Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Oficiāli: Lavs tiek aizmainīts uz "Cavaliers"

Oficiāli: Lavs tiek aizmainīts uz "Cavaliers"
Lebrons Džeimss un Kevins Lavs turpmāk spēlēs kopā - Klīvlendā
Foto: USA Today Sports/Scanpix

Šodien Nacionālajā basketbola asociācijā (NBA) notika ilgi gaidītais maiņas darījums, kurā līdzšinējais Minesotas "Timberwolves" līderis Kevins Lavs tika aizmainīts uz Klīvlendas "Cavaliers".

Jau ilgāku laiku bija zināms tas, ka Lavs tiks aizmainīts "Cavs", taču tikai 23. jūlijā Klīvlenda parakstīja līgumu ar šīs vasaras NBA drafta pirmo numuru Endrjū Viginsu, kurš arī tika iesaistīts maiņā. Līgas noteikumi paredz, ka tikai mēnesi pēc tam, kad parakstīts pirmais līgums ar draftēto spēlētāju, viņš var tikt aizmainīts.

Maiņas darījumā kopumā iesaistītas trīs komandas - "Timberwolves", "Cavaliers" un Filadelfijas "76ers". Minesota uz Klīvlendu aizmainījusi Lavu, kamēr pati no "Cavs" ieguvusi Endrjū Viginsu un Entoniju Benetu, bet no Filadelfijas - Tadeusu Jangu. "76ers" maiņas darījuma rezultātā no Minesotas ieguvusi Lūku Mbā a Muti un Alekseju Švedu, kā arī drafta izvēli no Klīvlendas.

"Kevinam pievienojoties "Cavaliers", mūsu komandai ir īpaša un unikāla iespēja," sacīja "Cavaliers" ģenerālmenedžeris Deivids Grifins. "Jau 25 gadu vecumā Kevins ir sevi izveidojis par vienu no elites NBA spēlētājiem. Viņa talants, daudzpusība un piemērotība ir liela daļa no mūsu redzējuma par panākumiem.

Mēs arī vēlamies novēlēt visu to labāko Endrjū Viginsam un Entonijam Benetu, turpinot karjeru Minesotā. Viņi abi ir izcili jauni vīrieši, kuriem ir lielisks potenciāls laukumā, kā arī viņus sagaida garas un ļoti veiksmīgas karjeras."

Pagājušajā sezonā Lavs vidēji mačā guva 26,1 punktu, izcīnīja 12,5 atlēkušās bumbas un atdeva 4,4 rezultatīvas piespēles, kas ir viņa karjeras labākais rādītājs. Benets, pagājušā gada drafta pirmais numurs, debijas sezonā izcēlās ar vidēji gūtajiem 4,2 punktiem un izcīnītajām trim atlēkušajām bumbām, savukārt Viginss, kurš pagājušajā sezonā spēlēja vēl studentu čempionātā, vidēji guva 17,1 punktu un izcīnīja 5,9 bumbas zem groziem.

Tadeuss Jangs aizvadītajā sezonā piedalījās 79 regulārās sezonas spēlēs un vidēji guva 17,9 punktus (karjeras labākais rādītājs), kā arī izcīnīja sešas atlēkušās bumbas. Lūks Mbā a Mute pagājušajā sezonā vidēji guva 3,3 punktus, savukārt Aleksejs Šveds - četrus punktus.

Izmantotie resursi:
Cleveland Cavaliers | Cleveland Cavaliers Team...

  +1 [+] [-]

, 2014-08-24 20:14, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Cik lasu, tu esi eksperts. Lūdzu nosauc Top10 spēlētājus līgā.

Kairijs arī būtu MVP sarakstā, ja komandas bilance būtu normāla. Šogad, piemēram, Dragičs pavīdēja MVP race sakarā- tad viņš ir top10? Un par viņu uzrakstīju komentu augstāk, ka viņš ir lielā PG mikslī atšķir'bā no SF pozīcjas, kur viegli pateikt, ka top2 ir Lebrons un Durants.

