Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Kraufordam Haringtona liktenis?

Andrejs Siliņš

Kraufordam Haringtona liktenis?
Kobe Braients un Džamals Kraufords
Foto: AP

Nacionālās Basketbola Asociācijas (NBA) kluba Goldensteitas "Warriors" aizsargu Džamalu Kraufordu piemeklējis priekšgājēja Ala Haringtona liktenis, kas liek domāt, ka vasarā kluba darīs visu iespējamo, lai no spēlētāja tiktu vaļā.

Atceroties sezonas sākuma daļu, nāk prātā situācija ar Alu Haringtonu, kurš uzskatīja, ka galvenais treneris Dons Nelsons neizmanto spēlētāju pareizi un publiski izteicās, ka vēlas tikt aizmainīts. Treneris vēl vairāk samazināja Haringtona lomu, sākot priekšgalā izvirzīt savu jauno talantu spēka uzbrucēja pozīcijā Brendanu Raitu. Tam sekoja Haringtona "muguras sāpes" un nespēlēšana, kas brīnumainā kārtā pagaisa kā nebijušas, tikko spēlētājs tika aizmainīts uz Ņujorkas "Knickerbockers".

Tomēr šobrīd Haringtona problēmas risinājums (lasi - Kraufords) atkal kļuvis par tādu pašu problēmu - treneris Nelsons pateicis basketbolistam, ka vēlas, lai tas atstāj komandu. Tas kļuva zināms plašākai sabiedrībai, un Nelsons vairākas spēles nosēdināja aizsargu malā, pāris mačos pat nepiesakot spēlētāju spēlei. Tagad Kraufords pats savu iemeslu dēļ atsakās iet laukumā. Jāatzīst - scenārijs līdzīgs kā ar Haringtonu.

Tāpat radusies situācija nedaudz atgādina Ņujorkas izdarības ar Stefonu Mārberiju vairāk nekā gadu pirms aizsargam beidzot ļāva iet prom. Šobrīd Kraufords nespēlējot turpina saņemt desmit miljonu dolāru vērtā sezonas līguma algas čekus.

Neizpratni par radušos situāciju paudis spēlētāja aģents Ārons Gudvins: "Džamals vēlas spēlēt. Tieši tāpēc viņš šajā komandā ieradās. Ja treneris nevēlas ar viņu spēlēt, tad tur ir jābūt kādam nozīmīgam iemeslam. Kādu vēstījumu treneris Nelsons parāda komandai [ar šādu rīcību]? Ka viņam komandas uzvaras neinteresē? Šajā laikā, kad cilvēki smagi strādā, lai varētu atļauties biļetes uz spēlēm, trenerim būtu jādara viss, lai laukumā dotos labākais iespējamais sastāvs."

Izmantotie resursi:
sfgate.com
nba.com

 +34 [+] [-]

, 2009-03-24 13:58, pirms 16 gadiem
Tā Nelsona ceļi ir neizdibināmi...

 +33 [+] [-]

, 2009-03-24 14:00, pirms 16 gadiem
ja nebuutu šinii komanda A.B tad taa buutu manis neemiileetaakaa komanda

  +6 [+] [-]

, 2009-03-24 14:04, pirms 16 gadiem
Ka viņam komandas uzvaras neinteresē?

---------------------------------------------------
Ar taadu speeleetaaju ir gruuti uzvareet,piekriitu Nelsonam,lai tik makshkjeres...

  +3 [+] [-]

, 2009-03-24 14:05, pirms 16 gadiem
anjo rakstīja: Tā Nelsona ceļi ir neizdibināmi...
vecums nenaak viens

 +11 [+] [-]

, 2009-03-24 14:07, pirms 16 gadiem
"Tāpat radusies situācija nedaudz atgādina Ņujorkas izdarības ar Stefonu Mārberiju vairāk nekā gadu pirms aizsargam beidzot ļāva iet prom. Šobrīd Kraufords nespēlējot turpina saņemt desmit miljonu dolāru vērtā sezonas līguma algas čekus."

Marberijam neviens neliedza iet prom..viss kas vinjam bija jadara japiekapjas finansiaalos jautajumos attieciiba uz liiguma izpirkshanu... Marberijs gribeja lai klubs vinjam samaksaa pilnu liiguma summu, un tad vinjhs varetu iet prom pievienoties citam kluba (saprotams pa kapeikaam)!!!

Knicks piedavaaja samaksat tika idalju no liiguma summas un tad laist valjaa... (resp kompromiss - Marberijs var iet kur grib, bet nesanjem visus paredzeto naudu)...

