Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Ūbre: "Esmu viens no retajiem, kurš var lieliski spēlēt gan aizsardzībā, gan uzbrukumā"

Matīss Kučinsks
Matīss Kučinsks

Ūbre: "Esmu viens no retajiem, kurš var lieliski spēlēt gan aizsardzībā, gan uzbrukumā"
Kellijs Ūbre. Foto: AP/Scanpix

Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) komanda aizvadītajā nedēļā maiņas darījumā ieguva Kelliju Ūbre. Spēlētājs komentējis to, ka varēs atrasties blakus tādiem spēlētājiem kā Stefans Karijs, Dreimonds Grīns un Klejs Tompsons. Tāpat 24 gadus vecais spēlētājs slavēja komandas galveno treneris Stīvu Keru.

"Esmu šeit, esmu kareivis, laiks sākt darbu," Ūbre bija sajūsmināts par pievienošanos "Warriors". "Tas būs neticams piedzīvojums. Esmu enerģisks spēlētājs, varu spēlēt aizsardzībā. Vēlos visiem pierādīt, kuri šaubās par manām spējām, ka kļūdās. Ar katru dienu kļūstu tikai labāks."

Spēlētājs turpināja sevi slavēt: "Esmu viens no retajiem spēlētājiem, kuri var lieliski spēlēt gan aizsardzībā, gan uzbrukumā. Mans tālmetiena procents ar katru gadu kļūst labāks. Varu būt bīstams abos laukuma galos, varu segt jebkuras pozīcijas spēlētāju, spēlēt viens pret viens un pielāgoties dažādiem spēles stiliem."

"Būs lieliski mācīties no Karija, Grīna un Tompsona," Ūbre teica. "Cilvēki arī par viņu spējām šaubījās, bet viņi pierādīja pretējo. Vēlos visiem pierādīt, ka varu būt starp labākajiem spēlētājiem līgā."

"Es joprojām esmu nelielā šokā, ka varēšu spēlēt "Warriors" komandā," 24 gadus vecais spēlētājs turpināja. "Tas ir fantastiski, ka varēšu spēlēt komandā, kuru vada Stīvs Kers – spēlētājs, kurš spēlēja izcilajā Čikāgas "Bulls" komandā. Viņš ir viens no labākajiem, tāpēc esmu patiešām priecīgs."

Izmantotie resursi:
https://www.espn.com/nba/story/_/id...
https://www.nbcsports.com/bayarea/w...

  +1 [+] [-]

, 2020-11-24 14:32, pirms 4 gadiem
Vārdu "jebkuras" raksta kopā. Gadās.

  +2 [+] [-]

, 2020-11-24 14:35, pirms 4 gadiem
Džeks ir tādā šokā, ka spēlēs vienā no vājākajām rietumu komandām Šaubos, vai Gsw aizcīnīsies līdz PO nākamsezon, un tie paši Suns būs priekšā viņiem

  +1 [+] [-]

, 2020-11-24 14:43, pirms 4 gadiem
Ūbre gan sevi slavē. Paskatīsimies. Pagaidām komandām īpaši gan neliekās, ka viņš ir vērts tos 16.milj. Trīs komandas jau viņu pa lēto ir aizmainījušas. Vai tik tur nav kāda sakarība ar spēlētāja IQ un jautājumiem par to vai viņš vispār ir spējīgs/gribošs uzlabot metienu.

  +1 [+] [-]

, 2020-11-24 14:55, pirms 4 gadiem
cobham rakstīja: Džeks ir tādā šokā, ka spēlēs vienā no vājākajām rietumu komandām Šaubos, vai Gsw aizcīnīsies līdz PO nākamsezon, un tie paši Suns būs priekšā viņiem
Njā, GSW cīnīsies par 8. vietu. Tompsons ir ārā. Nezinām kāds būs Grīns. Un vai Viginss spēs kaut ko jēdzīgāku parādīt. Vai Rukijs būs gatavs spēlēt 1. sezonu kaut cik jēdzīgā līmenī. Vai Tomsons nečakarēs GSW shēmas ar savu spēles stilu. Jautājumu ir vairāk kā atbilžu. Un pāri visam ~170. milj. algu sarakstiņš.
Mēs zinām ko šādā gadījumā darītu Eindžs un BOS. Domāju, ka šāds variants būtu vislabākais. Nevis bezjādzīgi maksāt n-tos miljonus luksusa nodoklī, bet tirgot dārgos spēlētājus pret aktīviem, kamēr šiem spēlētājiem vēl ir vērtība. Piemēram aiztirgot kko uz NYK (Grīnu, Wiginsu, Ūbri). Ja viņi sezonu sāks ļoti slikti, tad vērtība strauji kritīs. It īpaši Grīnam! NYK vienmēr vajag PF

     [+] [-]

, 2020-11-24 15:18, pirms 4 gadiem
Jobans motors autor..Tu pa pēdējām nedēļām vispār savus rakstus pārlasi?
Jebkurā tavā rakstā tiek rakstītas vienkārši nesaprotamas lietas..

