Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Galvenie pretendenti uz NBA individuālajiem apbalvojumiem

Galvenie pretendenti uz NBA individuālajiem apbalvojumiem
Vai Rouzs kļūs par MVP?
Foto:NBA.com

Nacionālās Basketbola asociācijas (NBA) sezona pamazām tuvojas savam noslēgumam, tādēļ arvien plašāk tiek apspriesti iespējamie individuālo apbalvojumu ieguvēji sezonas beigās. Piedāvājam jums NBA apskatnieku sastādīto sarakstu ar galvenajiem pretendentiem uz šīm balvām.

Šosezon prognozēt galvenos pretendentus uz individuālajiem apbalvojumiem nav īpaši sarežģīti. Šīs prognozes ir balstītas uz katra spēlētāja individuālo sniegumu laukumā, kā arī ietekmi uz visas komandas spēli.

Sezonas vērtīgākais spēlētājs – Deriks Rouzs

Ko Deriks Rouzs šosezon ir paveicis? Viņš ir būtiski uzlabojis sava metiena amplitūdu, viņš ir bijis ļoti rezultatīvs visas sezonas garumā, katrā spēlē viņš rada ļoti skaistas epizodes, lieliski iesaista spēlē savus komandas biedrus un pievērš lielāku lomu arī aizsardzībai. Rouzs šosezon neskaitāmas reizes ir parādījis savu „slepkavas instinktu”, un, lielā mērā pateicoties viņam, Čikāgas ‘’Bulls’’ šobrīd ieņem dalītu pirmo vietu austrumu konferencē. Ja Rouza vietā ‘’Bulls’’ komandā ieliktu jebkuru citu spēlētāju, viņi neatrastos tur, kur ir šobrīd. Tieši tas padara Rouzu par sezonas vērtīgāko spēlētāju.
2010./2011. gada sezonas statistika

PPGRPGAPGSPGBPGFG%FT%3P%
24.94.37.81.10.70.4380.8470.328

Sestais spēlētājs – Džeisons Terijs

Bieži vien cilvēki nenovērtē laba rezervista nozīmi un pienesumu, ko šāds spēlētājs var sniegt komandai. Tomēr ir grūti nenovērtēt to, ko Džeisons Terijs šosezon dara laukumā. Neskatoties uz to, ka viņam ir jau 34 gadi, viņš turpina katru spēli gūt punktus, dalīt piespēles un sniegt savai komandai tik tiešām ievērojamu pienesumu no rezervistu soliņa. Šādi turpinot, viņš var atkārtot savu 2008./2009. gada sezonas panākumu, kad vienreiz jau tika atzīts par sezonas labāko rezervistu. Arī viņa pārstāvētā ‘’Mavericks’’ komanda ieņem augsto trešo pozīciju rietumu konferencē.
2010./2011. gada sezonas statistika

PPGRPGAPGSPGBPGFG%FT%3P%
16.41.94.31.10.10.4540.8510.372

Gada labākais pirmgadnieks – Bleiks Grifins

Bleiks Grifins ir, iespējams, labākais pirmgadnieks kopš 1992. gada sezonas, kad NBA laukumos ienāca Šakils Onīls. Grifins spēj izārdīt jebkuru aizsardzību, kura viņam stājas pretī. Viņš jau ir pamanījies savā pirmajā sezonā divas reizes gūt vairāk nekā 40 punktus. Vienīgais, kas traucē Grifinu jau tagad atzīt par līgas labāko spēka uzbrucēju, ir viņa nestabilais metiens no distances un aizsardzība. Diezgan iespaidīgi, ja ko tādu var teikt par spēlētāju, kurš basketbola mekā aizvada tikai savu pirmo sezonu.
2010./2011. gada sezonas statistika

PPGRPGAPGSPGBPGFG%FT%3P%
22.312.13.60.70.50.5030.6450.350

Visvairāk progresējušais spēlētājs – Kevins Lovs

Šķiet, ka tieši šajā kategorijā, ir vismazākās šaubas par to, kurš būs uzvarētājs. Kevina Lova šosezon parādītais progress ir vienkārši apbrīnojams. Salīdzinājumā ar pagājušo sezonu viņš vidēji spēlē gūto punktu skaitu ir palielinājis par vairāk nekā sešiem un vidēji spēlē izcīnījis par gandrīz piecām atlēkušajām bumbām vairāk nekā pērn. Viņš ir labākais cīnītājs par atlēkušajām bumbām visā līgā, vidēji spēlē izcīnot 15 (!!) atlēkušās bumbas. Protams, nevar nepieminēt viņa leģendāro 53 spēļu sēriju, katrā no tām izcīnot ‘’double double’’. Viss nosauktais tieši Lovu ierindo kā galveno kandidātu uz visvairāk progresējušā spēlētāja titulu.
2009./2010. gada sezonas statistika

PPGRPGAPGSPGBPGFG%FT%3P%
14.011.02.30.70.40.4500.8150.330

2010./2011. gada sezonas statistika

PPGRPGAPGSPGBPGFG%FT%3P%
20.615.62.50.60.40.4710.8510.423

Labākais aizsardzības spēlētājs – Dvaits Hovards

Tas ir apbrīnojami, kā Hovards, cenšoties nobloķēt katru pretinieku metienu, vienalga pagūst izcīnīt tik daudzas atlēkušās bumbas kā aizsardzībā (10,1), tā uzbrukumā (4,1). Dvaits ir uzlabojis arī spēju iekļauties visas komandas aizsardzībā, palīdzot savai komandai būt piektajai labākajai aizsardzībā visā līgā. Visapbrīnojamākais ierocis Hovarda aizsardzības arsenālā ir viņa spēja bloķēt pretinieku metienus tā, ka bumba nonāk pie viņa komandas biedriem, paverot iespējas viegliem punktiem ātrajos uzbrukumos.
2010./2011. gada sezonas statistika

PPGRPGAPGSPGBPGFG%FT%3P%
22.914.21.31.22.40.5970.5830.000

Izmantotie resursi:
Where amazing happens. | NBA.COM

Vai piekrītat šādam individuālo balvu sadalījumam?

  • 107

  • 276

  • 23

  • 14


     [+] [-]

, 2011-03-20 16:28, pirms 14 gadiem
Kobe labāks par lebronu. Labākais aizsardzībā Tims Dankans.

     [+] [-]

, 2011-03-20 16:29, pirms 14 gadiem
fakucis rakstīja: Lebrons ir labakais speletajs liga,to noliegt nevar,bet dazi spele labak par vinu sogad
LOL - tu vismaz saproti, ka pats pateici apgalvojumu un uzreiz to apgāzi? Ja kāds spēlē labāk par tevi līgā, kurā tu spēlē, tad tu nekādi nevari būt labākais spēlētājs līgā uz doto brīdi.

  -2 [+] [-]

, 2011-03-20 16:30, pirms 14 gadiem
Gārnets ir Defensive player of the year... tur nav jautājumu

Labākās aizsardzības komandas, aizsardzības balsts!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-03-20 16:44, pirms 14 gadiem
arejs87 rakstīja: Šeit gan es tev piekrītu. Kam tad īsti pienākas šī sezonas vērtīgākā spēlētāja balva - lielākajai zvaigznei, labākajam spēlētājam vai tam, kurš bijis visvērtīgākais savai komandai? Man jau liekas, ka tas trešais variants un jāņem vērā, ka šie trīs bieži vien nav viena un tā pati persona, bet VISMAZ divas (man jau gribētos teikt, ka 3 biežāk nekā 2 ). Te minēja, ka Džeimsam MVP pienākas - man gan liekas, ka, piemēram, Novickis šobrīd ir daudz vērtīgāks Dalasai tās sasniegumos nekā Džeims Miami. Labprāt dzirdētu arī citu pārdomas šajā jautājumā.
Protams, nav daudz ko piebilst. Jautājums, cik daudzi ir atbildējuši uz jautājumi, kam tad būtu jādod tas MVP (labākajam, vērtīgākajam, zvaigznei utt.). Iedot parasti tam, ap kuru tiek sataisīts riktīgs media hype. Un šogad acīmredzami tas ir Rouzs. Bet 'tā nu ir sagadījies, ka redzēju dažus mačus, kuros viņš bija drausmīgs, bet komanda tik un tā spēja uzvarēt. Kopumā redzētais un statistika neliecina, ka viņš būtu vērtīgākais vai labākais. Atlētisks un danko skaisti gan.

