Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3
Autors: Rolands Eliņš

Porziņģim 14 punkti un uzvara sērijas pirmajā spēlē pret "Clippers"

Porziņģim 14 punkti un uzvara sērijas pirmajā spēlē pret "Clippers"
Kristaps Porziņģis cīņā pret Kavai Lenardu. Foto: USA TODAY Sports/Scanpix

Nacionālajā basketbola asociācijā sākušās izslēgšanas spēles, un Kristapa Porziņģa pārstāvētā Dalasas "Mavericks" izcīnīja uzvaru pār Losandželosas "Clippers" ar 113:103.

Kristaps Porziņģis savas NBA karjeras otrās izslēgšanas spēles sāka ar 14 punktiem (1p. 5/6, 2p. 3/8, 1p. 1/5). Viņš laukumā pavadīja 36 minūtes, kurās savāca četras atlēkušās bumbas, veica vienu rezultatīvu piespēli un bloķēja vienu metienu. Porziņģim tika fiksētas divas piezīmes un viena kļūda, bet viņa +/- rādītājs bija plus 13.

Dalasai un "Clippers" šī ir atkalsatikšanās izslēgšanas spēļu pirmajā kārtā, un iepriekšējā vasarā uzvaru sērijā izcīnīja "Clippers". Losandželosas basketbolisti pirms spēles apgalvoja, ka šoreiz situācija ir citāda un komanda ir daudz labāk noskaņota, taču vismaz pirmajā spēlē pārāka bija Dalasa, kas daudz veiksmīgāk aizvadīja mača galotni.

Ceturtās ceturtdaļas otrajā pusē rezultāts tapa neizšķirts 100:00, taču mača pēdējās trīs minūtes "Clippers" prata iemest tikai trīs punktus. Tikmēr Dalasai Dorians Finijs-Smits trāpīja tālmetienu, Porziņģis iemeta divus soda metienus un pēc tam pēdējā minūtē pēc Finija-Smita piespēles tika pie sulīga danka. Dalasa spēli pabeidza ar izrāvienu 13:3 un izcīnīja uzvaru.

"Mavericks" sastāvā Luka Dončičs guva 31 punktu, tiesa, tikai vienu pēdējā ceturtdaļā. Dončičs pie reizes sakrāja "triple-double", savā rēķinā ierakstot arī desmit atlēkušās bumbas un 11 rezultatīvas piespēles, turklāt viņam bija arī komandas labākais +/- rādītājs komandā.

Tims Hārdevejs pievienoja 21 punktu, kamēr 18 punktus iemeta Finijs-Smits. Porziņģis bija piektais rezultatīvākais savā komandā, jo vairāk iemeta arī rezervists Džeilans Bransons (15 punkti). Jāpiezīmē, ka Dalasa trāpīja 17 tālmetienus.

"Clippers" rindās ar 26 punktiem izcēlās Kavai Lenards, kura rēķinā bija arī iespaidīgs pāri Maksi Kleberam. Lenards arī savāca desmit atlēkušās bumbas, veica piecas piespēles un pārtvēra četras bumbas. Savukārt Pols Džordžs iemeta 23 punktus, taču gan viņam, gan Lenardam metienu precizitāte bija zem 50% (pa abiem kopā trāpīti 17 metieni no 40).

Nākamā spēle sērijā paredzēta pēc trim dienām.

Izslēgšanas spēļu pirmā kārta

Pāris1. spēle2. spēle3. spēle4. spēle5. spēle6. spēle7. spēleSērijā
Austrumu konference
76ers - Wizards23.05.27.05.30.05.01.06.
Nets - Celtics104:9326.05.29.05.31.05.1-0
Bucks - Heat109:107 P25.05.28.05.29.05.1-0
Knicks - Hawks24.05.27.05.29.05.30.05.
Rietumu konference
Jazz - Grizzlies24.05.27.05.30.05.01.06.
Suns - Lakers23.05.26.05.28.05.30.05.
Nuggets - Trail Blazers109:12325.05.28.05.29.05.0-1
Clippers - Mavericks103:11326.05.29.05.31.05.0-1

Izmantotie resursi:
The official site of the NBA for the latest NBA...


, 2021-05-23 02:07, pirms 4 gadiem
KP spēlē kopumā slikta realizācija. Bet tā pēdējie 2punktnieki un sodiņi ļoti pavilka komandu!
Luka zvērs šodien! Vispār šodien trīņi pamatīgi komandai krita.
Patīkami, ka pirmā sērijas uzvara!
, 2021-05-23 02:10, pirms 4 gadiem
Malači Mavs, ka paņēma sērijas pirmo spēli izbraukumā. KP un THJ pa abiem 4/4 izvilka šo spēli.
KP personiskie stati pašvaki, bet savu lomu aizsardzībā nospēlēja ļoti labi. Īpaši 4/4, kad arī guva punktus, un rezultatīvi piespēlēja ļoti svarīgos brīžos.
, 2021-05-23 02:10, pirms 4 gadiem
Ehh, nu smaga spēle KP, bet clutch time savu izdarīja. Luka magic visā krāšnumā 30 pt TD un parādīja līdera dotības. Jāuzteic Maxi un DFS, beigās laikam sanāk visa komanda Katra ziņā, ja ar tik blāvu KP spēli var uzvarēt Clippers, tad jautājums, kā bus kad KP sametīs 30 pt+, jo vismaz tas "spacing", ko viņš deva komandas biedriem ļāva būt daudz brīvākiem.
, 2021-05-23 02:12, pirms 4 gadiem
"Enkurs" noturēja komandu kad tas bija visvairāk vajadzīgs ! Pastaiga pēc gredzeniem ...
, 2021-05-23 02:12, pirms 4 gadiem
(1p. 5/6, 2p. 3/8, 1p. 1/5) ??????????
, 2021-05-23 02:13, pirms 4 gadiem
KP pluss tāds, ka spēja saglabāt vēsu galvu, kad bija jāmet svarīgi sodiņi. Clippers gan roka notrīcēja, arī Bucks - Heat spēlē varēja redzēt, ka spēlētāji baigi sastresojušies, un neko nevar trāpīt.
, 2021-05-23 02:13, pirms 4 gadiem
Sāka jau KP labi,bet tad reāli Lukam aizvērās širmis un sameta nenormāli daudz pirmajā puslaikā.Uz to brīdi laikam bija 2/5.
Pēc tam jau īsti nekāda ritma nebija.Beigās sameta ko vajadzēja un miers.Aizsardzībā gan gāja smagi

Kinda grūti kaut ko teikt par šito spēli skatoties abas pirmās PO spēles.Acīmredzams,ka komandas nav spēlējušas nedēļu + vēl agrā spēle.
Some things doenst change=Paul George
, 2021-05-23 02:13, pirms 4 gadiem
Kadam jautajumi kursh labaks? Fakings kaa parasti 0 kad nopietni viiiri preti, vot Luka Magic ja blakus butu norm allstars nevis shitas enkurs butu spejigs aizvest komandu lidz gredzeniem

Fakinga fani joprojam runa par muskulu masas uzdzisanu? : D
, 2021-05-23 02:13, pirms 4 gadiem
katrs otrais raksts sportacentrā, manuprāt, ir ar kkādu kļūdu... vai tiešām neviens nepārbauda un pa taisno liek.... nu ļoooooti bieži visādas kļūdas... šausmas
, 2021-05-23 02:13, pirms 4 gadiem
Pirms pēdējām 5 minūtēm bez maz vai lūdzos, lai Mavs uzvar. Pretējā gadījumā Kristaps būtu lielākais grēkāzis. Principā vienīgais krita no sastāva laukā. Beigās svarīgākajos brīžos tieši viņš bija atslēgas spēlētājs abos galos.
From hero to zero and back to hero. Viss 48 minūšu laikā.
, 2021-05-23 02:13, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Malači Mavs, ka paņēma sērijas pirmo spēli izbraukumā. KP un THJ pa abiem 4/4 izvilka šo spēli.
KP personiskie stati pašvaki, bet savu lomu aizsardzībā nospēlēja ļoti labi. Īpaši 4/4, kad arī guva punktus, un rezultatīvi piespēlēja ļoti svarīgos brīžos.
Pat sporta domātājs, kurš zināms kā liels LD heiteris šodien spēj novērtēt labu Lukas spēli, bet tu kā parasti tups heiteris, kurš izliekās, ka bez Lukas te vispār spīdētu uzvara Priecājies, ka KP deva savu artavu, un domāju, ka sūdīgāko spēli sērijā viņš jau aizvadīja, tagad tikai uz augšu. 4 : 1 DAL!
, 2021-05-23 02:14, pirms 4 gadiem
Fakings var samest tikai sakuma kad visi chilli vai garbage, kad nopietni spele vinsh ir musars
, 2021-05-23 02:14, pirms 4 gadiem
Labi, labi, turam rajonu! Ja shitaa turpinaas, tad neskaitiis +/-
, 2021-05-23 02:14, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Malači Mavs, ka paņēma sērijas pirmo spēli izbraukumā. KP un THJ pa abiem 4/4 izvilka šo spēli.
KP personiskie stati pašvaki, bet savu lomu aizsardzībā nospēlēja ļoti labi. Īpaši 4/4, kad arī guva punktus, un rezultatīvi piespēlēja ļoti svarīgos brīžos.
Ko viņš tieši izvilka? Vienu švaku piespēli iedeva, pēc kuras Hārdavejs veica divus driblus un tikai tad meta? To kā piespēli arī varēja neskaitīt. Beigu danks, arī tikai Lukas nopelns, viņam pa diviem uznāca virsū, pēc kā palika brīvs ceļš uz grozu
Beidz kājas bučot un sāc spriest objektīvi
Luka uztaisīja spēli, Finnijs-Smits, Hārdevejs par saviem brīvajiem metieniem var pateikties tikai viņam
, 2021-05-23 02:15, pirms 4 gadiem
Bostonietis rakstīja: Sāka jau KP labi,bet tad reāli Lukam aizvērās širmis un sameta nenormāli daudz pirmajā puslaikā.Uz to brīdi laikam bija 2/5.
Pēc tam jau īsti nekāda ritma nebija.Beigās sameta ko vajadzēja un miers.Aizsardzībā gan gāja smagi

Kinda grūti kaut ko teikt par šito spēli skatoties abas pirmās PO spēles.Acīmredzams,ka komandas nav spēlējušas nedēļu + vēl agrā spēle.
Some things doenst change=Paul George
PG13 nemaz nenospēlēja tik slikti, bet vnk nebija varianu LAC kā uzvarēt, jo role playeri sameta savus trīņus svarīgos brīžos. +LD fenomenālais sniegums.
, 2021-05-23 02:16, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: Pat sporta domātājs, kurš zināms kā liels LD heiteris šodien spēj novērtēt labu Lukas spēli, bet tu kā parasti tups heiteris, kurš izliekās, ka bez Lukas te vispār spīdētu uzvara Priecājies, ka KP deva savu artavu, un domāju, ka sūdīgāko spēli sērijā viņš jau aizvadīja, tagad tikai uz augšu. 4 : 1 DAL!
Es Luku neheitoju. Es analizēju un norādu uz mīnusiem. Bet nav nekādu grūtību arī palielīt.
, 2021-05-23 02:16, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: Pat sporta domātājs, kurš zināms kā liels LD heiteris šodien spēj novērtēt labu Lukas spēli, bet tu kā parasti tups heiteris, kurš izliekās, ka bez Lukas te vispār spīdētu uzvara Priecājies, ka KP deva savu artavu, un domāju, ka sūdīgāko spēli sērijā viņš jau aizvadīja, tagad tikai uz augšu. 4 : 1 DAL!
Vai es tev būtu aizliedzis slavēt Dončiču? Slavē cik vien vēlies, un man atļauju neprasi.
Man tas vecums garām, kad kaut kādus elkus kaut kur jāmeklē .
, 2021-05-23 02:17, pirms 4 gadiem
Sporta domātājs rakstīja: Es Luku neheitoju. Es analizēju un norādu uz mīnusiem. Bet nav nekādu grūtību arī palielīt.
nemuldi, ļoti izteikti esi bez pamata sezonā nolicis šo talantu, bet vismaz prieks ka spēj arī novērtēt kvalitāti, kad tā tiek pasniegta
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
, 2021-05-23 02:18, pirms 4 gadiem
Sporta domātājs rakstīja: Es Luku neheitoju. Es analizēju un norādu uz mīnusiem. Bet nav nekādu grūtību arī palielīt.
Ta neņem viņu galvā!
, 2021-05-23 02:19, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: nemuldi, ļoti izteikti esi bez pamata sezonā nolicis šo talantu, bet vismaz prieks ka spēj arī novērtēt kvalitāti, kad tā tiek pasniegta
Nē. Es esmu vienkārši reāls. Lukam ir vēl daudz ko uzlabot savā spēlē. Mana kritika nav nevienā brīdī bijusi saistīa ar viņa individuālajām prasmēm, kā ar muļķīgiem un biežī vien savtīgiem lēmumiem, kas ir pilnīgi jaukuši jebkādu komandas spēli!
Atcerēsimies, ka runa par cilvēku, nevis par dievu, kurš nekļūdās.
, 2021-05-23 02:20, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vel viens pamuļķis!
Tu tiec iemests miskastē! Ignorēts!
Iemācies argumentēt, tas tikai pierāda tavu vājumu. Nekas, gan jau pārdzīvošu
, 2021-05-23 02:22, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: PG13 nemaz nenospēlēja tik slikti, bet vnk nebija varianu LAC kā uzvarēt, jo role playeri sameta savus trīņus svarīgos brīžos. +LD fenomenālais sniegums.
PG13 un visiem Kliperiem ir viena un tā pati problēma.Iso basketbols
Rivers noteikti nebija tās komandas problēma.Rondo noteikti neatrisinās komandas problēmas ja tiks turpināts spēlēt tāpat.Lue jau nu tiešām nav tas kurš kaut ko mainīs.
, 2021-05-23 02:23, pirms 4 gadiem
Galvenais, ka redzu kuri tupa liek minusus iesacajiem iesaku, ko nozime "f12" pat bez redzamas info nebutu saubas, kuri tie ir
, 2021-05-23 02:24, pirms 4 gadiem
Bostonietis rakstīja: PG13 un visiem Kliperiem ir viena un tā pati problēma.Iso basketbols
Rivers noteikti nebija tās komandas problēma.Rondo noteikti neatrisinās komandas problēmas ja tiks turpināts spēlēt tāpat.Lue jau nu tiešām nav tas kurš kaut ko mainīs.
Ja, bet PG nebija sudigs 4Q ISO. Kopuma vnk kkas nesagaja + DAL benkis un role playeri vnk nospeleja labak. Lenards vel nav teicis pedejo vardu, bet ticu, ka DAL panems. Katra zinja "bumba ir vinu laukuma puse".
, 2021-05-23 02:25, pirms 4 gadiem
2 epizodes pēc kārtas izskatījās, ka nenosvilpa sodu pret KP. Pēc tām arī īpaši caur KP nespēlēja.
, 2021-05-23 02:25, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: Galvenais, ka redzu kuri tupa liek minusus iesacajiem iesaku, ko nozime "f12" pat bez redzamas info nebutu saubas, kuri tie ir
Bērns, tu ne tikai elkus meklē, bet uztraucies arī par +/-?
Smieklīgi! Ņemies prātā.
, 2021-05-23 02:26, pirms 4 gadiem
bļi..n kā apnikusi šitā dirsināšanās ap to kurš tur ko KP vai Luka. Skaidrs, ka Luka ir izcils, lai arī ar savām palaidnībām. Savukārt tas kurš kautko rubī drusku vairāk par izmesto/iemesto ailīšu "analizēšanu", tas pamanīs to ļoti nozīmīgo pienesumu, ko KP nes abos laukuma galos arī pat šādās spēlēs, kad vismaz ar aci redzams enerģijas deficīts playoff apstākļos
, 2021-05-23 02:26, pirms 4 gadiem
Bostonietis rakstīja: PG13 un visiem Kliperiem ir viena un tā pati problēma.Iso basketbols
Rivers noteikti nebija tās komandas problēma.Rondo noteikti neatrisinās komandas problēmas ja tiks turpināts spēlēt tāpat.Lue jau nu tiešām nav tas kurš kaut ko mainīs.
Pedejo menesi vispar nekomenteju SC NBA sadalja, jo apnika tie tuparilas, bet kopuma vismaz prieks ar kadu normalu parunat par speli
, 2021-05-23 02:26, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Bērns, tu ne tikai elkus meklē, bet uztraucies arī par +/-?
Smieklīgi! Ņemies prātā.