Kas tev ar tiem gadiem visu laiku? Esi maza bērna prātā, ka visur jāiepin gadu skaits? Gan jau, ka nav 15. NBA sekoju tik daudz, cik atļāvušas ir tehniskās iespējas. Ar to domājot, ka pirms 15 gadiem nebija iespējas internetā ko skatīties un bija jāiztiek ar LTV7 nedēļas apskatiem.
Bez jebkādas secības, KD, Lebrons, CP3, PG, Hārdens, Hovards, Vestbruks, Aldridžs, Karijs, Lovs.

Parādi man kaut vienu respektablu ekspertu, kurš ir teicis, ka Kairijs ir top10 līgā!! Muļķības pilnīgas, viņš ir sūds aizsardzībā un uzbrukumā viņa crossovers ir spilgtāks par patieso pienesumu, paskaties uz viņa %.

Būtu es par 20cm garāks, būtu NBA. Ko var tik stulbi pateikt? Acīmredzot ne Veidu ne Bošu neredzēji viņu ziedu laikos, nevar pat salīdzināt ar puskoka lēcēju Irvingu.

  -1 [+] [-]

, 2014-08-24 21:04, pirms 10 gadiem
Sir.Paul rakstīja: Bez jebkādas secības, KD, Lebrons, CP3, PG, Hārdens, Hovards, Vestbruks, Aldridžs, Karijs, Lovs.

Parādi man kaut vienu respektablu ekspertu, kurš ir teicis, ka Kairijs ir top10 līgā!! Muļķības pilnīgas, viņš ir sūds aizsardzībā un uzbrukumā viņa crossovers ir spilgtāks par patieso pienesumu, paskaties uz viņa %.

Būtu es par 20cm garāks, būtu NBA. Ko var tik stulbi pateikt? Acīmredzot ne Veidu ne Bošu neredzēji viņu ziedu laikos, nevar pat salīdzināt ar puskoka lēcēju Irvingu.
Pēdējo teikumu vispār nesapratu.

Respektablie eksperti vot jau 2-3 sezonas nevar sarindot PG spēlētājus aiz CP3 secībā, bet tu redz vari ieliekot Kariju savā top10. No Karija vispār nekas nebūtu, ja vien nebūtu labs metiens.

Kāds tad ir viņa procents? 43? Tas ir slikti? Kobem pat sliktāks savās 6 sezonas spēlēs Un kas vērtē spēlētājus pēc %FG? Tad jau neviens mazais spēlētājs neturētu līdzi garajiem.

  +1 [+] [-]

, 2014-08-24 21:16, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Pēdējo teikumu vispār nesapratu.

Respektablie eksperti vot jau 2-3 sezonas nevar sarindot PG spēlētājus aiz CP3 secībā, bet tu redz vari ieliekot Kariju savā top10. No Karija vispār nekas nebūtu, ja vien nebūtu labs metiens.

Kāds tad ir viņa procents? 43? Tas ir slikti? Kobem pat sliktāks savās 6 sezonas spēlēs Un kas vērtē spēlētājus pēc %FG? Tad jau neviens mazais spēlētājs neturētu līdzi garajiem.
Neko par secību es šeit neminēju, bet atkal, kā var tik stulbi pateikt, ja viņam nebūtu metiens tad nekas no viņa nebūtu? Kas būtu ja Kairijam nebūtu metiens? Karijs vismaz ir pierādījis kaut ko, ir ievedis komandu po, Kairijs tikmēr ļoti labi prot tikai kašķēties ar Veitersu. Un jā 43% ir katastrofāls procents. Vai tad es par Kobi ko teicu? Kā redzi viņš nav manā top10 sarakstā. Veidam ir VIRS 50% ar visu to, ka klibs spēlē pēdējos gadus, tas tik tā piemēram.

Pēdējais bija domāts par to ka tu teici, 'ja komandas bilance būtu labāka' tad es tev iedevu tādu piemēru, 'ja es būtu par 20cm garāks spēlētu NBA. Jo tie abi ir idiotiski izteikumi. Ja nav labāka bilance, tam ir iemesls, var jau vainot visus citus tai komandā, tas ir visvienkāršāk, nevis paskatīties uz Kairiju objektīvā skatījumā.

  -1 [+] [-]

, 2014-08-24 21:24, pirms 10 gadiem
Sir.Paul rakstīja: Neko par secību es šeit neminēju, bet atkal, kā var tik stulbi pateikt, ja viņam nebūtu metiens tad nekas no viņa nebūtu? Kas būtu ja Kairijam nebūtu metiens? Karijs vismaz ir pierādījis kaut ko, ir ievedis komandu po, Kairijs tikmēr ļoti labi prot tikai kašķēties ar Veitersu. Un jā 43% ir katastrofāls procents. Vai tad es par Kobi ko teicu? Kā redzi viņš nav manā top10 sarakstā. Veidam ir VIRS 50% ar visu to, ka klibs spēlē pēdējos gadus, tas tik tā piemēram.

Pēdējais bija domāts par to ka tu teici, 'ja komandas bilance būtu labāka' tad es tev iedevu tādu piemēru, 'ja es būtu par 20cm garāks spēlētu NBA. Jo tie abi ir idiotiski izteikumi. Ja nav labāka bilance, tam ir iemesls, var jau vainot visus citus tai komandā, tas ir visvienkāršāk, nevis paskatīties uz Kairiju objektīvā skatījumā.
Karijam vismaz blakus ir Lee, Igijs, Tomsons. Kas Kairijam ir?

Tu neko neteici par Kobi, bet es tev vienkārši salīdzinājumam piedāvāju, ka arī tādam superstāram kā Kobem % ir zemāks.

Veidam 50%? Jo viņš no tādas lietas kā 3pt metiens ir atteicies.....

Redz kur ir neliels lists ar top spēlētājiem-

Roy Hibbert | Complex

Un par secību var strīdēties kā vien tīk.

  +1 [+] [-]

, 2014-08-24 21:36, pirms 10 gadiem
Kairijam ir bijis pietiekami - Veiterss, Dengs, Tomsons. Visiem spēlētājiem ir mīnusi, citi piemēram saka ka Lee ir drausmīgs, arī pasi gsw fani. tev redz viņš ir nez kāds lielisks palīgs.

Manās acīs nav nekādu superstāru vai vel nez kas, ir spēlētāji, ko novērtēju, kas ir ļoti vērtīgi, kas labi spēlē, un ir tādi, kas šādiem kritērijiem neatbilst. Tu ar mani tā runā it kā Kobe būtu kaut kāds izcilības etoss, es galīgi tā neuzskatu, tapēc lieki viņu pieminēt.

Cik Kairijam ir 2pts %? Ko gudriniek? pateikšu priekšā - 49, 47, 45, tas ir pēc kārtas Pamani līkni?

Ko tu man te ieliki kaut kādu pagrīdes lapeli? Es arī varu savu listi uztaisīt un ielikt Adamu Morisonu par labāko līgā. Iedod kādu nopietnu avotu kā piemeram grantland, espn, basketball prospectus, vai kaut ko tiešām respektablu. Bullshits tas lists ir. Kairijs nav top10. Kā jau tu pats teici, tiesi par pg var daudz diskutēt, un citi pat Lillardu, Volu, Bledso, Rouzu liktu priekšā Kairijam. Tā ka tavs arguments ir nevietā.

Galu galā apnicis te runāt par tādiem sīkumiem, skaidrs ka tu Veidu un Bošu viņu labākajos gados neesi redzējis, par aizsardzību tev ir vienalga, un noteikti esi kaut kāds klivlendas fanelis

  -1 [+] [-]

, 2014-08-24 21:46, pirms 10 gadiem
Lee ir drausmīgs aizsardzībā, bet uzbrukumā un rebos ir 20+10 džeks. Jūti šķirbu starp Lee un Tompsonu?

Nu nez... ja jau Kobe ir tuvākais MJ, kas ir bijis, tad savs labs piemērs ir.

Es to listu iemetu tikai tīri tā. Pats arī nepiekrītu tai secībai. Bet tie būtu spēlētāji par/ap kuriem būtu diskusija ap top10. Un arī augstāk kaut kur minēju- nu PG nevar noteikt labākos, kas ir.

Bošs arī MIA laikos tavuprāt bija labākais garais. Nez tikai kāpēc visus četrus gadus MIA lielākā problēma bija garais gals. Nez kur palika Boša aizsardzība pret Dirku pirmajā gadā un kur palika tevis minētā aizsardzība šogad pret Dankanu. Abi divi viņu aizsardzībā kā mazu puikiņu vālēja.

Un savu fanojamo komandu kaut kur te arī iemetu. Nu nebija tur CLE kak piķ daju.

  +1 [+] [-]

, 2014-08-24 21:54, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Lee ir drausmīgs aizsardzībā, bet uzbrukumā un rebos ir 20+10 džeks. Jūti šķirbu starp Lee un Tompsonu?

Nu nez... ja jau Kobe ir tuvākais MJ, kas ir bijis, tad savs labs piemērs ir.

Es to listu iemetu tikai tīri tā. Pats arī nepiekrītu tai secībai. Bet tie būtu spēlētāji par/ap kuriem būtu diskusija ap top10. Un arī augstāk kaut kur minēju- nu PG nevar noteikt labākos, kas ir.

Bošs arī MIA laikos tavuprāt bija labākais garais. Nez tikai kāpēc visus četrus gadus MIA lielākā problēma bija garais gals. Nez kur palika Boša aizsardzība pret Dirku pirmajā gadā un kur palika tevis minētā aizsardzība šogad pret Dankanu. Abi divi viņu aizsardzībā kā mazu puikiņu vālēja.

Un savu fanojamo komandu kaut kur te arī iemetu. Nu nebija tur CLE kak piķ daju.
Es neteicu, ka es uzskatu Lee par drausmīgu, es teicu tas viss ir relatīvi, tev viņš liekas labs, citiem nē.

Manuprāt, tas nav vispār objektīvs salīdzinājums, Kobe nav MJ stratosfērā.

Bošs aizsardzībā ir viens no labākajiem visā līgā es atkārtoju. Neviens viņu neģērba kā maziņo, heat problēmas ar garo galu bija jo tāds ir aizsardzības stils un izvēlētā taktika, kad tiek spēlēts daudz ar mazo sastāvu, protams ka Bošam jāsedz centri viens pret viens ir problēmas, bet jebkurš sevi cienošs basketbola eksperts tev pateiks, ka NBA garajam ir 2 lietas, kas ir visvarīgākās defā - pick 'n roll defs un help defense, abos aspektos Bošs ir līgā viens no labākajiem garajiem. Ja tu nepiekrītu tam, tad kāpēc Hjūstona, kurai ir viens no top analītiķu departamentiem visā līgā, uzskatīja ka Bošs pelnijis absoluto max kontraktu un to ari viņam piedāvāja? Muļķības te lielāka daļa ko tu raksti ir tāda dīvāna fana izteikumi, aizsardzība nesastāv tikai no atlecošajām bumbām un viens pret viens aizsardzību postā.

  -1 [+] [-]

, 2014-08-24 22:06, pirms 10 gadiem
Nu par Kobi, MJ, Lebronu diskusiju atstāšu viņu fanu rīcībā

A es tev saku, ka Dirks un Dankans viņu ģērba kā maziņo. Kurš no abiem manis minētajiem ir centrs?

