Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Porziņģim 14 punkti un uzvara sērijas pirmajā spēlē pret "Clippers"

Rolands Eliņš

Porziņģim 14 punkti un uzvara sērijas pirmajā spēlē pret "Clippers"
Kristaps Porziņģis cīņā pret Kavai Lenardu. Foto: USA TODAY Sports/Scanpix

Nacionālajā basketbola asociācijā sākušās izslēgšanas spēles, un Kristapa Porziņģa pārstāvētā Dalasas "Mavericks" izcīnīja uzvaru pār Losandželosas "Clippers" ar 113:103.

Kristaps Porziņģis savas NBA karjeras otrās izslēgšanas spēles sāka ar 14 punktiem (1p. 5/6, 2p. 3/8, 1p. 1/5). Viņš laukumā pavadīja 36 minūtes, kurās savāca četras atlēkušās bumbas, veica vienu rezultatīvu piespēli un bloķēja vienu metienu. Porziņģim tika fiksētas divas piezīmes un viena kļūda, bet viņa +/- rādītājs bija plus 13.

Dalasai un "Clippers" šī ir atkalsatikšanās izslēgšanas spēļu pirmajā kārtā, un iepriekšējā vasarā uzvaru sērijā izcīnīja "Clippers". Losandželosas basketbolisti pirms spēles apgalvoja, ka šoreiz situācija ir citāda un komanda ir daudz labāk noskaņota, taču vismaz pirmajā spēlē pārāka bija Dalasa, kas daudz veiksmīgāk aizvadīja mača galotni.

Ceturtās ceturtdaļas otrajā pusē rezultāts tapa neizšķirts 100:00, taču mača pēdējās trīs minūtes "Clippers" prata iemest tikai trīs punktus. Tikmēr Dalasai Dorians Finijs-Smits trāpīja tālmetienu, Porziņģis iemeta divus soda metienus un pēc tam pēdējā minūtē pēc Finija-Smita piespēles tika pie sulīga danka. Dalasa spēli pabeidza ar izrāvienu 13:3 un izcīnīja uzvaru.

"Mavericks" sastāvā Luka Dončičs guva 31 punktu, tiesa, tikai vienu pēdējā ceturtdaļā. Dončičs pie reizes sakrāja "triple-double", savā rēķinā ierakstot arī desmit atlēkušās bumbas un 11 rezultatīvas piespēles, turklāt viņam bija arī komandas labākais +/- rādītājs komandā.

Tims Hārdevejs pievienoja 21 punktu, kamēr 18 punktus iemeta Finijs-Smits. Porziņģis bija piektais rezultatīvākais savā komandā, jo vairāk iemeta arī rezervists Džeilans Bransons (15 punkti). Jāpiezīmē, ka Dalasa trāpīja 17 tālmetienus.

"Clippers" rindās ar 26 punktiem izcēlās Kavai Lenards, kura rēķinā bija arī iespaidīgs pāri Maksi Kleberam. Lenards arī savāca desmit atlēkušās bumbas, veica piecas piespēles un pārtvēra četras bumbas. Savukārt Pols Džordžs iemeta 23 punktus, taču gan viņam, gan Lenardam metienu precizitāte bija zem 50% (pa abiem kopā trāpīti 17 metieni no 40).

Nākamā spēle sērijā paredzēta pēc trim dienām.

Izslēgšanas spēļu pirmā kārta

Pāris1. spēle2. spēle3. spēle4. spēle5. spēle6. spēle7. spēleSērijā
Austrumu konference
76ers - Wizards23.05.27.05.30.05.01.06.
Nets - Celtics104:9326.05.29.05.31.05.1-0
Bucks - Heat109:107 P25.05.28.05.29.05.1-0
Knicks - Hawks24.05.27.05.29.05.30.05.
Rietumu konference
Jazz - Grizzlies24.05.27.05.30.05.01.06.
Suns - Lakers23.05.26.05.28.05.30.05.
Nuggets - Trail Blazers109:12325.05.28.05.29.05.0-1
Clippers - Mavericks103:11326.05.29.05.31.05.0-1

Izmantotie resursi:
The official site of the NBA for the latest NBA...

