 15:30, pirms 9 gadiem
Nu kas ir, lielie rekordisti, aptaisījās...

     [+] [-]

, 2016-05-25 15:37, pirms 9 gadiem
MVP ir tāds caurums aizsardzībā, ka pat viņu nevar noslēpt laukumā. Pilnīgi visās pozīcijās viņš tiek pazemots. Visa GSW aizsardzība līdz ar to izjukusi pa vīlēm. 118+ punkti ielaisti 5 no 9 pēdējām spēlēm

     [+] [-]

, 2016-05-25 18:08, pirms 9 gadiem
Kareivjiem laikam pulveris beidzies, savukārt Pērkonam lādiņu vēl gana.

     [+] [-]

, 2016-05-25 20:22, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Tur tev taisnība, pirms sērijas ar spurs OKC fani nebija pat uz vienas rokas pirkstiem saskaitāmi! Tagad pēkšņi izlīduši no krūmiem. Drošvien Cavs faneļi, kam bail no GSW un gaida it kā nominālu vājāku vai ērtāku pretinieku OKC, bet, ja OKC spēlēs, kā šodien, tad tur nav variantu, ne Cavs, ne ASV izlasei!
Tu tak esi viens dunduks. Neviens jau baigi nesaka, ka tagad fano par kādu citu, bet favorītu ir iespēja izvēlēties kad vien vēlās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja