Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Warriors" zaudē Hjūstonā, Hārdenam 35 punkti un uzvaras grozs

Rolands Eliņš

"Warriors" zaudē Hjūstonā, Hārdenam 35 punkti un uzvaras grozs
Džeimss Hārdens
Foto: AP/Scanpix

NBA čempione un favorīte „Warriors” bez Stefena Karija ierindā aizvadīja kļūdām un paviršībām pilnu maču pret „Rockets”, un Hjūstona ar 35 punktus guvušo Džeimsu Hārdenu priekšgalā to izmantoja, uzvarot ar 97:96 un samazinot deficītu sērijā līdz 1-2.

„Warriors” otro spēli pēc kārtas nācās iztikt bez potītes traumu guvušā Stefena Karija, un šoreiz viņa iztrūkums bija krietni manāmāks. „Warriors” pietrūka ierastās pašpārliecinātības, ko vēl vairāk mazināja neveiksmes tālmetienos, kamēr Hjūstonai lieliski spēlēja Džeimss Hārdens un Dvaits Hovards, ar kuru palīdzību tika iekrāts arī 17 punktu pārsvars pirmajā puslaikā.

Puslaika izskaņā „Warriors” izrāviens lielāko daļu šī deficīta izdzēsa, rezultatīvi uzbrūkot Morisam Speitsam, taču „Rockets” saglabāja apmēram 6-10 punktu vadību līdz pat ceturtās ceturtdaļas vidum. Tobrīd vairākus svarīgus grozus pēc kārtas guva Šons Livingstons, Karija aizvietotājs sākumsastāvā, un „Warriors” nokļuva tikai punkta attālumā. Izskaņā sekmīgi nospēlēja arī rezervists Īens Klārks, taču „Warriors” netrāpīja vairākus brīvus tālmetienus, izšķērdējot savas iespējas pret visai pieticīgo Hjūstonas aizsardzību.

Klejs Tompsons šonakt tā arī netrāpīja nevienu tālmetienu (0/7), pavirši ar bumbu darbojās Dreimonds Grīns (septiņas kļūdas), taču „Rockets” kļūda auta izmetienā ļāva Klārkam 10 sekundes pirms beigām ātrajā uzbrukumā izvirzīt „Warriors” vadībā ar 96:95.

Hjūstonai vairs nebija minūtes pārtraukumu, tāpēc Hārdenam neatlika nekas cits kā vien ņemt bumbu savās rokās, pāriet pāri visam laukumam un iemest pustālo pāri Andrē Igudalam. Var gan teikt, ka Hārdens ar elkoni pagrūda pretinieku un bija pelnījis piezīmi uzbrukumā, taču pie diviem punktiem un uzvaras groza viņš tika. Goldensteitai vēl palika 2.7 sekundes pēdējam uzbrukumam, taču tās tika izniekotas. Jau pats plāns šādā brīdī izdarīt auta piespēli pie centra apļa esošajam Grīnam, kurš ne tuvu nav tālmetienu speciālists, bija apšaubāms, taču Grīns nemaz nenoķēra bumbu un ļāva „Rockets” uzvarēt.

Hārdens spēli noslēdza ar 35 punktiem, deviņām piespēlēm un astoņām atlēkušajām bumbām, Hovards savāca „double-double” ar 13 punktiem un 13 atlēkušajām bumbām, līdzīgs sniegums arī lietuvietim Donātam Motejūnam (14+13). „Warriors” rindās ar 22 punktiem labākais bija Speitss, bet komanda kopā trāpīja tikai sešus no 25 tālmetieniem.

Pēc neveiksmes iepriekšējā spēlē „Thunder” šonakt sagrāva Dalasu ar 131:102, 34 punktus gūstot Kevinam Durentam. 40 punktus kopā sameta „Thunder” rezervisti Eness Kanters un Dions Veiterss, bet ar 26 punktiem un 15 rezultatīvām piespēlēm izcēlās Rasels Vestbruks, taču sev neraksturīgi neizcīnīja nevienu atlēkušo bumbu. Dalasas rindās laukumā izgāja Dirks Novickis, kurš iepriekš guva ceļgala traumu, un viņš sameta 16 punktus, bet „Mavericks” nespēja turēt līdzi „Thunder” ātrumam, turklāt arī pārliecinoši zaudēja cīņā zem groziem.

„Thunder” sērijā izvirzījusies vadībā 2-1, un to pašu paveikusi arī Toronto „Raptors”, kas pārliecinoši viesos pieveica Indianu ar 101:85. „Raptors” bija zaudējusi sērijas pirmajā spēlē, bet spēja atbildēt ar spēcīgāku sērijas turpinājumu. Šonakt pa 21 punktam sameta Kails Laurijs un Demārs Derouzans, kamēr 17 pievienoja Demārs Kerols, kurš tikai nesen atlabis no smagas traumas. Pirmajās divās spēlēs Kerols kopā sameta tikai astoņus punktus.

Kerola nospēlētās 35 minūtes bija viņa ilgākais spēles laiks kopš Ziemassvētkiem, un viņa klātbūtne iespaidoja arī „Pacers” līdera Pola Džordža sniegumu. Džordžs guva 25 punktus un savāca 10 atlēkušās bumbas, taču aizmeta garām 13 no 19 metieniem no spēles, ieskaitot 1/8 precizitāti tālmetienos.

Austrumu konference

Duelis1. spēle2. spēle3. spēle4. spēle5. spēle6. spēle7. spēleSummā
Cavaliers(1)-Pistons(8)106:101107:902:0
Raptors(2)-Pacers(7)90:10098:87101:852:1
Heat(3)-Hornets(6)123:91115:1032:0
Hawks(4)-Celtics(5)102:10189:722:0

Rietumu konference

Duelis1. spēle2. spēle3. spēle4. spēle5. spēle6. spēle7. spēleSummā
Warriors(1)-Rockets(8)104:78115:10696:972:1
Spurs(2)-Grizzlies(7)106:7494:682:0
Thunder(3)-Mavericks(6)108:7084:85131:1022:1
Clippers(4)-Trail Blazers(5)115:95102:812:0

Izmantotie resursi:
NBA.com

1 2 40 komentāri

     [+] [-]

, 2016-04-22 07:51, pirms 9 gadiem
Skaisti! Varētu krītiņu banda no zelta štata nepārvarēt pirmo kārtu un būtu vēl viens ieraksts NBA vēsturē

  +2 [+] [-]

, 2016-04-22 07:57, pirms 9 gadiem
Un Tu tieša tam tici?

  +3 [+] [-]

, 2016-04-22 08:00, pirms 9 gadiem
Totjikaa kaads smago dabuuja

  -1 [+] [-]

, 2016-04-22 08:01, pirms 9 gadiem
karpins rakstīja: Un Tu tieša tam tici?
Kurš ticēja, ka Rockets paņems kaut vienu uzvaru ? Pat bukmeikeri uz to nelika diez ko lielas cerības, bet rekā, bez beibī feisa jau viena uzvara pakāsta.

  +8 [+] [-]

, 2016-04-22 08:09, pirms 9 gadiem
Tas ir tikai normāli, ka hļupiki ņaudēs pie katra favorīta zaudējuma. PO nespēlē sliktas komandas, un uzvarēt izbraukumā vienmēr ir bijis grūti ... Vai kautko šis zaudējums maina Warriors pozīcijās uz titulu? nē Kā pirms mača bija jāuzvar vēl 14 spēles, tā arī tagad

  +6 [+] [-]

, 2016-04-22 08:18, pirms 9 gadiem
RESNAIS PUTNIŅŠ VASARĀ PIKOJAS rakstīja: Skaisti! Varētu krītiņu banda no zelta štata nepārvarēt pirmo kārtu un būtu vēl viens ieraksts NBA vēsturē
Jebkura NBA komanda var uzvarēt jebkuru vienas spēles ietvaros, bet nu sēriju pacelt pret Warriors Hjūstonai nav variantu..

  +1 [+] [-]

, 2016-04-22 08:30, pirms 9 gadiem
Rockets beņķa reakcija gan bija nekāda pēc uzvaras metiena.

  +5 [+] [-]

, 2016-04-22 08:36, pirms 9 gadiem
KillerLoop rakstīja: Jebkura NBA komanda var uzvarēt jebkuru vienas spēles ietvaros, bet nu sēriju pacelt pret Warriors Hjūstonai nav variantu..
Ar Kariju - piekrītu, ka nav variantu un sērijā 4:0. Bez Karija - nebrīnītos, ja sērija beigtos arī 4:2 vai pat 4:3. Protams, Goldensteita joprojām ir favorīti un domāju, ka sēriju vinnēs (kaut vai tādēļ, ka Kerrs ir augstāka līmeņa treneris kā Hjūstonas ieliktenis), bet ar Kariju tā ir pavisam cita komanda kā bez viņa.

  -1 [+] [-]

, 2016-04-22 08:45, pirms 9 gadiem
Bija visas iespējas GSW izraut uzravu, bet paši vien neiemeta. Thompsons neiemeta pēc offensive rebounda, Livingstons no diviem metriem neiemeta floateri. Protams, Hardenam pēdējā uzbrukumā bija uzbrukuma sods, bet laikam tādās epizodēs nesvilpj.

  -1 [+] [-]

, 2016-04-22 08:50, pirms 9 gadiem
Karijs ir čalis ar iesauku "spēlētājs ar porcelāna potītēm". Kamēr viss ir ok, komanda spēlē labi, kā ir maliņā, tā shēmas jūk.

     [+] [-]

, 2016-04-22 09:02, pirms 9 gadiem
RESNAIS PUTNIŅŠ VASARĀ PIKOJAS rakstīja: Skaisti! Varētu krītiņu banda no zelta štata nepārvarēt pirmo kārtu un būtu vēl viens ieraksts NBA vēsturē
ĀKSTS!!!

