Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Džeimss: "Koncentrēšos zelta medaļai Pekinā"

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Džeimss: "Koncentrēšos zelta medaļai Pekinā"
Lebrons Džeimss
Foto: AFP

Klīvlendas "Cavaliers" vīriešu basketbola komanda NBA Austrumu konferences pusfinālsērijas izšķirošajā spēlē šonakt Bostonā atzina vietējās "Celtics" vienības pārākumu 92:97. Klīvlendas līderis Lebrons Džeimss domās jau ir Pekinas Olimpiādes spēlēs.

"Pērnvasar paveicām labu darbu, liekot pamatakmeni tam, kādu vēlāmies redzēt ASV basketbolu," Džeimss teica.

"Priekšā ir tādas komandas kā Spānija, Argentīna, sarakstu var turpināt, ir tik daudz vienību, taču esam pārliecināti par sevi un mums ir viens darbs. Viens uzdevums un tas ir izcīnīt zelta medaļas."

Džeimss NBA Austrumu konferences pusfinālsērijas septītajā spēlē guva 45 punktus, kamēr tikai viens no viņa kolēģiem pārsniedza desmit punktu robežu.

2004. gada Atēnu Olimpiādes spēlēs Džeimss bija ASV valstsvienības rezervistu vidū, bet komanda cieta trīs zaudējumus astoņās spēlēs, paliekot trešajā vietā aiz Argentīnas un Itālijas.

Olimpiskais vīriešu basketbola turnīrs sāksies 10. augustā Pekinas Wukesong - Piecu Priežu - arēnā.

Izmantotie resursi:
reuters.com

1 2 60 komentāri

  +2 [+] [-]

, 2008-05-19 13:37, pirms 16 gadiem
Nekaadu izredzu citaam izlaseem... nulle variantu...
ASV=skaista speele + graujoshas uzvaras...

 +12 [+] [-]

, 2008-05-19 13:39, pirms 16 gadiem
un veel... par AB... neticu, ka vinjsh vareetu nogurt vairaak par LJ... bet... laikam jau galvaa tas viss sleepjas... un... eh... latvieshi...

  -2 [+] [-]

, 2008-05-19 13:41, pirms 16 gadiem
Es gan ceru, ka eiropieši paņems zeltu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-05-19 13:47, pirms 16 gadiem
kniebejs rakstīja: nu jau vairaakus gadus arii citaam izlaseem ir izredzes pret ASV

ASV jau nebuus tie, kas iekaaps veelreiz tajaa pashaa bedree... es neko nesaku, Argentiina, Spaanija... bet... tas baskets man kkaa neiet pie sirds... nu neiet un viss... savaa starpaa kad tur eiropieshi kapaajas... tad veel, bet... nu neviens nespeelee ne tuvu tik skataamu basketu kaa ASV...

  +9 [+] [-]

, 2008-05-19 13:50, pirms 16 gadiem
viedoklis rakstīja: ASV jau nebuus tie, kas iekaaps veelreiz tajaa pashaa bedree... es neko nesaku, Argentiina, Spaanija... bet... tas baskets man kkaa neiet pie sirds... nu neiet un viss... savaa starpaa kad tur eiropieshi kapaajas... tad veel, bet... nu neviens nespeelee ne tuvu tik skataamu basketu kaa ASV...

tikai nez kapee vinji peedeejos gados vislaik kaapj tai bedree
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: viedoklis

  -1 [+] [-]

, 2008-05-19 13:55, pirms 16 gadiem
viedoklis rakstīja: un veel... par AB... neticu, ka vinjsh vareetu nogurt vairaak par LJ... bet... laikam jau galvaa tas viss sleepjas... un... eh... latvieshi...

vinjiem varbuut nau tik garas treninjnometnes
Slēpts komentārs: viedoklis

  -1 [+] [-]

, 2008-05-19 13:58, pirms 16 gadiem
INGUZEENS rakstīja: vinjiem varbuut nau tik garas treninjnometnes

Droshi vien... saliidzini AB speeles laiku ar LJ... diezgan juutama atshkjiriiba... + 13 speles izsleegshanas turniiraa...
jaa, nometnes ilgums vareetu buut noteicoshais faktors... tas ir latvieshu sindroms... diemzzeel...

  +6 [+] [-]

, 2008-05-19 13:58, pirms 16 gadiem
viedoklis rakstīja: un veel... par AB... neticu, ka vinjsh vareetu nogurt vairaak par LJ... bet... laikam jau galvaa tas viss sleepjas... un... eh... latvieshi...


Ir atšķirība star cīņu par Olimpisko zeltu un cīņu par iespēju spēlēt Eiropas čempionātā.

Tas arī ietekmē to spēku - ir vai nav.

     [+] [-]

, 2008-05-19 14:02, pirms 16 gadiem
Straka rakstīja: Ir atšķirība star cīņu par Olimpisko zeltu un cīņu par iespēju spēlēt Eiropas čempionātā.

Tas arī ietekmē to spēku - ir vai nav.

Uuuu... ja tas ietekmee speeku... tad sportaa nav ko dariit... ja nebuusi pirmais seetaa... nekad nebuusi pirmais arii kur citur... drusku vajag izkaapt no tiem augstumiem, kur ir iekaapts... savaadak taada saapiiga piezemeeshanaas sanaaks...

  +3 [+] [-]

, 2008-05-19 14:08, pirms 16 gadiem
viedoklis rakstīja: Uuuu... ja tas ietekmee speeku... tad sportaa nav ko dariit... ja nebuusi pirmais seetaa... nekad nebuusi pirmais arii kur citur... drusku vajag izkaapt no tiem augstumiem, kur ir iekaapts... savaadak taada saapiiga piezemeeshanaas sanaaks...


Bet, protams, ka tas ietekmē spēku.
Par sētu, augstumiem un piezemēšanos - vai nu es nesapratu morāli vai arī tas, šķiet, galīgi neattiecas uz konkrēto lietu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2008-05-19 14:12, pirms 16 gadiem
Demar rakstīja: bet zeltu jau dod par uzvaru finālā, nevis par skaistu spēli...

Nu USAs sastāvs būs iespaidīgs...bet OS play off visādi brīnumi var notikt...
Pārsteigt var gan Argentīna, gan Spānija ...ir varianti...

USAi taču jau ir pieredze, kas notiek tad ja pasaka ''HOP'' pirms lekšanas...


šķiet, ka šoreiz solās sastāvs būt klasi augstāks nekā bijis citos gados un turnīros.

  +1 [+] [-]

, 2008-05-19 14:13, pirms 16 gadiem
viedoklis rakstīja: ASV jau nebuus tie, kas iekaaps veelreiz tajaa pashaa bedree... es neko nesaku, Argentiina, Spaanija... bet... tas baskets man kkaa neiet pie sirds... nu neiet un viss... savaa starpaa kad tur eiropieshi kapaajas... tad veel, bet... nu neviens nespeelee ne tuvu tik skataamu basketu kaa ASV...


muļķis,kur tu kaut ko skataamu saskatīji ASV izlasei pagājushajaa olimpiaadee?

  +5 [+] [-]

, 2008-05-19 14:14, pirms 16 gadiem
sandiic rakstīja: muļķis,kur tu kaut ko skataamu saskatīji ASV izlasei pagājushajaa olimpiaadee?


Tas, ka Tu uzraksti tādu uzrunas vārdu, patiešām Tev liek sajusties augstākam un gudrākam?

  +1 [+] [-]

, 2008-05-19 14:22, pirms 16 gadiem
Straka rakstīja: Bet, protams, ka tas ietekmē spēku.
Par sētu, augstumiem un piezemēšanos - vai nu es nesapratu morāli vai arī tas, šķiet, galīgi neattiecas uz konkrēto lietu.

nu, tas par AB attieksmi... ok, pieraadiijis jau vinjsh sevi ir...
tomeer... pagaidaam ir bez liiguma...
ok, taa ir vinja izveele...
un redzeesim, kaa tas beigsies...
bet, tas ka eiropieshiem ir probleemas ar speeleeshanu savaas izlasees... sen zinaama lieta... muusu dienvidu kaiminji... labs piemeers...

  -1 [+] [-]

, 2008-05-19 14:24, pirms 16 gadiem
sandiic rakstīja: muļķis,kur tu kaut ko skataamu saskatīji ASV izlasei pagājushajaa olimpiaadee?

kur manaa teikajaa bija kaut viens vaards par ieprieksheejo Olimpiaadi???
varbuut muljkjis, bet lasiit vismaz protu...
un veel...
cik te uz tiem miinusiem skataas... vismaz 2 esporta lietotaaji domaa, ka Pekina tieshaam ir Eiropaa... Go...

  +5 [+] [-]

, 2008-05-19 14:28, pirms 16 gadiem
|Patīk man tas LJ, spēlē ar lielu atdevi un arī ASV izlasei spēks pietiek. viņš neksatās tas kval. turnīrs vai kas, ka tik var pārstāvēt valsti.

  +1 [+] [-]

, 2008-05-19 14:29, pirms 16 gadiem
viedoklis, 2008-05-19 13:39, citēt
un veel... par AB... neticu, ka vinjsh vareetu nogurt vairaak par LJ... bet... laikam jau galvaa tas viss sleepjas... un... eh... latvieshi...

ASV rudenī tač nebija nekāds pasaules čempionāts vai kaut kas tml, LV bija.

  -3 [+] [-]

, 2008-05-19 14:34, pirms 16 gadiem
bezbiksis rakstīja: viedoklis, 2008-05-19 13:39, citēt
un veel... par AB... neticu, ka vinjsh vareetu nogurt vairaak par LJ... bet... laikam jau galvaa tas viss sleepjas... un... eh... latvieshi...

ASV rudenī tač nebija nekāds pasaules čempionāts vai kaut kas tml, LV bija.

Cik AB speelee NBA un cik LJ... taas ir divas nesaliidzinaamas lietas...
+ izsleegshanas speeles...
AB jau vismaz meenesi ir atpuutaa...
tur ir vaina diemzzeel attieksmee...
DIEMZZEEL...
Vareetu mineet kaut hokejistu piemeeru...
vienmeer buus taadi, kas skries jau no kluba speeles uz lidmashiinu....
un buus taadi, kas izgudros atrunas...
konkreetu jaa, konkreetu nee...
nevis...
nu nezinu, jaapaomaaa...

  +1 [+] [-]

, 2008-05-19 14:52, pirms 16 gadiem
Jūs laikam neviens vairs neatceraties kā ASV nospēlēja atlases turnīram Pekinai...ja saglabās tādu sastāvu, tad uzskatu, ka pārējām izlasēm nav variantu...

  +1 [+] [-]

, 2008-05-19 14:54, pirms 16 gadiem
piekrītu strakam! ja latvieši spēlētu olimpiskajās, es varu droši pateikt, ka no līderiem pat ne ar pušplēstu vārdu nepieminētu nespēlēšanu.
Straka rakstīja: Ir atšķirība star cīņu par Olimpisko zeltu un cīņu par iespēju spēlēt Eiropas čempionātā.

Tas arī ietekmē to spēku - ir vai nav.

  +4 [+] [-]

, 2008-05-19 15:01, pirms 16 gadiem
bezbiksis rakstīja: viedoklis, 2008-05-19 13:39, citēt
un veel... par AB... neticu, ka vinjsh vareetu nogurt vairaak par LJ... bet... laikam jau galvaa tas viss sleepjas... un... eh... latvieshi...

ASV rudenī tač nebija nekāds pasaules čempionāts vai kaut kas tml, LV bija.

LV arī nebij pasaules čempionāts. LV izlase spēlēja Eiropas čempī, ASV izlase spēlēja tipa Amerikas čempī (ZA+DA), arī ASV bij terniņnometne pirms šī čempja un aizspēlējās krietni tālāk (tātad spēļu bij arī vairāk) kā mūsējie, arī sezonā LJ ir divreiz lielāka slodze kā AB, arī vēl playoff spēles...

     [+] [-]

, 2008-05-19 15:12, pirms 16 gadiem
uzzy rakstīja: piekrītu strakam! ja latvieši spēlētu olimpiskajās, es varu droši pateikt, ka no līderiem pat ne ar pušplēstu vārdu nepieminētu nespēlēšanu.

Lai uz to Olimpiaadi tiktu... kkas ir jaaparaada arii Eiropas chempii... tad arii par ko taadu vareetu runaat... lai tiktu kalnaa... tajaa ir jaauzkaapj...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-05-19 15:22, pirms 16 gadiem
viedoklis rakstīja: Lai uz to Olimpiaadi tiktu... kkas ir jaaparaada arii Eiropas chempii... tad arii par ko taadu vareetu runaat... lai tiktu kalnaa... tajaa ir jaauzkaapj...

bet nevienam īpaši negribas malties pa kvalifikācijas turnīru! uz finalturnīru lielākā daļa atkal būs uz strīpas!

  +4 [+] [-]

, 2008-05-19 15:23, pirms 16 gadiem
varu pateikt tikai vienu - olimpiaadi jau nekaadi nevar saliidzinaat ar eiropas cemp. kvalifikaaciju! Jebkurs sevi un valsti cienosh izlases speeleetaajs, brauksanu uz olimpiaadi uzskata par pienaakumu, it seviski, ja runa ir par ASV izlasi, kas noteikti grib atguut cempionu godu, jo tas, kas ir noticis iepriekseejos gados, ir bijis tikai un vieniigi NBA speeleetaaju augstaa pasnoveerteejuma, nolaidiibas un attieksmes truukuma deelj. Piemeeram Ilgauskas nebrauc pat uz Eiropas un Pasaules cempionaatiem, tai pasaa laikaa olimpiaadee vinjs startees!
Turklaat Biedrins nav vajadziigs tik ljoti, ka izlase bez vinja nekur netiktu!
un juus visi, kas sakat, ka biedrs nav patriots, esat nekas vairaak kaa udensgalvu bars, kam magnija daudzums smadzenees ir tuvu nullei!
p.s. Pekinaa - ASV, bez variantiem!

     [+] [-]

, 2008-05-19 15:25, pirms 16 gadiem
Kuras izlases centri varēs apturēt USA centrus - Hovardu un Stodomairu?

  +5 [+] [-]

, 2008-05-19 15:39, pirms 16 gadiem
Gilzer0 rakstīja: Kuras izlases centri varēs apturēt USA centrus - Hovardu un Stodomairu?

Kaut pusi no spēles var mūsu Andris.

  +1 [+] [-]

, 2008-05-19 15:54, pirms 16 gadiem
DREAM TEAM ir atdriezusies?

  +4 [+] [-]

, 2008-05-19 15:57, pirms 16 gadiem
viedokli neuzspied savu viedokli
1 2 60 komentāri