Par Miami. Domāju, ka grūti novilkt līniju starp cerībām un ilūzijām. Un nemēģinu teikt, ka gaidīt tādu sniegumu, kādu acīmredzami tik daudzi gaidīja, bija pamatoti. Gribu tikai teikt, ka uz tā fona praktiski jebkurš sniegums tiktu vērtēts skeptiski. + Nekas vēls nav beidzis un čempionu titulu viņi vēl nav neizcīnījuši
Par to vērtīgāko savai komndai - arī strīdīgi. Tad jau šai nominācijā vislielākās izredzes tiem, kuri spēlē iespējami vājākā komandā. Tad viņu nozīme arī īpaši augsta. Tāpēc domāju, ka balva jādod labākajam.

  -2 [+] [-]

, 2011-03-20 16:52, pirms 14 gadiem
Un atceros, ka tad, kad pagājušogad bija diskusijas par Lebronu un Kobi, daudzi pretī argumentam, ka Kobem komandā ir labāki spēlētāji, teica, ka Lebronam komanda ir pat labāka nekā Kobem. Cik īsti tā komanda bija/ir laba var redzēt šogad.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-20 16:54, pirms 14 gadiem
Grifins līgā ir ienacis jau kā salīdzinoši nobriedis spēlētājs, tāpēc viņa sniegums absolūti nepārsteidz.

  +5 [+] [-]

, 2011-03-20 17:08, pirms 14 gadiem
karstgalvis rakstīja: vina vards sakas ar A un uzvards ar B!
Andrew Bogut
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-20 17:25, pirms 14 gadiem
Idaho rakstīja: Viņš, iespējams, domāji, ka īpašību ziņā, talanta ziņā, viņš noteikti ir labākais, bet šobrīd ir spēlētāji, kas šobrīd spēlē labāk kā viņš šogad.
Hmm, kādas īpašibas tu domā?

  -1 [+] [-]

, 2011-03-20 17:26, pirms 14 gadiem
MVP-Gan jau,ka Rose,bet dotu James vai Paul
Sixth Man-Odoms,Terry kaut kaa nevisai
Rookie-Griffin neapshaubaami
Most Improved Player- Dotu Westbrook,jo shamais ir nopietni pielicis un Thunder iet stipri labaak nekaa Wolves
Labākais aizsardzības spēlētājs -Gan jau ka Howard
Gada treneris -Greg Popovic

     [+] [-]

, 2011-03-20 17:40, pirms 14 gadiem
Tante rakstīja: Protams, nav daudz ko piebilst. Jautājums, cik daudzi ir atbildējuši uz jautājumi, kam tad būtu jādod tas MVP (labākajam, vērtīgākajam, zvaigznei utt.). Iedot parasti tam, ap kuru tiek sataisīts riktīgs media hype. Un šogad acīmredzami tas ir Rouzs. Bet 'tā nu ir sagadījies, ka redzēju dažus mačus, kuros viņš bija drausmīgs, bet komanda tik un tā spēja uzvarēt. Kopumā redzētais un statistika neliecina, ka viņš būtu vērtīgākais vai labākais. Atlētisks un danko skaisti gan.