  -1 [+] [-]

, 2016-04-22 09:05, pirms 9 gadiem
Bļe visas prognozes izpisa

     [+] [-]

, 2016-04-22 09:21, pirms 9 gadiem
Hjūstonas cerības sērijā tāpat ir tuvas nullei... ja viņus neapspēlēs, tad viņi paši sevi nogremdēs! Komanda bez rakstura, manuprāt...

  +3 [+] [-]

, 2016-04-22 09:29, pirms 9 gadiem
Visu cieņu Rocketiem, taču es teiktu, ka nevis Rockets uzvarēja, bet gan GSW paši pakāsa. spēles manierē un ritējumā jau nekas nebija savādāk kā iepriekš - Rockets turpināja spēlēt to pašu "no defence" aizsardzību, kamēr GSW spēlētāji pilnīgi neizskaidrojamu iemeslu dēļ nespēja iemest bumbu grozā no pilnīgi brīvām pozīcijām. Savukārt par bārdas off sodu - nu beidziet - PO, pie tam vēl clutch metienu, pie tam vēl līgas mīlulis... Vot, ja bārdas vietā būtu Kazinss - tad gan iedotu uzbrukuma sodu stabili.
Par IND-TOR - ticu, ka Pacers paņems nākamo maču un uz Toronto komandas brauks ar 2:2 sērijā.

  +2 [+] [-]

, 2016-04-22 09:36, pirms 9 gadiem
Tā arī nodomāju, ka bez Garšvielas, Bārda&Co paņems kādu spēli. Iespējams arī otro. Oklendā, pat bez Karija, Raķetem nav cerību, jo Karevjiem 50% boosteru dod Biedriņa iesildīto soliņu labā aura.

  +2 [+] [-]

, 2016-04-22 09:44, pirms 9 gadiem
Hmm... rakstīja: Ar Kariju - piekrītu, ka nav variantu un sērijā 4:0. Bez Karija - nebrīnītos, ja sērija beigtos arī 4:2 vai pat 4:3. Protams, Goldensteita joprojām ir favorīti un domāju, ka sēriju vinnēs (kaut vai tādēļ, ka Kerrs ir augstāka līmeņa treneris kā Hjūstonas ieliktenis), bet ar Kariju tā ir pavisam cita komanda kā bez viņa.
Kas tev liek domāt, ka Kerrs ir baigais supertreneris? Ne jau nu viņš ir lielākais iemesls titulam un šīs sezonas sniegumam.

     [+] [-]

, 2016-04-22 09:46, pirms 9 gadiem
Bet nu par spēli. Nu, ja tā GSW lažo un nespēlē Karijs un HOU uzvar ar +1. Nu sorrī....

p.s. Tiem tur gan aprāviens, kas rakstīja, ka 5,6,7 spēles not necessary.

     [+] [-]

, 2016-04-22 09:56, pirms 9 gadiem
Bārdam vismaz kāds prieciņš pirms izlidos no sērijas

P.S. Un kur te kāds sodu saskatījis Hārdena pēdējā metienā? Parasts kontakts kādu ne tikai play-off, bet pat regulārajā nesvilpj. Tad jau Maikls arī uzvaras metienu pret Jūtu uztaisīja ar sodu, kad aizsargam nedaudz ar roku "palīdzēja" pirms metiena.

  -2 [+] [-]

, 2016-04-22 10:16, pirms 9 gadiem
GSW nākamo spēli pārbrauks pāri ar 18+. Šodien GSW nebija noskaņojušies un Igodalam ir vairāk jāņem uz sevi, lai arī nesavtība ir laba lieta, bet, ja citiem neiet jāņem uz sevi tomēr, kad viņš ir laukumā bija +10.

  +1 [+] [-]

, 2016-04-22 10:23, pirms 9 gadiem
RESNAIS PUTNIŅŠ VASARĀ PIKOJAS rakstīja: Skaisti! Varētu krītiņu banda no zelta štata nepārvarēt pirmo kārtu un būtu vēl viens ieraksts NBA vēsturē
Gailēn, apsēdies, ievelc elpu un neklepo!!! Vienu spēli pazaudē un viens puišelis sāk te lēkāt. Tas, ko Tu te murgo nav iespējams!!!

     [+] [-]

, 2016-04-22 10:27, pirms 9 gadiem
RESNAIS PUTNIŅŠ VASARĀ PIKOJAS rakstīja: Skaisti! Varētu krītiņu banda no zelta štata nepārvarēt pirmo kārtu un būtu vēl viens ieraksts NBA vēsturē
Ja esi tik pārliecināts uzliec 100 eiro uz Rockets toto un parādi visiem, ka esi uzlicis! Nākamjā spēlē GSW atpūtinot Kariju pārbrauks pāri 18+ un otro puslaiku jau spēlēs tālākie rezervisti.