     [+] [-]

, 2021-05-23 10:47, pirms 3 gadiem
cobham rakstīja: Dažreiz neizprotu, ko KP dara tajā komandā - komanda visu dara, lai tik neiespēlētu garajam. Un atkal vecais stāsts - komandā ir 2.2m džeks un viņu sedz 20 cm īsāks, kāpēc nevar iespēlēt viņu uz apakšu? Ceru šī būs pēdējā sezona Dal rindās
Interesanti gan uz kurieni tad viņš varētu doties ar savu līgumu. Noņemat rozā brilles.
Dallasā ir laba komanda, kas var pacīnīties par finālu un pilsēta arī ir neslikta. Jā nav gaidītās ķīmijas ar Luku, bet šādas grūtības un saaugšana arī rada čempionu komandas.
Stop whining and play basketball. Aizmainīs uz kaut kādu Detroitu vai Klīvlendu, tad redzēs.

     [+] [-]

, 2021-05-23 10:53, pirms 3 gadiem
Skatos, ka Clips ir vidēji pēc vecuma 30++
Praktiski visiem ir 30 un pāri!
Mavs vienkārši ir jākurina temps 1/2, kā to darīja šajā spēlē, tad 2/2 jau Clips vairs kājas nevelk!
Clips ir parocīga lēna spēle, maz uzbrukumi, bet precīzas darbības!

     [+] [-]

, 2021-05-23 11:15, pirms 3 gadiem
Teitumam no Celtics diezgan līdzīga spēle kā KP šonakt, bet izmeta 20 metienus un zāģis Un vēl kas- Blake Griffin 20 minūtēs 0 metienu un 1 punkts

     [+] [-]

, 2021-05-23 11:34, pirms 3 gadiem
Kjenga2 rakstīja: Kāda atbrīvošana, ej un apspēlē manis iepriekš nosauktos. Visi ir bijuši vairākas reizes gada aizsardzības komandās, Džordžs vispār ir viens no labākajiem on-ball aizsargiem. Luka ielika kādus 3 stepback trīņus vismaz, ja ne vairāk. Nesaukšu tos par brīviem metieniem.
Luka pazuda, jo viņam uzlika double-team, tas tiesa, bet komandai uzreiz atraisījās rokas 4vs3 situācijās, tika izmantots pārsvars un izspēlēts uz brīviem metieniem.. padomā mazliet dziļāk..
Trīņi Lukam vakar vienkārši krita. Gadās. Nākošreiz būs 1 no 7, tā ir bijis. Labākais aizsardzībā Kleperiem tomēr ir Kawhi, kurš bija aizņemts personīgi ar KP. Tu pats piekriti, ka 4/4 Luku "aizvēra" . Kāpēc to nedarīja no paša sākuma? Nezinu. Nākamajā spēlē gan jau Kleperi daudz ko pielabos

     [+] [-]

, 2021-05-23 11:36, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Skatos, ka Clips ir vidēji pēc vecuma 30++
Praktiski visiem ir 30 un pāri!
Mavs vienkārši ir jākurina temps 1/2, kā to darīja šajā spēlē, tad 2/2 jau Clips vairs kājas nevelk!
Clips ir parocīga lēna spēle, maz uzbrukumi, bet precīzas darbības!
latviešu komentētāji jau pieminēja, ka spēles ātruma ziņā abas komandas ir NBA lejasgalā. Kliperi novecojuši, bet Dallasā tempu diktē Dončičs un ātrums nav viņa stiprā puse.