Marberijs pats izveelejas savu likteni buudams mankariigs ka aapsis un nepiekriitot kompromisa varintam (protams ka vinja mta nauda pienaacas jo tads bija noslegtais liigums, bet ja gribi lai izpeerk tavu liigumu un laizh prom tad bljaviens nevajag telot upuri un bljaut pa visus pasauli ci ksliti pret tevi izturas un nelaizh laukumaa...)..marberijs pats izveleejas sedeet un sanjemt lielo pikji!!!

Ar Kraufordu situacija ir svadaka, jo vinjhs izteicies ka pats varetu lazut liigumu (vinjam vasara buus tada opcija)...

Par Krauforda situaciju kopuma runajot!! PAKLDIS DIEVAM, ka NEllijs ir sparatis kads noraecejs shis spleetajs ir... nudien nesaprotu ar kuru galu kartejo reizi domaja GSW vadiiba iemainot sho speletaju!! Aizsardziiba vinjam ir teoreetisks jeedziens..protams vinjhs mak guut punktus un dazhart to dara ar cieshamu prexizitaati.. bet tie miinusi ko vinjshs rada komandas spele nav atsverami ar nekadu statistikU!!!

  +3 [+] [-]

, 2009-03-24 14:08, pirms 16 gadiem
Baxter19 rakstīja: Ka viņam komandas uzvaras neinteresē?

---------------------------------------------------
Ar taadu speeleetaaju ir gruuti uzvareet,piekriitu Nelsonam,lai tik makshkjeres...
kaatad ??ko tu runa??un kas ar tiem visiem kas tika aizmainiti-atdoti vai atlaisti??kas it kaa nevarot palidzet tadam "gigantam "ka GSW bet var palidzet PHX un citam??

 +18 [+] [-]

, 2009-03-24 14:10, pirms 16 gadiem
Haringtons domāja ka ir "superzvaigzne". Kraufords sirgst ar līdzīgu problēmu + vēl atļaujas vispār nespēlēt aizsardzībā. Te nu Nellijam nav ko pārmest, tas ko viņš dod spēlētājiem ir maksimāla uzticēšanās, ja kāds to vienkārši noskalo atejā tad lai vaino pats sevi...

     [+] [-]

, 2009-03-24 14:19, pirms 16 gadiem
rainmaker rakstīja: kaatad ??ko tu runa??un kas ar tiem visiem kas tika aizmainiti-atdoti vai atlaisti??kas it kaa nevarot palidzet tadam "gigantam "ka GSW bet var palidzet PHX un citam??
tie kas tika aizmainiiti vai palaisti veja bija laba liimenja speletaji... pret tiem nekad arii iebildumu vismaz man nav bijis (pietrus, barnes, Harington (nu Haringtonam nepatika Nellija spels stils, jo tas paredzeja vinjam nevis zem groziem spelet bet pa laukumu ganiities)...

ar Kraufordu ir cits staats, taapat ka ar Regrette (fui tas ir Magette) ... Abi ir pilniigi piljitaaji, kam aizsardziibaa nospljautis kaa spelet.. ja Magette vismaz ir labojies unpedeja lika tiesham sak izskatiities ravien noderiigaks komandai!!! plus abi pelna parak daudz ...

  -2 [+] [-]

, 2009-03-24 14:25, pirms 16 gadiem
vispaar taa Warriors organizaacijaa ir viena liela probleemu sakne, vinjiem ir mode izbraakjeet speeletajus,kas citaas komandaas rada pavisam citu sniegumu...Warriors vispaar ir komanda kurai Biedrins un Turiafs ir their only defense(labi veel var mineet Wrightu un Rendolfu)Komandas vadiiba regulaari veic mistiskus mainjas darijumus un labus drafteetos speeletajus noseedina uz benkja un tad aizmaina..kopumaa mistiska organizaacija

  -1 [+] [-]

, 2009-03-24 14:29, pirms 16 gadiem
rainmaker rakstīja: kaatad ??ko tu runa??un kas ar tiem visiem kas tika aizmainiti-atdoti vai atlaisti??kas it kaa nevarot palidzet tadam "gigantam "ka GSW bet var palidzet PHX un citam??
Nu un kada starpība .
Barnes un JRich tagad iet PHX sākumsastāvā , Harringtons - Knicks pamatā, B.Davis - Clippers pamatā utt , bet vienalga komandas netiek PO ...