     [+] [-]

, 2016-04-22 10:55, pirms 9 gadiem
Būtu tāds grūdiens no aizsarga, kādu izdarīja Hardens, soģi būtu nosvilpuši sodu. Bet 9/10 gadījumu uzbrukumā tādu uzbrukuma sodu nesvilps, piedevām spēles galotnē.
Spēli noraka paši GSW, nevis Houstona uzvarēja ar Hardena metienu + Pēdējā GSW izspēle bija totāli stulba.
Jebkurā gadījumā nav jautājumu par sērijas uzvarētāju ar vai bez Karija.

  +1 [+] [-]

, 2016-04-22 11:05, pirms 9 gadiem
Hmm... rakstīja: Ar Kariju - piekrītu, ka nav variantu un sērijā 4:0. Bez Karija - nebrīnītos, ja sērija beigtos arī 4:2 vai pat 4:3. Protams, Goldensteita joprojām ir favorīti un domāju, ka sēriju vinnēs (kaut vai tādēļ, ka Kerrs ir augstāka līmeņa treneris kā Hjūstonas ieliktenis), bet ar Kariju tā ir pavisam cita komanda kā bez viņa.
Hmm, kāpēc Hjūstonas treneris ir ieliktenis man ir jautājums, vari paskaidrot? Es domāju, kad tā nav viņa vaina, kad Hārdens sezonas sākumā bija ar savainojumu un nedaudz uzaudzējis vēderiņu, nav trenera vaina, kad Hovards sezonas lielāko daļu izskatījās, ka klubā negrib būt... nav Bikerstafa vaina, ka Lawsons būs tik sūdigs šosezon, jo pirms sezonas viņi noteikti bija titula pretendenti un noteikti nav trenera vaina, kad augšā Rockets vadība ir diezgan slikta, kas pieņem daudz nepareizus lēmumus.

Nav jau tā, kad Kers ir tāds augstas klases treneris, kurš ielika Warriors pamatus? Marks Džeksons... un kurš pielaboja to visu zem Stīva Kera? Karija potītes un viņa neapšaubāmi MVP sezonas, jo ja viņš nebūtu vairs pieejams šajā Warriors plejofos , viņi izkristu jau otrajā kārtā pret OKC, jo Karijs ir kā visa viņa komanda, jo kas varētu pārņemt viņa vietu uzbrukumā? Klejs Tompsons? Noteikti nē, šodien redzējām cik precīzi viņš meta, sauc sevi par labāko uzbrūkošo aizsargu līgā, bet tā nav... Dreimonds Grīns? Arī nē, Goldensteita sāka spēlēt nepārliecinoši, kad viņš sāka domāt par uzbrukuma veidošanu un punktu gūšanu, ne savu primāro lietu, ar ko viņš ienāca līgā un komandā- aizsardzību... Andre Igudala ar nebūtu tas spēlētājs, kas varētu aizvest komandu bez Karija tālāk par otro raundu, jo vienīgo reizi viņš bija ticis tālak par pirmo kārtu pirms pagaišāgada titula, viņš spēlēja 76ers, kopā ar all star saspēles vadītāju Dru Holideju, diemžēl pārējās reizes 1 kārtas izkritieni.

Ar to es gribēju teikt, Stīvs Kers nav tas treneris, kurš ielika šai komandai pamatus, tas bija Marks Džeksons, ja nebūtu Lova un Kairija traumas GSW zaudētu finālu, jo Lovs spēlētu pa 5 un GSW vairs nebūtu pārsvara dēļ Small ball...
Un un iedodot trenera darbu J.B. Bikerstafam tu redzēsi, ka viņš nav nekāds ieliktenis un arī ļoti labi vadīt komandu, jo viņš ir otrās paaudzes treneris un ļoti talantīgs, tikai 37 gadus vecs, Rockets komandā ir daudzi ego un personības...

     [+] [-]

, 2016-04-22 11:31, pirms 9 gadiem
austrumnieks rakstīja: Hmm, kāpēc Hjūstonas treneris ir ieliktenis man ir jautājums, vari paskaidrot? Es domāju, kad tā nav viņa vaina, kad Hārdens sezonas sākumā bija ar savainojumu un nedaudz uzaudzējis vēderiņu, nav trenera vaina, kad Hovards sezonas lielāko daļu izskatījās, ka klubā negrib būt... nav Bikerstafa vaina, ka Lawsons būs tik sūdigs šosezon, jo pirms sezonas viņi noteikti bija titula pretendenti un noteikti nav trenera vaina, kad augšā Rockets vadība ir diezgan slikta, kas pieņem daudz nepareizus lēmumus.