Es neteicu, ka uztraocus. vnk zinu ka ieraudzit, kuri ir tupi heiteri (tu esi starp tiem "keyboard warrior 70 year old shit".
, 2021-05-23 02:28, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: Es neteicu, ka uztraocus. vnk zinu ka ieraudzit, kuri ir tupi heiteri (tu esi starp tiem "keyboard warrior 70 year old shit".
Tev jau visi izskatās ir heiteri, kuru domas neatbilst tavam "pareizajam" viedoklim. Tikai nezkāpēc "perfektais" sporta eksperts, kas visu zin "pareizāk" par citiem kā sporta eksperts netiek aicināts uz studijām!
, 2021-05-23 02:29, pirms 4 gadiem
disciplīns rakstīja: bļi..n kā apnikusi šitā dirsināšanās ap to kurš tur ko KP vai Luka. Skaidrs, ka Luka ir izcils, lai arī ar savām palaidnībām. Savukārt tas kurš kautko rubī drusku vairāk par izmesto/iemesto ailīšu "analizēšanu", tas pamanīs to ļoti nozīmīgo pienesumu, ko KP nes abos laukuma galos arī pat šādās spēlēs, kad vismaz ar aci redzams enerģijas deficīts playoff apstākļos
uzmanies, ja akcentesi KP lomu komanda un LD pienesumu, tevi tadi ka Namgejs LNNK vardā sāks tā pamatīgi nolikt
, 2021-05-23 02:31, pirms 4 gadiem
Sporta domātājs rakstīja: Tev jau visi izskatās ir heiteri, kuru domas neatbilst tavam "pareizajam" viedoklim. Tikai nezkāpēc "perfektais" sporta eksperts, kas visu zin "pareizāk" par citiem kā sporta eksperts netiek aicināts uz studijām!
Ibio, vēl nesen pateicu kādu labu vārdu par tevi, kad tu pat nezināji par tik elementārām lietām kā DRTG tiek aprēķināts Priecājies, ka vispār šeit rakstu šodien, jau sen biju pārgājis uz normāliem saitiem, kur nav heiteru kults. Jums pat nav svarīga mūsu KP spēle, jūs, bomži, skatoties spēles cerat, ka LD būs kļūda katrā izspēlē Ieliec mīnusu ar dzīvi apdalītiais es jau redzēšu !!
, 2021-05-23 02:34, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: Ibio, vēl nesen pateicu kādu labu vārdu par tevi, kad tu pat nezināji par tik elementārām lietām kā DRTG tiek aprēķināts Priecājies, ka vispār šeit rakstu šodien, jau sen biju pārgājis uz normāliem saitiem, kur nav heiteru kults. Jums pat nav svarīga mūsu KP spēle, jūs, bomži, skatoties spēles cerat, ka LD būs kļūda katrā izspēlē Ieliec mīnusu ar dzīvi apdalīties es jau redzēšu !!
Nabadziņš sacepies, ka sezonas gaidā biju izteicis kritiku Lukam!? Kā nu tagad pārdzīvosi to!? Šausmas... Perfekto Luku un viņa "aizstāvi" budamank aizskāru...
Pasarg Dievs analizēt kādas spēles atsevišķi... Kā var kāds kritizēt kāda spēlētāja individuālas darbības... Kur nu vēl Lukas...
, 2021-05-23 02:35, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Bērns, tu ne tikai elkus meklē, bet uztraucies arī par +/-?
Smieklīgi! Ņemies prātā.
smiekli pārņem, ka 60 gadīgu ivaru bomzi no liepājas tik ļoti uztrauc kāda slovēņa labā spēle KP ir kauns, ka tāds bomārs ir no viņa pilsētas - Liepājas!
, 2021-05-23 02:36, pirms 4 gadiem
Sporta domātājs rakstīja: Nabadziņš sacepies, ka sezonas gaidā biju izteicis kritiku Lukam!? Kā nu tagad pārdzīvosi to!? Šausmas... Perfekto Luku un viņa "aizstāvi" budamank aizskāru...
Pasarg Dievs analizēt kādas spēles atsevišķi... Kā var kāds kritizēt kāda spēlētāja individuālas darbības... Kur nu vēl Lukas...
Pasniedz kā gribi, visi tāpat zin, ka biji tuparilais heiters. Labāk paklusē tagad, vismaz redzēji, ko nozīmē LD laba spēle.
, 2021-05-23 02:38, pirms 4 gadiem
gaidu BOS - BKN, tupajiem nīdējiem = good night!
, 2021-05-23 02:38, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: Pasniedz kā gribi, visi tāpat zin, ka biji tuparilais heiters. Labāk paklusē tagad, vismaz redzēji, ko nozīmē LD laba spēle.
Njā. Visi zin ko par Luku rakstīju... Kā es varēju Kritizēt Lukas bumbas pārturēšanu sezonas garumā vai daudzās kļūdas statistiski spēlē....
, 2021-05-23 02:39, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: gaidu BOS - BKN, tupajiem nīdējiem = good night!
Ko tur gaidit.4-0 Bruklinai
, 2021-05-23 02:41, pirms 4 gadiem
(1p. 5/6, 2p. 3/8, 1p. 1/5)....
, 2021-05-23 02:41, pirms 4 gadiem
Bostonietis rakstīja: Ko tur gaidit.4-0 Bruklinai
beidz, bro. Tatums var uzspragt! Man legit liekās, ka bez browna viņa "hero balls" var vismaz uztaisīt intrigu. (ja vismaz svilps kā pret WAS )
, 2021-05-23 02:44, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: beidz, bro. Tatums var uzspragt! Man legit liekās, ka bez browna viņa "hero balls" var vismaz uztaisīt intrigu. (ja vismaz svilps kā pret WAS )
