Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3
Autors: Matīss Kučinsks

Porziņģim 12+8+4, Dončičam astoņi trejači, "Mavericks" sagrauj "Trail Blazers"

Porziņģim 12+8+4, Dončičam astoņi trejači, "Mavericks" sagrauj "Trail Blazers"
Eness Kanters un Kristaps Porzingis. Foto: USA Sports Today

Nacionālajā basketbola asociācijā (NBA) pamatīgu sagrāvi Portlendas "Trail Blazers" sagādāja Kristapa Porziņģa pārstāvētā Dalasas "Mavericks". "Mavericks" izcīnīja panākumu ar 132:92. Kristaps Porziņģis laukumā pavadīja 25 minūtes un izcēlās ar daudzpusīgu sniegumu, bet Luka Dončičs guva 37 punktus un atkārtoja personīgo rekordu realizētajos tālmetienos.

Kristaps Porziņģis laukumā pavadīja 25 minūtes, kuru laikā tika pie 12 punktiem (1p. 4/4, 2p. 1/3, 3p. 2/4), astoņām atlēkušajām bumbām, četrām rezultatīvajām piespēlēm, vienas pārtvertās bumbas, diviem bloķētajiem metieniem, vienas kļūdas un +/- koeficienta plus 30. Labāks +/- rādītājs bija tikai Dorienam Finijam Smitam.

Porziņģis nav guvis vairāk par 12 punktiem jau trešo spēli pēc kārtas. Šajā spēlē latvietis izpildīja tikai septiņus metienu no spēles, kas ir mazākais izmesto metienu skaits šosezon. Pēdējās trīs spēles Porziņģis izcēlies ar vismaz diviem bloķētajiem metieniem – tikai sezonas sākumā bija garāka sērija ar vismaz diviem blokiem spēlē, savukārt vismaz vienu trejaci latvietis realizējis visās martā aizvadītajās spēlēs jeb astoņas spēles pēc kārtas.

Luka Dončičs spēli noslēdza ar 37 gūtajiem punktiem (1p. 3/6, 2p. 5/10, 3p. 8/9) septiņām atlēkušajām bumbām un četrām rezultatīvajām piespēlēm. Slovēnim arī piecas kļūdas un +/- rādītājs plus 24. Dončičs 3 spēles pēc kārtas pirmajā puslaikā guvis vismaz 20 punktus. Šajā spēlē Dončičs reealizēja astoņus tālmetienus, atkārtojot karjeras rekordu. Dončičs 37 punktus guva trīs ceturtdaļās, kas ir jauns spēlētāja rekords.

Pēdējās septiņas spēles "Mavericks" uzvaras mijas ar zaudējumiem. Vairāk par vienu uzvaru pēc kārtas Dalasa pēdējo reizi svinēja 11. martā, kad pret Sanantonio "Spurs" tika izcīnīts ceturtais panākums pēc kārtas. Ar 22 uzvarām un 19 zaudējumiem "Mavericks" šobrīd ieņem astoto vietu Rietumos. Nākamo spēli Dalasa aizvadīs naktī uz ceturtdienu, kad izbraukumā būs jāspēkojas ar Kārlu Entoniju Taunsu un Minesotas "Timberwolves".

Pirmā puslaika sākumā labāk spēlēja Portlendas "Trail Blazers", kas spēja iekrāt septiņu punktu pārsvaru, pateicoties Deimienam Lilardam. Puslaika turpinājumā Dalasas "Mavericks" uzlaboja spēli, otro ceturtdaļu uzvarot ar 38:24. Pirms otrā puslaika "Mavericks" iekrāja 11 punktu pārsvaru, bet lieliski uzbrukumā darbojās Luka Dončičs, kurš laukumā pavadīja 17 minūtes, gūstot 24 punktus un atdodot divas rezultatīvas piespēles. Daudzpusīgu spēli pirmajā puslaikā nodemonstrēja Kristaps Porziņģis, kuram pirms trešās ceturtdaļas bija iekrāti deviņi gūtie punkti, piecas atlēkušās bumbas, trīs rezultatīvas piespēles un labākais +/- koeficients starp tiem spēlētājiem, kuri devās starta pieciniekā – plus 11.

Izšķirošā izrādījās trešā ceturtdaļa, kurā "Mavericks" ar tālmetienu palīdzību veica 23 punktu izrāvienu. Dalasas tālmetienu lietus noslīcināja "Trail Blazers" – četrus no deviņiem "Mavericks" trejačiem realizēja Dončičs, atkārtojot personīgo rekordu realizētajos tālmetienos vienā spēlē. Portlenda nespēja atspēlēties un atgriezt intrigu spēlē, un ceturtajā ceturtdaļā abas komandas deva iespēju sevi pierādīt tuvākajiem rezervistiem. "Mavericks" kopumā realizēja 19 tālmetienus, kamēr "Trail Blazers" no tālās distances bumbu grozā raidīja deviņas reizes. Zaudētāju rindās ar 19 punktiem izcēlās Deimiens Lilards, kurš tikai otro reizi šosezon nespēja realizēt vismaz vienu tālmetienu.


Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
Slēpts komentārs: Ubags
, 2021-03-22 06:27, pirms 4 gadiem
Cik abiem Portlendas līderiem nekrita 3p (0/12),tik Lukam sakrita. Tā krita, ka nba.com pat vienubrīd parādījās 9/10. Kristapam laba spēle un daudzpusīgs sniegums, 4 piespēles vien ir ko vērtas. Metienu, protams, krietni pamaz, bet visu laiku bija aktīvs. Uzvara ar pusspēku, skatīsimies, kā būs tālāk, jo arī iepriekš sapriecājāmies pēc pārliecinošās uzvaras pār Clippers.
, 2021-03-22 06:33, pirms 4 gadiem
kafka rakstīja: Cik abiem Portlendas līderiem nekrita 3p (0/12),tik Lukam sakrita. Tā krita,ka nba.com pat vienubrīd parādījās 9/10. Kristapam laba spēle un daudzpusīgs sniegums, 4 piespēles vien ir ko vērtas. Metienu, protams, krietni pamaz, bet visu laiku bija aktīvs. Uzvara ar pusspēku, skatīsimies, kā būs tālāk.
Tālāk jau vajadzētu būt vieglāk, jo pretim nāks Timberwolves, Pacers, Pelicans, Thunder, kuras vajadzētu uzvarēt, bet bumba ir apaļa.
, 2021-03-22 06:35, pirms 4 gadiem
Nu te var arī redzēt, kurš ir individuālists un pāšdarbnieks kā Luka un kurš ir ĪSTS komandas biedrs. KP otrais labākais lietderības koeficents, tik pat piespēles cik saspēles vadītājam, 4 bloki, jo Luka vienkārši nav spējīgs spēlēt aizsardzībā un vairāk rebaundu, kā arī pat stealu nozadzis. Vienīgais ar ko Luka izceļas tās ir 5 kļūdas no 10 komandas!!! Ja KP būtu tās pašas spēles minūtes kā Lukam, tad noteikti būtu 40+ punkti.
, 2021-03-22 06:35, pirms 4 gadiem
aln!to rakstīja: Nu te var arī redzēt, kurš ir individuālists un pāšdarbnieks kā Luka un kurš ir ĪSTS komandas biedrs. KP otrais labākais lietderības koeficents, tik pat piespēles cik saspēles vadītājam, 4 bloki, jo Luka vienkārši nav spējīgs spēlēt aizsardzībā un vairāk rebaundu, kā arī pat stealu nozadzis. Vienīgais ar ko Luka izceļas tās ir 5 kļūdas no 10 komandas!!! Ja KP būtu tās pašas spēles minūtes kā Lukam, tad noteikti būtu 40+ punkti.
Kad sapņo, aizver acis
, 2021-03-22 06:38, pirms 4 gadiem
aln!to rakstīja: Nu te var arī redzēt, kurš ir individuālists un pāšdarbnieks kā Luka un kurš ir ĪSTS komandas biedrs. KP otrais labākais lietderības koeficents, tik pat piespēles cik saspēles vadītājam, 4 bloki, jo Luka vienkārši nav spējīgs spēlēt aizsardzībā un vairāk rebaundu, kā arī pat stealu nozadzis. Vienīgais ar ko Luka izceļas tās ir 5 kļūdas no 10 komandas!!! Ja KP būtu tās pašas spēles minūtes kā Lukam, tad noteikti būtu 40+ punkti.
klauns
, 2021-03-22 06:38, pirms 4 gadiem
aln!to rakstīja: Nu te var arī redzēt, kurš ir individuālists un pāšdarbnieks kā Luka un kurš ir ĪSTS komandas biedrs. KP otrais labākais lietderības koeficents, tik pat piespēles cik saspēles vadītājam, 4 bloki, jo Luka vienkārši nav spējīgs spēlēt aizsardzībā un vairāk rebaundu, kā arī pat stealu nozadzis. Vienīgais ar ko Luka izceļas tās ir 5 kļūdas no 10 komandas!!! Ja KP būtu tās pašas spēles minūtes kā Lukam, tad noteikti būtu 40+ punkti.
Ja KP nemetīs pa grozu tikpat daudz, kā to dara Dončičs, tad točna nav ko cerēt uz tiem pašiem 20+.
, 2021-03-22 06:39, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tālāk jau vajadzētu būt vieglāk, jo pretim nāks Timberwolves, Pacers, Pelicans, Thunder, kuras vajadzētu uzvarēt, bet bumba ir apaļa.
Tā jau it kā vajadzētu būt, bet jāteic, ka šonakt visas zvaigznes bija sastājušās par Dalasu.
, 2021-03-22 06:41, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: Kad sapņo, aizver acis
Lukam par 12 metieniem vairāk, 5 minūtes var izmest 12 trejačus un iemest. Ar spēles izmestajiem 50% trejačiem, tie būtu vēl 18 puntkti klāt. Ok biš mazāk kā "slovēņu pašdarbniekam", bet pienesums komandas spēlē (piespēles, bloki, rebaundi un tik viena kļūda), to atspēkotu. Te drīzāk KP komandas spēle un pašaizliedzīga spēle aizsardzība atveda Dalasai uzvaru, nevis slovēņa tīņa samestās haļavas
, 2021-03-22 06:42, pirms 4 gadiem
kafka rakstīja: Tā jau it kā vajadzētu būt, bet jāteic, ka šonakt visas zvaigznes bija sastājušās par Dalasu.
Es neteiktu, ka šoreiz noteicošais bija zvaigžņu stāvoklis debesīs. Es vairāk pieturētos pie tā, ka Mavs parādīja izcilu spēli abos laukuma galos, un tas patiesībā ir īstais komandas potenciāls. Diemžēl, ne treneri, ne arī spēlētāji to neprot izmantot daudz biežāk.
, 2021-03-22 06:44, pirms 4 gadiem
elgarz rakstīja: klauns
patiesība vienmēr grauž acīs
, 2021-03-22 06:46, pirms 4 gadiem
aln!to rakstīja: Lukam par 12 metieniem vairāk, 5 minūtes var izmest 12 trejačus un iemest. Ar spēles izmestajiem 50% trejačiem, tie būtu vēl 18 puntkti klāt. Ok biš mazāk kā "slovēņu pašdarbniekam", bet pienesums komandas spēlē (piespēles, bloki, rebaundi un tik viena kļūda), to atspēkotu. Te drīzāk KP komandas spēle un pašaizliedzīga spēle aizsardzība atveda Dalasai uzvaru, nevis slovēņa tīņa samestās haļavas
klauns paņem vidējos rādītājus labāk.
, 2021-03-22 06:46, pirms 4 gadiem
Katram savs darbs laukumā, cik var labus salīdzināt un vaimanāt? Skaidrs ka Luka ir pirmā vijole, bet arī Kristaps ir komandas stārs!
, 2021-03-22 06:48, pirms 4 gadiem
aln!to rakstīja: Nu te var arī redzēt, kurš ir individuālists un pāšdarbnieks kā Luka un kurš ir ĪSTS komandas biedrs. KP otrais labākais lietderības koeficents, tik pat piespēles cik saspēles vadītājam, 4 bloki, jo Luka vienkārši nav spējīgs spēlēt aizsardzībā un vairāk rebaundu, kā arī pat stealu nozadzis. Vienīgais ar ko Luka izceļas tās ir 5 kļūdas no 10 komandas!!! Ja KP būtu tās pašas spēles minūtes kā Lukam, tad noteikti būtu 40+ punkti.
hahaahahahah, cirvis. Novelc rozā brilles. Luka ir superzvaigzne, nākotnes MVP, līgas seja, kurš lauzīs daudzus rekordus un tiks iekļauts slavas zālē. Podriņķis - prasta, pārmaksāta viduvējība.
, 2021-03-22 06:50, pirms 4 gadiem
Dzimmiy rakstīja: Katram savs darbs laukumā, cik var labus salīdzināt un vaimanāt? Skaidrs ka Luka ir pirmā vijole, bet arī Kristaps ir komandas stārs!
Viennozīmīgi. Žēl, ka KP tomēr tās traumas diezgan patraucēja.
, 2021-03-22 06:50, pirms 4 gadiem
Ubags rakstīja: hahaahahahah, cirvis. Novelc rozā brilles. Luka ir superzvaigzne, nākotnes MVP, līgas seja, kurš lauzīs daudzus rekordus un tiks iekļauts slavas zālē. Podriņķis - prasta, pārmaksāta viduvējība.
"Superzvaigzne", kas izgāzās All Star spēlē un nebija vienkārši spējīgs parādīt skillu meistarības konkursā, kur KP uzvarēja. Luka ir vienkārši ir overrated
, 2021-03-22 06:55, pirms 4 gadiem
Ubag, toļiks iztapsēja tevi? toļiks saka, ka klēpī viņam sēdēji.... fuj...... gailis tāds...
, 2021-03-22 06:56, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: Viennozīmīgi. Žēl, ka KP tomēr tās traumas diezgan patraucēja.
Jā, tiešām patraucēja, bet arī bez visa tā KP nekad nebūs tāds kādi ir ''mazie'' spēlētāji, kā, piemēram, Lilards, vai tas pats Dončičs.
Ja Dončičs, kā saspēles vadītājs, atklāti nebaidītos no konkurences, un daudz biežāk piespēlētu KP viņam izdevīgākās pozīcijās, un nevis tikai tad, kad metienam pamaz laika, vai pozīcija metienam nav tā ērtākā. Tad KP rezultivitāte varētu būt stipri labāka.
, 2021-03-22 06:56, pirms 4 gadiem
Tās Dončiča neiedotās piespēles KP Mavs vēl atspēlēsies. Tik traki būt pohujam uz otro zvaigzni, tā nevar. Mavs gg.
, 2021-03-22 06:57, pirms 4 gadiem
aln!to rakstīja: "Superzvaigzne", kas izgāzās All Star spēlē un nebija vienkārši spējīgs parādīt skillu meistarības konkursā, kur KP uzvarēja. Luka ir vienkārši ir overrated
Vai tu tikko nopietni All-star nedēļas cirku piesauci kā rādītāju tam, kurš ir superzvaigzne vai nav? Es ļoti ceru, ka tu joko. Hhhaahhaahahahah