Nav jau tā, kad Kers ir tāds augstas klases treneris, kurš ielika Warriors pamatus? Marks Džeksons... un kurš pielaboja to visu zem Stīva Kera? Karija potītes un viņa neapšaubāmi MVP sezonas, jo ja viņš nebūtu vairs pieejams šajā Warriors plejofos , viņi izkristu jau otrajā kārtā pret OKC, jo Karijs ir kā visa viņa komanda, jo kas varētu pārņemt viņa vietu uzbrukumā? Klejs Tompsons? Noteikti nē, šodien redzējām cik precīzi viņš meta, sauc sevi par labāko uzbrūkošo aizsargu līgā, bet tā nav... Dreimonds Grīns? Arī nē, Goldensteita sāka spēlēt nepārliecinoši, kad viņš sāka domāt par uzbrukuma veidošanu un punktu gūšanu, ne savu primāro lietu, ar ko viņš ienāca līgā un komandā- aizsardzību... Andre Igudala ar nebūtu tas spēlētājs, kas varētu aizvest komandu bez Karija tālāk par otro raundu, jo vienīgo reizi viņš bija ticis tālak par pirmo kārtu pirms pagaišāgada titula, viņš spēlēja 76ers, kopā ar all star saspēles vadītāju Dru Holideju, diemžēl pārējās reizes 1 kārtas izkritieni.

Ar to es gribēju teikt, Stīvs Kers nav tas treneris, kurš ielika šai komandai pamatus, tas bija Marks Džeksons, ja nebūtu Lova un Kairija traumas GSW zaudētu finālu, jo Lovs spēlētu pa 5 un GSW vairs nebūtu pārsvara dēļ Small ball...
Un un iedodot trenera darbu J.B. Bikerstafam tu redzēsi, ka viņš nav nekāds ieliktenis un arī ļoti labi vadīt komandu, jo viņš ir otrās paaudzes treneris un ļoti talantīgs, tikai 37 gadus vecs, Rockets komandā ir daudzi ego un personības...
Par Džeksonu un arī Kerru principā piekrītu jā - t.i. noteikti es neuzskatu Kerru par TOP 5 treneri līgā. Tas viņam vēl ir jāpierāda - līdzīgi kā Spoelstram Maiami bija jāpierāda ka visi sasniegumi nebija tikai LeBrona & co dēļ. Tā teikt laiks parādīs vai viņš tiešām ir izcils treneris. Bet to ka viņš ir labs - manuprāt var samērā droši apgalvot. Līdz ar to palieku pie viedokļa ka viņs ir labāks kā Bikerstafs jr. - Hjūstonas sezonas beigas bija ļoti samocītas un vairāk tur viss turējās uz Hārdena pleciem. Jā Lavsona eksperiments neizdevās un Hovards galīgs mentālais puduris ar betona rokām, bet nu tomēr - pagājušajā gadā ar praktiski tādu paš sastāvu rezultàts tomēr bija labāks. Tā ka Bikerstafs ir vēl mazāk pierādījis sevi kā Kerrs un pagaidām ne no pašas spožākās puses. Bet nu ja ļaus strādāt arī nākamsezon, tad varbūt iestrādāsies? Kas zin...

  +1 [+] [-]

, 2016-04-22 11:34, pirms 9 gadiem
Pats smieklīgākais viens fans (nezinu kuras komandas) twitterī argumentēja ar Dreimonda Grīna mammu pēc spēles, šis bija viss smieklīgākais no visiem tvītiem. ';

  +1 [+] [-]

, 2016-04-22 11:38, pirms 9 gadiem
austrumnieks rakstīja: Hmm, kāpēc Hjūstonas treneris ir ieliktenis man ir jautājums, vari paskaidrot? Es domāju, kad tā nav viņa vaina, kad Hārdens sezonas sākumā bija ar savainojumu un nedaudz uzaudzējis vēderiņu, nav trenera vaina, kad Hovards sezonas lielāko daļu izskatījās, ka klubā negrib būt... nav Bikerstafa vaina, ka Lawsons būs tik sūdigs šosezon, jo pirms sezonas viņi noteikti bija titula pretendenti un noteikti nav trenera vaina, kad augšā Rockets vadība ir diezgan slikta, kas pieņem daudz nepareizus lēmumus.

Nav jau tā, kad Kers ir tāds augstas klases treneris, kurš ielika Warriors pamatus? Marks Džeksons... un kurš pielaboja to visu zem Stīva Kera? Karija potītes un viņa neapšaubāmi MVP sezonas, jo ja viņš nebūtu vairs pieejams šajā Warriors plejofos , viņi izkristu jau otrajā kārtā pret OKC, jo Karijs ir kā visa viņa komanda, jo kas varētu pārņemt viņa vietu uzbrukumā? Klejs Tompsons? Noteikti nē, šodien redzējām cik precīzi viņš meta, sauc sevi par labāko uzbrūkošo aizsargu līgā, bet tā nav... Dreimonds Grīns? Arī nē, Goldensteita sāka spēlēt nepārliecinoši, kad viņš sāka domāt par uzbrukuma veidošanu un punktu gūšanu, ne savu primāro lietu, ar ko viņš ienāca līgā un komandā- aizsardzību... Andre Igudala ar nebūtu tas spēlētājs, kas varētu aizvest komandu bez Karija tālāk par otro raundu, jo vienīgo reizi viņš bija ticis tālak par pirmo kārtu pirms pagaišāgada titula, viņš spēlēja 76ers, kopā ar all star saspēles vadītāju Dru Holideju, diemžēl pārējās reizes 1 kārtas izkritieni.