Labi, diskašan end. Ne mēs tagad zinam ko CLE rādīs jaunajā sezonā, ne arī to, ko Bošs darīs bez Lebrona. Ja turpinās ganīties ap 3pt līniju, tad viņš MIA lielo līgumu nav pelnījis. Ja viņš ganīsies pa 3pt līniju, tad viņam līdzīgu varētu atrast Barnjāni vai Fraja personā pa 2M sezonā.

     [+] [-]

, 2014-08-24 22:17, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nu par Kobi, MJ, Lebronu diskusiju atstāšu viņu fanu rīcībā

A es tev saku, ka Dirks un Dankans viņu ģērba kā maziņo. Kurš no abiem manis minētajiem ir centrs?

Labi, diskašan end. Ne mēs tagad zinam ko CLE rādīs jaunajā sezonā, ne arī to, ko Bošs darīs bez Lebrona. Ja turpinās ganīties ap 3pt līniju, tad viņš MIA lielo līgumu nav pelnījis. Ja viņš ganīsies pa 3pt līniju, tad viņam līdzīgu varētu atrast Barnjāni vai Fraja personā pa 2M sezonā.
tiešām te nav jēgas diskutēt vairāk, cik konkrēti punktus guva Dirks un Timmijs tieši post-up situācijās pret Bošu viens uz viens? 2? 4? pts pa visu spēli? Pilnīgu sūdu tu te lej

  +1 [+] [-]

, 2014-08-24 22:17, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Veitersam tagad vispār līgums uz šo sezonu un vēl team option. Tā kā 2 gadus viņu var turēt vēl pa lēto. Tompsonam gan tagad jādod jauns līgums un qualifying offers ir 7M. Nezinu vai īsti ir tā vērts.

Spurs nevis spēj iztikt bez lieliem līgumiem, bet viņi visi ir pa dzīvi apdalīti. Šeit vairāk par TP un TD runāju.Viņi abi nav 10M spēlētāji. Viņiem abiem visu karjeru bija jābūt max līgumam.

Par tām algām runājot.... nu LBJ, Durants, Pols būtībā būtu pelnījuši 2x max, ja skatās uz to, kā tie max tiek mētāti apkārt. Elementārs jautājums- kā Parsonam var iedot 15M sezonā. Tad tiešām jājautā, cik tad būtu pelnījuši labākie spēlētāji. Ko gribu pateikt? To, ka Lavs un Kairijs varbūt ir pelnījuši to algu, bet tad attiecīgi pašiem labākajiem arī vairāk pienāktos.

Un kas te iepriekš diskutēja, ka Veids un Bošs bija nolīgšanas mirklī top10 spēlētāji līgā un atteicās pievienot Lavu un Kairiju tagadējiem top 10? Lavs, pēc manām domām ir top3 PF. Kairijs ir lielā PG mikslī, kur neviens neuzdrošinās pateikt secību.
Lovs ir TOP3 tikai tāpēc, ka šī pozīcija ir ļoti vāja palikusi pēdejos gados. Rendolfs, Novickis, Gārnets, Vests ... šie sāk dzist pamazām nost. Un viņu līmenī varbūt ir Aldridžs.
Visu cieņu Lovam kā uzbrukuma mašīnai un bumbu vācējam, bet viņam vēl sevi jāpierāda.

Par Ērvingu, tāpat kā Lovam, viņam sevi vēl ir jāpierāda. Lovs jau to ir izdarījis ļoti labi, bet viņam kkas manuprāt pietrūkst, tad Kairijam ir jāaug ļoti daudz. OK, viņam ir liels skillsets, bet vai nu viņš ir lohs un nemāk to izmantot vai arī vnk nav pietiekami labs.
Jo ne viņš spēj regulāri būt rezultatīvs un kontstants, ne arī ne tuvu ir normāls saspēles vadītājs. Pieļauju, ka viņa līmenis pacelises, ja blakus būs LBJ, kurš tieši izkārtos laukumā viņam vietu.