Tatum es protams ticu,bet nu Kembam noteikti nē.
Legit komandai centru nav.VIljams ir traumēts.Pohodu būs jaspēlē ar kaut kādu Pārkeru vai Kornetu
, 2021-05-23 02:44, pirms 4 gadiem
Bostonietis rakstīja: Tatum es protams ticu,bet nu Kembam noteikti nē.
Legit komandai centru nav.VIljams ir traumēts.Pohodu būs jaspēlē ar kaut kādu Pārkeru vai Kornetu
Katra zinja Kemba aizies ar smaidu know what i mean
, 2021-05-23 02:45, pirms 4 gadiem
Bostonietis rakstīja: Tatum es protams ticu,bet nu Kembam noteikti nē.
Legit komandai centru nav.VIljams ir traumēts.Pohodu būs jaspēlē ar kaut kādu Pārkeru vai Kornetu
iedod discordu, skatamies kopā. vismaz atpūīšos no heita nabagiem
, 2021-05-23 02:56, pirms 4 gadiem
Prieks par uzvaru! Neapšaubāmi, ka Kristapa klātbūtne laukumā dod daudz lielāku brīvību komandas biedriem, un šoreiz tas tika ļoti labi izmantots. Protams, ka katrā spēlē tā nekritīs 3p., un tad būs jāmeklē citi argumenti. KP vēl teiks savu vārdu sērijā.
, 2021-05-23 03:08, pirms 4 gadiem
Kp kaa tipisks lettins, kad vajag vilkt tad nozud. Luka Magic 7 plovo speles un jau 4 tripli, mvp cienigi
, 2021-05-23 03:10, pirms 4 gadiem
Ja luka izskolos kleperu blici, tad Kosmonauta statuss no lenarda paries uz luku magic
, 2021-05-23 03:12, pirms 4 gadiem
PG ar bardu un bizem diezgan sexigs, butu es mella soska vinu gribetu
, 2021-05-23 03:13, pirms 4 gadiem
Bos 1 panems bet variantu tur nav!!!
, 2021-05-23 03:16, pirms 4 gadiem
Vienigais kas man nelogiski liekas ka Suns serija ir favoriti pret Lebi. Lebis ieliks ugunsroba un ezz panems, nu labi 4 2 serija
, 2021-05-23 03:18, pirms 4 gadiem
Jaskatas bus kaa Brachka visus skolos
, 2021-05-23 03:19, pirms 4 gadiem
Brachka joprojam leeni gruzdina, videji ap 0.8 promiles tur. Pie 0.5 kaa benzinbakai iedegas lampina un nedaudz iekapa. Rit bus darba rezhima, 8 trulus ieliks
, 2021-05-23 03:20, pirms 4 gadiem
Nesaprotu nba var 13 pakas tribines but a mums tikai 13 izredzeti jefini arenas vip lozha seezh
, 2021-05-23 03:37, pirms 4 gadiem
Kursh kashers man minusus salika?
, 2021-05-23 05:43, pirms 4 gadiem
"Clippers" rindās ar 26 punktiem izcēlās Kavai Lenards, kura rēķinā bija arī iespaidīgs pāri Maksi Kleberam. - Autors lasa ko raksta
, 2021-05-23 06:10, pirms 4 gadiem
Tie nakts raksti, kas pāļukā taisīti ir ok, izlasīt un saprast jau var
, 2021-05-23 08:52, pirms 4 gadiem
Nožēlojamais enkurs. Vairāk punktus Mavs rindās guva i Luka, i THJ, i Brunsons, i DFS. hahahhhah. Enkurs centās visām varītēm spēli norakt metot ķieģeļus vienu pēc otra, bet labi, ka Lukam šonakt bija palīgi jau nosauktie spēlētāji.
, 2021-05-23 09:14, pirms 4 gadiem
KP faktiski spēlēja pirmās 5 minūtes un pēdējās 5 minūtes. Pārējais - slikti. Interesanti, ka 4/4 Kristapam 4 punkti, Dončičam - 1
, 2021-05-23 09:16, pirms 4 gadiem
Ne par tēmu - smuki Portlenda uzvilka Nuggets. Carmelo labs!!
, 2021-05-23 09:31, pirms 4 gadiem
Noskatījos pirmo pusi spēles un metu mieru. Pončika stulbā driblēšana 15-18 sek katrā uzbrukumā un tā ķieģeļu lādēšana ir apnikusi! Ja katrā spēlē viņš izdara 30-40 metienus, nav liela māka savākt ap 30 punktu. Stulbi pasi, kļūdas, apelēšana pie visiem - tā LD ikdiena. Komandai grūti spēlēt, ja viens nobarojies jugu pārstāvis domā tik par saviem statiem, ne par komandas spēli un uzvaru! Tie pāris mazgadīgie skribenti, kuri te noliek KP un cildina LD ir vienkārši muļķīši, kuri basi nekad nav spēlējuši. Varbūt vispār ar sportu ir uz jūs...
, 2021-05-23 09:36, pirms 4 gadiem
darbagalds rakstīja: Noskatījos pirmo pusi spēles un metu mieru. Pončika stulbā driblēšana 15-18 sek katrā uzbrukumā un tā ķieģeļu lādēšana ir apnikusi! Ja katrā spēlē viņš izdara 30-40 metienus, nav liela māka savākt ap 30 punktu. Stulbi pasi, kļūdas, apelēšana pie visiem - tā LD ikdiena. Komandai grūti spēlēt, ja viens nobarojies jugu pārstāvis domā tik par saviem statiem, ne par komandas spēli un uzvaru! Tie pāris mazgadīgie skribenti, kuri te noliek KP un cildina LD ir vienkārši muļķīši, kuri basi nekad nav spēlējuši. Varbūt vispār ar sportu ir uz jūs...
Cirvi, Luka šajā spēlē meta ar 45.8% precizitāti un ar 45.5% no 3pt (5/11), kas ir lieliska precizitāte ņemot vērā 3pt metienu daudzumu.