Ar to es gribēju teikt, Stīvs Kers nav tas treneris, kurš ielika šai komandai pamatus, tas bija Marks Džeksons, ja nebūtu Lova un Kairija traumas GSW zaudētu finālu, jo Lovs spēlētu pa 5 un GSW vairs nebūtu pārsvara dēļ Small ball...
Un un iedodot trenera darbu J.B. Bikerstafam tu redzēsi, ka viņš nav nekāds ieliktenis un arī ļoti labi vadīt komandu, jo viņš ir otrās paaudzes treneris un ļoti talantīgs, tikai 37 gadus vecs, Rockets komandā ir daudzi ego un personības...
Pie šī emocionālā palaga vēl varētu pierakstīt, ka "nav trenera vaina, ka lietotājs austrumnieks nav apguvis ka un kad lietošanu"

  +1 [+] [-]

, 2016-04-22 11:39, pirms 9 gadiem
austrumnieks rakstīja: Hmm, kāpēc Hjūstonas treneris ir ieliktenis man ir jautājums, vari paskaidrot? Es domāju, kad tā nav viņa vaina, kad Hārdens sezonas sākumā bija ar savainojumu un nedaudz uzaudzējis vēderiņu, nav trenera vaina, kad Hovards sezonas lielāko daļu izskatījās, ka klubā negrib būt... nav Bikerstafa vaina, ka Lawsons būs tik sūdigs šosezon, jo pirms sezonas viņi noteikti bija titula pretendenti un noteikti nav trenera vaina, kad augšā Rockets vadība ir diezgan slikta, kas pieņem daudz nepareizus lēmumus.

Nav jau tā, kad Kers ir tāds augstas klases treneris, kurš ielika Warriors pamatus? Marks Džeksons... un kurš pielaboja to visu zem Stīva Kera? Karija potītes un viņa neapšaubāmi MVP sezonas, jo ja viņš nebūtu vairs pieejams šajā Warriors plejofos , viņi izkristu jau otrajā kārtā pret OKC, jo Karijs ir kā visa viņa komanda, jo kas varētu pārņemt viņa vietu uzbrukumā? Klejs Tompsons? Noteikti nē, šodien redzējām cik precīzi viņš meta, sauc sevi par labāko uzbrūkošo aizsargu līgā, bet tā nav... Dreimonds Grīns? Arī nē, Goldensteita sāka spēlēt nepārliecinoši, kad viņš sāka domāt par uzbrukuma veidošanu un punktu gūšanu, ne savu primāro lietu, ar ko viņš ienāca līgā un komandā- aizsardzību... Andre Igudala ar nebūtu tas spēlētājs, kas varētu aizvest komandu bez Karija tālāk par otro raundu, jo vienīgo reizi viņš bija ticis tālak par pirmo kārtu pirms pagaišāgada titula, viņš spēlēja 76ers, kopā ar all star saspēles vadītāju Dru Holideju, diemžēl pārējās reizes 1 kārtas izkritieni.

Ar to es gribēju teikt, Stīvs Kers nav tas treneris, kurš ielika šai komandai pamatus, tas bija Marks Džeksons, ja nebūtu Lova un Kairija traumas GSW zaudētu finālu, jo Lovs spēlētu pa 5 un GSW vairs nebūtu pārsvara dēļ Small ball...
Un un iedodot trenera darbu J.B. Bikerstafam tu redzēsi, ka viņš nav nekāds ieliktenis un arī ļoti labi vadīt komandu, jo viņš ir otrās paaudzes treneris un ļoti talantīgs, tikai 37 gadus vecs, Rockets komandā ir daudzi ego un personības...
zinu, ka te daudziem nepatīk, ja norāda uz dažādām gramatikas un ar valodas lietojumu saistītām kļūdām...bet tomēr, vārdiem "ka" un "kad" ir dažādas nozīmes un pielietojums. Lasot vienkārši griež ausī.

  +1 [+] [-]

, 2016-04-22 11:42, pirms 9 gadiem
Tas ir play-off un tā ir nba specifika...
Uzvarēt var visi, visus... jo spēles ir daudz un apstākļi sakrīt dažādi...
Bet manuprāt, šī ir Rokets pēdējā uzvara

Tai pat laikā, ja GSW ļausies intrigām, tad viņiem šis zaudējums var radīt visai nepatīkamas domas un psiholoģisku spiedienu...
Tā no basketa viedokļa, būtu ļoti interesanti paskatīties, ja Hjūstona tomēr paņemtu arī nākamo spēli.. ar tādu sīvu un sīkstu kapiņu...
Tas gan tagad ko pēdējo uzrakstīju, izkalusās pēc zinātniskās fantastikas - Hjūstona un kapiņš

     [+] [-]

, 2016-04-22 11:48, pirms 9 gadiem
austrumnieks rakstīja: Hmm, kāpēc Hjūstonas treneris ir ieliktenis man ir jautājums, vari paskaidrot? Es domāju, kad tā nav viņa vaina, kad Hārdens sezonas sākumā bija ar savainojumu un nedaudz uzaudzējis vēderiņu, nav trenera vaina, kad Hovards sezonas lielāko daļu izskatījās, ka klubā negrib būt... nav Bikerstafa vaina, ka Lawsons būs tik sūdigs šosezon, jo pirms sezonas viņi noteikti bija titula pretendenti un noteikti nav trenera vaina, kad augšā Rockets vadība ir diezgan slikta, kas pieņem daudz nepareizus lēmumus.