  -1 [+] [-]

, 2014-08-24 22:38, pirms 10 gadiem
Sir.Paul rakstīja: tiešām te nav jēgas diskutēt vairāk, cik konkrēti punktus guva Dirks un Timmijs tieši post-up situācijās pret Bošu viens uz viens? 2? 4? pts pa visu spēli? Pilnīgu sūdu tu te lej
Gribu redzēt vai vispār ir tāda statistika, cik kurš pret ko iemetis tieši postā. Timmijs Bošu ar vienu roku apspēlētu, ja vajadzētu.

  +1 [+] [-]

, 2014-08-24 22:41, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Gribu redzēt vai vispār ir tāda statistika, cik kurš pret ko iemetis tieši postā. Timmijs Bošu ar vienu roku apspēlētu, ja vajadzētu.
Viens uz viens diezvai, bet komandas spēlē 1 uz 1 noteikti. Visu izšķir taktika un treneris. Jo nav jau tikai jāsedz pretinieks, ir jāsedz arī viņa iespējas izvērsties. Pops spēj izvilkt maksimumu no spēltēja, un vairāk. Reali citā komandā Dankans nekas vairs nebūtu.

  +1 [+] [-]

, 2014-08-24 22:47, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Gribu redzēt vai vispār ir tāda statistika, cik kurš pret ko iemetis tieši postā. Timmijs Bošu ar vienu roku apspēlētu, ja vajadzētu.
ir tādi advanced stats. Tikai makses piekļuve tiem. Neko viņs neapspēlētu ar vienu roku. Ja Bošs pareizi spēlē savu help defense, bet komandas biedrs nenorotē, un iemet Dankans tad tev uzreiz liekas, ka Boša vaina, lai gan patiesībā maz tu no basketbola saproti

  -1 [+] [-]

, 2014-08-24 22:58, pirms 10 gadiem
Sir.Paul rakstīja: ir tādi advanced stats. Tikai makses piekļuve tiem. Neko viņs neapspēlētu ar vienu roku. Ja Bošs pareizi spēlē savu help defense, bet komandas biedrs nenorotē, un iemet Dankans tad tev uzreiz liekas, ka Boša vaina, lai gan patiesībā maz tu no basketbola saproti
?????????????? Koooooooo???? Bošam uz Dankanu nav jāspēlē help defense, bet viņam help defense ir jāgaida no kāda cita.

Cik te lasu, tu te tikai māki borzīt kaut ko, bet no basketbola tev pašam nav ne mazākā saprašana.

Par maksas piekļuvi arī labi sasmīdināji...... Ej tad arī pamaksā un papēti, ja esi auns.

     [+] [-]

, 2014-08-25 00:04, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: ?????????????? Koooooooo???? Bošam uz Dankanu nav jāspēlē help defense, bet viņam help defense ir jāgaida no kāda cita.

Cik te lasu, tu te tikai māki borzīt kaut ko, bet no basketbola tev pašam nav ne mazākā saprašana.

Par maksas piekļuvi arī labi sasmīdināji...... Ej tad arī pamaksā un papēti, ja esi auns.
Tu klaun palasi velreiz. Bošam nav jāpalīdz no sava cilvēka prom mazajiem?????? Maz tev saprašanas no basketbola. Lai tev vieglāk saprast - Čalmers netiek galā ar savu sedzamo, Bošam ir jānorotē uz viņa cilvēku, līdz ar ko Dankans paliek brīvs piemēram un tur tālak janorotē kādam citam. Lūk tur ja nenotiek šī otrā rotācija arī Dankans iemet un tev kā pamuļķim liekas, ka Bošs neprot spēlēt aizsardzībā. Klaunu parāda totāla

  +1 [+] [-]

, 2014-08-25 08:24, pirms 10 gadiem
Sir.Paul vs LA-BOS antifans diskusīja iespārda un pēc sezonas kāds teiks, es tak teicu....
Bet nu taisnība visticamāk ir kaut kur pa vidum