     [+] [-]

, 2021-05-23 11:41, pirms 3 gadiem
Fakings tads lashara ar savu max ligumu gremde magic
Vorkuta vsp tads lohs kopa ar vechukinu prognozeja ka magic nba bus rezervists ar 3ppg
Dzirdejat ko vakar komentetaji sak? Dalasa balstas uz doncic a ja fakings grib sevi saukt par staaru tad jasak plovos maukt ko vinsh protams nespej

Doncic 7 plovu speles 4 tripli un 30+ speles. Reali velk to dalasas miseni

     [+] [-]

, 2021-05-23 11:43, pirms 3 gadiem
Fakings var but max 3.opcija komanda
Vakar uz paris min kad magic atputas fakings uzmet kluso un kko bleg pie tiesnesiem, dalbajobs

     [+] [-]

, 2021-05-23 11:43, pirms 3 gadiem
vorkuta rakstīja: latviešu komentētāji jau pieminēja, ka spēles ātruma ziņā abas komandas ir NBA lejasgalā. Kliperi novecojuši, bet Dallasā tempu diktē Dončičs un ātrums nav viņa stiprā puse.
Tāpēc jau LD deva bumbu Brunsonam, lai kāpina tempu!

     [+] [-]

, 2021-05-23 11:45, pirms 3 gadiem
Atmestu tev 10 pakas, tad kurpes viņam laizītu, ne rakstītu tādus komentārus
Skaudīgs esi

     [+] [-]

, 2021-05-23 11:50, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Atmestu tev 10 pakas, tad kurpes viņam laizītu, ne rakstītu tādus komentārus
Skaudīgs esi
Es vinu neredzu pat 3. Allstar sastava, reality un dedukcija. Vinsh nav pat pusi liguma verts

     [+] [-]

, 2021-05-23 11:50, pirms 3 gadiem
intars128 rakstīja: katrs otrais raksts sportacentrā, manuprāt, ir ar kkādu kļūdu... vai tiešām neviens nepārbauda un pa taisno liek.... nu ļoooooti bieži visādas kļūdas... šausmas
Tieši tā, pat vefelē esot kļūdas mazāk sanāk uzrakstīt

     [+] [-]

, 2021-05-23 11:53, pirms 3 gadiem
zecimis rakstīja: Tieši tā, pat vefelē esot kļūdas mazāk sanāk uzrakstīt
Znachik uzlaapies?

     [+] [-]

, 2021-05-23 11:54, pirms 3 gadiem
Dakot kas tev nk nipras dziras topa? Un nestast man ka es nenem

     [+] [-]

, 2021-05-23 11:56, pirms 3 gadiem
Krustojuma_Churbans rakstīja: Es vinu neredzu pat 3. Allstar sastava, reality un dedukcija. Vinsh nav pat pusi liguma verts
Līgumu deva, lai Mavs uzreiz tiktu playoff!
Max līguma spēlētājiem ir jāspēlē labāk, bet iespējams, ka ir pirmais 2,20 ar max līgumu!

     [+] [-]

, 2021-05-23 11:58, pirms 3 gadiem
Biedriņam jau ar deva to līgumu, jo uzskatīja, ka ir starta centrs playoff komandā, ne savādāk!

     [+] [-]

, 2021-05-23 11:58, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Līgumu deva, lai Mavs uzreiz tiktu playoff!
Max līguma spēlētājiem ir jāspēlē labāk, bet iespējams, ka ir pirmais 2,20 ar max līgumu!
Man poh kaut 2.21 vinsh ir flops un nav clutch
Parmaksats

     [+] [-]

, 2021-05-23 11:59, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Biedriņam jau ar deva to līgumu, jo uzskatīja, ka ir starta centrs playoff komandā, ne savādāk!
Biedrins kaa ivanans bija istaja vieta un laika, punkc

     [+] [-]

, 2021-05-23 14:06, pirms 3 gadiem
Kristaps tiešām izskatījās kā liekais spēlētājs spēlē. Jācer, ka starpsezonā pielieks stipri pie fiziskā, jo, piedod man, bet viņš izskatās tik trausls, ka tūlīt sadrups. Redzēs kā būs pārējās spēles, bet pieļauju, Dalasa no viņa gribēs atbrīvoties un varbūt tas pat nebūtu sliktākais variants, jo šī noteikti nav Kristapa komanda.