Lebrons guva 4 punktus - galīgis lūzeris vai ne? Jokičam tikai 6 punkti - nav viņš nekāds MVP favorīts pašlaik, vai ne? Vienvārdsakot - klauns tu esi. HAhhaahahahahah.
, 2021-03-22 07:02, pirms 4 gadiem
Lilards, Makkalums, Karmelo - trīnieki 0/16!
, 2021-03-22 07:03, pirms 4 gadiem
Ubags rakstīja: Vai tu tikko nopietni All-star nedēļas cirku piesauci kā rādītāju tam, kurš ir superzvaigzne vai nav? Es ļoti ceru, ka tu joko. Hhhaahhaahahahah

Lebrons guva 4 punktus - galīgis lūzeris vai ne? Jokičam tikai 6 punkti - nav viņš nekāds MVP favorīts pašlaik, vai ne? Vienvārdsakot - klauns tu esi. HAhhaahahahahah.
Kā "MVP" kandidāts var iedot 4 piespēles +40 uzvarētā spēlē? Luka ir vienkārši savtīgs pašdarbnieks, Vestbruks pat nekad nav bijis tāds individuālists kā Luka
, 2021-03-22 07:09, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: klauns paņem vidējos rādītājus labāk.
vismaz pirms šīs spēles,KP jebkuros metienos % bija labāks ,kā Lukam. Bet nu spēles pret Portlendu KP laikam vienmēr ir sūdīgas. Sedzamais nelien pie groza,un KP nelaimīgs un apjucis aizsardzībā skraida pa perimetru...
, 2021-03-22 07:30, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tālāk jau vajadzētu būt vieglāk, jo pretim nāks Timberwolves, Pacers, Pelicans, Thunder, kuras vajadzētu uzvarēt, bet bumba ir apaļa.
Nu nez vai būs tik viegli. Wolves ir uz viļņa , Indiāna un NO arī grūiti. Ja paņems 50% - būs labi. Vienmēr jau tā nekritīs, kā šonakt, un atlēkušās arī savākt būs daudz grūtāk, pretī būs Taunss, Zions ar Adamsu
, 2021-03-22 07:36, pirms 4 gadiem
aln!to rakstīja: Kā "MVP" kandidāts var iedot 4 piespēles +40 uzvarētā spēlē? Luka ir vienkārši savtīgs pašdarbnieks, Vestbruks pat nekad nav bijis tāds individuālists kā Luka
hahaha Lukam +/- tikai 24, zemāks +/- starta pieciniekā ir tikai Kleberam, Dončičam 5 kļūdas (puse komandas) un tikai 4 assisti - hahahaha. Apmēram tā vajadzētu rakstīt, vai ne?
, 2021-03-22 07:38, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: hahaha Lukam +/- tikai 24, zemāks +/- starta pieciniekā ir tikai Kleberam, Dončičam 5 kļūdas (puse komandas) un tikai 4 assisti - hahahaha. Apmēram tā vajadzētu rakstīt, vai ne?
Apmēram
, 2021-03-22 07:43, pirms 4 gadiem
1. Es īsti tagad neatceros, vai tas sākās Biedriņa vai Porziņģa laikos, bet kopš Porziņģa nokļūšanas NBA pamanīju ienu tendenci. Jebkurš vidējais sportacentrs.com komentētājs mierīgi varētu trenēt jebkuru vidēja kaluma eiropas komandu...par visu savs viedoklis, detalizēta analītika, kādi kam stati, kā kam jāspēlē...tas ir lieliski.

2. rakstot "KP" ir ok, jo rakstīt ātrāk sanāk...bet godīgi saku, kad latvieši izrunā Kristapu kā "Kei Pī"..nu godīgi sakot skan ļoti tizli...nu ļoti...pat neskatoties uz to, ka gramatiski tas ir pareizi...tas drīzāk ir jautājums par to, kā mēs cienām pašu valodu un cik liela lomu tajā ir rietumu aizguvumiem...galu galā "Kei Pī" skan skanīgāk nekā vienkārši Kristaps, vai nē?

3. Nu acīmredzami, ka mūsu mentalitātē anekdote par govi, kura nomira kaimiņam nekad nezaudēs sau aktualitāti...Luka ir ļoti pārvērtēts, savukārt, par Kristapu mēs esam gatavi iet kaujā, lai kas arī nebūtu...Tie Lukas 30+ punkti neko nekad nenozīmē...spēlē viņš slikti, bet Kristapam...dažreiz vienkārši neveicas (90% gadījumu tā paša Lukas dēļ).

4. Vispār jau atbalstīt savējo nav slikti, bet ir viens bet..laikam esmu egoists un mani var nomētāt ar akmeņiem, bet, piemēram, personīgi mani Porziņģis interesē tikai izlases kontekstā...ja šis cilvēks var pievienoties izlasei un palīdzēt tai sasniegt rezultātu, esmu gatavs pirkt Kristapa krekliņus un kopā bļaut, cik Luka ir slikts...
Es Kristapu uztveru, kā cilvēku, kuram ir kaut kāds talants, tomēr es neesmu pārliecināts, vai es varēšu redzēt, kā viņa talants tiek pārvērsts vērtībā, kas ir svarīga man (medaļas Latvijai kādā čempionātā / regulāra spēlēšana izlasē ). Attiecībā uz regulāru spēlēšanu izlasē...skaidrs, ka tas atkrīt uzreiz...
Jebkurā gadījumā...fanot par Kristapu tikai tādēļ, ka viņam ir Latvijas pase..laikam nē...es Kristapu neidentificēju ar "Latviju", bet gan ar "NBA", tādēļ manā vērtību skalā viņš vienkārši ir labi apmaksāts spēlētājs, kas dzīvo un spēlē ļoti tālu un patiesībā...es domāju, ka ir laimīgs arī bez mums.
, 2021-03-22 07:50, pirms 4 gadiem
Izskatas, ka KP nepatika pret Luku pieaug ar katru speli. Dallas fani jau to apspriez. Vienkarsi nav iespejama laba komandas kimija, ja komandas otra zvaigzne “izludzas” piespeles septiniem metieniem no speles.
, 2021-03-22 07:59, pirms 4 gadiem
Nevajag tagad censties pozicionēt Luku pret KP.
Viñiem ir potenciāls būt par lielisku superzvaigžńu duo.

Tūlīt sevi visā krāšnumā pierādīs jaunais līgas superzvaigźńu duets Kurucs-Adetokunbo
Tāpat iespaidīgi ir Bertāns-westbruks

Šie trīs arī šobrīd varētu būt līgas vadošie superzvaigžńu dueti
, 2021-03-22 08:04, pirms 4 gadiem
caurkritusais rakstīja: Izskatas, ka KP nepatika pret Luku pieaug ar katru speli. Dallas fani jau to apspriez. Vienkarsi nav iespejama laba komandas kimija, ja komandas otra zvaigzne “izludzas” piespeles septiniem metieniem no speles.
Tieši tā. Kristaps,ja sēž uz soliņa,nekad nelec kājās pēc Lukas gūta groza,labākajā gadījumā pāris reizes uzplaudē. Pavisam cita reakcija ir uz citu komandas biedru veiksmēm.
, 2021-03-22 08:07, pirms 4 gadiem
RAZOR rakstīja: 1. Es īsti tagad neatceros, vai tas sākās Biedriņa vai Porziņģa laikos, bet kopš Porziņģa nokļūšanas NBA pamanīju ienu tendenci. Jebkurš vidējais sportacentrs.com komentētājs mierīgi varētu trenēt jebkuru vidēja kaluma eiropas komandu...par visu savs viedoklis, detalizēta analītika, kādi kam stati, kā kam jāspēlē...tas ir lieliski.

2. rakstot "KP" ir ok, jo rakstīt ātrāk sanāk...bet godīgi saku, kad latvieši izrunā Kristapu kā "Kei Pī"..nu godīgi sakot skan ļoti tizli...nu ļoti...pat neskatoties uz to, ka gramatiski tas ir pareizi...tas drīzāk ir jautājums par to, kā mēs cienām pašu valodu un cik liela lomu tajā ir rietumu aizguvumiem...galu galā "Kei Pī" skan skanīgāk nekā vienkārši Kristaps, vai nē?

3. Nu acīmredzami, ka mūsu mentalitātē anekdote par govi, kura nomira kaimiņam nekad nezaudēs sau aktualitāti...Luka ir ļoti pārvērtēts, savukārt, par Kristapu mēs esam gatavi iet kaujā, lai kas arī nebūtu...Tie Lukas 30+ punkti neko nekad nenozīmē...spēlē viņš slikti, bet Kristapam...dažreiz vienkārši neveicas (90% gadījumu tā paša Lukas dēļ).

4. Vispār jau atbalstīt savējo nav slikti, bet ir viens bet..laikam esmu egoists un mani var nomētāt ar akmeņiem, bet, piemēram, personīgi mani Porziņģis interesē tikai izlases kontekstā...ja šis cilvēks var pievienoties izlasei un palīdzēt tai sasniegt rezultātu, esmu gatavs pirkt Kristapa krekliņus un kopā bļaut, cik Luka ir slikts...
Es Kristapu uztveru, kā cilvēku, kuram ir kaut kāds talants, tomēr es neesmu pārliecināts, vai es varēšu redzēt, kā viņa talants tiek pārvērsts vērtībā, kas ir svarīga man (medaļas Latvijai kādā čempionātā / regulāra spēlēšana izlasē ). Attiecībā uz regulāru spēlēšanu izlasē...skaidrs, ka tas atkrīt uzreiz...
Jebkurā gadījumā...fanot par Kristapu tikai tādēļ, ka viņam ir Latvijas pase..laikam nē...es Kristapu neidentificēju ar "Latviju", bet gan ar "NBA", tādēļ manā vērtību skalā viņš vienkārši ir labi apmaksāts spēlētājs, kas dzīvo un spēlē ļoti tālu un patiesībā...es domāju, ka ir laimīgs arī bez mums.
Pačukstēšu - ir tāds Latvijas institūts, kura galvenā misija ir veidot Latvijas atpazīstamību visā pasaulē. Porziņģis ar uzviju veic visas šis iestādes darbu viens pats, jo pretēji tavām domām viņš parasti tiek identificēts ar Latviju. Un nevajag pamācīt citus ar pamatskolas direktora intonācijām
, 2021-03-22 08:19, pirms 4 gadiem
Nekrita briesmīgi Portlendai. Lukam no 9 astoņi trīņi. Cepuri nost. Jau kuro spēli Lukam krīt. Kristapam vidēja spēle. Nekrīt viņa ''maize''- pustālie. Tos pāri īsākam sedzējam vajadzētu stabilāk mest. Tad arī play off uz ko varētu cerēt. Kristaps izskatās paguris. Kārlailam vai nu jādod spēlēt viņam ne vairāk par 28-29 min spēlē vai kādu spēli izlaist.
, 2021-03-22 08:21, pirms 4 gadiem
RAZOR rakstīja: 1. Es īsti tagad neatceros, vai tas sākās Biedriņa vai Porziņģa laikos, bet kopš Porziņģa nokļūšanas NBA pamanīju ienu tendenci. Jebkurš vidējais sportacentrs.com komentētājs mierīgi varētu trenēt jebkuru vidēja kaluma eiropas komandu...par visu savs viedoklis, detalizēta analītika, kādi kam stati, kā kam jāspēlē...tas ir lieliski.

2. rakstot "KP" ir ok, jo rakstīt ātrāk sanāk...bet godīgi saku, kad latvieši izrunā Kristapu kā "Kei Pī"..nu godīgi sakot skan ļoti tizli...nu ļoti...pat neskatoties uz to, ka gramatiski tas ir pareizi...tas drīzāk ir jautājums par to, kā mēs cienām pašu valodu un cik liela lomu tajā ir rietumu aizguvumiem...galu galā "Kei Pī" skan skanīgāk nekā vienkārši Kristaps, vai nē?

3. Nu acīmredzami, ka mūsu mentalitātē anekdote par govi, kura nomira kaimiņam nekad nezaudēs sau aktualitāti...Luka ir ļoti pārvērtēts, savukārt, par Kristapu mēs esam gatavi iet kaujā, lai kas arī nebūtu...Tie Lukas 30+ punkti neko nekad nenozīmē...spēlē viņš slikti, bet Kristapam...dažreiz vienkārši neveicas (90% gadījumu tā paša Lukas dēļ).

4. Vispār jau atbalstīt savējo nav slikti, bet ir viens bet..laikam esmu egoists un mani var nomētāt ar akmeņiem, bet, piemēram, personīgi mani Porziņģis interesē tikai izlases kontekstā...ja šis cilvēks var pievienoties izlasei un palīdzēt tai sasniegt rezultātu, esmu gatavs pirkt Kristapa krekliņus un kopā bļaut, cik Luka ir slikts...
Es Kristapu uztveru, kā cilvēku, kuram ir kaut kāds talants, tomēr es neesmu pārliecināts, vai es varēšu redzēt, kā viņa talants tiek pārvērsts vērtībā, kas ir svarīga man (medaļas Latvijai kādā čempionātā / regulāra spēlēšana izlasē ). Attiecībā uz regulāru spēlēšanu izlasē...skaidrs, ka tas atkrīt uzreiz...
Jebkurā gadījumā...fanot par Kristapu tikai tādēļ, ka viņam ir Latvijas pase..laikam nē...es Kristapu neidentificēju ar "Latviju", bet gan ar "NBA", tādēļ manā vērtību skalā viņš vienkārši ir labi apmaksāts spēlētājs, kas dzīvo un spēlē ļoti tālu un patiesībā...es domāju, ka ir laimīgs arī bez mums.
Kāpēc gan nefanot par Kristapu. Daudzi fanojuši par citiem prof.sportistiem citos sporta veidos. Gan jau arī izlasē kaut kad uzspēlēs.
, 2021-03-22 08:24, pirms 4 gadiem
Tumanovs rakstīja: Nevajag tagad censties pozicionēt Luku pret KP.
Viñiem ir potenciāls būt par lielisku superzvaigžńu duo.