  +1 [+] [-]

, 2020-11-24 15:18, pirms 4 gadiem
Piekrītu, ka Knicks paņems kādu. Varētu visus trīs tevis minētos kopā uz turieni aizsūtīt pret Rendlu+Smith Jr./Ntilikina un Knox varbūt vēl kādu 2.kartas piku. Ieguvēji būtu Warriors. Atbrīvotu naudu nākamajam gadam un ne tikai... Vispār ilgā laikā atbrīvotu līdzekļus. Jo tur kosmoss algas.

     [+] [-]

, 2020-11-24 15:18, pirms 4 gadiem
Par ko jūs te runājat? GSW uz uzvaru čempionātā tiek vērtēta 7-9 vietā. Tagad pēc drafta un FA.. Vajadzētu Wiginsu aiztreidot, tas pats par ko runā Wigins pret Derozan klāt ar pickiem. Ja izvairās no traumām un tomēr ir sevis cienošā formā tad komanda nav slikta.

     [+] [-]

, 2020-11-24 15:19, pirms 4 gadiem
Bostonietis rakstīja: Jobans motors autor..Tu pa pēdējām nedēļām vispār savus rakstus pārlasi?
Jebkurā tavā rakstā tiek rakstītas vienkārši nesaprotamas lietas..
Kas ar Kings Bogo?

     [+] [-]

, 2020-11-24 15:33, pirms 4 gadiem
BET365 rakstīja: Kas ar Kings Bogo?
Es domāju,ka tas visiem ir saprotams-Bogdanovičš no Kings

     [+] [-]

, 2020-11-24 15:35, pirms 4 gadiem
Bostonietis rakstīja: Es domāju,ka tas visiem ir saprotams-Bogdanovičš no Kings
Es vairak domāju kad pāris h pēc atlantas, teici ka notekti pielidzinās

     [+] [-]

, 2020-11-24 15:52, pirms 4 gadiem
Bons Reikers rakstīja: Ūbre gan sevi slavē. Paskatīsimies. Pagaidām komandām īpaši gan neliekās, ka viņš ir vērts tos 16.milj. Trīs komandas jau viņu pa lēto ir aizmainījušas. Vai tik tur nav kāda sakarība ar spēlētāja IQ un jautājumiem par to vai viņš vispār ir spējīgs/gribošs uzlabot metienu.
"Pa lēto ir aizmainījušas"??Ja Kriss Pols tavā uzskatījumā nav vērtīgs,tad tev ir taisnība

     [+] [-]

, 2020-11-24 16:04, pirms 4 gadiem
BET365 rakstīja: Es vairak domāju kad pāris h pēc atlantas, teici ka notekti pielidzinās
Neteicu neko par konkrētu laiku..Teicu pielīdzinās ja nebūs stulbi
Viņiem šodien liekas deadline,jo 48h stundas laika pielīdzināt.
Ja viņiem ir jau atrunāta Hīlda maiņa tad Bogijs paliks.Ja nav atrunāta tad Bobijs ir prom.

     [+] [-]

, 2020-11-24 16:20, pirms 4 gadiem
Nu nav jau tik bezcerīga tā komanda gsw kā te noliek visi. Karija atgriešanās vien jau ko nozīmē. Plovos tiks.

     [+] [-]

, 2020-11-24 16:27, pirms 4 gadiem
Bostonietis rakstīja: Neteicu neko par konkrētu laiku..Teicu pielīdzinās ja nebūs stulbi
Viņiem šodien liekas deadline,jo 48h stundas laika pielīdzināt.
Ja viņiem ir jau atrunāta Hīlda maiņa tad Bogijs paliks.Ja nav atrunāta tad Bobijs ir prom.
Šoreiz gan liekas japiekrīt lielakai daļai, nepielidzinās un Hīlda maiņa arī visai maz ticama.

