Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

NBA nedēļas izcilnieku godā Džeimss un Grifins

NBA nedēļas izcilnieku godā Džeimss un Grifins
Lebrons Džeimss un Bleiks Grifins
Foto: AFP/Scanpix

Par aizvadītās nedēļas (spēles, kas aizvadītas no 11. līdz 17.novembrim) Nacionālās Basketbola asociācijas (NBA) labākajiem spēlētājiem savās konferencēs atzīti Lebrons Džeimss no Maiami "Heat" (Austrumu konference) un Bleiks Grifins no Losandželosas "Clippers" (Rietumu konference).

Lebrons Džeimss aizvadītajā nedēļā bija visas līgas līderis vidēji gūtajos punktos. "Heat" uzbrucējs, vidēji mačā gūstot 34,0 punktus, savai vienībai palīdzēja iekrāt 3-0 bilanci pagājušā nedēļā. Džeimss visos trijos mačos bija Maiami kluba labākais punktu guvējs, no spēles realizējot 70,2% izdarīto metienu (piektais rādītājs visā līgā), tostarp 62,5% izmesto tālmetienu un 81,0% izmesto soda metienu. 15.novembra mačā, kurā "Heat" ar 110:104 pieveica Dalasas "Mavericks" vienību, divkārtējais NBA čempions guva 39 punktus (metieni no spēles - 14/18), iekrāja sešas atlēkušās bumbas un izdalīja četras rezultatīvas piespēles.

Tikmēr Bleiks Grifins "Clippers" komandai arī palīdzēja sasniegt perfektu 3-0 bilanci pagājušajā nedēļā. Spēka uzbrucējs trijos mačos vidēji guva 25,7 punktus, izcīnīja 11,3 atlēkušās bumbas, iekrāja 4,7 rezultatīvas piespēles un pārtvēra vienu bumbu. Grifins katrā no trim spēlēm iekrāja "double-double". 13.novembra spēlē Losandželosas vienības līderis guva 22 punktus, iekrāja 12 atlēkušās bumbas, izdalīja septiņas rezultatīvas piespēles un pārķēra trīs bumbas, palīdzot "Clippers" ar 111:103 Oklahomsitijas "Thunder".

Uz nedēļas labāko spēlētāju godu pretendēja arī Džefs Tīgss ("Hawks"), Luols Dengs ("Bulls"), Tajs Lavsons ("Nuggets"), Klejs Tompsons ("Warriors"), Džeremijs Lins ("Rockets"), Kevins Lavs ("Timberwolves"), Kevins Durants, Rasels Vestbruks (abi "Thunder"), Ārons Aflalo ("Magic") un Lamarkuss Aldridžs ("Trail Blazers").

Izmantotie resursi:
NBA.com

  +1 [+] [-]

, 2013-11-19 09:55, pirms 11 gadiem
Kāds tur brīnums.. BG jau mazliet sāk līdzināties LJ spēlei, nevis tupa dankot.

Pa top10 tik vien dzīvojas

  +2 [+] [-]

, 2013-11-19 10:12, pirms 11 gadiem
Spēka uzbrucējs trijos mačos vidēji guva 25,7 punktus, izcīnīja 11,3 atlēkušās bumbas, iekrāja 4,7 rezultatīvas piespēles un pārtvēra vienu bumbu.

Un tūlīt sāksies atkal komentāri, ka Grifins tikai danko un 25 punktus spēlē vnk sadankoja.

Var jau murgot ko grib, bet nu Grifins ir top3 PF tagad. 1. vieta gan bez ierunām jāatdod Love....

Šorīt spēlē komentētāji arī pareizi pateica- tāds dribls kā ir Grifinam nav nevienam citam PF tagad. Un vēl labi pielicis pie caurgājiena un pustālā....

Lebronam tādas jocīgas spēles... nav ierastā statistika (~ 20+8+8), bet ir vienkārši daudz punkti

  +5 [+] [-]

, 2013-11-19 12:00, pirms 11 gadiem
"Heat" uzbrucējs, vidēji mačā gūstot 34,0 punktus, savai vienībai palīdzēja iekrāt 3-0 bilanci pagājušā nedēļā. Džeimss visos trijos mačos bija Maiami kluba labākais punktu guvējs, no spēles realizējot 70,2% izdarīto metienu (piektais rādītājs visā līgā), tostarp 62,5% izmesto tālmetienu un 81,0% izmesto soda metienu."

HOLY SHIT! 70% FG un 62.5% trīnīši...

  +1 [+] [-]

, 2013-11-19 12:20, pirms 11 gadiem
The Latvian Locomotive rakstīja: "Heat" uzbrucējs, vidēji mačā gūstot 34,0 punktus, savai vienībai palīdzēja iekrāt 3-0 bilanci pagājušā nedēļā. Džeimss visos trijos mačos bija Maiami kluba labākais punktu guvējs, no spēles realizējot 70,2% izdarīto metienu (piektais rādītājs visā līgā), tostarp 62,5% izmesto tālmetienu un 81,0% izmesto soda metienu."

HOLY SHIT! 70% FG un 62.5% trīnīši...
Jātaisa jauns klubiņš tāpat kā ir 50-40-90

  +2 [+] [-]

, 2013-11-19 13:10, pirms 11 gadiem
Lebrons monstrs

  +1 [+] [-]

, 2013-11-19 13:26, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Spēka uzbrucējs trijos mačos vidēji guva 25,7 punktus, izcīnīja 11,3 atlēkušās bumbas, iekrāja 4,7 rezultatīvas piespēles un pārtvēra vienu bumbu.

Un tūlīt sāksies atkal komentāri, ka Grifins tikai danko un 25 punktus spēlē vnk sadankoja.

Var jau murgot ko grib, bet nu Grifins ir top3 PF tagad. 1. vieta gan bez ierunām jāatdod Love....

Šorīt spēlē komentētāji arī pareizi pateica- tāds dribls kā ir Grifinam nav nevienam citam PF tagad. Un vēl labi pielicis pie caurgājiena un pustālā....

Lebronam tādas jocīgas spēles... nav ierastā statistika (~ 20+8+8), bet ir vienkārši daudz punkti
Jā,tas gan.Mēģināju ieskaidrot dažam labam,ka Grifins arī prot apspēlēt postā,nevis tikai dankot,dažs pat viņu neuzskata par vienu no labākajiem PF līgā.

  +2 [+] [-]

, 2013-11-19 16:09, pirms 11 gadiem
Izskatās, ka LeBronam ar muguru viss kārtībā. Lai tikai nenokāpj no līmeņa!

  -1 [+] [-]

, 2013-11-19 16:09, pirms 11 gadiem
Lebronam jaabuuvee piemineklis, izciliiba!

  +1 [+] [-]

, 2013-11-19 17:43, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Spēka uzbrucējs trijos mačos vidēji guva 25,7 punktus, izcīnīja 11,3 atlēkušās bumbas, iekrāja 4,7 rezultatīvas piespēles un pārtvēra vienu bumbu.

Un tūlīt sāksies atkal komentāri, ka Grifins tikai danko un 25 punktus spēlē vnk sadankoja.

Var jau murgot ko grib, bet nu Grifins ir top3 PF tagad. 1. vieta gan bez ierunām jāatdod Love....

Šorīt spēlē komentētāji arī pareizi pateica- tāds dribls kā ir Grifinam nav nevienam citam PF tagad. Un vēl labi pielicis pie caurgājiena un pustālā....

Lebronam tādas jocīgas spēles... nav ierastā statistika (~ 20+8+8), bet ir vienkārši daudz punkti
nu nav top 3.. sorry - Aldrige, Love, Davis, Duncan - toč ir labāki. Šosezon esmu redzējis 2 LAC spēles, nu kko Grifins postup'ā ir pielicis, bet nu... nekas spīdošs jorpojām tur nav.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-19 17:53, pirms 11 gadiem
Es domāju, ka basītī uzdevums ir dabūt to bumbu grozā... un nav nozīme kā. Vai postā, vai pick n` roll, vai pustālo utt. Un to Grifins dara vislabāk no tiem PF.

Vispār jau ir tā, ka katram ir sava loma komandā un katras komandas jebkuras pozīcijas spēlētājs dara citu darbu. Un tā ir grūti salīdzināt arī tos pašus PF. Elementāru piemēru varētu pieminēt visiem zināmo bazaru par labāko PG- CP3 ir spēles organizētājs, bet Curry, Rose, Westbrook ir skoreri. Kā tu pateiksi, kurš labāks? (es, protams, to zinu)

Davis nepin iekšā šitajā bazarā- es pat nesaprotu, kā viņš gūst punktus, viņam nav ne pustālais, ne arī posts. Viņam vēl pāris sezonas jāpaaug....

  -1 [+] [-]

, 2013-11-19 18:02, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Es domāju, ka basītī uzdevums ir dabūt to bumbu grozā... un nav nozīme kā. Vai postā, vai pick n` roll, vai pustālo utt. Un to Grifins dara vislabāk no tiem PF.

Vispār jau ir tā, ka katram ir sava loma komandā un katras komandas jebkuras pozīcijas spēlētājs dara citu darbu. Un tā ir grūti salīdzināt arī tos pašus PF. Elementāru piemēru varētu pieminēt visiem zināmo bazaru par labāko PG- CP3 ir spēles organizētājs, bet Curry, Rose, Westbrook ir skoreri. Kā tu pateiksi, kurš labāks? (es, protams, to zinu)

Davis nepin iekšā šitajā bazarā- es pat nesaprotu, kā viņš gūst punktus, viņam nav ne pustālais, ne arī posts. Viņam vēl pāris sezonas jāpaaug....
haha.. Davis jau tagad ir daudzreiz labāks par Grifinu. Uzbrukuma cipari ir praktiski vienādi, Davis pat ir labāks rebounderis. Un lielākā atšķirība, Davis spēlē aizsardzību, kamēr Grifins ar visu savu mežonīgo atlētismu nesavāc pat vidēji bloku spēlē. Ā un vēl, Davis ir daudz labāks FT metējs. Tev viņš var nepatikt, bet tev jāatzīst, ka viņš ir vispusīgāks, labāks un ar lielāku potenciālu nekā Grifins.

noskaties kādu Pelikānu spēli. Būsi patīkami pārsteigts

  +1 [+] [-]

, 2013-11-19 18:22, pirms 11 gadiem
ventilators rakstīja: haha.. Davis jau tagad ir daudzreiz labāks par Grifinu. Uzbrukuma cipari ir praktiski vienādi, Davis pat ir labāks rebounderis. Un lielākā atšķirība, Davis spēlē aizsardzību, kamēr Grifins ar visu savu mežonīgo atlētismu nesavāc pat vidēji bloku spēlē. Ā un vēl, Davis ir daudz labāks FT metējs. Tev viņš var nepatikt, bet tev jāatzīst, ka viņš ir vispusīgāks, labāks un ar lielāku potenciālu nekā Grifins.

noskaties kādu Pelikānu spēli. Būsi patīkami pārsteigts
Nepiekrītu nevienam tavam vārdam. Ok, par sodiem piekrītu.

Un varam atkal atgriezties par to kāda kuram loma komandā...

  -1 [+] [-]

, 2013-11-19 18:34, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nepiekrītu nevienam tavam vārdam. Ok, par sodiem piekrītu.

Un varam atkal atgriezties par to kāda kuram loma komandā...
kam tu tur nepiekrītii ?? ja neesi redzējis viņu spēlējam, ķeries pie statistikas.. tā nemelo..

ok. parunāsim par viņu vērtību savās komandās..

Davis - franšīzes spēlētājs. komandas balsts nākotnei. nākotnes zvaigzne līgā.
Grifins - Pola piespēļu realizētājs, dankeris.

  -1 [+] [-]

, 2013-11-19 19:35, pirms 11 gadiem
ventilators rakstīja: kam tu tur nepiekrītii ?? ja neesi redzējis viņu spēlējam, ķeries pie statistikas.. tā nemelo..

ok. parunāsim par viņu vērtību savās komandās..

Davis - franšīzes spēlētājs. komandas balsts nākotnei. nākotnes zvaigzne līgā.
Grifins - Pola piespēļu realizētājs, dankeris.
Un es atkal nepiekrītu tavam pēdējam teikumam. Kā jau teici- esi redzējis 2 spēles. Es, savukārt, no 11 LAC spēlēm esmu redzējis 8 vai 9.

Es pārfrāzēšu tevi Grifins- franšīzes spēlētājs, komandas balsts nākotnei, esošā zvaigzne līgā.

Pateikt, ka Grifins ir Pola piespēļu realizētājs un vnk dankeris ir diezgan pastulbi. Tiešām visas Pola 10+ piespēles ir Grifinam uz dankiem?

  +1 [+] [-]

, 2013-11-19 19:44, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Un es atkal nepiekrītu tavam pēdējam teikumam. Kā jau teici- esi redzējis 2 spēles. Es, savukārt, no 11 LAC spēlēm esmu redzējis 8 vai 9.

Es pārfrāzēšu tevi Grifins- franšīzes spēlētājs, komandas balsts nākotnei, esošā zvaigzne līgā.

Pateikt, ka Grifins ir Pola piespēļu realizētājs un vnk dankeris ir diezgan pastulbi. Tiešām visas Pola 10+ piespēles ir Grifinam uz dankiem?
viena liela daļa noteikti. beidz.. paskatoties box score var redzēt, ka Griffinam ir 20p.. okey, noskatos highlightu video, redzu kādus 5-6 dankus vai layupus no Pola, vai Krauforda vai kāda cita piespēlēm. tie jau ir ~12punkti.. tad vēl ir kāds putback danks, kāds iemests sodiņš, un 20 punktu norma ir savākta..
es jau tev nesaku, ka viņš nejēdz gūt punktus.. viņš to māk, tikai tas veids ir pārāk vienveidīgs. Lielākā daļa ir ātrajos uzbrukumos.

  +2 [+] [-]

, 2013-11-19 19:56, pirms 11 gadiem
irbiite_HEAT rakstīja: Lebronam jaabuuvee piemineklis, izciliiba!
Tad jau Jordanam japieshkjir vesels štats.

  -1 [+] [-]

, 2013-11-19 20:20, pirms 11 gadiem
ventilators rakstīja: viena liela daļa noteikti. beidz.. paskatoties box score var redzēt, ka Griffinam ir 20p.. okey, noskatos highlightu video, redzu kādus 5-6 dankus vai layupus no Pola, vai Krauforda vai kāda cita piespēlēm. tie jau ir ~12punkti.. tad vēl ir kāds putback danks, kāds iemests sodiņš, un 20 punktu norma ir savākta..
es jau tev nesaku, ka viņš nejēdz gūt punktus.. viņš to māk, tikai tas veids ir pārāk vienveidīgs. Lielākā daļa ir ātrajos uzbrukumos.
Vai man tiešām atkal jāliek links uz rakstu/tekstu, ka tie, kas domā, kā tu, ka Grifins tikai danko, nav redzējuši nevienu LAC spēli? Nu nav viņam 5-6 danki. Skatoties hailaitus varētu padomāt, ka Crawford ir monstrs un met visu iekšā, bet īstenībā viņa % ir zems. Un, protams, hailaitos ir Grifina danki utt., bet paskatoties spēli ir arī viss pārējais.

Lab., apnika te strīdēties. Katrs jau var domāt pa savam.

  -1 [+] [-]

, 2013-11-19 21:52, pirms 11 gadiem
ventilators rakstīja: kam tu tur nepiekrītii ?? ja neesi redzējis viņu spēlējam, ķeries pie statistikas.. tā nemelo..

ok. parunāsim par viņu vērtību savās komandās..

Davis - franšīzes spēlētājs. komandas balsts nākotnei. nākotnes zvaigzne līgā.
Grifins - Pola piespēļu realizētājs, dankeris.
emm..tavai zīnāšanai grifina labākā sezona bija BEZ pola tas tā vienkārši lai tu zini

  -2 [+] [-]

, 2013-11-19 23:01, pirms 11 gadiem
chubaki rakstīja: Tad jau Jordanam japieshkjir vesels štats.
Nepiekrītu, tagad nba ir krietni augstāks vidējais līmenis nekā MJ laikā. Ja MJ savā prīmā spēlētu nba šodien, būtu mazliet sliktāks par Durantu, Durants tomeer mazliet garāks augumā. Tāda ir patiesība.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-20 18:21, pirms 11 gadiem
irbiite_HEAT rakstīja: Nepiekrītu, tagad nba ir krietni augstāks vidējais līmenis nekā MJ laikā. Ja MJ savā prīmā spēlētu nba šodien, būtu mazliet sliktāks par Durantu, Durants tomeer mazliet garāks augumā. Tāda ir patiesība.
cirvis... atlētisma ziņā, jā, līga ir augusi, bet tīri uz skillu un prasmēm, ir diezgan gājis uz leju. Džordana laikā visām top komandām bij nopietni dominējoši centri.. paint'ā neviens nevarēja tik brīvi staigāt kā to dara tagad. man liekas, ka ja Lebrons dabūtu 4x pēc kārtas playoffos spēlēt pret 'bad boys Pistoniem' viņš sāktu raudāt un beigtu karjeru..

salīdzināji Jordan ar Durant.. šis salīdzinājums vien pierāda, ka tev ar galvu kkas nav kārtībā.. Lebrons pat nav Kobes līmenī, mister EKSPERT.. (es runāju par Kobi labākajos gados, nevis šobrīd)

  -1 [+] [-]

, 2013-11-20 19:26, pirms 11 gadiem
ventilators rakstīja: cirvis... atlētisma ziņā, jā, līga ir augusi, bet tīri uz skillu un prasmēm, ir diezgan gājis uz leju. Džordana laikā visām top komandām bij nopietni dominējoši centri.. paint'ā neviens nevarēja tik brīvi staigāt kā to dara tagad. man liekas, ka ja Lebrons dabūtu 4x pēc kārtas playoffos spēlēt pret 'bad boys Pistoniem' viņš sāktu raudāt un beigtu karjeru..

salīdzināji Jordan ar Durant.. šis salīdzinājums vien pierāda, ka tev ar galvu kkas nav kārtībā.. Lebrons pat nav Kobes līmenī, mister EKSPERT.. (es runāju par Kobi labākajos gados, nevis šobrīd)
skili un prasmes uz leju gājušas??????????????????????? Kas tad ir visi CP3 un Kairija driblmūvi? Kāds to agrāk darīja? Ne to darīja MJ laikā, ne agrāk.