Tūlīt sevi visā krāšnumā pierādīs jaunais līgas superzvaigźńu duets Kurucs-Adetokunbo
Tāpat iespaidīgi ir Bertāns-westbruks

Šie trīs arī šobrīd varētu būt līgas vadošie superzvaigžńu dueti
nopietni?
, 2021-03-22 08:27, pirms 4 gadiem
caurkritusais rakstīja: Izskatas, ka KP nepatika pret Luku pieaug ar katru speli. Dallas fani jau to apspriez. Vienkarsi nav iespejama laba komandas kimija, ja komandas otra zvaigzne “izludzas” piespeles septiniem metieniem no speles.
Beidzat pārspīlēt vienreiz.Reālas drama queens.
KP vienā momentā bija tikai neapmierināts un Luka nebija viens pats vainojams tajā momentā.
Varēja mierīgi KP izspēlēt bumbu ,bet tā vietā meta kaut kādu behind the back uz citu kur tas nebija jādara+tiesnesis atkal nolažoja ar svilpi kur neiedeva tieši pret KP kur Deims pilnā gaidā ieskrēja KP.
VIņš jau no spēles sākuma bija neapmierināts uz stulbo Fitdžeraldu kurš tiesā uz vienu pusi.
, 2021-03-22 08:32, pirms 4 gadiem
fuelis rakstīja: Nekrita briesmīgi Portlendai. Lukam no 9 astoņi trīņi. Cepuri nost. Jau kuro spēli Lukam krīt. Kristapam vidēja spēle. Nekrīt viņa ''maize''- pustālie. Tos pāri īsākam sedzējam vajadzētu stabilāk mest. Tad arī play off uz ko varētu cerēt. Kristaps izskatās paguris. Kārlailam vai nu jādod spēlēt viņam ne vairāk par 28-29 min spēlē vai kādu spēli izlaist.
KP ne tik paguris, cik viņam "pofig". Dara savu minimumu un ne vairāk. Sadarbība ar Luku nav un nebūs, ko dzīslas raut. Ir 2 varianti - vai nu Luku vedīs pie prāta (varbūt iegādāsies normālu PG), vai jāgaida, kad tas viss apniks Kjūbanam un KP aizmainīs uz citu komandu. Pēdējā cerība - kaut kas mainīsies uz labo pusi PO spēlēs, kad komandas spēle būs spiesta lieta
, 2021-03-22 08:32, pirms 4 gadiem
Pie šādas spēles savu divīti iestumtu pat tāds fufelis kā ubags/zzz. Ja tikai LD iedotu pasu...
, 2021-03-22 08:39, pirms 4 gadiem
RAZOR rakstīja: 1. Es īsti tagad neatceros, vai tas sākās Biedriņa vai Porziņģa laikos, bet kopš Porziņģa nokļūšanas NBA pamanīju ienu tendenci. Jebkurš vidējais sportacentrs.com komentētājs mierīgi varētu trenēt jebkuru vidēja kaluma eiropas komandu...par visu savs viedoklis, detalizēta analītika, kādi kam stati, kā kam jāspēlē...tas ir lieliski.

2. rakstot "KP" ir ok, jo rakstīt ātrāk sanāk...bet godīgi saku, kad latvieši izrunā Kristapu kā "Kei Pī"..nu godīgi sakot skan ļoti tizli...nu ļoti...pat neskatoties uz to, ka gramatiski tas ir pareizi...tas drīzāk ir jautājums par to, kā mēs cienām pašu valodu un cik liela lomu tajā ir rietumu aizguvumiem...galu galā "Kei Pī" skan skanīgāk nekā vienkārši Kristaps, vai nē?

3. Nu acīmredzami, ka mūsu mentalitātē anekdote par govi, kura nomira kaimiņam nekad nezaudēs sau aktualitāti...Luka ir ļoti pārvērtēts, savukārt, par Kristapu mēs esam gatavi iet kaujā, lai kas arī nebūtu...Tie Lukas 30+ punkti neko nekad nenozīmē...spēlē viņš slikti, bet Kristapam...dažreiz vienkārši neveicas (90% gadījumu tā paša Lukas dēļ).

4. Vispār jau atbalstīt savējo nav slikti, bet ir viens bet..laikam esmu egoists un mani var nomētāt ar akmeņiem, bet, piemēram, personīgi mani Porziņģis interesē tikai izlases kontekstā...ja šis cilvēks var pievienoties izlasei un palīdzēt tai sasniegt rezultātu, esmu gatavs pirkt Kristapa krekliņus un kopā bļaut, cik Luka ir slikts...
Es Kristapu uztveru, kā cilvēku, kuram ir kaut kāds talants, tomēr es neesmu pārliecināts, vai es varēšu redzēt, kā viņa talants tiek pārvērsts vērtībā, kas ir svarīga man (medaļas Latvijai kādā čempionātā / regulāra spēlēšana izlasē ). Attiecībā uz regulāru spēlēšanu izlasē...skaidrs, ka tas atkrīt uzreiz...
Jebkurā gadījumā...fanot par Kristapu tikai tādēļ, ka viņam ir Latvijas pase..laikam nē...es Kristapu neidentificēju ar "Latviju", bet gan ar "NBA", tādēļ manā vērtību skalā viņš vienkārši ir labi apmaksāts spēlētājs, kas dzīvo un spēlē ļoti tālu un patiesībā...es domāju, ka ir laimīgs arī bez mums.
medaļas Latvijai kādā čempionātā ...??? cilveki tik ilgi nedzivo, lai ieraudzitu Latviju ar medalam....30 gadu laika , neviena olimpiade un neviens pasaules cempis......šogad 29 vieta Eiropa....kadas medaļas.....??
, 2021-03-22 08:39, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: Pačukstēšu - ir tāds Latvijas institūts, kura galvenā misija ir veidot Latvijas atpazīstamību visā pasaulē. Porziņģis ar uzviju veic visas šis iestādes darbu viens pats, jo pretēji tavām domām viņš parasti tiek identificēts ar Latviju. Un nevajag pamācīt citus ar pamatskolas direktora intonācijām
1. Pirmkārt, manā tekstā nebija nevienas pamācības...nevienas.. Es nevienu neaizskāru, neapvainoju...es tikai izteicu savas domas, savukārt, Tu šīs domas uztvēri ļoti personīgi Tik personīgi, ka gribējās man ar to "pamatskolas direktora intonācijām" ieriebt

2. Nu..ja jau "viens Kristaps" ar uzviju veic tās ĀM padotības iestādes funkcijas, varbūt Tev ir kāds pierādījums tam? Tu vari sniegt konkrētu pamatojumu saviem vārdiem ar skaitļiem, faktiem? Es nesaku, ka ASV nezin, ka viņš ir no Latvijas...un kas no tā?
Es saku, ka viss atkarīgs no cilvēka prioritātēm..ja Tev pietiek ar apziņu, ka ASV spēlē sportists un cilvēki zin, ka šis sportists ir no Latvijas...ok! Nav ne vainas. Manā skatījumā Kristaps ir ar Latvijas pasi dzīvojošs cilvēks, kurš ļoti labi jūtas aiz okeāna...citiem vārdiem...Tev Kristaps ir daudz svarīgāks, nekā Tu viņam (gan tieši, gan pārnesti)
, 2021-03-22 08:41, pirms 4 gadiem
fuelis rakstīja: Kāpēc gan nefanot par Kristapu. Daudzi fanojuši par citiem prof.sportistiem citos sporta veidos. Gan jau arī izlasē kaut kad uzspēlēs.
Tu to noteikti vari darīt...es vienkārši saku, ka, piemēram, man ir cita vērtību skala. Tas nav ne labi, ne slikti. Mēs vienkārši esam dažādi un tas ir ok.
, 2021-03-22 08:42, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: Pačukstēšu - ir tāds Latvijas institūts, kura galvenā misija ir veidot Latvijas atpazīstamību visā pasaulē. Porziņģis ar uzviju veic visas šis iestādes darbu viens pats, jo pretēji tavām domām viņš parasti tiek identificēts ar Latviju. Un nevajag pamācīt citus ar pamatskolas direktora intonācijām
ko tev personigi dod Latvijas atpazīstamība visā pasaulē ????????
, 2021-03-22 08:43, pirms 4 gadiem
Cik liela vilšanās visā Mavs organizācijā un pašā KP. Kkāds lempis Jokič var mest 30+ katru spēli un darīt ko vēlas, bet te KP jacīnās par to, lai dabūtu uzmest pa grozu. Nožēlojamā komanda. Kaut viņu aizmainītu uz citurieni. KP potenciāls netiek izmantots bet kavēts un varat muldēt cik gribat, viņam jābūt 1.vijolei.
, 2021-03-22 08:49, pirms 4 gadiem
RAZOR rakstīja: 1. Pirmkārt, manā tekstā nebija nevienas pamācības...nevienas.. Es nevienu neaizskāru, neapvainoju...es tikai izteicu savas domas, savukārt, Tu šīs domas uztvēri ļoti personīgi Tik personīgi, ka gribējās man ar to "pamatskolas direktora intonācijām" ieriebt