     [+] [-]

, 2021-05-23 14:33, pirms 3 gadiem
Starpcitu Lukam būt viegli stāram - džekam bumba 80% laika, žarīt ar var cik grib, jo tāpat neviens nepārmetīs. Pilnīgi piekrītu, DAL nav KP komanda, labāk kaut lai spēle outsideru komandā, kā šeit pūst, jo reāls talants tiek izniekots pončika ēnā

     [+] [-]

, 2021-05-23 14:34, pirms 3 gadiem
Ghostgg rakstīja: Kristaps tiešām izskatījās kā liekais spēlētājs spēlē. Jācer, ka starpsezonā pielieks stipri pie fiziskā, jo, piedod man, bet viņš izskatās tik trausls, ka tūlīt sadrups. Redzēs kā būs pārējās spēles, bet pieļauju, Dalasa no viņa gribēs atbrīvoties un varbūt tas pat nebūtu sliktākais variants, jo šī noteikti nav Kristapa komanda.
Atņemt 10 kg Dončičam, pievienot tos Kristapam - un abi būs izcilā fiziskā formā

     [+] [-]

, 2021-05-23 14:41, pirms 3 gadiem
cobham rakstīja: Starpcitu Lukam būt viegli stāram - džekam bumba 80% laika, žarīt ar var cik grib, jo tāpat neviens nepārmetīs. Pilnīgi piekrītu, DAL nav KP komanda, labāk kaut lai spēle outsideru komandā, kā šeit pūst, jo reāls talants tiek izniekots pončika ēnā
Aizmainīt kaut kā uz Atlantu pie Dončiča antipoda Janga. Tur garo trūkst, centrs tikai Kapela, spēle ātra, Jangs kā saspēles vadītājs ir labs

     [+] [-]

, 2021-05-23 14:45, pirms 3 gadiem
Smieklīgi, kā te daži diskutē Podriņķa aizmainīšanu tā it kā citām komandām viņš ļoti būtu vajadzīgs. Nevienam to trauslo makaronu ar viņa uzblīdošo līgumu nevajag.

     [+] [-]

, 2021-05-23 15:11, pirms 3 gadiem
Vecīt, KP ir zvērīgs potenciāls - ja viņam dotu brīvību, viņš katru spēli lādētu 30p. NYK mācēja viņu izmantot un paskaties kā viņš plosījās. DAL ir indiv komanda, kur jāplēšās par bumbu starp visiem. Visi ir izsalkuši pēc statiem. Ja viņu aizmainītu kaut uz lejas gala komandu, KP būtu ieguvējs

     [+] [-]

, 2021-05-23 15:16, pirms 3 gadiem
cobham rakstīja: Vecīt, KP ir zvērīgs potenciāls - ja viņam dotu brīvību, viņš katru spēli lādētu 30p. NYK mācēja viņu izmantot un paskaties kā viņš plosījās. DAL ir indiv komanda, kur jāplēšās par bumbu starp visiem. Visi ir izsalkuši pēc statiem. Ja viņu aizmainītu kaut uz lejas gala komandu, KP būtu ieguvējs
Nebaro trolli. Basketbols ir pēdējā lieta, kas viņu interesē

  +2 [+] [-]

, 2021-05-23 15:23, pirms 3 gadiem
cobham rakstīja: Vecīt, KP ir zvērīgs potenciāls - ja viņam dotu brīvību, viņš katru spēli lādētu 30p. NYK mācēja viņu izmantot un paskaties kā viņš plosījās. DAL ir indiv komanda, kur jāplēšās par bumbu starp visiem. Visi ir izsalkuši pēc statiem. Ja viņu aizmainītu kaut uz lejas gala komandu, KP būtu ieguvējs
Katru spēli? Nomierinies. Jā talants viņš ir, bet taisot komandu viņa biežā nespēlēšana ir nopietns mīnuss. Tāds spēlētājs nevar būt 1.opcija un, ja grib vismaz finālu, tad arī 2.pozīcija ne.