Podriņķis savukārt meta ar 30.8% precizitāti un 20% no 3pt (1/5).

Nemaz nerunāsim par 11 piespēlēm, kuras LD izdalīja saviem komandas biedriem. Cik piespēles Podriņķis iedeva? 1. Bez Lukas šī komanda pat tuvumā play-offiem nebūtu. Savukārt bez Podriņķa nekas daudz rezultātos nemainītos - nebrīnītos, ja bez makarona komanda uzvarētu par 4-5 spēlēm vairāk.
, 2021-05-23 09:39, pirms 4 gadiem
darbagalds rakstīja: Komandai grūti spēlēt, ja viens nobarojies jugu pārstāvis domā tik par saviem statiem, ne par komandas spēli un uzvaru!
Un šis vispār kronis. DFS - 18 punkti ar augstu precizitāti, THJ - 21 punkts ar augstu precizitāti, bet komandas biedriem esot grūti spēlēt. hahahahaha. Ja kādam ir grūti, tad tas ir Podriņķis, kurš nevar aprast ar domu, ka vairs nav komandas zvaigzne un ka nāksies samierināties ar 13-16 metieniem spēlē.
, 2021-05-23 09:50, pirms 4 gadiem
Priekš pilnīgiem idiotiem. Te pāris ir tādu. Pateicoties KP, tika izcīnīta uzvara. Dēļ viena svarīga iemesla. KP sedza Lenadrs, ja šis puisis būtu pielikts blakus LD, pieņemu, ka būtu pilnīgās auzās. Kļūdas, neprecīzi metieni un tehniskās piezīmes.
, 2021-05-23 10:01, pirms 4 gadiem
Visu spēli ne mirkli neatstāja sajūta ka Dallasa zaudēs kad Dončičam beigsies metiens. Visu spēli viņš komandu vilka. Hārduejs Finlijs un Brunsons arī labi. Kristapam neveiksmīga spēle. Arī aizsardzībā nekā īpaša neparādīja. Tomēr baskets ir neprognozējama spēle. Clippers beigās pajuka aizsardzība, divreiz Kristapu atstāja brīvu. Nākamajā spēlē Dalasai zāģis,jo tik labi nekritīs truļi. Ne tik laba Dallasas spēle cik sūdīga Clipperiem. Nedomāju ka Clippers ir pretendenti.
, 2021-05-23 10:06, pirms 4 gadiem
puika_labs_ rakstīja: Priekš pilnīgiem idiotiem. Te pāris ir tādu. Pateicoties KP, tika izcīnīta uzvara. Dēļ viena svarīga iemesla. KP sedza Lenadrs, ja šis puisis būtu pielikts blakus LD, pieņemu, ka būtu pilnīgās auzās. Kļūdas, neprecīzi metieni un tehniskās piezīmes.
Pateicoties Lukam spēle vispār aizgāja līdz ceturtajai ceturtdaļai. Kāda starpība kurš viņu sedz, pick n'roll izspēlēs tam nozīmes nekādas. Tas pats Beverlijs, Džordžs, Rondo ir elites spēlētāji aizsardzībā, to tu tā kā apjēdz?
Afigennā loğika tev par to Lenarda segšanu 😂😂😂 kamēr par idiotiem sauc citus, pats izklausies pēc tāda
, 2021-05-23 10:18, pirms 4 gadiem
Kjenga2 rakstīja: Pateicoties Lukam spēle vispār aizgāja līdz ceturtajai ceturtdaļai. Kāda starpība kurš viņu sedz, pick n'roll izspēlēs tam nozīmes nekādas. Tas pats Beverlijs, Džordžs, Rondo ir elites spēlētāji aizsardzībā, to tu tā kā apjēdz?
Afigennā loğika tev par to Lenarda segšanu 😂😂😂 kamēr par idiotiem sauc citus, pats izklausies pēc tāda
Tā nu gluži nav . Pirmās 3 ceturtdaļas Kawhi aizsardzībā sedza KP, tādējādi atbrīvojot uzbrukumu Lukam un citiem Mavs, bet KP bija sasiets. Kāpēc ganījās perimetrā - tas jau jautājums Kārlailam. 4/4 pret Luku uzlika duoble-team un viss, Luka pazuda, spēles galotni pie 100-100 izvilka Bronsons,THJ, Finlijs-Smits un KP. Kāpēc Kleperi to neizdarīja agrāk - nezinu, Dončičam līdz 4/4 bija ļoti daudz gandrīz brīvu metienu, tāpēc arī tāda precizitāte.
, 2021-05-23 10:22, pirms 4 gadiem
Dažreiz neizprotu, ko KP dara tajā komandā - komanda visu dara, lai tik neiespēlētu garajam. Un atkal vecais stāsts - komandā ir 2.2m džeks un viņu sedz 20 cm īsāks, kāpēc nevar iespēlēt viņu uz apakšu? Ceru šī būs pēdējā sezona Dal rindās
, 2021-05-23 10:39, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: Tā nu gluži nav . Pirmās 3 ceturtdaļas Kawhi aizsardzībā sedza KP, tādējādi atbrīvojot uzbrukumu Lukam un citiem Mavs, bet KP bija sasiets. Kāpēc ganījās perimetrā - tas jau jautājums Kārlailam. 4/4 pret Luku uzlika duoble-team un viss, Luka pazuda, spēles galotni pie 100-100 izvilka Bronsons,THJ, Finlijs-Smits un KP. Kāpēc Kleperi to neizdarīja agrāk - nezinu, Dončičam līdz 4/4 bija ļoti daudz gandrīz brīvu metienu, tāpēc arī tāda precizitāte.
Kāda atbrīvošana, ej un apspēlē manis iepriekš nosauktos. Visi ir bijuši vairākas reizes gada aizsardzības komandās, Džordžs vispār ir viens no labākajiem on-ball aizsargiem. Luka ielika kādus 3 stepback trīņus vismaz, ja ne vairāk. Nesaukšu tos par brīviem metieniem.
Luka pazuda, jo viņam uzlika double-team, tas tiesa, bet komandai uzreiz atraisījās rokas 4vs3 situācijās, tika izmantots pārsvars un izspēlēts uz brīviem metieniem.. padomā mazliet dziļāk..
, 2021-05-23 10:44, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: Tā nu gluži nav . Pirmās 3 ceturtdaļas Kawhi aizsardzībā sedza KP, tādējādi atbrīvojot uzbrukumu Lukam un citiem Mavs, bet KP bija sasiets. Kāpēc ganījās perimetrā - tas jau jautājums Kārlailam. 4/4 pret Luku uzlika duoble-team un viss, Luka pazuda, spēles galotni pie 100-100 izvilka Bronsons,THJ, Finlijs-Smits un KP. Kāpēc Kleperi to neizdarīja agrāk - nezinu, Dončičam līdz 4/4 bija ļoti daudz gandrīz brīvu metienu, tāpēc arī tāda precizitāte.
Precīzi teikts. Kā 4/4 kliperi LD paņēma skruvspīlēs, tā tikai VIENS PUNKTS!
, 2021-05-23 10:45, pirms 4 gadiem
Krustojuma_Churbans rakstīja: Fakings var samest tikai sakuma kad visi chilli vai garbage, kad nopietni spele vinsh ir musars
Vienīgā vieta, kur tu kaut ko vari izdarīt, ir rakstīt komentus sportacentrā
, 2021-05-23 10:47, pirms 4 gadiem
cobham rakstīja: Dažreiz neizprotu, ko KP dara tajā komandā - komanda visu dara, lai tik neiespēlētu garajam. Un atkal vecais stāsts - komandā ir 2.2m džeks un viņu sedz 20 cm īsāks, kāpēc nevar iespēlēt viņu uz apakšu? Ceru šī būs pēdējā sezona Dal rindās
Interesanti gan uz kurieni tad viņš varētu doties ar savu līgumu. Noņemat rozā brilles.
Dallasā ir laba komanda, kas var pacīnīties par finālu un pilsēta arī ir neslikta. Jā nav gaidītās ķīmijas ar Luku, bet šādas grūtības un saaugšana arī rada čempionu komandas.
Stop whining and play basketball. Aizmainīs uz kaut kādu Detroitu vai Klīvlendu, tad redzēs.
, 2021-05-23 10:53, pirms 4 gadiem
Skatos, ka Clips ir vidēji pēc vecuma 30++
Praktiski visiem ir 30 un pāri!
Mavs vienkārši ir jākurina temps 1/2, kā to darīja šajā spēlē, tad 2/2 jau Clips vairs kājas nevelk!
Clips ir parocīga lēna spēle, maz uzbrukumi, bet precīzas darbības!
, 2021-05-23 11:15, pirms 4 gadiem
Teitumam no Celtics diezgan līdzīga spēle kā KP šonakt, bet izmeta 20 metienus un zāģis Un vēl kas- Blake Griffin 20 minūtēs 0 metienu un 1 punkts
, 2021-05-23 11:34, pirms 4 gadiem
Kjenga2 rakstīja: Kāda atbrīvošana, ej un apspēlē manis iepriekš nosauktos. Visi ir bijuši vairākas reizes gada aizsardzības komandās, Džordžs vispār ir viens no labākajiem on-ball aizsargiem. Luka ielika kādus 3 stepback trīņus vismaz, ja ne vairāk. Nesaukšu tos par brīviem metieniem.
Luka pazuda, jo viņam uzlika double-team, tas tiesa, bet komandai uzreiz atraisījās rokas 4vs3 situācijās, tika izmantots pārsvars un izspēlēts uz brīviem metieniem.. padomā mazliet dziļāk..
Trīņi Lukam vakar vienkārši krita. Gadās. Nākošreiz būs 1 no 7, tā ir bijis. Labākais aizsardzībā Kleperiem tomēr ir Kawhi, kurš bija aizņemts personīgi ar KP. Tu pats piekriti, ka 4/4 Luku "aizvēra" . Kāpēc to nedarīja no paša sākuma? Nezinu. Nākamajā spēlē gan jau Kleperi daudz ko pielabos
, 2021-05-23 11:36, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Skatos, ka Clips ir vidēji pēc vecuma 30++
Praktiski visiem ir 30 un pāri!
Mavs vienkārši ir jākurina temps 1/2, kā to darīja šajā spēlē, tad 2/2 jau Clips vairs kājas nevelk!
Clips ir parocīga lēna spēle, maz uzbrukumi, bet precīzas darbības!
latviešu komentētāji jau pieminēja, ka spēles ātruma ziņā abas komandas ir NBA lejasgalā. Kliperi novecojuši, bet Dallasā tempu diktē Dončičs un ātrums nav viņa stiprā puse.
, 2021-05-23 11:41, pirms 4 gadiem
Fakings tads lashara ar savu max ligumu gremde magic
Vorkuta vsp tads lohs kopa ar vechukinu prognozeja ka magic nba bus rezervists ar 3ppg
Dzirdejat ko vakar komentetaji sak? Dalasa balstas uz doncic a ja fakings grib sevi saukt par staaru tad jasak plovos maukt ko vinsh protams nespej