2. Nu..ja jau "viens Kristaps" ar uzviju veic tās ĀM padotības iestādes funkcijas, varbūt Tev ir kāds pierādījums tam? Tu vari sniegt konkrētu pamatojumu saviem vārdiem ar skaitļiem, faktiem? Es nesaku, ka ASV nezin, ka viņš ir no Latvijas...un kas no tā?
Es saku, ka viss atkarīgs no cilvēka prioritātēm..ja Tev pietiek ar apziņu, ka ASV spēlē sportists un cilvēki zin, ka šis sportists ir no Latvijas...ok! Nav ne vainas. Manā skatījumā Kristaps ir ar Latvijas pasi dzīvojošs cilvēks, kurš ļoti labi jūtas aiz okeāna...citiem vārdiem...Tev Kristaps ir daudz svarīgāks, nekā Tu viņam (gan tieši, gan pārnesti)
Man Kristaps ir svarīgs kā tautietis, kurš ir labs un pamanāms NBA, pasaules basketbola Mekā un kura dēļ es pēc iespējas sekoju viņa komandas spēlēm. Tāpat kā leiši fano par Saboni vai Valančūnu, kuri nes Lietuvas vārdu ASV un pasaulē, vai visa Ķīna skatīja Jaominu.
, 2021-03-22 08:50, pirms 4 gadiem
Porziņģis zvērs! Pilnībā aizsardzībā iznīcināja Lilardu un MakKolumu. Reti kam līgā tas ir pa spēkam. Ko tad mums bulku vāģis darīja? Nē, šoreiz čalim krita cūcenes, tādēļ pienesums komandai bija.
, 2021-03-22 08:53, pirms 4 gadiem
Ha-ha rakstīja: ko tev personigi dod Latvijas atpazīstamība visā pasaulē ????????
Personīgi it kā neko, un tomēr... Kad tu ilgu laiku nodzīvo ārpus Latvijas, tevi aizskar nezināšana par tavu valsti (no personīgās pieredzes) un ir daudz patīkamāk kontaktēties ar cilvēkiem, kuri vismaz kaut ko zin par Latviju. Kaut vai saistībā ar basketbolistu Porziņģi vai hokejistu Girgensonu.
, 2021-03-22 08:55, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: Man Kristaps ir svarīgs kā tautietis, kurš ir labs un pamanāms NBA, pasaules basketbola Mekā un kura dēļ es pēc iespējas sekoju viņa komandas spēlēm. Tāpat kā leiši fano par Saboni vai Valančūnu, kuri nes Lietuvas vārdu ASV un pasaulē, vai visa Ķīna skatīja Jaominu.
interesanti, ko tie melnie sava Hārlema dara ar to Lietuvas vārdu ??????
, 2021-03-22 09:01, pirms 4 gadiem
Stabīlaos Biedriņš-12 punkti spēlē.
, 2021-03-22 09:01, pirms 4 gadiem
Bet Luka iet pēc MVP. Visu laiku labākais NBA spēlētājs!
, 2021-03-22 09:01, pirms 4 gadiem
RAZOR rakstīja: 1. Es īsti tagad neatceros, vai tas sākās Biedriņa vai Porziņģa laikos, bet kopš Porziņģa nokļūšanas NBA pamanīju ienu tendenci. Jebkurš vidējais sportacentrs.com komentētājs mierīgi varētu trenēt jebkuru vidēja kaluma eiropas komandu...par visu savs viedoklis, detalizēta analītika, kādi kam stati, kā kam jāspēlē...tas ir lieliski.

2. rakstot "KP" ir ok, jo rakstīt ātrāk sanāk...bet godīgi saku, kad latvieši izrunā Kristapu kā "Kei Pī"..nu godīgi sakot skan ļoti tizli...nu ļoti...pat neskatoties uz to, ka gramatiski tas ir pareizi...tas drīzāk ir jautājums par to, kā mēs cienām pašu valodu un cik liela lomu tajā ir rietumu aizguvumiem...galu galā "Kei Pī" skan skanīgāk nekā vienkārši Kristaps, vai nē?

3. Nu acīmredzami, ka mūsu mentalitātē anekdote par govi, kura nomira kaimiņam nekad nezaudēs sau aktualitāti...Luka ir ļoti pārvērtēts, savukārt, par Kristapu mēs esam gatavi iet kaujā, lai kas arī nebūtu...Tie Lukas 30+ punkti neko nekad nenozīmē...spēlē viņš slikti, bet Kristapam...dažreiz vienkārši neveicas (90% gadījumu tā paša Lukas dēļ).