     [+] [-]

, 2020-11-24 16:50, pirms 4 gadiem
BET365 rakstīja: Šoreiz gan liekas japiekrīt lielakai daļai, nepielidzinās un Hīlda maiņa arī visai maz ticama.
Hīlds jau tur mēnešiem raudot,ka gribot prom no Kings

     [+] [-]

, 2020-11-24 18:35, pirms 4 gadiem
haraldinho rakstīja: "Pa lēto ir aizmainījušas"??Ja Kriss Pols tavā uzskatījumā nav vērtīgs,tad tev ir taisnība
Hahaha, kā tad pret Polu. Ūbre maiņā bija filleris, tikai lai naudiņas sakristu. OKC viņu nevajadzēja. Ja OKC ļautu izvēlētie SF, viņi ņemtu vai nu Džonsonu vai Bridžesu, kuriem daudz lielāka vērtība. Galvenais ko OKC gribēja, bija tā 1.k drafta izvēle. Un Rubio ir viegli aizmaināms bet Ūbrem pēdējais līguma gads.

     [+] [-]

, 2020-11-24 19:19, pirms 4 gadiem
Bons Reikers rakstīja: Hahaha, kā tad pret Polu. Ūbre maiņā bija filleris, tikai lai naudiņas sakristu. OKC viņu nevajadzēja. Ja OKC ļautu izvēlētie SF, viņi ņemtu vai nu Džonsonu vai Bridžesu, kuriem daudz lielāka vērtība. Galvenais ko OKC gribēja, bija tā 1.k drafta izvēle. Un Rubio ir viegli aizmaināms bet Ūbrem pēdējais līguma gads.
Tu par spēlētāju,kurš sezonā meta 19 pts ar nesliktu precizitāti,runā kā par kkādu bench warmeru(Ūbrem ir 25,tpc ir pamatojums cerēt uz progresu). Un OKC arī par viņu ieguva 1.kārtas izvēli
P.S Ļoti šaubos,ka OKC gribētu Džonsonu vairāk,ja naudas sakristu.Par Bridžesu vēl varētu padomāt,jo viņam aizsardzība ir ļoti laba

     [+] [-]

, 2020-11-24 21:33, pirms 4 gadiem
haraldinho rakstīja: Tu par spēlētāju,kurš sezonā meta 19 pts ar nesliktu precizitāti,runā kā par kkādu bench warmeru(Ūbrem ir 25,tpc ir pamatojums cerēt uz progresu). Un OKC arī par viņu ieguva 1.kārtas izvēli
P.S Ļoti šaubos,ka OKC gribētu Džonsonu vairāk,ja naudas sakristu.Par Bridžesu vēl varētu padomāt,jo viņam aizsardzība ir ļoti laba
Tici man OKC nedomājot ņemtu Džonsonu. OKC par Ūbri dabūja vēlu 1.kārtas piku. Tas ir OKC labākajā gadījumā dabūs tādu spēlētāju kā Kuzma. Sliktākajā gadījumā tālu rezervistu. vai bust. Ūbre nākamgad gribēs lielo līgumu, bet viņš nedod komandām vajadzīgo pienesumu un visdrīzāk saņems mazāk nekā tagad. Tāpēc visas komandas viņu maina prom, jo negrib slēgt ar viņu līgumu, pat OKC. Neskaties taču tikai uz punktiem. Viņam ir zems IQ un slikts metiens, nevar saprast kas ar to aizsardzību ir, slinkums vai kas. Protams viņš ir vērts to 21-30 drafta izvēli. Bet vai vairāk,to parādīs šī sezona. ir iespēja kļūt par 6. spēlētāju, tāds Lū variants. Un, kä zināms Lū saņem kādus 7 milj.

     [+] [-]

, 2020-11-24 22:15, pirms 4 gadiem
Bons Reikers rakstīja: Tici man OKC nedomājot ņemtu Džonsonu. OKC par Ūbri dabūja vēlu 1.kārtas piku. Tas ir OKC labākajā gadījumā dabūs tādu spēlētāju kā Kuzma. Sliktākajā gadījumā tālu rezervistu. vai bust. Ūbre nākamgad gribēs lielo līgumu, bet viņš nedod komandām vajadzīgo pienesumu un visdrīzāk saņems mazāk nekā tagad. Tāpēc visas komandas viņu maina prom, jo negrib slēgt ar viņu līgumu, pat OKC. Neskaties taču tikai uz punktiem. Viņam ir zems IQ un slikts metiens, nevar saprast kas ar to aizsardzību ir, slinkums vai kas. Protams viņš ir vērts to 21-30 drafta izvēli. Bet vai vairāk,to parādīs šī sezona. ir iespēja kļūt par 6. spēlētāju, tāds Lū variants. Un, kä zināms Lū saņem kādus 7 milj.
sry, vecīt, bet tava loģika mani nebeidz pārsteigt.. vēls 1. kārtas piks ir automātiski labākajā gadījumā ir Kuzma? bet tā vispārīgi tāls rezervists vai bust? Kas tas par pieņēmumu? Ko teiksi par Denveru, kurai var teikt viss komandas kodols ir no 20-50. pikiem?
Kāpēc Ubrem ir zems IQ un no kuriem laikiem viņam ir slikts metiens? Šis ir kautkas jauns..
Viņa vērtība ir vismaz 15milj. gadā pašreiz, tikai vien dēļ tā, ka vēl ir jauns. Potenciāls ir, un katru gadu viņš tikai progresē kopš ienākšanas līgā.
Lū piedāvāja arī spēlēt vājākās komandās par 15-20 milj. sezonā, bet kā izskatās vairāk viņu interesēja Clippers potenciāls un uzticība Vestam. Ne vienmēr nauda, ko saņem spēlētājs ir rādītājs