Doncic 7 plovu speles 4 tripli un 30+ speles. Reali velk to dalasas miseni
, 2021-05-23 11:43, pirms 4 gadiem
Fakings var but max 3.opcija komanda
Vakar uz paris min kad magic atputas fakings uzmet kluso un kko bleg pie tiesnesiem, dalbajobs
, 2021-05-23 11:43, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: latviešu komentētāji jau pieminēja, ka spēles ātruma ziņā abas komandas ir NBA lejasgalā. Kliperi novecojuši, bet Dallasā tempu diktē Dončičs un ātrums nav viņa stiprā puse.
Tāpēc jau LD deva bumbu Brunsonam, lai kāpina tempu!
, 2021-05-23 11:45, pirms 4 gadiem
Atmestu tev 10 pakas, tad kurpes viņam laizītu, ne rakstītu tādus komentārus
Skaudīgs esi
, 2021-05-23 11:50, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Atmestu tev 10 pakas, tad kurpes viņam laizītu, ne rakstītu tādus komentārus
Skaudīgs esi
Es vinu neredzu pat 3. Allstar sastava, reality un dedukcija. Vinsh nav pat pusi liguma verts
, 2021-05-23 11:50, pirms 4 gadiem
intars128 rakstīja: katrs otrais raksts sportacentrā, manuprāt, ir ar kkādu kļūdu... vai tiešām neviens nepārbauda un pa taisno liek.... nu ļoooooti bieži visādas kļūdas... šausmas
Tieši tā, pat vefelē esot kļūdas mazāk sanāk uzrakstīt
, 2021-05-23 11:53, pirms 4 gadiem
zecimis rakstīja: Tieši tā, pat vefelē esot kļūdas mazāk sanāk uzrakstīt
Znachik uzlaapies?
, 2021-05-23 11:54, pirms 4 gadiem
Dakot kas tev nk nipras dziras topa? Un nestast man ka es nenem
, 2021-05-23 11:56, pirms 4 gadiem
Krustojuma_Churbans rakstīja: Es vinu neredzu pat 3. Allstar sastava, reality un dedukcija. Vinsh nav pat pusi liguma verts
Līgumu deva, lai Mavs uzreiz tiktu playoff!
Max līguma spēlētājiem ir jāspēlē labāk, bet iespējams, ka ir pirmais 2,20 ar max līgumu!
, 2021-05-23 11:58, pirms 4 gadiem
Biedriņam jau ar deva to līgumu, jo uzskatīja, ka ir starta centrs playoff komandā, ne savādāk!
, 2021-05-23 11:58, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Līgumu deva, lai Mavs uzreiz tiktu playoff!
Max līguma spēlētājiem ir jāspēlē labāk, bet iespējams, ka ir pirmais 2,20 ar max līgumu!
Man poh kaut 2.21 vinsh ir flops un nav clutch
Parmaksats
, 2021-05-23 11:59, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Biedriņam jau ar deva to līgumu, jo uzskatīja, ka ir starta centrs playoff komandā, ne savādāk!
Biedrins kaa ivanans bija istaja vieta un laika, punkc
, 2021-05-23 14:06, pirms 4 gadiem
Kristaps tiešām izskatījās kā liekais spēlētājs spēlē. Jācer, ka starpsezonā pielieks stipri pie fiziskā, jo, piedod man, bet viņš izskatās tik trausls, ka tūlīt sadrups. Redzēs kā būs pārējās spēles, bet pieļauju, Dalasa no viņa gribēs atbrīvoties un varbūt tas pat nebūtu sliktākais variants, jo šī noteikti nav Kristapa komanda.
, 2021-05-23 14:33, pirms 4 gadiem
Starpcitu Lukam būt viegli stāram - džekam bumba 80% laika, žarīt ar var cik grib, jo tāpat neviens nepārmetīs. Pilnīgi piekrītu, DAL nav KP komanda, labāk kaut lai spēle outsideru komandā, kā šeit pūst, jo reāls talants tiek izniekots pončika ēnā
, 2021-05-23 14:34, pirms 4 gadiem
Ghostgg rakstīja: Kristaps tiešām izskatījās kā liekais spēlētājs spēlē. Jācer, ka starpsezonā pielieks stipri pie fiziskā, jo, piedod man, bet viņš izskatās tik trausls, ka tūlīt sadrups. Redzēs kā būs pārējās spēles, bet pieļauju, Dalasa no viņa gribēs atbrīvoties un varbūt tas pat nebūtu sliktākais variants, jo šī noteikti nav Kristapa komanda.
Atņemt 10 kg Dončičam, pievienot tos Kristapam - un abi būs izcilā fiziskā formā
, 2021-05-23 14:41, pirms 4 gadiem
cobham rakstīja: Starpcitu Lukam būt viegli stāram - džekam bumba 80% laika, žarīt ar var cik grib, jo tāpat neviens nepārmetīs. Pilnīgi piekrītu, DAL nav KP komanda, labāk kaut lai spēle outsideru komandā, kā šeit pūst, jo reāls talants tiek izniekots pončika ēnā
Aizmainīt kaut kā uz Atlantu pie Dončiča antipoda Janga. Tur garo trūkst, centrs tikai Kapela, spēle ātra, Jangs kā saspēles vadītājs ir labs
, 2021-05-23 14:45, pirms 4 gadiem
Smieklīgi, kā te daži diskutē Podriņķa aizmainīšanu tā it kā citām komandām viņš ļoti būtu vajadzīgs. Nevienam to trauslo makaronu ar viņa uzblīdošo līgumu nevajag.
, 2021-05-23 15:11, pirms 4 gadiem