4. Vispār jau atbalstīt savējo nav slikti, bet ir viens bet..laikam esmu egoists un mani var nomētāt ar akmeņiem, bet, piemēram, personīgi mani Porziņģis interesē tikai izlases kontekstā...ja šis cilvēks var pievienoties izlasei un palīdzēt tai sasniegt rezultātu, esmu gatavs pirkt Kristapa krekliņus un kopā bļaut, cik Luka ir slikts...
Es Kristapu uztveru, kā cilvēku, kuram ir kaut kāds talants, tomēr es neesmu pārliecināts, vai es varēšu redzēt, kā viņa talants tiek pārvērsts vērtībā, kas ir svarīga man (medaļas Latvijai kādā čempionātā / regulāra spēlēšana izlasē ). Attiecībā uz regulāru spēlēšanu izlasē...skaidrs, ka tas atkrīt uzreiz...
Jebkurā gadījumā...fanot par Kristapu tikai tādēļ, ka viņam ir Latvijas pase..laikam nē...es Kristapu neidentificēju ar "Latviju", bet gan ar "NBA", tādēļ manā vērtību skalā viņš vienkārši ir labi apmaksāts spēlētājs, kas dzīvo un spēlē ļoti tālu un patiesībā...es domāju, ka ir laimīgs arī bez mums.
iespējams neskaties spēlēs. Iespējams tiešām neredzi vai nepamani. Bet fakts ka potenciāli allstar līmeņa spēlētājs 2 spēlēs ir ticis pie 18 metieniem, kamēr Luka pie 46 diezgan labi attaino, kas notiek Dalasā. Šajā spēlē saskitīju vismaz 4 epizodes kur Porzinģīs bija brīvs, bet bumba no Lukas rokām aizceļo pie kāda cita. Loģiski būtu ka KP kā viens no teorētiskajiem līderiem tiktu meklēts, tā vietā viņš 5 minūtes esot laukumā nepieskarās bumbai. Ar šādu spēli Dalasa nekad neko lielu nesasniegs un cerams, ka Porizņģis vēl būs Dalasā līdz Luka to sapratīs.
, 2021-03-22 09:12, pirms 4 gadiem
Smarcha rakstīja: iespējams neskaties spēlēs. Iespējams tiešām neredzi vai nepamani. Bet fakts ka potenciāli allstar līmeņa spēlētājs 2 spēlēs ir ticis pie 18 metieniem, kamēr Luka pie 46 diezgan labi attaino, kas notiek Dalasā. Šajā spēlē saskitīju vismaz 4 epizodes kur Porzinģīs bija brīvs, bet bumba no Lukas rokām aizceļo pie kāda cita. Loģiski būtu ka KP kā viens no teorētiskajiem līderiem tiktu meklēts, tā vietā viņš 5 minūtes esot laukumā nepieskarās bumbai. Ar šādu spēli Dalasa nekad neko lielu nesasniegs un cerams, ka Porizņģis vēl būs Dalasā līdz Luka to sapratīs.
Tu esi pārāk optimistisks - Luka nekad to nesapratīs, viņam visam pāri ir savs ego, viņš nav un nebūs komandas spēlētājs. Izcils solists - tas gan.
, 2021-03-22 09:19, pirms 4 gadiem
Nba basis reizēm ir pretīgs, jo tā ego spēle ir nepanesama. Līdzīgi kā agrāk bija spēlēt ar Kobi, neviena piespēle, bet visas nācijas varonis, jo redz iemetis 81 punktu.
, 2021-03-22 09:21, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: Tu esi pārāk optimistisks - Luka nekad to nesapratīs, viņam visam pāri ir savs ego, viņš nav un nebūs komandas spēlētājs. Izcils solists - tas gan.
gan jau mainīsies, kad sapratīs, ka vienīti (neko lielu) uzvarēt nevar.
, 2021-03-22 09:30, pirms 4 gadiem
Smarcha rakstīja: gan jau mainīsies, kad sapratīs, ka vienīti (neko lielu) uzvarēt nevar.
Viņā "iepotēts" brīnumbērna sindroms, no pašas basketbola karjeras sākuma viņš dzirdējis tikai slavas dziesmas (tātad jau gadus 10), viņš audzis ģimenē bez tēva. IMHO - tādi cilvēki nemainās
, 2021-03-22 09:36, pirms 4 gadiem
Vispirms prieks par Dalasas uzvaru. Par ne tik labo- ļoti acīs krīt attieksme kādu KP izrāda pret Donciču, pilnīgi rezervēti un vēsi, knapi spēj aplaudēt jau daudz spēļu tā. Jo ātrāk Kristapam pieleks ka Doncičs ir komandas pirmā otrā un trešā zvaigzne jo labāk. Pilnīgi skaidrs ka šādi Kluba īpašnieks ir definējis. Vēl ir pārdomas par KP"menedžeru" brāļu lomu tajā ka KP nav spējīgs savākties un but profesionālis, apzināties savu šā brīža vietu komandā un tā ir Pilna viņu atbildība, nevis tikai glaudīt pa spalvai. Ja Kristapa mērķis tikai lielais līgums viss kārtībā, bet ja tomēr sportiskie mērķi tad jasavācas, jātiekas ar treneriem, īpašnieku un Luku un viss jo ātrāk jo labāk jāizrunā. Ja nē un nekas nav glābjams (tam neticu) jāpieprasa maiņa. Jo šobrīd Luka ar lielāko prieku dod piespēles Kleberam un viņa prieks un pateicība ir ļoti redzama. Ļoti ceru ka divi lieliski spēlētāji varēs savākties un norakt savus lielos ego. Jo ja pavisam godīgi ar Luku vienu Dalasas komanda neko nesasniegs ilgtermiņā.
, 2021-03-22 09:41, pirms 4 gadiem
Tiesāšana drausmīga, arī tāpēc KP mazāk izmantoja. Vēl kāds pamanīja, ka ieliktajā video ir otrais puslaiks jau, bet uzraksts, ka 2nd Qtr ?
, 2021-03-22 09:44, pirms 4 gadiem
KP tiešām apātisks, tikai nevar saprast ,vai dēļ Lukas stulbuma( komandas 2. zvaigznes ignorēšanu savādāk nevar nosaukt) , vai savas ne visai labās formas
, 2021-03-22 09:48, pirms 4 gadiem
zelts rakstīja: Vispirms prieks par Dalasas uzvaru. Par ne tik labo- ļoti acīs krīt attieksme kādu KP izrāda pret Donciču, pilnīgi rezervēti un vēsi, knapi spēj aplaudēt jau daudz spēļu tā. Jo ātrāk Kristapam pieleks ka Doncičs ir komandas pirmā otrā un trešā zvaigzne jo labāk. Pilnīgi skaidrs ka šādi Kluba īpašnieks ir definējis. Vēl ir pārdomas par KP"menedžeru" brāļu lomu tajā ka KP nav spējīgs savākties un but profesionālis, apzināties savu šā brīža vietu komandā un tā ir Pilna viņu atbildība, nevis tikai glaudīt pa spalvai. Ja Kristapa mērķis tikai lielais līgums viss kārtībā, bet ja tomēr sportiskie mērķi tad jasavācas, jātiekas ar treneriem, īpašnieku un Luku un viss jo ātrāk jo labāk jāizrunā. Ja nē un nekas nav glābjams (tam neticu) jāpieprasa maiņa. Jo šobrīd Luka ar lielāko prieku dod piespēles Kleberam un viņa prieks un pateicība ir ļoti redzama. Ļoti ceru ka divi lieliski spēlētāji varēs savākties un norakt savus lielos ego. Jo ja pavisam godīgi ar Luku vienu Dalasas komanda neko nesasniegs ilgtermiņā.
Kāda jēga tur ar kādu runāt?Pirms 2 mēneši jau par to runāja,un tad nedaudz uzlabojās uzbrukums un KP atrašana.
Tagad ir atkal regress uz veco problēmu.Pat pēdējā nedēļā vēl sliktāk situācija izskatās nekā divi mēneši atpakaļ.
Pēc iepriekšējās spēles Luka teica,ka viņiem labāk jāatrod KP.
Kamēr Lukam šādi viss kritīs iekšā pēdējās spēlēs viņš turpinās spiest uz punktu gūšanu.
Ar treneri tur nav jēgas runāt,jo pats pateicis to,ka Lukam nav īsti ko mācīt,jo viņš ir tik izcils jau
, 2021-03-22 09:49, pirms 4 gadiem
Kāda starpība, ka iemeta 12pt, galvenais, ka komanda uzvarēja. Līgums viņam ir, nauda nāk un ja var ar pusspēku tikt playoffos, tad ideāli. Tur savs spēks jārāda...Droši vien nemaz 4.ceturdaļu nespēlēja, kur mēdz savākt vairāk punktus..
, 2021-03-22 09:49, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: Viņā "iepotēts" brīnumbērna sindroms, no pašas basketbola karjeras sākuma viņš dzirdējis tikai slavas dziesmas (tātad jau gadus 10), viņš audzis ģimenē bez tēva. IMHO - tādi cilvēki nemainās
iespējams ka Tev taisnība. Mani patiešām interesē, vai un kurā brīdī Kārlails šo pamanīs un kā viņš risinās šo situāciju.
, 2021-03-22 09:56, pirms 4 gadiem
Luka un Mavs tas ir tāpat kā Kobe un Lakers vai Džordans un Bulls,utt. NBA ir arī šovs un nauda jāpelna. Kristaps savu izdevību Ņujorkā palaida garām lai par tādu kļūtu. Kas bija pie vainas traumas, neapdomātas rīcības,ne labākie padomdevēji blakus atliek tikai minēt.
, 2021-03-22 09:58, pirms 4 gadiem
Smarcha rakstīja: iespējams ka Tev taisnība. Mani patiešām interesē, vai un kurā brīdī Kārlails šo pamanīs un kā viņš risinās šo situāciju.
Nerisinās.Kārlails taču pateica,ka Luka bez maz ir complete players un viņam neko jaunu nevar iemācīt,jo visu zin
, 2021-03-22 10:04, pirms 4 gadiem
cobham rakstīja: Nba basis reizēm ir pretīgs, jo tā ego spēle ir nepanesama. Līdzīgi kā agrāk bija spēlēt ar Kobi, neviena piespēle, bet visas nācijas varonis, jo redz iemetis 81 punktu.
Kamēr komanda uzvar, un tās lielākā marketinga zvaigzne to nevelk uz leju, tikmēr grēks ko pārmest. Daudz savādāk būtu, ja komanda regulāri zaudētu.
, 2021-03-22 10:06, pirms 4 gadiem
zelts rakstīja: Vispirms prieks par Dalasas uzvaru. Par ne tik labo- ļoti acīs krīt attieksme kādu KP izrāda pret Donciču, pilnīgi rezervēti un vēsi, knapi spēj aplaudēt jau daudz spēļu tā. Jo ātrāk Kristapam pieleks ka Doncičs ir komandas pirmā otrā un trešā zvaigzne jo labāk. Pilnīgi skaidrs ka šādi Kluba īpašnieks ir definējis. Vēl ir pārdomas par KP"menedžeru" brāļu lomu tajā ka KP nav spējīgs savākties un but profesionālis, apzināties savu šā brīža vietu komandā un tā ir Pilna viņu atbildība, nevis tikai glaudīt pa spalvai. Ja Kristapa mērķis tikai lielais līgums viss kārtībā, bet ja tomēr sportiskie mērķi tad jasavācas, jātiekas ar treneriem, īpašnieku un Luku un viss jo ātrāk jo labāk jāizrunā. Ja nē un nekas nav glābjams (tam neticu) jāpieprasa maiņa. Jo šobrīd Luka ar lielāko prieku dod piespēles Kleberam un viņa prieks un pateicība ir ļoti redzama. Ļoti ceru ka divi lieliski spēlētāji varēs savākties un norakt savus lielos ego. Jo ja pavisam godīgi ar Luku vienu Dalasas komanda neko nesasniegs ilgtermiņā.
Vispār jau ir debīli gaidīt, ka spēlētājs, kurš ir apsēdināts atpūsties, pie komandas biedra veiksmes lēkās kā komandas tālākā gala rezervisti, kuri visu spēli tā arī nosēž uz soliņa.
Un acīmredzot dažām ir grūti saprast, ka ne visiem cilvēkiem ir vienāda mentalitāte.
, 2021-03-22 10:30, pirms 4 gadiem
Smiekli nāk. Mūsu Kristaps trešo spēli pēc kārtas aizvada, maigi sakot, ne savā līmenī, bet komentāros komandas lokomotīve Dončičs ar saviem vidēji ~40 pts pēdējās 3 spēlēs vainīgs
, 2021-03-22 10:35, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Smiekli nāk. Mūsu Kristaps trešo spēli pēc kārtas aizvada, maigi sakot, ne savā līmenī, bet komentāros komandas lokomotīve Dončičs ar saviem vidēji ~40 pts pēdējās 3 spēlēs vainīgs
Ir ar neapbruņotu aci redzams, ka spēli neredzēji, bet kaut ko gudri papļūtīt alkas ir lielas.
Izmanto iespēju paklusēt, kad īsti neesi lietas kursā par kaut ko.
, 2021-03-22 11:15, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ir ar neapbruņotu aci redzams, ka spēli neredzēji, bet kaut ko gudri papļūtīt alkas ir lielas.
Izmanto iespēju paklusēt, kad īsti neesi lietas kursā par kaut ko.
Tu varētu izmantot iespēju nemacīt citus kā dzīvot
, 2021-03-22 11:28, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Tu varētu izmantot iespēju nemacīt citus kā dzīvot
Jā, saprotu, ka tev grūti sagremot to, kad kāds norāda, ka mazāk vajag nodarboties ar demagoģiju.
, 2021-03-22 11:39, pirms 4 gadiem
Mavs satrieca lupatās POR un pārbrauca pāri kā ar ceļa rulli!
KP nesavtiguma paraugstunda un kārtējā uzvara!
GO MAVS, GO HEAT!
, 2021-03-22 11:40, pirms 4 gadiem
Ubags rakstīja: Enkuram 12 punkti - hahahahahah. Pēdējās 3 spēles - 11, 11 un 12. Laikam jaunais standarts. Un, protams, ar vāju precizitāti. Bet, ko tur daudz par to enkuru. Labāk parunāsim par slovēņu superzvaigzni. Luka ies pēc MVP - 37 punkti un iespaidīga 13/19 metienu precizitāte - lūk, tas ir līmenis. Nospēlēja tik labi, ka enkuru šoreiz bez jebkādām problēmām aizvilka līdz uzvarai. Tā turpināt.
Priekšādas tvoroga cienitaj, izvelc aizvaidznieka enkuru un tad analizē!
Pamats uzvarai ir tieši komandas spēle un KP nesavtīgums!
, 2021-03-22 11:50, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, saprotu, ka tev grūti sagremot to, kad kāds norāda, ka mazāk vajag nodarboties ar demagoģiju.
Nu tu kā tāds pašpasludināts moderātors sevi nostādījis esi. Nevarēs tagad komentēt, ja nebūs doktora grāds basketbola vēsturē.