Par Miami. Domāju, ka grūti novilkt līniju starp cerībām un ilūzijām. Un nemēģinu teikt, ka gaidīt tādu sniegumu, kādu acīmredzami tik daudzi gaidīja, bija pamatoti. Gribu tikai teikt, ka uz tā fona praktiski jebkurš sniegums tiktu vērtēts skeptiski. + Nekas vēls nav beidzis un čempionu titulu viņi vēl nav neizcīnījuši
Par to vērtīgāko savai komndai - arī strīdīgi. Tad jau šai nominācijā vislielākās izredzes tiem, kuri spēlē iespējami vājākā komandā. Tad viņu nozīme arī īpaši augsta. Tāpēc domāju, ka balva jādod labākajam.
Katram spēlētājam gadās sliktas spēles, pat drausmģias, tā kā uz to īsti nav jēgas atsaukties. Jā, Miami vēl nav NEizcīnijuši titulu, bet tev ir jāatzīst, ka šobrīd ir vajadzīgs patiešām ļoti liels brīnums, lai viņi to spētu izcīnīt. Ja tu saki, ka jādod labākajam, tad arī balvu vaidzētu saukt savadā. Es tomēr atbalstu, ka jādod vērtīgākajam (būtu jau labi, ja saeltajai ažiotāžai ap kādu spēlētāju vai komandu nebūtu nekādas nozīmes šai lēmumā, bet...) un pat ja dotu balvu labākajam, Džeimsam tāpat viņa nepienāktos, jo neuzskatu viņu par labāko līgā un, iespējams, viņš pat nav labākais spēlētājs savā komandā.
Nobeigumā par vājajām komandām un vērtību - vājās komandās, kas ņemas pa lejas galu tomēr ir krietni veiglāk ielties, tas protams nenozīmē, ka stiprajās komandās viņi spēlētu sliktāk, kā arī vājajām komandā tomēr to sasniegumu vērtība ir krietni zema un kāda spēlētaja devums tajā, ka, lūk, komanda nav starp 5 vājakajām.......(protams, jāizvērtē arī kāds ir komandas sastāvs, un, varbūt, bez šī spēlētāja būtu 0-82 visās spēles zaudējot ar vismaz -20 )

     [+] [-]

, 2011-03-20 17:48, pirms 14 gadiem
Tante rakstīja: Un atceros, ka tad, kad pagājušogad bija diskusijas par Lebronu un Kobi, daudzi pretī argumentam, ka Kobem komandā ir labāki spēlētāji, teica, ka Lebronam komanda ir pat labāka nekā Kobem. Cik īsti tā komanda bija/ir laba var redzēt šogad.
Kā jau minēju, ir atšķirība starp to, vai ir centrālais spēlētājs/i ap kuriem veido komandu, vai ir spēlētājs, kā Džeims bija Klīvlendā, kurš ir kā centrālais balsts mājai, bez kura tā nespēj pastāvēt - ap viņu tika veidots viss un viss tika balstīts uz viņu un kad pīķa tūzis Džeimss tika izņemts no kāršu namiņa tas sagāzās. Tāpēc visām normālām ma'jām ir vairāk par vienu balstu. Tikai, ne jau visiem padodas būt par "celtniekiem".

     [+] [-]

, 2011-03-20 17:58, pirms 14 gadiem
karstgalvis rakstīja: vina vards sakas ar A un uzvards ar B!
Ja esi pateicis A, jāsaka arī B!

MVP - Rouzs, viennozīmīgi. Sestais spēlētājs - Odoms. Kevins Lavs diezin vai ir uzskatāms par visvairāk progresējošo, lai gan monstrs viņš ir. Grifins - labākais pirmgadnieks bez variantiem. Dvaits Hovards ir labs, pat ļoti labs, bet vai viņš ir labākais aizsardzībā visā līgā vēl nav zvanīts. Bet topā noteikti ir.

     [+] [-]

, 2011-03-20 18:03, pirms 14 gadiem
es pilnībā nepiekrītu par Labākā aizsardzības spēlētāja balvu. tur ir jābūt spēlētājam no labākās aizsardzības komandas līgā- Bulls. un spēlētājs ir neviens cits kā Dengs!
manuprāt tieši Denga spēle aizsardzībā ir līdzvērtīga Rouza spēlei uzbrukumā. kopā viņi veido patiešām spēcīgu blici.
gada treneris: Tom Tibodeu.
negribētu īsti piekrist, ka Lovs ir MIP...

  +1 [+] [-]

, 2011-03-20 18:06, pirms 14 gadiem
Rookie of the Year: Demarcus Cousins.
GRIFFINS NAV ROOKIJS! visu pagājušo sezonu sēdēja uz beņķa un gatavojās šai sezonai. Pilnībā piekrītu Čārlzam Bārklijam šajā jomā!