Nav jau tā, kad Kers ir tāds augstas klases treneris, kurš ielika Warriors pamatus? Marks Džeksons... un kurš pielaboja to visu zem Stīva Kera? Karija potītes un viņa neapšaubāmi MVP sezonas, jo ja viņš nebūtu vairs pieejams šajā Warriors plejofos , viņi izkristu jau otrajā kārtā pret OKC, jo Karijs ir kā visa viņa komanda, jo kas varētu pārņemt viņa vietu uzbrukumā? Klejs Tompsons? Noteikti nē, šodien redzējām cik precīzi viņš meta, sauc sevi par labāko uzbrūkošo aizsargu līgā, bet tā nav... Dreimonds Grīns? Arī nē, Goldensteita sāka spēlēt nepārliecinoši, kad viņš sāka domāt par uzbrukuma veidošanu un punktu gūšanu, ne savu primāro lietu, ar ko viņš ienāca līgā un komandā- aizsardzību... Andre Igudala ar nebūtu tas spēlētājs, kas varētu aizvest komandu bez Karija tālāk par otro raundu, jo vienīgo reizi viņš bija ticis tālak par pirmo kārtu pirms pagaišāgada titula, viņš spēlēja 76ers, kopā ar all star saspēles vadītāju Dru Holideju, diemžēl pārējās reizes 1 kārtas izkritieni.

Ar to es gribēju teikt, Stīvs Kers nav tas treneris, kurš ielika šai komandai pamatus, tas bija Marks Džeksons, ja nebūtu Lova un Kairija traumas GSW zaudētu finālu, jo Lovs spēlētu pa 5 un GSW vairs nebūtu pārsvara dēļ Small ball...
Un un iedodot trenera darbu J.B. Bikerstafam tu redzēsi, ka viņš nav nekāds ieliktenis un arī ļoti labi vadīt komandu, jo viņš ir otrās paaudzes treneris un ļoti talantīgs, tikai 37 gadus vecs, Rockets komandā ir daudzi ego un personības...
Tik pat labi var teikt, ka ar D.Nelsona atnākšanu tika spēlēts small ball un Džeksons netika ar šo sastāvu tālāk par otro kārtu, bet Kers deva to uzvarētāja psiholoģiju komandai, nesavtīgo spēli, viņš sāka izmantot vēl īsāku sastāvu un Igiju laist no maiņas, protams GSW GM labi pastrādāja ar rezervistu piesaisti.
Otrajā kārtā viņiem būs jāspēlē pret LAC, nevis OKC. Protams bez Stefa ir grūti, jo CP3 ir jāliek spēlēt defā, kaut gan bez Karija arī Livingstons spēlētu postā pret CP3. Tāpēc jau Stefs ir MVP bez viņa GSW ir līdzvērtīga komanda pārējām ar Stefu līmenis ir augstāks.
Ja Lovs būtu finālā, tad defa būtu vēl lielāks caurums, manuprāt Blats norāva auzas, ka nelika uz Igodalu Merionu, bet viņš lika Mozgovu, kur tāds meistars kā Igijs sameta pilnu grozu. Rockets komanda šogad nav komanda, jo mikroklimats izskatās nožēlojams no malas. Šī ir viena spēle, kur Rockets paveicās, tie arī ir viņu griesti.

     [+] [-]