Vienīgais no pēdējā laikā aizmainītajiem W kas tks spēlēt PO izskatās M.Pietrus ar Orlando , kur viņš lai gan ir bench player , tiek gan pie salīdzinoši laba spēles laika un statiem ...

     [+] [-]

, 2009-03-24 14:35, pirms 16 gadiem
Cipanz rakstīja: Nu un kada starpība .
Barnes un JRich tagad iet PHX sākumsastāvā , Harringtons - Knicks pamatā, B.Davis - Clippers pamatā utt , bet vienalga komandas netiek PO ...

Vienīgais no pēdējā laikā aizmainītajiem W kas tks spēlēt PO izskatās M.Pietrus ar Orlando , kur viņš lai gan ir bench player , tiek gan pie salīdzinoši laba spēles laika un statiem ...
nu PHX var meginat vel tikt ieksaa taka pastav ka ties ar speles po

  +1 [+] [-]

, 2009-03-24 14:51, pirms 16 gadiem
biiskaps rakstīja: ja nebuutu šinii komanda A.B tad taa buutu manis neemiileetaakaa komanda
Man ar vissu AB sastaavaa taa komanda nepatriik .... noveelu AB peec iespeejas aatraak tikt aizmainiitam

  -1 [+] [-]

, 2009-03-24 15:01, pirms 16 gadiem
Jānis Līgats rakstīja: Haringtons domāja ka ir "superzvaigzne". Kraufords sirgst ar līdzīgu problēmu + vēl atļaujas vispār nespēlēt aizsardzībā. Te nu Nellijam nav ko pārmest, tas ko viņš dod spēlētājiem ir maksimāla uzticēšanās, ja kāds to vienkārši noskalo atejā tad lai vaino pats sevi...
Trenneris izveelaas speeleetaajus .... Kroufords taads ir bijis vienmeer, bet Nellijs bljaava, ka tieshi taads speeleetaajs vinjam ir vajadziigs .... un tas Nellibolss vispaar ir parodija par basketbolu .. varbuut , ka kaa speeleetaajs vinjsh arii ir bijis izcils, vismaz kaa saka apskatnieki, viens no labaakajiem 6tajiem speeleetaajiem, bet nu kaa trenneris vinjsh nepaarliecina ( lielaakie panaakumi vinjam laikam ir kaa trennerim ), muuzhiigi kaukaadi nesaprotami leemumi , par transfeeriem nemaz nerunaajot ..... diivaina organizaacija tas GSW

  -2 [+] [-]

, 2009-03-24 15:17, pirms 16 gadiem
Nelsons ir gailis,un kamer vins bus pie Wariorrs stures tikmer talak par Play-off pirmo kartu netiks!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-24 15:18, pirms 16 gadiem
ninzulis rakstīja: ..... diivaina organizaacija tas GSW
Piekrītu, pat reizēm ļoti dīvaina, bet tas netraucē šai organizācijai gadu no gada strādāt ar peļņu, lielā mērā pateicoties tieši šim "trakajam" trenerim Nelsonam.

  -2 [+] [-]

, 2009-03-24 15:20, pirms 16 gadiem
kad beidzot warrioru īpašnieki atvērs acis un atlaidīs Mullinu un Nelsonu?

  +3 [+] [-]

, 2009-03-24 15:31, pirms 16 gadiem
Nu nez, Kraufords protams ir tads kads vins ir, bet nafig tad komanda tadu iegadajas? Pashi veic mana skatijuma debilus pirkumus un pec tam brinas par iznakumu. Vakar tieshi NBA apskata dzeki reca par Nellija un Krauforda situaciju - vienu speli Nellijs nosedina Kraufordu mala, nakoshaja shis pasaka, ka nespeles, jo "esot jatrennejas", lai varetu paradit Nellija gaidito sniegumu
Manuprat Warriors ir loti perspektiva komanda ar labiem jauniem speletajiem, no kuriem varetu mierigi vismaz play-off izspiest, bet Nellija basis ir bezcerigi novecojis. Bet nu tada vina ir jau no laikiem, kad tika draftets Vebers. Cik no bernibas atceros, tad katru gadu ir perspektiva komanda, bet dazhadu iemeslu del lieliski speletaji pec labas sezonas iet prom vai tiek aizmainiti (Tims Hardevejs, Vebers, Sprivels) un Warriors atbalstitaji tik cer un cer, ka nakoshais gads beidzot bus normals.