  -1 [+] [-]

, 2011-03-20 18:13, pirms 14 gadiem
Tehniski Grifins nav rukijs, bet spēlēt viņš spēlē šosezon. Kazinss - tas, kurš visu laiku ir uzvilcies un uzvedas kā mazs bērns, ja kkas neiet kā gribētos?

Tom Thibodeau noteikti ir labākais treneris šosezon, 200%.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-20 18:15, pirms 14 gadiem
McRELE rakstīja: Rookie of the Year: Demarcus Cousins.
GRIFFINS NAV ROOKIJS! visu pagājušo sezonu sēdēja uz beņķa un gatavojās šai sezonai. Pilnībā piekrītu Čārlzam Bārklijam šajā jomā!
Ja Grifins nav Rookie, kā tu saki, tad jau viņš sev ir garantējis MIP balvu - tāds progress visos statistikas rādītājos, ta skaitā nospēlētajās spēlēs nav nevienam

  +1 [+] [-]

, 2011-03-20 18:18, pirms 14 gadiem
Par Dengu kā DPOY gan varētu piektrist, viņš tiešām ir bijis monstrs šogad, spēles laiks arī viens no lielākajiem līgā. Skatoties spēles vispaŗ ir sajūta, ka viņš no laukuma nenoiet - spēlē gan sākumā ar starteriem, gan arī pēc tam ar rezervistiem. Tomēr ta kā par balvu saņēmējiem balso žurnālisti un liela daļa no viņiem jāatzīst ir visai maz zinoša par visu līgu kopumā un paļaujās tā saucamajam hype, tad noteikti DPOY balvu iegūs Hovards.

     [+] [-]

, 2011-03-20 18:34, pirms 14 gadiem
Sub Radiis rakstīja: Tehniski Grifins nav rukijs, bet spēlēt viņš spēlē šosezon. Kazinss - tas, kurš visu laiku ir uzvilcies un uzvedas kā mazs bērns, ja kkas neiet kā gribētos?

Tom Thibodeau noteikti ir labākais treneris šosezon, 200%.
vērtējot spēlētājus, cik liela ietekme ir tam, kā viņš uzvedās? galvenais amīšiem ir stati! arī man patīk stati un Kazinsam tie ir vairāk nekā ok
TO gan pa daudz regulāri, jo cenšas visus apvadīt no trīspunktu līnijas

  -2 [+] [-]

, 2011-03-20 18:47, pirms 14 gadiem
Monta Elisam vajadzeja iedot

  +3 [+] [-]

, 2011-03-20 18:49, pirms 14 gadiem
Real Gortat rakstīja: Tur nav, ko izšķirt, pirmkārt, Bulls Austrumos ir augstāk par Heat, otrkārt, nedomāju, ka Lebronam dos trešo MVP pēc kārtas ņemot vērā Rouza spēli šogad!
Un, ja Lebronam dotu MVP tad tas buutu necieniigi pret Weidu, kuram gandriiz identiski stati!

     [+] [-]

, 2011-03-20 18:57, pirms 14 gadiem
Tante rakstīja: Un atceros, ka tad, kad pagājušogad bija diskusijas par Lebronu un Kobi, daudzi pretī argumentam, ka Kobem komandā ir labāki spēlētāji, teica, ka Lebronam komanda ir pat labāka nekā Kobem. Cik īsti tā komanda bija/ir laba var redzēt šogad.
Puse liideru tur bija traumeeti nez kapēc un dazhi parbeega uz citaam komandaam! Var teikt, ka shogad tur spelee cavs rezervisti neviss tas sastavas, kas ar Lebronu!

  +2 [+] [-]

, 2011-03-20 19:29, pirms 14 gadiem
amerikas NBA apskatnieki versh uzmanibu uz to ka grifins nav pelnijis debitanta balvu jo shi ir vinam otra sezona NBA, tas nekas ka vins pirmaja gada nespeleja un arsteja savainojumu un debiju droshibas pec atlika........vins sanema rudijumu un aklimatizejas veselu gadu trenejoties ar nba speletajiem un ta sanema ruudiijumu.............bet liiga to nenem veeraa..............nez vai pirmaja sezona vins butu tik labs tikai pec 1 vasaras patreneshanas
kino rakstīja: Grifins līgā ir ienacis jau kā salīdzinoši nobriedis spēlētājs, tāpēc viņa sniegums absolūti nepārsteidz.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-20 19:30, pirms 14 gadiem
Viss itkā ok, bet es domāju, ka progresējošākajam vajag būt Dorelam Raitam, salīdziniet viņa status pagājušajā, un šajā sezonā: NBA.com : Dorell Wright Career Stats Page

  +1 [+] [-]

, 2011-03-20 19:32, pirms 14 gadiem
es ari redzeju ne tikai dazus machus kur lebrons bija drausmigs, it seviski nemot vera ka vel vins raudaja, kad 4 machos pec kartas speles beigas uznemas iniciativu pedejam uzbrukumam un nespeja ar nevienu savu darbibu neviena no 4 spelem izraut uzvaru....visiem gadas sliktas speles
Tante rakstīja: Protams, nav daudz ko piebilst. Jautājums, cik daudzi ir atbildējuši uz jautājumi, kam tad būtu jādod tas MVP (labākajam, vērtīgākajam, zvaigznei utt.). Iedot parasti tam, ap kuru tiek sataisīts riktīgs media hype. Un šogad acīmredzami tas ir Rouzs. Bet 'tā nu ir sagadījies, ka redzēju dažus mačus, kuros viņš bija drausmīgs, bet komanda tik un tā spēja uzvarēt. Kopumā redzētais un statistika neliecina, ka viņš būtu vērtīgākais vai labākais. Atlētisks un danko skaisti gan.

Par Miami. Domāju, ka grūti novilkt līniju starp cerībām un ilūzijām. Un nemēģinu teikt, ka gaidīt tādu sniegumu, kādu acīmredzami tik daudzi gaidīja, bija pamatoti. Gribu tikai teikt, ka uz tā fona praktiski jebkurš sniegums tiktu vērtēts skeptiski. + Nekas vēls nav beidzis un čempionu titulu viņi vēl nav neizcīnījuši
Par to vērtīgāko savai komndai - arī strīdīgi. Tad jau šai nominācijā vislielākās izredzes tiem, kuri spēlē iespējami vājākā komandā. Tad viņu nozīme arī īpaši augsta. Tāpēc domāju, ka balva jādod labākajam.

     [+] [-]

, 2011-03-20 19:52, pirms 14 gadiem
vf rakstīja: Monta Elisam vajadzeja iedot
Pa seju?

  -1 [+] [-]

, 2011-03-20 22:59, pirms 14 gadiem
MVP- LaMarcus Aldridge

     [+] [-]

, 2011-03-21 09:47, pirms 14 gadiem
Narkathshin rakstīja: MVP- LaMarcus Aldridge
nu MVP viņs nevar būt, bet uz progrsējošāko spēlētāju viņš ir otrajā vietā!

  -1 [+] [-]

, 2011-03-21 15:37, pirms 14 gadiem
arejs87 rakstīja: LOL - tu vismaz saproti, ka pats pateici apgalvojumu un uzreiz to apgāzi? Ja kāds spēlē labāk par tevi līgā, kurā tu spēlē, tad tu nekādi nevari būt labākais spēlētājs līgā uz doto brīdi.
Tiri labi saprotu ko uzrakstiju.Pec tavas teorijas sanak ka Dzordans liga bija ~15 gadus krc vinam vajag dot 15 MVP balvas?

  -1 [+] [-]

, 2011-03-22 01:34, pirms 14 gadiem
skverzaks1 rakstīja: Es domāju, ka Rouzs vairāk pelnījis MVP,
pamato!

     [+] [-]

, 2011-03-22 18:49, pirms 14 gadiem
fakucis rakstīja: Tiri labi saprotu ko uzrakstiju.Pec tavas teorijas sanak ka Dzordans liga bija ~15 gadus krc vinam vajag dot 15 MVP balvas?
LOL - palasi manus iepriekšējos komentus. MVP nedod labākajam spēlētajam, nedod lielākajai zvaigzneis, to dod "vērtīgākajan" spēlētājam kokrētajā sezonā, kā, starp citu, uz to arī norāda balvas nosaukums.

     [+] [-]

, 2011-03-23 22:48, pirms 14 gadiem
kAs ir CP3??