, 2016-04-22 11:50, pirms 9 gadiem
Hmm... rakstīja: Par Džeksonu un arī Kerru principā piekrītu jā - t.i. noteikti es neuzskatu Kerru par TOP 5 treneri līgā. Tas viņam vēl ir jāpierāda - līdzīgi kā Spoelstram Maiami bija jāpierāda ka visi sasniegumi nebija tikai LeBrona & co dēļ. Tā teikt laiks parādīs vai viņš tiešām ir izcils treneris. Bet to ka viņš ir labs - manuprāt var samērā droši apgalvot. Līdz ar to palieku pie viedokļa ka viņs ir labāks kā Bikerstafs jr. - Hjūstonas sezonas beigas bija ļoti samocītas un vairāk tur viss turējās uz Hārdena pleciem. Jā Lavsona eksperiments neizdevās un Hovards galīgs mentālais puduris ar betona rokām, bet nu tomēr - pagājušajā gadā ar praktiski tādu paš sastāvu rezultàts tomēr bija labāks. Tā ka Bikerstafs ir vēl mazāk pierādījis sevi kā Kerrs un pagaidām ne no pašas spožākās puses. Bet nu ja ļaus strādāt arī nākamsezon, tad varbūt iestrādāsies? Kas zin...
Hārdens spēlēja MVP līmenī pagaišsezon, Hovards pagaišgad izlaida daudz spēles un uz playoff atgriezās nomotivēts, un vāca vienu double double pēc otra. Kā arī Korijs Brūvers šijā laikā pagājušajā sezonā nemeta trīspunktnieku 0-30 cik es atceros, jo viņš nebija iemetis pēc game 2 trīspunktnieku kopš Marta sākuma, iedomājies cik ilgs laiks, tas norāda, kad komanda nav sagatavojusies un noskaņojušies uz Aprīļa, Maija mēnesi par 100 %, un droši varu apgalvot, kad Bikerstafs nākošsezon nepaliks kā Rockets treneris, jo viņi izrāda interesi par ļoti lieliem uzvārdiem un jā Kers man arī nav pagaidām TOP 5 treneris līgā (Popovičš, Rivers, Stens Van Gandijs, Tibodo, Karlails, Vogels, Budenholzers un liktu arī augstāk par Keru Bredu Stivensu, bet tās ir tikai manas domas, jo katram var atšķirties tās), bet jā par Bikerstafu viņš ir labāks noteikti, un Spolstra vēl neko nav pierādījis pagaidām, to saka gan fani, gan analītķi, jo kā jau mēs zinām tā ir Lebrona var teikt ''vadītā'' komanda, visur kur viņš spēlē un pagaidām Spolstras vadītā komanda, bez Lebrona ir pārvarējusi pirmo kārtu no trīs sezonām nevienu reizi, vienu reizi netika vispār play-off, šogad es domāju, ja Kemba vai Lins nesāks vienkārši uguņo, Spolstra var laust šo lāstu...

     [+] [-]

, 2016-04-22 11:53, pirms 9 gadiem
Nejeega rakstīja: zinu, ka te daudziem nepatīk, ja norāda uz dažādām gramatikas un ar valodas lietojumu saistītām kļūdām...bet tomēr, vārdiem "ka" un "kad" ir dažādas nozīmes un pielietojums. Lasot vienkārši griež ausī.
Atvainojos nepievēršu pēc nakts maiņām uzmanību.

     [+] [-]

, 2016-04-22 12:11, pirms 9 gadiem
Well deserved win to Houston!

Pirmkārt, noteikti jāuzsver Ariza, kurš pirmajā puslaikā lieliski izslēdza Kleju. Tad noteiki arī leitis, kurš tik daudz bumbas izvilka. Bet no Bīzlija gan kkā jāizvairās - tas ir vnk kadrs! Kā laukumā, tā sākas pilnīgi sūdi abos galos. Hjūstona tiešām aizvadīja ļoti kvalitatīvu spēli. Nebūtu Speits tur salidinājis, nebūtu viss tik cieši beigās. Skaidrs, ka GSW nebija tā labākā spēle, bet uzvara nebūtu bijusi godīga. Lai nedaudz iespringst, citādi pārāk jau ar vienu roku gribēja šodien ņemt.

P.S. Drusku žēl Dvaita. Nu šitā dauzīt, klapēt visās situācijās. Brīnos, cik viņš var būt izturīgs un pacietīgs (vienreiz gan norāvās, bet nu tur tiesneši tik ilgi nereaģēja!), turklāt paralēli tam šonakt totāli dominējot soda laukumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-04-22 16:00, pirms 9 gadiem
karavīri laikam jau atēdušies. šitā viņi rietumu finālā netiks

     [+] [-]

, 2016-04-22 17:19, pirms 9 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Well deserved win to Houston!

Pirmkārt, noteikti jāuzsver Ariza, kurš pirmajā puslaikā lieliski izslēdza Kleju. Tad noteiki arī leitis, kurš tik daudz bumbas izvilka. Bet no Bīzlija gan kkā jāizvairās - tas ir vnk kadrs! Kā laukumā, tā sākas pilnīgi sūdi abos galos. Hjūstona tiešām aizvadīja ļoti kvalitatīvu spēli. Nebūtu Speits tur salidinājis, nebūtu viss tik cieši beigās. Skaidrs, ka GSW nebija tā labākā spēle, bet uzvara nebūtu bijusi godīga. Lai nedaudz iespringst, citādi pārāk jau ar vienu roku gribēja šodien ņemt.

P.S. Drusku žēl Dvaita. Nu šitā dauzīt, klapēt visās situācijās. Brīnos, cik viņš var būt izturīgs un pacietīgs (vienreiz gan norāvās, bet nu tur tiesneši tik ilgi nereaģēja!), turklāt paralēli tam šonakt totāli dominējot soda laukumā.
Nu par Dvaitu runājot. Tas pats jau ir ar Lebronu. Un vēl visu laiku skandina, ka agrāk spēlēja trakāk. Nekas tur trakāks baigi nebija. Kā sita visus soda laukumā, tā sit vēl joprojām.
1 2 40 komentāri