Vecīt, KP ir zvērīgs potenciāls - ja viņam dotu brīvību, viņš katru spēli lādētu 30p. NYK mācēja viņu izmantot un paskaties kā viņš plosījās. DAL ir indiv komanda, kur jāplēšās par bumbu starp visiem. Visi ir izsalkuši pēc statiem. Ja viņu aizmainītu kaut uz lejas gala komandu, KP būtu ieguvējs
, 2021-05-23 15:16, pirms 4 gadiem
cobham rakstīja: Vecīt, KP ir zvērīgs potenciāls - ja viņam dotu brīvību, viņš katru spēli lādētu 30p. NYK mācēja viņu izmantot un paskaties kā viņš plosījās. DAL ir indiv komanda, kur jāplēšās par bumbu starp visiem. Visi ir izsalkuši pēc statiem. Ja viņu aizmainītu kaut uz lejas gala komandu, KP būtu ieguvējs
Nebaro trolli. Basketbols ir pēdējā lieta, kas viņu interesē
, 2021-05-23 15:23, pirms 4 gadiem
cobham rakstīja: Vecīt, KP ir zvērīgs potenciāls - ja viņam dotu brīvību, viņš katru spēli lādētu 30p. NYK mācēja viņu izmantot un paskaties kā viņš plosījās. DAL ir indiv komanda, kur jāplēšās par bumbu starp visiem. Visi ir izsalkuši pēc statiem. Ja viņu aizmainītu kaut uz lejas gala komandu, KP būtu ieguvējs
Katru spēli? Nomierinies. Jā talants viņš ir, bet taisot komandu viņa biežā nespēlēšana ir nopietns mīnuss. Tāds spēlētājs nevar būt 1.opcija un, ja grib vismaz finālu, tad arī 2.pozīcija ne.
, 2021-05-23 15:28, pirms 4 gadiem
Ja tu saprastu no baša būtu labi. Paskaties uz AD - vai viņš spēlē visu laiku? Protams, ka 2.2m vienmēr ir bijuši traumatiski. Bet ja tu māki pareizi izmantot spēlētāju ar apbrīnojamu veiklību un atlētismu, tad esi zirgā. Pašlaik Kārlails nemāk izmantot KP, piemēram, tā vietā lai barotu viņu ar bumbām mismatch, poņčiks var mest cik grib. Bāc, ar KP varētu picknroll griezt visu dienu, tik saņem un metiens grozā, bet te nekā. Jao Mins ar bija traumatisks, bet viņu vismaz baroja ar bumbām, bet te Luka pat knapi vienu assistu iedod pa spēli
, 2021-05-23 15:29, pirms 4 gadiem
vienigais_anonims rakstīja: Katru spēli? Nomierinies. Jā talants viņš ir, bet taisot komandu viņa biežā nespēlēšana ir nopietns mīnuss. Tāds spēlētājs nevar būt 1.opcija un, ja grib vismaz finālu, tad arī 2.pozīcija ne.
Skaidrs, ka KP var izpausties komandā, kura spēlē uz viņu. Viens pats viņš nav vilcējs, atšķirībā no Dončiča, kurš var vienatnē izvilkt/vai iegāzt komandu. Veselību cerams izdosies sakārtot, ja būs normāla starpsezona, tur jau runa ne tik par ārstēšanu, cik par muskuļu uzaudzēšanu un nostiprināšanu
, 2021-05-23 15:40, pirms 4 gadiem
vienigais_anonims rakstīja: Katru spēli? Nomierinies. Jā talants viņš ir, bet taisot komandu viņa biežā nespēlēšana ir nopietns mīnuss. Tāds spēlētājs nevar būt 1.opcija un, ja grib vismaz finālu, tad arī 2.pozīcija ne.
Beidzot kads norm analize, vinsh ir 3. Opcija.
, 2021-05-23 16:03, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: Skaidrs, ka KP var izpausties komandā, kura spēlē uz viņu. Viens pats viņš nav vilcējs, atšķirībā no Dončiča, kurš var vienatnē izvilkt/vai iegāzt komandu. Veselību cerams izdosies sakārtot, ja būs normāla starpsezona, tur jau runa ne tik par ārstēšanu, cik par muskuļu uzaudzēšanu un nostiprināšanu
Tieši tā, un šodienas NBA 1 cilvēks nevar vairāk ievilkt finālos komandu. Un ar ko jāapbrīno Lebrons, kā viņš vidējus spēlētājus iesaista spēlē un izvelk maximumu. Ja viņš spēlētu hero ball ar AD, nebūtu viņi čempioni.
, 2021-05-23 17:09, pirms 4 gadiem
Lasot dažus komentārus, man rodas jautājums, kas šeit par lūzariem, latviešu kangariem salasījušies. Labi - nav cilvēks jāslavē, ja kaut kas nav gājis, bet ne jau nu vajag ar tādu žulti apliet. KP jebkurā gadījumā ir mūsējais - letiņš NBA, pie tam ne jau pirmo dvieļu padevējs.
Vispār nesaprotu, kā var fanot vairāk par kaut kādiem amerikāņiem, slovēņiem vai citiem, nevis par savējiem. Kaut gan starp mums latviešiem jau šādi svešu ļaužu roklaižas, pielīdēji diemžēl ir daudz bijuši! Un nekas nav mainījies. Tādēļ jau arī mūsu pašu valstī ar ir kā ir.
, 2021-05-23 18:43, pirms 4 gadiem
vienigais_anonims rakstīja: Katru spēli? Nomierinies. Jā talants viņš ir, bet taisot komandu viņa biežā nespēlēšana ir nopietns mīnuss. Tāds spēlētājs nevar būt 1.opcija un, ja grib vismaz finālu, tad arī 2.pozīcija ne.
Kas notiek ar 1.opciju bez komandas atbalsta bija redzams uz Hardena piemēra visā karjeras laikā, bet vakar to smuki parādīja Portlenda, sasitot Denveru ar MVP galveno kandidātu Jokiču priekšgalā.