     [+] [-]

, 2021-05-23 15:28, pirms 3 gadiem
Ja tu saprastu no baša būtu labi. Paskaties uz AD - vai viņš spēlē visu laiku? Protams, ka 2.2m vienmēr ir bijuši traumatiski. Bet ja tu māki pareizi izmantot spēlētāju ar apbrīnojamu veiklību un atlētismu, tad esi zirgā. Pašlaik Kārlails nemāk izmantot KP, piemēram, tā vietā lai barotu viņu ar bumbām mismatch, poņčiks var mest cik grib. Bāc, ar KP varētu picknroll griezt visu dienu, tik saņem un metiens grozā, bet te nekā. Jao Mins ar bija traumatisks, bet viņu vismaz baroja ar bumbām, bet te Luka pat knapi vienu assistu iedod pa spēli

     [+] [-]

, 2021-05-23 15:29, pirms 3 gadiem
vienigais_anonims rakstīja: Katru spēli? Nomierinies. Jā talants viņš ir, bet taisot komandu viņa biežā nespēlēšana ir nopietns mīnuss. Tāds spēlētājs nevar būt 1.opcija un, ja grib vismaz finālu, tad arī 2.pozīcija ne.
Skaidrs, ka KP var izpausties komandā, kura spēlē uz viņu. Viens pats viņš nav vilcējs, atšķirībā no Dončiča, kurš var vienatnē izvilkt/vai iegāzt komandu. Veselību cerams izdosies sakārtot, ja būs normāla starpsezona, tur jau runa ne tik par ārstēšanu, cik par muskuļu uzaudzēšanu un nostiprināšanu

     [+] [-]

, 2021-05-23 15:40, pirms 3 gadiem
vienigais_anonims rakstīja: Katru spēli? Nomierinies. Jā talants viņš ir, bet taisot komandu viņa biežā nespēlēšana ir nopietns mīnuss. Tāds spēlētājs nevar būt 1.opcija un, ja grib vismaz finālu, tad arī 2.pozīcija ne.
Beidzot kads norm analize, vinsh ir 3. Opcija.

     [+] [-]

, 2021-05-23 16:03, pirms 3 gadiem
vorkuta rakstīja: Skaidrs, ka KP var izpausties komandā, kura spēlē uz viņu. Viens pats viņš nav vilcējs, atšķirībā no Dončiča, kurš var vienatnē izvilkt/vai iegāzt komandu. Veselību cerams izdosies sakārtot, ja būs normāla starpsezona, tur jau runa ne tik par ārstēšanu, cik par muskuļu uzaudzēšanu un nostiprināšanu
Tieši tā, un šodienas NBA 1 cilvēks nevar vairāk ievilkt finālos komandu. Un ar ko jāapbrīno Lebrons, kā viņš vidējus spēlētājus iesaista spēlē un izvelk maximumu. Ja viņš spēlētu hero ball ar AD, nebūtu viņi čempioni.

     [+] [-]

, 2021-05-23 17:09, pirms 3 gadiem
Lasot dažus komentārus, man rodas jautājums, kas šeit par lūzariem, latviešu kangariem salasījušies. Labi - nav cilvēks jāslavē, ja kaut kas nav gājis, bet ne jau nu vajag ar tādu žulti apliet. KP jebkurā gadījumā ir mūsējais - letiņš NBA, pie tam ne jau pirmo dvieļu padevējs.
Vispār nesaprotu, kā var fanot vairāk par kaut kādiem amerikāņiem, slovēņiem vai citiem, nevis par savējiem. Kaut gan starp mums latviešiem jau šādi svešu ļaužu roklaižas, pielīdēji diemžēl ir daudz bijuši! Un nekas nav mainījies. Tādēļ jau arī mūsu pašu valstī ar ir kā ir.

     [+] [-]

, 2021-05-23 18:43, pirms 3 gadiem
vienigais_anonims rakstīja: Katru spēli? Nomierinies. Jā talants viņš ir, bet taisot komandu viņa biežā nespēlēšana ir nopietns mīnuss. Tāds spēlētājs nevar būt 1.opcija un, ja grib vismaz finālu, tad arī 2.pozīcija ne.
Kas notiek ar 1.opciju bez komandas atbalsta bija redzams uz Hardena piemēra visā karjeras laikā, bet vakar to smuki parādīja Portlenda, sasitot Denveru ar MVP galveno kandidātu Jokiču priekšgalā.