Nedaudz pat nesapratu tavu pārmetumu. Lieki norādīt, ka statistika dot objektīvu vērtējumu spēlētāja pienesumam komandai. Jā, protams, ir dažādi aspekti ko statistika neietver, bet nu tu man neiestāstīsi, ka no max spēlētāja vidēji 12pts 3 spēļu nogrieznī ir "labi". Tikai komentāros vienmēr visi citi vainīgi - Dončič, Kārlails, Mavs organicācija utt. Saprotu, ka cilvēkiem kremt, ka Porziņģis nespēlē superzvaigznes līmenī, kā mums visapkārt stāstīja 3 gadus atpakaļ, bet nu tā Dončiča nodirshana ir vienkārši nožēlojama.
, 2021-03-22 12:18, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Nu tu kā tāds pašpasludināts moderātors sevi nostādījis esi. Nevarēs tagad komentēt, ja nebūs doktora grāds basketbola vēsturē.

Nedaudz pat nesapratu tavu pārmetumu. Lieki norādīt, ka statistika dot objektīvu vērtējumu spēlētāja pienesumam komandai. Jā, protams, ir dažādi aspekti ko statistika neietver, bet nu tu man neiestāstīsi, ka no max spēlētāja vidēji 12pts 3 spēļu nogrieznī ir "labi". Tikai komentāros vienmēr visi citi vainīgi - Dončič, Kārlails, Mavs organicācija utt. Saprotu, ka cilvēkiem kremt, ka Porziņģis nespēlē superzvaigznes līmenī, kā mums visapkārt stāstīja 3 gadus atpakaļ, bet nu tā Dončiča nodirshana ir vienkārši nožēlojama.
Sūda ralā, jo statistika neuzrāda tādas lietas, kā pareizas pozīcijas un pozas izvēli aizsardzībā, kas neļauj pretiniekam izdarīt brīvu metienu pa konkurentu grozu. Un tam ir ļoti liela nozīme komandas aizsardzībā.
Es neesmu Dončiča un Karlaila nolicējs, protams, ja vien abi (Dončičs un Karlails) tiešā nozīmē nenolej spēli, lai uzspodrinātu Dončiča spalvas.
Es ļoti labi apzinos, kāda loma Mavs ir Dončičam, un kāda KP. Neviens neļaus KP aizēnot Dončiču, ja Luka ir vistiņa, kura dēj zelta oliņas. Īpaši tagad, ka arēnās ir tukšas tribīnes.