     [+] [-]

, 2020-11-24 22:43, pirms 4 gadiem
Haha, nez kapēc visi iesaka tikt LAC vaļā no Lū. Viņš pat nav to 7 milj. vērts, jo nemāk spēlēt aizsardzība un pēc šīs sezonas nevar saprast vai vispār grib spēlēt. Nu tak izmanto loģisko domāšanu un statistiku. Statistiski tajā drafta zonā nekā jēdzīga nav. Nu protams pa retam kāds lomu spēlētājs tur uzrodās. Un par Jokiču joprojām brīnās kā viņš var tik labi spēlēt ar to augumu un stilu, kur nu vēl drafta naktī kāds to varēja iedomāties. Izkatās ka esi tālu no NBA notikumiem, varbūt labāk atgriezies uz sev piemērotāko sadaļu: Hokejs/Dinamo/Futbols

     [+] [-]

, 2020-11-24 23:10, pirms 4 gadiem
Bons Reikers rakstīja: Haha, nez kapēc visi iesaka tikt LAC vaļā no Lū. Viņš pat nav to 7 milj. vērts, jo nemāk spēlēt aizsardzība un pēc šīs sezonas nevar saprast vai vispār grib spēlēt. Nu tak izmanto loģisko domāšanu un statistiku. Statistiski tajā drafta zonā nekā jēdzīga nav. Nu protams pa retam kāds lomu spēlētājs tur uzrodās. Un par Jokiču joprojām brīnās kā viņš var tik labi spēlēt ar to augumu un stilu, kur nu vēl drafta naktī kāds to varēja iedomāties. Izkatās ka esi tālu no NBA notikumiem, varbūt labāk atgriezies uz sev piemērotāko sadaļu: Hokejs/Dinamo/Futbols
Tu paj*li atbildi uz kādu jautājumu vai sevis iepriekš nosaukto faktu, ne katreiz bēdz un maini tēmu.
Kas iesaka? Kas ir visi? Ćalis ar nikneimu OGREINFO? Piemēram, Atlantai 80 procenti no jaunā rostera nemāk spēlēt aizsardzībā, un? Portlendai arī kautkas līdzīgs. Statistiķis atradies🤦‍♂️😂😂 priekš tam ir skauti katrai komandai, kuri vērtē nepieciešamās spēlētāja kvalitātes un potenciālu.
Jū, es esmu tālu, kā redzi. Hoķis man diemžēl nesaista, netrāpīji. Pazudīšu labāk, jo te pretī pie katra raksta ir totāls ānu*s 😀😀 "eksperts"

     [+] [-]

, 2020-11-25 12:31, pirms 4 gadiem
Kjenga2 rakstīja: sry, vecīt, bet tava loģika mani nebeidz pārsteigt.. vēls 1. kārtas piks ir automātiski labākajā gadījumā ir Kuzma? bet tā vispārīgi tāls rezervists vai bust? Kas tas par pieņēmumu? Ko teiksi par Denveru, kurai var teikt viss komandas kodols ir no 20-50. pikiem?
Kāpēc Ubrem ir zems IQ un no kuriem laikiem viņam ir slikts metiens? Šis ir kautkas jauns..
Viņa vērtība ir vismaz 15milj. gadā pašreiz, tikai vien dēļ tā, ka vēl ir jauns. Potenciāls ir, un katru gadu viņš tikai progresē kopš ienākšanas līgā.
Lū piedāvāja arī spēlēt vājākās komandās par 15-20 milj. sezonā, bet kā izskatās vairāk viņu interesēja Clippers potenciāls un uzticība Vestam. Ne vienmēr nauda, ko saņem spēlētājs ir rādītājs
Paaaldies! Nesaprotu iemeslu kpc kaut viena komanda līgā varētu vērtēt Džonsonu augstāk par Ūbre.Un par metienu es arī nesaprotu uzbraucienus...cik svarīgu trīņu viņš šosezon vien bija iemetis,sliktam metējam,laikam,neviens nedotu šādas iespējas