     [+] [-]

, 2009-03-24 15:38, pirms 16 gadiem
Jānis Līgats rakstīja: Piekrītu, pat reizēm ļoti dīvaina, bet tas netraucē šai organizācijai gadu no gada strādāt ar peļņu, lielā mērā pateicoties tieši šim "trakajam" trenerim Nelsonam.
tā jau saka, ka ir komandu īpašnieki, kas grib nopelnīt un ir tādi, kas grib panākumus.

     [+] [-]

, 2009-03-24 15:39, pirms 16 gadiem
arvien trakāk un trakāk ar to Warriors..

  -1 [+] [-]

, 2009-03-24 15:45, pirms 16 gadiem
Nezinu tas nellijs ir pilniigs idiots,netikai so visu lietu deel ar kraufordu bet vispar!!!aizsardzibas nekadas-cik sezonas neko nevar pielikt aizsardzibaa!!!!
protams ir jasaprot kad pensija jau nenak viena,taa atnem gadus un pratu dubulta!!!??
ja nakosaa sezonaa nenomainiis treneri tas buus sliktak a sez ka sitaa-visa komandas pilnveidojas iet uz prieksu bet warriors-nekaaa!!!

     [+] [-]

, 2009-03-24 16:08, pirms 16 gadiem
Nezinu kapēc tik ilgs laiks ir vajadzīgs lai saprastu, ka nevajag Ntos vienas pozicijas spēlētājus komandā....
Turklāt Ntie mest gribētāji ar nenāk komandai par labu...
Nemaz nebrīnīšos, ka nonākot citā komandā Krauforda precizitāte pieaugs par kādiem 10, 15 %iem

     [+] [-]

, 2009-03-24 16:10, pirms 16 gadiem
situaacija ir taad kaa ir, ar to jaasamierinaas...pati komanda man loti patiik, neskatoties uz dazhnedazhaadaam afeeraam u.t.t, u.t.j.p.Jamals ir lielisks uzbrukuma speeleetaajs - iemest vinsh var, piespeeli atdot arii, bet aizsardziibaa vinam, maigi sakot, nepatiik...ko tu padariis...peec kara jau visi gudri un izlietu uudeni nesasmelsi - kas izdariits, izdariits...jaasagaida sezonas beigas, un tad jau redzees.

  -2 [+] [-]

, 2009-03-24 16:10, pirms 16 gadiem
Lai nāk uz ASK, tur jau vajadzēs, viņiem laikam taupība vēl sveša ja sēž malā par 10 milj.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-03-24 17:39, pirms 16 gadiem
Varētu kaut ko izdomāt ar Baironu Deivisu, lai piesaistītu viņu atpakaļ GSW viņš sniegums Clippers ar neapmierina, droši vien. GSW vajag lielas pārmaiņas komandā, ja viņi vēl kādreiz grib tikt play off.

  -3 [+] [-]

, 2009-03-24 17:49, pirms 16 gadiem
nu baac saakas... kpc lai Kraufords nevareetu speelet GSW? vinjsh ir pietiekoshi labs speeletaajs kursh speele nospeele savas minuutes samet savus punktus - patstaaviigs speeletaajs... GSW ir pietiekoshi daudz citu indiviidu kurus vareetu aizmainiit... nee bet Nelsons uzskata ka vienu no komandas veertiigaako un rezultatiivaako speeleetaaju vajag aizmianiits... diivains tas Nelsons
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-03-24 18:02, pirms 16 gadiem
nelsona laiks pagājis,neskatoties uz bijusajiem panakumiem.
domaju nelsons,pēc slikti aizvaditas sezonas,grib paradit,ka vainigs Kraufords,pec tam bus kads cits...lai butu ta ,ka norupejies nelsons par komandu...vienkarsi izdara liekas kustibas...
jo vinam gruti bus atrast citu komandu(labu) kur stradat. tapec mekle iemeslus... ir pasam jaaiziet vai japalidz...
tas protams ir mans viedolis...

     [+] [-]

, 2009-03-24 18:16, pirms 16 gadiem
cesinieks7 rakstīja: jo vinam gruti bus atrast citu komandu(labu) kur stradat.
Stipri šaubos ka viņš domā vispār turpmāk vēl strādāt . Viņš jau pirms šitā līguma domāja vai doties pelnītā atpūtā , beigās tmēr parakstīja ligumu uz 2 gadiem , un galvenokārt tikai tāpēc lai sasniegtu savu mērķi - ierakstītos statistikā kā treneris kas izcīnijis visvair;ak uzvaras .

  +1 [+] [-]

, 2009-03-24 18:19, pirms 16 gadiem
Pilnibaa piekriitu nellijam. shito jau nu to4 peec iespeejas atraak prom
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja